ارائه رسمی هواوی nova Plus به بازار‌های ایران

نمایش خبر

تاریخ : 1395/9/29        نویسنده: آرش افراسیابی
برچسب‌ها : ایران Iran ، گوشی هوشمند Smartphone ، اندروید Android ، Huawei nova plus ، هواوی Huawei

واحد خبر mobile.ir : شرکت هواوی روز گذشته در مراسمی در محل نمایشگاه الکامپ تهران از اسمارت‌فون میان‌رده جدید این برند برای بازارهای داخلی پرده برداشت؛ هواوی nova Plus که چندی پیش در نمایشگاه IFA 2016 در برلین آلمان رونمایی شده بود در کنار مدل nova سری جدیدی از محصولات این شرکت را تشکیل می‌دهند که کاربران رده میانی بازار با قیمت مناسب و مشخصات راضی‌کننده را هدف قرار داده‌اند. بدنه فلزی، حافظه داخلی بالا، باتری حجیم و دوربین‌های مجهز به فیلم‌برداری 4K المان‌های اصلی قابل اشاره در مورد اعضای دوگانه سری نوا را تشکیل می‌دهد. در مراسم روز گذشته که در محل ستاد خبری نمایشگاه الکامپ با حضور خبرنگاران صورت پذیرفت مسئولان هواوی همچنین از برخی سیاست‌های جدید خود در زمینه سرویس و خدمات نیز سخن گفتند.

huawei nova plus

در مراسم رونمایی از nova Plus بنیامین دارمی مدیر بازاریابی هواوی، میثم حاصلی مدیرکل آموزش و حمید شاهرخ‌نیا مدیر خدمات پس از فروش این برند به ارائه توضیحاتی پرداختند.

huawei nova plus launched in iran

بنیامین دارمی در ابتدای این مراسم ضمن اشاره به طراحی خلاقانه nova Plus‌، کارایی بالای دستگاه را نیز شایسته تقدیر دانست. از نگاه این مدیر هواوی طراحی زیبا، بدنه فلزی دارای انحنا و کارایی قدرتمند، nova Plus را شایسته دریافت جوائز بسیاری از سوی رسانه‌های مختلف جهان کرده است. طراحی خمیده این گوشی و ظاهر کامپکت آن از نگاه دارمی برگرفته از معماری مدرن امروزی بوده و امکان کارکرد با یک دست را برای کاربران فراهم می‌آورد.

huawei nova plus launched in iran

دوربین سلفی با کیفیت و صفحه‌نمایش بزرگ 5.5 اینچی مناسب برای جست‌وجو در اینترنت از نگاه مدیر بازاریابی هواوی به عنوان دیگر نکات مثبت و جذابیت‌های nova Plus به خصوص برای نسل جوان مطرح می‌شود.

huawei nova plus launched in iran

 

huawei nova plus launched in iran

 

huawei nova plus launched in iran

 

huawei nova plus launched in iran

حمید شاهرخ‌نیا مدیر خدمات پس از فروش هواوی در ایران به عنوان سخنران بعدی این مراسم استراتژی هواوی را حضور در تمامی رده‌های بازار عنوان کرده و ارائه nova Plus را نیز در همین راستا تعبیر نمود. به گفته شاهرخ‌نیا، شرکت هواوی از ژانویه 2016 با ساختاری متفاوت از خدمات پس از فروش، به بازار ایران وارد شد. هواوی برخلاف دیگر برندها که وظیفه خدمات پس از فروش خود را به شرکت‌های مختلفی که بعضا خود فروشنده محصول نیز هستند محول می‌کنند، یک ساختار مستقل از فروش را برای بخش خدمات پایه‌ریزی کرده و بدین‌ترتیب تمرکز بیشتری را روی خدمات پس از فروش قرار داد. از جمله دلائل این تصمیم از نگاه شاهرخ نیا به تاثیر نپذیرفتن شرکت خدمات پس از فروش از فراز و فرودهای بازار که معمولا در بحث فروش در طی یک سال برای هر برندی رخ می‌دهد، عنوان شد.

huawei nova plus launched in iran

مدیر خدمات پس از فروش هواوی ضمن تاکید بر اینکه در حال حاضر محصولات این شرکت در بازار ایران از لحاظ فیزیکی قابلیت تشخیص صحت گارانتی را ارائه نمی‌کنند و از روی خود محصول یا جعبه آن امکان تشخیص گارانتی وجود ندارد برای مشخص شدن گارانتی یک محصول سه راه حل را پیش روی مشتریان نهایی قرار داد که شامل ارسال عدد IMEI به شماره پیامک 100042000، تماس با مرکز خدمات هواوی به شماره 42000 از سراسر ایران و یا استفاده از وب‌سایت هواوی برای چک کردن صحت گارانتی می‌شوند.

huawei nova plus launched in iran

شاهرخ‌نیا در ادامه به تشریح راه‌کارهای دیگر هواوی در بخش خدمات پس از فروش برای ایجاد تفاوت در این برند نسبت به سایر رقبا پرداخت. پس از یک تجربه موفق در جشنواره تعمیرات مجانی هواوی، این شرکت تصمیم گرفته است که از این پس گارانتی سه ماهه تعویض LCD را برای گوشی‌های جدید، یک بار پس از تاریخ فروش اجرا نماید. دیگر نکته جدید اشاره شده از سوی این مدیر هواوی به گارانتی‌های تعویض این شرکت تعلق دارد ‌که پس از تاییدیه فنی برای تعویض یک گوشی،‌ کاربران نیازی به مراجعه مجدد به مرکز خدمات برای دریافت گوشی تعویض شده نداشته و دیوایس با پکیج مخصوص هواوی به صورت رایگان برای کاربر ارسال می‌شود. مدت انجام این کار برای شهرهای بزرگ و اصلی 2 روز و برای سایر شهرها 3 روز خواهد بود.

huawei nova plus launched in iran

در ادامه مراسم مدیران هواوی پاسخگویی سوالات خبرنگاران در زمینه‌های مختلف بودند. بنیامین دارمی مدیر بازاریابی هواوی در پاسخ به سوالی در مورد قیمت در نظر گرفته شده برای nova Plus ضمن متفاوت خواندن قیمت‌ها در کانال‌های مختلف آنلاین و غیر آنلاین، قیمت پیشنهادی این شرکت برای nova Plus را یک میلیون و 190 هزار تومان عنوان کرد. دارمی همچنین از ارائه قریب‌الوقوع Mate 9 در آینده نزدیک به بازار ایران سخن گفت.  



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا