نظر کاربران درباره گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A54

Samsung Galaxy A54
گلکسی آ 54

جدیدترین های سامسونگ

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 2601 تا 2700 از مجموع 4678 مورد

خسرو ک در تاریخ : 1402/6/31

ممنون از ۵ دوست عزیز امیرr_ امیرm_رضا _ مهدی و Hara عزیز ممنون بابت پاسخ دهی و ابراز تجربتون تو خیلی کامنتها فقط همین بحث داغی بود که رفع شد برام نسخه ۱۲۸ ۸ هند رو انشالله عمری باشه فردا میرم بخرم

Hara D در تاریخ : 1402/6/31

یک کلام ختم کلام بخر لذتشو ببر. داغی انقدر نیست که میگن من خودم ۵ الی ۶ ساعت با گوشی کار میکنم واقعا محشره
دم سامسونگ گرم که به مشتریاش احترام میزاره

reza ح در تاریخ : 1402/6/30

سلام من گرم شدن ندیدم مصرف منم حدودا 20 دقیقه بازی و یک ساعت تلگرام و اینستا و اینترنت هست
با 3 ساعت مصرف در روز کامل یک روز باتری جواب میده شایدم بیشتر
اگه بازی کنی از طریق اپلکشین گیم من بازی ها رو انجام میدم که پیش فرض روی گوشی نصبه اونجا یک گزینه هست که مینویسه دما در چه حالتی هست هر وقت نگا کردم نوشت دما خوب
البته بازی سنگین نیست شاید در بازی سنگین گرم بشه اونو نمیدونم در کل من گرم شدن شدید ندیدم اینکه چطور دیگران ادعا میکنند برام جای سواله
یک چیزی هم بگم اینکه ما هر چیزی بخریم حتی بهترین برند فکر میکنیم یک جای کار میلنگه و کاش مدل دیگری میخریدیم برای همین زیاد نباید حساسیت نشون بدیم اگه دلت میخواد a54 بخری به نظرم بخر و لذتشو ببر
من دارم راضی هستم عالی نیست بد هم نیست یک میان رده خوب هست

Abolfazl G در تاریخ : 1402/6/30

سلام .
صفحه نمایش
این گوشی به زردی میزنه خیلی تو ذوق میزنه تو اینستاگرام همه چی انکار برشته شده است خیلی بد خیلی بد
باطری
این گوشی هم معمولی
بعد وزن
به شدتت زیاد یاد گوشی های اولیه شیاموی هست یه طوری که دستت شما درد می‌کنه عین آجر
دوربین گوشی هم معمولی
در کل ارزش این گوشی ۸ میلیون هست شاید هم کم تر
نکات مثبت هیچی نداره بجز رابط کاربری همین
اگه راه حلی واسه زردی صفحه نمایش به نظرتون میرسه بگین به جز screen mode
ممنون

Alireza + در تاریخ : 1402/6/30

شما یک حرف از من نشون بده که در مورد فروش پوکو موکو و امثالهم چیزی گفته باشم. این که برندی تو بازار رقابتی جهانی پرفروش هست نشون دهنده اعتماد مصرف کننده ها و برتری و کیفیت اون محصول هستش اگرنه پرفروش نمیشد و از رقبا خرید میکردند. بازار انحصاری و غیررقابتی رو مثال میزنید که قیاس مع الفارق هست خودتون هم میدونید و خودتون رو به اون راه زدید. این گوشی هم عالی نیست ولی تو بازار فعلی جهانی و محصولات موجود، تو اکثر موارد بهتر از رقباش هست. در ثانی اصلا نمیدونم چرا طرفدار ها و فن های شیائومی میان اینجا نظر میذارن و در مورد این گوشی نظر میدن! مثل این میمونه طرفدار مثلا LIFAN بره رو صفحه ی هیوندای یا KIA نظر بذاره و بد بگه !

shayan . در تاریخ : 1402/6/30

سلام دوستان من امشب میخوام گوشی تهیه کنم بین A34 سامسونگ و شیائومی poco x5 pro گیر کردم ؟
چون تایم زیادی نمونده تا شب ممنون میشم راهنمایی کنید:

استفادمم حجم زیاد از پیام رسان ها و وب گردی و مکالمه (7 8 ساعت در روز از اینستا و تلگرام و واتساپ و...) ممنون میشم راهنماییم کنید

و چون استفادم حجم زیاد از اینستا و.. هست نسبت به چیپست بین این دو شک دارم که آ34 مدیاتک هست ولی پوکو اسنپ دراگون
و شنیدم که مدیاتک چیپست ضعیفی هست و میترسم به دلیل استفاده روزانه زیادم دچار خرابی یا هنگ بشه و گیر کنه و این حرفا ....

mahdi m در تاریخ : 1402/6/30

سلام دوست عزیز
1- گرم شدن گوشی برای من در اجرای طولانی بازی های سنگین بود ،
برای مثال بعد 2ساعت بازی Need for Speed No Limits دمای گوشی به 38 درجه رسید.
2- باتری برای مدت زمان استفاده شما راحت جواب میده .

nima X در تاریخ : 1402/6/30

سلام دوست عزیز بررسی کنید گرد و خاک توی شیار سیم کارت رفته یا نه. و سیم کارت رو با دستمال عینک تمیز کنین. درضمن سیم کارت های با اپراتور های مختلفو امتحان کنین اگه مثلا ایرانسلو شناسایی کرد و مشکلی نداشت اما با همراه اول مشکل داشت احتمالا مشکل نرم افزاریه و باید به گارانتی نشون بدید

amir m در تاریخ : 1402/6/30

۲ ساعت و نیم دیگه خیلی زیاده. ولی تا ۸۵ درصدشو درسته. احتمالا شارژرتون یه ایرادی داره یا اینکه موقع شارژ گوشیو تو محیط خنک نمیزارید در اون صورت من تست کردم تا ۱ ساعت و نیم نهایتا ۴۰ دیقه از ۰ تا ۱۰۰ رو میره

amir m در تاریخ : 1402/6/30

سلام از نظر دوربین واقعا خوبه. هر بار شارژ تا ۸۵ درصد اگه استفاده متوسط بکنید تا ۱۰ ۱۵ درصد میتونه ۸ ساعت اسکرین تایم بده. اگه تا ۱۰۰ شارژ کنید شاید ۱۰ ساعتم بشه.
من تا الان تو گیم هم به داغی بر نخوردم. گرم میشه ولی داغ نمیشه. با اینکه بغیر از شارژ موبایل همش تو گارده.

hassan t در تاریخ : 1402/6/30

خیلی تاثیر گذار بود... به قول معروف کسی که خواب هست رو میشه بیدار کرد اما اون که خودش رو به‌خواب زده‌رو نمیشه....کلی پاسخ داشتم برای نظرات غیرکارشناسی تون اما فقط به یک نکته اشاره می کنم و به این بحث خاتمه میدم چون با پوزش معتقدم با آدم های ناآگاه نباید از یک حدی بیشتر بحث کرد چون با ادامه دادن بحث در واقع دارید به‌ذاون شخص کردیت و اعتبار میدید و از یک نقطه ای به بعد به اشخاص این مدلی باید گفت که آره حق با شماست...بگذریم...دکتر شریعتی جمله معروفی داره با این مضمون:
اگر می خواهید حقیقتی را خراب کنید، خوب به آن حمله نکنید، بد از آن دفاع کنید.
کاری که شما و امثال شما در دفاع از برند شیایومی در پیچ گوشی های سامسونگ انجام میدید دقیقا مصداق همین جمله است...تمام

خسرو ک در تاریخ : 1402/6/29

سلام ...خواهشا چند نفر از دوستانی که واقعا گوشی رو دارند نظر قاطع بدن...
من ماه پیش میخاستم a54بهرم و فقط هم نسخهد۲۵۶ رم۸میخام که تا ۱۸میلیون رفت بالا بودجم نرسید الان که حدود ۱۴هست میخام بخرم

خیلی درباره گرم شدن نوشتید واقعا خیلی زیاده و اینکه دردسر سازه؟ من برای عکاسی فیلمبرداری و کمی بازی حدود ۳ ساعت حداقل درروز گوشی استفاده متوسط دارم

HADI k در تاریخ : 1402/6/29

دوستان خواشها اگه کسی اطلاعاتی داره کمکم کنه
شیار سیم کارت ۱ گوشیم پرش آنتن و اینترنت داره، یهو نت قط میشه یهو وصل میشه،
با همراه اول و ایرانسل هم تست کردم
سیم ۲ درست کار میکنه
ویتنام هم هست، نرم افزاریه یا سخت افزاری؟

Hara D در تاریخ : 1402/6/28

با سلام خدمت دوست گرامی سخنان شما تمام شد؟؟؟ خیلی تاثیر گذار بود.
لطفا تو همون صحفه گوشی خودتون نظر بدید. خدای علم و تکنولوژی نیستید که درباره همه گوشی ها نظر میدید.

حسن ب در تاریخ : 1402/6/28

کاری که من انجام میدم نقد یه گوشی تو بخش نظرات کاربران این سایته.اسمش روشه:نظرات کاربران.من هم کاربر این سایت هستم هم تجربه کاربری این گوشی رو دارم و تو صلاحیت و حق اینو نداری به من یا هر فرد دیگه ای بگی کجا اظهار نظر بکن و کجا نکن.گوشی رو هم خودم بررسی میکنم،هم بررسی منابع معتبرو میخونم و با سند و مدرک و لینک معتبر نظرمو میگم.هیچ جوابی هم من نمیبینم.از نظر من بهترین پرچمدارای اندروید پرچمدارای سامسونگ هستن.A34 به جز نداشتن شارژر هیچ ایراد دیگه ای نداره.تو گوشیهای شیائومی هم بیشتر مدلهاش ارزش خرید ندارن.ترول اونه که ادعا کنی یه مدت مقیم چین بودی و این مثلا یعنی دانش و تکنولوژی چین در تو نمود پیدا کرده و دائما عده ای رو با الفاظی مثل "دوست کم اطلاع من" به منظور القاء برتری دانشی که نداری خطاب قرار بدی در حالی که کل کامنتات روی هم حتی به اندازه ۱ خط بار تکنیکال و فنی و علمی نداره.ترول اونه که یه گوشی رو که با مدرک محکم و معتبر مورد انتقاد قرار دادم به مبلغی خریدی که حتی اگر شارژر هم داشته باشه بازم گرون تر از ارزش واقعیشه و الان شارژری رو که قبلا پولشو پرداخت کردی و تحویلت داده نشده باید دوباره بری یه چیزی بدی و بخریش البته اگر گیرت بیاد.بدترین ترول اینه که از چین پاشدی اومدی رفتی علاءالدین دنبال شارژر میگردی و کاسبا نه تو فضای مجازی بلکه تو دنیای واقعی ایستگاه و ترولت میکنن و بعد از خرید چندتا شارژر فیک هنوز اریجینالشو نتونستی بخری.حالا بشین فکر کن ببین من دارم سنگ شیائومی رو به سینه میزنم یا تو سنگ سامسونگیو که سنگت کرده تو پاساژا و ارزشی برات قائل نیست به سینه میزنی؟

حسن ب در تاریخ : 1402/6/28

میخواد فروش داخلی پراید باشه میخواد فروش جهانی مک دونالد باشه هیچ فرقی نمیکنه.مگه فروش حجیم و جهانی مک دونالد به این معناس که بهترینه؟فروش بالای یه محصول به هیچ وجه دلیل خوب بودنش نیست.بحث فنی رو به بیراهه نکشید.در مورد ابعاد فنی خود گوشی صحبت کنید.حداقل ۹۰ درصد کاربرای گوشی موبایل تو کل دنیا نه میدونن چیپست چیه،نه میدونن سنسور دوربین و نوع صفحه نمایش چیه و غیره.همینجوری میخرن و استفاده میکنن.بزرگترین دلیل مشتریای سری A محبوبیت سری S هست.همین!
یه گوشی میانرده کالای تخصصی و حرفه ای نیست که بگیم مصرف کننده هاش استفاده خاص و حرفه ای ازش میکنن و نظر همشون در مورد اون کالا حرفه ای و سنده که پرفروش بودنشو علم کردید.از یه طرف میایید میگید هرکیو میدیدی تو دستش Poco X3 Pro بود و میخواید این موضوعو مثلا خز جلوه بدید که تو دست خیلیا بوده از یه طرف تعداد فروش A54 رو افتخار میدونید.خودتونم نمیدونید چی میگید.

hamid m در تاریخ : 1402/6/28

سلام . داغ کردن غیر عادی نه گرم شدن معمولی به دو دلیل پیش میاد یا مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری . اندروید نسخه هند که با ویتنام فرقی نداره در واقع هند مالک اندروید نسخه هندی که نیست. سخت افزار توسط سامسونگ و شرکا تحت نظارت سامسونگ تولید میشه . نمیشه که مثلا پردازنده نسخه هندی رو سامسونگ بی کیفیت تولید کنه اما نسخه ویتنامی رو با کیفیت که گرما برای اون باشه . حتی ممکنه ممکنه شما دوتا گوشی نسخه ویتنامی رو استفاده کنید یکی از اون یکی زودتر گرم بشه یا جزیی سریعتر باتری خالی کنه . اونم به خیلی چیزها بستکی داره اینکه چه نرم افزاری نصب کردن ، تنظیمات باتری ، کیفیت صفحه نمایش ، برنامه ها در پس زمینه و... چه وضعیتی دارند حتی آپدیت شده یا . اینا ربطی به تولید کننده کشور نداره وقتی که خود سامسونگ هم اینو تایید کرده

amir m در تاریخ : 1402/6/28

اول که 54 خریرپدی میگی اکسینوس بود فروختم.انگتر قبلش نمیدونستی.بعدشم‌میگی فروختم و هنوز هم ول نمیکنی این‌گوشی رو اگه فروختی.تو پیج نوت دوازده ۷ میلیونی شیائومی هم از a54 میگی که داشتی.خلاصه خیلی تابلو مینویسی یه کم فکر کن‌مخاطبات با هوش هستند.معلومه خیلی درگیر این گوشی هستی.حقم داری چون خیلی خوبه .

Amirhosein m در تاریخ : 1402/6/27

سلام دوستان ، حدود یک ماه پیش متنی رو در اینجا منتشر کردم که راجع به تفاوت های نسخه های ویتنامی و هندی A54 بود که بعدش دیدم خیلی ها ناراحت شدن و نوشتن نه اینا هیچ فرقی ندارن ، منم گفتم واسه اطمینان بیشتر ، برم این موضوع رو مجدد بررسی کنم ، گوشی خودم هندی هستش ، گوشی یکی از دوستام که نسخه ویتنامی بود رو دو ساعت ازش قرض گرفتم ، دقیقا همون فعالیت هایی رو باهاش انجام دادم که با گوشی خودم انجام می‌دادم، یه نکته ای که خیلی آشکار بود این بود که داغ کردن گوشی واقعا خیلی کمتر از گوشی خودم بود ، این که تو ویدئو های یوتیوب هم گفتن این گوشی داغ نمیشه احتمالا همونا هم ویتنامی رو بررسی کردن و همچنین دوستانی که اینجا گفتن گوشی خیلی داغ میشه مثل من نسخه هندی رو دارن ، ببینید داغ شدن گوشی من به حدی هستش که تو فعالیت های زیاد عملکرد گوشی مختل میشه ‌. مثلا زیر نور آفتاب پنج دقیقه روشنایی گوشی خیلی بالاست اما بعد از اون گوشی داغ میشه و روشنایی خیلی کم میشه حتی از حالت عادی هم کمتر میشه‌.

زهرا آیت . در تاریخ : 1402/6/27

سلام. یه توضیحی میدین رم مجازی خاموش باشه یا روشن توی عملکرد گوشی و اجرای برنامه ها چه تفاوتی ایجاد میکنه؟
من حس میکنم این اعداد و ارقام رو میذارن برای بازار و تبلیغات که رم بیشتر بشه و دیروزم تو یه سایتی میخوندم باعث خراب شدن سریع حافظه داخلی میشه و عمر حافظه گوشی رو کاهش میده. چون مرتب باید اطلاعات خونده و نوشته بشه روی حافظه داخلی و درواقع حافظه داخلی نقش رم رو بازی میکنه.

arash n در تاریخ : 1402/6/27

منم a50 داشتم واقعا گوشی بیخودی بود
کنار گوشیهای خوب مقایسه کنی راحت کند بودن پردازنده و اثر انگشت مشخص میشه
کیفیت ساخت که به شدت افتضاح، باتری بد نبود در حد ۴۰۰۰ میلی آمپرش ولی اونم چنگی به دل نمی‌زد
دوربین و اسپیکرش هم خیلی خیلی معمولی
کلا یکی از بدترین گوشیهای عمرم بود، جالبه که زمان خودش پرفروشترین گوشی بازار بود ولی من یکی تجربه خوبی از خریدش نداشتم

A54 u در تاریخ : 1402/6/27

دوستانی که با a54 کالاف میزنن مشکلی برای گوشیشون به غیر از شارژش ندارن ک؟

A54 u در تاریخ : 1402/6/27

من امروز صبح a54 رو خریدم خیلی داغ میکنه ایده ای دارید؟

morteza a در تاریخ : 1402/6/27

علت داغ شدن گوشی یی که چیپستش باشه با هیچی حل نمیشه. همون باعث میشه مصرف باطری بالا بره. با آپدیت هم اگر چیپستو محدود کنن در واقع پرفورمنس اونو کاهش میدن. اول گوشی رو میدن به بازار که تست بنچمارکهاش مشخص بشه بعد آپدیت محدود کنندشو میدن و پرفورمنسشو کم میکنن و دیگه هیچ سایتی دوباره بررسی و نتایجش رو منتشر نمیکنه که مشخص بشه میزان کاهش قدرت گوشی چقدره. صاحب گوشی هم فکر میکنه گوشیش فقط خنکتر شده. البته باز هم اون افزایش حرارتو داره ولی نه به اندازه ای که قبل از محدود شدن چیپست داشت. من xiaomi 12 داشتم دیگه. قضیش همینجوری بود. اشکال از چیپستش بود. موقعی که باهاش کار ساده هم انجام میدادم دماش میرفت بالا و سرعت دشارژش باطریش هم بیشتر میشد. آخر فروختمش.

reza ح در تاریخ : 1402/6/27

مصرف از 100 تا 85 خیلی کمه برای همین تفاوت حس میکنی
بعدشم توی کشورهای خارجی قند شکن ندارن ما ناچاریم ازین قند شکن استفاده کنیم که توی مصرف باتری تاثیر میذاره
بعدشم سرعت اینترنت و کیفیت اونم قابل قیاس نیست اونم تاثیر میذاره روی مصرف
همانطور که مصرف خودرو تو بنزین معمولی با سوپر فرق داره
مصرف باتری گوشی ما هم با فندق شکن و سرعت زغالی و کیفیت اون بالاتر میره نسبت به کسی که توی کره جنوبی هست و سرعت نت عالی داره کیفیت عالی پهنای باند داره فندق شکن استفاده نمیکنه
من خودم از 85 تا 20 کلا 5 ساعت اسکرین تایم میگیرم استفاده منم کلا تلگرام و اینستا و یوتیوب و 15 تا 20 دقیقه نهایتا بازی سبک
با این حال یک روز کامل جواب میده
من صبح بزنم شارز از 20 تا 85
باچهار ساعت و نیم ساعت کار با گوشی در روز بطور متوسط و 30 دقیقه بازی اونم متوسط در روز اخر شب هنوز گوشی 30 درصد تا 25 درصد شارژ رو داره یعنی از 85 میرسه به 30 تا 25

مهرداد ج در تاریخ : 1402/6/27

من الان شیامی دوازده دارم که اسنپ نسل یک داره استفاده معمولی اصلا داغ نمیکنه صبح بزنی شارژر تا شب ساعت ده الی یازده نگهه می آره بهترین سی پی یو هم بزاری باید سیستم خنک کننده بزاری وگرنه داغ می‌کنه الان سامسونگ اومده همین سی پی یو گذاشته رو است بیست سه اف ای حالا ببینید چه افتضاحی بارمیاره اگه سیستم خنک کننده نزاره

amir m در تاریخ : 1402/6/26

دوستان تجربه ای در مورد شارژر بهتون بگم.من شارژر ۲۵ وات ta 800 رو از دیجی کالا گرفته بودم که نزدیک سه ماه استفاده میکنم.قدرت شارژش دقیقا مشابه زمان شارژر اورجینال هست فقط به شدت داغ میشه بعد از بیست دقیقه البته خود شارژر و گوشی دمای عادی داره.تا اینکه یکی از دوستان شارژر اورجینال a72 رو بهم داد زمان شارژ همونه ولی شارژر اصلا داغ نمیشه و فقط کمی گرم میکنه.تا اینکه محقق شدم بین چنتا شارژر اورجینال سامسونگ و بقیه و متوجه شدم بزرگتربن فرق بین ایندو در نوشته های سامسونگ روی شارژر است‌.راه تشخیص اصل و کپی اینکه نوشته های سامسونگ در اورجینال با فاصله و دقیقا مشابه نوشته های پشت گوشی هست و کپی ها نوشته ها نزدیک به هم هستند.در موردخود گوشی هم باید بگم که فوقالعاده عالی و زیبا و کارکرد معرکه هست و حالا حالا ها دلتون رو نمیزنه و حاشیه هاش هم خیلی زیبا و میزونه.

amir m در تاریخ : 1402/6/26

دوستانی که میگن اسکرین تایم کمه منم بش برخوردم. عمر باتری رو حالت وای فای رو با یه گوشی ۳۲۰۰ میلی امپری مقایسه کردم :( ولی اگه یمدت بدون وای فای و نت همراه ازش کار بکشید عمر باتری خیلی فرق میکنه. احتمالا مشکل با یه اپدیت یا چیزی حل بشه. هر جا هم میری و میپرسی و تو سایت خارجیم ک تحقیق میکنی همش میگن بستگی به استفادت داره. د اخه مرد حساب همه ینی استفادشون سنگینه. کسی که گیمره اولا نمیاد این گوشیو بخره پس معولا صاحبای این گوشی استفاده عجیب غریب ندارن که.ولی میریم تستای تبلیغاتی رو میبینیم زده ۱۱ ۱۲ ساعت اسکرین تایم. واقعا عجیبه.
یه نکته دیگه هم که هست وقتی تا ۱۰۰ شارژ میکنم حس میکنم عمر باتری به نسبت اینکه تا ۸۵ شارژ بشه خیلی بیشتره به نسبت اون تفاوت ۱۵ درصد. اینم عجیبه.

علی ر در تاریخ : 1402/6/26

برای همه که پیش نمیاد اما تو صفحه خودش راجب مشکلاتش صحبت هایی هست منم ۲۰ ماه پوکو ایکس تری پرو داشتم مشکلی نداشت.

آراز ف در تاریخ : 1402/6/26

من a54داشتم فروختمش آره حرفت درسته شارژ زود خالی میکنه اگه بزنی روی اسم من کامنت گذاشتم درمورد گوشی متاسفانه یه عده اینجا نمیدونم سهام دارشرکت سامسونگن داستان چیه که تاکسی کامنت بزاره وتجربیاتشو از استفاده از گوشی های سامسونگ بگه فورا شروع میکنن به حمله کردن

Ali N در تاریخ : 1402/6/26


میبایست در تنظیمات گوشیتون تغییراتی انجام بدید تا مصرف باطری کمتر بشه
۱ . رَم مجازی یا همون ram plus رو خاموش کنید . ( بطور پیشفرض روشنه )
۲ . اگر گیمر حرفه ای نیستید، در تنظیمات صفحه نمایش *رِفرش ریت* رو از ۱۲۰ به ۶۰ تغییر بدید .
۳ . و از همه مهمتر ، نور صفحه نمایش رو حداکثر تا ۳۰٪ تنظیم کنید و نه بیشتر
و البته موارد دیگری هم در مصرف زیاد باطری دخیلند ، از جمله برنامه هایی که در پس زمینه گوشی بدون اطلاع شما از باطری تغذیه میکنند که می‌بایست بسته شوند . ( در قسمت تنظیمات با استفاده از برنامه مراقبت از دستگاه ) . موفق باشید

هویدا م در تاریخ : 1402/6/26

داداش من الان ۴ ساله a50 دارم هنگ نکرده:| ولی بعضی گیمارو لگ داره مجبورم عوض کنم و باطریش ۱۲ ساعت خالی میشه وگرنه راضیم هنوز ازش ۲ سال چیه با a10 اشتباه گرفتی ؟؟؟

morteza a در تاریخ : 1402/6/26

طراحی و معماری socهای apple، qualcom و mediatek توسط خودشون انجام میشه بعد سپرده میشن به خط تولید کارخونه های تولید soc یعنی samsung یا tsmcک که البته samsung در این شاخه بسیار ضعیفه و با tsmc فاصله زیادی داره و میزنه هم socهای کوالکامو خراب میکنه، هم socهای خودش یعنی exynos رو.

ظاهرا شما تا الان فکر میکردی هر شرکتی چیپست خودشو خودش تولید میکنه. نه اینطوری نیست که شما فکر میکنی! مدلهای اسنپدراگنی که تولید tsmc هستن نسبت به مدلهایی که تولید samsungن چند سروگردن بالاترن. اونها پایدارتر، خنکتر، کم مصرف تر و در عین حال قدرتمند و بهینه هستن و اونهایی که با لیتوگرافی samsung تولید میشن ناپایداری و حرارت زیادی دارن که بهاش رو تولید کننده و مصرف کننده گوشی هوشمند پرداخت میکنه که بدترینشون همون sd 8 gen 1 هست. تمام چیپستهای آیفونی که میبینی اینقدر عالی و بهینه عمل میکنن تولید tsmc هستن. apple پول زیادی به tsmc داد تا درصد قابل توجهی از خط تولیدش رو برای تمام socهای آیفون اختصاص بده که همین موضوع باعث شد qualcom تولید چیپست مهمی مثل sd 8 gen 1 رو بده به samsung که در نتیجه اون چیپست به دست samsung نابود شد.
چیپست poco x3 pro به نام sanpdragon 860 هم تولید samsung هست که حرارت و مصرف انرژی زیادی داره و با لیتوگرافی samsung ساخته شده. دلیل حرارت و داغی این گوشی هم همینه، دلیل حرارت نامتعارف چیپست exynos 1380 که البته قدرت زیادی هم نداره و طبعا باید خنک باشه و بقیه exynosها هم همینطور.

saji b در تاریخ : 1402/6/26

بستگی به شارژر جداگانه ای که تهیه کردید هم داره
من داخل تنظیمات باتری گزینه protect battery و fast charge رو بصورت همزمان فعال کردم
از ۰ تا ۸۵ درصد رو در یک ساعت و از ۱۵ تا ۸۵ درصد رو در ۴۵ دقیقه تونستم شارژ کنم

hassan t در تاریخ : 1402/6/25

کوالکام سازنده هیچ پردازنده نیست .... فقط مالک برند و فن آوری اسنپدراگون هست ....سارنده هایی مثل TSMC برای خیلی از شرکت ها از حمله کوالکام پردازنده تولید می کنند اما طراح و مبدع معماری پردازنده ها نیستند

hassan t در تاریخ : 1402/6/25

دوست کم اطلاع من....شرکت کوالکام سفارش ساخت پردازنده های اسنپدراگون رو به دو شرکت TSMC و سامسونگ میده که البته سهم سامسونگ بدلیل کیفیت پایین تر کمتره بخصوص اسنپدراگون سری ۸ که ساخت سامسونگ بوده و مشکل گرمایش داره ...کوالکا۵ب لیل همین سابقه بد سامسونگ در ساخت پردازنده اسنپدراگون دیگه بیشتر سفارش هاش رو داره به TSMC تایوان میده...یه سرچ کنید در گوگل قبل از کامنت

علی خ در تاریخ : 1402/6/25

اسنپدراگون واسه سامسونگ نیس درست ولی اسنپ 888 و 8 نسل 1 ، کوالکام حق تولید معماریش به سامسونگ داد ینی به جای اینکه به شرکت TSMC بده با هزینه پایین تر سپرد به سامسونگ تولید کنه. این مدلا به خاطر گرمایی که تولید میکردن دچار افت عملکرد میشدن واس همین طرفدار نداشت دلیلشم واس این بود که سامسونگ تکنولوژی 5 نانومتری نداشت!! به جاش از 7 نانومتری بهبود یافته استفاده کرده بود. اگه اشتباه نکنم اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و نسل 2 کوالکام به TSMC داد تا گند کاری سامسونگ درست کنه!!

amir m در تاریخ : 1402/6/25

در ضمن در مورد a51 از دوستان هستن که هنوز دارن و اندروید ۱۳ اپدیت کردن و خیلیم خوب هنوز کار میکنه براش.

amir m در تاریخ : 1402/6/25

من که تست کردم تو حالت وای فای خیلییی مصرف میره بالا. اگه تو سایت سامسونگم ببینی تو حالت دیتا همراه یساعت موندگاری رو بیشتر زدهه حتی. وقتی خودشون اینجوری میزنن ینی یه مشکلی با وایفایه هست. احتمالا اپدیتای بعدی بخصوص اندروید بعدی حل بشه. منم تست کردم تو حالت وای فای مصرف زیاد میشه ولی کلا بدون نت کار کردن با گوشی خیلی عمرش زیاده (البت معنی نداره اینکار مگر اینکه فقط فیلم ببینی.) رو حالت فیلم دیدنشم تست کردم با روشنایی نصفه، حدودا هر یه ربع بیست دیقه دو درصد شارژ کم میشه ک در مقایسه با حالت وای فای روشن خیلیییی بهتره.

amir m در تاریخ : 1402/6/25

بله a50s خرابی داره ولی الان سال ۲۰۲۳ هست و a50s مال ۲۰۱۹
اون x3 pro ک من میگم مال ۲۰۲۱ هست دوست عزیز و محترم. یکم منطقی فکر کن بعد مقایسه کن
۲۰ ماه داری انتظار داری خراب شه؟ وقتی گارانتی ۱۸ ماه میزنه تو انتظار داری تو ۲۰ ماه استفاده گوشی پدرس در بیاد؟ جالبه

pouriya n در تاریخ : 1402/6/25

سلام دوست گرامی وقتت بخیر - متأسفانه همین شکلی هست و این ضعف پردازنده توی بهینه بودن مصرف باطریه - اذیت کننده نیست ولی خب من ماکسیموم ۵ ساعت اسکرین ان تایم میگیرم انگار باطری ۳/۵۰۰ داره گوشی
یه سری دوستان متعصب یا کسایی که ندارن یا دیس لایک میکنن یا توهین به این جنس کامتها

MOJTABA S در تاریخ : 1402/6/25

برای من با وای فای یا موبایل دیتا. با والپیپر مشکی یا روشن با رفرش ریت ۱۲۰ یا ۶۰ هرتز هیچ فرقی توی شارژ احساس نمیکنم هر ۷ دقیقه ۱٪ شارژ کم میکنه.اصولش فعلا اینجوریه.اگر اسکرین آن تایم بیشتر داشته باشید تا ۸.۵ ساعت میتونید آن تایم بگیرید ولی اگر اسکرین آف تایم زیاد داشته باشید یعنی ازش زیاد کار نکشید نهایتا ۸ ساعت اسکرین میده.البته من فقز تا ۱۹ ٪ استفاده میکنم و میزنم تو شارژ چون اینطوری حس میکنم باتری کارایی بهتری داره.وگرنه طبیعتا بیشتر باید اسکرین بگیرید ولی در دراز مدت باتری کاراییش پایینتر میاد.بهتره ۲۰ درصد یا ۱۹ درصد بزنید تو شارژ

Alireza + در تاریخ : 1402/6/25

آپدیت اسمش روشه ! بنظرتون نباید انجام داد پس چرا سازنده منتشر میکنه ؟!!!!
گوشی چند روز اول هم درگیر یادگیری روش استفاده کاربر هست و مصرف باتری بهینه نیست به این دلیله و توی care هم میتونید ببینید...

Alireza + در تاریخ : 1402/6/25

شما بازار خودروی ایران رو با بازار بین المللی موبایل مقایسه میکنی؟!!!!!
اونی که اینجا پراید میخره قدرت انتخاب خاصی نداره و شرایط رو همه میدونند ولی اونی که تو دنیا سامسونگ میخره میتونه هر برندی دیگه ای و عموما ارزونتر هم بخره همینطور که همینجا هم کم و بیش همینطوره و سامسونگ بخاطر کیفیت و مشخصات و خدماتش پرفروش شده و تو یک بازار رقابتی جهانی به این رسیده !

Reza A در تاریخ : 1402/6/25

درود داداش شما به جمله ایی گه گفتن دقت نکردی A54 شده پرفروشترین گوشی در دنیا (رتبه هشتم داره بعدش A34 رتبه نهم )نه فقط در ایران که مثال پراید زدی درسته پراید فقط در ایران پرفروش بوده و گوشی های شیایومی مثل پراید فقط در ایران پرفروش بودن مثل گوشی redmi note 12 که در ایران پرفروش بوده و مثل نقل و نبات در همه شهرهای ایران پیدا میشه پس گوشی های شیایومی جز دوازده گوشی های پر فروش دنیا نبوده

hassan t در تاریخ : 1402/6/25

رفتم سوابق پیام هاتون رو خوندم...برای من جالبه که به‌نظر میاد شما بیشتر دشمن سامسونگ باشید تا طرفدار شیایومی...هرکسی هم جواب تون رو داده ادعای تسلط به حوزه تکنولوژی و موبایل و غیره کردید و متهم اش کردید به بی دانشی...همه این ویژگی ها که توصیف کردم در واقع مشخصات واقعی فردی هست که اصطلاحا ما «ترول» صداش می کنیم تو فضای مجازی...ترول بزرگوار...لطف کنید از بدگویی در پیچ های سامسونگ انصراف بدید و برگردید به پیچ همون گوشی های شیایومی که سنگ شون رو به سینه می زنید...البته تو اون پیج ها تایید کامنت هاتون زمان بیشتری می بره چون بقدری حجم‌کامنت و گله و شکایت کاربران از گوشی های شیایومی زیاده که ادمین باید دوبرابر وقت بذاره ...

Milad Y در تاریخ : 1402/6/24

من حدود دو ماهی هست که این گوشی رو دارم،انصافا دستگاه عالی هستش.البته من پک ویتنام دارم و نمیدونم پک هند چجوری واقعا.اما خدا وکیلی توی این مدت نه باطری خالی می کنه و نه هنگی و داغی دیدم از این گوشی.برام خیلی عجیبه که بعضیا با چنین مشکلاتی درگیرن.بسیار گوشی نرم و روانیه.تنها مطلبی که توی مخ من هستش سرعت شارژ شدن این گوشیه که از صفر تا صد چیزی حدود یک ساعت و نیم طول می کشه.شارژم هم اصله و ساخته ویتنام هستش.کسایی که میگن یک ساعته فول میشه هم باز برام عجیبه.البته واسه من ده درصد آخر چیزی حدود بیست و پنج دقیقه طول میکشه تا فول بشه والا از صفر تا نود درصد همون یک ساعت طول میکشه.

Ali B در تاریخ : 1402/6/24

دوستان سوالی داشتم میشه هر وقت خواستی یکی از سیم کارت در بیاری جاش رم بندازی و بعد دوباره سیم کارت بندازی مشکلی پیش نمیاد؟

محسن خ در تاریخ : 1402/6/24

شما این حرفو از کجا آوردی که اسنپ دراگون ساخت سامسونگه؟! اسنپ دراگون ساخت شرکت کوالکام هست و تولید کننده های موبایل ازش پردازنده میخرن. تنها پردازنده ای که ساخت خود سامسونگ هست اگزینوس هست.

علی ر در تاریخ : 1402/6/24

الان a32 ها و a51 و a50 و a31 ها بعد آپدیت چطور شدن اونا که بقول خودت جا افتادن پس چرا به هنگ کردن افتادن الان من a34 خریدم دوسال دیگه حتما عوضش میکنم چون بعد از دوتا آپدیت گوشی مثل اولش نمیشه خودم a71 و پوکو ایکس تری پرو داشتم دوتاشون به اندروید ۱۳ آپدیت کردم پوکو گرم شدنش بیشتر شد و a71م وقتی ری استارت میکردی کلا با لگ های طولانی مواجه میشدی کلا بجز سری پرچمدارها بقیه رو بیشتر از دوسال نگهداری خریته.

Milad M در تاریخ : 1402/6/24

درود دوست عزیز
حرف این دوستمون درسته گوشی a54 خیلی فروش خوبی داره و اینکه نسبت به قیمتش امکانات خوبی میده بایدم تو ۱۰ تا گوشی برتر باشه تو دنیا
و اینکه گفتی پراید فروشش زیاده اولا پراید تو کشوری مث ما ک جهان ۷ به پایین حساب میشه فروش داره و اونم از رو بدبختی ماس ولی وقتی یه چیزی تو دنیا فروشش بالاس حتما از خوب بودنشه چون اونا مث ما نیستن از رو ناچاری و بدبختی و اجبار یه چیزی بخرن
فروش بالای a54 ب خاطر خوب بودن تو رنج قیمتی خودشه موفق باشی

Reza A در تاریخ : 1402/6/24

سلام .مشکل از اکانت گوگل پلی شما با ریجن ایران هست.یه اکانت جدید بساز ،سعی کن شماره موبایلت هم بهش ندی .آموزشش هم گوگل بزن هست.

mohsen f در تاریخ : 1402/6/24

توی دنیای ازاد هر چیزی پر فروش هست حتما مزیت ها و دلیلی داره...مگه توی ایران بازار ماشین ازاده و مردم گزینه دیگه ای دارن؟پس مقایستون اشتباه هست

amir m در تاریخ : 1402/6/24

اینم هست. ولی میتونی از وب اپاشون استفاده کنی که البت یکم سخت تره و خیلی راحت نیس کارکردن باش

amir m در تاریخ : 1402/6/24

این صفحه که صفحه نظرات و بررسی a54 نیست، صفحه ایه ک شیائومی فنا و سامسونگ فنا میفتن جون هم. یکی میاد میگه ایرادات چیپ x3 pro اسنپدراگون کوالکام تقصیر سامسونگه. یکی ازون ور میاد میگه گوشی پرفروش خوب نیس یکی میگه فلان بهمان ...
صفحه موبایلای دیگه رو وا میکنی هیچ کدوم انقد توش نظر بی فایده نیست.
این همه گوشی بد ریخته تو بازار برید اونجا نقد و نظرات مسخرتون رو بدید اینجا ریختن هی میگن این بده اون بده اگزینوس بخاریه. در صورتی که یبارم این گوشیو دستش نگرفته ببینه چقدیه اصلا.

amir m در تاریخ : 1402/6/24

پس شما میفرمایید که اسنپدراگون کوالکام ساخت سامسونگه. که اینطور..
تا دیروز ک سخت افزار پوکو x3 pro خفن بود مال شیائومی بود حالا ک ایراداتش در اومده و پدر در اورده، چیپ ست کوالکامو میندازی گردن سامسونگ.

سیاوش م در تاریخ : 1402/6/24

چرا احساس میکنم شارژ زیاد مصرف میکنه
اصلا انگار ن انگار ظرفیتش ۵۰۰۰ میلی آمپر هست.
رم پلاس هم خاموش کردم ولی تاثیری نداشت
همه آپدیت ها هم نصب کردم.
دوستان راهکاری چیزی بدین کلافه شدم.

علی ر در تاریخ : 1402/6/24

ارزش ریسک کردنو نداره ضمنا به قیمت واقعیش هم برگشته دیگه فکر نکنم پایینتر بیاد ولی شاید با توجه به بالا رفتن قیمت دلار و ماشین طی این روزها امکان بالا رفتنش زیاده.

علی ر در تاریخ : 1402/6/24

میگی خرابی های پوکو انگار از خرابی های a50 a30s a51 a50s هیچی نبودن میتونی به صفحشون یسر بزنی و متوجه بشی همچی به نحوه نگهداری بستگی داره من خودم ۲۰ ماه داشتم هیچ مشکلی براش پیش نیومد همیشه هم باهاش گیم میزدم .

علی ر در تاریخ : 1402/6/24

۷ ساعت زیاده اونم با وای فای ؟ من با نت داده با a34
۱۰ ساعت میگیرم اگه با وای فای درنظر بگیرید ۱۲ ۱۳ ساعت هم میرسه.

ابوالفضل ح در تاریخ : 1402/6/24

من داشتم pocox3proتازه اومده بودخریدم بعداز۵ماه گوشی خودبه خودخاموش شد هاردسوزونده بودولی بعداون a52خریدم عالی بود اون البته اخیرابه دلایلی فروختمش a14گرفتم

مصطفی ش در تاریخ : 1402/6/23

درود خدمت همه ی دوستان... خدا اموات اون بنده خدا رو رحمت کنه که گفت رم پلاس گوشی رو خاموشش کنید یعنی تو قسمت اطلاعات رم رم پلاس رو آف کنید کامل حرارت گوشی عادی عادی میشه اصلا یه ذره داغ نمیکنه و واقعا زمین تا آسمان نگهداری شارژش بهتر میشه... بازم از اون بنده خدا تشکر میکنم

Farhad G در تاریخ : 1402/6/23

سلام اگه این مشکل رو داری برو به بخش باتری ببین کدوم برنامه داره بیش از حد از باتری کار میکشه اونو غیر فعال کن یا یه بار نصبش کن

saji b در تاریخ : 1402/6/23

درود به همگی
الان نزدیک به چهار ماه از گوشی A54 استفاده می کنم . پک هند . حافظه ۲۵۶ . با توجه به اینکه گوشی های قبلی هم از برند سامسونگ انتخاب کردم و هم میانرده ها رو تجربه کردم و هم پرچمدار ها رو
گوشی هایی که قبلا داشتم هم s8 , a6 , f22 ، a10s بودن که هر کدوم رو بنابه شرایط مالی و چیزی که بیشتر از همه شاخص بود انتخاب کردم تا اینکه a54 رو گرفتم
این گوشی همون چیزی بود که می‌خواستم.
کیفیت صفحه نمایش و نمایش جزییات و روشنایی بسیار خوبه
شارژ دهی خیلی خوبی داره و در مقایسه با گوشی های قبلی باید التماس کنم که شارژش تموم بشه
اما شارژ شدنش نقطه ضعفش هستش اما براش راهی پیدا کردم
با فعال کردن گزینه باتری بهینه و ماکزیمم ۸۵ درصد در کنار فست شارژ
این گوشی از صفر تا ۸۵ درصد رو در ۴۵ دقیقه شارژ میکنه
و بدون فعال کردن این گزینه ها صفر تا صد رو در ۲ ساعت و نیم شارژ میکنه بله درسته !!
دوربین این گوشی کیفیت بالایی داره . نه فوق‌العاده
همین طور دوربین سلفی
از موضوعی که واقعا گله دارم ، مقایسه پک هند و ویتنام هست
این مقایسه موقعی منطقی هست که ویژگی کلیدی متفاوت داشته باشن مثلا پردازنده ها متفاوت باشن
اما متاسفانه به یک روش نه چندان درست برای فروش گوشی با دو قیمت متفاوت شده
گوشی داغ میکنه فقط در یک حالت . وقتی که بالای ۱۵ دقیقه و با صدای بلند ازش استفاده می کنید
فقط میتونم در یک مورد نظر تعصبی بدم و اون رابط کاربری سامسونگه . همین طور پایداری بالای این گوشی
گوشی های قبلی خودم که بالاتر نام بردم هم پایین رده و هم اقتصادی و هم پرچمدار بودن اما مدت زیادی ازشون استفاده می کردم و باگ عجیبی رو تا بحال از هیچکدام ندیدم.

حسن ب در تاریخ : 1402/6/23

اگه منظورت از وایفا همون وای فای هست درسته وای فای فشار زیادی به گوشی نمیاره.گرم میشه ولی داغ نمیشه.

حسن ب در تاریخ : 1402/6/23

پرفروش بودن یه محصول هیچ ارتباطی به بهتر بودنش نداره.یه محصول پرفروش هم میتونه چیز خوبی باشه و هم اینکه میتونه چیز خوبی نباشه.الان تو ایران پراید خیلی پرفروشه یعنی از بقیه بهتره؟

حسن ب در تاریخ : 1402/6/23

اتفاقا X3 Pro همه چیزش درسته جز چیپستش که تولید سامسونگه درست مثل 8Gen 1 که اونهم تولید سامسونگه.
یعنی هر ایرادی داری روش میذاری در واقع داری روی سامسونگ میذاری.همین ایراد تو چیپست A54 هم هست به اضافه اینکه اون Snapdragon تولید سامسونگه این Exynos تولید سامسونگه 👎

hamid m در تاریخ : 1402/6/23

سلام . برای یکی از دوستام تهیه کردم تو چند ساعت استفاده نسبت به گوشی خودم A52S، میشه گفت دوربین خوبی داره جزییات بهتر نمایش میده اما عکس ها کمی کم رنگ تر هستند البته بعد دوتا آپدیت که برای این گوشی زدم. حالا نمیدونم برای من غیر طبیعیه و زیادی خوش رنگه یا نه. چون همین حس اوایل خرید گوشی خودم داشتم. قبل این چند بار از تکنولایف خرید کرده بودم و به همکارام پیشنهاد میدادم. اما تجریه آخرین خرید که مثل همیشه پرداخت درب منزل زده بودم جالب نبود. پیک سایت اومده بدون اینکه من جعبه گوشی رو ببینم اصلا بدونم اون مدل یا مشخصاتی که خریدم فرستادن یا نه گفت اول باید کارت بکشی تا جعبه رو از کوله پشتی در بیارم و فقط بتونی کارتن گوشی رو ببینی . فکر کردم دست خالی اومده گفتم لاقل جعبه رو نشون بده بدونم برای چی کارت بکشم که نداد. اعلام کرد باز کردن و حتی دیدن مشخصات ظاهری جعبه اینجا ممکن نیست. تو خونه از نحوه باز شدن و ظاهر گوشی باید فیلم بگیری. اگه من کارت میکشیدم و بعد تو خونه متوجه میشدم رنگ گوشی و یا مشخصات اشتباهه و یا قبلا گوشی باز شده بود و پلمپ کرده بودن چی؟ چون سایت هم مثل دیجی چندتا تأمین کننده داره مثل قدیم نیست فقط خودش باشه و پروسه ارسال و تعویض زمان بره و... A52 رو از سایت دیگه خریده بودم بعد تحویل متوجه شدم باز شده و دوباره پلمپ شده بعد 3 هفته دوندگی و کلی وقت گذاشتن پاسکاری بین سایت و داریا اخرش تعویض شد. بعد پرداخت هزینه یک جعبه تحویل دادن که کارتن گوشی داخل اون بود و پلمپ بود حتی صبر نکرد که من باز کنم لاقل کارتن گوشی رو ببینم با ذکر اینکه من مسول نیستم رفت. ظاهرا هر سایتی یا فروشگاهی معروف میشه مشتری مداری یادشون میره

الناز ک در تاریخ : 1402/6/23

سلام دوستان. به نظرتون طی ماه آینده قیمتش از این پایین تر میاد یا نه؟؟؟

فاطمه آ در تاریخ : 1402/6/23

سلام
من چند روزی هست که گوشیa54 خریدم. یه مشکلی داشتم
حس میکنم به نسبت گوشی دیگه‌ام که ۵۰۰۰میلی آمپره سریعتر شارژ حین کار از دست میده.
به نظرتون اولش اینجوریه؟ در ادامه اوکی میشه؟
مثلا ۲ ساعت و نیم کار کرده و ۳۰ درصد از دست داده.
تازه خریدم و نو هست. برنامه خاصی نصب نکردم.

به نظرتون آپدیت‌هاش را انجام بدم درست میشه؟

Mahan F در تاریخ : 1402/6/23

درود این پست برا دوستانی مینویسم که میگن شیایومی بهتره.a54 هشتمین گوشی پرفروش دنیا شده.بین دوازده گوشی اول هیچ گوشی از برند شیایومی نیست.

Mahan F در تاریخ : 1402/6/23

درود قبول دارم اسنپدرگون بهتره.ولی پردازنده a54 از اسنپدرگون ۷۷۸ بهتره.چون من a52sداشتم با این پردازنده ۷۷۸کندتر بود.دیر گوشی بالا میومد.

Mahan F در تاریخ : 1402/6/23

درود من ۷ ساعت اسکرین با اینترنت وایفا میگیرم.داغ نمیشه.بازی فقط کلش بازی می‌کنم.البته من تا ۸۵ درصد شارژ میکنم تو ۲۰ درصد میزنم شارژ.مصرف باطریش زیاد نیست.حداقل یه ایراد بگیر که وارد باشه🤣🤣🤣🤣

Mahan F در تاریخ : 1402/6/23

درود نرم افزار از گوگل پلی بگیر.نرم افزار از بازار یا جاهای دیگه نگیره.چرا گوشی ما داغ نمیکنه.ریست فاکتوری کن مشکل حل میشه

hassan t در تاریخ : 1402/6/22

از کجا معلوم که همه اینا که گفتید نشانه های شارژر اصلی باشه؟ تو همین پیچ تجربیات کاربران زیادی هست که شارژرهایی با همین مشخصات که شما نوشتید خریداری کردند و بعدها متوجه شدند که های کپی بوده
دوست عزیز...بنده چند سال توی چین مقیم بودم برای ماموریتی کاری....این چینی ها چیزهایی رو کپی می کنند که بسیار بسیار های تک و پیچیده تر از چیز ساده ای مثل شارژر موبایل هست....کپی کردن چهار تا کد یا برجسته کردن فلان مارک و غیره که نوشتید رو توی روستاهای چین هم انجام میدن عین قطعه اصلی....در مجموع در ایران فعلی هیچ‌ و هیچ‌راه صددرصدی برای اطمینان از اصل بودن کالا وجود نداره جز اینکه اون برند داخل ایران نمایندگی معتبر داشته باشه که بری از اونجا بخری...
جهت اطلاع ات درصد بالایی شارژ های سامسونگ بازار رو یکی دو تا از دوستان خود بنده تامین می کنند به این صورت که ماشین های شوتی از بندر براشون مستقیم میاره علاالدین یا بازار موبابل و ... طبق گفته خود این دوستان که تامین کندگان اصلی شارژرهای سامسونگ هستند همه این شارژرهای سامسونگ توی بازار غیر اصل هستند

علی س در تاریخ : 1402/6/22

سلام
دوستان این گوشی صحفه دوم یا همون second space که تو گوشی های شیاومی هست رو داره؟؟

محمد ق در تاریخ : 1402/6/22

سلام ، نمیدونم دلیل این ارزون بودن بیش از حد گوشی های شیائومی چی هست
ولی یه مثالی هست که میگه هر ارزونی بی علت نیست و هر گرونی هم بی علت نیست
من گوشی شیائومی تا حالا نخریدم ولی تو اقوام خریدن و من امتحان کردم متوجه قدرت سخت افزاری بالای بعضی از مدل هاش بودم مثل 11t pro وpoco x 3
الان مدلa54 گوشیه خوبیه و سخت افزارش نسبتا خوبه من خودم طرفدارم سامسونگم اما لطفا بیاین واقع بینانه ببینیم
سامسونگ واقعا رابط کاربری قوی و روونی داره و آپدیت نرم افزاریش تا 4 سال هست خب مرض که نداره که 4 سال آپدیت نرم افزاری الکی بده حتما کیفیت گوشی هاش بالا هست که اینکارو میکنه
صفحه نمایش گوشی هاش اکثرا کیفیت عالی هست
گوشی های سامسونگ یه سرو گردن از شیائومی بالاترن چون شیائومی وقتی پردازنده قوی بذاره ولی رابط کاربری رو قوی نکنه خیلی چنگی به دل نمیزنه و اینکه گوشی های شیائومی هنوز اونجور که باید تو ذهن ها جا نیفتاده و هنوز خیلی ها هستن که به برند شیائومی به عنوان یه برند با کیفیت پایین نگاه میکنن
در کل بدون تعصب میگم که سامسونگ گوشی هاش همچنان فروش بالا رو تجربه میکنن چون اعتماد به گوشی های سامسونگ جا افتاده و به عنوان یه برند با اعتبارِ بسیار بالا شناخته میشه

mohsen f در تاریخ : 1402/6/21

من رفرش ریت رو 60 هست...صبح ساعت 7 که 85 درصد شارژ داشته باشه تا ساعت 10 و 10 نیم شارژش میشه 35

Abolfazl G در تاریخ : 1402/6/21

سلام من گوشی a54 256 خریدم
ولی اپیلیکشن x یوتیوب اپدیدت نمیشه
و در گوگل پلی اپ های اصلی و نمیاره
وگوگل پلی همش تبلیغات
شارژ گوشی خیلی زیاد کم میشه
ایا اپدیت میشه موقع خرید
موارد 2601 تا 2700 از مجموع 4678 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا