نظر کاربران درباره گوشی موبایل اچ تی سی One M9+

One M9+ وان ام 9 پلاس

HTC One M9+ اچ تی سی
ارزیابی کاربران: 8.3 از 10 (1486 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های اچ تی سی
» اچ تی سی Wildfire E star
» اچ تی سی U23
» اچ تی سی U23 Pro
» اچ تی سی Wildfire E2 Play
» اچ تی سی Wildfire E3 lite
» اچ تی سی Wildfire E plus
» اچ تی سی Desire 22 Pro
» اچ تی سی Wildfire E3
» اچ تی سی Desire 21 Pro 5G
» اچ تی سی Desire 20+
» اچ تی سی Wildfire E2
» اچ تی سی U20 5G
» اچ تی سی Desire 20 Pro
» اچ تی سی Wildfire R70
» اچ تی سی Desire 19s
» اچ تی سی Exodus 1s
» اچ تی سی Wildfire X
» اچ تی سی U19e
» اچ تی سی Desire 19+
» اچ تی سی Desire 12s
» اچ تی سی Exodus 1
» اچ تی سی U12 life
» اچ تی سی U12+
» اچ تی سی Desire 12+
» اچ تی سی Desire 12
» اچ تی سی U11 Eyes
» اچ تی سی U11+
» اچ تی سی U11 Life
» اچ تی سی U11
» اچ تی سی One X10
» اچ تی سی U Ultra
» اچ تی سی U Play
» اچ تی سی Desire 650
» اچ تی سی 10 evo
» اچ تی سی Desire 10 Pro
» اچ تی سی Desire 10 Lifestyle
» اچ تی سی Desire 628
» اچ تی سی Desire 830
» اچ تی سی One S9
» اچ تی سی 10 Lifestyle
» اچ تی سی 10
» اچ تی سی Desire 825
» اچ تی سی Desire 630
» اچ تی سی Desire 530
» اچ تی سی One X9
» اچ تی سی One M9s
» اچ تی سی Desire 828 dual sim
» اچ تی سی One E9s dual sim
» اچ تی سی Desire 728 dual sim
» اچ تی سی One A9
» اچ تی سی Butterfly 3
» اچ تی سی One M9+ Supreme Camera
» اچ تی سی Desire 520
» اچ تی سی Desire 526
» اچ تی سی One ME
» اچ تی سی One E9
» اچ تی سی Desire 820G+ dual sim
» اچ تی سی One M9+
» اچ تی سی One M8s
» اچ تی سی Desire 626G+
» اچ تی سی One E9+
» اچ تی سی Desire 820s dual sim
» اچ تی سی One M9
» اچ تی سی Desire 826
» اچ تی سی Desire 526G+ dual sim
» اچ تی سی Desire 320
» اچ تی سی Desire 620G dual sim
» اچ تی سی Desire 620 dual sim
» اچ تی سی Nexus 9
» اچ تی سی One M8 Eye
» اچ تی سی Desire Eye
» اچ تی سی Desire 612
» اچ تی سی Desire 820
» اچ تی سی Desire 510
» اچ تی سی One M8 for Windows
» اچ تی سی Butterfly 2
» اچ تی سی One Remix
» اچ تی سی One M8 Dual Sim
» اچ تی سی Desire 516
» اچ تی سی One E8
» اچ تی سی One mini 2
» اچ تی سی Desire 616
» اچ تی سی Desire 816 Dual SIM
» اچ تی سی Desire 210 dual sim
» اچ تی سی One M8
» اچ تی سی Desire 626
» اچ تی سی Desire 816
» اچ تی سی Desire 610
» اچ تی سی Desire 310
» اچ تی سی Desire 501 dual sim
» اچ تی سی Desire 501
» اچ تی سی Desire 601 dual sim
» اچ تی سی Desire 700 dual sim
» اچ تی سی One Max
» اچ تی سی Desire 601
» اچ تی سی Desire 300
» اچ تی سی Desire 500
» اچ تی سی One Mini
» اچ تی سی 8XT
» اچ تی سی Butterfly S
» اچ تی سی Desire 200
» اچ تی سی One Dual Sim
» اچ تی سی Desire 600 dual sim
» اچ تی سی Desire P
» اچ تی سی First
» اچ تی سی One
» اچ تی سی Desire U
» اچ تی سی Butterfly
» اچ تی سی Desire 400 dual sim
» اچ تی سی DROID DNA
» اچ تی سی One SV
» اچ تی سی Desire SV
» اچ تی سی One VX
» اچ تی سی One X+
» اچ تی سی Windows Phone 8S
» اچ تی سی Windows Phone 8X
» اچ تی سی Desire X
» اچ تی سی Desire VT
» اچ تی سی Desire VC
» اچ تی سی Desire V
» اچ تی سی Desire C
» اچ تی سی J
» اچ تی سی One V
» اچ تی سی One S
» اچ تی سی One XL
» اچ تی سی One X
» اچ تی سی Velocity 4G
» اچ تی سی Titan II
» اچ تی سی Vivid
» اچ تی سی EVO Design 4G
» اچ تی سی Sensation XL
» اچ تی سی Sensation XE
» اچ تی سی Jetstream
» اچ تی سی Rhyme
» اچ تی سی Radar
» اچ تی سی Explorer
» اچ تی سی Amaze 4G
» اچ تی سی Titan
» اچ تی سی Panache
» اچ تی سی Status
» اچ تی سی Sensation 4G
» اچ تی سی Sensation
» اچ تی سی Flyer
» اچ تی سی HD7S
» اچ تی سی Incredible S
» اچ تی سی ChaCha
» اچ تی سی Salsa
» اچ تی سی Wildfire S
» اچ تی سی Desire S
» اچ تی سی Merge

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 501 تا 600 از مجموع 907 مورد

amir h s در تاریخ : 1394/7/8

میشه منو راهنمایی کنید،من به شدت از این که این گوشی در انجام بازی های حجیم ضعیف باشه میترسم،در غیر این صورت عاشقشم،من خیلی به بازی هایی مثه مورتال کمبت ایکس و ریل ریسینگ علاقه داره،و انقدر نظرات در مورد این گوشی ضد و نقیض بود که هنوز هم بعد یک ماه نظر قطعی نگرفتم،

yoones z در تاریخ : 1394/7/8

سلام دوستان من چند وقته میخام یه گوشی تهیه کنم و نظرم رو این گوشیه کسانی که از این گوشی استفاده کردن چندتا سوال منو لطف کنید و پاسخ بدید ممنوم میشم
1-آنتن دهیش چطوره من m7 دارم آنتن دهیش تعریفی نداره
2- صدای مکالمه واضحه؟
3-یه کلیپ تو یو تیوب هست با s6 و آیفون6 از لحاظ سرعت مقایسه کرده که ضعیفتره! درسته؟

Hooman F در تاریخ : 1394/7/8

سلام ایمان جان، تشکر میکنم از مطالبتون ،از درک و ادبتون، بسیار عالی
اما در تائید فرمایشتون حقیقتا دوربین عکاسیه ام۹ بسیار بسیار با کیفیته، همونطور که فرمودید، حتی میخوام بگم بسیار عالیه، واز اس ۶ هم بهتره چرا? فقطو فقط به یک دلیل اینکه اغراق نداره و بسیار بسیار طبیعی عکس میندازه، شما با هر ۲ گوشی از یک سوژه مثل برگ یا گل یا حالا هرچیز دیگه عکس بندازید و عکسهارو با هم مقایسه کنید،اصلا این ذات گوشیهای سامسونگه که عکسهارو با اغراق و نقاشی شده میندازه البته این به معنای بد بودن نیست،خیلیها ممکنه اینجوری دوست داشته باشن اما در مقابل ام ۹ دقیقا همون رنگهایی که با چشم دیده میشنو عکس میگیره،مخصوصا اگه مقداری هم تنظیمات دوربینش دستکاری بشه که دیگه فوق العاده میشه،حالا خیلیا میگن دوربین ۶ از این گوشی بهتره،شما از یک سوژه مثلا سبز یا قرمز، با این دو گوشی عکس بگیری و نتیجه و فرقهاشونو به راحتی ببینید،عکسهای این گوشی توی کامپیوتر بینظیر و دیدنیه و حیف و صد حیف که لرزش گیر اپتیکال نداره
با تشکر

Hooman F در تاریخ : 1394/7/8

سلام
دوست عزیز، مطالبتونو خوندم ۲ نکته به نظرم اومد اول اینکه فرمودید بنچمارک پلاس ۵۳۰۰ و از ام۹ معمولی بالاتره،،من خودم m9 دارم و به تکرار بنچمارکم بالای ۶۰۰۰ هستش،تو پستهای قبلیمم بهش اشاره کردم،اگه ملاک خرید و مقایسه همین بنچمارک باشه که به نظرم اصلا درست نیست،،۹پلاس با این عدد که شما فرمودید،کاملا پایین تر از m9 قرار میگیره
دوم اینکه تابحال نه شنیده بودم و نه دیده بودم که hdr لرزش دستو بگیره و از تار شدن عکسها جلوگیری کنه، این مود در حالت فعال شدن باعث میشه در محیطهای کم نور،عکسهای روشن تری گرفته بشه،به هیچ عنوان جلوی تار شدن عکسو نمیگیره،اتفاقا مود hdr در سری مثلا m9 بسیار عالی عمل میکنه و حقیقتا در محیطهای کم نور باعث میشه تا عکسهای روشن و با کیفیتی گرفته بشه دقیقا برعکس بعضی از گوشیها که حالت اچ دی ارشون بیشتر جنبه دکوری داره تا عملکرد واقعی، متاسفانه بخاطر نبود لرزشگیر اپتیکال در گوشیهای ام۹ و ۹پلاس،مشکل تار شدن عکس با کوچکترین لرزشی وجود داره مگر اینکه شما توانایی کنترل گوشیتونو کاملا داشته باشید یعنی اینکه اجازه ندید لرزشی به وجود بیاد،،در این صورت عکسها بسیار با کیفیت و از همه مهمتر طبیعی میوفته و کمترین اغراق رنگو مشاهده میکنید،
با تشکر

محمد ص در تاریخ : 1394/7/7

هر دو از نظر کیفیت عاالی هستن و بنده نتونستم فرقی بینشون احساس کنم(تو نمایشگاه تست کردم), اما چندجا خوندم که میگن از نظر قدرت از m9 ضعیفتر هست ولی اینهم واسه من محسوس نبود اصلا, اگه خیلی مهمه بهتره خودتون در شرایط یکسان و با دقت تست کنید ولی هر2 از نظر کیفیت عالین.

iman a در تاریخ : 1394/7/7

دوستان این گوشی نسخه HTC One M9+ Supreme Camera معرفی شد خیلی از این بهتره بخصوص دوربینش فوکوس خودکار لیزری و مجهز به لرزشگیر اپتیکال تصویر (Optical Image Stabilization)

مهدی- ص در تاریخ : 1394/7/7

و باز هم شاهکار دیگری از HTC

HTC One M9+ Supreme Camera

با دوربین 21 مگاپیکسل بهمراه لرزشگیر اپتیکال و اتوفوکوس لیزری (و نسخه بروز رسانی شده اپلیکیشن دوربین که احتمالاً قابلیت های جدیدتر از جمله خواص Due Camera رو بصورت نرم افزار ارائه میکنه)

بنا به گزارش phonearena، یکی از بهترین دوربین حال حاضر گوشی های اندرویدی (و چه بسا آیفونی) است.

حقیقتاً وسوسه انگیزه

علی آ در تاریخ : 1394/7/7

با عرض سلام خدمت دوست عزیز ،محمد آقا بنده با نظر شما موافقم و قصد خرید این گوشی رو دارم فقط سوالی درباره اینکه از نظر تولید تایوانی باشه یا چینی و رامش اسیا باشه یا اروپا چه فرقی میکنه و کدومش بهتره دارم و اینکه گوشی خودتون ساخت کجاست و رام اسیاست یا اروپا . ممنون

امید ش در تاریخ : 1394/7/6

بچه ها دو تا سوال
آیا این گوشی با توجه به بدنه فلزی زیادموقع بازی و استفاده از وای فای زیاد داغ میکنه؟؟
سوال دوم گوشی ام 9 که تو کلیپها مقاوم نبود و به راحتی خم میشد و لنز دوربینش هم با اینکه از جنس سافایر بود راحت می شکست آیا این مدل پلاس هم همونطوریه یا بهتر شده؟؟؟

mohammad n در تاریخ : 1394/7/6

هیچ جای دنیا و تو هیچ برندی ورژن پلاس یک اسمارت فون ضعیفتر از معمولیش نیست ولی اینجا آقایون مهندسین باتجربه تشخیصشون اینه که این گوشی ضعیفتره و با نظرات و اعداد و ارقام نامعتبر میخوان کیفیت و قدرت این شاهکار اچ تی سی رو زیر سوال ببرن ...
دوست عزیزی که بارتبه بنچمارک میخوای گوشی بخری و میخوای گوشیت جزو اولین گوشیا تو لیست باشه:
مطمئن باش این گوشی تو Antutu که معتبرترین نرم افزار بنچمارکه نمره اش 53000 و از ام9 معمولی هم بالاتره..اگه شک داری موقع خرید این برنامه رو نصب کن همون جا تست کن میبینی...
دوست عزیزی که دوربین برات مهمه:
کیفیت این دوربین و رزولیشن عکسهاش از اس6 و آیفون 6 بالاتره و اچ تی سی بهترین و خلاقانه ترین دوربین رو تو این گوشی ازش استفاده کرده..نگاه نکنین بعضیا بلد نیستن یه عکس معمولی بیگیرن یا نمیدونن hdr چیه که فعالش کنن که موقع لرزش دست عکسا تار نشه میان و اینجا از دوربین ایراد میگیرن...
این دوربین امکانات جالبی داره که هیچ گوشی نداره باید تو حالت Duo Camera عکس بگیرین و بعدش ببینین چه امکانات فوق العاده ای داره...
واین عزیزانی که تو کلش مشکل دارن باید دیتای مخصوص power vr رو دانلود کنن.تو حالت عادی دیتایی که دانلود میشه برای adreno و mali هستش..اکثر بازی ها هنوز با رزولیشن QHD سازگار نیستن و دیتاها مشکل دارن با این حال بنده تو هیچ بازی لگ یا کند شدن ندیدم..دیگه از فیفا 16 که بازی جدیدتر و گرافیکی تر نداریم ..با آیفون 6 تست کردیم و تو لودینگ سریع تر عمل میکرد و هیچ افت سرعت و لگی نداشت...
...
کسایی که میخوان بخرن شک نکنن و هرکی با این گوشی هرمشکلی داره اینجا مطرح کنه تو نظرات تا خود بنده راهنماییش کنم..البته من کوچیک همه هم هستم جسارت نمیکنم بخاطر تجربه چندین ساله که از اچ تی سی و آیفون دارم میخوام که به دوستانم کمکی کرده باشم..

raha a در تاریخ : 1394/7/5

سلام
دوستان می خواستم مونوپاد بخرم کسی میتونه راهنماییم کنه چه مارک و مدلی بگیرم که با این گوشی مچ باشه؟
تو دی جی کالا نظرات کاربران خوندم خیلیا بعد از خرید به مشکل خورده بودن.
ممنون میشم راهنماییم کنین.

iman s در تاریخ : 1394/7/5

بنده بیشتر اینجا نظراتو میخونم و کم نظر میدم اما یعنی چی گرافیک این گوشی از گوشی 400تومنی ضعیفتره؟؟؟؟؟؟ با این حرف چی رو میخواین ثابت کنین؟! اچ تی سی بده؟! ...
ضمنا این گوشی از نظر گرافیکی از وان ام7 که داشتم قویتره و نزدیک به ام8 میشه بحسابش آورد.لااقل یه سر به چارت و تابلوی رده بندی گرایفکهای موبایل و تبلت میزدی بعدش نظر میدادین!!!!! از نظر تاچ این گوشی باید خدمتتون عرض کنم مثل وان ام8 بسیار عالیه.فکر کنم در جریان هستین که ام8 در زمان خودش قویترین بود و نزدیک 2برابر قویتر از اس5 و 40درصد بالاتر از نوت3..... لطفا تحقیق رو سرلوحه کارتون قرار بدین.ضمنا ام8 برا دوره هیتلر و تموچین نیست بگی با او ن برابری میکنه یعنی هیچی و ... لطفا سعی کنین واقعیت رو بگین.
بله دوربین اس6 نه تنها از این گوشی بلکه از همه گوشیها بهتره اما دوربین این گوشی در حد نیاز به بالا تر قرار داره.لطفا کمی تنظیمات رو یاد بگیرین ...(بازم میگم دوربین اس6 اصلا یه چیز دیگست حتی در مقایسه با جی4) اما دوربین این گوشی و مخصوصا ام9 دوربینهای خوبی هستن. اینم اضافه کنم که دوربین ام9 بعد از آپدیت بسیار باکیفیت و قدرتمند عمل میکنه و قبول ندارم که اچ تی سی در تمام دوربینهاش ایراد وجود داره و اصلاح نمیکنه.(همونطور که دوستم درخواست داده بود ببینه زد1 ایشون بهتر عکس میندازه یا ام7 من که خودش بعد از عکاسی ناراحت شد).
هر گوشی معایب و نقاط ضعفی داره اما نه تا این حد که دوست عزیزمون این گوشی رو تا حد یه رده ابتدایی پایین آوردن!!!!! لطفا در نوشتن نظرات بعدی بیشتر دقت کنیم و درک و فهم و آگاهیهای دیگر دوستان و هموطنامون رو [درنظر بگیریم] و نگیم این گوشی از گوشی 400تومنی ضعیفتره.
با عرض ارادت

محمد ص در تاریخ : 1394/7/4

سلام, بابت عدم رضایتتون از این دستگاه با صرف این هزینه واقعا متاسفم اما من از این دستگاه استفاده میکنم و واقعا راضی هستم, در مورد صفحه نمایش من بعد از خوندن نظر شما با نهایت کنترل دستم سعی کردم کمترین لمس انجام بدم و صفحه واکنش نشون داد! با ایفون 6 هم که در دسترسم بود مقایسه کردم اما در این مورد برتری نداشت و حساسیتشون در یک حد بود, قبل از اینکه محافظ شیشه ای روی موبایلم نصب کنم صفحه نمایش تاچ رو با یک دستکش پارچه ای با ضخامت کم تست کردم و به خوبی پاسخ داد!
در مورد اجرای بازی کلش اگه اپدیت های این گوشی رو دریافت نکردین(در مجموع حدود 800مگابایت) لطفا دریافت کنید و از بازی کلش و سایر بازی های خیلی سنگین تر با موبایلتون لذت ببرین, من در بازی کلش کوچکترین لگی احساس نمیکنم, بعد از اپدیت ها سرعت این موبایل در اجرای این بازی ها با ایفون 6 اتقریبا برابر بود: اسفالت 8, مورتال کمبت ایکس, مودرن ایر کمبت, رییل ریسینگ 3 و نواا, اجرای همه ی این بازی ها در مولتی تسکینگ در این دستگاه سریعتر انجام میشه, پس به سخت افزار این موبایل شک نکن.
اما این موبایل فاقد شارژ سزیع هست که نظرم در مورد این موضوع حتمن میگم.
نرم افزار دوربین این موبایل منوی گسترده ای در اختیار کاربر قرار داده که حتما باهاش کار کردین,البته اصلا هدفم این نیست که عدم وجود لرزشگیر بی اهمیت جلوه بدم اما با تنظیمات صحیح میتونین عکس هایی با کیفیت فوق العاده ثبت کنین, در مورد فیلم برداری هم که به احتمال خیلی زیاد راضی هستین از دستگاهتون.
ببینید در مجموع هیچ گجتی کامل نیست و همه بر اساس نیازشون دستگاه مناسب رو انتخاب میکنند اما این نکته در نظز بگیرین که برای طراحی یه دستگاه موبایل(از ظاهر تا سخت افزار) یک تیم بسیار قوی بکار گرفته میشن و با علم ودلیل یک دستگاه رو ریلیز میکنن, و اینکه من و شما بر اساس اعداد و ارقام و چندتا مقاله تو نت در مورد مثلا پردازنده این موبایل یا بکار نگرفتن قابلیت شارژ سریع بکوبیمش بنظرم صحیح نیست.
بنده حاضرم از اجرای بازی ها و قدرت مولتی تسکینگ و همچنین تست تاچ اسکرین فیلم بگیرم و اگه جایی معرفی کنید من اپلود کنم.
دوستانی که دارن در مورد این موبایل تحقیق میکنن اگه سوالی دارین خوشحال میشم بتونم تجربیاتمو در اختیارتون قرار بدم که انشاالله انتخاب درستی انجام بدین.
عذر میخوام که انقدر طولانی شد.

bashir k در تاریخ : 1394/7/3

عالی بود آقا آرش ممنونم :)
راستش منم متاسف شدم وقتی کامنت آقا محسنو خوندم..
مشکل اونجاییه که من و امثال من که آگاهیمون راجع ب کلهم این چیزا ب شدت اندکه، میایم ی سرچی میزنیم و میبینیم فلان دوستی فرمودن این گوشی چنین و چنانه و بنچمارکهاشم عالیه و مام باور میکنیم و بعد میبینیم اونی نبود که انتظارشو داشتیم..
...

مقداد م در تاریخ : 1394/7/3

برادر كاش از اول به نقاط ضعف توجه ميكردي و احيانا اگه نميدونستي اين چيپ گرافيكي دقيقا همون گرافيكهاي روي آيفونه يا نه ، يه سر به سايتهاي معتبر ميزدي و نتايج بنچماركشو ميديدي و اينجا يه سوالي ميكردي بعدش ٢،١٠٠ هزينه ميكردي باور كن ماهها اين صفحه محل بحثه راجع به همين دو موضوع و امير آقا هم كه كاملتر از همه بهش اشاره كردن و من اميدوارم بودم دوستان اين مواردو ببينن كه انتخاب اشتباه نكنن . راجع به دوربين هم سالهاست اين نقطه ضعف اچ تيسي هست و اين كمپاني توجهي به اين مشكلش نداره و دوستي با تجربه خوب شما بايد اين در يادش ميبود . به هر حال خيلي متاسف شدم به خاطر ضرر مالي تون

آرش - در تاریخ : 1394/7/3

دوست عزیز
سوال شما ابهام داره، به همین دلیل سعی می‌کنم مشروح پاسخ بدم.
ضمنا قبل بحث بگم که بنچمارکی که خود شرکت منتشر کنه هیچ فایده‌ای نداره. بنچمارک وقتی معتبره که گوشی وارد بازار بشه و متخصصین بی‌طرف گوشی رو بررسی کنن و نظرشونو اعلام کنن.
ولی برگردیم سر بحث اصلی.
برای انتخاب یک گوشی مناسب برای بازی شما باید حداقل 8 مورد رو مد نظر قرار بدید:
1- صفحه نمایش: مهمترین بخش یک گوشی برای بازی صفحه نمایش مناسبه. چون اگه شما بهترین پردازنده و سایر موارد رو هم داشته باشی، نتیجه نهایی روی یک صفحه نمایش بد، غیرقابل تحمله. پس باید صفحه‌ای با اندازه مناسب (که این به خودتون برمی‌گرده، پیشنهاد من 5 به بالاست) و با کیفیت تصویری مناسب (یعنی هم از لحاظ ابعاد خوب باشه و هم از لحاظ تراکم پیکسلی و روشنایی) رو انتخاب کنید. نکته بعدم اینه که نوع صفحه نمایش و حساسیت بخش تاچش برای بازی خیلی مهمه. در بعضی بازی‌هاست که تازه می‌شه تفاوت یک صفحه 10لمسی با 5لمسی رو فهمید.
2- پردازنده: به تنهایی نباید ملاک قرار بگیره ولی در جای خود خیلی مهمه.
3- پرازنده گرافیکی: مهمه ولی در کنار سایر قطعات کار می‌کنه. پس باید در هماهنگی با بقیه ارزیابی بشه.
4- رم: میزان و سرعت رم خصوصا باسش مد نظرتون باشه.
5- بخش صوتی دستگاه: شامل نوع پردازش صوت و همچنین بلندگوهای دستگاه. البته اگر صدا براتون مهم باشه!
6- حسگرها که تو بعضی بازی‌ها به بعضی حسگرهای خاص نیازه وگرنه بعضی بازی‌ها رو یا اصلا نمی‌شه انجام داد یا انجامش خیلی سخته.
7- باتری دستگاه و قدرت شارژدهی که برای یک گیمر به اندازه بقیه موارد مهمه.
8- میزان دمای دستگاه در حالت حداکثر فشار کاری
همه‌ی اینا رو گفتم که بگم اگر شما قصد خرید یک گوشی مناسب برای بازی رو داری، فقط به اعداد بنچمارک‌ها توجه نکن.
اما بهترین بنچمارک‌ها برای گیمرها:
بنچمارک Basemark X یکی از مشهورترین و معتبرترین بنچمارک‌های بازی محسوب می‌شه و می‌تونه توانایی تولید جلوه‌های مختلف تصویری رو بررسی و امتیازدهی کنه. یکی از مزایاشم آزمایش‌های متعددیِ که توش حتی فراخوانی فایل از حافظه برای مدل‌های سه‌بعدی رو هم بررسی می‌کنه.
بنچمارک 3D Mark از شرکت Futuremark هم خیلی مهمه و تمرکز اصلی این بنچمارک اول بر پردازنده گرافیکی و دوم بر پردازنده مرکزی دستگاهه و کلا بیشتر بر DirectX تمرکز داره. یکی از ویژگیهایشم اینه که هر سال، خود شرکتش گوشی‌ها و تبلت‌های مناسب برای بازی رو اعلام می‌کنه.
GFX هم در زمینه گرافیک خیلی مهمه که نسخه‌های مختلفی داره و برای سنجش دستگاه تو وضعیت‌های مختلف گرافیکی خیلی به‌درد می‌خوره.
یه نکته دیگه اینکه هیچوقت نمی‌شه به طور کلی گفت این دستگاه برای بازی بهترینه چون توی Basemark X امتیازش از همه بالاتره. چون بازی‌ها با روش‌های نرم‌افزاری مختلفی نوشته می‌شن و ممکنه نیازمند امکانات سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری خاصی باشن. مثلا بعضی بازی‌ها برای اجرا به رم کمی نیاز دارن و بعضی به رم زیاد. شما اگر یه گوشی با قوی‌ترین پردازنده و گرافیک داشته باشی ولی رم دستگاه کم باشه، بازی بی‌بازی. یا ممکنه یک بازی از توابعی استفاده بکنه که پردازنده شما علی‌رغم قدرت زیادش برای اجرای اون توابع انقدر داغ کنه که نگه داشتن گوشی توی دست آزاردهنده باشه.
البته برای بازی بعضی تبلت‌ها مناسبتر از گوشیه. چون هم پردازنده‌های قوی‌تری دارن، هم شارژ بیشتری نگه می‌دارن و هم توی کارهای سنگین خنک‌تر از بعضی گوشی‌ها هستن.
امیدوارم با دید وسیعتری به انتخاب گوشی برای بازی نگاه کنی.

mohsen m در تاریخ : 1394/7/2

سلام خدمت همه دوستان گرامی.
بنده حدود 3 ماهی میشه که این گوشی رو خریداری کردم و تصمیم گرفتم تجربیات شخصی خودم رو در رابطه با اون در اختیار بقیه قرار بدم.البته لازم به ذکر من در مورد سخت افزار تخصصی ندارم و صحبت هام رو به عنوان یک کاربر عادی ارائه میدم.
1-بزرگترین ایرادی که از روز اول خیلی به چشمم میامد و برام مشکل زا بود ضعیف بودن تاچ این گوشی بود.طوری که وقتی به صورت آروم صفحه نمایش رو تاچ میکنم اثر نمیذاره و در مقایسه با گوشیه هم رده خودش ینی سامسونگ s6 که وقتی انگشتت هنوز به طور کامل به صفحه نمایش برخورد نکرده اثر میذاره بسیار ضعیف تر کار کرده.
2-مشکل بزرگ دوم که خیلی تو ذوقم خورد وقتی 2100000 پول این گوشیرو دادم گرافیک ضعیفشه.وقتی این ضعف بیشتر خودشو نشون میده که بازی کلش اف کلنز رو روی گوشیتون بریزین و بخواین بازی کنین.به قدری کند عمل میکنه و لگ میزنه که از بازی کردن پشیمون میشید.من الان این بازی رو با گوشی دومم که galaxy grand prime هست و فقط 480 تومن قیمت داره انجام میدم.
3-مشکل سوم دوربینه گوشیه.با اینکه 20 مگاپیکسله اما عدم وجود لرزشگیر باعث میشه حدود 50 درصد عکسهاتون با کیفیت پایین بیفته
4-ایراد بعدی عدم وجود فست شارژینگه.گوشیه هم رده این ینی سامسونگ s6 با چیزی در حدود 40 دقیقه از 0 تا 100 درصد شارژ میشه.اما این گوشی حدود 2 ساعت طول میکشه تا شارژ بشه
در کل واقعا این گوشی راضیم نکرد و به فکر فروششم.

bashir k در تاریخ : 1394/7/2

ممنونم آقا امیر
بازم سوال دارم شرمنده :)
...
داداش فرض کن من میخام اینترنتی موبایل بخرم ،ینی دسترسی ب خود گوشی ندارم، ولی میخام عملکردش توی گیمینگ بهترین باشه
کدوم بنچمارک اینو میتونه نشون بده؟ با فرض اینکه اون ۳۲بیت و ۶۴بیت رو هم متوجه شدم...میدونی منظورم چیه؟ مثلا تبلت اچ تس سی نکسوس نه که تگرا کی وان روشه، توی بازی واقعا سرترینه، و چه توی آن اس کرین و چه آف اسکرین جزو بهتریناس..
راستی ی سری از دوستان با کلاش آف کلنس روی اچ تی سی ام نه پلاس مشکل دارن، و دوستای دیگه گفتن بخاطر عدم سازگاری برنامه با روزولیشن بالای گوشیه، مرحمت کن اونم جواب بده..

raha a در تاریخ : 1394/7/2

دو هفتس این گوشیو گرفتم و از داغ کردنش خیلی ناراحت بودم ولی خیلی تحقیق کردم دیدم داغ کردنش در حد معمولیه و ایرادش نیست با گوشیای دیگه هم مقایسه کردم اوناهم داغ می کنن و کاملا طبیعی هست.
وقتی بازی سنگین انجام میدی و زیاد عکس میگیری داغ می شه .و طبق پرسجویی که تو این دو هفته کردم هیچ مشکلی نیست و بقیه گوشی ها هم همینجوریه ولی چون بدنه ی این فلزی گرمای بیشتری حس می شود.
با ایفون 6 هم همچیشو مقایسه کردم کااملا برتری داره.

amir - در تاریخ : 1394/7/1

ببخشید من متوجه بعد طنز قضیه نشدم .

بنچمارکها و تحلیل اعدادشون نیاز به شناخت پارامترهای تست داره همینطور نمیشه عدد کلی یک بنچمارک رو گرفت و مطابقش گفت عملکرد چیپ چطوریه.

بنچمارک مثلا 64 بیت گرفتن از یک چیپ مبتنی بر arm v8 به شما اعداد بزرگی میده. همون چیپ در حالت 32 بیت بنچمارکهاش حداقل 20 درصد افت میکنه.

حالا این رو بخوایم در عملکرد روزمره اندروید و برنامه های عمومی الآن منظور کنیم 95 % شرایط برنامه ها و متغیرهاشون 32 بیت هستن.

یا جی پی یو رو باید تستهای آف اسکرینش رو مبنای قدرت قرار داد چون یک جی پی یو خالص روی سه تا نمایشگر با سه رزولوشن مسلمه که 3 تا عملکرد آن اسکرین کاملا متفاوت بسته به رزولوشن نمایشگرها نشون میده .

مثل اینه که یک موتور 250 اسبی داشته باشیم روی یک ماشین 800 کیلوی جی تی عملکرد عالیه .
روی یک سدان بزرگ لوکس 1600 کیلویی عملکرد متوسط رو به پایینه.
روی شاسی بلند 2.5 تنی عملکرد نا امید کننده است در حالیکه موتور همون موتوره.

از دید مصرف کننده عملکرد خود ماشین ملاکه که در مثالهای بالا کاملا متفاوته ولی ما نمیتونیم مطابق عملکرد ماشین در مورد موتورش اظهار نظر کنیم.
( تست آن اسکرین این عملکرد روی جاده رو نشون میده و خیلیا میان با این تست میخوان عملکرد جی پی یو رو تحلیل کنن که کاملا اشتباهه )

صرف دیدن عدد مثلا 50 هرار در بنچمارک 64 یک چیپ مبتنی بر arm v8 به این معنی نیست که در حال کار روی یک موبایل این چیپ سریعتر و قویتر از چیپ مبتنی بر arm v7 با بنچمارک 44000 ظاهر میشه.

باید بنچمارکهای 32 بیت هر دو چیپ رو گرفت و تست کرد.
بعد پارامترهای تست رو تک تک تحلیل کرد

Iran m در تاریخ : 1394/6/31

سلام خدمت شما.
خواستم این گوشی رو بخرم چون واقعا خیلی عالیه ولی تو بعضی جا ها خوندم که بعضیا گفته بودن این گوشی داغ میکنه حالا خواستم ببینم که واقعا اینطوره یا دلیل خاصی داره که داغ میکنه؟

bashir k در تاریخ : 1394/6/31

داداش امیر جان
خب منم ب طنز گفتم قدرت هلیو ایکس ده...چون وقتی برید لینکو ببینید، نتایجش مشخص میکنه که چقد ضعیفه..
منم میدونم چیپست اینو ردمی نوت دو و میزو ام ایکس چهار و سونی ام چهار آکوا و لیتوی وان معمولی، یکی هستن
و قیمتشون هم از 160 دلار شروع میشه و چیپی نیست که بتونهد با اسنپ ۸۰۰ به بالا رقابت کنه
منم دقیقا اون لینکو واسه این گذاشتم که خواننده های عزیز دستشون بیاد، جایگاه هلیو ایکس ده چقد نازل و پایینه
نمیدونم چرا راجه ب کامنت من اینطور برداشت کردین.. اگه چندتا کامنت قبلیمو هم بخونید واضحه که با توضیحات شما و آقا مقداد کاملا موافقم...
فقط اون سوال اصلیمو توی کامنتم مبنی بر اعتماد ب کدوم بنچمارکها و ... جواب ندادین که اگه بدین واقعا ممنون میشم.. و لطفا ی کم مفصل :))

e r در تاریخ : 1394/6/30

سلام
چند روز این گوشی و خریدم خیلی خوب همچیش خوب .
فقط داغ میکنه
آیا مدلش ایجوریه یا خراب؟
Updatam کردم بازم خیلی داغه
گارانتی داره ببرم قبول میکنن؟
لطفا راهنماییم کنید .
ممنون

amir - در تاریخ : 1394/6/29

دوست عزیز بنچمارکهای گرافیکی که ما از این چیپ دیدیم هیچ شباهتی به تعاریف شما نداره و در اکثر زمینه ها امتیاز گرافیکش یک سوم چیپهای مطرح بازاره .

لطف کن منبعت رو ارایه بده ببینیم کجا 6795 رکورد گرافیک زده ؟

مورد بعد این چیپ با همین کانفیگ 6795t و کلاک 2.2 روی شیائومی redmi note 2 prime که در حقیقت ورژن 32 گیگ ردمی نوت 2 معمولیه نصبه . ( ردمی نوت2 هم همین چیپ رو با کلاک 2 داره استفاده میکنه )

بعنوان یک چیپ برای بازار رده متوسط چیپ خوبیه ولی یکم منطقی باشید و انتظار مقایسه با چیپهای رده بالا رو نداشته باشید چون برای اینکار در نظر گرفته نشده ( ردمی نوت 2 که میدونید در چه رده ایه و قیمتش چقدره ؟
جهت یادآوری یک دستگاه زیر 200 دلاره که در بازار ایران هم داره روی رنج 650 تا 750 فروخته میشه .

چون دستگاه fhd هست و باتری 3000 میلی آمپر داره رکورداش چه از نظر سرعت و بنچمارک ... چه مصرف و گرما قابل قیاس با ام 9 پلاس نیست و خیلی بهتره )

mohammad n در تاریخ : 1394/6/27

سی پی یو ام9 پلاس قوی تره و بنچمارک بالاتری داره نسبت ME
بدنه ام9پلاس بخاطر فلزی بودن بادوام تر و خیلی زیباتره و باهیچ گوشی قابل مقایسه نیست
باطری هم تو ام 9 پلاس قوی تره و بیشتر شارژ نگه میداره و کلا گوشی های دوسیم شارژ بیشتری مصرف میکنن..که اصلا توصیه نمیکنم که ME بگیرید..
رو +e9 فکر کنین بنظر بنده اگه دو سیم میخواین +e9 واستون بهتره

mohammad n در تاریخ : 1394/6/27

بخوای به هر ویدیو و تستی که تو اینترنت وجود داره اعتماد کنی باید 1100 بگیری دوست من..
بنده خودم همزمان این بازی های سنگین رو تو مولتی تسکینگ تست کردم:
real racing 3
clash
mortal kombat x

سه تا بازی که حجم زیادی از رم رو برای اجرا نیازمندن..اما 3 تابازی با هم تو گوشی باز بودن و با زدن دکمه recent app میتونستین رو هرکدم خواستین سوویچ کنین..فکر نمیکنم شما بیشتر از اینو احتیاج داشته باشی..
تو ام 8 خود real racing 3 رو که اجرا کنی کل رم پر میشه و سی پی یو تا 90% لود میشه...

رضا ق در تاریخ : 1394/6/26

مریم خانوم سوال خوبی کردید منم چند وقته دوست دارم که یکی از این گوشیها تو دستم باشه اما این شک من رو هم درگیر کرده و خیلی مشغولم کرده، مشکل اینه که خیلی وقت نیست که این گوشیها اومدن و اطلاعات از سوابق کاری با اونا زیاد نیست. خیلی متشکر میشم از دوستان که بهترین گارانتیها و اهمیت اون رو هم برای htc به ما که میخوایم این برند رو بخریم توضیح بدن.

آرش - در تاریخ : 1394/6/26

واقعا شما «دولوپر رسمی xda تو بخش اچ تی سی» هستی؟!
شما خیلی جالب می‌فرمایید: «دلیل استفاده اچ تی سی از مدیاتک عرضه یک گوشی بومی و خاص مخصوص خود تایوان وآسیا بود». خب تا اینجا دو تا مسئله به وجود می‌یاد. اول اینکه الان در صنعت الکترونیک کدوم شرکتی مسائل فناوری و مهندسی رو رها می‌کنه و صرفا به خاطر «عرضه یک گوشی بومی و خاص مخصوص خود تایوان وآسیا» می‌ره از یک شرکت داخلی استفاده می‌کنه؟! حرف عجیبیه! بماند که من ترکیب «خاص مخصوص» رو هنوز متوجه نشدم!
دوم اینکه مگه کوالکام چینی و آسیایی نیست؟

بعد در ادامه‌ش می‌فرمایید: «که بادرخواست های زیاد برای آمریکا واروپا هم تولید کرد،شما سایت اچ تی سی رو با آی پی آمریکا بازکنی اصلا ام ۹پلاس رو نداره» خب اگه برای امریکا و اروپا تولید کرده چه جوری توی امریکا حتی در قالب اینترنت قابل دسترسی نیست؟ واقعا معنی حرف شما چیه؟ بعدم شما که بالاتر فرموده بودی «مخصوص خود تایوان وآسیا» حالا چی شد ناگهان اچ‌تی‌سی قبول کرد که برای امریکا و اروپا هم تولید کنه؟! قبلش که صحبت از صنعت بومی و این مسائل می‌کردید.
بعدم با جمله‌ای جالب جای هرگونه واقع‌بینی رو مسدود می‌کنید: «این توضیح ودلیل این که چرا اچ تی سی از مدیاتک استفاده کرده» یعنی هیچ دلیل فنی و مهندسی و غیره در کار نبوده فقط بخاطر اینکه گوشی بومی تولید کنه اینکارو کرده؟!
ادامه دادید: «این گوشی غیر از سخت افزار خوب بهترین دوربین رو داره وسریعترین سنسور اثرانگشت تو بین اسمارت فونها»
دو تا سوال.
1- بهترین دوربین در بین اسمارت‌فون‌ها رو براساس کدوم منبع فرمودید؟ تا اون جایی که ما در سایت‌های خارجی و ایرانی دیدیم چند ماهه که دعوای اصلی راجع به بهترین دوربین بین s6 سامسونگ و جی4 ال‌جی در جریانه؟ اگر منبعی دارید خوشحال می‌شم بنده‌ام مطالعه کنم.
2- سریعترین سنسور اثرانگشت رو براساس کدوم آزمون فرمودید؟ منبع اینم ذکر بفرمایید ممنون می‌شم.
بعد هم فرمودید که این گوشی حتی در حالت «high perfomanc» (که یک e هم جا انداختید) نمی‌شه از تمام قدرتش استفاده کرد! «فقط با اورکلاک میشه از قدرت این گوشی قدرقدرت استفاده کرد» این حرف یعنی چی؟! یعنی همه‌ی مصرف‌کنندگان باید گوشی‌شون رو روت کنن و وارد مسائل حرفه‌ای اورکلاک بشن (که برای افراد عادی و ناوارد کاری بسیار خطرناک در حد سوزوندن دستگاهه) تا بتونن از همه‌ی قدرت گوشی استفاده کنن. خب یه سوال؟ چرا اچ‌تی‌سی خودش این امکانو فراهم نکرده؟! یعنی دلیل محدود کردن این گوشی قدر قدرت چیه؟
از همه‌ی اینا جالب‌تر اینکه از یک «دولوپر رسمی xda» بعیده که فرمودید اگر توی بازی‌ای لگ مشاهده می‌شه «بخاطر دیتای بازی هاست که سازگار نیست». بعد فرمودید اگر برید توی حالت high perfomance «از هربازی باهرگرافیکی لذت ببرید» یعنی مشکل عدم سازگاری رفع شد؟! یعنی مثلا من به اشتباه دیتای مالی رو برای آدرنو ریختم، فقط با تنظیم روی های پرفورمنس برم لذتش‌و ببرم؟!
واقعا «طرفداری به هر شکل ممکن» از یک شرکت یا محصول باعث بیان چه حرف‌های جالبی می‌شه.

bashir k در تاریخ : 1394/6/25

سلام
آقایون داداشامممم این لینکو نگا کنید بد نیست، قدرت مدیاتک هلیو ایکس ده رو ب رخ رقبا میکشه :)
http://www.phonearena.com/reviews/Meizu-MX5-Review_id4079/page/2
بازم قضاوت با خودتون...
راستی داداش امیر و داداش مقداد و بقیه کاربلدا، ی سوال داشتم،
چرا این پردازنده با وجود ضعیف بودنش، چرا اینقد بعضی بنچمارکهاش بالان؟ مثلا آنتوتو،
مطمئنم که سوال خیلی از دوستای عزیز هم هست، که تا چه حد بنچمارکها راست میگن؟
و مهمتر اینکه کدوم بنچمارک نشون میده توی بازیهای سه بعدی اون گوشی قویتره؟ من که خودم فک میکنم مانهاتان و تی رکس واسه قضاوت تو این مورد صحیحترن، اونوقت آن اسکرین یا آف سکرین، فرقشون چیه؟ یا توی تک هسته ای و چند هسته ای gfx دقت کردم تک هسته ای تگرا کا وان و آپل آ هشت ایکس، که خب توی گیمینگ از اسنپ و مدیاتک و کیرین ی سر و گردن بالاترن، توی اون بنچمارک هم سرترن، میشه گفت هرچی امتیاز تک هسته ای بیشتر، گیمینگ روونتر؟! ممنونم پیشاپیش

مریم ب در تاریخ : 1394/6/25

سلام
میشه لطفا بگید htc one m9 plus و htc one me چقدر با هم فرق دارن؟
دلم میخواد htc one m9 plus بخرم اما چون me دو سیم کارته هست موندم چیکار کنم
ممنون

پیروز م در تاریخ : 1394/6/25

سلام دوستان
من تو سایت آپارات دیدم که مولتی تسکینگ ضعیغی داره
کسایی که دارن لطفا جواب بدن
گوش که الان دارم M8 هست و تو سرعت و کارایی که انجام میدم خیلی خوبه
می خوام ببینم می ارزه که عوضش کنم

bashir k در تاریخ : 1394/6/20

نه داداش مقداد،
بدیهیه که چیپست mt6795t فوق فوقش بتونه با kirin930 اینا رقابت کنه و درحد بقیه اونایی ک شما و داداش امیر فرمودین نیست...
حرفتون متین :)

amir - در تاریخ : 1394/6/20

دوست عزیز با عرض معذرت لطف کنید در مورد چیزی که ازش اطلاعات اولیه ندارید با هر عنوان و ادعایی اطلاعات غلط به کاربر ندید .

شما کل دنیا رو بگرد ببین قدرت g6200 چقدره ( لطفا با منبع و بصورت فنی صحبت کن اگر اونطور که خودتون مدعی میشید اطلاعات دارید )
آدرنو فرضا 330 چقدره ...
مالی 760 هر هسته اش چقدره .....
آدرنو 430 چقدره ....

هر کس اطلاعات پایه چیپها رو داشته باشه میدونه قدرت 6200 حداقل 30% نسبت به آدرنو 330 دو سال پیش کمتره بقیه بماند .

کجای دنیا مدیاتک سومین رده سازندگان چیپ رو داشته ؟ ( یه چیپست ساز تایوانی نسبتا تازه کار که جدیدترین و قویترین محصولاتش 28 نانومتری و در حد کلاس دستگاههای میانرده است البته اینم جدیدا وگرنه رزومه این شرکت عموما چیپهای ارزونقیمت برای دستگاههای چینی و رده پایینهای برخی برندهاست ).

ضمن اینکه شما بعنوان دولوپر هنوز نمیدونی اینتل و ا ام دی سازندگان پردازنده های cisc هستن و رده بندی جهانیشون مال اون سبک معماریه ( روی کامپیوترهای شخصی و سرو و ابر کامپیوترهای غیر پرتابل پردازنده ها cisc هستن مثل نمونه های x86 و x64 )
مدیاتک یدونه پردازنده cisc نداره که بخواد پشت سر اینتل و ا ام دی قرار بگیره.

پردازنده های مورد مصرف در وسایل پرتابل منجمله موبایل کلا یه سبک معماری دیگه به اسم risc دارن و امروز 95% این پردازنده ها مبتنی بر طرحها و لایسنهای arm کار میکنن ( منجمله کل محصولات مدیاتک )
در شرکای arm هلدینگ رده بندی مدیاتک 7 ام یا هشتمه ....

اگر بنا به ادعاهای بدون منبع و ماخذه که ولش کن مدیاتک اولین سازنده چیپ ستهای آرمه قویترین چیپهای تاریخ هم مدیاتک ساخته .

لطف کنید رعایت کنید و اخبار بی اساس منتشر نکنید

مقداد م در تاریخ : 1394/6/19

برادر گرافيك و دوربين اين گوشي به ترتيب ضعيف و متوسطن حالا شما نظرت اينه عالي هستن و همه مدارك رو بي پايه ميدوني تقصير ما نيس و قرار هم نيس همه مجاب بشن . ما هم نگفتيم بايد از اسنپ٨٠٥ استفاده ميكرد و مشخصا غير مدياتك راهي نداشت و چون اسمش پلاس بود نميتونست از ٨٠٨ بهره ببره چون ام٩ از ٨١٠ استفاده ميكرد ولي منظور اينه اين كارش بهايي داره و بهاش اينه در گرافيك واقعا ضعيفه . راستي اون آقا اومدن قدرت پاور ٦٢٠٠ رو بالاتر از مالي٧٦٠ اكتا و آدرنو ٤٢٠ دونستن نظر شما هم مث ايشونه ؟ تاييد ميكنين ؟ شما كه اشراف كامل داري بفرما نتايج منهتن و تي ركس چرا اينقد ضعيفه اگه طبق نظر شما مشكلي نيس .

Hooman F در تاریخ : 1394/6/19

سلام
دوست عزيز حرفهاتون درست اما جسارتا چرا میفرمایید اچ تی سی تو ام۹ اشتباه کرد? شما منبع معتبري از اچ تی سی سراغ دارید که حرفتونو تاید کنه? با ام٩ و اپدیتهای جدیدش کار کردید مورد داغی ۸۱۰ کلا تو ام ۹ رفع شده

amir - در تاریخ : 1394/6/19

دوست عزیز این که جزو بدیهیاته ....

از یک چیپ 28 نانومتری با 8 هسته لیتل و جی پی یو 90gflops که نباید انتظار داشت بتونه در تستها با چیپهای مطرح رده بالای 2015 بیگ لیتل و جی پی یو های بالای 300gflops و لیتوگرافیهای زیر 20 نانومتر رقابت کنه ( بنچمارکهای جی پی یو دقیقا نشون میده به همون نسبت جی پی یو ضعیفتره )

این چیپ بهمراه سریهای 930 و 935 هوآوی ( که اونها هم مثل همین 8 هسته لیتل اورکلاک با یه جی پی یو زیر 100gflops و رم های سری قبل هستن ) ساخته شدن برای اینکه کارهای روزمره کاربر رو راه بندازن ... قیمتشون خیلی بالا نباشه مصرف و گرمای تولیدیشون هم متعادل بمونه.

سازنده ها ( که هر دو چینی باشن ) ادعایی نداشتن که چیپهای ما قراره در زمینه قدرت و سرعت رقیب چیپهای رده بالا بازار باشه یا رکوردای جدید ثبت کنیم .
متاسفانه برخی از دوستان این تعاریف اولیه رو فراموش میکنن

amir - در تاریخ : 1394/6/19

برادر مقداد

متاسفانه برخی دوستان برای توجیه ادعاهاشون بدون تحقیقات اولیه و اطلاعات سخت افزاری اظهار نظر میکنن که بعضا آدم میخواد شاخ دربیاره.

من کاری به مدل گوشی و برندش ندارم چون خودتون میدونید مباحثم روی سخت افزارهای الکترونیکی در بخشهای پایه هست.

ام 9 پلاس نسبت به ام 9 از نظر تجاری بهتره و امکاناتش بیشتره و مشکلات ام 9 اصلی رو نداره یک مبحث مجزاست .

قدرت سخت افزار و امکانات چیپ یک بحث دیگه است.

گوشیهایی که مجهز به چیپ 6795 تی مدیاتک وضعیتشون معلومه ...چیپ بعنوان یک چیپ کار راه انداز چیپ خوبیه

این چیپ با این معماری کارهای روزمره یا فراتر از روزمره 99 درصد کاربرها رو به نحو مناسب انجام میده ولی وقتی بحث مقایسه سرعت و لیتوگرافی اش با چیپهای مطرح امسال و پارسال بخواد وسط بیاد مشخصا از خیلی چیپهای معروف ضعیفتره.
چون نه خود مدیاتک ادعایی روش داشته نه از این کانفیگ انتظارات آنچنانی میشه داشت .
اصول سخت افزار هم تماما مطالب محاسبات وتکنیکال فنی هست که اطلاعات پایه و دیتاشیت تمام این چیپها موجوده نیازی به بحث و ادعاهای آنچنانی نداره که حالا کسی بخواد عنوان کنه من نمیدونم با فلان گوشی تست کردم نتایج عجیب و غریب چه بالاتر و چه پایبنتر گرفتم

متاسفانه در مباحث دوستان دیدم عنوان میکنن 8 هسته های اگزینوس و امسال کوالکام 8 هسته همزمان فعال نیستن!!!
این دوستان بهتره در مورد چیزی که با خرید یک گوشی تازه میخوان آشنایی با اصطلاحاتش پیدا کنن اول تحقیق کنن بعد دیگه اینطور ادعاها رو مطمئنا نخواهند داشت .

6795 تی یک چیپست اورکلاک شده ( پسوند تی مخفف توربو در چیپهای مدیاتک هست یعنی کلاکهاشون از مدل پایه که 6795 باشه حدودد200 مگاهرتز بیشتره ) با جی پی یو اورکلاک شده power vr 6200 دو هسته هست ( سری پایه این جی پی یو با کلاک 600 مگاهرتز حدود 77gflops قدرت داره در این چیپ کلاک رسیده به 700 مگاهرتز و قدرت خام گرافیک در حدود 90gflops شده ).
رم ddr3 باس 933 مگاهرتز با پهنای باند تئوریک حدود 15 گیگابایت برثانیه و عرض باس 32 بیت رو ساپورت میکنه .

هسته های پردازشی کورتکس a53 برای هر 8 هسته است.
ضمنا این چیپ بیگ لیتل نیست یه چیپ لیتل 8 هسته معمولیه.

بصورت تئوریک این هسته ها میتونن حداکثر 2.2*8*2.5 میلیارد دستور بر ثانیه ( یا بعبارتی 44 میلیارد دستور بر ثانیه ) رو انجام بدن.
با توجه به لیتوگرافی 28 نانومتر و قدمت جی پی یو و معماری سی پی یو ( ضعیفترین و البته کم مصرف ترین سری 64 بیت آرم ) انتظار مقایسه قدرت و سرعت رو با چیپهای مطرح امروز نمیشه داشت.
ولی کم مصرفه.

فرضا اگزینوس 7420 که سریعترین چیپست تاریخ موبایله 8 هسته بیگ لیتله چهار هسته لیتلش 15 میلیارد دستور بر ثانیه و چهار هسته بیگش 42 میلیارد دستور بر ثانیه رو اجرا میکنن چون سیستم hmp فعاله سقف قدرتش 57 میلیارد دستور بر ثانیه است.
جی پی یو مالی تی 760 - 8 هسته 772 مگاهرتزه و حدودا 320gflops قدرت داره ( بیش از 3 برابر g6200 )
رم ddr4 با پهنای باند 26 گیگابایت بر ثانیه و عرض دیتای 64 بیته
لیتوگرافی هم 14 نانومتره

چیپ مطرح بعدی اسنپ 810 کوالکام 8 هسته بیگ لیتله چهارهسته لیتلش 15 میلیارد و چهار هسته بیگش 38 میلیارد
جمع کل 53 میلیارد دستور بر ثانیه است.

جی پی یو آدرنو 430 - 650 مگاهرتز با قدرت 335gflops
رم ddr4 با پهنای باند 25.6 گیگابایت و عرض دیتا 64 بیته.
لیتوگرافی چیپ 20 نانومتره
این چیپ بوضوح از 6795 قویتره ولی مشکل ساختاری داره پرمصرفه و گرم میکنه.
بهمین دلیل اچ تی سی از 6795 استفاده کرد.

mohammad n در تاریخ : 1394/6/18

من واقعا متعجبم که برنامه و وبسایت Antutu هنوز رسما این گوشی رو اضافه نکرده چطوری دووستان دارن جایگاه این گوشی رو مشخص میکنن،اگه بخوایم هر وبسایت یا هر وبلاگی رو معیار قرار بدیم هیچوقت به حقیقت نمیرسیم..
و دوست عزیزم آقا بشیر تو ایران خیلی ها هستن که خیلی چیزا بلدن،باور کنین واسه تعریف ازخود نمیگم فقط واسه مثال عرض میکنم خود بنده دولوپر رسمی xda تو بخش اچ تی سی هستم و اتفاقا خیلی از دوستان هموطن هستن که اونجا رام ها و مودهای بسیار ارزشمندی ارائه میکنن...
تو قسمت develepor option با یک تیک روی گزینه high perfomanc mode بنچمارک گوشی از ۴۳هزار به ۵۵هزار تغییر میکنه و بنچ گرافیک به عدد۱۶ هزار میرسه درصورتی که توحالت عادی ۹هزار هست،اینا مبحثای تخصصی هست که شما فک نکنم هنوز بدونی developer option رو چجوری فعال کنی!! نمره آدرنو۳۳۰ که هی شما میگی رو قویترین حالت ۱۳۵۰۰هست..این نمرات گرافیک گوشی 3d graphic هستش..
درضمن شما اطلاعاتی درمورد مدیاتک نداری،بعد ازاینتل و amd مدیاتک قویترین چیپ ساز وطراح پردازنده است،این شرکت محصولاتش تو خود تایوان تولید میشه برعکس کوالکوم که درچین تولید میشه،دلیل استفاده اچ تی سی از مدیاتک عرضه یک گوشی بومی و خاص مخصوص خود تایوان وآسیا بود که بادرخواست های زیاد برای آمریکا واروپا هم تولید کرد،شما سایت اچ تی سی رو با آی پی آمریکا بازکنی اصلا ام ۹پلاس رو نداره..این توضیح ودلیل این که چرا اچ تی سی از مدیاتک استفاده کرده...
تو دیجی کالا این گوشی محبوبترین هست وبیشترین امتیاز رو ازطرف کاربرا گرفته،تو جی اس ام هم جریان حدودا اینجوریه..
بنچمارک رسمی این گوشی رو رام استوک 54000 هستش و سومین گوشی میباشد بالاتر از ام ۹ که adreno 430 روش هست... این گوشی غیر از سخت افزار خوب بهترین دوربین رو داره وسریعترین سنسور اثرانگشت تو بین اسمارت فونها
دوست عزیز که میگه ۸هسته باهم فعال نیست شما باید گوشی رو بذاری روحالت high perfomanc mode تا فعال شه،تازه تو این حالت هم دستگاه ازتمام قدرتش استفاده نمیکنه که فقط با اورکلاک میشه از قدرت این گوشی قدرقدرت استفاده کرد..
دوستانی که رو کلش یاهربازی دیگه ای لگ دارن بخاطر دیتای بازی هاست که سازگار نیست،برای حل این مشکل میتونین اینکارو انجام بدین..
Setting-about-software information-more رو گزینه
build number
۵بار بزنین تا گزینه developer option تو منوی setting فعال شه،بعد ازاون گوشی رو روحالت high perfomance mode بذارین و از هربازی باهرگرافیکی لذت ببرید..
درضمن تو وبسایت رسمی مدیاتک اعلام شده که 6795T فقط رو ام۹پلاس استفاده شده و مابقی گوشی ها از سری S و M و P هستن،وقتی اطلاع دقیق ندارین خواهشن اینجا توضیحات و لینک نذارید..
دوستان بازم اطلاعات و سوالی راجب این گوشی و سایرگوشی های اچ تی سی داشتن بنده درخدمتم

مقداد م در تاریخ : 1394/6/18

برادر ايشون گفتن آدرنو٤٢٠ و مالي٧٦٠ و پاور جي٦٤٣٠ روي آيفون سيكس پلاس از پاور جي٦٢٠٠ ضعيفترن و شما حرفشونو تاييد ميكني ؟؟ اصن سامسونگ به كنار شما واقعيت رو بگو و اگه مطلبي اشتباه بود اونو تاييد نكن

bashir k در تاریخ : 1394/6/17

دوستای عزیز ی دور این لینکارو ببینید، نتیجه گیری با خودتون....
1. http://system-on-a-chip.specout.com/compare/1106-1153/Qualcomm-Snapdragon-810-MSM8994-vs-MediaTek-MT6795TT
2.http://gsminsider.com/2015/07/exynos-7420-vs-snapdragon-810-vs-mediatek-helio-x10-turbo-mt6795t-vs-hisilicon-kirin-935-benchmark-scores/
عکسای لینک دوم چیلترن، ولی توضیحاتشون هست که واضحا نشون میده جایگاه این پردازنده و این ابرگوشی!! کجاس.. خاهشا دوستان عزیز، ی کم فک کنیم..وقتی اچ تی سی توی ام ۹ اشتباه کرد، اومد چیکار کرد؟ ام نه پلاس رو با فینگرپرینت و 2k زد بیرون.. حالا چرا؟ چون چین پرشده از گوشیهای ارزون باقدرت بالا و این خصوصیتها، چرا snap810 رو عوض کرد به مدیاتک ؟ چون ۸۱۰ داغ میکرد، مجبوووورشد بره اون سمت، نمیشد برگرده اسنپ۸۰۵، نشون ب اون نشون که ام نه پلاس رو مختص چین تولید کردن...
ما ایرونیا چرا عاخه فک میکنیم همه چی بلدیم؟ و همه دارن اطلاعات غلط میدن جز ما؟ و تازگیا اینم ب ویژگیهامون اضافه شده که فقط گوشی ما پرچمداره و بقیه گوشیها درهمه زمینه ها هیچ عددی نیستن؟...
و ختم کلام اینکه، آقا محمد صرفا محض اطلاع، لینک اول ببین واسه مدیاتک 6795t که قوییترین نسخه مدیاتک باشه، چه گوشیهایی رو مثال زده...

Nima c در تاریخ : 1394/6/17

سلام
حالا تو این یکی نظر میخوام تفاوت هاش با ام 9 براتون بگم
در کل تفاوت خـیـلـی زیادی ندارن چه در دوربین چه در کیفیت تصویر و ...( البته میگم تفاوت زیادی ندارن یعنی با خرید هر کدوم چیز زیادی از دست نمیدین یا بدست نمیارین)
من خودم ام 9+ برداشتم و دوستم ام 9 هر دو عالین و از نظر دوربین کیفیت تصویر بدنه و زیبایی
اما یک تفاوت کاملا بزرگ داشت که فقط برای این اومدم و نظر دادم اونم داغ کردنشه که ام9 نسبت به ام9+ خیلی داغ میکنه یعنی با همون یکم کار کردن ( کار عادی) داغی گوشی حس میشه( که البته تو ذات اسنپدراگونه) ولی ام 9+ نه داغیی درش حس نمیکینی
من که به شخصه وقتی تو دست گرفتم داغیش اذیتم میکرم یعنی یکم رو اعصاب بود
ولی ام 9 + خیلی راحت تر باهاش کار میکنم و چون داغ نمیکنه باهاش حس بهتری دارم
ولی باز گفتم از لحاظ گرافیکی نتونستم بازی نصب کنم و مقایسه کنم
اما نتیجه انتوتو رو با هم در کنار هم بررسی کردیم ام9+ حدود 500 تا بیشتر بود رتبش و من و دوستم انتظار داشتیم برعکس باشه و ام9 بیشتر بیاد!
در کل اگه از حسگر اثر انگشت فاکتور بگیریم تفاوت چندانی ندارن
و اگر داغ شدن گوشی اذیتتون نمیکنه و از حسگر اثر انگشت استفاده میکنید همون ام 9 رو بگیدید ولی اگر داغیش مهمه براتون و از حسگر اثرانگشتشم استفاده میکیند لحظه ای در خرید ام9+ تردید نکنید
این دو نظر هم برای دوستانی دادم که عدد ها براشون مهم نیس و مث من نتیجه رو میخوان
اگه اشتباه چاپیی بوده عذرمیخوام سریع تایپ کردم و نخونده ارسالش میکنم :)
سوالی بود تا جایی که بتونم پاسخگو هستم
راستی قیمت خرید خودم ام ناین پلاس 1710000 تومان بدون گارانتی رنگ گلد سیلور
بدرود

Nima c در تاریخ : 1394/6/17

سلام دوستان من بالاخره خریدم این گوشیو
حالا اومدم بعد از یک هفته و تا الان با اخرین اپدیتاش تجربیاتم رو بهتون بگم
اول در مورد تاچ ایدی یا همون حسگر اثر انگشت بگم که حرف نداره و بقیه که نظر میدن کنده یا بد شناسایی میکنه الکیه و شایعس ، هم سرعتش خوبه و هم دقیق بودنش ( البته اگه صحیح و کامل انگشتون رو بهش معرفی کنید)
در مورد بدنه و زیباییش هم باید بگم که عالیه من که شخصا کاملا میپسندم و کامل حس یک گوشیه خاص و باکلاس رو به ادم منتقل میکنه ، من خودم دنبال رنگ گری بودم اما پیدا نکردم و با دو دلی رنگ گلد سیلورشو گرفتم ولی وقتی خریدم و بردم خونه و باهاش کار کردم عاشقش شدم فوقالعادس
در مورد باتری هم من کمبودی ندیدم و کاملا عادیه اذیت نمیکنه و اگر حالت پاور سیو رو فعال کنید خیلییییی بیشتر شاژ نگه میداره که دیگه اصلا کمبودی حس نمیکینی در باتری گوشی
و در مورد دوربین پشت ، وقتی روی دوال قرار داره کمی افت کیفیت داره ولی وقتی رو حالت تک دوربینه و در شرایط نور خوبی باشه عکساش رضایت بخشه ولی در نور کم کمی نویز در عکسا وجود داره ( دوربین پشت) و یک نکته چون انز بزرگی داره سریع لک میگیره پس حتما قبل از عکس انداختن یکم اونو تمیز کنید و چون لنزه هم بزرگه به راحتی و بی زحمت تمیز میشه
حالا دوربین سلفی ، باید بگم که محشره ، حرفی توش نیست چه در روز چه در شب عالـــــیه
اگه دستتون لرزش نداشته باشه هیچ هیچ هیچ کمبودی نداره بعد از عکس هرچقدر دلت میخواد زوم کن نویزی نمیبینی عالیه خلاصه
در مورد سخت افزار هم باید بگم بازی سنگین نتونستم بریزم هنوز یکی از بازی ها که علاقه داشتم آسفالت 8 بود که رو اندروید 5 اجرا نمیشه باید صبر کرد تا بیاد ولی در کل هنوز هیچ هنگی در حین کار کرد ندیدم
در مورد اسپیکر هم که خودتون اطلاع دارید و جای بحث نداره بی نظیره
بصورت خودمونی براتون توضیح دادم و کاری به امار و ارقام ندارم ، فقط حس کارکرد با گوشیو براتون تعریف کردم
و در کل بگم که از خریدم 100% رضایت کامل دارم
در مطلب بعدیمم در مورد ام9 هم میگم تفاوتش با این گوشی

emad f در تاریخ : 1394/6/17

با توجه به این تعاریف چرا اکثر گوشی ها که در پرچن دارشون برترین پردازنده رو میزارن مثل ام9 و جی 4 و سونی زد 4 اینو تو این گوشی زده که قطعا فروشش کمتر از ام 9 هست فکر نمیکنی اچ تی سی ازمون و خطا کرده و ریسک کرده مثل دوربین وان ام 7 که خراب کرد با الترا پیکسل و بنفش شد دوربینش

emad f در تاریخ : 1394/6/17

چیپست چی داداش مدیا تک جزو خوب ها نیست 8 هسته ای هم که همزمان فعال نیست فکرمیکنم همون پردازنده ام 9 خیلی بهتر بود

ALi W در تاریخ : 1394/6/16

سلام داداش
ابتدا عرض کنم خدمتتون که بنچمارکی که بنده گرفتم با برنامه آنتوتو رو گوشیم حدود 73000 بود و نمیدونم چرا بعضیا تعجب میکنن!؟
از اطلاعات مفید شما هم ممنونم اما اگه پایین تر نظرات من رو بخونید درباره اشکالات گوشی تو بازی اشاره ای کردم و البته هنوز نمیتونم قطعا بگم این از گرافیکه ضعیفه یا نه اما تا اونجایی که بنده متوجه شدم این گیر یا دیلی(Delay) توی بازی باید به دلیل کیفیت صفحه نمایش باشه و انگار نمیتونه همچین حجم رزولوشنی رو اونقدر سریع جابجا کنه اونطور که اندازه HD یا Full HD رو راحت میتونه
درست مثل یه عکس حجیم مثلا 20 مگاپیکسلی که شما تو کامپیوتر باز میکنی زوم میکنی سنگین تر از یه عکس معمولی باز و اجرا میشه..
تو بازی کلش من همین مشکلو دارم جبجایی صفحه با تاخیر انجام میشه!

مقداد م در تاریخ : 1394/6/15

دوست عزيز شما جاي پاور جي٦٢٠٠ رو عوض كردي و جدول اصلي اينه :
1394/4/24 دوستان کارت گرافیکی هر چهار گوشی M9 plus و E9 plus و One Me و One E9 یکی هست یعنی Power vr G6200 rogue که نسبت به بقیه رقبا امتیاز کم اورده از نظر سرعت cpu عالی هستن اینم ترتیب کارت گرافیکی گوشیها تا به الان

Higher is better

Qualcomm Adreno 430
NVIDIA GeForce Tegra K1
PowerVR GX6450
Qualcomm Adreno 420
ARM Mali-T760
PowerVR G6430
Qualcomm Adreno 330
PowerVR G6200
ARM Mali-T628
PowerVR GSX 544 MP4
ARM Mali-T604
NVIDIA GeForce Tegra 4
PowerVR SGX543 MP4
Qualcomm Adreno 320
PowerVR SGX543 MP2
PowerVR SGX545
PowerVR SGX544
Qualcomm Adreno 305
Qualcomm Adreno 225
ARM Mali-400 MP4
NVIDIA GeForce ULP (Tegra 3)
Broadcom VideoCore IV
Qualcomm Adreno 220
ARM Mali-400 MP2
NVIDIA GeForce ULP (Tegra 2)
PowerVR GSX540
Qualcomm Adreno 205
Qualcomm Adreno 203
PowerVR 531
Qualcomm Adreno 200
انتظار نداشتم واسه تاييد حرفت جاي گرافيكهارو عوض كني . اگه اونطوري تو ميگي مالي٧٦٠ از پاور جي٦٢٠٠ ضعيفتر باشه پس چرا نتايج اينطوره ؟ اينو ببين هر دو ٢كي و هر دو پاور ٦٢٠٠ و هر دو هم از اچ تيسي و سنس اون :
http://www.gsmarena.com/htc_one_e9_plus-review-1269p5.php
ببين منهتن و تي ركس آن اسكرينو . يني كارشناسان gsmarena اشتباه كردن و شما بيشتر ازونا اطلاعات داري ؟!
حتي آدرنو٣٣٠ پارسال هم قويتره تا پاور ٦٢٠٠ و پاور ٦٢٠٠ به همراه مالي ٦٢٨ جهار هسته اي ضعيفترين گرافيكهاي امسالن . لطفا بيشتر دقت كن و واسه اثبات مطالبت جدول رو صحيح نشون بده

mohammad n در تاریخ : 1394/6/15

دوستانی که خیلی در مورد پردازنده گرافیکیه این گوشی نظر میدن و اطلاعات کاملی ندارن باید خدمتشون عرض کنم من تو چندین سایت معتبر جستجو کردم و از یکیشون تاپ 10 رده بندی گرافیک های اسمارت فون ها تا پایان سه ماهه سوم سال 2015 رو درآوردم..

اون دوستانی هم که تو شک و شبه افتادن میتونن به آمار یه نگاه بندازن تا خودشون قضاوت کنن

Qualcomm Adreno 430
NVIDIA GeForce Tegra K1
PowerVR GX6450
PowerVR G6200
Qualcomm Adreno 420
ARM Mali-T760
PowerVR G6430
Qualcomm Adreno 330
ARM Mali-T628
PowerVR GSX 544 MP4

آمار فکر میکنم گویای همه چیز باشه دیگه...
درضمن بازم میگم آمار کاملا معتبر میباشد..

mohammad n در تاریخ : 1394/6/14

پردازنده این ابرگوشی از خانواده هلیو شرکت مدیاتک هستش با ۸هسته پردازنده کاری+۲هسته پردازنده گرافیکی
فرکانس کاری سی پی سو از 403mhz تا 2.2ghz هستش که تا 2.93ghz قابلیت اورکلاک داره..
دمای پردازنده درسخت ترین حالت کاری و بازی های گرافیکی از ۵۰درجه بالاتر نمیره و ازخیلی از گوشی های اچ تی سی کمتر داغ میشه نسبت به پردازنده های کوالکوم..
برخلاف کوالکوم و اگزینوس که دریک زمان فقط از یکی ازچهارهسته سی پی یو استفاده میکنن،پردازنده این گوشی بسته به نیاز نرم افزار یا سیستم عامل میتونه همزمان از هر۸هسته سی پی یو استفاده کنه که تو قسمت developer option میتونین تیک گزینه high cpu performanc رو بنید تا هر۸هسته باهم کارکنند..
فرکانس جی پی یو یاهمون گرافیک گوشی هم از 128mhz تا 594mhz هستش..
رم دستگاه هم که همونطور میدونین ۳گیگابایت ازنوع LPddr3 هستش..
درضمن با اومدن ۵.۱ برای این گوشی کرنل های قوی تر وسازگارتر و بهینه تری تهیه میشن که تو مصرف باطری و قدرت پردازش شاهد پیشرفت خوبی میشیم..

مقداد م در تاریخ : 1394/6/14

عزیز جان اگه پردازنده این به 63000 رسیده پس بفرمایین اکسینوس حتما 110000 هست دیگه ؟ درسته ؟ بنچمارک ها نشون میده ضعف و قوت چقدره و گذشت زمان چیت ولی شما انگار هنوز طبق زمان اسنپ600 تصور میکنی بقیه با چیت آمار خیره کننده دارن و چون شما این گوشیو داری دلیل نمیشه نتایج رو زیر سوال ببری و بگی پاور وی آر چیه ؟ بله اون پاور وی آر که روی آیفونه زمین تا آسمون با این پاور وی آر فرق داره شما تصور کردی این همومه ؟! برو نتایج منهتن و تی رکس آن اسکرین سیکس پلاسو ببین این ام9+ هم ببین (که هر دو 1080 هستن و نگفتم سیکس)تا ببینی جایگاه سیکس+ مث ام9+ هست یا نه . شما فک کردی چون هر دو واسه واسه ایمجینیشن هستن پس هر دو یکی هستن و قدرتشون هم یکیه ؟! این ازین موضوع مورد بعدی اینکه گفتی بازیها در ام9+ سریعتر از ام9 و اس6 اجرا میشن هم جالب بود چراکه هم گرافیک واقعا ضعیفتره هم رزولوشن این از ام9 بیشتر و واسه بازی مث ام9 نیس و نمیدونم چطور شما قدرت آدرنو430 رو کمتر از پاور جی6200 دونستی و بقیه رو به اطلاعات غلط متهم هم کردی ! شما برو از هر کسی میدونی سوال کن قدرت اون دو بیشترن یا پاور جی6200 بعدش اینجا بیا اظهار نظر کن برادر . مورد بعدی اینکه گفتی چون a9 صفحه اش 5.5 اینچه پس پرچمدار حساب نمیشه !! آخه برادر این چطور قضاوتیه ؟ نظرت اینه پرچمدار باید صفحه اش چند اینچ باشه تا از نظر شما بشه پرچمدار ؟! اگه با اسنپ410 یا 615 و دوربین سیزده و رزولوشن پایین مث اچ دی و رم 1 تا 1.5 یا 2 معرفی بشه میشه میانرده ولی اگه با اسنپ820 معرفی بشه و دوربین با رزولوشن بالاتر و رم 3 و رزولوشن صفحه 2کی یا حداقل 1080 باشه میشه فلگشیپ نه اینگه بگن چون 5.5 هست پس میانرده عوضش شما بگو حالا که 5.5 هست پس میره جزو گوشیهای بزرگ (نه فبلت چون امکانات فبلت فقط بزرگ کردن صفحه نیس) که اینو بگی به واقعیت نزدیکتره و اگه این نظر شما باشه پس نوت5 الان پرچمدار نیس دیگه درسته ؟! مطالب دیگه تونم رو نخوندم چون دیدم در مسایل به این واضحی شما نظراتی عجیب داشتی

mohammad n در تاریخ : 1394/6/14

باسلام

خدمت دوستانی که به اعداد وارقام دروغی برنامه های بنچمارک خیلی توجه میکنن باید عرض کنم که من این گوشی رو با رووت ازش بنچ گرفتم توی antutu 63000 بهم داد،عددی که توخوابم نمیتونین تصورکنین..
اون دوستانی که از جی پی یو دارن ایراد میگیرن اصلا میدونن power vr چیه؟؟میدونن چندسالیه داره رو اپل تولید میشه؟؟ فریم ریت تو رزولیشن 4k چقد اهمیت داره؟؟ یا فقط بازی تست میکنن؟!! تو بازیم بخوای حساب کنی قویترین بازی مثل gt racing2 و modern combat سریعتر از ام9 و اس6 سامسونگ اجراشدن!!
باید بگم متاسفم واسه کسانی که اطلاعات دقیق ندارن و دیگران رو راهنمایی میکنن..
اون دوستی که میگه ام 8 بگیرید...آیا همچین سنسوراثرانگشتی و همچین دوربینی تو ام8 میبینی که میخوای پولت رو صرف نکنی!! پول رو صرف خریدن اس6 سامسونگ بکنیم؟!! شما میدونی که قراره سری A بزنه اچ تی سی؟؟؟ شما میدونی htc one a9 سایز صفحه اش 5.5 اینچه و جزو پرچمدارا حساب نمیشه؟؟
و اون دوستی که میگن این پردازنده روی خیلی از دیوایس هاست...شما میدونی 6795 6 مدل چیپ مختلف داره که قویترینش روی ام9پلاسه؟؟ واینکه بنچمارک ردمی نوت دو پریم رو دیدید؟؟؟؟ 45000 که با ام8 داره برابری میکنه..پس اگه بخوایم روی این اعداد و ارقام حساب کنیم خیلی جاها به ضررمون میشه!!
و اینکه سامسونگ اینجور نرم افزارهارو تبلیغات بررند خودش کرده و همیشه گوشی هاش رتبه های اولن!!
اون دوستانی هم که درمورد باطری شاکین باید بگم 5.1 براش بیاد باطری 50% بهینه تر میشه و همین الانشم با power saver خود گوشی میتونین شارژدهی باطری رو بیشتر کنین...
و اون عزیزانی که شک دارن بخرن باید بگم شک نکنن چون قیمتشم منطقی شده و لوازمشم اومده و مطمئن باشید از ام9 و اس6 بهتره و موقع فروش هم کمتر افت داره..

عزیزانی که اطلاعات تخصصی تر ودقیقتری میخوان خوشحال میشم کمکشون کنم..

aliakbar76 k در تاریخ : 1394/6/13

طرفدارای برند htc به نظره شخصیه خودم اگه میخواین پول خودتونو صرف گوشی کنید. انتخاب htc onem8الان خیلی عقلانی تر از این این سریه چون نسبت به افزایش قیمتشون چیزه خیلی بیشتری بهتون نمیدن. اگرم میخوای ک بهترینو داشته باشی یه دوماه صبر کن تا سری aپرده برداری بشه تا هم بهترین زمانو داشته باشی هم طبق گفته های اچ تی سی یه غول تو دنیایه تلفن های همراه ....با تشکر از مدیر سایت

navid n در تاریخ : 1394/6/12

سلام.میخواسم بدونم از لحاظ سخت افزار این گوشی بهتره یا one m9 ؟؟؟؟و با توجه به قیمتاشون کدوم با صرفه تره؟؟؟

ALi W در تاریخ : 1394/6/8

سلام دوست عزیز
بله من وقتی کلش بازی میکنم Delay (تاخیر) وجود داره! یعنی مثلا حرکات لمس، صفحه بالا پایین کردن خصوصا وقتی زومه با تاخیر اجرا میشه..در حین تایپ هم این تاخیر مشاهده میشه!
البته اینم بگم که گوشی نیست که کند میشه چرا که همون لحظه بیش از ده تا برنامه همزمان بازه و همشونو سریع و روون و بی نقص اجرا میکنه اما روی بازی این مشکلو داره نمیدونم چرا
امکان داره بخاطر مَچ نبودن DLLهای بازی با گرافیک گوشی باشه!
اگر دوستان علتشو فهمیدن به ما هم بگن

bashir k در تاریخ : 1394/6/7

واللا من که گوشیو ندارم، ولی اگه به بنچمارکها اعتماد کنیم، متاسفانه پردازنده و گرافیک به کار رفته روی این گوشی که اولین ده هسته ای مدیاتک یا همون هلیو ایکس ده هست، چندان تعریفی نداره...
لازم ب ذکره که این پردازنده روی خیلیا استفاده شده.. آخرینش هم ی گوشی ۱۶۰ دلاری شیائومیه ب اسم ردمی نوت دو پریم، که حتی فرکانسشون هم یکی هست...همون ۲.۲ گیگاهرتز...
دوستای عزیز، خواهشا ب جای ناراحت شدن، ی نگا ب بنچمارکهای شرکتهای مختلف بندازید...مخصوصا 3dmark, gfx, و تستهای مانهاتان و تی رکس و غیره و ذالک..
نتیجتا، اوناییک خریدن مبارکشون باشه :)، و اونایی هم ک نخریدن، منتظر اچ تی سی آئرو باشن که یکی دوماه دیگه قراره انقلاب کنه..

امیـــر ع در تاریخ : 1394/6/7

دوستانی که این گوشی رو دارن یه سوال؟؟؟
آیا درسته موقع اجرای بازی کلش گوشی کند میشه؟ من این رو تو سایت های خارجی هم دیدم یکی این مشکل رو داشت، ولی تو جواب بهش گفته بودن مشکل از سی پی یو نیست و تداخل رزولوشن بالای گوشی با اپلیکیشن کلش هست !
دوستانی که با این گوشی کلش بازی میکنن آیا موقع چت کردن داخل بازی یا بازی کردن کندی دیدن؟

داريوش ق در تاریخ : 1394/6/6

نادیا خانم توجه کنید htc m9 plus یک اسمارتفون بسیار شیک ودارای کلاس جهانی وبهره مند از آخرین تکنولوژی مخابراتی است ازهمه لحاظ این گوشی را توصیه میکنم ولی در زمینه باطری نوت فور یه ذره بهتراست حالا خود دانی من که اگر هزار بار سر این تصمیم گیری باشم همین htc رو ترجیح میدم مواد اولیه با کیفیت و پارامترهای نرم افزاری وسخت افزاری در حد واستانداردهای جهانی طوری در شرکت htc رعایت میشود که نمونه اش فقط تا اندازه ای میتوان شرکت اپل را مثال زد ..dg1660@gmail.com

فربود ف در تاریخ : 1394/6/5

یک نکته رو در نظر داشته باشید نوت۴ زمانی از باتريش راضی بودند که اندرويد۴ روش بود.الان با اپديت به اندرويد ۵ همونها از باتري شاکی هستند.علت هم اینه که اندرويد ۵ ذاتا پرمصرف تر هست و در همه گوشيها همينه.ام۹ از ابتدا با اندرويد ۵ عرضه شد و در اون بازه وقتی با نوت۴ که هنوز اپديت نگرفته بود مقایسه میشد برتری با نوت بود.اما اکنون و در شرایط یکسان با لاليپاپ مطمئن باشید ام۹ دوام باتری خیلی بهتری از نوت داره.

nadiya o در تاریخ : 1394/6/4

سلام
خوبید؟
ببخشید من بین این گوشی و نوت 4 موندم
و فقط وفقط نوت 4 رو برا باطری قوی اش میخام
اخه دوستانی که ام9 پلاس رو داشتن میگن باطریش خیلی هم خوب نیس
در حالی که دارنده های نوت 4 خیلیییییییییی راضی از باطریش بودن حتی با ایتفاده های زیاد ازش..
شما که دو تا روداشتین چی؟
ممنون

amin s در تاریخ : 1394/6/4

احتمال قوی مشکل از کیفیت پایین نت شماست.
چون رفقای من تو این مورد مشکلی نداشتن با این گوشی.

Maryam V در تاریخ : 1394/6/2

چه گوشی قشگ و روونی هست دوست دارم این گوشی رو تجربه کنم به نظر گوشی خاصی میاد .

sasan m در تاریخ : 1394/6/2

با عرض سلام خدمتت همه دوستان
من الان حدود 10 روز میشه که این گوشی رو خریدم و از همه چیش راضی هستم فقط تنها ایرادی که داره اینه که موقع بازی کلش بسیار کند میشه و به سختی میشه باهاش بازی کرد و حتی در قسمت چت بازی به سختی تایپ کرد.
هر چی آپدیت هم که داشت دانلود کردم ولی فایده نداشت.
ممنون میشم اگه بتونید من رو کمک کنید .
با تشکر فراوان

داريوش ق در تاریخ : 1394/6/1

باطریش خوبه درحد نوت 4 ولی من که همیشه نوت داشتم فقط اندازه اش برام کوچکه اما بقیه چیزاش عالیه .شک نکن . یه ابر قدرت به تمام معنی که برند htc روازخطر ورشکستگی نجات داد بهمه توصیه میکنم این گوشی رو بخرید فقط بلند گوهاش تنها به تمام گوشی های سامسونگ می ارزه .دوربینش هم درست لرزش گیر نداره اما واسه عکاسان حرفه ای خوبه .

هادی ا در تاریخ : 1394/5/28

بادرودبرشما دوست گرامی
خودم و یکی از اقوامم که تفکری شبیه به شما در مورد موبایل داریم، دو تاگوشی خریدیم یکی htc one m8و دیگری htc one e8 .تا این لحظه هم از هزدو تاش راضی هستیم ( البته ناگفته نماند که هر دو به مشکل خوردند و مجبور شدیم از گارانتی استفاده کنیم. e8روی آیفون که بود صدا را منتقل نمی کرد و m8 به صورت قانونی به آندروید5 آپدیت نمی شد.)
به هر حال از لحاظ مقایسه بین گوشی های ما و m9و m9 plus ، با توجه به نیاز های امثال ما وشما و همچنین با توجه به افت قیمت گوشی های m8 وe8 ، اگر صفحه نمایش 5 اینچ برایتان مناسبه ، این دو گوشی گزینه های خوبی هستند.
خرید فقط با گارانتی معتبر توصیه می شود.
در پایان ذکر این نکته را ضروری می دانم که هر چند باتری m9 plus از باتری m8 و e8 قوی تره ،اما افزایش رزولوشن صفحه نمایش m9 plus ،باعث میشه مصرف باتریش هم بیشتر بشه.

داريوش ق در تاریخ : 1394/5/26

دوستان من این گوشیو گرفتم پیشتر سامسونگ استفاده میکردم ولی وقتی متوجه شدم HTC چنین گوشی رو درست کرده سامسونگ رو رسما کنار گذاشتم فقط اومدم به اونا که در مورد این گوش شک دارن بگم اپسیلون هم در خریدش شک نکنید فقط اینو بگم از همه لحاظ جواهره. وبس .

mohammadreza a در تاریخ : 1394/5/26

سلام.
میخواستم بدونم این گوشی مدلهای مختلفی نداره !؟ مثله 4g دار باشه یا نه یا مثله نوت4 c و h و اینا داشته باشه ؟!
و اینکه میگن سفارش استرالیا/هند بهتره !؟ تو چه مواردی؟!
اگه واقعا مطمعن هستین جواب بدین

ALi W در تاریخ : 1394/5/26

سلام دوستان
تست بازی Dawn of Titans گرافیکی ترین بازی اندروید موجود، که دوستان تقاضا دادن رو انجام دادم
بازی رو نصب کردم اما متاسفانه بازی خیلی گیر داره! نمیدونم ایراد از چیه از لحاظ گرافیک داره کامل و خوب نشون میده اما همین که وارد جنگ میشی شدیدا گیر میکنه! از لاحاظ رم و سی پی یو هم همون لحظه که توی بازی هستم هم زمان چندتا برنامه یا کلس بازی کنم یا کارای دیگه رو خیلی سریع و روون انجام میده اما داخل این بازی کنده و گیر میکنه..
دوستانی که تخصص دارن بگن ایراد از کجاست!

amin s در تاریخ : 1394/5/25

یه اپدیت 480 mb هم الان اومد ببینم چی میکنه این اپدین بعد از نصب میگم.

amin s در تاریخ : 1394/5/25

تو علایدین قیمت 1.840 هم گیر میاد.
دوستانی که گوشیشون زود خالی میکنه بعد از اپدیت گوشی برنامه battery doctor و نصب کنن مصرف باطری بهینه میشه.

I'm O در تاریخ : 1394/5/24

با سلام، عرض کنم خدمتتون باتری ام۸ زیادی قوی بود، اصلا معلومه بهتون انداختن اگه اونتور باشه، ویلا باتریش از ام۹ قوی تره ... یه کالیبره انجام بدید، ببینید درست میشه اگه نشد بفروشید تن به ضرر بدید، افتخار اچ تی سی ام۸ یا اس۶ بخرید با تشکر

علی اکبر ح در تاریخ : 1394/5/23

دوستان حسگر اثر انگشت در مقایسه با بقیه رقبا چطوره؟

محمود ح در تاریخ : 1394/5/23

سلام دوستان .من این گوشی رو ۱ هفته هست خریدم مصرف باتریش خیلی غیر طبیعیه.ازش استفاده عادی میکنم باتریش زود تخلیه میشه.یعنی یک تماس چند دقیقه ای و یه وب گردیه 10 دقیقه ای 20% از باتریش مصرف میشه.من ام 8 داشتم ازین خیلی بهتر بود .میشه راهنماییم کنید .با تشکر

Nima c در تاریخ : 1394/5/21

مرسی از پیشنهادتون ، اره منم خودم چند تایی از دوستام ار قبل اچ تی سی داشتن و راضی بودن ولی خب سری ام 9 و ام 9 + نظرات ضد و نقیض زیادی دارم که ادم رو به شک میندازه ، ولی باز هم نظر خودم روی همین ام 9 + هستش

Nima c در تاریخ : 1394/5/21

خیلی ممنون علی اقا ، من خودم در مورد سیستم عامل اطلاعاتی دارم و با هر دو سیستم عامل میتونم کنار بیام ولی باز هم با اندروید راحت ترم ، منظورم از لحاظ جنس بدنه و قدرت سخت افزاری چطوره ؟ بازی های سنگین باهاش تست کردید؟ بازم ممنون

علی اکبر ح در تاریخ : 1394/5/21

سلام دوستان خواهش میکنم کمکم کنید چون گیج شدم و سردرد گرفتم.
بین این مدل و مدل One M9
گیر کردم نمیدونم کدومشو بخرم.
من اصلا توی گوشی بازی نمیریزم پس گرافیکش مهم نیست.ولی سرعت و قدرت و کلاس و باطری و دوربین واسم مهمه .
کدومو بخرم؟

hadis k در تاریخ : 1394/5/21

حرفتون درسته :)
ولی نه در برابر سونی و سامسونگ
در رقابت با اپل اره اپل بهتره دوربینش ولی در موارد دیگه باز اچ تی سی بهتره

hadis k در تاریخ : 1394/5/21

من بهتون پیشنهاد میکنم تا اونجا که میتونین اچ تی سی رو انتخاب کنین..
من ام9 رو ندارم.ولی دوستم که داره واقعا راضیه
و خودم از مدل های دیگه اچ تی سی که داشتم واقعا راضیم.تو نگهداریه گوشی خیلی بی سلیقه هستم در برابر ضربه شدید و اب خیلی مقاوم :)

hadis k در تاریخ : 1394/5/21

وااااای :))))
خوش به حالتون منم میخوام این گوشیو:))
ممنون از اطلاعتتون ولی در کل مگه میشه اچ تی سی بد باشه:)

hadis k در تاریخ : 1394/5/21

سلام دوستانی که این گوشیو خریدن میشه قیمت رو بهم بگن؟
اینجا نوشته از حدود 2 تومن تا 2700 باز تفاوت خیلیه.
ممنون

ALi W در تاریخ : 1394/5/20

سلام داداشم
ممنون از نظر لطف شما
خدمت شما عرض کنم برای انتخاب گوشی هرکس معیارهای خاص خودشو داره! اما معیاری که برای همه باید باشه اول از همه انتخاب سیستم عامله! این خیلی مهمه که قبلا هم خدمت دوستان عرض کردم..
اپل گوشیای با کیفیت و خوبی میزنه سیستم عاملش هم سیستم خوبیه و نرم و روون اجرا میشه اما خب محاسن و معایب خودشو داره مثلا هنوز باگی که چند وقت پیش پیدا شد رفع نکرده و خیلیم راحت توی یه پیامک میشه ارسالش کرد!
و خیلی چیزای دیگه که اینجا جاش نیست وقت عزیزان رو بگیریم اگه خواستی خصوصی توضیح میدم..
اما کیفیت دوربین اپل خوبه من حتی بدون تعصب میگم با گوشی خودم مقایسه کردم و خیلی زوم میکردم وضوح اون بالاتر بود
در هر حال.. درکل از گوشیم راضیم، اگه میخوای اندرویدی باشه لذت کار با اندروید رو حتما با اچ تی سی تجربه کن ان شاءالله پشیمون نمیشی
من وقتی گوشیمو دست میگیرم دقیقا حس میکنم یه گوشی با کیفیت دست گرفتم! یه گوشی که خلاقیت درش به کار رفته و وقتی سامسونگ رو میبینم هرچند محاسنش زیاد باشه مجموعه ای از کپی برداری ها رو میبینم! از دوربین سامسونگ خیلی خوشم اومده بود اما به خاطر همین چیزاش طرفش نرفتم.. حتی شرکت بزرگی مثل اپل داره از سیستم آنتن دهی اچ تی سی تقلید میکنه
حتما تا حالا اون خطوط پشت آیفون رو دیدین که برای رفع مشکل آنتن در گوشیهای فلزی تعبیه شده !

من عذر میخوام طولانی شد اگه آدم بخواد همه چیزا رو توضیح بده باید هربار طومار بنویسه
بازم در خدمت دوستان هستم سوالی بود!

ALi W در تاریخ : 1394/5/20

سلام و روز بخیر خدمت همه دوستان و خدا قوت و خستته نباشد خدمت مدیران سایت که خیلی زحمت میکشن و فقط خواهش دارم که کمی سریعتر پیامهارو تایید کنن تا همه زودتر به جواب برسن. بازم ممنون
********
تـــســت باتـــری!
خدمت دوستان عرض کنم که یه تست باتری گرفتم تا اونچه که قبلا بصورت تقریبی گفته بودم اصلاح بشه و خدایی نکرده با اطلاعات غلط بنده دوستان به اشتباه نیوفتند!
تست بازی Clash Of Clans :
امروز صبح از تعطیلی استفاده کردم و گوشی رو فول شارژ کردم و البته یکی دوساعتم گوشی رو حالت استاندبای بود ولی WiFi روشن بود و پیام میومد و دو سه درصدی کم شد و بعد، درواقع از ساعت 10 تا 12 یکسره بازی کردم و حتی برنامه واتساپ هم به صورت مولتی تسکینگ کار میکرد و گاها پیام باز میکردم..البته بازی اصلن خارج نشد در طول این دوساعت کار..
نتیجه اینکه: باتری تا نزدیک 40% رسید . و این در حالی بود که نور معمولی بود رو حالت اتومات.
پس در 2 ساعت چیزی نزدیک به 60% مصرف باتری داریم در حالتی که زیاد کار کنیم!

بازم سوالی بود در خدمتم

مهدی ص در تاریخ : 1394/5/20

سلام ممنون از پاسخهاي كامل و عاليتون اگه خريدم حتما براي راهنمايي بيشتر مزاحم ميشم موفق باشي

Nima c در تاریخ : 1394/5/19

درود به همه مخصوصا اقای Ali w من از حدود 10 سال پیش تا به حالا طرفدار سونی اریکسون و سونی بودم ولی الان خواستم گوشیمو عوض کنم و به فکر تغییر برند بودم ( البته با سامسونگ حال نمیکنم ) خواستم از علی اقا چون نظراتشو خوندم و فهمیدم ادم صادقی هستن سوال کنم از ام ناین پلاس راضی هستن یا برم سراغ اپل یا همون سونی؟ و بعد اگه لطف کنن قیمتی که ام ناین پلاس رو خریدن بگن ممنون میشم

رضا ا در تاریخ : 1394/5/19

بعضی نقدها خیلی کلیشه ای هس. بعضیا گیر دادن به gpu این گوشی، خب دوست عزیز چرا بزرگش میکنی مهم اینکه سرعت و جی پی یو این گوشی به اندازه ای هس ک کاربر لذت ببره از کار کردن باهاش واین چیزی ک بعضیا میگن اصلا کاربر احساس نمیکنه ...، مگه میخواین سوار جت بشین یا پرواز کنین با گوشی ک اینطوری رو اعداد بنچمارک ها زووم کردین. اینقد این مسعله بی اهمیت و بزرگ میکنین ولی در عوض نمیگی اون ابهت و کلاس و لذتی ک با در دست گرفتن گوشی اچ تی سی بهتون دست میده چندین برابره... این موبایل همه چیزش خوبه بخرین و لذت ببرین ازش

ALi W در تاریخ : 1394/5/19

تست صفحه نمایش در روشنی روز!
چیزی که امتیاز مثبت برای این گوشی هست اینه که صفحه نمایشش واقعا راضیتون میکنه!
اولا که کیفیت صفحه نمایش خیلی بالاست و کسی نمیتونه ایرادی بهش بگیره!
دوم اینکه در زوایای مختلف وضوح از دست نمیره و هنوز صفحه به خوبی دیده میشه!
و در آخر امکان مشاهده صفحه در روز..باید بگم دیگه نیازی نیست بدنبال سایه بگردم تا صفحه رو ببینم و زیر نور مسقیم خورشید بازم صفحه به خوبی دیده میشه حتی اگر نور روی اتو تنظیم باشه و صد درصد هم نباشه!
موارد 501 تا 600 از مجموع 907 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا