نظر کاربران درباره گوشی موبایل اپل iPhone 13 Pro Max

iPhone 13 Pro Max آیفون 13 پرو مکس

Apple iPhone 13 Pro Max اپل
ارزیابی کاربران: 7.1 از 10 (1318 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های اپل
» اپل iPad Pro 13 (2024)
» اپل iPad Pro 11 (2024)
» اپل iPad Air 13 (2024)
» اپل iPad Air 11 (2024)
» اپل Watch Series 9 Aluminum
» اپل Watch Series 9
» اپل Watch Ultra 2
» اپل iPhone 15 Pro Max
» اپل iPhone 15 Pro
» اپل iPhone 15 Plus
» اپل iPhone 15
» اپل iPad 2022
» اپل iPad Pro 11 2022
» اپل iPad Pro 12.9 2022
» اپل Watch SE 2022
» اپل Watch Series 8 Aluminum
» اپل iPhone 14 Plus
» اپل iPhone 14
» اپل iPhone 14 Pro
» اپل Watch Ultra
» اپل iPhone 14 Pro Max
» اپل iPad Air 2022
» اپل iPhone SE 2022
» اپل Watch Series 7 Aluminum
» اپل iPad 10.2 2021
» اپل iPad mini 2021
» اپل iPhone 13 mini
» اپل iPhone 13
» اپل iPhone 13 Pro
» اپل iPhone 13 Pro Max
» اپل iPad Pro 11 2021
» اپل iPad Pro 12.9 2021
» اپل iPhone 12 mini
» اپل iPhone 12
» اپل iPhone 12 Pro Max
» اپل iPhone 12 Pro
» اپل Watch Edition Series 6
» اپل Watch Series 6 Stainless Steel
» اپل Watch Series 6 Aluminum
» اپل Watch SE
» اپل iPad 10.2 2020
» اپل iPad Air 2020
» اپل iPhone SE 2020
» اپل iPad Pro 12.9 2020
» اپل iPad Pro 11 2020
» اپل Watch Edition Series 5
» اپل Watch Series 5
» اپل Watch Series 5 Aluminum
» اپل iPad 10.2
» اپل iPhone 11
» اپل iPhone 11 Pro
» اپل iPhone 11 Pro Max
» اپل iPad Air 2019
» اپل iPad mini 2019
» اپل iPad Pro 12.9 2018
» اپل iPad Pro 11
» اپل Watch Series 4 Aluminum
» اپل Watch Series 4
» اپل iPhone XR
» اپل iPhone XS Max
» اپل iPhone XS
» اپل iPad 9.7 2018
» اپل Watch Edition Series 3
» اپل Watch Series 3
» اپل Watch Series 3 Aluminum
» اپل iPhone 10 (X)
» اپل iPhone 8 Plus
» اپل iPhone 8
» اپل iPad Pro 12.9 2017
» اپل iPad Pro 10.5
» اپل iPad 9.7 2017
» اپل Watch Edition Series 2 38mm
» اپل Watch Edition Series 2 42mm
» اپل Watch Series 2 38mm
» اپل Watch Series 2 42mm
» اپل Watch Series 2 Aluminum 42mm
» اپل Watch Series 2 Aluminum 38mm
» اپل iPhone 7 Plus
» اپل iPhone 7
» اپل Watch Series 1 Aluminum 42mm
» اپل Watch Series 1 Aluminum 38mm
» اپل iPad Pro 9.7
» اپل iPhone SE
» اپل iPad Pro 12.9 2015
» اپل iPad mini 4
» اپل iPhone 6s
» اپل iPhone 6s Plus
» اپل iPad Air 2
» اپل iPad mini 3
» اپل iPhone 6 Plus
» اپل iPhone 6
» اپل iPad Air
» اپل iPad mini 2
» اپل iPhone 5c
» اپل iPhone 5s
» اپل iPad 4 Wi-Fi
» اپل iPad 4 Wi-Fi + Cellular
» اپل iPad mini Wi-Fi
» اپل iPad mini Wi-Fi + Cellular
» اپل iPhone 5
» اپل iPad 3 Wi-Fi
» اپل iPad 3 Wi-Fi + 4G
» اپل iPhone 4S
» اپل iPad 2 Wi-Fi + 3G
» اپل iPad 2 Wi-Fi
» اپل iPhone 4 CDMA
» اپل iPhone 4
» اپل iPad Wi-Fi
» اپل iPad Wi-Fi + 3G
» اپل iPhone 3GS
» اپل iPhone 3G
» اپل iPhone

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 501 تا 600 از مجموع 1429 مورد

ملیسا ج در تاریخ : 1401/4/3

سلام، وقت بزرگواران بخیر، بنده قصد خرید این گوشی را دارم، متاسفانه قیمتش به شدت بالا رفته، به نظر شما دوستان همین الان خرید کنم یا صبر کنم شاید قیمت به محدوده ی چهل تومن برگرده.
پیشاپیش از پاسخ گویی شما سپاسگزارم.

محمد ر در تاریخ : 1401/4/2

درسته؛ جدای افت قیمت و افت عملکرد، بعد مدتی غیر قابل فروش هم میشن. چون داشتم و دارم و دیدم که میگم
به عنوان مثال یک گوشی اندروید سه تا نهایت چهار سال قبل دیگه قابل فروش نیست چون مدل ناشناخته شده (از نظر بازار) مخصوصا برند شیائومی
جدا از نبود قطعات و لوازم جانبی به دلیل تنوع محصول زیاد و تولید کم در هر مدل بخصوص پرچمدار
اما آیفون 6 یا حتی 5s و 5 ده سال پیش هنوز تو بورسه و طلای بیست و چهار!
اندروید فقط میانرده و پائین رده اونم به دلیل هزینه کمتر به صرفه هست، پرچمدار اندروید به هیچ وجه ارزش خرید نداشته و نداره (حداقل از منظر مادی)

RAD 0 در تاریخ : 1401/4/2

بالاخره خودم دیروز بعد از مدت ها انتظار خردیدمش رنگ گلد ۲۵۶ گیگابایت بین خرید ۱۳ پرو مکس و آی‌پد پرو 12.9 اینچی مانده بودم که بالاخره ایفون ۱۳ پرو مکس را انتخاب کردم ولی حالا که‌ من خریدم بعد از این ایکاش آنقدر ارزان بشه تا همه عاشقانش ! بتونند بخرند در یک کلام گوشی فوق العاده ای هست قدرتش را به آدم انتقال می‌ده گوشی خودش داد می‌زنه توی هر زمینه ای عالی هستم قبلا ایفون ۱۱ پرو مکس داشتم نسبت به ۱۱ پرو مکس کیفیت صفحه نمایش ارتقا قابل توجهی کرده صفحه نمایش ۱۱ پرو مکس عالی بود ولی این گوشی توی صفحه نمایش واقعا کامل و فوق العاده شده نمایش همه رنگ ها به خصوص رنگ قرمز دز ۱۳ پرو مکس خیلی ارتقا یافته جنس بدنه و کیفیت ساخت واقعا بی نظیره حالا میفهمم که چرا وزن این گوشی آنقدر سنگین است چون باید هم سنگین باشه به خاطر این جنس بدنه فوق العاده و کیفیت ساخت بی نظیرش … غیر از این گوشی شیاعومی ۱۱ تی پرو هم دارم با اینکه جنس بدنه آش مثلا آلومینیومی هست ولی کنار ایفون ۱۳ پرو مکس انگار پلاستیکی هست ،،،،، ۱۲۰ هزتزشدن صفحه نمایش ۱۳ پرو‌ مکس هم واقعا لذت بخش شده و نرخ تطبیقی بسیار حرفه ای داره باطری این گوشی هم انگار اصلا دلش نمیخواد از درصدش کم بشه من نمی‌دونم باطری این گوشی چرا اینقدر عالیه وفتی که گوشی را راه اندازی کردم اپدیت 15.5 براش اومد که حجم بالایی هم داشت و اپدیت کردم ٫ضمنا کسی از دوستان میدونه اون محافظ لنزهای دایره ای که توی بازار هستند آیا از کیفیت دوربین این گوشی کم می‌کنه یا نه ؟؟؟ ممنون از همه دوستان

RAD 0 در تاریخ : 1401/4/2

داداش با اعداد روی کاغذ کاری ندارم ولی روشنایی آیفون ۱۳ پرو مکس تا ۱۵۷۰ نیت هم اندازه گیری شده باید ببینیم عملکرد این گوشی ها در اجرای یک ویدیو HDR چیه آنجا هست که گوشی روشن تر خودش را نشان میدهد ضمنأ همه چیز صفحه نمایش روشنایی نیست...دقت رنگ ها و کنتراست مهمترین قسمت یک صفحه نمایش برتر است که اگر به نتایج به دست آمده از معتبرترین سایت های دنیا دقت کنید صفحه نمایش آیفون ۱۳ پرو مکس در بین همه پرچم‌داران دنیا دقیق ترین رنگ ها را بدون کوچکترین خطایی ثبت کرده است به خاطر این موضوع مهم بالاترین امتیازات را از بررسی کننده های تخصصی صفحه نمایش گرفته و صدر جدول را به خودش اختصاص داده البته صفحه نمایش گالکسی اس ۲۲ اولترا هم واقعا عالیه و یکی از بهترین های دنیا هست در این هیچ شکی وجود نداره و در عمل کسی متوجه آن تفاوت ها و امتیازات سایت های تخصصی نمیشه چون در این مورد همه پرچم‌داران فوق العاده هستند الآن صدر جدول با رده دهم جدول فقط سه چهار امتیاز فاصله داره که این تفاوت ها در استفاده های معمول زیاد مشخص نمیشه

Nader o در تاریخ : 1401/4/2

سلام خدمت دوست گرامی خواستم بگم اطلاعاتت درست قبول ولی چرا اومدی اینجا میگی مگه سامسونگ بهت پورسانت میده؟
از نظر نرم افزاری بعضی حرفات درس نیس مثلا اندروید روت میشه در عوض ایفون جلبریک میشه اینم بدون اگه نمیدونی برنامه های اندروید زیادم باشن از بس ادمای بیکار واسش برنامه های الکی میزنن وگرنه همه ی برنامه های مهم و لازم برای ایفون هست دوربین اگه زوم رو در نظر نگیریم بعضی جاها ایفون و بعضی جاها سامسونگ بهتره از نظر صفحه نمایش روشناییه سامسونگ دائمی نیس با اون ۱۷۵۰ نیت و اتوماتیکه خودشم تو جاهای روشن پشتیبانی نرم افزاریه ایفون بهتره اینو خوب میدونی و اینکه افت سامسونگ بیشتره که اینم بهتر میدونی اون قلم هم به درده همه نمیخوره خیلی کم ادمی استفاده میکنه و یه نگاه هم به اجزای داخلیه گوشی ها بنداز سامسونگ واسه مدت کوتاهی گوشی میزنه و صفحه خمیده شکنندگیش بیشتره اما ایفون واسه مدتهای طولانی گوشی میزنه الان ایفون ۵ هایی هستن که خوب کار میکنن و محکم هم هستن اون دوربین جزیره ای هم خب میبینی اول ایفون زده بعد سامسونگ و دوربین سامسونگ ۱۰۸ هستش ایفون ۱۲ باز بهش نرسیده اینو من نمیگما سایت دگزومارک میگه فعلا انقد کافیه

امیر ق در تاریخ : 1401/4/2

درود - عرض ادب خدمت همه
یه مقاله ای میخوندم درباره اپل خالی از لطف نبود اینجا هم شر کنم دوستان بخونن. یمقدارم بنده خودم رفرنس ها رو اضافه کردم تا مقاله کاملتر و پربارتر بشه

اپل درحال‌حاضر باارزش‌ترین برند دنیا است و تقریبا تمام محصولات سخت‌ افزاری‌اش پرفروش‌ترین‌های بازار هستند(اضافه میکنم که تقریبن همه ساله همین وضعیت شامل اپل و محصولاتش هست ، نه فقط امسال )

رفرنس : پلتفرم برند بایننس و پلتفرم برند دایرکتوری که تخصص این پلتفرم ها تحقیق و گزارش درباره همه ی برند ها هست.
https://brandirectory.com/rankings/global/table

پرفروش‌ترین گوشی های هوشمند دنیا (آیفون ۱۳) در رده اول و ایفون ۱۳ پرومکس در رده دوم

رفرنس : ۱-پلتفرم IDC
«فرانسیسکو جرونیمو» تحلیلگر IDC، لیستی از پنج گوشی پرفروش تهیه کرده است که نشان می‌دهد آیفون 13 پرفروش ترین گوشی جهان در سال 2022 است و پس از آن آیفون 13 پرومکس رتبه دوم را در این لیست به خود اختصاص داده

۲- وبسایت فون ارنا
phonearena.com/news/iphone-13-world-best-selling-phone-q1-2022_id140285

پرفروش‌ترین تبلت دنیا (آیپد ۲۰۲۱)
پرفروش‌ترین لپ‌تاپ دنیا (مک‌بوک ایر ۲۰۲۰)
پرفروش‌ترین ساعت هوشمند دنیا (اپل واچ سری ۶)
پرفروش‌ترین ایرباد بی‌سیم دنیا (ایرپاد پرو)

آیا دوران حکمرانی کامل اپل بر دنیا نزدیک است؟

اهداف بعدی اپل :

۱- تسلط بر دنیای سرویس‌های اشتراکی مثل : اپل تی‌وی‌ پلاس، اپل موزیک و اپل آرکید گرفته تا اپل فیتنس پلاس و اپل نیوز پلاس
۲-دنیای اتوموبیل های خودران
۳-عینک واقعیت افزوده اپل گلس

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

عواملی را که منجر به قدرت گرفتن اپل و تبدیل آن به باارزش‌ترین برند جهان شده :

اکوسیستم اپل: که چنان یکپارچه، کارآمد و درهم‌تنیده طراحی شده که به آن لقب «باغ محصور» را داده‌اند؛ چون طوری کاربران را درون خود گیر می‌اندازد که کمتر کسی پیدا می‌شود بعد از خرید آیفون،‌ نخواهد باقی محصولات اپل، مثلا اپل واچ یا ایرپاد را نیز دراختیار داشته باشد

بازاریابی هوشمندانه و مؤثر: اپل معمولاً برای تبلیغ محصولات خود، به‌ویژه آیفون، سراغ هنرمندان و فیلم‌سازان حرفه‌ای می‌رود تا قدرت بی‌بدیل این گوشی را به رخ بکشد. مثلا برای تبلیغ توانایی آیفون ۱۳ پرو در فیلم‌برداری در حد «هالیوود»، سراغ پارک چان-ووک، کارگردان سرشناس کره‌ای فیلم اولدبوی رفت

وفاداری برند: اپل در حال حاضر باارزش‌ترین برند جهان (۳۵۵ میلیارد دلار) است و این موقعیت را در چند سال مختلف حفظ کرده است. این شرکت با تمرکز بر نوآوری، عملکرد و حریم شخصی موفق شده جامعه‌ی بزرگی از هواداران وفادار را برای خود ایجاد کند

موفق باشین
قریشی - تیر ۱۴۰۱

محمد ر در تاریخ : 1401/4/1

مواردی که میشه روش فکر کرد برای اثبات بهترین ها
اول_ دگزومارک و نتایج بنچمارک ها و یوتیوبرها و غیره کاملا گویای قضیه هستن؛ دیگه دوستانی که این رفرنس ها رو ول میکنن و از خودشون مطلب مینویسن بهتره بزاریم به حال خودشون خوش باشن
دوم_ یکی دیگر از معیارها قطعا آمار فروش هست و اصلا هدف از انتشار این آمار همینه
وقتی یک کالایی در قیمت برابر به نسبت رقبا، با اختلاف بسیار پرفروش تر هست، پس قطعا بهتر هم هست، حتی اگر این انتخاب مردم فقط به دلایل سلیقه ای هم بوده باشه بازم دلیل بر برتری مطلق هست چون اون کالاهایی که ازشون استقبال نشدن در سلیقه اقلیت مردم بودن که این خودش نقطه ضعف بزرگیه
سوم_ میزان افت قیمت کالاها از دیگر روش هایی هست که میشه بهش نگاه کرد
وقتی افت قیمت کالایی پس از خرید بسیار بیشتر از کالای مشابه هست، این یعنی افت کیفیت اون کالا هم بسیار بیشتر بوده. در واقع افت قیمت رابطه مستقیمی با افت کیفیت و میزان عمر مفید اون کالا داره
همچنین کالاهایی که خیلی زود از مد میوفتن و از دور خارج میشن هم یکی از دلایل افت قیمت بالا هستن
در آخر این نکته رو هم اضافه کنم بنده در این کامنتم هیچ اسمی از آیفون و اندروید نیاوردم! اما باز قطعا دوستانی متعصب نما پیدا میشن که خوششون نیومده باشه از کامنت بنده اما حقیقت را باید پذیرفت

iraj p در تاریخ : 1401/4/1

داداش عرض کردم من با منبع صحبت میکنم شما همینجوری یه چیزی میگی،سایت دگزومارک رو باز کن و برو تو رنگینگ گوشی ها، از نظر باتری دوربین صفحه نمایش و صدا داره گوشی ها رو مقایسه میکنه،لطفا اول یه سر بزن بعد صحبت کن وقت همم نگیریم،شما زوم به دردت میخوره من کیفیت فیلم برداری و عکاسی،خوب برو زومتو بکن، شما قلم به دردت میخوره من باتری و قدرت بالای سی پی یو خوب برو نقاشیتو بکش، کافیه یک هفته با هردو گوشی کار کنی تا متوجه بشی چی میگم

مصطفی م در تاریخ : 1401/4/1

خب آیفون 13 پرومکس 6 گیگ رم داره بهترین ورژن آیفون 14 8 گیگ رم داره تمام پرچمدارهای اندروید 8 گیگ رم دارن تو نسخه اصلی بقیه یا سفارشی هستن یا گیمینگ.کلیشه های قدیمی تکرار میشه بدون این که از واقعیت خبر داشته باشیم.

bardia a در تاریخ : 1401/3/31

کلا بحث من الکیه چون اومدم توی صفحه ای که همه فن ایفون اند و روش تعصب دارن و هیچکس حاضر نیست واقع بینانه قضاوت کنه اگه خوبی های ایفون رو هم توی نظرات اس ۲۲ اولترا بگم قطعا همین انتفاق میوفته😏

bardia a در تاریخ : 1401/3/31

پس اگه لمس کردی و تست کردی و همه ی اینا تخیل ذهنت نیست، و اگه توی منابع اگاه خوندی، میتونی سریع بفهمی که سامسونگ بخاطر صفحه نمایش بزرگ تر و دارا بودن قلم برای طراحی و افرادی گه ب نقاشی دیجیتال علاقه دارن خیلی بهتره.
طراحی سامسونگ بخاطر صفحه نمایش لبه دار و دوربین ها ک با حالت جزیره ای اند زیبا تره و ایفون رو کنار میزنه.
درضمن اینکه همش میگی ios اندروید رو قورت میده و میخوره و له میکنه حرف بی معنی و الکی، من نمیگم iosسیستم عملی خوبی نیست اما نسبت ب اندروید خیلی محدودیت داره و جفتشون باهم توی یک سطح اند و حتی برنامه هایی ک برای اندروید هستند تعدادشون دوبرابر برنامه های ios هست، حتا اندروید قابلیت روت شدن و کاستوم رام داره ک باش میشه هرجور ادم دوس داره شخصی سازیش کنه.
توی همون سایت. و هر سایتی هم ک بخونی میفهمی ک اندروید و ios با هم برابر اند و انتخابشون ب سلیقه بستگی داره!
اینکه میگی ایفون ۱۳ پرومکس از اس ۲۲ اولترا از همه ی لحاظ برتره هم ب روشنی پیداست که حقیقت نداره.
من نمیگم ایفون ۱۳ پرومکس از اس ۲۲ اولترا بد تره اما واقعا زوره ک ایفون ۱۳ پرومکس رو از هر زاویه بهتر دونست
تنوع رنگ سامسونگ بیشتره
صفحه نمایشش رقیب نداره
قلم s pen داره
طراحیش زیبا تر از ایفون ۱۳ پرومکسه
مقدار روشنایی صفحه نمایشش هم ۱۷۵۰ نیت هست و این درصورتی هست ک ایفون ۱۳ پرومکس تنها ۱۲۰۰ نیته
وضوح دوربین و زوم هم سامسونگ حرف اول رو میزنه.
پس این حرفی ک میگی ایفون و ios از اندروید و سامسونگ از همه لحاظ بهتره اشتباهه

Hà§an M در تاریخ : 1401/3/31

1.حتما کسایی که قصد خرید این گوشی رو دارن در این بخش نظرات نگاهی می ندازن نمی دونم چرا داری [تلاش می کنی] که همه کسایی اینجان فکر نظرشون مثل شماس خیلی ییارو می شناسم دوست دارن تا 5 ساله دیگه تولید محتوا کنن به فکر دراز مدتن دفعه قبلی ننوشتم چون فکر کردم متوجه هستی ولی فکر نکنم
نه اصلا دلشون نمی خواد گشیشون در دراز مدت افت عمکرد داشته باشه حتی کابرهای عادی این بدهی هستش نیازی بگفتن هم نیس
2.یک اگه نامربوط بود خودتون چرا درمودرش نوشتید(کارت گرافیکی3080it) فیلم های مقایسه هم تویوب هس بخوای لینک می زارم
3. نمی دونم راجب چی صحبت می کنی بی مدرک کسی نمیادی رو این گوشی کارها انجام بده!!??
80درصد فرادی که تو تیک تاک و انیستا فعالیت می کنن کابر ایفون هستن و با ایفون ادیت می کنن و پست انجام می دن گوشی های قدیمی تر یه ساله دیگه پر از لگ می شه همه می دونم داشتم حتی نمیشه درست نویگیشن کرد

RAD 0 در تاریخ : 1401/3/30

صد در صد سامسونگ و اپل رقیبان سرسخت همدیگه هستند کسی قدرت سامسونگ را در تولید گوشی های موبایل انکار نمی کنه بالاخره دیگه الآن همه کمپانی های دنیا دارن رقابت نزدیکی می کنند سامسونگ هم با آن سابقه طولانی خودش صد در صد گوشی های پرچمدار قدرتمندی را تولید می‌کنه.. با میان رده هایش حال نمی‌کنم هر چند باید به انتخاب مردم احترام گذاشت...همه دوست دارند پرچمدار قدرتمند بخرند اگر بودجه مالی اجازه بده...
ضمنا سعی کنید برای مقایسه بهتر پرچم‌داران قدرتمند به سایتهای بزرگ و بی نقص و با سابقه ای مثل جی اس ام آرنا و فون آرنا استناد کنید با احترام به دنبال کنندگان موبو نیوز و غیره آنها صلاحیت بالایی در آن حد ندارند که دو تا پرچمدار قدرتمند مثل آیفون ۱۳ پرو مکس و اس ۲۲ اولترا را مقایسه تخصصی و ریز بینانه بکنند
الان دیگه در دنیا پرچمداری وجود نداره که توی همه زمینه ها برتر مطلق باشه الان فاصله ها خیلی خیلی میلیمتری شده است دیگه همه بررسی‌ کننده ها هم این موضوع را تایید کرده اند

محمد ر در تاریخ : 1401/3/30

مقایسه افت ارزش آیفون 13، گلکسی S22 و پیکسل 6 بر مبنای داده‌های وب‌سایت SellCell
واحد خبر mobile.ir : جدیدترین و پیشرفته‌ترین سری پرچمدارهای اپل، سامسونگ و گوگل به ترتیب عبارتند از آیفون 13، گلکسی اس22 و پیکسل 6. قیمت پایه این محصولات تفاوت چندان چشمگیری ندارد، اما ظاهرا افت بهای آنها متفاوت است. بدیهی‌ست که پس از خرید یک گوشی هوشمند، قیمت آن بلافاصله افت می‌کند. اما طبق گزارشی که اخیرا از سوی SellCell منتشر شده، افت قیمت گلکسی اس22 خیلی بیشتر از آیفون 13 است. گفتنی‌ست SellCell یکی از بازارگاه‌های آنلاین در ایالات متحده است که مرجعی برای فروش دیوایس‌های الکترونیکی کارکرده محسوب می‌شود و از این رو می‌توان با اطمینان کافی، به گزارش این مجموعه برای پی بردن به افت بهای گوشی‌های هوشمند استناد کرد.
سری پرچمدار گلکسی اس 22 در فوریه سال جاری میلادی به بازار عرضه شد. به گزارش SellCell، دو ماه پس از عرضه سری گلکسی اس 22، شاهد افت بهای 46.8 درصدی این محصولات هستیم. سری پیکسل 6 نیز از این منظر، عملکرد چندان جالبی نداشته و 41.5 درصد از ارزش اولیه خود را پس از گذشت دو ماه از دست داده است. برخلاف این دو سری – که افت بهای شدیدی را تجربه کرده‌اند – قیمت آیفون 13 پس از دو ماه از عرضه این محصول تنها 16.8 درصد افت داشته است. لازم به ذکر است، کلیه درصدهای ذکر شده، بر مبنای قیمت دیوایس‌هایی‌ست که در سایت SellCell با وضعیت «در حد نو» ارائه شده‌اند.

iraj p در تاریخ : 1401/3/30

خداییش تخصص این چیزا رو داری اومدی بحث میکنی؟سیستم عامل آیفون نیازی به رام ۱۲ یا ۱۶ نداره با رام ۴ اندروید رو میخوره چه برسه به ۶ ، ضمنا ویدیو چیه بابا ، ویدیو رو یکی مثل خودت ساخته شاید، من دارم از منبع برات صحبت میکنم سایت دگزومارک که پر از کارشناس واقعیه و نظر دادن که دوربین آیفون ۱۳ پرومکس بهتره، البته کارشناسی اونا با مال شما فرق داره، ضمنا تو خانواده ما هر دوی این گوشیا هست و از نزدیک دارم میبینم و لمس میکنم عزیز رو هوا صحبت نمیکنم

far z در تاریخ : 1401/3/30

1- هدف مقایسه دسکتاپ با گوشی نیست. هدف اشاره به ضرورت قدرت سخت افزاری در موقعیت مناسب هست نه پول دادن به چیزی که خیلیها هیچ وقت بهش نیاز پیدا نمیکنند و یه عده اینجا ازش به عنوان مزیت آیفون یاد میکنند.
خیلیها که نهایت کارشون با گوشی اجرای چهارتا اپ اجتماعی، گشت و گذار در اینترنت، تماشای فیلم و یوتیوب و اینجور کارهای ساده هست، همین الان مثلا یه گوشی مثل اس8+ سامسونگ ساخت سال 2017 رو بهشون بدن، بدون مشکل خاصی اینکارها رو انجام میدن. درسته این گوشی دوربینش در حد دوربینهای امروزی نیست، آپدیت نمیگیره، باتریش ضعیفتره، اما از نظر پردازش برای این جور کارها کاملا جوابگو هست.
2- قدرت گرافیکی ام1 الترا به اندازه 3080ti نیست و دربرخی پردازشها اصلا انقدر ضعیفتر هست که مقایسه خنده داره. چون نامربوطه وارد جزییات نمیشم.
3- برای content creator ها یا تولید کنندگان محتوی، کسی نمیاد رو گوشی این کارها رو انجام بده. نه سخت افزار گوشی مناسبه نه نرم افزار مناسبی برای این کار تو پلتفرم گوشی وجود داره. اما برای فیلتر زدن یا مثلا تبدیل رزولوشن و اینجور کارهای آماتور، آره میشه از گوشی استفاده کرد و اینجور پردازش ها تو آیفون سریعتره. گوشی های قدیمیتر با اینکه میتونند اینها رو انجام بدن اما زمان بسیار بیشتری طول میکشه.

iraj p در تاریخ : 1401/3/29

ضمنا داداش همون انگشت مبارک رو نگه داری روی عکس های گالری آیفون گزینه پاک کردن میاد، ... چطور برنامه نویسی هستین که نمیدونین نرم افزارهای آیغثن یه سر و گردن از اندروید بالا هستن مثلا تو همین اینستاگرام برتری با آیفونه
ضمنا ... سلکت در اپل با دو انگشت امکان پذیره!!!!!... من حداقل میتونم نرم افزارهای اندروید رو دستکاری کنم روشون کار کنم یا رام کاستوم گوشی ها رو دستکاری کنم طوری که دلم می‌خواد تنظیم کنم نمیگم پاوریوزرم اونوقت شما یه کپی پیست میکنی و صفحه اندروید رو دو قسمت میکنی میگی من پاور یوزرم

محمد ر در تاریخ : 1401/3/29

دوست عزیز؛ ما چهل پنجاه میلیون پول به گوشی پرچمدار نمیدیم که کاربرد عمومی (لابد تماس و اس ام اس) انجام بدیم!
قطعا انتظار بهترین عملکرد رو داریم از گوشی در این سطح قیمتی در هر بخش مثل گیم، تصویر، دوربین و…
در غیر این صورت یه میانرده یا پائین رده یا حتی یک گوشی دکمه ای سامسونگ میخریم خلاص! نیازهای کاربری عمومی رو انجام میدن
اون کاربری عمومی که از نظر شما ده سال دیگه هم میشه با یک پرچمدار الان انجام داد! یعنی نمیشه با یک گوشی میانرده هم انجام داد؟ پس چرا طرف باید هزینه کنه برای پرچمدار؟
اگر کمی تحقیق کنید متوجه میشید که به ادعا و من فلانم نمیشه یک چیز رو کمرنگ جلوه داد و به کرسی نشوند
دوره ادعا دیگه گذشته و از مد رفته الان عصر اطلاعات هست!
همین دوربین آیفون فکر میکنید چرا از اس 22 اولترا (که اونم خوبه البته) در مجموع خیلی بهتر عمل کرده؟
قطعا مهمترین عامل پردازنده و نرم افزار هماهنگ نقش داشته در این مورد مثل سایر بخش ها
کمپانی اپل با اون همه متخصص اومده یک پردازنده الکی قدرتمند که به کار نمیاد یعنی تاثیری نداره در کل گذاشته رو آیفون و احتمالا شما متوجهش شدین!
الان رقابت بر سر قدرت سخت افزاری بیشتر هست اما شما میفرمائید به کار نمیاد چون سامسونگ اگزینوس یا… نتونستن رقابت کنن
برای یک میانرده مهم نیست چون به قول شما برای کاربری عمومی تاثیر قابل درکی نداره در عمل اما برای یک پرچمدار بسیار بسیار مهمه قدرت سخت افزاری و چیزی نیست که بشه با چهار تا جمله کمرنگ شمردش و جمش کرد
کمی جانب داری رو بگذار کنار و راحت زندگی کن داداش

Hà§an M در تاریخ : 1401/3/29

دوست عزیز داری دکستاپ رو با چیپست موبایل مقایسه می کنی!
اگه این طوره به سری به مک استودیو و مک پرو و توان خروجی اون ها نگاهی بندازیم
همین چیپست m1 ultra با قدرت گرافیکی کارت گرافیکی که فرمودید (3080ti) برابری میکنه با اینکه خیلی کوچک تر از اون هستش حالا بماند از چیپست مک پرو 2022که به زودی رونمایی می شه همه می دونن اپل سلیکون خیلی قدرتمند تر از رقیبان خودش هستش تازه از چیپست m2 رو نمایی کردن تو مک بوک ایر خدا می دونه چه قدر چیپست بعدی m2 pro و m2 ultra قرار قدرت داشته باشه
و تازه برای contact creators قدرت گوشی های قدیمی برای ادیت کلیپ های کافی نیس چون شما استفاده نمی کنین دیلی نمی شه بقیه استفاده نکنن

far z در تاریخ : 1401/3/29

من خیلی کوتاه فقط به بخشی هایی پاسخ میدم که جدید هست.
شما هر بار میای یه ایراد میگیری، خودت رو زیر سوال میبری!
مباحثات حمع مباحثه هست اما مباحث حمع مکسر مبحثه هست. اینکه حالا بحث و مبحثه و مباحثه چیه یا مباحث و مباحثات چه تفاوتی دارند رو به خود شما واگذار می کنیم.

اما باز شما دچار اشتباه معنایی شدی. پاوریوزر یعنی کاربری که میخواد از گوشی فراتر از اجرای چهارتا اپ و وبگردی و این چیزا استفاده کنه. اسمش هم روش بعنی کاربر نه توسعه دهنده. کار من توسعه دهنده نرم افزار موبایل نیست اما پاور یوزر گوشی هستم. یوزر یا کاربر توسعه دهنده نیست.

مولتی تسکینگ و شخصی سازی در سامسونگ چندپله بالاتر از سایر اندرویدیهاست. برای جلسات کاری شما گوشی نداری که قلم دقیق و سریعی مثل سری نوت یا فولد و جدیدا اس داشته باشه. دلیلش اینه. اندروید در سامسونگ خلاصه نمیشه اما قبل از اینکه گوگل بعضی چیزها رو برای اندروید بیاره، سامسونگ اونو پیاده کرد. همین مولتی تسکینگ با اپلیت اسکرین یا اپ شناور سالها پیش از اومدن رو اندروید تو سری نوت پیاده شد یا تم تاریک رو قبل از گوگل سامسونگ آورد رو گوشی.

بازهم تاکید میکنم که آیفونها گوشی های بسیار خوبی هستند که برای بخش بزرگی از کاربران بسیار کارآمد هستند و حتی الان باتری بهتر هم دارند و معمولا دوربین بسیار خوبی داشتند. من خودم قبول دارم که افرادی که مثل من هستند تو اقلیت هستند. صرفا این بحث از اینجا با ایرج شروع شد که همه اون نگاه رو به گوشی که ایشون دارند، ندارند. من هم سعی کردم مصداقهایی از این نگاه متفاوت بیارم. قصد به هیچ وجه کوچک کردن و نا امید کردن از آیفون نیست. آیفون به قدری بزرگ و محبوب هست که حتی اگه کسی با غرض هم اینکار رو بکنه اهمیتی نداره.

bardia a در تاریخ : 1401/3/28

بحث من اینه ک شما میگید ایفون و ios از سامسونگ و اندروید بهتره و از هر نظری ایفون و ios برنده هستن

bardia a در تاریخ : 1401/3/28

اینکه رامش بیشتره دلیل نمیشه در رقابت با ایفون برنده بشه.
دوربین هم برو دو تا ویدیو ببین بد بیا.
شما هم اگه از نزدیک دوربین هارو مقایسه میکردی الان این حرفو نمیزدی

bardia a در تاریخ : 1401/3/28

دوستان توی حرف های من منظور از اینکه باتری بهتره سرعت شارژ شدنش هست.اگه هم منظور بد رسوندم ببخشید.هرکس چیزی براش مهمه یکی ماندگاری شارژ باتری و یکی هم براش سرعت شارژ شدن سریع تره. ایفون باتریش هم بخاطر سیستم عامل بهنیش هست
ایفون ۱۳ پرو مکس از لحاظ ماندگاری شارژ باتری واقعا بهتره.
دوربین ها هم سامسونگ با اختلاف کم بهتره.
سرعت پردازنده ایفون بیشتره.
نمایشگر سامسونگ هنوز بی رقیبه و اینکه شما میگید همه برند ها مثل توی صفحه نمایش خوبن، فرق داره با اینکه کدوم بهترینه.
سامسونگ قلم داره ایفون نداره.
رام سامسونگ بیشتره.
من نمیگم ایفون ۱۳ بد ، اتفاقا از بعضی لحاظ از اس ۲۲ اولترا واقعا سر تره.
اما اینکه میگید ایفون بی رقیبه کاملا اشتباهه. توی خیلی سایتا سامسونگ و ایفون رو رقیب دونستن از خیلی لحاظ ها، اگه هم رقیب نبود با هم مقایسه شون نمی کردین.
این اس ۲ هم ک من میگم بخاطر اون نظر بود ک نوشته بود اندروید بد و بدردنخوره!
درضمن دلیل نمیشه ک چون توی رام اندروید ۴ لگ داشته توی کاستوم اندروید ۱۲ لگش بیشتر بشه، چون کاستوم رام خیلی سرعت گوشیو افزایش میده و روی هر گوشی اندروید تست کنی متوجه میش، ک البته اینکه اس۲ هم اگ داشت بخاطر اینه ک دیگه دورش گذشته.
سایتی هم ک میخواستین میتونید مقایسه دوربین رو برای عکاسی از توی ویدیو موبونیوز ببینید.
پس خودتونم میدونین اندروید بیخود نیست و حتی از خیلی نظر ها از ios بهتره، ک البته انتخابش ب سلیقه ربط داره و کلا حرفی ک میگه اندروید کم امنیته و کنده و بده الکیه.
بحث بدی اینکه میگید اپل از سامسونگ بهتره هم اشتباهه.
همین الان سرچ کن بهترین برند جهان، اولیشون سامسونگ.
سامسونگ اولین برندی بود ک صفحه نمایش لبه دار زیبا زد.بهترین گوشی های قلم دار رو ارزه کرد، توی ساخت گوشی های تاشو رقیب نداره.
پس بحث اینکه ios و اپل بهتر از اندروید و سامسون هست کنار بذارید.
سامسونگ واقعا بهتره

far z در تاریخ : 1401/3/28

شما رفتی برگشتی ولی ما موندیم. اگه شما برگشتی دیگه پاور یوزر نیستی اگه یه زمانی بودی. اینکه شما برگشتی، اصل قضیه رو که آیفون نمیتونه مولتی تسکینگ و شخصی سازی قدرتمندتر داشته باشه رو نفی نمیکنه.
من به این مساله اگاه هم هستم که همه پاور یوزر نیستند و شاید تعداد پاور یوزرها کلا در بین کاربران گوشی های هوشمند عدد چشمگیری نباشه. علت پیش اوردن این مساله هم این بود که شما گوشی رو خلاصه کردی به یه سری موارد عمومی و چون ایفون تو برخی این موارد عملکرد بهتری داره، خواستی نتیجه بگیری کلا هیچ گوشی توانایی رقابت با ایفون رو نداره.
ورود من به دنیای گوشی هوشمند با نوکیا ان ۹۰۰ لینوکسی بود. بعدش یه تجربه سونی یکساله داشتم و بعد مقطع ۲ هفته ای ایفون ۵اس گرفتم که بسیار خسته کننده بود برام. از اون به بعد تقریبا به صورت پیوسته نوت استفاده کردم. از همون اول پاور یوزر بودم و نمیتونم ایفون رو برای گوشی شخصی خودم داشته باشم
جالبه این غنای نرم افزاری رو شما میگی جنگولک بازی. قرار نیست شما گوشی رو روشن کردی سریع بری سراغ مولتی تسکینگ، اما جایی که لازم باشه بسیار به درد بخور هست.
بگذریم که خیلی به این صفحه مربوط نیست.

من بارها گفتم که نیازهای هر شخص تعیین میکنه چه وسیله ای براش مناسب هست. اینجا صفحه ایفون هست و بنده نمیخوام بیش از این بحثهای پینگ پونگی داشته باشیم تا وقت بقیه دوستان رو نگیرم.

far z در تاریخ : 1401/3/28

دوست عزیز

شاید بعضی ها اینجا به دنیا نیومده بودند، بنده داشتم سخت افزارهای مختلف رو تو خونه ارتقا میدادم و مشاوره سخت افزاری میدادم به بقیه بنابراین وقتی یه نظری میزارم بدون اگاهی نیست.
۱۰ یا ۲۰ درصد قدرت خام سی پی یو بالاتر تو گوشی چه در حال حاضر چه ۱۰ سال دیگه هم تفاوتی در کاربرد عمومی از گوشی نداره. این بحث رو من قبلا انجام دادم. الان سیستم خانگی من چند برابر ایفون قیمتشه و خودم تک به تک قطعاتش رو با اگاهی خریداری و جمع کردم که با توجه به نیاز من پاسخگو هست. من که الان 3080ti استفاده میکنم، قدرتش رو تو میزان فریم خروجی بازیها میبینم. یعنی من دارم به چیزی پول میدم که الان استفادش رو میبرم. اما گوشی اینجوری نیست. قدرت سی پی یو گوشی های چند سال پیش هم الان جوابگوی نیاز عمومی از گوشی هست.
موارد نادر تو گوشی که میگم ایفون میتونه خودش رو نشون بده، مثلا تبدیل فرمت یا ویرایش یه فایل تصویری هست که اینجا همون مثلا ۲۰ درصد قدرت بالاتر باعث میشه اون عمل سریعتر انجام بشه. کسی که از این موارد استفاده متداول داره، خب ایفون براش بهتر هست. سایر موارد مثل باز کردن اپها، لود کردنشون، ناوبری در گوشی، مولتی تسکینگ انقدر الان سریع شده که واقعا تفاوتها به چشم نمیاد.

امیر ق در تاریخ : 1401/3/28

عرض ادب :

نه مشکلی نداره فروشگاه بانه کالا دات ای ار همه گواهینامه ها رو داره اگر توی سایتش برین و نگاه کنین. اتفاقا بنده همین چند روز پیش با ادمینش صحبت کردم. ایفون هاشون پلم اصلی اپل و نات اکتیو هستن. فقط اینکه گارانتی شرکتی ندارن که توی ایران معنی و مفهومی نداره !!

موفق باشین

امیر ق در تاریخ : 1401/3/27

درود - با احترام :

کلمه مباحث خودش جمع هست دوست گرام مباحث رو دیگه جمع نمیبندن و نمینویسن مباحثات !!!

بله بسیار زیبا نوشتین که خواننده نه به نظر حماسی شما کاری داره نه به نظر من . پس چرا اینجا دارین نهایت سعی و تلاشتون رو میکنین که همرو از ios و iphone ناامید کنین!؟

انتظارات هر فرد با اونیکی کاملا فرق میکنه چون مثلا شما برتری اندروید رو تو سه تانقطه و یاپی دی اف و امثالهم پیدا کردین نمیشه گفت نقطه برتری هست یا ضعف !!!

خاظر گرامیتون باشه نتایج بنچمارک سخت افزار A15 ایفون رو باسوگلی سامسونگ شما بارها منتشر کرده ام . نیازی به ری انتشاره دوباره که نمیبینین ؟ برتر مطلق پردازنده A15 هست !

بنده خیلی مشتاق هستم که بدونم نظر و تعریف شخصی شما از عبارت پاور یوزر چیه؟ مثلا میخواین بگین که کاربر حرفه ای شما هستین ؟! هرکسی هم ios استفاده میکنه کاربر ساده هست درسته ؟!!!؟
...
عزیز ، اگر نگاهی به فروم های مخصوص اندروید تو سایت XDA بکنین ،کاربر حرفه ای یعنی کسی که متخصص نرم افزار هست کسی که بقول تلفظ های خودتون دولوپر هست! کسی که رام کوک میکنه . کسی که متخصص امنیت هست. کسی که توسعه دهنده هست کسی که برنامه نویسی بلد هست.کسی که باگ های امنیتی کشف میکنه. نه کاربری که دوتا فایل پی دی اف رو تو گوگل ترنسلیتور ترجمه کنه ...
...
برای شما [سامسونگ] حرف اول رو میزنه چون نیاز های شما درهمین حد رو برطرف میکنه و قرار نیست چون یه گوشی نیاز شما رو در این حد برطرف میکنه رو به همه دیکتش کنین و برتر مطلقش کنین!
...
بنده خیلی مشتاق هستم بدونم که تعریف شخصی شما از اپشن های نرم افزاری خاص رو !!!! ایفون گوشی ساده هست بدون اپشن های نرم افزاری خاص

چون شما تو ایفون نمیتونین با برنامه های مختلف کار کنین دلیل نمیشه که بقیه هم نتونن عزیز. ضعف های خودتون رو گردن ایفون و ای او اس و سایر کاربرا نندازین!
همونطور که با سامسونگ میتونین تو یه جلسه هر کاری بکنین با گوشی ها ی دیگه هم میتونین . برای بنده جالب هست که چرا اندروید رو فقط تو سام خلاصه میکنین و مانور میدین ! نه اینکه این کار ها رو با شیا و بقیه اندرویدیا و همچنین ایفون نمیشه کرد ؟!!!!

موفق باشین

امیر ق در تاریخ : 1401/3/27

شما مجبور نیستین تو فروم یه تکه پاره اجر فعالیت کنین، کار شما مثل این میمونه بنده بگم از دود و قلیان
متنفر هستم اما ۲۴ ساعته تو فروم قلیان انلاین باشم و تعقیبش کنم!

تشریف ببرین تو فرون گوشی برند مطبوعتون و از زندگی لذت ببرین و تایمتونو واسه این پاره اجر دست
نیافتنی تلف نکنین با تشکر !

سجاد ا در تاریخ : 1401/3/27

سلام دوستان شبتون بخیر…کسی تاحالا از سایت بانه کالا خرید داشته؟؟معتبره؟؟قیمتاش اختلاف نسبتا زیادی با سایتا و فروشگاه های دیگه داره🧐🧐از بانه چند سال پیش خرید حضوری کردم میدونم شهر قاچاقه و ارزونتره ولی خب بازم گفتم ببینم کسی تجربه خرید داشته ازشون؟ممنون

iraj p در تاریخ : 1401/3/27

یه سر‌بزن بیین مال چه گوشی هست،در‌تمام موارد فوق dxomark گفته آیفون ۱۳ پرومکس بهتر‌از اس ۲۲ اولتراست فقط دوربین سلفی اس ۲۲ اولترا بهتره،اما باتری صفحه نمایش دوربین آیفون بهتره،معقول تر هم هست کسی می‌خواد پرچمدار بخره بره سراغ اپل چون برفرض اس ۲۲ اولترا ۳۵ تومنه و آیفون سرده پرومکس ۵۲ تومن، حالا بخوای بفروشی اس ۲۲ اولترا با ۳۰ درصد کاهش تقریبا ۲۵ فروش میره ولی آیفون ۳۰ درصد افت رو نداره و همیشه پول نقده ضمن اینکه شما باتری دوربین و سی پی یوی بهتری هم داری

iraj p در تاریخ : 1401/3/27

داداش خوب این دیگه واضحه که امنیت آی او اس بیشتر‌و همه دنیا میدونن یعنی کسی هست که منکر این قضیه باشه؟کسی که چنین ادعایی داشته باشه من اصلا جوابشو نمیدم چون معلومه هیچ علمی از این چیزا نداره و صرفا فقط می‌خواد نظری داده باشه و بحث کنه

محمد ر در تاریخ : 1401/3/27

دوستان محترم؛ اینجا فروم آیفون هست. یعنی دوستانی که این گوشی رو دارن یا قصد خریدشو دارن یا علاقمند به این برند هستن میان اینجا
نمیدونم چرا یک نفر اندروید به دست که هیچ تجربه و علاقه و حتی اطلاعاتی نداره از آیفون میاد اینجا و با توجه به ادبیاتش آرامش روحی و روانی خودش رو نابود میکنه!
میگه آیفون پاره آجره فلانه بهمانه…. اینا چه کمکی میکنه به خوانندگان این فروم؟
یک نصیحت برادرانه به این دوستان اینه که از زندگیشون و سلیقه شخصی مربوط به شخص خودشون لذت ببرن
اینهمه استرس و نگرانی این دوستان و سعی در کمرنگ جلوه دادن برتری های آیفون و انتشار مطالب کذب و الی ماشاله
هدفشون چیه از اینهمه حساسیت «در فروم آیفون» جدا من موندم توش

محمد ر در تاریخ : 1401/3/27

واقعیت نمیدونم شما از کدوم دگزومارک صحبت میکنی!
شاید یه دگزومارکیه که ما ازش بی خبریم!
یعنی یه دگزو دیگه ایه که میگه گالکسی اس 22 اولترا ته همه گوشیا رو در آورده!
نمیدونم باید لینکش رو بدید تا ما هم آشنا بشیم با اون دگزو شما
دگزومارک: بخش صفحه نمایش نه تنها آیفون 13 پرو مکس بهترین و بالاترین امتیاز رو به ثبت رسونده، بلکه آیفون 13 پرو هم بعد از اون بهترین صفحه نمایش و بالاترین امتیاز رو ثبت کرده در بین کل پرچمداران
ضمنن دیسپلی میت هم همین آیفون 13 پرو مکس رو بهترین صفحه نمایش اعلام کرده
بخش دوربین هم آیفون 13 پرو و پرو مکس امتیاز خیلی بالاتری رو ثبت کردن از گالکسی اس 22 اولترا که جدیدتره
باتری پرو مکس هم که اختلاف بیش از سه و نیم ساعت فک کنم بود به نسبت اس 22 اولترا «در استفاده سنگین» که خیلیه و استفاده معمولی بالای پنج شیش ساعت اونم با ظرفیت باتری کمتر! یعنی ظرفیت باتری کمتر در مقابل شارژ دهی خیلی بیشتر!!
که شما برای آرامش خاطر میفرمائید کمی! اگر این شکلی آرامش خودتون رو حفظ میکنید و نگرانی تون کمتر میشه باشه حرفی نیست ما هم میگیم کمی!
اما بریم سراغ تیکه آجر؛
آیفون 13 پرو مکس: ضخامت 7.65 / وزن: 240 / فریم: فولاد ضد زنگ خاص
گالکسی اس 22 اولترا: ضخامت 8.9 !! / وزن: 229 / فریم: آلومینیوم
این مشخصات رو ندادم که بگم اس 22 اولترا فلانه نه
اینو گفتم که یعنی کمپانی اپل که سلطان طراحیه اومده یک پاره آجر ساخته و همه دنیا هم رفتن پاره آجر خریدن!
ببین چقدر آدمای با حالی هستیم

محمد ر در تاریخ : 1401/3/27

خدمت شما عرض کنم پردازنده قدرتمند، عمر و کارکرد گوشی رو در آینده هم تضمین میکنه حتی اگر الان اون اختلاف زیاد به چشم نیاد
ضمنن پردازنده (cpu، gpu) مهمترین بخش یک گوشی محسوب میشه چون بیشترین تاثیر رو روی اپلیکیشن ها، دوربین، صفحه نمایش، تاچ، رفرش ریت، و الی ماشاله داره و عملکرد کلی گوشی رو تحت تاثیر قرار میده
در هر استفاده ای از گوشی قطعا پردازنده مهمترین نقش رو ایفا میکنه و حرف اول و آخر رو میزنه در تمام موارد!
به علاوه که این سخت افزار قدرتمند با یک نرم افزار هماهنگ و بهینه، یکپارچه شده باشه که دیگه همه چیز تمام هست
اونوقت پردازنده (قلب تپنده و مغز متفکر سیستم) مهم نیست از نظر شما و خیلی نادر اتفاق میوفته در عمل خودشو نشون بده!!!! غافل از اینکه کل عمل یک گوشی رو پردازنده داره انجام میده!
خودمون رو گول نزنیم!

far z در تاریخ : 1401/3/27

یادم رفت اینو بگم
من از فایل منجر ایراد نگرفتم. شما من رو با کاربر دیگه اشتباه گرفتی.
من از شما سوال کردم که یه سری کارهای مشخص رو آیا میشه تو فایل منجر ایفون انجام داد که شما پاسخ دادی.

iraj p در تاریخ : 1401/3/27

داداش این راهی که داری میری رو من رفتمو برگشتم،مگه چقدر پی دی اف میخونی و بقول خودت از مولتی تسکینگ استفاده میکنی؟حرف خوبی زدی ولی در مجموع بررسی کننده ها میگن هماهنگی سخت افزار و نرم افزار توی آیفون حرف اول رو میزنه،برای من باتری مهمه چون اسنپ هم کار میکنم با اس ٢١ اولترا چهارمسیر میرفتم باتریش تموم میشد ولی آیفون خدا خیرش بده صبح تا شب دووم میاره،مولتی تسکینگ و جنگولگ بازیهای دیکه به دردم نمیخوره فعلا،هنگ نکردن برام خیلی مهمه که اس٢١اولترا هم هنگ میکرد و لگ داشت،دوربین برام مهمه خیلی که واقعا وقتی با خانواده میریم مسافرت گوشی اس ٢١ اولترا و اس ٢٢ اولترا قشنگ غلاف میکنن و میگن آیفون ١٣ پرومکس عکسای دسته جمعی رو بگیره،خداشاهده عین واقعیته،در هر حال شما با گوشیت خوش باش،البته از کسی که بخاطر یک کلیک روی سه نقطه اضافه باتری بهتر دوربین بهتر و سی پی یوی بهتر رو از دست میده انتظار زیادی هم نداریم خوش باش داداش با گوشیت

مصطفی م در تاریخ : 1401/3/27

اتفاقا اصلا از روی تعصب نیست از رو یه چیز دیگه است😂
مثل اینه که به خاطر هک آیفون سیزده تو 15 ثانبه که تو فیلم مشخصه پس آیفون امنیت نداره.راستی چرا اپل به اینا یه میلیون دلار نداد که بیخیال بشن😂
https://www.aparat.com/v/aMXDZ/%D9%87%DA%A9_%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86_%D8
%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86_13_%D8%AF%D8%B1_15_%D8%AB%D8%A7%D9%8
6%DB%8C%D9%87

امیر ق در تاریخ : 1401/3/26

امنیت در ios و android:

نکته یک :
پروژه‌ی باگ باونتی:کشف و اطلاع‌رسانی باگ‌ها

بر اساس مقاله ای که 9to5mac نوشته و در زیر لینکش رو میذارم ، اپل برای پیدا کردن هر باگ تو ای او اس پاداش صد هزار دلاری تا ۱ میلیون دلاری میده. در حالیکه سامسونگ بین ۲۰۰ تا تک دلاری تا ۲۰۰ هزار دلار پاداش میده .
9to5mac.com/2022/06/15/apple-pays-more-samsung-bug-bounty-program

پروژه‌ی باگ باونتی هواوی شامل پاداش ۲۰۰ دلار تا ۲۲۳ هزار دلار است. برنامه‌ی باگ باونتی شیا و وان پلاس حداکثر ۱۳ هزار دلار و هفت هزار دلار عاید توسعه‌دهنده ها می‌کنه.

نکته دو (خبری) :

به گزارش پایگاه خبری ZDNet :
zdnet.com/article/this-new-android-malware-bypasses-multi-factor-authentication-to-steal-your-passwords
بدافزار جدید اندرویدبادورزدن احرازهویت چندعاملی پسووردای شما رو سرقت مبکنه

این بدافزار با عبور از سیستم‌های حفاظتی احراز هویت چندعاملی مثل Google Authenticator به اطلاعات حساس کاربرا دسترسی پیدا می‌کنه

جمع بندی :

وقتی میگیم ios از android بسیار بسیار امن تر هست بحاطر همینه دوست عزیز . اپل بابت پیدا کردن هر باگ ،به توسعه دهنده ها پاداش بیشتر میده لذا انتظار میره ios بسیار بسیار امن ترباشه

وقتی مینویسم کد نویسی مخرب توی android بسیار بسیار ساده هست و میتونه همه ی حفاظ ها رو دور بزنه و به شما دوست عزیز بر میخوره و میگی که نه تو نمیدونی و من میدونم ؟ اخرش میشه همین ! یارو توی کیف پولش بیت کوین داشته بهمین سادگی google authenticator رو هم دور زدن و کیف پول رمز ارزشو خالی کردن !!!

الان بیاین زیر پست من کامنت های حماسی و احساسی بنویسین که نه تو نمیدونی من می دونم !!! یه اسم متعصب هم بذارین روش که جم بشه مطلب !! بهمین راحتی😅

far z در تاریخ : 1401/3/26

ما کاری نداریم چه کسی با چه مقصودی نظر میزاره. به هرحال مباحثاتی که شکل میگیره، خوانندگان خودشون تصمیم میگیرند که درست و غلط چیه. بعدشم بعیده یه نفر اینهمه پول میخواد به گوشی بده بیاد صرفا به این بخش نظرات اکتفا کنه. والا کسی بخونه هم میدونه باتری 13پ.م. قویتره. من منبعی رو پیدا نکرده که برعکسش رو بگه.

تو گالری به هرحال باید اول بری تا بالا سلکت رو بزنی بعد بیای عکس رو انتخاب کنی. من با سه نقطه کاری ندارم تو گالری. تو اندروید به جای سلکت، رو همون عکس مورد نظر نگه میداری و همون انتخاب میشه (یه مرحله هست). مثلا یه عکس رو میخوام پاک کنم: تو اندروید فشار میدم نگه میدارم همون انتخاب میشه و بعد آیکون پاک کردن رو میزنم. تو آیفون، اول سلکت، بعد انتخاب عکس و بعد آیکون پاک. این کجاش سریعتره؟ یعدش دیگه یکسانه یعنی هر دو رو با سوایپ کردن یا انتخاب تک تک میشه انتخاب کرد.
من گوشی اندرویدی دیگه ای ندارم و ملاکم گالری سامسونگ هست.

به جز باتری که دیگه شکی توش نیست آیفون محسوس بهتره (دلایل این بهتر بودن رو میزاریم کنار) در بقیه موارد برتری محسوسی وجود نداره. دوربین حالا کمی فیلمبرداری بهتره اما خیلیها عکس براشون مهمتره، زوم براشون مهمتره. بنابراین این زمینه میشه subjective.
پردازنده هم به لحاظ خام بله کمی بهتره. اما واقعا بسیار نادر اتفاق میفته این تفاوت تو عمل خودش رو نشون بده.
هماهنگی سخت افزار و نرم افزار هم موند تو قدیم. اندروید سریع و قابل اطمینان.

برای شما آیفون حرف اول رو میزنه. برای من گوشی که مولتی تسکینگ و امکانات شخصی سازی محدودی داشته باشه حرف آخر رو میزنه. آیفون برای پاور یوزرها چیز خاصی نداره اما برای کاربرد ساده عمومی از گوشی مشکل خاصی نداره.
مثال میزنم براتون. شما میخوای پی دی اف بخونی، کلمات سنگینی هم توش داره که میخوای دیکشنری دم دستت باشه. از اون طرف میخوای یه سری لغات رو تو یه نوتبوکی با معنیش یادداشت کنی. شما همین یه قلم کار رو بخوای با آیفون انجام بدی دیوانه میشی از بس از این اپ باید سوییچ کنی به اپ دیگه.
من حاضرم باتری رو یکی دوساعت کمتر نگه داره اما کارهایی از این دست رو به راحتی انجام بدم.
یا شخصی سازی های متعددی که ایفون چیزی نداره. یا سامسونگ دکس که واقعا فوق العادس.
قلم هم جای خود دارد.
نیازهای ما و انتظارات ما از گوشی خیلی متفاوته. آیفون یه گوشی بسیار خوب و با کیفیتی هست و در عین حال ساده و بدون آپشنهای نرم افزاری خاص. اما خیلیها شاید نمیدونن با گوشیشون میتونن خیلی کارها رو راحتتر انجام بدن که آیفون نمیتونه براشون جوابگو باشه. کسایی هم که میدونن سمت آیفون نمیان نه به خاطر اینکه فکر میکنند باتریش ضعیفه یا پردازندش بهترین نیست.
شما با سامسونگ میتونی یه جلسه کاری رو تو یه نوتبوک در بیاری که توش هم نوت داری، هم تصاویر مربوط به جلسه و هم صوت ها.
موارد بسیاره

مصطفی م در تاریخ : 1401/3/26

بعد از سالیان سال اپل تونسنت تو یه مورد اونم یه کم بهتر باشه فقط باطری که اونم کلا نیم ساعت بیشتر از اندروید اسکرین نمیده.تو همون دگزو مارک بهترین دوربین برای کیه؟بهترین صفحه نمایش برای کیه؟
تو بحث طراحی هم که کلا اپل مثل یه تیکه آجر میمونه.

iraj p در تاریخ : 1401/3/26

اونوقت اون کمی ضعیف تر را چه جوری اندازه گیری میکینی؟ما چیزی که داریم استفاده میکنیم از هر دو گوشی و میبینیم خیلی خیلی باتریش ضعیف تر از ١٣ پرومکسه،حتی ازاس ٢١ اولترا هم ضعیف تره

iraj p در تاریخ : 1401/3/25

خوب شما ایراد از فایل منیجر گرفته بودی که خدا روشکر‌ شد، بحث علم غیب نیست برادر،اینجا دوستان میان نظرات رو میخونن و ممکنه تو تصمیماتشون تاثیر گذار باشه،بهتره کسانی که تجربه ندارن یا نظر ندن یا محتاطانه نظر بدن،مثلا همین دوستی که میگه باتری آیفون ۱۳ پرومکس ضعیف تر از اس ۲۲ اولتراست معلومه که فقط رفته خونده و عملا استفاده ای نکرده و نمیدونه باتری سیزده پرومکس خیلی بهتر از اس ۲۲ اولتراست،خوب اینا مدیونی داره
اما در مورد گالری ، شما ایرادت ۳ نقطه بود که باید میزدی و میرفتی سلکت میکردی،الان بدون سه نقطه سلکت همون بالا خودشو نشون داده یعنی آیفون فکر همه چی رو کرده و راحتیه کاربر براش مهم بود،توی اندروید هم باید انگشتتو فشار بدی و نگه داری بعد سلکت رو برنی یا قلمتو در بیاری دکمه قلمو فشار بدی و نگه داری و بکشی تا انتخاب کنی،اما تو گالری آیفون هرجور حساب کنی انتخاب عکس ها یا فیلم سریع تره چون یک مرحله سلکت رو میزنی و بعد بجای دو انگشت یک انگشتتو از راست به چپ یا چپ به راست میکشی عکسها را انتخاب میکنه،در هر حال چیزی نیست که گوشی رو زیر سوال ببره،بنظرم تو کوشی باتری،دوربین ، سی پی یو و صفحه نمایش و هماهنگی سخت افزار با نرم افزار خیلی مهمه که در اکثر موارد بالا فعلا آیفون ۱۳ پرومکس حرف اول رو میزنه

iraj p در تاریخ : 1401/3/25

من میگم بعضی از نزدیک آیفون ۱۳ پرومکس رو ندیدن شماها قبول نمی کنید،داداش اس ۲۱ اولترا ۲۵ واتیه آیفون ۱۳ پرومکس هم ۲۵ واتیه منتهی من با شارژر ۲۰ واتی آیفونم سریع تر از اون شارژ میشه فک کنم سامسونگ زیرآبی رفته تو آمارهاش.تقریبا جفتشون با چهار پنج دیقه اختلاف ۷۰ دیقه ای شارژ میشن منتهی آیفون سریع تر شارژ میشه

RAD 0 در تاریخ : 1401/3/25

دوست عزیز بهتره خود شما یه سر به انواع و اقسام مقایسه های اس ۲۲ اولترا و آیفون ۱۳ پرو مکس بزنی و اینبار با دقت نگاه کنی آنوقت متوجه میشوید که در باطری نه تنها اس ۲۲ اولترا بلکه هیچ پرچمداری به آیفون ۱۳ پرو مکس نمی‌رسه

RAD 0 در تاریخ : 1401/3/25

داداش.... ایشان علایق شخصی خودش را سعی داره به همه مردم ارتباط بده!!!! اگه به مدرک و سند باشه همه دنیا تأیید کردند که آیفون ۱۳ پرو مکس بهترین باطری را در بین پرچم‌داران داره و توی سایت های تخصصی صفحه نمایش هم امتیاز صفحه نمایش آیفون ۱۳ پرو مکس بالاترین هست در بین همه پرچم‌داران

iraj p در تاریخ : 1401/3/24

داداش رفرنس بده ماهم ببینیم اینایی که میگی کجا نوشته مثلا همون باتری که راحت تر مقایسه میشه رو ببینیم،ولی من برای دوربین و کیفیت صدا و باتری و صفحه نمایش بهت رفرنس میدم یه سر به سایتش بزن،خواهشا وقتی این گوشی ها رو از نزدیک هم ندیدی کارشناس بازی در نیار،سایت dxomark رو برو متوجه میشی چی به چیه،خوشبختانه کارشناسانش .. همه با آزمایش و تست های مختلف انجام میشه، ولی خداییش دیگه باتری رو خیلی خندیدم.
ضمنا فک کنم اطلاعی از سیستم عامل آی او اس و اندروید هم نداری که میگی رم آیفون کمتره

far z در تاریخ : 1401/3/24

احیانا بنده علم غیب دارم! شما رفتی آموزش کاملش رو دیدی یاد گرفتی. بسیار هم خوب
اینجا هم اومدیم ازهم یاد بگیریم عزیز. دعوا نداریم.
امتحان کردم و شد. ممنون از شما. یه جوری جبهه گرفتی که انگار همه میدونن اینو. من از چند نفر پرسیدم و تا حالا نشنیده بودن چنین ژست حرکتی میتونه این کار رو بکنه.
جالبه این ژست تو فایل منجر سامسونگ هم کار میکنه. جالب بود برام.

"خواهشا اذیت نکن و نظرات بدون تجربه نذار" واقعا شما اذیت میشی؟ میشه بپرسم دلیل حضور شما اینجا چیه اگه نمیخوای تجربیات خودتو رو به دیگران منتقل کنی؟

"دیگه چیزی هم هست بگم" بله هست. شما همین کار انتخاب کردن رو تو گالری آیفون چجوری انجام میدی اگه نخوای اون بالا select رو انتخاب کنی. من تا پنج انگشت هم امتحان کردم نشد. راهی هست به جز اون سلکت؟

مصطفی م در تاریخ : 1401/3/24

شاید باطری یه کمی ضعیفتر از آیفون باشه اما دوبرابر سریعتر شارژ میشه تکنولوژی که اپل با اون کابل لایتنینگ خاص!!... که سرعتش با usb2 برابره که البته شاید کمتر هم باشه نمیتونه تا پنجاه سال دیگه هم بیاره رو آیفون شما یک ساعت ونیم گوشیت رو بزن به شارژ و لذت ببر.

RAD 0 در تاریخ : 1401/3/24

داداش دیگه همه کارشناسان دنیا گفته اند که توی همه پرچمداران دنیا ماندگاری باطری آیفون ۱۳ پرو مکس بهترین هست به همین ویدیو های یوتیوب که فرمودی با دقت نگاه کنی متوجه میشی این موضوع را.....

RAD 0 در تاریخ : 1401/3/24

دوست عزیز همین اس ۲ که اینجا حرفش را زدی اونم توی پیج آیفون ۱۳ پرو مگس توی اجرای اندروید ۲ خالی هم لنگ مونده بود با اون موتور تک سیلندرش!!!! حالا چه برسه که اندروید ۱۲ را اجرا بکنه!!!!!! نمیگم امکان پذیر نیست ولی مثالش اینجا درست نبود!!!! بله با پراید هم میشه از تهران تا چالوس رفت با فرارای لا فراری هم میشه از تهران تا چالوس رفت!!!!!!!!!!!
کاری هم با آمارهای فروشی که ارایه دادی ندارم که این آمار های فروش برای سامسونگی که هر روز به طور متوسط یک گوشی تولید می‌کنه در برابر اپلی که توی هر سال دو سه تا گوشی تولید می‌کنه لحاظ میشه که البته همه میدانند توی پرفروشترین پرچم‌داران دنیا رکورد و مقام اول دست کیه!!!! ((( آیفون ۱۳ ها)) برای امسال در بین همه پرچمداران دنیا
این جواب هایی که دادم به هیچ وجه قدرت سامسونگ و به خصوص پرچمدار زیبایش اس ۲۲ اولترا را انکار نمی‌کنه ولی حقیقت ها را هم باید گفت

RAD 0 در تاریخ : 1401/3/24

توی کیفیت صفحه نمایش که می‌فرمایی سامسونگ حرف اول را می‌زنه احتمالا خودت هم میدانی این موضوع شاید مربوط به ۱۰ سال قبل باشه!!!! الان همه برندها توی کیفیت صفحه نمایش حرف اول را می‌زنند حالا کاری ندارم که توی آزمایشگاه دیسپلی میت و dxo mark آیفون ۱۳ پرو مکس بهترین صفحه نمایش جهان شناخته‌شده است من نمیگم صفحه نمایش اس ۲۲ اولترا خوب نیست اتفاقا عالی هم هست ولی همینطور آن را توی دنیا بهترین بدانیم درست نیست چون توی صفحه نمایش همه برندها از سونی گرفته تا برندهای چینی و اپل و خود سامسونگ حرف اول را می‌زنند

iraj p در تاریخ : 1401/3/23

اون قضیه دو انگشت همزمان رو روی صفحه برای انتخاب موزیک یا هر چیز دیگه ای امتحان کن و خواهشا اذیت نکن و نظرات بدون تجربه نذار،هیچ اندرویدی این امکان رو نداره که توی سلکت یه چیزی سریعتر از آیفون باشه ، فک کنم با حساب شما انتخاب فایل توی آیفون به مرحله هم نمیرسه،دیگه چیزی هم هست بگم؟برو حالشو ببر

iraj p در تاریخ : 1401/3/23

همین که میگی باتری اس ۲۲ اولترا بهتر از آیفون ۱۳ پرومکسه نشون میده هیچکدوم از این گوشیا رو از نزدیک هم ندیدی چه برسه به استفاده!!!!این حرفت باقیه حرفات هم خراب کرد،شما باتری آیفون ۱۳ رو راحت میتونی دو رو استفاده کنی ولی اس ۲۲ اولترا حتی از اس ۲۱ اولترا هم تو باتری ضعیف تره ، ما هر دوی این گوشیا رو داریم و عملا میبینیم،یه سری به صفحه اس ۲۲ اولترا بزن از دست باتری نالان هستن،عجب چیزایی میشنویم

iraj p در تاریخ : 1401/3/23

داداش نکته جالبی برای برتری فایل منیجر اندروید انتخاب کردی ، خودت خندت نمیگیره؟دو مرحله بیشترت رو میتونی تو داکیومنتس کمش کنی،شما بلد نیستی دلیل نیست بگی فلان و بهمان،توی داکیومنتس یا هر نرم افزار دیگه ای دو انگشتت رو همزمان از بالا به پایین یا روی فایل بذار انتخاب میکنی و نیازی نیست توجیه برای چیزی که نمیدونی بیاری

محمد ر در تاریخ : 1401/3/23

شما به نظر تو این دنیا زندگی نمیکنید!!!!
باتری گالاکسی اس 22 اولترا بهترینه؟؟!!
دوربین اس 22 اولترا همه جا بهتر بوده؟؟!!
صفحه نمایش اس 22 اولترا بدون رقیبه؟؟!!
پردازنده هم کمی بفهمی نفهمی آیفون بهتره درسته؟؟!!
طراحیم که سند زدی به نام گالاکس😆
اینا رفرنس شون چیه عزیز؟؟؟؟ از کجا اومده؟ سند داره یا مندرآوردی هست؟
نکنه برای خودت مقایسه کردی مثلا باتری اس 22 اولترا 5000 میلی آمپره یا دوربینش بعد با آیفون مقایسه کردی که به این نتایج خوشایند رسیدی؟؟
کاستوم رام هم میگذرم ازش چون انقدر مضحکه که ترجیح میدم صحبت نکنم
اما گفتی سامسونگ غول گوشی سازی جهان که به سختی کسی میتونه بهش برسه😸
عرض کنم اپل در سال فقط یک بار چهار مدل از یک پرچمدار رو معرفی میکنه(فقط چهار مدل آیفون که قیمتشون بالاست) با این تعداد بسیار محدود و قیمت بسیار بالا همیشه از نظر تعداد فروش در جایگاه دوم یا اول پرفروشترین برندهای جهان بوده!!!!
در مقایسه با سامسونگی که بیش از پنجاه مدل پائین رده، میانرده و پرچمدار ارائه میده در زمان های متعدد از سال و درصد بسیار بالایی از فروشش فقط محدود هست به گوشی های زیر 100 دلارش!!!!!! حالا این شده غول گوشی سازی!!!!
مقایسه رو در شرایط برابر انجام میدن یعنی فروش پرچمداران سامسونگ با آیفون که در این صورت اوضاع خیت میشه
حتی اگر بخوایم آیفون های 1000 و 1500 دلاری رو با سامسونگ زیر 100 دلاری مقایسه کنیم تو فروش که خنده داره، بازم فروش اپل و سامسونگ همیشه نزدیک به هم بوده اول یا دوم بودن؛ بعد سامسونگ غول گوشی سازی شده اما اپل نه!!!!!! ببین چقدر بی معنی و متعصبانه کامنت زدی!!!!
ضمن اینکه تمام مدل های آیفون همیشه در فهرست ده گوشی پرفروش سال، رتبه های نخست رو داشتن، در صورتی که سامسونگ یک یا نهایت دو گوشی زیر 100 دلار داشته تو تاپ تن!!!!
حالا گالاکسی اس 22 اولترا هم قیمت آیفون که خیلی خفنه کجای فهرسته؟؟ لابد در جایگاه پنجاهم!!!!
بازار تبلت (آیپد، آیپد مینی، آیپد پرو، آیپد ایر) سالهای ساله با اختلاف بسیار زیاد دست اپله که سامسونگ گالاکسی تب به گرد پای اون هم نمیرسه با وجود تنوع مدل و تنوع قیمتی بسیار بیشترش!!!!!!
بازار محصولات پوشیدنی (ایرپاد، ایرپاد پرو، اپل واچ…) که باز با قیمت به مراتب بالاتر از گالاکسی بادز و گالاکسی واچ و برندهای دیگر… بازم با اختلاف دست اپله
بخش درآمد زایی هم که کمپانی اپل با اختلاف وحشتناک خییییلی بالاتر از تمام کمپانی های جهان ایستاده، سامسونگ که شوخیه جلوش
هیچوقت غول دنیای فناوری و بزرگ ترین کمپانی جهان و با ارزش ترین برند دنیا رو با اندروید زادگانی مثل سامسونگ مقایسه نکن
مقایسه گوشی رو انجام بده مشکلی نیست
اما مقایسه کمپانی اپل با سامسونگ ...
...

bardia a در تاریخ : 1401/3/23

احتمالا اون چیزی که شما خودتونو باهاش اروم میکنید فریبه.
بهتره ی سر به مقایسه ی اس ۲۲ اولترا و ایفون ۱۳ پرو مکس بزنی.
اونوقت به سادگی متوجه میشی که اس ۲۲ اولترا هم باتریش قوی تره و در مدت زمان کمتری شارژ میشه، هم کیفیت صفحه نمایشش هنوز در میون پرچمداران بدون رقیبه، هم وزنش کمتره، هم طراحیش زیبا تره، هم تنوع رنگیش بیشتره، هم کیفیت دوربینش بهتره. هم قلم داره،. مقدار رمش هم بالاترهو.....
همه جا الان اس ۲۲ اولترا رو بهترین گوشی جهان در ۲۰۲۲ معرفی کردن، پس این تعصب شما بی فایدس.
درضمن اندروید از خیلی لحاظ ها از ios سر تره که به راحتی با یک سرچ تو گوگل درمیابی این موضوع رو. و اینکه شما میگید اندروید هنگ میکنه بخاطر این هست ک احتمالا یک میانرده یا پایین رده استفاده کردین وگرنه توی پرچمدار ها ذره ای هنگ وجود نداره!..

مصطفی م در تاریخ : 1401/3/22

خب انصافا یه حس برتری و خاص بودن میکنن کسایی که آیفون دارن که البته کاملا نامربوط هست حتی کسایی مثل شما هم که میگی این حرف دست مایه شده خودت هم ضمنی تایید میکنی که اندرویدی ها باید اطلاعاتشون رو رو کاغذ بنویسن.یه گوشی دلیل خاص و متفاوت بودن نیست هزاری هم که کارایی داشته باشه مثلا از نظر دوربین یه دوربین نیکون 150 دلاری سی برابر زوم اپتیکال داره حالا اپل گوشی 1200 دلاریش به زور سه برابر زوم اپتیکال داره.

far z در تاریخ : 1401/3/22

عزیز، عرض کردم فایل منجر موزیک پلیر نیست. شما به این برتری میگی، من میگم یه پیاده سازی ناقص از موزیک پلیر توش. من بخوام موزیک پخش کنم به صورت فولدری میرم داخل موزیک پلیر نمیرم تو فایل منجر. شما دوس داری موزیک رو اونجا پخش کنی، اشکال نداره ما هم ایرادی نمیگیریم ازش. اما نمیتونی یه چیزی رو که اصلا کار تخصصی فابل منجر نیست رو مبنای برتری بدونی.
فایل منجرها تقریبا هر فایل با فرمتهای مرسوم رو باز میکنن از جمله پی دی اف. ویدیو هم باز میکنند، موزیک هم پخش میکنند. اما موزیک پلیر یا ویدیو پلیر نیستند. لینک میکنند به اون اپ تخصصیشون زمانی که شما میزنی روی فایل موزیک. جالبه شما خوره اندروید هستی، ندیدی وقتی تو فایل منجر سامسونگ اگه موزیک رو پخش کنی، یه نوار باریک باز میکنه و موزیک رو پخش میکنه و زیرش مینویسه Go to Samsung Music که اپ تخصصی موزیک هست که اگه بزنی روش دقیقا همون فولدر رو شما میتونی به صورت پیوسته پخش کنی.
شما خوره اندروید که اس21 الترا داشتی، قابلیت بسیار قدرتمند secure folder رو ندیدی که هر فایل یا فولدر یا هر اپ رو میتونی به صورت قفل دار داشته باشی؟ داخل فایل منجر هم میتونی خیلی راحت فایل یا پوشه رو نگه داری روش و گزینه move to secure folder رو انتخاب کنی. بنابراین باز این برتری حساب نمیشه.

یاز شما میگی وی پی ان برتریشه! فکر کنم شما گوشی رو باز میکنی میری داخل داکیومنتز و 80 درصد کارهات با گوشی رو تو همین داکیومنتز انجام میدی که دوس داری همه چی اونجا باشه. یادم باشه به توسعه دهنده هاش ایمیل بزنم بگم یه منوی دوربین هم بهش اضافه کنند که دیگه کاربرها نرن اپ دوربین رو استفاده کنند. همینجا عکس و فیلمشون رو میگیرین. برتری هست دیگه اینم! فایل منجری که داخلش browser داره دیگه براش ایراد حساب میشه دوربین نداشته باشه.

اما در مورد اون بگیر و بنداز (drag and drop)، من خیلی باهاش حال نمیکنم چون کند هست اگه بخوای تو پوشه های تو در تو کار کنی اما برای مثلا انتقال به فولدر هوم اره بد نیست و قابل استفاده (بگیر رو بکش برو تا اون بالا تا بیاد به پوشه قبلی برگرده. حالا بخوای دوتا پوشه قبل برگردی دوباره باید نگه داری اون بالا. داستانش زیاده). اما متوجه شدم جلوی هر فایل یا پوشه ای 3نقطه هست که بزنی روش میتونی کارهای اصلی فایل منجر رو انجام بدی و برای کپی و انتقال فایل با یه ساختار آشنا و سر راست تر میتونی navigate کنی به جایی که میخوای اون عمل کپی رو انجام بدی. UX خوبه برای فایل منجر و تنها نکته ریز همون هست که گفتم یعنی برای انتخاب چند فایل باید بری بالا سه نقطه رو بزنی بعد select رو بزنی بعد بیای فایل های مورد نظر رو انتخاب کنی که در واقع دو مرحله بیشتره.
در کل برای کار مدیریت فایل، داکیومنتز خوبه.

bardia a در تاریخ : 1401/3/22

بعضی از ماها وقتی یک پرچمدار میگیریم واسه اینکه بگیم بهترین گوشی رو داریم چشممون رو روی پیشرفت پرچمداران دیگه میبندیم، و اینکارو تا حدی ادامه میدیم که خودمونم باورمون میشه و حتی اگه شرکت سازنده اون پرچمدار بگه پرچمداران بهتری هم هست، بازم انکار میکنیم.
خوبه شما خودتونم میدونید که همه جا دوربین اس ۲۲ اولترا رو نصبت به ایفون ۱۳ برتری دادند! باتری اس ۲۲ هم بهترین باتریه، کیفیت صفحه نمایش اس ۲۲ اولترا تا الان بدون رقیبه و حتی طراحی گوشی هم بروز و زیباتره!
بحث دومی که شما میکنید نبود امنیته، که خیلی بیخوده و گوشی های سامسونگ همیشه مورد اعتماد اند و حتی توی خود امریکا هم طرفدار دارند، و فقط شاید شیایومی باشه که کم امنیت باشه.
اندروید ویژگی هایی داره که نمیشه انکارش کرد، برنامه هایی که برای اندروید هستند تعدادشون دوبرابر برنامه هایی است که توی پلی استوره اپله!
ویژگی بعدی نصب کاستوم رام هست، شما بیا اس ۲ که پرچمدار ۲۰۱۱ هست رو با پرچمدار ۲۰۱۱ اپل در نظر بگیر، شاید دیگه کمتر کسی باشه که بتونه از سیستم عامل قدیمی این گوشی ها استفاده کنه، اما روی اس ۲ میشه کاستوم رام اندروید ۱۲ زد و سرعت گوشی رو افزایش داد و اینجوری گوشی برای مدت بیشتری قابل استفاده میشه که این قابلیت بخاطر همون امنیت از گوشی های اپل حذف شده.
الان سامسونگ غول گوشی سازی توی جهانه که ب سختی کسی میتونه بهش برسه، اونوقت شما میگید اپل بهتریته.
سامسونگ شرکتی هست که بهترین گوشی های تاشو رو ارائه میده، اولین شرکتی بود که گوشی هایی با صفحه نمایش لبه دار رو وارد بازار کرد! توی کیفیت صفحه نمایش الان توی جهان حرف اولو میزنه و دوربینش هم از همه برند ها بهتره و گوشی های قلمدار نوتش که با اس ۲۲ اولترا ادغام شد همه جا زبون زد مردمن!
اینو همه جا منتقدین و کارشناسان و متخصصان گفتند و من مثل شما فقط بر اساس استفاده ی شخصی نمیگم.
هنگ کردن گوشی هم که شما میگید بحثش جداس.
و علتش اینه که شرکت های اندروید بر خلاف شرکت اپل، گوشی هایی سازگار با تمامی بودجه ها میسازند که افراد با توجه ب نیاز هاشون بتونن از اون ها استفاده کنند و قطعا ی گوشی میانرده که با قیمت ۳ میلیون عرضه میشه رو عادلانه نیست که بخوایم با ایفون ۱۳ پرو مکس مقایسه کنیم!
پرچمدار همیشه باید با پرچمدار مقایسه بشه و وقتی هم که ایفون ۱۳ پرومکس روبا اس ۲۲ اولترا مقایه میکنیم، ب راحتی در میابیم که پرچمدار سامسونگ و اندروید بهتره!

bardia a در تاریخ : 1401/3/22

شما نمیتونید که چون اپل سیستم عاملش امنیت داره و ایفون ۱۳ پرومکس عالی هست اندروید رو بی ارزش جلوه بدید
بنظرم اندروید و iosرواگه میخواد مقایسه کنید باید به این توجه کنید که بخش زیادیش ب سلیقه بستگی داره، درضمن اندروید هم ویژگی هایی داره ک خیلی از سیستم عامل اپل سر تره.
درضمن اگر شما میخواید مقایسه کنید، ایفون ۱۳ پرو مکس رو با ی گوشی درحد خودش مثل اس ۲۲ اولترا مقایسه کنید.
به راحتی میتونید از توی سایت های ایرانی و انگلیسی و هر کشوری و ویدیو های یوتیوب متوجه بشی که دوربین سامسونگ بهتر از پرچمدار اپل هست.
اس ۲۲ باتریش قوی تر و مدت زمان شارژ شدنش کمتره. کیفیت صفحه نمایشش از ایفون ۱۳ بالا تره.
البته من نمیگم اپل یده و ایفون۱۳پرو مکس هم خیلی عالی هست و حتی سرعتش هم توی چند تا تست به طور غیر قابل انکاری کمی از اس ۲۲ اولترا بیشتر بود...!
و البته اون قلمی هم ک شما میگید گرفتید اصلا مقایسه با قلم اس ۲۲ اولترا نیست و حتی قلم نوت ۲ سامسونگ هم از اون قلمی که شما گرفتید ببشتر کارایی داره!
بیاید ی چیزی رو کنار بذاریم و طرف اون برندی که گوشیشو داریم نباشیم، نگیم چون هواوی خوبه بهترینه. چون شیایومی دارم و ارزونه از همه بهتره، چون اپل دارم و پر قدرته و نیاز هامو بر طرف میکنه رقیب نداره!

iraj p در تاریخ : 1401/3/21

... جالبه فایل منیجری که هم توش موزیک پلیر داره هم ویدیو پلیر داره هم میشه قفل گذاشت براش هم پی دی اف ریدر داره هم وی پی ان داره از نظر شما برتری نداره به فایل منیجری که هیچکدوم از اینا رو نداره، داداش اونی هم که واسه خودت اسمشو گذاشتی ux و انگشتتو فشار میدی و سلکت میکنی تا کپی پیست کنی داکیومنتز هم اونو داره که نیازی نیست حتی یه بار فشار بدی و بعد کپی رو انتخاب کنی، فقط کافیه دراگ اند دراپ عین کامپیوتر کنی و پوشه یا فایل رو بگیری با انگشتت و نگه داری و به هرجایی خواستی کپی کنی،به این میگن ux عالی نه مثل فایل منیجر اندروید ناقص باشه،داداش کسی که داری باهاش صحبت میکنی خوره اندروید بوده الان داره نظر میده و به وضوح به برتری نرم افزارهای اپل و سخت افزار آیفون اشاره میکنه،خودمون رو فریب ندیم این گوشی نسبت به پرچمدارهای اندروید برتره

محمد ر در تاریخ : 1401/3/21

ما رو کچل کردی با این یک جمله دوستمون که گفته اطلاعاتتون رو روی کاغذ بنویسید
یه نگاه به سوابق کامنت های اخیر خودت توی این فروم بنداز
یعنی عوض جواب نداشته اینو دست مایه کردی و مدام تکرار میکنی😸
که با نوع استفاده کاربر اینجا، پر بیراه هم نگفتن
ضمنن از این به بعد برای جواب نداشته یک چیز جدید پیدا کن...

far z در تاریخ : 1401/3/19

ممنون خوبه اونجوری باشه.

من نگفتم برتری داره، عرض کردم تجربه کاربری با به فرض فایل منجر پیش فرض سامسونگ به نظر من بهتره. شما به این "به نظر من" توجه کن. یکی از موارد نگه داشتن انگشت رو فایل یا پوشه مورد نظر برای کپی یا پاک کردنش هست در حالیکه تو داکیومنتز باید بری تا اون بالا select رو بزنی بعد بیا دوباره رو فایل مورد نظر بزنی تا همون کار رو بکنی. اینو بهش میگن تجربه کاربری یا UX که به نظر من تو سامسونگ بهتره. در کل هم بخش بندی و UI تمیزتری داره. شما میتونی برعکس فکر کنی و هیچ اشکالی نداره.

برای وی پی ان دهها اپ جداگانه وجود داره که شما لازم نیست حتما وارد فایل منجر بشی تا اون رو فعال کنی. اتفاقا فعال کردن وی پی ان داخل داکیومنتز به مراحل بیشتری نیاز داره و در واقع یه اپ داخل یه اپ دیگه هست که توجیه نداره آدم برای وی پی ان فعال کردن بره داخل یه اپ دیگه و اونو فعال کنه!
تازه خود این وی پی ان اگه به صورت مجانی استفاده کنی فقط 50 مگابایت اجازه استفاده میده و برای بیش از این مقدار باید اشتراکش رو بگیری که خب اگه قرار بر اشتراک دادن باشه کلی اپ وی پی ان قدرتمند وجود داره و اپ تو اپ هم نیست! باز اگه وی پی ان مجانی قدرتمندی بود میگفتیم اشکال نداره آدم دو مرحله به جای یه مرحله طی میکنه تا فعالش کنه. واقعا این مزیته به نظر شما؟

اتفاقا پلی کردن موزیک (حالا اگه یکی ایراد نگیره بگه میوزیک درسته و موزیک غلطه) پشت سر هم داخل فایل منجر برتری محسوب نمیشه اصلا. اگه من قرار باشه موزیک رو به صورت پیوسته پلی کنم وارد موزیک پلیر میشم و اونجا میتونم با انتخاب خواننده یا فولدر یا آلبوم یا پلی لیست به صورت پیوسته موزیک پخش کنم. هدف فایل منجر از اسمش مشخصه یعنی مدیریت فایل. بنابراین شما در داخل فایل منجر اگه موزیک اجرا میکنی یا پی دی اف باز میکنی یا هرچیزی دیگه برای اینکه تو اون لحظه محتویات اون فایل رو ببینی یا بشنوی و حالا اگه خواستی پاکش کنی، کپی کنی، به اشتراک بزاری، آپلود کنی یا اینجور چیزا. این مزیتی نیست برای یه فایل منجر که یه اپ دیگه تخصصی رو به صورت ناقص تو خودش پیاده کنه.

قلمهای رسانا که میشه رو گوشی استفاده کرد در مقایسه با قلم سامسونگ و کلا قلم های استایلوس مثل اپل پنسل، مثل شوخی میمونه. این یه بحث جداگانه هست که هدف الان نیست و میگذریم ازش.

امیر ق در تاریخ : 1401/3/19

درود - عرض ادب :

ازاین لینک imei ایفونتونو چک کنین ببینین تاریخ اکتیو و فعال شدن گوشی شما کی هست. (تاریخ رو برگردونین)
سال و ماه میلادی رو دقت کنین

https://checkcoverage.apple.com

اگر تو این چن وقته که خریدین فعال شده که مشکلی نیست. اما تاریخ فعالسازیش چند ماه قبل یا سال بوده ، گوشی شما نمیشه گفت نو هست.

لیبل پشت جعبه ایفون شما بایستی با کشیدن انگشت هم نباید رنگش بره و با دیدنش متوجه میشین که لیبل اصلیه . وهمچنین imei پشت جعبه رو با imei تو تنظیمات ایفونتون چک کنین یکی باشن

اگر این دو مورد اوکی باشن و با موفقیت پاس بشن هیچ مشکلی نداره و همونطور که اشاره کردم فقط تو این حالت ممکنه باتری عوض شده باشه فقط.

فعلا این مرحله ها رو انجام بدید نتیجش رو خبر بدید همینجا

ممنون

امیر ق در تاریخ : 1401/3/19

درود بر شما

بنده دارم با شما کاملا منطقی - علمی صحبت میکنم اما نمیدونم دلیل اینهمه دشمنی شما رو نسبت به ایفون و اپل و ios !
سعی کنین توحوزه ای که هیچ اشنایی دربارش ندارین کامنت های من در اوردی و احساسی برا من و سایر دوستان منتشر نکنین.
میتونم اندازه دو تا کتاب از ساختار و کد نویسی و امنیت ios و همچنین android برای شما اینجا مطلب بنویسم تا اطلاعاتتون بیشتر بشه.سعی هم کنین از بازی با جملات بنده پرهیز کنین.

نوشتم که :
ios از android یا احتلاف زیادی ایمنتر و امنتره:

1-اپل ازنصب جانبی نرم افزارها پشتیبانی نمی کنه.جز موارد خیلی کم - بر خلاف اندروید که میتونین از هر وبسابت ایرانیو خارجی اپ های کرک شده نصب کنین. ( چون گوگل به شما قدرت انتخاب داده و گفته که از سورس های نامعتبر نصب نکنین ، دلیل بر امن بودن اندروید نیست دوست عزیز !!!)

2-طراحی یکپارچه ایفون باعث می‌شه که رخنه های امنیتی بندرت دیده شوند وپیدا کردنشون سخت‌تربشه (باگ امنیتی) - بر خلاف اندرویدکه تنوع تولیدکنندگان موبایل بسیار زیاده

3-ماهیت باز (متن باز) و بی محدودیت اندروید بر خلاف ios - لذا امنیت سورس کد سیستم عامل ios بر خلاف android بسیار بسیار بالاس

این سه تا مورد رو در نهایت سادگی و مختصر برای شما نوشتم بلکه یکم اطلاعاتتون بالاتر بره

ضمنن :
ارشیو بنده رو اگر برین مطالعه کنین خواهین دید که همیشه اندروید رو تحسین کرده ام و میکنم ، بخاطر پیشرفت هایی که کرده و در حال کردن هست چون همونطورکه همیشه تاکید کرده ام من فناوری و تکنولوژی رو دوست دارم و جز دو سه تاکامنت مقایسه و تو هیچ فروم اندروید فعالیت نکرده ام.

موفق باشین

مصطفی م در تاریخ : 1401/3/18

وقتی دوستان توصیه میکنن که اندرویدیها باید اطلاعات مهم رو رو کاغذ بنویسن دیگه چه انتظاری داری.
سردرد برای یه دقیقه این پیج هست.کلا حرفای عجیب و غریب زیاده اینجا از معجزه های آیفون.

مصطفی م در تاریخ : 1401/3/18

من متوجه چیز جدیدی نشدم هنوز هم فایل منجر اندروید خیلی کاربردی تر از فایل آی او اس هست این از این.
چه جالب به نظر شما امارات آخر دنیاست!خود اپل و سامسونگ قیمت زدن هزار دلار بعد تو امارات قیمت فرق داره!تو اروپا و آمریکا هم نکنه منظور اپل از هزار دلار احتمالا هزاروپونصد دلاره؟
تا موقعی که اپل طرفدارانی مثل شما داره نیازی به فلسفه داشتن نداره شما براش درست میکنین.

Matin H در تاریخ : 1401/3/18

سلام دوستان حدود دو سه هفته پیش بنده یک گوشی اپل مدل 256 Xr به مبلغ 17 میلیون خریداری کردم به گفته گوشی فروش گوشی صفر هست و فقط 57 بار شارژ شده هلث باتریشم 100 درصد هست این گوشی مال سال 2018 هست ممکنه که واقعا صفر باشه یا باتریشو عوض کردن ؟؟ تو برنامه 3tools هم چیزی از اینکه گوشی قبلا باز شده نشون نمیده ! من چجوری مطمئن بشم ؟؟

iraj p در تاریخ : 1401/3/17

سلام مجدد بله اونم میشه، ضمنا شما برتری های فایل منیجر اندروید رو عنوان کنید ماهم لذت ببریم!!!!ولی من میگم برتری داکیومنتس یکیش همین وی پی ان هست که اندروید چنین فایل منیجری نداره دومیش قابلیت پخش موزیک هست که عین یه موزیک پلیر قوی تمام موزیک ها رو پشت سر هم میتونی پخش کنی ولی اندروید فایل منیجرهاش دونه دونه باید موزیک رو به صورت دستی پخش کنی در مورد فیلم هم همینطور،حالت اون زیبایی محیط کار آیفون بماند که خیلی بهتر از اندرویده،خودمون رو گول نزنیم با داشتن آیفون شما cpu بسیار قویتر دوربین بسیار بهتر و باتری عالی خواهی داشت ، در مورد محدودیت هم آیفون محدودیت چندسال پیش رو نداره و تقریبا همه چی عالی هست،ضمنا من برای آیفونم قلم هم خریدم و دارم باهاش کار‌میکنم اونم بدک نیست

محمد ر در تاریخ : 1401/3/17

جناب قریشی؛ این دوستان تو چند سال پیش گیر کردن! الان دیگه به نظرم وقتشه اطلاعات پوسیده چند سال پیش رو آپدیت کنن
جناب مصطفی! موردی نیست از نظر آزادی عمل که در اندروید بشه انجام داد اما در آیفون نه
“تو اندروید میشه گوشی رو به کامپیوتر وصل کرد” بخدا توی آیفون هم میشه! باور کن به راحتی، حتی اگر نخوایم هم با آیتونز کار کنیم راه حلش خرید یک otg لایتنینگ هست که پنجاه هزار تومنه و با اون میشه از اپ پیشفرض Files هر کاری رو انجام داد؛ کپی، انتقال و… از آیفون به فلش یا هارد و بلعکس، میشه هاب متصل کرد به آیفون، کیبرد و دسته بازی و… دقیقا هر کاری که با اندروید میشه انجام داد فقط یک تفاوت داره که در آیفون این کار بدون کوچکترین ضعف امنیتی انجام میشه
برای آیفون و آیپد با آی او اس و آیپد او اس 13 به بالا جواب میده! یعنی از سه سال پیش تمام این قابلیت ها از جمله دانلود اضافه شده اما ظاهرا شما تو پنج شیش سال پیش گیر کردید و بیرون نمیزنید!!

محمد ر در تاریخ : 1401/3/17

عزیز من! دقت کن لطفا کمی اطلاعات و معلومات خودت رو افزایش بده و بعد کامنت منتشر کن خواهشا
مثل قضیه دانلود نشه که بعد متوجه بشی از سه سال پیش این قابلیت وجود داشته در آی او اس و آیپد او اس!!
قیمت آیفون کلا در اکثر کشور ها بالاتر هست نسبت به سایر برند ها و این ربطی به کشور ما نداره!
یک چیز رو تعمیم نده فقط به ما و اینو چوب کن بزن تو سر ما که آیفون داره فقط تو ایران گرون فروخته میشه
برند آیفون کلا مستثنی هست از سایر برند ها
به عنوان مثال همین امارات رو مثال میزنم که سامسونگ گالاکسی 1200 دلاری، خیلی ارزانتر از آیفون 1000 دلاری به فروش میرسه!!
خیلی یعنی تفاوت 3600 درهم در مقابل 4200 درهم (نسخه های پایه) در آمازون امارات!!!!
فلسفه آیفون چیز دیگه ایه در جهان و متمایز از تمام برندها

Reza S در تاریخ : 1401/3/17

ios امن ترینه ؟؟؟ کاری با بقیه دیوایس های اندرویدبی ندارم
با samsung knox اشنایی دارین؟؟ که با اطمینان خاطر حرفای تبلیغاتی 2017 اپل رو تکرار میکنین؟
با اختلاف سردرد اورترین فروم همین هست!
...

iraj p در تاریخ : 1401/3/17

البته بنده در یک مورد با شما مخالفم و اونم اینه که آیفون مزیتش نسبت به اندروید فقط ایمنی بالا داشتن نیست، سی پی یوی آیفون بهترین عملکرد رو در بین تمام گوشی ها داره ، شما به هیچ عنوان هنگ نمی بینی،باطری آیفون ۱۳ پرومکس با اختلاف بهترین باتری در بین پرچمدارهای تمام برندهاست،صفحه نمایش و دوربین هم که جای خود داره

far z در تاریخ : 1401/3/16

ممنون اره تست کردم و میشه و نیاز به قسم و آیه نیست. سوال پرسیدم که به اطلاعات خودم اضافه شه. من جبهه گیری ندارم علیه آیفون. قبلا داشتم چون قبلا یه چیزهای بسیار پایه ای رو نداشت و گرون بود. اما به مرور هردوی اینهادیگه ایراد محسوب نشدند. شاید روزی آیفون قلم گذاشت رو گوشی و مولتی تسکینگ بهتر آورد و من آیفون رو به عنوان گوشی شخصی استفاده کردم برای همین این تو پس زمینه ذهنم بمونه که میشه اینکارا رو کرد.
البته من پیشرفته بودن خاصی توش ندیدم و به نظرم UX فایل منجرهای پیشفرض اندرویدی بهتر هست. محیطش شبیه محیطهای ios و مک هست که من نمیپسندم ولی خب اون نیازها رو برآورده میکنه. یه چیزای اضافی داره که ریطی به فایل منجر نداره مثل وی پی ان. یا وقتی یه چیزی رو دانلود میکنی، تو اندروید میدونی یه پوشه ای هست به نام دانلود هست که میره اونجا. من خیلی نمیخوام حالا ریز بشم اما اینکه شما فرمودی خیلی پیشرفته تره، من حداقل اینجوری ندیدمش.
ایراد مهمی که داره که البته ایراد کلی ایفون هست، برگشت به پنجره قبلی هست که یا با دکمه تو گوشه بالای سمت چپ هست یا با سوایپ از لبه چپ به سمت راست هست و با اینکه من آیفون 13 که گوشی جمع و جور تریه، نمیتونم با یک دست به راحتی اینکار رو انجام بدم.

حالا برام این سوال هم پیش اومد که آیا میشه این دسته بندی ها تو داکیومنتز رو با اتصال به کامپیوتر عینا دید و کپیشون کرد و ...؟ البته من نمیخوام با روش آنلاینی که تو خود داکیومنتز هست انجام بدم و دوس دارم با اتصال سیمی انجام بشه. مشکلی هم با نصب آیتیونز ندارم

امیر ق در تاریخ : 1401/3/15

درود - عرض ادب :

مورد اول :

تو اندروید رم گوشی رو تحت usb در اختیار شما قرار میده با کاپی پیست میریزین توش محتویاتتونو.
تو ایفون هم محتویات رو میریزین ایتیونز یا نرم افزارهای مشابه و میریزین گوشی !!!
الان چه فرقی کرده دقیقا ؟!؟!؟
میدونین این تفکرات باعث و بانیش چی هست ؟ عدم اگاهی شما. چون شناحتی ندارین. بله دقیقن هم درست میفرمایین که کار با ایفون برای شما دوست محترم اصلن مناسب نیست. تو سال ۱۴۰۱ کسی که نتونه با یه ایتیونز کار کنه واقعن هم ایفون به دردش نخواهد خورد . عدم اگاهی و بلد نبودن خودتون رو به بقیه تعمیم و گسترش ندید. چون ما نمیتونین یا بلد نیستین ، دلیل نمیشه همه اینجوری باشن !

مورد دوم :

فایل زیرنویس رو هم نام فایل اصلی فیلم میکنین باهم منقل میکنین ایفون و پخشش کنین. همه این سماجت های شما دوست محترم متاسفانه از نااگاهی شما و عدم اشنایی و کار کردن با ios و ایفون نشات گرفته و متاسفانه همچنان هم دارین سماجت میکنین ...!!! نرم افزار VLC بهترین پلیر وایه اندروید و ایفون هست میتونین استفاده کنین.

بنده واقعن نمیدونم دلیل اینهمه لجاجت و سفت و سخت گیری شما و دوستان محترم دیگه رو !!! عزیز اگر از ایفون خوشتون نمیاد دلیل نمیشه این فروم باشین ! خدای نکرده کسی شما رو هم مجبور نکرده .

در ضمن اینروزا دیگه تو وب سایت های دنلود فیلم ، نسخه هاردساب اگر اشتباه نکنم اسمشو ( نسخه زیرنویس چسبیده ) رو میتونین مستقیم دنلود کنین ....

ios با اختلاف زیاد نسبت به android ایمن تر و امن تر هست چه بخواین چه نخواین.
هر ازادی عملی یسری محاسن و معایب داره . ازادی عمل تو اندروید و معایبش همین
ناایمنتر بودنش هست.مورد هدف تر بودنش هست

موفق باشین

مصطفی م در تاریخ : 1401/3/15

بله حق دارید برید تو فروم گوشیهای اندرویدی و هرچی دوست دارین به اندرویدی ها بگین که البته اونها هم گفتن آیفون امنین نداره و اومدن تو پیج خودشون و به آیفون دارها توصیه کرد که اطلاعاتشون رو رو کاغذ بنویسن شما کاملا حق دارین.

مصطفی م در تاریخ : 1401/3/14

دوست عزیز من همون اول نوشتم با احترام به دوستانی که آیفون دارن اما واقعا اکثر کسایی که دیدم نگاهشون به آیفون فقط یه گوشی نیست.درمورد قیمت هم شما مثلا پرچمدار سامسونگ شیائومی یا هواوی با حدود قیمت هزار دلار تو رنج سی و پنج میلیون تومن هست با هزینه رجیستری که برای گوشیهای بالای بیست میلیون گذاشتن قیمت معقولی هست اما آیفون هزار دلاری با حدود قیمتی هفتاد میلیون تومن فروخته میشه.تفاوت قیمت یعنی همین.علت این که اکثر استورهای آنلاین به به و چه چه میکنن میگن اپل بهترین برنده برای حاشیه سود خیلی بالاییه که داره.شما هم موفق باشید.

iraj p در تاریخ : 1401/3/14

سلام بخدا اینا کارای پیش پا افتادست بله نرم افزار داکیومنتس این کار رو به راحتی انجام میده،ضمنا داکیومنتس خیلی پیشرفته تر‌ از فایل منیجرهای اندروید هست،محیط کاریش نحوه کپی پیست کردن خیلی بهتر از اندرویده

far z در تاریخ : 1401/3/14

لزومی به اینهمه مقدمه نداره. بله e در آخر نداره و پیش میاد این چیزها. حتی native انگلیسی هم ممکنه اشتباهات به اصطلاح typo داشته باشه. من نمیخوام خیلی وارد تلفظ کلماتی انگلیسی در فارسی بشم اما ما در فارسی که زبان این وبسایت و خوانندگانش هست با تلفظ فارسی رایج کلمات انگلیسی رو بیان میکنیم نه با لهجه آمریکایی یا بریتیش. همچنان که ما dollar رو دالر تلفظ نمیکنیم و میگیم دولار، بسیاری از دیگر کلمات رو با لهجه فارسی بیان میکنیم. develop رو هم تو فارسی دولوپ میگن. هرچی باشه دولاپ نه تو انگلیسی تلفظ میشه نه تو فازسی.

sandboxed صفت هست عزیز. غلطه بگیم اپها sandbox هستند چون که sandbox خودش به تنهایی از نظر دستوری اسم یا فعل هست. با دقت بخون من چی نوشتم بعد اشتباه داشت اشتباهشو بگیر.

من از شما خواستم در مورد ghostware منبع بزارید. یه چیز من درآوردی رو ما نمیتونیم بیان کنیم بعد براش معنی بسازیم از یه چیز دیگه.

iraj p در تاریخ : 1401/3/13

عزیز اینایی که گفتی چه ربطی به فایل منیجر داشت؟ضمن اینکه شما بلد نیستی انتقال بدی منم دارم دقیقا همه چی رو با کپی پیست پیش میبرم و فایل هام رو انتقال میدم به گوشی یا برعکس،کی گفته نمیشه زیرنویس به زیر فیلم آورد؟!!!!شما بلد نیستی دلیل نیست بیای اینجا بگی نمیشه!!!!!بیا من یادت بدم،ضمنا شما میخوای به موزیک گوش کنی چه فرقی میکنه نرم افزار موزیک پلیر باشه با داکیومنتس؟!!!!مهم کیفیت خروجی صداست که هیچ گوشی اندرویدی به گرد پای آیفون نمیرسه ضمنا داکیومنتس نمیخواد دونه دونه پلی کنی یه مراتب بالاتر از موزیک پلیر هست،لطفا تا ندیدی قضاوت نکن چون منم قبل از شما همین فکرای ۱۰ سال پیشو میکردم و پافشاری روی بهتر بودن اندروید اما الان ک آیفون دارم تازه میفهمم گوشی چیه

far z در تاریخ : 1401/3/13

قبلا نصب اپ های خارج از استور خیلی راحت بود اما الان تنظیمات زیادی بهش اضافه شده. مثلا سورس نصب برنامه رو میتونی محدود کنی. یعنی شما میتونی مشخص کنی چه اپهایی میتونند اپ دیگه نصب کنند چه اپهایی نمیتونند. مثلا میتونی نصب اپها از سورس کروم، واتس اپ و کلا هرچی اپ اجتماعی هست که پیام بهت میاد رو ببندی. در اینصورت شما با باز کردن یه لینکی تو واتس اپ که میخواد یه بدافزار رو نصب کنه، در اینصورت میتونه تا حد زیادی با این تنظیمات جلوش گرفته شه.

به هر حال این فلسفه اندروید هست که اختیارات بالایی برای کاربرهاش فراهم میکنه و در کنار این اختیارات، تا حد بسیار بالایی امنیت دستگاه رو تامین میکنه. اما باید خود کاربرها هم مسولیت پذیر باشند و به امنیت دستگاهشون اهمیت بدن. اگه به یه راننده ای تانک هم بدن که با تصادفات مشکلی براش پیش نیاد، این راننده میتونه با احتیاطی همون تانک رو هم از دره پرت کنه و نابودش کنه. بنابراین ما نمیتونیم بیاییم بگیم اندروید امنیت نداره و اطلاعاتتون رو روی کاغذ بنویسید، عکسهاتون رو از گوشی پاک کنید و به جاش اونها رو چاپ شده تو جیبتون قرار بدید، دفترچه تلفن کاغذی همراه داشته باشید به جای ذخیره شماره ها تو گوشی ووو. به جای این توصیه ها باید همین توصیه بشه که من و شما داریم میگیم. بحث هم دقیقا از این جا شروع شد که توصیه اشتباه بود.

موفق باشید

امیر ق در تاریخ : 1401/3/12

درود - ارادت :

سخن شما شبیه این میمونه که بنده ای که ایفون دارم و کاربر ایفون هستم برم تو فروم های سامسونگ ، و سامسونگ ستیزی راه بندازم و به کاربرای سامسونگ متلک بندازم

و بدتر اینکه :
انتظار هم داشته باشم کامنت هام جیغ و هورا و دست بزنن براشون و کلی لایک بخوره. بنظر شما شدنی هست ؟!
اونی که اینجاس ، ممکنه به کامنت شما یا بنده هیچ جوابی نده ، ولی با لایک زدن یا دیسلایک زدن موافقت یا مخالفتشو با مطلب شما و بنده نشون بده !!!

عزیز :
اینجا فروم ایفون هست . فروم سامسونگ و شیا نیست باور بفرمایین . فروم پرچمدار اپل هست !
۸۰ درصد اونایی که اینجا هستن یا ایفون دارن یا دوست دارن داشته باشن !!!!

موفق باشین

امیر ق در تاریخ : 1401/3/12

دوست محترم ، عرض ارادت :

تاریخ مصرف این صحبت ها که شما میفرمایین باور بفرمایین خیلی سال هست که تموم شده.ایفون رو خریده پز بده ، ایفون رو خریده اما بلد نیست ، بیسواده ، ایفون محدوده ، ایفون امنیت نداره ، ایفون تو ایران کارایی نداره ، و سخنانی از این قبیل.

دوست محترم : بنده دارم با شما کاملا منطقی و بر بیس و پایه اطلاعات بروز شده صحبت میکنم. محدودیت های ایفون مال چندین سال پیش بوده که همچنان تو ذهن شما هست و درگیرش هستین. این افکار قدیمی رو از ذهنتون بیرون بریزین و از زندگی لذت ببرین.

پرچمداره هر برندی ، تو ایران به دوبرابر قیمت داره فروخحته میشه ربطی هم نداره ایفون باشه یا گلکسی و امثالهم ...

موفق باشین

امیر ق در تاریخ : 1401/3/12

درود - عرض ادب :

...
بنده بارها اینجا گفته ام و باز هم میگم از شخصی محترمی که ادعای ساکن خارج بودن داره بسیار بسیار بعیده که حتی تو نوشتن و املا و تلفظ یه لغت خیلی ساده مثل Develop بازهم اشتباه کنه و اونرو بنویسه Develope !!!! تلفظش رو هم بگه دولوپ !!!!

بنده که هیچ ادعایی درباره خارج بودن و سطح بالای زبان ندارم.ولی میتونیم از این لینک طرز صحیح نوشتن و تلفظ این لغت بمعنای " توسعه دادن " رویاد بگیریم.

translate.google.com/?sl=en&tl=fa&text=develope&op=translate
املای صحیح : Develop نه Develope
تلفظ : dəˈveləp نه دولوپ !!!!

sandboxed نه sandbox یاهمان جعبه شنی تو بحث امنیت :

در بحث امنیت ، معنی و مفهوم این لغت ، یه مکانیسم امنیتی واسه جداسازی برنامه‌های در حال اجراس! که اونهم براحتی میشه سندباکس رو دور زد!خیلی هم قابل اعتماد نیست.

همونطور که سال ۲۰۱۹ گوگل واسه مرورگر خودش جایزه گذاشت که هر کی بتونه سندباکسش رو دور بزنه .. که یه هکر تونست اسیب‌ پذیریه cve 2019 13700 رو تو قالب یه ارور off by one که با نوشتن
بایت null خارج از محدوده ، این اجازه داد که کروم رو هک کنه !!! خیلی راحت !!!

این لینک رو واستون میذارم اطلاعاتتون دربارش بالاتر بره
cynetco.com/what-is-a-sandbox

ghostsware :
همونطور که گوگل رو سرچ کردید و چیزی دستگیرتون نشده ، ولی چشم در مورد نرم افزار روت کیت هم یه تعریف مفصل برای بالابردن سطح اگاهی شما و دوستان دیگه میذارم.

منبع بنده اطلاعات و دانش خود بنده تو حوزه نرم افزار و امنیت هست :

ghostsware از معروفترین نرم افزارای دسته ی rootkit هست بخاطر اینکه روت کیت از تمامی وایرس ها و تروجان ها و امثالهم بسیار بسیار خطرناکتر و موثرتر هست چون می تونه کنترل سیستم عامل روبراحتی بدست بگیره و ردی از خودش بجا نذاره.
شناسایی روت کیت ها چون بشدت شبیه تروجان های نوع پشت دری هستن خیلی خیلی سخت هست و در اکثر موارد غیر قابل شناسایی.

واسه اشنایی بیسیک و پایه درباره مالورها و روت کیتز میتونین از این لینک استفاده کنین
en.wikipedia.org/wiki/Malware#Rootkits

در پایان :
سعی کنیم ازدادن نظرات احساسی وغیر تخصصی که هیچ دانش و اگاهی دربارش نداریم و صرفا هدفمون از نشر دادن اون اینه که خودمون رو توی یه فروم برتر نشون بدیم ، پرهیز کنیم چون همیشه هستند اشخاصی که از ماها بسیار بسیار بیشتر میدونن و ممکنه از مطالب منتشر شده غلط ما ، ایراد بگیرن و اصلاحش کنن .

موفق باشین

مصطفی م در تاریخ : 1401/3/12

ای وای مردم از خنده هر لایک چند برابر لایکهای پیجهای گوشیهای دیگه ارزش داره😂فکر کردی ملت بیکارن یا نه که آیفون اینقدر خاصه لایکهای این پیج باارزشتره😂😂😂

far z در تاریخ : 1401/3/12

من خیلی با فایل منجر تو آیفون کار نکردم با اینکه به عنوان گوشی دوم دارمش.
سوال: آیا شما میتونی در آیفون پوشه ای بسازی که فایل با فرمتهای مختلف مثلا عکس و پی دی اف و آفیس و ... در داخل اون پوشه در کنار هم بتونی قرار بدی و بتونی تو فایل منجر به مسیر اون پوشه بری و محتویاتش رو در کنار هم ببینی و بازشون کنی؟
مثلا من به یه سمیناری کاری چند روزه رفتم و میخوام اطلاعات مختلف این سمینار رو به صورت دسته بندی شده برای هر روز یه پوشه قرار بدم. همه اون پوشه ها رو میخوام تو یه پوشه ای به نام سمینار X قرار بدم و هر زیرپوشه که یک روز از اون سمینار هست شامل عکس، فیلم، صوت، داکیومنتهای با فرمتهای مختلف باشه.

مصطفی م در تاریخ : 1401/3/12

تو اندروید میشه گوشی رو به کامپیوتر وصل کرد و فایلها رو با کپی و پیست انتقال داد.یا مثلا تو آیفون اگه آهنگ دانلود کنی اون آهنگ تو اپ موزیک نمیاد و بايد از طریق داکیومنت دونه دونه پلی کنی اگه بخوای تو اپ موزیک بیاد باید وصل کنی به کامپیوتر و از اونجا دوباره انتقال بدی آیفون برای کسایی که کاربردی بخوان از گوشی استفاده کنه به درد نمیخوره با این همه درد سر بماند که نمیشه زیرنویس اضافه کرد به فیلم و......

Reza S در تاریخ : 1401/3/12

متاسفانه در این فروم شاهد تعداد زیاد دیس لایک از جانب یک نفر هستیم

یک نفر که به شدت متعصب و هر حرف غیر اپلی رو درجا یه خیال خودش با دیس لایک میکوبه

یه نفر با اسم و رسم خودش میاد نظر میده و هر ازگاهی به کاربرای اپل هم کمکی میکنه ولی با 10 تا حساب کاربری قلابیش ازشون فقط به عنوان دیسلایک یا لایک زدن به کامنت خودش استفاده میکنه

ما هم نفهمیدیم اصلا!

محمد ر در تاریخ : 1401/3/11

با یکسری تمهیدات قطعا میشه امنیت اندروید رو در سطح بالایی نگه داشت
از جمله عدم نصب اپلیکیشن بغیر از پلی استور بخصوص اپلیکیشن کرک شده و کنترل دسترسی ها و بررسی فایل لینک و… همچنین آپدیت نگه داشتن سیستم عامل
با رعایت کامل این تمهیدات قطعا یک سیستم عامل با امنیت روبرو هستیم و کمپانی گوگل هم یکی از بزرگترین کمپانی ها هست و مو سفید کرده تو این مورد
اما نکته اینه اکثر قریب به اتفاق کاربران ایرانی این موارد رو رعایت نمیکنن!!
در حالی که در آی او اس هیچ ضعف امنیتی وجود نداره با هر نوع استفاده کاربری یعنی نیاز به آموزش و هشدار به کاربر برای بالا بردن امنیت در آی او اس وجود نداره
این نوع استفاده هست که باعث میشه امنیت اندروید در سطح پائینی قرار بگیره که نه کمپانی گوگل مقصر باشه، بلکه کاربر مقصرش هست
طرف برای اینکه پول نده میاد اپلیکیشن دزدی شده نصب میکنه و… خب وقتی اجازه نصب اپلیکیشن بغیر از پلی استور میدید، این میتونه امنیت کل سیستم عامل رو نابود کنه! این نوتیفیکیشن هشدار قبل نصب هم دقیقا در همین مورده اما کاربر ایرانی زرتی اجازه دسترسی رو داده و اپ کرک رو زده تو رگ برای اینکه یک ریال از جیبش کم نشه!!
دقیقا همینجاست که به قول جنابعالی در دروازه باز میشه
نوع استفاده کاربر ایرانی با کاربر آمریکایی و اروپایی بسیار متفاوته و همین تائین کننده امنیت در سیستم عامل هست
اونجا کپی رایت بسیار مهمه اما اینجا کشکه و…

Reza S در تاریخ : 1401/3/11

یه نکنه بگم برای مخاطبای این فروم :

یه دونه لایک یه کامنت در این فروم خیلی با ارزش تر از ده تا لایک و دیسلایک هست . نه اینکه بگم همه اون ده تا دیس لایک متعصب هستناا! فقط اینکه پشت اون همه دیسلایک و لایک فقط یک کاربر وجود داره! یه کاربر با یه اسم و باقی اکانت ها فقط برای گذاشتن لایک و دیسلایک درست کرده!
...

مصطفی م در تاریخ : 1401/3/10

کسایی که اهل مطالعه باشن و با سند و مدرک حرف بزنن خیلی با ارزشتر از کسایی هستن که میگن اندرویدیها اطلاعاتشون رو رو کاغذ بنویسن.
خوب و تخصصی بود فقط این که پشتیبانی ضعیف برای گوشیهای ارزون قیمت اندرویدی هست که اونم با رعایت مواردی که گفتی میشه امنیت رو بالا برد.تو پرچمدارها مثلا میت 10 هواوی هنوز داره آپدیت میشه و خیلی برندهای دیگه و مقایسه آیفون باید با هم قیمتهای خودش تو اندرویدیها باشه.اما مشکل اینه که دوستانی که آیفون دارن گوشی خودشون رو که بعضا بالای 1000 دلار قیمتشه که البته تو ایران دوبرابر این قیمت میخرن رو با یه گوشی 200 دلاری مقایسه میکنن و فکر میکنن چقدر خاص هستن.

far z در تاریخ : 1401/3/10

در ادامه مطلب قبلی عرض کنم که هم در اندروید و هم ios تمام اپها در سطح یوزر به اصطلاح sandboxed هستند. یعنی یه اپ نمیتونه به اطلاعات اپ دیگه دسترسی داشته باشه.
نکته بعدی، الان تمام اپهای نصب شده رو گوشی نیاز به گرفتن اجازه دسترسی به اطلاعات سیستمی دارند.
اما با تمامی این موارد هنوز هم راههای وجود داره که بدافزارها میتونند با تکنیک های خاصی دسترسی سوپریوزری به دست بیارند. بنابراین همیشه باید اگاه بود.

این یه لینکی که توضیح میده چطور بین سالهای ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹، گوشی های ایفون توسط یه سری وب سایتها کاملا الوده شدند تا اینکه گوگل این روش رو کشف و به اپل اطلاع داد تا اونها این نقص امنیتی روبرطرف کنند. تمام اطلاعات کاربرانی که از این سایتها بازدید کردند در دسترس هکرها قرار گرفته بود.
https://youtu.be/Nug0KlQ9kVk

دوست عزیز اقای امیر ق لطفا اطلاعات احساسی منتشر نکنید. همینجوری هر کسی نمیتونه بدافزار بنویسه و تو گوگل پلی منتشر کنه. اندروید لایه های امنیتی زیادی داره. من نمیدونم چرا ملت احساس میکنند همینجوری در دروازه بازه تو اندروید!
دولاپ چیه؟ منظور شما دولوپ develope هست؟
لطفا در مورد این ghostsware هم منابع موثق بزارید ببینیم چیه این. و چجوری ایجاد الودگی میکنه

RAD 0 در تاریخ : 1401/3/9

آره رنگ گلد ۱۳ پرو مکس و همچنین رنگ مشکی زیبا تر است..... چهل درصد نظرم این بود که یه آیپد پرو ۲۰۲۱ سایز ۱۲.۹ اینچی بگیرم که با اون صفحه نمایش پیشرفته و گران قیمت مبنیled خیلی وسوسه انگیزه و با آن پردازنده پیشرفته اش که انگار موتور لامبورگینی روش گذاشتن حالا تا سه روز دیگر تصمیم قطعی میگیرم
موارد 501 تا 600 از مجموع 1429 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

ایسام