مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : رضا ق
  • تاریخ عضویت : 1394/6/26
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

HTC One M9 HTC One M9

1394/9/27 مرسی رفیق اما این دات ویو ها چند مدل هستن؟ من یه مدل دیدم یخورده شل و ول بود موبایل توش

HTC One M9 HTC One M9

1394/9/23 سلام دوستان عزیز بالاخره ما هم به جمع m9دارا پیوستیم
میخواستم ببینم بهترین قاب واسه این گوشی چی هست و آیا اصلا نیازی به قاب داره؟ با تشکر

HTC One M9 HTC One M9

1394/7/23 سلام دوستان عزیز و اساتید محترم. یه راهنمایی خواستم الان من دنبال خرید این گوشی هستم. اما رنگ خاکستریش رو میخواستم. هر جایی میگردم رنگ گلدش هست و یه جایی هم که خاکستری پیدا کردم قیمتش 200تا گرونتر بود. میخوام بدونم آیا رنگ گلدش فیک هست؟ و من نخرم؟

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/6/26 مریم خانوم سوال خوبی کردید منم چند وقته دوست دارم که یکی از این گوشیها تو دستم باشه اما این شک من رو هم درگیر کرده و خیلی مشغولم کرده، مشکل اینه که خیلی وقت نیست که این گوشیها اومدن و اطلاعات از سوابق کاری با اونا زیاد نیست. خیلی متشکر میشم از دوستان که بهترین گارانتیها و اهمیت اون رو هم برای htc به ما که میخوایم این برند رو بخریم توضیح بدن.

HTC One ME HTC One ME

1394/6/26 سلام دوستان من میخواستم بدونم آخر m9+ یا me خوب البته که دوسیمکارته بودن me عالیه اما خوب کیفیت پایین ساخت و ضربه پذیر بودن اصلا توجیه خوبی برای پذیرفتن این حسن دو سیمکارتگی نیست.
اگر واقعا ساخت این گوشی خوب باشه و ضعف در کلیت سخت افزار و نرم افزار نداشته باشه و همچنین محکمی بدنه این برتری داره بهm9+ لطفا دوستانی که بیشتر اطلاع دارن کمک کنن چون میخوامن تو دو سه روز آینده خریداری کنم.
متشکر از همه دوستانی که لطف میکنن و نظر میدن.
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
ایسام