مشخصات کاربر
 - نام کاربر : جلیل ش
- تاریخ عضویت : 1391/12/26
- تعداد نظرهای داده شده : 4
نظرها
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
تبلیغات
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
سونی اکسپریا یو
ال جی optimos L5
اولویتهای من :
1-گوشی هنگ نکنه(اهل فیلم اچ دی و ....نیستم )نمیدونم در حال حاضر کیفیت کدوم گوشی خوب هست. من این دو گوشی رو مقایسه کردم و به این نتیجه رسیدم که گوشیهای سونی کیفیت کاری خوبی دارند ولی انگار اول راه هستند.قبلا هم گوشیهای ال جی کیفیت خوبی نداشتند ولی الآن رو نمیدونم
2-کیفیت عکس خوبی داشته باشه.نه عالی!چونکه پولم نمیرسه.(به نظرم کیفیت عکس ال جی اپتیموس L5 بیشتر از سونی اکسپریای U باشه)
3-حتما اندروید باشه(هر دو تاشون هستند)
4-کیفیت صفحه نمایش خوبی داشته باشه(به نظرم کیفیت صفحه نمایش سونی اکپریای U از ال جی بیشتر باشه)
5-این چند روز عید رو صبر کنم به نظرتون قیمتها میشکنه؟
فیلم برداری گوشی معمولی هست و اصلا در حد و اندازه عکسبرداری نیست.
صفحه لمسی خوبی داره و شفافیت بالا و رزولویشن خیلی خوب.
از رمهای بالا هم به راحتی پشتیبانی میکنه و قضیه هنگ کردنش خیلی کم هست.
فقط اگه سیستم عاملش جاوا نبود خیلی عالی میشد و آدم به فکر تعویض گوشی نمی افتاد