مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Alireza K
  • تاریخ عضویت : 1395/1/16
  • تعداد نظرهای داده شده : 1397

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 1397 مورد

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1400/8/8 دوست گلم حرف شما کاملا صحیح هست و هر عزیزی مخالف هست عدد تست بنچمارک با اختلاف فاحش خودش رو قرار بده.
متاسفانه دوستان فکر میکنند فرآیند عملکرد گوشی تنها به رم بستگی داره.
دوستان عزیز اگر مشخصات گوشیهای مختلف رو مطالعه کنید همونطور که در پست قبلی هم ذکر شد افزایش رم تنها در مدلهایی سبب سرعت بیشتر و روان بودن، حین استفاده از اپهای مختلف گوشی در تمامی بخشها میشه که مقدار حافظه داخلی تغییر نکنه.
با توجه به اینکه اطلاعات ضد نقیض زیاد یا گاها عدم اطلاع رسانی در خصوص جزئیات ساخت گوشی مثل متریال و سخت افزار گوشی که تخصص دو برند شیائومی و هوای هست با توجه به دوبرابر شدن میزان حافظه داخلی در نسخه ۲۵۶ گیگ در صورت قیاس منطقی حداقل ۸ گیگ رم نیاز داره تا اطلاعات رو بتونه از حافظه داخلی با سرعتی حداقل مشابه نسخه ۶ گیگ رم فراخوانی یا بافر (read and write)کنه.
این قضیه با توجه به اینکه زمان معرفی گوشی انواع تست و ... از گوشی گرفته میشه نسخه ۶ گیگ رم اون بوده و شک نکنید در حالت استفاده درست و اطلاع از نحوه مدیریت گوشی توسط کاریر بطور قطع نسخه ۶ گیگ رم (توجه کنید تعداد اپهای باز به تعداد زیاد در بکگراند گوشی نشونه عدم اطلاع کاربر از نحوه صحیح کارکردن گوشی هست چون اپهای باز زیاد بشدت روی راندمان cpu, مصرف باتری، مصرف نت و ... رو در بر خواهد داشت.
نتیجه: نسخه ۸ گیگ این گوشی با حافظه ۲۵۶ گیگ تنها مناسب افرادی هست که نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتری دارند و هیچ کارایی دیگری نخواهد داشت.
تست بسیار سادش اتصال گوشی به کامپیوتر هست و در صورت توانایی انجام این مقایسه خواهید دید که زمان کپی کردن اطلاعات از داخل گوشی به کامپیوتر یا بالعکس در نسخه ۶ گیگ دقیقا ۱.۵ برایر سریعتر هست.
ضمنا دوست گلم شما عدد خوبی رو نتوستی در بنچمارک بدست بیاری.
به این موارد توجه کن و مجدد تست بگیر : موضوع باز بودن اپها زمان گرفتن تست بنچمارک بسیار مهمه و دقت کن هیچ اپی باز نباشه، زمان تست معنولا باتری گوشی باید بیش از ۹۰ درصد شارژ داشته باشه، حافظه گوشی پر نباشه، تعداد اپهای نصب شده روی گوشی در حد معقولی باشه، هرگز بلافاصله بعد از شارژ گوشی تست انجام نده، بعد از استفاده سنگین از گوشی و زمانی که گوشی و اجرای داخلی اون گرم شدن تست رو انجام نده و مهمترین نکته!!!! عزیزان هر بار تست بنچمارکی مثل AnTuTu گوشی در حالت نهایت توانش در تمامی بخشها قرار میگیره و هرگز خصوصا این تست رو بیش از ۲ بار پشت سر هم انجام ندید . دلیلش مشخصه و نیازی به توضیح نداره.
اگر شما در جدول تست بنچمارک گوشی ای در هر سایتی مثلا GSMArena دیدید که نوشته بود مثلا بنچمارک رم ۶ گوشی عدد x و بنچمارک رم ۸ اون در جایگاهی بالاتر x+ ... شده بود فرمایش بعضی از دوستان قایل قبوله.
امیدوارم دیگه عزیزی ملاک خریدش برای یک مدل با مشخصات ثابت رم اون نباشه در صورتی که حافظه داخلی گوشی افزایش پیدا کرده باشه.
هیچ تفاوتی نداره بجز نوع نیاز شما برای داشتن حافظه داخلی بیشتر.
امیدوارم این مبحث کدوم خوبه ؟ رم ۶ یا ۸ رو دیگه نبینیم چون واقعا سوال مسخره ای هست

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/8/7 عذرخواهی میکنم در پست قبلی بعد از ورود به all specs روی بخش internal storage باید ۳ یا ۴ بار ضربه بزنید تا تب testing ظاهر بشه و سیم کارت مد نظر رو انتخاب کنید.
با تشکر

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/8/7 دوست گلم بنده
در حالت کلی و استاندارد روی تمامی برندها پردازنده اسنپدراگون هرگز اجازه آنلاک کردن شبکه ها رو نه با کد و نه با نرم افزارهای edit کرن سیستم مثل reg edit معروف رو نمیده.
بنده گوشی شیائومی ندارم اما چون روش استاندارد معمولاً با این پردازنده استفاده از اپهای lte only هست روش عرف رو عرض کردم اما تقریبا مطمئن هستم هیچ قانون استانداردی روی برند شیائومی صادق نیست و البته مطمئن نیستم اما بعید میدونم اون کدی که یکی از عزیزان پیشنهاد کردن هم کارکنه لذا روشی که تا چندی پیشهمیشه کار میکرد بطور صحیح روی این برند رو بصورت خلاصه خدمتون عرض میکنم. مسیر زیر رو دنبال کنید:
setting\about phone\all specs
روی گزینه all specs چند مرتبه ضربه بزنید .
صفحه با معمولا ۳ گزینه که دوتای اون مربوط به سیم کارت ۱و۲ شما هست ظاهر میشه و شما سیم کارتی رو که از دیتاش استفاده میکنید انتخاب کرده روش یکبار بزنید در صفحه ای که باز میشه تا اواخر صفحه بیاید پایین روی گزینه set preferred network type یکبار بزنید لیست شبکه ها ظاهر میشه و شما میتونید حالت lte only رو با توجه به رعایت و برگشت به حالت قبل که در پست قبلی ذکر شد انتخاب و استفاده کنید.
این تنها روشی هست که فکر میکنم کار کنه البته بنده روی اندروید ۱۱ شیائومی تستش نکردم.
به هر حال امیدوارم تونسته باشم کمکی کنم.
امیدوارم

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/8/7 بله مطلع هستم.
متاسفانه ترابرد در عین معرفی کامل به صورت کامل هرگز اجرا نشده.
خاطرتون باشه حتی جوایزی که وعده داده بودند رو زمان فعال سازی به اون شکل نخواهید دید.
اما این مطالب مربوط به مشکل این گوشی شما نیست و اگر ترابرد روی گوشی دیگه ای امتحان کردید و خلاف این قضیه رو دیدید حق با شماست.
ترابرد با تعریف اولیه قرار بود استفاده از افزایش قدرت یا پوشش دهی شبکه رو به ارمغان بیاره بصورت تلفیق پوشش دهی از سوی هر دو اپراتور اما متاسفانه با تعریف چیزی که داره اجرا میشه باید با تعریف بلاتکلیفی شماره بین دو اپراتور جایگزین بشه.

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/8/6 دوست گل از اپ lte only استفاده کن چون گاها با تغییر که هیچ با تعریف apn جدید هم مشکلت حل نمیشه.
فقط دقت کن هزاران نسخه از این اپلیکیشن وجود داره و ممکن هست تنها یکی از ورژنها رو گوشی شما نصب بشه.
بعد از نصب هم حواست باشه زمانی که گوشی‌رو روی حالت lte only میگزاری تنها برات پیام میاد و گوشی زنگ نمیخوره پس بعد از اتمام کارت مجددا از بخش network گوشیت تنظیمات رو به حالت عادی برگردون.

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/8/6 دوست گل شما با معنی واژه ترابرد آشنا هستید؟
وقتی سیم‌ کارت رو ترابرد میدی عملا اون سیم روی شبکه اپراتوری که بهش ترابرد دادی کار میکنه.
تنها شماره شما فقط مثل قبل هست.
فکر کن رفتی عین شماره خودت رو از همراه اول خریدی.
همه چیز تغییر میکنه.
گوشی مشکلی نداره.
شما ببین سیم کارتت اگر‌ با apn ایرانسل کارکرد اونموقع میتونی از گوشی ایراد بگیری.
شما الان دقیقا فکر کن شماره همراه اول داری و حتی apn سیم کارتت هم مربوط به همراه اول هست

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1400/8/6 با سلام خدمت شما و سایر کاربران
دوست عزیز با توجه به فعال بودن شما و عملا بازنشتگی افرادی مثل بنده با توجه به مشکلات موجود در سایت قصد پاسخ نداشتم.
اما پاسخی که شما دوست گل دادید هیچ ارتباطی به مفهوم رم نداره.
متاسفانه در صورت پاسخ و ... بنده توانایی پاسخ ندارم پس امیدوارم به این توضیح علمی و صحیح توجه کنید.
بنده به پاسخ شما کاری ندارم و صرفا نقش ram رو براتون کمی شفاف میکنم.
همونطور که احتمالا میدونید از قدیم حتی در کامپیوترها از ram به حافظه موقت نام برده میشد . پس در واقع تمامی اطلاعاتی که در cpu پردازش میشه ابتدا به رم و از اونجا به بخشهای مختلف ارسال میشه و اصطلاحا اطلاعات طبق اولویت بندی صورت گرفته در cpu در رم (لنگر یعنی چی دوست گل) buffer میشه و باتوجه به اولویت بندی ارسال و مجددا دریافت و همین چرخه ادامه داره.
مبحث رو خسته کننده نمیکنم اما عزیزان میزان رم در ابتدا با میزان حافظه داخلی گوشی ارتباط مستقیم داشته چرا که شریان انتقال و دریافت اطلاعات از حافظه داخلی دستگاه هست.
هرچه میزان حافظه داخلی بیشتر به رم بیشتری که البته تمامی این اجزا مثل نوع رم ، نوع جنس حافظه داخلی ، پشتبانی cpu از چند کانال رم و ... میتونه ساعتها قابل بحث باشه.
معمولا توازنی بین اجزای یک گوشی‌ برقرار هست و تمامی این موارد در نظر گرفته میشه.
در مورد میزان رم مورد نیاز شما :
روشی که دوستمون گفتن روش صحیحی نیست و از اون فقط در فیلمهای قیاس گوشیها و به نوعی تبلیغات استفاده میشه.
در این نوع فیلمها تعدادی اپ و بازی ران میشن و در انتها بین دو گوشی‌ هم رده مجددا برمیگردن و تند تند سوییچ نمیکنن بین اپها که ببینن کدام سریعتره پس رمش کافیه بلکه تست مدیریت رم در گوشی هست که باز کردن اپهای قرار گرفته در بکگراند به این نکته توجه میکنن که آیا مدیریت رم گوشی به شکلی بوده که اپ مورد نظر در بکگراند وقتی سوییچ میشه و روی صفحه میاد از نو راه اندازی میشه یا در همان حالت مونده و به این نحو این مورد یکی از موارد مقایسه بین دو گوشی هم رده هست.
اما در خصوص کند بودن گوشی نه سرعت سوییچ اپهای قرار گرفته در بکگراند میبایست حتما اپهای غیر ضروری بسته باشه و بدون نصب اپهای جانبی با استفاده از سیستم مدریت رم، حافظه، دسترسی اپها به نت، active نبودن تمامی اپها و .... استفاده کنید چرا که اپهای جانبی مدیریت عملکرد گوشی خودشون باعث کند شدن گوشی شما میشه.
نکته پایانی اینکه گوشی ای مثل این مدل با ظرفیت ۱۲۸ گیگ و ۶ گیگ رم هرگز کاربر رو در این خصوص دچار مشکل نخواهد کرد.
اگر گوشی شما ۶ گیگ رم که خودشون انواع مختلف بر حسب سخت افزار بکار رفته داشته باشه چ شما تنها ۳ اپ سنگین رو هم زمان باز کنید تنها رم عامل تعیین کننده کندی سوئیچ بین اپها نیست و تمامی سخت افزار گوشی درگیر این پروسه خواهد بود.
با تشکر

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1400/7/25 با سلام
دوست گل ابتدا در خصوص غلط‌های تایپی موجود در بعضی پستها و ناتوانی بنده که تفریبا به ناچار زیاد بیانش کنم و عملا همه دوستان مطلع هستند از شما و سایر دوستان عذرخواهی میکنم چون ممکن باعث حتی به حای انتقال مطالبس که در حد اطلاع بصورت ووثق ازشون آگاهی دارم سو برداشت بشه که به هیچ عنوان چنینی موردی نیست.
قبل از پاسخ شما باز باید به نکته ای که باعث بوجود آمدن تنش شده بود و بنده سعی در رفع اون کردم بکم.
دوستان گل دقت آپدیت با firmware یا رم هست که به صورت ota یا روشی که کمتر پینهاد میشه بصورت آفلاین با توجه به استاندارد وجود ۵ درصد خطا در فایل های فشرده شده تععین شده باید قبول کنید روش ota رو‌منطقی تر و قطعا رسمی تر جلوه می ه.
از سمت دیگه در صورت بیتوجهی به کد بیلد نامبر firmware یا رام فعلی گوشی‌ در صورت انتخاب شما شما که معمولا خود گوشی ارور میده هر دو آپدیت محسوب میشه.
روشی که بنده راهنمایی کردم در خصوص تعویض کلا region گوشی‌شما بود که بسار مهم هست و استباه نکنید که در اصل میشه همون تغییر منطقه.
ضمنا دیدم دوستان لینک سایت و اپی که xda طراحی کرده رو میزارن که توصیه اکید میکنم ازس استفاده نکنید چراکه اون در ظاهر شبیه پیحهای شیائومی هست اما developer اون xda هست .
اما مهمترین بخش پاسخ شما دوست گل.
با وجود اینکه ممکنه این مطالب رو بدونید صرف یادآوری عرض میکنم..
گاهی اوقات دوستان منطقه هنگ کنک که در واقع توسط خود کشور چین اداره میسه اما در واقع محل توزیع و کمل هر محصول گلوبالی از وین به مقصد هست و firmware کاملا مجزا از چین و گلوبال محسوب میشه اشتیاه میگیرند .
کشورهایی مثل کشور ما یا تایوان که به شدت از لحاظ رقابت اقتصادی در حال رقابت با چین هستن چ بسیاری از کشورهای دیگه در انتهای اولویت ارائه این دست خدمات هستند یا به قولی در آخرین دسته بندی آپدیت قرار میگیرن و حاضر گوشی شما با ورژن فعلی آخرین آپدییت رو دریافت کرده که لینک سایت رسمی شیائومی و firmware آپدیتی رو‌که گذاشته برای این ورژن میزارم درست اولین لینک دانلود که با نام tw در انتهاش مشخصه رو اگر بزنید دانلود کنه و لورا متوقفض کنید خواهید دیدکه عدد آخرین آپدیت همین ورژن آپدیت شماست
عجله نکنید. .
خیلی‌ها دنبال را دانگرید آپدیتها ی جدیدتر هستند.
خودتون از این لینک ملاحظه کنید چ مدانگهدار
https://c.mi.com/oc/miuidownload/detail?device=1900394

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1400/7/21 سلام دوست گل
بنده با نظر شما کاملا موافق هستم و تا چندی قبل حتی تو‌هیستوری بنده هم هست که روی این موضوع بر خلاف حالا تاکید داشتم که از حداقل ۳ روش موجود پوعه آفلاین
بهتره اما‌ دلیل داشته و به هیچ وجه هم با توضیح طولانی و خسته کننده اون د‌ستمون موافق نیستم چون توش مطالب گاها ناقص یا غلط هم بیان شده .
اول لینک‌ سایت رسمی دانلود( firmware نه rom ) رسمی شیائومی رو براتون میزازم
https://c.mi.com/miuidownload/index
برای روش نصب صحیح هم لینک تنها سایت ایرانی یعنی iranmobile که مورد تایید شخص بنده هست چون سالهاست مجموعشون رو میشناسم میزارم .
اما با نظر جناب امیر خان در حال حاضر کاملا موافقم فقط نمدونم چرا دوستان یا تا حالا انجام ندادن یا توجه نکردند که آپدیت رو ota رو در ضورتی درسافت میکنید که mi account شما صحیح فعال شده باشه و تابحال تو هیچ پیجی ندیدم به این موضوع اشاره بشه؛و جالبه.
و در راستای فرمایش ایشون و کامل کردن پاخشون بهتره بدونید کهپخود کمپانی شیائومی در بخش دانلود رام یا هر چیزی که بهش میگید توصیه کرده این مار ذو نکنید.
بنده واقعا حوصله و توان اشاره به تک تک مخاطرات ندارم فقط بدونید با در نظر گرفتن تمامی ریسکهاش بنظره بنده اولا احتمال ریسکی بیش از ۴۰ درصد انجام اشتباه این‌مار از سوی کاربر هست و در نهایت بدونید موضوعی که نشان دهنده بی اطلاعی عزیران هست و واقعا مایه مباهات بنده شده چون ندیدم جایی بهش اشاره بشه از بین رفتن گارانتی گوشی شما با آپدیت آفلاین با روش استاندارد و توسط کامپیوتر که اون روش مورد تایید بنده هست و ه ر سایت iranmobile هم اومده موجب ابطال گارانتی گوشی شما میشه.
پس mi account گوشیتون رو بجای این همه در سر اگر آپدیت رو دریافت نمیکنید فعال کنید و مطابق گفته دوستمون بحای آپدیت ماهیانه که حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ مگ هست ۲ تا ۳ گیگ نتد به همراه ریسکش رو بجون نخرید.
یادآوری میکنم در صورت نصب firmware سایر مناطق گوشی شما brick خواهد شد.
امیدوارم این آخرین راهنمایی به کار دوستان بیاد و این تنش‌های بیمورد رو‌حل کنه.
با تشکر

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/7/17 با عرض سلام خدمت دوستان
..
... nord2 کجا این کجا
در نهایت عزیزان دوست دارم یک روز یک کاربر پاسخ این سوال من رو بده تا مثل رسم هر سال که هیچ کس موفق نشده طی ۱۱ ساله گذشته پاسخ بده و جایزه که در هر پیجی باشه یدونه از همون گوشی‌هست رو ببره.
نگران نباشید موضوع جایزه کاملا موثقه همچین بنده هم از جیبم نمیدم و تا حد زیادی مالک برند همون گوشی میده.
اما‌ سوال ؟
چرا تمامی گوشیهای شیائومی بلا استثنا مشکل‌ آنتن دهی دارند ؟
هر عزیزی پاسخ صخیح بده بنده نحوه دریافت جایزه رو‌ خدمتش میگم.
ضمنا میتونید این موضوع رو در بین گوشیهای برند شیائومی‌ نشر بدید.
در هر پیجی پاسخ داده بشه جایزه همون گوشیه.
ضمنا تعصب رو بزارید کنار .
این موضوع تخیل یا تخریب نیست.
صرفا بحث اشراف به این مارکت و محک زدن میزان دانسته های کاربران هست.
امیدوارم اسیر نوعه فیک نشید .
البته ادبیات و نهایتا هیستوری متفاوت نشانه بارز و البته یک کوچولو اگر اغراق تلقی نشه اشراف به مارکت فرق داره
آرزو میکنم امسال یک نفر برنده بشه.
موفق باشید

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/7/17 سلام دوست عزیز.
به نظر شما این گوشی بهتره یا nord 2?
ممنون میشم پاسخ بدید.
من همیشه پستهاتون رو دنبال میکنم.
👃👃👃👃

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1400/7/17 ضمنا درصورت بودن گوشی روی‌ حالت desktop mode از لینک زیر‌ مربوط به GSMArena در بخش سمت چپ صفحه رتیه و جایگاه گوشیXiaomi Redmi Note 10 Pro رو در جدول TOP 10 BY DAILY INTEREST که مدتهاست همونجا قرارداره و حتی در جدول زیرش TOP 10 BY FANS هم همینطور یعنی رتبه دوم محبوبترین گوشی دنیا در هر دو نوع رتبه بندی زو به خودش اختصاص داده و بنده هم کاملا با توجه به قیمتش و سایر اجزا و تقریبا با کمی تعجب بدون باگ بودنش به خودش اختصاص داده..
لینک سایت GSMArena (لطفا به گوشه سمت چپ صفحه مراجعه کنید برای دیدن جداول.
https://www.gsmarena.com/
اما دوست گل دانشمند ۱۰۰ درصد من که کمی هم همچنان با تلفظ لغات انگیسی مشکل داره و میتونه صدها خط انگیسی رو فارسی بنویسه بدون ترجمه 😉 پا تو کفش GSMArena هم کرده چ اخبار کذب و نظراتش رو به اونجا ربط میده و لینک هم نیازی نیست لازمه چندتا از درس کوچولو بگیری چون همه افراد رو ظاهرا ناشی میدونی و جالبه از نظر من شما فقط کپی پیست مطالب دیگران یا سایتها رو میکنی‌اینجا به دلایل زیر اما قبلش گلم انقدر خودت رو خسته نکن از فردا هم نمیخواد انگلیسی بنویسی مطمئن باش من شما رو حریف و رقیب و ... نمیبنم و جنکی ندارم چون خبری نیست. اینطوری شکست میخوری با بررسی پستهات که تخصص منه پس ببین:
۱-
Xiaomi Poco X3 Pro
1400/7/17«واسه اینکه همه رو‌۴جی هستن باند ۳جی خلوته»
دوست گل شبکه مخابراتی مثل خیابونهای خلوت و شلوغ نیست و این جملت نهایت [اشتباهه] چون نمیدونی اون باندهای مختلف با فرکانسهای مختلف هست که فرق داره و 3g خلوته یعنی چی ؟ ... تمام گوشیهای شیائومی بلااستثنا در شناخت چتر lte یا lte_a مشکل دارن مثل اون بابایی که دلتنگ تنهاییش بودی با mi 10t سرعت دانلودش رو با نسخه وب اپلیکیشن vpn رکورد ۳۰۸ mbps (ظاهرا همتون با معنی این لغت هم مشکل دارید) رو زده بود اما خود اپ جدولش حداکثر توان سنجش چون هنوز وجود نداره بیشتر از 100 mbps نبود و عقربش نهایتا تا ۱۰۰ رو نشون میداد😂 یعنی چی 3g خلوت تره . گوشی بر مبنای پوشش آنتن دهی و تشخیص سرعت بیشتر سوئیچ میشه رو شبکه با سرعت بیشتر اگر 3g سرعتش بیشتره یعنی سرعت در همون حده و اگر میره رو 4g سرعت کم میشه دلیلش تشخیص اشتباه همیشگی این برند حداقل در دریافت ۲ سیگنال مجزا از دو دکل مجزا هست و این بحث خیلی فراتر از شماست پس بسه.
۲-
Xiaomi Poco X3 GT
1400/7/16
۱۸۶ ساعت
۳۵ساعت مکالمه
۳۰ساعت وبگردی
۲۱ساعت ویدیو
اینا رو از کجا میاری 😁لینک همین تایمها از GSMArena:
https://m.gsmarena.com/poco_x3_gt-review-2296p3.php
خیلی فرق دارن از کجا کپی پیست کردی گفتم که تو با زبان مشکل داری پس GSMArena نمیای .
۳-
Xiaomi Poco X3 GT
1400/7/16
«وقتی انقدر کلی حرف میزنی با یه مثال میشه کل حرفاتو رد کرد متاسفانه ، در مورد گرما و مصرف و فشار بر چیپستهای مدیاتک نسبت به اسنپ
ریلمی ۶أی با چیپست جی ۸۰ هلیو مدیاتک و باطری ۵هزار در صدر لیست باطری لایف جی اسم ارنا چنان جا خوش کرده که فکر نمیکنم حالا حالاها کسی بتونه نزدیکش هم بشه»
دقت کن ادبیاتت رو در پیج علمی . همش نقل قول مجبوری؟ مدیا تک هم ارزونه و هم [به درد نخور]. به هزارن دلیلش؟ چرا چیپش ارزونه ؟ پس نیازی نیست توضیح بدم . اما شما مدیا تک بخر هر وقت تونستی اسم چیپش رو درست بنویسی .
helio g80 . اون چیه نوشتی؟
اینم جدول رتبه دوام باتری GSMArena امسال.
https://m.gsmarena.com/phones_best_battery_life_buyers_guide-review-2028.php
چقدرش اشتباهه😔

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1400/7/17 با عرض سلام
دوست گل ۲ پاسخ یهت دادم که یخش اصلی اون نمیدونم چطور حذف شده.
اما مفهوم مشخصه.
اگر شما تونستی از مطلبی که گفتی ۹۰ درصد اشباهه ۱۰ درصدش رو با مستندات اثبات کنی حق با شماست و بنده عذرخواهی خواهم کرد.
در غیر اینصورت پاسخی که متاسفانه حذف شده و ویژه شما و اون دوست غیر مطلع که هر دو اعتماد به نفس بیش از حدی دارید رو مجددا خواهم داد.
این موضوع رو جدی بگیر چون ظرف ۳ روز آینده اگر پاسخ علمی و حرفه ای شما رو در خصوص اشتباهات بنده در هر حوزه ای تنها برای همون ۱۰ درصد از ۹۰ درصدی که فرمودی مطالب بنده اشتباه بوده با لینک مستندات قابل اتکا نبینم، اما نه باید واقع بین بود، اون خیلی زیاده تنها ۲ درصد مناسبتره چون هر دو یک نتیجه خواهد داد رو نبینم، پاسخی که خواهی شنید کاملا دور از انتظارت خواهد بود.
پاسخ ندادن شما هم فکر میکنم با توجه به پاسخ قاطعی که به بنده دادی خیلی زشت و افت علمی و رتبه و جایگاهت مابین اهالی صاحب نظر خواهد بود.
پس منتظرم.
...
اما نصیحتی براتون دارم.
این پیجها برای بیان نظرات دوستان هست .
افرادی که سعی در راهنمایی و یا دادن اطلاعات صحیح و یا اخبار جدید در خصوص گوشی در پیجه مربوطه رو دارن میبایست حقانیتشون رو اثبات کرده باشند و حداقل با نشون دادن لینک اصلی اطلاعات در خصوص بعضی مطالب مثل تعویض (firmware استاد بزرگ‌ وحید خان مرجع نه غلط مصلح رام ) و نحوه نصب و اثبات دستورالعملی که میتونه درصورت اشتباه گوشی شما رو به دکور روی تاغچه تبدیل کنه، حتما لینک اصلی سایت مرجع رو هم بزارن.
در صورت عملکرد یا توجه به راهنمایی ... نظیر پیستهای همین بنده خدا که همه کاربران ظاهرا یک نسبتی یا ایشون دارن چون از اسم داداش و ... زیاد استفاده میکنه ریسک و مخاطرات بعدش رو باید بپذیرید..
حتما خودتون دراون خصوص تحقیقات لازم رو انجام بدید.
متاسفانه بنده مدتهاست به دلیل حجم باللی ۹۰ درصد اشتباه بودن مطالبم😁 مدتهاست استعفا دادم تا دانشمندان نظر بدن...
مراقب برند شیائومی باشید بر خلاف نظر خیلی از افراد عامی همچنان این برند در هر مدل خودش نظیر همین مدل صرفا با کپی برداری از چند برند مطرح چینی هرگز مرحله لابراتوار و تستهای پیشرفته رو برای مشخص شدن عیب‌های عمومی نه تخصصی رو بجز چند مدل خاص در سال که اسم شیائومی رو زنده نگه داره، انجام نمیده .
در صورتی که تشریف برده باشید چین حتما ملاحظه کردید شیائومی هرگز انتخاب اول و دوم خود چینیها هم نیست و خارج از چین هم غیر از هم حتی از گوشیهای آنچنانیش استقبال نمیشه.
بنظر شما چرا pocco f3 ا قیمت کمتری از چه داخل و هم خارج ایران از مثلا گوشی mi 11 lite 5g داره با وجود سخت افزار به ظاهر قوی‌ و سایر مشخصاتش؟
تمام بخش‌هاش در صورت بررسی تخصصی اون واحد بصورت موردی و تکی یک مورد باگ رو داره و بجز صفحش x3 pro گزینه بهتری هست و محبوبتر و ارزان تر.
بهترین گزینه Xiaomi Redmi Note 10 Pro طبق نظر کاربران در GSMArena.

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1400/7/16 منظورت از این حرف چیه دوست گل.
اگر همدردی کردی یا مثلا خواستی به بنده تیکه بندازی بهتره اول کمی با ادبیات فارسی آشنا بشی.
اون بنده خدا یه چیزی گفته چه درست چه غلط.
این جمله شما از هر دو وجهش معنی جالبی نداره.
فکر نکن که اگر با طعنه و شوخی بنده مطلبی رو به ایشون پاسخ میدم مسخرش کردم . هیر اون‌ در عین صحت و واقعیت و تحقیق شده نیاز داره کمی طنز قاطیش باشه به دلایلی که شنا درک نمیکنی.
مشکلش تنهاییه یعنی چی؟
شما تشخیص دادی بره مزدوج بشه ؟
شما مطمئنی در حدی هستی که حتی یک خطا از به قول همون دوست طومار رو نقض کنی چطور به خودت این احازه و صلاحیت گفتن این شوخی واقعا انتهای بی نزاکتی رو انجام بدی.
...
از سایر دوستان هم میخوام ادب رو رعایت کنن چون اینجا میدان تره بار نیست.

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1400/7/16 با سلام
دوست گل شما هر زمان که اثبات کردی ۱ خطش‌ اشتباهه حق با شماست.
ضمنا اون پست ۲ تا پست دیگه ‌‌تنها صرف روشن شدن و اطلاع رسانی به کاربران کم تجربه داشت که سایت و پشتیباناش حذفش کردن ...
[پاسخ مدیر سایت: کاربر عزیز پست های شما حذف نشده اند بلکه ظاهرا به دلیل طولانی بودن، اصلا در سایت ثبت نشده اند. لطفا در صورت امکان آنها را در قالب کامنت های کوتاهتری محددا درج فرمایید تا در سایت ثبت شوند و مشکل قبلی رخ ندهد.]
...شما هم الان بجای این اعلام نظر که واقعا هیچ ارزشی نداره یا دیس لایک که فکر کردن اینجا Facebook هست حداقل یا مطلبی رو یاد میگرفتی یا برای اثبات حرفت دلایل مستند میاوردی.
نهایتا با کمال احترام اینگونه نظرات یا دیس لایک حتی در مقیاس صلوات فرستادن هم نیست چه برسه به اثبات حقانیت کلام شما یا اشتباه بنده.
سلیقه ای نظر نده گلم مستند با لینک مرجع مطلبت.
اونموقع من از شما عذرخواهی خواهم کرد.
اگر نتونستی اشکال نداره فقط نظر با سبکی که گفتم نده ...
قبل از هر پاسخی از صحتش مطمئن شو ...
خدانگهدار

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1400/7/12 با سلام خدمت شما دوست گل
عزیز دل امیدوارم ناراحت نشی اما ماشاالله چه اعتماد به نفسی داری که البته صفت بسیار خوبیه.
اما وقتی از روی تعصب و غرور باشه ...
خصوصا وقتی چندبار با اصرار روی موضوعی ... میخوای اثباتش کنی ؟
عزیز این موضوع کاملا روشنه اما صرف غرور اشتباه و غلطی که داری که احتمالا نتیجه زیاد چرخیدن در فضای مجازی ایجاد شده، حتی نرفتی یه سرچ بزنی تا تفاوت بسیار معروف این دو واحد رو را از هم متوجه بشی. دلیلش چیه ؟
متاسفانه اصلا دوست ندارم پستی بزارم اما پاسخ شما رو باید میدادم چون ممکنه این اخلاق باعث بشه در زندگیت دچار مشکل بشی.
لطفا اول بگو چطوری یا با چه فرمولی اون مگابایت ها رو تبدیل کرده به واحد بزرگتر مگابیت😂😂😂
ناراحت نشو خیلی با نمکه چون حتی برعکس هم ننوشتی فکر کنیم شاید گوشیت رو سرو ته گرفته بودی و ماشاالله اعداد سرعتت مربوط به کره زمین نیست پس بادقت بخون هم برات یک کوچولو توضیح میدم مابقیش رو هم ازلینک یک سایت معتبر لینک میزارم بخون چون حوصله بحث ندارم و شما اهله مغلطه هستی چون بهت چندین نفر تذکر دادن اشتباه میکنی اما بازم حیرت میکنم نرفتی یک کوچولو راجع بهش بخونی.
دقت کن:
در علوم فناوری هر ۸ بیت رو یک بایت مینامن .
پس در نتیجه هر ۸ مگابیت میشه ۱ مگابایت و این رو هم اضافه یاد بگیر که هر ۱ گیگا بایت برابر ۸ گیگا بیت هست که در تمامی نرم افزارهای تست سرعت از واحد مگا بیت استفاده میشه.
حالا بیا کمی به منطق شما فکر کنیم.
شما تست گرفتی عدد ۵۰۸ مگابایت رو دیدی گفته اسن سرعتشه بعد ۳۰۸ مگابیت بیت دانلودشه؟ نرم تست سرعت اینترنت یدونه سرعت دانلود رو به شما نشون میده با عرف مگابیت و یک سرعت آپلود رو با مگابیت.
هر کدوم از این اعداد رو خودت باید به ۸ تقسیم کنی تا سرعت دانلود رو به مگابایت بدست بیاری.
کشور ما در ایده آل ترین حالت دقت کن در تست سازمان تنظیم مقررات میتونه با سیم کارت هر چیزی و گوشی ای که از cat6 استفاده میکنه (دلیلش بسیار پیچیدست لطفا بگرد ببین میتونی بفهمی چرا ) با توجه به طراحی شبکه مخابرات برای چتر دیتا گوشیهای همراه که بر این مبنا بوده، سرعت دانلود رو در ایده آل ترین حالت با همون همراه اول ۱۲ مگابایت یا ۹۶ مگابیت ثبت کرده که خود ما بیشتر از ۸ هرگز ندیدیم جایی.
اما درانتها دوست گل هرگز در خصوص مطلبی که اصلا نمیدونی چی هست اون هم با اصرار ... با این چیزهایی که نوشتی خصوصا اون دو عدد آخرت... چون اعدادی هست که در صفحه تنظیمات مودمهای سیم کارت خور نمایش داده میشه صرف تنظیم صحیح جهت و قرارگرفتن مودم در زاویه مناسب، نشون دادی که چقدر عالمی.
این لینک رو هم میزارم تا ضمن اثبات بیاناتم البته صرفا برای شما چون همه این موارد ابتدایی رو در مدرسه میخونن اما شما اینجا تخصصی اشتباه نوشتی تا هم برات اثبات بشه و هم سرعت نت و هم وضعیت سواد عمومی جامعه در این خصوص رو به تحقیق شرکت شاتل بخونی.
https://www.shatel.ir/technical-support/knowledge-base/bit-or-byte/
...
تنها با شنیدن یک نام 5g شما تونستی اعدادی رو ثبت کنی که مربوط به اسن کره خاکی نیست فعلا. متاسفم واقعا.
از سایر دوستان عذر میخوام اما معمولا بنده جهل تکراری رو نمیتونم نادیده بگیرم.
آموزشی هست به روش و در سطح درک شخص
خدانگهدار

Xiaomi Poco F3 GT Xiaomi Poco F3 GT

1400/6/8 راستی دوست گلم
سایتهای چینی خصوصا گیزموچاینا نه تنها قابل استناد نیستن بلکه در ۹۰ درصد موارد به خاطر مطالب عجیب و غریب و مضحک و مغرضانشون مضحکه سایتهای زیادی از جمله سایت آزادی بیان تخصصی مثل quora هستند.
سعی کن از سایتهای مرجع برای تایید مطالب استفاده کنی نه سایتهای فان.
یا علی

Xiaomi Poco F3 GT Xiaomi Poco F3 GT

1400/6/8 با عرض سلام خدمت شما دوست گل
از خوندن نظراتتون لذت بردم بجز چند بخش که کمی مغرضانه و غلط برداشت شده بود.
عزیز وقتی قصد دادن اطلاعات صحیح به کاربران دارسد نباید دیگه مغرضانه قضاوت کنید .
به چند مطلب اشاره میکنم.
برای گرفتن تست بنچمارک معمولا در دوحالت کول یعنی تازه شروع به کار و در صورت وسواس بیش از حد ارزیاب یکبار هم حین کار که حالت hot نامیده میشه تست میگیرند.
فرآیند بنچمارک بسیار سنگین هست و به تمانی بخشهای گوشی حداکثر فشار رو رو وارد میکنه تا جایی که روی باکسهای cpu و گرافیک کامپیوترها در این خصوص هضدار داده پس فقط ابلهانی مثل چینیها یا افرادی که با تعصب و اغراق قصد اثبات چیزی رو دارند
به قیمت سوختن دستگاه یا معیوب شدنش ممکن هست ۵ بار تست بنچمارک پشت سر هم بگیرن. طی دوبار تمانی نواقص پردازنده درخصوص گرما و افت فریم و ... مشخص میشه.
با این فرمایش جنابعالی که فرمودید مدیا تک پردازنده های میان رده داره هم مخالفم.
فقط پردازنده های پایین رده با ظاهر میان رده یا بالا رده داره.
مجله در تام هاردوارد عمر مفید یک پردازنده مدیا تک رو تنها ۶ ماه ارزیابی کرده که جدا از امن نبودن این پردازنده بعد از این مدت کم کم دچار انواع مشکل میشه و هرگز خرید هر گوشی ای رو با پردازنده مدیا تک توصیه نمیکنم اما اگر کسی تعصبی داره خودش میدونه.
در عین حال بهترین مودمهای گوشی‌که خیلی کم بهش اشاره میشه و کمپانی کوالکام یکی از مشتریان همیشگی اون هست مودمهای ساخت مدیا تک هست که خودتون میتونید تحقیق کنید..
اما مطلبی که دوست گل ازش تعجب کردم استنباط جنابعالی از فرآیند شارژ و شارژر خوب ۱۰ واتی بود.
عزیز کمی درراین مورد مطالعه کن همه چیز با تفکر که به انسان وحی نمیشه.
با دقت بخون:
گوشی ای که شارژر ۶۵ واتی داره بصورت هوشمند از ابتدای شارژ تا انتها با ۵ ولتاژ و آمپر مختلف در هر بخش از میزان شارژ شدن باتری تغییر میکنه.
یک شارژر ۶۵ وات رو با یک ۶۵ ولت اشتبا گرفتی گلم.
وات یعنی ولتاژ ضربدر آمپر..
احتمالا یک شارژر ۶۵ وات که نتیجه سالها مطالعه و تحقیق هست و تمامی برندها برخلاف گفته شما چنین شارژری رو منتتا با ترفتندهای مختلف برای محصولات بالا ردشون دارند رو ندیدی اما مهم نیست چون برات توضیح میدم که استاندارد فعلی این شارژها که تماما تحت لایسنس های جهانی هستند به چه صورت هست .
از سایر عزیزان هم میخوام به اسن بخش توجه کنند چون متاسفانه اطلاعات کاربران در این خصوص بسیار کم هست.
میزان ولتاژ و آمپر تقربیا بیش از ۹۵ درصد گوشیهای بالا رده با شارژرهای بالای ۵۰ وات به این صورت هست:
5v~3a , 9v~3a , 12v~2.25a , 20v~1.35a , 10v~3v
این خورجیها استاندارد و تمتما دارای لایسنش میباشند.
در انتها لینک مطلبی بسیار مفید رو براتون میزارم که بطور مفصل در خصوص فست شارژر و انواع شارژر تا ۱۰۰ وات رو توضیح داده و میتونه در باور اشتباه خیلی از عزیزان رو‌بطور کامل اصلاح و در عین حال اطلاعات بسیار مفیدی رو بهتون آموزش بده.
از اینکه وقت عزیزان رو‌گرفتم عذر می‌خوام اما بعضی مواقع حتما باید در خصوص باورها ی غلط اطلاع رسانی بشه تا نشر داده نشه.
مطالعه بفرمایید.
https://varknews.ir/17096/%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98%D8%B1-%D9%81%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF.html

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/6/5 سلام دوست گل
شرمندم عزیز لطفا کمی به پاخت فکر کن.
وزارت ارتباطات اعلام کرد بیشترین سرعت دیتا گوشی در کشور mgb 16.5 ثبت کرده.
ضمنا عزیزم اون سرعت تقسیم به 8 میشه سرعت دانلود شما.
دوستان دقت کنید 2 ترفند هست که همشه افراد ناشی رو هدف میگیره.
1- در تست سرعت دانلود گوشی با هر نرم افزاری سرعت دانلود با mgbit در ثانیه اندازه گیری میشه.
2- به همین دلیل با تقسیم بر عدد 8 سرعت مگابایت در ثانیه بدست میاد.
دیدم دوستمون داره رکورد سرعت نت رو در جهان میزنه خواستم بیدارش کنم

Xiaomi Mi 11 Lite 5G Xiaomi Mi 11 Lite 5G

1400/4/24 با سلام
دوست گلم هرچند بحث در خصوص گوشیهای شیایومی تا حد زیادی بیهوده هست اما با توجه به نزدیک بودن قیمت این گوی به poco f3 بدون شک اون گوشی‌قایل قباس با این مدلها نیست.
مشخصات یک‌گوشی کامل و پرچمدار رو داره.
فقط کمی بزرگتر و چند گرمی هم سنگینتره.
پردازنده اسنپ دراگون 8605g رو نمیتونید با 780g به هیچ عنوان مقایسه کنید.
سایر جزئیاتشم یک سرو گردن از این مدل بالاتره.
در خصوص صفحه گوشی هم دوستان گلم وقتی گوشی رو با شماره سریال استعلام کردید فقط دقت کنید نسخه گلوبال ذکر شده باشه و خیالتون راحت باشه بعد از اون.
اگر ذر استعلام نوشته شده سفارش خاورمیانه یا united arab گوشی رو نخرید.
به همین سادگی.
تمام راهنماییهایی که خوندم دوستان گل دقت کنید مثل خرید هندوانه ذکر شده بود.
شما گوشی رو تهیه کنید هر کد و دستوری رو‌که وارد کنید در نهایت در صورت رویت گزینه ناخوشایندباید خودتون رو شماتت کنید.
درمانی وجود ندارد.
پس پیشگیری بسیار معقولانه و ساده تر هست.
امیدوارم منظورم رو متوجه شده باشید.
دقت کنید دوستان با توجه به شرایط اقتصادی فعلی نیاز هست که بسیار بیشتر از قبل هرید آگاهانه داشته باشید.
هرگز گول تبلیغات و حرف فروشنده و توصیه دپستان رو نخورید.
تحقیق کنید تا حداقل انتخاب ماله خودتون باشه.
امیدوارم این مطالب رو جدی بگیرسد.
وقت بخیر

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1400/4/24 سلام دوست گل
اتفاقا عزیزی گپشیش رو آورده بود پیش بنده برای اینکار.
بعد از آپدیت و بک آپ گرفتن و ریست تو فکتوری چون این آپدیت پچ امنیتی نیست و کلی قابلیت به گوشی شما اضافه خواهد کرد ، تفاوت محسوس در راستای مثبت اون رو خواهید دید.
حدود ششصد و خورده ای مگذو در دو بخش عرضه شده.
هیچ مشکلی نداره.
خیالتون راحت باشه.
وقت خوش

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1400/4/24 با عرض سلام خدمت عزیزان
پیرو پست قبلی و با توجه به ورود گوشی m11 lite 5 g این گوشی رو قبل از اون دومدل پیشنهادی قبلی مد نظر میتونید قرار بدید.
نسخه تقریبا مشابه اما کمی بروزتر و کاملتر اون دومدل محسوب میشه.
لطفا به نکاتی که در مورد خرید گوشی تذکر داده شد به جد توجه کنید.
یه بخشی از دست هم ظاهرا قاطی شده بود که مجددا شرح میدنم.
زمان خرید فروشنده imei گوشی‌رو به شما ارائه نمیکنه مگر اینکه پلمپ کارتن رو باز کنه.
گول این ترفند رو نخورید.
ازش بخواید شماره سریال گوشی رو در اختیارتون قرار بده مطابق قانون اتحادیه و سازمان تنظیم مقررات و شما اون شماره سریال رو حتی اگر روی گوشی آدرس سایتش نبود به این صورت آدرس سایت اصلی گوشی رو سرچ بفرمایید.
برای تمامی برندهابه همین صورت هست که بنده شیائومی اون رو مثال میزنم.
در مرورگر گوشی خودتون تایپ بفرمایید.
Xiaomi official global site و بزنید تا سرچ‌کنه.
اولین لینک باید لینک اصلی باشه .
دقت کنید اگر سایت بع زبان چینی بود اون سایت global نیست.
سایت گلوبال انگلیسی و اولین تب اون‌که کاملا مشخه یا در بخش support بخش استعلام وضعیت گوشی با شماره سریال وجود داره.
دقت کنید در صورت داشتن گارانتی اصلی حتما داخل اون سایت ذکر شده جدا از مدل گوشی.
تمانی برندها چنین چیزی رو دارند.
در پایان خدمت دوست گلی که سوال کردند چی بخرم باید بگم عزیز دیدید چه عواقبی داره پیشنهاد دادن😔
بگذریم از نظر بنده وظیفه هست.
ضمنا عزیزان سراغ سری note شیائومی یا یک سری محصول واقعا بیخودش که دائم تبلیغ میشه نرید. اول تحقیق کنید بعد تصمیم بگیرید.
شب و روزگار بر همه شما عزیزان هرچند کمی کلیشه ای هست این جملات در این روزها بهیر و مراقب سلامتی خودتون باشید.
خدانگهدار

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1400/4/19 دوست گلم لطفاً گوشیهای سری a امسال سامسونگ و سال قبل رو تهیه نکنید.
بعد از مدتی چنان دچار پشیمانی خواهید شد که سودی نداره.
میدونم در دلتون خواهید گفت اینم که همش میگه نخرید.
اما من به شما عزیزان بیشتر اهمیت میدم تا اون فردی که به این روز انداخته بازار رو.
ضمنا در صورت خریداری دررفروشگاه هر مدل یا برندی رو قبل از باز کردن کارتن که فروشنده خیالش راحت بشه از طریق شماره سریال روی گوشینه imei که بهانه فروشنده هست از سایت اصلی کمپانی که روی خود کارتن نوشته استعلام بفرمایید.
هم فیک نباشه، هم مشخص باشه مخصوص کدام منطقه هست و هم مدت زمان گارانتیش رو نمایش میده.
لطفا گول زبان بازی فروشنده ها و یا تحت تاثیر حرف دوستان چیزی نخرید.
تحقیق کنید و آگاهانه خرید کنید.
در صورت اعتراض مغازه دار خواهش میکنم با یکی از دو شماره ۱۳۵ تعزیرات در همان لحظه و ۱۲۴ اداره صمت تماس بگیرید و ماجرا رو شرح بدید.
یادتون باشه یک دست صدا نداره.
و همیشه پیگیر حق باشید.
حق خودتون دررابتدا.
ببخشید کمی عصبانی هم هستم اما در بین مطالب اعمال نکردم.
همه با هم و دست در دست هم نه جدا این کشور رو میتونیم بسازیم.
با توجه به شرایط فعلی مراقب گوشیهاتون باشید.
خدانگهدار

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1400/4/19 سلام بانوی محترم و سایر دوستان و کاربران گرامی.
راستش رو بخواید امسال و سال بعد متاسفانه نباید منتظر تحول خاصی در این مارکت بدونید.
این دو سال رو سالهای کمبود چیپست که نام عجیب و در عین حال مشخص در راستای گران تر کردن گوشیها نامیدند.
دوستان حقیقتش کمی نا امیدم کردید.
بعد از یک ماه سوالی یکی از عزیزان در مورد مدل خاصی از گوشیهای از ما بهتران داشت و باور بفرمایید به اون دلیل اومدم اما دلم نیومد به این صفحه سری نزنم.
دوستان وقتی هر اتفاقی که بیافته دیگه همه عادت کردیم بهش چطور انتظار دارید اصلا تا سال بعد گوشی بتونید بخرید.
متاسفانه هوآوی با حذف گوگل یک چیز عجیبی درست کرده با نام گوشی که مایه حیرت هست.
حتی ولتهای ارز دیجیتال هم روش کار نمیکنه.
و نگته جالب اینکه چرا این گوشی ارزان نمیشه
کمی بهش فکر کنید.
بجز مشکل باتریش که واقعا نمیشه ساده ازش گذشت هیچ ایرادی نداره.
۳ شب قبل هم یک آپدیت ۶۳۵ مگی فکر میکنم دریافت کرد که ظاهرا یه تغییراتی روش داده.
اما بنده با توجه به قیمت عجیب گوشیها که میدونید عزیزان بارها عنوان کردم خواهش میکنم از بنده نپرسید چی بخرم چون عواقب داره و عذاب وجدان اما با این حال این دو مورد رو که تمامی منتقدان هم اونها تحسین کردند از برند شیائومی رو تقریبا قبول کردند معرفی میکنم.
لطفا قیمت رو مد نظر قرار ندید چون از اون لحاظ پول ریختن درجوب مطرح میشه اما جوب بهتر از دریاست😁😁
عزیزان دقت کنید ما در کشور شبکه 5g نداریم.
شاید تا ۵۰ سال بعد.
این رو کاملا جدی عرض کردم.
سیم کارتهای دو اپراتور td lte ایرانسل و مبین نت به گوشیهایی که از 5g پشتیبانی میکنند میخوره چون ابتدای شروع فرکانس 5g هستند و از هر لحاظ خصوصا بحث تعرفه و سرعت که البته منظور بنده مبین نت هست بسیار عملکرد عالیی دارن.
و این مزیت واقعا عالیه. پس :
۱- پشتیبانی از 5g.
۲- داشتن پردازده استاندارد.
۳- عدم نشان دادن وسواس دررخوص اموری مثل رفرش ریت زیر صفحه و ... باشید.
بنده بدون هیچ تعصب و مورد دیگه ای گوشیهای mi 10 lite 5g شیائومی و mi 10 t lite 5g رو از همین برند پیشنهاد میکنم..
بنظرم انتخابهای بسیار خوبی هستند اگر پیدا بشند.
توجه کنید ورژن چین نباشه.
نحوه تستش قبلا گفته شد.
باز هم معذرت میخوام که نیستم.
متاسفانه از ماست که بر ماست.

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1400/2/29 سلام خدمت شما دوست گل
دوست گلم نمیدونم شما در جریان هستید یا نه اما دوستان فدیمی تر میدونن که بنده دچار عارضه ای در سیستم ‌‌عصبی بدنم هستم که عجیبه حتی نام هم نداره و دلیلش رو اطبا فشار بیش از حد به سیستم رگهای عصبی و نورونها میدونن ، که کاملا حالا اینطور بگم ناتوانم کرده و بنده شخصا نمیتونم‌مثل خیلیها باشم و روزمرگی رو انتخاب کنم چون معتقدم اگر پویا نباشیم حیات معنی نداره و صرفا زنده ایم.

لذا مدتهاست که حضورم اول به دلیل نداشتن انگیزه چون واقعا بیهوده تلقی میکنم صحبت در خصوص هر موضوعاتی پیرامون فناوری با توجه به وضعیت نابسامان کشور و دیدن وضعیت معاش و زندگی اکثر هموطنان و دوم اینکه عزیزان این حوزه با تمام پیچیدگیهاش زمانی جای راهنمایی یا کمک در حد شعور حالا مثلا توسط بنده نوعی زو داره که شما حق انتخاب داشته باشید.
وقتی چاره ای بجز انتخاب باتوجه به بودجت بین بد و بدتر نداری بنده چی بگم دوست گل.
۲ تا پست قبلتر رو بخون برای همینکارمجبچر به عذرخواهی شدم.😔
جالبه توی همین یک مورد که بنده چندمل رو معرفی کرده بودم چون ۲ مدلش رو از نزدیک ندیده بودم چون بنظرم گوشی اندروید بدون اپ انروید اصلا معنی نداره ولی در نهایت بعد از دیدن از نزدیک یا وجود تققریبا نمره قبولی گرفتنشون اومدم از عزیزان معذرت خواهی کردم که اون دو رو توصیه کرده بودم.
اما از این مورد بدتر گوشیهای واقعا بی کیفیت سری a سامسونگ هست از مدل a7 2017 به بعد که واقعا نمیدونم چطور بعضی‌ها حتی عنوان میکنن داریم هست.
صفحه super AMOLED ام در واقع با کیفیتtft هستن.
بنده شخصا در حال حاضر با خرید گوشی سامسونگ بجز‌ رده بالاهاش مخالفم.
اما نکته اینجاست چکار کنیم پس؟
واقعا نمیدونم .
برند شیائومی هم که از همه حا درمونده الان تو ایران فقط فروش خویی نداره چ ۹۰درصد محصولاتش رو بکل رددمیکنم چون دلیل دارم بجز سری mi.
اما اونها هم مشکلات خاص خودشون رو دارن که در نهایت ارزش خرید ندارن.
در همه کشورها در این مواقع دنبال راهکار میگردن.بهدلطف جناب جعرمی اینجا هم انجام شد.
کلاچند برند رو حذف کردن یا مدلهای بیخود برندهایی که هیچ کس از اون کمپانی نمیخره رو به زور در سبد خریدمون قرار دادن یا در نهایت مدل یا ورژنهای نامتعارف مثلا نسخه چین رو بهمون قانونی فروختن.
بنظرم در حال حاضر کشور ما در پایین ترین رتبه حق انتخاب گوشی ‌‌هست و به اجبار خرید گوشی به ۳ برابر قیمت حتی سایت آمازون .
جناب جهرمی دارن آخرین روزهای وزارتشون رو‌میگذرونن اما شخص بندهذهرگز فراموش نمیکنم چه بلایی به سر بازار این مارکت و حوزه کامپیوتر و لپ تاپ و ..آوردن.
امیدوارم این جمله رو بشنون .
جناب جهرمی بارها عنوان فرمودین که دهه ۶۰ تی هستین‌ و متولد جهرم و نسل سوخته .اما عزیز (با احترام به تمانی دوستان شهرستانی) شخص بندهو جد و آبادم متولد تهرانیم (اشتباه برداشت نشه) هر بلایی اول به سر ماها اومده ماله همون نسل هستیم اما نسوختیم و در نهایت اگر وارد حزه کاری ای میشیم حداقلش این نست که تو تهران یک سری آموخته های اجباری رو داری پس نمیتونی تو‌کار زیر خط افتضاح باشی.
اولین گام مهم فیلترینگ تلگرام در حالی که تاذ قبلاز اون حداقل تخلف با ip پیدا میشد و به لطف ایشون و تلاش ۲ سالشون و صرف هزینه ای بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان بهترین مکان تخلف رو به لطف vpn درشت کردند
طرح همتا و رجیستر ۴ برابر شدن قیمت گوشی تا انتهای همون سال
افزایش واردات گوشی قاچاق به لطف انحصاری کردن اون
واگذذاری انحصاری کل حوزه الکترونیک به شرکت ایران تجارت و نتیجش ...اینه.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/2/9 با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز
ایده خوبی هست که پول برند کسی نده اما شما پراید هم که بخری توقع داری وقتی موتورش پرایده یا اسم ماشین پرایده، سوار یک پراید بشی با همون امکاناتی که داره.
شما احتمالا نمیدونی که این اپهایی که معمولا ازشون نام میبرید اپ سیستم یا third partyنیست و به هیچ عنوان روی این گوشیها نصب نمیشه.
برای مثال جالبه بدونی اپهای کاربردی مثل Facebook, instagram, trust wallet (کیف پول معروف ارز دیجیتال) و سایر اپها به google engine یا یکی از اپهای سیستمی گوشیهای اندروید ( سیستم عامل اندروید رو گوگل ساخته) متصل هستند و این اتصال باعث یکپارچه سازی اپهاو .... اما از همه مهمتر انتقال تمامی مسائل امنیتی اونها یا بک آپ گرفتن و .... در حساب کاربری گوگل شما ذخیره میشه و همه با هم مرتبط هستند و به این واسطه هست که اندروید محبوب شده.
شما اگر از گوگل خوشت نمیاد دوست گلم گوشیت رو باید عوض کنی احتمالا گزینه ای جز این درباز کنها نه منظورم آیفون هست یاد آیفون تصویری افتادم😆😆بخری که اونم انقدر محبوب و با قابلیتهای فراوان هست و پول برند هم نمگیره( چطوری بین خود گوشیهای هوآوی با اپ گوگل و بدون اپ گوگل پول برند میگیرند؟😁😁)
در نهایت عزیزم یه سرچ کوچولو در مورد ارزیابی تصویری همین گوشی بزن تو آپارات فراوان هست به جوابت می‌رسی.
اما راهنمایی خود هوآوی در مورد نصب اپهای سیستمی که به نظر من فقط میشه خندید. عین مطلب از سایت اصلی هست. مطالعه بفرمایید:

How to unlink or change the phone number/email address, security phone number/email address, or third-party account linked with my account:
لینک پاسخ جواب:
https://consumer-tkb.huawei.com/weknow/servlet/show/knowContextServlet?knowId=en-gb15777089

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1400/2/7 با عرض سلام خدمت تمامی عزیزان
بزرگواران همونطور که در آخرین پست گفتم بنده دو مدل از گوشیهای هوآوی که تا قبل از اون فقط در موردشون میدونستم و عرض کردم اون روز اتفاقی دو مدل y8p و y9a رو از نزدیک دیدم و بین ۴ مدل پیشنهادی معرفی کردم.
از دوستان خواستم تا تین دو مدل رو که تا قبل از اون هیچ تمایلی نسبت به بررسی اجمالی اونها هم نداشتم در اختیار بنده قرار بدن تا نسبت به مطلبی که گفتم مطمئن باشم.
واقعا متاسفم و برای اولین بار باید بگم اشتباه محض بود توصیه این دو مدل.
دلایل بسیار زیادی داشت که میشه گفت جز ظاهر پلاستیکی زیبا حتی یک مورد قابل قیاس با همین گوشی‌ p30lite که دلیلشم ثبات قیمت این گوشی هست نداشتن.
عذرخواهی بنده رو بپذیرید البته بنده تقریبا میدونستم این موضوع رو اما بعد از کار کردن با اونها کاملا نظرم تغییر کرد. میتونید حتی ویدئو بررسی ایرانی این دو‌گوشی رو در سایتها ببینید و واقعا گوشی اندروید بدون اپ گوگل قابل استفاده نیست.
ضمنا گول تبلیغات ذو نخرید عزیزان
تمامی سایتهایی که به شیوه های عجیب و غریب یکی‌دوتا اپ گوگل که اون رو هم نمیشه ساین این‌کرد کلی بدافزار هم براتون نصب میکنند و نکته مهم اینه کی آپدیتشون میکنه؟
به هر حال بنده کلیه گوشیهای بدون اپ گوگل رو همچنان توصیه نمیکنم.
امل یک سوال:
چند دوست عزیز از بتده سوال کردن که بعد از آپدیت آخر p30lite جدا از سایر مشکلات این گوشی درصورت روشن بودن نت هم داغ میکنه و هم مصرف باتری بسیار زیادی پیدا میکنه بصورتی که حتی اگر در شارژ هک باشه و در حال دانلود عدد میزان شارژ افزایش پیدا نمیکنه.
بنده جوابی نداشتم اما ممنون میشم چند نفر از عزیزان درست یا غلط بودن بودن این موضوع رو به بنده اعلام کنند.
با تشکر از هم همگی

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/2/2 خوب دوست گل فرمودید غیر از gmail کدوم برنامه ها کار میکنه روش؟
اسم google duo هم تو برنامه ها دیدم.
میشه‌ بگید کار این برنامه چیه؟.
اما اکر این گوشب بدون اپ گوگل هست و بسباری اظهار رضایت میکنن میشه بگید چرا این اپها رو از منابع تایید نشده نصب میکنید.؟
دوست گلم بعد مطمئن هستی آپدیت هم بشه.
عزیزان به سادگی هر کدوم از این اپها میتونه مثل یک بدافزار عمل کنه.
تا حالا به این فکر نکردید play store چرا انقدر سختگیره.
و‌اینکه حالا که همش نصب میشه یک ایمیل برنم به هوآوی بگم مسخره کردن خودشون رو مینویسن بدون اپ گوگل در حالی که اینجا همه همش رو دارن.
این‌وسط تناقض احساس نمکنید؟
اگر امکانش بود بنظرتون خود هوآوی نصبش نمیکرد؟
نمیدونم چی بگم.
پاسخ ناشیانه و باورهای غلط

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1400/2/1 با عرض سلام حضور هر دو دوست عزیز
اول اینکه نسبت به بنده لطف دارید و واقعا در خصوص پاسخ این یک مورد سوال نقطه ضعف دارم.
بزرگواران این تنها سوالی هست که بنده تنها میتونیم گزینه پیشنهاد کنم حضورتون کهبه هیچ عنوان از p30liteبهتر نیستن.
اول در خصوص گوشی های شیائومی بارها‌ در پیج گوشیهای شیائومی البته بالارده هاش عرض کردم شخصا از برند شیائومی به هیچ‌وجه خوشم نمیاد و به نظرم مزخرفترین رابط کاربری و کلی گزینه که ظاهرا هیچ کاربردی نداره به همراه ۳۰ اپ غیر قابل حذف در میان رده هاش و پایین رده هاش که تنها صرف تبلیغ در فریم ور گوشی هسست و در کل بجز سری mi که حتی رابط کاربریش هم متفاوته، واقعا با خرید برند شیائومی مخالفم بجر سری mi که البته بعد از دیدن poco f3 هم نظرم رو جلب کرد.
باور کنید به ناچار و صرف نبودن گزینه ، عزیزان از زمان حذف اپ گوگل حتی هیچ کدوم از مدلهای هوآوی رو بجز سری p و mate رو تست نکرده بودم.
روز گذشته بصورت اتفاقی رفته بودم نمایندگی هوآوی که واقعا متاثر شدم بعد از دیدن مدلهای فوق‌العاده ای که اپ گوگل نداشت .
از بین این مدلها تو رنج قیمتی که فرمودید مدل y8p و y9a واقعا از همه نظر عالی بودن در اون رنج قیمت .
واقعا حیف این کمپانی که قربانی سیاست شد.
دوستان کل نداشتن اپ گوگل در firmware اصلی گوشی بدون شک دردسر ساز هست چون فراموش نکنیم سییتم عامل اندروید هست..
بنظرم دیگه گوشی nova 5t با اون قیمت و شکل و طراحیش ارزش خرید نداره.
در نهایت مایه تاسف هست که گزینه نداریم برای انتخاب که در یکی از پستها انقاد شدیدی نسبت به دلیل عدم وجود سایر برندهای خوب موجود در دنیاو ورودشون به ایران و عواملی که دست به دست هم فکر شده حتی نیاز بشه با همون طرز فکر لازم بشه آدم هم میکشن، انتخابی نداریم برای خرید در این رنج قیمت y8p ,honor 9x, p30lite و y9a گوشیهای خوبی هستن در همین حد .
متاسفم که نمیتونم‌ دقیق مدلی رو پیشنهاد کنم.
خواهش میکنم مسئولین محترم‌ توجه کنن چقدر دردناکه که وقتی یک عزیز هموطن فرض کنید از بنده به عنوان مطلع (فرض کنید) سوال میکنن چی‌ بخریم بنده پاسخی ندارم بدم و این تنها به لطف شما بزرگواران هست و هیچ دلیلی قابل قبول نیست بجز رانت و مسائای که در راستای کمک به اون تصویب شده تا اون انتخاب ها وجود نداشته باشه.
به هر حال دوستان گل وسع بنده در همین حد بود و مایه سرافکندگی بنده هست

Huawei Y7a Huawei Y7a

1400/1/30 سلام عزیز
هنوز هیچ گوشی ای از هوآوی شرایط دریافت اندروید ۱۱۱ رو نداره فقط شاید emui 11 رو تعداد محدودی اون هم ورژنهایی که emui 10.1 رو دریافت کرده باشن.
سبیتم عامل هارمونی هم روی گوشیهای اندروید بیس تصب نمیشه و متاسفانه نسخه ۲.۱‌ و ۲.۳ اون هم که قرار بود رو تعدادی مدل نصب بشه و عرضه بشه به دلیل ناتوانی در خل بسیاری از مشکلات که به نظر بنده هرگز حل نمیشه عرضه نشد.
اما در خصوص‌ مشکلی که خیلی از عزیزان در خصوص این مدل و مدلهای مشابه و ختی مدلهای شیائومی دارند مربوط به عدم پشتیبانی از cat 13 و cat 12 روی برهی از چیپهای ۷۱۰ وجود داره هست چون شبکه مخابراتی کشور ما این ورژنها رو پشتیبانی نمیکنه.
ضمنا این باور کاملا غلط هست که هر چه این عدد بیشتر بشه سرعت نت بیشتر میشه چون صرفا حتی در کشوری مثل کره جنوبی یا قطر هم هنوز مثل کشور نا بیشترین سرعت دانلود ثبت شده مربوط به cat 6 هست که در گو شی ای مثل p30lite که همین چیپ رو داره به دقت و با بهترین طراحی ممکن در خصوص آنتن دهی و سرعت دانلود خودش رو نشون میده وچون تمانی تجهیزات مخابراتی موجود در کشور ما نهابتا مربوط به همون cat 6 هست مثل بسیاری از کشورهای دیگه.
در خصوص سرعت دانلود هم توجه کنید هر عددی که برای ماکزیمم سرعت آپلود یا دانلود ذکر شده بسته به نوع چیپ به عدد ۶ یا ۸ باید تقسیم بشه و عدد حاصله نهایت سرعت دانلود اون مدل هست

Xiaomi Mi 11 Ultra Xiaomi Mi 11 Ultra

1400/1/30 حضور دوست دیس لایکی
گلم مشکل شما چی هست که مجازی و بیهویت هم هستید با ارزیابی این سایت ؟
مشکل رو بفرمایید تا راهنماییتون کنم
اما واقع ببن باشیم .
از جدول خوشت نیومد؟
برو همون حا دیس لایک کن.
به بنده ارتباطی نداره.
با تشکر

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1400/1/30 😔😔😔😔
با سلام خدمت کربران محترم
نمیدونم در ذهن بعضی افراد چی‌میگذره که مثلا از نظر خیلی از بزرگواران این اشتباه تایپی موضوعه مهمی محسوب نمیشه و ....مشکل خاصی پیش نیومده و از این حرفها که حتی اگر فردی اشاره به این موضوع بکنه تقریبا پای عالم کائنات رو هم به میان میکشن که کارشون درست هست،
حالا اگر بنده بی سواد و کم شعور بابت این خصوص و اشتباهات تایپی که دلیلشم رو‌ مجددا عرض کردم و خیلی از بزرگواران میدونن حتی و مجددا هم عرض کردم دلیلش رو و حداقل انقدر شجاعت یا شعورش رو داشتم که به دلیل اهمیت دادن به کاربران نیان و عذرخواهی میکنم چطور کسی دیس لابک میکنه.
به جان عزیز همون دپست دیس لایکی حتی حدس هم نمیتونم برمم.
لطف کنید دلیلش رو تشریف بیارید ذکر کنید یا ما باید به داشتن مشکل شعور شما اعتقاد پیدا کنیم.
خیلی عجیبه برام

Xiaomi Mi 11 Ultra Xiaomi Mi 11 Ultra

1400/1/29 با عرض سلام خدمت دوست گل و علاقمند به گوشیهای بالا رده😁
عزیز بهتر نیست بجای مباحثه بی مورد نگاهی به جدول مقایسه گوشیها و رتبه جایگاه کسب شده توسط اونها بندازیم؟
قطعا این راه بسیار. منطقی تر هست خصوصا زمانی که بحث بهتر بودن در میون هست.
این شما و این هم لینک رتبه های کسب شده هر مدل در معتروف و مورد تاییدترین سایت مربوط یعنی dxomark:
https://www.dxomark.com/rankings/#smartphones
عزیزان این اعداد و رتبه هابعد از 40 آزمون استاندارد دارای گواهی‌نامه تایید شده در هر بخش به smartphone مربوطه تعلق گرفته .
خیالتون راحت واقعی و غیر قابل تکذیب هستند.
امیدواریم مفید واقع بشه
خدا نگهدار

Xiaomi Mi 11 Xiaomi Mi 11

1400/1/28 دوست گل از اونجایی که در حال حاضر هیچ برندی بصورت رسمی‌ در ایران فعالیت نداره که البته زمانی که بودند هم فقط گوشیهای عرف تعرفه مشخصی داشت می بایستی با تایپ عبارت هرینه رجیستر گوشیهای مثلا شیائومی در مرورگرتون تعدادی از گوشیها را رو نمایش خواهد داد.
اما برای مثال گوشی شیائومی mi 10 pro 5g که جزو گوشیهای خاص محسوب میشد رو وقتی شخص بنده چندین ماه بعد از معرفی نسخه رسمیش ۲۵۶ گیگ ۸ گیگ رم رو برای یکی از دوستان آوردم مطابق انتظار توقع دادن ۱۶ درصد قیمت کل دستگاه که قبلها قرار بود از روی فاکتور محاسبه بشه دیدم که مثلا مطابق لیستی که در سایتشون بود انجام شد.
عجیب بود من خودم چک کردم نسخه گلوبال اون مدل در اردیبهشت سال گذشته ۸۹۰ دلار بود اما در سایت گمرک تخفیف لحاظ شده بود و گوشی رو با قیمت ۵۰۰ دلار رجیستر کردن.
بعدها وقتی به دلیلی به واحد حقوقی گمرک مراجعه کردم دلیل این امر رو پرسیدم.
باورتون نمیشه احتمالا.
متولی اعلام قیمت گوشی به گمرک سازمان صنعت و معدن بودظاهرا اما اونها هم بیخبر بودند.
در انتها مشخص شد که منبع اعلام قیمت کجاست که بماند.
شما عامل شانس رو در نظر بگیر .😔😔😔

Xiaomi Mi 11 Xiaomi Mi 11

1400/1/27 سلام دوست گل
بنده بهم بر نمیخوره و شاید باورتون نشه از این ناراحت میشم که جرا کاربرها حداقل زحمت خوندن پستی که عرض کردم با چه شرایطس نوشتم، رو صرف اصلاح یا اطلاع رسانی یا هر عنوانی که بهش میدید رونمیکشید.
عزیز برای بار چندم عرض میکنم بنده نسخه سمپل اون گوشی رو در اختیار داشتم و دقیقا به همین دلیل نسخه سمپل ارائه میشه تا با توچه به فیدبک قبل از عرضه گوشی پ، اشکالات اصلح بشه.
عزیز یعنی یا شما نخوندید پستها رو یا نمیدونید نسخه سمپل چیه.
چالته امیدوارم با ماکت اشتباه نگیرید.
ضمنا نسخه دیگه ای هم هر گوشیداره به نام live.
اگر خواستید بیشتر بدونید تو نت سرچ کنید.
اما شما این لینکی که در پاسخ قبلی به شما دادم باز کردید؟
مجددا:
https://amp.reddit.com/r/hardware/comments/kuzcqy/such_power_much_heat_xiaomi_mi_11_snapdragon_888/
با vpn بازش کن نظر بوزرهای محدودش هست.
ضمنا عزیز این لینک رو که مربوط به سایت فروش گوشیهای این برند در بریتانیا هست با نام xiomitoday حنما و لطفا مطالعه بفرمایید پاسخ تمامی سوالات و مباحث بیهوده ای که طرح شد رو میگیرید.
فقظ مطلع باشید عدم عرضه فراوان این گوشی که قبلا هم گفتم ناتوانی در رفع حل مشکل داغ شندش بود که منجر به ارائه فورا دو مدل m10s m و m11i گردید.
با دقت بخونبد . ضمنا اون آپدیت هم که ذکر شده 3 مرتبه اومد اما حل نشد.
مطالعه بفرنایید.
فقظ توجه کنید بنده مطالب رو با لینک از سایتهای مرتبط و معروف براتون گذاستم و عرض کردم اینها خبر هست.
در جوابی که به بنده داده شده که کاملا بیربط هست و باید به منبع خبر داده میشد بزرگواران از ادبیات فاخر و دانش فراوانشون استفاده کردن.
اگر نقدی به بنده داشتید مستند باشه لطفا چون بنده نظر ندادم تا نظر بشنوم.
شما بودبد جای بنده چه میکردید.؟
بیش از 10 بار به ابن موضوع در کمال احترام بهتون پاسخ دادم.
هیچ وظیفه ای در این قبال ندارم اما سالهاست سعی میکنم اگر در حد دانش خودم مظلب مفیدی بود یا خبری همه عزیزان علاقند رو هم در جریان بگذارم.
این لینک آخر پاسخ کاملی هست که امیدوارم موثر واقع باشه تا وقت یکدیگر رو زمانی بگبریم که مطلبمون نظر تحمیلی نشه بلکه واقعی و بدرد بخور برای سایر عزایزن باشه
https://en.xiaomitoday.it/xiaomi-mi-11-overheating-problems.html
خواهش میکنم اگر خواستید این خبر رو نقض کنید لینک خبرمد نظزتون رو بگذارید نه مطلب مد نظرتون
با تشکر

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1400/1/26 با سلام خدمت کاربران محترم
طبق معمول پوزش بنده رو در خصوص عدم توانایی تایپ و در نتیجه داشتن غلطهای املایی فراوان بپذیرید.
عزیزانی که در جریان هستند که میدونند اما سایر عزیزان باید بدونید این حق شماست که پاسخ صحیح رو در صورت داشتن سوال یا راهنمایی با املا و ادبیات نوشتاری مناسب در شان و در حد یک چنین محفلی دریافت کنید بدون هیچ منت یا انتظاری.
بنده سعی کردم طی سالها به دلیل ضعفی که در کمال تاسف مدتهاست در کشور ما عمومی شده و حتی در صورت طرح سوال به قول خود این سایت در مرجع موبایل ایران هم هیچ عزیز یا مسئول مربوطه ای پاسخگو نخواهد بود ، در نتیجه در حد میزان اشراف و دانش خود در این حوزه به هر نحو کم یا زیاد پاسخ که نمیشه گفت اون بخشی رو که ممکن بوده کارایی داشته باشه و اون رو مثل یک دین به مردم کشورم میدونم، انجام بدم.
متاسفانه این مهم به دلیل نوعی عارضه در دست و پاه در حال حاضر تقریبا غیر ممکن شده اما با این وجود تلاشم رو تا آخرین لحظه هر چند بسیار کم خواهم نمود.
ضمنا اینکه گاها در این پیج این مطالب رو بیان میکنم دلیل خاصی نداره و عزیزان زیادی بخش هیستوری رو دنبال میکنند.
باز هم شرمنده و شرمسارم اگر غلط املاییها زیاد و گاها پاراگرافها جا به جا میشه.
با تشکر از همه صبوران

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/1/23 سلام دوست گلم
رک میگم ‌به هیچ وجه.
ضمنا اگر هیستوری بنده رو بخونی لینکی رو خواهی دید که اابته برای بار چندم گذاشتم که جدا از بیخود بودن گوشیهای معمولی شیائومی ، اون کمپانی و ۸ کمپانی دیگر چینی هم به سرنوشتی مثل هوآوی دچاذ شدند و دارند مراحلش رو طی میکنن نا خداحافظی کنند.
شاید وقتشه که چینیها یه چیرهایی براشون یادآوری بشه.
اما در نهایت دوست گل ما با گوشی استاندارد و گلوبال به دلیل تحریم برای استفاده صحیح از اپهای گوگل مشکل داریم وای به حال اینکه با انواع روشهای فیک و غلط که هیچ کدوم کارنمیکنه و فقط تبلیغ عده ای سودجو از سوی واردکنندگان این گوشیها در ایران به دام گوشی بدون موتور (اپهای سیستمی انروید یا همون t(hird party که هرگز نصب نمیشن رو این گوشیها پولتون‌رو به باد یدید.
ضمنا کسی هست که شنیده باشه اندروید ۱۱ برای حتی ۱ مدل از گوشیهای هوآوی بیاد؟
انتخاب با شماست دوست گلم

Xiaomi Mi 11 Xiaomi Mi 11

1400/1/23 عزیز دلم کاربرهای قدیمی میدونن که بنده مدتهاست دستهام توانایی تایپ‌ رو نداره . و یرذی همون کامنتی که سایرین متوجه ممیشن اما شما نمیشی شاید چندین ساعت طول میکشه تایپش ..
حتما میگی چرا ‌پس تایپ مسکنم.
فعلا تا زنده هستم بدلیل قراری گه با خودم گذاشتم پاسخها و .... بعضیها رو میدم.
, خیلی تلاش کردم این زحمت‌ها به حاشیه نره اما با وجو دوستان گلی نثل شما که به اندازه یک تیم فوتبال هر کدومتون حاشیه درست میکسد
به لطف غرور ... امثال شما و‌گذاشتن هزاران کامنت بیموزد باعث شدن هنوژ دوستان سوالاتی میپرشن که حداقل ۱۰۰ باربنده پاسخ دادم.
البته این اولین بار نیست.
در نهایت با این وضعیت چیزی تغییر نخواهد کرد.

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1400/1/23 با سلام
تنها راه موجود فعلی دوست گل این هست:
۱- ابتدا با یکی از روشهای موجود از گوشی بک آپ بگیرید.
۲- تمامی پسوردها و مواذد امنیتی مقل اثز انگشت رو حذف کنید.
۳- حتما تمامی ایمیلهایی که در بخش account موجود هست رو حذف کنید.
۴-:گوشی رو خاموش کنید.
۵- کلید چلوم بالا چ واور را هم زمان نگه دارید و‌بعد از روشن شده کلید پاور رو رها کنید اما کلید ولوم بالا رو همچمان نگه دارید تا وارد بخش ریکاوری مود بشید.
۶- برای ریست از شما سوالی میکنه که کلمه yes رو تایپ کنید و بعد ابتدا گوشی رو wipe Cash و بعذ wioe dafa یا خمون reset to factory رو انجام بدید.
بی شک مشکلنون حل میشه.
ضمنا عزیزان قبلا هم گفتم این موضوع در ماه اخیر خصوصا دامن تماکی برندها رو‌کرفته چ بظی به هوآوی نداره
میتونید پیج یکی از گوشیهای معروف شیائچمی زو بخونید تا متوجه بشی .
بهد‌ار بالا اومدن بگاپ گزفته شده را restore کنید تا تمامی‌ تنطیمات و اطلاعات به حالت اوب برگرده پاخل گوشب. گوشی

با تشکر

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/1/20 یا سلام
دوستان گل یارها این موضوع تکراری رو دوستان و‌بنده تدکر دتدیم که مثلا youtube رو‌ مثل دانشنامه wikipedia یا ساست مرجعی مثل gsmarena یا pc gamer که‌ ویکی مرجع‌ و دانشنامه عمومی ۱۰۰ درصد مورد تایید و gsmarena مرجع تخصصی با امتیازی حدود ۸۳ درصد مورد تایید که با همین مقدار امتیاز هم سالهاست بی رقیب هست و سایت pc gamer که مرجع نخصصی در خصوص‌نرم اقزار و سخت و .... در حوزه pc و laptop هست اشتباه نگیرید.
دلیل بسیار ساده ای داره.
آپلود فیلم‌ در یوتیوب (جالبه بدونید از اپهای مهم گوگل‌و ایر قایل نصب روی این گوشیها هست مگر اینکه با مرورگر که تقریبا تمام قابلیتهای خودش رو‌ اونجا نداره و مستقیم به حساب کاربری گوگل‌ شما متصل هست چون دیتا خودش رو در گوگل‌درایو که اون هم قابل نصب نیست ذخیره میکپه) کاملا ساده و رایگان هست .
پس هر کسی میتونه ویدیو آپلو د کنه.
خاطرم هست برای تبلیغ آیفون 6s جدا از تیزرهای تخیلی و همیشگی آیفون که تنها دلیری برای فروش هست گوشی آیفون 6s رو یه بابایی که به در و دیوار دفترش عکس سیب گاز زده چسبیده بود از داخل کارتن اصلاحا ۲ ماه قبل از رونمایی بیرون آورد و گوشی ای رو نشون داد که دارای ۴ موتور panaruma دو تا برای انعکاس کیبورد روی میز و ۲ نا برای بازتاب تصویر روی دیوار داشت رو‌ رسما معرفی کرد که البته هرگز کارکردش رو نه در اون فیلم و نه جای دیگه ای نشون ندادند معرفی کرد .
پس یوتیوب تنخا یک سایت معروف‌ برای اشتراک گذاری فیلمها و آهنگها هست.
اما‌ د خصوص مطلبی که دوستمون گفتن .
عزیز نسخه جدید ‌و حرفه ای اپ به Parallel Space معروفه که بجای رست ۴.۲ قبلی رتیه ۴.۶ فعلس رو داره .
اما نحوه کارکردش رو به صورت لینکی از دولوپر اون براتون‌ میزارم کخ متوجه بشید چنین چیزی غیر ممکنه و البته برای داشتن چند حساب از اپهای معروف‌گوگل روی یک‌کوشی طراحی شده. میبینید که از play store باید بگیریدش که باز گوگل ، اپهذی گوگل و در نهایت لینک یه حساب گوگل‌ و ... ضروری هست داخلش .
این لینک رو‌با دقت مطالعه کنید.
http://parallelspace-app.com/static/page/privacy_policy_en.html
امیدوارم مفید واقع بشه.
عریزان آیا به نظ شما اگر خودرو‌ بنز به چین ندن و چین تصمیم بگیره خودش بسازه میتونه ادعا کنه موتور و یدنه کافیه.
در و لاستیک و .... فانتزی بود میدیم خودتون وضل کنید.
اگر‌ میشد همه الان بنز داشتن و بنر از بین رقته بود
موارد 1 تا 40 از مجموع 1397 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا