
در نخستین روزهای تولید اسمارتفون توسط شرکت هواوی تقریبا تمامی تولیدات این برند در رده پایین و میانی بازار عرضه شده و فاکتورهای اصلی و همیشگی موفقیت برندهای چینی یعنی قیمت بسیار مناسب به ازای مشخصاتی مطلوب (حداقل روی کاغذ) در مورد تمامی آنها صدق میکرد. در اوائل سال 2012 با جدیتر شدن حضور این برند در سطح جهانی به آرامی دسته متفاوتی با عنوان سری P به عنوان پرچمداران هواوی از دیگر اعضای این خانواده جدا شد اما سایر تولیدات این برند همچنان حداکثر در سطح میانی باقی ماند. در طیف این محصولات اسمارتفونهای دارای پیشوند G بیشتر به ...