مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ahmad k
  • تاریخ عضویت : 1393/9/30
  • تعداد نظرهای داده شده : 470

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 470 مورد

Xiaomi Redmi Turbo 3 Xiaomi Redmi Turbo 3

1403/1/30 سلام
در مجموع پکیج خوبی هست.البته اگر قصد خرید داشته باشید باید پک چین این گوشی را بخرید که عمده ترین مشکلش برای ایرانیها عدم پشتیبانی از زبان فارسی و عدم نصب برنامه های گوکل است که در آینده این احتمال وجود دارد که در آپدیت آن هن با مشکل مواجه شوید.
در حدود یکماه دیگر مدل ری برند این گوشی تحت برند پوکو عرضه جهانی خواهد شد که احتمالا طبق معمول با تغییرات جزئی از جمله میزان حافظه اصلی و احتمالا تغییر در کیفیت دوربین ها و کمی هم تغییر ظاهری و متریال به کار رفته در ساخت عرضه میشود.
البته شخصا امیدوارم این تغییرات جزئی باشد که همچنان ارزش خرید داشته باشد

Xiaomi Civi 4 Pro Xiaomi Civi 4 Pro

1403/1/30 دوست با حساب و کتاب قرار نیست با تغییر نسل و افزایش قدرت و کیفیت نمایشگر و چیپست به همان میزان هم نصرف باطری بالا بره.اگر اینطور بود که گوشیهای فعلی نسبت به مدلهای 5 سال قبل باید برای استفاده هر کس یه باطری ماشین روی دوششون مینداختن.
این گوشی برای استفاده معمول رو به سنگین تقریبا مثل اعلب گوشیها یک روز کاربران را ج ابگو خواهد بود.

Xiaomi Redmi K70 Pro Xiaomi Redmi K70 Pro

1403/1/30 سلام
توی 23 سال گذشته تقریبا 200 گوشی موبایل از برندهای مختلف از پرچمدار تا میان رده را داشتم و از هر کدوم مدتها استفاده کردم.
در یک کلام آیفون به هیچ عنوان ارزش پولی که براش پرداخت میکنی را نداره.به خصوص در ایران که اعلب امکاناتش غیرفعال هست و یا هزینه گزاف داره.
فقط و فقط آیفون به قول شما برای پز دادن به عنوان یک وسیله لاکچری را داره اونم فقط مدلهای به روزش.
در دنیای پیرامون هم اعلب چهره های سرشناس دنیای تکنولوژی بخاطر امکانات و کاربری فراوان از گوشیهای اندروید استفاده میکنند و فقط چهره های مدلینگ و هنر پیشه ها از آیفون.اینو من نمیگم نیتونید با یک جستحو گوشیهای افراد سرشناس دنیای تکنولوژی را ببینید.
آیفون یک سیستم عامل بسته و شدیدا محدودی داره که دست کاربر را برای اعمال تغییرات کاملا بسته.در مقابل اندروید یک دتیای پویا در اختیار میذاره.
مطلب بعد اینکه مسئله در بهترین اتخاب و گزینه به پولی و هزینه ای که براش پرداخت میکنید دارد و بر اساس هزینه در حال حاضر گوشیهای شیائومی بهترین آپشنها را در اختیارتان قرار میدهذ.چیزی فراتر از هزینه ای که میپردازید.
شخصا بخاطر مردم و اینکه بخوام به کسی توضیح بدم حاضر نیستم یک ریال پرداخت کنم و به عنوان کسی که سالها در این عرصه تحربه کاربری دارم در حال حاضر در ایران بهترین گزینه انواع مختلف شیائومی هست.و با توجه به قزمت یکسان در اعلب مدلها حتی از سامسونگ هم برتر است.
در مورد رابط کاربری جدید این برند نیز باید صبر کنید تا اندک مشکلات موجود روی گوشیها با آپدیتهای آینده رفع گردد

Xiaomi Poco F5 Xiaomi Poco F5

1403/1/13 ساام
کسی میدونه سوپر والپیپرها توی این گوشی کجاست؟
البته منظورم نسخه هایپر او اس این گوشی هست؟

Xiaomi Poco F5 Xiaomi Poco F5

1403/1/11 سلام دوستان عزیز
من به تازگی این گوشی را گرفتم و بلافاصله بدون نصب هرگونه برنامه اول آ‌دیت به هایپر او اس کردم و سپس برنامه هامو نصب کردم.
تا الانم هیچ مشکل خاصی نداشتم.
فقط اینکه گزینه سوپر والپیپر را پیدا نمیکنم.قطعا این گوشی از سوپر والپیپر پشتتیبانی میکنه اما نتونستم اونو پیدا و فعال کنم.
اگر کسی میدونه ممنون میشم محلشو بگه

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1401/8/16 سلام
اگر برای کسی که ردمی نوت ۹ پرو گلوبال داره در ایران آپدیت اندروید ۱۲ و miui 13 به صورت ota آمده لطفا اطلاع دهید.
ضمنا بیشتر منظورم کسانی هستند که region گوشیشون هم روی ایران باشد.البته اکر region را هم تغییر دادید و آپدیت دریافت مردید بازم ممنون میشم با ذکر دقیق اطلاعات اینجا کامنت بذارید.
آخرین آپدیت روی گوشی من که البته آنرا دستی از طریق گوشی دانلود و آپدیت کردم ورژن ۱۲.۵.۷.۰ است.
چند بار آپدیت ورژن ۱۳ را دانلود کردم تا محدد دستی نصب کنم که متاسفانه علیرغم اینکه نسخه گلوبال را هم دانلود کردم گوشی پیام میده که این رام را نمیتواند نصب کند.
با تشکر

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1401/6/2 سلام
از کاربرانی که نسخه گلوبال این مدل را دارند ممنون میشم آخرین نسخه ای را که به صورت ota دریافت کردند را اینجا به اشتراک بذارن.
نسخه فعلی من ۱۲.۵.۵.۰ هست.
با تشکر

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1401/4/2 سلام دوستان عزیز
ممنون میشم عزیزانی که دقیقا این گوشی یعنی redmi note 9 pro پسخه گلوبال را دارند اینجا پیام بگذارند که در حال حاضر آخرین نسخه miui آنها چند هست.
در حال حاضر نسخه miui من ۱۲.۵ ورژن ۱۲.۵.۵.۰ هست
باتشکر

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1401/2/29 سلام دوستان عزیز
الان چیزی بالغ بر بیشتر از دو سال میشه که من این گوشی را خریدم و دارم استفاده میکنم.لازم دونستم با توجه باینکه من خودم گوشی رادست دوم از کسی که یکماه گوشی را خریده بود خریدم مطلبی را با توجه به مطالب دوستان عنوان کنم.
دو سال قبل وقتی گوشی را از دوستی که یکماه از گوشی استفاده کرده بود خریدم آنرا ریست فکتوری کردم و تمام برنامه های مورد پیازم را نصب کردم.چیزی بالغ بر بیش از ۶۰ برنامه و البته تعدادی بازی که بعضا آنها را پاک کردم.
گوشی بنده ۶۴ گیگ هست که از همان روز اول دو سیمکارت همراه اول و ایرانسل و یک مموری کارت ۶۴ گیک روی گوشی انداختم.
تمام برنامه ها و آپدیت ها را به صورت ota از طریق اینترنت سیمکارت یا وای فای تاکنون دانلود و نصب نموده ام.طی این دو سال هیچگاه فایلهای آپدیت را تست سلامت و از این داستانها انجام نداده ام و مستقیم دانلود و نصب کردم.
خدا را شکر تا امروز هیچ مشکلی نداشتم نه در سرعت نه باطری و در این دو سال حتی یکبار هم گوشی را ریست نکرده ام.
با توجه به کامنتخای دوستان و استفاده شخصی باین نکته اشاره کنم که بسیاری از مشکلات دوستان مربوط به عدم استفاده صحیح میباشد و هیچ ربطی به برند گوشی و یا خرابی فایلهای دانلود ندارد.
لطفا مشکلات خود را با افرادی مطرح کنید که تجربه و علم کافی داشته باشند تا باعث بروز مشکلات بیشتر برایتان نشود.
در ابتدا هم سعی کنید خودتان با جستجو در اینترنت مشکلات را حل کنید زیرا پاسخ اغلب مشکلات را میتوانید در اینترنت پیدا کنید
یاعلی

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1401/1/24 سلام دوستان عزیر
آپدیت جدید را از طریق مثل همیشه دانلود و نصب کردم.تغییرات ظاهری و یا نرم افزاری چیزی مشاهده نکردم.در مصرف باطری و سرعت هم تغییری احساس نکردم.
بیشتر فکر میکنم این آپدیت امنیتی و رفع باگ و وشکلات نرم افزاری بود و اینکه شیائومی داره با این آپدیتها این گوشی را هم آماده دریافت آخرین نسخه اندروید و miui میکنه.
لذا توصیه میکنم با توجه باینکه برخی از دوستان با کوتاهی در آپدیت کردن بعدها با مشکل عدم دریافت آپدیت جدید مواجه میشدند سعی کنید هیچ آپدیتی از دستتون در نره و تمام آپدیتها را انجام دهید.
تاکنون خدا را شکر آپدیتهای این گوشی هیچ مشکل جدی ایجاد نکرده و هیچ جا چنین گزارشی ندیدم.انشاالله که آپدیتهای بعدی هم بدون مشکل باشند.
یاعلی

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1401/1/20 سلام دوستان
دوتا مطلب:
یکی اینکه آپدیت ۱۲.۵.۵ هم برای نسخه گلوبال ردمی نوت ۹ پرو عرضه شده است.پیام آپدیت برای من اومد اما ممی تاخیر کردم برای همین باید چند روز صبر کنم تا دوباره پیام برام بیاد تا بتونم آپدیت کنم.
میخواستم بپرسم آیا کسی باین نسخه جدید آپدیت کرده یا خیر؟واگر آپدیت کردید آیا تغییری ایجاد شده یا خیر؟
دومین مطلب هم اینکه به احتمال صد در صد miui ورژن 13 حتما برای این گوشی عرضه خواهد شد.لذا این آپدیتهای نسخه ۱۲ را باید نصب کنید تا در هنگام عرضه نسخه ۱۳ مشکلی براتون پیش نیاد.
و دیگر اینکه به احتمال ۹۹ درصد آپدیت نسخه ۱۲ اندروید هم برای این گوشی عرضه خواهد شد و این دو آپدیت آخرین آپدیتهای این گوشی خواهند بود.
با تجربه بیش از ۲ سال از استفاده از این گوشی فکر میکنم با ارائه این دو آپدیت این گوشی در شرایط ایده آلی قرار بگیره و حداقل برای دوسه سال دیگر کسانیکه امکان تهیه گوشی جدیدی ندارند بتوانند به راحتی از این گوشی استفاده کنند.
با تجربه شخصی معتقدم این گوشی در زمان خودش یکی از بهترینها بود و با دریافت این دو آپدیت و قدرت سخت افزاری این گوشی حداقل دوسه سال بتونه پاسخگوی نیازهای متعادل کاربران باشد.
باتشکر

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1401/1/7 سلام دوستان
ردمی نوت ۹ پرو نسخه گلوبال صددرصد miui 13 را دریافت میکند و به احتمال نود درصد به بالا اندروید ۱۲ را هم دریافت خواهد کرد.
لذا این آخرین آپدیتهای رسمی این گوشی خواهند بود

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1400/12/17 سلام دوستان
آپدیت 12.5.4.0 هم برای ردمی نوت ۹ پرو نسخه جهانی از راه رسید و اغلب گوشیها این آپدیت را دانلود و نصب کرده اند.
از آنجاییکه اغلب این آپدیتها امنیتی و رفع مشکلات هستند و به ندرت تغییرات جدید در آنها دیده میشود اما با این وجود کاربرانی که گوشی خود را باین نسخه بروزرسانی کرده اندلطفا اگر تغییرات جدیدی را مشاهده کرده اند در این انجمن آن تغییرات را برای استفاده دیگران عنوان کنند.
باتشکر

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1400/12/16 سلام عزیز
من واقا فکر میکنم شما دیگه خیلی خسته شدید و وقت بازنشستگیتون هست.
دوست عزیز آنچه که معمول شده و باسم سلامت فایل مطرح است و البته بیشتر برای برنامه ها و فایلهای مربوط به ویندوز هست بحث سلامت فایل مبنی بر عدم وجود ویروس و آلودگی هست.والا فایل خراب توسط سیستم نصب نمیشود و فایل آلوده هم توسط سرورهای اصلی برای دانلود ارائه نمیشود.
مثل این میمونه که یکی مریض شده و نیاز به مصرف دارو داره و شما میخواخید سلامت داروها را چک کنید.
اگر چنانچه برنامه ای از طریق سایت اصلی دانلود گردد فاقد مشکل میباشد و اگر چنانچه بعضا دچار مشکل میشوند این مشکل مربوط به فایل نیست.چرا که اگر مربوط به فایل باشد همه باید دچار مشکل شوند نه تعداد خاصی.
اینکه تعداد خاصی بعد از آپدیت با مشکل مواجه میشوند ریشه در جای دیگری دارد که بررسی سلامت فایل کمی به آنها نمیکند.
یاعلی

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1400/11/14 سلام دوست عزیز
شما با برند شیایومی طرف هستید یا صدها مدلی که حتی مدلهای جدیدش با مشکل مواجه هستند چه برسد به گوشی با دو سال قدمت.
البته هیچ چیز بعید نیست.اما بالاخره در کنار امتیازهای مثبت این برند پشتیبانی نرم افزاری جزو امتیازات منفی آن است.

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1400/11/12 سلام دوستان عزیز
متاسفانه برخی از دوستان به خاطر شایعات و توصیه های نادرست و وسواس در هنگام عرضه آپیتهای جدید از دانلود و نصب آنها خودداری کرده آند که اکنون با گذشت مدتی طولانی از عرضه آپدیت ها و آمدن نسخه های جدید نمی‌توانند گوشیهای خود را آپدیت کنند و به صورت ota هم این آپدیت ها را دریافت نمی‌کنند.
در ابتدا باید بگویم که آپدیت ها هر کدام مکمل یکدیگر هستند و هر آپدیت پایه آپدیت بعدی می‌باشد.لذا حتی اگر یک آپدیت هم در میان دو آپدیت دانلود و نصب نشده باشد به صورت طبیعی امکان دریافت آپدیت جدید مقدور نخواهد بود.
بنابراین در هنگام عرضه آپدیت بلافاصله آنرا از طریق گوشی از اینترنت سیم‌کارت یا وای فای دانلود و نصب نمایید.
ظاهراً اگر از آپدیت ها فاصله زیادی گذشته باشد و چند آپدیت فاصله افتاده باشد تنها راه رسیدن به آخرین آپدیت به صورت فلش زدن و از طریق کامپیوتر مقدور می‌باشد.
لذا اگر راه دیگری هم پیدا کنم حتما در کامنت های بعدی اعلام میکنم.
موفق باشید

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1400/10/22 سلام دوست عزیز
لزوما گرونی و ارزانی گوشی موبایل در ایران نشانه بهتر بودن نیست.گوشی موبایل به اشکال مختلف و توسط افراد شرکتها و گروههای مختلف با قیمت ارز مختلف وارد ایران می‌شود.
گاهی کم شدن یک مدل در بازار کم بودن یک رنگ خاص میتواند علت گرانی کاذب یک مدل شود.

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1400/10/17 سلام دوستان عزیز
یک زمانی منم به تمام کارکردهای گوشی اعم از باطری و ... حساس بودم.
اما الان مدتهاست از این حساسیت دور شدم و فقط دارم از گوشی استفاده میکنم.
توجه داشته باشید هیچگاه حتی در دو محصول کاملا مشابه شما کارکرد کاملا مشابه دریافت نمیکنید.در یکی باطری چند دقیقه بیشتر یا چند دقیقه کمتر دوام دارد و این تفاوت در بقیه قسمتها هم با کمی شدت و ضعف وجود دارد.
وسواس بیش از حد اولا باعث دلزدگی شما از گوشی میشود دوما یقین بدانید با وسواس زیاد هر کس بالاخره یک ضعف در گوشی پیدا میکند و در مجموع شما اصلا از گوشی لذتی نخواهید برد و فقط بدنبال این حاشیه ها خواهید بود.
قاب وی بگیرم محافظ نمایشگر چی بگیرم چرا امروز نیم ساعت زودتر شارژ تمام شد چرا صبح از خواب بیدار شدم شارژم ۷۰ درثچصد شده بود چرا گوشیم الان یهو ریست شد و هزار ورای دیگر.
من الان غریب ۲۲ سال است دارم از موبایل استفاده میکنم.در این مدت غریب به بالای ۵۰ مدل گوشی داشتم از سامسونگ و ال جی و سونی اریکسون و زیمنس و پنتک تا سونی و موتورولا و آیفون و امسال هم برای اولین بار شیائومی
تا به حال نه از قاب استفاده کردم نه از محافظ نمایشگر.از لذت در دست گرفتن گوشی بدون هیچ محافظ خودم را بی نصیب نذاشتم و با قاب ابعاد و وزن گوشی را از استاندارد خارج نکردم و با محافظ نمایشگر هم خودم را از نهایت کیفیت نمایشگر بی نصیب نگذاشتم.
تنها کمی در نگهداری گوشی دقت کردم و گوشیمو هر جایی نذاشتم دست هر کسی ندادم و مراقبت بیشتری ازش کردم.
در نهایت چه با قاب و محافظ و چه بدون آن همه ما معمولا هر دو یا نهایت ۳ سال گوشی عوض میکنیم و چه بسا مثل من هر ۶ ماه
البته الان با افزایش قیمت گوشی دیگه نمیشه مثل قبل گوشی عوض کرد.اما باز حاضر نیستم با قاب خودمو از ابعاد و طراحی فابریک گوشی که یک عده مهندس مدتها تلاش میکنند تا آنرا طراحی کنند بی بهره بذارم.
البته این نظر شخصی و تجربه ۲۲ ساله من هستهر کس نظر خاص خودش را دارد

Xiaomi 11i Xiaomi 11i

1400/10/17 سلام دوست عزیز
یه زمانی همه توی ایران فکر میکردند بهترین تلویزیون سونی هست.بعد رفتن عربستان دیدن اونجا jvc حرف اول را می‌زند بعد توی یک کشور دیگه دیدن توشیبا مطرح هست و جای دیگه سامسونگ
حالا حکایت چیپست هست.
من منکر برتریها و کیفیت کوالکام نیستم اما نکته این جاست که اگر چند سال قبل این حرف را میزدید همه دنیا با شما موافق بودند اما الان و در عصر جدید و البته هر چه جلوتر می‌رویم فاصله ها در حال کاهش هست و کیفیتها به هم نزدیکتر میشود.
در حال حاضر چیپست برتر و قدرتمند در دنیای موبایل چیپستهای اپل هست و کوالکام در رده بعدی و چیپستهای دیگر به خصوص مدیاتک و اکزینوس به سرعت در حال نزدیک شدن به کوالکام هستند و اگر با همین دست فرمان پیش بروند مطمئنم باشید به زودی از روی کوالکام رد میشوند

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1400/10/15 سلام دوست عزیز
نیازی به اینکار نیست.گوشی خودش فرآیند چک و نصب را انجام میدهد.در صورت وجودآپدیت شما فقط فایل را از طریق قسمت درباره تلفن بزن دانلود شود و پس از پایان دانلود بزن نصب بشه

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1400/10/15 سلام دوستان
ظاهراً حداقل تا پنج یا شش ماه آینده نباید منتظر آپدیت miui 13 یا اندروید ۱۲ باشیم.اخبار منتشر شده حکایت از انتشار این آپدیت برای این گوشی دارد اما نه در کوتاه مدت

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1400/9/29 تا جاییکه بنده اطلاع دارم تنها نسخه ۱۲.۵ همان نسخه ادیشن هست.قابلیتهای این نسخه در تمام گوشیها یکسان نیست.
البته بنده خوشحال میشم نسخه دیگری تحت این عنوان با قابلیتهای جدید دریافت کنم اما تا جاییکه تحقیق کردم همین نسخه نسخه ماقبل از ۱۳ هست.

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1400/9/27 سلام عزیز
این احتمال که هر گوشی برای آپدیت محدود به دوره زمانی خاصی باشد و اگر آپدیت نکنی از دست میرود کاملا غیرمنطقی است.
مسلما آپدیت ها برای مدت‌های مدید روی سرورهای شرکت موجود هستند.
اما اینکه چرا برای شما به صورت ota آپدیت نیامده و هر کاری هم کردید و نتیجه نگرفتی فقط یک احتمال دارد و آن اینست که گوشی نسخه چین بود و به صورت قاچاق وارد شده و به صورت دستی یک نسخه اندروید رووش نصب کرده آند.البته از این جور موارد زیاد پیش آمده و چون نسخه اورجینال نیست آپدیت هم براش نمیاد.
شما خارج از اطلاعات روی جعبه به صورتی دستی اطلاعات گوشی شامل کدهای imei و نسخه ساخت و ... را در بیار و هر کدام را روی سایتهای مرجع چک کن.
اگر مطمئنم شدی همه چیز درست است و گوشی نسخه اورجینال و پک اورجینال گلوبال هست گوشی را ریست فکتوری کن و چند روز با حداقل برنامه به اینترنت متصل باش و آپدیت را هر از گاهی دستی چک کن.
اگر نتونستی زیاد بدین شکل تحمل کنی باید دستی و از طریق کامپیوتر دانلود و نصب کنی.

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1400/9/27 سلام دوست عزیز
آپدیت نکردن نسخه های جدید درست مثل این میمونه که مثلا ردمی نوت ۱۱ توی بازار باشه با قیمت مناسب و با همون قیمت یکی بره ردمی نوت ۱۰ بخره
ورژن بالاتر همواره از لحاظ کیفیت امنیت و کارایی نسبت به نسخه قبل ارجحیت دارد و آپدیت نکردن گوش ای که تنها در طول دوره ساختش ممکنه ۲ آپدیت دریافت کند اشتباه محض است.

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1400/9/27 سلام دوست عزیز
ردمی نوت ۹ گلوبال خیلی وقته نسخه ۱۲.۵ ادیشن را دریافت کرده است.شماره نسخه هم ۱۲.۵.۲.۰ می‌باشد.

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/9/24 سلام دوست عزیز
البته که رم مجازی نمی‌تواند باندازه رم واقعی کارائ داشته باشد.علت آن هم این است که حافظه رم از سرعت بالایی برخوردار است .زمانیکه سیستم قسمتی از حافظه را به عنوان رم مجازی به رم واقعی سیستم اضافه میکند به دلیل اینکه حافظه دستگاه از سرعت به نسبت پایین نری برخوردار است مسلما سرعت رم ۸ واقعی از سرعت رم ۶ واقعی بعلاوه ۲ مجازی خیلی بیشتر است اما یقینا سرعت رم ۶ بعلاوه ۲ مجازی از سرعت رم ۶ واقعی هم به مراتب بیشتر است اما نه در حد ۸ واقعی
لذا با توجه باینکه قطعات موبایل همگی روی یک برد سوار شده آند و مثل کامپیوتر قابل کاهش و افزایش به صورت فیزیکی نیستند این راه بهترین و تنها راه ممکن برای افزایش رم دستگاه و بالا بردن سرعت و کیفیت است.
یا علی

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1400/9/24 سلام دوست گرامی
داشتم فکر میکردم واقعا یکی از سخت ترین کارهای دنیا را پیامبران انجام داده آند.
راهنمایی و هدایت مردم واقعا کار دشواری است که از عهده هر کسی ساخته نیست.
دوست گرامی امیدوارم بدونید آمار چی هست.
طبق اصول آماری وقتی قراره در مورد یک نظریه یا هر چیزی ارائه تصمیم شود باید آن چرا در یک جامعه آماری نسبتا پر تعداد مورد آزمون و خطا قرار دهند و در صورتیکه تعداد خطاها بیشتر از حد مجاز تعریف شده باشد آنرا تایید یا رد میکنند.
حالا شما یا یکی مثل شما کشته یک فایل پیدا کرده که احتمالا از زیر پست این برنامه جان سالم بدر برده.اما این تعداد خطا یقین بدانید برای تمام برنامه ها صدق میکند و یک یا چند نمونه معیوب همیشه پر هر ساخته ای وجود دارد.اما این تعداد اندک نمی‌تواند اصل موضوع را زیر سئوال ببرد.
در حال حاضر تمام شرکتهای موبایل ساز دنیا از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب کره زمین آپدیت های خود را از اچطریق اینترنت و به صورت ota ارائه میکنند و سیل غریب به اتفاق مصرف کنندگان هم این آپدیت ها را از طریق اینترنت موبایل و بعضاً وای فای توسط خودم گوشی دانلود و نصب میکنند.
اگر چنانچه این موضوع از نظر هرکدام از این تولیدکنندگان صحت داشته یقین بدانید حتما به کاربرانشان توصیه می‌کردند که حتما فایلهای دانلود را از طریق اینترنت وای فای و کامپیوتر دانلود و سپس تست بفرمایید و در صورت سلامت آنرا بصورت آفلاین نصب کنید در غیر اینصورت این شرکت هیچ گونه مسئولیتی را در قبال خرابی و کند شدن و هنگ کردن دستگاه شما نمی‌پذیرد.
دوست عزیز هیچ چیز صپدرصدی در این دنیا و تولیدات دست بشر وجود ندارد اما شرکتها با تستهای گوناگون و آزمون و خطا به یک اندازه خاصی که رسیدند آنرا مورد استفاده عموم قرار میدهند.
حالا شما باز بیا شروع کن توی گروههای مختلف هی بنویس آپدیت آفلاین آپدیت آنلاین.
اگر اهل علم هستی آنچه شرط بلاغ بود برایت توضیح دادم اما اگر دچار وسواس آپدیت آفلاین شدی دیگه از دست من و امثال من کاری ساخته نیست.
فقط لطفاً از آنجاییکه اغلب کاربران افراد بی تجربه ای هستند که برای کمک و راهنمایی باین قبیل انجمن‌ها ورود میکنند با این سخنان بی اساس آنها را گمراه نکنید و دچار مشکل و دردسر نکنید.
واقعا از لطفی که میفرمایید پیشاپیش از طرف همه دوستان از شما سپاسگزاری میکنم

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1400/9/22 سلام دوست عزیز
من از شما خواهش میکنم بخاطر شرایط اقتصادی و مشکلات بسیاری از دوستان برای تهیه گوشی از دادن اطلاعات غلط و به اشتباه انداختن دوستان دیگر جدا خودداری نمایید.
دوست گرامی اگر نمی‌دانید من دارم خدمتتان میگویم که در سیستم عاملهای مطرحی چون ویندوز و اندروید و ... فایل های دانلود شده قبل از نصب توسط سیستم چک میشوند و هر گونه فایل خراب اصلا و به هیچ عنوان سیستم اجازه نصب نمی‌دهد و فایل ناقص اصلا مراحل نصب را طی نمیکند.پس لطفا اینقدر این مطلب دانلود آنلاین و آفلاین را چه سهوا و چه عمدا تکرار نکنید.چون مطلب شما صرفا اعتقاد شخصی شماست و اصلا هیچ مبنای علمی ندارد.
در حال حاضر تمام شرکتهای تولید کننده موبایل تمام آپدیت های خود را از طریق ota و یا آنلاین عرضه میکنند و آپدیت این فایل چه با اینترنت سیم‌کارت و چه اینترنت wifi هیچ تفاوتی ندارد و به راحتی هم نصب میشود.
معدود مشکلات پیش آمده هم هیچ ارتباطی به نوع اینترنت جهت دانلود و یا نصب از طریق آفلاین و آنلاین نداشته و ندارد.
امیدوارم این نسخه تکراری را که شما هر جا می‌رسید شروع به تجویز آن میکنید را برای مشکلاتی دیگری مثل درد معده یا سر درد تجویز کنید بلکه تاثیرش بهتر باشد.
یاعلی

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1400/9/22 سلام دوستان
چندی پیش پستی گذاشتم مبنی بر عدم پخش فیلم از روی فلش یو آس بی که ظاهراً با آپدیت نرم افزار پخش ویدئو شیائومی مشکل حل شد.
میخواستم از دوستانی که miui 12.5 را دانلود و نصب کردن بپرسم که از امکاناتی که برای این ورژن تبلیغ شده بود و در گوشیهای دیگر فعال شده کدام مورد در این گوشی فعال شده است.
مثلا آیا گزینه رم مجازی در ردمی نوت ۹ پرو فعال شده است؟
یا تغییرات در منوی دوربین و همچنین تغییرات در انیمیشین روشن و خاموش کردن گوشی فعال شده است یا خیر؟
حداقل تا اینجا که من متوجه شدم هیچ کدام از این موارد در این گوشی و در آپدیت جدید فعال نشده آند.
بازم از دوستان اگر به تغییرات جدیدی رسیدن توضیح مختصری برای استفاده دوستان دیگر بنویسند ممنون میشم
باتشکر

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1400/9/14 سلام دوستان عزیز
بالاخره بعد از مدت حدود ۱.۵ سال با یک مشکل برخورد کردم.
تا دیروز به راحتی فلش یو آس بی با تبدیل otg به گوشی وصل میکردم و به راحتی فیلم از روی گوشی و بالعکس میریختم و گاهی اوقات از روی فلش هم فیلم می‌دیدم.
امروز وقتی فلش نصب کردم طبق معمول فلش را شناسائی کرد و از روی گوشی و بالعکس هم فیلم میتونم بریزم اما وقتی میزنم تا از روی فلش فیلم را اجرا کنه یک پیام ناشناخته میاد و میزنم خطای ۱ و هیچی پخش نمیشه.
اگر کسی با این مشکل مواجه شده و راه حلش را میدانید ممنون میشم بفرمایید

Xiaomi Redmi Note 10 Pro Xiaomi Redmi Note 10 Pro

1400/9/11 سلام دوست عزیز و گرامی
من و بسیاری از دوستان در بخشهای مختلف بارها و بارها در خصوص این اصرار شما به آپدیت آفلاین و از این جور چیزها توضیحات دادیم اما نمیدونم شما چرا مثل یک ماشین دائم دارید یک مطلب را تکرار میکنید.
برادر عزیز شما ظاهراً هیچ اطلاعاتی در خصوص برنامه های موبایل و کامپیوتر ندارید
اولا فایلی که به قول شما ناقص دانلود شده اصلا توسط سیستم نصب نمیشه.
دوما فایل بعد از دانلود توسط سیستم چک میشه و اگر مشکلی داشته باشه نصب نمیکنه.
بهترین راه برای آپدیت گوشی دانلود و نصب توسط خودم گوشی هست و اینترنت سیم‌کارت یا وای فای هیچ فرقی با هم ندارن
یاعلی

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1400/9/8 سلام عزیز
بله این گوشی به عنوان آخرین آپدیت هم اندروید ۱۲ و هم miui 13 را دریافت خواهد کرد

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1400/9/6 سلام دوست عزیز
این مورد ربطی به آپدیت ۱۲.۵ پیدا نمیکند.ثبل از آپدیت هم هر از گاهی پیش نیومد.این قبیل مشکلات بیشتر ارتباط پیدا میکند به اینترنت تحریم و ...
برای رفع مشکل از چیزشکن استفاده کنید
خدانگهدار

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1400/8/29 سلام عزیز
باید اول اندروید گوشی را ارتقا دهید.ورژن اندروید ۱۱ برای این گوشی مدتهاست آومده

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1400/8/29 سلام دوستان
نسخه miui 12.5 که به تازگی برای این گوشی عرضه شده همان نسخه ویرایش ادیشن هست اما با توجه به رده این گوشی تمام تغییرات که برای نسخه های پرچمدار عرضه شده برای این گوشی عرضه نشده است.
البته احتمال دارد در آپدیت های بعدی تغییرات دیگری هم اعمال گردد اما با توجه به اعلام رسمی شرکت شیائومی این گوشی مشمول آپدیت miui 13 میشود و در آینده ای نزدیک با انتشار این ویرایش بای این گوشی نیز آپدیت ورژن ۱۳ عرضه میگردد.
لذا با توجه به تاریخ تولید این گوشی به نظر می‌رسد آپدیت اندروید نسخه ۱۲ و miui 13 آخرین آپدیت های این گوشی باشد.

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1400/8/28 سلام
من فکر میکنم این نسخه همان ورژن ادیشن هست و دیگه نسخه ای تحت این عنوان ارائه نمی‌شود.احتمالا آپدیت بزرگ بعدی نسخه ۱۳ خواهد بود.

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1400/8/25 سلام دوستان
ممنون میشم دوستانی که نسخه miui 12.5 را نصب کردن از تمام تغییراتی که روی گوشی براشون ایجاد شده یک توضیح مختصری بدهند.
ضمنا میخواستم ببینم برای دوستان روی این گوشی گزینه رم مجازی فعال شده و یا حجم ره از ۶ گیگ به ۸ گیگ افزایش پیدا کرده یا خیر.
همچنین میخواستم بدونم انیمیشن روشن و خاموش کرد و یا همان دکمه پاور تغییر داشته یا خیر.
ظاهراً تا جاییکه من دیدم تمام امکاناتی که برای نسخه ۱۲.۵ عنوان شده بود روی این گوشی اعمال نشده است.
باتشکر

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1400/8/22 سلام دوستان عزیز
کسانیکه miui 12.5 را نصب کردن آیا گزینه رم مجازی براشون فعال شده؟

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1400/8/21 سلام
دوست عزیز نیازی به کل کردن نیست.وانگهی من زیاد با این الفاظ و رفتارها آشنا نیستم.این چیزها از ما گذشته و برای شما جوانها معنی و مفهوم داره.
دوست گرامی اگر بدانیم در چه عصری داریم زندگی میکنیم و با نرم افزارها و سیستم برنامه ها تا حدی آشنا باشیم باید بدانیم که با نصب یک برنامه جدید و آپدیت یک برنامه بدون انجام ریست فکتوری آنچه از تغییرات در برنامه باشد لحاض خواهد شد و هیچ نیازی به حتی روشن و خاموش کردن دستگاه وجود ندارد.
در طول روز برحسب نیاز دهها برنامه آپدیت میشوند و تغییرات اعمال میگردند بدون آنکه شما حتی متوجه شوید.پس عصر روشن و خاموش کردن و ریست فکتوری گذشته.
جهت اطلاع یکسال و نیم گذشته من همین گوشی ردمی را که خیلی‌ها باهاش مشکل دارند را گرفتم و از آن زمان تا کنون هر آنچه آپدیت اندروید و miui بود آپدیت و نصب کردم تمام تغییرات اعمال شده آند و من از روزی که گوشی را خریدم تاکنون حتی یکبار هم ریست فکتوری نکردم.
فقط جهت اطلاع شما و برخی دوستان باین نکته واقف هستم که با انجام ریست فکتوری به دلیل پاک شدن تمام حافظه و برنامه ها و با سبک شدن سیستم کمی سرعت سیستم و عملکرد آن بهتر میشود که البته من تاکنون به انجام آن احتیاجی پیدا نکردم و مسلما اگر از گوشی درست استفاده شود سالها بدون انجام ریست فکتوری میتوانید بدون هیچ مشکلی از گوشی استفاده کنید.

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1400/8/21 سلام دوست عزیز
وجود یا عدم وجود در برنامه ها و آپدیت ها نیازی به داشتن و نداشتن تجربه ندارد ضمن اینکه این مشکل محدود به شیائومی نمیشود و مشمول تمام نرم افزارها و برندها میشود.
همین حالا اگر کمی در اینترنت جستجو کنید متوجه مشکلات گوشیهای جدید پیکسل و نرم افزار جدیدش میشوید.تازه مثلا گوگل دیگه نباید دوار مشکل شود که خوب شده.
تازه گوگل داره سالی نهایت یکی دو مدل گوشی میزنه.شیائومی و سامسونگ و هواوی که در سال دهها مدل بیرون میدهند.
بگذریم.علی ایحال این آپدیت تا الان برای سری ردمی نوت ۹ پرو مشکلی بوجود نیاورده و تا الآنم از جایی نشنیدم بگن با آپدیت جدید گوشی دچار مشکل شده.
موارد 1 تا 40 از مجموع 470 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا