نظر کاربران درباره گوشی موبایل ال جی G4

G4 جی 4

LG G4 ال جی
ارزیابی کاربران: 8 از 10 (3696 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های ال جی
» ال جی Q52
» ال جی K62
» ال جی K52
» ال جی K42
» ال جی K71
» ال جی Wing 5G
» ال جی Q92 5G
» ال جی K31
» ال جی Q61
» ال جی Stylo 6
» ال جی Velvet
» ال جی Folder 2
» ال جی V60 ThinQ 5G
» ال جی Q51
» ال جی W10 Alpha
» ال جی K61
» ال جی K51S
» ال جی K41S
» ال جی G Pad 5 10.1
» ال جی G8X ThinQ
» ال جی Q70
» ال جی K50S
» ال جی W30 Pro
» ال جی W30
» ال جی W10
» ال جی G8s ThinQ
» ال جی V50 ThinQ 5G
» ال جی K40
» ال جی K50
» ال جی Q60
» ال جی G8 ThinQ
» ال جی Q9
» ال جی V40 ThinQ
» ال جی Watch W7
» ال جی Candy
» ال جی G7 Fit
» ال جی G7 One
» ال جی K11 Plus
» ال جی Q Stylo 4
» ال جی Q Stylus
» ال جی G7 ThinQ
» ال جی Q7
» ال جی Zone 4
» ال جی V30s Thinq
» ال جی K10 2018
» ال جی K8 2018
» ال جی V30
» ال جی Q8
» ال جی G Pad IV 8.0 FHD
» ال جی Q6
» ال جی X venture
» ال جی X power 2
» ال جی G6
» ال جی Stylus 3
» ال جی K10 2017
» ال جی K8 2017
» ال جی K4 2017
» ال جی G Pad III 10.1 FHD
» ال جی U
» ال جی V20
» ال جی K3
» ال جی X Skin
» ال جی X5
» ال جی X max
» ال جی X mach
» ال جی G Pad X 8.0
» ال جی G Pad III 8.0 FHD
» ال جی X power
» ال جی X style
» ال جی Stylus 2 Plus
» ال جی G5 SE
» ال جی K5
» ال جی X cam
» ال جی X screen
» ال جی G5
» ال جی K8
» ال جی Stylus 2
» ال جی K4
» ال جی K10
» ال جی K7
» ال جی G Pad II 8.3 LTE
» ال جی V10
» ال جی Nexus 5X
» ال جی G Pad II 10.1
» ال جی G Pad II 8.0 LTE
» ال جی Wine
» ال جی G4 Beat
» ال جی G4 Stylus
» ال جی G Stylo
» ال جی G4
» ال جی AKA
» ال جی Joy
» ال جی Leon
» ال جی Spirit
» ال جی Magna
» ال جی G Flex 2
» ال جی G3 Dual-LTE
» ال جی L60
» ال جی L Bello
» ال جی L Fino
» ال جی G Pad 8.0 LTE
» ال جی G Vista
» ال جی G3 Stylus
» ال جی G Pad 7.0 LTE
» ال جی L60 Dual
» ال جی L20
» ال جی L50
» ال جی G3 S Dual (Beat Dual)
» ال جی G3 S (Beat)
» ال جی L30
» ال جی G3
» ال جی G Pad 10.1
» ال جی G Pad 8.0
» ال جی G Pad 7.0
» ال جی L80 Dual
» ال جی L65 Dual D285
» ال جی L70 D320N
» ال جی L90 Dual D410
» ال جی F70 D315
» ال جی G2 mini LTE Tegra
» ال جی G2 mini LTE
» ال جی L40
» ال جی L70 Dual D325
» ال جی L90 D405
» ال جی G2 mini
» ال جی G Pro 2
» ال جی Optimus L1 II Tri E475
» ال جی Nexus 5
» ال جی G Flex
» ال جی G Pro Lite
» ال جی G Pro Lite Dual
» ال جی Vu 3
» ال جی G Pad 8.3
» ال جی Optimus L9 II
» ال جی G2
» ال جی Optimus L4 II Dual E445
» ال جی Optimus L4 II E440
» ال جی Optimus L1 II Dual E420
» ال جی Optimus L1 II E410
» ال جی Optimus L3 II Dual E435
» ال جی Optimus L5 II Dual E455
» ال جی Optimus L7 II Dual P715
» ال جی Optimus Vu II
» ال جی Optimus F5 P875
» ال جی Optimus F7
» ال جی Optimus L5 II E460
» ال جی Optimus L3 II E430
» ال جی Optimus L7 II P710
» ال جی Optimus G Pro E985
» ال جی Nexus 4 E960

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 4401 تا 4500 از مجموع 4599 مورد

amir - در تاریخ : 1394/2/23

عزیزم شما چند تا بیانیه عریض و طویل با چند تا جوابیه نسبت به ادعاتون در همین یه صفحه تنها داری که چکیده همه اشون اینه.

اسنپ دراگون 810 یه چیپ عالیه.( چرا ؟ معلوم نیست ! در مقایسه با چی خوبه بازم معلوم نیست )
بدون مشکل کار میکنه.( نتایج عملی حداقل سه تا برند معروف و با سابقه روی این چیپ خلاف این ادعاست )
مهندسین کوالکام حساب کتاباشون رو کردن که این چیپ رو برای گوشیهای پرچمدار 2015 در نظر گرفتن.( مقایسه اش با چیپهای رقیب کوالکام در سال 2015 میگه ظاهرا ماشین حساب این مهندسین ایراد داشته... یا نمیدونستن مشتریهاشون دقیقا چی میخوان ...
بزرگترین خریدار چیپهای کوالکام سامسونگ بود که حتی 1 دستگاه با اسنپ 810 تولید نکرده )
وظیفه سازنده بوده که بتونه گرما و مصرف چیپ رو تعدیل کنه ( سازنده ها با در نظر گرفتن حداکثر گرمای تولیدی در ازای کار خواسته شده و گرمای قابل دفع اون سایز بدنه چیپ و باتری مورد نیاز رو انتخاب میکنن اگر در عمل گرمای تولیدی بالاتر رفت و چیپ مرز گرمای مجاز رو رد کرد تقصیر از اونیه که اطلاعات اولیه رو اشتباه داده ... اونی که اطلاعات رو داده هر کسی هست ال جی و اچ تی سی نیستن )

ال جی و اچ تی سی کم کاری کردن ( یا کار بلد نبودن و سابقه کافی نداشتن ) که نتونستن از این چیپ کارایی لازم رو بگیرن ! ( حالا انگار بقیه تونستن ؟ )

سونی پس چطور تونسته با همین چیپ بدون مشکل کار کنه ؟!!! ( کدوم مدل سونی ؟ و کی گفته مشکل گرما و مصرف نداره ؟!
اصلا این گوشی ادعایی یه بار تست شدن که هیچی ... جایی ارایه شده فقط دو نفر دست بگیرن بگن چمیدونم جنس بدنه اش خوب بود ؟ )

شما خیلی راحت همه این صحبتهات رو فراموش میکنی به بقیه القا میکنی اشتباه در برداشت دارید ؟

حالا یه نفر اشتباه برداشت کرد...دو نفر اشتباه کردن....
نمیشه که همه اشتباه برداشت کنن ضمن اینکه محتوی کامنتهای شما واضح تر از اونیه که کسی بتونه اشتباه برداشت کنه.
( شاید خود شما اشتباه کردی روی موضوع بدون بررسی اولیه اظهار نظر داشتی .. )

اونی که من دارم میگم اتفاقا هیچ شباهتی به صحبتهای شما نداشت.( که شما میخوای نشون بدی حرفا از یه جنسه با دو زبون متفاوت )

حالا جدیدا کلاس بندی رو عوض میکنید و سری جی ال جی تبدیل میشه به میانرده ؟! اونم کلاس 10؟ ( من بلد نیستم اگه کسی توضیحات و منبع این کلاس بندی ها رو داره لطف کنه واسه ما بگه کلاس 3 مشخصاتش چیه....
چه فرقی با کلاس 5 داره ...
که حالا جی 4 کلاس 10 میانرده شده ؟
کلاس 20 هم اگه داریم با ذکر مثال توضیحش بدید )

این تیکه آخر رو اگر ممکنه خودتون توضیح بدید که بعدا مدعی نشید راجع به کلاس بندی ها اشتباه در برداشت شده ....
ما به رفرنس شما رجوع کنیم اشتباه نشه دوباره.

amir R در تاریخ : 1394/2/23

سلام دوستان به نظرم شرکت بزرگی مثل ال جی هیچ موقع بایک اشتباه بزرگ خودشو زیر سوال نمیبره ودلیل استفاده نکردن ازsnap 810 هم داغ کردن زیاد هستش که نمونه هاش رومیتونیم ببینیم مثلاhtc m9که به خاطر استفاده ازاسنپ 810خیلی داغ میکنه من خودم طرفدارhtc هستم ولی به نظرم امسال خراب کرده واون هم به دلیل اشتباه کوالکوم درساخت پردازنده ی جدیدش هست به نظرم امسال ال جی کارخوبی کرده که از810استفاده نکرده درضمن درباقی زمینه هاهم خوب ظاهر شده مثل دوربین وصفحه که ازکیفیت عالی بهره میبره

سعید ق در تاریخ : 1394/2/22

اینم واسه اون دوستانی که میگفتن جی 4 از شارژ سریع استفاده نمیکنه بفرما اینم خبرش که استفاده میکنه
http://www.zoomit.ir/it-news/20400-lg-g4-does-support-qualcomms-quick-charge-2-0-technology

سیدمحمد ا در تاریخ : 1394/2/22

عین حرف شما رو یکی دیگه از عزازن زدند ، جوابشونو دادم

( بحث متخصصین سایپا و ... )

اما در مورد سوال های دیگه ی شما باید بگم که تمام حرفی که شما زدید فلسفه ی وجود فلگ شیپ ها رو نابوووووود کرد .
اگه شما برات روونی مهمه که s3 سامسونگ هم که فلگ شیپ 2012 هست بسیااااااار روون هست و تمام برنامه ها و بازی ها رو هم عالی اجرا می کنه
قیمتش هم زیر یک میلیونه
اگه شما دنبال دوربینی ، خب برو یه کانن بخر یک میلیون و پونصد ده برابر این دوربین بلکه هم بیشتر کیفیت داره ...
کنارش هم یه گوشی پونصد تومنی بگیر که هم همه ی برنانه ها رو راحت باز کنه هم روون باشه :/
فلگ شیپ یعنی high technology یعنی high end یعنی آخرین فناوری روز دنیا

ولی این گوشی هیچ کدوم اینا را نداره پس میان رده است

ای خدااااااا چند بار باید یه حرف رو زد و بعضیا بی منطق قبول نکنن
مثبت و منفی دادنا برا من هیچ اهمیتی نداره
من فقط قصد دارم چشم یه مسلمون رو به حقایق روشن کنم تا پول زحمت کشیش را هدر نده .....
حالا دوباره از این میان رده با قیمت دو برابر ارزش واقعیش دفاع کنین انگار پولش میره تو جیبتون
خب بابا یه ذره دست از تعصب بردارین
منم دیگه تو صفحات الجی عمرا نظر نمی زارم چون من فکر می کردم سامسونگی ها با تعصبن ولی بازم دم اونا با منطقشون گرررررررم که حرف ناحق نمی زنن . منظورم فقط شما نیست بلکه همه است ... همه اونایی که تعصب دارن ....
یاحق

erfan . در تاریخ : 1394/2/22

الجی رسما اعلام کرد G4 از فناوری QUICK SHARGE 2.0 برخورداره منتها شارژرش از این قابلیت پشتیبانی نمی کنه

منبع:

http://www.zoomit.ir/it-news/20400-lg-g4-does-support-qualcomms-quick-charge-2-0-technology

arash _ در تاریخ : 1394/2/22

دوست عزیز اگر فکر میکنید علم داشتن صرفا فقط ساختن هست پس بهتره بدونید اپل علمی نداره چون دوربینش از سونی هست چیپستش رو سامیسونگ میزنه و .......
پس با این اوصاف اپل نه در بخش دوربین نه در بخش چیپش اصلا علننداره دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چون خودش نمیسازه:d
علم صرفا ساخت نیست یعنی اگر کسی نساخت دلیل بر بی علمیش نمیشه شاید طرح داشته باشه شاید دلش نخواسته بیاد تو تجاری سازی شاید یه دانشجو هست که بعضی مفاهیم رو میدونه شاید یه فرد که هم تحصیلاتش میخوره هم تجربه تعمیر داره هست و هنوز هیچکدوم نساختن پس اینها فقط عمرشون رو هدر دادن دیگه چون علن ندارند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کسی که کارش عکاسی هست معمولا بالای چند میلیون پول دوربیت dslr رو میده نعه صرفا یه موبایل بخره بگه من عکاسم بهترین انتخاب شما همون دوربین dslr هست پولش رو ندارید میتونید از بعضی مدل های دوربین بدون اینه یا dslr مبتدی بخرید نعه یه موبایل.هیچ شرکتی انقدر بی فکر نیست که خودش بخواهد از پیچ تا چیپست و ال سی دی و دوربین و همه رو خودش بسازه اگر بعضی اقایون دلشون میسوخت با کمی افزایش قیمت میشد حداقل چیپست 6595 رو حداقل از مدیاتک بخره نه مدل های ناکارامد و به درد نخور
ما نمیگم عقلشئن نمیرسید یا میرسید چون ارتباطی به ما نداره که واقعا مرسید جایی کم نذاشتن بخاطر پول یا برخی مسائل ما میگیم اینگوشی باتریش چنگی به دل نمیزنه یعنی حداکثر ازش انتظار معمولی رو به پایین داشته باشید.یا میگیم سخت افزارش برای کسی که پوال زیاد میده تا پز بنجمارک رو بخره تا فکر کنه جدیدترین سخت افزار داره و روش نیومده(من خودم شنیدم کسی که در بدو ورود زد تری هزینه بلایی داده بود بهش گفتم یه چند ماه صبر میکردید تا سی درصد زیر قیمت راحت میومد گفت میخواهم مطمئن بشم رو سخت افزارش هنوز نیومده!!!!!!!!!!!!!!) سراغ این گوشی نیاد ما میگم اگر پی انگاه کیو ما نمیگیم کی عقلش نمیرسید کی میرسید کی کم گذاشت کی کم نذاشت چون به ما ربطی نداره.من اول خودم نظر دادم بعد لینکش رو پس من حداقل کپی نکردم حاصلا تجربه و دانش قبلی خودم بود اگر شما قبولکنید.من نعه با کسی دعوا دارم نعه چیزی من فقط دلم برای کسیکه انتخابش ناشی از بی اگاهی باشه میسوزه نعه کمتر نعه بیشتر.تازه من خودم رو نعه حرفه ای بلکه کسیکه از روی علم و تجربه چیزهایی میدونه قبول دارم نه اماتورم نه حرفه ای فیلم های من همگی خاکستری اند

Alireza T در تاریخ : 1394/2/22

با سلام خدمت حضار محترم و محترمه !!!
بعضي از دوستان جي 4 رو يه گوشيه ميان رده به حساب آوردن ، بعضي ها گفتن گوشي ضمختي شده با 9.8 ميل ، بعضيا به گرافيكش گير دادن ، بعضيا صفحه نمايششو نشانه رفتن ، بعضيا به طراحيش ايراد ميگيرن و چرم پشتش ، شارژ سريع نداره ، و ... از اين حرفا
خلاصه هر كي يه حرفي ميزنه !؟؟؟
اما چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو سال 2013 گوشي اس 4 سامسونگ با آب و تاب زياد و تبليغات فراواني رونمايي شد كه گفتن سامسونگ هشت هسته اي زده و از همه جلو افتاده ، اچ تي سي M7 يا همون وان معرفي شد با S600‌ ، بعد از اون جي 2 معرفي شد با S800 ... ما بايد اونموقع ميگفتيم اس 4 و وان ام 7 ميانرده هستن ؟ چون سي پي يوشون از جي 2 ضعيفتره يا گرافيكشون متوسطه و ميانرده به حساب ميان ؟!!!
سال 2014 جي 3 با ضخامت 8.9 ميل معرفي شد ، اما آنقدر با ارگونومي خاصي طراحي شده بود كه اصلا احساس نميشد يه گوشي 9 ميليمتري هست چون پشتش قوس دار بود و تنها انتهاي قوسش 8.9 ميلي بود و لبه هاش 4 ميليمتر بودن ، آيا كسي احساس ميكرد كه جي 3 ضمخته ؟؟؟ جي 4 هم مثل جي 3 ( پشتش قوس داره و آخرين نقطه قوسش 9.8 هست و لبه هاش باز مثل جي 3 با ضخامت خيلي كم و انحناي خيلي كم خود گوشي باعث خوش دست تر شدنش ...
فرض كنيم ان تو توي بقيه پرچمدارا بالاي يك ميليون آوردن ولي ان تو توي جي 4 اومده فقط 15000 هزار ، گرافيكشون خيلي قويتر از گرافيك جي 4 شده باشه ؟؟؟ آيا كسي ميتونه بگه كدوم كار به راحتي با بقيه پرچمدارا انجام ميشه ولي با جي 4 غير قابل انجام شدنه ؟ نه واقعا كسي هست اينو ثابت كنه ؟
مهندسين و متخصصين محترم : جي 2 دو سال پيش هم ميتونه همه كارها و نياز هاي من و شما رو براحتي انجام بده با اون S800‌، چه برسه به S808 ويا S810 و يا حتي اگزينوس سامسونگ ...
بر فرض مثال و يا يقينن صفحه نمايشش از اس 6 سامسونگ خيلي ضعيفتره !!! آيا از كل پرچمداراي سال 2015 ضعيفتره كه اينجوري براش موضع گرفتين ؟؟؟ يا همين جوري يه چيزي ميگين ؟
يه كمپاني براي پرچمدارش تماما از فلز براي ساختش استفاده ميكنه ، يكي فلز و شيشه را باهم استفاده ميكنه ، يكي پلاستيكي و ... ال جي هم تو جي 4 از چرم استفاده كرده ( هر كدوم از موادي كه تو ساخت گوشيا استفاده ميشه مزايا و معايبي داره ) اين كجاش ايراد داره كه ال جي از چرم استفاده كرده ؟؟؟
و در آخر هر كسي طرفدار يه برندي هست كه فقط از اون دفاع ميكنه و بقيه رو سعي ميكنن بكوبونن ، سامسونگيا از هيچ برندي خوششون نمياد ، اپلي ها همينطور ، سوني باز ها همينطور ، ال جي بازها و حتي طرفداراي هواوي ، هواوي رو برتر از بقيه برندا ميدونن ، كه به نظر اكثريت مردم اين كار بچه گانه اي بيش نيست ...
كسي هست جواب سوالاي منو بده ؟

alireza f در تاریخ : 1394/2/22

درود مجدد عزیزان خوشبختانه طبق خبر موثقی که امروز خوندم شارژ سریع هم پشتیبانی میشه

http://www.zoomit.ir/it-news/20400-lg-g4-does-support-qualcomms-quick-charge-2-0-technology

مقداد م در تاریخ : 1394/2/22

دوست عزيز از بند اول شما شروع ميكنم كه شما گفتي طراحان شركتها سواد بيشتري از امثال ماها دارن اولا اينكه به دليل انحناي پشت دستكاه ، هر زمان با اون روي سطح صاف كار بشه گوشي بدجور تكون ميخوره و اين آزار دهنده ي و نشوندهنده ي اينه به طراحي پشت دقت لازم نكردن ثانيا من از شما ميپرسم آيا نظرات شما يا هر كس ديگه اي از نظرات dxo دقيقتر حرفه اي تر و كارشناسي تره ؟؟؟ ما اونهمه بررسي دقيق و نظراتي كه خوندنش بسيار زمانبر هست رو ول ميكنيم صرفا با يك توجيه :: (اونها از طرف سامسونگ حمايت ميشن) و خودمون و بقيه رو مجاب ميكنيم كه به نظرات dxo يا displaymate اهميت ندين چراكه طرفدار سامسونگ هستن ! سوال من اينه كي ميخايم موفقيتهاي يك شركت رو به پاي پول دادن بدونيم ؟؟ تا سايتي اعلام ميكنه دوربين جلوي جي٤ و اسپيكرهاش بهتره از اس٦ ، همه طرفداران الجي خوششون مياد ولي كسي حاضر نيس نظر اون سايت رو كه از ماها كارشناسيتر و كار بلد تر و حرفه اي تر هست رو در مورد مثلا كيفيت صفحه نمايش و ريزكاري هاي اون قبول كنه ؛ به عبارتي تا وقتي منطقي هستيم كه همه چي به سود الجي باشه وگرنه با نوشتن دو خط ، همه اعتبار dxomark و ديسپلي ميت رو زير سوال ميبريم و تازه خودمونم منطقي و كارشناس هم ميدونيم . شما بايد ديدگاهتون رو عوض كنين و بدونين اگه الجي توانايي هايي داره حتما شركتهايي مث سامسونگ هستن كه از اون بهتر هم كار كردن و به قول معروف دست بالاي دست بسيار است نه اينكه با اومدن كوشيي از الحي ، تصور كنين اصن مگه ميشه سامسونگ صفحه اي بهتر ازين هم بتونه بزنه ؟؟؟! و يا امكان داره صفحه جي٤ ضعيفتر از اس٦ باشه ؟؟ من نميدونم اينقد تعريف از صفحه جي٤ چي شد نتيجش ؟؟ روشنايي در حد متوسط و رنگهاي اشباع ، نهايت كار الجي بوده ؟؟؟ ضمن اينكه نميدونم شما چرا به سايتي مث displaymate عنوان "بي ارزش" رو اطلاق كردي در حاليكه اگه فردا صفحه جي٤ رو تست كنن و بگن از اس٦ بهتره ، مطمينا نظراتتونو عوض ميكني ! دوست عزيز بنده گفته بودم از ديد كسي كه طرفدار الجي هست و جي٢ يا جي٣ داره ، معلومه صفحه جي٤ رو استثنايي و بينظير در تاريخ ميدونه ولي اين نظر متعصبانه و كاملا از روي احساساته چراكه شما تصور كن اولا با مدرك اين موضوع رد ميشه ثانيا اگه بحث علاقه شخصي بياد وسط ، طرفدار فلان گوشي هواوي هم فردا مدعي ميشه صفحه نمايش اون گوشي از همه بهتره حالا ببين طرفدار موتورولا سوني شيايومي هم به اين ليست اضافه ميشن و همه شون مدعي ان ما بهترين هستيم ! چه شود اين وسط خدا ميدونه ولي وقتي سايت مرجع و تخصصي واسه بررسي صفحه نمايش مياد ميگه فلان گوشي بهترينه ، همه اختلافها بايد از بين بره و همه قبول كنن چنانچه اگه فردا بگه جي٤ صفحه اش بهتره تا اس٦ ، بنده قبول ميكنم ؛ در بحث دوربين هم كه dxo رتبه اول رو مشخص كرده و اونم جاي بحث نيس . دوست عزيز همه تلاش ما اينه افراد پولشونو بابت بهترين گوشي بدن و بدونن اين جي٤ كه با اون تبليغات راجع به صفحه نمايشش معرفي شد و با ريويو مشخص شد ايرادهايي داره مقابل صفحه اس٦ و يا اون چيپ متوسط و آدرنو نه چندان قوي و نبود سنسور اثر انگشت و نبود رم ddr4 و باتري بسيار ضعيف و نبود شارژ سريع به قول شما ، ارزش خريد پاييني داره و شما كه طرفدار الجي هستي بايد طوري راهنمايي كني كه طرف بدونه اين گوشي جز دوربين جلو و عقب خيلي خوب ، فاكتور خاص ديگه اي نداره و نبايد به خاطر اين دو فاكتور بياد دو ميليون هزينه كنه اونم به خاطر راهنمايي هاي اشتباه و دشمني با برندهاي ديگه

amir - در تاریخ : 1394/2/22

هر چند سوالات جهت دار از اشخاص با قصد خاص جواب دادن نداره

ولی خوب برای اینکه یه مقدار بقیه متوجه بشن بد نیست جوابشون رو بگیرید

1- چه ربطی داشت به موضوع ؟!
مهندسین جهان اول هم ممکنه اشتباه کنن ( کما اینکه در طول تاریخ از اینجور اشتباهات کم نداشتیم ....ناسا چکیده متخصصین دنیا رو داره .پس نباید هیچکدوم از پروژه هاش شکست بخوره .
تا حالا کلی پروژه اشتباه داشتن ... موشک 500 متر از سکوی پرتاب فاصله نگرفته منفجر شده یا کلمبیا داشت به مدار زمین بر میگشت تکه تکه شد و 7 نفر فضا نورد با چند میلیارد دلار پول پودر شدن )

2 - شبیه به قبلی مگه هر کس قراره راجع محصول تجاری( که ساختن تا باهاش کار کنه) اظهار نظر کنه باید مدرک phd طراحی و ساخت هم داشته باشه تا راجع بهش بتونه حرف بزنه ...معیار تعیین کنه و مقایسه اش کنه با بقیه ؟
( هرکس الفبای رانندگی رو میشناسه یا حتی نمیشناسه وقتی سوار مثلا هیوندای آزرا میشه متوجه میشه از خیلی جهات نسبت به پراید یا 405 بالاتره .
تا حالا به کسی گقتی مگه مایکل شوماخری که در مورد قدرت و شتاب و هندلینگ ماشین بتونی صحبت کنی ؟
یا پرسیدی مگه چند تا واحد ایمنی فعال و غیر فعال پاس کردی که میدونی امنیت پراید نسبت به خیلی از ماشینها پایینتره ؟ )

3 - مگر شما میتونی به مردم بگی چرا دوست دارید بهترینها و قویترینها رو دست بگیرید ؟
وقتی طرف داره پول میده ... دستگاههای موجود هم هر سال با تکیه بر همین موارد آپولو هوا کردنی پیشرفت میکنن و همون هزینه پارسال رو ازت میگیرن دستگاه دو برابر قویتر بهت میدن چرا طرف نگیره ؟
اگه بنا بر نیاز واقعیه و کار راه انداختن خیلی از گوشیهای 2012 هنوز کفایت همه کاری رو میکنن
این 3 ساله با دید شما دنیا باید سر یه نقطه می ایستاد .
حالا شما این سوال رو بابت اینکه از ضعف نسبی جی 4 ایراد نگیرید مطرح کردی
مشکلت این نیست که سطح نیاز مردم چیه

4- چرا شما در مورد موضوعی که ازش مستندات و اطلاعات قابل ارایه نداری صحبت میکنی و نادانسته اتهام میزنی ؟
اگر سامسونگ مثلا اس 6 امسال قویترین گوشی بازاره به پشتوانه امکانات و همون تستای آپولویی که در بند قبل گفتید بنچمارک گرفتن قویترین شده. بعد سایتها اینو نوشتن.
جی 4 یا ام 9 که قویترین نبودن به ادعای شما سایتها پول بگیرن سامسونگ رو قویترین معرفی کنن ! جالبه شما دلایل روشن رو ول میکنی از بقیه میپرسی چرا طبق حدس و گمان و ادعا نمایید اینجوری فکر کنید !

5 - با جنگ و دعوا و تعصب همه مخالفن....
ولی شما به بحث و توصیف و مقایسه اونم برای راهنمایی خریدار نمیتونی بگی جنگ و دعوا نکنید سودش رو شرکتا میبرن.
اگر اینجا یه سایت با بیس تجاریه و هدف ارایه اطلاعات به خریداره ....
خریدار بابت انتخاب محصول مناسب سود میبره ( مگر اینکه شما معتقد باشی همه شرکتا بوجود اومدن که فقط جیب مصرف کننده رو خالی کنن و این وسط نه رقابتی هست نه پیشرفتی نه نظر مشتری جایی لحاظ میشه که در اونصورت نمیدونم شما اینجا چکار میکنی و چرا اصلا ابزار دیجیتال میخری ؟ )

و نهایت امر شما این سوالات عموما بی ربط رو بعنوان مقدمه مطلبت ذکر میکنی که بعد وقتی خودت بر خلاف همون چیزایی که پرسیدی بخوای چند مورد در باب جی 4 رو اثبات کنی و بگی این دو سه مورد مد نظر من بجای اون موارد نداشته مد نظر شما !
خیالت راحت باشه کسی ازت ایراد نمیگیره

محسن م در تاریخ : 1394/2/22

کلا تو این رنج قیمت گوشی ها میتونند همه بازی ها رو اجرا کنند، حالا اینکه مشکل لگ داشته باشند چیزی نیست که رو کاغذ بشه نتیجه گرفت. در مورد این گوشی هم چیزی که برای من یکی بیشتر اهمیت داره طراحی بدنه گوشیه که از نظر من زیاد جالب نیست. اندازه گوشی برای من مهمه که باز هم زیاد مناسب یک گوشی نیست. دوربین خوبی داره. اینکه باتری گوشی قابل تعویض هست خیلی مزیت مهمیه
ولی در کل طراحی و سایز گوشی از نظر من مهم ترین دلیل هایی هستند که باعث میشه من گوشی های دیگه رو به این ترجیح بدم. وگرنه قرار نیست کار گرافیکی روی گوشی انجام بدم که برام مهم باشه سخت افزار گوشی تو بنچمارک یکم ضعیف تر عمل کرده.

ahmad k در تاریخ : 1394/2/22

سلام

جای تعجب داره برای یک گوشی که هنوز وارد بازار نشده اینقدر مزایا و معایب شمارده میشود در حالیکه هنوز هیچکش از نزدیک این گوشی را ندیده چه برسه بخواد اونو توی دست بگیره و باهاش کار کنه.
فکر میکنم بهتره اینقدر عجله نکنید و اینطور اسیر تست های بیهوده و مغرضانه این سایتها نشوید.
جهت اطلاع و به عنوان اولین نکته خدمت آن دسته از دوستانیکه نبود شارژ سریع را یک نقطه ضعف این گوشی بیان کرده بودند عرض میکنم که خوشبختانه و یا متاسفانه ال جی رسما وجود شارژ سریع در این گوشی را رسما تایید و اعلام نمود.
حالا دوستانیکه کار را به جایی رسوندن که به یک گوشی پرچمدار لقب میان رده میدن عرض میکنم صبر کنید تا گوشی بیاد و بعد قضاوت کنید.الان یه کم برای اظهار نظر زوده.

ahmad k در تاریخ : 1394/2/22

سلام دوست عزیز
فکر میکنم بد نباشد قبل از هرگونه اظهار نظر کمی تحقیق کنیم و زود عجله نکنیم و در مورد چیزی که نمیدانیم و علم و تخصص آنرا نداریم اینطور قضاوت نکنیم.
شما اگر تخصص عکاسی دارید بهتر است در همان زمینه ای که تخصص دارید نظر دهید...
جهت اطلاع شما و برخی از دوستان که به ضعف این گوشی در زمینه شارژ سریع ایراد گرفتند بگویم که این گوشی از تکنولوژی شارژ سریع بهره مند است و این موضوع را هم ال جی رسما تایید و اعلام کرده است.

arch p در تاریخ : 1394/2/22

دوست عزیز همه به نظرات هم احترام میزارن
حالا اگرم بحث جدی تر میشه چون بعضی اساتید فکر میکنن متعصب نیستند ....
با اون تیکه ای که شما میگید اونا عقلشون بیشتره کاملا مخالفم چون الجی کلا گوشیهاش زشت هست باز اگرم بخاد برگرد به نسخه ی اپتیموسش که برگشته دیگه..... من پیش بینی شخصیمو میگم شما هم بگو هرکسی بگه ولی به نظر من این گوشی ابروشو برد شاهکارش که g3 باشه دیگه برو تا بقیه...
من پیش بینی میکنم این گوشی فروش زیادی نداره نسبت به g3حالا شما میگی داره اینو من و شما که نمیتونیم بگیم مردم و 6 ماه دیگه حداقل مشخص میشه ولی خداکنه حرف الان من یا شما درست از اب دربیاد چون به اعتبار صحبت هامون اضافه میشه
هرکسی تجربیات خودشو میگه بر اساس میزان درک و فهمش ولی اون چیزی که معتبر میکنه کسیرو گذشت زمان هست...

shayan m در تاریخ : 1394/2/22

شارژ سریع داره :

http://www.digikala.com/News/News-6645/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-lg-g4-%D8%A7%D8%B2-%D9%81%D9%86-%D8%A2%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%B9-2-0-%D9%BE%D8%B4%D8%AA%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AF

amir - در تاریخ : 1394/2/22

دوست عزیز شما صورت مساله رو عوض میکنی فکر میکنی مساله حل میشه ؟

این حرفا چیه ( عین همین حرفو راجع به زد 4 هم میزنن )

اگر پرچمدارهای ال جی سری جی بوده تا حالا چند مدلش بیرون اومده جی 4 هم مدل جدید همون سریه با همون تعاریف

کما اینکه پرچمدارهای سونی اسمشون زد هست و زد 4 جدیدترین اون رنجه.

دیگه ماده و تبصره و بند که نداره.

این شرکتها هر سال یه سری پرچمدار دارن .
زمان معرفی... قیمت ...امکانات... مشخصات و بقیه اش هم چند ساله معلوم بوده.

تصادفا امسال که کوالکام خراب کرده همه یادشون افتاده اینایی که به اسم پرچمدار معرفی کردن قرار بوده میانرده باشن یا واسه بازار خاص !

بین این سه تا که بیشترین وابستگی رو به کوالکام داشتن فعلا بهترین کارها رو ال جی و اچ تی سی کردن که از 810 در پرچمدارهاشون استفاده نکردن یا پرچمدار رو سریع تغییر دادن.

سونی هم که ماشالله مثل همیشه تاخیر داره حالا زد 4 چی میشه که بماند.

alireza s در تاریخ : 1394/2/22

با عرض درود و خسته نباشی ب تمام طرفداران و منتقدین عزیز.
دوستان گرامی بنده بعد از بررسی نظرات تمام شما سروران گرامی تصمیم گرفتم که بعد از مدت ها دوباره به جمع شما بازگردم و تجربیات و نظر خودمو با شما در میان بگزارم .
دوستان عزیز من نزدیک 4 سال هست که از محصولات الجی( 4X HD -G PAD 8 ) سونی (Z1) لومیا (925) در ضمینه ی گوشی و تبلت استفاده کردم .
من ب دلیل اینکه شغلم عکاسی هست معمولا از بیشتر استفاده ام از دوربین بوده است و نهایتا دوربین فاکتور اصلی من برای خرید بوده است که فکرکنم جی 4 بهترین انتخاب برای عکاسان است .
دوستان عزیز من هم مثل شما قبول دارم که شرکت الجی در جی 4 کمبود های چشمگیری را قرار داده که بدترین آن از دید اینجانب نبود شارژ سریع هست .
اما صبرکنید قبل از هر چیز بگم که تا زمانی که قیمت گوشی در ایران مشخص نشود ب هیچ وجه نمیشه ادعا کرد که خرید گوشی نسبت ب سایر پرچم داران ب صرفه هست یا خیر . (امیدوارم سیاست های درست اتخاذ شود )

اما قبل از نظرم راجب گوشی از شما عزیزان چند سوال دارم ؟
1 - آیا طراحان و مهندسین یک کشور جهان اول از من و شما سوادشان کمتر هست ؟

2 - آیا ما ایرانیان تا 20 سال دیگر میتوانیم چنین چیزی بسازیم که اینطور همگی جبهه ی کارشناسی ب خود گرفته ایم و طوری باهم بحث و جدال میکنیم که انگار همگی از بالاترین دانشگاه های جهان تخصص خود را گرفته ایم؟؟

3 - مگر شما با گوشی خود آپلو هوا میکنید که اینقدر بنچ مارک قدرت آن برایتان مهم است تا روان بودن آن ؟؟

4 - چرا ب نقد سایت هایی که بودجه ی خود را مثلا از سامسونگ یا هر شرکت دیگری دریافت میکنند اعتماد میکنید ؟

5- چرا بر سر علایق یکدیگر باهم جنگ و دعوا میکنید ؟؟ سودشو شرکت های کلان میبرند چرا شما اعصاب خودتون را خرد میکنید ؟

دوستان عزیز از دید من در زیبایی جی 4 هیچ شکی وجود ندارد اوج لوکس بودن در کنار خمیدگی کم آن ، جی 4 را واقعا منحصر ب فرد کرده و باز هم هیچ شکی در کیفیت صفحه نمایش آن وجود نداردب جای نقد این سایت های کم ارزش ب سراغ تحقیق راجب صفحه ی کوانتوم بروید تا متوجه ی کیفیت آن شوید .
دوربین و کیفیت صدا هم که اینطور که روی کاغذ هست بسیار عالیست . تاچ هم که سلولی شده .
قبول دارم گوریلا گلس 3 قدیمیه و رم DDR4 نیست و سنسور اثر انگشت هم که نیست اما در عوض سنسور جدید تنظیم رنگ عکاسی و لرزشگیر قوی تر و فوکوس لیزری جای کمبود ها را پر کرده است.
فعلا دیگه تا قیمت گوشی مشخص نشه و با گوشی کار نکنیم نمیتونم هیچ کدام از ما نظر قاطعی راجب گوشی بدهیم .
در پناه پروردگار شاد باشید .
بنظرات هم احترام بگزارید متخصصین عزیز

مقداد م در تاریخ : 1394/2/21

سلام . من با بحث اون اقا كاري ندارم كلا عرض كردم اين گوشي معايب زيادي داره و ارزش خريدش پايينه ؛ حالا در مورد بحث رم هم شما بايد اينو با گوشي هاي مطرح فعلي بازار و گوشيهايي كه تا چند ماه ديگه معرفي ميشن مقايسه كني تا ببيني استفاده نكردن از رم سريعتر لازم بوده يا نه . همينطور آدرنو٤١٨ و اس٨٠٨

سیدمحمد ا در تاریخ : 1394/2/21

اشتباه شما ( از نظر من ) همینه که فکر می کنین قدرت سی پی یو به کلاکشه !!!!

نه خیر

810 با کم کردن کلاک هم قدرتمند تر از 808 هست
در واقع مثه اینه که ماشین رو تو سربالایی ( حجم کار کشیدن بالا از سی پی یو ) بزاری دنده سنگین که موتور ( تو این مورد ) داغ نکنه و مصرفش کمتر بشه ولی همچنان فشار زیادی رو تحمل کنه

ولی بازم دنده یک پورشه ( اسنپ 810 ) قدرتمند تر از دنده پنج هیوندای ( اسنپ 808 ) هست ...

سیدمحمد ا در تاریخ : 1394/2/21

منم که همینا میگم عزیزم !
دوستان نمی خوان این رو قبول کنن که چندگانگی در بین طراحان سخت افزار و بدنه ی g4 باعث این گوشی میان رده شده :/
تمام حرف منم به صورت خلاصه همینی بود که شما فرمودید

سیدمحمد ا در تاریخ : 1394/2/21

دوست عزیز باز هم اشتباه در برداشت !
من فقط سواد بسیار کم خودم رو در اختیار دوستان گذاشتم
هیچوقت سعی نکردم کسی رو قانع کنم .....

در مورد چیپ هم باید بگم وقتی شما میگی این گوشی داره سعی می کنه قابل استفاده باشه و به قدرت اهمیت نمیده یعنی همینی که من گفتم

این گوشی میان رده است منتها میان رده ی کلاس 10

سیدمحمد ا در تاریخ : 1394/2/21

اگه اینجوری حساب کنین که پس پراید هم بهترین ماشین دنیاست چون مهندسای سایپا بیشتر از من و شما میدونن :/
مهندسای الجی بیشتر از ما میدونن ولی مهندسای شرکت کوالکام هم بیشتر از اونا میدونن چون بهترین متخصصای دنیا هم از نظر آکادمیک و تحصیلات و هم تجربه هستند ....

این توجیه کاملا اشتباهه از نظر من

البته شما استاد من هستید ولی لحن توجیه تون خیلی مناسب نبود

سیدمحمد ا در تاریخ : 1394/2/21

حرف های شما کاملا درسته ولی بیش از حد اغراق آمیزه ....
حرف منم فقط همینه
هیچ شرکتی به معنای مطلق برتر نیست
دوستداران نباید به هودشون بقبولونن که این دستگاه بی عیبه ....

سیدمحمد ا در تاریخ : 1394/2/21

دوست عزیز اولا که تهمت نزنید !
چون من خودم قبلا سامسونگ داشتم ، اچ تی سی داشتم و الان هوآوی دارم و گوشی بعدیم هم ژیائومی خواهد بود
پس طرفدار هیچ برندی نیستم هر چند تا حالا هوآوی رو بیشتر از بقیه قبول دارم و کارآییش رو ایمان آوردم
سونی هم تا حالا خودم نداشتم :/
دوما که شرکت کوالکام و هیچ شرکت دیگه ای ارث پدرم نبوده که بخوام با تعصب نظر بدم ( مثل بعضی دوستان )
سوما که چیپ اسنپ 810 مشکل گرمایی داره و من هم منکرش نشدم ولی به اون شدتی که دوستان با آب و تاب اون رو تا حد کوره ی ذوب آهن بردند نیست واقعا ...

الجی اعتراف کرده اولین دلیلی که از چیپ 810 استفاده نکرده این بوده که مصرف باتری رو کاهش بده وگرنه تست گرمای اسنپ810 فقط و فقط چهار درجه ی سانتی گراد بیشتر از 808 بوده و اگه بیشتر بود کوالکام نمیزاشت بیاد بیرون درکل چه شما قبول کنید چه نکنید ، من سعی کردم اونچه که میدونم از این گوشی رو بگم
دوستانی که قبول دارن که خب هیچی
عزیزانی که قبول ندارند حلال کنن
و استادانی که بیشتر از من میدونن ببخشن

مقداد م در تاریخ : 1394/2/21

اسمش اگه g4s يا پلاس بود خيلي بهتر بود و ديگه كسي به چيپ و گرافيك و رم متوسطش گير نميداد ولي الجي فك كرده به خاطر اون چرم ، ميتونه حس يه گوشي فوق العاده با كلاس و تك رو به خريدار القا كنه كه با خريد اين گوشي ، شما تك هستين و همه غبطه ميخورن به گوشي شما ! و نكسي كه دنبال كلاس هست ديگه نگران باتري و چيپست و گرافيك نيست !

مقداد م در تاریخ : 1394/2/21

امير آقا سلام . بنده راستش به اين فك نميكردم شايد اشتباه كوالكوم در ٨١٠ ، در ٨٢٠ هم تكرار بشه و حرف شما كاملا درسته چراكه كوالكوم در اول اين راهه و تا بخاد جا بيفته دو سه تا سال وقت ميبره و ميتونه به فروش پرچمداراي سالهاي بعد بضي شركتا صدمه بزنه

مقداد م در تاریخ : 1394/2/21

آفرين به شما كه زود تحت تاثير قرار نميگيري و واسه پولت ارزش قايل هستي . بنده هم گفتم اگه فقط الجي رو ميپسندن منتظر پرچمدار بعدي بايد باشن ناچارا هم به دليل اشتباه كوالكوم هم كم كاري هاي الجي

مقداد م در تاریخ : 1394/2/21

نظر شما از روي تعصب هست و كاملا مشخصه به خاطر علاقه تون به الجي حتي اگه جي٤ از ddr1 هم بهره ميبرد بازم اونو بهتر از ddr4 ميدونستي ! بعدشم طرفدار سامسونگ چيه ؟؟؟! يني اگه من بگم اسنپ٨٠٨ اصن در سطح اكسينوس ٧٤٢٠ نيس دروغ گفتم ؟؟ يا بگم آدرنو ٤١٨ عملكرد متوسطي داره يا بگم باتري اين گوشي بسيار ضعيفه و رم ddr4 بهتره تا ddr3 ميشم كسي كه واقعيات رو نميگه ؟ يا بگم صفحه اين گوشي در مقابل اس٦ يه صفحه خوبه نه بيشتر چي؟ شما كه طرفدار الجي هستي و نقاط ضعفش رو دوس نداري ببيني و دوست هم نداري كسي بهت بگه ، مطمينا با ديدن اين گوشي به وجد اومدي ولي بذار بقيه كه مردد هستن در خريد و پولشونو به زحمت به دست آوردن ، چشماشون وا بشه و نقاط ضعف رو بدونن

مقداد م در تاریخ : 1394/2/21

سيد جان حرفت درسته و كساني كه طرفدار الجي هستن بايد خريدار رو درست راهنمايي كنن نه اينكه بگن اين آدرنو و اين چيپ خيلي هم عالي هستن يا بگن همين رم ddr3 كار راه اندازه و تفاوت خاصي با ddr4 نداره . واقعيت اينه جي٤ غير يك دوربين و دوربين سلفي خيلي خوب ، فاكتور اغوا كننده و مسحور كننده اي نداره كه به خاطرش حداقل دو تومن پول بده كسي ؛ چرا اگه با ١ تومن وارد بشه گزينه خوبيه ولي متاسفانه همين الان هم اين گوشي در خيلي از زمينه ها در سطح يه پرچمدار سال ٢٠١٥ نيس و چيپ و گرافيك و رمش كه كاملا در سطح يه ميان رده هست و مظمينا با اومدن گوشيهايي مث نوت٥ و آيفونهاي امسال ، اشتباهات و كم كاريهاي الجي خيلي بيشتر رو مياد . البته يكي از دلايلي كه باعث ميشه فروش اين كوشي مث ام٩ ضعيف باشه ، اشتباه كوالكوم بوده ولي به هر حال اين گوشي ارزش خريد پاييني داره

مقداد م در تاریخ : 1394/2/21

دوست عزيز شما با طرفداري من از سامسونگ يا هر برندي چيكار داري ؟ من بهت واقعيات رو گفتم حالا طرفدار هر برندي باشم مهم نيس ؛ مثلا گفتن اينكه اسنپ٨٠٨ در سطح يه فلگشيپ سال ٢٠١٥ نيس يا آدرنو٤١٨ يا اون باتري بسيار ضعيف يا نبور رم ddr4 ، نشون دهنده اينه كه قصد انتقاد بيجا داريم ؟؟ انتظار داري من بيام بگم بچه ها آدرنو٤١٨ از T760 خيلي بهتره و حداقل حداقل برابري ميكنه با گرافيكهاي چيپA9 و A9x و آدرنو٥٣٠ و نوت٥ ؟؟! يا بگم نبود ddr3 خيلي هم خوبه و اصن ddr4 نياز نيست ؟؟! يا بگم بچه ها باتري جي٤ از اس٦ و بيشتر گوشيهاي مطرح بهتره ؟؟! خود شما به اين معايب به چشم مزيت نيگا ميكني ديگه درسته ؟! وقتي سايتي اعلام ميكنه فلان گوشي الجي رم ddr3 داره شما حرف اونو ميپذيري ولي وقتي بگه صفحه جي٤ مقابل اس٦ حرف زيادي برا گفتن نداره و روشناييش ٤٥٠ نيت هست مقابل ٥٦٠ نيت اونوقت شما قبول نميكني ؟!! الان اون كارشناسان فون ارنا با خود گوشي كار كردن يا با ماكت اون كه گفتن روشنايي صفحه اش معموليه ؟ يا مشخص كردن رنگهاي صفحه اش طبيعي نيس برعكس اس٦ هم الكي بود ؟ شما كه سال ٢٠١٢ به همه ميگفتي ddr3 بهتره و منطقي بودي ، الان خودت داري نظر معتبرترين سايتها رو اشتباه ميدوني ! نه برادر ، شما كه منطقي بودي الانم بايد واقعيات رو بپذيري چه به ضرر الجي باشه چه به سودش ولي اگه اينهمه معايب رو مزيت ميدوني و هركي نقد به جايي كنه ، به اون ميگي الكي گير نده ، پس بدون حرفات از روي تعصبه و شما وقتي از روي منطق حرف ميزني كه همه چي به سود الجي باشه

محمد A در تاریخ : 1394/2/21

http://toranji.ir/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D9%84%D8%AC%DB%8C-%D8%AC%DB%8C-4-%D8%A8%D8%A7-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C/
اینم برای شما که مدرک میخواید.سنسور دوربین یک سنسور 16 مگاپیکسلی به نام IMX 234 ساخت سونیه.
سامسونگ که ایزوسلش خیلی کیفیت داره بازم اومده از سنسورای سونی استفاده کرده.چه برسه به الجی!
در مورد dxo mark خیلی هم معروفه.همونطور که بلافاصله بعد از ورود آیفون 6 اونو بررسی کرد و همینطور اس6 و نوت 4 و زد3 و زد2 و جی2 و ...حتی اکسپریا زد!!!!
اصن گیریم که معتبر نباشه(که هست)امتیاز های جی اس ام آرنا و فون آرنا چی؟
نکنه اونا هم بروز نیستن؟!
یعنی dxo همی چی رو بررسی میکنه غیر از جی 3 و جی4؟(که کماکان میبینیم که جی 2 رو بررسی کرده)
البته جی4 مطمعنن بررسی میشه و ایمان دارم اول هم میشه.حرف من سر شرکت سازنده لنزه.
در ضمن جی4 فقط دوربینش خوبه.تمام!

محمد A در تاریخ : 1394/2/21

دقیقا آقا سید.
من هرچی میگم این طرفدارا اصن تو کتشون نمیره.
میگم رم های نسل قبله میگن چه فرقی داره هردوشون پرسرعتن.
میگم پردازنده در حد میان ردس میگن اسنپ 801 هم همه چی رو اجرا میکنه.
میگم باتری در حد همون جی 3 یا پایین تره میگن اشکال نداره یه روز رو ساپورت میکنه
میگم چرم پشت هم مانع انتقال گرماس و هم گرون کرده و هم اگه خراب بشه مشکله میگن نه طراحیش بهترینه.
تازه جدیدا یه مقایسه هایی اومده که صفحه نمایشش از اس6 و آیفون 6 پایین تره.
دوربینش هم شاید اول باشه اما زد3 که مال 7 8 ماه پیشه داره باهش رقابت میکنه.
خو دیگه این بدبخت چی برای رقابت داره؟!
بچه های متعصب این لینکارو سر بزنن:
http://www.phonearena.com/reviews/LG-G4-vs-Apple-iPhone-6_id3999
و:
http://www.phonearena.com/reviews/LG-G4-vs-Samsung-Galaxy-S6_id3997
یعنی کسی پیدا میشه برای هیچی! پول یه فلگشیپ بده؟!
به امتیاز هایی که به صفحه دادن توجه کنید!
به کلماتی چون exellent یا poor یا average یا good

فرید ک در تاریخ : 1394/2/20

دوست من اصلا بحث ساخت سخت افزار توسط شرکت‌های ثانوی مثل کوالکام اینجوری نیست که!
این SOC باید درست کار کنه.

حالا فکر کردی اگه درست کار نکنه چی‌ می‌شه؟!
مثلا HTC معجزه می‌کنه تو این M9؟! نخیر.
با اپدیتی که میده فرکاس CPU رو پائین اورده که کمتر گرم کنه و کمتر برق بخوره. اونوقت قدرت گوشی هم مستقیم کم می‌شه.
فقط قیمت بالاتر نسبت به 808 میمونه که اون هم از جیب خریدار تو قیمت کلی‌ گوشی میاد. همین.

سحر و جادو نیست که این چیز ها!
توانایی‌؟!

امیدوارم دوستان اگه جواب منطقی‌ دارن نظرشون رو بگن.

فرید ک در تاریخ : 1394/2/20

جالبه که شما به قاب پلاستیکی اشاره میکنی‌ و میگی‌ تنها گوشی که پلاستیکی و این عیب!!

دوست من!
این گوشی ۲ مدل در پشتی‌ داره. چرم طبیعی و پلاستیک. هر کسی‌ بنا به سلیقش یکی‌ رو انتخاب می‌کنه.
رنگ بندیش هم که از همه گوشی‌ها بالا تره و فکر کنم کلا ۷ ۸ رنگ داشته باشه اگه اشتباه نکنم.

درضمن.
این هم تنها پرچم داری هستش که باطریش قابل تعویض به صورت دستی‌!
اینهمه عیب هستش نکنه از نظر شما؟!

فرید ک در تاریخ : 1394/2/20

دوست عزیز من حرفم در جواب حرف یه دوست دیگه بود که گفت بودن این گوشی نسبت به G3 پسرفت داشته!! که من هم گفتم و میگم که خیر! پسرفت نداشته!

حالا شما به من بگو پسرفت و عیب معنیش یکی‌؟!

من میگم پسرفت نداشته شما میای میگی‌ صفحه S6 نمایش بهتره؟!؟!

سیدمحمد ا در تاریخ : 1394/2/20

دوستان عزیزی که مث خود من بنده ی حقیر منتقد این گوشی هستند سختتتتت در اشتباهن ! بله اشتباه !

چون خود سازنده ی گوشی توی کنفرانس معرفیش ، این گوشی رو ⬅ میان رده ➡ معرفی کرده :/

این یعنی این گوشی نسبت به هم کلاسان خودش عااااااااااالیه حررررررررف نداره

ولی تنها مشکلی که داره قیمت در حد فلگ شیپ هست
یعنی پول فلگ شیپ رو میگیره ولی گوشی میان رده تحویل میده !!!!!

واقعا آدم نمی دونه در مورد این گوشی ، حرف الجی رو باور کنه که میگه (( جی4 میان رده است ))
یا قیمتش که در حد (( فلگ شیپه ))
یا مشخصات فنیش که به جز دوربین ، در حد فلگ شیپ 2014 و میان رده های رو به بالای 2015 هست و یه جورایی (( نه فلگ شیپه و نه میان رده ))

یه جورایی فک کنم الجی استاندارد جدیدی داره میسازه در گوشی موبایل !!!

جمع بندی کل نظراتی که تو صفحه ی این گوشی تا حالا گذاشتم :

جی4 یک میان رده ی سطح بالا است که به صورت پل موقت بین g3 و g5 ساخته شده تا بین معرفی این دو فلگ شیپ الجی ، فاصله ی طولانی نیفته ...

مقداد م در تاریخ : 1394/2/20

در سرعت هم اكسينوس٧٤٢٠ و اسنپ٨١٠ نسبت به ٨٠٨ برتري دارن هرچند زياد محسوس نيس ولي حرف شما اشتباهه اگه اينطور بود همه سراغ چيپهاي ميان رده مث ٨٠٨ ميرفتن

meisam j در تاریخ : 1394/2/20

با عرض سلام به دوستان موبایل . آآر
از نظر بنده استفاده از چرم یک پسرفت بزرگ به شمار میاد به چه دلیل؟
به دلیل این که نمیذاره هوای خنک به گوشی برسه و گوشی به سرعت داغ میکنه همانند گلگسی اس 4 طرح بلک ادیشن البته.......

ahmad k در تاریخ : 1394/2/20

سلام
دوست گرامی من طرفدار ال جی و هیچ شرکت دیگری نیستم.من تنها از محصولی استفاده میکنم که بهترین باشد.حالا هر شرکتی میتونه باشه.
شما ظاهرا متوجه مطلب من نشدید.قطعا آشنایی با چگونگی خنک سازی در دستگاههای مختلف دارم.اما متوجه نیستم شما دنبال چی هستید.شاید هم طرفدار شرکت کوالکام هستید.
دوست عزیز کوالکام یک شرکت قطعه ساز است و یک شرکت قطعه ساز باید قطعه مناسب در اختیار شرکت مرجع قرار دهد.
چیپ 810 مشکل در ساخت دارد و حرارت زیاد تولید میکند و مصرف بالایی هم دارد.
شما از ال جی ایراد میگیرید.برید کمی مطالعه و تحقیق کنید و ببینید شرکت سونی و htc هم دیگر از این چیپ استفاده نمیکنند.
اون شرکت چینی هم که میفرمایید استفاده کرده راهی غیر از این نداشته.وگرنه اگر مثل سامسونگ خودشان چیپ تولید میکردند قطعا آنها هم از 810 استفاده نمیکردند.
اون حرارت بالا با چند منفذ و بدنه آلومینیومی قابل خنک کردن نیست.
شما کمی صبر کن تا معدود محصولاتی که با این چیپ تولید شده اند به بازار بیاد و به دست مصرف کننده برسه اونوقت قضاوت کن.
ضمنا اگر نمیدانید بروید و ببینید که شرکت htc با یک آپدیت فرکانس پردازنده را پایین آورده تا بلکه بتواند با حرارت بالا مقابله کند.

ahmad k در تاریخ : 1394/2/20

سلام
دوست عزیز بزرگترینها هم در طول زمان مرتکب اشتباه و شکست میشوند.اگر به گذشته نگاه کنیم میبینیم شرکت بزرگ مایکروسافت هم با ساخت ویندوز ویستا مرتکب اشتباه شد و شکست خورد و بلافاصله با پروژه ویندوز 7 از اشتباهات درس گرفت و یک سیستم عامل خارق العاده را خلق نمود.
این طرز تفکر که شرکتها باید اشتباهات قطعه سازان را رفع کنند و به قولی ماست مالی کنند اشتباه است.در هیچ صنعتی از قطعات غیر استاندارد استفاده نمیکنند.
پروژه چیپ 810 اسنپ دراگون هم مملو از ایراد و یک پروژه شکست خورده به حساب میاید.منتهی چون سازنده این چیپ ها در دنیا محدود هستند برخی شرکتها مجبور به استفاده شدند مثل سونی و ال جی و htc و همانطور که ملاحظه میکنید سامسونگ با توانایی که در ساخت چیپ داشت از محصول ساخت خودش که بسیار برتر هم بود استفاده کرد.سونی z4 را فقط در ژاپن عرضه کرد.ال جی در پرچمدار خود از 808 استفاده کرد و htc هم برای حفظ بازار خود و جلوگیری از شکست بلافاصله چیپ را ا محصول یک شرکت دیگر در محصول جدید خود جایگزین کرد.
در دنیای صنعت امروز هیچ شرکتی به صورت مطلق برتر نیست.

alireza f در تاریخ : 1394/2/19

بازم این طرفدارای سامسونگ اومدن اینجا نظر منفی دادند
...
و اما دوستانی که هی میگن رم باید بدونن رم ddr4 نمایشی هست و فعلا کاربردی نداره جز بالا بردن قیمت
یعنی شما پول اضافه میدید برای چیزی که استفاده ای نداره براتون

الجی بهترین کارو میکنه برای خرید یه گوشی مناسب با قیمت مناسب
من خودم جی 3 داشتم فوق العاده بود و گوشی بعدیمم جی 4 هست
به افتخار الجی

arch p در تاریخ : 1394/2/19

عزیز کجاش زیباست این مثلا حتما باید تو کل جهان رای گیری بشه تا به شما ثابت شه ؟؟درسته زیبایی نسبی و سلیقه ایه ولی دیگه ببخشید به هر کسی نشون بدی میگی g3بهتره ازین !!!!!

arch p در تاریخ : 1394/2/19

سلام دوستان و طرفداران الجی
سلیقه ی شخصیمه که g3خیلی خوشگلتر و خوشدستر از اینه متاسفانه از شرکتی که بیاد دکمه پشته گوشی بزاره بعید نیست تبریک به کسایی که g3 دارن و داشتن
یکم شبیه اپتیموس زده اینو ولی چرا اینجوری و پسرفت کرده گفتم بازم چون شرکت الجی زیاد اینکاره نیست و بازار امسال که هیچی تا 5 سال دیگرو از دست خواهد داد تا مردم داشتن از g3به الجی اعتماد میکردن که این شاخ شمشاد رو شد((:
موفق باشید

azad a در تاریخ : 1394/2/19

دوست عزیز تمام گوشی هایی که چیپست 810 استفاده کردن اپدیت جدید دادنو فرکانس کاریشو محدود کردنو اوردن پایین
مطمئن باش مهندس های ال جی از شما بیشتر من و شما میدونن که از 808 استفاده کردن
خود شرکت کوالکام هم دیگه 810 نمیزنه رفته برا چیپست 820 با هسته مخصوص kryo

Reza k در تاریخ : 1394/2/19

قابلیت شارژ سریع هم نداره !!!! پ این چه گوشی ایه ؟؟ میدونم حالا میگین به باطری فشار میاره و اینا ! اما الان عصر رقابته !!
میخواستم این گوشیو بخرم اما دیدم که جی 2 خودم بهتر از این از آب در اومد !
کلا تو سری ال جیا جی 2 اولین و آخرین گوشیه شاخ الجیه که با اندروید 5 معرکه شده !

محمد A در تاریخ : 1394/2/19

بقول یکی از دوستان :
الان دیگه بحث روون بودن در میون نیست.الان بحث بین انتخاب خوب و خوبترینه.
وگرنه اسنپ 801 هم همه چی رو روون اجرا میکنه.

saeed a در تاریخ : 1394/2/19

دوست من تو همش داری مقایسه های اشتباه میکنی که حرف خودت رو به کرسی بشینی!!!

بابا رادیاتور جزئی از ماشین هست که سازنده ماشین اون رو برای خنک کاری موتوری که خودش برای ماشینش ساخته قرار میده،موتور رو که یه شرکت مجزا طراحی و تولید نمیکنه بده به شرکت سازنده تا بزاره رو ماشین!!!بعدش رادیاتور بزارن تا خنک کنه موتور رو!!!همه اجزای ماشین(اجزای اصلی)تو همون شرکت طراحی و ساخته میشن

واقعا حرفای شما کاملا از روی تعصب نسبت به کوالکام هست یا احتمالا برند مورد نظرتون که به ادعای خودتون گرماش رو مهار کرده(اصلا منظورم سونی نبودا!!!)

با عرض معذرت حرف شما درست نیست!!مثل این میمونه که میگین کوالکام جنس خودشو معیوب داده بیرون چون میدونسته شرکتای مصرف کندده توانایی برطرف کردن عیب رو داشتن!!!

شما معلومه که اصلا اطلاعاتتون در مورد موبایل و سخت افزارش کامل نیست!!!آخه جنس بدنه چه ربطی به دمای تولیدی پردازنده داره؟یعنی باید شرکتای سازنده موبایل با توجه به چیپست جنس انتخاب کن!!!!؟؟؟؟تا اونجایی که من میدونم ضریب انتقال حرارتی شیشه به مراتب پایین تر از چرم هست یعنی بیشتر گرما رو محبوس میکنه و سختر تر از چرم گرما رو از خودش عبور میده،پس چرا سامسونگ که تو گوشیش از شیشه استفاده کرده گوشیش داغ نمیکنه؟یا چرا اچ تی سی که بدنه تمام آلومینیومی داره و به ادعای شما چرم استفاده نکرده چرا بیش از اندازه داغ میکنه؟

با توجه به این سوالا میشه پی برد که گرمای پردازنده باید تو مراحل طراحی و ساختش برطرف بشه نه تو مرحله مونتاژ روی یک دستگاه خاصی موبایل!!!

شما میخوای قبول کن میخوای نکن کوالکام واقعا تو طراحی و ساخت اسنپ 810 افتضاح عمل کرده چون اولین تجربه اش تو ساخت چیپست 8 هسته ای با فناوری بیگ لیتل بوده دقیقا مثل اولین سری های اگزینوس سامسونگ که تو اس 4 افتضاح بود

من طرفدار الجی نیستم الکی بهم انگ طرفداری نزنید ...

amir - در تاریخ : 1394/2/19

دوست عزیز

توجیه بی اساس که نمیخوایم بکنیم

چرا هم کاربر تفاوت حس میکنه هم کسی از پرچمدار 2015 انتظار نداره سرعتش اندازه پرچمدارهای پارسال باشه.

منتهی بحث اجباره .

وقتی ال جی و بقیه چیزی برای جایگزینی با محصول مشکل دار کوالکام ندارن مجبورن یه جوری قضیه رو رفع و رجوع کنن.

808 هم خیلی از 810 بهتر نیست چون سازنده این چیپها تجربه اجرای معماریهای جدید رو نداشته.
منتهی قضیه انتخاب بین بد و بدتر بود.

808 درسته ضعیفتره ولی لااقل بابت مصرف و گرماش تمام وقت زیر ذره بین نیست.

مقایسه فون آرنا بین جی 4 و اس 6 رو ببین متوجه میشی تفاوت جی 4 در زمینه سرعت و مصرف با اس 6 هنوز خیلی زیاده .

منتهی وقتی 810 رو هیچکس نتونست ازش روی رزولوشن qhd کار بگیره ( از نوت 4 که پارسال سعی کردن و نشد تا اچ تی سی که ام 9 رو میخواست qhd کنه با این چیپ نتونست ام 9 پلاس رو با چیپ مدیاتک qhd کرد ) و این چیپ حتی با رزولوشن fhd هم داره اذیت میکنه داستان به اینجا ختم میشه.

احتمالا ال جی و سونی هم مجبور میشن مثل اچ تی سی برن سراغ مدیاتک

amir - در تاریخ : 1394/2/19

دوست عزیز

مشکلات اسنپ دراگون 810 ربطی به ال جی و بقیه نداره که شما داری رادیاتور ماشین رو با این چیپ مشکل دار مقایسه میکنی.

اسنپ دراگون 810 واقعا یک چیپ ضعیفه از نظر مصرف توان و نتیجتا گرمای تولیدی.

امسال هم نگاه کنی چند تا محصول انگشت شمار ( در مقایسه با بقیه محصولات سری 800 که در چند ده مدل گوشی استفاده میشدن ) اجبارا از این چیپ استفاده کردن همگی هم پشیمون !

اچ تی سی که سریعا ام 9 پلاس رو برای جلوگیری از اشتباهی که با ام 9 کرده بود معرفی کرد با چیپست مدیاتک

ال جی مجبور شد روی پرچمدارش 808 رو نصب کنه و به قیمت کاهش سرعت حداقل بخش قابل کار بودن جی 4 رو حفظ کنه.

سونی با کلی تاخیر زد 4 رو معرفی کرد هنوز وارد بازار نشده داره رسمی و غیرررسمی میگه این پرچمدار 2015 ما نیست به چشم یه محصول بازار داخلی ( یا هر بهانه دیگه ) نگاهش کنید .

اسنپ 810 یه مشکل بزرگ بود و هر شرکتی دسترسی به منبع جایگزین داشت زیر بار اولین تجربه کوالکام روی معماری که ازش هیچ تجربه ای نداشت نرفت

شما به زور و ضرب که نمیتونی دنیا رو قانع کنی یه چیپ مشکل دار رو چرا استفاده نمیکنن.

کوالکام تا بیاد روی بیگ لیتل تجربه کسب کنه و بازار امسالش که حداقل نصف شده رو درست کنه شاید 2 سال طول بکشه .

این چیپ هنوز تجاری نشده بود همه با شایعه سازی منتظر 820 نشستن .
حالا 820 که هنوز هیچکس وجودش رو تایید نکرده اگرم بیاد چون مشکل تجربه کوالکامه نه شماره چیپ

سجاد ا در تاریخ : 1394/2/19

مقداد جان اقا درسته حرف شما ولی نمیدونم چرا اون موقه سر الجی اپتیموس جی که الجی اولین شرکتی بود که تو سال 2012 گوشی با رم ddr 3 داد من خودمو میشکتم و میگفتم اقا ddr 3 الجی جی بهتر از نوت 2 هست که داشت از ddr 2 استفاده میکرد ولی خیلی ها قبول نکردن و میگفتن زیاد تفاوت نداره حالا شما میاید میگید که ddr 4 بهتر از ddr3 عمل میکنه و خیلی ها اینو قبول دارن ولی چون زد سامسونگ هستن قبول نمیکنن .
نمیدونم شما طرفدارهای سامسونگ چرا به گوشی رقیب خودتون گیر دادید الکی همه جای دونیا میدونن ضعف صفحه نمایش گوشی سامسونگ بخاطر امولد بدنش هست و تو نور خورشید ضعف شدیدی داره تو مقایسه ای که خودم انجام دادم و تو بخش نوت 4 گذاشتم برید ببینید کیفیت صفحه نمایش جی 3 تو نور خورشید تو ساعت 2 بعد از ظهر بهتر عمل کرد حالا دقیقا نمیدونم تو از چی این صفحه نمایش جی 4 ایراد میگیری سال 2014 که جی 3 با اون سخت افزار ضعیفتر نسبت به نوت 4 اول شد تو اندروید و سر دوربین وان ام 8 نوت تونست 2 بشه ولی اول تحقیق کن بعد عملا با گوشی تو نور خورشید کار کن بعد بیا نظرات ساینهای دیگه رو اینجا بزار هروقت تجربه کسب کردی بعد بیا نظر بده این یه نصیحت دوستانه بود تا با گوشی کار نکردید چیزی نگید

سجاد ا در تاریخ : 1394/2/19

سید محمد جان دادا این حرفو بهت میزنم که الجی تو جی فلکس 2 اسنپ 810 به کار برده برای حرارت نبوده که 808 به کار برده بلکه بخاطر باطری گوشی بوده که اسنپ 808 رو به کار برده درضمن گوشی سونی زد 4 بدنش شیشه هست و حرارت بهتر دفع میکنه اگه بخاطر حرارت باشه سونی چون بدنه گوشی شیشه هست تو اسنپ 810 بهتر عکل میکنه همین چیز دیگه ای هم نیست

سیدمحمد ا در تاریخ : 1394/2/19

قسمت دوم که همون حرفای خود من بود :/
قسمت اول نظرتون رو هم بگم که از کجا معلوم مثلا یه بازی مث آسفالت ، با آپدیت به نسخه های 9 و 10 برای 808 مشکل ایجاد نکنه ؟؟؟

بهتر بگم

اوایل سال 2016 مطمئنا اسنپ 808 رو تمام میان رده های رو به پایین نصب خواهد شد و قطعا شما تو ذوقت میخوره وقتی دو میلیون پول بی زبون رو پرداخت کردی و حالا بعد از پنج ماه ، مث یه گوشی پونصد تومنی شده :)))

ولی اگه 810 باشه حداقل تا یه سال میتونی رو گوشیت حساب کنی که حداقل از نظر اسمی بهتر از خیلی از گوشی هاست ...

saeed a در تاریخ : 1394/2/19

داداش گلم تا اونجایی که من میدونم نسخه عمومی جی 4 قاب پشتش پلاستیکی هست نه چرم اصل!!!

فقط یه نسخه خاص و به قول شما لوکسش هست که پشتش چرم اصل هست که بدون شک قیمت بالایی هم نسبت به نسخه معمولی داره

شایان خ در تاریخ : 1394/2/19

عزیز این لینکش برو ببین http://www.zoomit.ir/articles/mobile/19601-lg-g4-camera-six-layer-lens دیگه هم بحث راجعبه ساخت دوربین فکر نکنم درست باشه . در ضمن من نگفتم که دوربینه جلوش ساخته توشیبا نیست. در مورد ضخامت گوشی مورد مثاله من نکسوس نبود ام 9 اچ تی سی بود که با ضخامت 9.6 میلیمتری بازم دوربینش بیرون زده بود . عزیزه من گوشی باید در مرحله اول خوش دست باشه نه باریک و لغزنده که به آدم احساس بدی میده که هر لحظه امکان لیز خودرنه گوشی هست . جی 4 با ارگونومی درست و با یک انحنای خیلی خوب تو قسمت جلو و عقب یه گوشیه خوشدست هستش که به کاربر احساس خوبی رو القأ میکنه . در مورد اون سایتی که نام برید .dxomark اول اینکه این سایت تخصصی موبایل نیست . بعد هم مطالبش هیچ کدوم آپدیت نبودن طوری که حتی اگه نام جی 4 رو تو جستجوی سایتش میزدی توش وجود نداشت. پس لطفاً به اینجور سایتا اکتفا نکنید .

مقداد م در تاریخ : 1394/2/19

دوست عزیز ایرادهایی به این گوشی وارده مث 1-استفاده از اسنپ808 (البته کار صحیحی بوده از 810 استفاده نشده ولی مسلما قبول داری 808 هم در سطح یه فلگشیپ نیست و بیشتر برای گوشیهای سطح متوسط کاربرد داره )
2- گرافیک متوسط آدرنو418
3- عدم استفاده از رم ddr4 البته شاید بگی ddr3 هم عالیه و کار راه اندازه ولی وقتی سامسونگ اومده از رم سریعتر بهره برده شما نباید سطح انتخابتو محدود کنی
4-باتری بسیار ضعیف که متاسفانه در بهترین حالت با جی3 که همه از عمر باتریش شاکی بودن ، برابره و با یه استفاده متوسط قطعا باید روزی یه بار شارژ کنی و اگه بیشتر کار کنی که در عرض 2 روز باید 3 بار شارژش کنی و فقط عمر باتری جی4 از سیکس اپل بهتره و کمتره از ام9 اس6 و سایر گوشیها
5-روشنایی معمولی صفحه نمایش که اصن در سطح اس6 و سیکس و اس6 اج و ذد3 نیس و از همه روشنایی کمتری داره این ینی زیر نور خورشید باید برای این گوشی گرون قیمت با دست سایه درست کنی تا بتونی یه چیزایی ببینی و این خیلی بده واسه فلگشیپ سال 2015
6-رنگهای صفحه اشباع هستن و امتیاز poor گرفته از فون ارنا که مییتونی بری و ببینی اگه باور نداری
7-کلا کیفیت صفحه در سطح اس6 نیس و تبلیغاتی اغراق آمیز راجع به اون شده و نظر فون ارنا همین بوده و با این عیب های صفحه ، مطمینا displaymate هم این صفحه رو در سطح عالی نخواهد دونست
8-استفاده نکردن از گوریلای 4 که میدونی مقاومتش بیشتره در مقابل سقوط
خلاصه اگه بین سامسونگ و الجی گیر کردی بهت میکم با این معایب ، اصن پولتو به جی4 نده عوضش منتظر نوت5 باش یا اگه سامسونگ نمیخای و الجی رو ترجیح میدی، با گوشی فعلیت بساز و منتظر فبلت الجی امسال باش که شاید از اسنپ820 که معماری 14 نانومتریه و ARM A72 داره استفاده کرده باشه . به هر حال جی4 جز یه دوربین خیلی خوب و دوربین سلفی خیلی خوب و اسپیکرهای خوب ، فاکتور شاخصی نداره که بخای بابتش حداقل حداقل 2 تومن پول بدی و خودت میدونی اسپیکر بهتر و دوربین سلفی و دوربین در حد عالی ، فاکتورهای اصلی خرید نیستن

علی میرزا م در تاریخ : 1394/2/19

طراحی گوشی های ال جی صفره

خیلی خیلی بد فرم و بی ریختن

سیدمحمد ا در تاریخ : 1394/2/19

حرف شما مث اینه که بگی ماشین رادیاتور نمی خواد چون طراح موتور باید گرما رو خارج کنه :/

باز هم میگم درسته که گرمای اسنپ 810 زیاده ولی حتما سازنده ی اون ، این توانایی رو در شرکت های مصرف کننده دیده که بتونن گرما رو با طراحی درست و عدم استفاده از چرم :) مهار کنه ! وگرنه حیثیت تجاری خودش رو فدا نمی کرد چون تمام تک تک چیپ ها رو هشت مرحله تست می کنه که تست گرما هم توش هست .....

و باز هم میگم طرفدارای الجی نباید به جای انتقاد از شرکت محبوبشون ( که باعث رشد اون میشه ) سعی کنن خودشون و دیگران رو قانع کنن !

سیدمحمد ا در تاریخ : 1394/2/19

جالبه !

حتما شما اطلاعاتتون خیلی بیشتره که نمی دونید گرمای چیپ حتما با فن نباید خارج بشه

شما مقاله های در این زمینه رو فقط یه مطالعه کوتاه بکن تا متوجه بشی
خروج گرمای چیپ در طراحی گوشی موبایل با توزیع اون در سطح بدنه انجام میشه که در این دستگاه ، چرم بدنه مثل یک عایق تمام عیار عمل می کنه

گرمای چیپ اسنپ 810 درسته که از بقیه ی اسنپ ها بیشتره ولی اگه بدنه ی آلمینیومی با طراحی ریز روزنه ها در بدنه مثل ژیائومی استفاده بشه خیلی راحت دفع میشه

در کل بگم طرفداران الجی نباید سعی کنن خودشون رو قانع کنند که مشکل از چیپ هست . کارخونه ای مث الجی با اون همه ادعا نباید قدرت پردازشی رو فدای طراحی ظاهری و باتری ضعیف کنه..... والسلام

VAHID A در تاریخ : 1394/2/18

کاربر عملاً تفاوتی رو در اجرای اپلیکیشن ها و دستورات بین Exynos 7420، Snapdragon 810 و 808 حس نمی کنه
مهم اینه که اپلیکیشن ها روان اجرا بشن و لگ و تاخیر در حین اجرا پیش نیاد
LG می تونست 810 استفاده کنه اما مجبور می شد برای کاهش گرما سرعت کلاک رو با وقفه های طولانی پایین بیاره
ولی با 808 خبری از این مشکل نخواهد بود و همچنین میتونه بهتر مصرف باتری رو مدیریت کنه..

مقداد م در تاریخ : 1394/2/18

دوست عزيز استفاده نكردن از رم پرسرعت ddr4 عيب هست و شما ازتون انتظار ميره قبول كني مطلب به اين واضحي رو . حالا در مورد كيفيت صفحه نمايش جي٤ هم اگه بحث كنيم ميبينيم اونهمه تبليغات الجي فقط در حد تبليغات بوده و phonearena به بررسي اين گوشي برداخته و گفته :
Empty promises from LG — the G4's screen is far from perfect, especially when compared with the Galaxy S6's.
"تبليغات غير واقعي براي جي٤ - صفحه جي٤ هنوز با يك صفحه عالي فاصله داره مخصوصا وقتي با اس٦ مقايسه ميشه" . با تست روي دو گوشي مشخص شده ::: روشنايي ماكزيموم جي٤ حدود ٤٥٤ نيت هست كه براي يه فلگشيب با اين قيمت اصلا جالب نيس و اين يني بايد با دست ، سايه درست بشه تا بتوني چيزي رو نور خورشيد ببيني . همچنين رنگهاي صفحه جي٤ اشباع هستن و امتياز poor گرفتن در مقابل excellent اس٦ . البته اين صفحه ٢ك روي عمر باتري هم تاثير بدي گذاشته و بعد از باتري سيكس ، تنها گوشي مطرحي كه عمر باتري بدي داره همين جي٤ هست كه ٦ساعت و ٦ دقيقه دووم آورده بعدش گوشيهاي مطرح ديگه . ضمن اينكه در مقام مقايسه ، انصافا صفحه اس٦ خيلي بهتره تا جي٤ هم از لحاظ (دقت رنگ + مصرف انرژي + مقدار نيت زياد + رفلكت خيلي كمتر ) حالا ميشه منكر اين شد كه جي٤صفحه اش از اس٦ روشنتره ؟ يا رنكهاش طبيعي ان ؟ متاسفانه الجي با تبليغاتش سعي در تخريب بقيه داره و اشاره كرده بود هر ٢ك ، ٢ك نيس ! ولي با تست مشخص ميشه كيفيت صفحه هاش در حد متوسطه هرچند براي كسي كه جي٣ داشته شايد اين بهترين صفحه جهان باشه ولي در واقعيت بايد قبول كرد كيفيت متوسط ، كار جي٤ بوده ؛ الانم با توجه به اين صفحه متوسط و اسنپ٨٠٨ و آدرنو٤١٨ و نبود رم ddr4 و باتري ضعيف ، به نظرم بهترين كار اين بود اسم اين گوشي g3 s يا پلاس بود اونوقت سطح انتظارا پايين ميومد و همه انتظار يه گوشي بينظير رو نداشتن ولي با اومدن ريويو ها نقاط ضعف جي٤ رو اومده و ميتونه به فروش اون آسيب جدي بزنه و الجي بسيار بهتر بود جي٤ رو با اسنپ٨٢٠ كه بر اساس ليتوكرافي ١٤نانومتري هست و از ARM A72 بهره ميبرد معرفي ميكرد حتي اگه مجبور بود دو سه ماه معرفي اونو عقب بندازه ؛ در واقع الان اين جي٤ بايد با اس٦ و نوت٥ و زد٥ و آيفونهايي با چيپ A9 و A9x و اون گرافيكهاي هيولا رقابت كنه و صرف يك دوربين خيلي خوب و سلفي هشت مگا اصلا نميتونه كمك خاصي به الجي كنه . اميدوارم كساني كه جي٢ يا جي٣ دارن ، تصميم بهتري بگيرن و پولشونو واسه جي٥ نگه دارن .

حامد ر در تاریخ : 1394/2/18

دوست عزیز اینکه لنز دوربین رو توی ضخامت یک سانتی جا داده خیلی کار شاقی کرده مثلا؟ من خودم طرفدار پر و پاقرص الجی هستم ولی تعصبی ندارم. من از الجی انتظاری فراتر از این طراحی داشتم.طراحی g2 در زمان خودش یه شاهکار به تمام معنا بود. جا دادن یه صفحه 5.2 در اون ابعاد، باریک کردن حاشیه صفحه نمایش اون زمان فوق العاده عالی بود. قرار دادن دکمه ها پشت گوشی نوآوری بود. ولی الان g4 در طراحیش چه نکته مثبت و جدیدی رو ارایه داده که شما میگی ایرادی نداره؟ خمیده بودن گوشی رو که قبلا تو سری فلکس انجام داده بود.حالا اومده همون انحنا رو با درجه کمتری تو این گوشی به کار برده. نسبت اندازه صفحه نمایش به ابعاد سطح گوشی کمتر از قبل شده. این خودش اولین نکته منفی هست. دوم جنس بدنه هست. ما تا کی باید منتظر تولید یه گوشی فلزی از الجی باشیم؟ بابا هوآوی و سامسونگ هم دیگه الان دارن از فلز استفاده میکنن. g4 تنها پرچمدار پلاستیکی امسال هست. این از نظر شما پوئن منفی نیست؟
واقعیت اینکه که الجی امسال یه گوشی زمخت و نه چندان زیبا رو میفرسته بازار. من واقعا تعجب میکنم که در مورد این گوشی از واژه لوکس استفاده میکنید. من کاری به قدرت سخت افزاری این گوشی ندارم. فقط در مورد طراحی حرف میزنم. این گوشی حتی اگر قوی ترین سخت افزار دنیا رو هم داشته باشه با این طراحی زمخت شایسته لقب لوکس بودن رو اصلا نداره. مثل اینکه یه یه لودر یا تراکتور رو با اون قدرتش یه ماشین لوکس حساب کنی.

محمد ر در تاریخ : 1394/2/18

سال 2015 و گوشی رده بالا و خبری از حسگر اثر انگشت نیست ! اینکه از G3 عریض تر و طویل تر شده ! ال جی به فکر خودت نیستی حداقل به فکر وضعیت اندروید باش که این ماه یک درصد سقوط کرد. گوگل اگر میخواد که اندروید همه گیر تر بشه باید به شرکتها کمک کنه.

saeed a در تاریخ : 1394/2/18

داداش پردازنده رو با اسب مقایسه میکنی؟؟ :)))

به نظر من الجی کار عاقلانه ای کرده که اسنپ 810 رو تو جی 4 استفاده نکرده

مهار گرمای چیپست به عهده سازنده چیپست هست نه مصرف کننده ای مثل الجی !!!

گرمای زیادی که 810 تولید میکنه دلیلش برمیگرده به طراحی و لیتوگرافی ای که کوالکام تو ساخت این چیپست استفاده کرده،نه الجی نه هیچ شرکتی نمیتونن این گرمای بیش از حد رو کنترل کنن،نمونش هم ام 9 اچ تی سی،دیدن که کوره شده آپدیت دادن کلاکش رو آوردن پایین،سونی رو مثال زدین اونم عرضه جهانی نداره زی 4 پس ایراد داره که فقط تو بازار ژاپن عرضش میکنه دیگه

به نوت سه هم اشاره کردین که به نظر من اشتباهه،نوت سه زیاد گرم نمیکرد اس 4 بود که بیش از اندازه داغ میکرد چون سامسونگ اولین تجربه هاش بود تو ساختن چیپست،ولی الان میتونین قدرت سامسونگ رو تو ساختن پردازنده ببینین با نوت 4 و اس سیکس ها

MAHAN R در تاریخ : 1394/2/18

من موندم چطور بعضیها قاب پلاستیکی نوت 3 رو با قاب چرم اصل این گوشی مقایسه میکنن!!!! من خودم نوت 3 داشتم و اصلا هم از پلاستیک پشتش خوشم نمیومد.... اینو هم بدون تو لیست گوشیهای که تونستن بدنه چرمی بکار ببرن اگه یه سرچ ساده تو گوگل کنی متوجه میشی فقط و فقط "گوشیهای لوکس" با قیمت های نجومی بودن که از چرم واقعی استفاده کردن مثل گوشی 6 هزار دلاری تونینو لامبورگینی و یا ورتو و....... تازه چرمهای بکار رفته در اونها با اینکه از چرم های گرانبها بوده ولی به زیبایی G4 در نیومده! من خودم از طرفداران سامسونگ هستم ولی ساخت این گوشی رو چه از نظر زیبایی چه سخت افزاری تحسین میکنم....

MAHAN R در تاریخ : 1394/2/18

فکر کنید اگه امکان خرید رنگهای مختلف چرم قاب پشتی گوشی باشه چقدر تنوع میشه ایجاد کرد!... من واقعا موندم که بین این و نوت اج کدوم بگیرم..

ahmad k در تاریخ : 1394/2/18

دوست عزیز من و بسیاری از دوستانم انواع مدلهای نوت 4 و 3 را دارند.میشه بفرمایید کدام مدلش از چرم استفاده کرده؟؟؟؟؟
سامسونگ فقط با استفاده از پلاستیک طرح چرم زد وگرنه استفاده از چرم خالص به عنوان در برای اولین بار است که توسط ال جی مورد استفاده قرار گرفته است.

ahmad k در تاریخ : 1394/2/18

استفاده از چیپ 808 پس رفت نیست دوست عزیز.
چیپ 808 در جی 4 نسبت به جی 3 یک پیشرفت است.ضمنا بهتره کمی در مورد چیپ 808 مطالعه کنید.قطعا متوجه میشوید که قدرت این چیپ هم کم نیست.ضمنا جهت اطلاع باید بگویم جی پی اس چیپ 808 به قدری قدرتمند است که گوشی در یک اتاق مسقف هم به سرعت به ماهواره متصل شده و مکان را پیدا میکند.
ضمنا گوشیهایی که از چیپ 810 استفاده نموده اند تماما مشکل گرمای بیش از حد را نسبت به بقیه مدلها دارند.بهتره قبل از اضهار نظر کمی مطالعه و تست کنید.
ضمنا برخی از شرکتها هم که از روی ناچاری مجبور به استفاده از این چیپ شده اند فرکانس پردازنده را کاهش داده اند تا بتوانند با گرمای بیش از حد مقابله کنند که با این عمل قدرت چیپ کاهش یافته است.
در مورد استفاده از رم ddr4 هم باید خدمتتان عرض کنم که این مدل از رمها نسبت به رم های ddr3 قویتر نیستند بلکه سریعتر هستند.کارایی رم انتقال داده است نه پردازش که شما گفتید قویتر است.
در این مورد هم باید بگویم در میان گوشیهای جدید تنها اس 6 سامسونگ از رم ddr4 استفاده کرده و جهت اطلاع بیشتر هم باید بگویم هنوز سیستم عامل اندروید و برنامه های موجود برای آن نیازی به این میزان رم و این مدل ندارند و اگر هم شرکتی مثل سامسونگ از آن استفاده میکند تنها جنبه تبلیغاتی دارد و لاغیر.
در مورد باتری هم باید بگویم افزایش میلی آمپر به تنهای ارتقا محسوب نمیشود بلکه بهینه نمودن مصرف است که ارتقا به حساب میاید.شما برو باطری اس 5 را نسبت به اس 6 مقایسه کن و سپس در مورد باطری نظر بده.باطری اس 5 سامسونگ 2800 میلی آمپر بود در حالیکه پرچمدار جدیدش 2550 میلی آمپر است که به استنباط شما حتما پس رفت به حساب میاید.
در مورد طرح پشت گوشی و اون اصطلاح زیپ که گفتید هم باید بگویم که رنگ و طرح سلیقه ای میباشد.به طوریکه یک طرح زیبا از نظر من ممکن است از نظر یک شخص دیگر اصلا زیبا نباشد.اما در کل و اجماع از سوی طراحان و منتقدان طرح چرم پشت گوشی ال جی جی 4 نه تنها زشت و مضحک نیست بلکه بسیار زیبا و لوکس است و قطعا با ورود این گوشی و میزان فروش آمارها نظر شما را ه جلب خواهد نمود.

محمد A در تاریخ : 1394/2/18

دادا یکم آرام ماهم برسیم.!
برید سایت ترنجی یه مقایسه بین پرچم دارا گذاشته که در اون مدل دقیق دوربین رو
ذکر کرده imx234 ساخته سونی و دوربین 8 مگاپیکسل ساخت توشیبا
ضخامت 9.8 میلی مترم خیلی زیاده.شما با نکسوس 6 کاری نداشته باش.شما کمپانی بزرگ الجی رو باهر چی مقایسه نکن.
در رابطه با کیفیت دوربین سونی هم در همون مقایسه سوم شده هم در فون آرنا سوم شده و همین که الان در سایت dxo mark جزو 10 تای برتر(فک کنم ششمه) هستش که جی 4 اصن نیست.درصورتی که زد2 هم جزو برتریناس.البته جی 4 رو نمیدونم اما با کیفیت ترین دوربین داره جی4.

محمد A در تاریخ : 1394/2/18

واقعا از طرز جوابتون خوشم اومد.توهین در کار نبود.
بله الجی درطراحی و صفحه نمایش و دوربین کم نزاشته اما سی پی یو و باتری اصن برای یه پرچم دار خوب نیس.
بازم ممنون از اینکه متعصبانه نظر ندادین.

ahmad k در تاریخ : 1394/2/18

دوست گرامی شما که میگید باتریش افتضاحه میشه بفرمایید میزان فاصله بین بهترین باطری گوشی و ال جی جی 4 چقدر است؟
اولا که میزان فاصله بسیار اندک است.دوما بهترین باطری طبق فرمایش شما سامسونگ اس 6 نیست.بهتره مجدادا بنچمارکها را مطالعه کنید.شوما همین سامسونگ بعد از مدتی از عرضه اس 6 با یک آپدیت میزان مصرفش را کمی بهینه کرد و مطمئن باشید مصرف جی 4 هم با ورودش بهینه تر خواهد شد.
از همه اینها که بگذریم قطعا هم شما و هم همه دوستان میداند که نتایج بنچمارک زمانی قابل استناد است که تمام شرایط یکسان باشد.شما هیچ دقت کردیید که سایز صفحه نمایش ال جی نسبت به موارد دیگری که مطرح نمودید چقدر بزرگتر است؟؟
لطفا با دادن اطلاعات غلط و صرفا از روی احساس دیگران را به اشتباه نیاندازید.
محض اطلاع گوشی فعلی بنده نوت 4 است و احتمالا قصد دارم اس 6 یا آیفون بعدی را جایگزین کنم.این را گفتم که فکر نکنید گوشیم ال جی هست و دارم از این برند دفاع میکنم.
سعی کنید واقعیتها را ببینید و واقیت را بگویید.

ahmad k در تاریخ : 1394/2/18

سلام دوست عزیز
بهتر بود قبل از اینکه نظر بدید لااقل مدلهای ال جی را از نزدیک میدیدید و لمس میکردید.
امیدوارم معنی دقیق این جمله را دانسته و نظر داده باشید:
screen to body ratio
بدان معنی است که درصدی از سطح روی موبایل توسط ال سی دی اشغال شده است که البته در جی4 این میزان کمتر از جی 3 است که این مسئله در هیچ کجای دنیا به عنوان یک ضعف مطرح نیست.
ضمنا چرم پشت گوشی در اثر استفاده شل و ول نمیشود.شما ظاهرا کیفیت آنرا با کاپشن های به اصطلاح چرمی نامرغوب بازار اشتباه گرفتید.اگر کمی در اینترنت جستجو میکردید قطعا متوجه میشدید که در اثر استفاده چرم پشت گوشی به مرور زمان این چرم ارزشمندتر میشود.یه چیزی شبیه به ضرب المثل ما ایانیها که میگن مثل قالی کاشان میمونه.
ضمنا من نه طرفدار ال جی و نه هیچ برندی نیستم و فقط بدون هیچ غرضی واقعیتها را بیان میکنم.
در مورد دکمه ها در پشت گوشی هم باید بگویم درست در زمانیکه شرکتهای مختلف در ارائه یک خلاقیت به بن بست رسیده بودند ال جی با قرار دادن دکمه ها در پشت نه تنها ظاهر گوشی را ارتقا داد بلکه با این نوآوری کار با دکمه ها را آسانتر نمود.باید به خلاقیت و شجاعت این شرکت احسنت گفت.
ضمنا دکمه ها تقریبا هم شطح بدنه رو به داخل طراحی شده اند و به هیچ عنوان آسیب نمیبینند.
بهتره قبل از اظهار نظر کمی در اینترنت جستجو کنید و اطلاعات عمومی خود را بالا ببرید.

ahmad k در تاریخ : 1394/2/18

سلام
دوست گرامی من فکر میکنم شما اطلاعات کافی در مورد پردازنده های موبایل و چگونگی سیستم سخت افزاری ندارید.
موبایل و ساختمان داخلی آن مثل کامپیوتر و لپ تاپ نیست که بتوان با خنک کننده های مختلف حرارت پردازنده را پایین آورد.فضای محدود در موبایل و همچنین تامین انرژی برای آن به قدری مشکلات برای طراحان ایجاد کرده که دیگر برای آنان مجالی باقی نمانده که بیایند و ضعف تولید پردازنده 810 را هم رفع کنند.
متاسفانه چیپ 810 ساخت کوالکام یک شکست بزرگ به حساب میاید و شرکتهایی مثل htc و ال جی هم که در محصولات خود از این پردازنده استفاده کرده اند قطعا ضرر بزرگی را تحمل خواهند نمودو در نهایت مصرف کنندگان نهایی هم از خریدشان پشیمان میشوند.
متاسفانه هیچ راهی برای مهار حرارت این چیپ وجود ندارد و بدین منظور همانطور که حتما میدانید سامسونگ به طور کل استفاده از آن را در کحصولات جدیدش کنار گذاشت.ال جی هم که در جی فلکس از آن استفاده کرد در پرچمدار جدیدش به سراغ 808 رفت.و جهت اطلاع باید بگویم طبق اطلاعات درز کرده موتورولا نیز در پرچمدار جدیدش قراره از چیپ 808 استفاده کند.بنابراین استفاده از یک محصول دارای نقص نیازی به هنر و تکنیک ندارد و الا این همه شرکت میرفتن و ازش استفاده میکردند.

سعید ق در تاریخ : 1394/2/18

سلام دوستان بررسی تخصصی این گوشی رو تو سایت phonearena ببینید تا بفهمید این گوشی چقد شیک و باحاله بر خلاف نظر بعضی دوستان به نظر من حتی از جی 3 هم زیباتره یه جورایی ال جی با این گوشی به بلوغ رسید مخصوصا رنگ چرمش واقعا شیک و کلاسیکه به عکسای این سایت اکتفا نکنید چندتا کلیپ تو آپارات هم ازش ببینید

ح ق در تاریخ : 1394/2/17

دوستان یه سوال میپرسم هرکی گوشی داره و بلده جواب بده
نه با حدس و گمان
از صفحه گوشی چطوری میشه عکس گرفت؟
من جی پرو دارم و مشکلش سفت بودن دکمه پاور و ولومشه و اصلا نمیتونم از صفحه عکس بگیرم چون با این دو دکمه کار داره
میخوام بدون جی 4 هم با دکمه کار داره یا فرق کرده
ممنون

فرید ک در تاریخ : 1394/2/17

دوست من این که مسیر پیشرفت یه گوشی نسبت به مدل قبلی‌ باب تابع شما نیست دلیل نمی‌شه و اشتباست اگه بخوایم بگیرم پسرفت داشته!!
چون LG از رم‌های سریع تری استفاده نکرده تو G4 می‌شه پسرفت نسبت به G3؟!؟!
...

فرید ک در تاریخ : 1394/2/17

منظور من از پایداری دقیقا و فقط همون پردازنده بود.

جالبه که شما G FLEX 2 رو مثال میزنید. بهتون پیشنهاد می‌کنم حتما نگاهی‌ دوباره به تمام تست‌هایی‌ که از گوشی‌هایی‌ با همین پردازنده مثل M9 و G FLEX 2 شده بکنید.

این پردازنده مشکله گرمایی داره. به همین دلیل هم سامسونگ استفاده نکرده تو پرچمدارش چون خودش چیپ‌های اگزینوس رو داره. اما بقیه شرکت‌ها کم و بیش مجبور به استفاده هستن از ۸۱۰.

کلا به نظر من کار درستی‌ بود استفاده از ۸۰۸ به جای ۸۱۰.
نتایج افتضاح و گویا هستن. مخصوصاً در زمینه باتری که M9 واقعاً خراب کرده.

فرید ک در تاریخ : 1394/2/17

در پشت گوشی همون طور که حتما میدونید قابل تعویض. اگه در پوشی نابود بشه می‌شه به راحتی‌ عوضش کرد.
مطمئنا شرکتی مثل که به کیفیت محصول معروف فکری به حال جنس چرم مورد استفاده در این گوشی و همینطور دباغی خاصی‌ که داره می‌کنه که این مشکلاتی که شما فرمودی پیش نیاد.

فرید ک در تاریخ : 1394/2/17

این که ما انتظار داشته باشیم همه همه چی‌ رو بدونن و در مورد همه چیز اطلاعات داشته باشن هیچ وقت انتظار منطقی‌ نبوده و نیست.
اما وقتی‌ کسی‌ در مورد موضوعی نظر میده این انتظار رو به وجود میاره که حتما در اون مساله اطلاعات و حتا تخصص داره.

باز هم در جواب شما دوست خوبم میگم که نوت ۳ و نت ۴ چرم نبودن. لطف کنید و بیشتر دقت کنید. حقیقت اینه که پلاستیک بودن! همون پلاستیک بودن که فقط طرح چرم بود.

این که بیان تو یه گوشی به صورت شرکتی از چرم هم استفاده کنن به نظر من نوآوری محسوب می‌شه و قابل تقدیر.

arash _ در تاریخ : 1394/2/17

درمورد اس سیکس که طرف بنچمارک گیرنده حرفه ای نبوده و از قابلیت پاور سیوینگ خبر نداشته-هم فرکانس پایین میاد هم یه سری قابلیت دیگه کم میشه از گوشی- وگرنه امکان نداره اون چیپ بخواهد 56000 رو نشون بده تازه با رم دی دی ار فور وحافظه پر سرعت مورد استفاده در اس سیکس.زد تری هم بعد اپدیت به اندروید 5 تقریبا همون عدد میشه فکر کنم تو اون کلیپی که من تو زومیت درباره مقایسه بنچمارک ها دیدم احتمالا اپدیت نشده بود.ام ناین هم یه جای کار میلنگه چون چیپ اسنپ 810 رو من قبلا دیده بودم در حدود 6100 هست لابد قضیه اند کلاک کردن(به دلیل گرمای تولیدی زیاد در ما ناین اچ تی سی طی اپدیتی اقدام به اندرکلاک کردن ام ناین کرده) باعث شده به این عدد برسه.

Ali H در تاریخ : 1394/2/17

بنظرم بهتره اول با گوشیهای الجی کار کنید و بعد راجع به اونا نظر بدید
اول اینکه این طراحی واقعا خوبه(از عالی استفاده نکردم چون نقد هایی بهش وارده)
یعنی شرکت الجی با اون عظمت نمیدونه که چرم امکان داره خراب بشه و من و شما میدونیم؟
شک نکنید که راهکارهایی برای طراحی این چرم درنظر گرفته شده که کارایی خودش رو از دست نده
اگه مشکل شما قطر زیاد جی4 هست میتونم نظر شما رو به نکسوس6 جلب کنم که دقیقا از همین طراحی که وسط گوشی اندکی ضخیم تر ولی توی حاشیه ها باریکتر هست
اگه شما یک هفته با گوشی های الجی کار کنید به دکمه های پشت گوشی عادت میکنید و اونوقت میفهمید چطور میشه با یک دست با گوشی کار کرد و عکس گرفت
البته همونطور که گفتم هنوز نقد هایی بهش واره مثل استفاده نکردن از (کوییک شارژ) و مصرف بالای باتری که با تجربه ای که دوستان از آپدیت های الجی برای جی3 دارند میدونند که الجی راحت با چند آپدیت باتری رو بهینه میکنه و بنچمارک رو بالا میبره

شایان خ در تاریخ : 1394/2/17

اول اینکه سنسور 16 مگاپیکسلی مورد استفاده در جی4 توسط خود کمپانی طراحی و توسعه یافته است. این سنسور توسط LG Innotek، یکی از بازوهای تولید ماژول‌های سخت‌افزاری ال‌جی تولید شده . فقط دوربینه جلوش از شرکت توشیبا تهیه شده . بعد شم آخه سونی کی به داغ نشدنه گوشیاش اهمیت میداد که بخواد از یه پردازنده دیگه استفاده کنه که مصرف کمتری داشته باشه نمونش همین زد 2 یا زد 3 وقتی که ازشون یه کار سنگین میکشی شروع میکنند به داغ شدن که آدمو مجبور میکنه که بندازیمشون تو ظرف آب تا خنک شن شاید سونی بخاطره همین گوشیتو ضد آب تولید میکنه . عزیز شما برو گوشیه ام9 اچ تی سی رو بین با اینکه ضخامتش 9.6 هست بازم لنزش بیرون زده . پس بیخود ایراد نگیر . اینم بگم درسته سونی واسه شرکتهای دیگه سنسور دوربین تولید میکنه ولی مهم پروسه بعد از اونه که مهمه که قدرت دوربینه یه گوشی رو نشون میده وگرنه با اینکه خوده سونی تولید کننده سنسور هست نتونسته تا حالا جزو برترینها بشه . بعدشم کی گفته دوربینه زد 3 سوم شده یعنی میخوای بگی که از دوربینه نوکیا 930 بهتره و یا نوت 4 عزیز شما دیگه خیلی تعصبی هستی کاش قبل از نظر دادن یه دوری تو گوگل میزدی . در آخر هم هنر یه تولید کننده در میزان توان یه باطری اینه که از کمترین اندازه و میلی آمپر بیشترین استفاده رو ببره وگرنه استفاده از باطریه بزرگ و پر ظرفیت هنر نیست که فقط زمانه شارژش 3 ساعتو 55 دقیقه طول بکشه مثله همون زد 3 . اگه شما به جی 4 نگاه کنی میبینی که دستگاهی با اندازه 5.5 اینجی و صفحه نمایش کوانتوم کیو اچ دی خیلی خوب و بهینه داره از این میزان ظرفیتش استفاده میکنه .

مقداد م در تاریخ : 1394/2/17

اينجا صفحه زد٤ نيس ولي سربسته بايد بگم شما چطور متوجه شدين زد٤ مشكل گرما نداره ؟؟! مطمين باش اگه اين مشكل نبود و قدرت اسنپ٨١٠ اونطوري گفتي در سطح اكسينوس بود الان اون گوشي در همه دنيا قابل فروش بود ؛ ضمن اينكه جي٤ درسته از اسنپ٨٠٨ استفاده كرده و در بنچماركها ضعيفتره تا اسنپ٨١٠ ولي وقتي باعث داغي دستگاه نميشه مث زد٤ و ام٩ كه به باتري صدمه بزنه و در دست نگه داشتنش امكان پذير نباشه و اصن چه فايده اي داره چيپستي كه اينقد داغ كنه ؟؟ با اين حال به نظرم انتخاب اسنپ٨٠٨ كار صحيحتري بوده تا انتخاب اسنپ٨١٠ هرچند الجي بهتر بود اسم گوشي رو جي٤ نميذاشت و جي٤ رو با ARM A72 چند ماه ديگه معرفي ميكرد

مقداد م در تاریخ : 1394/2/17

دوست گرامي الگوريتم پردازش تصاوير فاكتور خيلي مهمي هست و همه چي به سنسور سوني نيس چراكه اگه اينطور بود glx اگه از بهترين سنسور سوني استفاده كنه اونوقت ميشه بهترين در كيفيت عكس بشه؟؟!! ضمن اينكه شما اگه به مرجع تخصصي بررسي دوربين موبايلها يني dxomark بري ميبيني اون ترتيبي شما عرض كردي كاملا اشتباهه - و اشاره اي به اون گوشيها نميكنم چون ربطي به جي٤ نداره - و اين فقط نظر شما بوده نه كارشناسان خبره ضمن اينكه كيفيت عكسهاي جي٤ درسته خيلي خوبه ولي هنوز مقايسه اي با اس٦ اج نشده و احتمالش كمه از اس٦ بهتر باشه هرچند بايد منتظر نظر dxo بشيم . در مورد باتري جي٤ باهات موافقم همچنين جنس بدنه ولي با بنچماركهايي كه ذكر كردي موافق نيستم و اعداد ٥٦٠٠٠ اشتباهن و gsmarena اين اعداد رو ثبت نكرده ضمن اينكه امير آقا هم در صفحه اس٦ جواب شما رو داده .

سیدمحمد ا در تاریخ : 1394/2/17

این حرف دوستمون خیلی دقیق بود .
اسنپ 810 یه هیولاس هر کس بتونه رامش کنه از قدرتش راحت استفاده میکنه

مث اینه که یکی بخواد تو مسابقه شرکت کنه ، از الاغ استفاده چون اسب های تند رو و پر سرعت وحشین !
خب عزیز من شما اون اسب رو رام کن تا از قدرتش استفاده کنی

به نظرم این واقعاضعف الجی رو در برابر غول های تکنولوژی مثل سونی و سامسونگ و اچ تی سی و هوآوی نشون میده که نتونسته گرمای اسنپ رو مهار کنه

یاد نوت 3 سامسونگ افتادم که هشت تا ازش تو ژاپن و چین و آلمان و ... آتش گرفت به خاطر عدم مهارگرما
ولی سامسونگ خیلی زود این نقص رو برطرف کرد و دیگه اون مشکل حتی تو گوشی فلزیش هم نیست !
این یعنی برتری در طراحی و ساخت

یا حتی اچ تی سی در مورد گوشی ام 7 که خیلی داغ میکرد ولی زود برطرف شد در ام 8

اصلا چطور سونی که به ساخت بی حوصله ی محصولاتش معروفه ولی تونست گرمای اسنپ 810 رو مدیریت کنه ؟

الجی واقعا این گوشی رو نتونست خوب در بیاره .....

saeed a در تاریخ : 1394/2/17

دوست من الکی آمار نده از خودت

اس 6 تا 69000 رو هم زده

میتونی تو ترنجی هم نگاه کنی بررسی تخصصی کردن حداقل بنچی که آورده 64000 پس الکی از خودت آمار نده

mehdi a در تاریخ : 1394/2/17

http://www.phonearena.com/news/LG-G4-camera-test-vs-Samsung-Galaxy-S6-Apple-iPhone-6-HTC-One-M9-and-more_id68815|
در این نظر سنجی مقایسه ای دوربین گوشی ها شرکت کنید و به قدرت G4 پی ببرید
دیگه سایت فون آرنا رو همه قبول دارن .
جالبه که توی یکی دیگه از این مقایسه ها دوربین نوت 4 از S6 بهتر عمل کرده . معنی پرجمدار رو هم قهمیدیم :)

محمد ع در تاریخ : 1394/2/17

سلام
اول اینکه نگارنده این متن عضو تیم تحقیقات بازار یه شرکت بنکداری موبایله که یه سال تجربه ی کار با انواع برند ها رو داشته پس نه اغراقی در کارشه و نه سیاه نمایی.
ال جی درسته که در لوازم خونگی عملکرد بسیار عالی و قابل تحسینی داره ولی در بازار موبایل هنوز یه تازه وارده که داره با آزمون و خطا و پر از اشتباه پیش میره . سیاست های بازاریابی و قیمت گذاریش اصلا خوب نیست حداقل توی ایران که اینطور نبوده . برای مثال گوشی هاش از ابتدا با قیمت های نجومی وارد بازار میشن و وقتی فروش نمیرن و یا عده ی کمی میخرن با جشنواره و آوانتاژ به فروشنده ها تقلا میکنه سهم بازارشو بدست بیاره اونم در وقتی که خیلی از مدلهاش دیگه با قیمت های پایین هم ارزش خرید ندارند.چون رقبا محصولات جدیدشون رو وارد بازار کردن . از طرفی افت تدریجی قیمت خیلی از افت ناگهانیش بهتره چون خریدار احساس نمیکنه که کلاه سرش رفته و گوشی 1400 رو 1900 خریده ! همین مسله تعدیل قیمت هم بنکدار رو به دردسرانداخته هم فروشنده مغازه رو که هرچند وقت یه بار باید باهم دست به یقه بشن که تعدیل قیمتای ما کجاست ؟!!!از طرفی درسته که خرابی کمی داره ولی خدماتش هم به همون نسبت کمه ، در جایی که گارانتی سام تل گوشی های مشکل دار کارخونه ای رو در خیلی از موارد در کمتر از نصف روز عوض میکنه ال جی مشتری بدبخت رو ماهها معطل میکنه آخرم جواب درست و حسابی نمیده علی الخصوص اینکه مشکل آنتن دهی جزء ذات گوشی های ال جیه و هنوز چاره ای براش پیدا نشده...بگذریم اگه نمیخاید طعمه ی آزمون و خطای مسئولین ال جی موبایل بشید ال جی نخرید تا مجبور بشن به مصرف کننده واقعا احترام بذارن.

apadana m در تاریخ : 1394/2/16

اشتباه؟!؟هرگز دوست من...اگه بخوایم واقعیت رو نادیده بگیریم و خودمونو گول بزنیم آره من اشتباه میکنم.
بنظر شما این طراحیه الجی خلاقیت محسوب میشه؟نوآوری محسوب میشه؟خیر دوست من،من اشتباه نمیکنم فقط حقیقتو گفتم.

Mohammad B در تاریخ : 1394/2/16

کجای این شبیه به نوت هست.
یعنی سامسونگ یه دوربین 16 زده دیگه هیچ شرکتی حق زدن دوربین 16 نداره.
درباره قالب چرم هم این از نوت خیلی بهتر هست و به هیچ عنوان شبیه به چرم نوت نیست بنابر این چرمش هم شبیه به نوت نیست.

سعید ق در تاریخ : 1394/2/16

جی 4 دوربین فوق با کیفیتی داره عکساش هست چندتاشم تو سایت زومیت هست برید ببینید تا به قدرت این گوشی پی ببرید

Mohsen X در تاریخ : 1394/2/16

هرچی گفتی رو قبول دارم جز یکی
سامی تو نوت 3 و 4 بدنه رو طرح چرم ساخته بود یعنی پلاستیک با طرح چرم بود
این چرم واقعیه

محمد A در تاریخ : 1394/2/16

عزیز شما یه صفحه بگو اما درست.
اولا که سنسور مورد استفاده در جی4 IMX234 ساخت سونیه و دوربین 8 مگاپیکسلش برای توشیبا.
از اون ور.اسنپ 810 مشکلات داره اما برند به این بزرگی باید از پیش بر بیاد(مث سونی که تونسته گرمای اسنپ دراگون 810 رو کاهش بده در زد4)
بله همین صفحه نمایش و باتری افتضاح تونستن عدد داغون 62 ساعت رو بدست بیارن
دوما هنوز هم زد3 با دوربین شیش ماهه قبلش تونسته بعد از جی4 و اس6 سوم بشه.
درضمن شما انتظاری نداری با ضخامت 9.8 میلی متری بازم لنز بیرون بزنه؟!؟

محمد A در تاریخ : 1394/2/16

screen to body ratio جی 4 نسبت به جی3 کمتر شده.یعنی در جی 4 72.5 درصده اما در جی3 75 درصده.
طراحی بله که ایراد داره.چرا باید پشت گوشی از چزمی باشه که امکان داره بعد یه مدت خراب بشه و شل بشه یا وابره؟
شما که انتظار نداره قطر گوشی 9.8 میلیمتر باشه و باز هم دوربین بیرون بزنه؟!؟!؟!
دکمه ها در پشت قرار دارن هم مزیت نیس.بلکه اگر گوشی رو به پشت بزارید اولین جاییش که آسیب میبینه دکمه ها هستن.
درباره خمیدگی هم نظری ندارم

محمد A در تاریخ : 1394/2/16

عزیز درست میگن دیگه.پشت گوشی رو ببینی انگار طرح زیپه.
اگه یه وقت چرم کثیف بشه یا وابره یا پاره شه یه خش بیوفده یا خلاصه یه بلایی سرش بیاد میخوای چیکار کنی؟

محمد A در تاریخ : 1394/2/16

شما که شخصا پایداری براتون مهم تره بهم بگید چرا اسنپ 810 در گوشی مثل زد4 مشکلی ایجاد نکرده؟
یا جی فلکس 2؟یا گوشی ژیامی(کیبورده دیگه!)؟
مهم اینه که الجی نتونسته گرمای این پردازنده رو دفع کنه وگرنه اینا همه بهونس.
اسنپ 810 یه هیولاس.اما باید بتونن رامش کنن.
شما باتری و پردازنده و رم و ....رو میخوای ندید بگیری بگی پایداری برام مهمه؟!

محمد A در تاریخ : 1394/2/16

کسی هم نمیگه پیشرفت نداشته اما پسرفتاش هم کم نبوده.
استفاده از اسنپ 808 بجای 810(پس چطور زد4 مشکل گرما نداره؟)
استفاده از رم های قدیمی lpddr3 بجای نسل جدید م ها(که حدودا 50 درصد قویتر هستن)
استفاده از همون باتری که در جی3 بود(تازه الجی تونسته 11 درصد بهبود در مصرف ایجاد کنه که تازه شده برابر همون جی3)
استفاده از نسل قدیم محافظ صفحه نمایش
تازه الجی قابلیت کوییک شارژ رو فک کنم اضافه نکرده
مزایاش هم فقط دوربین خوب و صفحه نمایش هستش.
یعنی دو تومن بدیم فقط صفحه و دوربین بگیریم؟
نگید که اسنپ 801 هم همه چیو اجرا میکنه!آیا شما حاظرید به جای جی4 جی3 بخرید؟(حالا مه جی4 اومده)
موارد 4401 تا 4500 از مجموع 4599 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا