نظر کاربران درباره گوشی موبایل شیائومی Poco F3 GT

Poco F3 GT پوکو اف 3 جی تی

Xiaomi Poco F3 GT شیائومی
ارزیابی کاربران: 7.6 از 10 (328 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های شیائومی
» شیائومی Redmi Pad Pro
» شیائومی Redmi Turbo 3
» شیائومی Civi 4 Pro
» شیائومی Poco C61
» شیائومی Poco X6 Neo
» شیائومی Pad 6S Pro 12.4
» شیائومی Watch 2
» شیائومی 14 Ultra
» شیائومی Redmi A3
» شیائومی Poco M6 Pro 4G
» شیائومی Redmi Note 13 Pro 4G
» شیائومی Redmi Note 13 4G
» شیائومی Poco X6
» شیائومی Poco X6 Pro
» شیائومی Poco M6
» شیائومی Redmi 13R
» شیائومی Redmi 13C 5G
» شیائومی Redmi K70E
» شیائومی Redmi K70
» شیائومی Redmi K70 Pro
» شیائومی Redmi Watch 4
» شیائومی Redmi Note 13R Pro
» شیائومی Redmi 13C
» شیائومی Poco C65
» شیائومی Watch S3
» شیائومی 14 Pro
» شیائومی 14
» شیائومی 13T
» شیائومی 13T Pro
» شیائومی Watch 2 Pro
» شیائومی Redmi Note 13 Pro+
» شیائومی Redmi Note 13 Pro
» شیائومی Redmi Note 13
» شیائومی Redmi K60 Ultra
» شیائومی Mix Fold 3
» شیائومی Redmi Pad SE
» شیائومی Pad 6 Max 14
» شیائومی Poco M6 Pro
» شیائومی Redmi Watch 3 Active
» شیائومی Redmi 12 5G
» شیائومی Redmi Note 12R
» شیائومی Redmi 12
» شیائومی Redmi Note 12R Pro
» شیائومی Redmi Note 12T Pro
» شیائومی Civi 3
» شیائومی Poco F5
» شیائومی Poco F5 Pro
» شیائومی Pad 6 Pro
» شیائومی Pad 6
» شیائومی 13 Ultra
» شیائومی Poco C51
» شیائومی Redmi Note 12S
» شیائومی Redmi Note 12 Pro 4G
» شیائومی Redmi A2+
» شیائومی Redmi Note 12 4G
» شیائومی Redmi Note 12 Turbo
» شیائومی 13 Lite
» شیائومی Poco C55
» شیائومی Poco X5 Pro
» شیائومی Poco X5
» شیائومی Poco C50
» شیائومی Redmi 12C
» شیائومی Redmi Watch 3
» شیائومی Redmi K60E
» شیائومی Redmi K60 Pro
» شیائومی Redmi Note 12 Pro Speed
» شیائومی Watch S2
» شیائومی 13
» شیائومی Redmi K60
» شیائومی 13 Pro
» شیائومی Redmi Note 12 5G
» شیائومی Redmi Note 12 China
» شیائومی Redmi Note 12 Pro
» شیائومی Redmi Note 12 Pro+
» شیائومی Redmi Note 12 Explorer
» شیائومی Redmi Pad
» شیائومی 12T
» شیائومی 12T Pro
» شیائومی Redmi A1+
» شیائومی Civi 2
» شیائومی Redmi Note 11R
» شیائومی Redmi 11 Prime
» شیائومی Poco M5s
» شیائومی Poco M5
» شیائومی Redmi A1
» شیائومی Redmi 11 Prime 5G
» شیائومی Watch S1 Pro
» شیائومی Pad 5 Pro 12.4
» شیائومی Mix Fold 2
» شیائومی Redmi K50 Ultra
» شیائومی 12 Lite
» شیائومی Redmi K50i
» شیائومی 12S
» شیائومی 12S Pro
» شیائومی 12S Ultra
» شیائومی Poco X4 GT
» شیائومی Poco F4
» شیائومی Poco C40
» شیائومی Redmi Note 11SE
» شیائومی Redmi Note 11T Pro
» شیائومی Redmi Note 11T Pro+
» شیائومی Redmi 10 Prime 2022
» شیائومی Civi 1S
» شیائومی Redmi 10 Power
» شیائومی Poco F4 GT
» شیائومی Poco M4 5G
» شیائومی Black Shark 5 RS
» شیائومی Black Shark 5
» شیائومی Black Shark 5 Pro
» شیائومی Redmi 10A
» شیائومی Redmi K50
» شیائومی Redmi 10 5G
» شیائومی Watch S1 Active
» شیائومی Redmi Note 11S 5G
» شیائومی Redmi 10C
» شیائومی Redmi Note 11E
» شیائومی Redmi Note 11E Pro
» شیائومی Redmi K50 Pro
» شیائومی Poco M4 Pro
» شیائومی Poco X4 Pro 5G
» شیائومی Redmi K50 Gaming
» شیائومی Redmi 10 2022
» شیائومی Redmi Note 11
» شیائومی Redmi Note 11S
» شیائومی Redmi Note 11 Pro 4G
» شیائومی Redmi Note 11 Pro 5G
» شیائومی 11i HyperCharge
» شیائومی 11i
» شیائومی Watch S1
» شیائومی 12X
» شیائومی 12 Pro
» شیائومی 12
» شیائومی Redmi Note 11T 5G
» شیائومی Redmi Note 11 4G
» شیائومی Poco M4 Pro 5G
» شیائومی Redmi Watch 2 Lite
» شیائومی Redmi Watch 2
» شیائومی Redmi Note 11 china
» شیائومی Redmi Note 11 Pro+
» شیائومی Redmi Note 11 Pro China
» شیائومی Black Shark 4S
» شیائومی Black Shark 4S Pro
» شیائومی Redmi Note 10 Lite
» شیائومی Poco C31
» شیائومی Redmi 9i Sport
» شیائومی Redmi 9A Sport
» شیائومی Redmi 9 Activ
» شیائومی Watch Color 2
» شیائومی Civi
» شیائومی 11 Lite 5G NE

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 101 تا 200 از مجموع 264 مورد

Hamed A در تاریخ : 1400/6/16

عزیزم اصصلا شک نکن و اگه تا الان نخریدی صبر کن تا بیاد بخری مگه مدیاتک تازه اومده الان چند ساله هستش بعدشم فقط ذر بازی سنگینی مثل پابجی میتونه این گوشی داغ کنه که اون هم یا کرافیکو میزغری متوسط یغ فریم ریتو میاری پایین تا داغ نکنه بعدشم چ غسنپ چ مدیا شما بعد از سه سال گوشی یا میشکنه صفحش یا آب میخوره و هزار مشکل دیگه ولی خدایی این بهتره بنظرم من ک منتظرشم بیاد بخرم

Ali M در تاریخ : 1400/6/14

راستش من چندبار از خرید این گوشی دلسرد شدم ولی آدم باید با واقعیت روبرو شه الآن بین گوشی های بازار هیچ گوشی وجود نداره که یه مشکل خاص نداشته باشه مثلاً یه گوشی داغ میکنه اون یکی آپدیت میده وقتی آپدیتش میکنی گوشیت مشکل نرم افزاری پیدا میکنه یکی باتریش زود خالی میشه اون یکی صفحه نمایشش پر پر میزنه یکی صفحه نمایشش زیر نور آفتاب کم کیفیته اون یکی... بخوام یکی یکی بگم باید فقط یه شجره نامه بنویسم؛ منظور اینه اگر دنبال گوشی بی عیب و ایراد میگردی زیر پای آدم علف سبز میشه باید دنبال گوشی گشت که بین همه گوشی ها کمترین عیب و ایراد رو دارن که بنظر من این گوشی بین گوشی های موجود وضعیت نرمال تری داره از هر نظری.
ان شاء... که قیمتش زیر 8 تومن باشه که اگه اینطور باشه من میخرمش ولی اگر بنا باشه دلال ها با دلال بازی قیمت این گوشی رو از حد تصور بالا ببرن اصلاً ارزش خرید نداره که نداره.

saeed s در تاریخ : 1400/6/14

همه گوشی های شیائومی داغ نمیکنن بعضیاشون واقعا خفنن Poco x3 pro معلوم نی چرا داغ میکنه ممکنه دلیلای زیادی داشته باشه خیلی وقتا جدا از کیفیت پردازنده کیفیت باتری و جنس بدنه گوشی و کلی چیزای دیگه تاثیر گذار هست تو داغ شدن گوشی
درکل خیلی به برند پردازنده نگاه نکنین بیشتر کارایی اون پردازنده مهمه مثلا بخاطر سابقه و ثابت شده بودن کوالکام اکثرا پردازنده های این شرکت رو قبول دارن درصورتی که این اشتباهه ممکنه همین شرکت یه مدل پردازنده بسازه که نسبت به اگزینوس مدیاتک و... پرفورمنس پایینتری داشته باشه
درکل این گوشی بنظرم ارزش خرید بیشتری داره چون پوکو اف ۳ تو ایران اکثرا رام چین و روسیه هست و بقیه مواردشم که خودتون گفتین
درمورد پردازنده این گوشی هم که من حرفی از بد بودنش نزدم اتفاقا پردازنده خوبیه ولی نسبت به 870 خب خیلی واضحه
در رابطه با تست های انتوتو هم که همه میدونن مدیاتک چیکاره س پس اگه امتیازش بیشتره دلیل بر بهتر بودنش نیست
بازم با این وجود پردازنده این گوشی از 860 و اکثر اگزینوس های سام هم بهتره !
مشکل داغ کردنشم خیلی جدی نیست ولی خب توی عمرمفیدش تاثیر داره ک این قضیه رو هم میشه با خریدن یه فن حل کرد البته این مورد واسه گیمرا بود😉 واسه استفاده عادی اصلا مشکلی نداره

علی غ در تاریخ : 1400/6/14

دوستان سلام . میخوام اطلاعاتی که بعد از چند هفته بررسی این گوشی تو انواع و اقسام سایت های ایرانی و خارجی انجام دادم باهاتون به اشتراک بذارم بدون تعصب
این گوشیو با رقیب اصلیش یعنی poco f3 مقایسه میکنم که خوده f3 ارزش خریدش تو این رنج قیمت به مراتب بیشتر از بقیه گوشیاس.
اول از همه بگم که دوستان گوله بازارگرمی های فروشنده هارو نخورید که از الان دارن مقدمه چینی میکنن تا این گوشیو هم مثله PS5 با قیمتای نجومی بکنن تو پاچمون.این گوشی از نظز دلاری قیمتش کمتر از f3 خواهد بود به گفته تمام اخبار و خواهشم اینه که ماها خودمون هم به این جریانه گرونتر بودنش کمک نکنیم.
از نظر طراحی که مسلما این گوشی با اختلاف زیاد بهتر از f3 هست و فریم دور آلمینیوم خیلی حسه لذت بخش تری به آدم میده از طراحیش که بگذریم چون فک کنم همه موافق باشن که تو قسمت طراحی بهتر از خیلی گوشیاس
دوربینش از f3 بهتر هست ولی نه در شب ، باید به این هم توجه کنید که درسته که دوربینش بهتره ولی کیفیت صفحه نمایش f3 حداقل دوبرابر بهتر از این گوشیه و اگه قرار باشه دوربین هردو گوشی رو تو صفحه نمایش های خودشون کناره هم بذاریم شاید f3 بهتر به نظر برسه به دلیل اینکه رنگه هارو خیلی شفاف تر نشون میده.ولی اگه عکس هاشون رو توی یک صفحه نمایش دیگه مثله مانیتور کامپیوتر مقایسه کنید این گوشی بهتر هست و با زوم افت کیفیت کمتری داره.
در مورده پردازنده ها بی تعارف f3 بهتره ولی نه به این منظور که مدیا تک این گوشی شمارو اذیت میکنه. درسته که f3 اسنپدراگون 870 هستش ولی 7 نانومتری و از اونظرف مدیاتک دایمنسیتی 1200 شیش نانومتری هستش ک این عدد هرچی کمتر باشه بهتره، ولی تو تست های antuntu نمره f3 بهتره و این گوشی توی دومین تست نمرش به طور قابل ملاحضه ای پایین میاد نسبت به f3 . با همه این حرفا ولی میتونید با این گوشی هم بازی کالاف موبایل رو با آخرین تنظیمات گرافیکی بدون لگ بازی کنید و گرم شدنش شاید فقط کمی بیشتر از رقیبش باشه
باتریشم که بهتره
صفحه نمایش f3 بدون شک بهتره شک نکنید و گوله مشخصاته روی کاغذ رو نخورید که البته اینجا به اشتباه OLED نوشته بودن نوع صفحه نمایشش رو در اصل turbo amoled هست. از اونطرف تاچ سمپلینگ ریت این گوشی 480 و برای رقیبش 360 هست که برای گیم این گوشی بهتره هرچند این تفاوت فاحشی نیست و ما شاید حتی متوجهش هم نشیم.
تنها برتری های f3 به این گوشی پردازنده قویتر و صفحه نمایش بهتره که البته برتری های مهمی هم هست
با همه این تفاسیر ولی قیمت این گوشی باید از f3 کمتر باشه تو ایران، مگر اینکه کلا قیمت دلاریش بالاتر از رقیبش باشه تو بازار جهانی
پیشنهاده خوده من به شما بین این دوتا مدل حتی اگه برای گیم هم نخوایید بازم f3 gt هست چون طراحیش یک سرو گردن بالاتر از گوشی های اطرافتون هست و این چیزی نیست که راحت بشه از کنارش رد شد و زود تکراری نمیشه براتون. خیالتونو بخوام راحت کنم تو بقیه مشخصات هردومدل کاملا مطلوب هستن و تفاوت های فاحشی باهم ندارن مگه اینکه همین تفاوت های جزئی هم خیلی براتون مهم باشه و هردو کاملا نیازهای شمارو برطرف میکنن
امیدوارم بدردتون خورده باشه.این بود نظرهای شخصی من که تشخیص درست و غلط بودنش به عهده خودتون

علی غ در تاریخ : 1400/6/14

دوستان سلام . میخوام اطلاعاتی که بعد از چند هفته بررسی این گوشی تو انواع و اقسام سایت های ایرانی و خارجی انجام دادم باهاتون به اشتراک بذارم بدون تعصب
این گوشیو با رقیب اصلیش یعنی poco f3 مقایسه میکنم که خوده f3 ارزش خریدش تو این رنج قیمت به مراتب بیشتر از بقیه گوشیاس.
اول از همه بگم که دوستان گوله بازارگرمی های فروشنده هارو نخورید که از الان دارن مقدمه چینی میکنن تا این گوشیو هم مثله PS5 با قیمتای نجومی بکنن تو پاچمون.این گوشی از نظز دلاری قیمتش کمتر از f3 خواهد بود به گفته تمام اخبار و خواهشم اینه که ماها خودمون هم به این جریانه گرونتر بودنش کمک نکنیم.
از نظر طراحی که مسلما این گوشی با اختلاف زیاد بهتر از f3 هست و فریم دور آلمینیوم خیلی حسه لذت بخش تری به آدم میده از طراحیش که بگذریم چون فک کنم همه موافق باشن که تو قسمت طراحی بهتر از خیلی گوشیاس
دوربینش از f3 بهتر هست ولی نه در شب ، باید به این هم توجه کنید که درسته که دوربینش بهتره ولی کیفیت صفحه نمایش f3 حداقل دوبرابر بهتر از این گوشیه و اگه قرار باشه دوربین هردو گوشی رو تو صفحه نمایش های خودشون کناره هم بذاریم شاید f3 بهتر به نظر برسه به دلیل اینکه رنگه هارو خیلی شفاف تر نشون میده.ولی اگه عکس هاشون رو توی یک صفحه نمایش دیگه مثله مانیتور کامپیوتر مقایسه کنید این گوشی بهتر هست و با زوم افت کیفیت کمتری داره.
در مورده پردازنده ها بی تعارف f3 بهتره ولی نه به این منظور که مدیا تک این گوشی شمارو اذیت میکنه. درسته که f3 اسنپدراگون 870 هستش ولی 7 نانومتری و از اونظرف مدیاتک دایمنسیتی 1200 شیش نانومتری هستش ک این عدد هرچی کمتر باشه بهتره، ولی تو تست های antuntu نمره f3 بهتره و این گوشی توی دومین تست نمرش به طور قابل ملاحضه ای پایین میاد نسبت به f3 . با همه این حرفا ولی میتونید با این گوشی هم بازی کالاف موبایل رو با آخرین تنظیمات گرافیکی بدون لگ بازی کنید و گرم شدنش شاید فقط کمی بیشتر از رقیبش باشه
باتریشم که بهتره
صفحه نمایش f3 بدون شک بهتره شک نکنید و گوله مشخصاته روی کاغذ رو نخورید که البته اینجا به اشتباه OLED نوشتن نوع صفحه نمایشش رو . از اونطرف تاچ سمپلینگ ریت این گوشی 480 و برای رقیبش 360 هست که برای گیم این گوشی بهتره هرچند این تفاوت فاحشی نیست و ما شاید حتی متوجهش هم نشیم.
تنها برتری های f3 به این گوشی پردازنده قویتر و صفحه نمایش بهتره که البته برتری های مهمی هم هست
با همه این تفاسیر ولی قیمت این گوشی باید از f3 کمتر باشه تو ایران، مگر اینکه کلا قیمت دلاریش بالاتر از رقیبش باشه تو بازار جهانی
پیشنهاده خوده من به شما بین این دوتا مدل حتی اگه برای گیم هم نخوایید بازم f3 gt هست چون طراحیش یک سرو گردن بالاتر از گوشی های اطرافتون هست و این چیزی نیست که راحت بشه از کنارش رد شد و زود تکراری نمیشه براتون. خیالتونو بخوام راحت کنم تو بقیه مشخصات هردومدل کاملا مطلوب هستن و تفاوت های فاحشی باهم ندارن مگه اینکه همین تفاوت های جزئی هم خیلی براتون مهم باشه و هردو کاملا نیازهای شمارو برطرف میکنن
امیدوارم بدردتون خورده باشه.این بود نظرهای شخصی من که تشخیص درست و غلط بودنش به عهده خودتون

Ali M در تاریخ : 1400/6/14

ولی هیچ کدومتون به یه چیزی اصلاً دقت نکردید من خودمم تازه بهش پی بردم اونم این که بین گوشی های شیائومی گوشی جود نداره که داغ نکنه یا مشکلی نداشته باشه اصلاً قسمت کامنت انواع مدل های شیائومی توی همین سایت رو چک کنید میرید میبینید یه عده از داغی گوشی مینالن یه عده از زود خالی شدن شارژ یه عده هم از دست آپدیت ها آسی شدن😂😂😂 یعنی فرق هم نداره که اون گوشی تراشه یsnapdragonداشته باشه یاmedyatek پس بنابر این نتیجه میگیریم اگر دارید با این حرفا که گوشی داغ میکنه، شارژش زود خالی میشه، با آپدیت هایی که برای دستگاه میاد وضع بدتر میشه و ... دست و پنجه نرم میکنید شک نکنید همشون سر و ته یکی ان فقط یکی پردازندش اسنپ هست یکی مدیاتک پس بنابراین قابل توجه اون کسایی که هی ایراد میگیرن بین گوشی ها حداقل این گوشی از چند لحاظ از بقیه سر تره:
صفحه نمایشAMOLED
فریم آلومینیومی
دوطرف گوشی چه پشت چه جلو از گوریلا گلس5
باتری مناسب5000
شارژر سریع
تریگر گیمینگ
دوربین با کیفیت
پردازنده خوب5G (نمیدونم بعضی ها با این پردازنده چه پدرکشتگی دارن)

همین الآن برید نظراتی که راجب گوشیpoco f3- poco f3 gt - poco x3 pro یاmi 10 tمیدن بخونید خودتون متوجه موضوع میشید که حتی گوشی poco x3 pro که دارایsnapdragon860 هست هم طبق گفته کسایی که نظر دادن به شدت داغ میکنه پس انقدر نگید مدیاتک داغ میکنه چون این موضوع داغی فقط مربوط به مدیاتک نیست تویsnapdragonهم کم دیده نشده!!!!!!!!!!

Ali M در تاریخ : 1400/6/14

آقا کسی هست گوشی mi 10 t داشته باشه؟
بنظرتون mi 10 t ارجح تر نیست نسبت به این گوشی؟!

Rick S در تاریخ : 1400/6/13

دمت گرم
تنها نظر بدردبخور رو تاحالا شما دادید
بقیه بدون. اینکه گوشی رو داشته باشن نظر الکی میدن
مدیاتک دیگه مثل قبل نیس
مبارکت باشه

