
نزدیک به 2 تا 3 سال پیش، گوشیهای هوشمند و تبلتها در دو کلاس مستقل از یکدیگر قرار داشته و نوع امکانات ارائه شده در هر دیوایس وظایف جداگانهای را برای آنها تعریف میکرد؛ این وظایف مستقل در گذر زمان با نیاز کاربران به گوشیهای بزرگتر و تبلتهای کوچکتر به آهستگی به یکدیگر نزدیک شده و ایجاد کلاس تازهای به نام فبلت حتی به ترکیب شدن آنها منجر شد. این وضعیت بیش از آنکه شرایط را برای فروش بالاتر هر دو دیوایس ایجاد کند ظاهرا برگ برنده اصلی را در دستان اسمارتفونهایی قرار داد که با صفحهنمایشهای بزرگ فروش بالاتری ...