نظر کاربران درباره گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A56

Samsung Galaxy A56
گلکسی آ 56

جدیدترین های سامسونگ

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 101 تا 200 از مجموع 929 مورد

alireza w در تاریخ : 1404/8/13

اگر ios داشته باشید دیگه برگشت به اندروید خییلی مشکل هست چون سیستم عامل محصولات اپل بنظر من بسیار بهتر و روان و اعتیاد آوره !! بنابراین گوشی های بعدیتون هم الزاما باید اپل باشه بنابراین از الان باید فکر بودجه شو بکنید. یا اینکه کلا سمت آیفون نروید

امیر ا در تاریخ : 1404/8/13

سلام در مورد هندزفری تو بخش نطرات a36 من متنی نوشته بودم اونم مطالعه کنید.

در کل با توجه به حذف جک هدفون مشکلات زیاد شده برای هندزفری.

من تجربه خودم رو میگم چون گوشی قبلی من جک هدفون داشت و مداوم استفاده میکردم الان اذیت کننده شده ۹۰ درصد گوشی ها متاسفانه جک هدفون حذف کردن
شما با حذف جک هدفون ۳ تا گزینه پیدا میکنید
روش اول اینکه تبدیل ۳.۵ به تایپ سی بخرید و بزنید به گوشی و اون سرش هم بزنید هدفون قبلی تون .که من ابتدا اینکار رو کردم مشکل در اینجا ۲ تا موضوع هست ابتدا اینکه تبدیل های ارزان قیمت یک صدای هوا مانند هم به هدفون اضافه میکنن ولی مشکل مهم تر اینه که وقتی اینها به گوشی زده میشن گوشی اونها رو به عنوان یک وسیله usb شناسایی میکنه و این باعث میشه باتری مصرف کنه و مقدارش هم کم نیست شاید ۳ ساعت بودن تبدیل به گوشی بدون اینکه حتی موسیقی یا فیلم یا بازی انجام بشه فقط وصل باشه خودش حدود ۴ الی ۵ درصد باتری رو میخوره اگر صدا هم رد و بدل بشه که بیشتر .دلیلش این هست که در مدل های دارای جک هدفون صدا به صورت انالوگ مستقیما از برد گوشی ارسال میشه ولی وقتی تایپ سی قرار باشه صدا به صورت دیجیتال ارسال میشه و باید بیاد توی تبدیل بشه انالوگ و بعد بره تو هدفون که این هم باتری مصرف میکنه هم یه کوچولو تاخیر میخوره

روش دوم اینه که هدفون تایپ سی بخرید که من نخریدم ولی مطمین هستم اونها هم از مکانیزم مشابه ای استفاده میکنن چون در هر صورت وقتی صدا به صورت دیجیتال در گوشی تولید میشه و قراره در گوش شما به صورت انالوگ شنیده بشه باید تبدیل بشه دیگه. اگر حوصله داشتید برید مغازه و هدفون تایپ سی رو تست کنید اگر زدید به گوشی و به عنوان وسیله usb شناخته شد مطمین باشید اون مصرف اضافه هم میفته رو دوش گوشی ولی اگر هدفون رو زدید به گوشی و اعلان وسیله usb نیومد میشه مطمین شد کمتر باتری مصرف خواهد شد ولی باز هم در مقایسه با جک هدفون ۳.۵ میلی متری مصرف بالاتر خواهد بود

روش سوم اینه که هدفون بلوتوث بخرید که من بعد از تست و کنار گذاشتن روش اول مستقیم رفتم سراغ این روش و هدفون بلوتوث خریدم. و در کمال تعجب مصرف هندزفری بلوتوث واقعا خیلی خیلی کم هست یعنی عملا نزدیک صفر.....این روش دو تا مزیت داره یک اینکه از شر سیم راحت میشید دو اینکه مصرف باتری واقعا خیلی میاد پایین ولی دو تا ایراد هم داره یکی اینکه هی مداوم وابسته به شارژ buds ها میشید و باید همش به فکر اونا هم باشید و دوم اینکه یک تاخیر کوچک هم هست که بستگی داره به مدل گوشی و مدل هدفون ولی معمولا بین ۱۸۰ میلی ثانیه تا ۳۰۰ میلی ثانیه هست در فیلم و موزیک و شبکه های اجتماعی خیلی مشخص نیست ولی در بازی ها سریع کاملا مشخصه ابته هدفون های گرونتر قابلیت گیم مود دارن که کمی بهبود میده و حتی با تغییر container انتقال صدا میشود باز هم تاخیر رو کمتر هم کرد و من عملا با فعال کردن گیم مود و تغییر کانتینر تونستم تاخیر رو به نزدیک صفر برسانم ولی خب این باعث مصرف بیشتر باتری در buds ها میشه و زودتر خالی میشن و فقط تو بازی استفاده میکنم و در بقیه مواقع از حالت عادی استفاده میکنم که بادزها خیلی زود خالی نکنن .
در کل این راهکار به طور زورکی توسط ابتدا اپل و بعد هم سامسونگ و بقیه به ملت تحمیل شد تا هدفون بلوتوث هم مجبور شی بخری ولی در کل هیچی جک ۳.۵ نمیشه هیچی

بازم سوالی بود بگید

omid s در تاریخ : 1404/8/13

سلام دوست عزیز
موقعی که کامنتت رو خوندم از خودم رو هم فعال کردم
و فردا صبحش از من هم غیر فعال شد(پیغام samsung walpaper جواب نمیدهد روی صفحه ظاهر شد و فورس استوپ شد)
این باگ هست و احتمالا توی آپدیت های بعدی رفع خواهد شد

Mostafa O در تاریخ : 1404/8/13

سلام ببینید هدست تایپ سی اصلی سیمدار سامسونگ که الان ۹۹ درصد فیک هستن و توصیه نمیشه واقعا
بادز های سامسونگ خوبن اگر با فرمش مشکلی نداری و راحتی باهاش بهترین انتخابه

fatemeh G در تاریخ : 1404/8/13

البته با توجه به بودجه م ایفون ۱۴ نرمال

fatemeh G در تاریخ : 1404/8/13

سلام .ممنونم از دوستانی که جواب دادن .منم توی سایت نگاه کردم نرخ pwm چنتا مدل رو .عجیبه که شیائومی ها فقط خیلی خوب بودن.میگم نظرتون در مورد آیفون چی هست؟تابحال تجربه اش نکردم .دوستانی که داشتن بنظرتون خوبه از اندروید برم سمت ای او اس .با توجه به محدودیت های دسترسی تو کشور؟

taha n در تاریخ : 1404/8/12

سلام دوستان
در مورد هندزفری راهنمایی میخواستم
هندزفری بلوتوثی ( مثل buds 3 pro یا نوع های دیگه سامسونگ ) تاخیرش موقع فیلم دیدن چقدره؟
اصلا آدم متوجهش میشه؟
به نظرتون هندزفری بلوتوثی بخرم یا هندزفری سیمی تایپ سی؟
هندزفری سیمی باعث استهلاک سوکت شارژ نمیشه؟

alireza w در تاریخ : 1404/8/11

سلام در مورد اذیت چشم باید خودتون از نزدیک تست کنید. بین s24fe و A56 من خودم چون گیمر و عکاس حرفه ای نیستم و اتصال گوشی به تلویزیون و مانیتور (همان سامسونگ دکس) برام مهم نبود و بجاش باتری با عمر بیشتر و وزن کمتر و کیفیت ساخت بدنه فلزی بهتر رفتم A56 رو خریدم.

omid s در تاریخ : 1404/8/11

و این رو هم اضافه کنم که
بنده هم برای خرید دوم. مغازه های زیادی رو گشتم
از نمایندگی! بگیر تا مغازه های معمولی
از این مغازه به اون مغازه_نمایندگی به نمایندگی
متاسفانه نصف روز رو واسش وقت گذاشتم
شارژر یه مدل بود اما نوع فونت و نوع بسته بندی(کارتن) یه تفاوت های جزئی داشت.مثلا اندازه های کارتن شارژر فرق داشت

یه نکته هم بگم:نمایندگی های سامسونگ حدودا سال ۹۷ بود که به خاطر تحریم و اینجور مسائل همشون از ایران رفتند
و در حال حاضر نمایندگی رسمی و مستقیم در ایران وجود نداره.

اینایی هم که هستند باواسطه و یا خدمات پس از فروش هستتد.....

omid s در تاریخ : 1404/8/11

سلام
فرق خاصی بین a55 و a56 نیست
و نمیصرفه شما بین این دو مدل هزینه کنی

اگر بودجت میرسه قطعا s25fe انتخاب بهتریه ولی خب گرونه.

اینجا میصرفه شما از a55 بری s25fe

omid s در تاریخ : 1404/8/11

سلام
ممنون از اطلاعاتی که گذاشتی
کاملا موافقم.چون بنده هم هر دوشارژر رو دارم(شارژر اولی nfc دار و دومی)
از لحاظ سرعت شارژ کاملا مثل هم هستند اما توی ایجاد گرما اونی که nfc داره یه مقدار گرمای بیشتری ایجاد میکنه
ولی هیچکدوم داغ نمیکنند(فقط با لمس کردن به این نتایج رسیدم)

حالا نتیجه جدیدی که دست پیدا کردم این هست
شارژر اولی که ازش استفاده میکردم گاهی اوقات وقتی به گوشی میزدم. مکرر قطع و وصل میشد.
یه سری به سایت سامسونگ زدم .۹۹ درصد کاربرا از این مدل یعنی t4511 نسخه سه پین ناراضی بودند
اکثرا نوشتن که بعد از مدت کوتاهی شارژرشون خراب شده
و چند نفر هم به قطع شدن مکرر اشاره کرده بودن...... این واسم جالب بود. ظاهرا این مدل از اساس یه ایراد فنی ای داشته(مدل ۲۰۲۴)
دومی رو مدل ۲۰۲۵ برداشتم
منظورم تاریخ تولیدشون هست

omid s در تاریخ : 1404/8/11

سلام
برای اینکه بدونی قیمت واقعی شارژرت چقدره
QR کد روی خود شارژرت رو با اسکنر خود گوشیت اسکن کن_وارد سایت سامسونگ شو_قیمت شارژرت رو به دلار یا.... نوشته(بستگی به منطقه ای که شارژرت واسش ساخته شده داره)
حالا اون قیمت رو به پول ایران تبدیل کن
قیمتش دستت میاد.

Mostafa O در تاریخ : 1404/8/10

سلام دوستان من یه مشکل عجیب غریب برام پیدا شده،وقتی والپیپر دینامیک رو فعال میکنم اوکیه ولی مثلا امشب که میزارم روی دینامیک فردا صبح میبینم برگشته روی تم اصلی تنظیمات کارخانه
خیلی عجیبه حتی سرویس تغییر لاک اسکرین و والپیپر هم غیرفعاله !

محسن ب در تاریخ : 1404/8/10

سلام دوباره دوستان
شارژر رو من دریافت کردم اما چون لازم می دونستم با یک مدل دیگه 4510 هم مقایسه کنم، کمی ارسال نظرم طول کشید. یکی از دوستان شارژر 4510 رو که از نمایندگی سامسونگ تو جمهوری، حدودا دو ماه پیش خریده بود به قیمت 3800، آورد. برای مقایسه درست، دو عدد گوشی یک مدل لازم داشیتم، در نتیجه یکی از فامیلا و همچنین دوست خودم، گوشی A56 خودشون رو هم آوردن. جمعه رو به این کار اختصاص دادیم که تجربه بسیار خوبی بود. برای تست، هر دو گوشی رو تا یک درصد باتری بردیم و بعد شروع به شارژ کردیم.
ظاهر: در یک کلام شارژر سانترا کیفیتش فوق العاده هست. بسیار ظاهر تمیزی داره. با سایتشون هم مقایسه کردم مو نمیزنه. به خصوص از عکس نوشته های روی شارژر تو سایتوشون، معلومه که دقیقا همون شارژره.
شارژری که دوست بنده از جمهوری گرفته هم خداییش خیلی ظاهرش خوبه و در نگاه اول مطمئن بودم اصله اما وقتی در کنار شارژر سانترا گذاشتم برخی تفاوت های ریز ظاهری با دقت، مشخص شد.
اول این که انگار یه پرده نوشته روی شارژر جمهوری کمرنگ تر و نازک تره. خیلی کمه تفاوت امکان نداره کنار هم نذارین متوجه بشین. خود فونت هم انگار فرق داره، یه شکل و دقیق مثل هم نیستن کلمات. نوشته های روی جعبه کابل هم باز همینطور بود، یه پرده جنس سانترا جون دار تر بود. من از همین ظاهر به ذهنم زد که شاید جنس جمهوری کپی هستش اما مطمئن نبودم آخه ظاهر معیار نیست. وقتی به کابل هم دقت می کردم، کابل شارژر سانترا کیفیت ظاهری ریز بالاتری داشت. مثلا روکش سوکت USB، اگه کنارشو ببینین انگار دوتیکست که پرس شده، مال سانترا خط پرسش تمیز تر بود. دوستان این تفاوتا خیلی ریز بود و بدون شارژر سانترا، عمرا متوجه نمی شدم.
عملکرد:
سرعت شارژ گوشی بین شارژرها، هیچ فرقی نداشت. نکته قابل توجه دماشون بود. من هر چند دقیقه یک بار با دستم لمس می کردم چون ترمومتر نداشتم، اما برای مقایسه همین لمس کافی بود. شارژر سانترا هر بار، به صورت محسوسی، دماش کمتر از شارژر جمهوری بود. دوست من هم همین نظرو داشت. هیچ کدوم از شارژر ها داغ نشدن اما گرم شدن. در هر بازه زمانی که لمسشون می کردم، شارژر سانترا گرمای کمتری داشت که نشان دهنده کیفیت بالاتره. با توجه به دمای محسوس کمتر شارژر سانترا، معلومه که شارژرشون راندمان بالاتری هم داره و در نتیجه گرمای کمتری در یک بازه زمانی، زیر فشار برابر ایجاد میکنه. تاکید می کنم سرعت شارژرها یکسان بود و هیچ شارژری داغ نشد حداقل از نظر من.
تست توان:
هر دوشارژر مثل هلو از 45 وات گذشتن. از مقاومت آجری استفاده کردم و تستر PD.

تست ریپل و نویز پیک تو پیک (VPP) در توان 45 وات با استفاده از مقاومت آجری به عنوان بار انجام شد:
شارژر سانترا:
خالص بدون فیلتر: 185 میلی ولت
فیلتر شده بعد از خازن: 115 میلی ولت.
شارژر جمهوری:
خالص بدون فیلتر: 550 میلی ولت
فیلتر شده بعد از خازن: 380 میلی ولت.

از نظر من فیک بودن شارژر جمهوری با تست ریپل و نویز دیگه کاملا مشخصه ضمن اینکه شارژر سانترا دقیقا مطابق عکسشون در سایت بود، پلمپ بود، عملکرد حرارتی بهتری داشت و ریپل و نویزش هم عالی و نزدیک به سایت بود. من مطمئنم شارژری که خریدم اصله اصل هست.

راستی برام فاکتور هم فرستادن که حقیقتش اصلا مهم نیست. رسید خرید تو سایتم هم در دسترسه. چیزی که برام مهمه اینه که جنس واقعا اصلی فرستادن و من از خریدم بسیار راضی هستم. دمشون گرم واقعا. تستاشون تو سانترا واقعیه و خوب میدونن چی نوشتن.

fatemeh G در تاریخ : 1404/8/9

راستی در مورد samsung dex ممنون میشم یکی بگه چی هست

fatemeh G در تاریخ : 1404/8/9

سلام دوستان.میشه درمورد خرید راهنماییم کنید .ممنون میشم.من دوسال پیش سامسونگ A55 گرفتم.وزنش اوایل اذیتم کرد وگرنه راضیم کاملا.و اینکه احساس کردم شدیدا باعث اذیت چشمام میشه .یعنی سوزش در استفاده طولانی .قبلا شیائومی داشتم فکر میکنم اینجوری نبود .خلاصه الان اتفاقی برای این گوشی افتاده و مجبورم عوضش کنم . بین مدل های a56 و s24fe و s25fe موندم . کدومش رو کلا از انتخابم حذف کنم و کدوم برام به صرفه تر و بهتره و .اگه کسی بدونه بخاطر موضوع چشم به آنر هم فکر میکنم .ممنون میشم کمک کنید.

omid s در تاریخ : 1404/8/9

متوجه نشدم سفلرش دادی
برای همین گفتم یه نگاه به انکر بنداز.
مبارکت باشه. کیفیتش رو چجوری میخوای ببینی
اگر منظورت سرعت شارژ و کیفیت چاپ و بدنه شارژر هست که توی کپی ها هم هست
شما دستگاه تست نویز و ریپل دارین؟

omid s در تاریخ : 1404/8/9

شارژر مشتری؟؟؟مشخصه که ننوشته شارژر مشتری
بلکه نوشته تمام اجناس مورد بررسی قرار میگیرن.......

بله درسته.معمولا چند تا نمونه رو مورد تست قرار میدن و به بقیه جنس ها از همان مدل تعمیم میدهند

منتهی داخل سایت نوشته که تمامی اجناس....

حق با شماست مشتری حق انتخاب داره و کسی حق دخالت در انتخاب فرد دیگری ندارد
اما شما پست های قبلی رو ببین_چند مرتبه چشم بسته گفته شارژر دومی که بنده خریدم تقلبیه_ خب چرا؟دلیل اسرار به تقلبی بودن چیه؟

و در مورد دو خط آخر که پرسیدی
بله من متوجه منظورشون از تست کردم شدم
اما
حرفم اینجاست که تو سایتشون نوشته تمامی اجناس چه اصل چه کپی مورد بررسی قرار میگیرن
خب چطوری همه اجناس مورد بررسی قرار میگیرند؟

بعد مگه تمامی مشتری ها دستگاه تست ریپل و نویز دارن که سانترا میگه اگر مشتری خرید و دید که ریپل یا نویز بیشتر از ۵ در صد بود شارژر رو عوض میکنه یا پیگیری میکنه ؟
مشتری چطوری متوجه این موضوع میشه؟
مثلا خود من
شارژر اولی که خریدم کپی بود
ظاهرا کپی افتضاحی هم بود چون شارژر رو شکوندم و بردش رو دیدم

اما تو عمل به خوبی کارش رو انجام میداد.نه گوشی نه شارژر چیز غیر عادی نشون نمیدادند
حالا مصرف کننده چطور متوجه بشه که ریپل و نویز شارژری که خریده چقدره؟ مگه همه دستگاه تست دارند؟

مسعود ص در تاریخ : 1404/8/8

درود . کابلی که از سانترا میگیرین ایمارکر داره و این کابل بخاطر طول زیادش بخاطر مس فوق العاده با کیفیتش و همچنین چیپ ایمارکرش گرونه . من دیروز تو ی سایت واقعا مطمئن این کابلو تقریبا ۱۷۰۰ قیمت گرفتم . برای اطلاع دوستان تو این شرایط اقتصادی اصلا لزومی نداره این هزینه های بالا رو بدین . با نصف این قیمت شارژر ۴۵۱۰ ، میتونین از انکر ، مک دودو و پاورلوژی شارژرهای فوق العاده با کیفیت بگیرین حتی شارژرای انکر و بلکین تائیدیه اپل رو دارن ولی متاسفانه ۹۰ درصد مردم بی اطلاعن . طرف میره ۳ تومن میده شارژر مثلا اصلیه ۲۰ وات اپل میخره در حالیکه با ۱ میلیون تومان میتونه شارژر انکر تهیه کنه و خیالش راحت باشه . برندایی مثل یوگرین ، بیسوس ، اکی ، گرین لاین هم هستن که قیمتاشونم پایین ترن
مثلا مک دو دو با دو تومن ی شارژر ۶۵ وات همراه صفحه نمایش و همراه کابل
۷۰ سانتی قرقره ایی جم شونده بهت میده که هم pd داره هم pps سامسونگ و هم میتونی ۳ دستگاه با امنیت بالا شارژ کنی و گان هم هست خیالت هم از بابت همه چیزش راحت باشه تو ایران ما چون اپل و سامسونگ شارژر رو حذف کردن بعضیا سر همین شارژر و عدم آگاهی مردم خوب سو استفاده میکنن خوب پولایی هم از مردم ناچار میگیرن این رو برا کسی نوشتم که میخواد باهزینه ی کمتر ی شارژر مناسب و کار آمد تهیه کنه

امید ر در تاریخ : 1404/8/8

دو ماه پیش خریدم ۲۵۰۰ حتما الان بالای ۳ تومنه ولی مطمئنم اصله هم نشون چند نفر دادم هم عکسشو زدم تو ai گفت صد در صد اصله
اصلا همه اینها به کنار تجربه استفاده خودم که از لحلظ عملکرد و جنس و متریال شارژر کامل معلومه اصله

محسن ب در تاریخ : 1404/8/8

سلام مجدد به دوستان
خواهر بنده می خواد آیفون 16 بخره و در نتیجه شارژر هم لازم داره.
با توجه به اینکه در مورد شارژر 4510 ساموسنگ، تو همین سایت سانترا نوشته بود برای آیفون مناسبه و تست کیفیت هم داشت، بنده برای خرید شارژر 45 وات سامسونگ بهشون پیام دادم و سوال کردم:
در مورد فاکتور گفتن که فاکتور الکترونیکه و در پنل کاربر قابل مشاهدست اما اگر کاغذی هم بخوام کافیه بعد نهایی شدن سفارش تماس بگیرم، برام با شارژر فاکتور کاغذی ارسال می کنند. حتی پرسیدم که سربرگ داره یا نه و تایید کردند که فاکتور دارای سربرگ سانترا هستش. البته گفتند در سایت ثبت نام کنم تا برام پنل فعال شده و فاکتور صادر بشه. تو صفحه قوانین سایت هم نوشته.
اگرچه بر این باور بودم که شارژرو پلمپ می فرستند و آقا امید در اشتباهه، با این حال باز هم در مورد بازکردن شارژر مشتری برای تست پرسیدم. گفتند شارژر ارسالی پلمپه و از هر مدل شارژر چه کپی چه اصلی، چند تا رو نمونه باز می کنند و تست می کنند تا کیفیت مشخص بشه نه اینکه شارژر مشتری هم باز بشه و تست بشه. من سفارش دادم برام بفرستند حالا اومد از کیفیت شارژر در جریان می گذارمتون.
فیلم تست شارژر سامسونگ با آیفون 16 پرومکس تو اینستاگرامشون بود که نگاه کردم. سازگاری با آیفون صحت داره و با سرعت 29 وات شارژش می کنه. حتی شیائومی 67 و 120 واتو هم تست کردن. اونا هم تا 29 وات شارژ می کنن پس اگر شارژر شیائومی وات بالا دارین با کابل همون شارژر، تا 29 وات آیفون های جدید تایپ سی رو شارژ می کنه. دوباره پول شارژر ندین. آیفون تایپ سی که شده خیلی خوبه سازگاریش رفته بالا.
راستی یه نکته مهم: هم تو صفحه شارژر نوشته هم تو چت گفتن که کابل همراهش 5 آمپره و چیپست ایمارکر داره. درواقع این کابل در صورت استفاده از شارژر 20 ولت و جریان 5 آمپر، 100 وات توان داره! آقا مسعود هم اشاره کردن به قیمت بالای خود کابل. فک می کنم یک دلیلش همین چیپست ایمارکر باشه.

ساسان م در تاریخ : 1404/8/8

سلام و احترام،
دوست عزیز این مدل بسیار با کیفیته و کابل بلند هم همراهش داره اما بسیار گرانه.
به این لینک در سایت سانترا یه سری بزنین، تست های کاملا فنی داره که حتی شرکت سامسونگ هم براتون به نمایش می ذاره.
کامل بخونین تستاشو تا از کیفیت جنس اصلی آگاه بشین.

https://www.santra.ir/products/charger/ORG4510C/%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98%D8%B1-GaN-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%A8%D9%84-1.8-%D9%85%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C-%D9%88-%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%AC%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%84-45-%D9%88%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%D9%88%D9%BE%D8%B1%D9%81%D8%B3%D8%AA-2.0-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%AF%D9%84-EP-4510-%DA%A9%D8%AF%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84-102.php?color=%D9%85%D8%B4%DA%A9%DB%8C

محمد د در تاریخ : 1404/8/7

سلام
سایت موبونیوز شارژر EP-t4510 رو پیشنهاد داده،دوستان کسی تجربه استفاده از این مدل رو داره؟

حامد م در تاریخ : 1404/8/7

من در این مورد حق رو به شما میدم آقا امید . البته من فقط وقت کردم چند چت شما رو ببینم بقیه رو وقت نکردم اصلا بخونم فورا این پیام کامنت رو نوشتم
توصیه شدید حقوقی من به شما به هیچ وجه عکس چت ها رو تحت هیچ شرایطی منتشر نکن در واقع اسکرین ریکورد بگیر و پیش خودت نگه دار. انتشار عکس چت شما رو در خطر حقوقی بالایی قرار میده .عکس چت و پیام حتی صدا نباید عمومی منتشر بشه صرفا باید در دادگاه جهت گرفتن حق ارائه بشه .العان چون به چت اشاره کردی از چت هات فیلم صفحه بگیر و پیش خودت نگهدار .اسکرین شات زیاد ارزشی نداره .
دستت درد نکنه که مردم رو آگاه میکنی اما آتو دست هیچ کسی نده منم فورا تا کامنت هارو دیدم که دارن تحریک به منتشر کردن میکنن اینو برات نوشتم و میفرستم امیدوارم سریع بخونی و دیر نشه.

omid s در تاریخ : 1404/8/7

فاکتور الکترونیک رو چطور میشه جایی ارائه داد؟!
دوستان کاربلد بیان توضیح بدن.

توی این فاکتور الکترونیکی چه چیزهایی قید شده؟
فقط اینکه فلان شخص فلان مدل شارژر رو خریده
یا مشخصات شارژر به همراه تست ریپل و نویز همون شارژر با ذکر شماره سریال در تست؟!؟!

اگر احیانا کسی به مشکل خورد و نیاز داشت که مستندات و فاکتور خریدش رو در جایی دیگر ارائه بده
آیا غیر این هست که فاکتور الکترونیکی کارش رو سخت میکنه؟

omid s در تاریخ : 1404/8/7

اما اینکه شما مدام بحث اون شارژر nfc دار رو پیش میکشی دلیلش چیه؟
دلیلش چیزی نیست جز عوض کردن بحث و فرار از پاسخگویی درست

محسن ب در تاریخ : 1404/8/7

شما در برداشت بند نوشته شده دچار اشتباه شدین ...

هیج جا ننوشته شارژر های مشتری رو باز می کنه تست کنه. درواقع جنسهایی که میارن، یه نمونش یا شاید هم چند تاش تست میشه، قرار میدن تو سایت که عملکردش رو ببینید نه اینکه همرو تست کنن باز کنن!!! شما دقت بفرمایین محصولات دارای شناسه هستن برای همینه دیگه.

معمولا در الکترونیک به همین شکله. یک یا چند مورد تست میشه تا از کیفیت و عملکرد سری محصول شناخت و اطمینان به دست بیاد. البته در مورد Quality Controlممکنه وضعیت فرق بکنه که به خود کارخانه مربوطه.

وجود این همه اطلاعات فنی تو یه سایت فروش درواقع یه چیز مثبته. شما هرجا میری فقط به حرف افاقه می کنند. شما هم بخون و نخر اگه بازم شک داری اینهمه تخریب لازم نیست. ببخشید من دخالت کردم ولی پسر خوب این همه به لینک بارکد و باور اشتباه پافشاری کردی، بعد هم اومدی اطلاعات اشتباه در مورد یه سایت فروش پخش می کنی.من الان خوندم صفحه قوانین سانترا رو، هیج ننوشته شارژر مشتری باز میشه. تو الکترونیک وقتی تست انجام میشه، روی یک یا چند نمونه هست. مطمئن باش منظورشون از همه شارژرها اینه که هر جنسی میارن نمونه تستشو میذارن که گذاشتن. شما تصور کن شارژر هر مشتری که میفروشن باز کنن بعدش تست کنن، خوب اون وقت صفحه هر محصول هزار تا خط نوشته و عکس تست تکراری میشه که!!! چطور متوجه نشدی منظورشون از تست کردن محصولات چیه؟ بعد پلمپ کردن مگه الیکه؟؟؟
...

مسعود ص در تاریخ : 1404/8/6

درود دوست عزیز ضمن احترام به شما . تصور شارژر ۴۵ وات اصلی با قیمت ۲۵۰۰ واقعا غیر ممکنه با این قیمت دلار . چرا که کابل اصلیش فقط بالای ۱۳۰۰ هست سود فروشنده چی ؟ فروشنده چقد رو این شارژر سود گرفته؟ نکنه شما فکر کردی تو این شرایط تورمی فروشنده ۲۰۰ یا ۳۰۰ هزار تومن ازت سود گرفته ؟ خیر اون موبایل فروش حداقل رو ی شارژر ۳ تومنی یک میلیون سود میگیره و میده ۴ تومن .سود ۲۰۰ تومن و ۳۰۰ هزارتومن مرد دیگه رفیق.کابل چند؟ شارژرش چند؟؟؟ سود شارژر فروش چند؟؟؟

omid s در تاریخ : 1404/8/6

بیخیال تست آنتوتو از گوشیت استفاده کن و حالشو ببر

X6pro هرچقدرهم خوب باشه. تو بحث رابط کاربری و نرم افزار خیییلی عقبه و اصلا قابل قیاس نیست با سامسونگ
به نظرم نرم افزار واقعا مهمه
چون مباعث میشا صرف کننده از موبلیلش لذت ببره یا اینکه مدام رو اعصابش باشه

سامسونگ توبحث نرم افزار بسیار پخته تره نسبت به بقیه برندها
تجربه استفاده از هر سه تا شو داشتم
اول سامسونگ
دوم انر
سوم با اخلاف زیاد شیائومی

omid s در تاریخ : 1404/8/6

نه داداش
من همینکه گوشی خریدم رفتم سراغ یه مغازه شهرمون که مثلا آشنا بود
اون بود که شارژر nfc رو بهم فروخت......

بعدش با کلی گشت و گذار در مغازه ها دیدن جنس هاشون(که از اول تا آخر همه میگفتن جنس من اصل هست)
وارد کننده رو پیدا کردم و شارژر دوم رو ازش خریدم.....

چیزی که اذیتم کرد این بود که شارژر اولی رو آشنا بهم داد....
من از بیگانگان هرگز ننالم
که بامن هرچه کرد آن آشنا کرد......

امید ر در تاریخ : 1404/8/6

من شارژر ۴۵ وات ویتنام اصلی خریدم با کابل یکو نیم متری ضخیم با کیفیت هم باهاش بود ۲۵۰۰ تومن
هر یک دقیقه دو درصد شارژر میکنه و کوویک شارژر ۲ هم هست از لحاظ عملکرد و متریال و ظاهری کاملا معلومه اصلیه
لطفا دیگه بحث شارژر رو تموم کنید
من تو آنتوتو ورژن ۱۱ به امتیاز ۱۲۶۳۰۰۰ رسیدم که با امتیاز x6pro برابر بود ولی تست جلو کولر انجام دادم با دمای ۲۲ درجه

omid s در تاریخ : 1404/8/6

بله
در سایت سانترا قید شده است که:
در سانترا تمام اجناس، چه کپی چه اصلی، با تجهیزات فنی روز تست شده و سپس بر اساس میزان کیفیت خروجی ، درجه بندی می شوند .
ولی ذکر نکرده که چطور اجازه دارد پلمب شارژر (مخصوصا شارژرهای اورجینال) سامسونگ رو باز کند_از شارژر تست بگیرد_و مجددا آن ها رو پلمب میکند؟!!
و اگر واقعا از همه ی شارژر ها تست میگیرد،پس چرا حاضر نیست که در قسمت تست هر شارژر خاص مشخصاتی مثل شماره سریال همان شارژر رو قرار دهد تا مشخص شود این تست برای همین شارژری است که در دست خریدار هست
و چرا حاضر نیست فاکتور کاغذی که درون آن قید شده باشد تست ها مختص همان شارژر خاص هست +مهر و امضا رو ارائه دهد؟

omid s در تاریخ : 1404/8/6

دوستان گرامی
من سایت سانترا رو بازدید کردم
جالبه که فروشگاه سانترا برای شارژر کپی 25 واتی خودش، اعداد دقیق تست ریپل و نویز را منتشر می‌کند و آن را با اورجینال مقایسه می‌کند، اما برای شارژر 45 واتی اورجینال و پلمب، حاضر به ارائه شماره سریال واحد تست شده نیستند. این نشان می‌دهد که تمرکز اصلی بر روی ارائه مستندات فنی مدل کلی است، نه تضمین اصالت و کیفیت شارژر خاصی که خریدار دریافت می‌کند. اگر تست‌هایشان اینقدر قوی است، چرا از ارائه مستندات واحد و شارژری که تست شده (با ذکر شماره سریال) طفره می‌روند؟

omid s در تاریخ : 1404/8/6

آقا ساسان
با توجه به پست های قبلی
متوجه شدم که شما از فروشگاه سانترا تعریف می‌کنید، و این خوب است. اما باید توجه داشت که این فروشگاه برای شارژر کپی 25 واتی خود، جزئیات دقیق تست‌های ریپل و نویز را منتشر کرده است، در حالی که برای شارژر 45 واتی پلمب‌شده اصلی که قیمت بالاتری دارد، از ارائه شماره سریال واحد تست‌شده خودداری می‌کنند. این عدم شفافیت در مورد اثبات تطابق واحد تست با واحد فروشی، یک ریسک بزرگ است، به خصوص وقتی فاکتور رسمی کاغذی هم ارائه نمی‌شود. بهتر است قبل از تأیید مطلق، این تناقض در ارائه مستندات را در نظر بگیریم تا خدایی نکرده خریداران فریب نخورند

مسعود ص در تاریخ : 1404/8/6

درود power iq این قابلیت در برند انکر انحصاریه در بقیه برندا میشه pd شارژرای امروزی تفاوت زیادی با نسلهای قدیم دارن.بله ۱۸ وات میشه .انکر هم توان ۴۵ وات کامل به گوشیتون نمیده بحثش مفصله کمی کمتر از ۴۵ میده صارژر اصل سامسونگ هم همینطور زیر ۴۰ انتقال میدن

ساسان م در تاریخ : 1404/8/6

پژمان جان شارژر شیائومی چون از PPS مربوط به سامسونگ پشتیبانی نمیکنه کند تر شارژ می کنه ربطی به power iq نداره. انکدر یکسری پروتکل هارو توی شارژر بیشتر از برندهای خود گوشی مثل اپل یا سامسونگ پشتیبانی میکنه، اسمشو گذاشته power‌ IQ که درواقع جهت بازاریابی هستش. واژه IQ خیلی هوشمندانه استفاده شده اما ارتباطی به سلامت باتری نداره اما سازگاری شارژر با برندهای گوشی بسیار بیشتر میشه و همونطور که اقا مسعود گفت بیشتر بکار میاد چون دستگاه های بیشتری ساپورت می‌کنه حتی بعضی لپتاپ های پاور دلیوری هم شارژ میشن. خود ۴۵ وات سامسونگ هم می‌تونه خیلی از دستکاه های پاور دلیوری رو غیر از سامسونگ، مثل گوشی های ایفون، شارژ کنه اما مثل انکر پروتکل زیاد نداره و سلامت باتری هم به ریپل و نویز بستگی داره که البته تاحدی، توسط مدار شارژ داخل گوشی فیلتر میشه.
ریپل و نویز شارژر اصلی سامسونگ ۴۵ وات بسیار پایینه و هیچ خطری برای هیچ دستگاهی، حتی هندزفری، نداره. مدار شارژ درون هندزفری هم، فقط به میزان نیاز نه بیشتر مصرف می‌کنه.

ساسان م در تاریخ : 1404/8/6

... رفتی چت کردی باهاشون که بیای بگی سند نمی فرستن فاکتور نمیدن😂😂😂
خوب برو تو صفحه قوانین و شرایط که قبل خرید باید قبول کنین، همونجا به وضوح با میزان دقت تست ها، نوشته که شارژر که دست خریدار میرسه باید مطابق تست باشه با توضیحات مربوط به دقت تست و واریانس ایناهاش:

"محصول خریداری شده، باید مطابق با تست های فنی گزارش شده در سانترا ( با در نظر گرفتن دقت تست قید شده در توضیحات آن و واریانس عادی محصولات تا 5 درصد)، یا بهتر از آن عمل کند." از این بهتر؟؟؟

ضمنا فاکتور هم نوشته الکترونیک در پنل کاربری هستش :

"پیشنهاد می شود جهت خرید از طریق سایت و ثبت نام شده اقدام فرمایید تا به فاکتور و رسید خرید خود در پنل کاربری، دسترسی داشته باشید چراکه در دنیای مدرن دیگر فاکتور به صورت کاغذی ارسال نمی شود و به شکل الکترونیک در پنل کاربری قابل مشاهده است."
اینارو فرستادم تا فک نکنی ما نمیدونیم هیچی هر چی شما بگی ملاکه.
بنده خودم ازشون خرید کردم تست کردم شارژراشون کاملا اصله، بعد اومدم اینجا به بقیه معرفی کردم. برو پستای قدیمی منو بخون قبل سانترا و این حرفا، بنده بودم اینجا و سعی می کردم دوستان رو راهنمایی کنم و بارها گفتم کار من تست فنی شارژر هست. شارژر وقتی اسکن میشه هیچ سایتی نمیره فقط کد مربوطه میاد که وقتی سرچ میشه اطلاعات مدل شارژر میاد، این سایت سامسونگ نیست گوگله. گوگل میدونی چیه؟؟😂😂. شما هم هر سندی داری آپلود کن به نمایش بذار قبلا بقیه عکس گذاشتن سایتای آپلود عکس، همینکارو کن.
خیلی از فروشگاههای آنلاین الان فاکتور کاغذی نمیدن... چیز جدیدی نیست.
شما دوبار شارژر 45 وات خریدی نکنه هر دوشو از ابو شهاب خریدی؟😂😂😂
من همونیم که بهت گفتم شارژرت فیکه یادته؟؟؟ بعد رفتی باز کردی دیدی راست گفتم. الانم راست میگم. آره داداش شما از ابوشهاب نخریدی هردو رو اگر خریده باشی که خیلی بدتره!😂😂😂 حداقل یکیش مال جای دیگست. این حرف شماست وقتی فهمیدی فیکه:

"از فروشنده شهر خودمون خریدم که یعنی آشنا باشه......."

مطمئن باش باز هم در اشتباهی.
شما نمیدونی تو سایت سامسونگ میره یعنی چی. یعنی سایت سامسونگ بازشه مستقیم لینک بده بلد نیسی اینو؟!!!😂😂😂😂
در برخی شارژر ها، یه کد با اسکن میاد که وقتی سرچ میشه اطلاعات شارژر تو گوگل میاد نه سایت سامسونگ. نمومنش واژه GH44 هست قبلا هم گفتم. هم تو اصلی هم تو فیکا هست.
شما برا خودت اطلاعات دیگه پخش می کنی.

ضمنا سانترا که مال بابای من نیست، اصلا تو بیا بگو همش فیکه سند نمیده فلانه. با خراب کردن دیگران من که زیر سوال نمیرم مشکلت با منه ولی نمیتونی منو زیر سوال ببری چون دانششو نداری.
...
اومدی میگی به من سند نمیده، ببین فاکتور فروشش الکترونیک هست ...

با این نوشته شما موافقم و دیگه پیامهای شمارو نمی خونم اینو درست گفتی. شما کلا برا خودت خوشحالی خیلی😂😂😂😂😂😂
خوش باشی استاد. همه دنیا نابلدن فقط شما بلدی حداقل 4 تا سایت علمی خارجی ببین نه بلاگرای بی دانش. برو تو سایت سامسونگ با اسکن بارکد خیالی و خوش باش دوباره😂

Pejman _ در تاریخ : 1404/8/5

درود آقا مسعود. ممنون که این اطلاعات مفید رو باهامون به اشتراک گذاشتی. اگه شارژر ۱۰۰ وات انکر رو به این گوشی وصل کنم، توان ۴۵ وات رو بهش منتقل میکنه؟ آداپتور ۶۷ وات شیائومی سرعت شارژ رو به ۱۸ وات (طبق گفتهٔ دوستان) کاهش داد پس یعنی اون قابلیت IQ در انکر رو نداره، درسته؟!

omid s در تاریخ : 1404/8/5

عجببببب
شما که معنی لینک و سایت رو بلدی بگو....

همین الان شارژر سامسونگ که سانترا زده اورجینال
QR کدش سایت سامسونگ رو میاره
حالا شما میخوای قبول نکنی خب نکن
ولی متاسفانه برخلاف نظر شما 😂چیزی که مشخصه QR کدش میاره سایت سامسونگ رو.....
فیکه؟🤣

من شارژرم رو حضوری از ابوشهاب خریدم
برچسب ابوشهاب روی جعبه کارتن و از اون مهمتر فاکتور خریدم هست😉
در ضمن
من با سانترا در مورد اینکه آیا تضمین کتبی با مهر و امضا فروشنده به همراه شارژر برای خریدار میفرسته؟
که تایید کنه تست های انجام شده برای همون شارژر خاص که رسیده دست مشتری
اما جوابشون این بود که فاکتور و سند نمیفرستند.....

مستندات حرفایی که زدم موجوده
هم شارژر سانترا (جهت موضوع QR کد)

هم از خریدی که از ابوشهاب داشتم

هم اسکرین شات چت با سانترا رو دارم

هرکس خواست بگه واسش میفرستم
ای کاش اینجا میشد عکس فرستاد و همینجا میفرستادم....

من گفته بودم اینجا بحث نکنیم و وقت دوستان رو نگیریم
ولی خودت خواستی اینجا ادامه بدیم
حالا که متوجه شدی بحث با بنده بی فایدست
از این به بعد وقتی پیاممو دیدی زودی ردش کن تا نخونی🫣 😂

از اینکه وقت بقیه دوستان رو گرفتم عذر میخوام🌹

مسعود ص در تاریخ : 1404/8/5

در ضمن کسی که میخواد نزدیک ۵ میلیون بده شارژر ۴۵ وات سامسونگ بخره از مثلا فلان سایت که آخرشم تو دلش شک داره که واقعا اصله یا نه؟ بهتره این مبلغ وحتی کمتر از این مبلغ بده ی شارژر ۱۰۰ وات انکر بخره که کلی استاندارد و پروتکل برای محافظت از باتری داره که شارژر اصلی سامسونگ یک دهم این استانداردها و پروتکل ها رو هم نداره بعدا هم این شارژر بیشتر بدردش میخوره اونیکه بخواد بفهمه متوجه میشه من چی گفتم

مسعود ص در تاریخ : 1404/8/5

درود این پست مینویسم برای کسی که قصد متوجه شدن داره نه برای اونیکه میخواد رو باورای ۱۰ سال پیشش پا فشاری کنه
شارژرهای امروزی بطور مثال انکر فناوری به اسم power iq داره که در زمان اتصال سیم شارژر به گوشی توان مورد نیاز گوشی میسنجه و جریان مورد نیاز گوشیو به گوشی انتقال میده
یعنی چی؟ یعنی اینکه شما اگر ی شارژر با توان ۲۵۰ وات رومیزی انکر رو به ی هنذفری بیسیم متصل کنید (که باتریش نهایت یک گرمم وزن نداره) باتری صدمه نمیبینه . چرا ؟ چون شارژر انکر فناوری power iq داره که توان مورد نیاز هنذفریو بهش منتقل میکنه . چرا هنذفریو مثال زدم؟ چون آسیب پذیرتر از باتری هنذفری نداریم . علاوه بر poweri q این شارژرها کلی امکانات برای حذف نویز و اتصال کوتاه و کاهش گرما و... خیلی چیزای دیگه دارن و شما قبل اینکه بیای رو این پست واکنش نشون بدی فقط دو دقیقه تو اینترنت وقت بزار در مورد فقط همین یک مورد power iq بخون . مردم با باورای غلط ده سال پیشت گمراه نکن و خیلی هم حق به جانب حرف نزن بعضیا ی جوری تو این صفحه حرف میزنن که انگار دارن سند ۶ دانگ منگوله دار میزنن

حامد م در تاریخ : 1404/8/5

توان پایین تر از وات اعلام شده سازنده مشکلی نداره .به شرط اصلی بودن شارژری که استفاده میکنید .مثلا اگر ۴۵وات داشته باشید و با ۲۵یا ۳۳وات شارژ کنید مشکلی نداره به شرط اینکه شارژر اصلی باشه اما استفاده از وات بالاتر از توان گوشی را حتی پشتیبانی فنی سایت سامسونگ هم توصیه نکرد.
باطری ها برای توان بالاتر بهینه میشن اما هیچ مشکلی نداره با جریان کمتر شارژ بشن حتی عمر اونها هم بیشتر میشه چون رسوب گیری و فسفاته شدن باطری در جریان های بالا ایجاد میشه البته به مرور زمان هم ایجاد میشه اما جریان بالا و گرما فسفاته شدن باطری رو سریع تر میکنند .در مورد pc خود کامپیوتر آسیب میبینه نه گوشی . مثلا گوشی رو با لپتاپ شارژ نکنید و اتصال شما کوتاه مدت باشه وگرنه io یا چیپ شمالی کامپیوتر یا لپ تاپ آسیب میبینه به خاطر اینکه در حداکثر جریان دهی قرار داره .جریان خروجی بهترین لپ تاپ یا مادربرد pc بین نیم تا ۱آمپره .

امیرحسین ر در تاریخ : 1404/8/5

سلام بزرگواران
امروز متوجه یه مشکل تو گوشیم شدم، نمیدونم برای همه هست یا اسپیکر من مشکل داره
وقتی صدای کیبورد (همون تق تق) رو قعال میکنم و صدا از ۸۰ درصد بیشتر هست اگه محیط آروم باشه متوجه میشم که از اسپیکر یه صدای نویز شنیده میشه علاوه بر تق تق تاچ کیبورد (انکار دیافراگم اسپیکر پاره شده باشه) تو پخش موزیک و... اصلا متوجه نمیشم فقط تو مواردی که یه صدا با فرکانس بالا و منقطع مثل تق تق دکمه های کیبورد پخش میشه. بعد که با گرفتن نور داخل برش اسپیکر رو نگاه کردم انگار وسط توری خروجی اسپیکر یه سرواخ باشه (حالا مطمئن نیستم سوراخ هست یا نه یا اگه هست برای همه هست یا نه) خواستم ببینم چون اطرافیانم این گوشی رو ندارن ممکنه سما این دو مورد رو چک کنین و اطلاع بدید که برای شمام هست یا خیر
ممنون از توجه همگی

ساسان م در تاریخ : 1404/8/5

مقایسه شما کاملا اشتباه و گمراه کنندست دوست عزیز. قبلا در این مورد اینجا توضیح داده شده. دلیلی نداره باز تکرار شه میتونین متنای قبلیو بخونین. توان بالا یا پایین تر شارژر مشکلی ایجاد نمیکنه. اتصال به کامپیوتر هم خطری نداره مگر اینکه منبع تغذیه کامپیوتر و پس از اون هم، مدار تغذیه بخش USB کامپیوتر برق تمیز ندن(ریپل و نویز بالا)، که موضوعی جدا از سرعت هستش.
واقعا ناراحت کنندست انقدر افراد بر باورهای اشتباه اصرار می کنند.

ساسان م در تاریخ : 1404/8/5

شما معنی میره تو سایت یا لینک سایت رو نمیدونین؟!!!
هیچ شارژر اصلی تو سانترا یا هر جای دیگه، بارکدش نمیره تو سایت و لینک سایت نمیده آقا امید.
فقط بعضیاشون کد میدن، کد رو سرچ کنین اطلاعات میاد قبلا هم گفتم. براتون متاسفم که انقدر سعی دارین دیگران رو گمراه کنین که به بگین خودتون درست فکر می کنین. ضمنا اعتماد من به سایت سانترا به دلیل اطلاعات و تست های فنی فوق العاده ای هست که می ذاره. یعنی واقعا ندیدی تستاشو که سوال بی ربط می فرمایی؟!!

یه نکته جالب راجع به شما اینه که شما به شخص دیگری برای شارژر اصلی، سایت ابو شهاب رو پیشنهاد داده بودین ولی خودتون از جای دیگه خریدین!!!
معلومه به حرفای خودتون هم اعتماد ندارین.
صحبت من با شما دیگه ادامه نخواهد داشت چون فایده ای نداره. شما کلا دنبال پخش اطلاعات اشتباهی. خواندن پیام های شما اینجا اشتباهه.

ساسان م در تاریخ : 1404/8/5

1- شما جواب مفیدی دارین همینجا بفرمایین.
2- دلیلی وجود نداره من بیام واتزاپ چون شما می خوای.
3-واقعیت اینه که صحبت با شما فایده ای هم نداره چون کاملا مشخصه فقط به حرف اشتباه خودتون باور دارین.
4- شما بادی سند ارائه کنی نه بنده!
5- از جایگاهی برخوردار نیستین که بفرمایین بنده باید چیزی رو ثابت کنم، ضمن اینکه مشخصه شارژرتون فیکه با همون معیارهای اشتباه شما.

alireza w در تاریخ : 1404/8/4

تعجب میکنم دوستان میفرمایند هر توانی مشکل نداره یا اینکه ۲۵ وات روی باتری ۴۵ وات مشکل نداره ! بله مشکل نداره شارژ میشه مثل این که شما بنزین بی کیفیت رو توی ماشین مدل بالا بریزی معلومه راه میره ولی خب کار عاقلانه ای نکردی بعد یه مدت ممکنه موتور مستهلک بشه ! اون باتری طراحی شده برای این ولتاژ و جریان نامی . برای عمر بیشتر باتری بهتره رعایت بشه. حتی بنظر من اتصال بلند مدت گوشی به کامپیوتر از طریق کابل به ضرر باتری تموم میشه

omid s در تاریخ : 1404/8/4

آقای ساسان ظاهرا شارژر های سانترا هم بارکدشون سایت سامسونگ رو میاره
پس اونا هم باید فیک باشن
درسته؟
اگر درسته پس چرا از سانترا میگی؟
اگر اشتباهه چرا اون بارکد ها هم سایت سامسونگ رو میاره؟

omid s در تاریخ : 1404/8/4

اولا
اگر متن رو خونده باشی متوجه شدی گفتم بیا واتس اپ
ولی موافقت نکردی و حالا چون نیومدی تا بحث گفتگو کنیم معنیش این هست که من نتونستم جواب شما رو بدم!؟

دوما
در رابطه با بارکد و QR کد، دلیل و سند و مدرک معتبر ارائه بده تا همه استفاده کنند
سوما
شارژر دوم رو هم باید ثابت کنی که اصل نیست

ساسان م در تاریخ : 1404/8/4

سلام استفاده کنید هیچ مشکلی نداره فقط سرعت شارژ کمتره. خیالتان هم راحته اصلیه. ۲۵ وات اورجینال الان سایت سانترا بالای ۱.۵ هستش. بازار فیکاش پره. هزینه شارژر نکنین اگه سرعت بالاتر نیاز ندارین همون شیائومی عالیه.

ساسان م در تاریخ : 1404/8/4

اون ازون اطلاعت اشتبات در مورد بارکد شارژر اورجینال اینم در مورد توان شارژر و گوشی. وقتی اگاه نیستی دیگران رو گمراه نکن اقا امید. به دلیل باورهای اشتبات، دوبار شارژر فیک خریدی، الان هم اومدی بقیرو گمراه میکنی. شارژر شیائومی خیلی خوبم همخوانی داره فقط سرعتش کمتره چون به جای pps سوپرفست سامسونگ میره رو pd تا ۱۸ وات. هیچ مشکلی نداره .
یادمه ازت چند تا سوال کردم هیچ کدومو نتونستی ج بدی. وقتی نمیدونی بقیرو گمراه نکن مردم با زحمت پول در میارن الکی چرا شارژر جدید بخره اگه سرعت شیائومی کافی بود براش؟

omid s در تاریخ : 1404/8/3

استفاده از شارژر با توان پایینتر مشکلی نداره به شرط اینکه گوشی از اون جریان شارژر پشتیبانی کنه
و شارژر هم همون جریان مورد نیاز گوشی رو تامین کنه(حاصل ضرب آمپر و ولت)

مثلا گوشی های جدید سامسونگ که از شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی میکنند
با شارژر ۲۵ وات هم بدون مشکل شارژ میشوند.

شارژر ۳۳ وات شیائومی ظاهرا همخوانی نداره

Pejman _ در تاریخ : 1404/8/2

درود. استفاده از شارژر توان پایین‌تر به نظر نمیرسه مشکلی داشته باشه
قبل‌تر S20 Ultra با وجود پشتیبانی از 45W با آداپتور 25W داخل‌ جعبه عرضه شده بود.

alireza w در تاریخ : 1404/8/1

سلام بنظرم نه فقط برای گوشی . برای هر وسیله ای حتما آداپتور متناسب با باتری اون وسیله رو استفاده کنید. نه کمتر نه بیشتر از ظرفیتش

alireza w در تاریخ : 1404/7/30

سلام من همچین مشکلی ندیدم ولی شما توی قسمت زیر بروید :
display
navigation bar
more options
اینجا حالت دکمه ی برگشت رو چپ چین کنید اگر بازم مشکل داشت احتمال ایراد تاچ دیگر نیست و مشکل نرم افزاری هست
ولی اگر تو این حالت مشکل برطرف شده احتمالا حساسیت تاچ در اون نقطه کم شده . گارانتی اطلاع بدید

سام س در تاریخ : 1404/7/30

سلام بنطرتون از اداپتور گوشی قدیمی ک xiaomi poco x3 pro هست ۳۳ وات استفاذه کنم برای گوشی جدیدم ک ساموسنگ a56 ؟
اگر پیشنهاد اداپتمر دیگه دارید که خودتون هم استفاده کردید راضی بودید بگید

Pejman _ در تاریخ : 1404/7/30

سلام. من از Swipe gestures استفاده میکنم ولی رو Buttons هم تست کردم مشکلی نداشت. فعلا از تو تنظیمات Touch sensitivity رو فعال کن شاید درست شد.

omid s در تاریخ : 1404/7/30

سلام.بستگی به شما داره که از گوشی چی میخوای
اگر ثبات،آپدیت نرم افزاری و طول عمر و کلا گوشی ای میخوای که توی همه قسمت ها(دوربین_صفحه نمایش_پردازنده_و ....) تناسب داشته باشه سامسونگ بخر

اگر نه شیائومی بخر
البته ۱۲ پرو قدیمی شده مال سال 2021 هست

من شیائومی داشتم.نسبت به سامسونگ هم قیمت خودش کیفیت صدا ی بهتری داشت،شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی میکرد که شارژر هم درون جعبش بود
اما
نرم افزار و رابط کاربری مذخرفی داره.کل این دو سال که داشتمش همش باگ داشت و رفع نشد.....
از لحاظ پشتیبانی و آپدیت خیییلی عقب تر از سامسونگه
دوربینش هم کمی ضعیف بود نسبت به اون

مهدی ب در تاریخ : 1404/7/29

با سلام
2 ماه میشه این گوشی رو خریدم بخاطر ایراد سامسونگ در بحث سرعت شارژ و باتری میخواستم شیایومی بخرم ولی سالهاست سامسونگ دارم دلم نیومد سراغ برند دیگه برم شایدم چون به سیستم سامسونگ علاقه مندم
گوشی بدی نیست باطری و سرعت شارژ خوبی هم داره نسبت به سری آ هایی قبلی ام.
یه مشکل که شاید دوستان دیده باشن و راه حلی داشته باشن اینه که بعد از بروزرسانی به اندروید 16 دکمه برگشت ( back) گوشی درست کار نمیکنه یعنی بگیر نگیر داره گاهی عمل میکنه و بیشتر هم لمسش از کار می افته
اگه راه حلی داره لطفا بفرمایید چون حال گیر شده برام
ممنون از وقتتون

حامد م در تاریخ : 1404/7/28

یکی از دوستان جواب داده .امیدوارم این جواب هم به درد شما و بقیه بخوره .
بله یکی از نشانه های شارژر غیر اصل داغ کردن اون هاست البته شما فرمودین که دو تا شارژر دارید اول باید اون شارژر خنک زیر ابزار مناسب تست جریان کشی بشه اگر جریان و ولتاژ مناسب به گوشی داد و گرم کردن اون نرمال بود اون شارژر شارژر بهتری هست .کلا شارژر فست ارزونه حدود ۴۰۰اما تنها چیزی که باعث گرانی شارژر میشه چیپ های پیشرفته ای هست که فرکانس و pwm و دیوتی سایکل رو تنظیم کنن تا شارژر داغ نشه دمای شارژر اصلی هم ۵۰یا حداکثر ۵۱درجه بیشتر نیست .شارژر های لپ تاپ هم شما با دماسنج چک کنید هیچ کدام به بالای ۵۵نمیرسند .به صورت خلاصه گرمای نرمال .جریان واقعی .ندیدن اختلال در سنسور اثر انگشت هنگام شارژ اینا دلایلی هستن که یه شارژر با کیفیت رو از بی کیفیت جدا میکنن .اگر روی پروفایل من کلیک کنید نشانه های شارژر اصلی و ...رو میتونید بینید .

omid s در تاریخ : 1404/7/25

چاره ای نیست.باید ساخت و باهاش کنار اومد.هرچی هم بخریم بلاخره یه جاهاییش ضعف داره...‌‌

Matin R در تاریخ : 1404/7/25

یه زمانی یادمه به A12 نمره بیشتری از A51 داده بود
من خودم اون زمان A51 داشتم و با A12 مقایسه‌ش میکردم، واقعا تفاوت محسوس بود. A51 واقعا خفنتر بود ولی امان از دگزومارک.....

alireza w در تاریخ : 1404/7/25

سلام دوستان عزیز قبلا در مورد شارژر بنده کلی تحقیق کردم و رفتم یه شارژر دست دو 45 واتی ولی اصلی مدل TA-845 خریدم . حالا به تازگی گوشی A56 خریدم میخواستم بدونم این مدل شارژر برای این گوشی مناسبه ؟ و اینکه تفاوت مدلهای جدیدتر 45 واتی سامسونگ با این مدل در چی هست ؟ ممنون

فربود ف در تاریخ : 1404/7/25

بله مثلا من در خونه که پوشش شبکه خوب نیست با نت گوشیم بازی نمیتونم بکنم چون پینگ خیلی بالا پایین میره یکهو میره بالای 200 و زرد میشه و گاه حتی قرمز و بالای 400هم میره.با گوشی قبلیم وانپلاس بود این مشکل نبود. همین سیمکارت رو میگذارم داخل مودم هواووی که جدید هم نیست ده سال پیش خریدم و usb هم هست یعنی کوچیکه آنتن آنچنانی نداره خیلی راحت با پینگ سبز یکنواخت بازی می‌کنم. من از همه چیز a56 و خریدش کاملا راضی هستم فقط همین آنتن رو مخه

ساسان م در تاریخ : 1404/7/25

امید جان فرمایشی داشتین بفرمایین اینجا تا همه مطلع بشیم و اموزش ببینیم. تا الان که متاسفانه در مورد بارکد در اشتباه بودین. بنده دلیلی برای اینکه واتز اپ خدمتتون پیام بدم نمی‌بینم دوست عزیز. ضمنا هدف بنده بحث نیست.

ساسان م در تاریخ : 1404/7/24

زحمت بکیشید بفرمایید منظورتون از کیفیت کابل چه پارامتری و چه عددی در اون پارامتر هست؟

لطفا بفرمابید دمای طبیعی برای شارژر اصلی در یک بازه زمانی چقدره ؟ تعریف دقیق شما از داغ شدن تا حدی طبیعی هست چی‌هست یعنی چند درجه؟

مسعود ص در تاریخ : 1404/7/24

برند پاورلوژی ی کابل ۲۴۰ وات تولید کرده جنسش کنفیه ، ضخیم و فوق العاده با کیفیته . رو کابل ی صفحه نمایش گذاشته که توان خروجی از شارژر و همچنین اطلاعات دیگه رو نشون میده قیمتش هم یکو نیم میلیونه . کابل جالبی بود تازه وارد بازار ایران شده . دیروز تو اینستا دیدم کابلش آی سی داره و نویز و خیلی چیزای دیگه که تو ذهنم الان نیست رو فیلتر میکنه . کابل با ارزشیه جهت اطلاعتون گفتم

omid s در تاریخ : 1404/7/24

من هم مثل شما
بعد از سال ۱۳۹۴ دیگه سامسونگ نداشتم تا جدیدا که a56 خریدم
الان شیائومی و انر از قبل دارم
آنتن دهی اونا بهتره تا سامسونگ
مثلا انر رو میذارم کنار سامسونگ
انر سه یا چهارتا از آنتنش پر بود.سامسونگ یدونه!
البته بعضی از گاردها هم روی کیفیت آنتن اثر میگذارن

من خودم یه گارد ذخیم داشتم که با گذاشتن و برداشتنش آنتن گوشیم هم کم و زیاد میشد

ولی چیزی که مشخصه کلا سامسونگ یه مقدار توی آنتن دهی به نسبت بقیه برند ها ضعیف تره

omid s در تاریخ : 1404/7/24

دوست داشتی واتساپ پیامم بده
بلاخره مشخص میشه ⚔️
و بعد نتیجه گیری میکنیم و اینجا مطلب میذاریم تا دوستان هم استفاده کنن
اینجا بحث نکنیم بهتره
۰۹۲۱۱۸۳۴۵۴۸

مسعود ص در تاریخ : 1404/7/24

درود . آنتن دهی ضعیف سامسونگ بر میگرده به نسخه هایی که چیپ اگزینوس هستند . من تو نسخ اسنپ دراگون هیچ ضعف آنتنی تا به حال ندیدم

omid s در تاریخ : 1404/7/24

معمولا اونایی که دنبال جنس ارزون هستن
اصلا کاری به این جیزا ندارن و ذهنشون رو درگیر شارژر نمیکنن
راحت راحتن بی دغدغه😅

omid s در تاریخ : 1404/7/24

بادرنظر گرفتن کیفیت کابل
بله داغ شدن شارژر میتونه دلیل بر بیکیفیت بودنش باشه
البته داغ شدن تا حدی طبیعیه و شما باید مطمئن باشی که واقعا شارژر داغ میکند
اگر ممکنه عکس از هر دو برای من بفرستین واتس آپ
۰۹۲۱۱۸۳۴۵۴۸

ساسان م در تاریخ : 1404/7/24

افا امید شارژر دومی که گرفتین چجوری فهمیدین اصلیه از همین بارکد؟ چند خریدین؟

بارکد معیار نیست حتی یه نسخه اصلی شارژر من ندیدم بره سایت سامسونگ یدونه حتی. دیگران رو گمراه نکنین. با همین معیارها افراد چپوراست فیک دارن میخرن.

ساسان م در تاریخ : 1404/7/24

این لینکو ببینین

https://www.santra.ir/products/charger/25WSAMKHOSH/%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%AC%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%84-25-%D9%88%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%D9%88%D9%BE%D8%B1%D9%81%D8%B3%D8%AA-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%DA%A9%D8%AF%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84-152.php?color=%D9%85%D8%B4%DA%A9%DB%8C
سانترا تنها سایتی هست که تست فنی واقعی داره. ببینین شارژر کپی هست ولی خیلی خوب کار کرده تو دما.
به هیچ عنوان دما معیار نیست. خیلی از جنسای اصلی انگار داغ میشن. قبلا همینجا توضیح دادم تو سانترا هم بخش آموزش مقالات دروغی بنام اورجینال و داغ شدن شارژر رو بخونین. دوست عزیز بدون دستگاه نمیشه تشخیص داد بارکد هم بی ربطه. اکثر افراد هم میخوان نصف قیمت دلاری جنس اصل یخرن سر خودشون کلاه میره.

فربود ف در تاریخ : 1404/7/24

درود من اولین باره که سامسونگ گرفتم و خونه ماهم پوشش شبکه افتضاح هست. بله آنتن دهی نسبت به دیگر برند ها مقداری ضعیفتر هست هم نسبت به گوشی قبلی خودم هم موبایل های دیگر خونه که شیائومی و ریلمی هستند مقایسه کردم. این مختص این مدل هم نیست ظاهرا به چیپ اگزینوس برمیگرده و مودم اون.

Pejman _ در تاریخ : 1404/7/23

دوستان، داغ نشدن آداپتور رو میشه به عنوان نشانهٔ اصل بودن در نظر گرفت؟ دوتا آداپتور مثلا ۲۵ وات رو در نظر بگیرید. یکی نیم ساعت بعد از استفاده داغ بشه طوری که حس کنی طبیعی نیست خیلی. ولی اون یکی خیلی متعادل در حد گرم شدن باشه. آیا اینطوری میشه نتيجه گرفت مورد دوم قطعا اصلیه؟

Pejman _ در تاریخ : 1404/7/23

سلام. مبارک باشه به خوبی و خوشی استفاده کنی. اگه ممکنه بیشتر از تجربیاتت بگو. چه چیزی از A56 نتونست رضایتت رو جلب کنه و چه چیزهایی از S24 FE رو نسبت به A56 ترجیح دادی؟ در مورد صفحه‌نمایش آیا S24 FE خیلی برتر از A56 بود یا در سطح یکسانی قرار داشتن؟ ممنون.

ساسان م در تاریخ : 1404/7/23

امید جان NFC رو خودم عرض کردم کپی هست.
بارکد ربطی به اصالت نداره شما هم بهتره روش حساب نکنی.
شارژر کپی شما جزو کپی های خیلی دقیق نبوده ظاهرا.
شارژر اصل کمه و یکی از دلایل خریدن فیک، صادقانه عرض کنم این هست که با وجود قیمت دلاری بالا، باز هم مردم عزیزمون با قیمت های خیلی پایین تر می خوان اصل بخرن و ازون طرف هم دنبال معیارهای اشتباه مثل همین بارکد هستند.
انشالله که شارژر اصل پیدا کنین.

معین ح در تاریخ : 1404/7/23

ممنون بابت راهنماییت هومن جان.
با آ56 کار کردم و زیاد برام جالب نبود نسبت به s24fe که داداشم داره.یه مقدار پول بیشتری گذاشتم s25fe خریدم . بازم ممنون بابت راهنماییت

omid s در تاریخ : 1404/7/23

خب دوستان
من چون بحث شارژر هست یه مطلبی رو میگم شاید به دردبخوره
و دیگه درمورد شارژر مطلبی نمیذارم.....

یه زمانی اپل شارژر رو از کارتن موبایل هاش حذف کرد
و سامسونگ توی تبلیغات خودش اپل رو به خاطر این کار مسخره میکرد
ولی در نهایت خودش هم راه اپل رو پیش گرفت و شارژر رو از کارتن حذف کرد!

کاری که باعث شد یک سری نهاد یا اشخاص سود جو که. کم هم نیستند دست به کار بشن و شارژرای ارزان و بیکیفیت و کپی بسازن و بریزن توبازار

مصرف کننده اگر واسش مهم نباشه که هیچ
اما اگر دقیق باشه و بخواد جنس اصل بخره باید به یه سری نکات ریز توجه کنه:

همانطور که قبلا هم گفته شد،روی شارژر ها یه دونه QR کد وجود داره

دلیل وجود ین بار کد چیه؟
ردبابی تولید و کنترل اصالت

این QR کد باید با مشخصات همان شارژر کاملا همخوانی داشته باشه که بتونه همون شارژر خاص رو از بقیه متمایز کنه

مواردی مثل:شماره مدل_کد تولید_شماره سریال
وجود این اطلاعات اختصاصی و قابل تأیید یکی از راه‌های اصلی شناخت شارژر اصلی هست

اگر QR کد رو اسکن کردیم و فقط نام شارژر یا اطلاعت عمومی رو توی سایت نشان دهد این رو باید بهش شک کرد چون به راحتی توسط کپی کارها تولید میشود.

موفق باشید

مسعود ص در تاریخ : 1404/7/23

درود ، ولی شما سخت در اشتباهی و حرف هیچ کسیو هم قبول نمیکنی و دوست داری چیزی رو بشنوی که خوشایندته.پلمپ کارتن گوشیه من اوکی بوده و شارژرها فابریکه . فقط این وسط باورهای غلطه شماست که دست بردارت نیست و باور اینکه الان ی شارژر ۱۰۰درصد فیک تو دستت داری برات سخته . من تو این چند سال گذشته هرکجا و هر چی شارژر ۲۵ وات داخل کارتن که مطمئن بودم همراه گوشی بوده رو اسکن کردم هیچ کدوم داخل سایت سامسونگ نرفته و صحبتهای دوستانی که میان میگن شارژر اصل بارکدش داخل سایت نمیره رو ۱۰۰ درصد قبول دارم

omid s در تاریخ : 1404/7/23

من دوستی رو میشناسم که یه شارژر مدل TA_850 داشت و جدیدا دوباره یکی دیگه از همین مدل خرید
سریال نامبر هردوتا شارژر یکیه
و این غیر منطقیه
چون سریال نامبر هر شارژر مختص همون شارژره و نباید یکی باشه.

omid s در تاریخ : 1404/7/23

QR کد رو شرکت سامسونگ روی بدنه شارژرش گذاشته تا اصل از فیک مشخص بشه
غیر اون.هرشارژری یه بارکد هم داره که معمولا آخرین خط شارژر هست و سه تاهم پشت کارتن

معمولا شارژرای فیک و کپی و های کپی رو وقتی QR کد رو اسکن میکنی دوتا حالت داره
یا اصلا چیزی نمیاره
یا سایت سامسونگ رو میاره ولی روی سریال نامبر خط کشیده

اگر هم اطلاعات یه شارژر دیگه رو آورد یا یه سایت بی ربط آوردهم که دیگه واضح میشه کپی بودنش.
مثل همین شارژر t4511 بنده

omid s در تاریخ : 1404/7/23

اون شارژری که nfc داشت
برد داخلش واقعا آشغال بود
خیلی ضعیف بود
و در نهایت متوجه شدم سامسوگ اصلا تو شارژراش nfc نمیذاره
و این کار کپی کارهاس فقط برای فریب مشتری
و متاسفانه من تا بیام متوجه بشم چندروزی باهاش گوشیمو شارژ کردم

روی کارتن بازم اطلاعاتی بود که به سادگی مشخص میکرد شارژر اصل نیست ولی خب من الآن متوجه شدم.....
روی کارتن همه شارژر ها چنتا کلمه انگلیسی هست که منطقه و رنگ و باکابل یا بدون کابل شارژر رو مشخص میکنه
مثلا این:XBEGAE
حرف X یعنی داخل کارتن کابل هست و اگر N بود یعنی بدون کابل
حرف B رنگ شارژر هست یعنی black مشکی و اگر W بود یعنی سفید whaite
دو حرف آخر هم منطقه رو نشون میده که کاری باهاش نداریم فعلا

روی همین شارژر nfc دار بنده همین حروف که بالا مثال زدم بود
یعنی شارژرم باید باکابل باشه ولی نیست..... و اگر من اینا رو از اول بلد بودم همونجا میزدم تو پیشانی فروشنده ولی خب....

پشت کارتن های شارژر چنتا بارکد هست اولی بزرگه
سه تا بعدی کوچک

بارکد اولی که بزرگتره در واقع شناسنامه شارژرره که با اسکن شارژرتون رو توی سایت اطلاعاتش رو میاره(هم کپی و هم اصل)

و من وقتی اسکن میکنم توی سایت شارژر ۲۵ واتی سامسونگ مدل ta800 رو میاره

در صورتی که شارژر من t4511 هستش

صد حیف که من اینا رو دیر بلد شدم......

omid s در تاریخ : 1404/7/23

اون شارژری که nfc داشت رو خودم گفته بودم فیکه
ولی ربطی به این مطلب الانمون نداره
درسته کپی کارها هم بارکد رو به راحتی کپی میکنند ولی این اصلا ربطی به این نداره که شارژر اصلی بارکدش کار نکنه یا تو سایت سامسونگ نره
اتفاقا شارژر اورجیناد بارکدش( QR کد)باید به درستی کار کنه و شارژرر و با منطقه ساختش و رنگش به درستی نشون بده
شما اگر اسکن کردین و سایت سامسونگ رو هم آورد اما روی بارکد خط کشیده بود به اصالت شارژر شک کنید

اون شارژری رو که nfc داشت هم همین شکل بود
Qr کد رو که اسکن میکردم سایت سامسونگ رو میاورد اما روی بارکد خط بود(یعنی این بارکد وجود نداره)

به هر حال امیدوارم از گوشیتون بهترین استفاده رو بکنید و هیچوقت خراب نشه.

اگر زمان برمیگشت به عقب
حتما انتخابم آنر بود
چون هم کیفیت ساخت خیلی بهتری داره(گوشی قبلی من آنر x7c بود) پرتش کردم رو زمین چیزیش نشد
و از این مهمتر وقتی کارتن گوشی رو باز میکردم شارژر هم در کارتن بود و اننننقدر نیاز نبود پولم و وقتم رو صرف یه شارژر نمیکردم میرفتم دنبال زندگیم......

واقعا حذف شارژر انگار اهانت به مصرف کنندست......

ساسان م در تاریخ : 1404/7/22

آقا امید اتفاقا کپی کارا خیلی دقیق هستن. شما یه بار شارژر فیک خریدین حداقل تا حدی کیفیت کارو دیدین و مطمئن باشین بهترین جنس کپی نبوده تازه. کپی کارها الان NFC هم می ذارن که فک کنم فرمودین مال شما هم داشت. دوست عزیز پافشاری به باورهای اشتباه هیچ فایده ای نداره. باز هم خودتون می دونین. من هم شارژر های اصل سامسونگ زیاد دارم از ریویژن های متفاوت . هیچ کدوم لینک سایت نمیارن. این مورد با دقتی که شما میفرمایین فقط از کپی کارها دیده شده. بارکد جنس اصلی اصلا قرار نیست تو سایت بره. نهایتا یه کد هست که با سرچش، عکس های مرتبط محصول هم تو سایتای متفاوت میاد اونم تو بعضی نسخه ها نه همه.
این کد رو تو گوگل سرچ کنین:
gh44
برین تو عکسا متوجه منظورم میشین. تو سرچ بارکد این کد هم بیاد لینک ها مرتبط و عکسها میان.
این فقط یه نمونست.

حسین ر در تاریخ : 1404/7/21

سلام
آقا من می خوام این گوشی رو بخرم.بدور از هر گونه تعصب لطفا بگید آنتن دهی گوشی چطوره؟
یکی از دوستام s24 fe داره و مشکل آنتن دهی داشت. این گوشی هم اینجوریه
تو بررسی طولانی مدت این گوشی از محمد شکوری دیدم میگه آنتن دهی این گوشی افتضاحه!

مسعود ص در تاریخ : 1404/7/21

اتفاقا شارژری رو که qR اسکن کردی و وارد سایت سامسونگ شد ، یا این شارژرای nfc دار رو باید بیشتر بهشون شک کرد
موارد 101 تا 200 از مجموع 929 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا