مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : mohsen m
  • تاریخ عضویت : 1394/7/2
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/7/2 سلام خدمت همه دوستان گرامی.
بنده حدود 3 ماهی میشه که این گوشی رو خریداری کردم و تصمیم گرفتم تجربیات شخصی خودم رو در رابطه با اون در اختیار بقیه قرار بدم.البته لازم به ذکر من در مورد سخت افزار تخصصی ندارم و صحبت هام رو به عنوان یک کاربر عادی ارائه میدم.
1-بزرگترین ایرادی که از روز اول خیلی به چشمم میامد و برام مشکل زا بود ضعیف بودن تاچ این گوشی بود.طوری که وقتی به صورت آروم صفحه نمایش رو تاچ میکنم اثر نمیذاره و در مقایسه با گوشیه هم رده خودش ینی سامسونگ s6 که وقتی انگشتت هنوز به طور کامل به صفحه نمایش برخورد نکرده اثر میذاره بسیار ضعیف تر کار کرده.
2-مشکل بزرگ دوم که خیلی تو ذوقم خورد وقتی 2100000 پول این گوشیرو دادم گرافیک ضعیفشه.وقتی این ضعف بیشتر خودشو نشون میده که بازی کلش اف کلنز رو روی گوشیتون بریزین و بخواین بازی کنین.به قدری کند عمل میکنه و لگ میزنه که از بازی کردن پشیمون میشید.من الان این بازی رو با گوشی دومم که galaxy grand prime هست و فقط 480 تومن قیمت داره انجام میدم.
3-مشکل سوم دوربینه گوشیه.با اینکه 20 مگاپیکسله اما عدم وجود لرزشگیر باعث میشه حدود 50 درصد عکسهاتون با کیفیت پایین بیفته
4-ایراد بعدی عدم وجود فست شارژینگه.گوشیه هم رده این ینی سامسونگ s6 با چیزی در حدود 40 دقیقه از 0 تا 100 درصد شارژ میشه.اما این گوشی حدود 2 ساعت طول میکشه تا شارژ بشه
در کل واقعا این گوشی راضیم نکرد و به فکر فروششم.
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
ایسام