نظر کاربران درباره گوشی موبایل سامسونگ M8910 Pixon12
تبلیغات
- (4 گوشی) ایران موتورولا (تهران)
- (94 گوشی) موبایل جوان (اصفهان)
- (87 گوشی) فروشگاه الزهرا (تهران)
- (105 گوشی) موبایل الهی دوست (اصفهان)
- (38 گوشی) فروشگاه خورشید ارتباطات (اصفهان)
- (19 گوشی) فروشگاه آترین کالا (تهران)
- (9 گوشی) فروشگاه موبوتل (تهران) [ ثبت فروشگاه ]
-
معرفی vivo X Fold6 با دوربین 200 مگاپیکسلی و بزرگترین باتری در بین تاشوهای افقی
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
حبیب ش در تاریخ : 1399/2/8
davod m در تاریخ : 1392/3/23
من از اوایل سال 92 تصمیم گرفتم یه گوشی خوب بگیرم،خیلی تحقیق کردم و توی بازار گشتم تا بلاخره pixon12 رو انتخاب کردم
گوشی واقعاً خوب و خوش دستیه،دوربین و کیفیت صفحه ی نمایشش عالیه،صداش هم خوبه
توی اجرا کردن بازی های جاوا مثل(need for speed run)با اینکه cpu نداره،اصلاً کم نمیاره
خلاصه اگه کیفیت واستون مهم باشه،توی این حدود فیمت این بهترین گذینه است.
جلیل ش در تاریخ : 1392/1/7
فیلم برداری گوشی معمولی هست و اصلا در حد و اندازه عکسبرداری نیست.
صفحه لمسی خوبی داره و شفافیت بالا و رزولویشن خیلی خوب.
از رمهای بالا هم به راحتی پشتیبانی میکنه و قضیه هنگ کردنش خیلی کم هست.
فقط اگه سیستم عاملش جاوا نبود خیلی عالی میشد و آدم به فکر تعویض گوشی نمی افتاد
سعید پ در تاریخ : 1391/6/14
1.تاچ گوشی خازنی نیست.اما از نوع خوب مقاومتیه
2.کیفیت صفحه عالی.منتها کلیپای اچ دی رو باز نمیکنه.کلیپایی با رزولوشن840در480رو باز نمیکنه.باید زیر این عدد باشه.
3.صدا و انتن دهیش خوبه
4.اما دوربین.عکسبرداری و امکاناتش معرکس من تا3.8مگ عکس گرفتم باهاش
5.فیلم برداریش درحد مطلوبه.420p
6.,وزن سنگینی نداره و خوش دسته.
سوالی ازین گوشی داشتید در خدمتم.اس بدید09389545950
ebrahim p در تاریخ : 1390/11/17
حمید آ در تاریخ : 1390/9/29
من یه گوشی تو حدود 250تا350 میخواستم سیستم عامل واسم مهم نبود فقط دوربینو قیافه ی گوشی واسم مهم بود گوشیه پیکسون 12 واقعا عالیه قدرته عکس گرفتنش تو تمامه گوشیا تکه n8نوکیا دوربینش نصفه قدرته عکس گرفتنه اینو نداره با پیکسون حجمه عکس تا حدوده 3 مگ میزنه اما با n8فقت 1 مگ میزنه اما فیلم برداریش کمی مشکل داره که در یه زمان خاصی تصویرو فوکوس میکنه نمیدونم به چه دلیل بعضی وقتام با فشار دادنه مکرره دکمه وسط ارور میده و دیگه دکمه وسط کار نمیکنه و باید ریست بشه تا خوب بشه اما با این اشکالا من عاشقش شدم چون واقعا تکه نوره فلشش دیوانه کنندست .............