نظر کاربران درباره گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A56

Galaxy A56 گلکسی آ 56

Samsung Galaxy A56 سامسونگ
ارزیابی کاربران: 6.6 از 10 (401 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سامسونگ
» سامسونگ Galaxy Tab A11
» سامسونگ Galaxy F17
» سامسونگ Galaxy Tab S11 Ultra
» سامسونگ Galaxy Tab S11
» سامسونگ Galaxy S25 FE
» سامسونگ Galaxy A07 4G
» سامسونگ Galaxy Tab S10 Lite
» سامسونگ Galaxy A17
» سامسونگ Galaxy F36
» سامسونگ Galaxy Watch8
» سامسونگ Galaxy Watch8 Classic
» سامسونگ Galaxy Z Flip7 FE
» سامسونگ Galaxy Z Flip7
» سامسونگ Galaxy Z Fold7
» سامسونگ Galaxy M36
» سامسونگ Galaxy F56
» سامسونگ Galaxy S25 Edge
» سامسونگ Galaxy M56
» سامسونگ Galaxy Tab Active5 Pro
» سامسونگ Galaxy XCover7 Pro
» سامسونگ Galaxy Tab S10 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S10 FE+
» سامسونگ Galaxy F16
» سامسونگ Galaxy A26
» سامسونگ Galaxy A56
» سامسونگ Galaxy A36
» سامسونگ Galaxy M06
» سامسونگ Galaxy M16
» سامسونگ Galaxy A06 5G
» سامسونگ Galaxy F06 5G
» سامسونگ Galaxy S25 Ultra
» سامسونگ Galaxy S25+
» سامسونگ Galaxy S25
» سامسونگ Galaxy Z Fold Special
» سامسونگ Galaxy A16
» سامسونگ Galaxy A16 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S10+
» سامسونگ Galaxy S24 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S10 Ultra
» سامسونگ Galaxy M55s
» سامسونگ Galaxy F05
» سامسونگ Galaxy M05
» سامسونگ Galaxy A06
» سامسونگ Galaxy Z Flip6
» سامسونگ Galaxy Z Fold6
» سامسونگ Galaxy Watch7
» سامسونگ Galaxy Watch Ultra
» سامسونگ Galaxy M35
» سامسونگ Galaxy F55
» سامسونگ Galaxy C55
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2024
» سامسونگ Galaxy M55
» سامسونگ Galaxy M15
» سامسونگ Galaxy A55
» سامسونگ Galaxy A35
» سامسونگ Galaxy M14 4G
» سامسونگ Galaxy F15
» سامسونگ Galaxy S24
» سامسونگ Galaxy S24+
» سامسونگ Galaxy S24 Ultra
» سامسونگ Galaxy Tab Active5
» سامسونگ Galaxy Xcover7
» سامسونگ Galaxy A25
» سامسونگ Galaxy A15 5G
» سامسونگ Galaxy A15
» سامسونگ Galaxy M44
» سامسونگ Galaxy Tab A9+
» سامسونگ Galaxy Tab A9
» سامسونگ Galaxy S23 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE+
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE
» سامسونگ Galaxy A05s
» سامسونگ Galaxy A05
» سامسونگ Galaxy F34
» سامسونگ Galaxy Z Fold5
» سامسونگ Galaxy Z Flip5
» سامسونگ Galaxy Tab S9+
» سامسونگ Galaxy Tab S9
» سامسونگ Galaxy Tab S9 Ultra
» سامسونگ Galaxy Watch6 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch6
» سامسونگ Galaxy M34 5G
» سامسونگ Galaxy F54
» سامسونگ Galaxy A24 4G
» سامسونگ Galaxy F14
» سامسونگ Galaxy M54
» سامسونگ Galaxy A34
» سامسونگ Galaxy A54
» سامسونگ Galaxy M14
» سامسونگ Galaxy A14
» سامسونگ Galaxy S23 Ultra
» سامسونگ Galaxy S23+
» سامسونگ Galaxy S23
» سامسونگ Galaxy F04
» سامسونگ Galaxy A14 5G
» سامسونگ Galaxy M04
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2022
» سامسونگ Galaxy A04e
» سامسونگ Galaxy Tab Active4 Pro
» سامسونگ Galaxy A04
» سامسونگ Galaxy A04s
» سامسونگ Galaxy Watch5 Pro
» سامسونگ Galaxy Watch5
» سامسونگ Galaxy Z Flip4
» سامسونگ Galaxy Z Fold4
» سامسونگ Galaxy A23 5G
» سامسونگ Galaxy M13 4G
» سامسونگ Galaxy M13 5G
» سامسونگ Galaxy A13 (SM-A137)
» سامسونگ Galaxy F13
» سامسونگ Galaxy M13
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2022
» سامسونگ Galaxy S20 FE 2022
» سامسونگ Galaxy M53
» سامسونگ Galaxy A33 5G
» سامسونگ Galaxy F23
» سامسونگ Galaxy M33
» سامسونگ Galaxy M23
» سامسونگ Galaxy A13
» سامسونگ Galaxy A23
» سامسونگ Galaxy A53 5G
» سامسونگ Galaxy A73 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S8
» سامسونگ Galaxy Tab S8+
» سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22+ 5G
» سامسونگ Galaxy S22 5G
» سامسونگ Galaxy S21 FE 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A8 10.5 2021
» سامسونگ Galaxy A13 5G
» سامسونگ Galaxy A03
» سامسونگ Galaxy A03 Core
» سامسونگ Galaxy F42 5G
» سامسونگ Galaxy M52 5G
» سامسونگ Galaxy M22
» سامسونگ Galaxy M32 5G
» سامسونگ Galaxy A52s 5G
» سامسونگ Galaxy Watch4 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch4
» سامسونگ Galaxy Z Flip3 5G
» سامسونگ Galaxy Z Fold3 5G
» سامسونگ Galaxy A12 Nacho
» سامسونگ Galaxy A03s
» سامسونگ Galaxy M21 2021
» سامسونگ Galaxy F22
» سامسونگ Galaxy M32
» سامسونگ Galaxy A22
» سامسونگ Galaxy A22 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 Lite

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 1 تا 100 از مجموع 581 مورد

فربود ف در تاریخ : 1404/6/22

اینجوری نیست شارژر اگر ضعیف‌تر باشه به گوشی آسیب نمی‌زنه اما گوشی دیرتر شارژ میشه اما شارژر قوی میتونه آسیب بزنه شما گوشی قدیمی یا با پایین رده ای که شارژر معمولی داره رو با یک شارژر قوی شارژ کنی ‌‌‌‌ میبینی که سریع‌تر شارژ می‌شه پس اینکه گوشی به اندازه توانش از شارژر استفاده می‌کنه درست نیست. البته این نظر شما رو یکی از بررسی کننده‌های موبایل هم گفت اما به نظر من کاملاً برعکس گفته می

حامد م در تاریخ : 1404/6/22

سلام
متأسفانه یکی از بدی های اندروید ۱۵ همینه .در اندروید ۱۴ شما میتونستی هر کانال ارتباطی رو مناسب با نیاز خودت انتخاب کنی اما در اندروید ۱۵ ..اوندن و 2g و تمام شبکه هارو رو با 2g ادغام کردن بخش اتصالات و شبکه های تلفن همراه شما باید گذینه ی مجاز کردن شبکه 2g رو فعال کنی .

E K در تاریخ : 1404/6/21

چه جالب یه نظر دیدم که مشکل انتن دهیs24fe را تایید کرده.این گوشی اعصاب مارو بهم ریخت تو خونه😂حتی گارانتی رو مجبور کردیم عوض کنه بازم همین مشکلو دلشت جالبیش اینه که تو قسمت s24feاین سایت هیچ کس همچین چیزی را تایید نکرد جز من.من خودم الان میخوام گوشی عوض کنم و اینجا دیدم که a56 هم انگار همین مشکلو داره.فک کنم باید همون گوشی های قدیمی خومونو نگه داریم😂😂

E K در تاریخ : 1404/6/21

دوستان یه مشورتی میخوام .میخوام گوشی بگیرم بین a56و s24fe موندم.راستش تو خونه s24fe دارن از کیفیت همه چی راضی هستیم جز انتن دهی .مخصوصا سیمکارت همراه اول.اگر این مشکلو نداشت بدون شک سریs میگرفتم.حالاموندم چه کار کنم.سری sخب اسم دیگه ای داره به نظذم.s23fe هم مال دوسال پیشهبین این سه تا گوشی گدومو پیشنهاد میدین

بنیامین ن در تاریخ : 1404/6/21

با سلام و درود
دوستانی که در زمینه شارژر های مختلف اطلاعات کافی دارند راهنمایی کنند ، من در نظر دارم یک شارژر از برند مک دو دو خریداری کنم که بتونم دیواس های مختلف از جمله این گوشی و لپ تاپم رو نیز بتونم باش شارژ کنم ، مدلی که از برند نامبرده در نظر دارم خرید کنم ( شارژر دیواری 67 وات مک دودو مدل CH-4100 ) هستش آیا این شارژر با توان بالا به باطری این گوشی آسیب نمی زنه؟

فربود ف در تاریخ : 1404/6/21

درود. من یه a56 خریدم دوربینش رو حالت fun یا همون بامزه که میبرم خطا میده و بسته میشه کسی میدونه جریان چیه؟ البته بقیه بخش‌های دوربین هیچ مشکلی نداره

Zahra H در تاریخ : 1404/6/20

من این گوشیو ندارم یه گوشی دیگه از برند سامسونگ دارم
ولی حس میکنم دقیقا چیزی که گفتین درسته
وقتی گوشی جدیدمو خریدم عکسای پرتره کیفیتی مثال زدنی داشت با جزئیات کامل
هنوزم اون عکسا رو دارم اما الان کیفیت عکسا شاید بگم ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده

Vahid H در تاریخ : 1404/6/19

سلام چیزی که من فهمیدم و از چندین نفر هم پرسیدم سیاست کثیف سامسونگ اینه که بعداز چند سال آپدیت کیفیت دوربین رو به شدت پایین میاره که بری دنبال خرید گوشی جدید به همین خاطر من گزینه اتو آپدیت رو غیر فعال کردم رو گوشی A56 خودم

hawre R در تاریخ : 1404/6/18

سلام دوستان بلاخره بعد تست گوشی های زیادی امروز وارد دنیای سامسونگ شدم و امروز A56 خریدم و هنوز به دستم نرسیده و حالا امیدوارم که پشیمون نشم😁.راستش من عاشق اندروید خامم و گوشی الانم پیکسل 8 هستش که تازه خریدم اندروید 16 روشه و واقعا از کار کردن باهاش لذت میبرم و A56 رو برای گوشی کار یا گوشی دومم خریدم،حالا امیدوارم بتونم باهاش حال کنم،در مورد شارزر هم من یه شارژر 35 وات آنکر دارم که دو شاخه آمریکایی هستش و خیلی جمع و جور هستش و خیلی خوب هم گوشی ها رو شارژ میکنه پیشنهادم من خرید شارژرهای باسئوس و مخصوصا آنکر هستش که کیفیتشون خیلی بالاست و احتمال فیک بودنشون خیلی کمتره،

ساسان م در تاریخ : 1404/6/17

بنده تقریبا 100 درصد پیام هام در مورد شارژره.

تخصص من تو این زمینست.

سابقه من رو ببینید متوجه می شید از سال 96 اینجا عضو هستم .

با معیار شما، بنده مدیر سایت های متفاوت مثل جانبی، شارژر اصلی، یا ماکروتل هم ممکنه باشم.

کلا هرجا شارژر بفروشن من مدیرم که!!

بنده با بچه های بازار ارتباط دارم. قبلا هم تو برخی پست هام راجع به شارژرهای بازار، به این مورد اشاره کردم. برخی از واردکنندگان هزینه می کنند، جنسهاشون رو برای بنده میارن تا تست کنم که از کیفیتشون آگاه بشن. تخصص من تو این زمینست. این هیچ ربطی به مدیریت بنده در هیچ جایی نداره. من صاحب یا مالک هیچ وب سایتی نیستم.

اینجا سعی می کنم افراد رو راهنمایی کنم اخیرا هم وب سایت سانترا رو پیدا کردم و دیدم تست های فراوان و فنی گذاشته. ازشون برای اطمینان خرید هم کردم. واقعا جنس اوجینال می فروشن. اینجا کسی جنس اصل لازم داشته باشه معرفیش می کنم. شما اگر جای بهتری می شناسین بفرمایین ممنون میشم. یادمه پست قبلی خودتون در مورد جای معتبر سوال فرمودین.

دوست عزیز چون بنده جایی رو معرفی کردم به معنای ذینفع بودن بنده نیست. پست های قدیمی من کلا جایی رو معرفی نمی کردم چون جای معتبری نمی شناختم. می تونین برین ببینین.

مسعود ص در تاریخ : 1404/6/16

سلام فکر کنم شما مدیر سایت سانترا هستی چون 90 درصد پیام هات در مورد شارژره

ساسان م در تاریخ : 1404/6/16

سلام دوست عزیز. از سانترا میتونین تهیه کنین صد درصد اصلی رو.

تنها جایی هست که تست های کاملا فنی از شارژر ها میذاره.

خرید هم نکنین کلی اطلاعات مفید کسب میکنین که بدردتون می خوره. پیشنهاد میکنم یه سری بزنین تستارو ببینین.

اینوسرچ‌کنین گوگل صفحه ۴۵ وات میاد:

۴۵۱۰ اصلی سامسونگ سانترا

این شارژر حدودا ۴۵ دلاره طبیعتا اصلش ارزون نیست اگر گیر بیاد.

omid s در تاریخ : 1404/6/15

سلام.یه سر به فروشگاه ابوشهاب بزن(اینترنتی هست)
ابوشهاب یه وارد کنندست و همه جنساش رو از دبی وارد میکنه.و خیلی از فروشنده ها جنس هاشون رو از ابوشهاب تامین میکنن.....
abushahab.com

مسعود ص در تاریخ : 1404/6/15

درود خدمت دوستان
برای یکی از دوستانم میخوام شارژر ۴۵ وات سامسونگ اورچینال بخرم . هر چند خودم معتقدم که اورجینالش تو بازار نیست ولی پیله کرد که سامسونگ میخوام .به هر حال آیا کسی واقعا فروشگاه معتبری سراغ دارین که همه چوره محصولاتش مورد تاید باشه ؟ قیمت ۴۵ وات زیر ۳۸۰۰ ندیدم هر چند تو ترب ۵۰۰ یا 600 تومنی هم هست که تکلیفش واضحه . به هر حال جای درست حسابی معتبر میشناسین بگین .به هر سایت و فروشگاهی پیام میدی ی چیزی میگه همه هم میگن مال من اصله

Vahid H در تاریخ : 1404/6/15

سلام تو نور زیادمثل روشنایی روز دوربین هر دو گوشی خوبه ولی تو نور کم هستش که تفاوت ۲ گوشی مشخص میشه و A56 کیفیت عکس خیلی بهتری داره تو نور کم

ساسان م در تاریخ : 1404/6/15

سالهاست تمام شارژر ها و تقریبا هر منبع تغذیه ای که استفاده می کنیم، سوئیچینگ هستش!

تمام جنس های کپی هم سوئیچینگ هستن!

برخی مدل های اصلی 45 وات قدیمی سامسونگ، EP-TA845، با کابل توکارتنی یا با کیفیت سه آمپری هم، 45 وات شارژ می کنند.

رویا ن در تاریخ : 1404/6/15

سلام من میخواستم a56 بخرم اما گرون شد مجبورم الان a36 بخرم یعنی انقدر دوربینش بده؟ در حدی نیست که بخوام اینستا تولید محتوا کنم برای عکاسی؟ پرتره تو فضای بازش بد بود؟

Vahid H در تاریخ : 1404/6/14

سلام من A36 داشتم فروختم A56 خریدم چیزی که خیلی جالبه اینه که آنتن دهی A36 بهتر بود 😬ولی تو بقیه چیزا ،دوربین و تجربه کاربری و باطری A56 یه سر و گردن بالاتره🙂

MUGGER E در تاریخ : 1404/6/14

سلام دوستان وقت بخیر اگه دنبال شارژر درست حسابی میگردین برین تو دیجی کالا شارژر ۶۶ وات داریا رو انتخاب کنید خود شارژر و گوشی سویچینگ دارن و قدرت شارژر رو به ۴۵ وات یا ۲۵ وات کاهش میدن اون شارژر خوبیه اینم بگم کابل شارژری که همراه این مدل هست از ۴۵ وات پشتیانی نمیکنه باید کابل شارژ ۴۵ یا ۶۶ وات بگیرین
خودم الان‌نوت نه اس دارم میخوام پوکو ایکس ۷ پرو بگیرم ولی دیدم خیلیا مشکل خرید شارژر یا اصل یا تقلبی بودن دارن گفتم بیام بگم از شارژر ۶۶ وات داریا استفاده کنید
ممنون

Saman B در تاریخ : 1404/6/14

دوست عزیز کلا گوشی‌های سامسونگ که چیپ اگزینوس دارن تو ایران آنتن دهیشون ضعیفه اونم بخاطر ضعف در زیرساخت‌های ارتباطی و عدم بروزرسانی تجهیزات ارتباطیمون هست ، الان گوشی s24 FE هم مشکل ضعف آنتن دهی داره ، اگه آنتن دهی براتون مهمه بنظرم گوشی A36 برای شما ایده آل باشه چون از لحاظ دوربین و سخت افزار اختلاف کمی با a56 داره ولی آنتن دهیش عالیه و در حد آنتن دهی گوشی‌های شیامی هست البته طبیعیه چون چیپستشم کوالکامه

Mamad T در تاریخ : 1404/6/14

سلام
دوستان رام کدوم منطقه خوبه بزنم
الان عراق قبلا گوشی سامسونگ داشتم میزدم امارات ولی این نمیدونم کدوم بهتره

ساسان م در تاریخ : 1404/6/13

بزرگوار جان مشکل از کابل بوده برا همین سرعت بیشتر شده. الان سرعت شارژ حدود ۱۸ واته.
اگه شارژر خود سامسونگ رو بزنی از ۰ تا ۴۰ یا ۵۰ درصد سرعت شارژ بیشتر میشه،بعد اون باز میاد پایین اگه زودتر نیاد. اگه نیازی به حداکثر سرعت نداری همین شارژر کارو بخوبی انجام میده. پولتو هدر نده بالای ۱۶۰۰ هست اصلی سامسونگ.

تورج ر در تاریخ : 1404/6/13

سلام دوستان A56 دار، در مورد شارژ کردن گوشیتون، برای اینکه بدونید چه آداپتور و کابلی لازمه داشته باشید تا گوشیتون ۴۵ وات واقعی شارژ بشه، پیشنهاد میدم یه سر به کانال یوتیوب محمد شکوری بزنید و ویدیوهای بررسی A56ش رو ببینید. بهتون گفته که کابل و آداپتور باید چه ویژگی های داشته باشه.

masoud s در تاریخ : 1404/6/12

سلام وقت بخیر . تو آپارات داشتم بررسی محمد شکوری در مورد s56 میدیدم میگفت که آنتن دهیش افتضاحه دوستانی که این گوشی دارن لطفا جواب بدن آیا آنتن دهیش خوب نیست؟؟؟

امیر ا در تاریخ : 1404/6/12

مشکل از کابل هست. شما چرا با کابل خود تو کارتن a56استفاده نمیکنی؟ وقتی گوشی رو خریدی کابلی که توش هست برای ۲۵ وات هست همون ناستفاده کن با همون شارژر که میگی مشکل حل میشه

Abbas N در تاریخ : 1404/6/12

در پاسخ به ساسان م و بقیه دوستان عزیز
دیشب با ی کابل دیگه 6A خود شیائومی با همون شارژر 33 وات اصلی شارژش کردم ایندفه قضیه خیلی فرق کرد تو 50دقیقه از 45 درصد به 95 درصد رسید درصورتی که کابل شارژ خودم 3Aهستش که 20 تا 80 رو تو 2 ساعت شارژ میکرد.
فک کنم مشکل از کابل باشه که سرعت شارژش کند هستش
نظر اساتید محترم چیست؟

Pejman _ در تاریخ : 1404/6/12

چرا هیچکس راجع‌به ویدئوی سلفی این گوشی در حالت 1080P چیزی نمیگه؟ چرا تو مشخصات گفته شده از ۶۰ فریم پشتیبانی میکنه ولی تو گوشی تا 30 هست؟ یعنی مشخصات اشتباهه؟ یا فعلا خود سامسونگ غیرفعالش کرده؟ ممکنه با آپدیت اضافه شه؟! نظر دوستان؟

ساسان م در تاریخ : 1404/6/12

دوست عزیز شارژر شیائومی گوشی شمارو با سرعت کمتری از شارژر خود سامسونگ‌شارژ می کنه.سلامت باتری هیچ مشکلی نداره اما سرعت کمتر خواهد بود.
اگر وقتی شارژر رو وصل میکنین همون لحظه اول، فقط نوشته شارژرینگ خالی میاد نه فست شارژر، ممکنه گزینه شارژ سریع تو منوی تنظیمات خاموش باشه یا کابل یا سوکت شارژر خراب باشه که بعید میدونم.
به هر حال در نهایت سرعت شارژ از شارژر سامسونگ کمتره. اگه سرعت مهم‌نیست همون شارژرو استفاده کنین جنس اصلی خیلی گرونه میتونین تو سایت سانترا ببینین تست و قیمتاشو. تو بازار هم بخواین بخرین پر فیکه اصلشم گرونه همون شارژر شیائومی کیفیت خیلی خوبی داره.

حامد م در تاریخ : 1404/6/12

سلام
۲ساعت گوشی شما داره با جریان ۱.۸آمپر در ۴ ولت شارژ میشه حالا یا کابل شارژ شما مشکل داره در یکی از سیم های دیتا خرابه حالا یا مثبت یا منفی و فرمان از گوشی نمیگیره یا در قسمت تنظیمات باطری گذینه ی فست شارژر شما غیر فعال هست . با کابل دیگری و شارژر دیگری تست کن اگر کار کرد ایراد از اونا بوده اما اگر رو یه شارژر و کابل دیگر نیز کار نکرد جهت اطمینان با شارژر سومی شارژ کن اگر دیدی همه چیز تست شده اما باز فست شارژ کار نمیکنه دو حالت هست یا سوکت type c گوشی خرابه و فرمان ارسال و دریافت نمیکنه یا در آخرین حالت آیسی فست شارژ شما سوخته و با ۵ولت پیش فرض در حال کار هست ....من تمام حالات لازم رو گفتم .انشالله مشکل فقط در کابل شارژ باشه .

امیر ا در تاریخ : 1404/6/12

شما یا فست شارژت کار نمیکنه یعنی از تو منوی گوشی خاموشه یا کابل مشکل داره یا شارژر...من با شارژر ۲۵ وات از ۳۰ تا ۸۰ رو در ۳۱ دقیقه پر میکنم.

ابراهیم ز در تاریخ : 1404/6/11

دوستان اگه دوربین واستون مهمه اینو نگیرید بد ضد حال خوردم، رفیقم ایکس ۷ پرو‌گرفته با اینکه گوشی گیمه ولی عکساش از این بهتره😓😔

Abbas N در تاریخ : 1404/6/11

دوستان و اساتید محترم سلام
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
بنده ی گوشی A56 خریدم ولی هنوز نتونستم شارژر 45 وات بخرم
با همون شارژر 33 وات و کابل اصلی تو کارتنی شیائومی گوشی رو شارژ میکنم
حدود 2 ساعت میشه که باطری از 20 به 80 درصد برسه
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که چرا پروسه شارژ ایقد طولانی میشه
ایا راه حلی هست بجز خرید شارژر 45 واتی که پروسه شارژ کمتر بشه
ممنونم

مهدی ف در تاریخ : 1404/6/11

اگر فقط تو اینستا هست احتمالا نرم افزاریه. میتونین اینستارو تو یه بروزر مثل کروم باز کنین ببینین بازم این مشکل پیش میاد.

علی ر در تاریخ : 1404/6/11

سلام. متاسفانه همین اتفاق برای دوست من افتاد اومد خونه ما از شارژ 65واتی من استفاده کرد چند دقیقه بعد گوشی دیگه بالا نیومد رفت تعمیر تا آی سی شارژ و کلا مسیر شارژ سوخته دید تعمیرش فایده نداره یه گوشی جدید خرید. دیگه اجازه ندادم کسی از شارژر من استفاده کنه.

حامد م در تاریخ : 1404/6/11

سلام
به موارد متعدد نرم افزار و سخت افزار بستگی داره نصف صفحه سیاه میشه در اینستا ؟!ممکنه باگ نرم افزار اینستا باشه اون رو حذف و مجدد از گوگل پلی دانلود کنید چه روی ۶۰چه ۱۲۰ باید این مشکل رو ببنید عجیبه که روی ۱۲۰هرتز برطرف میشه تازه باید بدتر بشه !سیم کارت رو در بیارین یکم با دستمال کاغذی پاک کنید و اگر مموری در گوشی گذاشتین در بیارید . در ساده ترین مشکل با موارد بالا حل میشه اگر حل نشد کالاف دیوتی موبایل یا گیم پلی گرافیک متوسط نصب کنید و بازی کنید هدف فشار آوردن به گوشی نیست فشار نیارید هدف اینه که gpu و cpu و آیسی مدیریت باطری و با هم تست بشن چند روز بازی کنید اگر در بازی هم همین مشکل ایجاد شد ببرید گارانتی گوشی تا برسی بشه در مرحله اول گوشی رو فلش میکنن اگر برطرف شد که تموم اگر برطرف نشد در بخش به احتمال زیاد cpu رو در میارن و مجدد نصب میکنن تا اگر لحیم سردی باشه برطرف بشه . تعمیر فقط شعبه گارانتی اگر مشکل cpu و هارد بود به من اطلاع بدین .

ساسان م در تاریخ : 1404/6/10

سلام دوست عزیز
جواب سوال شما سخته راستش
آیا فقط تو اینستا به مشکل می خورین؟
آیا موقعی که این مشکل پیش میاد گوشی داغ یا بسیار گرمه؟
می تونین تست کنین ببینین زیر فشار مثلا تو بازی سنگین هم اینطوری میشه؟

من فکر می کنم مشکل شما نرم افزاری باشه به خصوص اگه فقط تو اینستا خودشو نشون میده. البته من تعمیرات تخصص ندارم مطمئنا دوستانی که قویتر باشن تو این زمینه بهتر راهنمایی می کنند.

ساسان م در تاریخ : 1404/6/10

همچین چیزی امکان نداره.
شما اگر مشکلی براتون پیش اومده یا شارژر یا گوشی کلا ایراد داشته.
تمام شارژر ها با وات بالاتر می تونن با گوشی های وات پایین تر کار کنن.
ببینین ولتاژ که از شارژر اعمال میشه، مدار شارژ بسته به نیازش جریان و در نتیجه وات لازمش رو دریافت می کنه نه بیشتر. ولتاژ هم دوباره توسط مدار شارژ درخواست و تعیین میشه.
بنده خودم چند ساله از شارژر 120 وات و 67 وات برای اکثر گوشی هام استفاده می کنم. هیچ مشکلی ندارم.
تمام پروسه شارژ توسط مدار شارژ به خوبی کنترل می شه. شارژر در واقع فقط یک منبع تغذیه انعطاف پذیره که تحت فرمان مدار شارژ گوشی کار می کنه.
دوست عزیز نیت شما مثبته اما برداشت شما از اتفاق پیش آمده اشتباهه . این طوری دیگران هم ممکنه به اشتباه بیوفتن.
الان سخته عزیز من شارژر اصل پیدا کردن. پولش هم سخت در میاد.

در گوگل سرچ بفرمایین : سوالات متداول سانترا، اونجا به این مورد هم اشاره شد. تنها سایت کاملا فنی هست تمام تست های فنی که قبلا من در موردشون این جا صحبت می کردم تو سایتشون هست. یکی دوتا از محصولات تست هاشون هم مطلاعه بفرمایین مطمئن می شین اونها دیگه اشتباه نمی کنن.

دوست عزیز این باور وات بالاتر خطرناکه، مثل خیلی باورهای اشتباه دیگه مانند وزن شارژر اصلی، کلمه سوپرفست یا 12 پین شارژر اپل، به اشتباه در بازار جا افتاده تا خودشون هرچی می خوان بفروشن. از همون ابتدای ورود کانکتور USB به شارژر ها، همیشه پروتکل های لازم برای امنیت شارژ در نظر گرفته شده چرا که این کانکتور کار رو راحت کرده چرا که هم سیمش جدا میشه هم قابلیت اتصال به تمام گوشی ها رو داره. درواقع حتی وقتی کانکتور شارژر به سیم مورد نظر نخوره، با تبدیل سیم دیگری وصل میشه، به همین دلایل از همون ابتدا امنیت شارژ به خوبی اعمال شد و در حال ارتقا در نسخه های جدید پروتکل ها بوده. انعطاف پذیر بودن این کانکتور، وجود ایمنی در شارژ رو بسیار مهم تر از قبل کرد. هیچ شارژری سرخود، وارد ولتاژ غیر قبال پشتیبانی گوشی نمیشه مگر اینکه ایرادی داشته باشه. هیچ گوشی هم با ولتاژ مورد نظرش، مشکل اضافه بار نداره. کلا هیچ مصرف کننده ای وقتی ولتاژ خروجی منبع تغذیه درسته، اضافه بار دریافت نخواهد کرد و این مورد جدا از توان قابل پشتیبانی منبع تغذیه یا شارژر هستش. انگار شیر آب رو به اندازه نیاز باز کنید نه بیشتر.

hamid r در تاریخ : 1404/6/10

این کار درستی نیست گوشی اسیب میبینه ،برادرم شارژر 90 ،واتی منو برای گوشی یکماه استفاده کرد متاسفانه گوشی شروع کرد به ریستارت شدن و پشتش به شدت گرم میشد، اخرشم چیپ گوشیو بخاطر اضافه بار 1.800 داد تعویض کرد. درسته همه شارژرها، شارژ میکنند ولی توان شارژر هر گوشی واتش مشخصه، اگر اینجوری بود که یه شارژر یونیورسال تو بازار میگذاشتند همه استفاده کنند. شارژر فست یا کوئیک شارژ گوشیهای دیگه رو شارژ سریع شارژ میکنه امااینکارو نکنید. گذشته ازاین باتری گوشی هم اسیب میبینه

سعید گ در تاریخ : 1404/6/9

سلام،
من این گوشی رو تازه گرفتم. تو اینستا بعضی موقع نصفه صفحه سیاه میشه و همونجوری میمونه، میای بیرون درست میشه.
صفحه رو گذاشتم ۱۲۰ هرتز موقتا درست شده.
به نظرتون ایراد سخت افزاری داره؟

ساسان م در تاریخ : 1404/6/9

سلام و عرض احترام.
شارژر موجود در وب سایت سانترا کاملا اصلی هست، چنس کپی خوب هم توش پیدا میشه. پر از تست های فنی و واقعی هستش. کلا بدرد مطالعه هم می خوره و میشه با خیال راحت حتی کپی خرید.

در مورد سوال اصلی شما، بله همون شارژر 120 وات توکارتنی اصلی شیائومی، انتخاب عالی هستش. درسته که به احتمال زیاد رو گوشی سوپر فست نمی نویسه چون از PPS مربوط به سامسونگ پشتیبانی نمی کنه اما، با سرعت حدود 18 وات و با کیفیت بسیار بالا و مطمئن، باتری گوشی شما رو شارژ خواهد کرد. بر روی گوشی شما به احتمال بسیار زیاد کلمه فست شارژ یا شارژ سریع سبز رنگ نمایش داده خواهد شد. نظر شخصی من اینه که هزینه شارژر 25 وات سوپر فست نفرمایین مگر اینکه از نظر سرعت شارژ، واقعا لازم دارین در سریعترین زمان ممکن گوشیتون شارژ بشه یا اکثرا از نظر زمانی محدودین، مثلا سر کار هستین همش باتری شارژش کم میشه زیر درصده باید تو یه ربع، به بالاترین میزان شارژ برسین. اگر اکثرا قراره گوشی رو بدون محدودیت زمانی شارژ کنین، همون 120 وات شیائومی عالی هستش. خیالتون هم از نظر حفظ سلامت مدار شارژ یا باتری، کاملا راحت باشه.

جالبه بدونید که گوشی های 25 وات سامسونگ، معمولا حدود 15 تا 25 دقیقه یا کمتر، از سرعت 25 وات استفاده می کنند و پس از اون سرعت شارژ پایین میاد.

R. G در تاریخ : 1404/6/8

سلام دوستان.
حین خرید این گوشی اگر نکته ای رو باید مدنظر بگیرم لطفا بفرمایید. مثلا پک های مختلف یا ساخت مکان های مختلف و...
این گوشی توی جعبش شارژر نداره؟

حامد م در تاریخ : 1404/6/8

من گمراه میکنم؟من اطلاعات اشتباه میگم ؟رفتی یه پست از پایین پیدا کردی آوردی بالا مثلا یعنی تنها نیستی ؟خب اینها ادعا هستند با فیلم گرفتن از فرایند شارژ از ۳۰تا ۷۰ثابت کنید اگر درست بود ما هم استفاده کنیم‌ .دوما جواب شما رو من دادم اما نظر من دیر منتشر شد .
برو جوابی که بهت دادم رو بخون تستی که با ابزارش گرفته شده رو ببین بعد بیا حرف بزن ..من حرفام کاملا منطقی هست دلایل رو در پست های قبلی گفتم و حوصله تکرار مجدد ندارم و فیلم تست هم فرستادم
در کل حرف من اینه اگر سازنده گوشی گفته ۲۵وات یا ۴۵وات با همون واتی که اعلام کرده شارژ کنید چون اون سازنده گوشی هست حتما میدونه که میگه اون وقت به این میگی اطلاعات اشتباه؟ من هیچ .یعنی سازنده هم اشتباه میکنه ؟از حرفت سطح سوادت مشخصه.
البته شما مداوم تمام چیز هارو نادیده میگیرید و من مجبور میشم دوباره تکرار کنم و اجازه نمیدین حالت دوم رو بگم‌.

Mo R در تاریخ : 1404/6/8

سلام جناب ساسان ممنون از راهنمایی شما.
من این گوشی رو تازه خریدم اما شارژر ۱۲۰ وات کارتنی شیائومی هم دارم به نظر شما میشه از همون استفاده کنم؟
البته رفتم تو سایت سانترا و یه ۲۵ وات انتخاب کردم ۱۶۰۰ ولی گفتم قبلا با شما مشورت کنم.ممنون از وقتی که میذارید

محسن ب در تاریخ : 1404/6/7

دوست عزیزم، وقتی یه شخص که سوادشو نداره، داره بقیه رو گمراه کرده و به سمت هزینه اضافه برای شارژر هدایت می کنه، لازمه تا دیگران هم به بی سوادیش اشاره کنند. به هر حال اطلاعات اشتباه این شخص منجر به هزینه اضافه افراد دیگر می شه اگر ما بهش اشاره نکنیم. من هم اومده بودم اینجا در مورد گوشی اطلاعات کسب کنم، بعد دیدم لازمه بیام پیام بدم چون خیلی حرف های اشتباه زده و می تونه باعث ضرر بقیه میشه.

حامد م در تاریخ : 1404/6/7

نه اون کیش بود حالا نوبت ماته . من با ابزار لازم تست کردم اما فیلم رو عمدا نفرستادم تا ببینم چی میگی .
در واقع استفاده از نرم افزار گوشی برای این بود که دوستان بدون ابزار هم بتونن تست کنن و لازم هست بگم اگر کابل اصلی باشه درصد تلف شدن انرژی در کابل به حدی ناچیزه که عملا حساب نمیشه .فقط در تراشه از ولتاژ بالاتر به ۴ولت کاهش پیدا میکنه که اون حدودا بین نیم تا ۱وات تلفات داره .همچنین من دیتاشیت قطعه ای رو در پست قبل فرستادم که به راحتی نشون میده که قطعه ۱۱۰آمپری ۲۰۰واتی اسمی فقط ۷۵آمپر واقعی تحمل داره و به هیچ وجه ۲۰۰وات نیست طبق خود دیتاشیتش.اون دیتاشیت بین المللی هست با سرچ میتونید دیتاشیت اونو ببینید .فقط دیتاشیت قطعاتی که من مطالعه و از اون قطعات استفاده کردم حدود ۴هزارتا یا یکم بیشتره .من قبلا گفتم شارژر ۲۵وات سامسونگ اصلی کاملا هوشمنده و هیچ ۵ولت پیش فرضی نداره اینم مدرک . لینک تست شارژر ۲۵وات خدمت شما .
https://uploadkon.ir/uploads/280529_25Test.mp4
در فیلم شما ابزار تست میبینید مونتاژ خودم و کاملا با دقت بالا اگر دقت کنید قبل وصل شدن به گوشی آمپر و ولتاژ 0هست و به محض وصل شدن به گوشی ولتاژ و جریان تولید میشه(power savings ) قاب اصلی شارژر رو برای برسی کیفیت برد و به دلیل باز نشدن مجبور شدم پاره کنم و در قاب شارژر دیگری قرار بدم . در پست های قبل به این موضوع اشاره کرده بودم گوشی هم که شارژ میشد a25هست که ۲۵وات هست .اون آداپتور سفید رنگ هم آمپرمتر و ولت متر رو روشن میکنه و کارش کلا همینه .
خب روی تستر در فیلم ولتاژ ۹.۱ و آمپر ۱.۹۲هست حاصل ضرب میشه ۱۷.۴۷ چون گوشی ۶۷درصد هست عکس تو گوشی شیائومی که در پست قبل فرستادم رو نگاه کنید متوجه میشین که تفاوت خاصی نداره چون از صفر تا ۵۹ با آمپر بالا شارژ میشه از ۶۰تا ۸۰ .شارژر کمتر شارژ میکنه .از ۸۱به بعد کم و کمتر میشه.(وقتی خریدمش ۲.۴در ۹ولت بود که میشه ۲۱.۶وات )
وات خروجی بالا نشان دهنده اصلی بودن نیست من اتفاقا اولین شارژرم با ۲۵وات خروجی دیدم یعنی ۹ولت ۲.۷۷اما اصلی نبود .سریع هم شارژر داغ میکرد این یکی از نشانه هاشه .اینم من از دوستم خریدم بهش اعتماد کردم اما بعدا فهمیدم تقلبی هست .ما از موج ارسالی شارژر متوجه میشیم که شارژر تقلبی هست که اونم با اسیلوسکوپ قابل مشاهده است .کار کردن با این دستگاه چه از نوع قابل حمل و چه از نوع رو میزی نیاز به دانش الکترونیک بالا داره که گفتن اون یا نشون دادن اون فایده نداره .
خب اینم تست با ابزارش در ضمن بحث همون اول هم بر سر کنترل کردن نبود که اومدی برا من از طرز کار شارژر حرف میزنی و به شیر آب تشبیه میکنی؟ ، چون آی سی کنترل میکنه حتی روی خود باطری یه مدار اورشارژ دیگه هم هست اینم جهت اطلاع بیشتر اما در واقع بحث این بود و هست که اون آیسی زیر فشار حداکثر توان نامی خودش هست و هر لحظه احتمال سوختن اون هست. وقتی شرکتش وات مجاز هر گوشی ای رو اعلام کرده .اون وقت شما بیشتر از سازنده میدونی؟ من حرفم اینه طبق گفته ی سازنده گوشی پیش برید . این بده ؟ آیا بر خلاف حرف سازنده است؟

farhad e در تاریخ : 1404/6/7

سلام رفقا
من حدود یک هفتس A56 رو گرفتم اما متاسفانه بنظرم دوربین آنچنان خوبی نداره و به شدت نویز داره مخصوصا توی فضای تاریک تر.
با توجه به اینکه این گوشی رو صرفا برای دوربینش گرفتم و گوشی اصلیم‌پوکو ایکس ۶ پرو هست خیلی تو ذوقم خورد که چرا دوربین A56 اینقدر باید ضعیف باشه. حتی با مقایسه ای که با پوکو ایکس ۶ پرو داشتم با کمال تعجب دوربین ایکس ۶ پرو از A56 بهتر بود حتی توی زوم بالا .
اگه کسی از دوستان این مشکل رو با دوربین A56 داره یا راه حلی برای بالا بردن کیفیت دوربین A56 داره ممنون میشم راهنمایی کنین.

ممد م در تاریخ : 1404/6/7

والا من گوشی قبلیم مث شما پرچمدار شیائومی بود mi 11 ultra
این گوشی در مقایسه با اون به نظرم به شدت ضعیفه و در قبال قیمت اصلا ارزش نداره
پردازنده ضعیف , آنتن دهی به شدت ضعیف حتی تو شهر توی زیرگذر ها آنتن می‌ره , سرعت شارژ پایین ,

نقاط قوتش هم میشه گفت
صفحه نمایش خوب , سبکی و خوش دستی , طراحی نسبتا خوب

ممد م در تاریخ : 1404/6/7

سلام دوستان وقت بخیر
کسی میتونه منو راهنمایی کنه ؟ عجیب خسته شدم از آنتن دهی و استیبل نبودن اینترنت این گوشی (اینترنت همش نوسان داره ... می‌ره و میاد ... بین ۴ جی و 2g و حتی E سوییچ میشه ! خونه های آنتن گوشی هیچ وقت پر نمیشه نهایت دو تا آخرین؟) توی زیرگذر های خیابون آنتن گوشی کامل می‌پره!
تنظیمات رو هم چند بار دستکاری کردم ولی فایده ای نداشت (نقاط دستیابی , اپراتور های شبکه .. گوشی هم آپدیت کردم)
نمی‌دونم شانس بد من این گوشی از همون کارخونه که تولید شده خراب بوده ؟ آخه همه تعریفش میکنن ! ولی آنتن دهیش برا من از a12 , j5 prime بدتره !
اون دو تا حتی خارج از شهر و تو مناطق کوهستانی هم آنتن میدن ولی این گوشی توی شهر به زور آنتن و اینترنت داره
من گوشی قبلیم xiaomi 11 ultra بود ، و واقعا تو این چهار سال که داشتم
کوچیک ترین ایرادی ازش ندیدم (حیف زمین خورد و الان یه ماهه داره تعمیر میشه) واقعا از سامسونگ زده شدم ... درسته گوشی خوش دست و سبکه ولی
خدا مسئولین رو لعنت کنه به جایی رسیدیم باید ۴۰ تومن پول گوشی *میان رده ! *
بدیم...

محسن ب در تاریخ : 1404/6/6

شوخی می کنی دیگه؟
خروجی برق شارژر و راندمان رو تو گوشی، پس از گذر جریان از کابل شارژر و اتلاف انرژی در آن، اون هم با استفاده از نرم افزار نه ابزار مخصوص تست، محاسبه می کنی؟!! تازه شارژر 25 وات سامسونگ رو زدی به گوشی 11 پرو شیائومی که بدلیل عدم وجود پروتکل توربوشارژ شیائومی، به پروتکل QC سویچ شده و باسرعت کمتر شارژ می کنه. بعد باتری از 50 درصد گذشته، در اینجا سرعت شارژ کلا میاد پایین، درواقع قبلش هم پایین اومده. شما که با این به اصطلاح مدرک پودر کنندت، فقط کلی اشتباه از خودت نشون دادی و ثابت کردی که اصلا چیزی بلد نیستی تو این زمینه. با این پیام های بلند، وقت گیر و کاملا غیر علمیت، وقت من و بقیه رو نگیر. من نیاز ندارم اثبات کنم روز روشنه یا شب تاریکه، حرفام کاملا درست بوده شما خبر نداری. این شمایی که همش می خوای اثبات کنی بلدی و درست می گی که اون هم که خراب کردی با این مدرکت. اگه نیاز به تایید من نداری چرا به قول خودت مدرک فرستادی ؟!!! خدایی خوش به حالتا. هم بلد نیستی هم اعتماد به نفس اشتباه داری. دمت گرم بابا. باشه تو راستی میگی خیلی مشخصه!
نمی خواد علمی صحت کنی 20 صفحه رو هدر بدی. همین قدر که نوشتی با اون مدرکت بسته، فاجعه بود. نمردیم و نحوه تست راندمان روهم دیدیم مرسی واقعا. اصلا نمیدونی چجوری باید تست کنی پسر. من وقت بیشتری ندارم به افکار اشتباه شما اختصاص بدم.
بدرود.

حامد م در تاریخ : 1404/6/6

چون میزان وات خروجی رو با عکس نشون دادم دیگه بحث شارژر از نظر من تموم شده است البته همون اول هم گفتم چک نکردم شارژر وات بالاتر رو بر گوشی وات پایین تر اما در الکترونیک با چیزی طرف هستیم به اسم تحمل هر قطعه قبلا مثال هایی زدم میتونید برید بخونید یه تراشه فست شارژ مثل هر تراشه ای یا چیپ یا ماسفت یا ترانزیستور دیتاشیت داره در اون میگه چقدر توان داره و چند آمپر رو تحمل میکنه من سال ها قبل برا طراحیم ماسفت irf3205رو خریدم طبق دیتاشیت باید ۱۱۰آمپر تحمل میکرد که دیدم نوشته این پکیج ۷۵آمپر تحمل میکنه پس مجبور شدم ۷۴ آمپر لحاظ کنم .این رو صرفا یک مثال عرض کردم در لینک زیر عکس دیتاشیت رو آوردم و علامت زدم که دیتاشیت رو بخونید . از این علمی تر دیگه چی .
https://uploadkon.ir/uploads/990228_251.png

چیپ شارژ گوشی هم دیتاشیت مخصوص به خودش رو داره باید شماره اش باشه تا دیتاشیت رو در بیاریم و بفمیم چقدر تحمل داره.اما خب این کار مقدور نیست پس باید شارژر با وات اعلامی سازنده رو استفاده کنیم. استفاده از شارژ با توان بالاتر ممکنه با دیتاشیت اون چیپ مغایر باشه و باعث مشکلات بیشتر بشه مثل سوختگی فوری آسیب دیدن .یا فشار سنگین به cpu .من حرف مسخره نمیزنم.در پاسخ به دوست ما باید بگم من هرچی دلم بخواد میتونم طراحی کنم و بسازم مثلا گوشی قبلی من به نظرتون چی شد ؟شده مودم و gps خودرو با خطای ۱متر . بدترین چالش گول زدن آیسی کنترل باطری گوشی بود چون باید کاری میکردم که آیسی گوشی فکر کنه باطریش هرگز خالی نمیشه تا برق خودرو یا پاور رو بپزیره و فکر کنه باطریه و دیگه حتی ۱ترابایت هم ازش دانلود کنید داغ نمیکنه .تازه این مثل کاردستی می مونه . من هرچیزی که ببینم و قطعات اون رو داشته باشم میسازم فقط باید ازش خوشم بیاد. مثلا سنجشگر uv 400عینک .دیدم لازمه پس یکی ساختم در پایان تمام صحبت های من قابل اثبات هست اونم با یک عکس اما متاسفانه هستن افرادی که صرفا حرف میزنن بدون مدرک علمی معتبر .این هارو به این خاطر گفتم که دوست ما به من میگه باید خیلی مطالعه کنم .🤣
در نهایت مجدد میگم شارژر متناسب با گوشی خودتون که شرکت گفته رو تهیه کنید .اگر میشد و باعث خرابی نمیشد من از ۱۲۰وات شیائومی خودم استفاده می‌کردم
یه راه غیر قطعی برای انتخاب بهتر شارژر رو خبر دارم اما چون غیر قطعی هست تا به حال نگفتم اما اگر دوست داشته باشید کافیه بپرسید تا بگم چیکار کنید .
در پناه خدا.

حامد م در تاریخ : 1404/6/6

داداش سامسونگ اکانت قفل RFP مثل گوگل میندازه رو گوشی و موقع ریست فکتوری ازت میخواد وارد حسابت بشی و اگر به نحوی فیلتر شکن لازم بشه دیگه نمیتونی از گوشی استفاده کنی من اتفاقا وقتی لازم دارم سامسونگ اکانت رو فعال میکنم و بعد حذف حساب میکنم به خاطر همین FRP حالا اگر دوست دارین فعال کنید از حساب جیمیل وارد بشین بعد از شما میخواد حساب رو تایید کنید به جیمیل برین و روی لینک ارسالی سامسونگ کلیک کنید کاملا این کار ساده است اگر مشکل vpn داشتن باید چند مدل امتحان کنید تا به نتیجه برسید .فکرکنم همین دوهفته پیش بود که حذف اکانت کردم .

سید امیرحسین ع در تاریخ : 1404/6/6

سلام و درود خدمت دوستان لطفا راهنمایی بقرماییدsamsung account رو چطور ثبت کنم به هیچ عنوان پردازش نمیشه و خطا میده و تاریخ و ساعت هم صحیح و vpn هم روشن امتحان کردم با شماره های مجازی هم وارد نمیشه لطفا هر کی همین ایراد رو داشته یک راهنمایی بکنه ممنونم

حامد م در تاریخ : 1404/6/6

البته که صحبت های من گاهی طولانی میشه چون با دانش علمی هست و تازه این کوتاه شده است اگر علمی تر صحبت کنم ۲۰صفحه a4لازمه .و البته که میتونید بخش هایی از حرف منو در اینترنت پیدا کنید چون که این علمه و افراد هم میتونن داشته باشن ساخته ی من که نیست .در جواب شما بدون هیچ مدرک علمی فقط ایراد گرفتید و بقیه ی حرفاتون. امروز بی خیال صحبت علمی میشم با یک اسکرین شات ساده نشون میدم که وات واقعی شارژر ۲۵وات چقدره من از 11t pro استفاده کردم چون واتی که گوشی در حال شارژ شدن هست رو نشون میده البته لازمه که بگم اینجا ۱۸وات می‌بینید در صورتی که من گفتم ۲۱وات .لازمه که بگم شارژر یک سال و نیمه داره کار میکنه و اندکی ضعیف تر شده چون خازن در اثر استفاده ضعیف میشه و اینم کاملا طبیعی هست . اینم لینک ببنید که شارژر ۲۵وات چقدر وات خروجی داره .
https://uploadkon.ir/uploads/31e428_251756352795103.jpg
فعلا اینو داشته باش که کلا حرفات رو با مدرک پودر میکنه تا بعدا .
دوستان هم میتونن وات واقعی شارژر هاشون رو بفمن برنامه accu battery رو از گوگل پلی دانلود کنید اگر وات نشون داد که چه بهتر اما اگر نشون نداد ولتاژ رو در جریان ضرب کنید . در بخش در حال شارژ میتونید جریان و ولتاژ رو ببنید .وات نوشته شده روی شارژر توان نامی هست و وات خروجی کمتر از عددی هست که نوشته میشه البته که شارژر های تقلبی هم جریان پایین دارن وات هرگز نشان‌دهنده اصلی بودن شارژ نیست همون طور که گفتم بهترین شارژر هم از ۹۷تا ۹۵درصد راندمان دارند . منظور من هم راندمان خروجی است نه ورودی . در پایان عزیز دلم من چون تخصص الکترونیک دارم حتی مودم مخصوص به خودم رو با گوشی قبلیم باز طراحی کردم هیچ نیازی هم به تایید شما ندارم این یک اسکرین شات ساده بود .
در پایان من در راه خدا و کمک به دوستان اینجام وگرنه وقت این حرفا هم ندارم اما وقت میزارم تا دوستان استفاده کنن .

سید امیرحسین ع در تاریخ : 1404/6/6

یعنی واقعا این ثبت نشدن سامسونگ اکانت داره دیوونم میکنه تقریبا از نصف امکانات گوشیم نمیتونم استفاده کنم پس گوشی هوشمند به چه درد میخوره خدا😭😭 هرکی بلده راهنمایی کنه لطفا

سید امیرحسین ع در تاریخ : 1404/6/6

داداش اینم امتحان کردم میزنه شناسه نا معتبر یا پردازش نشد کسیو نمیشناسی برام سامسونگ اکانت و فعال کنه ؟؟؟؟هزینش هم هر چی بشه میدم ممنونم ازت

Parisa A در تاریخ : 1404/6/5

یکی از بهترین گوشی های سامسونگ
که تا کنون تونسته تولید کنه که بطور متوسط در تمامی بخش ها
عملکرد خوبی رو از خودش نشون داده!
البته نه برای گیم‌! واسه گیم فقققططططط پوکو!
بنابراین اگر با هزینه این گوشی مشکل خاصی ندارید
به عنوان یه گوشی متعادل که میتونه حداقل سه یا چهار سال کاربر
رو راضی نگه داره انتخاب فوق‌العاده خوبی هست ❤️

Reza H در تاریخ : 1404/6/5

متاسفانه با استفاده از شماره ایران نمیتونید توی ثبت نام اولیه سامسونگ اکانت بسازید چون کد تایید برای شماره ایران پیامک نمیشه.
توی اینترنت سرچ کنید free temp number و از یه شماره مجازی آمریکا برای ساختن اکانت استفاده کنید.
زمانی که همه چیز تکمیل شد و اکانت ساختید و روی موبایلتون سینک شد میتونید برید توی خود تنظیمات سامسونگ اکانت تغییر شماره رو بزنید و شماره واقعی خودتون رو وارد کنید.
اون موقع توی واتساپ پیامک کد تایید براتون ارسال میشه و شماره رو به شماره اصلی خودتون تغییر میدید.

محسن ب در تاریخ : 1404/6/5

سلام اقا حامد. من توی نت به دنبال کسب اطلاعات در مورد گوشی A56 بودم که در سرچ گوگل این صفحه هم بالا اومد. نظر شما هم آخرین نظر بود، خوندمش و دیدم از برخی واژه های الکترونیکی استفاده فرمودین و به خروجی 21 واتی شارژر 25 وات سامسونگ اشاره کردین، البته به اشتباه. چند تا دیگه از نظرات شما رو هم خوندم و لازم دیدم به عنوان یک کاربر که دنبال اطلاعات مفید هست، در این سایت ثبت نام کنم و خدمت شما عرض کنم که:
دوست عزیز نظرات شما ، حداقل چند تایی که من خوندم تو این صفحه، دارای این ویژگی ها هست:
1- بلند و طولانی هست.
2- اکثرا دارای اطاعات اشتباه هست.
3- به بقیه ایراد گرفتین ، در حالی که خودتون در اشتباه هستین.
برادر من، یعنی چی این حرفا که می زنید؟!
شارژر 45 وات به مدار شارژ یا چیپست گوشی 25 وات چه فشاری میاره آخه؟
هر شخصی که از الکترونیک سر در بیاره، می دونه که چیزی که ما بهش میگیم شارژر 25 وات،45 وات یا 67 وات، فقط یک Power Adapter، آداپتور یا منبع تغذیه هستش. درواقع عملیات شارژ باتری و کنترل کامل میزان جریان برق توسط خود مدار شارژ گوشی انجام میشه و مانند شیر آبی که کم و زیاد می کنیم، مدار شارژ با استفاده از پروتکل شارژ مربوطه، با شارژر ارتباط برقرار کرده تا فقط " شیر به اندازه نیاز، مثلا فقط 25 وات از 45 وات " باز بشه نه بیشتر. الان هر کی چیزی از الکترونیک بدونه، از این واقعیت آگاهی کامل داره. جالبه که افراد دیگر توضیح دادن که شارژر با توان بالاتر مشکلی ایجاد نمی کنه، اونوقت باز هم شما اومدین و بر باورهای غلط، پافشاری می کنین. استفاده از چند تا واژه مانند راندمان، چوک یا شیماتیک و غیره، اطلاعات غلط شما رو تایید نخواهد کرد. اگر به زبان انگلیسی تسلط دارین، منابع اینترنتی که ازشون حرف می زنین، پر هست برای اینکه به اشتاباهات خودتون پی ببرین. بفرمایین این راندمان که ازش صحبت می کنین رو در چه درصدهایی از خروجی تست کردین؟ راندمان شارژر های اصلی برندهای مطرح، معمولا بین 87 تا 92 درصده. ضمنا شارژر 25 وات سامسونگ، 25 وات خروجی می ده و حدود 28 وات مصرف می کنه. از کجا در اوردین اعداد غلط اعلامی خودتون رو؟ 25 وات سامسونگ، 21 وات بیرون می ده؟!! عجب چه جالب، چه تسلطی دارین به الکترونیک 4 وات دیگه که تو تستا اندازه گرفته شده چیه پس؟ نکنه شارژرهایی که به شما می دن فرق داره؟!
جای دیگه هم از عمر باتری 2 ساله شارژ سریع صحبت کردین! عزیز من هم گوشی 25 وات دارم هم 67 وات، بالای 4 ساله دارن کار می کنن باترشونم سالمه. اشتباه های دیگم دارین دیگه از حوصله بنده خارجه. اشاره به همین چندتا کافیه.
من اومدم اینجا در از گوشی A56 شناخت پیدا کنم، می بینم پر شده از نظرات کاملا اشتباه و بلند شما. اگر اطلاعت شما درست بود، هیچ ایرادی نداشت کل صفحه هم پر می شد، چون دیگران چیزی یاد می گرفتند و انتخاب بهتری در شارژر داشتند. متاسفانه همش در اشتباهین. برا همین لازم دیدم ثبت نام کنم و با احترام، به اطلاع شما برسونم که هم از نظر تئوری هم تجربی، در حال پخش اطلاعات اشتباه هستین.
برادر من، مردم با زحمت باید پول در بیارن، وقتی طرف بدون هیچ خطری می تونه از شارژر 67 وات یا هر توان دیگری استفاده کنه، چرا شما که انقدر دانش پایینی در این زمینه داری، میای گمراهش می کنی. با همین فرمایشات اشتباه شما، افراد ممکنه برن بگردن تو این بازار پر از جنس فیک، شارژر 25 وات پیدا کنند درحالی که همون شارژری که دارن هم ، خطری برای باتری گوشیشون نداره.
نکن برادر من. خیلی باید مطالعه کنی شما.

حمید ب در تاریخ : 1404/6/5

والا من یه A52 دارم ۵ سال دارم با همه مدل شارژر کار میکنم تو همه شرایط هیچ مشکلی براش پیش نیمده دنبال چی هستید خدایی از گوشیتون لذت ببرید میایم اینجا بیشتر صحبت شده در مورد شارژر

حمید ب در تاریخ : 1404/6/5

یعنی الان گیر شماها شارژره خدایی خیلی خنده داره خود گوشی ولی کردید گیر شارژر هستید

حامد م در تاریخ : 1404/6/4

در مورد شارژر وقتی تراشه ۲۵واتی هست با شارژر ۲۵وات حداکثر ۲۱وات بیرون میده چون در الکترونیک شارژر ها نسبت به کیفیت حداقل بین ۳یا ۴و حداکثر تا ۳۰درصد تلفات انرژی دارن(یعنی راندمان ۹۷تا ۹۵و راندمان۷۰درصدی ) که به صورت گرما آزاد میشه .میتونید در مورد تلفات گرمایی شارژر ها هم در اینترنت بخونید اما بیشتر تلفات ناشی از چوک یا هسته فریت شارژر هست به همین خاطر میگم شارژر ۲۵وات در واقع ۲۱وات بیرون میده .حالا شما میخواید تراشه گوشی ۲۵واتی یا ۴۵واتی رو با وات بالاتر شارژ کنید بحث این هست که آیسی با تمام توان در حال کار هست و زیر فشار میره در این شرایط احتمال سوختن یا کاهش بازدهی و کاهش عمر مفید آیسی رو پیش رو دارید چون ما در الکترونیک چیزی داریم به اسم دیتاشیت .هر قطعه دیتاشیتی داره که اطلاعات فنی در اون هست و سامسونگ هم گفته ۲۵وات پس یعنی تا ۲۴وات بیشتر نمیشه بهش فشار آورد .در بازار پره از گوشی هایی که مشکل شارژ پیدا کردن بخشی به همین رعایت نکردن وات هاست بخشی هم ناشی از شارژر های بی کیفیت. متأسفانه از کسی که میگه شارژر با تریگر تحریک میشه در این جا نظر میده هست و دیگه نباید ازش چیزی به دل گرفت . در هر صورت من به صورت علمی به شما توضیح دادم گوش کردن یا نه با خودتون هست .صحبت های من کاملا در راه خدا بود و برای کمک هست و کاملا خوشحال میشم چیزی هم اینجا یاد بگیرم .در پناه خدا

سید امیرحسین ع در تاریخ : 1404/6/4

بچه ها سامسونگ اکانت فعال نمیشه تا وسط های کار میره اما خطا میده لطفا راهنمایی کنید چطور سامسونگ اکانت بسازم، vpn و تاریخ و ساعت گوشیم هم اوکیه ممنون ❤️❤️

سید امیرحسین ع در تاریخ : 1404/6/4

سلام داداش تورو خدا بگو چطور سامسونگ اکانت و فعال کردی من که نمیتونم همش خطا میده پردازش نشد تاریخ و ساعت هم تنظیم کردم تا وسط های کار میره اما تکمیل نمیشه لطفا راهنمایی کن چطور سامسونگ اکانت فعال کنم ممنونم ازت

ساسان م در تاریخ : 1404/6/3

سلام دوست عزیز خیالت راحت باشه هیچ مشکلی نداره. متاسفانه افرادی که از چیزی سردرنمیارن منجر به سردرگرمی دیگران و هزینه اضافه می شن. ۶۷ وات شیائومی گوشی شما رو احتمالا تا ۱۸ وات فست شارژ می کنه نه سوپر فست چون معمولا پروتکل PPS مربوط به سامسونگ رو نداره اما کوچکترین خطری برای گوشی، قطعات یا باتری ایجاد نمیکنه. شارژر توکارتنی شیائومی کیفیت برقش حرف نداره من تستش کردم معکرست. به نظر من پولتو هزینه ۲۵ وات نکن بازار کلا کپی هست، اصلش هم بالای ۱.۵ میشه. از سایت سانترا میتونی اورجینال تهیه کنی، تستاش هم هست اما همون ۶۷ وات جواب میده پولتو هدر نده.

حامد م در تاریخ : 1404/6/3

اول که من تا حالا شارژر وات بالاتر رو به گوشی وات پایین تر وصل نکردم پس در این مورد حرفی نمیزنم جز اینکه فقط یک بحث هست اگر حتی مشکلی هم نداشته باشه پدر آی سی شارژ در میاد چرا چون وقتی میگن گوشی 45واتی یا ۲۵ واتی یعنی حداکثر تحمل اون ۲۵وات یا ۴۵وات توان هست و هرگز ما در الکترونیک در حداکثر توان یک مدار با اون کار نمیکنیم مثلا همین شارژر ۲۵واتی اصلی سامسونگ هم ۲۱وات بیرون میده .حتی ۱۲۰وات هم ۱۰۰واته یا ۱۰۵وات هیچ وقت هیچ قطعه ای با حداکثر توان خودش زیر لود نمیره اون وقت استفاده از شارژ با توان بالاتر یعنی قرار دادن گوشی زیر حداکثر توان اون قطعه که این مورد رو توصیه نمیکنم .فرض کنید یک فیوز ۱۰آمپر تحمل داره یعنی در ۱۰آمپر یا سریع میسوزه یا برای چند لحظه دوام میاره یا اگر دقت کنید روی شارژر نوشته ۱۲۰تا ۲۴۰ولت یعنی حداکثر ۲۴۰ولت تحمل داره اگر به ۲۴۰برسه میسوزه مثلا یک موتور سیکلت یا ماشین چی میشه اگر تا آخر گاز رو فشار بدین rpm سنج یا سرعت سنج دور موتور به نقطه قرمز و پر خطر میرسه مثال ها زیادن . مجدد میگم استفاده از شارژر وات بالاتر از توان گوشی رو من تست نکردم و توصیه می‌کنم که استفاده نکنید فکر کنم با مثال های بالا کاملا موضوع رو درک کرده باشید .
مورد دوم میفرمایید هنوز باطریش سالمه ؟سالم از نظر شما چی هست یعنی مثل زمانی هست که خریدین؟ منظورتون رو واضح تر بگین که چطور و با چه مبنایی میفرمایید .

Reza H در تاریخ : 1404/6/2

سلام
خودتون درگیر شارژر سامسونگ نکنید
ریسکیه!!
یه آداپتور A2643 انکر بگیرید با یه کابل دوسر تایپ سی انکر که اکثرا همشون تا ۱۰۰ وات ساپورت میکنه.
هم سوپر فست ۲ ش که ۴۵ وات فعال میشه
هم جنس خیلی خوبی داره

پ.ن:
بر خلاف شارژرای بازاری که تجربه استفاده شو داشتم گوشی اصلا داغ نمیکنه
در حد گرم شدنه فقط
برا کسایی هم که توان مالی شو ندارن شارژر ۲۵ واتش با سیم فک کنم حدود یک و خورده ای در بیاد که فک نمیکنم تفاوت آنچنانی با ۴۵ وات داشته باشه

سید حامد م در تاریخ : 1404/6/2

راستی من امروز یک شارژر بازاری ۴۵ وات خریدم که یکسال هم ضمانت داره چیز بدی نیست، یک و چهارصد خریدم.
خواهرم هم اس ۲۴ اولترا داره الان یکساله داره با همین شارژرهای ۴۵ وات کپی بازاری شارژ میکنه هیچ مشکلی هم نداشته تا حالا.
شارژر های شیائومی یا هر برند دیگه باشه برا گوشی ۵ سال پیش باشه یا جدید همون که تایپ سی باشه اوکی هست فقط و فقط زنانهای شارژ متفاوت میشه برا گوشی هییییییییچ ضرری نداره ،
ما سالها گوشیهای مختلف رو با شارژرهای مختلف شارژ کردیم همه باطری ها هم سالمه، گوش به حرف فروشنده ها ندید.

سید حامد م در تاریخ : 1404/6/2

بله عزیزم هیچ مشکلی ایجاد نمیشه خیالت راحت، من الان گوشی a31 قبلیمو دو ساله با شارژر ۱۲۰ وات و ۳۳ وات شئائومی شارژ میکنم بعد از ۵ سال هنوز باطریش فابریک و سالمه،
وقتی گوشی شما ظرفیت مثلا شارژ فوق سریع رو نداشته باشه و به یک شارژر ۶۷ یا ۱۲۰ وات وصلش کنید میزان جریان میاد پایین بدون اینکه هیچ ایرادی پیش بیاد،
الان a31 من صفر تا صد حدود بالای دو ساعت با شارژر فابریک ۱۵ وات خودش زمان شارژ میخواد به شارژر ۳۳ وات و ۱۲۰ وات هم که وصل میکنم همین زمان رو میبره تا شارژ بشه.
قطعا جریان نمیره رو ۱۲۰ وات که باطری گوشی منفجر بشه.😂😂

farhad e در تاریخ : 1404/6/1

سلام داداش مطمئنی شارژر شیائومی به A56 میخوره؟ من یک شارژر ۶۷ واتی پوکو ایکس ۶ پرو دارم برای A56 میخواستم استفاده کنم چون دیگه پول اضافه به آداپتور ندم از هرکس پرسیدم میگن ضرر داره و به گوشی و باتری آسیب میزنه. از دوستان دیگه هم اگه اطلاعاتی در این رابطه دارن ممنون میشم راهنمایی کنین.

حامد م در تاریخ : 1404/5/29

شما گفتید که : (در مورد عدم ولتاژ خروجی در شارژر اصلی، باید عرض کنم که این مورد در بسیاری از شارژرهای کپی هم دیده شده. کلا شارژرهای PD در اکثر موارد چه کپی چه اصلی، باید اصطلاحا تریگر بشن تا خروجی بدن. این قضیه هیچ‌ارتباطی به چیپست قدرتمند یا تکنولوژی بالا نداره و بسیار چیز ابتدایی هستش) اما با یه سرچ ساده مشخص شد که همه ی شارژر ها فست بر خلاف حرف شما ۵ولت پیش فرض دارن و نیازی به تریگر ندارن و واکنش شتابزده برای بستن بحث اونم در مقابل یک اسکرین شات ساده با کلماتی مثل وقت ندارم جواب نمیدم و غیره کاملا همه چیز رو بر ملا کرد .در شارژر nfc به کار نمیره چون کاربردی در شارژر نداره و کلا شارژر فست با فرمانگر tx و rx اونم با رابط cpu فرمان میگیره و خبری از تریگر نیست اون اصلا یه چیز دیگه است همچنین سامسونگ گذینه ی غیر فعال کردن فست شارژ رو گذاشته تا به انتخاب مصرف کننده باشه تا بعدا اگر گندش در اومد که فست شارژ عمر باطری رو کم میکنه بگه من اختیار غیر فعال سازی رو دادم به مصرف کننده .
شارژر ۲۵واتی اصلی سامسونگ که در سال ۲۰۲۴ تولید شده کاملا هوشمنده و هیچ ۵ولت پیش فرضی وجود نداره هیچ ولتاژ خروجی ای نداره تا زمانی که به گوشی وصل بشه .تراشه ی این شارژ کاملا با تراشه مدار شارژ داخل گوشی یکسانه و قیمت این تراشه هم بالاست و چیز ابتدایی نیست و در مدل فیک استفاده نمیشه و حتی این شارژر قابل تعمیر هم نیست و برد با چسب به بدنه وصل شده که من مجبور شدم پوسته رو کامل پاره کنم بعدا اگر وقت کردم عکس برد اون رو براتون میفرستم
در نهایت توصیه میکنم فست شارژ رو غیر فعال کنید تا عمر باطری بالا بره .متاسفانه راه حل قطعی برای اینکه شارژر اصلی رو از های کپی و فیک بدون استفاده از تجهیزات تخصصی تشخیص بدید وجود نداره .

سید حامد م در تاریخ : 1404/5/29

سلام من گوشی سامسونگ a56 رو باحافظه ۲۵۶ و رم ۸، بعد از تقریبا یکماه تحقیق زیاد خریدم، الان چند روزه که دستمه، از این گوشی کاملا کاملا راضی هستم، یکسری دوستان تو کامنت ها یکسری ایرادات گرفتن که من تابحال ندیدم، واقعا بی نقصه این گوشی، همیشه سامسونگ داشتم مدلهای مختلف که تو هیچکدومشون هیج ایرادی ندیدم،
باطری عاااالی، رابط کاربری روان و خیلی ساده و بی دردسر،
سرعت واقعا عالی، دوربین تقریبا عالی، پردازنده روان و عالی،
اصلا اصلا گرم نمیشه،

اهل گیم نیستم پس در موردش نظر نمیدم.
من از کسی گرفتم که تاحالا ازش هشت نه تا گوشی خریدم، ویتنام پلمپ مشکی،
شارژر های تو بازار هیچکدوم ارجینال نیست همگی چینی ولی جنس بهتر و بدتر داره، همه مدلش رو دیدم حتی بهترینش هم کاملا مشخصه فیک هست.
اگر شارژر اصلی سامسونگ یا شارژر ۳۳ وات شیائومی هم دارید خونه اصلا نیاز به خرید شارژر نیست، شارژر تایپ سی برای هر گوشی با هر برندی باشه به هم دیگه میخوره و هیچ فرقی جز سرعت شارژ نداره‌ ، استاندارد همشون یکی هست.

ساسان م در تاریخ : 1404/5/29

اطلاعات شما بسیار ضعیفه. من وقت ندارم بیام اینجا هر بار به فرمایشات اشتباه شما پاسخ بدم. پست قبلیم به اندازه کافی واضح بود. شما هر طور دوست دارین میتونین برداشت کنین. فک کنین من 50 تا شارژر رو اشتباه تست کردم یا هرچی... لینک عکس دادین، اصلا نرفتم باز کنم چون روراست بگم: شما سطح اطلاعات بسیار پایینی دارین و من نیازی ندارم ببینم شما از چی عکس گرفتین یا چجوری تست کردین، چون چیزی رو که بلد هستم، نیاز ندارم از شما راهنمایی بگیرم و از سبک صحبت و چیزهایی که نوشتین، مشخص هست چند تا مقاله سطحی رو خوندین و به اشتباه درک کردین، حالا ادعای تخصص میفرمایین. من مثل شما نیاز ندارم اینجا خودم رو ثابت کنم یا عکس بفرستم. این نیاز رو شما در خودتون حس می کنین که اومدین میگین عکس تست دادم. شما معنی NFC رو نمیدونی، فکر می کنی فقط برای پرداخته یا اومدی میگی باتری های فست شارژ قراره 2 سال عمر کنن، اون وقت میای اینجا به من میگی اطلاعات من کمه یا سطح دانش من فلانه.ضمنا من که مثل شما ادعای تخصص ندارم، این شما هستی که هنوز معنی تریگر رو نمیدونی و از پارامتر های پاور دلیوری هیچ اطلاعی نداری، اونوقت میای میگی من اشتباه تست کردم. اصلا نمیدونی من در مورد خروجی 5 ولت شارژر پاور دلیوری چی بوده منظورم. اولین نشانه کسی که عمیق الکترونیک رو مطالعه کنه، اینه که هر چی بیشتر می خونه، متوجه میشه کمتر میدونه چرا که دریای بیکرانی هستش با انواع زیر شاخه ها. در نتیجه نمیاد بگه من متخصص هستم و عکس بفرسته بخواد چیزی رو ثابت کنه. همین عملکرد انواع پروتکل شارژ خودش دریایی هست که البته من مثل شما ادعای تخصص توش ندارم.
در آخر مرسی من رو خیلی خندوندی، خوش بودم با این لطیفه ای که گفتی. دیگه اینجا برا من پیام نفرست چون وقت نمی ذارم بخونم آخه هم بلد نیستی، هم مطمئنی که خیلی می دونی آقا حامد گل. راستی اینارو رو حتما یاد بگیر :
NFC
PD
Triggering
موفق باشی

حامد م در تاریخ : 1404/5/28

پس یعنی میفرمایید ۵ولت پیش فرض ندارن و حتما باید تریگر بشن. که کلا غلط هست تمام شارژر های فست به صورت پیش فرص ۵ولت هستند فعلا اینم عکسش تا ببینی که ۵۰تا شارژر و بیشتر که می فرمایید رو اشتباه تست میکردی اگر این هم جواب نداد شارژر ۱۲۰وات کارتنی شیائومی دارم اونم تست میگیرم ببنی در ختم کلام به کسی که تخصص الکترونیک داره نگو اشتباه میکنی .و از تریگر و اینا صحبت نکنید وقتی اطلاعات کافی ندارید .
https://uploadkon.ir/uploads/700119_25Screenshot-۲۰۲۵۰۸۱۹-۱۰۴۷۵۵-Chrome.jpg
اینم لینک که خودتون هم میتونید با سرچ ساده بنوسید ولتاژ پیش فرض شارژر فست چیست .

Matin R در تاریخ : 1404/5/27

عرض سلام
مدتی A52s داشتم که تصمیم به تعویض آن گرفتم و A56 خریدم
دوربین اصلی تفاوت چندانی نکرده که جا خوردم. انتظار بهبود بسیار بیشتری داشتم
اولتراواید هم به همین منوال. یا اونقدر تفاوت ناچیزه که به چشم من نیومده
عکاسی تو شب و نایت مود بهتر شده و پیشرفتش چشمگیره
دوربین سلفی هم پیشرفت قابل توجهی داشته

تو بحث فیلمبرداری از بابت کیفیت پردازش تفاوت محسوس نیست. سرعت فوکوس و بحث لرزشگیر و... تقریبا یکی هستن

اسپیکر قابل توجه پیشرفت کرده

باتری پیشرفتش قابل توجهه

آلمینیوم شدن فریم هم قابل توجه بود برام

با شارژر ۲۵ واتی که A52s داشت شارژش میکنم. تو بازار علاءالدین قیمت ۴۵ وات رو ۱۳۵۰ میگفتن که به نظرم برای یه ربع تا ۲۰ دقیقه زودتر شارژ شدن ارزش نداشت

Matin R در تاریخ : 1404/5/27

چرا ... میگی اخوی؟
والا من اینو دارم و ذره ای داغ نمیکنه
قبل از A52s هم یه سال A51 داشتم که چیپ اونم 9611 بود و اونم داغ نمی‌کرد

داود س در تاریخ : 1404/5/27

درود بخاطر استاندارد pwmنمایشگره که خیلی پایینه وباید بالای هزار باشه که متاسفانه سامسونگ که پیشتاز تولید نمایشگره ویکی غز بهترین تولیدکننده هایاست در نوددرصد نمایشگرهای گوشیهاش اصلا رعایت نمیکنه واین باعث اذیت شدن چشم میشه مخصوصا افرادی که چشمهای حساس دارن خیلی اذیت میشن حتی اپل هم دراین زمینه ضعیف عمل میکنه وفقط شیاونی و شرکتهای چینی به این استاندارد عمل میکنن و نمایشگرهای گوشیهای شیا واقعا ازاین نظر عالی هستن

ساسان م در تاریخ : 1404/5/26

سلام حامد عزیز.نمیدونم چی شد که لازم دیدین به حرفهای من تک تک پاسخ بدین. Near Field Communication (NFC) ،یک‌سیستم ارتباطی هست با برد حدودا ۴ سانتیمتر. یکی از کاربرداش پرداخت هستش. در‌مورد سرعت شارژ هم، من گفتم سرعت شارژ ربطی به کیفیت برق شارژر نداره یعنی اگر جنس کپی سرعت بالایی داشته باشه، به معنی کیفیت برق بالا نیستش. بنده در مورد تاثیر سرعت شارژ بر روی باتری صحبت نکردم. اون خودش مقاله جدا لازم داره! بنده در مورد عمر دوساله چیزی نشنیدم اما گوشی ۲۵ واتی بنده باتریش بالای ۴ سال عمر کرد. همچنین در مورد عدم ولتاژ خروجی در شارژر اصلی، باید عرض کنم که این مورد در بسیاری از شارژرهای کپی هم دیده شده. کلا شارژرهای PD در اکثر موارد چه کپی چه اصلی، باید اصطلاحا تریگر بشن تا خروجی بدن. این قضیه هیچ‌ارتباطی به چیپست قدرتمند یا تکنولوژی بالا نداره و بسیار چیز ابتدایی هستش. بنده بالای ۵۰ مورد شارژر تست کردم از اپل و سامسونگ دوست من.

ساسان م در تاریخ : 1404/5/26

سلام حامد عزیز. nfc یک‌سیستم ارتباطی هست که یکی از کاربرداش پرداخت هستش. در‌مورد سرعت شارژ هم، من گفتم سرعت شارژ ربطی به کیفیت برق شارژر نداره یعنی اگر جنس کپی سرعت بالایی داشته باشه، به معنی کیفیت برق بالا نیستش. بنده در مورد تاثیر سرعت شارژ بر روی باتری صحبت نکردم. این مورد نیازججهمچنین در مورد عدم ولتاژ خروجی در شارژر اصلی، باید عرض کنم مه این مورد در بسیاری از شارژرهای مپی هم دیده شده. کلا شارزرهای PD در اکثر موارد چه مپی یا اصلی، باید اصطلاحا تریگر بشن تا خروجی بدن.

حامد م در تاریخ : 1404/5/26

بخش بخش به تک تک حرفاتون پاسخ بدم .بله درسته نیاز به تخصص و تجهیزات داره تا شارژر اصلی رو تشخیص داد و راه قطعی بدون تجهیزات وجود نداره .در واقع در مورد NFC یک سیستم پرداخته و در شارژر استفاده نمیشه احتمالا منظورتون چیز دیگری بوده یا اشتباهی در هر صورت در مورد گارانتی حق با شماست. جنس اصلی که من خریدم هم گارانتی نداشت .چرا میگم اصلی چون با تجهیزات چک شده .بعد هم شارژر رو باز کردم و قطعات رو نگاه کردم از آخرین و پیشرفته ترین سیستم استفاده شده بود و به خاطر چیپ قدرتمندش شارژر power savings هست یعنی وقتی گوشی بهش وصل نیست شارژر غیر فعاله و ولتاژ خروجی نداره و خبری از ۵ولت پیش فرض نیست و به محض وصل شدن به گوشی شارژر ولتاژ تولید میکنه .و در مورد قیمت هم بله سال قبل ۱.۴قیمتش بود .در مورد سرعت شارژ یا فست شارژ با شما موافق نیستم در واقع فست شارژ برای تضمین این ساخته شد که باطری نهایتا ۲سال عمر کنه بعد کاربر مجبور به تعویض گوشی بشه .فقط تجارت و سود .به دلیل علمی فست شارژ در ۴ولت با ۵آمپر باطری رو شارژ میکنه این جریان بالاست و باعث رسوب گیری در کاتد و آند باطری خواهد شد و الکترولیت باطری و سلول باطری شروع به گرم کردن میکنن .در گوشی های تا ۵سال پیش باطری های ۳آمپری وجود داشت و با شارژر ۱آمپر شارژ میشد و عمر مفید باطری تا ۵سال هم میرفت .در مورد فست شارژ توصیه میکنم گذینه ی فست شارژر رو غیر فعال کنید در این حالت باطری با جریان ۱.۸تا ۱.۹ شارژ میشه .در نهایت عمر باطری یا حتی آسیب ندیدن مدار شارژ خود گوشی با شارژر اصلی و شارژ با جریان نرمال و دمای باطری کاملا مثل زنجیر به هم وصل هستند .در مثال ساده باطری ماشین اگر ۶۰آمپر باشه با دینام ۶۵شارژ میشه همتون که باطری ماشین عوض کردین چون جریان شارژ با ظرفیت برابر هست باطری ماشین نهایت ۱سال و نیم تا ۲سال عمر داره .شارژر شارژه چه ماشین چه هواپیما چه گوشی فرقی ندارن اینکه گوشی در فست شارژر با ولتاژ های ۵ولت ۳ولت و ۱۱ولت و ۹ولت به صورت متغیر شارژ بشه جای اینکه یک مزیت محسوب بشه برعکس به خاطر شوک های ناشی از تغیر ولتاژ به مدار شارژ هم به آسیب به مدار شارژ گوشی کمک میکنه در نهایت هرچی عمر قطعات گوشی پایین تر سود شرکت بیشتر .فقط تجارت و سوده .همین .در پناه خدا.

adel k در تاریخ : 1404/5/26

سلام وقت بخیر
گوشی شما هم در قسمت بالا که بلندگو هست اون‌توری رو نداره؟

adel k در تاریخ : 1404/5/26

سلام وقت بخیر
من این‌ گوشیو از دیجیکالا گرفتم
قسمت بالای گوشی بلندگو هست که روی همه گوشی ها توری داره روی این گوشی هیچی نیست و خالیه، میخوام‌بدونم‌برای بقیه ام همینطوره یا خیر؟

ساسان م در تاریخ : 1404/5/25

سلام و عرض ادب. ممنونم از شما نظر لطفتونه. بنده انجام وظیفه کردم بزرگوار. امیدوارم هر جا هستین شاد و سربلند باشین.

mostafa g در تاریخ : 1404/5/25

دوست عزیز اینجور که شما میگید غیرطبیعیه
من سه ماهی میشه این گوشی رو دارم . سنگین ترین کاری که از این گوشی استفاده کردم بازی کالاف بوده که با گرافیک high و فریم max اجرا میکنم بعد از یکی دو دست گرم میشه اما چیزی نیست که ازاردهنده باشه
تو استفاده عادی من به شخصه داغی ندیدم . همیشه نت دیتا گوشیم روشنه
من و دوستم باهم خریدیم اون هم تا حالا مشکل داغی که منظورتون هست نداشته

Ali S در تاریخ : 1404/5/24

مشکل شمارو منم با این گوشی دارم، به درد بازی کردن نمیخوره و از اونطرف اگه به اینترنت وصل باشی و کار کنی باهاش، به شدت داغ میکنه!

Ali S در تاریخ : 1404/5/24

منم همین حس رو دارم ، حتی وقتایی که صفحه بالا و پایین میشه، یا مثلاً سمت بالا و پایین عقب و جلو میشه، یه خط سایه مانند میفته!

Sozan N در تاریخ : 1404/5/24


آقای ساسان م، ممنون از راهنمایی‌های ارزشمندت. تخصصت در الکترونیک واقعا قابل تحسین است و راهنمایی‌های بدون چشم‌داشتت به کاربران، نشان‌دهنده‌ی شخصیت خوب و فداکارانه‌ت است.
از دو سال پیش که من گوشی A54 رو خریدم، شروع به خواندن کامنت‌ها کردم و نظرات شما رو دیدم. توصیه‌های شما همیشه درست و به جا بوده.
ازت تشکر می‌کنم بابت همه‌ی کمک‌هایی که به کاربران کردی. توصیه می‌کنم همه‌ی دوستان نظرات شما رو جدی بگیرن و از تجربیاتت استفاده کنن. برایت آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

Pejman _ در تاریخ : 1404/5/24

... سامسونگ. چرا فیلمبرداری ۶۰ فریم تو دوربین سلفی نیست؟ چرا به دروغ میگی داره. اگه میدونستم اصلا نمیخریدم :(

ساسان م در تاریخ : 1404/5/22

قبل اینکه خندت بگیره، به این فکر کن که هم وطنات باید با زحمت فراوان پول به دست بیارن و بعد از چند ماه کنار گذاشتن، بیان یه گوشی بخرن. نه عزیزم خنده دار نیست، فقط نیاز به درک این واقعیت داره که طرف زحمت چند ماهش هدر می ره الان اگر اشتباه کنه تو خرید. جدای از این، افراد حق دارن بیان با هم تجربشون رو به اشتراک بذارن تا بقیه خرید بهتری داشته باشن، حتی اگر جنس ارزون باشه. این هم درواقع نوعی مطالعه و افزایش دانش هستش چیز خنده داری نیست.

ساسان م در تاریخ : 1404/5/22

بزرگوار نیاز به دانش الکترونیک و تجهیزات مخصوص داره. پارامترهای ظاهری مثل کلمه سوپرفست یا چاپ برجسته و غیره نه فقط توسط کپی کار رعایت میشه، بلکه هیچ ارتباطی با جنس اصل نداره. برخی شارژهای توکارتنی یا اصلی قدیمی روی گوشی های جدید فست می نویسند ولی همون 25 واتن. خیلی از این حرف های بی اساس توسط بلاگر ها یا بازاری ها باب شد. همین که قیمت 25 وات زیر 1500 بود بدونید فیکه البته بدون جعبه بیارن تا 200 300 تومن پایین تر میاد قیمت ولی نمیشه فهمید دارن اصل میدن یا نه چون ظاهر نشون نمیده. الان تو کپی چیپست NFC میذارن در حالی که جنس اصلی همچین چیزی اصلا نداره! ضمنا گارانتی کردن جنس اورجنیال تقریبا شدنی نیست به خصوص بلند مدت، چون تحریم هستیم و قیمتش هم گرونه، خرابی داشته باشه باید خود فروشنده یا نهایتا واردکننده، از جیبش بده. جنس کپی راحت گارانتی میشه چون معمولا کیفیت پایین یا متوسط با قیمت ارزان خریده میشه و بعد با قیمت بالا به عنوان اصلی با گارانتی فروخته میشه. حتی اگه فروشنده چینی هم براشون جنس معیوب رو عوض نکنه، خود فروشنده یا وارد کننده به دلیل حاشیه سود بالا، میتونن از جیب مبارک جنس رو تعویض کنند اگر بخوان خدمات بدن که بعضی هاشون واقعا عوض می کنند. بسیاری از جنس های فیک به خوبی عمر می کنند و باتری رو تحت فشار قرار میدن و عمرشو پایین میارن. عمر بالای شارژر هیچ ارتباطی به کیفیت برق نداره. سرعت شارژ هیچ ربطی به کیفیت برق و سلامت باتری نداره. در آخر گارانتی هزار بار تعوض شارژر فیک، هرگز سلامت باتری رو تضمین نمیکنه.

ساسان م در تاریخ : 1404/5/22

دوست عزیز بنده این برند رو تست نکردم و جایی هم تست هاشو رو ندیدم. با این حال میدونم که معتبره ولی از کیفیت برقش اطلاعی ندارم.

Pejman _ در تاریخ : 1404/5/22

دوستان کسی میدونه چرا بر خلاف مشخصاتی که تو سایت‌های معتبر زدن، سلفی این گوشی از فیلمبرداری 1080 با فریم ریت 60 پشتیبانی نمیکنه؟
موارد 1 تا 100 از مجموع 581 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا