
دیرزمانیست به حضور دائمی الجی در کلاس اسمارتفونها چنان عادت کردهایم که غیبت این برند در یک رده کاربری و در یک کلاس قیمتی خاص بسیاری را متعجب خواهد کرد؛ این داستانیست که در کمال تعجب برای رده محبوب تبلتها به وقوع پیوسته و الجی با وجود فعالیت گسترده در کلاس گوشیهای موبایل، در چندین سال گذشته تنها دو تبلت با توزیع محدود به بازارهای جهانی ارائه کرده است. سیاست الجی در تداوم این روند سوالبرانگیز را بیش از همه چیز میتوان به تمرکز سرمایهگذاری این برند در کلاس اسمارتفونها تعبیر کرد. به بیان دیگر تا قبل از تثبیت نام ...