مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Mehrvarz B
  • تاریخ عضویت : 1394/4/3
  • تعداد نظرهای داده شده : 44

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 44 مورد

Lenovo Tab 2 A10-70 Lenovo Tab 2 A10-70

1395/7/26 سلام
من این مدل تبلت رو یک هفته هست خریدم و از کارایی اون راضی هستم. نبود سنسور نور در اون به نظرم یک عیب محسوب میشه اما با توجه به قیمت از خریدم راضی هستم. از زمان خرید آندروید 5 روی اون نصب بود و قابلیت تماس تلفنی هم داره که این برای من عجیبه.
متأسفانه از وقتی روی صفحه گلس نصب کردم عملکرد تاچش بد شده و بعضی جاها اصلا خوب کار نمی کنه. حالا نمی دونم مشکل از گلس هست یا کلا تاچ این تبلت مشکل داره اما قبل از نصب گلس مشکلی نداشت. اگر کسی تجربه مشابه داره ممنون میشم راهنمایی کنه.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/11/4 سلام
من خودم هم یک ماه پیش سوال شما رو داشتم و توصیه و تجربه خودم رو می خوام در اختیارتون بذارم.
گارانتی همراه سرویس خاورمیانه و مایکروتل هیچ تفاوتی با هم ندارند و دقیقا محل ارائه خدمت هر دو یک جا هست. تنها تفاوت بین این دو مربوط به گارانتی تعویض هست که همراه سرویس خاورمیانه یک هفته گارانتی تعویض داره اما مایکروتل یک ماه. در عوض قیمت گارانتی مایکروتل به علت محاسبه ارزش افزوده حدود سیصد هزار تومن بیشتر هست.
گارانتی هماهنگ هم می تونید در اینترنت جستجو کنید تا متوجه بشید متأسفانه حتی آدرس دفتر مرکزی رو نمی تونید پیدا کنید و در واقع کنسرسیومی از چند تا مرکز خدمات در سطح کشور هست.
در هر حال اگر با هر گارنتی بگیری خوبه و به نظر من همراه سرویس رو انتخاب کن و در یک هفته اول حسابی گوشی رو چک کن و بعدش هم از گوشی لذت ببر.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/10/9 الان دو هفته هست گوشی رو خریدم و کاملا راضی هستم.
چند روز پیش متوجه شدم آنتن دهی گوشی بعضی نقاط خیلی ضعیف هست و به گارانتی مراجعه کردم. گارانتی گوشی من همراه سرویس خاورمیانه بود و روز آخری که گارنتی تعویض داشت مراجعه کردم. جالب این بود که محل سرویس و خدمات با محل سرویس و خدمات مایکروتل یکی بود و وقتی گوشی رو تحویل دادم تا بررسی بشه پرسیدن گارانتی همراه سرویس هست یا مایکروتل که وقتی گفتم چه طور مگه، خانمه گفت هیچی، مهم نیست. خلاصه گوشی رو بررسی کردن و بعد از نیم ساعت صدام کردن و گفتن الان آنتن فول هست. فکر کردم تعمیر شده و گفتم تعویض کنید. گفتن تعمیر نکردیم، فقط تنظیم سیم کارت رو عوض کردیم. گفت چون روی حالت 4g بود نوسان آنتن دهی داشت در بعضی مواقع. بعد گفت اگر می خوای عوض می کنم برات، چون می خوایم راضی باشی اما این و بدون گوشی دیگه هم بگیری همین مشکل رو داره، چون سرویس 4g در ایران متأسفانه این طوری هست. بعد به خاطر این که مطمئن بشم گوشی خودش که آیفون بود بهم نشون داد و گفت این رو هم ببین و دیدم درست میگه اما باز مطمئن نشدم. رفتم با چند تا از فروشنده های مغازه های اطراف مشورت کردم و بیشترشون حرفش رو تأیید کردن و گفتن متأسفانه غیر از رایتل، همراه اول و ایرانسل نوسان آنتن داره.
گوشی و پس گرفتم و موقع تحویل بهم گفت باز هم اگر نظرت این بود که باید عوض بشه ما حرفی نداریم، فقط تعویضش یک هفته طول میکشه.
خلاصه حرفم این که اگر با چنین چیزی مواجه شدید نگران نشید.
ضمنا باطری گوشی من فوق العاده خوبه و در مواقعی کاربری عادی با گوشی دارم تا 2.5 روز باطری شارژ نگه میداره.
لطفا اگر کاربری سنگین دارید و شارژ تموم می کنید به حساب اشکال گوشی نذارید.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/10/3 دیروز رنگ طلایی این گوشی رو با گارانتی همراه سرویس خاورمیانه 2190 خریدم. شارژر دو شاخه هست و طی دقیقا یک ساعت گوشی از 10 درصد شارژ به 100 درصد رسید. از دیروز تا الان هم طی حدود 24 ساعت حدود 39 درصد شارژ باقی مونده که به نظرم منطقی هست.
اول نیت خرید با گارانتی مایکروتل رو داشتم اما وقتی مراجعه کردم متوجه شدم خدمات پشتیبانی مایکروتل و همراه سرویس خاورمیانه هر دو در یک محل انجام میشه و مایکروتل فقط یک ماه گارانتی تعویض داره و همراه سرویس فقط 7 روز. خلاصه این که به نظرم رسید منطقی نیست برای این تفاوت بیشتر پول بدم. این موضوع رو با بخش پشتیبانی مایکروتل (طبقه دوم بازار موبایل ایران ) هم چک کردم تا مطمئن شدم و خرید کردم.
ضمنا گوشی ساخت ویتنام هست.
ولی در جعبه دفترچه راهنمای کامل و کارت گارانتی وجود نداره و تنها چند تا دفترچه که یکی فارسی هست و در حد 4-6 صفحه هست وجود داره و گفته شده برای دریافت دفترچه راهنمای فارسی به سایت سامسونگ مراجعه بشه.
این که کارت گارانتی هم وجود نداره برای من یکم جای ابهام و سوال ایجاد کرده. به نظر شما این موضوع که کارت گارنتی وجود نداره مشکل ایجاد میکنه؟

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/10/1 واقعا متأسفم.
به نظرم بزرگترین مشکل این گوشی همین هست. قاب محافظ یا چیزی نداشت که این طور شد؟
فکر کنم بهترین راه اینه که به نمایندگی مراجعه کنید. احتمالا هزینه زیادی هم باید داشته باشه. حداقل 300 تومنی هست.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/9/24 ممنونم که پاسخ دادید. متأسفانه بعضی افراد به نظرشون رسید که من قصد تخریب این گوشی رو دارم، در حالی که خودم به خریدش فکر می‌کنم و خیلی وقت هست منتظر ورود نسخه 64 گیگاباینتیش هستم.
شما به عنوان مصرف کننده با حافظه 32 گیگ مشکلی ندارید؟ میشه بگید حدودا چه مقدار از حافظه در اختیار خودتون هست؟

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/9/21 خب این طوری که هر روز یه مشکلی داره برای کسانی که این گوشی رو خریدن پیش میاد آدم اصلا اطمینان نمی کنه و این گوشی رو بخره. نمی دونم واقعا چرا هر دفعه من به این صفحه سر می زنم می بینم چند نفر دارن مشکلاتی که برای گوشیشون پیش اومده رو مطرح می کنن. واقعا این گوشی اگر انقدر مشکل داره که نباید خریدش :(

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/9/9 شما درست میگی، اما دو تا سوال، کسی که خرید گوشی براش ضروری هست و فوری باید چه کنه؟ مدت زمان زیادی تا اومدن نوت 6 مونده و هیچ تضمینی نیست که تغییراتی که وعده داده شده اتفاق بیفته.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/9/9 گوشی‌هایی که توی فروشگاه‌ها وجود داره تمام نرم‌افزارهاشون پاک میشه تا بهترین بازدهی گوشی قابل نمایش باشه و تا جایی که یادم میاد خود من چک کردم و گالری خالی بود. شما میتونی ادعا کنی که گوشی توی فروشگاه با نسخه اصلی فرق داره.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/9/9 واقعا عالی تحلیل کردی. متأسفانه مسئولین هرگز این کامنت‌ها رو نمی‌خونن تا بفهمن چه اشتباهی کردن. خود من از اردیبهشت ماه دنبال تعویض گوشیم بودم انتخابم htc m9 بود که با پیش اومدن مشکلاتی که داشت نظرم عوض شد و صبر کردم تا Note 5 بیاد، جون حقیقتش اصلا به برند سامسونگ علاقه ندارم و تنها سری نوت هست که میتونه من رو راضی کنه، چون دست هر کسی پیدا نمیشه. اما حالا با گذشت این همه مدت احساس می‌کنم بهتر هست دیگه به آیفون 6اس فکر کنم، چون با وجودی که محدودیت‌های آیفون اصلا راضیم نمی‌کنه، اما حداقل افت قیمتش انقدر کم هست که بعدا هم می‌تونم بفروشم و گوشی مورد علاقم رو بخرم. واقعیت این هست که اگر تا دو سه هفته پیش نوت 5 نسخه 64 گیگا بایتیش اومده بود، با وجود مشکل شکننده بودن و جذب اثر انگشت اون رو می‌خریدم، چون به هر حال یه گوشی خاص بود. ولی الان انقدر منتظر موندم که حالم داره از هر چی گوشیه به هم می‌خوره و مقصرش هم شرکت‌های وارد کننده و مافیایی که دارن هست. متأسفانه مردم ما هم سیاست ندارن که صبور باشن و به درستی یه کالا رو تحریم کنن تا یک بار برای همیشه به تجار بفهمونن نمی‌تونن هر طور دلشون خواست با مردم بازی کنن.
حساب کنید گیرم تا یک ماه دیگه بخواد نسخه 64 گیگا بایتی این گوشی وارد بازار بشه، با خرید این گوشی می‌تونم چه حس مثبتی داشته باشم؟ باید همش دغدغه داشته باشم که نکنه گرون خریده باشم و افت کنه و قیمت بیاد پایین، یا باید نگران باشم که دو ماه بعدش یه برند دیگه یه گوشی تاپ دیگه میده و این گوشی از چشم میوفته. همین الان هم زمزمه‌های LG درباره V10 داره شنیده میشه.
خلاصه این که خوشحالم که کسی پیدا شد حرف درست بزنه و تحلیل درستی داشته باشه و امیدوارم این حرف‌ها به گوش نمایندگان سامسونگ برسه.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/9/6 متاسفانه حدود 10 الی 12 گیگابایت.البته من در فروشگاه مایکروتل دو تا گوشی و چک کردم تا به این نتیجه رسیدم.اطلاعات دقیقتر رو کسانی که گوشی رو دارن میتونن بدن.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/9/5 یک مشورت لازم دارم.
در حال حاضر گوشی مورد استفاده من تک سیم کارت هست و مشکلی با این موضوع هم ندارم.
زیاد اهل عکس گرفتن و فیلم گرفتن با گوشی نیستم و موزیک و فیلم هم چندان در گوشی نگه نمیدارم. اما اگر نوت 5 بگیرم ممکن هست شرایط تغییر کنه.
یکی از نگرانی های من این هست که نسخه 32 گیگا بایتی فضای حافظه کمی برای کاربرد داشته باشه و به زودی مجبور باشم راه حل های کمکی استفاده کنم.
به نظرتون انتخاب من بین نسخه 64 گیگ تک سیم و 32 گیگ دو سیم بهتر هست کدوم گزینه باشه؟
ضمنا اگر نسخه 64 گیگ با رنگ طلایی اطلاع دارید کجا میشه پیدا کرد ممنون میشم راهنمایی کنید.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/9/5 من نمیدونم نظر شما با توجه به چه موضوعی مطرح شده ولی معتقدم در طی یک یا دو سال گذشته علم و تکتولوژی پیشرفت های زیادی داشته که در محصولات جدید ارزه شده. اگر خودم مثلا نوت 4 داشته باشم هیچ وقت هزینه نمیکنم و برم نوت 5 بخرم، اما برای کسی که امروز میخواد در هر صورت یه گوشی جدید بخره انتخاب منطقی و درست این هست که جدیدترین محصول موجود در بازار رو انتخاب کنه. دلیل این نظر هم شامل موارد زیر هست:
1.از نظر پشتیبانی نرم‌افزاری محصول جدیدتر دیرتر منقضی میشه.
2.تکنولوژی جدیدتر در محصول جدید به کار برده شده.
3.مشکلات و معایت محصول قدیمی تر در محصول جدید احتمالا رفع شده.
4.از نظر موجود بودن قطعات جانبی و لوازم یدکی به احتمال زیاد در طی ماه ها و سال های آینده ریسک کمتری وجود داره.
5.محصول جدید کمتر همه گیر شده و در دست همه دیده میشه.
در کنار نکات بالا این عیب هم وجود داره که افت قیمت بیشتر متوجه محصول جدیدتر خواهد بود، اما من به شخصه عقیده دارم این هزینه خرید امکان استفاده از تکنولوژی روز دنیا هست و آدم اگر علاقه مند باشه به این که محصول روز دنیا رو داشته باشه، این طوری چیز زیادی از دست نداده.
توصیه میکنم کسانی که قصد خرید گوشی جدید دارند نوت 5 انتخاب کنند، اما کسانی که در حال حاضر نوت 4 دارند و مشکلی با اون ندارند از همون گوشی استفاده کنند، چون هزینه ای که برای گوشی نوت 5 باید پرداخت کنند اونقدر تفاوت براشون ایجاد نمیکنه که احساس تحول داشته باشن.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/8/19 طبق نظر یکی از دوستان سرعت پایین اومدن قیمت این گوشی گواه بر این هست که مدل 64 گیگابایتی احتمالا تا کمتر از یکی دو ماه دیگه وارد بازار میشه. شما چنین چیزی رو تأیید می کنید؟
من دیشب به بازار موبایل مراجعه کردم و دو تا از این گوشی هایی که برای تست گذاشته بودن رو بررسی کردم. مدل 32 گیگابایتی تنها 10 گیگ فضای خالی داشت و به نظرم این خیلی کم هست .

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/8/16 اطلاع دارید که مدل های 64 گیگ از کی ممکن هست وارد بازار بشن؟
ضمنا این صحت داره که باطری این مدل خیلی کم شارژ نگه میداره و برای یک روز استفاده کافی نیست؟

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/8/10 از اظهار نظر همه دوستان ممنونم.
کاربری من یه کاربری کاملا معمولی هست و در هیچ موردی به طور خاص از گوشی استفاده نمی کنم. همسرم پیشنهاد آیفون 6 اس رو برای من داره و معتقد هست که به جای نوت 5 آیفون 6 اس 64 بگیرم. به خاطر محدودیت های سیستم عامل آیفون تمایل زیادی به اون ندارم و با احساس می کنم با آندروید بیشتر میشه ارتباط برقرار کرد. ممنون میشم اگر در این مورد هم صرف نظر از قیمت گوشی ها راهنمایی کنید.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/8/9 دوستانی که این گوشی رو دارند دو تا سوال دارم:
1. بدنه شیشه ای موقع زممین افتادن گوشی رو آسیب پذیر نمی کنه؟
2. حافظه 32 گیگابایتی برای کاربری عادی به چه شکل هست، کافیه؟

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/5/24 لطفا کد ورژن نرم‌افزار رو اعلام کنید.

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/5/18 من فقط منتظرم با یه گارانتی قابل قبول ارائه بشه و مطمئنا سریعا می خرم.
قیمت گوشی ها کلا بالا رفته و نمیشه از قیمت این گوشی ایراد گرفت. کلا گوشی ها قیمتشون زیادی بالا رفته. ولی در مقابل G4 و S6 و note 4 ، این گوشی بدون گارانتی با قیمت 1میلیون و 700 هزار به نظرم منطقیه.

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/5/14 مبارک باشه دوست عزیز
امیدوارم که به شادی استفاده کنی.
از نظر کارایی، سرعت عملکرد، گرافیک (به ویژه در بازی های سنگین) و مصرف باطری گوشی رو چه طور ارزیابی میکنی؟
اگر درباره کیفیت دوربین و صفحه نمایش هم یه توضیحی بدی ممنون میشم.

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/5/13 آقای محترم چرا حرف تو دهن من میذاری؟ من گفتم دوربین ملاک انتخاب کسانی که این برند رو دوست دارن نباید باشه، ولی نگفتم مشکلی هم داره.
....
شما اگر هر چیزی دوست داری برو بخر و لذت ببر. انقدر سعی نکن جنس مورد علاقت رو خوب جلوه بدی. اگر خوبه خوب برو استفاده کن. دلیل نداره بخوای انقدر گفته خودت رو اثبات کنی. اگر خوب باشه به مرور همه به سمتش میرن، به حرف من و شما هم نیست.
گرافیک این گوشی فوق العادست. هیچ ضعفی نداره. من استفاده کردم که این رو دارم میگم. روی کاغذ شاید به نظر نیاد اما از نظر بازدهی واقعا خوب جواب میده.
شما برو درباره EMC test و LVD test تحقیق کن... داده های عددی با داده های عملی خیلی فرق داره. آیفون هم روی کاغذ سخت افزار ضعیفی داره اما در عمل چیز دیگه ای رو می بینیم.

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/5/12 دوستانی که قصد خرید این گوشی رو دارند و نگرانیشون پردازنده گرافیکی هست باید بگم من یکی از دوستانم توی شرکت مایکروتل که نمایندگی سامسونگ هست کار میکنه. با اون درباره خرید گوشی مشورت کردم و توصیه کرد این مدل رو بخرم. گفت هیچ مشکلی نداره و از ام9 هم بهتر هست.
...

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/5/5 این حرف شما که کاملا غیر منطقی هست. شما اگر برای خرید گوشی توی این صفحات میای این طور نبود که بخوای هم درباره مدل دو میلیون تومانی نظر بدی و هم درباره مدل یک میلیون تومانی. الان کل کامنت های من رو در این سایت ببینید فقط درباره 2 مدل گوشی که برای خریدشون شک دارم دارم کامنت میدم.
این چیزهایی که شما اسمش رو میذاری بنچمارک یه سری نرم افزار تست هستند و وحی منزل هم نیستن. این طوری هم نیست که من رای اون ها رو رد کنم. مطمئنا نتیجه این تست ها گویای بعضی موارد هستند اما عقل سلیم جمیع شرایط رو در نظر میگیره. حق با شماست، چیپ ست گرافیکی این مدل گوشی در مقایسه با بعضی گوشی های دیگه که هم رده خودش هستن از قابلیت های پردازشی کمتری برخوردار هست، اما معناش این نیست که ضعیف هست. در یکی از همین تست ها رتبه هشت رو به دست آورده، اما رتبه 80 رو که نداره. حالا باید آدم این رو در نظر بگیره که اولویتش با چه گزینه ای هست؛ هدفش انجام بازی های سنگین هست یا وب گردی یا موارد دیگه. اگر هدفش صرفا بازی کردن نیست که دلیلی برای رد کردن این گوشی نیست. تازه اگرم هدفش بازی باشه که نباید این رو بذاره کنار و بره سامسونگ بخره، باید بره ام 9 رو بخره که قوی ترین پردازنده گرافیکی رو داره.
من تا حالا چند بار به شما گفتم و باز هم تکرار میکنم، شما نظرت رو گفتی و اگر کسی بخواد گوشی انتخاب کنه به اون هم فکر خواهد کرد، دیگه دلیل نداره بخوای ابهام یکی مثل من رو بیشتر کنی و ابراز کنی که این مدل گزینه خوبی نیست. شما نظرت رو گفتی و ما هم میگیم ممنونیم که انقدر نگران دیگران هستی، اما اجازه بده چند نفر که تجربه استفاده از این گوشی رو دارند بیان پاسخ سوالات ما رو بدن تا ما بتونیم درست انتخاب کنیم، نه بر حسب نظرات و مطالعات شما از صفحات وب که ملاک درستی برای انتخاب نیست.

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/5/5 یه نکته خیلی مهم هست که شما اصلا به اون توجه ندارید. قیمت یه ماشین کیا ممکن هست 200 میلیون تومان باشه و قیمت یه بنز سی 200 هم همین اندازه باشه. اما وقتی سوار کیا میشی سوار یه ماشین معمولی عامی شدی، اما سوار بنز که میشه سوار یه ماشین خاص شدی. فکر کنم این مثال خیلی واضح و ملموس باشه.
حالا شما سامسونگ رو با اچ تی سی که مقایسه میکنی به همه حتی خودت (در صورتی که از قبل درباره برندهای تاپ گوشی اطلاع داشته باشی) چنین حسی دست میده.
من منکر این نیستم که سامسونگ در بعضی موارد محاسنی داره، اما این دو برند خیلی تفاوت دارند.
ضمنا دوربین گوشی های اچ تی سی به عنوان یه هدف از اول تا به الان در نظر گرفته نشده، ولی باز هم دوربین های بدی نداره. شاید نشه ادعا کرد بهترین هستن اما از خیلی گوشی های روز دنیا باز هم کیفیت بالاتری دارن.
اگر کسی به سامسونگ نیاز داره میتونه بره و تهیه کنه و لذت ببره، اما من به شخصه دنبال یه برند خاص و با پرستیژ هستم که متأسفانه سامسونگ این نقش رو نمیتونه ایفا کنه.

HTC One M9 HTC One M9

1394/5/5 عذر ميخوام من يه سوال مهم دارم.
اين گوشي گويا گرافيك خيلي قوي داره، تاثير قدرت يا ضعف گرافيك رو در بازي ميشه ديد يا در صفحه نمايش هم موثر هست?
كلا چیپ گرافیکی در گوشی موبایل برای چه چیزهایی موثر هست?

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/5/3 خیر، نداره

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/5/2 جالبه توی صفحات اکثر مدلهای htc رفتي و ترغيب كردي كه صبر كنيد تا نوت 5 بياد يا بريد اس 6 سامسونگ بگيريد. بعدم ميگي طرفدار سامسونگ نيستم.
ميشه بگي پردازنده. 16 نانومتري يعني چی و فرقش با 20 نانومتری و 24 نانومتری. چیه?
انصافا تا حالا این گوشی رو داشتی یا یک ساعت باهاش کار کردی که انقدر نقدش میکنی?

HTC One M9 HTC One M9

1394/4/31 به نظرم توجه به یه نکته مهم فنی می تونه خیلی ها رو در انتخاب گوشی کمک کنه.
مطمئنا خیلی از دوستان میدونن که در مبحث سخت‌افزار دو عبارت کلاک (clock) و اوورکلاک (over clock) وجود داره که در واقع اینها هر کدوم یک پارامتر هستند و هر چه مقدار بالاتری داشته باشه نشون دهنده سرعت بالای پردازنده (cpu) در انجام درخواستها هست.
کلاک یک cpu چیزی هست که مشخصات فیزیکی و معماری طراحی اون تعیینش میکنه و موضوعی نیست که قابل تغییر باشه. مثلا اگر یه پردازنده 1.8 گیگاهرتز باشه این عدد رو نمیتونیم بیشتر یا کمتر کنیم. اما در مقابل قابلیتی در بعضی Main Board ها وجود داره که باعث میشه این کلاک رو با تغییر وقفه هایی که در انجام وجود داره و به منظور مسائلی مثل جلوگیری از داغ شدن یا کنترل ایجاد میدان الکتریکی در عملکرد پردازنده دیده شده، افزایش داد و اصطلاحا به این حالت میگن اوورکلاک (over clock).
حالا نکته جالب این هست که اگر کسی احساس نگرانی داره که شرکت htc برای کاهش حرارتی که پردازنده snapdragon 810 تولید میکنه تغییری در کلاک پردازنده داده این کاملا اشتباه هست، چون ابزاری برای این کار در اختیار نداره. معمولا اگر این حالات پیش بیاد، شرکتهای تولید کننده مدلهایی رو که از این پردازنده ایجاد شده مرجوع میکنن و با هزینه خودشون تغییر میدن که این حالت برای این برند پیش نیومده.
یه کار دیگه که میشه انجام داد این هست که مثلا از 8 هسته پردازنده مذکور، 4 هسته رو غیر فعال کرد که باعث کاهش حرارت تولیدی بشه و در این صورت کاهش بسیار زیادی در سرعت عملکرد در حالاتی که چند کار رو به طور همزمان اجرا کنیم خواهد داشت.
بعید به نظر میرسه این گوشی برای کاهش حرارت تولیدی چنین کاری انجام داده باشه و من اگر کسانی که این گوشی رو دارن چنین چیزی تجربه کردن خواهش می‌کنم توضیح بدن و در غیر این صورت لطفا افراد بی اطلاع الکی ذهن خریداران و دارندگان این مدل رو درگیر نکنن.

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/4/31 خیلی از نکاتی که شما گفتی برای من عجیبه. این گوشی هایی که توی خیلی از فروشگاه های بزرگ. برای بازدید مشتری میذارن رو روزی هزار نفر تو دست میگیره و باهاش کار میکنه, لبه هاش و رنگش پوسته پوسته نمیشه و نمیکنه, بعد این گوشی که شما دیدی چی بوده که این طوری شده?!!
ضمنا m9+ هم اصلا مشکلی که درباره صفحه گفتید نداره, فکر کنم کلا اشتباه گرفتید.

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/4/25 اگر مطالبی رو که من در صفحات دو مدل M9 و M9+ نوشتم هر کسی بخونه متوجه میشه به هیچ عنوان حرفی که شما میزنی در مورد من صدق نمیکنه.
علاقه ای هم به این موضوع ندارم که بخوام با شما درباره موضوعی بحث کنم ...
من نه ادعا کردم این گوشی خوبه و نه ادعا کردم این گوشی بد هست. مطمئنا هر گوشی اشکالاتی داره و من منکر این هم نیستم. چند بار ذکر کردم لینک مطالبی که بهش استناد میکنید رو ارائه کنید که اگر در صفحات دو مدل گوشی فوق الذکر نگاه کنید هیچ کجا چنین کاری نکردید، پس ادعا نداشته باشید که منبعی معرفی کردید. لینک هایی که من در خصوص میزان حرارت تولیدی پردازنده های چهار گوشی g4 ، s6 , iphone 6 و M9 ارائه کردم هم فکر نمی کنم دیده باشید.
واقعیتشم این هست کلا دارم میام این صفحات رو چک می کنم که نقیض تمام حرف های شما رو ارائه کنم ...
آقا این گوشی مشکل داره یا نداره شما نظرت رو گفتی و تموم شد. حالا کسانی که قصد انتخاب دارن باید به عقل خودشون رجوع کنن که اطمینان کنن یا نه...
من اگر حرفی هم میزنم رو این اصل هست که تحصیلاتم هم کامپیوتر بوده ...
حالا اگر شما قصد داری ادامه بدی بازم تکرار کن و فقط مشخص کن اگر نباید این گوشی رو بخریم یا این گوشی خوب نیست چه گوشی و برندی رو باید بخریم تا راحت تر جوابت رو بدم.

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/4/24 اگر منصفانه بخوام بگم مشکل از شماست که لینک مطالب رو نمیدی و فقط میگی فلان سایت این طوری گفت. ضمنا این سایت ها حرفشون وحی منزل نیست. این سایت ها هم دارن تجارت خودشون و پیش میبرن...

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/4/24 اگر كسي كمي اطلاعات الكترونيك و سخت افزار داشته باشه متوجه ميشه كه حتي تفاوت بورد و مدار چاپی دو وسیله الکترونیکی, حتی اگر از المان های یکسان استفاده کنن منجر به ایجاد بازده های متفاوت میشه.

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/4/23 لطفا لینک منابعتون رو ارائه کنید. اگر این طور باشه منم میگم برو تو سایت مش ممد ببین، فلان گوشی خیلی افتضاحه. با دلیل و مستندات قابل قبول صحبت کنید.

HTC One M9 HTC One M9

1394/4/22 این رو هم ببینید...

http://toranji.ir/%d8%af%d8%a7%d8%ba-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84-%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d8%a7%da%a9%d8%b3%d9%be%d8%b1%db%8c%d8%a7-%d8%b2%d8%af-3-%d9%be%d9%84%d8%a7/

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/4/22 تو سایت GSMArena هم نگاه کردم، این طور که معلوم هست این مدل بر خلاف M9 قابلیت شارژ سریع نداره.

HTC One M9 HTC One M9

1394/4/22 من فکر می کنم شما اصلا مطلبی که من نوشته بودم رو نخوندی و شاید هم خوندی و نتونستی متوجه بشی من چی گفتم.
من نه مشکلی با برند خاصی دارم و نه میخوام بیخود برندی رو بالا ببرم. اگر دقت کرده باشی برند سامسونگ رو هم تخریب نکردم. حرف من این هست شما باید اول مشخص کنی هدفت از این که میای کامنت میذاری چی هست. دنبال این هستی که بگی این مدل گوشی خوب نیست؟ اگر هدفت این هست بهتره این رو با صراحت بیان کنی و دیگه انقدر حاشیه نری.
بعدش هم اگر درباره حرارت زیادی که گوشی گلکسی اس 6 سامسونگ شک داری یه نگاهی به این کلیپ بنداز تا متوجه بشی:
http://www.aparat.com/v/1ecph
اگر من نیتم تخریب سامسونگ بود میومدم میگفتم استفاده از شیشه در بدنه s6 اون رو آسیب پذیر کرده و ضمنا در صورت آسیب دیدن LCD طبق چیزی که خیلی ها تجربه کردن هزینه سنگینی روی دوش صاحبش میذاره چون مجبور هست شاسی و بدنه رو هم عوض کنه. یا از افت شدید سرعت گوشی در طی گذشت زمان صحبت می کردم و حتی میگفتم باطری گوشی بعد از مدتی افت زیادی میکنه، اما اینجا هدف من و سایرین هم افزایی اطلاعاته نه تخریب برند دیگه. البته گاهی هم بعضی افراد متأسفانه حضور پیدا می کنن و وقت خودشون و دیگران رو با حرف های بیهوده تلف می کنن که این دست افراد موضوع صحبت ما نیستن.
در آخر هم باز تکرار می کنم، اگر فکر می کنی این گوشی یا این برند مشکلی داره شما دین خودت رو ادا کردی و اطلاع رسانی کردی، دیگه بهتره ادامه ندی. با دلیل و برهان حرف بزن. ضمنا مودبانه صحبت کن تا اگر واقعا نیتت این هست کمکی کنی و راهنمایی کنی به دل طرف مقابل بشینه و تنش ایجاد نکنه.

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/4/20 من توی مشخصات گوشی در همین سایت نگاه می کنم چیزی نمی بینم که نشون بده قابلیت شارژ سریع داره، اما برای M9 معمولی نوشته که داره. میشه راهنمایی کنید کجا نوشته؟

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/4/20 یه سوال خیلی مهم دارم که امیدوارم کسانی که این گوشی رو دارند و به درستی می تونن راهنمایی کنن پاسخ بدن. این گوشی قابلیت شارژ سریع داره?

HTC One M9 HTC One M9

1394/4/18 دوست بزرگوار، الان شما لطفا اول منبع خبرت رو ارائه کن و بعد بیا ادعا کن.
ضمنا فرض رو بر این میذاریم که شما منبع صحبتت رو ارائه کردی و متوجه شدیم که فرمایشت درست هست، بعدش چی؟ شما تلاشت رو داری میکنی که بگی این گوشی و شرکت HTC خوب نیست و سمتش نریم؟
من خودم الان گوشیم HTC desire s هست که دیگه خیلی قدیمی شده و مربوط به سال 1389 هست؛ موقع خرید اون گوشی همه گفتن نخر، اما به خاطر علاقه ای که داشتم خریدم و خیلی طی این چند سال راضی بودم. آدم گوشی بازی هم نیستم و همین باعث شد تا به الان سمت خرید گوشی نرم. اما برای من جالب هست شما داری اصرار میکنی که این شرکت ورشکست شده یا آمار فروش این مدل گوشی بد بوده یا هر چیزی تو این مایه‌ها، خوب تهش چی؟ میخوای بگی نخریم؟ میخوای بگی اصلا این برند خوب نیست؟ چرا منظورت رو درست مطرح نمیکنی؟
فقط دوست دارم یه چیزی این جا بگم که خیلی از دوستان فکرشون تغییر کنه. من خدا رو شکر مشکل مالی ندارم و تا حدودی از نظر قیمت دستم برای خرید گوشی باز هست. خانوادم هم خدا رو شکر در همین وضع هستن. خواهر من 3 ماه پیش گلکسی اس 6 سامسونگ رو هدیه گرفت و خیلی از این گوشی راضی هست.نکته جالبی که در گوشیش وجود داره این هست که علیرغم رضایتی که داره گوشی به شدت داغ میکنه. کلیپی در یکی از سایت ها پیدا کردم که 4 تا گوشی (LG g4,iphone 6,samsung s6,HTC M9) رو با هم از نظر میزان حرارت مقایسه کرده و جالب هست علیرغم تمام تبلیغاتی که علیه M9 وجود داره حرارتی که سامسونگS6 تولید کرده به مراتب بیشتر از ام 9 هست و بعد از اون هم G4 همین وضع رو داره. خب این نشون میده عمده این شایعات ناشی از تبلیغات منفی شرکت‌ها در بازار هست. حالا شما هی بیا اینجا بگو این گوشی خوب نفروخته یا ورشکست شد و این حرف‌ها ...
ضمنا در سایت خود HTC اگر ملاحظه بفرمایید خبری وجود داره که سایت GSM هم چند وقت پیش دیدم ترجمه اون رو گذاشته بود مبنی بر این که تا آخر امسال HTC پرچمدار جدیدی ارائه خواهد کرد که طراحی کاملا متفاوت خواهد داشت. پس اگر این شرکت قصد فروش سهام داشت یا ورشکست شده بود چنین برنامه‌ریزی نمی‌کرد.
امیدوارم این مباحث دیگه تموم بشه.

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/4/11 دوستان چرا هیچ کس و هیچ سایتی یه مقایسه کامل از این گوشی و M9 نمیذاره تا متوجه بشیم آیا واقعا کیفیت دوربین‌ها، سرعت و میزان شارژ نگه داشتن این دو گوشی در مقایسه با هم به چه شکلی هست؟
آیا چون در سایت‌های خارجی چنین مقایسه‌ای انجام نشده هیچ مرجعی وجود نداره تا مطالبش رو عینا کپی و ترجمه کنن و ارائه کنن؟
الان واقعا این مقایسه برای خود من یه معما شده، چون حرف‌های متناقض زیادی شنیدم و انتخاب رو برای من خیلی سخت کرده. اگر بدونم فقط سایز LCD تغییر کرده و کیفیت تصویر تفاوت محسوسی نداره و سرعت هم تفاوت چندانی نداره و کیفیت دوربین‌ها یکی هست، خب مطمئنا همین امروز M9 رو انتخاب می‌کنم و بیخودی هزینه نمی‌کنم.
لطفا اگر کسی اطلاعات درستی داره و می‌تونه راهنمایی کنه اطلاعاتش رو ارائه کنه و لطفا اطلاعات واقعی باشه نه از سر حدس و گمان و توهم.
موارد 1 تا 40 از مجموع 44 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا