نظر کاربران درباره گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A52s 5G

Galaxy A52s 5G گلکسی آ 52 اس 5 جی

Samsung Galaxy A52s 5G سامسونگ
ارزیابی کاربران: 7.7 از 10 (2084 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سامسونگ
» سامسونگ Galaxy C55
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2024
» سامسونگ Galaxy M55
» سامسونگ Galaxy M15
» سامسونگ Galaxy A55
» سامسونگ Galaxy A35
» سامسونگ Galaxy M14 4G
» سامسونگ Galaxy F15
» سامسونگ Galaxy S24
» سامسونگ Galaxy S24+
» سامسونگ Galaxy S24 Ultra
» سامسونگ Galaxy Tab Active5
» سامسونگ Galaxy Xcover7
» سامسونگ Galaxy A25
» سامسونگ Galaxy A15 5G
» سامسونگ Galaxy A15
» سامسونگ Galaxy M44
» سامسونگ Galaxy Tab A9+
» سامسونگ Galaxy Tab A9
» سامسونگ Galaxy S23 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE+
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE
» سامسونگ Galaxy A05s
» سامسونگ Galaxy A05
» سامسونگ Galaxy F34
» سامسونگ Galaxy Z Fold5
» سامسونگ Galaxy Z Flip5
» سامسونگ Galaxy Tab S9+
» سامسونگ Galaxy Tab S9
» سامسونگ Galaxy Tab S9 Ultra
» سامسونگ Galaxy Watch6 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch6
» سامسونگ Galaxy M34 5G
» سامسونگ Galaxy F54
» سامسونگ Galaxy A24 4G
» سامسونگ Galaxy F14
» سامسونگ Galaxy M54
» سامسونگ Galaxy A34
» سامسونگ Galaxy A54
» سامسونگ Galaxy M14
» سامسونگ Galaxy A14
» سامسونگ Galaxy S23 Ultra
» سامسونگ Galaxy S23+
» سامسونگ Galaxy S23
» سامسونگ Galaxy F04
» سامسونگ Galaxy A14 5G
» سامسونگ Galaxy M04
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2022
» سامسونگ Galaxy A04e
» سامسونگ Galaxy Tab Active4 Pro
» سامسونگ Galaxy A04
» سامسونگ Galaxy A04s
» سامسونگ Galaxy Watch5 Pro
» سامسونگ Galaxy Watch5
» سامسونگ Galaxy Z Flip4
» سامسونگ Galaxy Z Fold4
» سامسونگ Galaxy A23 5G
» سامسونگ Galaxy M13 4G
» سامسونگ Galaxy M13 5G
» سامسونگ Galaxy A13 (SM-A137)
» سامسونگ Galaxy F13
» سامسونگ Galaxy M13
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2022
» سامسونگ Galaxy S20 FE 2022
» سامسونگ Galaxy M53
» سامسونگ Galaxy A33 5G
» سامسونگ Galaxy F23
» سامسونگ Galaxy M33
» سامسونگ Galaxy M23
» سامسونگ Galaxy A13
» سامسونگ Galaxy A23
» سامسونگ Galaxy A53 5G
» سامسونگ Galaxy A73 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S8
» سامسونگ Galaxy Tab S8+
» سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22+ 5G
» سامسونگ Galaxy S22 5G
» سامسونگ Galaxy S21 FE 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A8 10.5 2021
» سامسونگ Galaxy A13 5G
» سامسونگ Galaxy A03
» سامسونگ Galaxy A03 Core
» سامسونگ Galaxy F42 5G
» سامسونگ Galaxy M52 5G
» سامسونگ Galaxy M22
» سامسونگ Galaxy M32 5G
» سامسونگ Galaxy A52s 5G
» سامسونگ Galaxy Watch4 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch4
» سامسونگ Galaxy Z Flip3 5G
» سامسونگ Galaxy Z Fold3 5G
» سامسونگ Galaxy A12 Nacho
» سامسونگ Galaxy A03s
» سامسونگ Galaxy M21 2021
» سامسونگ Galaxy F22
» سامسونگ Galaxy M32
» سامسونگ Galaxy A22
» سامسونگ Galaxy A22 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 Lite
» سامسونگ Galaxy Tab S7 FE
» سامسونگ Galaxy F52 5G
» سامسونگ Galaxy Quantum 2
» سامسونگ Galaxy M42 5G
» سامسونگ Galaxy F12
» سامسونگ Galaxy F02s
» سامسونگ Galaxy A72
» سامسونگ Galaxy A52 5G
» سامسونگ Galaxy A52
» سامسونگ Galaxy Xcover 5
» سامسونگ Galaxy M62
» سامسونگ Galaxy A32
» سامسونگ Galaxy F62
» سامسونگ Galaxy M12
» سامسونگ Galaxy M02
» سامسونگ Galaxy A02
» سامسونگ Galaxy A32 5G
» سامسونگ Galaxy S21 Ultra 5G
» سامسونگ Galaxy S21+ 5G
» سامسونگ Galaxy S21 5G
» سامسونگ Galaxy M02s
» سامسونگ Galaxy M21s
» سامسونگ Galaxy A12
» سامسونگ Galaxy A02s
» سامسونگ Galaxy F41
» سامسونگ Galaxy M31 Prime
» سامسونگ Galaxy Tab Active3
» سامسونگ Galaxy S20 FE
» سامسونگ Galaxy S20 FE 5G
» سامسونگ Galaxy A42 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2020
» سامسونگ Galaxy M51
» سامسونگ Galaxy Z Fold2 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S7
» سامسونگ Galaxy Note20 Ultra
» سامسونگ Galaxy Note20
» سامسونگ Galaxy Note20 Ultra 5G
» سامسونگ Galaxy Note20 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S7+
» سامسونگ Galaxy Watch3
» سامسونگ Galaxy M01s
» سامسونگ Galaxy M31s
» سامسونگ Galaxy A01 Core
» سامسونگ Galaxy M01 Core
» سامسونگ Galaxy M01
» سامسونگ Galaxy A21s
» سامسونگ Galaxy J2 Core 2020
» سامسونگ Galaxy A21
» سامسونگ Galaxy A51 5G

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 4601 تا 4700 از مجموع 4871 مورد

رضا ش در تاریخ : 1400/7/26

سلام دوستان
کسی هست که این گوشی رو داشته باشه و باهاش کار کرده باشه اگه هست خواهشن از تجربه ی کار با این گوشی بیاد بنویسه من قصد خریدش رو دارم اما به شک افتادم چرا مدل قبل از این یعنی a52 5g قیمتش از این تو بازار گرونتره؟ با اینکه این مدل چیپست و گرافیک بهتر و بروزتری داره

Matin R در تاریخ : 1400/7/26

اونا معمولا گوشی های لایو نام میگیرن که روی میز یا ویترین میذارن و همه باهاشون کار میکنن می پسندند و میرن برای خرید یه پک پلمپ میخرن و میرن
اون دستگاه های لایو هم بعد از یه سال (وقتی دوره اونا تموم شد) به عنوان گوشی دست دوم فروخته میشن یا خود مغازه دارا برش میدارن

Matin R در تاریخ : 1400/7/26

از چند لحاظ میگم ارزش نداره ۲۵۶ بگیرید
۱- الان ۱۲۸/۸ کار همه رو راه میندازه و بعید میدونم پر بشه فیلم برداری 8k یا 4k 120 فریم نداره که.... گوشی خود من هم ۱۲۸ هستش فقط ۲۰ گیگ خالی داشت یه روز نشستم فایل های اضافی رو پاک کردم شد ۶۰ گیگ خالی. چون معمولا با گوشی فایل های حجم بالا دانلود و ذخیره نمیکنیم همون حافظه ۶۴ هم تو بیشتر موارد پر نمیشه چه برسه به ۱۲۸. شاید در ظاهر ۱۲۸ کم باشه ولی واقعیتش اینجوری نیست و برای اکثریت کافیه

۲- الان نسخه ۱۲۸/۸ این دستگاه رو با ۹ و نیم میشه خرید و قیمت نسخه ۲۵۶ حدود ۱۱ و دویست قیمت داره
آیا ارزش داره بخواطر ۱۲۸ گیگ حافظه بیشتر یک و هفتصد بیشتر بدیم؟
خب بجای این میریم s20 fe 4g نسخه اسنپدراگون رو می‌خریم که حدود ۱۱ و هفتصد قیمت داره. کلا منظورم اینه چون نسخه های ۲۵۶ گیگ گوشی های میانرده به صورت گسترده وارد ایران نمیشه قیمتش بیش از حد بالاست و خرید نسخه ۲۵۶ منطقی نیست مگه اینکه واقعا نیازتون باشه

پیام م در تاریخ : 1400/7/26

دوستان عزیز این عرایض و مطالب شما تک به تک توسط سایر دوستان چه خانم و چه آقا که برای کسب اطلاعات و تحقیق و بررسی به این صفحه اومدن مطالعه و خونده میشه پس چه بهتر که اطلاعات مفید بدید و نوار خالی پر نکنید و باعث بشیم اطلاعات فردی که به کامنتها مراجعه میکنه پس از خوندن کامنتها و نظرات بیشتر بشه و تصمیم گیری برای خرید رو راحت تر کنه چون با این قیمتهای کذایی و بالا خداییش خیلی سخته دوباره بتونی یکی دیگه بخری
قربان توجه و شعور بالای تک تک شما عزیزان
پیام

محمد س در تاریخ : 1400/7/26

سلام دوستان این گروه a52s بچه های ایران تو تلگرامه، اگه خواستین بیاین اونجا برای تبادل نظر و دیدن نمونه عکس ها و فیلم ها با دوربین گوشی https://t.me/samsunga52siran

ali a در تاریخ : 1400/7/26

سلام دوستان . راهنمایی کنید
گوشی که از بازار میخریم یا از سایت سفارش میدیم ، باید تو جعبع کاملا پلمپ باشه ؟
خب مثلا تو مغازه ها که گوشی ها تو ویترین گذاشته شده بعضی از مشتری ها گوشی ها رو روشن میکنند و تست میکنند و ممکنه خرید نکنند . اون ها که پلمپ نیست و چندبار هم روشن و خاموش شده .
میخوایتم راهنمایی کنید گوشی میخریم باید چطور باشه ؟

سجاد س در تاریخ : 1400/7/26

سلام. ممنون از وقتی که گذاشتین و جوابی که دادین.
الان همین A52s خودشم ۲۵۶ گیگی هست و میانرده، ولی شما میگین نگیریم، چرا؟

Matin R در تاریخ : 1400/7/25

یعنی چی؟
778 یکی از خنک ترین تراشه هاست چرا باید داغ کنه؟
اصلا طراحی چه ربطی به چیپست داره؟
کی گفته کیفیت ساخت پایینی داره؟ مگه تو داری؟ لطفا اینقدر بقیه رو گمراه نکنید

esmail m در تاریخ : 1400/7/25

دیجی کالا خیلی فروشگاه معتبریه اما کالای دیجیتال رو هیچوقت از دیجی کالا سفارش نمیدم، چون پارسال آنر ویو 20 خریدم از قبل استفاده شده بود و من توقع نداشتم دیجی کالای دست دوم به من قالب کنه اگه تو بخش موبایل بری و نظرات رو بخونی میبینی خیلیا همین مشکلو داشتن، ساعت هوشمند هم که خریدم سنسوراش فیک بودن و من خریدم 700 هزارتومن، اگه غیرحضوری میخوای گوشی بخری فروشگاه تکنولایف هم فروشگاه خیلی خوبیه، هرچند دیجی واقعا خوبه و خودم به جز کالای دیجیتال سفارشام رو کلا از دیجی کالا سفارش میدم

esmail m در تاریخ : 1400/7/25

کل کل که همیشه هست و متاسفانه بیشتر اون ها هم منطقی نیست اما A52s نسبت به نسل قبلش تفاوتی که داره فقط صفحه نمایش و پردازنده هست. صفحه نمایشش 120 هرتز شده و چیپستش از اسنپ 720 جی شده اسنپ 778 که تو قدرت و بحث پردازش خیلی قوی تره،باتریش هم محمد شکوری که بررسی میکنه و راستشو میگه پیاز داغشو زیاد نمیکنه گفت یه روز کار کنی شارژ میخاد نهایتش یه روز میشه کار کرد باهاش اما گفت راضی بوده، در کل گوشی خیلی کاملی هست یک پکیج مناسب از همه چی فقط شارژر 15 وات همراهش هست. اگه صرفا میخای سامسونگ برداری گوشی خوبیه و بخرش . تو خود سامسونگ هم رقیب داره اما در کل فک کنم بهتراز همش هست. چون اگه بخوای S20 FE برداری حدود 3 میلیون بیشتر باید پول بدی میمونه یه A72 5G که پردازنده ضعیفتری داره صفحه نمایشش 90 هرتز اما این 120 هرتز ولی اون باتری بهتری داره.
بازم میگم اگه تو این برند ها صرفا میخای سامسونگ برداری منطقی ترین گزینه هست اما اگه یکم بیشتر هزینه کنی میتونی S20 FE برداری که واقعا فوق العادست

Matin R در تاریخ : 1400/7/25

خانواده A52:
A52 4g تراشه sd720 با قیمت ۹ میلیون
A52 5g با تراشه sd750 و قیمت ۱۱ و نیم میلیون
A52s 5g با تراشه sd778 و قیمت ۱۰ ميليون
حدس من اینه سامسونگ تولید A52 5g رو به دلایلی (شاید کمبود sd750 یا عدم ارزش خرید یا...) کم کرده و برای همین قیمتش بسیار بالاتر رفته وگرنه مسلما A52s بهتر و قویتره
این بگم که تفاوت A52 4g با A52 5g در رفرش ریت صفحه و داشتن قابلیت 5g و صد البته تراشه بهتر میباشد ولی تفاوت A52 5G و A52s 5G فقط در چیپ بهتر خلاصه شده
پیشنهادم اینه که سراغ نسخه های ۲۵۶ گیگ میانرده های سامسونگ نروید به دلیل موجودی کم قیمتش خیلی بالاتره

majid t در تاریخ : 1400/7/24

والا منم میخوام بخرم. حتی دیروز رفتم چارسو و بازار موبایل، بازار موبایل که همه میگفتن 11ونیم،بعد اومدم چارسو، تا 11250 هم گیر آوردم پک ویتنام رنگ مشکی گارانتی داریا. میخواستم از شایموتل بگیرم که بسته بود. الانم 19کالا و دیجی لند و دیجیکالا همون حدود 11و نیم میفروشن ولی بجز دیجیکالا، از جای دیگه میترسم بگیرم، ایرادی باشه و پس دادنش بشه مصیبت. دیجیکالا هم نمیگه پک هند یا ویتنام. بنظرم اگه حضوری خرید بشه باز بهتره. اونم از فروشگاه های معتبر مثل سامتل و اتصالات بازار موبایل یا نماینده سامسونگ چارسو و جاهای دیگه... حالا بازار علاالدین یکم ارزونتره اما انقدر حقه باز دیدم، که بگن نصف قیمت نمیرم اونجا... عید یه باتری دادم برام عوض کردن، بعد تصادفی دیدم در پشت گوشی باز شده،می‌بینیم درپوش کانکتور باتری و یه پیچ رو دزدیده و نبسته. رفتم این میگه من نبودم اون بوده اونم فعلا رفته شمال برو فردا بیا و... ایکاش یکم وجدان تو فروشنده‌های علاءالدین بود. دوبارم گوشی خریدم، حقه باز از آب درومدن...

Matin R در تاریخ : 1400/7/24

چقدر داغ میکنه؟ با برنامه های مربوط مانند cpu x اندازه بگیرید. و اینکه این دو ساعت شما چی کار میکنید؟ وب گردی؟ گیم؟ مطالعه؟

arman R در تاریخ : 1400/7/24

وای آدم دیوونه میشه ، میخواستم یه کم نظرات رو در مرود این گوشی بخونم ببینم چجوریه ، هر چی اسکرول میکنم میبینم کل کل بین سامسونگ و شیاومیه، تورو خدا بیخیال بشین ، تقصیر ما که میخوایم در مورد گوشی و محاسن معایبی که کاربرا دیدن به چشم تحقیق کنیم چیه که باید بیایم حرف و نظر کاربرای یه گوشی دیگه رو بخونیم ، بیخیال تو روخدا

سجاد س در تاریخ : 1400/7/24

سلام دوستان.
توی دیجیکالا یک گوشی آ۲۵ فایو جی ۲۵۶ گیگ رم ۸ رو گذاشته ۱۴۲۰۰ میلیون. با کد SM-A526B/DS. و آ۵۲ فور جی ۲۵۶ گیگ رم ۸ با کد SM-A525F/DS رو گذاشته ۱۰۵۰۰. فور جی و فایو جی آ۵۲ قیمتشون ۴ میلیون اختلاف داره؟
بعد اینکه A52s 5G با اینکه 5G هست باز هم قیمت A52 4G هست. یعنی خود A52s از A52 ضعیفتره؟
میشه لطفا یک راهنمایی کنید؟
روزهای آینده میخوام یک گوشی در همین حدود قیمتی بگیرم

Pejman K در تاریخ : 1400/7/24

دوست عزیز طراحی این گوشی در اصل برای پردازنده های ضعیف تر مثل ۷۲۰ و ۷۵۰ بوده و با پردازنده قوی تر داغ می کنه. کلا آ۵۲ ها ساخت خوبی ندارن و اون گارانتی هم که نام بردین به هیچ وجه پاسخگو نیست. معلوم نیست گارانتی شون شامل چه مواردی میشه. پیشنهاد من اینه که بفروشید و فن ادیشن بخرید.

Masoud g در تاریخ : 1400/7/24

سلام من سه روز هست گوشی Samsung A52s رو گرفتم با اینکه هنوز بازی روش نریختم و آپ های زیادی نصب نکردم حتی مخاطبین خودم رو انتقال ندادم بعد از ۲ ساعت کار کردن داغ میکنه الان تحویل شرکت گارانتی دادم میگه طبیعی است
به نظر شما مشکلی نداره؟؟
چون خیلی تحقیق کردم و از همه لحاظ گوشی خوبی هست و من با رم 8 و حافظه 256 گیگ پک ویتنام با گارانتی داریا گرفتم ولی نمیدونم چرا اینجوری شده
کسی هست راهنمایی کنه
مرسی

حامد ج در تاریخ : 1400/7/24

Micro SD XC port رو S20 FE 5G هم داره

قرارهOctober2021 یعنی این ماه احتمالا S21 FE 5G معرفی بشه، کسانی که قصد خرید نسخه Fan Edition از سری S رو دارن اندکی صبر کنن

Mohammad A در تاریخ : 1400/7/24

دم همه رفقایی که جواب دادن گرم❤❤
من خودمم نظرم روی A52s 5G بود. چون اهل گیم نیستم و صرفا کارهای روزانه رو با گوشی انجام میدم. گوشی ای هم که در حال حاضر دستمه S7 edge عه که واقعا خوبه ولی ترجیح میدم که تغییر نسل بدم و از اونجایی که خرید پرچمدار یکم سخته و طبق تجربه خودم برای منی که استفاده آنچنان سنگینی از گوشی ندارم ترجیح دادم به میان رده ها رو بیارم.

Matin R در تاریخ : 1400/7/24

یه سری امکانات بی کاربرد مثل
دکس
4K ۶۰ فریم
سرعت بالاتر 5g (نمیدونم نسخه mmWave وارد شده یا نسخه Sub6)
دقت رنگ بالاتر
فلاش دوگانه
سرعت بالاتر پورت type c

و یه سری امکانات کاربردی مثل
1080 60 فریم با لرزشگیر اپتیکال (مطمئن نیستم)
۳ برابر زوم بدون افت کیفیت
عکاسی در شب بهتر
فریم آلومینیومی
تراشه بهتر
گواهی ip68 در برابر 67
اسپیکر قوی تر

و برتری های A52s
گوریلا گلس ۵
یه آپدیت اندروید بیشتر
حضور جک هدفون
حضور درگاه میکرو sd
شاید طراحی بهتر
اگه معیار نسخه 128/8 هر گوشی باشن اختلاف حدود سه و سیصده که اگه گیمر نیستید و زوم ۳ برابر و عکاسی در شب براتون اولویت نداره بیخیال fe بشید

Matin R در تاریخ : 1400/7/24

میتونی پروسسور رو از طریق برنامه های مختلف چک کنی که درست باشه.
از اونجایی که معمولا گوشی های فیک اندروید خام و بدون امکانات دارن از روی رابط کاربری و امکاناتی نظیر اتصال 5G و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز هم میشه متوجه شد
و تمام دوربین ها باید کار کنند (چه واید چه اولتراواید چه ماکرو و سلفی)

بعید میدونم که شرکتی تا به حال فیک این گوشی رو با تمام این امکانات زده باشه

پیمان ن در تاریخ : 1400/7/23

سلام دوستان امیدوارم حالتون خوب باشه
من این گوشی رو سفارش میخوام بدم از کالاتیک
کسی تجربه خرید از کالاتیک داره؟؟ آیا به مشکلی توی خرید از این سایت برخوردید؟
و اینکه وقتی گوشی به دستم رسید چه جوری تست کنم که آیا گوشی اصل هست یا فیک؟؟؟
ممنونم

Hooman M در تاریخ : 1400/7/23

دوستمون جناب پویا مطلبشون خوب بود ولی اگه بخوام جواب سوال شمارو بدم باید کامل بگم تا متوجه بشین اولا اختلاف قیمت ۲۵۶ گیگ ورم ۸ این گوشی با۲۵۶رم۸. S20fe5Gحدود ۴ میلیونه نه سه میلیون بعد از اون هم شما در کل اینو بدون دوربین پشت s20fe بهتره اینم بگم هر مقایسه ای میکنم با نسخه ی ۵ جی میکنم نه فورجی البته بیشتر توبخش زوم بقیه قسمت ها تقریبا یکسانه پردازنده هم s20fe0بهتره ولی خب این گوشی جدید تره پردازندش ضد ابم واقعا به چشم نمیاد چون ۱متر با ۱.۵متر زیاد فرق نداره صفحه ی نمایش یکسان ولی خب این گوریلا گلس ۵ اون ۳ ظاهرم مطمعنا A52s بهتره و هم اپدیت های بیشتر ی میگیره وهم جدید تره خود گوشی البته جک هندزفری هم داره دوربین سلفی هم یکیه ولی s20fe 60frim هم میگیره

Hossein n در تاریخ : 1400/7/23

سلام خوبه حداقل گوشی شما مال سال 2017 است گوشی من core primهست مال سال 2014 فکر کنم هنوز کار میکنه و ازش راضیم کلا سامسونگ برند معتبر تر و پخته تری هست از نظر من

pouya m در تاریخ : 1400/7/23

دوربین بهتر :
لرزشگیر
زوم
کیفیت فیلم برداری 60 فریم
امکانات نرمافزاری مثل دکس
سخت افزار قوی تر 778 در مقابل 865
شارژ بدونه سیم
مقاومت بیشتر:
IP67 در مقابل IP 68
اینارو از دست میدید
اگر هم نکته ای رو یادم رفت دوستان بگن
البته اختلاف قیمت 3 میلیونی

Mohammad A در تاریخ : 1400/7/23

سلام دوستان.
اگر کسی بودجش نرسه و به جای S20 Fe 5G بیاد این گوشی رو بخره امکانات و قدرت زیادی رو از دست میده؟

میثم م در تاریخ : 1400/7/23

من از تعصب شدید دوستان به برند مورد علاقشون تعجب می کنم انگار ارث پدریشونه. هر گوشی که اقتصادی و خوبه بخرید سامسونگ شیائومی یا...
من اگه گوشی مشخصات خوبی داشته باشه و قیمت خوب میخرم شیائومی یا سامسونگ
تعصب بیجا نداشته باشیم و برندها رو تمسخر نکنیم
رقابت بین برندها به نفع همه است
انحصار خوب نیست

ReeRaa R در تاریخ : 1400/7/22

قطعا اسنپ دراگون بهتره، بحثی نیست، اما موضوع اینجاست که داغ نکردن و روان بودن گوشی فقط به پردازنده بستگی نداره، به بهینه سازی و رابط کاربری و ... هم بستگی داره.
مثلا همین A7 2017 با اینکه اگزینوس بود فکر نکنم کسی باشه که قبول نداشته باشه گوشی خیلی قوی ای بود.
شیائومی هم گوشی های خوب داشته، ولی به طور کلی رابط کاربری سامسونگ خیلی پخته تره و معمولا گوشی های پایدارتری میده‌.

علی ر در تاریخ : 1400/7/22

منم دارم با ردمی 5 پلاس کامنت میزارم اونم آخ نگفت الانم می‌خوام با ام 51 عوض کنم کلا اسنپ دراگون یه چیز دیگس جی سون پرو هم داشتم داخل رابط کاربری هم لگ میزد .

مهدی م در تاریخ : 1400/7/22

منم همینو میگم. هرکمپانیی توی تولیداتش گوشیای محشری داده همینطور که بعضی وقتا به طول ناشیانه ای خرابش کرده. نمیگم یادم شده اون افتضاحه گلکسی نوت ۷ رو یا اولین گوشی تاشو سامسونگ که میشکست یا گلکسی اس۴ رو که میشد روش نیمرو پخت! گوشیی که واقعا ازش بشه ایراد منطقی گرفت باید ایرادشو گرفت اما وقتی ی دوست عزیزی میاد میگه استاندارد ضدآب گوشی بدردنخوره و از بین میره ولی من دارم با مادون‌قرمز گوشیم حال میکنم یا میگه دالبی اتموس رو من توی گوشیای سامسونگ ندیدم آخه مگ دالبی اتموس چی هس ک سامسونگ نداشته باشه ماشالا الان همه گوشیا دارنش حتی گوشی من ک مال ۲،۳سال پیشه.آدم زورش میاد دیگه! هیچوقت به عنوان یه کاربر سامسونگ نرفتم توی صفحه های گوشیای شیائومی بدبگم. آدم ترجیح میده وقتی میره قسمت نظرات یه گوشیو میخونه اینو ببینه که کاربرای همون گوشی دارن مزایا و معایبشو میگن تا سردرگم هایی مث من بتونن راحتتر انتخاب کنن. نظرتو واقعا دوست داشتم👍🏻

ali a در تاریخ : 1400/7/22

دوستان عکس هایی که با دوربین اصلی این گوشی مگیرید چند مگابایت حجمش میشه ؟ با دوربین سلفی چقدر ؟
میخوام ببینم حافظه چقدری برام مناسب هست .

سیدعلی ر در تاریخ : 1400/7/22

سلام دوستان
همه تولیدات در حوزه الکترونیک،بالاخره یه سری ایرادات و نواقص دارن،حتی به پرچمدارا هم میشه ایراد گرفت،اما اینی که طرفدار یه برند بیاد و در صفحه ی یه محصول دیگه نقد بنویسه،خیلی جالب نیست،فکر نکنم شیائومی اینقدر با تعصب از گوشیش دفاع کنه که بعضی دوستان اینجا دفاع میکنن.
من از نوکیا شروع کردم حدود ۱۵ سال پیش با سیستم عامل سیمبیان که در زمان خودش عالی بود تا الان که a52s 5G دارم.مدل ۸/۱۲۸
نوکیا،سامسونگ،هواوی داشتم
شیائومی هم داشتم کوتاه مدت redme note 8 و 9.
و هرکدوم یه مزیت‌هایی داشتن،و یه سری معایب،
همه چی هم اعداد و ارقام کاغذ نیست،دوتا گوشی هر دو دوربین ۶۴ ،ولی کیفیت عکسها متفاوت،یا دوربین دیجیتال ۲۰ مگا پیکسلی خیلی بهتر از موبایل ۶۴ مگا پیکسلی عکس میگیره.
به تجربه سامسونگ در دراز مدت عملکرد یکنواخت و بدون افت کیفیت عملکردی داره،رابط کاربری مناسبی داره و سخت افزار خوبی داره،آپدیتها را هم بصورت معقول دریافت میکنه.
به نظرم این گوشی میتونه تا چند سال ،نیازهاتون را برطرف کنه
و آپشن اضافه کردن رم هم جذابه که شاید در آینده بتونه کم بودن رم ۸ را با اضافه کردن رم مجازی برطرف کنه

ReeRaa R در تاریخ : 1400/7/22

والا من الان دارم با A7 2017 کامنت میذارم که با همین اگزینوسی که شما بهش میخندی شاهکار بوده که از ۲۰۱۷ تا الان که ۲۰۲۱ هستیم دارم ۲۴ ساعته ازش کار میکشم و اخ هم نگفته، فقط چند ماهی میشه یه کم کندتر از اوایل شده که کاملا طبیعیه و الانم که میخوام گوشیمو عوض کنم قطعا یا همین A52s رو میگیرم یا صبر میکنم گوشی های ۲۰۲۲ سامسونگ بیان.
پایداری اگزینوس های سامسونگ خیلی بیشتر از اسنپ دراگون های شیائومیه.

Mehdi M در تاریخ : 1400/7/22

من رم ۸ حافظه ۲۵۶ این گوشیو گرفتم واقعا فوق العادست و یک گوشی کامل و قوی برای چندسال . به همه دوستانی که تو خرید گوشی وسواس دارند توصیه میکنم a52s 5G رو بخرن و لذت ببرند.

مصطفی آ در تاریخ : 1400/7/22

اقا مهدی من خودم f3 دارم خوب ولی بدون اینکه بخوام با تعصب بگم ،این مدل سامسئنگ کیفیت صفحه نمایشش و دوربینش بدون اغراق بهتر از گوشیه من همه میدونن سامسونگ دوتا مولفه قدرت داره اولی صفحه نمایش ودومی دوربین هر کی هم بیاد بگه شیامی اینجوری خوب عزیزم منو خودم شیامی دارم استفاده میکنم مسلمن اگر پیشنهاد ارزون شیامی با این چیپست نبود نمیومدم این گوشی روfe20 5g نمیخوام ازت دفاع کنم من نظر کم مینویسم ولی هر کی نظر میده،وحی منزل نیست که واقعیتای وجود داره من خودم پایین رده های سامسونگو قبول ندارم ولی پرچمداراش محشرن،هر چند امسال دیدشو نسبت به میانرده ها عوض کرده این گوشی واقعا عالیه اگر من یکمی مغرضانه روی سامسونگ فکر نمیکردم این گوشی میتونستن یکی از گذینه های خرید باشه هر چند واقعا الان از خریدم راضیم،یه چیزایی نمیشه مقایسه کرد برای مثال صفحه نمایش وسرعت تاچ و دوربین من خودم گوشی زیاد داشتم و اگر بخوام نظر بدم اینجوری نظر میدم:
1.سامسونگ:صفحه نمایش ودوربین
2.ال جی :طراحی
3.شیاومی:اقتصادی
4.اچ تی وان پلاس :سیسیستم عامل
وانپلاسم براساس انباکسینگی دیدم میگم چون به هم اچ تی سی و وانپلاس شبیه اندروید خالصن وراحتو رون کارمیکنن،در اخر هم خواستم یکی میاد جو گیر میشه میاد میگه پوکو از گوشی 20 میلیونی سامسونگ بهتره که ببخشید کاملا اشتباه میکنه ایا سری نوت با هر مدلی تو شیاومی قابل قیاسه نه عزیز یه چیزای تعصبه یه چیزایی واقعیت کسی که پول داشته باشه میره نوت سامسونگ میخره خومم که اونجوریم،امیدوارم شما هم از کارکردن با گوشیت لذت ببری

علیرضا ب در تاریخ : 1400/7/21

من هنوز s5 دارم راحت کار میکنه چطور s8 افت کرده خخخخ

AHMAD N در تاریخ : 1400/7/21

سلام خدمت دوستان
همانطور که اطلاع دارین شبکه فابو جی بطور محدود و فقط در چند منطقه شهری راه اندازی شده .
دوستانی که این گوشی رو دارند و در این مناطق ساکن هستند یا تردد دارند بفرمایند
شبکه فایو جی در این گوشی A52s روی هر دو سیم کارت فعال است یا فقط روی سیم کارت اول
اصولا آیا نوع چیپست سری 7 یا سری 8 اسنپدراگون روی این موضوع تاثیر دارد ؟
با تشکر

مهدی م در تاریخ : 1400/7/21

اصن برادر من شما درست میگی! چرا اومدی توی قسمت نظرات گوشیی که ایرادی نمیشه ازش گرفت و سامسونگو هیت میکنی و میگی شیائومی خوبه!؟ اوکی اصن شیائومی خوبه! چرا نمیری توی قسمت نظرات F3 به اون ۳هزار و ۵۰۰تا نظر ک حداقل بالای ۲هزارتاش راجبه مشکلات نرم افزاریو آپدیتو پایین اومدن کیفیت اسپیکر و... هست جواب بدی و راهنماییشون کنی!؟الان رفتم خوندم یکی نوشته بود بذار آپدیت گوشی جا بیوفته بعد آپدیت کن!مگ قرمه سبزیه!؟ نمیدونم چطور کمپانی میاد آپدیتی میده که گوشیو به فنا میده! کاربرای سامسونگ اگ دیرتر آپدیت میگیرن حداقل خیالشون بابت آپدیت راحته که باعث باگ نمیشه.جالبترین چیز راجبه کاربرهای تعصبی شیائومی اینه که اوقات فراغتشونو توی قسمت نظرات گوشیهای سامسونگ میگذرونن! خود کاربرای سامسونگ مشکلی ندارن ولی کاربرای شیائومی میان مشکل تراشی میکنن! جالبه!!! شما ی سر برو بخش نظرات A52اصن ما میگیم این سری sش جدید اومده. اونم حتی کامنتاش به هزارتا نرسیده. من نمیگم همه گوشیای شیائومی ناجورن! نه مثلا ردمی نوت ۸پرو فوق العاده بود! ولی الان من برای برادرم poco x3pro خریدم ۲ماهه داره استفاده میکنه انقدررررر که بد مونتاژ شده مابین درب پشتی و فریم گوشی پراز پرز و این چیزا شده. یکم انصاف به خرج بده. اگه سامسونگ بد بود، گوگل برای گوشی جدیدش با شیائومی همکاری میکرد. بماند که چیپست اختصاصی گوگل رو هم سامسونگ داره میسازه.

Matin R در تاریخ : 1400/7/21

گوشیت وقتی نورش کم میشه خیلی داغ میکنه؟
احتمالا یه باگه که تو رام شما هستش و باید صبر کنید تا آپدیت بیاد. چون تا حالا مشابه مشکل شما رو ندیدم!

Pedram H در تاریخ : 1400/7/21

خب اول منظورم از دوساله اومده یعنی دوساله به طور انبوه وارد میشه و گلسو قابش هست و مردمو جوگیر کرده برن سمتش!
اون زمانی که شما میگی فروش شیائومی تو دنیا از فروش فقط سری جی سامسونگ یا سری وای هواوی هم کمتر بود!
من با دلیل و برهان حرف زدم شما کافیه پیج هرر کدوم از گوشی های شیائومی که از نیمه اول ۲۰۱۹ به قبل ساخته شدند رو ببینی که چقدر پر از ایراد و نقص و ناپایداریه که مردم نوشتند و واسه راه حلش سوال پرسیدن!!! بعد برو پیج honor 8x و j6 و… رو هم بخون تفاوت رو ببین..تفاوت اینجاست که تو پیج شیا دنبال درست کردن مشکلهات درست نشدنی اند تو پیج های هواوی و انر و سامسونگ و اپل دنبال اینن که گوشی شون اپدیت میگیره یا نه!

حالا یه چیزی گفتی ردمی پرو….ردمی پرو اصلا رام گلوبال نداشت و فقط رام چین داشته اینکه شما چجوری اون گوشی، پیدا کردی و جرئت کردی بخری وقتی هم نه گلسش بوده نه قاب و قطعاتش…جای سواله بماند
من خودم هم حدود هفت هشت سال پیش آنر ۳سی خریدم هنوز سالمه و افتادم به جونش که رام کاستون روش امتحان کنم ….. یه قطعه هم عوض نکردم
گوشی های شیائومی پایداری کافی رو در کنار رابط کاربری بدرد نخورشون ندارن از طرفی اصلا هم اپدیت های جالبی نمیگیرن و همیشه همه از اپدیت ها ناراضی ان(همیشه خدا تا اپدیت جدید میاد همه تو پیج های شیا دنبال دانگرید به نسخه قبلی اند) ببین اینها رو به کسهایی که سامسونگ و هواوی و…دارند بگی خنده شون میگیره!!بگی رابط کاربری باگ داره و گاهی وقتها از اپ میپره بیرون یا بعضی وقتها ایکون های نرم افزار غیب میشه !
انقدر باگ های شیائومی زیاده که شده سوژه یوتیوبر ها و میشینن واسه باگ هاش ویدیو میسازن و چندصدهزارتایی هم ویوو میخورن!!
همه چی یه مشت عدد رقم گنده روی ورقه نیست بیش از ۵۰درصد عملکرد یه گوشی به نرم افزارش مربوطه!مثل می۱۱ که تا اومد همه گزارش داغی و باتری خالی کردن و باگها و کرش های خنده دار رو توی ردیت ترند کردن….گوشی ای که به قول خود شیائومی پول ساختش با ۱۲پرومکس یکی بود اما قیمتش نصف بود….. واقعا یه سری چیزها رو ادم نمیدونه بخنده یا گریه کنه

hamid m در تاریخ : 1400/7/21

تو همه تولیدات شرکت های مختلف گوشی احتمال خرابی و مشکلات وجود داره قرار نیست همه خراب باشند اما وقتی از حالت عادی خارج میشه یا اینکه تعداد مشکلات زیاد میشه قابل تحمل نیست . شاید بعضی از معایب اصلا برای شما مهم نیست و یا به چشم نمیاد. می فرمایید اینجا همه تعصب دارند اما من که سامسونگ ندارم شیا دارم اصلا ازش راضی نیستم . همین چند روز پیش تو چند تا سایت معتبر داخلی در مورد مشکلات پیش اومده گوشی های شیائومی حتی پرچم دارها بعد آپدیت کلی مطالب نوشتن اگه کامنت هاش بخونید اکثرا تایید کردن و از گوشی خودشون راضی نبودن. اما شما می فرمایید چون برای من و اطرافیان هیچ مشکلی پیش نیومده این اخبار و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کذبه؟ همین سایت بخش خود شیائومی بخونید کلی ناراضی وجود داره از ترم افزار و صفحه نمایش گوشی بگیر تا ... اونا هم واقیعت نداره؟ یکی از آشناها پرچم دار شیا گرفته پشیمونه فکر کنم خود شما از همه متعصب تری

Matin R در تاریخ : 1400/7/21

بقیه اش جا نشد:)
اثر انگشت هم سرعت و دقت بی نظیر داره فقط باید افکت باز شدن صفحه و بهینه ساز بیومتریک رو برداری
حاشیه های اف ۳ خیلی بیشتره که !!
و اینم بگم که میزان حافظه هیچ ربطی به میزان برنامه های نصبی نداره
من فلش ۶۴ گیگ خریدم ۵۸ گیگ قابل استفاده داشت یکی دیگه هم ۶۱ گیگ
ضمنا منظور من سنگین بودن رابط کاربری و شلوغی آن بود نه میزان حجمی که گرفتن
در ضمن UI سامسونگ بهترین و بعدش UI هواوی هستش و خود من هم با این جمله موافقم ( قرار بود رتبه سومی تایین کنیم قطعا به اکسیژن وانپلاس میرسید)
و کامنت بعدی شما که سراسر ایراد بود
کی گفته هرکی گوشی می‌خره اول باهاش زوم میکنه؟ همون اف ۳ چقدر میتونه زوم کنه که اینو میگی؟ در باره دوربین ماکرو هم صحبت کلا غلطه من دو روز بعد از خرید گوشی تازه یادم اومد دوربین ماکرو داره . بی کاربرد ترین امکان دوربین که هیچ کاربردی نداره نه میشه باهاش عکس وضوح بالا گرفت نه قابلیت فیلم برداری داره و نه.... و باید حذف شه و به صورت فوکوس خودکار در دوربین اولتراواید اضافه بشه مانندs21 ultra و ۱۳ پرومکس
افراد حرفه ای هم سراغ پوکو اف ۳ یا این نمیان میرن پرچمدار یا حداقل قاتل پرچمدار میخرن
کلا گیم تلف کردن عمر هست و اونم آپشن اضافیه( برای کاربر عادی و نه اون شخصی که به گوشی به عنوان یه ps5 نگاه میکنه) و به شخصه مخالفم چون همین sd720 تا ۵ سال بدون لگ کار میکنه مثل مثالی که قبلا زدم . میری یه ps با رم ۳۲ میبندی و در حداکثر استفادت ۱۵ گیگ رم درگیر میشه خب میتونستی رم ۱۶ بخری و بقیه پول رو بذاری جیبت
چه نیازی که پول آپشن بی کاربرد رو بدی؟
دوربین سنجش عمق کاربرد بالایی داره و تو سرعت فوکوس در فیلم برداری و دقت آن تاثیر به سزایی دارد و اگه دقت کنی پرچمداران نیز ابن‌ حسگر را دارند ( البته اونادمیشه فوکوس لیزری که سریع تره)

Matin R در تاریخ : 1400/7/21

میدونم صحبت من هیچ تاثیری نداره چون نرود میخ آهنی در سنگ
از پایین صحبت های شما را اصلاح میکنم
اولا ما چیزی به اسم نرخ حساسیت به لمس نداریم اون چیزی که میفرمایید نرخ نمونه برداری لمسی هستش که هیچ کاربردی نداره
نرخ رفرش ریت یعنی حداکثر دفعاتی که یک صفحه نمایش در ثانیه ممکنه تغییر کند
نرخ نمونه برداری لمسی یا touch sampling rate به تعدا لمسی که صفحه نمایش در ثانیه می‌تواند حس کند می‌گویند
فرضا اگر اطلاعات شما هم درست باشد یعنی شما هر 0٫0025 ثانیه صفحه گوشی را لمس میکنید؟ گیمر ها معمولا دو انگشتی صفحه را لمس می‌کنند که یعنی آنها هر انگشت در ثانیه و در a52s می‌تواند ۶۴ بار صفحه را لمس کند . خودتان امتحان کنید آیا شدنیست؟
جنس بدنه
آلومینیومی بودن فریم دور مزیت بزرگیست
جنس شیشه ای متریال بی کاربرد دیگریست که شما اشاره کردید و معایب زیر را دارد
اول سنگین است
دوم ضخامت زیادی دارد
سوم چون شیشه را نمی‌شود تراش داد و در این حالت لبه های پشتی گوشی خم نیست. پس گوشی حالت مکعبی شکل پیدا می‌کند که بسیار بد دست است
چهارم درسته گوریلا گلس ۵ در برابر خط و خش مقاوم است اما در برابر ضربه مقاوم نیست و اگه از ارتفاع بیفتد می‌شکند
حالا چون شیشه ایست قطعه اش گیر نمیاد و ناچارید با قیمت بسیار بالا صفحه پشت را تعویض کنید و نکته بعدی اینه که چون شیائومی نمایندگی ندارد پس جنس تقلبی به شما می‌دهند و دیگر در برابر خط و خش هم مقاوم نیست
ولی‌ دوام پلاستیک در برابر ضربه بسیار بیشتر است و با قیمت بسیار ناچیزی تعویض می‌گردد
همه این ها در برابر زیبایی و حس بهتر؟
ما که به هر حال گوشی را در قاب می اندازیم و حس بهتر! رو دریافت نمیکنیم پس به این شکل متریال شیشه ضعف محسوب میشه
در باره استاندارد ضد آب هم کلی خندیدم ( کلا شما مزیت های A52s رو بیکاربرد جلوه میدین و ضعف های پوکو رو به پوشانده و گاها به عنوان مزیتاز آنها یاد میکنید😂)
من نفهمیدم شما به یوتیوبر ها اعتماد داری یا نه درسته اونا هم کاسبن ولی میشه از حرف هاشون ، صحبت های درست رو استخراج کرد
من قبلا گفتم که دوربین f3 از a32 هم ضعیف تره
وقتی طرف هم حرف منو تصدیق میکنه بازم احتمال خطا وجود داره؟
دوربین f3 دقیقا لنز ردمی نوت ۱۰ هستش بعد شما اونو با a52s یکی میدونید؟؟؟؟؟
صحبت خنده دار بعدی: چون پردازنده f3 قویتره پس عکس های بهتری هم ثبت میکنه
عزیز من درسته این دوربینا از طریق پردازش عکس میگیرن و تراشه در آنها بسیار مؤثره
ولی نه عملکرد بنچمارک آنها .... بلکه عملکرد پردازش تصویر آنها که هیچ ربطی به قدرت پردازشی هسته های یه چیپست نداره.....
سلفی ریز تر نشان از بی‌کیفیت بودن آن است خوبه خودتون اعتراف کردین
مادون قرمز کاربردش چیه؟ تو سال چند بار کنترل خونتون رو گم میکنید؟
اسلوموشن ۹۶۰ فریم کاربردش چیه؟ شما داور والیبال هستین که احتیاج به ویدیو چک و صحنه آهسته دارید؟
خودم شیائومی نداشتم ولی کار کردم ( پوکو اف ۲ پرو) مدیریت افتضاح رم هنگ کردن ناگهانی و به دنبال اون بستن تمام برنامه های زیر صفحه باگ در هنگام تایپ و.... که کلا نتیجه گرفتم بدترین UI رو داره . همین چند وقت پیش خبر منتشر شد که آپدیت ۱۲.۵ پوکو اف ۳ رو از کار می‌اندازد فعلا آپدیت نکنید
اس ۱۰ پلاس هم ufs 2.1 داره نگران نباشید چیزی رو از دست نمی‌دید ضمنا من که هر روز در حال کپی و پیست کردن فیلم های حجم بالا در گالری گوشیم نیستم که همچین چیزی برام مهم باشه( بازم آپشن بی کاربرد)
هر دو رم ddr5 دارن
سعی کردم ساده توضیح بدم تا همه منظورم رو متوجه بشن

ReeRaa R در تاریخ : 1400/7/21

والا من الان دارم با A7 2017 کامنت میذارم که با همین اگزینوسی که شما بهش میخندی شاهکار بوده که از ۲۰۱۷ تا الان که ۲۰۲۱ هستیم دارم ۲۴ ساعته ازش کار میکشم و اخ هم نگفته، فقط چند ماهی میشه یه کم کندتر از اوایل شده که کاملا طبیعیه و الانم که میخوام گوشیمو عوض کنم قطعا یا همین A52s رو میگیرم یا صبر میکنم گوشی های ۲۰۲۲ سامسونگ بیان.
پایداری اگزینوس های سامسونگ خیلی بیشتر از اسنپ دراگون های شیائومیه.

Omid F در تاریخ : 1400/7/21

سلام دوستان

من این گوشی ۲ هفتس خریدم رم 8 و حافظه 256 و پک ویتنام موقع بازی کالاف نورش خود به خود کم میشه البته گاهی درجا نور کم میشه گاهی بعد چند دقیقه بازی کردن.

فقط تو کالاف اف دیوتی تست کردم نه بازی دیگه خارج بازی این مشکل نداره.
مشکل از چی هست راهنمایی کنید.
ممنون

amir m در تاریخ : 1400/7/21

دوستانی که این گوشیو خریدن ساخت ویتنام هست فقط یا اینکه هندی هم داره؟ رام مال کجاست؟

و شارژر دو یا سه شاخ تو جعبه مربوط به رام هست یا کشور سازنده؟ و مال شما چطور بود؟

راستی مگه نمیگفتن این گوشی 25 وات فابریک داره ولی تو تمام انباکس ها 15 واتی داخل جعبه هست

Hooman M در تاریخ : 1400/7/21

خب دوست عزیز من جوابتونو دادم ولی در جواب این توییتونم باید بگم مثل اینکه دلایل شما تموم شده دارین با شوخی خنده و تجربه جواب ما رو میدید این بنده خدا توضیح داده شما بدون دلیل میگید من ۵سال پیش فلان مدل شیاعمیرو خریدم دیگه چیزی که همه میدوننم شما میگی نه ۵ سال پیش یکی از دوستان من یک گوشیه شیاعمی خرید که اون موقع حرکت آهسته داشت دوربینش و یک سری از همین امکاناتی که همین الان هم شیاعمی برای تبلیغ می‌زاره اومد به ما تو دانشگاه گفت چند روز ما باورمون نمیشد همچین گوشیی خریده و همه میگفتن عقلشو از دست داده چون کسی شیاعمی نمیشناخت حداقل توی ایران اون موقع گرون هم خریده بود نسبتخ به بقیه گوشیا بعد که گفت چینیه ما اصلا مخمون سوت کشید که چرا اینو خریده پس نگید خیلی وقته هست بله بود ولی مثل جی ال ایکس یا ال جی که لچالان هستند و کسی انچنان نمیشناسه و نمیخره حالا بگذریم خلاصه این بنده خدا اومد حرکت اهسته رو امتحان کنه توپ خورد شکست درحالی که من خودم اون موقع j5 داشتم پنل دلتون بخواد ضربه خورده بود بهش ولی انصافا آخ نگفته بود گوشیه این جوری شکست که اولا نمیشد تعمیر کرد چون قطعه نبود دوما یک جاهم پیدا کرده بود تقریبا بیشتر از نصف قیمت گوشی هزینش شد پس شما نگو ۵سال پیش بود همه جا نبود الان حدودا ۳ساله شیاعمی تو ایران به چشم میاد وچیز دیگه ای هم هست اینکه اینکه شما میگی شیاعمی ۵سال کار می‌کنه بله کار می‌کنه ما که نگفتیم همه گوشیا شیاعمی بدن یا کار نمیکنن بلاخره خوب وبد توش درمیاد ولی گفتیم میانگین ذعمر سامسونگ بیشتره دوست من ۶ساله J7داره پدرم ۶ساله گرند پریم داره خود من ۹ساله گلکسی استار داشتم کنار گوشی دیگه استفاده میکردم تا همین پارسالم کار میکرد دیگه انقدر ضربه خورد همین امسال خراب شد همین امسالم باتریشو عوض کردم یعنی ۸ سال کار میکرد اون باتری و کلی از دوروبری ها چند ساله سامسونگ دارن که دیگه نمیشه دودونه مثال زد من اصلا بحثم برند نیست گفتم مهم دوگوشی هم رده وتقریبا هم قیمته که باید مقایسه کرد نه فقط برند وما الان ۲۰۲۱هستیم و گوشی های الانو باید مقایسه کنیم نه ۶سال پیش ولی در جواب شما من این هارو میگم شما راجب s7نظر میدی که دیگه خود سامسونگم اعتراف کرده بدترین گوشیه تاریخ سامسونگه شما چرا s8مثلا مثال نمی‌زنی برا ۲۰۱۶ شما برو ببین اون موقع شیاعمی اصلا پرچمدار داشته بعد باهم مقایسه کن آبان شما برو دیوارو شیپورو ببین ببین چه قدر آگهی سامسونگ مثلا s8 و امثال اون هست حالا ببین چند تا شیاعمی که تو اون دوره بودن هست یا اصلا هست s8 استاندار مخصوصا مدل پلاسش ببین چه دوربینی داره هنوزم جزو بهتریناست اگزینوس هم شما میگی بده ولی هر کی داشته راضی بوده فقط توی پرچمدارا یه مقدار ضعیف بوده اونم نه خیلی حداقل از مدیا تک خیلی بهتره تازه A52sیا همون j7 j5 اسنپ دراگونن نه اگزینوس همین گوشی A51 مگه با همون اگزینوس پر فروشترین گوشیه سال نشد واتفاقا سامسونگ بر عکس فکر شما امسال بهتر از شیاعمی کار کرده برعکس سال۲۰۱۹ اون موقع شیاعمی فقط از لحاظ صفحه نمایش عقب بود ولی امسال به خاطر پردازنده و صفحه نمایش از هرچی دو دستش بوده زده قیمتاشم که خیلی برده بالا شیاعمی هنوز معنی میانرده پرچمدار و گوشی گیمو نفهمیده روی میانرده پردازنده پرچمدار می‌زاره دوربینو خراب می‌کنه روی یکی دیگه پردازنده ی قوی می‌زاره طراحیو صفحه نمایشو فدا می‌کنه روی پرچم دار دوربین سلفی میانرده رو به پایین می‌زاره ضد آب هم که نداره ولی سامسونگ همه چیزش سره جاشه

Hooman M در تاریخ : 1400/7/20

دوست عزیز شما یا متن منو کامل نمی‌خونی یا منظور منو درست متوجه نمیشی من خودمم گفتم همه ویژگی های دوربین یکی میشه و در آخر شما اون مقایسه ی پایانیو ببینی به همه موارد اشاره کردم بعد شما چرا چون جواب قانع کننده نداری اطلاعات خودتو می‌بری زیر سوال واقعا گوریلا گلس ۵ کاربردش با سلفی 4K که تو ی پرچمدارای اکثر گوشی ها هم نیست یکیه چون ۱۰۸۰ روون تره خب دوربین پشتم همینه یعنی به نظر شما ۱۰۸۰ ۶۰فریم بهتر از4k ۳۰فریم هست بعدشم اون سه تا ویژگی اول به جز بحث اینکه من گفتم یک ویژگی حساب میشه درست هم گفتم که برتری نیست چون طراحی و وزن گوشی کاملا سلیقه ای است مثلاً من خودم از گوشی های سبک و خیلی جمع و جور خوشم نمیاد و الان هم یه نظرم ظاهر A52s بهتر از f3 هست خب این برتری نیست سلیقه هست مادون قرمزم میشه شما بگی در کجا کار شما رو خیلی راه انداخته بعد شما گوریلا گلس پشتو که به جز کاربرد کم اینو مطمعن باشید که همین پلاستیک پشت این گوشی اگه محکم تر نباشه ضعیف تر نیست از اون گوریلا گلس با اهمیت میدونین بد از ضد آب بودن انتقاد میکنید یکبار میگین از بین می‌ره یکبار میگین استفاده نمیشه و خیلی بی اهمیت میدونینش تعمیراتم همونطور که گفتم هم خودم تو کار گوشی بودم هم چند تا از فامیلا هستند اونم توی الاعدین هستند تعمیراتش هم سخت تره هم قطعاتش کمتره شما اینو مطمعن باش ولی من لوازم جانبیو نگفتم بله لوازم جانبیشون یکیه وچند نکته هم که دوستان گفتن راجب پردازنده های این گوشی ها که خیلی مفید بود میتونید پایین تر بخونید و راجب ایراد های زیاد F3 ولگ و باگ ها که تو صفحه ی خودشم گفتن و واقعا من یادم رفته بود بگم اینو که مخصوصا امسال واقعا شیاعمی خراب کاری کرده چون من خودم به دلیل اینکه دنبال گوشیه شیاعمی بودم داخل صفحات هر گوشیی که جدید میومد میرفتم واقعا فقط ایراد بود که مخصوصاً نرم افزاری همه داشتن از هم راه حل میپرسیدن مثلا F3 نرم افراری یا اوایل کم شدن نور صفحه بعد چند دقیقه نوت ۱۰ پرو مصرف بیش از حد و غیر معمول باتری می ۱۱ لایت داغ کردن زیاد و مشکل آنتن دهی مشکل سنسور مجاورت هم که همه ی گوشی های شیاعمی میگفتن داره و همه شاکی بودن یعنی کار به جایی رسیده بود که هر کی گوشی های جدید شیاعمیرو می‌خرید و هیچ ایرادی نداشت انگار خیلی کار بزرگی کرده بود درحالی که گوشیه جدید و تازه تولید شده که قیمت هاشونم خیلی پایین نیست نباید اصلا ایراد داشته باشن حالا گوشی های قدیمی تر بماند راجب عمر مفید و پایدار بودنم ۱۰۰ در صد مطمعنم سامسونگ واقعا بهتره چون خودم تجربه کردم و این نکترو دیگه خودم و کلی از اشناها و دوستان تجربه کردن و در آخر بازم میگم هر کس باید با توجه به نیاز و بودجه ای که داره تصمیم بگیره نه به خاطر برند یا حرف دیگران

Javad Z در تاریخ : 1400/7/20

صحیح ... پایداری فقط گوشی های سامسونگ و اگزینوساش! اینجا همه تعصبی دارند ی چی میگند واسه خودشون ... ۱۰۰ درصده حرفات اشتباس فقط شیامی ها سایه میندازن باتریشون خالی میکنه کند میشه؟ ... شیامی ۲ ساله تو بازار اومده؟😂 ۶ سال پیش من نوت۵ گرفتم ۲ میلیون واسه پدرم redmi pro گرفتیم ۷۰۰ تومن ... اونموقع سامسونگ j7 های 2016 بود ۱ تومن ...
الان نوت ۵ من دو سری باتری عوض شده فریم به اصطلاح الومینیومی نابود شده همه رنگاش ریخته با اینکه خیلی مراقب بودم ... اخرم معلوم شد اصن الومینیوم نیست پلاستیکه زیرش😐😐😐 پردازنده که نگم چه اوضاع لهی داره ... بعد ردمی پرو پدر من نه باتری عوض شده نه مشکل ظاهری پیدا کرده با اینکه خیلی ضربه خورده تازه صفحشم امولده ips نیس😑 تنها ضعفش فقط دوربین ضعیفترش بود و صفحشم به نسبت قیمت گوشی عالی بود ...
من همون موقع فهمیدم چه خبره اوضاع الانم ک دیگع مطمعنم کاملا ... حالا هرچی بیاید بگید کند و فلان میشه منی ک چندین ساله شیامی توی فامیل زیاد خریدیم و داریم قبول نخواهم کرد ... بحثیم نداریم دیگه هرچی باید گفته میشد گفته شد مقایسه کاملی هم بین f3 و این گوشی کردم ک هرجاش فکر میکنید ایراد داره بفرمایید بگید

Pedram H در تاریخ : 1400/7/20

برای ثابت کردن حرفهات کافیه بری پیج های mi a3 و ردمی نوت۷پرو یا حتی پرچمدار سه سال پیشش mi 8. و کامنتهای مردمو بخونی…….
یا هارد سوخته
یا باتری خالی میکنه.
یا دوربین خراب شده
یا سایه افتاده
یا کند شده…….

الان شیائومی تو بازار داغه دو سال هم نیست اومده بذا سه چهار سال بگذره تبش که بیفته همه برمیگردن سمت آنر و سامسونگ و حتی هواوی بدون گوگل وارد کننده ها هم خودشون ریلمی و اوپو کم کم وارد میکنند
گوشی ای که پایدار نباشه به درد لای جرز دیوار هم نمیخوره حالا میخواد اسنپ ۸۷۰ داشته باشه یا دوربین ۱۰۸یا رفرش ریت ۱۴۴هرتزی……. مهم پایداری کیفیته که شیائومی نداره فن هاش هم خودشون دو سال نیست شیائومی دارن خیلی هاشون هم دائما عوض میکنن اونهایی که بیشتر از دوسال یا سه سال گوشی شیا دارن خودشون میدونن شیا چیه و دیگه سمت کدوم گوشی ها باید برن

hamid m در تاریخ : 1400/7/20

به نظرم تا جاییکه میشه سمت شیا نرید درسته گوشی های نسبتا ارزون تر در کناز سحت افزار قوی تر تولید میکنه اما چقدر از اون امکانات واقعا استفاده می کنیم؟ مثلا پردازنده کمی قوی تر تو استفاده روزانه چه تاثیری داره؟ پردازنده 778 نسبت به 870 مگه چقدر ضعیف تره که نتونی بازی کنی ؟ همه بازی هارو راحت جوابگو هست. اینکه خیلی جزیی سریع تره مزیت حساب میشه؟ خیلی از اعداد و ارقام فقط روی کاغذه واقعا به کار نمیاد.باتری با ظرفیت بالاتر وقتی در مدت زمان کوتاهی افت پیدا کنه برتری حساب میشه؟ اما معایب شیا کیفیت پایین تر نسبت به سامسونگ، انتن دهی ضعیف تر، باگ باگ باگ ،قاتل بسته های اینترنت هرچند وقت یکبار باید دسترسی گوشی رو محدود کنی تا بسته زود تموم نشه. مثل ماشین چینی میمونه که در مقابل رقیب کره ای یا ژاپنی قیمت کمتری داه اما آپشن بهتری داره اما واقعا اون کیفیت داره یا اینکه چقدر از اون آپشن هارو دایم استفاده میکنیم؟ در حال حاضر شیایومی دارم برای خودم این موارد پیش اومده حیف پول که براش بدی. شاید کسی که ریز بین نباشه این موارد متوجه نشه

Javad Z در تاریخ : 1400/7/20

کدوم یکی از ویژگی هایی که گفتم ارزش نداره واستون؟ کدومشون اشتباه بود؟؟ من خودم به شخصه همش واسم مهمه حتا اگه استفاده نداشته باشم بودنش توی موبایلم حسه بهتری بهم میده ...
شما اگه میری سراغ سامسونگ دوتا حالت داره یا خداروشکر اوضاع مالیتون اوکیه یا سخت افزار و گیم اهمیت کمتری داره واستون نسبت به دوربین یا موارد دیگه ... گوشی های شیامی افت کیفیت دارند ولی نه گوشی مثه اف۳ با این پردازنده ... میان رده ها و پایین رده هاش که بیشتر از چیپست مدیاتک استفاده کرده بله اونا دوسال به بعد میره روی مخ ولی اگزینوس های سامسونگم وضغیتشون همینه من نوت۵ و اس۷ و۸ داشتم اون دوران که گوشی هزاردلاری ۳ تومن بود ... الان روی گوگل مپ ساده هنگ و‌لگن فقط دوربین و صفحه نمایش خوبی دارند مخصوصا s8 ... فوق العاده افت کردند
تعمیرات و قطعات هم ن واسه خودم نه اطرافیان و فامیل پیش نیومده شیامی ببرند تعمیر لوازم نباشه واسش ...

مهدی م در تاریخ : 1400/7/20

راجبه پردازنده این گوشی و F3 هم به طور قطعی میشه گفت سرعت هسته های 870 بیشتره اما نباید اینو فراموش کنیم که 778 پردازنده جدیدتری هست. 870 ۶٪ سرعت بیشتری داره، ۲برابر سرعت دانلود بیشتری داره و سرعت آپلود بالاتری داره. از اون طرف 778 از سرعت رم بالاتری پشتیبانی میکنه که باعث میشه توی استفاده‌های روزمره خیلی سریعتر بشه بین برنامه ها سوییچ کرد. 778 همینطور از تکنولوژی HMP استفاده میکنه که باعث میشه از هشت هسته پردازشی به ترتیبی که مورد نیاز و مفیدتر هست استفاده بشه. بخاطر همین جدید بودنش از AVX هم توی این پردازنده استفاده شده که اونم باعث میشه توی استفاده های روزمره خیلی سریعتر بتونه تجزیه تحلیل و پردازش رو صورت بده. درکل برای کسایی که گیمرموبایلن ۱۰۰٪ 870 خیلی بهتره بخاطر هسته های قوی تر و همینطور GPU بهتری که داره. اما برای استفاده های روزمره 778 طراحی بهتری شده اما خب قطعا میشه ازش انتظار اینو داشت که بازی های سنگین روهم خوب اجرا کنه شاید نه به اندازه 870 اما میتونه به اندازه ای که باید خوب عمل کنه.

Javad Z در تاریخ : 1400/7/20

عزیز ... من همه برتری های a52 توی دوربین رو دونه دونه و تک تک لنز هاش رو حساب کردم بعد اف۳ رو باید ویژگی های ظاهریش رو یکی حساب کنم؟؟ اگه اینجوره ۵ تا ویژگی اول a52 یکی باید حساب بشه ... اگه گوریلاگلس و شیشه پشتشو قاب میندازند و کاربردی نداره 4k گرفتن سلفی هم کاربردی ندارع همه ۱۰۸۰ شست فریم میگیرند که نرم تر و کم حجمتر باشه ...
من چندین سری سامسونگ داشتم هیچکدوم مادون قرمز نداشتن ولی اف۳ قشنگ نیازمو برطرف کرده ... قطعا کاربردش از سنسور تشخیص عمق a52 بیشتره ... قسمت تعمیرات رو موافق نیستم ... لوازم جانبی و قطعات واسه هردو برند در یه حد هست ...با چند خط اخر حرفت موافقم اون درسته ...
اون مقاوم بودن گوریلاگلس ۳ بحثش مفصله یکم درمورد این نوع محافظ بخونید دلیلش رو میفهمید ...

داود ق در تاریخ : 1400/7/19

دوست عزیز فارغ از اینکه یه سری از مواردی که گفتی یا اشتباه بودن یا برتری چندانی به حساب نمیومدن یا فقط روی کاغذ اینجورن
شما باید ببینی چرا یکی مثل من با وجود همه این موارد میره سراغ سامسونگ
دلیل اول اینکه خیلی از برتری های شیائومی اصلا برامون ارزش ندارن
دلیل دوم اینکه درسته هزینه ی بیشتری در برابر شیائومی پرداخت می کنیم ولی حداقل خیالمون راحت تره در خیلی مسائل مثلا هنگام اپگرید اندروید
دلیل سوم اینکه افت قیمت گوشی هم کمتره پس بعد چند سال که خواستیم گوشی رو ردش کنیم بره جبران میشه هزینه خریدش
دلیل چهارم اینکه تا الان که من تجربه دارم احتمال خرابی سامسونگ کمتر بوده حتی اگه خراب بشه هم قطعات و تعمیرش بیشتر در دسترسه
دلیل پنجم افت کیفیت بیشتر گوشی شیائومیه بعد یکی دو سال کار کردن تفاوت افت کیفیتشون کاملا مشخصه
دلایل دیگه ای هم هست که شاید مثل مواردی که شما فرمودین واقعا درست نباشن پس نمی گم
در نهایت اینکه شما انقد اصرار نکن اگه برند شیائومی واقعا خوب باشه در دراز مدت خودش رو اثبات خواهد کرد ما هم مثل شما تعصب روی برند نداریم و میریم سراغش حتما

Hooman M در تاریخ : 1400/7/19

دوست عزیز برتری هایی که گفتی نسبت به هم درست هست ولی یک مشکلی هست ۴تا برتری اولی که برای f3 گفتی میشه زیبایی و کیفیت ساخت که همه یک برتریه نه ۴تا برتری جدا تازه سه تا اولی هم که راجب طراحی سلیقه ایه پس برتری نیست گوریلا گلس هم که همه قاب میندازن و گلس خیلی استفاده نمیشه و البته رو گوشی های ضعیف تره شیاعمی هم هست و البته خیلی وقت ها تو تست ها خوب عمل نمیکنه هر چی که اینجا میگن درست نیست مثلا من چند تا فیلم تست مقاومت دیدم که گوریلا گلس ۳ گوشیA71 از خیلی از گوشی ها یا گوریلا گلس ۵ مقاوم تر بود ولی خب به هر حال برتریه ولی خب مثلا در مقابل برتری دوربین یا پردازنده اصلا به چشم نمیاد و کاربردی نیست سنسور مادون قرمز هم دقیقا همین طور اصلا کاربرد نداره همین گوشیه خود من هم داره یعنی شیاعمی چندین ساله میزاره رو گوشیاش ولی بیشتر جنبه ی تبلیقاتی داره راجب بازدهی شارژم شاید شما با A52 دیدید که خب این گوشی هنوز همچین مقایسه ایرو من ندیدم شما اگه فیلمشو دیدید یا دارید اینجا لینک بزارید ممنون میشم و این گوشی کاملا با A52 پردازندش فرق داره چون ظرفیت باتریاشونم یکیه راجب شارژ شدنشونم که اینو باید درنظر بگیرید شارژر تو ی جعبه ی این طبق فیلم ها جعبه گشایی باید ۲۵ وات باشه واون یک ساعت و نیم که میگن برای A52 که شارژر ۱۵واتی داره واین گوشی باید زود تر شارژ شه بله راجب 5G هم کسی منکر نیست که f3 بهتر است ولی نه خیلی والبته با توجه به شرایط الان فعلا غیر قابل استفادست و تقریبا عملا یعنی به حساب نمیاد یا این وضعیت فکر نکنم زود تر از یکی دوسال راه بیفته ماهنوز سرعت 4G مون هم کلی مشکل داره پس فقط از قدرت پردازش بیشتر و بهترش میشه استفاده کرد و جالبه که سه تا از ویژگی هایی هم که گفتین مثل حافظه ی سریع تر و cpu gpu باز هم یک برتری میشه یعنی قدرت و سرعت بهتر و البته شما برای A52sهم همین کارو کردی مثلا کلا دوربین بهتری داره لازم نیست دونه دونه شما بگی تازه شما اپدیت های بیشتر و سریع تر سامسونگو وتعمیرات راحت تر و بهتر سامسونگو نگفتی که خیلی مهمه مخصوصا برای طولانی مدت راجب فلش هم که اصلا چیزه خاصی نیست و واقعا برتری نیست اسلوموشن هم حق با شماست بهتر میگیره ولی وقتی کیفیت دوربین پایین باشه خیلی جزو اولویت ها نیست در کل من قبلا هم گفتم هر کس دنبال بازیه و سرعت بیشتری حالا حتی برای کار یا برنامه لازم داره F3 وهرکسم یک گوشیه به معنای واقعی میانرده و کار راه انداز با دوربین با کیفیت که چند سال بتونه استفاده کنه میخواد A52s البته اگه پوکو F3gt با قیمت واقعی وارد ایران بشه اون بهترین میانرده موجود دنیا هست حتی اون بهتره و نتیجه ی کلی این میشه که F3 سرعت بشتر قدرت بیشتر و کیفیت ساخت بالا تر A52s دوربین های بهتر چه سلفی و چه پشت نرم افزار بهتر چه از لحاظ آپدیت چه رابط کاربری و داشتن جک هندزفری و خوردن رم و همچنین ضد آب بودن بقیه چیزهاشون هم تقریبا یکیه البته اختلاف قیمت هم شما باید توجه داشته باشید که دوربین وصفحه نمایش توی هر گوشیی بیشترین قیمت رو دارن به خاطر همین اختلاف قیمت دارن و برای همین شیاعمی برای قدرت نمایی و گذاشتن پردازنده ی خوب از دوربین زده واقعا بدم زده یعنی اگه این پردازنده ی قویو نداشت دوربینش در حد گوشی های ۵ میلیونی هم نبود ولی قبلا هم گفتم هر کس باتوجه به نیاز و بودجه ای داره باید تصمیم بگیره و اصلا برندو معیار قرار ندید همیشه دوتا گوشیی که تقریبا هم رده وهم قیمت هستنو مقایسه کنید و با توجه به نیازتون تصمیم بگیرید

Javad Z در تاریخ : 1400/7/19

باشه اصلا بزار یه مقایسه کامل کنیم ببینیم کدوم ویژگی های برتری بیشتری نسبت به اون گوشی داره ...
هرجاش اشتباه بود شما بیا درستش رو بگو ...
A52 :
لنز اصلی بهتر
اولتراواید بهتر
سلفی بهتر با قابلیت 4k گرفتن
سنسور تشخیص عمق
لرزشگیر ois
ضده آب ip67
رابط کاربری کم باگتر( نه سریعتر)
اپدیت های بیشتر
وزن کمتر
درگاه کارت sd
جک ۳.۵
( سنسور اثرانگشت روی صفحه اضافه نمیکنم چون واقعا عملکردش جالب نیست ... اولش که انگشت رو اد میکنی خوب تشخیص میده بعده چند روز مدام قاط میزنه)
Poco f3:
طراحی باریکتر و خوش دستتر
حاشیه های کمتر
پانچول سلفی ریزتر
درب پشت شیشه با گوریلاگلس ۵
سنسور مادون قرمز
لنز ماکرو بهتر فوکوس بهتری میزنه و حزییات بیشتره
میکروفون سوم با قابلیت audio zoom
فلش led dual
اسلوموشن ۹۶۰ فریم
Cpu و gpu قویتر و سریعتر توی اجرای برنامه ها
بالاتر بودن کتگوری مودم درنتیجه سرعت بالاتر اینترنت
(شاید اینو ندونید ولی پردازنده های 865.870.888 از هردو اسلات 5g پشتیبانی میکنند ولی 750.778.765 فقط یک اسلات 5g میشه)
باتری با بازدهی بهتر باتوجه به gsm و تست های یوتیوب
شارژر قویتر ( نیم ساعت زودتر )
سرعت بیشتر حافظه ufs 3.1
صفحه نمایش بزرگتر
وای فای ورژن ۶ (802.11ax) a52 نداره
از همه مهمتر قیمت پایینتر f3
A52 برتری هاش 11 تا
F3 برتری هاش 19 تا
صفحه نمایش رو هم میگیم برابره اسپیکر هم تفاوتی زیادی ندارند ضمن اینکه اف۳ دالبی اتموس داره و توی a52 ندیدم داشته باشه... قیمتشون هم وقتی برابر بشه میشه 11به 18 و بازم f3 ارزش خرید بالاتری داره ... هرچند کسی که‌ دوربین اهمیت خیلی زیادی داشته باشه واسش باید a52s یا انتخاب کنه یا بهتره این s20fe که کاملا برتری داره بع این

ali a در تاریخ : 1400/7/19

بچه ها عکس هایی که با دوربین اصلی این گوشی میگیرید حدودا چقدر حجم دارند ؟
دوربین سلفی چظور ؟

pouya m در تاریخ : 1400/7/19

پردازنده بدونه شک تاثیر داره ولی نه توی میان رده ها چون نمرم افزاری بهش نمیرسن
همین دوربین این گوشی روی گوشی زنفون 8 هم هستش ولی این کجا ان کجا
تو قسمت عکاسی از dxo نمره 125 رو گرفته
اگه زیاد رو میان رده مانور بدن دیگه کسی بالا رده نمیخره
خصیصه f3 معلومه پردازنده قدرتمند

مهدی م در تاریخ : 1400/7/19

شکی نیست که Poco F3 از این گوشی بهتره توی خیلی قسمتها. شاید فقط بشه گفت صفحه نمایش این گوشی بهتره، چون کیفیت دوربین خیلی به قدرت پردازنده بستگی داره که خب Poco F3 پردازندشم قوی تره.
اما داشتم نظرات رو میخوندم یه سریا فقط هیتر هستن. اومدن که بگن این خوب نیست اون خوبه. آره درسته اون بهتره ولی یه سری چیزا هست که قابل بررسی از روی کاغذ نیست و نمیشه با اعداد ارقام اثباتش کرد. مثلا بحث طول عمر گوشی هست. خیلی از دوستان من از شیائومی خرید کردن گوشیای فوق العاده ای هست اما مجبور شدن بعداز ۲سال عوضش کنن بخاطر اینکه هنگ کردنش روی اعصاباشون رفته بود اما من هنوز بعداز ۲سال و نیم که A20 خریدم هنوز حتی گوشیمو ریست فکتوری نکردم. بعداز دیدن نظرات دوستان راجب F3 رفتم و نظرات اون گوشی رو هم دیدم. سرآغاز نظرات با راه حل هایی برای رفع مشکلات نرم افزاری شروع میشه که خیلیاش بخاطر آپدیت کردن بوده اینکه خیلیا فکر تعویض رام یا ریست فکتوری هستن برای درست شدن موبایلشون ولی توی قسمت نظرات همه گوشیای سامسونگ که میری نگا میکنی تنها چیزی که میبینی اینه که میان میگن شیائومی بهتره.
کسایی که میان اینجا هیت میکنن بهتره برن و توی صفحه F3 راهکار ارائه بدن برای حل مشکلات کسایی که F3 رو خریدن.
بنظرم سامسونگ هرچقدر خساست به خرج میده توی متریال و سخت افزار اما گوشیای پایدار تری میده برای استفاده طولانی مدت.

Hooman M در تاریخ : 1400/7/19

شما ی مشکلی که مقایسه کردند داره داری جانب شیاعمیو میگیری حالا من نمی‌دونم چرا من خودم هم سامسونگ داشتم هم شیاعمی هم هواوی و هر حرفی میزنم فقط از روی فیلم نیست و خودم تجربه داشتم البته آیفون هم استفاده کردم ولی خیلی کم البته مدل های قدیمی ترشو اگه کلی بخوایم حساب کنیم Ios واقعا سبک تر و روان تره کلا ولی خب تو اندروید ها چه از لحاظ روان بودن چه اپدیت زود گرفتن وبیشتر اپدیت گرفتن و نداشتن لگ و باگ واقعا سامسونگ بهتره شما خودتم جالبه فقط رو بحث پردازنده مانور میدی بعد میگی چرا میگن f3فقط پردازندش خوبه F3گوشیه واقعا خوبیه من خودمم اوایل که اومده بود میخواستم بخرم ولی خب دوربینش واقعا تو ذوقم زد چون حتی تو مقایسه با x3pro هم ضعیف تر بود وطبق گفته ی خود شما اتفاقا اکثرا کاربر معمولی دنبال دوربین خوبه واصلا خیلیا از پردازنده سر در نمیارن و به نظر من این که رو گوشی میانرده پردازنده ی پرچم دار اونم برای پارسالو بزاری خیلی خوب نیست چون گوشیه پرچم دار فقط پردازنده نیست صفحه نمایش هست دوربین هست سیستم خنک کننده هست مواد ساختش هست پشتیبانی و آپدیت گیریش هست پس اگه به نظر من کسی دنبال پرچم داره فقط با خرید خود پرچمدار می‌تونه بهش برسه نه با خرید اینجور گوشیا این گوشی دوربینش از گوشیه الان منم که نوت ۸پرو و برای حدود۳سال پیشه ضعیف تره و سلفیشونم تقریبا یکیه با گوشیه من که این برای یک گوشیه نه میلیون و نیمی خوب نیست که دوربینش از گوشیه ۳سال پیش شیاعمی ضعیف تر باشه یا با گوشیایه ۵یا۶میلیونی امسال یکی باشه صفحه نمایشم که اون صفحه نمایشی که بعضی دوستان فکر میکنن برای پرچمدارای سامسونگه نه اون صفحه نمایش نیست و مدلش پایین تره اینم شما میگی طرف دستشو گذاشته رو دوربین والکیه خیلی دلیل و روش جالبی نیست بلاخره همون یک لنز اضافه هم هزینه داره گذاشتنش و یکی از قابلیت های پردازنده هم که شما خیلی روش اسرار داری مربوط به همین دوربینه که از هیچکدوم استفاده نکرده واین گوشیم پرچمدار یا قاتل پرچمدار نیست که شما توقع سوپر ماکرو یا تلفوتو داری شیاعمی روی گوشیای قاتل پرچمدار مثل mi10t-mi10tpro و حتی mi11iیا ۱۱Tو11TPro که امسال اومدن و چند میلیونم قیمت بیشتریم دارن این امکاناتو توی دوربینشون نذاشته بعد شما چه توقعی داری از این گوشی بعد از اون نداشتن جک هندزفری و نخوردن رم توی f3شاید اوایل به چشم میاد ولی بعداً دردسر ساز میشه مخصوصا برای کاربرای عادی واپدیته سه ساله ی اندروید و چهار ساله ی امنیتی هم خیلی مهمه مخصوصا برای کابران عادی و واقعا در مقایسه با این گوشی F3 فقط پردازنده ی بهتر و حافظه ی سریع تر داره البته فست شارژژم یه مقدار سریع تره که خیلی هم بیشتر نیست ولی خب در مقابل دوربین بهتر هم سلفی هم پشت ضعیف تره ضد آب نیست سه سال اپدیت نمیگیره جک هندزفری نداره رم هم نمیخوره و رابط کاربریشم حالا به جز داشتن تبلیغات واقعا یه مقدار ضعیف تره وته حرفم میشه این که اگه یک میانرده واقعی بخواد کسی به نظر من فعلا البتهA52s بهترین گزینست ولی برای بازی وقیمت مناسب تر F3بهتره

Javad Z در تاریخ : 1400/7/18

دوسته عزیز a52 دوربین محوره قبول دارم ... نسخه s پردازنده خوبی هم داره قبول دارم ... من روعه حرفم ب اوناس که میگن اف۳ فقط پردازنده خوبی داره!
وقتی یه کاربر عادی دوربین یه گوشیو میخاد برسی کنه اولین کاری که میکنه میاد باهاش زوم میکنه ببینه چقد افت کیفیت داره یا میاد با ماکرو نزدیک اجسام میشه ببینه چقد میتونه زوم کنه روی اون وسیله و گوشی نه تله داره نه سوپرماکرو پس تفاوت خاصی واسه کاربر عادی نمیکنه بماند ک اف۳ ماکرو بهتری داره...
ولی افرادی که حرفه ای تر هستند و دوربین واسشون مهمتره میان شارپی عکس ها و داینامیک رنجیشون و نویز عکس ها عملکرد لرزشگیر و اولتراواید رو هم برسی میکنه که قطعا این گوشی بهتره اف۳ هست... ولی
همونطور که افراد حرفه ای دوربین رو تخصصی برسی میکنند سخت افزار روهم برسی میکنند ... اگه این گوشی دوربین بهتری داره اف۳ توی حین گیم ضمن گرافیک و کیفیت بالاتر بافت بازی فریم ریت پایدارتری هم میده و چون چیپ پرچمداره ویژگی های گیمینگ بیشتری هم دریافت میکنه ...
این گوشی ضده ابه درست ولی برتری های دیگه ای که همون چیپست بهتر واسه گوشی میاره رو بخای برسی کنی اف۳ برتری بیشتری داره ... کله حرفم اینه اگه شخص فقط دوربین بخاد و مقاومت آب مسلما این گوشی ... ولی اگه باتری متریال قدرت بیشتر سرعت بیشتر درکنار دوربین بخاد اف۳ انتخاب بهتریه
اون چهار لنزی بودن که جوکی بیشتر نیست و جنبه تبلیغاتی داره ... یه یوتیوبر واسه اثبات این اومد پرتره گرفت بعد لنز عمق سنجو جلوشو گرفت و باز پرتره گرفت و هیچ تفاوتی باهم نداشتند ...
اون f3gt رو من برسی هاشو زیاد دنبال میکنم نمیدونم چرا مثه k40 gaming edition قدرت نداره بااینکه چیپست همون دایمنسیتی ۱۲۰۰ ... انتوتو و گیک بنچ خیلی ضعیف بوده نمیدونم چرا

Javad Z در تاریخ : 1400/7/18

اف ۳ سنگین بد دست؟ لنگر از دوربین؟؟😂 بدنه شیشه ای؟ این دیگه جدید بود😂 صفحشو سامسونگ از پنل های e4 جدیدش زده رو پرچمداران امسال میزارن این صفحرو از سوپر امولد معمولی روی a52 ی سروگردن بالاتره بعد بیکیفته؟؟؟ رابط داغون؟ کار کردی تاحالا باهاش؟ قطعا ن ولی من با a52 کار کردم ...
بدنه کلن پلاستیک سرعت پایین حافظه ufs2.1 ... زیاد بودن حاشیه های دستگاه ... ضخامت بیشتر نسبت به f3 ... شارژر ضعیفتر( اف۳ نیم ساعت زودتر شارژ میشه فک نکن ۸ وات کمتر تفاوتش کمه) سرعت رم بیشتر lpddr5 روی اف۳ ...پردازنده توی همه زمینه ها gpu cpu مودم و غیره بهتر(اف۳ کت 24 و a52s کت 20) ... اثرانگشت مضخرف اوپتیکال زیر نمایشگر که هم قاط میزنه انگشتو نمیشناسه هم کند عمل میکنه (از خودم نمیگم تست کردم) ... بحث نهایی نرم افزار ...
اولن اگه مثه خییلی های دیگه معتقدی رابط شیامی سنگنیتره سامسونگه که کلن بحثی نمیمونه ... Os شیامی 21 گیگه و سامسونگ 26 گیگ ... توی بنچمارک انتوتو هم اسکور بخش رابط کاربری اف۳ (ux) خیلی بیشتره a52s هستش ... درسته باگ داره منکرش نیستم ولی بسیار روونتر و لذت بخش تر و پرسرعتتر از oneui3.1 روی a52 هستش با قابلیت های شخصی سازی بیشتر ... شما اصلا نگو هیچ تعصبی نداری چون کلن با بقیه متن جملت درتضاده...

Hooman M در تاریخ : 1400/7/18

دوست عزیز من خودم الان شیاعمی دارم و تو کار گوشیم هستم راجبه گوشیم به شدت تحقیق میکنم و علاقه مند هستم بله ضد آب به مرور زمان از بین می‌ره ولی زمان طولانی نه زمان کم راجب دوربینم شما چرا مگاپیکسلو مثال میزنی بله فقط مگاپیکسل نیست ولی دوربین آیفون یا گوشی های دیگه برا ی شرکت دیگست همون مسأله ی دیافگرام که گفتم خیلی همه تو ش تاثیر داره پردازنده تاثیر داره نرم افزار هست لرزشگیر اون شفت بهترین نوع ولی لنز این گوشی وf3 تقریبا از یک نوعه که برا این گوشی از همه لحاظ بهتره بعدشم تلفوتو فقط برا زومه ربطی به کیفیت فیلم و عکس نداره تازه این گوش چهار لنزه اون سه لنز صفحه هم که شما داره خودت میگی با 4G مقایسه کردی این گوشیا هم رفرشت ریت و هم پردازندشون فرق داره اگه هم بخوایم مثل شما مقایسه کنیم خب پس پردازنده ی f3 هم یه مقدار قوی تره به چشم نمیاد اف ۳ تنها برتریش همون پردازنده هست دوربین که ضعیف تره ضد آب که نیست جک هندزفری نداره رم نمیخوره از لحاظ نرم افزارم که دیگه همه میدونن هم رابط کاربری سامسونگ بهتره هم این گوشی اپدیت های سریع تر وبیشتری میگیره صفحه نمایشم که یکیه من خودم دنبال F3Gt هستم که اونم نیومده فعلا ولی بعد اون این گوشی بهترینه فعلا تو این رده f3Gtبه خاطر این که باتری قویتر شده فست شارژ قویتر دوربین بهتر و به شدت زیباتره ازF3 معمولی اگه تو حدود همین قیمتا باشه بهترینه چون بزرگترین مشکلات اف ۳رو حل کرده ولی پردازندش ی مقدار کمی ضعیف تره منم رو هیچ برند و مدلی تعصب ندارم و به جای برند همیشه باید دو تا مدلو باهم مقایسه کرد و چیز دیگه ای هم که هست هم افت قیمته شیاعمی بیشتره متاسفانه هم مطمعنا از لحاظ تعمیرات ضعیف تر از این گوشی هست و فروششم کمتره

Javad Z در تاریخ : 1400/7/18

بله دوست عزیز ضد آبش به مرور زمان از بین میره ! فکر کردی ضد آب کردن دستگاه چجوریه ؟ درگاه هایی مثه پورت ها و دکمه هارو از واشر استفاده میکنند و فریم و صفحه نمایش رو با مقدار زیادی چسب میچسبونند که این چسب به مرور زمان خاصیت خودشو از دست میده ...
توی صفحه رسمی گوشی ایفون xs توی توضیحات استاندارد های مقاومتی نوشته( این استاندارد های مقاومتی گرد و خاک و آب داعمی نیستند و دراثر گذرزمان به صورت طبیعی دچار تغییر میشند) مقاله ها زیادی توی این موضوع هست ... تازه این گوشی که ip 67 هست واقعا دل و جرعت میخاد زیر آب کردنش ...
نکته بعدی اینکه مگه به مگاپیکسله؟؟؟؟ یعنی لنزه ۶۴ این گوشی از ایفون ۱۳ با لنز ۱۲ بهتره؟؟؟؟ لرزشگیر ois توی روز و گرفتن لرزش عملکردش از eis ضعیفتره ولی توی شب عملکردش خیلی بهتره دیجیتالیه پرچمدار ها اکثرن لرزشگیر دیجیتالی و اپتیکال رو باهم استفاده میکنند خلاف این گوشی که فقط متکی کرده به ois ... بله قبول دارم دوربینش از اف۳ بهتره ولی نه انقدی که شما داری میگی ...
ن لنزه تله فتو داره نه سوپرماکرو پس تفاوت فاحشی با اف۳ واسه (کاربر معمولی)نداره ... درسته سلفیش 4k میگیره ولی اف۳ ب خاطر پردازندش اسلوموشن ۹۶۰ فریم میگیره که این نمیگیره!
۱ نانومتر کوچیکتر بودن پردازنده دلیل بر بهتر بودن مصرف باتری و گرما نمیشه ۸۸۸ هم ۵ نانومتره ولی فقط روی گوشی های گیمینگ که فن دارند خوب عمل میکنه رو بقیه گوشیا رسمن گند زده ...
درمورد صفحه نمایش هم بله من توی دست گرفتم تست هم کردم با a52 4g ... فرمان هارو ب شدت سریعتر تشخیص میده دوربینشون هم مقایسه کردم که دارم این حرفو میزنم وگرن پدرکشتگی ندارم باهاش ...
قیمت هاشون برابر بشه بله قبول دارم ارژش خرید این گوشی بیشتره ولی درحال حاضر اف۳ بیشتر میرزه

Hooman M در تاریخ : 1400/7/17

ببین دوست عزیز دوربین این گوشی یاa52 4G همون طور که گفتی فرق زیادی نداره به خاطر پردازنده ی بهتر ی مقدار این بهتره که البته این باعث میشه تو بازی برنامه سرعت هم بهتر باشه و خوبی دیگه ی این گوشی داشتن شارژر ۲۵ واتیه که باید تو جعبه باشه و اگه نباشه متاسفانه بر داشته شده از جعبه تو سطح وارد کننده یا فروشنده باید حواستون باشه البته صفحه ی این گوشی ۱۲۰هرتز هم هست که مدل 4G 90Hertz هست و فرق این گوشی یا s20feهم اینه که پردازنده ی اون بهتره ضد آب اون یک مقدار درجش بالا تره دوربینشم پشتش که تقریبا خیلی بهتره چون هم 4K 60frim میگیره البته سلفیشم همینه هم دوربین تله پوتو داره و زوم ۳برابری و هم در عکس و فیلم بهتره البته پردازنده ی بهترم توی اینها بی تاثیر نیست ولی خب یکسری بدی ها مثل اینکه تو جعبه ی اون تا اونجایی که میدونم شارژر ۱۵وات هست صفحش گوریلا گلس ۳ که برای A52s5Gگوریلا گلس۵ واین گوشی ظاهر بهتری داره جک هندزفری داره ولی s20feنداره و به خاطر پردازنده ی قوی ترم ی مقدارم مصرف باتریش بیشتره وA52s5Gجدید تره وابدیت های بیشتری میگیره ولی خب s20feحافظه ی سریع تی داره و البته اختلاف قیمت نسخه ی ۲۵۶رم ۸ با A52s5G 256ram8 نزدیک سه میلیونو هشت صد هزار تومن هست نه دو میلیون حالا شما باید با توجه به نیاز و مقدار هزینه ای که میتونی بکنی باید تصمیم بگیری

sajad z در تاریخ : 1400/7/17

سلام
بستگی داره از چه نظر دوربین براتون مهمه
این گوشی دوربین تلفوتو نداره ولی دوربین ماکرو برای عکسبرداری خلی نزدیک داره
ولی s20fe دوربین تلفوتو 3 برابری داره
حالا اینکه عکسبرداری ماکرو براتون مهم تره یا زوم تلفوتو بستگی به شما داره
درمورد کیفیت کلی هم کمی s20 fe به خاطر پردازنده بهتر تصویر ، تصاویر بهتری میگیره

ali a در تاریخ : 1400/7/17

سلام دوستان
من عشق دوربینم و کیفیت عکاسی و کلا دوربین برام خیلی مهمه و اهل بازی کلا نیستم .
میخواستم ببینم کیفیت دوربین این گوشی نسبت به a52 فور جی و s20 fe 5g چقدر تفاوت دارند ؟
a52 معمولی حدود یک نیم میلیون از این گوشی ارزون تر هست و تو کلیپ ها فقط یکم رنگ ها رو سرد تر نشون میداد .
و s20 fe 5g که شنیدم دوربینش خیلی خوبه ولی حدود 2 و نیم میلیون گرون تر هست .
تفاوت کیفیت شون خیلی زیاده ؟ ارزش 2 و نیم بیشتر رو داره ؟ چون هزینه s20 fe 5g واسم زیاده

Hooman M در تاریخ : 1400/7/17

البته نداشتن جک هندزفری و نخوردن رم هم یادم رفت بگم

Amir T در تاریخ : 1400/7/17

دوست عزیز حرف من نیست، بررسی های آقای شکوری حرفه ای هستند و اگر واقعیت نبود و کسی ایشون رو حرفه ای نمیدونست به شما فشار وارد نمیکرد. اگر شاکی هستید برید در پیج اینستگرامی ایشون کامنت بگذارید!

Hooman M در تاریخ : 1400/7/17

دوست عزیز اگه میخوای مقایسه کنی عادلانه این کارو بکن بقیرو به اشتباه نندازی اولا این یعنی چی که ضد آبش از بین می‌ره مگه اسباب بازیه تا وقتی باز نشه از بین نمیره راجب دوربینم که اصلا فاجعه بود حرفت یعنی چی فرق زیادی ندارن بیشتر شبیه جوک بود یعنی دوربین ۶۴اونم با دیافگرام کمتر و لرزشگیر اونم از نوع اپتیکال که روی پرچمداراست با دوربین مزخرف ۴۸مگاپیکسل یکیه اولتراوایدم که ۱۲به۸مگاپیکسل هست بازم با دریچه دیافگرام باز تر دوربین عمق ۵گاپیکسلیم که هست دوربین سلفیم که قابل مقایسه نیست این 4k میگیره و ۳۲مگاپیکسیله در مقابل ۲۰مگاپیکسل که فقط ۱۰۸۰میگیره صفحه نمایشم بله نرخ حساسیتش بیشتره ولی رو کاغذ آیا شما تو دستت گرفتی اصلا ببینی چه قدر تاثیر داره ولی نورو کیفت صفحه و هردو ۱۲۰هرتزن البته آف ۳ اوایل ی ایراد داشت که بعد چند دقیقه بازی صفحش نورش ی دفعه کم میشد که نمی‌دونم درست شده یا نه باتریم ظرفیت یکیه ولی فست شارژ ۸وات فرق داره که خیلی قویتر نیست شما حالا در کنارش ۳سال اپدیت اندروید و ۴سال امنیتی رو در نظر بگیر البته با رابط کاربری بسیار بهتره سامسونگ که راجب نرم افزاری حرفی برای شیاعمی تو مقایسه نمیزاره همه می‌دونن ولی خب پردازنده ی این گوشی بهتره و این آفت قیمتی که اخیرا داشته واقعا ارزش خریدشو به شدت بالا برده البته پردازندش ۱نانومتر بیشتره که خب هم تو مصرف باتری و هم توی داغ کردن تاثیر داره و پردازنده ی سامسونگ یا این که میانردست جدید تره و البته پردازنده اف۳بیشتر بدرد گیمر ها میخوره اگر طبق گفته ی شما هم قیمت هم باشن به نظر من مطمعنن A52sارزش خریده بیشتری خواهد داشت ولی الان بحث سلیقه و نیازه دوربین بهتر هم سلفی هم پشت و ضد آب بودن و نرم افزار بهتر سامسونگ البته پول بیشتریم باید بدید سخت افزار قوی تر قیمت کمتر حافظه ی سریعتر پوکوf3

Javad Z در تاریخ : 1400/7/17

شما چجوری حساب کردی که اف۳ که 90 فریم توی کالاف میده پابجیو روی hdr و extreme اجرا میکنه با این گوشی تفاوتی نداشته ؟؟ لابد توی کلش اف کلنز کنار هم برسیشون کردی!!
نرخ حساسیت به لمس f3 که ۳۶۰ هرتزه رو با ۱۲۸ هرتز این گوشی چجوری مقایسه میکنی؟ عملکرد بهتره باتری( تست هاش یوتیوب هست اسنپ 870 زیرفشار بهینه تره) و مودم 5g بهترش رو چجوری مقایسع کردی؟
لایسنس ضد آب که نهایت از بین میره دوربینش تفاوت فاحشی با اف۳ نداره با پرچمدار که مقایسه نمیکنی تست هاش هست اسپیکر هاش برابری میکنه با اف۳ با a52 4g تست کردم
طراحی و ضخامت کمتره اف۳ و پانچول سلفی ریزتر و قاب پشتی شیشه مادون قرمز میکروفون audio zoom شارژر ۳۳وات ک دیگه بماند ... تفاوت قیمتی بین این دوتا گوشی اصلا منطقی نیست و فقط موقعی که قیمتش به f3 برسه ارزش خرید پیدا میکنه همین الانم کمتر کسی اف۳ رو ول میکنه اینو بخره

Javad Z در تاریخ : 1400/7/17

دوتا کلیپ و برسی ناشیانه دیدی راه افتادی نظرات غیر تخصصی میدی و تخریب میکنی؟؟ چیزی که از نزدیک ندیدی و تست نکردی درموردش صحبت نکن ... من تا ۲۳۱ مگابیت سرعت نت از f3 گرفتم مودم 5g روش جزوه بهترین های گوشی های موجود دنیاعه بعد 5g رو کاغذه و عمل 3g میده؟؟ گربه دستش ب گوشت نمیرسید ....

Matin R در تاریخ : 1400/7/17

دوربین های افتضاح نسبت به قیمت و در سطح a32 ، بدنه شیشه ای ، صفحه نمایش بی کیفیت تر ، لنگر انداختن گوشی سمت دوربین و بد دستی، رابط کاربری داغون ، یه آپدیت اندروید عدم داشتن جک هدفون عدم داشتن کارت حافظه عدم داشتن گواهی IP
بازم بگم؟ اف ۳ کجا ارزش خرید داره؟
گوشی سنگین و بد دست اف ۳ ابدا توان مقایسه با a52s رو نداره و از نظرات قبلی شما مشخصه که چقدر بی تعصبی:)
و اینم بگم که خود من معتقدم خیلی از افراد کارشون با A22 4g یا m21 کارشون راه می افته و احتیاجی به هزینه بیشتر نیست.

محمد س در تاریخ : 1400/7/17

اخه چرا حسگر اوپتیکال میذاره همش.؟ چیمشه ببره رو دکمه پاور خب، گند میزنه ب سرعت و کارایی

مسلم ن در تاریخ : 1400/7/17

من تعصبی ندارم روی هیچ گوشی و برندی
مشکلی داشته باشه گوشی میام بیان میکنم
مننظقا هیچ برتری نداره؟
کاربر عادی؟
خب کاربر عادی میتونه با a32 یا ردمی نوت 10 یا کمترم کنار بیاد
بحث مقایسه بحث کلیه داداش گلم
a52s دوربین بهتری داره بدون شک و واقعا گوشی خوبیه ولی خب f3 هم گوشی بسیار خوبیه با اختلاف 2 میلیون نسبت به a52s خرید منطقی تری هست ولی خب بحث سلیقه هم هست
اگر کسی تو این رنج قیمت دوربین واسش اهمیت بیشتری داره a52s اگر نه بنظرم f3 خرید بهتریه

Amir T در تاریخ : 1400/7/16

دوست عزیز Poco F3 تعطیله مشکل آنتن دهی و دیتا داره حرف منم نیست ویدئوی بررسی تخصصی ۷۰ روزه اقای شکوری هست میتونید تو اینستا ببینید سرچ کنید shakouri_m
من خودم نوت ۱۰ پرو دارم اونموقع که خریدم A52s تو بازار نبود وگرنه میخریدم ولی بدون تعصب معتقدم ارزش خرید A52s خیلی بالا است ولی معایب کوچکی داره که قابل چشم پوشی هستند و در هر صورت سیار بهتر از پوکو هست. پوکو یک برند ذاتا هندی هست و به همون اندازه بی کیفیته. شما جنس هندی با کیفیت جز عود و شمع سراغ دارین؟
شما با خرید F3 روی کاغذ گوشی 5G خریدین ولی سرعت دانلودش 3G هست و آنتن دهی ضعیف.

Amir T در تاریخ : 1400/7/16

گارانتی دیجی کالا یا دیجی سرویس یا جهان پارس تنیس هر سه یکی هستند و از همه گارانتی ها بهتر چون معمولا بیمه هم دارن و پاسخگو هستند

Matin R در تاریخ : 1400/7/16

هر سه تا گارانتی خوبن اما انتظار خیلی خاصی از گارانتی ها داخل ایران نداشته باشید
من به نظرم دیجی سرویس و داریا.

Matin R در تاریخ : 1400/7/16

به گمانم همه مدل ها NFC دارن ولی هیچ کدوم از موبایل های تولید شده توسط سامسونگ ir ندارد

Amir T در تاریخ : 1400/7/16

دوستان یک سوال دیگه، ورژنهایی که وارد ایران شده در بخش اتصالات NFC و IR دارند؟

Afshin G در تاریخ : 1400/7/16

سلام، دوستانی که این گوشی رو تهیه کردن، بگن که گارانتی دیجی سرویس بهتر هست یا داریا همراه یا خود دیجی کالا؟ من الان قصد خرید این گوشی رو دارم اما نمیدونم کدوم گارانتی رو تهیه کنم، تشکر

Amir T در تاریخ : 1400/7/16

دوستان سلام سلفی این گوشی فاقد فوکوس خودکاره؟
موارد 4601 تا 4700 از مجموع 4871 مورد

تبلیغات

تبلیغات

ایسام