
اهمیت گوشیهای ارزانقیمت برای تمامی سازندگان موبایل در طی چند سال گذشته عمدتا به دلیل تعمیم برخی امکانات پرچمداران به رده میانی و تا حدودی تحت تأثیر قیمت بسیار بالاتر گوشیهای پیشرفته، با افزایش چشمگیری روبرو شده تا حدیکه این رده برای برخی برندها موتور محرک و عامل اصلی درآمدزایی به حساب میآید؛ فعالیت گسترده چینیها در این سطح در تقلیل حاشیه سود برندهای سنتی و کلاسیک بازار موبایل نقش موثری ایفا کرده و شرایط دشواری را برای اینگونه برندها در بازارهای بزرگ، ایجاد کرده است. بازار هند که بعضا از آن با عنوان دومین بازار بزرگ موبایل جهان یاد ...