
ساخت برند، سرمایهگذاری وسیع و ایجاد کانالهای گسترده توزیع از جمله گزینههای طلایی موفقیت تولیدکنندگان بزرگ در تمامی سطوح بهشمار میروند و ردپای حضور آنها را در رویکرد اکثر برندهای موفق در صنایع کوچک و بزرگ میتوان مشاهده کرد. از میان عوامل ذکر شده در نگاه نخست اهمیت سرمایهگذاری وسیع و حضور کانالهای توزیع، پر رنگتر از مسئله ایجاد برند به نظر میرسد اما تجربه بزرگان دنیای صنعت در گوشهوکنار دنیا نشاندهنده جایگاه مهم برندینگ و اهمیت آن در جهت افزایش فروش و مقبولیت در میان کاربران است. از جمله مثالهای عینی در این زمینه میتوان به وضعیت برندهای موبایل ...