مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محمد ص
  • تاریخ عضویت : 1394/6/26
  • تعداد نظرهای داده شده : 26

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 26 از مجموع 26 مورد

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/10/30 جناب شما با این مقدار زمانی که صرف بازی میکنید(صبح تا آخر شب) فکر نمیکنم تکنولوژی حال حاضر باتری موبایل در هیج برندی بتونه شمارو راضی نگه داره + اینکه فرق بیین شارژدهی باتری ها تو این رده معمولا بیشتر از یک ساعت شارژدهی بیشتر یا کمتر نیست و با این احتساب شما با بقیه برندها هم همین مشکل رو خواهید داشت، و اینکه من با این گوشی در بنچمارک انتوتو ۵۲۰۰۰ گرفتم و در عملکرد چتد هسته geekbench پنج هزار و خورده ای..! هرچند نه با اون رقم دلسرد شدم نه با این عدد خوش حال چون قابل اتکا نیستن واقعا، امیدوارم از خرید بعدیتون رضایت داشته باشین.

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/10/29 اگه رو جعبه قید شده ساخت تایوان شما باید از متعلق بودن جعبه به دستگاه مطمئن بشین همونطور که آقا یاشار گفتن همینطور میتونین با کد از راست به جپ (*#60#) IMEI رو ببینید و با جعبه و در قسمت aboutphone مطابقت بدین.

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/10/26 در ظاهر هنوز هم htc ظرافت و زیبایی بیشتری داره،اما v10 واقعا محکمه! ۴گیگ رم رو ممکنه تو مولتی تسکینگ حس کنین، شاید بعدا بیشتر بکار بیاد این مقدار رم..اگه بخواین منطقی تصمیم بگیرین v10 ارزش خرید بیشتری داره اما اگه به یه برند علاقه داشته باشین بعضی اشکالاتش آزاردهنده نیست و برعکس! البته تقریبا ۱ماه دیگه جی۵، اس۷ و احتمالا تا معرفی گوشی جدید htc مدت زیادی باقی نمونده، همه این ۳برند از اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده میکنن و رمزگشایی دستگاه ها احتمالا خیلی نوین تر میشه، htc نقاط ضعفشو برطرف میکنه، سامسونگ تمام تمرکزشو رو بخش کارایی دستگاهش گذاشته و ال جی برای رقابت با سامسونگ ناگزیر هست یه اسمارت فون بی نقص طراحی کنه..و اگه از همه اینها چشم پوشی کنید با معرفی پرچمدارهای جدید موبایل های مدنظر شما افت قیمت میکنن و اونموقع ارزش خریدشون خیلی بیشتر میشه.

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/10/26 خواهش مبکنم،
درسته که رقم پیکسل جی ۴بالاتر هست اما در این دستگاه از فناوری اولتراپیکسل استفاده شده و بله من فکر میکنم دوربین سلفیش واقعا قوی تر از جی ۴هست(البته جی ۴هم عالی هست و تو روز کمبودی حس نمیکنین)، پردازنده این دستگاه هم واقعا قوی هست و من تاحالا به اشکالی برنخوردم در اجرای بازی های سنگین و بخصوص در مولتی تسکینگ عالی عمل میکنه، من عرض کردم پردازنده جی ۴ امتحانشو بیشتر پس داده و "پایدار" هست به این معنی که در دراز مدت با کمترین افت کارایی مواجه میشین، با این حال من چندتا ویدیو اینجا آپلود کردم که میتونید نحوه اجرای چندتا بازی توسط ابن دستگاه رو ببینید و همینطور عملکرد مولتی تسکینگ و اسکنر انگشت.
فکر میکنم منظورتون از g10 گوشی جدید ال جی به نام v10 باشه که میشه گفت از هر نظر(ظاهر تا سخت افزار و عملکرد) از جی ۴ بهتر هست(پردازنده هدشون یکسان هست ولی ۴گیگابایت رم این پردازنده رو همراهی میکنه) + استفاده از ۲دوربین سلفی و سنسور اثر انگشت خوب و استفاده از ۲صفحه نمایش ازعمده نقاط قوت v10 نسبت به g4 هست.

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/10/26 سلام، پردازنده m9 و galaxy s6 در عملکرد تک هسته ای قوی تر از این دستگاه هستن و این پردازنده در عملکرد چند هسته ای قویتر هستش(طبق geekbench) البته پیشنهادم اینه که به اعداد و ارقام بنچمارکها توجه زیادی نکنید، بخصوص در مورد برندهایی که نام خوشی در این مورد ندارند..پردازنده هر ۳گوشی اونقدری قوی هست که بدون هیچ اشکالی به دستورات شما پایخ بدن در سریعترین زمان ممکن، اما ممکنه اس ۶ و ام ۹ با اختلاف چندثانیه ای سریعتر از این دستگاه "بعضی" از برنامه هارو اجرا کنن خب در مقابل این دستگاه ویژگی های مثبتی داره که انتخاب رو به نیازهاتون و سلیقه وابسته میکنه،
این گوشی در تایوان و چین تولید میشه و نام کشور سازنده روی جعبه قید شده، واسه اطمینان از اصل بودن دستگاه با گارانتی و از نمایندگی خرید کنین بهتره، عذر میخوام طولانی شد.

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/10/25 سلام، از نظر فنی مهمترین فاکتور پردازنده هست و پردازنده جی ۴ بسیار قابل اعتماد و پایدار هست و واقعا مشکلی نداره، این دستگاه هم مشکلی نداره ولی خب به اندازه اسنپدراگون ۸۰۸ امتحانشو پس نداده،ولی من شخصا ازش ایرادی ندیدم، این دستگاه از حسگر انگشت خیلی قوی بهره میبره و در بخش صدا همچنین عالی عمل میکنه با استفاده از صدای دالبی هم در اسپیکرهای دستگاه هم در هندزفری، در بخش دوربین جی ۴ بهتر هست، در صفحه نمایش هر۲عالی هستن، جی ۴ به اصطلاح رنگی تره من نمایشگر htc رو بیشتر دوس دارم و در تراکم پیکسل با اختلاف کمی جی ۴ عقب هست، دوربین سلفی این دستگاه بهتراز ال جی عمل میکنه، بخش نرم افزار سلیقه ای هست، سنس htc ساده تر هستش، باتری این دستگاه از جی ۴کمی قوی تر هست اما در عوض جی ۴ از قابلیت شارژ بیسیم و قابلیت تعویض باتری برخوردار هست، اگه کمی توجه کنین متوجه میشین که جی ۴در عین زیبابیی از فاکتورهای طراحی مدرن برخوردار نیست در عوض قابلیت تعویض درب پشتی جی ۴ در ۳ متریال و رنگبندی متنوع باعث میشه که بتونید موبایلتون رو با سبک و رنگ لباستون ست کنید، این دستگاه htc هم که بحثی در لوکس بودنش نیست بخصوص پشت دستگاه و اینکه در مورد اون فاکتورهایی هم که اشاره کردین دیگه عرضی ندارم، اگه چیزی از قلم افتاده بقیه دوستان محبت کنن تکمیل کنن. تشکر.

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/10/25 وقتی در حالت duo camera عکس گرفتین، عکس رو باز کنین پایین سمت چپ عکس لوگوی دولنز رو لمس کنید، آپشن ها ظاهر میشن و میتونید از تغییر میزان فوکوس و حالت تغیرر بعد سوژه و بقیه امکانات استفاده کنید، توجه کنید که تو این حالت بهتره سوژه حداقل ۳۰سانتی متر و حداکثر۲یا ۳ متر از دوربین فاصله داشته باشه و اصولا فوکوس تو این فاصله بهتر تعریف میشه،
برای بهترین کیفیت از این حالت استفاده نکنید، اگه مشکل خاصی وجود نداشته باشه دوربین این گوشی از ۵اس بهتر عمل میکنه بخصوص در روز.

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/10/14 من همچین مدلی ندیدم، اما اتفاقا بنظرم همین قابلیت بازگشایی قفل این دسنگاه رو از بقیه موبایل ها متمایز کرده و واسه من که خیلی جذاب و کاربردی هست، شما هم میخواین خرید کنین همین مدل که این قابلیت داره بخرین به هر حال داشتنش بهتر از عدم وجودش هست.
مرسی بابت اطلاعاتتون.

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/10/11 این هم اختیاری هست، میشه گوشی رو طوری تنظیم کرد که با لمس کلید صفحه روشن بشه، همینطور میشه این قابلیت غیر فعال کرد، اون ویدیویی که شما دیدین از همین اختیار استفاده شده و ربطی به تفاوت مدل نداره.

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/10/9 سلام
Settings»»fingerprint scanner
تو این قسمت تیک گزینه "home button" رو بردارید.

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/10/7 سلام
با این ملاک ها این گوشی مناسب شما نیست، بهتره از برندهای دیگه خریدتون رو انجام بدین. دلیل رو میتونید تو بقیه نظراتم و نظرات بقیه دوستان(که این گوشیرو دارن) جستجو کنید.

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/9/24 سلام، مبارکتون باشه، اصلا نگران نباشین، قبلتر در این مورد بقیه و من توضیح دادیم بازم میگم ایشالا مشکلتون حل میشه.
اول بگم که هر یک ساعت ۱درصد مصرف باتری کمی غیر معمول هست (در حالت sleep)و معمولش نصف این مقدار هست، در قسمت پاور در تنظیمات چک کنید که برنامه ای غیر معقول از باتری استفاده نکنه، بعد شارژ دستگاه رو به حداکثر ۳% برسونید و دستگاه رو در حالت خاموش به شارژر متصل کنید و تا ۱۰یا ۱۵ دقیقه بعد از فول شدن باتری شارژر رو جدا کنید و در استفاده های بعدی ترجیحا اجازه بدین شارژ به ۳۰% برسه و بعد شارژر متصل کنید، ایشالا درست میشه.

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/9/21 سلام
نه عزیزم،شایعه است، پشت گوشی اصلا رنگ نداره! یعنی به رنگ الومینیوم هستش
شاسی گوشی رنگ داره که اونم این مشکل نداره اما خش پذیر هست، اما پشت این دستگاه خش پذیر هم نیست. راستش من تاحالا هیچ گوشی رو ندیدم که رنگش رفته باشه:)حتی پایین رده!

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/9/11 سلام
این حالت واسه من وقتی که گوشیمو با شارژر اصلی شارژ نکردم پیش اومد که ۳ساعت و ۳۰ دقیقه زمان برد تا فول شد، اما با شارژر خودش کمتر از ۲ساعت و ۳۰دقیقه شارژ میشه، نمیدونم مشکل از چیه در مورد شما اما پیشنهاد میکنم بعد از اطمینان از فابریک بودن شارژر ریست فکتوری کنید و تا شارژ به کمتر از ۳% برسه از دستگاه استفاده کنید و و بعد دستگاه رو خاموش کنید و به شارژر متصلش کنید و تا ۱۰،۱۵دقیقه بعد از شارژ شدن روشن نکنید، اینجوری اگه برنامه ای اختلال ایجاد کرده باشه یا به هر دلیلی باطری بطور یکنواخت شارژ نگیره ایشالا برطرف میشه.

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/9/1 سامسونگ اج و این دستگاه استقامت بالایی دارن اما بنظر من کیفیت ساخت این بیشتره.
در مورد خط و خش که توضیح دادم.
سنس ۷ واقعا زیباست، هر دسترسی که واقعا بدرد میخوره رو در اختیار خواهید داشت + امکان ساخت و تغییر تم در جزئی ترین قسمت ها، و بزارین در موردسخت افزار هم همینجا توضیح بدم، ایرادی که به این دستگاه تو این بخش وارد هست گرافیک ونام سازنده چیپست هست! من تاحالا به هیچ لگی بر نخوردم اما یکی از دوستان تو یکی از سایت ها گفتن تو بازی مورتال کمبت ایکس بعضی جاها که سرعت بازی و گرافیک اوج میگیرن لگ زده که بعد از فعال کردن حالت استفاده از تمام قدرت پردازنده(این امکان اختیاری هست) دیگه افت فریم یا لگ مشاهده نشده، من سخت افزار این دستگاه رو قوی و بدون عیب میدونم(نمیدونم شما از دستگاهتون چه انتظاری دارین، منظورم اینه که واسه من کاملا کارامد هست)
گارانتیش معتبر هست اما خب نباید انتظار داشته باشین که مثه سامسونگ به وفور خدمات دهندگانش رو یافت کنید.
طبق گفته سایت ifixit تعمیر کردن این دستگاه به اسانی انجام نمیگیره.
مهمترین نکته در بخش نرم افزار قطعا پایدار بودن هست که بنظرم سنس تو این مورد بهتربنه، و اینکه طراحی این دسنگاه واقعا حرفه ای انجام شده و همه عناصر در راستای استفاده راحت و حرفه ای تر بکار گرفته شدن و اگه موبایل های همرده رو ببینین کمبودی در دستگاه خودتون احساس نمیکنید، این خیلی مهمه.. عذر میخوام که طولانی شد من پیشنهاد میکنم اگه براتون امکان داره با دستگاهی که قصد خریدشو دارین قبل از خرید کار کنید یا حد اقل از نزدیک ببینیدش .
من در خدمتم.

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/8/30 سلام، اگه نظر منو به اقا امید بخونید گفتم که برای گیج نشدن تو خرید بهتره که اولویت بندی کنین انتظارتتون رو، همونطور که اقا محمد گفتن مثلا htc a9 با قیمتی پایینتر از این تقریبا همه امکانات ایندستگاه رو ارائه میده بجز بوم ساند و دوربین دوگانه و تفاوت در طراحی! اگه اینها برای شما اهمیتی نداره چرا انقدر بیشتر هزینه کنید؟! این در مورد میت هم صدق میکنه اما کیفیت ساخت رو هم باید به اینها اضافه کنید و خب موارد دیگه..
من گوشیمو ۱,۹۵۰ گرفتم با گارانتی از نمایندگی مایکروتل، من ترجیح دادم با گارانتی بگیرم(حدودا ۱۰۰تا اختلاف داره) اینجوری حتی اگه از گارانتی استفاده ای نشه خیالم از خریدم راحته.
اگه سوالی داشتین بازهم،در خدمتم.

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/8/30 اقا امید شما باید انتظاراتتون از دستگاه رو اولویت بندی کنین که در خرید دودل عمل نکنید و بعد خدای نکرده پشبمون بشین؛ اینکه کیفیت دوربین این گوشی در سطح یه پرچمدار نیست کاملا درست هست امامن حداقل روزی ۳ساعت موزیک گوش میکنم و شاید حتی در طول روز یک بار هم از دوربین استفاده نکنم! خب مشخص هست که باید دستگاهم کیفیت پخش عالی موسیقی داشته باشه و کیفیت خوب تو پخش ویدیو؛ بنابرین من تونستم از اشکال دوربین چشم پوشی کنم، خیلی کم با موبایلم بازی میکنم اینکه گرافیکش پایین تر از هم رده هاش هست درسته اما من تاحالا اشکالی هم ندیدم تو بازی هایی که تست کردم..اما ظاهر موبایل واسه من از هر چیزی مهمتره و واقعا واسم زیباست، متظورم اینه که خیلی دوسش دارم.. اما به هیچ وجه نمیشه از رقباش چشم پوشی کرد و اونها هم از هر نظر در سطح بالایی قرار دارن و همونطور که گفتم بنظرم بهترین شیوه ی انتخاب درست ، اولویت بندی انتظارات و در نهایت تحقیق در مورد' سابقه'برندها هست که در بلند مدت از موبایلتون بیزار نشین..! در ضمن کیفیت مکالمه اصلا بد نیست و همینطور در مورد قدرت پخش اسپیکرها هم مبالغه کردن ور در حد لپ تاپ نیست، قسمت پشتی و جلویی در برابر خش پذیری مقاومت بالایی داره اما در مورد شاسی اینطور نیست و باید کمی احتیاط به خرج بدین اگه از محافظ استفاده نکنید، سوالی داشتین در خدمتم.

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/8/23 سلام، گوشی من از ۳% تا ۱۰۰% ۲ساعت و ۵دقیقه زمان برد.
اقای بشیر شما پیگیر بنچمارکها هستین حتما مطالبی در مورد بازی با اعداد مطالعه کردین من مفهومی تر در موردش صحبت میکنم، این خاطره مربوط میشه اولین خرید یه موبایل بالارده، اون موقع بدون هیچ اطلاع قبلی از موبایل های موجود شروع به تحقیق کردم و دیدمگلکسی نوت ۳ با اختلاف زیادی برتری داره تو امار و تو بنچمارکها بی رقیب میتاخت، پیشنهاد دوستم خرید پرچم دار سونی یا اچ تی سی بود خودشم از گلکسی اس ۲ استفاده میکرد،اما من با توجه به امارها و ظاهر رابط کاربری سامسونگ (چاچا هم داشتم از اچ تی سی، وقت ظاهر تاچ ویزرو میدیدم واقعا در برابر سنس ۲ میدرخشید،) خریدمش اوایل خیلی هم راضی بودم اما راستش همین ظاهر زیبا خستم کرد، البته این برام مشکلی جدی نبود ولی بعد از حدودا ۱۵،۱۶ ماه حس کردم گوشیم که از چند ماه قبل به روونیه اوایل نبود داره رو به کندی شدید و هنگی میره(مشکلات عجیب و غریب هم داشتم مثه هنگ کامل گوشیم تو اس ام اس ها، یا شارژ نشدن یا خودبهخود ری استارت شدن....) که با تحقیق در نوردش از نت و تعمیرکارها متوجه شدم ابن مشکل سامسونگ هست نه دستگاهه من..! البته خوبی هایی هم داشت واقعا که اینجا کاری نداریم و میخوامحرفمو کوتاه کنم که وواقعا این اعداد نمیتونن ملاکی واسه تصمیم گیری باشن ، ما نگفتیم ام۹ پلاس بهترینه، در جواب دوستانی که میگفتن بده گفتیم نه بد نیست و اینجوریه و راضی هستیم، و من شخصا چندبار گفتم که هیچ دستگاهیی کامل نیست و به هر عیبی هم برخوردم اینجا ذکر کردم، تا اونجایی که دیدم بقیه دوستانی هم که این گوشیرو دارن همینکارو کردن.. من یه فلش بک بزنم به بحث قبلیم و دلیلم واسه انتخاب دوباره این برند و این دستگاه، قبل از خرید با دوستی اشنا شدم که ام ۷ اچ تی سی داره و بعد از دو سال واقعا عالی داره کار میکنه بدونه هیچ حتی لگ یا کرشی و چاچای خودم هم همینطور:)من مقایسه هایی دیدم که اس ۶ و ۶ از لین سریعتر عمل میکنن تو اجرای بازی خاص اما ۲یا ۳ثانیه یا نهایتن ۱۰ ثانیه سریعتر یا بقول شما افت فریم که من باهش مواجه نشدم تاحالا که واسه من در برابر طرز کار حسگر اثر انگشت(واسه بازکردن قفل نیازی به فشردن کلید پاور نیست) یا دوربین دوم این دستگاه و بقیه حسن ها که قبلا گفتیم به چشم نیومد و اینو گرفتم، امیدوارم به خوبیه ام ۷ و ام ۸ در بلندمدت باشه تا واسه همیشه به بنچمارکها کوچکترین اهمیتی ندم.
در ضمن دوستانی که قصد خرید دارین نگاهی هم به امتیاز دریافتی این موبایل توسط کاربران در همین سایت و دیجی کالا بندازین و خودتون با بقیه دستگاه های مطرح مقایسشون کنید، این مقایسه خارج از سیاست ها و تبلیغات هست چون معمولا توسط افرادی که با دستگاه کار کردن این اعداد به دست میاد....در مجموع واسه خرید پیشنهاد میکنم فراتر از بنچمارکها به کامنتها هم رجوع کنید و همه ی اینهارو در کنار هم بذارین تا تجربه خرید بد من(سامسونگ)و اقا بشیر(لومیا) رو تجربه نکنید انشاا... .

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/8/7 من حیث المجموع پیرو نظر قبلیم متاسفانه از هر جهت نسبت به این گوشی کم لطفی میشه، منم قبل از خرید این نظرات و تست هارو دیدم اما الان از خریدم راضیم، بنده یه فیلم تست چند قسمتی گذاشتم که شاید بتونه شمارو با محیط کاربری بیشتر اشنا کنه اما فاکتور دیگه ای که وجود داره ظاهر دستگاه هست، که البته سلیقه ای هست اما پشت طراحی این فکر و شخصیت پردازی منحصر بفردی وجود داره! دلیل قضاوت اشتباه در مورد ظاهر این دستگاه تفاوت معنی فانتزی و لوکس هست که عمدتا نادیده گرفته میشه، این موبایل واقعا، واقعا لوکس هست، همه عناصر به بهترین شکل طراحی شدن و در بهترین مکان بکار گرفته شدن..بتظرم زیباییش فوق العادست،
اسپیکرها کیفیت خوبی دارن اما در قدرت پخش رقیب زیاد داره، هندزفری حتی از هندزفری های اچ تی سی با همکاری بیتس هم بهتره و موزیک پلیر سنس ۷ خیلی روون و جذابه که همه اینها این دستگاه رو واسه موزیک بازها ایده آل کرده..
بعضی جاها حتما نظراتی رو خوندین که از وجود کلید نرم افزاری هوم همراه با کلید سخت افزاری انتقاد کردن، اینو هم به عنوان نکته اخر بگم که این به این دلیل هست که امکان غیر فعال کردن سنسور اثر انگشت به عنوان کلید هوم فراهم هست!که دیگه مشخص هست دلیله این امکان شخصی سازی با توجه به لمسی بودن این حسگر.
عذر میخوام که طولانی شد.

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/8/7 سلام،
دوربین در روز کیفیت قابل قبولی داره، چون تنها راه توصیف قابل قبول بودن تو این فضا مقایسه هست به ناچار خدمتتون عرض میکنم که میشه گفت از ایفون ۶ عقب نمیمونه(طبق مقایسه ای که خودم انجام دام) و بنظر من حسنش اینه که واقعیت رو ثبت میکنه و یه عکس ادیت شده به شما تحویل نمیده! البته ناگفته نمونه که تنظیمات گسترده ای تو بخش دوربین در اختیارتون قرار داده شده که نتیجه بعد از اعمال هر کدوم از اونها کاملا متفاوت هست و بنده تخصصی در این مورد ندارم.. در شب گاهی عکس ها با نویز(گاهی کاملا بیکیفیت) ثبت میشن و گاهی کاملا خوب! من رازشو هنوز نتونسستم کشف کنم اما خب برای کساتی که به دوربین اهمیت میدن نکته قابل توجهی هست. دوربین سلفی عالی هست ، ناگفته نماند که عدم وجود لرزشگیر ممکنه شمارو به تکرار عکس برداری از سوژه محبور کنه،

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/7/17 سلام دوستان, الوعده وفا
کلیپی رو که قولشو داده بودم براتون تهیه کردم تو 3پارت تست اجرای بازی های دیتادار(مورتال کمبات, مودرن کمبات و چندتا بازی دیگه که میبینید) و تست مولتی تسکینگ و تست حسگر اثر انگشت, لینکشو اخر همین پست میذارم اما قبلش, دوستان متخصص لطفا مارو از نظرات کارشناسانتون بی بهره کنید! این که انقدر میگین این موبایل از فلان گوشی پایین تره خب بیاین بگین دستگاه مورد نظر شما در عمل توانایی انجام چه پروژه ای رو داره که این دستگاه عاجز هست از انجامش؟ یا حتی بصورت ناموفق تری انجامش میده! شما بگین بنده تست میکنم با استناد به فیلم اجرا همینجا قرار میدم! اون آقایی که گفتش فینگر اسکنر این دستگاه مشابه میت 7 هست یا با میت 7 کار نکرده یا با این دستگاه یا بنظرم اصلن نتونستن تعریف مشخصی از انگشتشون برای دستگاه داشته باشن..! خواهش میکنم توجه کنید که نظرات من و شما میتونه یه نفرو که با هزارتا دردسر این هزینه رو اماده کرده بعد از خرید پشیمون کنه که این گریبان گیر من و شماست! شما اگه بیخود این دستگاه رو بد جلوه بدین و اون شخص دستگاه های همرده رو خریداری کنه و پشیمون بشه! و من اگه اغراق کنم در خوب جلوه دادن! پس حرف رو کوتاه میکنم و دعوتتون میکنم این فیلم رو ببینین و خودتون تصمیم بگیرین, اگه سوال دیگه هم در مورد این دستگاه یا در مورد این فیلم دارین حتما جواب میدم و خوشحال میشم کمکتون کنم دوستانی که دارن تحقیق میکنن.

لینک دانلود: http://uplod.ir/aidlt62rdbca/htc_m9plus.mp4.htm

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/7/10 دوست عزیز من هم این نظرات رو خوندم و بررسی هارو دیدم اما الان واقعن از خریدم راضی هستم، به هیچ وجه حتی حین انجام سنگین ترین بازی ها لگ یا هنگ نکرده!
بزودی فیلم اجرای چندتا بازی سنگین رو برای همه اونایی که شک دارن اپ میکنم و لینکشو همینجا میزارم تا این بحثای از پایه بی اساس در مورد سخت افزار این دستگاه تمام بشه!
با احترام اگه شما هم شک دارین کمی صبر کنید بعد از دیدن فیلم تصمیم بگیرین.

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/7/10 سلام، گوشی من ساخت تایوان و واسه اسیاست، در مورد کشور سازنده توصیه میکنم ساخت تایوان رو بگیرید، اما در مورد رام اگه سفارش اسیا بگیرین در ابتدا مشکل وای فای یا عدم شناسایی سیم کارت رو ندارین اما اپدیت ها برای سفارش اروپا زودتر ارسال میشه، ضمن اینکه ورژن اروپا بدون گارانتی عرضه میشه تا اونجایی که من اطلاع دارم فرقشون تو همین موارد خلاصه میشن.

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/7/7 هر دو از نظر کیفیت عاالی هستن و بنده نتونستم فرقی بینشون احساس کنم(تو نمایشگاه تست کردم), اما چندجا خوندم که میگن از نظر قدرت از m9 ضعیفتر هست ولی اینهم واسه من محسوس نبود اصلا, اگه خیلی مهمه بهتره خودتون در شرایط یکسان و با دقت تست کنید ولی هر2 از نظر کیفیت عالین.

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/7/4 سلام, بابت عدم رضایتتون از این دستگاه با صرف این هزینه واقعا متاسفم اما من از این دستگاه استفاده میکنم و واقعا راضی هستم, در مورد صفحه نمایش من بعد از خوندن نظر شما با نهایت کنترل دستم سعی کردم کمترین لمس انجام بدم و صفحه واکنش نشون داد! با ایفون 6 هم که در دسترسم بود مقایسه کردم اما در این مورد برتری نداشت و حساسیتشون در یک حد بود, قبل از اینکه محافظ شیشه ای روی موبایلم نصب کنم صفحه نمایش تاچ رو با یک دستکش پارچه ای با ضخامت کم تست کردم و به خوبی پاسخ داد!
در مورد اجرای بازی کلش اگه اپدیت های این گوشی رو دریافت نکردین(در مجموع حدود 800مگابایت) لطفا دریافت کنید و از بازی کلش و سایر بازی های خیلی سنگین تر با موبایلتون لذت ببرین, من در بازی کلش کوچکترین لگی احساس نمیکنم, بعد از اپدیت ها سرعت این موبایل در اجرای این بازی ها با ایفون 6 اتقریبا برابر بود: اسفالت 8, مورتال کمبت ایکس, مودرن ایر کمبت, رییل ریسینگ 3 و نواا, اجرای همه ی این بازی ها در مولتی تسکینگ در این دستگاه سریعتر انجام میشه, پس به سخت افزار این موبایل شک نکن.
اما این موبایل فاقد شارژ سزیع هست که نظرم در مورد این موضوع حتمن میگم.
نرم افزار دوربین این موبایل منوی گسترده ای در اختیار کاربر قرار داده که حتما باهاش کار کردین,البته اصلا هدفم این نیست که عدم وجود لرزشگیر بی اهمیت جلوه بدم اما با تنظیمات صحیح میتونین عکس هایی با کیفیت فوق العاده ثبت کنین, در مورد فیلم برداری هم که به احتمال خیلی زیاد راضی هستین از دستگاهتون.
ببینید در مجموع هیچ گجتی کامل نیست و همه بر اساس نیازشون دستگاه مناسب رو انتخاب میکنند اما این نکته در نظز بگیرین که برای طراحی یه دستگاه موبایل(از ظاهر تا سخت افزار) یک تیم بسیار قوی بکار گرفته میشن و با علم ودلیل یک دستگاه رو ریلیز میکنن, و اینکه من و شما بر اساس اعداد و ارقام و چندتا مقاله تو نت در مورد مثلا پردازنده این موبایل یا بکار نگرفتن قابلیت شارژ سریع بکوبیمش بنظرم صحیح نیست.
بنده حاضرم از اجرای بازی ها و قدرت مولتی تسکینگ و همچنین تست تاچ اسکرین فیلم بگیرم و اگه جایی معرفی کنید من اپلود کنم.
دوستانی که دارن در مورد این موبایل تحقیق میکنن اگه سوالی دارین خوشحال میشم بتونم تجربیاتمو در اختیارتون قرار بدم که انشاالله انتخاب درستی انجام بدین.
عذر میخوام که انقدر طولانی شد.

HTC One M9 HTC One M9

1394/6/26 سلام,
من بشدت بین خرید این گوشی و نسخه پلاس مردد هستم, از طرفی امکانات اضافه شده به نسخه پلاس و ظاهرش بیشتر میپسندم, از طرفی بعضی دوستان ایراداتی به سخت افزار m9 plus وارد کردن که انتخاب برا من خیلی سخت کرده, خواهش میکنم صادقانه راهنمایی کنین که انتخاب درستی کنم,
پیشاپیش از راهنماییتون تشکر میکنم..
موارد 1 تا 26 از مجموع 26 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا