نظر کاربران درباره گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Note 3 N9005

Galaxy Note 3 N9005 گلکسی نوت 3 ان 9005

Samsung Galaxy Note 3 N9005 سامسونگ
ارزیابی کاربران: 8.8 از 10 (4495 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سامسونگ
» سامسونگ Galaxy C55
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2024
» سامسونگ Galaxy M55
» سامسونگ Galaxy M15
» سامسونگ Galaxy A55
» سامسونگ Galaxy A35
» سامسونگ Galaxy M14 4G
» سامسونگ Galaxy F15
» سامسونگ Galaxy S24
» سامسونگ Galaxy S24+
» سامسونگ Galaxy S24 Ultra
» سامسونگ Galaxy Tab Active5
» سامسونگ Galaxy Xcover7
» سامسونگ Galaxy A25
» سامسونگ Galaxy A15 5G
» سامسونگ Galaxy A15
» سامسونگ Galaxy M44
» سامسونگ Galaxy Tab A9+
» سامسونگ Galaxy Tab A9
» سامسونگ Galaxy S23 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE+
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE
» سامسونگ Galaxy A05s
» سامسونگ Galaxy A05
» سامسونگ Galaxy F34
» سامسونگ Galaxy Z Fold5
» سامسونگ Galaxy Z Flip5
» سامسونگ Galaxy Tab S9+
» سامسونگ Galaxy Tab S9
» سامسونگ Galaxy Tab S9 Ultra
» سامسونگ Galaxy Watch6 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch6
» سامسونگ Galaxy M34 5G
» سامسونگ Galaxy F54
» سامسونگ Galaxy A24 4G
» سامسونگ Galaxy F14
» سامسونگ Galaxy M54
» سامسونگ Galaxy A34
» سامسونگ Galaxy A54
» سامسونگ Galaxy M14
» سامسونگ Galaxy A14
» سامسونگ Galaxy S23 Ultra
» سامسونگ Galaxy S23+
» سامسونگ Galaxy S23
» سامسونگ Galaxy F04
» سامسونگ Galaxy A14 5G
» سامسونگ Galaxy M04
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2022
» سامسونگ Galaxy A04e
» سامسونگ Galaxy Tab Active4 Pro
» سامسونگ Galaxy A04
» سامسونگ Galaxy A04s
» سامسونگ Galaxy Watch5 Pro
» سامسونگ Galaxy Watch5
» سامسونگ Galaxy Z Flip4
» سامسونگ Galaxy Z Fold4
» سامسونگ Galaxy A23 5G
» سامسونگ Galaxy M13 4G
» سامسونگ Galaxy M13 5G
» سامسونگ Galaxy A13 (SM-A137)
» سامسونگ Galaxy F13
» سامسونگ Galaxy M13
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2022
» سامسونگ Galaxy S20 FE 2022
» سامسونگ Galaxy M53
» سامسونگ Galaxy A33 5G
» سامسونگ Galaxy F23
» سامسونگ Galaxy M33
» سامسونگ Galaxy M23
» سامسونگ Galaxy A13
» سامسونگ Galaxy A23
» سامسونگ Galaxy A53 5G
» سامسونگ Galaxy A73 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S8
» سامسونگ Galaxy Tab S8+
» سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22+ 5G
» سامسونگ Galaxy S22 5G
» سامسونگ Galaxy S21 FE 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A8 10.5 2021
» سامسونگ Galaxy A13 5G
» سامسونگ Galaxy A03
» سامسونگ Galaxy A03 Core
» سامسونگ Galaxy F42 5G
» سامسونگ Galaxy M52 5G
» سامسونگ Galaxy M22
» سامسونگ Galaxy M32 5G
» سامسونگ Galaxy A52s 5G
» سامسونگ Galaxy Watch4 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch4
» سامسونگ Galaxy Z Flip3 5G
» سامسونگ Galaxy Z Fold3 5G
» سامسونگ Galaxy A12 Nacho
» سامسونگ Galaxy A03s
» سامسونگ Galaxy M21 2021
» سامسونگ Galaxy F22
» سامسونگ Galaxy M32
» سامسونگ Galaxy A22
» سامسونگ Galaxy A22 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 Lite
» سامسونگ Galaxy Tab S7 FE
» سامسونگ Galaxy F52 5G
» سامسونگ Galaxy Quantum 2
» سامسونگ Galaxy M42 5G
» سامسونگ Galaxy F12
» سامسونگ Galaxy F02s
» سامسونگ Galaxy A72
» سامسونگ Galaxy A52 5G
» سامسونگ Galaxy A52
» سامسونگ Galaxy Xcover 5
» سامسونگ Galaxy M62
» سامسونگ Galaxy A32
» سامسونگ Galaxy F62
» سامسونگ Galaxy M12
» سامسونگ Galaxy M02
» سامسونگ Galaxy A02
» سامسونگ Galaxy A32 5G
» سامسونگ Galaxy S21 Ultra 5G
» سامسونگ Galaxy S21+ 5G
» سامسونگ Galaxy S21 5G
» سامسونگ Galaxy M02s
» سامسونگ Galaxy M21s
» سامسونگ Galaxy A12
» سامسونگ Galaxy A02s
» سامسونگ Galaxy F41
» سامسونگ Galaxy M31 Prime
» سامسونگ Galaxy Tab Active3
» سامسونگ Galaxy S20 FE
» سامسونگ Galaxy S20 FE 5G
» سامسونگ Galaxy A42 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2020
» سامسونگ Galaxy M51
» سامسونگ Galaxy Z Fold2 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S7
» سامسونگ Galaxy Note20 Ultra
» سامسونگ Galaxy Note20
» سامسونگ Galaxy Note20 Ultra 5G
» سامسونگ Galaxy Note20 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S7+
» سامسونگ Galaxy Watch3
» سامسونگ Galaxy M01s
» سامسونگ Galaxy M31s
» سامسونگ Galaxy A01 Core
» سامسونگ Galaxy M01 Core
» سامسونگ Galaxy M01
» سامسونگ Galaxy A21s
» سامسونگ Galaxy J2 Core 2020
» سامسونگ Galaxy A21
» سامسونگ Galaxy A51 5G

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 7201 تا 7300 از مجموع 7365 مورد

mehdi k در تاریخ : 1392/7/29

میخوام این گوشی رو بخرم لطفا هرکدوم از دوستان میدونه کدوم فرشگاه ها اونو دارن (تهران یا اصفهان) بگه تشکر x-: خودم ساکن اصفهانم ، از هرکسی می پرسم میگه موجود نیست:|

ali p در تاریخ : 1392/7/29

من که هر چی گشتم گیرم نیومد این مدل
اگر تا آخر هفته گیرم نیومد میرم n9000 میخرم
کسی جایی میشناسه برای فروش به ما هم بگه تهرانم ها شهرستان نمیخوام

مهدی ع در تاریخ : 1392/7/29

سلام داش سجاد منم.الترا زد دارم اولا از نظر برتری نوت3 فقط دوربین برتر و فیلم برداری 4k. نسبت به الترا داره صحبت از برتری های الترا نمیکنم.چون خودت داری دیگه لازم به گفتن نیست. سخت افزاری یکی هستن این از یه نظر از یه نظر دیگه خداییش گوشی خوشکل تر از الترا دیدی؟ دلت میاد؟نمقگم نوت3 زشته ولی باریکی و.ماحصر به فرد الترا حتی از بقیه اسمارتفون های سونی هم دلچسب تره اینم از یه نظر. از یه نظر دیگه اگه تو الان بخوای این گوشی رو بفروشی حالا به هر دلیل میدونی چقدر ضرر میکنی؟؟؟ من خودم الترا دارم میخواستم بفروشمش z1 بخرم طرف بهم گفت این رو 1،5 میخره حساب کردم حدود 600 باید میذاشتم روش میدادم z1 به نظرت می ارزه؟ تازه z1 دوربینش 20 هست ولی من که همچین کاری نکردم حالا دیگه خود دانی.داش الترا همین الان یکی.از قدرت مندترین فبلت های دنیاست نوت3 که بنچمارک بدون تقلبش نیومده ولی G2 که بنچمارکش اومد از 7 مورد تو4 مورد الترا قوی تر بود و تو3 مورد G2 قوی تر بود واین نشون میده چه ابر فبلتی هست الترا.یا علی

M M در تاریخ : 1392/7/29

علیرضا جان سلام.
اینکه میگن نوت 3 n9005 فقط قابلیت 2لمس همزمان رو داره درست.مگه نباید 10 لمس همزمان داشته باشه.
و یه سوال دیگه راجع به کیفیت ساخت بدنه.درست که میگن بی کیفیته .مخصوصا فلز دورش.
اگه جواب بدی ممنون می شم.
با تشکر.....

ali p در تاریخ : 1392/7/29

داداش من شما که راست میگی
یک آدرس بده من در به در دنبالشم میخوام بخرم جدی میگم تهرانم
گالاکسی راند هم با نوت 3 مقایسه نکن اون قلم نداره من بخاطر قلمشه که اس 4 خودم رو فروختم

نیما ن در تاریخ : 1392/7/29

سلام
جناب آقای علیرضا ح و ali p خیلی خیلی ممنون از راهنمایی و اطلاعاتتون.

با سپاس
نیما

رضا 1 در تاریخ : 1392/7/29

سلام
n 9005 منو فارسي هم داره
يا حداقل مال من داره

Sajjad88 D در تاریخ : 1392/7/29

سلام.. من اولترا زد دارم بنظرتون این گوشی ارزش داره اولترا رو بفروشم اینو بخرم؟؟؟

حمیدرضا ح در تاریخ : 1392/7/29

سلام ... آقا اون گوشی 4 جی هم داره ... 2 جی هم داره 3 جی هم داره ان 9005 (همش تو یه گوشی با هم هست) ... اینم شایعه هست که میگن آنتن نمیده ... من آوردم ... فروختمش و با چشمام دیدم که که طرف سیم ایران رو انداخت انتن داد ...
نیازی هم به سلام رسوندن نیست ... تهرانم اولین جایی بود که اومده ان نه هزار و پنج ... تاریخ 27 سپتامبر هم اومد تهران ... (26 سپتامبر تاریخ عرضه بوده )
ولی گالاکسی راند فکر کنم بیاره نمایندگی .... فکر کنم ... اگه بیاره که دیگه نیازی به 9005 نیس اون جدید تره و مشخصاتش هم همونه فقط گرد هستش ...

علیرضا ح در تاریخ : 1392/7/29

با سلام خدمت همه دوستان..من توی پستهای مربوط به گوشی note 3 مدل 9000توی همین سایت مطالبی رو برای آگاهی همه دوستان در مورد مدل 9005 پست کردم.میتونین مطالعه بفرمایین.اما در جواب دوستمون نیما:
1-بله .مدل 9005 بصورت فابریک اس ام اس های فارسی رو بطور کامل پشتیبانی میکنه.
2-بله امکان تایپ فارسی و کیبرد فارسی از همون ابتدا در گوشی وجود داره و نیازی به نصب اون توسط کاربر نیست.
3-در نمایش سایتهای فارسی هیچ مشکلی نداره.
4-دقیقا منوی فارسی داره و شما میتونین تمام منوهاتون رو در تنظیمات گوشی به فارسی تبدیل کنین.البته باید تیک مربوط به زبان فارسی رو تو تنظیمات کیبرد و ستینگ منوی گوشیتون فعال کرده باشین.
5-در جواب این سوال به پستهای مربوط به مدل 9000 نوت 3 توی همین سایت که من گذاشتم مراجعه کنین.
6-مدل 9005 این قابلیت رو داره.در مورد 9000 متاسفانه اطلاعی ندارم.
در مورد سوال آخرتون هم توجهتون رو جلب میکنم به پستهایی که در قسمت نوت 3 مدل 9000 توی همین سایت گذاشتم ..با تشکر

ali p در تاریخ : 1392/7/28

سلام اگر تو تهران این گوشی رو پیدا کردی سلام ما رو هم بهش برسون نیست دوست عزیز
این هم که میبینی قیمت زده 2250 من رفتم همون n9000 رو داره اونم چینیش رو

ولی در مورد سوالاتتون بله کاملا فارسی رو ساپرت میکنه ولی منو فارسی رو نمیدونم
اسلو موشن هم نه فقط n9005 داره چون روی اچ دی 120 فرم در ثانیه فیلم برداری میکنه
به نظر من که ارزش داره
هم سی پیو قوی تری داره هم گرافیک قوی تری داره
هم دوربین قوی تری دوربین فقط فیلم برداریش قوی تره ها ;)

کیوان ک در تاریخ : 1392/7/28

سلام...من نسخه 9002 رو خریدم..میتونم بگم فوق العاده هست اما من بازم وان دوسیم رو به اینها ترجیح میدم....خداییش ادم دل چرکین میشه از این کیفیت افتضاح ساخت...سامی از خواب بیدار شو لطفا مدام امار و ارقام رو بالا نبر...به فکر کیفیت بنده و طراحی هم باش........

javid a در تاریخ : 1392/7/28

سلام
مخواستم بینم که n90005 اینترنت وصل میشه یا قطع وصل میشه
که مسیستم مخابراتی ایران 2g&3g است در صورتی که گوشی 4g پوشش میدهد
به نظرتون به بازار ایران میاید

نیما ن در تاریخ : 1392/7/28

سلام لطفاً دوستانی که گوشی N9005 رو خریدن یا کاملاً مطمئن و مطلع هستند پاسخ بدن ممنون میشم.
چندتا سوال در مورد این نسخه از گوشی دارم:
1- اس ام اس های فارسی رو کاملاً ساپورت میکنه و در نمایششون مشکلی نداره؟!
2- امکان تایپ فارسی رو داره ؟! (صفحه کلید فارسی روش موجود هست یا باید خودمون نصب کنیم؟!)
3- در نمایش سایتهای فارسی هیچگونه مشکلی نداره ؟!
4- آیا منوی فارسی هم داره؟! (البته خودمم بعید میدونم گه قابلیت نمایش منوها به زبان فارسی رو داشته باشه!)
5- در هنگام اجرای بازیهای گرافیک بالا خیلی داغ میکنه؟!
6- کسی میدونه که آیا ورژن N9000 هم توانایی فیلم برداری اسلوموشن داره یا نه ؟! آیا فقط N9005 این قابلیت رو داره ؟!

کلاً به نظرتون پرداخت هزینه ی 100-200 تومن بالاتر بابت مدل N9005 که بدون گارانتی تو ایران عرضه میشه منطقیه ؟!؟!

علیرضا ر در تاریخ : 1392/7/28

سلام به مهدی عزیز
اینکه زاویه دید بسته تری داره نوت 3 قبول و لی من اینو تست کردم که با چند تا لایه isoسفید میشه بطور کاملا برابر به اون روشنایی رسید.
ممنون از توجهت مهدی جان

اسماعیل س در تاریخ : 1392/7/28

دوستان عزیز به خاطر خاتمه بحث سر تفاوتهای سه گوشی معروفی که در تمام فورمهای مطرح دنیا وجود دارد سایت معروف gsmarena که مجهز به پیشرفته ترین امکانات تست گوشی هست هر سه گوشی note3 - xperia z1 - lg g2- با هم از هر نظر به ظور کامل مقایسه کرده و در هر حوزه برنده را معرفی کرده است.
اگر کسی انگلیسی بلد نیست کافی است به رده بندی هر هر حوزه نگاه کنید که با رنگ تیره مشخص شده
من لینک همه حوزه ها رو تفکیک گداشتم موفق باشید اگر کسی اطلاعات فنی دقیق معتبر میخاد بگه که از سایتهای مرجع براش لینک بدم.
http://www.gsmarena.com/lg_g2_vs_samsung_galaxy_note_3_vs_sony_xperia_z1-review-1000.php
http://www.gsmarena.com/lg_g2_vs_samsung_galaxy_note_3_vs_sony_xperia_z1-review-1000p2.php
http://www.gsmarena.com/lg_g2_vs_samsung_galaxy_note_3_vs_sony_xperia_z1-review-1000p3.php
http://www.gsmarena.com/lg_g2_vs_samsung_galaxy_note_3_vs_sony_xperia_z1-review-1000p3.php
http://www.gsmarena.com/lg_g2_vs_samsung_galaxy_note_3_vs_sony_xperia_z1-review-1000p4.php
http://www.gsmarena.com/lg_g2_vs_samsung_galaxy_note_3_vs_sony_xperia_z1-review-1000p5.php
http://www.gsmarena.com/lg_g2_vs_samsung_galaxy_note_3_vs_sony_xperia_z1-review-1000p6.php
http://www.gsmarena.com/lg_g2_vs_samsung_galaxy_note_3_vs_sony_xperia_z1-review-1000p7.php
http://www.gsmarena.com/lg_g2_vs_samsung_galaxy_note_3_vs_sony_xperia_z1-review-1000p8.php
http://www.gsmarena.com/lg_g2_vs_samsung_galaxy_note_3_vs_sony_xperia_z1-review-1000p8.php
http://www.gsmarena.com/lg_g2_vs_samsung_galaxy_note_3_vs_sony_xperia_z1-review-1000p9.php
http://www.gsmarena.com/lg_g2_vs_samsung_galaxy_note_3_vs_sony_xperia_z1-review-1000p10.php
http://www.gsmarena.com/lg_g2_vs_samsung_galaxy_note_3_vs_sony_xperia_z1-review-1000p11.php
http://www.gsmarena.com/lg_g2_vs_samsung_galaxy_note_3_vs_sony_xperia_z1-review-1000p12.php

Masoud K در تاریخ : 1392/7/28

سلام دیروز داشتم نقد و بررسی نوت 3 رو توی یکی از سایت ها میخوندم... اونجا نوشته بود که کلید منوی جلوی گوشی لقی داره و بررسی هم کردند دیدن لقی وجود داره ... توی عکس زیر میتونید دقیقش رو ببینید :

http://upload7.ir/images/44191144674874051968.gif

لطفا دوستانی که خریدند بررسی کنند و نظرشونو بگن

مقداد م در تاریخ : 1392/7/28

سلام آرش جان خوبي داداشي؟ برو Gsmarena.com بررسي اون دو گوشي و نوت٣ . روي صفحه ي أصلي هنوز هست گلم

مقداد م در تاریخ : 1392/7/28

مهدي جان من كوچيك شما هستم شما لطف داري نسبت به من . باور كن نه اينكه بخام بگم من چطوريم ولي أخلاق خيلي واسه من مهمه نه اينكه ادعاي أخلاق مون بشه و فكر كنيم مسلمون هستيم و تا ببينيم كسي مطلبي عليه نظرمون ميگه ، دهنمونو باز كنيم تا خودمونو خالي كنيم . باور كن من اگه بدونم فلان گوشي GLX از پرچمدار سامسونگ بهتره ، ميام اينو ميگم حتي اگه بيست تا منفي هم بهم بدن و روي همين حساب كه پرچمدار سامسونگ ايراد كمتري نسبت به سوني يا htc داره ، از سامي طرفداري ميكنم همينطور هم از اپل ... مهدي جان من ٣٠ سالمه و اون شور و شوق چند سال قبل رو ندارم و راستش زياد به اين اعتقاد ندارم كه يك عكس از دو دوربين چقد با هم متفاوتة و كدوم قويتره كدوم ضعيفتر و با عرض پوزش، راستش الان اين دو آدرس رو براي بار دوم نرفتم كه نظرمو بگم چون دليلش رو الان ميگم . مهدي جان تفاوت بين دو چيپست برتر ، خودت بهتر از من ميدوني فدات شم واقعا در حد چند ميلي ثانيه هست كه ماها كه هيچي اون حرفه اي ها هم نميتونن اينو متوجه شن و فقط از روي نتائج بنچمارك ها و علاقه شون ميان مطلبي رو مينويسن در حاليكه همون چيپستي كه مثلا ده ميلي ثانيه در فلان تست ، كند تر عمل كرده مسلما كار ماها رو به بهترين نحو انجام ميده . در بحث دوربين هم باور كن اين اختلافا ناچيزه ( مگه اينكه يكي واقعا ضعيف كار كرده باشه) و ارزش نداره شما به خاطر اين موضوع خودتو مشغول كني عزيزم و فكرشو كن اگه به اين عكس ها اينقد توجه كني ، بايد براي هر عكس كلي مطلب بنويسي تا بقيه رو مجاب كني . به نظرم هر كدوم از اين دو گوشي ميتونن عكس هاي خوبي بگيرن حالا يكي در روشنايي بهتر ميگيره يكي در نور كم يكي فلش خاموش بهتره يكي فلش روشن ... در بحث ساپورت فرمت قبول دارم پلير به كار مياد ولي خوب اين يه ويژگي يه گوشي خوبه كه تا چه حد توإنائي پشتيباني از فرمت ها رو داره ... بالاخره گلم كيفيت 4k هم لازمه و شايد اين ويژگي سال آينده در گوشي جديد سوني ، يه ويژگي عالي باشه ! البته شما منظورم نيست بعضي هاي ديگه شايد طرفدار 4k بشن ... قبول دارم صفحه ي اولترا خوبه ولي نوت٣ هم عاليه و نميشه گفت اولترا بهتره . در واقع برتري اولترا نسبت به نوت ، رنگ هاي طبيعي صفحه هست و در مواردي مثل خوانايي زير نور و كنتراست ، نوت بهتر عمل ميكنه گرچه بازم ميگم اختلاف خيلي جزئي هست ... شرمنده وقتتو گرفتم رفيق و اميدوارم منو ببخشي كه نظرمو راجع به اون ساختمون كذايي ننوشتم !

میلاد ه در تاریخ : 1392/7/27

سلام داش امیر. من شنبه هفته پیش این گوشی رو از ال دیجیتال خریدم اولین فروشگاهی که توی ایران این گوشی رو اورد اونجا بود و برای موجودی جدید 4 روزه دیگه رو اعلام کردن

مهدی ع در تاریخ : 1392/7/27

سلام. خدمت داش مقداد گل عزیز احوالت چطوره؟ داش مقداد من خیلی به ادبت و منطقت رو علمت ایمان دارم وهمیشه گفتم تنها طرفدار نوت3 که واقعیت رو قبول داره شمایید.ولی یه نظر دادی که واقعا دارم شک میکنم که شما هم مثل بقیه تعصب جایگزین منطقت شده ، واسه همین تحریک شدم یه بار دیگه دو تا عکس رو واست بذارم تا نظر کاملت رو بشنوم و انالیز کنم ، داداش قبل ایکنه عکس ها رو بذارم چنتا نکته رو بهت گوش زد بکنم.اول که z1 رو.حالت اتوماتیک و 8 مگاپیکسل و نوت3 رو حالت اتوماتیک و13 مگا پیکسل هست این از این. مطلب دوم به این نکنه ها دقت کن و بعد نظرت رو بهم بده.1: اسفالت قسمت پارکینگ خط اسفالت وضوح ماشین ها تعداد ماشین های نمایش داده شده تا فاصله های دور.2 :ساختمان سمت چپیه ساختمان اصلی که دورتر قرار گرفته که در نوت3 فقط چراغ هاش معلومه ولی در z1. کاملا واضح هست3: ساختمان سمت راستیه ساختمان اصلی که نصفه هست و در نوت3 اصلا ازش خبری نیست.4 سه تا درخت روبروی ساختمان اصلی که در نوت3 فقط حالت یاسه روشن افتاده کاملا به رنگ سیا ولی در z1 با وجود فاصله ی دور وقرار گرفتن نور در پشت درخت ، درخت کاملا سبز رنگ افتاده.5 دیوار کناری ساختمان اصلی در سمت چپ حتی پنجره ها به وضوح.افتادن و در نوت3 فقط.سایه ی تاریکی از اون افتاده .شما چطور عکس رو نگاه کردید داداش مقداد z1 ساختمان رو روشن ننداخته بلکه نوت3 اون رو خاموش تر انداخته که به خاطر تولید کمتر پیکسل های روشن هست که تفاوت این نقطه در زوم عکس رو ساختمان اصلی معلوم میشه که چقدر کیفیت نوت3 پایین میاد z1 که نور تولید نمیکنه بلکه تمامی نور رو.ثبت میکنه. تازه این در حالت 8 هست که اگر به 20 و تنظیمات دستی برسونیش همینم قابل تغییر هست قابل مقایسه نیست .من به منطقت خیلی ایمان دارم نا امیدم نکن نظرت رو دقیق. در مورد این 5 نکته بذار.
http://up.xperian.ir/images/58369953086059465218.jpg
http://up.xperian.ir/images/66200054340242814224.jpg
حالا جواب شما: یا علی.

مهدی ع در تاریخ : 1392/7/27

سلام خدمت داداش صالح گل .اول اینکه اینجا کامنت طرفدارای نوت3 هست قبول دارم و اگه شما به من بگید اینجا نیا ، چشم من اطاعت امر میکنم ، ولی شما به من بگید من کجا شاخ شونه کشیدم؟؟؟ اگه من گفتم یک نفر بی منطق و چشم بسته جواب میده این شاخ شونه کشیدن ؟ شما کامنت هام رو بخون ببین تو کدوم کامنت به سامسونگ.یا سامسونگیه بی حرمتی کردم.ببین جز داداش کسی رو.خطاب قرار دادم؟ ببین جز متطق صحبت کردم؟ بعد شما بگو.اینجا تایپیک ما هست. تو نیا من میگم چشم .یا علی.

مهدی ع در تاریخ : 1392/7/27

اول از همه سلام خدمت داش پدرام گل.شما با من بحث میکنید شما باید لینک بذارید نه لینک سایت اصلی لینک اون صفحه رو این وظیفه من نیست که برم خودم مطلب رو پیدا کنم چون شما میخواین اون مطلب رو به من ثابت کنید این شیوه ی بحث همه ی این پیج هست فقط لینک.

من اگه اینجا هستم به خاطر طرفدارای با ادبش هست هرچند طرفدار نوت3 هستن ولی تا حالا کسی بهم بی حرمتی نکرده بود ولی شما چون ناراحت شدید که بهتون گفتم واسه حرفات لینک بذار ناراحتی و به خودت اجازه میدی توهین کنی.
این بحث من و شما تمام ...
یاعلی.

مهدی ع در تاریخ : 1392/7/27

سلام خدمت داش علیرضا. داداش گلم تو عکس z1 حتی زمین پارکینگ هم مشخصه حتی ساختما چند طبقه سمت چپ ساختمان وسط که خیلی هم دور هست مشخصه تو عکس نوت3 چنتا ماشین اصلا به کل نیفتادهیعنی این ها فقط اضاف کردن لایه هست؟ درضمن عکس z1 در حالت اتوماتیک یعنی 8 مگاپیکسل هست یا علی.

مهدی ع در تاریخ : 1392/7/27

با سلام خدمت داش سیا گل...
من تو کامنت قبلیم به این موضوع اشاره کردم اینجا میدادن جنگ نیست ...
من خودم عکاس نیمه حرفه ای هستم بهترین عکس اونی هست که بیشترین جزییات رو نشون بده اگه میخوای مثل نوت3 عکس رو نشون بده عزیزم تنظیمات دستی ایزو دوربین رو.بیار پایین تازه میشه مثل عکس نوت3 وفقط ساختمان وسط داخل عکس میفته.
در ضمن این طبیعی که شما بیشتر مثبت بدن چون من تو دل پیج نوت3 هستم ، اگه من اون لینک روگذاشتم که که نوت3 ضعیف تر از z1 هست به این دلیل بود که هیچ سایتی پیدا نکردم که اقدام به مقایسه دوربین نوت3 با z1 بکنه. چون قابل مقایسه نیستن وارزش مقایسه ندارن در ضمن من مقایسه دوربین 1020 رو گذاشتم فقط دوربین واین ربطی به سیستم عامل این دو گوشی نداره.اگر هم فروش نوت3 رو.با z1 واپل گذاشتم چون حتی من که طرفدار سونی هستم فروش بی نظیر نوت2 رو.با تمام فبلت بودنش فراموش نکردم و همون انتظار رو از نوت3 دارم،اگه من حرفی زدم که به شما بیحرمتی بوده جلو همه دوستان عذر میخوام اینجا دنیای مجازیه ارزش ناراحت کردن رو نداره .شما کل کامنت هاتون رو بخونید من تو تک تک کامنت هام به شما سلام کردم و حتی عید رو تبریک گفتم...
به هر حال قضاوت با بقیه .یاعلی

مهدی ع در تاریخ : 1392/7/27

سلام خدمت داش مقداد گلم ، باتری بهتر و دوربین قوی تر رو قبول دارم ولی فیلم برداری 4k که خودتم میدونی یک ساعت کار باش 30 گیگ.مموری لازم داره.بیشتر از5 مین یک پشت نمیگیره، تفاوت کیفیتش هم فقط رو tv 4k معلوم که الان تو ایران زیر16 میلیون موجود نیست .پس این از 4k. داش مقدا تو دیگه چرا میگی یک گیگ بیشتر تو که استاد منی رم 3 نوت3 نیازش هست نه امتیازش چون رابط کاربری نوت3 1650 تا از رم رو میگیره وفقی 1350 فضا رو در اختیارت میذاره ولی رابط کاربری سبک الترا فقط600 تا از رم رو میگیره و1400 تا فضا روبهت میده اینم از بحث رم.داس این بحث که نوت3 فرمت ویدیویی بیشتری ساپورت میکنه اصلا در حد بحث نیست شما با دانلود یه پلیر میتونی هر فرمتی رو پخش کنی اینم از این . گفتم نظرت رو در مورد دوربین و باتری قبول دارم ولی حالا برتر های الترا هن تو قبول کن دوست عزیزمون قبلت بود واش مهم حتی به نوت8 هم اشاره کرده پس سایز بزرگتر الترا واسش خیلی مناسب تره.در حال حاضر الترا از نظر قدرت صفحه نمایش قابل مقایسه با نوت3 نیست حتی تو زاویه 180 هم کیفیتش تغییر نمیکنه و هیچ کس هم.نتونست بهش گیر بده. از نظر طراحی الترا باریک ترین. فبلت جهان و زیبایش چشم نواز. از نظر استقامت ای دو گوشی با هم قابل قیاس نیست الترا المینیوم وشیشه ابدیده ی نشکن. الترا ضد اب. ضد خاک . ضد ضربس هر نوع قلمی رو پشتیبانی میکنه. بیا یه جمع بندی کنیم برتری های نوت3 نسبت به الترا طبق گفته شما 1: دوربین ، 2:فیلم براداری 4 kو 3:باتری قویتر. حالا برتر یهای الترا1:صفحه نمایش بهتر.باریک ترین فبلت جهان.3 طراحی زیباتر 4:جنس بدنه ی امینیوم ومقاومتر.5ضد اب و ضد خاک و ضد ضربه بودن. نتیجه گیری با اقا ارش یا علی.

مقداد م در تاریخ : 1392/7/27

sia جان سلام . منم با نظرت موافقم همین الان این دو عکس رو دیدم و بار اول بدون اینکه ببینم واسه چه گوشیی هست ، گفتم این که معلومه بهتره تا دومی ... مسلما در کیفیت عکس سامسونگ بیشتر دقت میکنه و سرسری کار نمیکنه

صالح س در تاریخ : 1392/7/27

به نظر من مدیر سایت یه تایپیک باز کنن کل کل سمامسونگ و سونی. یکی هم کل کل ساموسونگ و اکسپریا . یا یه تایپیک کلکل کلی بگذارنو والا به خدا ما میام اینجا از تجربیات و نظرات دارندگان این گوشی مورد علاقمون با خبر شیم تا با چشم باز بخریم. ولی اینجا چیزی جز کل کل های بی مورد نمی بینم. البته به دوستان حق می دهم اینجا نظرات و جواب هم رو بدن ولی چه معنی میده طرفدار سونی بیاد اینجا شاخ شونه بگشه؟ ما اگه بخوایم میام همون تایپیک سونی می خونمیم. از قدیم گفتن. مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار راه بیوفته تو همه تایپیک کامنت بذارد بوگوید.

پدرام ا در تاریخ : 1392/7/27

خب شما معنی مغلطه رو شاید نمی دونید ربطی هم به اینجا نداره
رو هوا آدرس ندم؟؟؟
سایت gsmarena.com
اون تیتر رو که نوشته مقایسه 6 دوربین ...
یعنی فقط کارش یه دیدن و یک کلیک هستش در اولین صفحه سایت
این سایتش
http://www.gsmarena.com
اینم لینک مطلب در اولین صفحه سایتش
http://www.gsmarena.com/six_way_camera_shootout-review-998.php

خواهشا دیگه این بحث رو ادامه ندید اول مطالعه کنید بعد هر نظری دادید من قبول دارم
اصلا بحث آماتوری معنی نداره مطلب از این اگر غنی تر در مقایسه دوربین داشتید حتما بذارید
فقط اولش مطالعه کنید اون مطلب رو ...

علیرضا ر در تاریخ : 1392/7/27

سلام
یه نکته کوچیک ولی مهمو بگمو برم
همون عکسی که نوت3 گرفته رو با اضافه کردن چند لایه سفید به عکس سونی میرسه
این به معنی به کیفیت سونی رسیدن نیس بلکه رسیدن به فریبیه که سونی زده هست
ینی سونی فقط بعد از گرفتن عکساش با اضافه کردن چند لایه به عکسش به این روشنایی میرسه
البته که باز بودن شاترش هم مهمه و بی تاثیر نیس ولی باز بودن شاتر نور محیطیو بیشتر میگیره نه اینکه با ساختمون کاری کنه که اصلا نشه دیدش
ببخشید وسط گفتگوی شما دو عزیز ورود کردم

sia r در تاریخ : 1392/7/27

قبل از هر چی لینکهای که شما قرار دادین و من باز اینجا قرار میدم که دوستان غیر از من و شما هم بدون بحث در مورد چیه:
http://up.xperian.ir/images/58369953086059465218.jpg
http://up.xperian.ir/images/66200054340242814224.jpg
حالا جواب شما:
سلام و عید بر شما هم مبارک باشه.
راستش من اصلا به لینک نوکیا اصلا توجه نکردم و اصلا نگاه هم نکردم حتی الانشم،به 2دلیل اولا شما طرفداری سونی هستی و من سامی،پس بحث بین این دو برنده و من فقط این لینک رو چک کردم .دوم اینکه سامی و نوکیا از 2دنیای متفاوت هستند و برابر نیستند تا با هم مقایسه بشن -نه سیستم عامل و نه دوربین،یکی اندروید و دیگری وینفون!و دوربین سامی ماژول شرکت سونی هست و به همین جهت با سونی مقایسه میشه درحالی که نوکیا کاملا تو سایز غول آسای دوربین و سازندهش متفاوت هست.
فقط با حوصله بخون که خوب روشن شید هرچند بعید میدونم با منطقی که در شما میبینم ولی سعی خودم رو میکنم..(این ادبیات رو شما اول بکار بردین و من هم فقط با این ادبیات جوابتونو دادم)
درضمن بنده کل سایت و عکس ها رو از روی کامپیوتر دیدم نه گوشی.
اینکه بنده یه بار دیگه هم گفتم که این عکسی که بهتر متریال ساختمان و تونسته نشون بده واقعیتر و بهتره..یعنی شما خداوکلی اون عکس اکسپریارو میپسندی؟!!!(فقط بخاطر اینکه روشنتر افتاده؟!!که چی بشه مثلا..روشنی که عکس و بیریخت کرده و هیچی توش مشخص نیست جز نور زیاد..متاسفه نور الکی زیاد شده و حتی ساختمانی که در مرکز توجه در وسط عکس قرار گرفته رو هم خراب کرده یانی منطق تو اینه واقعا؟!!یا تعصب بهات اینکارو میکنه) دوست گلم ساختمانهای بغل صدرصد روشنتره همه میدونن ولی نتیجه اینه که اون قسمتی که روشنه چقد تونسته فضا رو معرفی کنه..
من طرف دار سامی هستم چون فعلا بهتره اگه یه روز ببینم نیست خیلی راحت محصول برندی که بهتره رو استفاده میکنم..
در ضمن شما چرا فون و فبلت رو همش قاطی میکنه آیفون یه فون نه یه فبلت که با نوت3 مقایسه فروش کردی؟؟فبلت طرفدارش محدود و خاص هستند..تا اینجه کافی بنظرم ..چون نرود میخ آهنین....(این فقط به خاطر ادبیات خودت در کامنت قبلی هست )من قبلا از هم عدر میخوام و قول میدم که دیگه جواب همچین کامنتهایی رو ندم

میلاد ه در تاریخ : 1392/7/26

سلام خیلی ممنون وتشکر ایشال شمام میگیری. گوشی که صفر باشه بدون نصب هیچ نرم افزاری تقریبا 1.6 تا 1.5 ازاد داره. نه منکه چیزی تاحالا ازش ندیدم. من مال اصفهان هستم

میلاد ه در تاریخ : 1392/7/26

بله شما کاملا درست میگید ولی این مشکل رو من توی هیچ گوشی ای مثل اکسپریا زد یا اس3 و یا اس4 نداشتم و فقط این گوشی اینطوری شد. و من بیشتر شکم میره به اینکه این مدلخارجی یعنی n9005 هست و شاید توی مدل9000 این چیز نباشه. همه کاری کردم،همین کاری که شما گفتید+عوض کردن درگاه مرکز پیام+عوض کردن apn ها ووخیلی کارای دیگه ولی نشده که نشده،میخوام یه g2 بگیرم،امیدوارم که اون دیگه اینطوری نباشه

مقداد م در تاریخ : 1392/7/26

مهدي جان ببخشين يه چيزي يادم رفت ! مهدي جان ، بهترين صفحه نمايش ها از ديد Gsmarena Phonearena هميشه صفحه هاي سامسونگ ( عليرغم إشباع بودن رنگ ها و روشنايي كم) و صفحه هاي اپل ( كه واقعا رنگ ها رو جذاب و طبيعي نشون ميدن هر چند از لحاظ رزولوشن پايينتر از اندروييدي هاست) و البته S-lcd3 كه رنگ هاي طبيعي با زاويه ديد و كنتراست عالي ارائه ميده ، هستند نه صفحه هاي Trilominos ... مهدي جان با اينكه Trilominos خيلي بهتره تا TFT هاي روي دو گوشيه قبلي سوني ولي با اين همه كمي كار داره تا به بهترين صفحه ها برسه . در واقع هنوز اين صفحه كمي در زاويه ديد مشكل داره هرچند بازم از اون دو گوشي قبلي سوني خيلي بهتر شده ... مهدي جان شما خودت أستادي و ميدوني در Gsmarena هميشه صفحه ي يه گوشي رو با يكي دو تا از اون ٣ صفحه ي فوق مقايسه ميكنن و قضاوت ميكنن و من تا حالا نديدم صفحه هاي سوني آنچنان مورد تعريف جدي قرار بگيرن . در واقع با ورود S-lcd4 و اومدن گالكسي جديد ، كار براي صفحه ي جديد سوني سخت تر هم ميشه ... و مسلما اين صفحه يك صفحه ي خوب هست ولي در مقايسه با عالي ترين ها ، زياد به چشم نمياد و فك ميكنم (با عرض پوزش) درست نيس صفحه ي تريلومينوس رو بهترين بدونيم در واقع اين صفحه بزرگترين ويژگيش ، طبيعي بودن رنگ هاست كه اينم مقابل صفحه هاي آيفون و S-lcd3 زياد به چشم نمياد ... ببخش اگه جسارتي كردم داداش مهدي

مقداد م در تاریخ : 1392/7/26

داداش مهدی سلام خوبی؟ آقا چند نفر بهت گیر دادن چه کار کردی همه دنبالتن و شاکی ان ازت؟!! مهدی جان راجع به میزان فروش z1 من چیزی ندیدم در واقع دنبال نمیکردم شایدم دیدم ولی یادم رفته ! ولی امروز صبح بررسی مقایسه ی نوت3 با دو پرچمدار سونی و ال جی رو دیدم که فک میکنم در 95درصد موارد ، نوت3 بهترین بوده و رتبه ی اول رو داره و یه چیزی که توجه منو جلب کرد ، ایرادیه که این سایت معتبر به منوی سونی گرفته که کمی Lag وجود داره و به روونیه نوت نیست ... واسه من که خیلی جالب بود که دیدم در هر قسمتی سامسونگ تلاششو کرده(غیر از جنس بدنه که انصافا میشه گفت سونی z1 بهتر بوده) .به نظرم این بررسی ها کار رو برای هر کی که مردد هست آسون میکنه ... راچع به ارائه ی GS5 در اول سال آینده باید بگم گالکسی 4 بیشترین فروش یه گوشیه اندروییدی رو در تاریخ داشته و بازم خیلی عالی فروخته هر چند به خاطر اقدام کوالکوم در ندادن پردازنده ی s800 در سه ماهه ی اول 2013 ، سامی مجبور شد از s600 استفاده کنه که طبیعتا در نتایج قدرت cpu & GPU جلوی z1 کم میاره و به خاطر همین کمی فروش این گوشی کم شده وگرنه مهدی جان شما که آدم منطقی و گلی هستی حتما میپذیری که شاید سه برابر مجموع دو پرچمدار قبلی سونی این گوشی فروخته و با عرض پوزش فراوان فک میکنم گوشی جدید سونی حداکثر نصف پرچمدار فعلی سامی بفروشه و فعلا سونی ، نمیتونه سامسونگ رو نگران کنه . در واقع سونی برای جذب مشتری بیشتر ، نیاز به کار کردن قویتری داره در مقابل سامسونگ و مطمئنا با ارائه ی گالکسی5 این اختلاف بیشتر هم میشه ... و اما دلیل معرفی زود هنگام گالکسی جدید اون هم با معماری 14nm ، اقدام شرکت TSMC بوده که در حال ساخت پردازنده های جدید 20nm واسه اپل هست و سامسونگ میخاد کاملا قویترین و کم مصرف ترین پردازنده ی جهان رو داشته یاشه واسه همین بدجور قاطی کرده و 20nm رو بیخیال شده پس میبینیم که نه به خاطر ترس از فروش سونی یا ال جی در جهان بلکه به خاطر کم کردن سهم آیفون بعدی ، سامی میخاد گالکسی جدید رو زود معرفی کنه ... داداش مهدی عذرخواهی ازت میکنم هم خسته شدی خوندی هم اگه نسبت به برند محبوب شما حرفی رو گفتم . امیدوارم هر جا صلاح میدونی راهنماییم کنی رفیقم

مهدی ع در تاریخ : 1392/7/26

داش ارش. الترا ویژگی های خاص خودش رو داره نوت3 هم ویژگی های خودش رو.صد درصد نوت3 نرم افزار بیشتری داره ولی سونی گفت تو اپدیت کیت کت متحول میشه.یاعلی.

مهدی ع در تاریخ : 1392/7/26

سلام خدمت داش مسعود. داداش مطمینی که z داشتی؟ من خودم زد داشتم داشتم سقف اتاقم رنگ میکردم زنگ خورد درش اوردم از دستم افتاد رو سرامیک اخ نگفت دوربینش هم.بعد اپدیت s4 رو میخوره شاید گوشیت z. نبوده: دی

مقداد م در تاریخ : 1392/7/26

آرش جان سلام .ببخشین داداش مهدی دخالت میکنم ولی آرش جان ، شما مطمئن یاش همین نوت3 شما رو راضی میکنه ...چیپست و GPU عالی و :
کیفیت عکس خیلی بهتر + کیفیت فیلم 4k + عمر باتری بهتر + یک گیگ Ram بیشتر + ساپورت فرمت های ویدئویی بیشتر که بهترین هست در بین اسمارت فونها ... آرش جان مقایسه ی این فبلت و دو گوشی الجی و z1 الان در Gsmarena هست میتونی ببینی این فبلت در 95 درصد موارد بالاتر از اون دو گوشی قرار گرفته و الترا حتما در مرتبه ی پایینتری نسبت به نوت3 قرار داره .خیاااالت راحت گلم

arman k در تاریخ : 1392/7/26

سلام دوستان شما هم شنیدید نوت 3 اگزینوس نمیتونه هسته هاشو خاموش کنه؟؟؟ یعنی یا 4 هسته قوی روشنه یا 4 هسته ضعیف نمیتونه بیاد رو حالت تک هسته قوی یا تک هسته ضعیف!!!

کسی خبر داره؟؟؟

erfan m در تاریخ : 1392/7/26

سلام دوستان من بین n9000 باn9005 موندم لطفا منو راهنمایی کنید تا بفهمم کدومشو بگیرم.

باتشکر

arash s در تاریخ : 1392/7/26

سلام.
خیلی ممنون مهدی جان از راهنماییت متشکرم.
ببخشید یه سوال دیگه از شما و یا هر کس دیگری که میدونه میخواستم بپرسم.ایا امکانات نوت 3 رو میشه چشم پوشی کرد و الترا رو بگیرم و ایا یه وقت الترا ضعیف تر اون نباشه؟

mohsen b در تاریخ : 1392/7/26

سلام دوست عزیز. مبارک باشه گوشی جدید. شما که n9005 داری میشه چک کنی ببینی چقدر از ram در اختیارت هست؟ و اینکه وقتی باهاش کار میکنی کندی در کار کردن باهاش دیدی؟ داغ نمیکنه؟ شما کدوم شهر هستی؟

مهدی ع در تاریخ : 1392/7/26

مقایسه= اطلاعات=تحقیق= علم= زمان تجربه=گفت وگو= منطق=درک حقایق=قبول مطلب . اگه اینها رو نداشته باشیم یعنی خدا هم.نمیتونه مجابمون کنه .نقطه مقابلش میشه تعصب=غیرت = بی منطقی= لجبازی = کل کل و بحث بیخود :-) یاعلی.

مهدی ع در تاریخ : 1392/7/26

سلام خدمت داش سیا گلم عزیز عیدت مبارک.اول که من یه لینک نذاشتم دوتا لینک گذاشتم:-) شما چرا اون دومی که مقایسش با 1020 هست رو نمیگید نوت3 که جای خود داره:-) دوم اینکه اون سایت اکسپریا که گذاشتم برو ببین به زاویه دیدی z1 اشاره کرده و مشکلات کلیش هم گفته:-) عزیزم بهت پیشنهاد میدم عکس رو مجددا ببینی یا اگه تو جزییات. دقیق نیستی رو صفحهذلپ تاپت نگاش کن. یعنی واقعا متوجه نمیش عکس z1 تمام فضای تاریک اطراف رو.نشون داده حتی ماشین های دور کادر حتی اسفالت ولی نوت3 جز ساختمان هیچی هیچی هیچی رو نشون نداده:-) خب همین جا اول کار منطقت مشخص دیگه ،ادامه بحث فایده نداره. وقتی اکسی رو که بچه 10 ساله تشخیص میده تو کتمان میکینی یا از بین دو تا لینک فقط به یکیش گیر میدی یعنی دست گذاشتی رو چشمات نمیخوای ببینی :دی. سونی به تاریخ پیوست؟:-D سونی تازه 2 سالشه:-D پس چرا داری اینقدر گوشی رو که به تاریخ پیوسته رو خراب میکنی ولش کن خودش خراب میشه:-D عزیزم یه سرچ بکن تو نت تو قسمت پیش فروش اپل5s. رکورد 9 میلیون تو یک هفته رو زده :-) تو قسمت فروش تا حالا بیشترین فروش جهانی رو z1 داشته بعدش G2 بعدش لنوو بعدش نوت3 :-) اینقدر این قضیه فاحش که سامسونگ میخواد S5 رو بندازه اپل2014 :-) .فقط داری از رو تعصب چشم بسته جواب میدی:-) ادم خواب رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودش رو زده به خواب نه:-) عزیزم طرفدار بودن یه طرف تعصب داشتن یه طرف داداش مقداد هم طرفدار نوت3 هست ولی من ادم منطقی تر از خودش ندیدم. اینجا که میدون جنگ نیست سعی کن از رو هشم جواب ندی منطقی جواب بده تا منم بتونم از اطلاعات مفیدت استفاده کنم چیزایی رو که نمیدونم.بدونم.اگه از رو.تعصب جواب بدی متقاعد که نمیشم هیچ منم از رو عصبانیت جواب میدم.یاعلی.

Masoud K در تاریخ : 1392/7/26

داداش سلام... من نه طرفدار سونی هستم و نه سامسونگ ولی یه چیزی دیدم توی مطلبت خواستم بهت بگم ... من Xperia z داشتم که همونطور که میدونید میگن صد ضربه هستش و صفحه نشکن داره.خورد زمین و صفحش ترک خورد ... البته تاچ و ال سی دی سالمه و کار میکنه ولی الان میگن 1 میلیون هزینه باید بدم تا تاچ و ال سی دی رو عوض کنن... چون این ال سی دی به همین صفحه وصل هستش ... کیفیت دوربین xperia z هم افتضاح بود ... اونم میگفتن بخاطر لایه ضد آب بودنشه !!! کلا هر چیزی رو براش یک توجیهی میارن

farshad 1 در تاریخ : 1392/7/26

سلام دوست عزیز
این موردی که شما فرمودید با نوع گوشی یا نوع سیمکارت، ارتباطی نداره.
در شبکه های 2G ، وقتی شما با Gprs به اینترنت متصل میشید سیستم GSM موقتا به حالت Hold میره، و به محض برقراری تماس یا پیامک این حالت معکوس میشه( یعنی Gprs هولد میشه)-- حال گاهی اوقات این اتفاق با تاخیر انجام میشود (یا اصلا انجام نمیشود!) و تماس و پیامک ها برقرار نمیشود، این اتفاق در زمانی که با Gprs درحال "دانلود" نیز باشید بیشتر مشاهده می شود.
راه حل: اگر اختلالات شما برای ارسال و دریافت پیامک ادامه دار شد: دیتا (یا داده) را در گوشی خاموش کنید، و گوشی را یک بار به حالت آفلاین یا flight mode برده و دوباره آنلاین کنید.

مهدی ع در تاریخ : 1392/7/26

سلام.خدمت داش ارش گل من الترا دارم اطلاعات الترا رو بهت میدم اطلاعات نوت3 و نوت8 رو از دوستان گلی که این گوشی ها رو دارن بگیر و مقایسه کن.تا قبل اومدن z1. و نوت3 و G2 صفحه نمایش الترا بهترین صفحه نمایش دنیا شناخته میشد و حتی الانم با وجود صفحه نمایش G2 بازم به پای الترا نرسیده نوت3 که رنگ ها رو خیلی غلیظ نشون میده که واسه همه جا افتادس یه چیزی در حدs4 ولی کمی بهتر. Z1 هم که طبیعی ترین رنگ ها رو نشون میده ولی زاویه دیدش به پای الترا نمیرسه . پس میشه گفت هنوزم بهترین صفحه نمایش دنیا فقط برازنده ی الترا هست.این از صفحه نمایش.الترا چنتا رکورد جالب داره یکی باریک ترین تبلت دنیا، باور کن بعد از 2 ماه کار باش هنوز واسم هیجان انگیز و به خاطر باریک بودنش همیشه براحتی تو جیب جلو شلوار جینم جاش میشه شاید اگه کمی کوچیکتر بود ولی ضخامتش بیشتر بود تو جیبم به این راحتی جا نمیشد، دومین رکوردش همون بهترین کیفیت مانیتور که بهت گفتم ، سومین رکوردش قدرت مقاومت بالای ضد اب بودنش هست چهرمین اینه که از هر نوع قلم عادی پشتیبانی میکنه.اگه میخوای باش وب گردی کنی قدرت اسنپردراگون800همراه با مانیتور6.4 اینچش حرفی واسه گفتن نمیذاره. هر بازی سنگینی رو براحتی باز میکنه قدرت تاچ رو نگو که یکی از سرگرمی های من اینه که بتونم اینقدر ظریف مانیتورش رو لمس کنم که تاچش عمل نکنه ولی امکان پذیر نیست، بدنش که المینیوم و شیشه گوریل گلس3 هست که نیاز به تعریف نداره دوربینش8 هست خوب کار میکنه فقط تو جاهای خیلی تاریک اذیتم میکنه و.....

مهدی ع در تاریخ : 1392/7/26

اولا سلام خدمت داداش پدرام گل:پیغمبر فرمودن سلام سلامتی میاره:-) . مغلطه؟؟؟؟ ببخشید داش پدرام بعد میشه بگی تا حالا چنتا z1 داشتی که با زمین خوردن داغون شدن که بردیشون تعمیر گاه دیگه درست نشدن؟:-D:-D:-D عزیزم اون عکسایی که من لینک کردم مال سایت های معتبر:-) من فقط سه تا سایت لینک کردم اگه دوست داری تا 120 تا دیگه هم لینک کنم:-) این سایت ها همون سایت ها هستن که تست بدنه z1 رو گذاشتن ، حالا که مقایسه ی دوربین نوت3 با z1 رو گذاشتن غیر معتبر شدن؟؟؟؟؟ تنها چیزی که درون کامنت هات میبینم جایی نداره منطق هست:-) قبلا هم گفتم رو هوا ادرس نده فلان سایت فلان حرف رو زده مثل من لینک بذار بعد چشم داش من حرفات رو قبول میکنم.در ضمن اپدیت جدید واسهz1 اومده که طبق گفته های کسایی که باش کار کردن دوربینش بیش از حد انتظار قوی شده البته مشکلی هم.نداشت ولی بهتر شده من خودم این مطلب رو تو سایت معتبری نخوندم وبه صورت یه کامنت خوندم ولی اگه لینکش گیرم اومد و واقعیت داشت واست میذارم.در ضمن حواست به اینم باشه اینجا میدادن جنگ نیست و من و تو هم گلادیاتور نیستیم که بخوایم رو هم دیگه رو کم کنیم. من داداش کوچیکترت هستم که دارم ازت مطلب یاد میگیرم اگه حرف تندی هم میزنم بزن پای کوچکتریم.یا علی.

arash s در تاریخ : 1392/7/26

دوست عزیز از اول حرف شما یه اشتباهاتی رو دارا بود!!!!!
1-دوربین sony سنسور g داره که اصلا تا حالا تو هیچ گوشی تا نوت 3 نیمده.
2-اصلا نمیشهیه برندی 20.7 مگاپیکسلی بزنه و بعد بیاد بشه 13 مگاپیکسل.
3-بیا اینم لینکش http://www.aparat.com/v/l8dpo(حتما ببین خیلی کمکت میکنه).
4-شما اگر میتونید لینک یه عکس افتضاح بذاری متمعنا از gsmarena پیدا میکنید درش شکی نیست و اگر میتونی بکن با هم دوئل میزنیم.
5-شما یه فیلم بذار از کیفیت افتضاح سونی.
6-اقا سونی اسمار شات اورده تو بازار که سامسونگ نمیتونه هیچوقت!!!!!.
7-سونی صفحش نشکن برو تو digikala ببین و دیگر سایت ها نه صفحش گولولا گلس باشه تقی بشکنه.
8-برو به این صفحه http://www.mobile.ir/phones/comments-37110-sony-xperia-z-ultra.aspx#post وببین سونی چه کیفیتی داره بعد بیا اینجا سامسونگ لحیم سرده و سونی لحیم داغ که این رو خود سایت معتبر zoomit هم تایید کرد که تو نوت 3 اگه بیش از 10 بار سیم کارت و مموری رو در بیاری خراب میشه وباید کلهم اون قسمت رو نو کنی. سونی پلاستیکی از نوع غیر عالی نیستش که دیگه سامسونگ حرفی برا گفتن داشته باشه سونی از شیشه ی اب دیده و الومینیوم 67٪ هستش(الومینیومی در زد1 که البته نوع کیفیتش)اما سامسونگ پلاستیک و پلاستیک و.....
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
اما دوست عزیز این حرف شما رو تا نسبتی قبول دارم و سونی درش کم نویز بسیار کم هست که درست شدنی.که یا با اپدیت بسیار ساده و یا خریدن یک اسمارت شات.
موفق باشید.(تمامی مقایسه های انجام شده با n9005 است.)

amin a در تاریخ : 1392/7/26

من S II داشتم همین مشکل رو داشتم آخراش که گوشی دستم بود ربطی به گوشی نداره نرم افزاری باشه فکر میکنم

sia r در تاریخ : 1392/7/26

بردار گلم
اول این عکس اولا مربوط به سایت گرفدار اکسپریا ی سونی هست که از اسم سایت معلومه برادر من..
دوم اینکه بنده یه بار دیگه هم گفتم که این عکسی که بهتر متریال ساختمان و تونسته نشون بده واقعیتر و بهتره..یعنی شما خداوکلی اون عکس اکسپریارو میپسندی؟!!!(فقط بخاطر اینکه روشنتر افتاده؟!!که چی بشه مثلا..روشنی که عکس و بیریخت کرده و هیچی توش مشخص نیست جز نور زیاد..)
سوم اینکه برادر من سونی دیگه به تاریخ پیوست از همون موقعه که با اریکسون به هم زدن...و بنظر نمیرسه با تمام دست و پایی که میزنه بتونه خودشو از گم شدن نجات بده(تو صنعت موبایل)
و چهارم بازم میگم که سونی مبارکت باشه برادر من..

علی م در تاریخ : 1392/7/25

سلام

از کسایی که با این گوشی کردن خواهش میکنم راهنکاییم کنن:

مدت زمان فیلمبرداری در حالت 4K ؟

مدت زمان فیلمبرداری در حالت 1080 با 60 فریم بر ثانیه؟

مدت زمان فیلمبرداری در حالت 1080 با 30 فریم بر ثانیه؟

مدت زمان فیلمبرداری در حالت 720 با 120 فریم بر ثانیه؟

ممنونم

ali p در تاریخ : 1392/7/25

سلام دوست عزیز این هایی که گفتید اصلا در رده همدیگه نیستن که شما بخوایید این ها رو با هم مقایسه کنید
اگر گوشی میخوایید باشه خب 100 در 100 همین نوت 3 از یولترا زد قوی تره
نوت 8 هم تبلت هست و ال سی دی بزرگ تری داره 8 اینجه دیگه

ولی در کل اگز از لحاظ کیفیت و قوی بودن میگی نوت 3 از همه این هایی که گفتی قوی تره

اگر ضد آب بودن برات مهمه فقط و بزرگ بودن و گوشی بودن یولترا زد بگیر

پدرام ا در تاریخ : 1392/7/25

خواهشا مغلطه نکنید
کاور نقشش اینکه ضربه به جای اینکه به صفحه برسه در برخورد با سطح صاف ضربه به بدنه وارد بشه
z1 با کاور یا بی کاور سیستم داخلش در اثر ضربه به بدنه عیب مورد نظر رو پیدا میکنه
سامسونگ کافیه ضربه به بدنش منتقل بشه و بدنش هیچ مشکل داخلی یا خارجی با ضربه نداره
این از این
شما برید مقاله سایت جی اسم آرنا رو در مورد مقایسه دروبین 6 گوشی بخونید بعد با منبع صحبت کنید خواهشا
همه عکس ها در حالات مختلف از 6 گوشی در سایز اصلی توی اون سایت موجود هستش
GSMarena.com
فقط یه مقاله در مورد مقایسه عکاسی با 6 گوشی htc one,iphone 5s, lg g2, nokia lumia 1020, sm note3, sony z1 هستش شما برید سر حوصله بخونید و با اطلاعات کافی بحث کنید خواهشا نه از روی فرض .
برای مقایسه عکس از شما بهتر عمل کرده چون بهترین و بدترین رو گذاشته یعنی چندین عکس گرفته شده و بهترین و بدترین قرار داده شد
در مورد عکاسی از دور دست ، در محیط کم نور و همه موارد هستش
نه اینکه شما برید دو تا عکس دلخواه خودت رو انتخاب کنید لینک کنید
اتفاقا در مورد رده بندی کلی اونجا z1 و note 3 پشت سر هم هستند
هر دروبینی در شرایط خاصی خوبی ها و بدی های خودش رو داره و مثل شما یه طرفه نگاه نکرده
همینه دیگه شما نخونده دارید اون مطلب علمی و دقیق که همه جانبه 6 تا دوربین رو بررسی کردن با نمونه گیری بدترین و بهترین عکس در هر حالت رو رد میکنید بدون اینکه حتی دیده باشید اون مطلب رو
واقعا جالبه
شما نیاز نیست لینک بذارید منم می تونم برم یه عکس افتضاح با z1 بگیرم بذارم کاری نداره
شما خودت اون مطلب جی اس ام رو بخون متوجه میشید که علمی بررسی کردن با بررسی شما چقدر تفاوت داره

arash s در تاریخ : 1392/7/25

دوستان من میخواستم note 3 n9005 یا sony xoeria z ultra و یا galaxy note 8.0 رو بخرم.
از شما خواهش میکنم که به انتخاب من کمک کنید.از لحاظ صفحه نمایش و قدرت و سخت افزار و نرم افزار و .....!!!!!!!!!.
ممنون میشم کمکم کنید چون واقعا نیاز به کمک اساسی دارم.

مقداد م در تاریخ : 1392/7/25

سلام . توي چند تا سايت من چيزي نديده بودم أما امروز اتفاقي يه سايتي رو ديدم كه حرف شما رو تاييد ميكرد درسته هر پنج دقيقه قطع ميشه . ولي نميدونم چرا Gsmarena phonearena هيچي نگفتن ... مرسي رفيق

میلاد ه در تاریخ : 1392/7/24

با عرض سلام و خسته نباشید به همه دوستان
ازتون یه سوال داشتم و خواهش میکنم هرکس راهی بلده یا میتونه راهنمایی کنه بگه چون واقعا گیره این مورد هستم
من گوشی نوت3 مدل n9005 رو خرید وقتی باهاش وصل میشم به اینترنت ایرانسل و میخوام sms ارسال نمیشه و خطا میده یا خیلی سخت میره ولی ولی تا اینترنت رو قطع میکنم راحت پیام ها میره، در صورتی که این مشکل رو قبلا توی گوشی اکسپریا زد یا اس3 اصلا نداشتم، ازتون میخوام اگه راهی میدونید که این حل بشه کمکم کنید. یعنی وصل بودن به اینترنت ایرانسل باعث اختلال در ارسال پیام کوتاه یا گاهی تماس میشه اگه راهی هست که اینوبرطرف کنم لطفا کمک کنید
راه های زیادی رو هم امتحان کردم مثل عوض کردن درگاه مرکز پیام کوتاه یا apn های اینترنت و چیزای دیگه، نوت3 زبان فارسی داره. لطفا کمک کنید ممنون از همه

moeen m در تاریخ : 1392/7/24

سلام بچه ها ممنونم سوال قبلمو جواب دادین.یه سوال دیگه.بی زحمت اونایی که نوت 3گرفتن هندزفریشو امتهان کردین؟صداش چطوره؟اگه جواب بدین ممنون میشم.

مهدی ع در تاریخ : 1392/7/24

سلام خدمت داداش مقداد گلم ، عزیزم عید تو هم مبارک خیلی ممنون از ادبت، در مورد دوربین اره قبول دارم که در نهایت سامسونگ و اپل بهتر کار کردن من خودم z داشتم هنگام خرید تا یه دوهفته دوربینش در حد S4 که هیچ با 8 S3 مقایسش میکردم ولی باور کن همونجور که سونی قول داده بود بعد اپدیت دوربینش 180 درجه تغییر کرد ، اگه خودتم بهش فکر کنی میبینی اره لنز S4 و z هر درو یکی بودن پس چرا متفاوت عمل میکردن؟ بخاطر برنامه هایی که بهشون داده بودن حتی الان یه اپدیت جدید واست z1 ارایه شده که میگن تفاوت دوربینش همه رو متعجب کرده. به امیدی که روزی سونی هم مثل سامسونگ.تو.نسخه های اولیش کمترین ایراد رو داشته باشه. یاعلی.

morteza h در تاریخ : 1392/7/24

سلام خدمت دوستان عزیز

در مورد فیلمبرداری مطلبیو باید عرض کنم،شاید کسی‌ در جریان این موضوع نباشه

بخاطر اینکه حافظهٔ (هارد داخلی‌) اکثر گوشیهای موجود در دنیا بر مبنای fat32 هست و همینطور که میدونید در اینجور حافظها ، امکان ذخیره سازی هر فایلی با هر پسوندی با حجم بیشتر از 4096mb یا 4gb امکان پذیر نیست.بطور مثل: گوشی نت۲ که خودم هم داشتم همینطور بود.وقتی‌ Full HD فیلم میگرفتم.بده چند دقیقه که حجم فایلش به 4gb می‌رسید فیلم stop و save میشد،و باید ۲بار رکورد رو شروع می‌کردم.

اگه نت۳ هم دارای حافظهٔ fat32 باشه،همین قضیه رو خواهیم داشت.

King G Pro K در تاریخ : 1392/7/24

دوست عزیز مقداد جان من خودم با چشای خودم دیدم که بیشتر از 5 دقیقه نمیذاره فیلم برداری کنی
از یکی دو نفر هم علتش رو پرسیدم گفتن به علت حجم زیاد و جلوگیری از فشار بیش از حد به دوربین سامسونگ این محدودیت رو گذاشته.
راستی دوستان من که نتونستن فرقی کیفیتی بین 4k و fullhd پیدا کنم.فقط تو 4k رنگ ها واقعی تر بودن نسبت به fullhd.

mahdi s در تاریخ : 1392/7/24

اگه قابلیت 4k غیر فعال کنیم میتونیم بیشتر 5 دقیقه فیلم برداری کنیم

Rasool H در تاریخ : 1392/7/24

سلام دوست عزیز
به نظر شما نوت 3 مثل جی 2 الجی قابلیت Guest mode یا همون حالت مهمان رو داره یا نه؟
راستی چراغ LED داره که موقع زنگ زدن یا اس ام اس اومد و یا موقع شارژ روشن بشه؟
اگه امکان داره مادون قرمزش هم یه امتحان بکن.

ممنون دوست عزیز

Masoud K در تاریخ : 1392/7/23

مرسی دوست عزیزم ... بله منم داخل اکثر سایت های خارجی که چک کردم همچین صحبتی نکرده ... بازم مرسی

Masoud K در تاریخ : 1392/7/23

دوست عزیزم اگر هر 5 دقیقه 1.5 گیگ هم بشه حجمش بازم مشکلی نیست ... حدود 24 گیگ فضای آزاد داره گوشی تازه sd card هم میشه گذاشت ... فکر نمیکتنم حقیقت داشته باشه

mohsen m در تاریخ : 1392/7/23

عزیز اونی که میگی همون مقدار در دسترس هست هیچ گوشی تو دنیا نمینویسه 32 گیگ فقط مقدار در دسترس رو مینویسه اونم چون کمه بخاطر برنامه های زیاد و حجم زیادشون هست رم هم همیشه ی مقدارش بخاطر برنامه های سیستمی که بازه اشغاله جای تعجب نداره هیچکدوم اینها که گفتی

مقداد م در تاریخ : 1392/7/23

سلام مهدي جان من كوچيك شما هستم داداش . عيدت هم مبارك ... بله قبول دارم هر دو كمپاني نقطه ي قوت و ضعف دارن گلم ولي باور كن تنها ايراد Flagship سامي ، استفاده از پلاستيك در بدنه بود ... راجع به بحث كيفيت صفحه هاي سوني ، امسال با ارائه ي z1 و صفحه ي خيلي خوب Trilominos سوني خوب كار كرد و واقعا نياز بود كه از زمان ارائه ي آرك در ابتداي سال ٢٠١١ ، سوني به زاويه ديد و كيفيت كلي بيشتر توجه ميكرد چون هر سال با همون صفحه كار ميكرد فقط رزولوشن رو به HD و سال بعدش به فول اچ دي ارتقا ميداد در حاليكه رقبا هر سال كيفيت رو بالا ميبرن البته بايد واقعيت رو گفت كه إنصافا صفحه ي Trilominos خيلي بهتره از صفحات دو گوشي قبلي سوني و در زمينه ي خوانايي زير نورشيد و زاويه ديد خيلي خوب عمل كرده البته حق با شماست صفحه هاي Super Amoled از روشنايي كمي بهره ميبرن و اين ميتونه به خوانايي زير نور صدمه بزنه ولي Gsmarena هميشه راجع به سري هاي پرچمدار سامسونگ ميگه : به علت خاصيت ضد انعكاسي خيلي خوب ، صفحه كاملا مقابل نور خواناست . مهدي جان ، من با GS3 دوستم كه فقط ٣٣٠ نيت روشنايي داره ، خوانايي زير نور رو امتحان كردم و واقعا راضي كننده بود بدون إغراق ميگم مهدي جان شايد ٪٩٥ منو راضي كرد ... مهدي جان ، حق با شماست سوني لنز به سامي و اپل ميده ولي داداش گلم ، (كيفيت نهائي ) عكس خيلي مهمه و مثلا كيفيت نهائي دوربين ٨مگاي گوشي اپل يا سامسونگ خيلي بهتره تا سوني -با اينكه سوني تمام كار هاي دوربين اپل رو كرده- ولي سوني (غير از پرچمدار فعليش كه انصافا خوبه) از اين كيفيت روي گوشي خودش استفاده نميكرده و به كيفيت پايينتر راضي ميشد . مثال اون ، دو گوشي قبلي سوني هستن كه مقابل پرچمدار سامسونگ حرفي براي گفتن نداشتن و هم Gsmarena هم phonearena به اين نكته اشاره كردن و در مقايسه ي اونها با هم كه فك كنم در صفحه ي ٨ Gsmarena اومده ، تفاوت خيلي زياده طوري كه حتي طرفدار دو آتيشه ي سوني هم ميپذيره . مهدي جان ، همه ي حرف من اينه كه سوني ، در زمينه ي دوربين كاملا كارشو بلده ولي تا قبل از ارائه ي پرچمدار فعليش ، زياد به كيفيت عكس أهميت نمي داد ... منم اميدوارم سامسونگ از كيفيت بدنه ي خيلي خوبي مثل سوني استفاده كنه كه گوشي ، موندگار تر بشه و شكل ظاهري به مرور زمان افت نكنه و البته خيلي دوس دارم سوني هم بيشتر أز اين پيشرفت كنه تا هم ماها انتخاب بيشتري داشته باشيم هم بقيه ي شركت ها بيشتر احساس رقابت كنن ... خواهش ميكنم منو از نظرات خوبت مطلع كن داداش گلم

مقداد م در تاریخ : 1392/7/23

مسعود جان بعيد ميدونم اين حرف كه با كيفيت 4k فقط ميشه ٥ دقيقه فيلم گرفت ، واقعيت داشته باشه چون نه Gsmarena به اين موضوع اشاره اي كرده نه pocketnow اينو گفته . برو توي سايت Gsmarena در قسمت Review كه شش تا گوشي رو از جهات دوربين بررسي كردن ميبيني هيچي نگفته از ٥ دقيقه

ali p در تاریخ : 1392/7/23

من امروز رفتم پاساژ موبایل ایران واحد 145 موبایل مهرنام گفته بود n9005 دارم رفتم
سه ساعت سر کار بودم بلند شدم رفتم اونجا نیم ساعت رفت از یک جا دیگه آورد آخرش هم n900 بود.

مهدی ع در تاریخ : 1392/7/23

سلام خدمت داداش مقداد گلم مرسی عزیزم نظر لطفت ، این رفتار خوب شماست که باعث میشه منم خوب رفتار کنم داداشم.یه حرفی میزنم قبل از شروع بحث اگه اینو.قبول کنی 80 درصد بحث همین اول کار حل. اینو قبول داری که هم سامسونگ و هم سونی تو یه مواردی شاخن و تو یه مواردی هم ایراد دارن؟ اگه قبول.داری پس 80 دصد حل دیگه :دی.اینو قبول دارم که میگی سونی مثل نوکیا داره میره طرف گوشی دوربین محور ،ولی این که خوبه ، یکی از ویژگی های فلگشیپ دوربین.ضد اب بودن به خدا واصه عکس گرفتن زیر اب نیست ، این یه احترام که گوشیت مقاوتر از حالت عادیه. صفحه نمایش سونی کی گفته اهمیتی نداره واسش؟ خدا سر شاهده اسم خدا رو اوردم که توش بحثی نباشه من از صفحه نمایش سونی خیلی خیلی راضیم تا حالا اذیتم نکرده .تو،کنتراس زیر نور افتاب به خاطر نیت نور کمتر سامسونگ ضعیف تر عمل کرده. ولی تو.نرم افزار اره سامسونگ یه سر و گردن بالاتره، تو رو خدا اینم در نظر بگیر بابا سونی دو.سال داره حرفه ای گوشی میزنه این دومین پرچمدار سونی هست بعلاوه الترا که فبلت.تو زمینه ی دوربین اول که لنز های S4 رو سونی براش زد،نه تنها S4 بلکه واسه خیلی شرکت ها لنز میزنه، میدونی دلیلش چیه؟ اول سابقه ی سونی تولنز زدن ، دوم اینکه واسه هیچ شرکتی نمیصرفه خط تولید لنز راهاندازی کنه پس همیشه سونی یه پله بالاتر از سامسونگ تو لنز هست و.به روز ترین لنز هاش رو به هیچ شرکتی نمیفروشه مگر اینکه خودش رو فلگ شیپش یه بهترش رو استفاده کنه. میدونی چرا سامسونگ رو.زیاد دوست ندارم؟ چون همون بدنه ی که شما میگی قول داده بهترش کنه تو گوشی های قبلیش اینقدر واسش ارزون تمام شده که سودشون رو چند برابر کرده ولی سونی و اپل تو همون رنج قیمت خدا تومن خرج هزینه ی بدنه کردن این بزرگترین بی احترامیه. ولی همیشه گفتم و میگم سامسونگ پادشاه هست. سونی تازه داره راه میفته بهش باید حق داد اگه بعضی جاها ضعیف کار میکنه مثل همه ی شرکت های بزرگ.یاعلی

Masoud K در تاریخ : 1392/7/23

الان وارد بازار شده قیمتش هم حدود 2200 تا 2300 هستش... البته اگر منظورتون با گارانتی هستش , بعید میدونم با گارانتی وارد ایران بشه ... چون این مدل مخصوص اروپاست ...

Masoud K در تاریخ : 1392/7/23

سلام دوستان امروز داشتم یک ویدئو از تفاوت های n9000 و n9005 رو میدیدم چند تا نکته داخلش دیدم :
1- internal storage در n900 یا همون N9000 زده شده بود 24 گیگ ولی در N9005 زده بود 18 گیگ !!!! مگه اینا 32 گیگ نیستند؟؟؟ بازم تاکید میکنم Internal Storage یعنی کل حافظه داخلی , منظورم حافظه در دسترس نیست
2- درجه حرارت N900 رو زده بود 31 درجه و درجه حرارت N9005 رو زده بود 31.9 درجه

3- میزان رمی هم که دستگاه شناخته بود 2400 مگابایت یا 2.4 گیگ بود ...

واقعا برام عجیبه که حافظه داخلی چرا 32 گیگ نیست؟

King G Pro K در تاریخ : 1392/7/22

بله دوست عزیز همخوانی داره
هنوز به طور رسمی وارد نشده به خاطر همین تو لیست رایتل نیست

ali p در تاریخ : 1392/7/22

سلام شما باید با یک نرم افزار این فیلم گرفته شدت رو آهسته کنی
نمیدونم تو اندروید هست یا نه ولی تو کامپیوتر هست

اسماعیل م در تاریخ : 1392/7/22

بله کار میکنه.
دلیل اینکه تو اون لیست نیست اینه که این گوشی تازه اومده و اون لیست آپدیت نشده

مقداد م در تاریخ : 1392/7/22

مهدي جان سلام . داداش گلم من طرفدار سامسونگ و اپل هستم و قبل از حرفام ميخاستم بگم من از خوش برخوردي شما و اينكه مثل يه جنتلمن مطلب و نظرتو گفتي ممنونم ، چون واقعا اين برخورد هاي خوب هم لازمه هم كمتر شاهد اين هستيم هرچند اين سايت بازم خيلي خيلي بهتره از سايت هاي ديگه ... عزيزم ، راجع به جنس بدنه پرچمدار فعلي سامسونگ (گوشي نه فبلت) من با شما موافقم كه كيفيت اين بدنه نسبت به پرچمدار قبلي سوني و htc پايينتره ولي اگه بررسي اون دو گوشي رو در Gsmarena ببيني ، ميبيني كه در هر موردي پ سامي بهتر عمل كرده غير جنس بدنه :: در زاويه ديد صفحه +كنتراست+خوانايي زير نور+دقت رنگ +چيپست جديدتر و قوي تر+كيفيت عكس بهتر كه جزو بهترين ١٣مگاها هست طوري كه أصلا نيازي به دانلود عكس هاي اين دو Flagship نيست و بدون دانلود هم ميشه به سطح تعهد و دقت دو شركت پي برد+كيفيت فيلم برداريه 1080p كه كافيه هر دو رو از همون سايت دانلود كني تا تفاوت كيفيت و سطح تعهد دو شركت رو ببيني+عمر باتري بهتر ... در عوض ، سوني به جاي كار كردن روي موارد فوق العاده مهم فوق ، به تاييديه علاقه نشون ميده و كاربر سوني خوشحاله كه ميتونه گوشيش رو زير آب ببره و با دوستاش دست جمعي عكس يادگاري بگيره ! مهدي جان شما خودت دوس داري سوني به كيفيت صفحه و عكس و فيلم أهميت بيشتري بده يا استفاده از تاييديه؟ به نظر سايت هاي معتبر ، سامسونگ خيلي بيشتر به مشتري هاش بها ميده و سعي ميكنه در هر موردي بهترين كارو كنه البته بازم ميگم در جنس بدنه كوتاهي ميكنه ولي با اين همه تنها ايراد پرچمدار هاي سامسونگ ، استفاده از پلاستيك بوده كه در نسل بعدي اين مشكل ايشالا برطرف ميشه . به نظر بنده هر كسي با خوندن موارد فوق كه سايت هاي معتبر جهاني به اون إذعان دارن ، متوجه سطح تفاوت و تلاش دو شركت ميشه ... مهدي جان راجع به دوربين گوشي جديد سوني كه امتياز خوبي از phonearena گرفته و تاييديه ي اون و جنس بدنه ، بايد بگم سوني تلاش ميكنه مثل نوكيا با ارائه يك CameraPhone أفراد بيشتري رو به سوي خودش جذب كنه در حاليكه سامسونگ و اپل خيلي بيشتر به كيفيت توجه ميكنن و دوربين ١٣ مگاي سامسونگ هميشه جزو بهترين ها بوده و وقتي سامسونگ به دوربين ٢٠ برسه مطمئنا - با توجه به سابقه ي خوب - كيفيت بهتري تا سوني ارائه ميده .

مهدی ع در تاریخ : 1392/7/22

سلام خدمت داداش پدرام گلم.اولا اگه به خرید کاور ،پس میشه یه کاور واسه z1 خرید مهم اینه بدون کاور گوشیت مانیتورش نشکنه.بهت توصیه میکنم یکم اطلاعاتت رو ببری بالا.یه سوال این اطلاعاتی که در مورد دوربین z1 دادی تو کدوم منبع معتبر خوندی لینکش رو بذار همه استفاده کنن;-) . شما کی باش عکس گرفتید که میگید نویزش تو شب زیاده و از این حرف ها؟ اگه به حرف سایت ها گوش کرده باشید میبینید همه گفتن عکس z1 توشب عالی و 1020 تو شب زرد میگیره.شما کجا باش کار کردین که متوجه شدین همش نویز هست وباید تا حجم 13 مگاپیکسل بیارینش پایین تا نویزش کم بشه؟ خواهش میکنم لینک این یکی مطلبت رو حتما حتما حتما بذار :دی دوربین G2 به کنار ولی یه لینک.به من بده که دوتا عکس با دوربین نوت3 داخلش باشه ، که شما میگید از z1. بهتره؟؟؟؟؟؟ درضمن لایه ضد ضربه رو مانیتور الترا هم هست وهیچ ربطی به زاویه دید نداره.شک ندارم از نزدیک z1 رو ندیدی که اینو میگی وحرف چهار نفر دیگه رو میگی من خودم با z1. دامادمون کار کردم. میدونی سایت جی اس ام ارنا کدومه؟ همون که همیشه طرف سامسونگه;-) همونا گفتن مانیتور نوت3 عالیه ولی جا داره تا بهz1. برسه و بهترین مانیتور رو اختصاص داده به z1.بعدشم وقتی میگم z1 بدنش المینیومه منظورم این نیست که صفحش ومانیتورش المینیوم همون قاب دورش رو میگم دیگه :دی

پدرام جان با سند ومدرک حرف بزن.اینم مدرک من واسه برتری دوربینz1.
نوت 3 :
http://up.xperian.ir/images/58369953086059465218.jpg
زد 1 :
http://up.xperian.ir/images/66200054340242814224.jpg.
اینم تست دوربین نوت3 و z1. در شب که دیگه اصلا جایی واسه فکر کردن یا حرف زدن باقی نذاشته.یاعلی
بیا اینم یه لینک دیگه مقایسه با ۱۰۲۰. http://www.zoomit.ir/articles/mobile/6888-compare-z1-vs-lumia-camera. میخوای هزارتا لینک دیگه واست بذارم :دی .یاعلی.

moeen m در تاریخ : 1392/7/21

سلام بچه ها.تورو خدا هرکی میدونه جواب منو بده.نوت3 با رایتل همخوانی داره؟یعنی خط رایتل روش کار میکنه؟آخه توی لیست گوشی هایی که با رایتل همخوانی دارن اسم نوت 3 اصلا وجود نداره.خیلی مهمه میخوام نوت3بخرم.اگه با رایتل جور در نیاد دلسرد میشم.

mohsen m در تاریخ : 1392/7/21

سلام
چطور میشه فیلم رو Slow motion کرد؟من 720 گرفتم که 120 فریم هست چطور اهسته میشه فیلم؟

پدرام ا در تاریخ : 1392/7/21

در مورد تست همه چیز روشنه هر مشکلی که ایجاد شده مهم اینکه هزینه بردار هستش و هزینش بیشتر از خریدن کاور هستش این از این
در مورد دوربین هم نظر شخص شما اونی هستش که گفتید
چون فقط تعداد پیکسل رو می سنجید اگر در مورد عکاسی مطالعه کنید دیگه فقط تعداد پیکسل رو نمی شمرید
دروبین لومیا خیلی سرتر از زد هستش اصلا مقایسه نمیشن منتها اونو توی قیاس نیاوردم چون از نظر سخت افزاری در رده این گوشیها نبود ولی خیلی پایین تر بود برای همین دوربینش رو در قیاش نیاوردم
نویز بسیار بالای زد و عملکرد بدش در شب به ازای تراکم بالا و دقت خوب عکس در فواصل زیاد هستش
اگر اون خوبی رو داره به همراهش اون بدی رو داره
در کل عکس های سامسونگ و ال جی کیفیت بیشتری از زد دارن و رنگ بهتر و روشنایی بیشتر
زد همش نویزه در سایز 100 درصد اگر کوچیکش کنیم بهتر میشه و خوب هم میشه
اگر قرار کوچیکش کنیم که خوب بشه اصلا پس چرا اسمکش 21 مگا هستش باید اندازه یک عکس 13 مگا کوچیکش کنیم تا نویزهاش دیده نشن
قدرت تاچش رو دقیقا نمی دونم از کجا گفتید که بهتره ولی قطعا منبعی نداره
ولی همون ضد ضربه بودنش و لایه شیشه روش باعث کاهش دید مناسب در زوایای بالا شده
بدنش اصلا آلومینیومی نیستش کاملا پلاستیکی هستش که روش شیشه ضد ضربه کشیده شده و فقط یک نوار دورش آلومینیومی هستش
پس خواهشا اطاعات غلط پشت سر هم نکنید
یا علی

پدرام ا در تاریخ : 1392/7/21

دقیقا چه چیزه داره که بهتره؟
اونی که شما بهش میگی نسخه جهانی ، نسخه جهانی بدون LTE هستش
و n9005 هم نسخه جهانی با LTE هستش
خاصیت این چهار هسته ای حرارت کمتر هستش نسبت به اون هشت هسته ای هرچند خود سامسونگ اعتقاد داره اون هشت هسته ای هاش پردازش بهتری دارن
من خودم گرمای کمتر رو بین این دوتا بهتر می دونم تا یه ذره پردازش بهتر
اینکه الکی به دیگران آدرس بدیم این بهتره یا اون بدتره بی دلیل اصلا درست نیست

mahdi s در تاریخ : 1392/7/21

میشه بجای این که از 4k استفاده کنیم کیفیته فیلمبرداریشو بیاریم پایین تر بیشتر 5 دقیقه فیلم برداری کنیم لطفا جواب بدین ممنون

مقداد م در تاریخ : 1392/7/21

سعید جان درسته که فیلم برداریه 4k هر 5دقیقه قطع میشه؟ آخه یکی از اصلی ترین دلایل من واسه خرید ، این ویژگی عالیه ولی اینطور که شنیدم هر 5دقیقه قطعی داره و نهایتش 5 دقیقه ی واسه هر کلیپ...میشه راهنمایی کنی ؟ و یه چییز دیگه اینکه به نظرت بازی های امروزه ، روی پردازنده های 64 بیتی کار میکنه یا باید بازی جدید واسه این چیپست ها ساخته شه؟؟؟ ممنون

ali p در تاریخ : 1392/7/21

سلام دوستان
آخه فقط یولترا فیلم برداریش که نیست
120 فرم در ثانیه فیلم برداری HD این مدل n9005 هست
یعنی کلی میتونی کلیپ های اسلوموشن بگیری زندگی
اون هشت هسته که با هم کار نمیکنه چهار هستش کار میکنه با هم که میشه 1900 برابر 2300 اونم اسنپ دراگن هیچ حرفی برای گفتن نداره

اینم 120 فرم در ثانیه n9005 در سایت سامسونگ
http://www.samsung.com/uk/consumer/mobile-devices/galaxy-note/smartphones/SM-N9005ZWEBTU-spec
موارد 7201 تا 7300 از مجموع 7365 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا