نظر کاربران درباره گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Grand 2
تبلیغات
- (87 گوشی) فروشگاه الزهرا (تهران)
- (4 گوشی) ایران موتورولا (تهران)
- (94 گوشی) موبایل جوان (اصفهان)
- (105 گوشی) موبایل الهی دوست (اصفهان)
- (38 گوشی) فروشگاه خورشید ارتباطات (اصفهان)
- (19 گوشی) فروشگاه آترین کالا (تهران)
- (9 گوشی) فروشگاه موبوتل (تهران) [ ثبت فروشگاه ]
-
معرفی vivo X Fold6 با دوربین 200 مگاپیکسلی و بزرگترین باتری در بین تاشوهای افقی
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
حمیدرضا م در تاریخ : 1392/9/28
رضا خ در تاریخ : 1392/9/28
Pedram A در تاریخ : 1392/9/25
ازش بپرس...اگه میتونی هم آیدیتو بده..
مسعود خ در تاریخ : 1392/9/24
amir p در تاریخ : 1392/9/24
mehdi A در تاریخ : 1392/9/24
لطفا با دليل باشه و منكر مزايا سامسونگ نشين. كيفيت مصرف باطري و باطري و صفحه نمايش سامسونگ غير قابل انكار هست
mehdi A در تاریخ : 1392/9/24
در ضمن سوني از لحاظ باطري مصرف زيادي داره كه اين گوشي رو متمايز تر ميكنه
ermia j در تاریخ : 1392/9/18
من xperia sp رو برای خرید میپسندم و در این رنجر قیمتی هست.
ابوالفضل ا در تاریخ : 1392/9/18
منصور ب در تاریخ : 1392/9/18
jasim s در تاریخ : 1392/9/17
reza d در تاریخ : 1392/9/13
منصور ب در تاریخ : 1392/9/13
ابوالفضل خ در تاریخ : 1392/9/10
احمد ا در تاریخ : 1392/9/10
عليرضا ر در تاریخ : 1392/9/9
فري ه در تاریخ : 1392/9/9
مهرداد296 ا در تاریخ : 1392/9/8
مهرداد296 ا در تاریخ : 1392/9/8
wayne r در تاریخ : 1392/9/7
احمد ا در تاریخ : 1392/9/7
jasim s در تاریخ : 1392/9/7
Shahin R در تاریخ : 1392/9/6
اندازش خوبه قیمتشم باید خوب باشه
هر وقت اومد نوتمو میفروشم اینو میخرم...
pardis r در تاریخ : 1392/9/6
سپهر ت در تاریخ : 1392/9/6
sadra m در تاریخ : 1392/9/6
فروش نسخه تک سیم کارت نسل قبلی بسیار کم بوده به این دلیل سامسونگ گلکسی گرند 2 را فقط نسخه 2 سیم کارتش را ساختن! گوشی های 2 سیم کارت اصلا کیفیت و سرعت نداره! ولی اگه بخوایم زیاد شدن تعداد پیکسل هارا سبب قراردهیم تا بگوییک گرند 2 بهتر است یک کار غلط است!
اميرحسين ح در تاریخ : 1392/9/6
محمد آ در تاریخ : 1392/9/6
behnam t در تاریخ : 1392/9/5
چون اگه بیشتر از یه تومن باشه ادم میره SIIIمیگیره که در کل بهتره
milad a در تاریخ : 1392/9/5
زکریا م در تاریخ : 1392/9/5
armin h در تاریخ : 1392/9/5
Morteza M در تاریخ : 1392/9/5
امروزه شکل واحد تولدیات برندهای معتبر بخشی از هویت اونهاست.
به همین خاطر همیشه یک نوع طراحی رو در گوشی های اصلی میبینیم. فرقی نمیکنه آیفون باشه یا سامسونگ یا سونی.
باید ظاهر یک محصول یادآور یک برند باشه.
مثلا وقتی شما یک اتومبیل بنز میبینید خیلی سریع اون رو از بی ام دبلیو تشخیص میدید هر چقدر کلاس و ظاهرشون شبیه باشه. چرا؟ چون این شرکتها تونستند برند خودشون رو در تولیدات خودشون جا بدند.
اپل تا حد زیادی موفق بوده در این کار.
سامسونگ هم به این هدف رسیده. سونی و نوکیا هم به سرعت داره پیش میره در این جهت و ال جی و بقیه هم در همین مسیرند.
wayne r در تاریخ : 1392/9/5
amir n در تاریخ : 1392/9/5
jasim s در تاریخ : 1392/9/5
سپهر م در تاریخ : 1392/9/5
pardis r در تاریخ : 1392/9/5
فقط به نظر شما به چه رنج قیمتی وارد بازار میشه ؟؟؟؟؟
Ali A در تاریخ : 1392/9/5
ولی در کل گوشی بدی نیست.
Amir T در تاریخ : 1392/9/5
سامسونگ که ماشااله همه شبیه هم! مدال طلا در طرح های تکراری!!
بعدش سونی مدال نقره میگیره! سری اکسپریا همگی انگار خواهر و برادرن!!
باز الجی خوبه، مدلهاش یکمی متفاوت ترن ولی پشتیبانی نداره.
اچ تی سی که معلوم نیست تکلیفش چیه؟ بالاخره تمرکز روی اندروید یا ویندوز فون؟؟
موتورولا هم تو ایران کلا تعطیله..
اصلا بیخیال...
من توصیه میکنم بخاطر حمایت از تولید 100% داخلی ملی (یعنی حتا جوهر کارتن و دفترچه اون هم در داخل تولید میشه یکوقت فکر نکنید چینیه چه برسه به قطعات اصلی) بریم GLX و DIMO و Marshal بخریم تا مشت محکمی باشد بر پیکر پوسیده ابرقدرتها!!!!
lol
Amir T در تاریخ : 1392/9/5
عليرضا ر در تاریخ : 1392/9/5
عليرضا ر در تاریخ : 1392/9/5
فقط حیف این گوشی ال سی دیش ضد خش نیست اما اونم یا یه برچسب خوب اوکی میشه
احمد ا در تاریخ : 1392/9/5
ابوالفضل خ در تاریخ : 1392/9/5
احمد ا در تاریخ : 1392/9/5
احمد ا در تاریخ : 1392/9/5
حسن م در تاریخ : 1392/9/5
خسته نمیشین از این همه تکرار و ... ؟؟؟
فقط نوکیا سری لومیا، فوق العادس ...
نمیدونم واللا با این همه کارهای تکراری دوستان چی رو دارن میگن عالیه عالیه ؟؟؟!!!!!
jasim s در تاریخ : 1392/9/5
mohammad m در تاریخ : 1392/9/5
سام ا در تاریخ : 1392/9/5
سپهر م در تاریخ : 1392/9/5
محمد آ در تاریخ : 1392/9/5
ehsan b در تاریخ : 1392/9/5
jasim s در تاریخ : 1392/9/4
Roohollah S در تاریخ : 1392/9/4
جدی جدی این کمپانیای موبایل دارن میرن رو اعصاب!!!
همش تکرار تکرار تکرار.
این کجاش با خیلی از گوشیای دیگه فرق داره؟ لااقل یه تغییری تو این شکلشونم نمیدن دل آدم خوش باشه. اه.