مشخصات کاربر
 - نام کاربر : سپهر م
- تاریخ عضویت : 1392/1/13
- تعداد نظرهای داده شده : 10
نظرها
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد
تبلیغات
-
معرفی vivo X Fold6 با دوربین 200 مگاپیکسلی و بزرگترین باتری در بین تاشوهای افقی
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
و مطمئنم در اینده تعداد این گوشیهای اندرویدی بالاتر میره
نوکیا میخواد ببینه اگه اندروید بزنه فروش گوشیاش چقدر میره بالاتر ؟؟؟
اگه ببینه سود خوبی داره مطمئن باشید در اینده شاهد گوشیهای اندرویدی بیشتری از نوکیا خواهیم بود
این که میگن بعضیا اینو زده تا همرو ببره سمت ویندوزفون ... مطمئن باشید نوکیا این 3 گوشیو زده تا اماره فروشه این گوشیارو ببینه و اگه ببینه انروید واسش سود اوره شک نکنید میره سمت اندروید میتونه سهامشو از ماکروسافت پس بگیره هنوز...
چون اگه کسی گوشیه با رابطه کاربریه مترو بخواد به راحتی میتونه از گوشیهای سری لومیای نوکیا استفاده نیازی نیست از این 3 گوشیه اندرویدی استفاده کنه تا بره سمت اونا...اماره فروش این گوشی اگه بالا باشه مطمئنا به خاطره اندرویده نه رابطه کاربریه مترو
امیدوارم نوکیا به دوران شکوهش برگرده هممون با گوشیای نوکیا بهترین خاطره هارو داریم ... :D
iphone 16 gig هم 445 دلاره میشه با گمرکش 1700 تقریبا رو هر کدوم دارن 700/800 تومان [می خورند]