
یکی از مشخصههای مشترک تقریبا تمامی برندهای چینی فعال در حوزه موبایل، پائین بودن قیمت ورود به بازار آنها در مقایسه با مشخصات و قابلیتهای ارائه شده است؛ این رویه که در سالهای گذشته بدون کم و کاست در مورد همه برندهای چینی از هواوی و شیائومی گرفته تا اوپو، ویوو و سایرین تکرار شد با وجود آنکه به ارتقاء جایگاه این برندها در سطح جهانی منجر شد و نامهای شناختهشدهتری مثل سامسونگ و LG را با مشکل روبرو ساخت اما از سوی دیگر با سود چندانی نیز برای این شرکتها همراه نبود؛ فروش یک گوشی پر امکانات با قیمت ...