نظر کاربران درباره گوشی موبایل آلکاتل OT-799 Play
تبلیغات
- (94 گوشی) موبایل جوان (اصفهان)
- (87 گوشی) فروشگاه الزهرا (تهران)
- (105 گوشی) موبایل الهی دوست (اصفهان)
- (38 گوشی) فروشگاه خورشید ارتباطات (اصفهان)
- (19 گوشی) فروشگاه آترین کالا (تهران)
- (9 گوشی) فروشگاه موبوتل (تهران)
- (7 گوشی) فروشگاه روژین کالا (كردستان) [ ثبت فروشگاه ]
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
E B در تاریخ : 1391/10/13
مرسي كه جواب دادي.
آرش آ در تاریخ : 1391/10/10
من از علاالدین تهران خریدم. الان نمی تونی پیدا کنی. توی شش طبقه علاالدین فقط چهار تا فروشگاه داشتن که اونم توی ویترین بود ینی آخرین دونه. ولی خیلی خیلی گوشی خوبیه. اصلا باور نمی کردم. ضبط صداش رو هم امتحان که کردم 40 دقیقه، کیفیتش خوب بود.
E B در تاریخ : 1391/9/22
ميشه لطف كني آدرس جايي رو كه گوشي رو خريدي بگي؟ نميدونم اينجا نوشتن آدرس و اسم فروشگاه آزاده يا نه! اگه نيست به من ايميل بزن. babaie@mail.com مرسي.
آرش آ در تاریخ : 1391/9/14
برای ژ هم باید c رو فشار بدی...
فقط تا حالا ایرادی که دیدم توی فیلم برداریش بود که صداش با فیلم هماهنگ نبود اصلا. البته زیاد پیگیر نبودم ببینم از کجاست. باقی جاها به حد خیلی خوب کار خودشونو انجام میدن....
amir y در تاریخ : 1391/9/13
آرش آ در تاریخ : 1391/9/11
اين روزا گوشي با قيمت زير 150 تومن ناياب شده. ولي من اين گوشي رو ديروز تونستم به زحمت پيدا کنم و بخرم. گارانتي پارس کامتل و رنگ کروم (سفيد و نقره اي) ... هر چند به قيمت 125 خريدم ولي کاملا تصادفي. قيمت اين گوشي توي بازار 140، عموما 150 و حتي 220 هم بود!!!
کيفيت ساخت بدنه ش خوبه. بيش از انتظار سبکه. کيبردش کامله فقط من نتونستم پچگژ رو پيدا کنم. نهايتا بايد از راه اينسرت رفت. (مثل ان 73 و گوشي هاي منو عربي) البته اين حروف رو کامل ساپورت مي کنه. روي کي بردش حروف فارسي رو هم نوشته همراه انگليسي.
فيش 3.5 ميلي متري نداره. از فيش هاي يو اس بي براي هدفون، کابل و شارژر استفاده مي کنه. جاي مموريش دم دسته و مزاحم باتري يا سيمکارت نيست. سيم کارتش زير باتري ميمونه.
امکاناتش همونيه که اينجا نوشته ولي واقعا دسترسي به امکانتش راحته به لطف دکمه هاي زياد و شورت کات ها براي منوها. موزيک ليرش محشره حتي ميشه علاوه بر ارتيست و البوم، از پوشه هم اهنگ ها رو پخش کرد.(توي موزيک پلير!)
دوربين و فيل بردارش هم بد نيست همون دو مگ رو خوب انجام ميده.
ايميل، اپرا براي اينترنت، فيسبوک، توييترآب و هوا، اخبار،وظيفه ها (تسکز)، آلارم تا پنج تا، يادداشت، تقويم، ماشين حساب، تبديل قيمت برنامه هاي توي منوش هستن. از طريق بلوتوث ميتونه موزيک رو پخش کنه. علاوه بر اينها يه سري برنامه هم توي منوي جاوا داره. با برنامه هايي هم که من تا حالا نصب کردم مشکل نداشته مثل ديکشنري (تا 6.5 مگ!) پلير.