علی ص در تاریخ : 1400/6/13

میشه لطفا در مورد تجربه خریدت از بست چاینا بگی، این که چند روزه اومد، چقدر اومد رو مبلغی که تو سایت نوشته؟
من میخوام این گوشی رو از بست چاینا بگیرم ولی خیلیا مرددم میکنن

arash h در تاریخ : 1400/6/13

سلام خدمت همه دوستان
من این گوشی رو با سفارش از بست چاینا تهیه کردم
نقره ای رم ۱۲
قبل از سفارش ویدیو اکثریت یوتیوبرهارو نگاه کردم و خب تو انتخابم مطمئن شدم
دوهفته هست که گوشی دستم رسیده و به جرئت میگم که همچنین کیفیت و متریال تو این رنج قیمت نیست واقعا وقتی دستت میگیری متوجه این حس خوب میشین
از لحاظ پردازنده خیلیا فکر کنم مردد باشن و خب اینو بگم که با توجه به پنجمارک و عملکرد روزانه خودم و مقایسه با پوکو f3 هم سطح هستن
در رابطه با داغ شدن گوشی هم بگم که واقعا داغ شدن معمولی داره و خب با نیم ساعت کالاف رو high حس گرم شدن تو دستتون دارید و نه بیشتر پس به این نظرات چرت که میگن مشکل داغ شدن داره توجه نکنید
باطری گوشی هم من رو ۱۲۰ هرتز گذاشتم یک روز کامل با بازی و وب و تلگرام جواب میده
ولی شارژرش معرکسس واقعا، ‌‌0 تا 100 تو نیم ساعت
صفحه نمایش گوشی رضایت بخش واقعا، برای یه گوشی تو این رنج قیمت ایرادی بهش نیست
کلیدهای فیزیکی پاپ اپش خیلی خوبه میتونید روش افکت صوتی بزارید و هنگام بازی کردن یه جلوه میاد موقع فشردنش که جالبه
دوربینش از پوکوf3 بهتره چه دوربین اصلی چه دوربین سلفی
یه نوار RGB دور دوربینش هست که انتخاب رنگش هم دست خودتونه و جذابه
اسپیکر این گوشی JBL و محشره آقا، بلندی و کیفیت صدا من با آیفون 12 دوستم مقایسه کردم این گوشی بهتر بود انصافا
حسگر اثرانگشت و تشخیص چهره بسیار روان و سریع هستش
تو این رنج قیمت نسبت به A52 5G و پوکو F3 از نظر من انتخاب بهتریه
سوال دیگه اگر بود و یا عکس از گوشی خواستین تلگرام در خدمتم
ahah_22@

saeed s در تاریخ : 1400/6/13

ببین داغ کردن بیش از حد گوشی توی بلندمدت آسیب میزنه به مادربرد و باتری و... اینجا ممکنه گوشی بقدری داغ کنه که بردش بسوزه یا ممکنه نسوزه ولی سرعتش خیلی پایین بیاد همین قضیه باعث میشه که میبینی بعد از ۶ماه یا ۱سال عملکرد گوشی مثل روزای اولش نیست مثلا باتریش خیلی زودتر خالی میشه یا توی اجرای بازیها کندتر میشه به نظر من اگه میخای گوشی بخری که طول عمر خوبی داشته باشه و طی چند سال افت عملکرد زیادی نداشته باشه مهمترین پارت همون قلب گوشیه که باید راجبش تحقیق کنی ببینی عملکرد خوبی داشته یا چی

یعنی اینکه همه ی اسنپ دراگون ها خفن نیستن یا همه ی مدیاتک ها بد نیستن اینو میگم بخاطر اینکه طرف تا میاد مشخصات رو میخونه میبینه اسنپدراگونه سریع میگه خب این عالیه درصورتی که ممکنه کاملا برعکس باشه

درمورد POCO F3 و POCO F3 GT بدون شک POCO F3 چیپست بهتری داره حالا بقیه مشخصات گوشی ها دیگه سلیقه ای هست مثلا اگه کسی دوربین براش مهمه این گوشی واسش مناسب نی

نیما ک در تاریخ : 1400/6/13

توی پردازنده‌های اقتصادی یا پایین رده مدیاتک خوبه تا میان رده هم می‌تونه رقابت کنه ولی ما الان در مورد پرچمدار ها یا بالارده ها داریم میگیم هر چی باید توضیح داد به همه کنی مطالعه کنید میفهمید که مدیاتک توی پردازنده اقتصادی خوبه و لی تو بالارده که ضعیف هست و تو میان رده هم رقابت داره می‌کنه که البته تو میان رده با معرفی 778g و 780g بازم اسنپدراگون بهتر عمل کرده نسبت به مدیاتک 1100 و 1200 کسی نمیگه کار نمیکنه یا کلا بدرد نمیخوره بحث سر کدوم بهتره که اسنپدراگون بهتره این هر جا بگردید و بخونید چه تو سایت خارجی و ایرانی ما داریم دلایل این که مدیاتک چرا از اسنپدراگون در رده پایین تر قرار میگیره صحبت میکنیم یه دونه پرچمدار بامدیاتک نداریم .بیشتر تو میان رده و پایین رده داره رقابت می‌کنه.یه سرچ انگلیسی کنید کلی سایت هست که توضیح داده که چرا مدیاتک از اسنپدراگون ضعیف تر هست یا دلایلش چیه ...برگ برنده پردازنده گرافیکی Adreno هست . مدیاتک کسی نمیگه همه بده یا همه ضعیف تره یا بده .منبع هم سایت خارجی زیاده برید مطاث کنید ..توی همین صفحه پایین تر من با منبع نوشتم که مدیاتک چه کار می‌کنه ..

عرفان خ در تاریخ : 1400/6/12

داداش چرا جو میدی من الان ردمی ۹دارم پردازنده مدیاتک داره میزارم کنار a70sکه اسنپدراگون داره گوشی من همیشه خنک تره پس لطفاً کسایی که مدیاتک ندارن الکی نظر ندن که داغ میکنه و فلان ی چیزی رو هم بدون اگه این گوشی حتی اگر این مشکل رو هم داشته باشه ی دلیلی داشته که شمارو به اینجا کشونده حالا میخاد قیمتش باشه یا خود گوشی اگه قرار بود مشکل نداشته باشه بهش میگفتن پرچمدار نه قاتل پرچمدار

Ali M در تاریخ : 1400/6/12

اول اینکه نگفتید چه منبعی؟!!
ثانیاً با این توصیفات نه گوشی poco f3 ارزش خرید داره نه poco f3 gt که راستش نظر خودمم رفته سمت گوشی mi 10 t چون هرچی فاکتورهایی که تو poco f3 و poco f3 gt ناقصه تویmi 10 t وضعیتش نرماله، مثلا یه گوشی پردازندش خوب نیست اون یکی باتریش کمه یکی صفحش امولده ولی اون یکی ای پی اسه یکی فریمش آلومینیومه یکی پلاستیک ولی توی mi 10 t باز گوشی رو یه طوری ساختن که آدم از خریدش مطمئن میشه؛
گوشی mi 10 t :
پردازندش snapdragon865
فریم آلومینیومی
باتری5000 که مناسبه
صفحه نمایش144Hz
پشت و جلوی گوشی از گوریلا گلس 5
مهم ترین فاکتور من برای خرید گوشی پردازنده قوی و گوشی که متریالش عالی باشه هستش به قول معروف میخوام عمری کار کنه چون من کلاً یکبار برای همیشه میخوام گوشی با این قیمت بخرم و بخاطر همینه که راستش نظرم رفته سمت mi 10 t ولی خب mi 10 t هم انصافاً قیمتش زیاده باید حداکثر 7 میلیون می بودش

نیما ک در تاریخ : 1400/6/11

دوست عزیز..منبع داره میگه خودش... پردازنده های مدیاتک..بدلیل مصرف برق بیشتر و نوع چینش و تعداد هسته های پردازنده تولید گرما و مصرف باطری بالاتر داره و نداشتن تراشه کوچکتر گرافیکی که توسط مدیاتک ساخته شده باشه که حالت یک پارچه باشه .همه این ها باعث گرما و مصرف باطری بالاتر میشه که همون بهینه نبودن پردازنده بهش میگن ..
بیشتر برنامه های خوب سازگار نمیشن با مدیاتک مثل دوربین گوگل یا Gcam
وقتی همه چی باهم یکپارچه و بهینه نباشه و گرما رو هم بهش اضافه کنی خوب گوشی کند میشه .دقیقه مشکل پردازنده‌های سامسونگ و گرمای اگزینوس همینه که داره از پردازنده گرافیکی MALI مثل مدیاتک استفاده می‌کنه ...قدرت پردازنده های مدیاتک خوبه هوش مصنوعی خوبی دارن ولی دشمن گوشی گرما هست که باعث فرسوده و کند شدن گوشی میشه
ما نمیگیم کاملا بده یا نه نخرید فقط اطلاعات داریم به اشتراک میزاریم .قبول کن وقتی بخوای 10م پول گوشی بدی سخته به مشکل بخوری . انتخاب با خود هر شخصی هست ما فقط حقیقت میگیم بقیه با خودتون

Ali M در تاریخ : 1400/6/11

این گوشی توی این رنج قیمتی از همه لحاظ واقعاً هیچ حرفی نداره :
صفحه نمایشAMOLED
اگر اشتباه نکنم فریم فلزی
تریگرهای گیمینگ
باتری حجیم و مناسب
شارژر سریع
فایو جی بودن تراشه
و ...
همه و همه خوبن وآدم رو قانع میکنن منتها یه مشکلی هست که هرجا میری ازش حرف میزنن و آدم رو از خرید این گوشی دلسرد میکنه اونم اینکه هی و هی میگن تراشه های مدیاتک داغ میکنه و از اون بدتر میگن مدیاتک نسبت به اسنپدراگون در طی زمان کاراییش کمتر میشه؛ این مورد آخریه که هرجا میری حرفش هست واقعا آدم رو دلسرد میکنه الآن به معنای واقعی تو خرید گوشی سر در گمم.
از این طرف هم اگر بخوایPOCO F3بخری باز نمیرزه چون بنظرمن تنها نکته مثبتی که داره اینه که تراششSnapdrago870 در عوضش توی این فاکتور ها آدم رو قانع نمیکنه :
قیمت بالا
حجم کم تر باتری نسبت به F3 GT
فریم پلاستیکی
الآن بشخصه بین این دوتا گوشی سر در گمم😐

اینایی که میگن پایداری و کارایی مدیاتک طی زمان کم میشه یه منبع درست حسابی بگن منم از سر در گمی دربیارن🤯🤯🤯

saeed s در تاریخ : 1400/6/10

نمیدونم این چه سیاست کثیفیه اگه اسنپدراگون بود خیلی گاد میشد ولی حیف مدیاتکه و دماش تا 48درجه میره تو استفاده های خیلی سنگین هم ممکنه تا 50 درجه بره که لعنتی این دمای بالا خیلی تو عمر گوشی تاثیر داره

MASOUD J در تاریخ : 1400/6/10

دوستان دکتر مهندس و دانشمند اینجا رو با فروم اشتباه گرفتن،نامه مینویسید واسه هم،بذارید بیاد گوشی،فقط تو ایران اینجوریه همه نظرشونو میخوان به بقیه تحمیل کنن،حالا همینایی که میگن گوشیه بدیه داغ میکنه اَخه،جزو اولین نفراتی هستن که با حباب قیمتم میرن میخرنا،
یکی از کاملترین گوشیای بازاره حتی واسه کسایی که گیم نمیزنن،پس داغ کردن تو‌گیم زیاد اهمیت نداره واسه منی که با گوشی بازی نمیکنم و صفحه خوب دوربین متوسط و طراحی خوب و شارژر سریع میخوام
امیدوارم بیش از 10.500 نباشه نسخه پایه تا اون قیمت ارزش خرید داره

Mahdi H در تاریخ : 1400/6/8

پاسخ به نیما ک

بزار منم یه چیزی با منبع بگم. همین شیائومی که اعلام کرد این گوشی داغی بیش از حد داره یه شارژر ۲۰۰ واتی هم معرفی کرد و اعلام کرد که بعد از ۸۰۰ بار سیکل شارژ (که میشه سه سال استفاده نسبتا سنگین) ظرفیت باتری ۲۰ درصد کمتر میشه. اوپو هم برای شارژر ۶۵ واتی گفت که برای ۸۰۰ بار سیکل شارژ فقط ۹ درصد افت ظرفیت خواهیم داشت. حالا با یه سری نکات ساده مثل همین شارژ کردن بین ۲۰ تا ۸۰ و شارژ کردن تو محل های خنک میشه همین ۹ درصد رو هم کاهش داد.
اینکه سامسونگ و اپل شارژر های قوی نمیدن دست مردم دلیل بزرگترش هزینه ست.وگرنه دلیلی نداره گوشی از ۲۵ وات پشتیبانی بکنه ولی تو کارتن شارژر ۱۵ واتی باشه. اگه شارژ سریع بده چرا گوشی ازش پشتیبانی میکنه اگه خوبه چرا شارژر ۱۵ واتیه؟!!
درمورد پردازنده این گوشی هم قبول. اصلا حرفات علمی و با مدرک. ولی در مورد طول عمر پردازنده به نظرم هنوز یه نظریه علمیه که به اثبات نرسیده و بیشتر یه احتماله(حالا این احتمال چقدره نمیدونم). واقعیت سه سال دیگه اتفاق میوفته و هنوز هندونه در بسته ست. مثل نوت ۸ پرو که اوایل خیلی از پردازنده ش بد میگفتن و یا گوشی های دیگه که واقعا عملکرد افتضاحی داشتن.
در مورد گوشی چینی هم بگم که قطب تولید موبایل به نظرم چین هست و اگه آمریکا هواوی رو تحریم نمیکرد خیلی بهتر حسش میکردی.
در ضمن اگه واقعا به صحت حرفات ایمان داری لازم نیست چند بار با ترفند تکرار تو گوش همه فرو کنی.
موفق باشی

هادی س در تاریخ : 1400/6/8

فعلا همین چین که داری میگی بزرگترین فروشنده موبایل تو جهان شرکت این کشوره در ضمن داری میگی 10 وات همین سونی از شارژ 30 وات استفاده میکنه سامسونگ از 25 وات اگه بده همه بدن تاز الآن همه واسه خودشون یه پا متخصصن چرا شیائومی بهترین فروشنده شد کل گوشی های شیائومی از سرعت شارژ بالایی بهره میبرن چرا همه میخرن من نمی گم سرعت شارژ بالا بدون ضرره ولی نه این طوری که تو میگی در ضمن من درباره مدیاتک هیچی نگفتم گفتم اورکلاک خیلی انگار حالت خوب نیست

Alireza K در تاریخ : 1400/6/8

راستی دوست گلم
سایتهای چینی خصوصا گیزموچاینا نه تنها قابل استناد نیستن بلکه در ۹۰ درصد موارد به خاطر مطالب عجیب و غریب و مضحک و مغرضانشون مضحکه سایتهای زیادی از جمله سایت آزادی بیان تخصصی مثل quora هستند.
سعی کن از سایتهای مرجع برای تایید مطالب استفاده کنی نه سایتهای فان.
یا علی

Alireza K در تاریخ : 1400/6/8

با عرض سلام خدمت شما دوست گل
از خوندن نظراتتون لذت بردم بجز چند بخش که کمی مغرضانه و غلط برداشت شده بود.
عزیز وقتی قصد دادن اطلاعات صحیح به کاربران دارسد نباید دیگه مغرضانه قضاوت کنید .
به چند مطلب اشاره میکنم.
برای گرفتن تست بنچمارک معمولا در دوحالت کول یعنی تازه شروع به کار و در صورت وسواس بیش از حد ارزیاب یکبار هم حین کار که حالت hot نامیده میشه تست میگیرند.
فرآیند بنچمارک بسیار سنگین هست و به تمانی بخشهای گوشی حداکثر فشار رو رو وارد میکنه تا جایی که روی باکسهای cpu و گرافیک کامپیوترها در این خصوص هضدار داده پس فقط ابلهانی مثل چینیها یا افرادی که با تعصب و اغراق قصد اثبات چیزی رو دارند
به قیمت سوختن دستگاه یا معیوب شدنش ممکن هست ۵ بار تست بنچمارک پشت سر هم بگیرن. طی دوبار تمانی نواقص پردازنده درخصوص گرما و افت فریم و ... مشخص میشه.
با این فرمایش جنابعالی که فرمودید مدیا تک پردازنده های میان رده داره هم مخالفم.
فقط پردازنده های پایین رده با ظاهر میان رده یا بالا رده داره.
مجله در تام هاردوارد عمر مفید یک پردازنده مدیا تک رو تنها ۶ ماه ارزیابی کرده که جدا از امن نبودن این پردازنده بعد از این مدت کم کم دچار انواع مشکل میشه و هرگز خرید هر گوشی ای رو با پردازنده مدیا تک توصیه نمیکنم اما اگر کسی تعصبی داره خودش میدونه.
در عین حال بهترین مودمهای گوشی‌که خیلی کم بهش اشاره میشه و کمپانی کوالکام یکی از مشتریان همیشگی اون هست مودمهای ساخت مدیا تک هست که خودتون میتونید تحقیق کنید..
اما مطلبی که دوست گل ازش تعجب کردم استنباط جنابعالی از فرآیند شارژ و شارژر خوب ۱۰ واتی بود.
عزیز کمی درراین مورد مطالعه کن همه چیز با تفکر که به انسان وحی نمیشه.
با دقت بخون:
گوشی ای که شارژر ۶۵ واتی داره بصورت هوشمند از ابتدای شارژ تا انتها با ۵ ولتاژ و آمپر مختلف در هر بخش از میزان شارژ شدن باتری تغییر میکنه.
یک شارژر ۶۵ وات رو با یک ۶۵ ولت اشتبا گرفتی گلم.
وات یعنی ولتاژ ضربدر آمپر..
احتمالا یک شارژر ۶۵ وات که نتیجه سالها مطالعه و تحقیق هست و تمامی برندها برخلاف گفته شما چنین شارژری رو منتتا با ترفتندهای مختلف برای محصولات بالا ردشون دارند رو ندیدی اما مهم نیست چون برات توضیح میدم که استاندارد فعلی این شارژها که تماما تحت لایسنس های جهانی هستند به چه صورت هست .
از سایر عزیزان هم میخوام به اسن بخش توجه کنند چون متاسفانه اطلاعات کاربران در این خصوص بسیار کم هست.
میزان ولتاژ و آمپر تقربیا بیش از ۹۵ درصد گوشیهای بالا رده با شارژرهای بالای ۵۰ وات به این صورت هست:
5v~3a , 9v~3a , 12v~2.25a , 20v~1.35a , 10v~3v
این خورجیها استاندارد و تمتما دارای لایسنش میباشند.
در انتها لینک مطلبی بسیار مفید رو براتون میزارم که بطور مفصل در خصوص فست شارژر و انواع شارژر تا ۱۰۰ وات رو توضیح داده و میتونه در باور اشتباه خیلی از عزیزان رو‌بطور کامل اصلاح و در عین حال اطلاعات بسیار مفیدی رو بهتون آموزش بده.
از اینکه وقت عزیزان رو‌گرفتم عذر می‌خوام اما بعضی مواقع حتما باید در خصوص باورها ی غلط اطلاع رسانی بشه تا نشر داده نشه.
مطالعه بفرمایید.
https://varknews.ir/17096/%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98%D8%B1-%D9%81%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF.html

نیما ک در تاریخ : 1400/6/8

نظر دادن با دلیل ومدک چیز بدی نیست .برای اینکه آدم اطلاعات درستی داشته باشه خوبه که آدم ها تبادل اطلاعات کنن .. همیشه نمیشه با دیدن یه فیلم یا کلیپ گفت چی بده یا خوب
من هم نگفتم خوب یا بد هست فقط اطلاعات که دیدم و خواندم رو با شما به اشتراک گذاشتم
دوست دارید بخرید یا نخرید به خودتون ربط داره. شیامویی چه خوب یا بد فعلا مجبور به خرید هستیم با این قیمت ها کم کم سامسونگ هم داره از دسترس مردم خارج میشه . حداقل امیدوارم honor دوباره وارد بشه تا حداقل چند تا گزینه بهتر هم باشه برای خرید.تقصیر خودمون هم بوده وقتی برند های سونی ..اچ تی سی ..الجی که بودن دنبال برندهای دیگه بودید و از ایران رفتن یا کلا تعطیل شدن.بازار موبایل داره دست چین میفته که خبر خوبی نیست .حداقل بقیه برندهای چینی هم وارد بشه خوبه ..آوپو یا ویوو ..رلمی ..میزو ....
الان سیستم عامل miui توی خود چین 4 مین هست که نشان از مشکل داربودن هست.اگه فشاری به شیامویی نیاد مشکلات و باگهای خودش رو درست نمیکنه گرچه که من فکر میکنم شیامویی تلاشی نداره و نمی‌خواد این کار بکنه ولی حداقل چند تا مدل با اندروید خام هم تولید کنه تا همه بتونن استفاده کنن.مشکلات امسال زیاد بوده .بجای تولید سالی 50مدل گوشی و سردرگمی در بازار بهتره فکری به حال آپدیت ها نامنظم و سردرد گم خودش بکنه اسم مدل های گوشی آدم یادش می‌ره.قیمت خوبی داره ولی کیفیت و مشکلات داره و کار داره تا بتونه کیفیت و کارایی به حد بقیه برندها برسه.اگه شیامویی هم تحریم بشه فکر نکنم دیگه بشه گوشی خرید البته با این برنامه هایی که طرح صیانت داره باید چند سال دیگه فقط گوشی ایرانی با اندروید ایرانی و آپ های ایرانی داشته باشید پس لذت ببرید از زمان حال ..

نیما ک در تاریخ : 1400/6/8

دوست عزیز ..ندیدن شما دلیل میشه ..یه سرچ ساده بزن مقایسه f3gt با x3 gt میبینی که در تست بنچمارک و گرما وقتی تست دوم انجام میده حرارت هردو گوشی به 62درجه میرسه و x3gt ارور گرما overheat میزنه ..توی همین صفحه بری پایینتر بگردی روی اسمم با منبع و مدرک همه چی نوشتم..سایت Gizmochina که مال خود چین گفته که این گوشی در حالت کاربری عادی هم گرم میشه و داغ می‌کنه در بازی که داغی زیاد تر هست خود شیامویی تایید کرده..اون وقت شما میگی من ندیدم .منطق شما همین شما حتما صاحب شرکت شیامویی هستید نه من چهار تا کلیپ دیدن تو اینستاگرام و یوتوب شده دلیل شما تازه 52درجه کمه برای گوشی که نهایت 43یا 44 بیشتر برای گوشی ضرر داره..یا سایت Gsmarena گفته که پردازنده مدیاتک در x3 gt مشکوک ارزیابی شده..خود شیامویی تایید کرده که pocof3gt مشکل گرما داره و قبول کرده و قرار آپدیت بده شما قبول نداری جالب هست منطق یه آدم
پایداری بعد 5 بار تست استرس میان cpu870..888 با مدیاتک 1200 همه عملکرد و امتیاز
با اینکه اخطارoverheat داده مدیاتک 1200 بالاتر از اسنپدراگون های 888 و870 بوده بهش چی میگن . دستکاری و تقلب برای فریب دادن مشتریان نیست پس چیه ...سایت ها خارجی به پردازنده های مدیاتک 1100و1200 میگن midrange یا میان رده آخه پردازنده پرچمدار با
LPDDR 4x مگه میشه .نیاز نیست حتما فیلم دید برای فهمیدن کمی فکر و مطالعه جواب همه چی میشه فهمید..تمام پردازنده‌های 64بیتی مدیاتک از سال 1996 تا الان حالت sport داخل آپ ها سیستمی پنهان شده.دلیلش هم بهینه نبودن مدیاتک هست ..تاجایی که در آزمایش های بین پردازنده p95 با مدیاتک 1000 قدرت p95 بالاتر از D1000 مدیاتک قرار گرفته یعنی حدود 30 تا 60درصد قدرت پردازنده بیشتر از حد واقعی بوده .. مدیاتک پردازنده هاش قدرت واقعی شون در حدود 20تا 30درصد کمتر از امتیاز auntutu که بدست آوردن هست ..
در مورد شارژر 67وات کدوم برند بزرگ مثل ..سونی.سامسونگ ..اپل ..شارژر 67وات تا حالا برای محصولات خودشون تولید کردن...یعنی علمش ندارن یا بلد نیستن..دلیلش چیه بهترین اندازه برای شارژر 10وات هست تا به آرامی باطری شارژ بشه وچون گرما تولید نمیکنه عمر باطری کم نمیشه.چرا الان گوشی ها موقع شارژ گرم یا داغ میشه یا چرا الان میگن گوشی بهتره بین 20تا 80 شارژ کنید چون 10درصد اخر فشار و گرما زیاد به باطری میاره ..تجارت و بازاریابی باعث شده شارژ سریعتر یه آپشن حساب بشه..علم و تکنولوژی از کی دست چین افتاده.کپی کاری و سرقت دانش اسمش شده علم و دانش ..هر کی دوست داره گوشی زودتر شارژ بشه ولی واقعیت اینه که هر چی وات و اندازه شارژر بالاتر بره عمر باطری کمتر میشه ولی برای مردم مهم نیست چون سودش بیشتر تا ضررش برای مردم و واقعیت براشون مهم نیست..

هادی س در تاریخ : 1400/6/7

تو که که این گوشی رو با خاک یکسان کردی اگه 67 وات باتری رو خراب میکنه پردازنده اورکلاک بده پس چرا این همه شرکت ازشون استفاده میکنن نکنه مریضن؟ من تو ویدیو هایی که دیدم این گوشی از 52 اونم یکبار بیشتر بالا نرفته 62 درجه؟؟؟؟ فکر کنم تو هنوز کشف نشدی وگرنه الآن مدیر عامل سامسونگ و شیائومی و بقیه کناره گیری میکردن تو بری جاشون

Ali M در تاریخ : 1400/6/6

بستگی به خودت داره تو اگه گوشی با قوی ترین اسنپ دراگون موجود رو هم بگیری وقتی گرافیک رو تا غیرت میدی بالا معلومه که داغ میکنه اصلاً داغ نکنه باید شک کرد...

نیما ک در تاریخ : 1400/6/6

مدیاتک 1200, و1100 جزه میان رده ها هستن دارید با cpu870.مقایسه میکنید
فعلا که داغ می‌کنه شدید اون فرکانس 3.2 کار خودش کرده ..با کارکرد عادی داغ می‌کنه چه برسه به بازی ..دکمه های تریگر هم که تو بررسی ها گفتن سفت و لغزنده دوربین هم مال شرکت omnivision هست.شارژر 67 وات هم که فاتحه باطری خونده هست
توی تست های استرس دما تا 62, درجه رفته هردو پردازنده جدید مدیاتک
امتیاز بنچمارک مدیاتک رو همیشه حدود 30درصد کمتر در نظر بگیر بخاطر داشتن حالت sport پنهان در گوشی پردازنده cpu888بالاترین فرکانس 2.84 اونوقت مدیاتک 3.2
پردازنده های اورلاک شده مثل 860 با فرکانس 2.96 و پردازنده 870 با فرکانس 3.2 مشکل تولید گرما و بهینه بودن دارن و در دراز مدت افت عملکرد و مصرف باطری پیدا میکنن
همین الان pocox3 pro هم داغ و هم مصرف باطری بالاست..f3 هم مصرف باطری بالا و بعضی ها میگن گرم می‌کنه و بخاطر همین که نور صفحه نمایش کم میشه شیامویی میدونستم که این پردازنده تولید گرما داره ..فعلا بهترین پردازنده cpu 865 که بهینه هست و بعدش هم cpu 780 g وcpu778g

بهنام H در تاریخ : 1400/6/4

سلام
من مقایسه poco f3 با poco f3 gt دیدم از لحاظ چیپست خب اسنپدراگن پایدارتر هست نسبت به مدیاتک ولی خب مدیاتک هوش مصنوعی داره که تو مصرف باتری و..... کارهایش بیشتر ولی خب poco f3 gt هم دوربینش بهتر و هم باتریش از نظر شارژ دهی و شارژ شدن اگه زیر ده میلیون باشه خیلی ارزش خرید داره من که خودم می خرم از هر نظر گوشی خوبی

نیما ک در تاریخ : 1400/6/4

جدی میگی چیه .منبع دادم و سایت خود شیامویی تایید کرده.مدیاتک هم از روز اول همین جور بوده با دستکاری که نمیشه cpu پرچمدار ساخت ..گرچه میان رده هستن پردازنده‌های مدیاتک در حد cpu 860 باشه هنر کرده ..30درصد قدرت پردازنده های مدیاتک کمتر از چیزیه که در عمل هست .. پردازنده هواوی کابرن رو با مدیاتک مقایسه نکن.

Mo s در تاریخ : 1400/6/1

اینکه دکمه های این گوشی حساس به فشار هستن یا نه، معلوم نیست ولی هرچی باشه از دسته جداگانه بهتره چون تاخیر نداره. گوشی خودمو به دسته PS4 با بلوتوث وصل کردم ولی تاخیر زیاد عملاً انجام بازی رو غیرممکن میکنه. بازم قبل از اینکه روی نسخه معمولی برنامه ریزی کنی، یه دسته PS4 یا XBOX گیر بیار و ببین چطوریه

ram h در تاریخ : 1400/6/1

دوستان آیا این دکمه های حساس به فشار در دسته های بازی هم موجود هست؟؟
چون تنها هدف من برای خرید یه گوشی خوب و قوی برای بازی reall racing3 هست و این دکمه های حساس به فشار خیلی میتونه کمک کننده باشه برای تنظیم میزان پدال گاز و ترمز
و که بازی سنگینی هست نظرم این هست که پوکو f3 اسنپازوناسنپ رو بگیرم به همراه یه دسته حرفه ای و گرنه اجبارا باید همینو بخرم.
ممنون میشم اگه کسی اطلاعاتی داره کمک کنه...

جواد گ در تاریخ : 1400/5/31

دقیقا موافقم !
ایرادات اساسی ک تو پوکو f3معمولی بوده رو خیلی خوب برطرف کرده .
حالا نقص هایی که میگی
مثلا ۹گرم اضافه وزنی (اون هم بخاطر افزایش باطری)
ویا بزرگتر شدن دوربین سلفی و چیزای ک هست
واقعا نقص نیست کم کاری خییییلی ریز میشه گفت
کلهم اجمعین اگه قیمت رقابتی خوبی داشته باشه
فروش بهتری کنه باتوجه به امکانات عامه پسند

parham j در تاریخ : 1400/5/30

این گوشی فقط تو چنل poco india ویدیو هاش گذاشته شده و هیچ ویدیویی ازشت تو چنل یوتیوب poco uk نیست این به این معناس که نسخه جهانیش هنوز ساخته نشده
تمامی ویدیو هایی که تو یوتیوب از این گوشی گذاشته شده توسط هندیا بوده

محمد س در تاریخ : 1400/5/30

کی گفته معلوم نیست؟ نسخه جهانیه و ب زودی وارد بازار میشه خیلی از سایت های معتبر هم ب لیست گوشی هاشون اضافه کردن

parham j در تاریخ : 1400/5/30

مشکل نمر افضاریه و تو اپدیتای بعدی درست میشه با خاموش روشن کردن گوشی هم مشکل حل میشه یه یوتیوبر ویدیو گذاشته بود و تست کرد دید واقعا حل میشه با خاموش روشن کردن

Mo s در تاریخ : 1400/5/29

داخل یوتیوب راه حلش رو توضیح داد که البته معلوم نیست واقعاً قضیه از چه قراره.
این گوشی هم مخصوص بازار هنده و اومدن یا نیومدنش اصلاً معلوم نیست

جواد ب در تاریخ : 1400/5/28

میگن صفحه نمایش gt تو صفحه سفید سیاه میشه تو یوتیوب دیدم
من بین این مدل و f3 گیر کردم
Gt بنظرتون کی میاد ایران؟

Mo s در تاریخ : 1400/5/28

البته غیر از دوربین اصلی با کیفیت تر و باتری بهتر، توی چند مورد دیگه هم برتری داره:
- افزایش توان شارژر به 67 وات
- کیفیت صدای تیون شده توسط JBL بوسیله یک جفت بلندگو با طراحی سه بعدی
- حساسیت لمس نمایشگر 480 هرتز (360 هرتز برای F3)
- نمایشگر با توان نمایش یک میلیارد رنگ و با استاندارد TÜV Rheinland برای محافظت از چشم
- وجود دکمه های فیزیکی (که برای بازی خیلی عالیه)

امّا در مقابل هم چند پسرف نسبت به نسخه معمولی داشته. مثل:
- بزرگتر بودن اندازه دوربین سلفی نسبت به نسخه معمولی
- 9 گرم وزن بیشتر (که البته به راحتی قابل تشخیص نیست)
- نمایشگر با روشنایی کمتر (اطلاعات درستی در مورد نهایت روشنایی F3 GT در دسترس نیست)
- توان کمتر هسته اصلی پردازنده (3 گیگاهرتز در برابر 3.2 گیگاهرتز تسخه معمولی که احتمالاً خیلی جاها قابل تشخیص نیست ولی به هرحال این مورد وجود داره)
- استفاده از رم کم سرعت تر LPDDR4X (نسخه معمولی از رم LPDDR5 استفاده میکنه)
- بنچمارک پایین تر آنتوتو (677000 در برابر 714000)

با همه این ضعف ها به نظر خود من حتی برای کسی که اهل بازی نیست هم نسخه GT ارزش خرید بالاتری داره. دلیلش هم کیفیت بالاتر و روشنایی بیشتر دوربین اصلی (سلفی و بقیه رو نمیدونم)، باتری بهتر و شارژر سریعتر و بلندگوهای باکیفیت تره که این موارد حتی برای یک کاربر عادی هم مهمه و ضعف های دیگه GT آنچنان اهمیتی ندارن.

جواد گ در تاریخ : 1400/5/28

سلام .این گوشی نقص هایی مثلا باطری دوربین فیلمبرداری که قبلا تو گوشی پوکو اف۳معمولی بوده برطرف کرده . نقص نمیشه گفت کم کاری هایی ک تو پوکواف۳معمولی بوده رو..

نیما ک در تاریخ : 1400/5/26

Mi11t 5g ..با cpu1200 مدیاتک با دوربین 64 ساخت omnivision در راهه
Redmi k40 ultra هم با مدیاتک 1200 در راهه
ارزش خرید نداره با این مشخصات اگه درست باشه
Honor50 با cpu 778g گزینه خوبیه
HONOR magic 3 pro plus ..بهترین پرچمدار اندرویدی امسال
Sony Xperia 1. lll هم گزینه دوم بهترین پرچمدار امسال
امیدوارم honor وارد ایران بشه تا بعد چند سال هم رقابت و هم یه برند خوب وارد ایران بشه
بلاخره هوآوی داره با دور زدن تحریم به نام آنر گوشی تولید می‌کنه .درسته جدا شده ولی تنها راه همین بود..البته آمریکا داره بررسی می‌کنه تا شاید آنر رو هم تحریم کنه دوباره امیدوارم نشه..به امید روزی که بدون تحریم بتونیم گوشی خوب بخریم

parham j در تاریخ : 1400/5/24

سلام داداش
چرا انقدر تلاش داری از یه گوشی بد بگی هزار تا کامنت گذاشتی و فقط بد گفتی ازش چه انتظاری داری تو رنج ده میلیون نمیشه همیشه هم گفت مدیاتک بده هر وقت گوشی اومد ایران خودت تست کردی بیا بگو بده نمیشه فقط اسنپ دراگون خوب بازار باشه اینم بگم من خودم طرفدار اسنپ دارگونم ولی هرچیم باشه باید به شرکتای ضعیف تر فرصت داد نه که الکی بیایم بگیم چون اون پردازنده فلان سالش بد بوده اینم به درد نمیخوره
داری با مدرک میگی ولی من کلی ویدیو گیم پلی از همین گوشی دیدم که توش مشکل گرما شدید نداشته
تو گوشی میان رده نمیشه انتظار پرچم دار داشت الکی انقدر این گوشی رو زیر سوال نبر همیشه پردازنده ملاک نی یه نفررهم هست که هم بازی میکنه هم دوربون خوب تری نسبت به پوکو f3 میخاد یا سرعت شارژ بیشتر یا اصلا تاچ سمپلینگ ریت بیشتر چون پردازنده در حد گوشی پرچمدارن نیست دلیل نمیشه گوشی بدی باشه تو نوع خودش خوبه
پوکو f3 اگه پردازنده به اون خوبی داره و از این گوشی ارزون تره دیگه خودت فکرشو بکن شیایومی از چه چیزایی زده تو گوشی مثل بدنه پلاستیکی باطری با حجم پایین یا دوربین با کیفیتی که زیاد قابل قبول نیست
اگرم نگران طول عمر گوشی هستی کسی که داره میره سمت گوشی مدیا تک خودش خبر داره هیچ وقت طول عمر اسنپ دراگون رو نداره
اگه اینطوریه که همه مردم دنیا میرن ایفون میگیرن
بازم هر کسی نظری داره ولی در کل نمیشه همیشه گفت یه گوشی کاملا بده تو رنج میان رده همیشه گوشیا یه خوبیایی دارن یه بدیایی سر جم همشون تو یه رنجن یکی پردازندش خوبه باتریش کوچیکه یکی باتریش بزرگه پردازنده بده
این فقط نظر منه و من هیچ بدی با شما ندارم امیدوارم که همیشه شاد سلامت باشید

zabih g در تاریخ : 1400/5/23

سلام داداش یه سوال داشتم ازت تو که این همه اطلاعات داری در مورد این گوشی تا حالا خوده گوشی رو دستت گرفتی؟؟؟؟

نیما ک در تاریخ : 1400/5/23

منبع .Gizmochina.. مسأله مربوط به گرمای f3, gt را شیامویی تایید کرد
بعضی کاربران در استفاده عادی مشکل گرما دارن و در استفاده در بازی بسرعت گوشی گرم میشه .. شیامویی هم تایید کرده و قرار حالا کی معلوم نیست آپدیت بده..
Miui bug Report for poco Device را تایید کرده
حالا خوبه مثالا لوله خنک کننده و 8لایه گرافیت داره..همش بازاریابی هست
توی میان رده خنک کننده گفتم که بیشتر جنبه تبلیغاتی داره و تاثیر کمی داره
اون از تریگر هاش و اینم از خنک کننده .پردازنده مدیاتک . گوشی گیمینگ ارزون هم دیدیم.
اولین وظیفه گوشی گیمینگ کنترل گرما و بهینه سازی درست که با مدیاتک نمیشه .
کسی نمیگه قدرتش کم ولی در مقابل گوشی f3 با cpu870 عرفی واسه گفتن ندارم حتی قیمتش هم بیشتره فقط رنگ ها داخلش دیدم بهتره مقداری .خریدن یا نخریدن من نظری ندارم فقط گفتم f3, ..وبعدش mi10t برای بازی بهتر هستن.گوشی با cpu بهتر برای بازی درست تنظیمات با میان رده توی حالت fps 90 میشه بازی کرد یا بهتره چون مصرف باطری و دیدن و تشخیص بهتره ولی الان گوشی هرکس خرید می‌کنه برای 3یا4 سال استفاده هست .
و در دراز مدت هرچی هم کند بشه بازم قدرتش بیشتر از میان رده...الان با 732g من
Fps70, میتونم بازی کنم ولی در آینده کندتر میشه ولی cpu 870, قطعه دوبرابر عمر می‌کنه و قدرتش بعد 3,سال با میان رده 2024 برابری می‌کنه ..هر سال که نمیشه 10م خرج گوشی کرد..خرید پوکوf3 برای بازی دراز مدت بهتر از پوکو x3 هست .پس نیازه الان گوشی قویتر خرید کنیم تا چند سال راحت استفاده کنیم ...

حسین ص در تاریخ : 1400/5/22

سلام این گوشی رو اگه با Poco f3 مقایسه کنید هم از نظر باطری،دوربین،سرعت شارژ و یه خورده چیزای دیگه از Poco f3 سرتره ولی قیمتش کمتره خب اگه منطقی بهش نگاه کنیم فکر میکنم Poco f3 به خاطر پردازندشه که قیمتش بالاتره

علی اصغر م در تاریخ : 1400/5/22

با سلام. من به عنوان یه فروشنده موبایل باید بگم که همه پردازنده‌ها انقدی برای امسال بهینه سازی شدن که نگران چیزی نباشیم. خود شرکت سازنده انقد فهم و شعورش میرسه که وقتی یه گوشی با عنوان گیم عرضه میکنه جوری طراحی کنه که بتونه از پس کارای سنگین بر بیاد.درضمن ادم هایی از جمله من که گوشیشون با گرافیک ultra hd باز میکنه ولی میزارن رو گرافیکLOW چون چمن هارو تا حد زیادی کم میکنه تا کمپر ها شناسایی بشن. خب تو داری میای سراغ ارزان ترین گوشی با محوریت گمینگ نباید همه چیو بخای. الان نوت هشت پرو دو سه سال پیش هنوز داره به خوبی کار میکنه. شاید رو کاغذ به شما یه گوشی همه فن حریف بدن ولی خب نباید که با حداکثر توانش کار کنید.الان رفیق های من پوکو اف سه دارن s21 آلترا دارن mi 9t pro سه سال پیش رو دارن با پردازنده اسنپ 855.
همه همه دارن رو گرافیکLOW ولی نرخ رفریش رو میزارن روی مکس چون فقط اون مهمه تا fps ۶۰ یا حتی بالا تر بهت بده. همه این حرفارو گفتم تا به توی خریدار بگم اگه واقعا گیمریی بیست سی میلیون هزینه کن و برای خرید یه گوشی گیم ده میلیونی انقد نگرد و توقع ات رو بیار پایین. تو سخت افزار اسنپ دراگون ام بخری بزاری رو گرافیک مکس و ساعت ها بازی کنی گوشی داغون میشه.من خودم گوشیم s20 ultra اس ولی گوشی بعدی من خود همینه.چون خود من که پردازنده اگزینوس دارم که به بخاری معروفه اصلا داغ نکرده گوشیم چون رو LOW گذاشتم.حالا هم پابجی هم کالاف.پس سخت گیر نباش و بخر و مراقب اش باش. مراقبش باشی حالا حالا ها برات کار میکنه

محمد م در تاریخ : 1400/5/21

آقا نیما
توضیحاتت کامل بود ممنون🌹
این گوشی توصیه نمیشه چون مدیاتک رو گوشی بکار رفته مدیاتک علاوه بر چیزهایی که شما گفتی مشکل امنیت سخت افزاری داره یعنی نسبت به اسنپدراگون از امنیت سخت افزاری پایینی برخورداره از طرفی چون این گوشی برا گیمرا هست و دکمه فیزیکی داره بخاطر این وارد کنندگان گوشی را گرون به ما میفروشن حتی گرون تر از poco f3
بنظرم همون poco f3 مناسب تره

نیما ک در تاریخ : 1400/5/21

منبع..Anandtech...دربرسی یه مدل گوشی مدل اروپایی با Cpu p95 با نمونه چینی گوشی
Cpu d1000 متوجه اختلاف امتیاز ۳۵پرصدی تا ۶۵درصدی بهتر p95 شدن ..با بررسی
فایلPower.whitelist..cfg..xml در فریمور گوشی های دارای مدیاتک متوجه تقلب در تمام آنها شدن.این چیت یه حالت مدیریت مصرف انرژی و کارای ویژه به نام sport mode فعال
بشه.که باعث میشه تنظیمات فرکانس کنترلر حافظه چیپست در بالاترین حالت قرار بگیره و
Scheduler پردازنده با بالاترین حساسیت وپردازش ها با کمترین تاخیر و فرکانس بالا انجام
شود.. البته مکانیزم‌های تقویت دیگری هم مشهود هست.لیست تقلب های مدیاتک..3Dbench
.. Auntutu..Geekbench...pcMark....مدیاتک نمیتونه پردازنده‌ها خودش رو طوری بهینه
کنه تا بتونه نتایج حالت چیت بگیره یعنی پردازنده ها پایداری و بهینه‌سازی ندارن و نمیتونن خوب کارکن .از سال 2016 تا الان ..یعنی امتیاز گوشی های با مدیاتک غیر واقعی هست .حالا
30درصد یا بیشتر معلوم نیست.برای همین D1100 و D,1200 مدیاتک در حد پرچمدار نیستن و میان رده رو به بالا هستن..در حد 860 اسنپدراگون یا 780g با پرچمدار هایی مثل
Cpu 870 اصلا قابل مقایسه نیستن.

مجتبی ک در تاریخ : 1400/5/21

دوستان آیا درسته که میگن این گوشی نسخه اسنپ دراگون هم داره؟!

نیما ک در تاریخ : 1400/5/21

آقا محمد ..مدیاتک خیلی وقت داره این کار می‌کنه ..تمام پردازنده های 64 بیتی این شرکت
طوری طراحی میشن که باب میل مشتریان باشه . شرکتهای چینی این درخواست رو دارن
که مدیاتک هم یه اپ یا برنامه مخفی داره موقع تست های گرافیکی و بنچمارک ها با آخرین
توان کار میکنند.چون مدیاتک نمیتونه بهینه سازی مطمئن و ثابتی داشته باشه پس محوره تا
یه فایل که حالت ورزشی نام داره تو سیستم مخفی کنه .که اگه پیداش کنید. دوباره جای دیگه مخفی میشه ..یعنی تقلب در نتایج .سال 2019 تا 2020 حتی گوگل هم این قضیه رو بهش گزارش کردن.که باعث ایجاد حفره امنیتی شد و هنوز هم بعضی مدلها وصله امنیتی دریافت نکردن..در جواب هم مدیاتک گفته برندهای مشتری من درخواست همچین قدرتی رو خواستن تا بتونن تو بازاریابی از بقیه عقب نمونن .برای نمونه p95 توی تست‌ها قدرتش از D1000 خود مدیاتک بیشتر بوده .خنده داره ..یه زمانی سامسونگ و یه زمانی سونی هم
بودن ولی عبرت کردن ..ولی مدیاتک هنوز اعتبار خودش رو بخاطر مشتریان چینی به خطر
انداخته تا مشتری راضی باشه.. پردازنده های اسنپدراگون همچین اجازه ای رو نمی‌ده ولی بجاش توی خود سیستم فایل های جمع آوری اطلاعات بکار میبرن... شیامویی. ..اوپو ..ویوو.همه با مدیاتک کارمیکنن ..مدیاتک بخاطر ضعیف بودن پردازنده هاش همچین کارمیکنن
تا تمام قدرتش رو استفاده کنه که باعث خرابی زودتر و کند شدن و مصرف باطری بالاتر هست
پردازنده ای D1200...و1100 مدیاتک با همین روش با اینکه ارور گرما میدن بازم امتیازش بهتر یا ثابت هست همه نشانه دستکاری هست.و جز میان رده ها هستن ..در حد 860 اسنپدراگون..یا 780g ..... مدیاتک فعلا پرچمدار نمیتونه بزنه ..برای 2 سال شاید جواب بده
ولی پایداری و کارکرد 4, سال مثل اسنپدراگون ندارن..poco f3 با cpu870 پادشاه هست poco f3, gt در حد f3 نیست زمان این ثابت می‌کنه ..برای گیم f3..وmi10t. بهترین گزینه

مهدی ب در تاریخ : 1400/5/20

من تجربه ای که از پردازنده مدیاتک دارم مال ۲ الی سه سال پیش من نمیخرم چون عملکردشان ضعیف تر از پردازنده اسنپدراگون و خیلی اذیتم داد چندین بار اطلاعات داده هام مجبور شدم پاک کنم تنها شانسی که آوردم به عنوان گوشی دست دوم می‌خریدم و اطلاعات مهم توی g6 میریختم که بعد پنج سال اونم فروختم و پوکو f3 خریدم بعد از خرید وقتی این گوشی دیدم پشیمون شدم ولی وقتی دیدم پردازنده اش اینه دیگه به دلم ننشست

نیما ک در تاریخ : 1400/5/20

توی گوشی های شیامویی یه app هست که کارش جمع کردن اطلاعات کاربر و دانلود ونصب برنامه ها رو گوشی هست تو فایل های سیستمی هست اسمش Analytice هست که 24 ساعت در حال کار خوردن باطری هست . نمیتونه بدون اجازه هرکار کنه حتی یه حفره برای هکرها هم هست ..این برنامه کارش نصب برنامه از مرکز و بدون اطلاع شما فیل نصب می‌کنه و نمیشه حذفش کرد ولی با فایروال اندروید میشه محدودش کرد و امنیت گوشی با این برنامه بیشتر میشه کار Firewall android بلاک کردن حملات هکرها...هشدار فایل مشکوک...
کنترل اشتراک گذاری داده...کنترل اجازه استفاده اپلیکیشن ها از اتصال اینترنت...هر برنامه‌ای که میدونید تو سیستم گوشی نمیشه حذفش کرد و بدرد نمیخوره با این برنامه میشه محدود و
دسترسی رو قطع کرد ..هم آنتن و هم داده رو میشه قطع کرد از برنامه‌ها..برنامه ..
NoRoot Firewall...یا Net patch firewall...یا..NetGuard....یا.. Mobiwol...یا..Karma firewall...برنامه زیاده برای دانلود بگردید .. فایل های سیستمی گوشی های شیامویی بالای 300 تا هست که اگر میخواهید اون ها رو ببینید برنامه
Device info. رو دانلود کنید بینید تو قسمت apps.. داخل system میتونید ببینید چقدر برنامه رو گوشی نصب هست .

محمد م در تاریخ : 1400/5/19

مدیاتک در نظر دارد به شرکت‌های سازنده‌ی گوشی هوشمند و تبلت، اجازه‌ی شخصی‌سازی تراشه‌های بالارده‌ی خود از جمله دایمنسیتی ۱۲۰۰ را بدهد(منبع زومیت)
اوکیه؟

نیما ک در تاریخ : 1400/5/19

امتیاز گوشی توی سایت های معتبر 3.5 از5 بوده...دکمه های trigger دارای مشکلات و نقص
هستن یعنی maglev. سیستم شناور مغناطیسی..برای بازی های pubg... call of duty
مناسب نیست چرا چون فشار دادن کلیدهای trigger کار سختیه چون مقاومت می‌کنه وسفت هست و سرعت عمل و هواست رو پرت می‌کنه .اگه بدون کاور بخواهید بازی کنید موقع استفاده از دکمه‌ها تلفن سر یا لیز میخوره .نکته بعدی دکمه‌ها trigger بدرد بازی فیزیکی یا نبرد مشت و لگد نمیخوره حرکت های فیزیکی باهاش سخته به قول سایت یه حقه یا ترفند برای فروش هست ..در مورد cpu 1200 مدیاتک هم با اینکه توی نتایج در حد 870 اسنپدراگون هست ولی در عمل اینجور نیست و نمیتونه در سطح حتی cpu860 اسنپدراگون
گوشی pocox3 pro باشه ..دیروز درتست های 1100.cpu..مدیاتک گوشی pocox3 gt
بعد 5بار تست استرس پایداری کم نشده که هیچ بهتر هم شده که غیر ممکنه..هیچ پردازندای نمیتونه 5 بار زیر تست D MARK wild life stability عملکردش 99.5 باشه ..cpu 888...870 حداقل 10درصد کم میارن ولی مدیاتک 1100 کم نمیاره که هیچ ارور گرما میده و بازم کارکردش بهتر میشه... پردازنده ای مدیاتک 1100 و1200.. Dimensity دستکاری شدن تا بتونن مشتری جذب کنند ..ولی در عمل در حد میانرده های اسنپدراگون هم نیست این ها باید با cpu 860...780..778 مقایسه بشن چون گرافیک در همین حدم نیست ..یه نکته یادم رفت سیستم خنک کننده 8لایه گرافیت خوب عمل نمیکنه وبعدش 40دقیقه بازی تلفن گرم میشه در f3 gt و دکمه‌ها ی trigger فقط برای بازی هست و نمیشه برای کارهای دیگه استفاده کرد....توی میان رده بیشتر آپشن ها تبلیغات و بازاریابی هست و عملکرد خوبی ندارن
بهتره همون پوکو f3, رو بگیرید یا mi10t برای بازی عالی هستن گوشی دوباره داره گرون میشه پس صبر نکنید برای این گوشی که ارزش خریدش کمتر f3 هست

محمد م در تاریخ : 1400/5/18

دوستان بنظرتون این گوشی پک گلوبال خواهد داشت؟(چون خیلی از گوشی های شیائومی فقط پک هند و چین دارند😑)
در صورت داشتن پک گلوبال، این گوشی کی وارد بازار ایران میشه؟
و با توجه به اینکه این گوشی از poco f3 ارزون تره آیا تو ایرانم باز این گوشی از poco f3 ارزون تر خواهد بود؟(یا تقریبا قیمتشون یکی خواهد بود)
ممنون🌹

Ali Z در تاریخ : 1400/5/18

سلام، پردازنده این گوشی اصلا ضعیف نیست و از بین حدود ۱۱۰ پردازنده اندروید رتبه ۹ رو داره، اگه مشکل پردازنده ست پوکو اف ۳ معمولی بخر که پردازندش اسنپدراگون ۸۷۰ هست

masoud d در تاریخ : 1400/5/18

سلام
اگه کسی از سایت bestchina خرید کرده تجربیاتش رو در اختیار ما هم بزاره چون می خوام گوشی سفارش بدم میخوام بدونم قابل اعتماد هستن یا نه

محمد م در تاریخ : 1400/5/18

دوستان اگر این گوشی با پردازنده مدیاتک وارد بازار بشه می خرید یا نمی خرید؟(چون خیلیا می گن که مدیاتک ضعیفه یا ضعیف میشه)
و اینکه اگه این گوشی را بخاطر پردازنده نمی خرید چه گوشی را توصیه می کنید؟
ممنون🌹

MOHAMMAD HISEIN H در تاریخ : 1400/5/18

با سلام خدمت دوستان می خواستم بدونم این گوشی حدودا چقدر طول میکشه وارد بازار ایران بشه و حباب قیمتیش از بین بره ممنون میشم اگه جواب سوالم رو بدید با تشکر

Ehsan H در تاریخ : 1400/5/18

مثل همیشه قوی و زیبا...من پوکو f3 دارم و راضیم اما مدل gt من جذب کرد...به محض موجودی میخرم بازم چون به این برند اطمینان آوردم...پردازندش بین اسنپ ۸۶۰ تا ۸۶۵ هستیش وقابل قبول سیستم خنک کنندگی گیم داره و اصلا نگران گرما و استفاده طولانی مدت از پردازنده مدیا تک نباشید...گرافیکش ۹ هسته ای و مخصوص گیم

نیما ک در تاریخ : 1400/5/18

منبع . Gsmarena...پردازنده مدیاتک 1100 در گوشی pocox3 gt مشکوک به دستکاری هست.تو ازمایش و تست D MARK wild life stability...تست تنش نمره 99.5 گرفته اون بعد 5 بار تست که توی loop..19 or 20 ..که تلفن توی لوپ 18 طوری گرم میشه که ارور میده یعنی نتایج باید کمتر و پایداری کم بشه ولی برعکسه و بهتر کار کرده . یعنی طوری تنظیمات انجام شده که تست ها رو به بهترین نحو بگذرونه ..در ضمن سیستم خنک کننده هم خوب نیست..شاید شیامویی و مدیاتک با هم این کارکردن ترفند بازاریابی شاید ولی در هر صورت خیلی وقته مدیاتک از این کارها می‌کنه تا بتونه هم بنچمارک و ضعیف تر بودنش رو جبران کنه ..تو همین صفحه مقایسه تست auntutu ..888....870...با مدیاتک 1200 هست که برای تست بار 5 با اینکه گوشی که 1200مدیاتک داشت ارور گرما داد بازم امتیازش از 888...870 بالاتر بود . مدیاتک دستکاری کرده cpu ..آخه امتیاز 1100مدیاتک از 860 کمتره
هردو پردازنده مدیاتک 1100 و1200 تو دسته میان رده قرار میگیرن.

حمیدرضا ا در تاریخ : 1400/5/18

سلام برای اونایی که نمی‌دونن باید بگم که احتمال 80 در صد با پردازنده مدیاتک بیاد
و اینکه زیر ده تومنه قیمتش و بنظرم بهترین گوشی محسوب میشه تو این قیمت
پردازندشم در همون حد اسنپ دراگون 870
صفحه نمایشش دوربینش اسپیکراش عمچیش عالیه
درکل اگه گیمر هستین بهتون خیلی پیشنهاد میدم و اگه خیلی اهل گیم نیستین بازم گزینه ی عالی ایه چون حتی ارزون تر از پوکو اف تریه
ولی خب بعضیا اسنپ دراگون و ترجیح میدن ولی باید ب مدیاتک هم فرصت داد ببینیم عملکردش چجوریه

Mohsen A در تاریخ : 1400/5/18

اره حتما میخرم، من الان یکسال هست note 8 pro دارم استفاده سنگیم هم میکنم، پردازنده مدیاتک داره که اصلا مشکلی پیدا نکرده، حالا که این پردازنده دایمسیتی رقابت میکنه با پرچمدارها.
کلیپ های زیادی از این گوشی توی یوتیوب هست که مشخص میکنه از لحاظ دما و قدرت عالیه

مجتبی ک در تاریخ : 1400/5/17

روی کاغذ که همه میگن مدیاتک بهتر از اسنپ هست!
خیلیا هم میگن مدیاتک فقط اولش عملکرد خوبی داره بعدش دچار کاهش عملکرد میشه.
واینکه اگر این گوشی نسخه اسنپ دراگون داشته باشه وفرار باشه ۵ ماه دیگ معرفی شه،هیچ اثری جز حباب داشتن قیمت این گوشی تا ۷ ماه دیگه نداره

Abbas H در تاریخ : 1400/5/17

نه چون اگه قرار بود بیاد تا الان یه نسخه ازش توی چین داده بودن
اگرم بخوان بیارن برای سال دیگه میارن نه امسال

Mohsen A در تاریخ : 1400/5/17

سلام
اینکه گفتن با پردازنده اسنپ در حد شایعه بوده و قطعی نیست اگر هم باشه حداقل پنج ماه میشه تا بسازن و بیاد ایران که حتما قیمتش فرق داره.
نسخه گلوبال من هر سایت خبری نکاه کردم هیچی در موردش نگفتن، خودمم منتظرم سریع تر بیاد که بخرم

Mohsen A در تاریخ : 1400/5/17

پایینترین نسخه فکر کنم در حد 8700 باشه، البته میگم به نرخ دلار بستگی داره

M_I_S M در تاریخ : 1400/5/16

سری می 11 چه اولترا ,لایت,ای و... اگه 5 جی میخواین یا می تن تی پرو یا کلا سه گانه می 10 تی با توجه به بودجه و کاربرد یا ردمی توت 10 پرو گوشیهای کاملی هستن البته بستگی به کاربردتون داره ولی اگه برای گیم تنها میخواین و ارزون باشه همین اف 3 جی تی بگیرین , اگه سامسونگی هستین به غیر از آ52 یا 72 , 71 چه 5 یا 4جی گه گوشیهای خوب و کاملی هستن صبر کنین تا سری جدید بده بیرون

mohamad a در تاریخ : 1400/5/16

پس نظر شما اینه دسته ؟.خب به نظر شما چه گوشی بخریم که همه ی اینارو داشته باشه خب باز اینجوری گرون نمیشه اگه چند تا گوشیو مثال بزنی ممنون میشم و زیر ۱۰میل باشه بهتره

محمد م در تاریخ : 1400/5/16

سلام
دوستان بنظر شما آیا این گوشی با اسنپ دراگ 870 میاد یا ن؟
و اینکه چند ماه طول میکشه که پک گلوبال این گوشی وارد ایران بشه؟
ممنون🌹

M_I_S M در تاریخ : 1400/5/16

این گوشی فقط برای گیم مناسبه نه دوربین خوبی داره نه کانکشن نه اسلات رم نه جک نه ان اف سی صفحه نمایش خوب ولی نه خفن فقط یه باطری خوب و چیپ برای گیم همین دوستانی که گوشی کاملتری میخوان دنبال گزینه های دیگه باشن قیمتش احتمالا زیر 7.5 باید باشه گرچه با این کانفیک بیشتر از 5.5 یا 6 نمی ارزه

Mohsen A در تاریخ : 1400/5/16

بالاترین کانفیگ این گوشی 416 دلار هست که با دلار فعلی و هزینه ریجستری حدود یازده تومن و کانفیگ پایین حدود ۹۷۰۰.
البته من ارز ازاد حساب کردم، در کل باید هم قیمت poco f3 باشه، یعنی از ۸۷۰۰ تا ۹۸۰۰

mohamad a در تاریخ : 1400/5/16

دمت گرم اطلاعات خوبی بود . اما یکم زیاد ضعیف نیست snap 780 g خب ببین (((( https://nanoreview.net/en/soc-compare/qualcomm-snapdragon-870-vs-qualcomm-snapdragon-780g ))))

نیما ک در تاریخ : 1400/5/16

توی 4 بار تست auntutu...بین ...870....888.sd.. اسنپدراگون ..با مدیاتک 1200
کمترین مصرف 870 sd با 15, درصد ..بعد 1200مدیاتک با 18درصد...888 sd با 23درصد
تا تست سوم 888 بهترین بود .ولی تست 4 از همه پایین تر بود امتیازش .. و اختلاف 870 با
1200مدیاتک کم ولی بدلیل داشتن سیستم خنک کننده مدیاتک بهتر بود
از نظر گرافیکی حرفی برای گفتن نداره در حد Adreno 640 شاید باشه .
اگه گوشی فقط ملاک بازی باشه ارزش خرید بالایی داره.شک نکنید.
Pocpf3 gt حدود قیمت 10 تا 12م ..ارزش خرید 8.5 تا 10م
ولی pocox3 gt مشتری بیشتری داره.قیمت حدود 9تا 10م .ارزش خرید 6.5تا 7.8 م
بستگی به دلار.و تقاضا که فعلا بالاست بدلیل لغو واردات بعضی مدل ها ..

امیرحسین ح در تاریخ : 1400/5/15

سلام
بین K40 gaming و F3 GT کدوم رو پیشنهاد میکنید راهنمایی کنید بین این دو موندم !

Mohsen A در تاریخ : 1400/5/15

کسی اطلاع نداره این گوشی توی ایران موجود میشه یا نه؟!

عباس د در تاریخ : 1400/5/15

...
دلت خوشه ها... چی میگی برا خودت، همشون یکی هستن، گوشی هنگ نکه، چهارتا آپ رو راحت بیاره بالا کافیه، مگه قراره چی بشه که حالا این یکم ضعیفتر باشه یا اون

نیما ک در تاریخ : 1400/5/15

بهترینcpu پرای بازی که هم کم مصرف و هم بهینه هست ...cpu780gوبعدش 778g هست
780g تولید 5نانومتری ..تولید سامسونگ.گرافیک ..Adreno642..نوع ساخت مشابه 888
778gتولید 6نانومتری..تولیدTSMC... گرافیک..Adreno 642L
حافظه داخلیUFs 3.1...حافظه رم LPDDR 5.. پشتیبانی میکنه
قدرت گرافیکی هردوی پردازنده‌ها از cpu860 با Adreno 640 بیشتره که در pocox3 pr
کم مصرف تر و بهینه تر از 860...870..888..هستن وداغی وگرمای این پردازنده‌ها رو ندارن
تکنولوژی ساخت 6نانومتری 778g اسنپدراگون با 6نانومتری مدیاتک 1200 و1100 یکیه و ساخت TSMS هستن و پردازنده گرافیکی هردو مدیاتک MaliG77 که مال سال قبل وتغییری
نکرده و ازMaliG78 که در اگزینوس 2100 بکار رفته استفاده نکرده.جواب این سوال که کدوم پردازنده‌ها برای بازی بهتره خوب معلوم وقتی گوشی گیمینگ ها با اسنپدراگون 888 و870 ساخته میشن پس بهتره همیشه گرافیک Adreno بهتر از Mali بوده
برای بازی بهتر دنبال گوشی با پردازنده 778g و بعد 780g برید .هم سرعت و هم قدرت این دارن که fps60 وfps 90 بازی اجرا کنن .باطری کمتر و گرما کمتر تولید کنن .در حال حاضر گوشی mi11lite 5g هست که برای گیم خوب نیست ولی تا دو سه ماه آینده گوشی های جدید میاد.. honor50... honor50 pro...a52s 5g و از خود شیامویی هم قطعا با این پردازنده ها گوشی میاد .خوبیش این که دیگه مجبور نیستن از دوربین یا بدنه و باطری بزنن تا پردازنده‌های گرون سری 800 کوالکوم بزارن ..

نیما ک در تاریخ : 1400/5/14

قدرت Adreno660 با maliG77 مقایسه نکن...این آمار که نوشتم مال سایت پابجی هند هست که معتبر هست.. مشکل قدرت cpu870...888 نیست باید شرکت بازی آپدیت بده تا اون گوشی تو لیست قرار بگیره برای fps90 ...بعدش فقط پردازنده های 888...879...فقط میتونن... Ultra hd 40 fps....hdr..60fps بازی کنی حتی اگزینوس 2100 با mali g78.. فعلا حالت فعال نیست باید آپدیت بدن....بالاترین حالت Hdr+ultra برای مدیاتک 1200همین حالت غعاله hdr+ultra
ولی 888...870...hdr,,+Extreme بالاترین حالتش هست...
همیشه پردازنده گرافیکی Adreno بهتر از Mali هست

محمد صادق ح در تاریخ : 1400/5/14

بنظرم بحث اصلی این نیست ، اقا اصن اسنپ بهتر ، ولی مگه چقدر برتری داره که همه تو شکن که این بهتره یا اون ولی باز اسنپ بهتر ، نباید ارتقاء دوربین و باتری و ظاهر و ... نادیده گرفت

Reza R در تاریخ : 1400/5/14

دوست گلم بنچمارک انتوتو صرفا برای مقایسه حدودی هست، بنچمارک اصلی CPU محور، بنچمارک geekbench هست که برتری قاطع SD 870 رو نشون میده
حتی در بنچمارک انتوتویی که شما میگی بازم برتری با SD 870 هست

Reza R در تاریخ : 1400/5/14

بله؟!
SD 870 با آدرنو ۶۵۰ سر گوشی بلک شارک ۴، بازی پابجی رو روی بالاترین کیفیت با فریم ریت ۹۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌کنه
بعد شما میفرمایی که گرافیک dimensity 1200 از SD 888 قوی تره!!!!

محمد صادق ح در تاریخ : 1400/5/14

ی امار جدید دیگ بت بگم ، پابجی رو روی پاینن ترین کیفیت حالا اسمشو نمیدونم چیه لوو یا هرچی دیگه رو 90 fps میاره بالا چیزی که ادرنو 660 نمیتونه

mohamad a در تاریخ : 1400/5/14

تو بنچ مارک ها که اسنپ دراگون بهتره و فقط مدیاتک یکم از لحاظ مصرف باتری کم مصرف تره که اونم به خاطر ریز معماریش هستش که من بازم اسنپ دراگون رو ترجیح می دم حالا دوستانه که میگن اسنپ دراگون 💚لایک کنند و آنهایی که میگن مدیاتک ❤️دیس لایک کنند تا از این بحث بریم کنار و ببینیم چند چندیم 😐✋👍

عرفان خ در تاریخ : 1400/5/14

شما اینم در نظر بگیر که اینجا ایرانه و دست بالای دست بسیار است شخص دیگه می ره اون گوشی را ارزان‌تر وارد میکنه و با قیمت پایین تر میفروشه

Rick S در تاریخ : 1400/5/14

چه عجیب
خودم پوکو x3 pro دارم واقعا قدرتش خیره کنندس
با توجه به سخت افزارش حتی میتونه ۹۰ فریم هم بگیره که هنوز فعال نیس به صورت دستی متاسفانه😐
موارد 101 تا 200 از مجموع 264 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا