نظر کاربران درباره گوشی موبایل نوکیا C1-01
تبلیغات
- (87 گوشی) فروشگاه الزهرا (تهران)
- (19 گوشی) فروشگاه آترین کالا (تهران)
- (9 گوشی) فروشگاه موبوتل (تهران)
- (7 گوشی) فروشگاه روژین کالا (كردستان)
- (105 گوشی) موبایل الهی دوست (اصفهان)
- (94 گوشی) موبایل جوان (اصفهان)
- (15 گوشی) موبایل هنرمندان (تهران) [ ثبت فروشگاه ]
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
dance c در تاریخ : 1392/7/3
میثم ن در تاریخ : 1392/3/29
من یک سال این گوشی را داشتم بسیار بسیار بسیارگوشی مزخرفیه
1_جاواش که اصلا یک pes معمولی را نمی خونه
2_اینترنتش اصلا خوب نیست
3-دور بینش بسیار مزخرفه
4-یعنی پولتونو ریختید تو چاه
5-صفحه کلید مزخرف
6-انقدر صفحه ی نمایشش کوچیکه وضایع است که فقط گردو خاک زیرش جمع میشه
یعنی بگم بدترین گوشی است
Amir Hossein A در تاریخ : 1392/1/6
majid 7 در تاریخ : 1392/1/5
نوکیا تو ویرایش 6 از جاوا این ویژگی رو حذف کرده و فقط با مرورگر خود گوشی می تونید به اینترنت وصل بشید و سایر برنامه ها با آی پی ایران کار نمی کنند.
موفق باشی
امیرحسین ر در تاریخ : 1391/12/11
اصلا هنگ نمکنه
اپرا فابریک روش نصبه
یه خورده فکر بکن بعد نطر بنویس
majid 7 در تاریخ : 1391/12/8
1.بی خودی شارز خالی میکنه
2.رنگ پشت قاب بسیار بد(انگار با اب رنگ رنگش کردن)
3.صفحه کوچک و ضایع
4.وسط وبگردی ریست میشه
5.با این دک و پوزش هنگم میکنه:))))))))))))
6.صفحه کلید مزخرف
7.دوربین مزخرف با e250 مقایسه کردم صدرحمت به e250
8.برنامه های اینترنتی نمیخوره :مثل اپرا و یوسی
و.....
واقعا حیف پول.........
امیرحسین ر در تاریخ : 1391/12/6
مزایا۱-صداش عالیه
۲-مموری ۸گیگ پر آهنگ رو مثل آب خوردن میخونه
۳-میتونید باور نکنین ولی با استفاده ی عادی هر سه روز فقط۲ساعت شارژ میخواد
۴-خیلی سبک هست
معایب۱-دوربینش خیلی خیلی خیلی مزخرفه
۲-رنگ قاب پشتش سریع پاک میشه
اسپیکر مکالمه اش در حد اسپیکر گوشیشه ولی واسه آهنگ توپ کار میکنه!
۴صفحه نمایشش بیکیفیته
۵هندزفزی اش اصلا به درد نمیخوره
صفحه کلیدش سفته پس زیاد واسه اس ام اس بازی خوب نیست
در کل تو گوشی های هم رده خودش حرف اول رو میزنه
javad t در تاریخ : 1391/4/5
shadi m در تاریخ : 1391/1/4