نظر کاربران درباره گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22 5G

Galaxy A22 5G گلکسی آ 22 5 جی

Samsung Galaxy A22 5G سامسونگ
ارزیابی کاربران: 6.6 از 10 (515 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سامسونگ
» سامسونگ Galaxy C55
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2024
» سامسونگ Galaxy M55
» سامسونگ Galaxy M15
» سامسونگ Galaxy A55
» سامسونگ Galaxy A35
» سامسونگ Galaxy M14 4G
» سامسونگ Galaxy F15
» سامسونگ Galaxy S24
» سامسونگ Galaxy S24+
» سامسونگ Galaxy S24 Ultra
» سامسونگ Galaxy Tab Active5
» سامسونگ Galaxy Xcover7
» سامسونگ Galaxy A25
» سامسونگ Galaxy A15 5G
» سامسونگ Galaxy A15
» سامسونگ Galaxy M44
» سامسونگ Galaxy Tab A9+
» سامسونگ Galaxy Tab A9
» سامسونگ Galaxy S23 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE+
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE
» سامسونگ Galaxy A05s
» سامسونگ Galaxy A05
» سامسونگ Galaxy F34
» سامسونگ Galaxy Z Fold5
» سامسونگ Galaxy Z Flip5
» سامسونگ Galaxy Tab S9+
» سامسونگ Galaxy Tab S9
» سامسونگ Galaxy Tab S9 Ultra
» سامسونگ Galaxy Watch6 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch6
» سامسونگ Galaxy M34 5G
» سامسونگ Galaxy F54
» سامسونگ Galaxy A24 4G
» سامسونگ Galaxy F14
» سامسونگ Galaxy M54
» سامسونگ Galaxy A34
» سامسونگ Galaxy A54
» سامسونگ Galaxy M14
» سامسونگ Galaxy A14
» سامسونگ Galaxy S23 Ultra
» سامسونگ Galaxy S23+
» سامسونگ Galaxy S23
» سامسونگ Galaxy F04
» سامسونگ Galaxy A14 5G
» سامسونگ Galaxy M04
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2022
» سامسونگ Galaxy A04e
» سامسونگ Galaxy Tab Active4 Pro
» سامسونگ Galaxy A04
» سامسونگ Galaxy A04s
» سامسونگ Galaxy Watch5 Pro
» سامسونگ Galaxy Watch5
» سامسونگ Galaxy Z Flip4
» سامسونگ Galaxy Z Fold4
» سامسونگ Galaxy A23 5G
» سامسونگ Galaxy M13 4G
» سامسونگ Galaxy M13 5G
» سامسونگ Galaxy A13 (SM-A137)
» سامسونگ Galaxy F13
» سامسونگ Galaxy M13
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2022
» سامسونگ Galaxy S20 FE 2022
» سامسونگ Galaxy M53
» سامسونگ Galaxy A33 5G
» سامسونگ Galaxy F23
» سامسونگ Galaxy M33
» سامسونگ Galaxy M23
» سامسونگ Galaxy A13
» سامسونگ Galaxy A23
» سامسونگ Galaxy A53 5G
» سامسونگ Galaxy A73 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S8
» سامسونگ Galaxy Tab S8+
» سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22+ 5G
» سامسونگ Galaxy S22 5G
» سامسونگ Galaxy S21 FE 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A8 10.5 2021
» سامسونگ Galaxy A13 5G
» سامسونگ Galaxy A03
» سامسونگ Galaxy A03 Core
» سامسونگ Galaxy F42 5G
» سامسونگ Galaxy M52 5G
» سامسونگ Galaxy M22
» سامسونگ Galaxy M32 5G
» سامسونگ Galaxy A52s 5G
» سامسونگ Galaxy Watch4 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch4
» سامسونگ Galaxy Z Flip3 5G
» سامسونگ Galaxy Z Fold3 5G
» سامسونگ Galaxy A12 Nacho
» سامسونگ Galaxy A03s
» سامسونگ Galaxy M21 2021
» سامسونگ Galaxy F22
» سامسونگ Galaxy M32
» سامسونگ Galaxy A22
» سامسونگ Galaxy A22 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 Lite
» سامسونگ Galaxy Tab S7 FE
» سامسونگ Galaxy F52 5G
» سامسونگ Galaxy Quantum 2
» سامسونگ Galaxy M42 5G
» سامسونگ Galaxy F12
» سامسونگ Galaxy F02s
» سامسونگ Galaxy A72
» سامسونگ Galaxy A52 5G
» سامسونگ Galaxy A52
» سامسونگ Galaxy Xcover 5
» سامسونگ Galaxy M62
» سامسونگ Galaxy A32
» سامسونگ Galaxy F62
» سامسونگ Galaxy M12
» سامسونگ Galaxy M02
» سامسونگ Galaxy A02
» سامسونگ Galaxy A32 5G
» سامسونگ Galaxy S21 Ultra 5G
» سامسونگ Galaxy S21+ 5G
» سامسونگ Galaxy S21 5G
» سامسونگ Galaxy M02s
» سامسونگ Galaxy M21s
» سامسونگ Galaxy A12
» سامسونگ Galaxy A02s
» سامسونگ Galaxy F41
» سامسونگ Galaxy M31 Prime
» سامسونگ Galaxy Tab Active3
» سامسونگ Galaxy S20 FE
» سامسونگ Galaxy S20 FE 5G
» سامسونگ Galaxy A42 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2020
» سامسونگ Galaxy M51
» سامسونگ Galaxy Z Fold2 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S7
» سامسونگ Galaxy Note20 Ultra
» سامسونگ Galaxy Note20
» سامسونگ Galaxy Note20 Ultra 5G
» سامسونگ Galaxy Note20 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S7+
» سامسونگ Galaxy Watch3
» سامسونگ Galaxy M01s
» سامسونگ Galaxy M31s
» سامسونگ Galaxy A01 Core
» سامسونگ Galaxy M01 Core
» سامسونگ Galaxy M01
» سامسونگ Galaxy A21s
» سامسونگ Galaxy J2 Core 2020
» سامسونگ Galaxy A21
» سامسونگ Galaxy A51 5G

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 401 تا 500 از مجموع 589 مورد

Abbas F در تاریخ : 1400/6/15

ایستاد من میگم گوشیای بالای ۱۰ تومنش خووووووبه میفهمی؟
الان داییم می ۱۰ داره افت اف پی اس اصلا نداره ولی خودم نوت ۹ اس و نوت ۸ پرو داشتم افت زیاااااد داشتن
سامسونگم نگفتم خوبه اگر توجه کرده باشی سامسونگ هم باید زیاد هزینه کنی توی ارزون قیمت هواوی هزینه بالا شیائومی هزینه ی خیلی زیاد زد تی ای و ایسوس سامسونگ من فقط و فقط بخاطر محیط کاربریش میخرم وگرنه هواوی ها با صرفه تر هم هسن دارمم میگم شیائومی بالای ۱۰ تومنش خووووبه

Abbas F در تاریخ : 1400/6/15

ای خداااا
نگاه همه ی نظر هامو بخونید گفتم شائومی پایین قیمتش خوب نیس ن بالا قیمتش الان پوکو ایکس ۳ پرو اسنپدراگون ۸۶۰ روش هس بعدنم اف پس اس ک افت میکنه ربتی ب چیپ نداره ک
الان من a51 داشتم m31 هم داشتم با اینکه چیپست دوتاش یکی هس بازم m31 افتش بیشتر از a51 بود برای اف پی اس

Alireza + در تاریخ : 1400/6/15

کلا دو تا شیائومی دستت گرفتی که اینقدر کلی نظر میذاری ؟! ول کن هم نیستی به مطالب غلط پافشاری هم داری ... باشه سامسونگ اصلا از سیاره دیگه اومده...
در ضمن مدیاتک تو رتبه بندی جدید باز هم موفق به کسب تولید کننده برتر تراشه موبایل شد!
یعنی هم مدیاتک که الان تولید کننده برتر تراشه موبایل دنیاست هم شیائومی که برند دوم موبایل دنیاست ، غول های بازارن و با چارتا نظر امثال شما اتفاقی براشون نمی افته که اینقدر تعصب داری...

erfanm m در تاریخ : 1400/6/14

...
آخه چجور گفتی ؟
1 گوشی اگه چیپستش کوالکام باشه افت اف پی اس یا همون فریم ریتش تو بازی خیلی کمه که همین پوکو ایکس سه پرو دو ساعت هم بازی کنی افت نمیکنه ک دلیلش وجود اسنپدراگون سری ۸ هستش

2بعدشم شما میگید بیشتر از سامسونگ باگ میزنه؟ اکثر گوشی های سامسونگ چیپستشون اگزینوسه یا مدیاتک که البته مدیاتک سری g85 به بالاش یا سری دایمستی تو بازی عملکردشون خیلی خوبه ولی چیپست اگزینوس برا بازی اصلا ساخته نشده ک سامسونگ بیشتر گوشی هاشو با أین چیپ میزنه ک نشون می ده سامسونگ برا بازی نیست
از نظر من گوشی برای گیم میخواهید برید سراغ گوشی هایی ک چیپستشون از نوع اسنپدراگون یا مدیاتک باشه برای بازی های طولانی اسنپدراگون ۷۲۰ به بالا برید بگیرید یا مدیاتکg 85 یا دایمستی ۷۰۰ به بالا
3 ... هی تو کامنت هات نگو به سنم نگاه نکنید اون کسی ک از تو بزرگتره چند تا پیرهن بیشتر از تو پاره کردن به نظر دیگران هم احترام بزار رو ی چیزی یاد بگیر

Abbas F در تاریخ : 1400/6/14

ن به پردازنده آسیب نمیرسه
برای گیم هم خوبه ولی توی طولانی مدت مثلا ۲ ساعت اف اف پی اس خییییلی شدید داره طوری ک مثلا توی پابجی نمیشه حریفا رو زد منظورم از اینکه میگم صعیف میشه منظورم افت اف پی هس هس😅

Abbas F در تاریخ : 1400/6/14

بهش بگید گوشیشو بزنه بازنشانی همه تنظیمات بازنشانی داده های کارخانه ای نزنه هااا وگرنه همه چیش پاک میشه بهش بگید بزنه بازنشانی همه تنظیمات درست میشه

Abbas F در تاریخ : 1400/6/14

خب معلومه ک قابلیت هاش با گوشیای پرچم دار یکی نیسن گوشیای پرچم دار قطعا قابلیت هایی دارن ک میان رده ها ندارن

Abbas F در تاریخ : 1400/6/14

ن خب سوپر آمولد تا سوپر امولد داریم هر ماه هر سال بهبودش میدن این جوری نیس ک همیشه یک جور باشه

Abbas F در تاریخ : 1400/6/14

اینم ک میگید من طرفدار سامسونگم و ... حرف کاملا چرتی هس الان اگ از من بپرسن میگم اگر هواوی تحریم نبود باترین گوشی بود با اینکه طرفدار سامسونگم اگر ازم بپرسن چ برندی خوبه بالای ۱۰ میلیون میگم شیائومی ولی توی قیمت پایین سامسونگ خوبه
بهترین گوشیای گیمینگم zte و ایسوس هس با اینکه طرفدار سامسونگم من با سامسونگ و ... مشکل ندارم تجربیاتمو میگم

Abbas F در تاریخ : 1400/6/14

صفحه LED هم ک میگن توی بلند مدت ب چشم آسیب میزنه راسته گوشی خواهرم بعد ۱ ساعت و نیم نمیشه توی دست بگیری ولی دیگه گفته بودن توی ۱۵ دقیقه چشم رو اذیت میکنه تعجب آور بود
شما هم ک تجربا کار با ابن گوشیا رو ندارین لطفا نظر ندین شما میرید کیلیپای بررسی گوشی رو نگاه میکنین میگین خوب هس غاقل از اینکه توی بلند مدت اونا بررسی نمیکنن مثلا بعد ۱ سال استفاده رو بررسی نمیکنن

Abbas F در تاریخ : 1400/6/14

من دارم میگم شیائومی داشتم
افت اف پی اس تو بازی ها داره بعد نیم ساعت
باگ هاشم نسبت ب سامسونگ خیلی بیشتره
برای شیائومی باید خرج کنی شیائومی بالای ۱۰ میلیونش خوبه زیر ۱۰ میلیون همش ب درد نخوره برای بازی من میگم تجربه دارم بازم میگم ب سن نگاه نکن من خیلی چیزا میدونم ک خیلیا نمیدونن

زهرا آیت . در تاریخ : 1400/6/14

منم خونده بودم کاربرد مهمش بازیهاا و برنامه های واقعیت افزوده
و بازیهای تیر اندازی اول شخصه.
ولی دقیقا چرا؟
ای کاش نسخه بدون ژیروسکوپ هم داشت این گوشی من همون رو میخریدم.
ای کاش مثل رم و حافظه داخلی، بقیه سخت افزارها هم قابل انتخاب بود.
این گوشی همه چیزش عالیه از نظر سخت افزار فقط از ژیروسکوپ اصلا خوشم نمیاد.

زهرا آیت . در تاریخ : 1400/6/14

منظورتون اینه که پردازنده های مدیا
برای کارای روزمره فقط مناسبه؟ و برای بازی اونم طولانی مدت مناسب نیست و به پردازنده آسیب میرسه؟

زهرا آیت . در تاریخ : 1400/6/14

اتفاقا گفتم.
ولی میگه فونت نوشته ها رو با اینکه بزرگ میکنم ولی خود به خود کوچیک میشه و چشمم درد میگیره و متن طولانی با گوشیش نمیخونه.
تغییر اندازه و کوچیک شدن خودکار فونتها رو چطوری میشه غیر فعال کرد؟

زهرا آیت . در تاریخ : 1400/6/14

نگران نباشین منم نمیدونستم چیه و توضیحاتش رو هم که خوندم بازم راستش سر در نیاوردم چیه فقط میخواستم بدونم داره یا نه.
یعنی امکانات نرم افزاریش با گوشیهای پرچمدار و بالارده یکسانه یا تفاوت داره.
در بررسی تخصصی a52 نوشته
"رابط کاربری دوربین تقریبا همان نمونه‌ای‌ست که در S21 نیز حضور داشت و به‌جز چند اختلاف کوچک ناشی از دوربین‌های متفاوت این دو گوشی به تغییر بزرگ دیگری نمی‌توان اشاره کرد.
در این رابط کاربری جدا از شاتر دوربین و دو آیکون سوییچ مابین دوربین‌های اصلی سلفی و نمای آخرین عکس گرفته شده در کناره سمت راست، در یک ردیف جلوتر جدا از بخش More به چهار گزینه شامل عکس، ویدئو، Single Take و Fun بر می‌خوریم که این آخری گزینه جدیدی به حساب می‌آید و از طریق آن می‌توان تصاویر فانتزی بدیعی را با استفاده از فیلترهای اسنپ‌چت ایجاد کرد.
گزینه Single Take در این بخش امکان گرفتن یک تصویر پیوسته بدون نیاز به فشردن دکمه شاتر از سوی کاربران را فراهم می‌کند جایی‌که پس از چند ثانیه برداشت تصویر، گوشی به صورت خودکار عکس‌ها و ویدئوهای مهم را برای انتخاب، در اختیار کاربر قرار می‌دهد."

زهرا آیت . در تاریخ : 1400/6/14

تست کردین که بفرمایین مشکلات دوربین اولترا واید حل شده؟
در پیام قبلیتون که لطف کردین مودهای دوربین رو برام نوشتین
فرمودین
"لنز فوق عریض ultra wide هم داره که خیلی کاربردیه."
راستی قیمت این گوشی به دلار چنده؟
اگه اشتباه نکنم تقریبا 250 بود که نمیدونم منظورش دلار بود یا یورو.
چون هر سایتی یه چیزی نوشته بود گیج شدم.

زهرا آیت . در تاریخ : 1400/6/14

داخل تنظیمات دوربین قسمت more باید باشه (اگه قابلیتش در گوشی باشه)
در بررسی تخصصی a52 5g در همین سایت خوندم.

زهرا آیت . در تاریخ : 1400/6/14

پس نتیجه این میشه که قوانین تکنولوژی چیز ثابتی نیستند.
و برای هرکس ممکنه تفاوت داشته باشه.
منم یکی از فامیلامون a30s super amoled داره خیلی راضیه و میگه رنگها رو شاد نشون میده.
خواهرم با grand prime pro اصلا راضی نیست و میگه چشمم درد میگیره و نوشته ها ریز هستند و خیلی کم پیش میاد در اینترنت مطلب بخونه اونم مطالب طولانی!
ولی از گوشی قبلیش که lg g2 با صفحه lcd بود راضی بود و شکایت نداشت.

Alireza + در تاریخ : 1400/6/13

آره شما راست میگی شیائومی ضعیف میشه ، چار روز دیگه هم شیائومی خریدی متعصب اون میشی میگی سامسونگ فلان و بهمان میشه ... این حرفای بچه گانه دوره ش گذشته و شیائومی هم الان برند دوم موبایل دنیاست...

Matin R در تاریخ : 1400/6/12

۸ بخر چون تراشه قویه تا ۵-۶ سالو باهاتون میاد شاید اون دوران رم ۸ به کار اومد( سیصد تومن تو ۵ میلیون خیلی پیدا نیست و ارزش داره)

Matin R در تاریخ : 1400/6/12

اتفاقا من تجربه معکوس شما رو دارم لپ تاپم ips بود اوایل خیلی رو مخ نبود ولی بعد چند سال دیدم داره به چشمام فشار میاره ( گوشیم که اولد بود همچین مشکلی باهاش نداشتم )
ضمنا ثابت شده که اولد به چشم کمتر فشار میاره

Abbas F در تاریخ : 1400/6/11

اینم ک میگم شیائومی ضعیف میشه ک منظورم این نیس ک سرعتش میاد پایین مثلا توی پابجی بعد از ۱ ساعت افت fps شدید داره

Abbas F در تاریخ : 1400/6/11

اگر هم بخوای خودم a12 دارم اوایل پابجی رو خیلی خوب اجرا میکرد ولی الان حداکثر fps 25 میاره اگر هم میخواید آیدی تلگرام بدید تا براتون فیلم بگیرم ک چقد سرعتش کم شده و افت fps داره
اوایل fps 35 میاورد سرعتش خییلی روون بود

Abbas F در تاریخ : 1400/6/11

این چیزی ک شما گفتید اصلا چی هست،😐چیزی ب نام fun mode داخل گوشی نیست اگر منظورتون حالت Safe Mode هست این گوشی این قابلیت رو فکر کنم داره

Abbas F در تاریخ : 1400/6/11

حاج آقا ب سن نگا نکن خیلیا از من این چیزا رو میپرسن بعدنم از کجا میدونی نوکیا و سونیو ... رو ندیدم‌؟اگر شما با کیلیپ قانع میشید که مدیاتک و شیائومی خوب نیستن باشه براتون کیلیپ میفرستم ک شیائومی و مدیاتک خوب نیسن

Alireza + در تاریخ : 1400/6/11

مشخصه که سنت پایینه چون عموما بچه های سن پایین خیلی درگیر برند بازی و تعصب بیجا روی برند یا جنسی که دارن هستند، من بیش از سن شما فقط تجربه ی گوشی داشتم و دارم (اصلا شما که نوکیا ها با OS سیمبین رو بعید میدونم دیده باشی یا سونی اریکسون های جاوا) و اصلا این حرفای شما بابت مدیاتک و شیائومی و غیره رو قبول ندارم و بدون سند و مدرک هم هست و همون reviwer هایی هم که استناد میکنی هم هر چی ویدئو جدید دیدم خلاف نظر شما رو دارن.

Alireza + در تاریخ : 1400/6/11

دوربین ultra wide برای استفاده از حالت فوق عریض هستش که متاسفانه اصلا روی این گوشی کیفیت خوبی نداره و شدیدا نویزی و بی کیفیته مخصوصا اگر نور محیط مناسب نباشه تقریبا کارایی نداره.
البته چند روی پیش یک آپدیت برای بهبود دوربین و WiFi گوشی اومده باید تست کنم ببینم فرقی کرده دوربین یا نه ...

Abbas F در تاریخ : 1400/6/10

ژیروسکوپ فکر نکنم به درد شما بخوره چون ژیروسکوپ معمولا برای لرزشگیر فیلم و عکس استفاده میشه و برای بازی هایی مثل کالاف پابجی و ... استفاده میشه شما که نابینا هستین خیلی به کارتون نمیاد خیلی هم روی قیمت تاثیر نداره تاثیر خاصی کلا نداره

زهرا آیت . در تاریخ : 1400/6/10

فقط میمونه ژیروسکوپ
میشه دربارش توضیح بدین که برای کاربری مثل منم کاربرد داره آیا؟
و چقدر قیمت گوشی رو این سنسورها افزایش میده؟
من قطبنما رو دوست داشتم برای برنامه های قبله نما
که اونم هرچی پرسیدم متأسفانه میگن برای افراد نابینا مناسب نیست.
ولی در سایت فرادرس هم که پرسیدم میگن لزوما نباید حتما گوشی ژیروسکوپ داشته باشه که بشه از قبله نما استفاده کرد.
پس یعنی قبله نما فقط به شتابسنج و قطبنما نیاز داره؟
و علت اینکه قطبنما و ژیروسکوپ معمولا با هم در گوشیها هستند چیه؟
خب برای افرادی که قرار نیست از بازیها خصوصا بازیهای واقعیت افزوده استفاده کنه
و مثلا دوربین این گوشی که ois هم نداره
و برای افرادی که از gps در رانندگی استفاده نمیکنند
و نرم افزارهایی در گوشیشون نصب نمیکنن که مثلا تکان دادن گوشی کار خاصی انجام بده مثل تکان دادن برای undo کردن نوشته ها
یا سایلنت کردن و قفل کردن گوشی
دیگه فکر نکنم ژیروسکوپ کاربرد دیگه ای داشته باشه.
خب یعنی ژیروسکوپ عملا بودن و نبودنش برای من یکسان هستش؟
موضوع قبله نما چطوری میشه خصوصا من که میخوام آفلاین استفاده کنم.
و نمیدونم چرا میگن برای ما مناسب نیست.

زهرا آیت . در تاریخ : 1400/6/10

سلام.
خیلی ممنونم از راهنماییتون.
دقیقا به اینجور اطلاعات نیاز دارم.
خب پس حالت fun mode رو نداره درسته؟
و به جز این مورد بقیه امکانات مودهای دوربینش با a32 یکسانه؟
من که هرچی خوندم به نظرم یکسان بودن امکانات دوربین یعنی مودهای دوربین در قسمت more.
و دوربین اولترا واید هم کاربردش چیه؟
نوشته 115 درجه هست
ولی برای اکثر گوشیها نوشته 123 درجه تفاوتشون میشه بفرمایین چیه؟

زهرا آیت . در تاریخ : 1400/6/10

تشکر میکنم.
خدا خیرتون بده
واقعا لازم دارم اطلاعات دقیق درباره گوشیها داشته باشم!
فقط گزینه fun mode هستش که نداره درسته؟

Abbas F در تاریخ : 1400/6/10

اول اینو بگم ۱۴ سالمه هسااا😑🤣ولی اگر برای گیم مثل پابجی یا کالاف میخوای اصلاااا نخر مدیاتک همممش ضعیف میشه مدیاتک زیاد داشتم همش ضعیف شده ردمی نوت ۸ پرو داشتم ضعیف شد a10s داشتم بازم ضعیف شد اگرم برای استفاده معمولی میخوای رم ۶ بگیر اگر برای گیم میخوای a30s بگیر نسخه ۱۲۸ گیگ

زهرا آیت . در تاریخ : 1400/6/10

من که نابینا هستم نمیتونم خودم نظر بدم.
ولی خواهرم از گوشی grand prime pro راضی نیست و میگه بیشتر از ده پانزده دقیقه به گوشیش نگاه کنه تاری دید و سوزش چشم براش پیش میاد.
پس شاید اینم موضوع عمومیی نباشه و amoled به چشم یکی آسیب برسونه و اذیت کنه
برای یکی دیگه دقیقا برعکس فقط lcd خوب باشه!
راستی فیلتر نور آبی رو هم بهش گفتم رو گوشیش فعال کرده
و میگه مثلا فونت نوشته ها خودکار تغییر میکنه و اونقدر ریز میشه که راحت نمیتونه مطالب رو بخونه!

Abbas F در تاریخ : 1400/6/9

اول اینکه هرجی ک میگم تجربه دارم ک میگم
دومن برو کیلیپ های مهدی شجاری و بقیه اونایی ک گوشیو بررسی میکنن نکا کن تا بفهمی من خودم شیائومی داشتم بعصیاش عمر خوبی داشته بعضی هاش زود خراب شدن

Abbas F در تاریخ : 1400/6/8

😂😂اگر شما همه ی مقاله های سایتا رو میخونی نگفتن ک خرابی توی گوشی های شیائومی کاملا برطرف شده گفتن کمتر شده!ینی هنوز امکان خرابی داخلشون هس

Alireza + در تاریخ : 1400/6/8

بله شما درست میفرمائید برند سهم اول بازار موبایل دنیا عمر کمی داره و مردم دنیا این رو متوجه نشدند ولی شما بهش پی بردید.

زهرا آیت . در تاریخ : 1400/6/7

خواهرم که از گوشیش راضی نیست
و میگه بیشتر از ده 15 دقیقه نمیتونه به گوشیش نگاه کنه
و چشمش میسوزه و دیدش تار میشه و ...
گوشی اندروید قبلیش lg g2 بود از اون خیلی راضی بود. صفحه نمایشش هم lcd بود.

Abbas F در تاریخ : 1400/6/7

ن این طور نیس منم خواهرم grand prime pro داره ک اسم دیگشم j2pro هی اتفاقا صفحه نمایش سوپر امولد داره چشمم اصلا اذیت نمیکنه اگر هم بکنه فیلتر نور آبی داره تو رنج قیمتش ب نظر من رو دس نداره

Abbas F در تاریخ : 1400/6/7

کلا شیائومی عمر کمتری داره
آره ب استفاده هم ربط داره ولی اکر با سامسونگ داخل شارژ باری کنی مشکلی براش میش نمیاد چون معمولا شارژر ۱۵ واتی دارن ولی شیائومی معمولا ۳۳ استفاده کرده ک عمر باتری رو کم میکنه برای برد و ... خطر داره

Abbas F در تاریخ : 1400/6/7

شیائومی اصلاااا خوب نیس بعد ی مدت توی بازیا افت اف پی اس شدید داره هوش مصنوعیه فوق العاده ضعیف بعد ی مدت کیفیت دوربین هم افت میکنه من نوت ۹ پرو داشتم اصلاااا ب پای سامسونگ نمیرسه ولی ب نظر من ی گوشی دیگه بردار مدیاتک ها هرچی داشتم ضعیف شده بعد ۱ سال

Abbas F در تاریخ : 1400/6/7

در کل super amold بهتره چ از لحاظ پیکسلی و اذیت کردن چشم و‌‌‌... اینایی ک تو سایتا هس همش الکیه من خودم تجربه کردم برای همه ی کارا سوپر آمولد بهتره تراکم پیکسلی بهتری هم داره مثلا توی ips پیکسل ها رنگ رو فقد تغییر میدن ولی توی سوپر آمولد و امولد این جوری نیس توی سومر امولد و امولد پیکس ها هر رنگی رو ک بخوان میتونن ب احرا بزارن ک باعث میشه عکس واضح تر باشه فیلم واضح تر باشه و ... در کل میخوام بگم ک سومر امولد بهتره

Alireza + در تاریخ : 1400/6/7

بحث نرم افزاری که عموما اندروید شبیه هست.
از نظر بورد سوختن توی هر برندی هست همین سامسونگ هم هست و بسته به استفاده هم هست ، طرف توی شارژ اون هم مثلا 33 وات داره پابجی و فورتنایت بازی میکنه انتظار داره گوشی سالم بمونه! اصلا این بحث کیفیت که بحث پوچیه و از این دست موارد که طرف گوشیش خراب میشه توی هر برندی هست علی الخصوص همین سامسونگ ولی عموما ناشی از استفاده بد هست.
الان بازار اندروید دنیا دست شیائومی و سامسونگه و که دو برند اول هستند و تو همین ایران هم همین وضعیته.

Alireza + در تاریخ : 1400/6/7

اصلا ربطی به داخل و خارج خونه نداره در کل بهترین نوع نمایشگر، LED هستش و بحثی بهش وارد نیست (از هر نظر).

Abbas F در تاریخ : 1400/6/6

ربتی نداره من خیییییلی کم بازی میکردم شاید هفته ای ۱ ساعت ولی بازم ضعیف شد ریست فکتوری هم هرچی میزنم فایده نداره کلا از ریشه ضعیف شد ولی داداشم a02s داره ک تراشش اسنپدراگون هس تا الان یک زره ضعیف نشده گیم هم زیاد باهاش میره

زهرا آیت . در تاریخ : 1400/6/6

منظورتون اینه که lcd برای افرادی که در منزل یا محل کار از گوشی استفاده میکنن مناسبتره؟
LED هم برای افرادی که بیشتر وقتشون رو بیرون از خونه هستند و در مقابل نور خورشید هستند؟
خب یکی از دلایلی که سایتا میگن super amoled ظریف و نازکه
و خودمم همین حس رو داشتم و نتونستم باهاش کنار بیام
اینه که نوشته بود در صفحات super amoled و یا شایدم حتی خود amoled
(amoled رو دقیقا مطمئن نیستم)
اینه که تاچ و نمایشگر با هم ادغام شده و برای همین نازکتر و ظریفتره و کمک کرده گوشیها باریک و ظریف باشند.
خب یعنی برای کسی که با گوشیش فقط کتاب و مطلب میخونه هم باز super amoled بهتره؟!
یا برای این این همه طرفدار داره که خیلی از کاربران با گوشیشون بازی میکنن و فیلمبرداری full hd انجام میدن؟
خود شما که طرفدار lcd هستین،
(از این جهت میگم که تا حالا نخوندم گوشی super amoled داشته باشین)
با lcd تا حالا به مشکلی بر نخوردین؟

زهرا آیت . در تاریخ : 1400/6/6

گوشی شیائومی رو تا حالا با صفحه خوان هم استفاده کردین؟
یکی میگفت قدر سامسونگ رو بدون من شیائومی دارم اصلا برای افراد نابینا مناسب نیست.
یه نفر دیگه poco x3 داشت گفت بعد از دو ماه بردش سوخت بردم شرکت گارانتی کلا برام عوض کردن.
حالا نمیدونم برد رو عوض کردن یا خود گوشی رو!
نفر سوم هم یک لیستی از مشکلات شیائومی برام ایمیل کرده بود.
کلا به نظرم شیائومی ریسکه خصوصا برای من که تا حالا هم اندروید کار نکردم و همه کارام رو با لپتاپ فقط انجام دادم.
افراد نابینا معمولا اولش سامسونگ میگیرند
بعد که حرفه ای شدن سراغ گوشیهای دیگه ای مثل نوکیا یا شیائومی میرن.

زهرا آیت . در تاریخ : 1400/6/6

بازم خیلی ممنونم از راهنماییتون.
واقعا دوست دارم از تکنولوژی بدونم.
و هرچی مقاله و مطلب میخونم
بازم دنبال مطالعات بیشتر هستم.
"تا حالا شنیدین دوربین اصلی یه گوشی قابلیت ماکرو هم داشته باشه؟"
من از برنامه های صفحه خوان برای خوندن مطالب استفاده میکنم.
در برابر دوربین یک سری از گوشیها هم دوربین اصلی و هم اولترا واید
یک سری اعداد و ارقامی نوشته
و آخرین چیزی که برای بعضی دوربینها نوشته صفحه خوان اعلام میکنه ماکرو
برای همین گفتم حتما دوربین این گوشی هم باید امکان عکسبرداری ماکرو رو داشته باشه!
در همون سایت دیجیکالا بیان کرده بود با اینکه دوربین a50 لنز ماکروی جداگانه نداره،
ولی از قابلیت ماکرو به خوبی پشتیبانی میکنه!
اینم لینک مطلب در سایت دیجیکالا که نوشته بود تولید کنندگان گوشیهای هوشمند باید استفاده از دوربین ماکرو را متوقف کنند.
https://www.digikala.com/mag/stop-putting-macro-cameras-on-phones/
اینم علامتی که صفحه خوان برای من اعلام میکنه و به نظرم اومد که دوربین اولترا واید این گوشی
و هر دو دوربین اصلی و اولترا واید در گوشی m12 باید امکان ماکرو رو داشته باشند!
µm

زهرا آیت . در تاریخ : 1400/6/6

خواهش میکنم.
خیلی ممنونم و لطف میکنین جواب میدین.
من کلا به تکنولوژی خیلی علاقه دارم و مطالب و مقالات رو زیاد میخونم و کنجکاو هستم که با تکنولوژیها آشنا بشم.
خب مگه ممکنه کسی اجسام فلزی رو رو صفحه نمایش گوشیش بکشه؟
یعنی برای من که با گلس هم راحت نبودم
اگه گوشیم گوریلا گلس هم نداشته باشه مشکل خاصی پیش نمیاد؟
اصلا گوشیهای قدیمی که گوریلا گلس و گلسهای معمولی نداشتن و کسی قاب هم براشون تهیه نمیکرد چطوری اینقدر مقاوم و با دوام هستن؟
میخواستم یه راهی یاد بگیرم که با همین گوشیها بتونم بدون گلس و گوریلا گلس کار کنم و مشکلی برای گوشیم پیش نیاد.

زهرا آیت . در تاریخ : 1400/6/6

گوشی خودتون m11 هستش درسته؟
و یادمه در صفحه a11 پرسیدم
کاربران گفتند که گوشی اونها هم فیلتر نور آبی رو داره.
ممنونم از راهنماییتون. خوشحال میشم اطلاعاتم بیشتر بشه.
ولی گوشی grand prime pro
خواهرم میگفت باعث سوزش و تاری چشمش میشه و زمان خیلی کمی با گوشیش کار میکنه نهایتا ده دقیقه تا یک ربع.

زهرا آیت . در تاریخ : 1400/6/6

من که در کامنتهای این سایت خوندم
یکی نوشته بود من تبلت مدیا تک دارم از سال 2013 و مشکلی ندارم باهاش.

Alireza + در تاریخ : 1400/6/6

ربطی نداره این مورد نرم افزاریه و ناشی از نحوه ی استفاده و و موارد اینچنینی توی رام گوشی هست ، همون گوشی رو اپدیت کنید و فکتوری ریست کنید مثل روز اول میشه !

Matin R در تاریخ : 1400/6/6

خب سوپر آمولد یا همون اولد برای تمام کارا مناسبه و تاحالا ندیدم جایی LCD از اولد جلو بزنه
اتفاقا اولد به چشم کمتر فشار میاره ( لپ تاپ خودم ips هستش و این موضوع رو شخصا تجربه کردم) مصرف باتری کمتری داره فیلتر نور آبی داره که بازم باعث خستگی کمتر چشم میشه رنگ هارو شارپ تر نشون میده و کلا خیلی خیلی بهتر از LCD هستش
اون مقاله هم قطعا اشتباه نوشته بود چون اولد طی مطالعه طولانی مدت چشم رو کمتر اذیت میکنه علاوه بر اینا اولد زاویه دید بیشتری داره زیر نور آفتاب بهتر کار میکنه مثل آینه بازتاب کننده نور نیست و در کل بهتره

Matin R در تاریخ : 1400/6/6

خیر عزیز من گفتم تمام گوشی های سامسونگ نازک هستن و فقط سری ایکس کاور ضخیم هستن که کلا سری ایکس کاور وارد ایران نشده!!! به خواطر باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری این گوشی یه مقدار کلفت و ضخیمه ولی نه خیلی
تا حالا شنیدین دوربین اصلی یه گوشی قابلیت ماکرو هم داشته باشه؟ پاسخ : قطعا خیر
یه توضیحی میدم
یه چیزی تو دوربین داریم به اسم فاصله کانونی که تعریف های زیادی داره و میتونین تو گوگل سرچ کنین تا دقیق تر متوجه بشین
فاصله کانونی دوربین هرچی کمتر باشه زاویه دید بیشتری داره مثلا
فاصله کانونی دوربین های اولتراواید خیلی کمتر از دوربین های اصلی گوشی هاست برای همین زاویه دید بیشتری دارن
همینطور دوربین های تله فوتو فاصله کانونی بیشتری نسبت به دوربین های واید دارن برای همین زاویه دیدشون کمتر میشه که با یک سری دستکاری این زاویه دید کمتر تبدیل به زوم نوری یا همون اپتیکال میشه
دوربین های ماکرو هم زاویه دید خیلی زیادی دارن ولی فاصله کانونی اینقدر کمه که در واقعیت نمیتونه بیشتر از یه مقداری فوکوس کنه و فقط تو فواصل نزدیک ( بسته به نوع دوربین از ۲ تا ۶ سانتی متری) عکس های واضحی میگیره (اگه دقت کرده باشین متوجه شدین که دوربین اولتراواید هم نمیتونه رو مناظری که با ما فاصله نسبتا زیادی دارن خوب فوکوس کنه و گاها تصاویری که با دوربین اولتراواید می اندازیم و سوژه ها دور از ما هستن تار میشن که به دلیل کم بودن فاصله کانونی در دوربین های اولتراوایده!!!!)
و به علت بیش از حد واید بودن و تار شدن جزئیات کناری در عکس ماکرو ، به صورت نرم افزاری کناره های تصویر رو برش میزنن تا فقط مرکز تصویر بمونه که به نسبت واضح تره
این میشه فلسفه دوربین های ماکرو
از نظر فاصله کانونی دوربین های ماکرو به اولتراواید ها نزدیک ترن و برای همین سامسونگ توانسته که لنز اولتراوایدی برای s21 ultra بسازه که باهاش بشه تصاویر ماکرو هم گرفت
به غیر از s21 ultra هیچ گوشی دیگه ای از هیچ برندی توانایی انجام همچین کاری رو نداره
جواب سوال شما: خیر نه با دوربین اصلیش میشه تصاویر ماکرو گرفت نه با اولتراوایدش
دیجی کالا تمام مقاله هاشو از سایت های مثل فون ادرنا و غیره ترجمه میکنه ولی متاسفانه یه چیزایی بهش کم و زیاد میکنن که کاملا نشون میده یه فن هواوی یا شیائومی این متنو ترجمه کرده( چند باری خودم به سایت منبع سر زدم و متوجه این موضوع شدم)

Matin R در تاریخ : 1400/6/6

شرمنده من اطلاع نداشتم که شما نابینا هستین و با علم به این موضوع یکم اوضاع فرق میکنه
اگه دنبال گوشی ضخیم هستین به نظرم برین سراغ سری m که بخواطر باطری بزرگ تر ضخامت بیشتری دارن
گوریلاگلس ۳و۴و۵ برای جلوگیری از خط و خش ساخته شده یعنی اگه اجسام فلزی رو صفحه این گوشی ها بکشید، برای صفحه اتفاقی نمی‌افتد و دچار خط و خش نمی‌شود
راستش نمیدونم راهی وجود داره که بودن گلس روی گوشی خط بیوفته

Abbas F در تاریخ : 1400/6/5

به نظر من ک مدیاتک نخرید بهتره من مدیاتک تا الان دوتا داشتم دوتاش ضعیف شده ردمی نوت ۸ پرو داشتم پابجی رو روی کیفیت hd اولاش میاورد ولی بعد ۱ سال روی smoth هم ب زور میاورد وقتی هن ک میاورد کلییی لگ و .... داشتم بعدش فروختم a10s خریدم چون شایعه شده بود شیامی ضعیف میشه بعد با a10s پابجی نصب کردم خیلی روون اجرا میکرد ولی تا الان ک ۹ ماهه گذشته تو استفاده معمولی هم لگ میزنه چه برسه بخوام بازی کنم سبک ترین بازی مثل کلش هم با لگ میاره

Alireza + در تاریخ : 1400/6/5

واقعیت من A32 رو ندیدم که بخوام مقایسه کنم ولی هر چیزی که دوربین این داره براتون نوشتم
شیائومی اون برند قدیم نیست هم از نظر کیفیت هم بازار و خدمات هم نرم افزار و سخت افزار ، همین که رتبه ی اول سامسونگ رو بعد از حدود 8 سال تو دنیا ازش گرفته گویای همه چیز هست ...

Alireza + در تاریخ : 1400/6/5

فرق LED با LCD زمین تا آسمون هست... از دیدش زیر افتاب تا تاچ و کیفیت و زاویه دید و مصرف باتری و خیلی آیتم های دیگه ... تقریبا میشه گفت کسی که گوشی صفحه LED داشته باشه اصلا نمیتونه دیگه گوشی LCD بخره ...

Alireza + در تاریخ : 1400/6/5

عملا نمیتونید سامسونگ بخرید چون همین گوشی هم شماریشون رو داره... مثلا samsung free
گوشی ای که هیچی پیش فرض توش نباشه تولید نشده ولی شیائومی های جدید (با MIUI 12.5) بین همه ی برندها، کمترین میزان برنامه های پیش فرض رو دارن، بنظرم به Redmi 10 و Redmi Note 10 نگاه بندازید. من خودم Redmi Note 10 رو هم دارم و در مجموع بیشتر از اون راضی هستم تا A22 5G

زهرا آیت . در تاریخ : 1400/6/5

صفحه نمایشش که عالیه full hd هم هست که شما میفرمایین صفحه رو خواناتر میکنه.
خب قبلا که super amoled نبود گوشیای قدیمی دو اینچی همه lcd بودن و کسی هم ناراضی نبود و گلایه ای هم نداشت.
جایی خونده بودم super amoled برای کسانی مناسبه که قصدشون بازی و دیدن عکس و فیلم با کیفیت بالا با گوشیه.
خب آیا همه فقط همین انتظار رو از گوشیشون دارند؟
مثلا نمیشه با گوشی مطالعه کرد؟ کتاب و مقاله خوند؟
نوشته بود برای افرادی که مطالعه اولویت اولشون هست lcd مناسبه.

زهرا آیت . در تاریخ : 1400/6/5

شما فرمودین:
"علت بی پاسخ موندن سوالای شما این بوده که واقعا خارج از منطق من و خیلیای دیگه بوده و تقریبا ۹۹ درصد افراد خلاف عقاید شما رو دارن و دیسلایک میدن."
خب یعنی نباید یک نفرد نیازش و خواسته هاش و علایقش و اولویتهاش با بقیه متفاوت باشه؟
نباید کسی که با دیگران فرق داره از دیگران کمک بگیره و منتظر پاسخ بمونه؟
آیا باید همه مثل هم فکر کنن و هرکس مثل اونها فکر نمیکرد و سعی کنند که عقایدش رو تغییر بدند یا دیسلایک کنن و نا امید بشه از تصمیمش برای خرید گوشی؟

زهرا آیت . در تاریخ : 1400/6/5

راستی از اون برنامه هایی که باهاشون مخالفم چطور؟
در این گوشی نیست که بتونم با خیال راحت بگیرم؟
bixby home, briefing, samsung free, google discover, samsung daily
و کلا برنامه های موسیقی و فیلم و بازیهای بیگانه که میدونین چقدر باهاش مخالف هستم.

زهرا آیت . در تاریخ : 1400/6/5

نیازهام رو که همه جا نوشتم و دیگه شما خودتون میدونین چیا هستند.
اتفاقا موبایلهای مختلف و کامنتهاشون رو هم زیاد میخونم راستش.
ولی خیلیا میگن شیائومی برای افراد نابینا مناسب نیست.
و من که کیبورد گوگل رو هم دوست ندارم
و کیبورد دو ضربه ای سامسونگ رو میخوام
فکر نکنم انتخاب دیگه ای جز سامسونگ داشته باشم و حتی بهشون فکر هم نکردم!
و البته معایب گوشیهای شیائومی رو هم که شما بارها بهش اشاره فرمودین و دوستمم تو خانوادشون داشتن سریع خراب شد و اصلا راضی نبود.

زهرا آیت . در تاریخ : 1400/6/5

تشکر میکنم خیلی عالی بود خدا خیرتون بده خیلی جامع و کامل پاسخ دادین.
خب حالت شب اگه داشته باشه که خیلی عالیه
پس فکر کنم امکانات نرم افزاریش با دوربین a32 یکسان باشه درسته؟
قابلیت ois هم که نداره مشکلی پیش نمیاد؟
و آیا دوربین اصلی یا اولترا وایدش قابلیت ماکرو هم داره؟
حداقل برای عکس گرفتن از نوشته های ریز و تبدیلشون به متن به کارم میاد.
اگه نابینا نبودم که عکس گرفتن از گلها رو هم دوست دارم واقعا!

زهرا آیت . در تاریخ : 1400/6/5

شما فرمودین:
"این گوشی حالت گوشی گیمینگ داره)
جنس بدنه تمام گوشی های سامسونگ ظریف و نازکه ( بجز سری ایکس کاور )."
منظورتون اینه که این گوشی کلفت و ضخیمه همونی که من میخوام؟
من که گفتم طرفدار گوشی نازک نیستم!
یعنی مثل گوشی ایکس کاور هستش این گوشی؟
و اینکه آیا دوربین اصلیش ماکرو هم داره؟
دوربین اولترا وایدش چطور؟
برای عکس گرفتن از نوشته های ریز و تبدیلشون به متن حداقل به کارم میاد.
و مقاله دیجیکالا هم از خود سایت نبود.
از مقالات سایتای خارجی ترجمه کرده بودن!
مقاله درباره اضافی بودن دوربین ماکرو منظورمه.
و اگه راهی هست که از gorilla glass بینیاز بشم و بدون گلس گذاشتن برای گوشیم مشکلی پیش نیاد
و این گوشی هم کلفت و ضخیم باشه
سخت افزارش رو که در سایت خوندم عالیه برای من.

زهرا آیت . در تاریخ : 1400/6/5

خب من که رادیو برام مهمه
طرفدار هوش مصنوعی و پردازنده مدیا هستم
از صفحات super amoled خوشم نمیاد
و شنیدم برای افراد نابینا بهترین گوشی سامسونگه
و منم نتونستم با مثلا گوگل کیبورد و اینا کنار بیام باید چی کار کنم به نظرتون؟
یعنی اصلا نباید گوشی هوشمند بگیرم؟
خب نیازها و ملاکها برای افراد یکسان نیست.
اتفاقا من یک گوشی کلفت و ضخیم و مقاوم دوست دارم مثل گوشیهای نوکیای قدیمی.
خب من که هنوز اندروید تو تمام عمرم استفاده نکردم
و اهل گلس و قاب و اینا هم نیستم و اصلا باهاش راحت نبودم
خواهشا یک چیزی معرفی بفرمایین که همه جوره برای من مناسب باشه.
من خودم به نظرم میاد این گوشی از همه نظر برای من مناسب باشه.
فکر نمیکنم گوشی بهتری در این رنج قیمت از این پیدا کنم.
مگه اینکه بازم صبر کنم گوشیای 2022 به بازار عرضه بشن شاید اونا از این بهتر باشن!
یعنی به نظرتون دستیار صوتی برای افراد نابینا هم هیچ کاربردی نداره؟
من خیلی از نابینایان رو میشناسم که گوگل کیبورد استفاده میکنن و تایپ صوتی انجام میدن.
خب با نیاز من و شرایط من راهنمایی بفرمایین نه چیزی که بقیه کاربران نیاز دارن و بهش اهمیت میدن!!
من که اهل گلس نیستم
و میفرمایین گوریلا گلس دو سه چهار پنج
فقط جلوی خط و خش رو میگیرن
خب اصلا چرا باید گوشی خط و خش داشته باشه؟
من که تا حالا اندروید استفاده نکردم و نیازهام و سلایقم با بقیه فرق داره تکلیفم چیه؟
این رو هم بگم که بین افراد نابینا هم کسی رو سراغ ندارم که عقایدش و سلایقش مثل من باشه و سه سال وقت بذاره برای انتخاب گوشی و صدها مقاله و مطلب و هزاران کامنت بخونه و بنویسه و جواب بده و ...
اینا فقط در من هست یک وقت کسی پیش خودش فکر نکنه همه افراد نابینا مثل من هستن!
افراد نابینا سالهاست گوشی اندروید دارند
ولی من همچنان دارم از گوشی نوکیای 61 20 استفاده میکنم!
راهی نداره که گوشی بدون گلس خط و خش نیفته فکر نکنم پولم به a32 برسه

Matin R در تاریخ : 1400/6/4

من به نظرم ردمی نوت ۱۰ گوشی مناسبی نیست . موبایلی که با کمی فشار توسط یه دانش آموز محصل دوره ابتدایی از وسط به دو نیم تبدیل میشه قطعا جالب نیست
M21 گزینه مناسب تریه که هم صفحه اولد داره هم گوریلا ۳ داره
با کمی هزینه بیشتر هم میتونین a32 رو خرید کنین که گوریلاگلس ۵ داره

Matin R در تاریخ : 1400/6/4

دوباره از پایین شروع میکنم جواب سوالاتتون رو میدم
من که به شخصه مقاله های دیجی کالا برام اهمیت نداره چون تو اکثرشون طرفداری برند های چینی مثل هواوی شیائومی و وان پلاس رو میکردن
سنسور عمق میدان خیلی مهمه به شرطی که خود گوشی دوربین توانا و پردازش خوبی داشته باشه و برای همچین پایین رده هایی اهمیت نداره
"جالبه نوشته بود حتی دوربین اصلی و اولترا واید هم قابلیت ماکرو دارند درست متوجه شدم آیا؟!
به نظرم میاد شما هم فرمودین با دوربین اولترا واید تصاویر ماکرو هم میشه گرفت. درسته؟"
این دو خط از فرمایش شما کاملا غلط هستش . کی گفته دوربین اصلی توانایی ماکرو داره؟ من عرض کردم لنزی که سامسونگ برای دوربین اولتراواید s21 Ultra ساخته قابلیت ماکرو داره نه همه لنز ها .....
آپشن رادیو هم برای همه بیکاربرده و برای من بود و نبودش اصلا اهمیتی نداره
دستیار های صوتی گوگل تو اندروید واقعا بیکاربردن و توانایی انجام هیچ کار مفیدی ندارن
خود سامسونگ یه دستیار صوتی به نام بیکسبی ساخته که فقط توانایی باز کردن و بستن برنامه هارو داره و من به شخصه تاحالا ازش استفاده نکردم
شما پرسیدین "خب من که متوجه نمیشم چرا اکثر کاربران طرفدار اسنپ هستند."
تراشه های کوالکام طی دراز مدت افت عملکرد پایین تری نسبت به مدیاتک ها دارن اگزینوس ها انحصاری هستن و عرضه مستقیم ندارن
میشه گفت بیشتر افراد از خرید گوشی هایی با تراشه های مدیاتک دوری میکنن
A12 رو برای یکی از اقوام خریدم و یکی دو روز دست من بود هنگام تماس هیچ مشکلی نداره و به نسبت قیمتش گوشی جذابیه
خیر این گوشی گوریلا گلس نداره
با جسم های سخت تر از درجه ۳ خط میافته پس پیشنهاد میشه حتما گلس بیاندازین
خیر گوریلا گلس ۲و۳و۴و۵ فقط برای جلوگیری از خط و خش ساخته شدن (گوریلا ۵ تا حد بسیار کمی در برابر ضربه مقاومه ولی در اصل برای خط و خش ساخته شده) و فقط گوریلاگلس ۶ و ویکتوس از ضربه حفاظت میکنن
منم به نظرم سامسونگ باید تو همه گوشی هاش اسنپدراگون ۸۸۸ یا حداقل ۸۶۵ میذاشت🙃
این گوشی از همه جاش مخصوصا دوربین و صفحه نمایشش زده شده تا بتونه چیپست با مودم 5G داخلش بذاره بعد شما انتظار گوریلاگلس ۵ دارین ( یکی از علت هائی که این گوشی رو به افراد عادی پیشنهاد نمیکنم همینه..... این گوشی حالت گوشی گیمینگ داره)
جنس بدنه تمام گوشی های سامسونگ ظریف و نازکه ( بجز سری ایکس کاور )
از این گوشی انتظار دوربین فوق العاده هم نداشته باشین

Alireza + در تاریخ : 1400/6/4

دوربین اصلی کیفیت بسیار خوبی داره حتی تو شب عکس های نسبتا خوبی میگیره ، فیلمبرداری هم کیفیت بسیار خوبی داره و video stabilization هم داره که مخصوصا برای افراد مسن تر واقعا کاربردیه، قابلیت فیلمبرداری 2K هم داره. همینطور مودهای زیادی داره مثل پرو ، پرتریت ، هایپرلپس ، اسلوموشن ، حالت شب ، پانوراما و غذا ) لنز فوق عریض ultra wide هم داره که خیلی کاربردیه.

Alireza + در تاریخ : 1400/6/4

خب گوشی ای که گوریلا گلس داره خرید کنید مثلا این رنج Xiaomi Redmi Note 10 !
بهتره که اول انتظاراتتون رو مد نظر قرار بگیرید بعد خود به خود به گوشی مد نظر توی رنج قیمتی مد نظر میرسید نه اینکه کلا یک رنج گسترده از موبایل ها رو بررسی کنید که 90 درصدشون به نیاز های شما پاسخ نمیدن...

زهرا آیت . در تاریخ : 1400/6/3

ممنون میشم یکی در تنظیمات دوربین این گوشی
گزینه های more رو هم اینجا برای من پیست کنه ببینم دوربینش چه امکاناتی داره.

زهرا آیت . در تاریخ : 1400/6/3

میشه یکی راهنمایی کنه آیا این گوشی gorilla glass داره؟
اگه داره ورژن چنده؟ تو سایت ننوشته چیزی.
و اگه هم نداره برای من که با گلس های معمولی کنار نیومدم و نمیخوام گلس بگیرم مشکلی پیش نمیاد؟
یعنی اصلا کاربرد گوریلا گلس فقط برای اینه که اگه گوشی ضربه بخوره صفحش نشکنه؟
یا اینکه کاربرد دیگه ای هم داره؟
به نظرم سامسونگ باید تو تمام گوشیهاش gorilla glass پنج یا حداقل سه میذاشت.
صفحه نمایش این گوشی و جنس بدنه ظریف و نازک نیست؟
برای من که گوشی ضخیم و با عرض زیاد دوست دارم هم مناسبه؟

زهرا آیت . در تاریخ : 1400/6/3

خب a12 سنسور مجاورت نداره. یعنی از نوع مجازی هم نداره؟
شما که باهاش کار کردین وقتی تماس بگیریم صفحه خاموش نمیشه؟
اگه اینطوریه چه راهکاری رو جایگزینش کردن؟
راستی دوام و کیفیت پردازندش چطوره؟
در کامنتهای a22 4g این کامنت رو خونده بودم که قسمت مورد نظرم رو براتون میفرستم.

sadegh s - در تاریخ : 1400/5/29
» در پاسخ به نظر ابوالفضل ح به تاریخ 1400/5/29 (برای نمایش نظر کلیک کنید...)
"اون سنسور مجاورت به خاطر کاهش هزینه حذف شده درست، ولی هیچ مشکلی موقع تماس نداره، هر راهکاری رو جایگزینش کردن، دمشون گرم، کارش رو درست داره انجام میده
جهت اطلاع، a52,a72 ,s20 fe هم گوشی های بشدت گرونتری هستن که اونا هم سنسور رو ندارن، ولی از همین شیوه سنسور مجازی استفاده میکنن."

ایلیا س در تاریخ : 1400/6/3

سلام خدمت دوستان عزیز
من قبلا رسمی نوت ۸ داستم اما الان تقریبا یک ماهه که من این گوشی رو خریدم و بین این دو تا گوشی مقایسه ای انجام بدم که همش تجربه شده و به اعداد و ارقام هم کاری ندارم.

اول از صفحه نمایش شروع نی کنم که صد در صد کیفیت صفحه های سام خیلی خیلی بیشتر از شیا هستش و این ب یک بار دیدن کاملا معلوم میشه و ۹۰ هرتزی بودن هم که جای خود داره

از نظر باتری تقریبا مساوی عمل می کنند اما اینم بگم‌که من از حالت ۹۰ هرتز استفاده می کنم و در استفاده متوسط رو به سنگین از صبح تا شب استفاده می کنم تما شب به شارژ می زنم
اینم یاد آور بشم که این گوشی گزینه ای داره که میشه فست شارژ رو خاموش کرد

از نظر سخت افزار واقعا فوق العاده هستش، من با گوشی قبلی در نیم ساعت بازی گوشی به شدت داغ می کرد اما این گوشی از داغ نمی کنه و در بازی طولانی مدت فقط گرم میشه برای همین عملکرد سخت افزاری سام خیلی بهتره

از لحاظ رابط کاربری هم باز برنده سام هستش رابط کاربری روون خوبی داره اما وقتی با شیا کار می کنی انگاری گوشی زور میکشه تا اسکرول کنه

اما دوربین که واقعا سلفی این گوشی نا امیدتون می کنه ، دوربین سلفی لین گوشی فقط در شرایط نوری مناسب میتونه عکس های خوبی ثبت کنه اگه یکم تاریک بشه عکس ها پیکسلی میشن و دوربین اصلی هم عکس های خوبی میگیره اما اغراق رنگ زیادی می کنه ، در عوض دوربین های شیا هم سلفی و هم اصلی هر دو عالی بودن

این نکته رو هم بگم که میکروفون شیا خیلی ضعیف هستش اونم همه مدل هاش اینطوریه در صدا های بالا خیلی نویز داره و همش خش خش می کنه اما سامسونگ اصلا اینطوری نیست ، من خودم این موضوع رو کاملا دیدم چون وقتی فیلم عروسی با گوشی ضبط می کردیم اونایی که گوشی شیا داشتن اصلا صدا واضح نبود اما سام با کیفیت

و در آخر آپدیت های سام واقعا معرکس ، شیا خیلی باگ داره و دیر به دیر آپدیت میده اما سام پشتیبانی خوبی داره

ممنون که تا اینجا همراه بودین

Alireza + در تاریخ : 1400/6/2

چون A12 حتی سنسور مجاورت هم نداره و توی قیمتی که داره فروش میره گوشی های بهتر حتی از خود سامسونگ وجود داره ولی زمان A10s دست کم سامسونگ توی برند خودش گوشی بهتر تو اون رنج نداشت. نگفتم A10s خوبه یا بده بلکه صرفا گفتم عملکردش رو پردازندش حفظ کرده و با دوام بوده.

زهرا آیت . در تاریخ : 1400/6/2

خب من که متوجه نمیشم چرا اکثر کاربران طرفدار اسنپ هستند.
طی مطالعاتی که داشتم چند مزیت داره نسبت به بقیه چیپستها
ولی من که مدیا رو دوست دارم سراغ اسنپ نمیرم.
حالا این موضوع به کنار،
فرمودین a12 خوب نیست ولی a10s عملکردش رو حفظ کرده و مشکلی پیدا نکرده.
میشه بفرمایین چرا؟
با اینکه a12 هم رم بیشتری داره هم حافظه داخلی بیشتر هم دوربینهای بیشتر هم اندروید بالاتر
و هم (روی کاغذ از نظر حداقل فرکانس)
helio p35 از helio p22 بهتره.
و در سایت techcenturion امتیاز helio p22 69 هست
ولی امتیاز helio p35 هشتاد بود یا 81 دقیق خاطرم نیست بین این دو عدد کدومش هست.

زهرا آیت . در تاریخ : 1400/6/2

بله من نگفتم چیپستهای دیگه و گوشیهای دیگه این کارهایی مثل دستیار صوتی و تشخیص متن و صدا و ...
رو ندارن.
منتها وقتی پردازنده یا گرافیک از هوش مصنوعی پشتیبانی کنه
یا گوشیها apu جداگانه داشته باشند
سازندگان نرم افزارها میتونن این قابلیتها رو طوری بنویسند که بدون نیاز به اینترنت هم انجام بشه.
دهها کامنت در این مورد در صفحات مختلف نوشتم
که کلا منظورم بطور خلاصه همین کامنت الآنم هست.

مرتضی م در تاریخ : 1400/6/1

ببینید این کارایی که شما می گید رو هر گوشی هوشمندی الآن انجام میده و هیچ ربطی به این که پردازنده اش ساخت مدیاتک یا کوالکام باشه نداره. تا جایی که من می دونم گوشی های گوگل پیکسل و آیفون به خاطر دستیارای صوتی شون واسه افراد نابینا مناسب ترن، آیفون حتی یه سنسور تشخیص فاصله هم داره. راجع به ترجمه و تبدیل نوشتار به گفتار هم همینطور که گفتم هیچ ربطی به نوع پردازنده نداره و به نرم افزاری که شما استفاده می کنید بستگی داره، هر چند هیچ کدوم از نرم افزار هایی که من می شناسم اینقدر خوب نیستن که ترجمه روان انجام بدن (به فارسی) مگه اینکه متن خیلی ساده باشه.

زهرا آیت . در تاریخ : 1400/6/1

خیلی ممنونم که خیالم رو راحت کردین که دوربین مایکروی دو مگا پیکسلی کاربرد چندانی نداره و نبودنش مشکلی ایجاد نمیکنه.
خب راستش تا حالا دقت نکرده بودم که پرچمدارها دوربین ماکرو ندارند و کمتر پیش میاد مشخصات گوشیهای پرچمدار رو دقیق بخونم!
فکر میکردم دوربین ماکرو خیلی کاربردیه و برای عکس گرفتن از نوشته ها مناسبه.
راستش تو سایت دیجیکالا خونده بودم که شرکتها باید استفاده از دوربین ماکرو رو متوقف کنند و این ترفند تبلیغاتیه و برای بازار یابیه که مثلا بگن (گوشی ما شش دوربین داره)
و ثابت کرده بود که دوربین اصلی و اولترا واید و telephoto کاربردی هستند
و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی هست وضوح و کیفیت بالایی نداره و نیاز هم نیست که حسگر عمق جداگانه هم کاربردی نداره.
جالبه نوشته بود حتی دوربین اصلی و اولترا واید هم قابلیت ماکرو دارند درست متوجه شدم آیا؟!
به نظرم میاد شما هم فرمودین با دوربین اولترا واید تصاویر ماکرو هم میشه گرفت. درسته؟
پس یعنی واقعا سخت افزار این گوشی بیسته و برای من انگاری ساختنش!
فقط خدا کنه بتونم با گوشی لمسی کنار بیام، اونقدر که همش دارم با لپتاپ کار میکنم، هنوز ترس نداشتن کیبورد فیزیکی برام برطرف نشده.
راستی oTg هم پشتیبانی میکنه که بشه بهش کیبورد متصل کرد؟
و اینکه رادیو قابلیت recording هم داره؟
نمیدونم چرا برای بعضی گوشیها مینویسن
radio fm
اما برای بعضی مینویسن
radio fm, recording.
در حالی که کاربرانی که برای رادیو گوشیشون کلمه recording نوشته نشده هم اعلام میکنند که گوشیشون قابلیت ضبط برنامه های رادیویی رو هم داره!

Alireza + در تاریخ : 1400/6/1

اتفاقا همون A10s هنوز که هنوزه مثل روز اوله تازه مدل انچنان قوی پردازنده و چیپست مدیاتک هم روی اون گوشی نبوده ولی عملکردش رو حفظ کرده ولی اگر بحث مقایسه باشه که اسنپدراگون شرکتِ کوالکام امریکا، با کیفیت ترین و با دوام ترین و بهترین کارائی رو ارائه میده ولی این به این معنی نیست که بقیه بد باشن بلکه مدیاتک هم سایه به سایه اون حرکت میکنه و یکجورایی تقریبا مثل مقایسه بنز و BMWست! مخصوصا که چندسال اخیر مدیاتک فوق العاده رشد داشته.

زهرا آیت . در تاریخ : 1400/6/1

بله دقیقا هوش مصنوعی قابلیت مفید و کاربردی هست حداقل برای نیاز و توقعات من.
و من نگفتم اگزینوس هوش مصنوعی نداره اتفاقا اگزینوس هم دوست دارم و a21s خریدم.
برای اینکه هوش مصنوعی نداره خواستم بفروشم و این گوشی رو بگیرم که سخت افزارش واقعا عالی و بیسته و پردازندش نمره خیلی بالایی گرفته (امتیاز 131 در سایت techcenturion) و برای هر نوع کاربریی از کارای روزمره تا کارای سنگین مناسبه.
و خب من هوش مصنوعی رو میخواستم یکی از مزایاش اینه که بتونم تایپ صوتی رو آفلاین انجام بدم و از یک فردی که فوق دکترای هوش مصنوعی میخونن پرسیدم گفتند تشخیص گفتار از قابلیتهای هوش مصنوعیه
اگه میخواین آفلاین کار کنین گوشی باید هوش مصنوعی داشته باشه.
اتفاقا خودم دوست داشتم a10s بگیرم و رم و حافظه و اندرویدش و دوربینش پایینه وگرنه حتما میگرفتم!

زهرا آیت . در تاریخ : 1400/6/1

ولی درباره هوش مصنوعی
باور کنین با یک نفر تماس داشتم که فوق دکترا میخونن در سوئیس هستند و ایشون هم از مزایای هوش مصنوعی برام گفتن
و توضیح دادن که اگه میخوام مرتب برای انجام کارام از اینترنت استفاده نکنم،
(برای من که دوست دارم سیستم عامل رو آفلاین استفاده کنم)
خب هوش مصنوعی واقعا واجبه.
من برای مترجم و تبدیل متن به گفتار و گفتار به متن میخوام.
(مثلا اینکه بتونم از موتورهای صوتی با کیفیت بالا استفاده کنم.
و اینکه بتونم آفلاین تایپ صوتی انجام بدم).
همینطور مترجم آفلاین میخوام.
و اینکه بتونم از یک کتابی عکس بگیرم و اون رو به متن قابل ویرایش تبدیل کنم.
و اینکه عکسنوشته ها رو به متن تبدیل کنم.
نمیدونم برای من که نابینا هستم (و حتی اگه نابینا هم نبودم)
هم این قابلیتها خیلی مهمه.
من که قرار نیست با گوشیم بازی کنم.
بیشترین کاربرد گوشی برای من همین هایی هست که عرض کردم.

زهرا آیت . در تاریخ : 1400/6/1

خب من واقعا هوش مصنوعی رو نیاز دارم.
یادمه زمانی که خیلیا از مدیا بد میگفتن شما بهم توصیه فرمودین a10s بگیرم که برای من مناسبه.
و اون موقع اصلا با هوش مصنوعی آشنا نبودم متوجه فرمایشتون نشده بودم.
ولی الآن که درباره پردازنده های مدیا تحقیق کردم پی بردم که هوش مصنوعی داره.
باور کنین با یک نفر تماس داشتم که فوق دکترا میخونن در سوئیس هستند و ایشون هم از مزایای هوش مصنوعی برام گفتن
و توضیح دادن که اگه میخوام مرتب برای انجام کارام از اینترنت استفاده نکنم،
(برای من که دوست دارم سیستم عامل رو آفلاین استفاده کنم)
خب هوش مصنوعی واقعا واجبه.
ولی هر کاری کنم نمیتونم به اسنپ حس خوبی داشته باشم وقتی میدونم مال آمریکاست و با اسرائیل همکاری داره.
خب بله اندروید هم همینه و اینترنت هم همینه.
ولی اندروید و اینترنت و ویندوز جایگزینی ندارن.
(جایگزین اندروید میشه اپل که واقعا محدوده و به من مجانی هم کسی بده به هیچ عنوان نمیتونم با محدودیتهاش کنار بیام و اصلا استفادش نمیکنم)
و خب بالاخره هر کسی عقاید و سلایق خودشو داره.
یکی گوشی میخره برای بازی.
یکی میخره برای شبکه های اجتماعی تلگرام واتساپ اینستاگرام فیسبوک که من به هیچ کدومشون اعتماد ندارم و نمیخوام استفاده کنم.
اهل بازی هم که نیستم و اصلا فکر نمیکنم این بازیها حتی برای یک نابینا (در صورت تمایل به انجام بازی) مناسبسازی شده باشه.

زهرا آیت . در تاریخ : 1400/6/1

خب اتفاقا این گوشی سخت افزارش حرف نداره و واقعا تشخیص اونهایی که راهنماییم کردند کاملا درست بوده.
و حس میکنم این گوشی رو (از نظر سخت افزاری) برای من ساختن.
اندروید که طبق مطالعاتی که در اینترنت داشتم بهترین ورژن برای من اندروید دوازده هست.
ولی بله اکثر برنامه های گوگل رو اصلا قبول ندارم و استفاده هم نمیکنم.
نمونش مرورگر کروم هست که پر طرفدارترین مرورگره ولی من تحت هیچ شرایطی قبولش ندارم و استفادش نمیکنم و به نظرم بدترین مرورگر هستش!
خب فروشگاه گوگل هم اصلا با سلیقه من جور نیست و مناسب من نیست.
و کسی با من مشورت نکرده بگه تو چی دوست داری ما همینطوری درست کنیم که!
چرا باید ازش استفاده کنم؟

Matin R در تاریخ : 1400/6/1

سلام بر شما دوست عزیز
علت بی پاسخ موندن سوالای شما این بوده که واقعا خارج از منطق من و خیلیای دیگه بوده و تقریبا ۹۹ درصد افراد خلاف عقاید شما رو دارن و دیسلایک میدن
از اون پایین شروع میکنم به خیلی کوتاه و ساده به سوالاتتون پاسخ میدم
تکنولوژی‌ 5g جدید ترین تکنولوژی اینترنت همراهه و میتونین خاموشش کنین و بذارید رو همون 4g قبلی
FHD بودن یعنی میزان تراکم پیکسل های صفحه نمایش بیشتر میشه و صفحه خوانا تر میشه
۹۰ هرتز بودن صفحه یعنی اینکه صفحه این گوشی توانایی دارد در یک ثانیه ۹۰ بار تغییر کند و حس میکنین که صفحه روون تر شده
۹۰ هرتز بودن هیچ ربطی به واتساپ و فیسبوک و اینستا نداره و معمولا تو گیم رفرش ریت رو بالاتر میبرن
دوربین ماکرو برای عکس برداری از تصاویر نزدیک استفاده میشه و تقریبا هیچ کاربردی نداره ( یه توضیح مختصر راجع به ماکرو میدم)
لنز های ماکرو ۲ مگاپیکسلی برای عکس برداری از فاصله ی ۴ سانتی متری مناسبه.
لنز های ماکرو ۵ مگاپیکسلی برای عکس برداری از فاصله ی ۲ تا ۵ سانتی متری مناسبه .
دوربین اصلی هم از فاصله ۱۰ سانتی متری سوژه به بعد توانایی عکس برداری و فیلم برداری واضح رو داره پس در هر صورت ( حتی بهترین حالت )یه نقطه کور بین فاصله ۵ تا ۱۰ سانتی متری وجود داره که باعث میشه دوربین های ماکرو نتونن همه فاصله هارو پوشش بدن . علاوه بر اون با دوربین ماکرو نمیشه فیلمبرداری کرد
اگه دقت کنین هیچ پرچمداری دوربین ماکرو نداره
سامسونگ تو پرچمدار s21 ultra از دوربین اولتراواید جدیداستفاده کرد که فوکوس خودکار هم داره . به این شکل که این دوربین با زاویه فوق عریض میتونه تا ۳ سانتی متری سوژه بره و عکس های واضحی بگیره. دقت کنین که رزولوشن عکس های گرفته شده با این دوربین ۱۲ هستش که باعث میشه از لنز های ۵ مگاپیکسلی هم واضح تر باشه . و همچنین چون دوربین اولتراوایده توانایی فیلم برداری ماکرو هم داره. این یه ترکیب کامل برای دوربین ماکروئه
میشه نتیجه گرفت که نبود دوربین ماکرو تو پایین رده ها و میان رده ها عاقلانه تره
بله تفاوت ۷ نانومتر و ۱۲ نانومتر در مصرف باتری محسوسه ( گرچه مصرف باتری به عوامل متعددی بستگی داره)
چیزی به اسم هوش مصنوعی تو دنیای موبایل وجود نداره خیالتون راحت ( همش تظاهره )
اسپیکر استریو یعنی اگه هنگام پخش موزیک انگشتت رو رو بلندگوی گوشی بذاری صدا خفه نمیشه (سعی کردم ساده بگم)
تا حالا نشنیدم که تاچ اولد حساس تر از بقیه پنل ها باشه و فک نکنم حقیقت داشته باشه
نمایندگی ها چون به صورت رسمی سری m رو وارد نمیکنن این شایعات رو میگن و گرنه نگران نباش کیفیت بسیار عالی دارن ( کلا سامسونگ چیز بی کیفیت نمیزنه ) اکثر قطعات سری m هم با سری های دیگه فرق نمیکنه پس خیالتون از این بابت هم راحت

مرتضی م در تاریخ : 1400/5/31

از اینترنت هم استفاده نکن چون ایده اش رو‌ ارتش آمریکا داده ظاهرا، از اونجایی که گوگل هم یه شرکت آمریکایی هست شما نباید از سرویساش از جمله اندروید استفاده کنید دیگه، به نظرم این گوشی مناسب شما نیست.
موارد 401 تا 500 از مجموع 589 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا