نظر کاربران درباره گوشی موبایل اپل iPhone 6

iPhone 6 آیفون 6

Apple iPhone 6 اپل
ارزیابی کاربران: 7.5 از 10 (10685 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های اپل
» اپل Watch Series 9 Aluminum
» اپل Watch Series 9
» اپل Watch Ultra 2
» اپل iPhone 15 Pro Max
» اپل iPhone 15 Pro
» اپل iPhone 15 Plus
» اپل iPhone 15
» اپل iPad 2022
» اپل iPad Pro 11 2022
» اپل iPad Pro 12.9 2022
» اپل Watch SE 2022
» اپل Watch Series 8 Aluminum
» اپل iPhone 14 Plus
» اپل iPhone 14
» اپل iPhone 14 Pro
» اپل Watch Ultra
» اپل iPhone 14 Pro Max
» اپل iPad Air 2022
» اپل iPhone SE 2022
» اپل Watch Series 7 Aluminum
» اپل iPad 10.2 2021
» اپل iPad mini 2021
» اپل iPhone 13 mini
» اپل iPhone 13
» اپل iPhone 13 Pro
» اپل iPhone 13 Pro Max
» اپل iPad Pro 11 2021
» اپل iPad Pro 12.9 2021
» اپل iPhone 12 mini
» اپل iPhone 12
» اپل iPhone 12 Pro Max
» اپل iPhone 12 Pro
» اپل Watch Edition Series 6
» اپل Watch Series 6 Stainless Steel
» اپل Watch Series 6 Aluminum
» اپل Watch SE
» اپل iPad 10.2 2020
» اپل iPad Air 2020
» اپل iPhone SE 2020
» اپل iPad Pro 12.9 2020
» اپل iPad Pro 11 2020
» اپل Watch Edition Series 5
» اپل Watch Series 5
» اپل Watch Series 5 Aluminum
» اپل iPad 10.2
» اپل iPhone 11
» اپل iPhone 11 Pro
» اپل iPhone 11 Pro Max
» اپل iPad Air 2019
» اپل iPad mini 2019
» اپل iPad Pro 12.9 2018
» اپل iPad Pro 11
» اپل Watch Series 4 Aluminum
» اپل Watch Series 4
» اپل iPhone XR
» اپل iPhone XS Max
» اپل iPhone XS
» اپل iPad 9.7 2018
» اپل Watch Edition Series 3
» اپل Watch Series 3
» اپل Watch Series 3 Aluminum
» اپل iPhone 10 (X)
» اپل iPhone 8 Plus
» اپل iPhone 8
» اپل iPad Pro 12.9 2017
» اپل iPad Pro 10.5
» اپل iPad 9.7 2017
» اپل Watch Edition Series 2 38mm
» اپل Watch Edition Series 2 42mm
» اپل Watch Series 2 38mm
» اپل Watch Series 2 42mm
» اپل Watch Series 2 Aluminum 42mm
» اپل Watch Series 2 Aluminum 38mm
» اپل iPhone 7 Plus
» اپل iPhone 7
» اپل Watch Series 1 Aluminum 42mm
» اپل Watch Series 1 Aluminum 38mm
» اپل iPad Pro 9.7
» اپل iPhone SE
» اپل iPad Pro 12.9 2015
» اپل iPad mini 4
» اپل iPhone 6s
» اپل iPhone 6s Plus
» اپل iPad Air 2
» اپل iPad mini 3
» اپل iPhone 6 Plus
» اپل iPhone 6
» اپل iPad Air
» اپل iPad mini 2
» اپل iPhone 5c
» اپل iPhone 5s
» اپل iPad 4 Wi-Fi
» اپل iPad 4 Wi-Fi + Cellular
» اپل iPad mini Wi-Fi
» اپل iPad mini Wi-Fi + Cellular
» اپل iPhone 5
» اپل iPad 3 Wi-Fi
» اپل iPad 3 Wi-Fi + 4G
» اپل iPhone 4S
» اپل iPad 2 Wi-Fi + 3G
» اپل iPad 2 Wi-Fi
» اپل iPhone 4 CDMA
» اپل iPhone 4
» اپل iPad Wi-Fi
» اپل iPad Wi-Fi + 3G
» اپل iPhone 3GS
» اپل iPhone 3G
» اپل iPhone

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 9201 تا 9300 از مجموع 9568 مورد

hosein a در تاریخ : 1393/7/14

مهندس بازیگران از google drive شکایت کزدن یا icloud اپل سر هک شدن عکساشون؟!جهت اطلاع
به لینک زیر مراجعه کن:
http://beroozresani.com/%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%81%D8%B6%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2%DB%8C/554-%D8%AC%D8%B2%DB%8C%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D9%BE%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%85%D9%88%D9%86-%D9%87%DA%A9-%D8%B4%D8%AF%D9%86-icloud-%D9%88-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%88%D8%AF.html

راجب اپل نظر دادی شما نرم افزار خوندی بهم بگو فرق سیستم باینری اپل با اندروید چیه؟! برادر من هردو که از لینوکس استفاده می کنه!!
ای او اس برتره منم تایید می کنم اما واسه حرفات دلیل بیار نه همین جور مخاطب عام رو سردرگم کنی عزیزدلم
فرق ای او اس با اندروید در اینه که در ای او اس برای اجرای نرم افزار از کرنل داخلی سیستم کمک می گیره حال اینکه در اندروید این قضیه از طریق پوسته ی نرم افزاری صورت می گیره واسه همینم ای او اس با cpu دوهسته ای توان اجرای برابر با cpu8هسته ای در اندروید داره...
اما ی فرق دیگه هم هست اینکه اندروید اپن سورسه و واسه دیوایس های اندرویدی تا دلت بخواد کاستوم رکاوری رام پچ تول باکس ساند مود و غیره وجو داره اما اپل سیستم عامل اش مختص خودشه...
شما گفتی اندروید به راحتی ویروس میگیره برادر من نمیدونم با اندروید کار کردی یا نه اما بدون بی شمار نرم افزار وجود داره بصورت غیر رسمی و نه از طریق گوگل پلی نصب می کنن رو دیوایسشون و حتی خود تنظیمات امنیتی گوشی آپشنی به اسم:allow installation of apps from unknown sources
که با فعال کردن این گزینه که تحت اختیار کاربره اجازه میده از مارکت های غیر رسمی نرم افزار دریافت و نصب کنی و بخاطر این عدم کنترل در اپ های اندرویدیه که ویروسی میشه و مقصر خود کاربره تمام اپ هارو می خواد به رایگان داشته باشه
چیزی که در اپل استور نیست و اگه با تانگبو و b25بصورت غیر رسمی رو آیفون اپ نصب کنی بعد تشخیص اپل استور از فیک بودن اپ ها بصورت خودکار حذف میشه...
خرید سلیقیه...من خودم از m8استفاده می کنم سال هاست دل به اچ تی سی دادم و با اپل هم کار کردم و به شدت اوایل شهریور منتظر iphone6بودم همه چیش عالیه جز رم 1گیگ اش!
بعضی از دوستان یحتمل میکن اپل نهایت بهره رو از سخت افزار میبره همه این حرفا درست اما ی پیشنهاد دارم تا به خودتون اثبات بشه
شما با ی دیوایس اندرویدی با رم 2گیگ اپ chrome رو اجرا کنید و 20سایت مختلف(20 پیج جدا) لود کنید و بعد homeرو زده و ی بازیه hd اجرا کنید 10 دقیقه بازی کنید و بعد باز home رو بزنید برید داخل اپ chrome خواهید دید که تمام 20پیج بصورت کامل و لود شده موجوده!
همین کار رو با اپل 5sانجام بدید و یا اپل6 می بینید که گوگل کروم از نو تمامی اون 20 پیج رو لود می کنه!
حالا علت چیه؟ تو هردو دیوایس چه اپل چه اندروید بازی به خوبی اجرا میشه اما تنها تفاوت اینجاست که اپل واسه اجرا از فضای 1گیگاباتیش واسه تامین فایل cach گوگل کروم رو kill می کنه تا بتونه بازی رو به خوبی اجرا کنه اما تو دیوایسی که رم اش 2گیگ بود اصلا همچین اتفاقی نمیفته چون رم به اندازه کافی فضا برای اجرا داره...
ضمنا اونایی که طالب اپل هستن صبر کنن قیمت نجومیش بیاد پایین
چون قیمت واقعی اپل 6پلاس 128گیگ کمتر از 4تومنه...
شرمنده طولانی شد.....

محمد ا در تاریخ : 1393/7/14

کی گفته ارزانترین آیفون در حد lg g3 قیمت داره؟؟؟؟شما که مدتها در بازار موبایل کار میکنید بعیده!!!اگه یکم بروز باشید میبینید که میتونید یه iphone 5s رو به قیمت یه lg g3 با گارانتی پیدا کنید.تو همین سایت یکم جست و جو کنید متوجه میشید

محمد ا در تاریخ : 1393/7/14

تفاوت کمپانی هایه دیگه با اپل اینه که اپل بیشتر از بقیه کمپانیا به مشتریاش اهمیت میده ، در حالی که برند هایه دیگه بیشتر به محصولاتشون اهمیت میدن. [برخی دوستان] فقط گول مشخصات ظاهری رو میخورن بزارین یه مثال براتون بزنم شاید خدا خودش کمک کنه شما دست از تعصب بردارین
خودرو پژو پارس ELX با موتور جدیدش 1800 {16V}
110اسب بخار بیرون میده ولی پژو پارس جدید با موتور 1600 {16v}
110 اسب بخار بیرون میده خب اگه کسی از اتوموبیل سر در نیاره بدون شک میگه چون پارس ELX موتورش 1800 هست قوی تر از 1600 هست پس پارس ELX بهتره اما در اصل جفتشون یه عدد اسب بخار میدن بیرون حتی به مراتب موتوری که 1600 باشه شتاب اولیش بهتر و به مراتب سریع تر از 1800 هست پس دوستان خواهشا گول اعداد روی کاغذ رو نخورین چون نه اپل مال منه نه سامسونگ ولی خداییش یه سوال از سامسونگی ها دارم لطف کنن جواب منو بده؟ مثلا حسگر ضربان قلب یا بقیه حسگرها چقدر اهمیت دارن من و شما هر چقدر از موبایل و تکنولوژی سر در بیاریم اندازه کارشناسان جی اس ام بلد نیستیم خود این کارشناسان میگن 1- فقط جنبه تبلیغاتی داره2- امکان داره 1 هفته اول براتون جذابیت داشته باشه بعد اون قول بهتون میدم ماهی یکبار هم دیگه روشنش نمیکنین چون اونقدر هم کامل و بی نقص کار نمی کنن و در اخر جملاتم هم اینو می خوام بگم خواهشا گول اعداد رو هیچ وقت نخورین چون سونی دوربین 20 داره خداییش در حد 13 میگیره یا شاید هم کمتر پس اعداد فقط برا گول دادن مردم ومشتری هستن ومطمعنن سامسونگ اگه از اپل بهتر بود مردم امریکا اروپا و... از من وشما تیز ترن و خیلی زود تر ازشون استفاده میکردن و همونطوری که میدونیین سامسونگ یک سوم در امدش رو خرج تبلیغات تلویزیونی میکنه ولی اپل نه.ببخشید طولانی شد قصد توجیح دوستان سامسونگی یا بقه برند ها رو داشتم ممنون امیدوارم انتخاب خوبی داشته باشین

محمد ا در تاریخ : 1393/7/14

ببینید هر مارک یا برندی طرفدارای خاص و مخصوص خودشو داره. مثلا این مسلمه که بدنه های گوشی های بالا رده ی سامسونگ کیفیت ساخت بالایی ندارند، اما کسی که طرفدار برند سامسونگ اصلا این حرفا رو قبول نمیکنه. درسته روی کاغذ و مشخصات سخت افزاری اپل از خیلی ار گوشی های حتی میان رده کمپانی های دیگه کمتر، به عنوان مثال سی پی یوش دوال کور هست و اونا چهار هسته ای هستن، اما در عمل چیز دیگس،یکی از دلایلی که گوشی های اپل رو از بقیه ی برندها متمایز میکنه هماهنگیه بین سخت افزار و نرم افزار این گوشی هاست...یکی از دلایلی که اپل را یه محصول پر فروش کرده ، توجه شدیدشون به " حسی که کاربر در هنگام بدست گرفتن و کار کردن با آیفون تجربه میکنه " است.
موضوعی که شاید چندان به چشم نیاد و متاسفانه کمپانیهای دیگه اونقدر تمرکزشون به بالا بردن امکانات و سخت افزار های گوشیشون هست که به کلی این موضوع مهم را فراموش کردن .
شاید واسه شمام این سوال پیش اومده که چرا مثلا اپل دوربین قویتری نصبت به مدل قبل روی گوشیش نزاشته وقتی که انقدر گوشی ها با دوربین های بالاتری در بازار پیدا میشه!! جواب اینه که چون واقعا نیازی نیست به یک دوربین پیشرفته تر . چیزی که کمپانی های دیگر میگن نه حتما باید پیشرفته ترین باشه !
اپل بجای این که تمرکز بیش از حدی روی ارتقای محصولاتش بزاره تمرکز میزاره روی ارتقای حس لذتی که کاربر موقع دست گرفتن گوشی تجربه میکنه.
اپل جزو اولین کسانی بود که به onboxing محصولاتش فوق العاده اهمیت میداد و میگفت بیشترین تجربه ی حسی که کاربر در نظرش میمونه لحظه ای است که میخواد محصول را از جعبه باز کنه پس رفت با استفاده از علم روانشناسی محصولاتش رو با نظم و ترتیبی خاص در جعبه هاش گذاشت که موقع بازکردنش حسی خاص و ناب به کاربر بده.

پرهام ب در تاریخ : 1393/7/14

دوست عزیز شما چرا فکر میکنی معیار قدرت و ضعف سیستم عامل رو شما هستید که تعیین میکنید؟ بنده هم برنامه نویسم. بیش از 12 ساله.
واقعا چرا فکر میکنی برتری یه سیستم عامل به اینه که نیاز به رم و سی پی یو کم داشته باشه یا هر چیز دیگه ای؟اصلا چرا فکر میکنید هرچی که نظر شماست درسته و معیار حقیقی برتری و ضعف هست؟
یکپارچگی نرم افزاری اندروید رو فقط ویندوز پی سی داره. اصلا سایر سیستم عامل های موبایل از نظر یکپارچی نرم افزاری حتی درصدی هم به پای اندروید نمیرسن. اندروید و ios دو تا سیستم عامل مجزا هستند. مسیرشون هم متفاوته. من واقعا نمیدونم دوستان وینفونی و iosی چرا اینجورین؟؟؟واقعا بدون اینکه کسی حرفی بزنه کوس بی نظیر بودن ios و به درد نخور بودن اندروید رو میزنن. آخه واسه چی دقیقا؟؟؟
اگه شما نرم افزار خوندی من هم خوندم دوست عزیز. در اندروید تمامی برنامه ها بصورت کاملا یکپارچه با سیستم عامل کار میکنند و مجزا عمل نمیکنند. اگه شما 10 تا پلیر نصب میکنی توی تمامی برنامه هایی که نیازی به پلیر دارند همه این برنامه های از قبل نصب شده اجازه فعالیت دارند. مدیریت فایلی که توسط تمامی برنامه های نصب شده صورت میگیره کاملا یکپارچه و سینک شده هست در صورتی که ios اصلا چنین چیزی رو نداره. خب اینم برتری هست! برتری از نظرگاه های مختلف میتونه جنبه های متفاوتی داشته باشه. فکر نکن فقط منطق شما معیار برتری هست! اندروید سیستم عامل قویتری هست از نظر نرم افزاری. دوست عزیز ضعف یه سیستم عامل نیست که نیاز به رم و سی پی یو بالا داشته باشه. ویندوز 98 با سی پی یو 233 مگاهرتز و 128 مگ رم به خوبی میومد بالا. حالا برو ویندوز8 رو بنداز روی یه پی سی 15 سال پیش ببین بالا میاد؟ پس ویندوز98 خیلی بهتره دیگه از ویندوز8 درسته؟ طبق منطق روان محور شماست دیگه!
اندروید سیستم عاملیه که از نظر نرم افزاری بسیار جلوتر هست. همین موضوع هم باعث شده که وسعت تکنولوژی های پیاده سازی شده در این اکوسیستم بسیار بیشتر باشه. جایی که اپل هرساله میاد و یه نمودار میکشه که آیفون امسالمون 2 برابر پارسالیه روون شده اندروید امسال روی دوربین پیاده سازی میشه سال بعد روی اتومبیل. نگاه کن وسعت تکنولوژی ها رو چقدر با هم فرق دارن؟؟؟متوجه میشی که دوست من؟هردومون هم نرم افزار خوندیم!
اندروید از نظر نرم افزاری بسیار جلوتر هست. طبیعیه که هم سریعتر بهش نفوذ میکنن و هم سریع جلوی این نفوذها گرفته میشه! فاجعه اونجاست که سیستم فوق بسته ios چند ماه پس از ارائه هر نسخه سیستم عاملش جیلبریکش هم بیرون میاد! این فاجعس دوست من نه سیستم عاملی که همه کتابخانه های ارتباط با سخت افزار رو توی سایتش واسه همه مردم جهان رایگان گذاشته.
راستی اتفاقا اون خبری که در مورد مشاهیری که عکس های شخصیشون لو رفته بود دقیقا واسه ios مطرح شد. توی اخبار 20:30 هم گفتن! حالا رد نمیکنم حرف شما رو ولی مطمئنم که عین این شکایت از اپل شده بود حداقل.
آیفون نیازی به رم و سی پی یو بالایی نداره. چون هیچ کدوم از برنامه هاش جز به کانتکت هات و چند تا دسترسی ساده هیچ امکان دیگه ای رو اجازه دسترسی بهش نداره. و البته طبیعیه که تولیدات اپل هزینه به مراتب کمتری رو واسه شرکت به ارمغان میارن. اما در عمل قیمتی که شرکت روش میذاره بالاتره!
در نهایت خواهشمندم دوستانی که اطلاعات علمی جامع و مانع دارند در مورد برتری سیستم عامل ها نظر بدند و صرف روون بودن اسکرول در کانتکتها و گالری و منو نیان بگن فلان چیز به درد نمیخوره و فلان چیز بی نظیره!
موید باشید.

mojtaba k در تاریخ : 1393/7/14

دوست عزیز یکم بهتر اطلاعاتت بروز کنی اولا توی سایت داخلی جی اس ام مقاله کامل راجع به امنیت پایین ای واس نسبت به اندروئید گذاشت از اون هک تاچ ای دی تا بقیه موارد با سند معتبر که اوایل همه تعجب کردند ولی بعد یه مدت فهمیدن درست گفته شما میشه اسم چهارتا ویروس اندرویید بگی ما هم بدونیم در ضمن میشه یه سایت معتبری که این گفته شمارو راجع به خمیدگی ایفون عنوان کرده بگی که شمارو قانع کرده ما که کلیپ ودئویی از استور گذاشتن دوتا بچه تونستن با یه خورده فشار خمش کنن وبرای بقیه حرفهاتون سند یا سایت معتبری هست

Romina J در تاریخ : 1393/7/13

دوست عزيز مطلبي كه خيلي در زمينه ي iOS مهمه روني سيستم عامله و اجراي خيلي راحت اپليكيشن هايي كه سيستم عامل هاي ديگه از اجراي سريع اونها ناتوانند و همينطور هماهنگيه دقيق سخت افزار و نرم افزار ، خيلي بهتره قبل از نظر دادن حداقل با يه گوشي و يا تبلت با سيستم عامل iOS كار كرده باشيم ، نه اين كمپاني اپل براي منه و نه سيستم عامل اندرويد ، iOS نيازي به CPU ٤ هسته اي و يا بيشتر نداره ، كه يه سري از دوستان فقط CPU رو مي بينن و فكر ميكنن اين گوشي ضعيفه ، الآن كدوم گوشيه اندرويدي توان رقابت با iPhone 6 رو داره ؟ بنچمارك هاو كهكشانيه سامسونگ و htc M8 رو هم ديديم ، من پول براي رووني سيستم عامل و نداشتن كاهش سرعت و داشتن برنامه هايي با برنامه نويسيه درست و بدون مشكل ميدم .

hamed s در تاریخ : 1393/7/13

سلام
این اگه اگه ها تو برند های مختلف رو منبعش رو بگید ممنون میشم.
در ضمن به زور نمیشه واسه یه برند تاریخچه درست کرد.روایاتی که ذکر کردید بیشتر به سونی و نوکیا میاد.
شما بهتره یه نگاهی به قیمت این محصول بکنید بعد به مشخصات سایر گوشی ها که حدودا نصف قیمت این محصول رو دارند توجه کنید.
چرا اپل گوشی زیر 50دلار نمیزنه؟
محصولات اپل تو دهه 70 میلادی کجا بودن؟
شما مطالعه کن اپل چند درصد از زندگی مردم ایران یا جهان رو تشکیل میده.
مردم نیاز دیگه ای جز موبایل ندارن؟؟؟؟ بعد راجب موفقیت یه برند تو 80 سال توی تمامی بازارهای مصرفی مردم صحبت کن.
اگه یه نگاهی مثلا به sony z2 بندازی که حدودا نصف قیمت این گوشی رو داره متوجه میشی که تراکم پیکسلی.زاویه دید. دوام باطری.دوربین(لنز G) و ضد آب بودن وخم نشدن گوشی یعنی چی. محصولی مثل لامبورگینی قیمت بالایی داره چون تفاوت ایجاد میکنه.بله تفاوت توی تمام امکانات و بخش ها و بابت هر سنت قیمت بالاتر.

پرهام ب در تاریخ : 1393/7/13

داداش من الان تولیدات اپل باتری عالی دارن؟رابط کاربری عالی دارن؟صفحه نمایش حرفه ای دارن؟شما وقتی میگی رابط کاربری ال جی پس باید امکانات رابط آپتیموسو بدونید اونوقت بعیده میگید اگه همشو میخواید آیفون! اینم دیگه همه میدونن که اگه دوربین با کیفیت میخواید فقط باید برس سراغ نوکیا! نوکیا توی گوشی 400 تومنیشم دسترسی به تنظیمات حرفه ای عکاسی از قبلی سرعت شاتر و اینا رو داری.
به نظر من که اگه همه موارد بالا رو با هم کسی بخواد بهترین گزینه واسش تولیدات نوکیاست.
اپل هم شرکت بزرگیه کسی منکرش نشد. ولی کسی نمیاد به خاطر گذشته یه شرکت محصولش رو بخره. یعنی به نظر من که اشتباهه. حداقل از این نظر هم بخوایم حساب کنیم باز کفه ترازو به سمت نوکیا و مایکروسافته. در ثانی هر شرکنی تو یه چیزی اولین هست. تازه یه چیزی. الان دکمه هوم داشتن افتخاره خدایی؟یا قابلیت اسکرول کردن الان دقیقا منظورت چیه؟

همین الان تو سال 2014 برو محصولات این دو برند رو با هم مقایسه کن.
از نظر کیفیت نمایشگر نوکیا بهتره.
از نظر کیفیت و امکانات دوربین نوکیا بهتره. شکی نیست در این موضوع.
از نظر کیفیت تاچ نوکیا بهتره. با تاچ فوق حساسش که حتی روی گوشی 400 تومنیشم هست.
از نظر کیفیت جی پی اس نوکیا بهتره.
از نظر رابط امکانات رابط کاربری نوکیا بهتره.
از نظر روونی برابرند.
از نظر استور و کیفیت اپ ها اپل بهتره.

قبول کن زیادی پیاز داغ ماجرا رو زیاد کردی دوست من! ...نوکیا فقط یه دوره چند ساله افول داشت که الان درست شده.

راستی اون 9 مورد هم ظرف چند روز از خرید گوشی مشکل خم شدن رو داشتن. آدم گوشی رو میخره واسه چند سال نه چند روز! حداقل باید در این باره تصمیمات صحیح رو به بعد از یکی دو سال موکول کنیم تا اون موقع اگه کسی گوشیش خم نشد بگیم آیفون 6 پلاس خم نمیشه.

amir A در تاریخ : 1393/7/13

سلام بهترین دوربین برای سونی z3 هست می تونید مقایسه هاشونو ببینید صفه نمایش هم بهترین برای نوت 3 هست ولی چشم انسان اصلا نمیتونه اون کیفیت رو تشخیص بده و کیفیت فول اچ در و رزلوشن بالای 400 کافیه . بعد مقایسه ی صفه ی ایفون 6 با زد 3 هست اینhttp://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2014/09/display_ip6-_z3.jpg رو ببینین صفه نمایش ایفون رنگ هارو زرد نشون میده و نور صفه نمایش زد 3 خیلی بیشتره از ایفون و سامسونگه یعنی زیر افتاب هیچ مشکلی نخواهید داشت بهترین بدنه هم برای سونی هست که هم شیشه ای فلزی هم زد اب هس و باتری هم که خیلی مونده ایفون بتونه مثل سونی باتری گوشیشو قدتمند شده . هم ایفون 5s وهم 6 مشکل باتری رو دارن و توی تست ها ایفون از سونی اچ تی سی سامسونگ و الجی عقب تره . پردازنده هم اکثرا همه ی شرکت های اندرویدی از یه سخت افزار استفاده می کنن . اونم چیپست کواکام هس . رابط کابری هم سامسونگ خوبه ولی سنگینه و همیشه لگ هایی وجود داره تو گوشی های سامسونگ حتی در بهترین گوشی های ساسونگ هم مثل s5 لگ وجود داره . بعد از اون گوشی های نکسوس هستند که اندرویده خالص هس و کاملا روان هس بعد هم سونی که رابط کاربری ساده و رونی داره . حالا ایفون چی د اره یک عامه محدودیت می خوای یه اهنگ بریزی باید itoools باشی ایفون خوبه ولی تو ایران محددودیتش زیاده . دوربین ایفون خوبه ولی یه زد 3 نمیرسه . گیفیت ساختشم اونقدر بده که اگر گوشی رو حواست نباشه خم میشه واقعا زور داره گوشی 3 ملیونی بخری بعد خم شه . تازه ایفون زد اب هم نیست و تست های ضربه هم صفه نمایش ایفون 5 عالی بود ولی ایفون 6 صفه نمایش راحت با زمین افتادن خورد میشه . دوربین ایفون هم از سطح بدنه بیرون زده این یعنی ضعف طراحی که باعث میشه لنز اسیب ببینه . طرفدار های ایفون اگر چیزی برای گقتن دارن خوشحال میشم بشنوم

Beni B در تاریخ : 1393/7/13

سلام
میخواستم بدونم اگه از دبی بیارن واسم هیچ فرقی داره یا نه؟
ممنون میشم

حمید ب در تاریخ : 1393/7/13

من مدتها تو بازار موبایل کار کردم. هنوز هم برام سواله این آیفون چی داره؟!!!
الان با یک اندرویدی در حد یک میلیون کلی قابلیت در اختیار دارید که ایفون نداره
لطفا برچسب عدم دانستن زبان انگلیسی به کسی نزنید! برخی از کسانی که اینجا میان دوزبان خارجی بلدن!
ایفون محصول خوبیه و فروش خوبی هم داره اما با محدودیتهای فراوان که به خصوص برای ما که اینترنت موبایلی با سرعت بالا نداریم مشظکل ساز میشه.
الان ارزانترین آیفون در حد ال جی جی تری که برترین اندرویدی هست قیمت داره

mehdi s در تاریخ : 1393/7/13

اره محمد جان.اگه برن مقاله های خارجی رو بخونن خیلی چیزها رو میفهمن.ای او اس بی نظیره.چرا همه فکر میکنن اپل نیاز به سی پیو رم بالاتر داره؟من رشتم نرم افزار بوده.مدریت برنامه و زمان و..... توی ای او اس مشکلی بی عیبه.اما اون اندرویده که انقدر ضعیفه که نیاز به رم و سی پی یو بالا داره.ویروس هم میگیره/حک هم میشه.تو این چند روز اگه سایت خای خارجی رو میخوندید متوجه میشدید که ادم های سر شناس رفتن و از گوگل به خاطر لو رفتن عکساشون شکایت کردن. خم شدگی هم با آزمایش اپل همرو تو دنیا قانع کره جز ما ایرانیارو.

aidin s در تاریخ : 1393/7/12

آقا اپل سیستم عاملش عالی (البت اونم داره خرابکاری میکنه حتی تو آخرین آپدیتش!!!)
رمش عالی
حافظش عالی
دوربینش عالی

بابا طراحیشو گند زده
زیگیل گذاشته جای دوبین
جنسشم که با یه فشار خم میشه

بابا قبول بهترین سخت افزارو دور هم جمع کرده

ولی تعصب رو بذارید کنار
آدم 3تمن پول گووشی میده که بره قاب فلزی بخره که خم نششه ؟!!!!!

نه آقایون قبول همچی بهترین اما طراحی افتضاحه طراحیش از 10 بذور 3-4 میگیره

خدا بیامرزه عمو استیو رو (جابز)
اون بلد بود چطور همه چیزو دور هم درست بچینه
اگر نمیدونین بدونین ، خیلی از این نوآورریها که بعضی ها دم میزنن اول اپل رو کرده در واقع اول اپل پیدا کرده ؛ از شرکتای مختلف ایده ها و نو آوریهاشون رو پیدا میکنه و کنار هم مثل یه پازل میچینه و نتیجه عالی از آب درمیاد !

مشکل اینجاست اون آدم دیگه نیست! خدا بیامرزتش

بنظر من اپل آدمشو پیدا نکنه سقوط میکنه

محمد ا در تاریخ : 1393/7/12

اگه دوربین با کیفیت و صفحه نمایش حرفه ای براتون مهمه (سامسونگ)
اگه بدنه شیشه ای و باتری خوب براتون مهمه (سونی)
اگه پردازنده قدرتمند و کیفیت ساخت بالا براتون مهمه (اچ تی سی)
اگه چیپست فوق العاده و رابط کاربری براتون مهمه (الجی)
ولی اگه همه این امکاناتو یکجا باهم بخواهید... فقط آیفون!
در ضمن فقط استفاده نادرست باعث خم شدگی میشه
میخوای باهاش زنگ بزنی و پیام بفرستی کشتی که نمیخوای بگیری !
لطفا تا وقتی اپل دستتون نگرفتین و باهاش کار نکردین راجبش قضاوت نکنین
چند نفرتون به زبان انگلیسی تسلطی درحد زبان مادری تون دارید که برید منابع رسمی و معتبرو مطالعه کنید؟؟؟ چند نفرتون بجز استیوجابز مدیران ارشد دیگه کمپانی اپل و صد البته مدیران اصلی اپل که حدود 5نفر جز جابز بودن می شناسید؟؟؟
اصلا چند نفرتون تاریخچه کمپانی اپل رو می دونید؟؟؟
هرررچی که دارید می بینید:
اعم از ماوس(موشواره اپل)،محیط گرافیکی سیستم عامل و هزاران مورد دیگه اولینش توسط اپل انجام شده.
من فقط 2نمونه اش رو مثال زدم که مثل جونتون بهشون وابسته شدید،چه برسه به بقیه...
همون موقعی که ته صفحه گوشیا 2.8 inch بود اپل با 3.5 بزرگترین صفحه نمایش دنیارو داشت،اولین Auto rotation sensor,اولین صفحه خازنی،اولین گوشی دنیا به فرم داشتن کلید هوم،اولین گوشی دنیا با قابلیت های اسکرول کردن،اولین گوشی دنیا با استور اختصاصی اپلیکیشن،اولین گوشی دنیا با استور موزیک،اولین گوشی دنیا در بسیاری از زمینه های دیگه که از وقت و حوصله اینجانب خارجه...
با اینهمه ایفون فقططط کمتر از 10٪ تجارت کمپانی اپل رو ترجیح میده!!!
خوب از بحث اصلی منحرف نشیم...:
عده ای بهونه جدیدشون اینه که گوشی مقاومت نداره و خم میشه و ...
می دونید چند گزارش در این رابطه رسیده؟؟؟:
از 10میلیون ایفون فروخته شده فقططط 9گزارش در رابطه با این مشکل رسیده:دی
دوستان اپلی ببخشید وقتتونو گرفتم... موفق باشید همگی

مسعود س در تاریخ : 1393/7/12

ایشون توهینی نکردن. گفتن با این مشخصات ارزش نداره.
درسته عدد و رقم هیچی رو معلوم نمیکنه باید دید در عمل چجوریه ولی توهینی هم نکردن بنده ی خدا.

محمد ا در تاریخ : 1393/7/12

داداش تا آخر آبان قیمتا میشکنه.الان توی حبابه چون هنوز توی کشور زیاد نیست.شما یه دو ماهی صبر کن بهد بخر که بعدا پشیمون نشی!

Mohammad Ebrahim V در تاریخ : 1393/7/12

آقا من بین z3 و iphone 6 موندم... فقطم رو بحث سرعت (پردازش و بنچمارک) و دوربینشون شک دارم... مثلا اینکه dxo گفته دوربین iphone 6 بهترینه و....یا اینکه روونیه اپل بیشتره... از اونطرفم باتری z3 خییییلی بهتره.. نمیدونم کدومو بگیرم واقعا مساوی هستن:! نظر شما چیه؟؟؟؟

Reza H در تاریخ : 1393/7/12

اخه این چه نظریه ادم شک میکنه به شما
با یه فشار خم شد؟ خوبه 40 کیلو وزن رو بدون خط افتادن روش تحمل کرد اون خم شدن فشار خیلی خیلی بیشتری بهش وارد شده بود

اگه ایفون هم گوشی پلاستیک بازیافتی میزد خم نمیشد
+
شیشش محکم ترین شیشس خوبه دیدین که خم کر ولی شیشه نشکست
درضمن شرکت من نیست که ابروش بره ولی تو ابرو و اعتماد مرم همین بس که رکورد فروش گوشی رو زد
هر سال گوشی های ایفون محبوب ترین و پرفروش ترین گوشی دنیا میشه

Reza H در تاریخ : 1393/7/12

9 مورد اتفاقی خم شد
اون بقیه موارد رو هم خودشون از قصد خم کردن
درضمن ایفون 6+زمانی خم میشه که بدونید از کجا خمش کنید(زیر دکمه ولوم)چون اون قسمت فلزش کمتره

omid k در تاریخ : 1393/7/12

دوست گرامی این ویدو یکم جنبه طنز داره . در مورد که این که گوشی یخرید تصمیم آخر با خودتونه باید شواهد کنار هم بزارید تصمیم بگیرید . در مورد این که خم میشه بله تحت فشار خم میشه
در مورد گوشی آیفون پرچمدار گوشی لمسی آیفون بوده اون زمان که آیفون 4 اومد چندین سال جلوتر زمان خودش بود گوشی دیگه بعد اومدن به این سمت الان شما مقایسه کن آیفون 4 5 6 بعد چندین سال الان به کجا رسیده برند دیگه الان به کجا رسیدن! بخاطر همین زیر انتقادات شدیده
من خودم آیفون 4 اس داشتم تو پارک ارم ازون بالا افتاد فقط با چندتا خراش با یکم هزینه مثل اولش شد
دوستم 5 اس داشت افتاد ضربه دید گفت باید لاشه شه چون چیبست اون مینیاتوری قابل تعمیر نیست
وای به حال آیفون 6 تو جیب میزاری خم میشه

خلاصه این که با توجه به تحریم که برنامه هاش هست مشخصاتش و قیمت گزافش
اگه پولش مهم نیست فقط برای کلاس و مارکش میخای بخرش ولی توصیه میکنم تا 6 اس صبر کنی شاید دوربین بدنه وسیستم عاملش تغییرات زیادی کنه!...

حسین ج در تاریخ : 1393/7/12

دوستان اینو حتما ببینین خیلی جالبه!
http://isib.ir/fa/news/762.html

Black H در تاریخ : 1393/7/12

سلام من امروز یه مطلب دیدم هنگ کردم
این سازندگان موبایل و... چه سودی به جیب میزنند

هزینه ساخت آیفون 6 افشا شد
بررسی‌های تخصصی نشان می‌دهد در حالی که ساخت گوشی آیفون 6 برای شرکت اپل تنها 200 دلار هزینه برمی‌دارد، این شرکت آن را به قیمت 649 دلار عرضه می‌کند.
به گزارش فارس به نقل از تایم، در واقع این شرکت با فروش آیفون 6 به سودهای کلانی دست یافته، زیرا بیش از سه برابر هزینه‌ای که صرف ساخت این گوشی کرده درآمد به جیب زده است.
موسسه تحقیقاتی IHS تمامی اجزا و مولفه های گوشی آیفون 6 را با دقت بررسی کرده و به این نتیجه رسیده ساخت مدل 16 گیگابایتی این گوشی با صرف تنها 200.10 دلار ممکن است و بنابراین سود اپل از فروش هر یک از این گوشی ها 69 درصد است.
جالب آنکه ساخت آیفون 6 پلاس با نمایشگر بزرگتر برای اپل تنها 215.5 دلار هزینه در برداشته ولی این شرکت آن را 100 دلار گران‌تر از آیفون 6 به فروش می رساند و 71 درصد سود به جیب می زند.
گران ترین بخش هر دو گوشی نمایشگر لمسی آنهاست که برای آیفون 6 با نمایشگر 4.7 اینچی 45 دلار و برای آیفون 6 پلاس با نمایشگر 5.5 اینچی 52.5 دلار هزینه در برداشته است. ابزار تثبیت کننده تصویر در دوربین دیجیتال آیفون 6 و آیفون 6 پلاس هم به ترتیب 11 و 12.5 دلار هزینه داشته است.

mehdi s در تاریخ : 1393/7/11

هنوز نسل جدید گوشی ها وارد بازار نشده.اخه ای او اس نیازی به رم بالا نداره.چه کسی تو بازی مشکل داشته و یا..... مگه اندرویده. 8 گیگم بهش رم بدی بازم به خاطر نداشتن مدیریت سیستم عامل کمشه.دوربین .مهم کیفیته وتا 8 مگا بسه.بقیش کیفیته.

saeed g در تاریخ : 1393/7/11

بابا ایفون خم شد رفت..ابروی این شرکت رفت .با یه فشار خمیده میشه.. معلوم نیست چطوری ساختن..چطوری میخان جواب این همه مشتری رو بدن حالا؟؟؟ ولی خوب دیگه ابروی این شرکت به باد رفت...بدنهی تیتانیومی...محکم ترین شیشه....اینارو رییس شرکت میگفت

iman z در تاریخ : 1393/7/11

والا شما که میگی فقط 9 تا بوده ما خودمون فقط حداقل 20 تاشو تو اینترنت دیدیم خم شده اونوقت اپل میاد میگه فقط 9 مورد خم شده

amir h در تاریخ : 1393/7/10

دوستان من آیفون 6 با حافظه 16 گیگابایتی خریدم دو سه روزی باهاش کار کردم بعد به نظرم رسید که 16 گیگ حافظه کم باشه برام چون 4/5 گیگ درگیر سیستم عامل ios هست.دوباره گوشی رو بردم پیش اون شخصی که ازش خریده بودم گوشی رو دادم یه گوشی آیفون 64 گیگابایتی ازش خریدم که دیگه مشکل کمبود حافظه نداشته باشم و دیدم که باتری این گوشی 64 گیگابایتی که خریدم خیلی بهتر از اون گوشی 16 گیگابایتی عمل میکنه!!! خودم هم واقعا تعجب کرده بودم.خلاصه این تجربه من بود اگه واقعا پول خریدن 64 گیگابایتی رو دارین اونو بخرین چون حداقل به لحاظ باتری خیلی از 16 گیگابایتی بهتره با اینکه 800 هزار تومان گرونتره.من خودم آیفون 64 گیگ خاکستری رو دیروز 3800 گرفتم. یا علی

جابر ا در تاریخ : 1393/7/10

دوستان این اصطلاح iccid یه چیز کاملا بیخوده
که فروشنده ها از خودشون در آوردند
اصلا چیز مهمی نیست
کسانی که پارت lla دارند کافیه داخل آیتونز روی اطلاعات گوشی کلیک کنند،بلی استثنا همگی براشون iccid تعریف شده
پس توجه به این چیزا نکنید
...

مقداد م در تاریخ : 1393/7/10

دوست عزيز شما فك ميكني اپل مثلا به سامسونگ ميگه از همون چيپ هاي دو هسته اي كه واسه اس٢ استفاده كردين ، ٥٠ميليون واسه ما بساز و بفرست كارخونه چين تا سمبل كنيم بديم دست مشتري ؟؟! ببين عزيزم كمي بيشتر تحقيق كني بد نيست چون اپل ، خودش چيپست و گرافيكش رو طراحي ميكنه و واسه توليد انبوه ، به سامسونگ يا TSMC اين وظيفه رو محول ميكنه ... در بحث دوربين ، بازم شما تصور كردي اپل به سوني ميگه از همون هشت مگايي كه روي آرك داشتين واسه مون اينقد بسازين ؟! برادر من اپل به بهترين كيفيت فقط راضي ميشه و ميدونه اون كيفيتي كه مدنظرشه الان روي هيچ گوشيه سوني نيست واسه همينه شما ميبيني از ديد DXO الان بهترين كيفيت عكس برداري و فيلم برداري واسه آيفون ٦ هست اونم فقط با هشت مگا ! پس فك نكن چون سوني ميسازه ، مثلا كيفيت اپل پايينتره . در بحث كيفيت صفحه نمايش ، شما گفتي فك نكنم كيفيت صفحه آيفون٦ به جي٣ برسه ؟!! آخه دوست خوب در مورد روشنايي ، صفحه جي٣ اصلا در حد أيفون نيست در نتيجه خوانايي زير نورش متوسطه در حاليكه آيفون عاليه ؛ كنتراست آيفون عاليه ولي جي٣ متوسط ؛ رزولوشن تصوير جي٣ عاليه ولي چون كنتراست و روشنايي صفحه متوسطه ، صفحه نمايش عاليي اصلا نيست در حاليكه كيفيت تصوير در آيفون٦ عليرغم رزولوشن HD عاليه و كسي نميتونه ادعا كنه كيفيت تصوير در اون پايينه . دوست عزيز شما فقط به Quad HD دقت ميكني و فك ميكني همه چي اونه در حاليكه در نصف موارد ، عملا در سطح يه گوشي ٥٠٠ هزار تومني ظاهر شده ولي اپل در تمام موارد عاليه و رزولوشن تصوير هم در سطح خيلي خوبه و كاملا راضي كننده پس اينطور عنوان نكنين كه صفحه جي٣ بهتره ... در بحث خم شدن فقط ٩ تا گوشي پلاس خم شده و البته كسي بخاد به همچين گوشي فوق باريكي حدودا بيست كيلو فشار بياره ، طبيعتا كمي تغيير شكل ميده ولي ازون جايي كه ما با گوشي كار ميكنيم نه اينكه كشتي بگيريم و كيفيت ساخت اپل هميشه عالي بوده ، بس مشكلي پيش نمياد ولي در كل ممكنه مثلا يه گوشي منفجر بشه كه سالهاي قبل كم نبودن اين موارد و گاهي اين مشكلات پيش مياد ولي به شكل خيلي جزيي

میلاد ش در تاریخ : 1393/7/10

واقعا سرعتش بالاس
اصلا گوشیو ک میگیری دستت دیگه نمیزاریش زمین
ایفون 6 عالیه.

فرید ک در تاریخ : 1393/7/9

تو آیفون‌های جدید این دوربین بیرون زده گوش گوشی به نظرم خفن‌ترین سوتی بود.
کاری ندارم که ۸ مونده.
کاری ندارم خم می‌شه.
کاری ندارم ios 8 اون همه مشکل داشت اول.

فرید ک در تاریخ : 1393/7/9

ببین بستگی به سطح داره. plus با توجه به این که بزرگتره خوب فشار بیشتری هم بهش میاد و زود تر خم می‌شه...
6 هم خم می‌شه اما نه به راحتی‌.
اما بازم تو گوشی‌های هوشمند ضعیف حساب می‌شه.

فرشید س در تاریخ : 1393/7/9

سلام. اره بابا ! این جور که مشخصه دیگه واسه ایفون 6 پلمپ T نمیزنه ! و یه نکته دیگه که تازه فهمیدم انگاری هنوز تو ایران بدون icc id هنوز وارد نشده !! واسه من پارت نامبر المان و بدون icc id

فرشید ر در تاریخ : 1393/7/9

اپل با اینهمه قیل و قال این بود گوشی جدیدش؟ امکانات این گوشی واسه یه گوشی مدرن واقعا خنده داره. دوربین 8؟ رم 1 گیگ؟ رزولوشن 326؟
فقط پول برندشو میگیره که اون هم با همین تبلیغات بدست اورده

ateyah o در تاریخ : 1393/7/9

سلام ...
دوستان کاور آلمینیوم برای هر دوآیفون اومده که نمیزاره خم بشه و قطر خیلی کمی داره ! عالیه..
یک نگاهی به این کلیپ بندازید آیفون زیر ماشین BMW گذاشته میشه اما سالم سالم درمیاد !!

http://hn8.asset.aparat.com/aparat-video/0798f8ac3dcd0cc4fed0fe79c01bc4c21643176.mp4

رضا ت در تاریخ : 1393/7/9

امید به خدا قیمتش راه داره که پایین تر بیاد , ضمنا شما " قصـــــد " خرید دارید دیگه نه " قسط " !!!

iman z در تاریخ : 1393/7/9

گوشی های اپل همش وابسته به شرکت های دیگه هست
صفحه نمایشش رو ال جی میسازه پس قطعا فکر نمیکنم برتر از جی 3 باشه اما شدت روشنایی بالایی داره
دوربینش رو سونی میسازه
بلدنگو هاشو بیتس میسازه
پردازنده شو رو سامسونگ میسازه
رم گوشی رو بوش میسازه
حسگر ها و شتاب سنج ها رو هم بوش میسازه
اپل هم فقط بدنشو و سر هم سازیشو میکنه که اینم خم میشه

پرهام ب در تاریخ : 1393/7/8

من که فک میکنم مایکروسافت حرفه ای تر از همشون داره کار میکنه. چون توی سیستم عاملش میشه برنامه روی اس دی کارت نصب کرد و اس دی کارت دقیقا حکم حافظه داخلی رو در وینفون داره. گوشیهاشم همه حداقل تا 64 گیگ ساپورت اس دی کارتو دارن. حتی گوشی 400 تومنیش. تولیدات جدیدشم تا 128 ساپورت میکنن. مثلا لومیا 730 که قیمتش زیر 1 تومن میشه. یعنی شما با صرف هزینه خیلی خیلی کمتر میتونید صاحب همین مقدار حافظه بشید. اوناییم که کار کردن میدونن که افت سرعتی در خواندن دیتا از اس دی کارت نداره.
من فکر میکنم سیاست مایکروسافت و نوکیا در ارائه پرچمدار ارزان بدجوری همه شرکتهای موبایل سازی رو تهدید میکنه در آینده.
افتخار نیست که یه شرکت بیاد حافظه 128 بذاره رو گوشیش. خب یه چیپه میخرن میذارن رو گوشیشون. هنوز خیلی شرکتها 64 گیگشم نذاشتن. معنیش این نیست که نمیتونن. اچ تی سی نسخه 64 گیگی تولید کرده از ایکس پلاس 2 سال پیش. ولی باز همون 32 رو داره میزنه الان. سیاستشه و ربطیم به تواناییش نداره. افتخار اینه که یه شرکت بیاد با صرف هزینه کم همین کارو بکنه که مایکروسافت تو زمینه روونی سیستم عامل و لگ نداشتن این کارو کرد. حالام تو زمینه حافظه. این یعنی یه پرچمدار ارزان که هنوز هیچ شرکتی موفق به تولیدش نشده!

reza h در تاریخ : 1393/7/8

سلام به همه دوستان ..میگم این جریان جعبه ایفون 6 چیه؟؟ چرا روش عکس و رنگ گوشی رو نزده؟ بعد دیگه پلمپ t نیست؟ دوستان کسی میدونه نسخه انلاک فکتوریش کی میاد؟ همون نسخه بدون iccid ?

masoud d در تاریخ : 1393/7/7

سلام دوستان من الان 5 اس دارم ازش راضیم 32 گیگ قسط خرید 6 دارم ولی الان نه به نظرتون تا بهمن ماه قیمتش میاد رو 2500 64 گیگ البته ها ؟؟

فرشید س در تاریخ : 1393/7/6

من 16 گیگ گلدشو خریدم 2850. پارت نامبر المان و بدون icc id . ففقط تنها چیزی که توجه منو جلب کرد این بود که اپل واسه بسته بندی های جدیدش دیگه پلمپ t نمیزنه و پلمپ سفلونیش کاملا یه دسته!

حمید رضا a در تاریخ : 1393/7/6

تصور کنید که چقدر خوبه یه فامیل داشته باشی از کشور های اروپا یا امریکا برات بیارن تفات قیمت .......
ایران ۸۵۰۰۰۰۰
کشور های دیگه با قیمت دلار تو ایران ۳۰۰۰۰۰۰

حمید رضا a در تاریخ : 1393/7/6

سلام لطفا یک نفر به من جواب بده!
آیفون ۶-۱۶ گیگ-زده ۶۴۹ دلار که میشه 2.144.000 تومن و با توجه به حافظه ۱۰۰ دلار بهش اضافه میشه مثلا ۳۲ گیگ میشه ۷۴۹و...
خب پس چرا این قیمت ها وجود داره در بازار ایران.
اگر یکی انلاکشو از اروپا و یا امریکا بگیره بیاره که خیلی براش بهتر در میاد مخصوصا درباره ی آیفون ۶ پلاس خیلی فرق داره.8.000.000کجا2500000کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!....
فکر نمی کنم گمرک به یه دونه گوشی که میخواد دارد شه گیر بده ولی در مورد واردات عمده فرق می کنه!نظر شما چیه؟

Ramtin K در تاریخ : 1393/7/6

دوستان من خودم از کانادا آنلاک خریدم رسیدش هم هست انقدر اطاع رسانی غلط نکنید لطفا.

مقداد م در تاریخ : 1393/7/6

بچه ها اختلاف قيمت سيكس ١٦ با پلاس ١٦ در جهان حدودا ١٠٠ دلاره و در اروپا ١٠٠ يورو يعني اولي ٧٠٠ يورو و دومي ٨٠٠ يورو ولي در كشور ما اختلاف اين دو ، شده دو ميليون ناقابل !! واقعا ١٠٠ دلار كه يعني ٣٠٠٠٠٠ تومن كجا و دو ميليون كجا ! يعني هيشكي نيست رسيدگي كنه به اين وضع قيمتا ؟ ...خدا كنه تحريما كمتر شه و يه روز نمايندگي اپل توي ايران بياد تا دست اين افراد کوتاه شه

پرهام ب در تاریخ : 1393/7/6

کاملا درسته و اینی که میفرمایید در واقع مؤید همین حقیقته که ایفون توی ایران محدودیت داره. اتفاقا از اونجایی که اپل تا جایی که بنده اطلاع دارم در توزیع محصولاتش بصورت لاک ید طولایی داشته و من خودم طرفدار شدید این سیاستم، در کشورهای دیگه از نظر قیمت گذاری بسیار منصفانه تر از سایر برندهاست. ولی متاسفانه ما توی ایران تحت محرومیتهای غیر منصفانه ای داریم زندگی میکنیم و نه تنها نمیتونیم ایفون رو بصورت لاک و به قیمت بسیار ارزان بخریم بلکه باید با گران فروشی دلالان بازار موبایل هم کنار بیایم.
البته بنده همچنان منکر بعضی سیاستهای نادرست اپل در انحصاری کردن محصولاتش نیستم و شخصا به هیچ وجه نمیتونم با چنین سیاستی کنار بیام.
از حسن توجه شما هم ممنونم دوست عزیز.

امیر س در تاریخ : 1393/7/6

سلام
این چه حرفیه دوست عزیز یه سر به قروشگاه آنلاین اپل تو کشورهای مختلف بندازید میپینید که تو همه کشورهایی که تا الان عرضه رسمی انجام شده به صورت آنلاک آماده فروش هست.حتی تو آمریکا به وسیله اپراتور تی موبایل و قیمت 650 دلار و بدون قرارداد آماده فروش هست.

پرهام ب در تاریخ : 1393/7/6

دوست عزیز لزومی نداره برای اثبات حرفاتون مقایسه های اشتباه رو مطرح کنید.
فروشگاه گوگل پلی چندین ماهه که فیلتر نیست و بی مشکل میشه ازش دانلود کرد. بعلاوه توی اندروید اونقدر راه میانبر وجود داره واسه راحتی استفاده که همون موقعم که فیلتر بود خیلی راحت میشد ازش دانلود کرد. من خودم به شخصه چه موقع تحریم و چه بعدش برنامه هامو از گوگل پلی میگرفتم.

Sasan R در تاریخ : 1393/7/6

"دوس دارى بدونى ؟! دليلش سيستم عامل اختصاصى شركت اپل ِ ، چون كه پشت اين سيستم عامل فوق العاده، سالها فكر و خلاقيت خرج شده تا به اينجا رسيده، چون كه وقتى يكى از ديوايساش رو دست بگيرى ديگه هيچوقت دغدغه اين رو ندارى كه حافظه رم گوشيت داره پر ميشه باتريت داره خورده ميشه ، فلان اپليكيشن بزنه داغون كنه همه چيزو ! تمام دنيا لوازماش به راحتى در دسترسه ، هر شركتى تو هر زمينه فعاليتش سعى كرده يه اپليكيشن يا محصول جانبى واسه كاربراى آيفون بسازه چون كه بالاى ٣٠٠ ميليون كاربر آنلاين و يكپارچه وجود داره واسشون... به خاطر اينكه ايمنه پرسرعته قدرت منده، فقط بدرد كسى ميخوره كه اينترنت نامحدود پرسرعت بدون ساسنور داشته باشه با يه حساب كارت بين المللى پر كه هر چيز دلت خواست نياز داشتى به راحتى خريدارى كنى"

benyamin s در تاریخ : 1393/7/6

سلام دوست عزیز.
مگه ساخت گوشی همش سخت افزار.به نرم افزار هم ربط داره.نصب سیستم عامل و نصب نرم افزار ها.بسته بندی و لوازم جانبی .گارانتی یکساله اپل (تو ایران کاربرد نداره چون اپل استور نیست).هزینه فرستادن گوشی به کشورهای دیگه و خیلی چیزای دیگه به هزینه گوشی ربط داره

امین م در تاریخ : 1393/7/6

با سلام خدمت دوستان

من باید به چند نکته اشاره کنم
100% کسانیکه آیفون باز هستن و یا حداقل مطالعه دارن میدونن ، استراتژی شرکت اپل به این گونست که با معرفی نسل جدید آیفون(3g,4,5 و 6) تنها ظاهر گوشی ها تغییر میکنه و با معرفی نسل بعد که معمولا با کد s همره است سخت افزار رو تغییر میده.
پس دوستان انقدر نگن سخت افزارشو تغییر نداده.کسانیکه سخت افزار بالا میخوان میتونن برن یک سرور hp به مهراه ۲ عدد پردازشگرمناسب سرور و ۱۲۸ گیگ رم تهیه کنن و استفاده کنن ازش البته بعید میدونم که بازم اندروید بتونه باهاش به روونیه آیفون و IOS کار کنه.
دوستانی که میگن گوش خم میشه باید توجه کنن که تو ۱۰ میلیون فروش ۳ روز اول ۹ عدد خم شده ولی بازم کسانیکه دوست ندارن گوشیشون بعد ۱۸ ساعت زیرفشار بودن خم نشه خوب نخرن کسی زور نکرده
کسانیکه از قیافش خوششون نمیاد نخرن

محمد ج در تاریخ : 1393/7/5

دوستان توجه کنن فعلا به هیچ عنوان اپل 6 آنلاک فکتوری پخش جهانی نشده اینهایی که هست همه لاک بودن آنلاک شدن یکی از دوستان که آمریکا هستن رفتن برای من ازاپل استورخریداری کنن گفته شده وگفتن تایکماه آینده آنلاک فکتوری پخش خواهدشد الکی پول ندین.

Reza H در تاریخ : 1393/7/5

دروود
من هم مثل شما و همه کار اندروید و iOS هستم
در مورد رابط کاربری:
ایفون با اندروید خیلی فرق داره پس نباید این دوتا رو مقایسه کرد
ویجت هم تو نسخه 8 داره اضافه میشه
جلبریک هم اینجوری نیست که شما میگی همش ریست بشه وگرنه کسی جیل نمیکرد(هرچند اگه مناسب بود خود اپل این کارو میکرد از منو شما هم بهتر میدونس)
اتفاقا گوشی قبلی من اس 4 بود
خیلی راضی بودم ولی بعد یه مدت برنامه ریختن کند شد(از گوگل پلی هم میگرفتم) ولی من برای این که تنوع داشته باشم عوضش کردم نه برای کند شدن ...

Reza H در تاریخ : 1393/7/5

دبی خودش اپ استور داره
و قیمتش تو سایت اپل زده
البته برای دبی فیس تایم نداره
انلاک یاGSMباشه مشکلی نیست
لاک رو هم اینجا با مبلغی انلاک میکنن

مقداد م در تاریخ : 1393/7/5

مرسی پرهام . درست میگی هر شرکتی کم و کاستی داره اگه اینطور نباشه محصول سال بعدیشون کمتر فروش میره و منم گفتم مثلا دوربین جلو ضعیفه یا باتری کمی باید بهتر باشه حالا در بحث قیمت ببین قیمت اپل در ایران اینقد نجومیه نه بقیه جاها . مثلا آیفون 6 در کانادا از 749دلار شروع میشه که با 50دلار تکس میشه 800دلار یعنی 2350000 تومن ولی اینجا میشه 4300000 یعنی دو تومن اختلاف واسه همین نباید قیمت آیفون در ایران ملاک ما باشه چون حتی اگه اپل از قیمت پایه 200 دلار هم جای 649 استفاده کنه بازم در ایران قیمت میشه 3 میلیون در حالیکه همه تصور میکنن 200دلار کجا 3 میلیون کجا و اگه به تفاوت امکانات6 با 5اس نگاه کنیم ، میبینیم علیرغم صفحه نمایش بزرگتر و با کیفیتر و چیپست و گرافیک بهتر ، بازم همون قیمت5اس رو در نظر گرفته و فک میکنم اپل ، مسئول گرون فروشی دوبله سوبله ما ایرانیا نباشه . به هر حال ممنونم بابت نظرات عالی و محترمانت

نويد س در تاریخ : 1393/7/5

اپل بالاخره در مورد موضوع داغ دنیای تکنولوژی در چند روز اخیر واکنش نشان داده و نظر رسمی خود در مورد خم‌شدن آیفون ۶ پلاس را اعلام کرد. این شرکت در گفت و گو با سرویس خبری CNBC اظهار کرده که در ساخت آیفون‌های جدید از فولاد و تیتانیوم برای تقویت نقاط حساس استفاده شده و در ساخت محافظ صفحه نمایش این گوشی‌ها از قوی‌ترین شیشه‌ی موجود در صنعت موبایل استفاده شده است.

در ادامه‌ی صحبت‌ها آمده است که خم‌شدن آیفون ۶ پلاس تا کنون گریبان‌گیر تنها ۹ نفر از دارندگان این گوشی شده و وضعیت به وخامتی که در رسانه‌ها نمایش داده می‌شود نیست. اپل در طی گفت و گو به طور رسمی اعلام کرده است که این شرکت تست‌های بررسی دوام و قدرت بسیاری را پیش از عرضه بر روی هر نسل از آیفون‌ها انجام می‌دهد و خم‌شدنی که در تصاویر و ویدیوهای منتشرشده‌ی اخیر به تصویر کشیده می‌شود در استفاده‌ی عادی و روزانه بسیار به ندرت رخ می‌دهد.

نويد س در تاریخ : 1393/7/5

دوستانی که درباره خم شدن آیفون 6 مثل 6+ نگرانند با مراجعه به ویدئوی این سایت خودشون ببینند که مقاومت 6 بسیار بالاتر از 6+ هست و خم شدنش به این راحتی ها نیست و در عمل نشدنی..

http://www.appleapps.ir/1393/%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%88%D9%85%D8%AA-%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%DB%B6-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1-%D8%AE%D9%85%E2%80%8C%D8%B4%D8%AF%D9%86%D8%9B-%D8%A2%DB%8C/

سلطان س در تاریخ : 1393/7/5

سلام دوستان یکی از سایت ها ( نمیتونم اسمش رو بیارم چون ممکنه نظرم تایید نشه)
آیفون 6 رو تحویل فوری، با 7 روز مهلت تست الان قیمت زده

"دو میلیون و هشتصد"

گفتم یه وقت گرون نخرید

البته از دیشب نمایندگی امارات رسما عرضه اپل رو شروع کرد و همین باعث میشه قیمت ها تا دو هفته دیگه به دو میلیون و پونصد نزدیک بشه

سلطان س در تاریخ : 1393/7/5

سلام

اگه از نمایندگی اپل بگیره
به پول ایران تقریبا در میاد دو میلیون و سیصد

گوشی هایی که تو نمایندگی دبی عرضه میشه آنلاک هستند
مشکلی واسه لاک نداری

درباره ی گمرکی هم پرسیدی

معمولا یکی دو تا رو کار ندارند

من خودم لومیا 930 و 5S از اونجا گرفتم مشکلی نداشتم واسه اوردنش

ولی برای اینکه خیال خودت راحت تر باشه بگو گوشی رو بذاره تو جیب خودش، انگار خریده برای خودش
دیگه کاری مدارن

پیشاپیش مبارکت باشه :)

Hossein G در تاریخ : 1393/7/5

سلام دوستان، طبق آخرین خبرها در شبکه های خبری معتبر مثل یورونیوز و CNET آیفون 6 Plus مشکل ضعف بدنه داره و بسادگی و با یک فشار کوچک در جیب یا با دست خم میشه! و آیفون 6 مشکل دوربین و iso 8 داره. لطفا حتما این اخبارو مطالعه کنید

علی ب در تاریخ : 1393/7/5

دوست عزیز چرا انقدر سطحی نگاه می کنید!!!؟ پس اون فکر و تحقیقات و هزینه ها و صد البته هزینه هایی که صرف خرید ربات های خط تولید که خاطرم هست هر کدووم 25000 دلار اپل فقط برای هر یکی شون صرف خرید کردتا توی نیراز بالای تولید وتقاضای بالایی که هست به مشکل بر نخوره ، اونها همه کشک اند! کمپانی کلی هزینه کرده الان هم موقع سود دهی هست اشکال کار می دونی کجاست!؟ اشکال اینجاست که من و شما در [جایی] زندگی میکنیم که اولا اپل ما رو به رسمیت نمی شناسه حالا به دلایل مختلف مثل سیاسی و رعایت نشدن حق کپی رایت و... اپل استور و خدمات پس از فروش رسمی نداریم ! دلال بازاره و قیمتها ! اگر ما هم مثل دیگر کشورها گوشی های تحت قرارداد اپراتوری با اقساط منصفانه داشتیم اونوقت میدیدی که جمع کثیری از مردم به گوشی غیر از اپل حتی فکر هم نمی کردند!

ALi H در تاریخ : 1393/7/5

در کل موافقم بجز چند مورد
یکی اینکه باتری رو شما اوردی توی محاسن اپل، در صورتی که جز نقاط ضعفشه.
و اینکه بدنه ی 6 خوبه، ولی ضعف بدنه ی 6+ شدیدتر از سایر رقباشه.

تعداد زیادی از ایرادات اپل رو ربط دادین به مسائل امنیتی،
برا خیلی از چیزها میشه توجیه امنیت رو اورد، ولی واقعیت انحصار و هدایت مصرف کننده به استفاده از اکوسیستم اپل هست
مثلا همین کارت حافظه، اگه آیفون شما کارت حافظه بخوره، کمتر کسی حاضر میشه بخاطر افزایش ظرفیت داخلی 100 یا 200 دلار بیشتر بپردازه
برای ارتباط گوشی با ویندوز محدودیت میذاره تا کاربر تشویق شه به استفاده از کامپیوترهای مک،
یا نمونه ی دیگه، برای پخش فیلم اصرار میکنه روی QuickTme (مثل ویندوز که مدیا پلیر رو پیشنهاد میکنه)
یا برای مرورگر اصرار میکنه روی سافاری (مثل ویندوز که اکسپرور رو پیشفرض نصب مبکنه)
یا بلوتوپ، اپل به اپل کار میکنه...

mehrdad k در تاریخ : 1393/7/5

باسلام.دیروز توی مجله اینترنتی خوندم که نوشته بود بنابر تحقیقات یه کمپانی امریکایی قیمت واقعی ایفون 6,دویست دلار بیشتر نیست و شرکت اپل نزدیک به هفتاد درصد از فروش نسخه شیشم این ایفونش بدست میاره.حالا بیاید از این مارک زورگیر که فقط هدفش خالی کردن جیب مردمه تعریف کنید.با تشکر

Saeid J در تاریخ : 1393/7/5

سلام.دوستان لطفا راهنمایی کنید و نظرتون رو بگید.من خیلی تو قید و بند کلاس گوشی یا هر چیزی که استفاده میکنم هستم (البته می دونم که اخلاق خوبی نیست).گوشی وسیله ایه که خیلی تو چشمِ واسه همین زیاد بهش بها میدم.تا حالا گوشی اپل نداشتم و از سامسونگ گلکسی استفاده میکنم.حالا همه ی اینا رو گفتم که 2 تا سوال بپرسم :
1: اصلا گوشی اپل بدرد میخوره و نرم افزاراش به راحتی آپدیت میشن؟
2: با توجه به اینکه حافظه ی جانبی نمیخوره،باید 64 گیگ رو بخرم که مجبور به عوض کردن گوشی نشم.حالا فکر می کنید 64 گیگ رو می تونم تا چند وقت دیگه به 3 میلیون بخرم یا دلم رو خوش نکنم و برم سزاغ یه برند دیگه؟
لطفا دوستانی که صاحب نظر هستن و نظرشون نزدیک به واقعیتِ جوابمو بدن.تشکر.

محمد ب در تاریخ : 1393/7/5

سلام
دوستان کسی اطلاع داره که قیمت این گوشی در دبی چنده آخه قراره یکی از فامیلامون بره دبی برا خودش تبلت مایکروسافت بخره منم ازش خواهش کردم که واسم این گوشی رو بیاره. اصن میتونه این گوشی رو بدون این که هزینه ای برای گمرک پرداخت کنه بیاره؟؟؟؟؟ چجوری؟؟؟؟؟؟؟
اگر لاک باشه چجوری و با چه هزینه ای میتونم آنلاکش کنم؟؟؟؟
ممنون میشم اگه جوابمو بدین با تشکر

hosein a در تاریخ : 1393/7/4

جناب شما برو تو گوگل سرچ کن برا اپل هم otg هست ولی یه کم با گوشیای دیگه فرق داره
کلا یه چیز میخاستم بگم اینه که اپل تا حالا ندیدم و نشنیدم که هنگ کنه و همه چیزایی که تو گوشیاش مصرف میکنه به اندازس چه از سی پی یو و صفحه نمایش و غیره مورد بعدی این که میگن سیکس تو تست ضربه ضعیفه اقا جان کسی که میره گوشی بالا دو تومن میخره گارد و محافظ صفحه و کلی چیز میخره وطوری اونو نگه میداره تا چیزیش نشه این که با این گوشیو بسنجن فک نکنم درس باشه
و در مورد گوشیای دیگه از جمله سامسونگ نوت 3 و اس 5 که خودم اس فایو داشتم باید بگم به دست طرف باید بیاد من برا خودم روزی یه بار هنگ نمیکرد جای تعجب داشت و نوت 3 باز کم تر هنگ میکنه و اس 5 دوستمم دیدم اصلا هنگ نمیکنه
خلاصه اصلا معلوم نمیکنه فقط چیزی که تو سامسونگ دیدم تولیدات اولش همیشه عالی و بی مشکله ولی بعدیاش تضمینی توش نیست

اسماعیل در تاریخ : 1393/7/4

بررسی‌های تخصصی نشان می‌دهد در حالی که ساخت گوشی آیفون ۶ برای شرکت اپل تنها ۲۰۰ دلار هزینه برمی‌دارد، این شرکت آن را به قیمت ۶۴۹ دلار عرضه می‌کند.

به گزارش تسنیم، در واقع این شرکت با فروش آیفون 6 به سودهای کلانی دست یافته، زیرا بیش از سه برابر هزینه‌ای که صرف ساخت این گوشی کرده درآمد به جیب زده است.

موسسه تحقیقاتی IHS تمامی اجزا و مولفه های گوشی آیفون 6 را با دقت بررسی کرده و به این نتیجه رسیده ساخت مدل 16 گیگابایتی این گوشی با صرف تنها 200.10 دلار ممکن است و بنابراین سود اپل از فروش هر یک از این گوشی ها 69 درصد است.

جالب آنکه ساخت آیفون 6 پلاس با نمایشگر بزرگتر برای اپل تنها 215.5 دلار هزینه در برداشته ولی این شرکت آن را 100 دلار گران‌تر از آیفون 6 به فروش می رساند و 71 درصد سود به جیب می زند.

گران ترین بخش هر دو گوشی نمایشگر لمسی آنهاست که برای آیفون 6 با نمایشگر 4.7 اینچی 45 دلار و برای آیفون 6 پلاس با نمایشگر 5.5 اینچی 52.5 دلار هزینه در برداشته است. ابزار تثبیت کننده تصویر در دوربین دیجیتال آیفون 6 و آیفون 6 پلاس هم به ترتیب 11 و 12.5 دلار هزینه داشته است.

ho3ein 1 در تاریخ : 1393/7/4

http://www.zdnet.de/88206763/apple-wird-verbogene-iphone-6-plus-eventuell-ersetzen
خدایش این همه پول بدی این جوری بشه حیف نیست ؟

بهنام ح در تاریخ : 1393/7/4

سلام
ایفون شش جدید متاسفانه در اقدامی عجولانه روی بدنه الومینیومی ایپاد همون موزیک پلیر معروفش ساخته شده با کمی تفاوت در اندازه چون اپل نمیتونسته در یکسال تحقیقات و تحولات خاصی رو اعمال کنه بنابراین با همون فایو اس ولی در اندازه ای بزرگتر مواجهید دلایل و اسناد بسیاری دال بر این نکته موجوده صرفا برای دریافت سهم از بازار گوشی و از دست ندادن قدرت رقابتش با غول های تایوانی و کره ای و چینی دست به این کار و تخریب وجه شرکت زدن جالب اینجاست همه برنامه ها کرش میکنن چون سازگار نشدن جز معدود برنامه های خود اپل که کارکرد خاصی هم ندارن خیلی این تا اینجاش دوم اینکه اعداد بنچمارک ها میگویند امتیاز هزارو پانصد در برنامه معروفی در ایفون شش رسیده به هزارو ششصد خوب صد واحد افزایش کارایی که چی بشه حالا؟ افزایش ندادن رم و همون سی پی یو قدیمی پارسال و صرفا در اندازه نانوی کوچکتر و عدم تغییر در ساختار ان شواهد این مطلب است اگر تشریف بردنه بدنه ایپاد چهار اینچی را مشاهده بکنید در کمال تعجب میبینید جای هیچ المانی کمترین تغییری نکرده و نعل وارو یا همون برعکس زده به خریداران خودش بهش میگن رکب زدن فکر کنم نگه داشتن تراکم پیکسلی در همون واحد قدیمی دلیل تکنیکی داشته نه تجاری چون پردازنده فایو اس در صورت افزایش تراکم پیکسلی بیشتر دچار لگ و کندی در عملکرد میشده مثه کارت گرافیک که وقتی مانیتور بزرگتری میگیرید باید کارت گرافیک رو ارتقا بدید اپل فقط بسنده کرده به مختصری افزایش کارایی حد اقلی البته این کار در معرفی نسلی تحت عنوان شش کلاه برداری هست از مشتریان و میبایستی تحت عنوان نام فایو ولی با پسوند دیگه ای عنوان میشد که جهت افزایش فروش این کارو نکرده بنظر شخص خودم البته ولی خیلی ها از بزرگی اون ذوق زده شدن ولی نمیدونن که قابل اعتماد نیست و در سقوط عادی از ارتفاع کم گوشی متلاشی شده و بورد اصلی گوشی چند سانتی متر از بدنه بیرون زده این یعنی سرهم بندی کردن مشابه شرکتای نامعتبر چینی و مشخصه در موارد دیگه ای هم کم کاری هایی کرده که در طول زمان با اون مواجه میشید نمونش اپدیت هشت و یک که چند روز پیش داد و تاچ ایدی رو ازکار انداخت و بلافاصله نامه عذر خواهی زد که درستش میکنیم و اپدیت جدید در فایو اس بشدت شارژ گوشی رو تخلیه میکنه این نشونه این هست که اپل نتونسته سیستم عامل نسخه هشتم خودش رو نه فقط روی ایفونن شش بلکه روی قبلی هام بهینه سازی کنه یعنی سر هم بندی کرده و عجله کرده و کارها خراب شده و بزودی نتایج بیشتری منتشر میشه ...

Atiye B در تاریخ : 1393/7/4

من خودم از ارادتمندای اپل بودم و بی صبرانه منتظر بودم تا این مدل جدید ایران بیاد و برای خریدش اقدام کنم....اما متاسفانه با شنید این که ایفوت 6 چقدر راحت خم میشه اصلا از خریدش منصرف شدم حدود 4 ملیون بدم که با یه بار تو جیب گذاشتن و بعدش هم نشستن فرمش و از دست بده و خم بشه؟! مگه دیوونه باشم که بخوام این طوری پولم هدر بدم....!برای همین ترجیح میدم صبر کنم note4 , z3 , note edge بیاد ایران ....اون موقع بین این سه تا تصمیم میگریم مگر این که اپل یه فکری به حال این اشکال کنه....

پرهام ب در تاریخ : 1393/7/4

خب دوست عزیز اپل هم تولیداتش در مواردی عالی نبودن. تولیدات اپل هیچوقت شاخص جذب اشعه خوبی نداشته و همیشه تولیداتش از این نظر جزو مضرترین محصولات موبایلی برای سلامتی بوده. درسته خوانایی آیفون در زیر نور بهتر بوده ولی در نور کم این سایر شرکت ها بودن که کیفیت نمایشگرشون برتری داشته. حالا استفاده آدم از گوشی در نور کم بیشتره یا در نور شدید؟ تازه همون خوانایی در زیر نور شدید رو هم بخوایم حساب کنیم کیفیت محصولات نوکیا بهتر از اپل بوده. یا محدودیت هایی که به اسم های امنیت و کپی رایت در تولیداتش میذاره و هیچ جوره با عقل جور در نمیاد. خب اینا هم جزو کاستی های تولیدات اپل بوده.
من هیچوقت منکر کیفیت بالای محصولات اپل نشدم. همونطور که منکر کیفیت بالای تولیدات بعضی شرکت های دیگه هم نیستم. ولی خب بالاخره هر شرکتی یه جای کارش لنگ داره اپل هم همینطور بوده و هست.
محصولات اپل مثلا از نظر کیفیت دوربین شرایط خوبی رو دارن. منکرش نیستم. ولی هیچوقت بهترین دوربین رو نداشتن. بهترین شارژدهی رو نداشته. بهترین ال سی دی رو نداشته. بهترین اسپیکرها رو نداشته. بهترین جنس بدنه رو چرا. باید قبول کرد که داشته. البته در مورد آیفون 6 شایعه های عجیبی هم به گوش میرسه. از نظر رابط کاربری و امکانات نرم افزاری واقعا شرابط خوبی نداره و در نهایت قیمتش نسبت به امکاناتش اصلا خوب نیست. در صورتی که تولیداتش کاملا برابری میکنه با سایر شرکت ها. واقعا شما به نظرتون خوانایی ال سی دی در زیر نور شدید مهمتر هست یا داشتن حافظه زیاد با محدودیت کمتر؟درسته اپل 64 گیگ و 32 گیگم میزد ولی ببین چقدر پول بابتش میگیره؟ وقتی اپل میاد در دوربینش قابلیت فیلم برداری آهسته رو میذاره و طبیعتا این فیلمها حجم بسیار بیشتری رو اشغال میکنن باید یه فکری به حال حافظش بکنه. واقعیتش اینه که تولیدات اپل کاملا در حد و اندازه تولیدات سایر شرکت ها بوده، در مواردی بهتر و در مواردی هم ضعیف تر، ولی داره مبالغی به مراتب بیشتر رو از مردم میگیره.
حتی اگه اسمبل کردن سخت افزارهای با کیفیت رو هم مبنا قرار بدیم، مثلا اینکه اپل میاد همه چیز رو با کیفیت عالی قرار میده از این نظر باز فکر میکنم نوکیا محصولاتش از حیث مجموع با کیفیت تر هستند. ولی باز هم نوکیا این مبالغ غیر منطقی رو از مردم نمیگیره.
علی ای حال من منکر محصولات با کیفیت اپل نبوده و نیستم.

مقداد م در تاریخ : 1393/7/4

برادر من شما هم شايعه درست نكن چون اولترا همچين ظرفيتي نداره و سوني خيلي خيلي كم از ظرفيت ٣٢ استفاده ميكنه چه برسه به ١٢٨ !! نوت٣ فقط ٣٢ و ٦٤ داره . در بحث خم شدن فقط دستگاه هاي خيلي كمي اين مشكل واسشون پيش اومده .

مقداد م در تاریخ : 1393/7/4

دوست عزيز شما با توجه به قيمت در ايران قضاوت كردي در صورتيكه قيمت جهاني مناسبه و حتي كمتر تا فلگشيپهاي اندروويدي در حاليكه در ايران قضيه فرق ميكنه و خيليا با فروش ايفون ، پشت خودشونو ميبندن و منتظر ارايه آيفون بعدي ميشن ! بعدشم شما اشتباه ميكني كه گفتي كار با آيفون ، دقت و توجه ميخاد در حاليكه همه ميدونن بزرگترين مزيت سيستم عامل ios ، همين يادگيري راحته و اندروويد هم سنگينه هم كار با اون نياز به تجربه ديگران در اوايل داره .

ateyah o در تاریخ : 1393/7/4

نوت 3 حافظه داخلی 128 گیگ نداره !!!!! و سونی هم تا حالا 128 گیگ حافظه رو روی گوشی هاش نزاشته /اپل بهترین گوشی دنیا رو زده / حافظه داخلی با حافظه خارجی فرق داره چرا اطلاعات غلط به دوستان میدی ؟!!
موارد 9201 تا 9300 از مجموع 9568 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا