نظر کاربران درباره گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A52

Galaxy A52 گلکسی آ 52

Samsung Galaxy A52 سامسونگ
ارزیابی کاربران: 7 از 10 (1176 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سامسونگ
» سامسونگ Galaxy C55
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2024
» سامسونگ Galaxy M55
» سامسونگ Galaxy M15
» سامسونگ Galaxy A55
» سامسونگ Galaxy A35
» سامسونگ Galaxy M14 4G
» سامسونگ Galaxy F15
» سامسونگ Galaxy S24
» سامسونگ Galaxy S24+
» سامسونگ Galaxy S24 Ultra
» سامسونگ Galaxy Tab Active5
» سامسونگ Galaxy Xcover7
» سامسونگ Galaxy A25
» سامسونگ Galaxy A15 5G
» سامسونگ Galaxy A15
» سامسونگ Galaxy M44
» سامسونگ Galaxy Tab A9+
» سامسونگ Galaxy Tab A9
» سامسونگ Galaxy S23 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE+
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE
» سامسونگ Galaxy A05s
» سامسونگ Galaxy A05
» سامسونگ Galaxy F34
» سامسونگ Galaxy Z Fold5
» سامسونگ Galaxy Z Flip5
» سامسونگ Galaxy Tab S9+
» سامسونگ Galaxy Tab S9
» سامسونگ Galaxy Tab S9 Ultra
» سامسونگ Galaxy Watch6 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch6
» سامسونگ Galaxy M34 5G
» سامسونگ Galaxy F54
» سامسونگ Galaxy A24 4G
» سامسونگ Galaxy F14
» سامسونگ Galaxy M54
» سامسونگ Galaxy A34
» سامسونگ Galaxy A54
» سامسونگ Galaxy M14
» سامسونگ Galaxy A14
» سامسونگ Galaxy S23 Ultra
» سامسونگ Galaxy S23+
» سامسونگ Galaxy S23
» سامسونگ Galaxy F04
» سامسونگ Galaxy A14 5G
» سامسونگ Galaxy M04
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2022
» سامسونگ Galaxy A04e
» سامسونگ Galaxy Tab Active4 Pro
» سامسونگ Galaxy A04
» سامسونگ Galaxy A04s
» سامسونگ Galaxy Watch5 Pro
» سامسونگ Galaxy Watch5
» سامسونگ Galaxy Z Flip4
» سامسونگ Galaxy Z Fold4
» سامسونگ Galaxy A23 5G
» سامسونگ Galaxy M13 4G
» سامسونگ Galaxy M13 5G
» سامسونگ Galaxy A13 (SM-A137)
» سامسونگ Galaxy F13
» سامسونگ Galaxy M13
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2022
» سامسونگ Galaxy S20 FE 2022
» سامسونگ Galaxy M53
» سامسونگ Galaxy A33 5G
» سامسونگ Galaxy F23
» سامسونگ Galaxy M33
» سامسونگ Galaxy M23
» سامسونگ Galaxy A13
» سامسونگ Galaxy A23
» سامسونگ Galaxy A53 5G
» سامسونگ Galaxy A73 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S8
» سامسونگ Galaxy Tab S8+
» سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22+ 5G
» سامسونگ Galaxy S22 5G
» سامسونگ Galaxy S21 FE 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A8 10.5 2021
» سامسونگ Galaxy A13 5G
» سامسونگ Galaxy A03
» سامسونگ Galaxy A03 Core
» سامسونگ Galaxy F42 5G
» سامسونگ Galaxy M52 5G
» سامسونگ Galaxy M22
» سامسونگ Galaxy M32 5G
» سامسونگ Galaxy A52s 5G
» سامسونگ Galaxy Watch4 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch4
» سامسونگ Galaxy Z Flip3 5G
» سامسونگ Galaxy Z Fold3 5G
» سامسونگ Galaxy A12 Nacho
» سامسونگ Galaxy A03s
» سامسونگ Galaxy M21 2021
» سامسونگ Galaxy F22
» سامسونگ Galaxy M32
» سامسونگ Galaxy A22
» سامسونگ Galaxy A22 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 Lite
» سامسونگ Galaxy Tab S7 FE
» سامسونگ Galaxy F52 5G
» سامسونگ Galaxy Quantum 2
» سامسونگ Galaxy M42 5G
» سامسونگ Galaxy F12
» سامسونگ Galaxy F02s
» سامسونگ Galaxy A72
» سامسونگ Galaxy A52 5G
» سامسونگ Galaxy A52
» سامسونگ Galaxy Xcover 5
» سامسونگ Galaxy M62
» سامسونگ Galaxy A32
» سامسونگ Galaxy F62
» سامسونگ Galaxy M12
» سامسونگ Galaxy M02
» سامسونگ Galaxy A02
» سامسونگ Galaxy A32 5G
» سامسونگ Galaxy S21 Ultra 5G
» سامسونگ Galaxy S21+ 5G
» سامسونگ Galaxy S21 5G
» سامسونگ Galaxy M02s
» سامسونگ Galaxy M21s
» سامسونگ Galaxy A12
» سامسونگ Galaxy A02s
» سامسونگ Galaxy F41
» سامسونگ Galaxy M31 Prime
» سامسونگ Galaxy Tab Active3
» سامسونگ Galaxy S20 FE
» سامسونگ Galaxy S20 FE 5G
» سامسونگ Galaxy A42 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2020
» سامسونگ Galaxy M51
» سامسونگ Galaxy Z Fold2 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S7
» سامسونگ Galaxy Note20 Ultra
» سامسونگ Galaxy Note20
» سامسونگ Galaxy Note20 Ultra 5G
» سامسونگ Galaxy Note20 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S7+
» سامسونگ Galaxy Watch3
» سامسونگ Galaxy M01s
» سامسونگ Galaxy M31s
» سامسونگ Galaxy A01 Core
» سامسونگ Galaxy M01 Core
» سامسونگ Galaxy M01
» سامسونگ Galaxy A21s
» سامسونگ Galaxy J2 Core 2020
» سامسونگ Galaxy A21
» سامسونگ Galaxy A51 5G

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 1101 تا 1200 از مجموع 1388 مورد

اشکان ر در تاریخ : 1400/2/13

---== یه سوال داشتم خدمت دوستانی که گوشی A52 4G رو خریداری کردن ==---
میخوام این گوشی رو بگیرم و NFC برام مهمه، ولی گیج شدم :(
واقعا نسخه هند و ویتنام توی NFC باهم فرق دارن؟؟؟؟
ینی توی تنظیمات نسخه ویتنام گوشی شما گزینه NFC وجود داره؟؟؟

Shoeib 9 در تاریخ : 1400/2/13

1-من برای شما نوکیا ساخت 2011میارم که دست خودمه کارم میکنه ولی فقط در حد تماس و پیام!!
گوشی یکی از دوستانم که شیایومی هست 2016هست و براحتی هنوز کار میکنه براش
و گوشی مادر خودم j5 2015اونم کار میکنه ولی اینقد هنگ میکنه که فقط برای زنگ و پیام استفاده میشه
حالا یه ایفون ساخت 2015 بردار اونجاس که میبینی بعد 6 سال هنوزم جوابگوی نیازای روز مره هست
اندروید خاصیتش اینه که رابط کاربری سنگینی داره و عین iosنیست حالا شما بیا بهش یه پردازنده میانرده اضافه کن بنظرت تا اون سال عین روز اول نرم و روون برات کار میکنه؟ خودمم دو سال گوشیم شیایومی بود هفته پیش عوضش کردم هواوی خریدم از اینم راضیم
2-بالا هم اشاره کردم دوستم یه گوشی شیایومی داره مال 5 سال پیشه هنوز داره با همون کار میکنه عمومم s6اج داره که کلا صفحش کلی خط های صورتی رنگ داره که حتی ضربه هم نخورده
3-خخخ بهانه ی خوبی بود-ولی محض اطلاع شما یه پردازنده تو تمام بخش های یه گوشی تاثیر داره
4-بهتون توصیه میکنم مشخصات این دو گوشی رو یکبار دیگه با هم مرور کنید ردمی نوت10 پرو دوربینش بهتره و صفحش اولده-از اونطورف پردازنده پوکو قویتره-این دو گوشی واسه افراد مختلفی تولید شدن یکی تو یه بخشایی قویتره یکیم تو یه بخشایی-یطوری حرف زدی انگار فرقشون فقط پردازندس!!!! شما که امولد دوست هستی پوکو f3رو هم یه نگاهی بنداز حالا خوبه من بگم پوکو 5gداره صفحش 120 هرتزه و فلان؟دوربیناش ضعیفه؟
اسباب بازی؟اره بابا شارژر33واتش کشکه-صفحه 120هرتزش کشکه-قیمت کمترشم که هیچی
اپل سالیان ساله مشکل باتری داره(باتری ظریفیت پایین)الان با این استدلال شما دیگه اپل مفت نمیارزه که صفحه نمایش 90 و 120 هرتز نداره!!! اینم شد استدلال؟
اپلم لابد بقول شما از یه شرکت مونتاژکار چینی اینجا پایین تره دیگه که یه صفحه 120 هرتز نذاشته
به این راحتیم نیس هر شرکتی بلند شه شارژر200 وات تولید کنه چرا که باید تکنولوژی اونو داشته باشه تا به گوشی اسیبی نرسه دیگه الان 30-40 وات خیلی قدیمی شده ولی خب سامسونگ نمیزاره
الان شما فک کن سامسونگ واسه a52ارزش بیشتری قاعل شده عین a72 شارژر قویتری نزاشته
اصن بلند شو برو شارژر 5 وات بخر وایسا تا کل روزو وقت بگیره شارژر شدن گوشیت
شما به تعصب خودت ادامه بده دوست عزیز-پارسال که شیایومی mi note10رو برای رقیب مستقیمش ینی a71معرفی کرد کجا بودی؟اونجا که زوم 50 برابری داشت و دوربینش بهتر از نوت 10 سام و ایفون 11 پرمکس شد اونجاکه گوشی متریال ساخته شدش کاملا برابر بود با یه پرچمدار -صفحه نمایش خمیده و تازه قیمت برابر با a71
حالا تازه اومدی میگی لرزشگیر اپتیکال؟!!خخخ
من طرفدار هیچ برندی نیستم هفته پیش شیا داشتم که بعد دو سال عوضش کردم عالیم بود برام الانم هواوی-واسه من برند مهم نیس امکانات و ارزش خرید مهمه
چندین باره جواب شما رو میدم اینم اخرین باره -به هر حال ادمی که خوابه رو میشه بیدار کرد اما ادمی که خودشو زده به خواب رو هیچیکی نمیتونه بیدار کنه-موفق باشی

احمد م در تاریخ : 1400/2/13

روی برند تعصب نداشته باشید؛ a52 کیفیت ساخت و کانفیگ خوبی داره
_ اما گوشی های شیائومی توی همه ی میانرده ها حتی ۳ ،۴ تومانی گواهی IP 58 دارن یعنی در مقابل گرد و خاک و پاشش آب مقاوم هستن( انواع مدل ها تست اش در یوتیوب هست) یعنی اگر بارون بیاد یا یک لیوان آب بریزه روش یا جیب آدم خیس بشه، آسیب نمی بینن( حالا اینکه بری استخر باهاش نه)
_ حتی پایین رده های شیائومی هم تا ۵ سال آپدیت رابط کاربری میگیرن( لیست آپدیت ها هست miui.com)
_ در مورد دوربین ( اینکه چی داره و چه لنزی و مگا پیکسلی یه بحثه ) اما در نهایت کیفیت عکسی که گرفته میشه ملاکه که میتونید به سایت های رنکینگ دوربین مراجعه کنید( رنکینگ ردمی نوت ۱۰ پرو بالاتره)
_ درمورد سخت افزار هم نیاز نیست توضیح داد، به خود سایت کوالکام مراجعه کنید تا متوجه بشید( ۷۲۰ پایین تر از ۷۳۲ است)
_ در مورد قیمت که دیگه ، جای بحثی نیست ( آپشن شیائومی همیشه قیمت اشه)
در نهایت هر کس با فکر و سلیقه خودش تصمیم می گیره, اما تعصب خوب نیست

Iman A در تاریخ : 1400/2/12

شما هم اگر سخت افزار mi10 t‌که 865+و دارای صفحه نمایش 144 هرتز و فیلم برداری 8k که در رنج قیمت 10 و 11‌میلیون هستش روی گوشی سامسونگ دیدید ماهم حرف شما رو قبول میکنیم😂😂😂

مصطفی ق در تاریخ : 1400/2/12

سلام و عرض ادب
ببخشید ی سوال داشتم...شما تا حالا با گوشی های سامسونگ کار کردید؟!بنده s3و a30وa50sوm31ونوت۵و j72016داشتم...و همه این گوشیا چندین بار از دستم لیز خوردن و زمین خوردن...و هیچ کدوم صفحشون مشکل دار نشد...شما ی سر بزنید تست مقاومت گوشی های سامسونگ رو ببینید...با گوریلا گلس ۳ از گوریلا گلس های ۵ شیائومی قوی تر عمل میکنن.

و این نکته رو بگم...قبول دارم ک گوشی های سامسونگ الماس نیستن اما به اندازه پولی که بابتشون میدی از اون گوشی کار میکشی...بدون اینکه در گوشی افتی دیده بشه...فقط ی نگاه به دور و برتون بکنید میبینید که گوشی های قدیمیه شیائومی بیشتر عمر میکنن یا گوشی های سام...

و این رو هم بگم همین الان با گوشی شیائومی نوت ۹ پرو دارم تایپ میکنم..و تعصب خاصی روی برند سام ندارم
اگر سوال یا شبهه ای داشتید بپرسید تا در تلگرام پاسخگو باشم

موید و موفق باشید

دانیال ف در تاریخ : 1400/2/12

آخه آقای محترم A52 وقتی اومد توی بازار قیمتش بالای ده تومن نبود!؟
رابط کاربری یه چیز سلیقه ایه الان برو نگا کن چند نفر از miui تعریف میکنن و راضی ان
در ضمن از کی تا حالا استاندارد مقاومت به آب شده معیار برای انتخاب گوشی. تا وقتی نبود هیشکی ازش نمی گفت حالا چی شد همه ازش به عنوان معیاری برای برتری گوشی یاد میکنن؟!
یکی از یه گوشی شیائومی خوشش میاد که لرزش گیر اپتیکال داره، 2،3 سال اپدیت میگیره، IP67 هم بهش نیازی نداره، از رابط کاربری شیائومی هم خوشش میاد

amir h در تاریخ : 1400/2/12

بله میدونم اما your phone ویندوز و link to windows با samsung dex تفاوت خیلی زیادی در زمنیه قابلیت و کاربردی هاش داره

Ya A در تاریخ : 1400/2/12

شما اگر
لرزشگیر اوپتیکال
۴ سال آپدیت دهی
رابط کاربری روان
IP 67
را روی گوشی ۱۵ میلیونی شیائومی هم یکجا نشان دهید حرفتان قبول است و من اینجا خواهم گفت بجای A52 به قیمت ۸۴۰۰ ومزایای ذکر شده بروند ردمی نوت ۱۰ پرو به قیمت ۱۰۵۰۰ را بخرند.

امیر ا در تاریخ : 1400/2/12

درود مجدد. دوستان دلار و طلا ریزش داشته ولی فروشنده ها هنوز دارن مقاومت میکنن.اینها اخرین دست و پا زدنهای قبل ریزش قیمت هست. هیچ کس خرید نکنه.به زودی در عرض دو الی سه روز افت زیاد هست تو همه قیمت ها. اگر برای پول و زحمت خودتون ارزش قایل هستید خرید نکنید. همه با هم یک هفته صبر کنید راحت قیمت این گوش میاد زیر ۸ میلیون .فروشنده ها دارم مقاومت الکی میکنن بازار وضعش ریزشی هست اونم زیاد. عجله نکنید.صبر صبر صبر.

amir a در تاریخ : 1400/2/11

این قابلیت بیشتر مخصوص پرچمدارا هست و دلیلش همینه که A52 نداره،فکر هم نمیکنم با آپدیت اضافه بشه،با این حال خیلی دور از ذهن نیست
برای استفاده تو ویندوز از link to windows میشه استفاده کرد یا اپلیکشین your phone میشه استفاده کرد

دانیال ف در تاریخ : 1400/2/11

شما تا یه سال دیگه هم با Ya A بحث نکنی ایشون حرف خودشونو میزنن. هر پیامی که ایشون دادن توش به گواهی مقاومت بر اب A52 اشاره کردن (جوری هم این مورد رو بیان میکنن و ازش اطمینان دارن که انگار خودشون سازنده گوشی بودن و به تمامی مراحل نظارت داشتن)
حالا چرا اینو میگن؟
چون در همه موارد گوشی های الان شیائومی یا برابر یا سرتر از این گوشیه و تنها چیزی که ندارن همین یه مورد استاندارد مقاومت در برابر اب و برای اینکه بخوان کم نیارن همین یه مورد رو ذکر میکنن، قبلن که گوشی های سامسونگ صفحه امولد داشتن و شیائومی ips lcd، سامسونگ فن ها فقط و فقط به امولد بودن صفحه نمایش گوشی هایشان افتخار میکردند و میگفتند ... شیائومی با اون گوشی های ... که صفحه امولد ندارن ولی گوشی های ما رو نگا کنید امولد هستن( البته این رو هم بگم که اگه حواستون بهش نباشه و از یه ارتفاع کم زمین بخوره در جا سوخته و خرج دو سه میلیونی یا بیشتر رو دستتون میذاره) اما الان که گوشی های شیائومی امولد دارن که حتی در مواردی بهترم هس سامسونگ فن ها چیزی ندارن بگن به جز گواهی مقاومت بر اب گوشی هاشون و همین دلیلی میشه برای تمسخر گوشی های شیائومی از طرف اونا :)
خلاصه اینکه هر کی از هر گوشی خوشش بیاد و بخواد و در حد نیازش باشه و مهم تر از اون پولش رو داشته باشه میخره و دلیلی هم نداره کسی بخواد بخاطر برند گوشی یه نفر اونو مسخره کنه یا بگه گوشی تو بده گوشی من که سامسونگه خوبه. ما هم نمیگیم سامسونگ بده، خوبه ولی بعضی سامسونگ فن ها فک میکنن انگار الماس دارن و کل زندگیشون رو به پای گوشیشون ریختن تا بدستش بیارن، بابا بیخیال یه گوشیه اینهمه بحث نداره فوقش سه سال یا چهار سال ازش استفاده میکنی بعدم یه گوشی دیگه
یا علی

Mr G در تاریخ : 1400/2/10

برو سراغ mi 11 lite اگه کیفیت میخوای فقط اون ولی کارتو حافظه نداره اما باتریش واقعیه سبک طراحیه خوب سری mi شیائومی اگه آمد پایین قیمتش شانس خرید بیشتری داره تست های دوربین شو ببینید حتی نحوه عملکرد 732g رو اون با گوشی های مشابه خیلی متفاوته

amir h در تاریخ : 1400/2/10

ایا قابلیت samsung dex در اپدیت های بعدی گوشی a52 میاد ؟ اخه note 8 سامسونگ gpuش کمتره a52 هستش اما قابلیت samsung dex رو داره . دلیل خاصه دیگه ای میتونه باشه که a52 این قابلیت رو نداره ؟ مثلا از لحاظ سخت افزاری

Iman A در تاریخ : 1400/2/10

من با حرف شما موافقم اگه استفاده شما در حد تلگرام و واتساپ و چند تا وبگردی هست همون a01 هم جوابگو شما هست چرا باید 9 میلیون واسه این بدیم الکی .
اقای Ya A‌منظور ما اینه که یه گوشی 9 میلیونی باید بتونه از پسه گیم های بسیار سنگین بربیاد واگرنه اون کارهای معمولی که گوشی های بسیار ارزانتر هم انجام میدند.

amir h در تاریخ : 1400/2/10

دوستان یه سوال داشتم قابلیت samsung dex در اپدیت هایه بدی برای a52 میاد ایا ؟

davo k در تاریخ : 1400/2/10

دوستان برای نوتیفیکیشن از این نرم افزار استفاده کنید دور پانچول دوربین خیلی باحال پیامی چیزی بیاد نشون میده . aodNotify

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.jamworks.alwaysondisplay

ʍaʜʍօօɖ ʐ در تاریخ : 1400/2/10

ممنون از بیان خوبتون.
در بخش نرم افزار عملکرد سامسونگ بهتر هست. اما دلیل بر بد بودن شیائومی نیست.
شیائومی بر شخصی سازی تمرکز داره و اگه از این منظر با سامسونگ مقایسش کنیم برنده میدانه. تبلیغاتش هم به راحتی غیرفعال میشه و اجباری نیست.
این بخش رو ازش صحبتی نکردم. اما ناگفته نماند این مورد بر می‌گرده به سلیقه شخص که روانی رو ترجیح میده یا شخصی سازی رو.
بخش آخر گفتید مقایسه باتری اشتباه بود. اگه من میگفتم کدوم شارژدهی بیشتری دارن حرف شما صحیح بود. اما من فقط ظرفیت باتری رو بیان کردم.
امولد بودن زمانی در مصرف باتری تأثیر زیادی داره که شما در استفاده روزمرتون از تصاویر تاریک و به صورت کلی با رنگ سیاه زیاد مواجه شید. در غیر اینصورت تفاوتی احساس نمیشه.
با در نظر گرفتن استفاده زیاد از تصاویر تاریک ، برنده رقابت یا نوت ۱۰ پرو و یا ایکس ۳ پرو خواهد بود.

ʍaʜʍօօɖ ʐ در تاریخ : 1400/2/10

شما فقط بفرمایید کدوم قسمتش غلطه تا من براتون دلایلم رو توضیح بدم. اگه هم حق با شما بود ، اشتباهم رو پذیرا هستم.
در رابطه با چیپست ، من تنها از نظر اعداد و ارقام بررسی نکردم. در عملکرد هم نسخه ۷۳۲ از ۷۲۰ قدرت بیشتری رو داراست. شاید مشکلات دیگه ای داشته باشه اما معیار من و شما قدرتش هست که مشخصا بیشتره.
در مورد قیمت ، من قیمت های واقعی که در ایران براشون پیش بینی کردم رو ملاک قرار دادم و اینکه قیمت دلاری بازار جهانی ای ۵۲ با قیمتی که در ایران داره همخوانی نداره و اینکه قیمتش در ایران پایین تر از ارزش جهانی هست رو بیان کردم. این موضوع تو ذوقم نزده. غیرمنطقیه.
در رابطه با مقاومتش حرفی ندارم چون اطلاع دقیقی ندارم و سعی میکنم گوشیم رو دم دست محصل ابتدایی که تمایل زیادی به نصف کردن گوشی داره هم قرار ندم :)
در رابطه با رابط کاربری ، باید بگم که بله ، رابط کاربری سامسونگ از نظر سرعت حرف زیادی واسه گفتن داره اما شیائومی تمرکزش بر شخصی سازی هست و همین موضوع علت بعضی هنگ کردن ها و افت سرعته. هرچند ممکنه در آینده این مشکل رو هم برطرف کنند.
ضمنا عقیده شخصی من اینه که اون گواهی ها تضمینی برامون ندارند. کافیه سابقشون رو ببینید که چند مورد با آب خوردن آسیب دیدن.
ممنون میشم بادقت بیشتری بررسی قبلیم رو بخونید. من تنها تحقیق و بررسی کردم و مزایا و معایب هریک رو گفتم. انتخاب با شماست.

Ya A در تاریخ : 1400/2/10

استدلالاتان هیچ کدام پاسخ به سوالات من نبود،
۱_شما گفتید گفتید 720g سه سال عمر مفید دارد و من گفتم اینطور نیست، وگرنه اصلا 678 یا 662 را اصلا نباید خرید. S3 و S4 هنوز در دست برخی افراد موجود است!
۲_ گویا شما با منطق من در کامنت ها آشنا نبوده اید، اتفاقا من در برخی پست ها اشاره کرده ام اگر کارتان با گوشی ۳ میلیونی راه می افتد نیازی به خرید a52 هم ندارید. تنها در مقام مقایسه گفتم که از خرید گوشی های بی کیفیت و گران قیمت شیائومی مثل ردمی نوت ۱۰ که با امکانات کمتر قیمت بالاتری هم دارند و بنا به تجربه شما دو سه سال بیشتر هم عمر نمی کنند خودداری کنید. اگر قرار است ۸ تا ۹ میلیون پول بدهید همین a52 بهترین گزینه است که به راحتی ۵ سال همراهیتان خواهد کرد و از وسط هم تا نمی خورد!
۳_ طوری گفتید گیمر! که گویا یک حرفه پرافتخار و رشک برانگیز است! امیدوارم بعد از چهار ساعت زل زدن به صفحه موبایل چشمش زودتر از موبایلش خراب نشود.
٤_ اگر پوکو ایکس ۳ پرو با ۸۶۰ کوالکام ۲۵۰ دلار است چرا ردمی نوت ۱۰ با ۷۳۲ حدود ۳۰۰ دلار شده؟ دلیلش را خودم می گویم: چون غیر از پردازنده از جوانب دیگر مرخص است، ببینید چقدر بی کیفیت است که از ردمی نوت ده ساخته شده با مواد بازیافتی هم ارزانتر تمام شده! هر کس این را می خرد می خواهد یکی دو سال بازی کند و بعد از اینکه خراب شد یکی مثل این را بخرد؛ موبایل یک ابزار مولتی تسک و چند کاره است، اصلا بفرمایید پردازنده M1 اپل دارد، وقتی صفحه اش یک ال سی دی بی کیفیت کم نور است، دوربین هایش ضعیف است، مقاومتی در برابر آب و گرد و خاک ندارد و ... به چه درد می خورد؟ البته این گوشی ها فقط به درد بازی می خورند و بهتر است نام اسباب بازی بر آنها نهاد! اصلا آنچه ما را با گوشی مرتبط می کند صفحه نمایش است، پس باید خیلی خوب باشد.و ضمنا چرا خیال می کنید همه باید روزی ۸ ساعت بازی کنند؟
اما در مورد شارژر، خوب شد گفتید شارژر ۲۰ واتی اپل. آیا اپل نمی تواند شارژر ۱۰۰ واتی بسازد و با چند برابر قیمت بفروشد؟ چرا منکر آسیب شارژر پرسرعت به باطری می شوید؟ شارژر تا یک حد معقولی می توان قدرت داشته باشد ولی از یک حدی بالاتر قطعا به دستگاه آسیب می رساند. اصلا یکی از دلایل عمر کوتاه گوشی های چینی و سوختن بورد آنها همین عدم بهینگی شارژر و توان بیش از حد است. افزایش قدرت شارژر مگر کار سختی است که اپل امکانش را نداشته باشد ولی یک شرکت مونتاژکار به این تکنولوژی فوق سری دست پیدا کرده باشد؟
توان مناسب برای شارژر را اپل و سامسونگ و سونی ارائه می دهند و بیشتر از این مقدار حیله تبلیغاتی و آسیب رساننده است. شما در صفحات موبایل هایی که چنین شارژرهایی دارند بگردید ملاحظه می کنید چقدر از داغ شدن دستگاه و باطری در حین شارژ و کاهش عمر باطری شاکی هستند.

Shoeib 9 در تاریخ : 1400/2/9

اصلا به حرفام دقت کردی چی گفتم؟
فک کردی همه عین شما سواد انگلیسی دارن که برن مقاله بخونن و بفهمن اون یوتیوبر چی میگه؟من اینو واسه افراد عادی گفتم که سواد انگلیسی ندارن
من بشخصه هر گوشی که میاد حداقل 3-4 تا ویدیو ی خارجی راجبش میبینم و حتما همgsmarenaرو چک میکنم تا بررسی اونو هم ببینم-در کنار اینها این یوتیوبرای ایرانیو هم چک میکنم
بله پردازنده کلا کشکه-.... شما میتونی پرچمدار سام بخری با پردازنده بخاری اگزینوس
سامسونگ برای امثال شما اهمیت چندانی قایل نیس و واسه امریکایی ها و چینی ها اسنپ میزاره برای شما اگزینوس
شاید ملاک برتری یه گوشی برای شما اپدیته -پس بهت پیشنهاد میکنم بری سراغ ایفون
اگه روزی سامسونگ بیاد همون چیزایی که شرکتایی عین شیایومی میزنه رو بزنه با همون قیمت بدون شک منم میرم سمتش وگرنه پولمو از سر راه نیاوردم که خرج سام کنم
تا الان چند بار چنین اشتباهاتی کردم که فک میکنم کافیه -عین اخرین گوشی سامسونگم a51
موفق باشی

Shoeib 9 در تاریخ : 1400/2/9

ببینید دوست عزیز-اگه منظورتون تلگرام و واتساپ و اینستاس اصن چرا باید 9 میلیون واسه همین a52باید داد؟من برات گوشی 3 میلیونی میارم که اونم براحتی اب خوردن از پس این کارا برمیاد
نکته دووم این هست که حرف منو یه گیمر میفهمه چرا؟شما با همین a52برو 4 ساعت پشت سر هم گیم بزن ببین لگ میزنه یا نه؟اصن میتونه تا اخرین تنظیمات گرافیکی بازی مثل پابجی رو باز کنه؟معلومه که نه!!!
اگه برای کارهای سادس چرا بجای 3 میلیون 9 میلیون باید خرج کرد؟
نکته سوم راجب مقایسه اسنپ 678 با اسنپ 720gبود-ببخشید رو چه حسابی اومدی گوشی زیر دویست دلارو با گوشی 400دلاری داری مقایسه میکنی؟
همین الان پوکو ایکس3 پرو داره 7و نیم فروش میره اونم با پردازنده اسنپ 860!!!قیمتش میدونی چنده؟250 دلار!!!
نکته چهارم راجب شارژر-شما برو قیمت شارژر20 وات اپل رو ببین چقده بعد بیا بگو 5 دلار!!!
چطوره سامسونگ واسه a52 شارژر15 وات میزاره واسه a72شارژر25 وات؟ینی میگی a52واسش مهمتره؟بخاطر سلامت باطریش چنین کاری کرده؟بقول شما این شارژر 5 دلاری خیلی گرون واسش درمیاد که نمیتونه بزارتش؟
اپل بفکر منو شماست؟پیشنهاد میکنم قیمت تمام شده ایفون 12پرومکسو رو سرچ کنین و ببینین که اپل داره گوشیاشو چند برابر قیمت تمام شده میفروشه
شما هم فک کنم حتما داخل دریا زندگی میکنین وگرنه اکثر گوشیای فعلی اگه تو اب بیفتن با چند ثانیه اصلا اسیبی نمیبینند

مصطفی ق در تاریخ : 1400/2/9

سلام و درود
تو بخش دوربین a52 بهتره چونoisداره
کیفیت صفحه نمایش هم قطعاa52(صفحات آی پی اس در مقابل سوپرآمولد ها حرفی واسه گفتن ندارن)
تو بخش باتری هم من a52رو ترجیح میدم چون صفحه سوپر امولد داره قطعا تو مصرف باتری خیلی بهینه تره
تو بخش رابط کاربری و نرم افزار هم قطعا سامسونگ
علاوه بر اینکه قابلیت ضد اب هم داره a52

و در نهایت تنها بخشی که poco x 3poroحرف داره واسه گفتن داره cpuهستش
که با توجه به برتری های a52 این مورد هم به چشم نمیاد و a52 هم با اسنپ 720gکاملا از پس کارهای روزانه شما برمیاد.

موفق باشید

یاسر ر در تاریخ : 1400/2/9

سلام و درود
نظر شما در مورد poco x3 pro چیه؟ به نظر شما تو این رنج قیمتی ارزش این گوشی بیشتره یا پوکو ایکس۳ پرو؟

Ya A در تاریخ : 1400/2/8

بیشتر حرفهایتان غلط است که فرصت پاسخ به تک تک آنها را ندارم ولی عرض می کنم که چیپست نوت ده پرو از a52 قدرتمندتر نیست گرچه عددش ۷۳۲ باشد، نسبت به امکاناتش بسیار بد قیمت و گران است و بر عکس گفته شما قیمت بالای
نماینده شیائومی است که حتی طرفدارانش را سرخورده کرده، عجیب هست که قیمت پایین تر a52 توی ذوق شما زده ولی نوت ده پرو با قیمت بالاترش برای شما ارزان و خوش قیمت جلوه کرده! در حالی که حد اکثر ارزشش ۷ میلیون تومان هم نیست. دیگر اینکه نماینده شیائومی اصلا هم خوش ساخت نیست بلکه از متریال بسیار چیپ و احتمالا بازیافتی ساخته شده، به صورتی که یک محصل دوره ابتدایی هم می تواند با فشاری به راحتی از وسط خردش کند و کلیپ بررسی استحکامش هم موجود است، از مقاومتش در برابر آب هم نگویم که a51 و بسیاری دیگر از میانرده ها و پایین رده های سامسونگ بدون ادعای گواهی مقاومت در برابر آب از گوشی شیائومی با گواهی IP53 مقاومت بهتری در مقابل آب دارند.
نهایتا همه اینها یک طرف و رابط کاربری بدون باگ سامسونگ‌هم یک طرف.

مصطفی ق در تاریخ : 1400/2/8

خیلی ممنون از شما دوست عزیز بابت وقتی که گذاشتید.
اما چند نکته رو وظیفم میدونم به دوستان اطلاع بدم.
علاوه بر بررسی های سخت افزاری باید نرم افزار رو هم بهش اهمیت بدیم.جایی که گوشی های شیائومی اصلا بهش توجهی نمیکنن.در واقع این نرم افزار خوب هست که باعث میشه سخت افزارها به خوبی کار کنند.شما قوی ترین cpuرو بزاری روی گوشی اما گوشی توان استفاده از اون رو نداشته باشه ،چه فایده ای داره؟شیائومی واقعا تو بخش نرم افزار ضعیفه من هر دو گوشی شیا و سام رو تجربه کردم.رابط کاربری شیائومی پر از تبلیغاته،واسه ی موزیک گوش کردن ده تا پیام تبلیغات میاد،علاوه بر این مورد باگ زیاد داره و اصلا روان نیست،جاهایی گیر میکنه ک انتظارشو ندارید.

شاید این حرفای من بعضیاتونو اذیت کنه اما حرف منو فقط کسایی متوجه میشن که سام دستشون گرفته باشن.

و نکته اخر اینکه مقایسه شما در بخش باتری کاملا اشتباه بود.چون a52صفحه سوپر آمولد داره و موقع نمایش رنگ مشکی پیکسل ها خاموش میشن.و صفحه نمایش هایledبسیار کم مصرف تر هستند نسبت به ipsپس تو زمینه باتری هم سامسونگ خیلی جلوتر از رقبای خودش هست.
موفق باشید

ʍaʜʍօօɖ ʐ در تاریخ : 1400/2/8

●بخش دوم:

رتبه بعدی نوت ۱۰ پرو هست که کیفیت خوبی داره اما اختلافش با ایکس ۳ پرو واقعا کم هست. حالت شب ایکس ۳ پرو میتونه رقیبش رو جا بذاره. ایکس ۳ پرو لرزشگیرش رزولوشن 4K رو پشتیبانی میکنه و عملکرد خیلی خوبی داره بر خلاف نوت ۱۰ پرو که تا رزولوشن ۱۰۸۰ دارای لرزشگیر هست. لنز ای ۵۲ و ایکس ۳ پرو متعلق به سونی و نوت ۱۰ پرو متعلق به سامسونگ هست که یکی از دلایل برتری ای ۵۲ استفاده از لنز ۶۸۲ نسبت به لنز ۵۸۲ ایکس ۳ پرو هست. در پایان باید بگم که در مقایسه های من مؤثرترین فاکتور در دوربین ، نرم افزار سامسونگ هست که شارپنس رو بیشتر میکنه و اگه گوشی های پرچمدار سونی بررسی کنید ، متوجه میزان این دستکاری های نرم افزاری میشید. جدای از این مسئله ، دوربین ایکس ۳ پرو رو با ای ۵۱ و یا پی ۴۰ پرو یا آیفون اس‌ای ۲۰۲۰ مقایسش کنید تا بفهمید اونقدرام بد نیست.
دوربین سلفی ای ۵۲ همچنان اختلاف زیادی با رقباش داره. حقیقتش سلفی نوت ۱۰ پرو رو با ایکس ۳ پرو مقایسه نکردم. به عهده خودتون.

۵. آخر ماجرا و اصل ماجرا. مقایسه قدرت. ایکس ۳ پرو قدرت چیپست و نوع حافظش اختلاف خیلی زیادی با دو رقیبش داره که ارزش خریدش رو فوق العاده بالا میبره و بدون شک حس پرچمدار رو خواهید داشت. و اما چیپست نوت ۱۰ پرو که نسبت به ای ۵۲ جدیدتر و قدرتمندتر هست و همچنین حافظه نسخه ۲.۲ اون که در ای ۵۲ با نسخه ۲.۱ مواجه میشیم. پس در اینجا ای ۵۲ از نظر قدرت از رقباش خیلی عقب می مونه. ضمنا نوت ۱۰ پرو از اسلات اختصاصی کارت حافظه بهره میبره که در رقباش جاش رو به اسلات مشترک داده.

۶. در آخر هم باتریه که ایکس ۳ پرو دارای بیشترین و ای ۵۲ دارای کمترین ظرفیت هست. نوت ۱۰ پرو و ایکس ۳ پرو از شارژ ۳۳ واتی و ای ۵۲ از شارژ ۲۵ واتی بهره میبره.

●جمع بندی خودم با توجه به انتظاراتم از گوشی:

ای ۵۲ در دوربین و طراحی و ضد آب بودن گل کاشته و در بقیه قسمت ها هم نسبتا خودشو به عنوان یک میان رده بالاکشیده و برخلاف خیلی مدل های دیگش همه چیز مناسب هست. اما مسئله قیمتش هست که نسبت به رقباش تو ذوق میزنه. ضمنا به دلیل اینکه هم رده های اون دو مدل شیائومی به راحتی باخت میدادن مجبور شدم این گوشیو باهاشون مقایسه کنم.

نوت ۱۰ پرو خوش قیمت و خوش ساخته. صفحه نمایش خیلی خوبی داره که واقعا لذت بخشه. دوربینش میتونست جاشو به لنز ۶۴ سونی بده که از نظر من بهتر میتونست باشه. طراحی و وزنش که نگم براتون. حافظه نسخه ۲.۲ که واقعا در رده قیمت خودش بهترش میکنه. اسلات اختصاصی کارت حافظه در مقایسه با رقباش هم مزیته.

ایکس ۳ پرو از نظر من ارزش خریدش نسبت به رقباش بیشتره به چنددلیل. اول از همه چیپست و حافظه نسخه ۳.۱ ـش هست که به راحتی قدرتش ۷۰ درصد بیشتر از رقباشه. قیمتش از اونا کمتره. دوربینش ضعیف تره اما از رقبای هم قیمتش بهتره. درسته صفحه نمایشش به نوت ۱۰ پرو نمیرسه اما نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و نمونه برداری ۲۴۰ هرتز و پشتیبانی از اچ‌دی‌آر۱۰ و گوریلاگلس ۶ و قیمت کمتر صفحه نمایشش باعث می‌شه اونقدرام نسبت به ای ۵۲ بد به نظر نیاد.

●مسائل جزئی دیگه ای هم وجود داره اما اصلی هاش رو براتون گفتم که با توجه به اولویت هاتون انتخاب مناسب رو انجام بدید. هر سه مدل خوبن اما انتظارات هرکس متفاوته و انتخابات هم متفاوت میشه. پس به جای توهین به همدیگه ، سعی کنیم تحقیق کنیم و دانشمون رو در اختیار هم بذاریم.
موفق باشید.

ʍaʜʍօօɖ ʐ در تاریخ : 1400/2/8

●بخش اول:

سلام و عرض ادب.
من مدتیه دارم گوشی های جدید رو بررسی میکنم و نتیجش رو در اختیارتون قرار میدم.

●انتخاب مدل گوشی:

۱. اولین و مهمترین قدم ، تعیین فاکتورهای خرید و اولویت بندی هست. مثلا انتظارات من به ترتیب ، قیمت ، چیپست ، صفحه نمایش ، و ... هست.

۲. حالا باید در یک رده قیمتی ، در هر برند ، و مطابق انتظاراتی که در مرحله اول داشتید بررسی های لازم رو انجام بدید. مثلا در بازه ۷ تا ۷ونیم میلیون.

۳. اگر در مرحله قبل اختلاف فاحش بود و فقط یک گزینه باقی موند ، وضعیت مشخصه.
در غیر اینصورت گزینه های منتخب رو زیر ذره بین قرار بدید و در جزئیات دقیق بشید. (ممکنه اطلاعات روی کاغذ هم در بعضی سایت ها درست نباشن. پس اول سایت سازنده و بعد از اون چندسایت معتبر رو بررسی کنید)

۴. حالا ببینید کدوم مورد براتون ارزش خرید بیشتری داره.

●نتایج بررسی من از Poco X3 Pro و Redmi Note 10 Pro و Galaxy A52:

۱. همونطور که میدونید قیمت دلاری این سه مدل تفاوت زیادی دارند. اما اینکه در ایران چه قیمتی خواهند داشت ملاک ماست.
مثلا قیمت دلاری اعلام شده ای ۵۲ از قیمتی که در ایران داره بالاتر هست برخلاف دومدل شیائومی.
ترتیب قیمت این سه مدل Poco X3 Pro Redmi Note 10 Pro Galaxy A52 هست که اختلاق قیمت دو مدل شیائومی تقریبا پانصدهزارتومان و اختلاف نوت ۱۰ پرو و ای ۵۲ حدود یک میلیون خواهد بود.

۲. از نظر طراحی ، ای ۵۲ و نوت ۱۰ پرو نسبت به رقیبشون خیلی زیباتر و ظریف تر و سبکتر هستند. به جز نوت ۱۰ پرو که پشتش از شیشس ، اونها از پلاستیکن و فریم ایکس ۳ پرو و ای ۵۲ شنیده شده که از آلومینیومه که اونم قطعی نیست. ناگفته نماند ای ۵۲ دارای گواهی IP67 و دو رقیبش هم دارای گواهی IP53 هستند. ایکس ۳ پرو دارای بیشترین و ای ۵۲ دارای کمترین وزن هست.

۳. و اما صفحه نمایش. این بخش خیلی جالبه! از نظر کیفیت ، صفحه نمایش نوت ۱۰ پرو به راحتی دو رقیبش رو جا میذاره و رقابت بین ای ۵۲ و ایکس ۳ هست. روشنایی ای ۵۲ با اختلاف از ایکس ۳ پرو بیشتر هست. ای ۵۲ ساختار امولد با نرخ رفرش ۹۰ هرتز داره. ایکس ۳ پرو ساختار آی‌پی‌اس با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز. شاید برای بعضی ها اختلاف ۳۰ هرتزی اهمیت نداشته باشه اما باید بدونید نرخ نمونه برداری ایکس ۳ پرو ۲۴۰ هرتز هست که دوبرابر ای ۵۲ سامسونگه. نکته بعدی پشتیبانی ایکس ۳ پرو از HDR10 هست که ای ۵۲ فاقد اون هست. مورد بعدی محافظ گوریلا گلس ۶ هست که در ایکس ۳ پرو مشاهده میشه برخلاف دو رقیبش که از نسخه ۵ بهره میبرند.
سه نکته پایانی این بخش ، رقابت رو بین ای ۵۲ و ایکس ۳ پرو سخت تر میکنه و ایکس ۳ پرو میتونه انتخاب مناسبی در مقابل رقیبش باشه.

۴. میرسیم به دوربین. طبق بررسی های من دوربین اصلی ای ۵۲ دوربین واقعا باکیفیتی داره و برخلاف دو رقیبش که از لرزشگیر دیجیتال استفاده میکنند ، ای ۵۲ از لرزشگر اپتیکال بهره میبره. تنها ضعفش اسلوموشن ۱۲۰ فریم هست که دو رقیبش دارای اسلوموشن ۹۶۰ فریم هستند. البته ناگفته نماند رقباش در رزولوشن ۱۰۸۰ مثل ای ۵۲ دارای ۱۲۰ فریم هستند.

Iman A در تاریخ : 1400/2/8

شما حرفی که دارید میزنیدو تلقین نکنید اگه فکرمیکنید این گوشی برای شما مناسب است بخریدش ولی شاید برای یکی‌دیگه پردازنده این گوشی مناسب نباشه.

امیر ا در تاریخ : 1400/2/8

شما تا زمانی که منتظر باشی ممدشکوری و اون یکی نیازی و اینا برات گوشی بررسی کنن مشخصه که میشی جز همون عده 90 درصدی که تو پست خودم گفتم فقط یه چیزی میگید که گفته باشید. به جای این یوتوبرهای چرت و پرت فارسی برو 4 تا مقاله درست حسابی انگلیسی بخون دو تا ریویو انگلیسی واقعی بخون ببین چی میگن....ممد شکوری و اینا چی میدونن اخه؟! همون صحبت های انگلیسی رو میان دوباره نصفه نیمه دست پا شکسته تکرار میکنن.

پردازنده های میان رده امروز برای حداقل 3-4 سال هیچ مشکلی ندارن.میخواید وارد بازی عدد و رقم بنچمارک اوپو و شیاومی بشید بفرمایید ولی برای من پشتیبانی خوب و چند ساله از دو تا عدد رقم مهم تره

موفق باشید.

Iman A در تاریخ : 1400/2/7

خواهشا انقدر بحث نکنید یه حرفی میزنم واسه اونایی که میخوان گوشی بخرند از برند شیائومی و سامسونگ،ببین اگه واسه بازی میخوای شیائومی ولی اگه برای کارهای دیگه میخوای سامسونگ یک کلام خطم کلام سامسونگ جز پردازنده بقیه چیزاش خوبه برعکس شیائومی فقط پردازنده خوبی داره البته الان هم یه خورده تو صفحه نمایشش داره بهتره کار میکنه مثل poco f3 که هم پردازنده و هم صفحه نمایش خوبی داره ولی همون حرفی که اول زدمو مد نظر بگیرید بازی با گوشی شیائومی غیر از اون سامسونگ.
تمام

Ya A در تاریخ : 1400/2/7

دوست عزیز بارها گفته ام که پردازنده ها به قدری پیشرفت کرده اند که همین میانرده ها هم قدرتی بیش از حد نیاز یک کاربری روتین را می دهد. مگر می خواهید با موبایل معادله چند صد مجهولی حل کنید؟ الان این 720g که روی a52 است و750g که روی a42 و a52 5g است از732g و 678 شیائومی که قوی تر است!
وقتی پردازنده موبایل تولید ۷ سال قبل هنوز کار می کند چطور ادعا دارید که ‌750g سه سال بعد فایده ای ندارد؟ این حرفها واقعا عجیب وغریب و جهان سومی است. لپتاپم را سال ۸۸ خریده ام و هنوز همه کارهایم را با همان پردازنده قدیمی و رم ۴ به خوبی راه می اندازد. با این استدلال شما موبایل جدید شیائومی که از کوالکام 678 استفاده کرده و خیلی ضعیفتر از 750g است یک سال نشده بی فایده می شود.
مشکل عمر موبایل ها باطری است نه چیپست. شارژ سریع موجب داغی باطری و آسیب به آن می شود. به جای افزودن بر توان شارژر، شرکت های درست و حسابی شارژر را بهینه می کنند. مثلا همین شارژر ۲۵ واتی سامسونگ از ۳۳ واتی شیائومی باطری را سریعتر و با حرارت کمتر شارژ می کند.
اگر شارژر پر قدرت مزیت بود حالا که شرکت ها شارژر را از جعبه پرچمداران حذف کرده اند، موقعیت خوبی بود تا شارژرهای ۲۰۰ واتی تولید کنند و با قیمت گزاف بفروشند! اصلا مگر مردم صبح تا شب موبایل به دست هستند؟ یعنی روزی سه ربع نمی توانند موبایلشان را به شارژ بزنند؟
اپل و سونی نمی فهمند و نمی توانند ولی شیائومی و اوپو فهمیده اند و توانسته اند!
حالا که بهانه پردازنده جواب نمی دهد روی می آورند به عدد و رقم شارژر!
سه سال آپدیت اندروئیدی و چهار سال آپدیت امنیتی مزیت نیست ولی یک شارژر ۵ دلاری آخر تکنولوژی است!
یادمان نمی رود وقتی سامسونگ برای پایین رده هایش پنل اولد استفاده می کرد اما چینی ها برای بالارده هایشان هم ال سی دی می زدند، اولد بد و اخ و پرهزینه و ... بود ال سی دی بهترین صفحه نمایش. حالا که چینی ها هم روی میانرده هایشان اولد می زنند جزو امتیازات است و خیلی خوب می باشد!
در آخر اضافه می کنم استاندارد مقاومت در برابر آل که a52 از آن بهره می برد به خودی خود حداقل ۲ میلیون ارزش دارد.

dariush K در تاریخ : 1400/2/7

با این پول
nova 7i البته گوکل نداره
pocox3
redmi note9pro
redmi note 9s
remi note 8pro
که بنظرم گزینه دوم و اخر از همه بهتره
بله واقعاً میو ای ترس داره جدا از باگ و‌بهینه نبودن خیلی سنگینه نفس پردازنده رو میگیره

Shoeib 9 در تاریخ : 1400/2/7

مشخصه شما هم یه چیزی شنیدی یا شایدم علم شما از بقیه یوتیوبرا بیشتره حتما!!!
شما اصن فک کن تا اندروید 20 رو بگیره فایدش چیه؟سامسونگ اومده یه چیپستی رو گذاشته که مال پارساله اونم میانرده!!!اگر اپل 5 سال اپدیت میده دمش گرم حداقل یه پردازنده ایی روش گذاشته که تا اون موقع راحت کار کنه نه اسنپ 720G!!نمسخام بگم بده ولی این پردازنده زیاد جوابگو نیس اونم برای 4 سال اینده!!!
شما هم حرف دیگه ایی نداره فقط بلدی بگی باگ و باگ و باگ
این باگ چیزی نیس که رفع نشه -درسته شیایومی تو زمینه اپدیت ضعیف تر عمل میکنه ولی دلیل نمیشه که بگی دیگه اشغاله
مگه سامسونگ تا الان اصن باگ نداشته؟مگه سامسونگ تا الان خرابی نداشته؟نوت7 سامسونگو یادته شما؟
میشه بدونم اون ده تا چیزی که ازش میزنه چیه مثلا؟یه حرفی میزنی که خودتم واسش جوابی نیاوردی
شیایومی شارژر های بهتری میزاره واسه گوشیاش-باتری بهتر-پردازنده بهتر-دوربین تو 90 درصد مواقع تو رنج قیمتی یکسان عملکرد مشابهی دارن-تا پارسالم حرف شما این بود شیا صفحه اولد نمیزنه الان که اولد زده اونم بهترشو -چسبیدین به ضد اب بودن و اپدیت بهتر!!!
تبلیغات براحتی اب خوردن رفع میشه و شما فقط یه چیزی خواستی بگی همین الان سرچ بزن ببین
البته اینم بگم در کل A52گوشیه خوبیه همینکه سامسونگ اگزینوس نزاشته جای شکرش باقیه ولی با توجه به قیمتش انتخابای بهتریم هست تو بازار
البته واسه سامسونگ بازار شاید بهترین انتخاب تو این رنج قیمتیشه
بررسی هر گوشی تو یوتیوب هست و بهتره صبر کنین تا موبونیوز و محمد شکوری-اهورا نیازی بررسی کنن بعد خودتون برین خرید کنین-نه اینکه به حرفای یه عده متعصب گوش کنین
بشخصه واسه خودم امکانات و قیمت مهمتر از برنده
موفق باشین

مهدی ق در تاریخ : 1400/2/7

سلام
با تا۶ تومن یه گوشی خوب بهم معرفی میکنی نو یا کارکرده
بیشتر اهل گیم هستم و اینکه تا الان فقط سامسونگ داشتم و میترسم برم سراغ شیائومی

حسین ت در تاریخ : 1400/2/7

دوستان چیزایی ک یوتیوب دیدم رو اشتراک میزارم
اول از همه گوشی ارزش خرید بالایی داره امسال
1.تو مقایسه ها نسبت ب گوشی های شیائومی همرده مثل نوت 10 پرو دوربین و مدیریت رم و سرعت اینترنت بهتر ظاهر شده
2.لرزش گیر برای فیلم برداری رو کیفیت 1080 ، 30 فریم فعال میشه متاسفانه رو بقیه کیفیت ها فعال نمیشه ولی لرزش موقع فیلم برداری خیلی کمتر از ردمی نوت 10 پروعه
3.برا فعال کردن eis میشه جی کم نصب کرد که رو همه کیفیت ها هر دو گوشی فعال میشه
4.موقع عکس برداری بخاطر ois تو روز و مخصوصا تو شب عکس های با کیفیت و بدون لرزشی میگیره و جزئیات خوبی ثبت میکنه . نایت مود هم بهتر شدن ولی جاهایی ک مستقیم روبرو چراغه بدمیشه عکسا
5.کیفیت دوربین ماکرو خوبه ولی ردمی نوت 10 پرو بهتره
6.عمر باتری تقریبا مشابه ولی شیائومی سریعتر شارژ میشه
7.حاشیه های این گوشی نسبت به a51 بیشتر شدن !!!! عجیبه واقعا
کارت حافظه بخای بزاری باید قید سیمکارت دومو بزنید
در کل با این قیمتا a52 گزینه بهتریه نسبت ب شیائومی ردمی نوت 10 پرو (ماشالا به فروشنده های نجومی شیائومی ، شرکت سود نمیگیره اینا میگیگیرن !!!)
هم قطعاتش گیر میاد هم چند سال ضمانت آپدیت داره (گوشی شیائومی خودم الان چند ماهه خوابیده قطعه گیر نمیاد !!! دلیلشون هم اینه که اقا چین بسته س الان قطعه نیست نداریم ....)

Ya A در تاریخ : 1400/2/6

اصلا با این قابل مقایسه نیست و همانطور که قبلا هم گفتم زیر ۷ میلیون شاید ارزش بررسی داشته باشد به شرطی که مثل بقیه موبایل های آن شرکت سازنده پر از باگ و مشکل داغی نباشد. نه مقاومتی در مقابل آب دارد نه استحکام بدنه اش قابل اعتماد است(طبق تستها با اندک فشاری خرد می شود به طوری که حس می شود با چوب فرسوده ساخته شده نه پلاستیک و شیشه) نه لرزشگیر دارد و نه معلوم است آپدیت درست و طولانی بگیرد. فقط روی کاغذ یک صفحه ۱۲۰ هرتز دارد که آن هم معلوم نیست نرم افزار و پردازنده اش بتواند از پسش بر آید یا خیر.
واقعا تعجب می کنم چرا چنین از یک برند مونتاژکار کمونیستی حمایت می شود.
احتمالا چون زود خراب می شود و تعمیرکاران می توانند به بهانه کمیابی قطعات پول خوبی از مشتری بگیرند چنین تبلیغ می شود.

علی ر در تاریخ : 1400/2/6

اگه اون باشه که خیلی از این بهتره اون رقیبه نسخه 5g نه این چون واقعاً بهتره 120هرتز پردازنده قویتر و باتری بزرگ تر.

عارف م در تاریخ : 1400/2/5

سلام به همه دوستان عزيز. اين گوشي گوشيه بسيار شيک و به روزي هست که خودمم شيفته ظاهرش شدم و سامسونگ براي اولين بار براي سري A واقعا سنگ تموم گذاشته. امکانات جديدي مثله 90 هرتزي و اي پي 67 بهش اضافه شده که بي نظيره ولي اگه کسي براش اينا در درجه دوم اهميته و بيشتر مشخصات اصليه يه گوشي براش مهمه به نظرم ام 62 ارزش خريد بيشتري داره. صفحه نمايش که هر دو سوپر امولد و باکيفيت و روشن هستند فقط اي 52 90 هرتزيه که زياد با 60 هرتز فرقي نداره چون خودم با گوشي مي 10 شيائومي 90 هرتزيشو کار کردم فرقي نداره با 60 هرتز زياد ( البته دقت کنيد خيلي زياد مشخصه). دوربين هاي سلفي و اصلي هم که لنز ها عين هم هستند و کيفيت ها فرقي ندارن زياد و يه در حد و هردو فوق العاده ان در بررسي هاي مختلف هم فرقي زيادي نداشتن. پردازنده ولي کاملا ام 62 سرتره يه پردازنده پرچمدار رو خودشه که درسته اگزينوس بخاريه يه کم داغ ميکنه😁😂 ولي ميارزه به اينکه کالاف و پابجي بالاترين کيفيت بزني و تو پردازنده اختلافشون فاحشه خيلي به نفع ام 62 هست. در بحث باتري هم که اصن هيچي نميگم يه باتريه غوله 7000 در ام 62 مقابله 4500 ميلي امپريه اي 52 که اصن اختلاف زمين تا اسمونه. در کل اگه کسي براش باتري و پردازنده مهمه به نظرم فقط ام 62 بخره محشره اين گوشي
ولي کسي اگه ظاهره گوشي، ضد اب بودنش، 90 هرتزي بودن گوشيش ( صرفه اينکه فقط بگه 90 هرتزه چون فرقي انچناني نداره، نسخه 5 جي که 120 هرتزه عاليه ولي اين زياد فرقي با 60 هرتز نداره) و اسپيکر استريو مهمه A 52 بگيره. در ضمن اينم بگم خودم اس 10 پلاس دارم و طرفدار سامسونگم.

مخلصيم

امیر ا در تاریخ : 1400/2/4

در تایید صحبت شما متاسفانه افرادی که نظر میدهند اینجا 90 درصدشون علم خاصی نه از باتری دارن نه چیپست نه برآیند کلی یه گوشی به عنوان یه ابزار همه کاره و نه فقط برای بازی!
فقط یه چیزی میگن که گفته باشن/ یه چیزی در مورد اگزینوس یا اسنپ دراگون شنیدن و مدام همون رو تکرار میکنن...یه چیزی در مورد 720G یا 780 یا هر چیپست دیگه شنیدن و همون رو هی میگن/

شیاومی اگر هر مدل اسنپ دراگون که تازه میاد رو میزاره روی گوشی اش در عوض از 10 تا چیز دیگه هم میزنه تا قیمت رو بتونه رقابتی نگه داره...از اپدیت های ضعیف و پر باگ و دیر به دیر تا تبلیغات خفه کننده در UI گوشی

سامسونگ داره ماه به ماه به گوشی های میان رده و پرچمدارش اپدیت امنیتی میده

شیاومی توی خواب حتی برای پرچم دارهاش هم اینکار رو نه میکنه نه میتونه بکنه .خیلی هنر کنه 3-4 ماه یکبار اپدیت امنیتی بفرسته...حالا این وسط خدا رحم کنه گوشی باگ دیگه ای نداشته باشه بعید نیست برای رفع یه باگ راحت بخواید 6 ماه منتظر بمونید و حل نشه تازه بگزریم از باگ هایی که با هر اپدیت میاد براتون !

شما عملا با خرید هر مدل شیاومی یه گوشی میخرید با نهایت رنج 2 سال ساپورت والسلام.

الان a52 روش اندروید 11 هست...12 و 13 و14 رو طبق اعلام خواهد گرفت هیچ تا 4 سال هم اپدیت امنیتی میگیره .والله اگر شیاومی بتونه به گرد پای این ساپورت برسه حالا بگزریم از رابط کاربری درب داغون اش....
فقط چون چیپست جدید میزاره بریم بخریم؟! من که هیچ موقع اینکار نمیکنم....برای من پشتیبانی بعد خرید مهم تر از چیپست به روز ولی بدون اینده است.

شرکتی که چیپست رو دستکاری کنه تا توی برنامه بنچمارک امتیازش بالاتر باشه خریدن نداره!
پول خودتون هست میخواید شیاومی بخرید بفرمایید ولی حداقل اطلاعات غلط به خورد مردم ندید.خودتون میدونید با پول خودتون/

امیر ا در تاریخ : 1400/2/4

مثل چی پشیمون هستی حالا؟!

دست بردار بابا از تخریب این گوشی...باتری این گوشی خیلی هم خوب و اوکی هست /

Iman A در تاریخ : 1400/2/4

اقا ما دیگه حرفی نداریم اگه کسی واسه وبگردی میخواد بخره بخره
ولی اینو یادتو باشه که گوشی به نام A21sتمام این کارهارو انجام میده تازه حدود 5 میلیون هم از این ارزونتره حالا خود دانید😂😂😂

Ya A در تاریخ : 1400/2/4

من گوشی تولید ۲۰۱۳ داشتم و تا سال قبل که باطریش نیاز به تعویض داشت هیچ مشکلی برایش به وجود نیامد و برای همه نیازهای واقعی و عمومی پاسخگو بود.
اگر همین باطری های دست ساز چینی بازار را پر نمی کردند و جنس اصل در بازار فروخته می شد هنوز هم کار می کرد. افت عملکرد چیپست به خاطر استفاده سیستم عامل و نرم افزار از چیپست بیش از حد توان آن است که چنین چیزی در اپل و سامسونگ و سونی دیده نمی شود، حتی در محصولات پایین رده شان. از قضا چیپست شاید با دوام ترین و پایدارترین قطعه موبایل باشد. هارد و بورد و باطری می سوزد و خراب می شود ولی به ندرت چیپست مشکل ایجاد می کند، مگر اینکه شرکت های مونتاژکار برای گرفتن امتیاز بالاتر در بنچمارک ها بدافزار هایی را طراحی کنند که پدر چیپست را در آورد.
ضمنا نیازهای اصلی و واقعی، شبکه های اجتماعی و وبگردی و تماس و ذخیره سازی فیلم و مدرک‌ هستند و من برای راهنمایی عموم خوانندگان این مطالب را می نویسم نه معدود افراد فارغ البالی که روز و شبشان با بازی در موبایل سپری می شود.
بیشتر مردم برای پولشان عرق می ریزند، وقتی با ۴ میلیون تومان می توانند یک محصول با کیفیت تهیه کنند که سالهای سال آنها را از خرید گوشی بی نیاز کند چرا آنها را با کامنت های گمراه کننده مجبور به هزینه کرد بیشتر کنیم؟
شماها می گویید فلان موبایل را بخر چون ممکن است یکی دو سال بعد یک بازی با گرافیک بالا تولید شود که چیپست میانرده نتواند آن را اجرا کند! اما اصلا در نمی گیید وقتی قرار است ۱۰ میایون پول بی زبان را خرج موبایل کنی ای وسیله حد اقل باید در مقابل آب یک مقاومتی داشته باشد، حداقل وقتی بی هوا داخل تاکسی نشستی موبایلت در جیب پشتی تا نخورد. اینها مهمترند یا پابجی؟
لطفا به همدیگر رحم کنیم.

Ehsan A در تاریخ : 1400/2/4

خیلی ممنون از توضیحاتتون❤
منم حدسم اینه که شاید مشکل باتری آقای محمد ص به خاطر اینه که برنامه ای ریختن روش یا شاید همش وای فای روشنه یا شاید هر چیز دیگه ای.

ابوالفضل ح در تاریخ : 1400/2/4

سلام
من این گوشیا سه روزه خریدم ، گوشی خوبیه از همه لحاظ در حد خودش هست در باره ی مصرف باتریش بخام بگم خوبه در حد خودش هست ، حتی رو90 هرتز هم باتریش خوب جواب میده
من حدود ۶ تا ۸ ساعت باهاش روزانه کار کردم تو این ۳ روز
شب تا صبح بین ۱ یا ۲ درصد کم میکنه اما بیشتر نشده با اینکه اصن من بیشتر از ۲ ساعت تو شارژ نزدم
بعدشم به قول همین دوستی که فرمودند گوشی تازه اومده یکم صبر کنید اپدیت براش بیاد اگه مصرف باتریش زیاده بهتر میشه
من و یکی از اقوام هردو باهم گوشی خریدیم اون poco x3 nfcخرید
تو این ۳ روز مقایسه این گوشی هارا براتون شرح میدم
تو تست عملکرد و سرعت گوشی تقریبن برابر هستن اما رم اون ۶ و من ۸
از لحاظ کیفیت تصویر این گوشی خیلی بهتر از poco هس
از لحاظ باتری خیلی شبیه به هم هسن
اما خداییش کیفیت صداش بهتر ازa52 بود
اما poco یکی از بدیاش داغی بیش از حدش بود که خیلی رو مخ میرفت
به نطر من اگه میخاین بین این دو تا گوشی موندید اگه کیفیت تصویر براتون مهمه حتمن حتمن a52 بردارید
خوش دست بودن وزن کمتر وطراحی دوربین و گواهی ip67 از مزایای دیگه این گوشی نسبت بهpoco هس
من نمیگم این گوشی خیلی الان ارزونه اما اگه میخاین این گوشیا بخرید الان وقت خوبی هس درسته جدید اومده اما نسبت به قیمتی که خود سامسونگ اعلام کرده می ارزه من این گوشیا ۹۳۰۰ رم ۸ ۲۵۶ خریدم
به نظر من تو رنج همین ۹ تومن این گوشی بهترین انتخاب هس
اون آقایی هم که میگن من گول بزرگی خوردم این گوشیا خریدم و تحقیق بیشتری کنید
کلن گوشیا سامسونگ امتحان خودشونا پس دادن حالا فرقی نداره میانرده یا پرچم دار

reza e در تاریخ : 1400/2/4

دوست عزیز اینکه میگید 4 5 ساعت بزنید به شارژ یک حرف کاملا غلطه . این فقط برای باتری هایی صدق میکنه که دارای حافظه هستند . این باتری های امروزی دیگه اینطوری نیستند و هر وقت به 95 درصد یا همین حدودا رسید باید از شارژ کشیده بشه

amir h در تاریخ : 1400/2/3

سلام دوست عزیز، لطفا یک ویدئو فول اچ دی،مثلا از آپارات بگیر با تنظیمات مشخص ببین،چند ساعت،پخش میکنه، دوستانی که همین گوشی را،دارند هم لطفا اینکار رو انجام بدن، ببینید باتریش درچه حاله.

davo k در تاریخ : 1400/2/3

دوست من نمیگیم دروغ میگی این مشکلات برای اندروید و گوشی نو ممکنه پیش بیاد . چندتا سوال دارم و توصیه برای همیشه به دوستان . گوشی نو میخرید 3 بار حداقل بزارید گوشی به مدت 3تا4 ساعت. یا حداقل 5 ساعت درحالت روشن و نه خاموش گوشی فول شارژ بشه. چون اندروید از 10 به خصوص 11 هوشمند شده اونطور بهتر میتونه مصرف رو بهینه کنه. گوشی نو میخرید سریع 10 تا برنامه روش نصب نکنید خصوصا برنامه ایرانی و بیخود از بازار . یکی دو روز بررسی کنید ببنید شارژش چطوره مشکل نداره بعد روزی یکی دوتا اونم از گوگل پلی نصب کنید و همیشه بروز نگهش دارید برنامه هارو. توصیه بعدی همیشه از یک اندروید به اندروید بعد حتما تنظیمات کارخونه بزنید . قبل بکاب بگیرید روی کامپیوتر و لپ تاپ . جیمیلتون از گوشی حذف و بعد ریست کنید. یه سوال دارم ازتون زمان شارژ شدنش چند دقیقه یا ساعته؟

علیرضا ر در تاریخ : 1400/2/3

یه مقایسه ساده برات انجام میدم.
من حدودا 5 یا 6 سال پیش یه تبلت هواوی خریدم که چیپ پرچمدار یک سال پیش اون موقع روش بود.اون تبلت تا همین الان داره کار میکنه و حتی بازی پابجی رو با لگ میاره.با اینکه اندرویدش نسخه پنجه.
در مقابل مثلا جی 5 پرو که اتفاقا اونم دارم و شاید باورش براتون سخت باشه ولی تقریبا با همون مقدار لگ تبلت هواوی بازی پابجی رو میاره.
این تفاوت چیپ میانرده رو با پرچمدار نشون میده.صد در صد چیپ های پرچمدار مدت بیشتری رو برای شما کار میکنن تا چیپهای میانرده.
ما اگه هر بحثی رو سر هر گوشی داریم واسه عملکرد طولانی مدته و الا آ 01 کور هم تا یه سال هیچ لگی نخواهد داشت.بنظر من این تمسخر هایی که شما سام فن ها از برند های چینی انجام میدین الکیه.یادمون نره که هواوی تا یکی دو سال پیش و همین شیائومی تو چند سال اخیر سهم قابل توجهی از بازار های جهانی رو مال خودشون کردن.
بهر حال بنظر من گوشی های سری آ سامسونگ ارزش خرید کمتری داره.

علی م در تاریخ : 1400/2/3

دوستان کسایی که دارن قاب سیلیکونی براش پیدا میشه ؟
و آیا قاب a51 به این گوشی میخوره؟

Ya A در تاریخ : 1400/2/3

اولا اینطور هم که گفتید نیست و اینقدر اختلاف ندارند. بیشترین مصرف باطری از طریق صفحه نمایش است و چیپست هر چقدر بهینه تر باشد چنین اختلافی به وجود نمی آورد.
ثانیا بر فرض که درست گفته باشید. چه ربطی به حرف من داشت؟ مگر من از بهینگی چیپست حرفی زدم؟ بحث در مورد کیفیت و عمر انواع باطری است.
اگر لیتیوم یون بد است چرا اپل هنوز از آن استفاده می کند؟ چرا سامسونگ روی m31 و m51 و a51 و m12 که میانرده و پایین رده هستند لیتیوم پلیمر گذاشته ولی روی s21 اولترا لیتیوم یون به کار برده؟
همانطور که گفتم عموما دوام و چگالی انرژی لیتیوم یون ها بیشتر است و در عوض لیتیوم پلیمرها سبک تر و ایمن تر هستند.
البته این یک قضاوت کلی است و ممکن است لیتیوم پلیمر ساخت یک کارخانه پیشرفته در آمریکا از لیتیوم یون ساخت یک تولید کننده بی کیفیت چینی بهتر باشد و یا لیتیوم یون یک شرکت سطح بالا مثل تسلا یا انرجایزر خیلی ایمن تر از لیتیوم پلیمرهای دست ساز در کارگاه های پراکنده در سی چو آن چین باشد.
می توان با یک مراجعه ساده به سایت های تکنولوژی از این مباحثات پیش افتاده و عامیانه جلوگیری کرد.

محمد ص در تاریخ : 1400/2/2

بیا آیدی بدم تلگرام نشونت بدم. من چه غرضی میتونم داشته باشم با مثلا برند سامسونگ؟؟بچه گونه حرف نزنین خواهشا این برند بازیا و تعصبی شدن رو برندای کشورای دگ مال بچه هاست.من میگم خریدم ولی عجله کردم و گوول همین حرفای یوتیوبرا رو خوردم.در ضمن همین یوتیبرایی که اسم بردین محض اطلاعتون فقط در حد رکورد یه ویدئو با گوشی کار میکنند.به شخصه بارها و بارها دیدم که مثلا همین مهدی شجاری کلی گویی میکنه و به جزئیات نمی پردازه و بعدا میفهمیم چه چیزایی رو نگفته..خلاصه من آقا احسان عزیز تجربه کاربریم با این گوشیو گفتم خداشاهده هیچ غرض و قصد بدی نداشتم و ندارم.خواستم دوستان مثل من به اشتباه نیافتن و تحقیق بیشتری کنند.موفق باشید

محمد ص در تاریخ : 1400/2/2

دوست عزیزم باور نداری برو بخر بعدا به حرف من ببا..من شب رو هشتاد درصد برداشتم از شارژ صبح پاشدم ۷هشت درصدی کم کرده بود.توجه نکردم گفتم شاید طبیعیه بعدا که در قسمت صفحه نمایش گذاشتمش رو ۹۰هرتز تازه فهمیدم چه کلاه گشادی رفته سرمو باطریش اسمی فقط ۴۵۰۰هستش و در عمل یه روز به زور دووم میاره

Oxygen L در تاریخ : 1400/2/2

شما مصرف انرژی آیفون رو هم در نظر گرفتی؟! چیپ و سیستم اون برند ، کلا ورای همهء رابط کاربری ها و برندهای ، فشاری که کم مصرف ترین چیپ اسنپدراگون رو سیستم و متعاقبا آی سی و باتری و دمو دستگاه میاره ، دو برابر بیشتر از پرمصرف ترین چیپست آیفونه
باتری ۲۷۰۰ اون برند با باتری ۴۰۰۰ سامسونگ یا برندهای دیگه مساوی اسکرین و شارژدهی دارن

Oxygen L در تاریخ : 1400/2/2

سلام زنده باشی ، والا من خودم گوشی با باتری لیتیوم یونی داشتم و در اثر استفاده زیاد باد کرد بعد از مدتی احتمالا بخاطر اون چگالی و مایع درونیشه، که خوشبختانه باتری پلیمری این مشکل رو تا بحال تو این گوشیم نداشتم و ندیدم، شایدم ایراد از شارژ و گوشی من بوده باشه
دومین گوشیم هم لیتیوم یونی بود و دیر شارژ میشد و زود تموم میکرد ، دیگه اون رو رد کردم و پشت گوشیو باز نکردم بخاطر قاب تمام فلزییش و به موبایل فروشی فروختمش و گوشی جدیدرو با باتری پلیمری گرفتم
همین خاطره بد من ، باعث شد تا دیگه کمتر سمت باتری لیتیوم یونی برم
اما تو باتریهای پلیمری مشکل زیادی نداشتم ، چه باد کردن یا دیر شارژ شدن ، خداروشکر

abrahim s در تاریخ : 1400/2/2

من تازه دوروزه خریدمش واصلاباچنین چیزی که شماگفتین مواجه نشدم وخیلی خوب هم شارژنگه میداره .من تقریبایه روزباهاش وبگردی کردم هنوزهم آخرشب شارژ داشت

Ehsan A در تاریخ : 1400/2/2

درسته ولی به هر حال اگزینوس به خوبی اسنپ نیست چون تو طولانی مدت افت می کنه و ارزشش رو نداره.
یعنی الان پرچمدار سامسونگ کسی بخواد بخره بهترین کار اینه بگرده دنبال نسخه اسنپدراگو

مصطفی ع در تاریخ : 1400/2/2

گوشی بااین کیفیت ازلحاظ تصویر.صدا.پردازشگر.دوربین.و..بابرندسامسونگ بااین بازاروقیمت خیلیدخوبه من پوکو ایکس۳هم‌دارم اینم تازه گرفتم خیلی خوش دست تروباکلاس تره غزبقیه لحاظ هم توهیچی کم‌نمیاره یه سریامیان چرندیات مینویسن فقط.نگاه به قیمت بکن نه که باs21مقایسه کنید

Ya A در تاریخ : 1400/2/2

چیپ های خیلی قدیمی تر و ضعیف تر از این ۷ سال کار کرده اند و سه تا باطری را از رو برده اند، بعد 720g فقط سه سال بدون مشکل کار کند؟ البته برند با برند هم فرق دارد، شاید 720g روی یک برند به دلیل ضعف نرم افزار و عدم بهینه سازی صحیح و آپدیت های نامناسب همانقدر که شما گفتید عمر کند، ولی برندی که من از آن استفاده می کنم بعد از شش سال باطری اش خراب می شود ولی چیپستش همچنان درست و خوب کار می کند. شاید برای همین من از بابت چیپست دغدغه ای ندارم اما عزیزان علاقه مند به برندهای چینی بنا به تجاربشان از برند محبوبشان، بسیار در این مورد حساسند.
در مورد چیپست های پرچمدار اصلا حرف مرا درست متوجه نشدید. من گفتم چیپ های پرچمدار برای کسانی است که کار حرفه ای با گوشی می کنند، مثل تولید محتواهای بسیار با کیفیت، کارهای فنی و گرافیکی و این قبیل امور. مگر باید همه خودروها قدرت موتورشان به اندازه ماشین های ریسینگ باشد؟ خیر! با کاربری عمومی، پایین رده ها هم به خوبی جوابگو هستند چه رسد به میانرده کوالکام. از این رو تمرکز خریداران عادی بیشتر باید روی ویژگی های کاربردی تر مثل استحکام بدنه، باطری و صفحه نمایش و رابط کاربری خوب و پشتیبانی نرم افزاری و حافظه داخلی و رم مناسب و... باشد.
شما یک چیپست پرچمدار را بگذارید روی گوشی ای که اولیه ترین کار یک موبایل را که انتقال صحیح صدا هنگام مکالمه است درست انجام نمی دهد، با هر آپدیت یک باگش برطرف می شود و به جایش چند تا باگ جدید می روید، آپدیت می گیرد و خاموش می شود و دیگر روشن نمی شود. پشتش شیشه دارد ولی تار مو و گرد و خاک داخل محفظه لنزش نفوذ میکند، خب چه فایده؟ بهتر نیست هزینه ای را که برای چیپ پرچمدار می دهیم و هیچ وقت حتی به نصف قدرتش هم احتیاج نداریم، صرف امکانات کاربردی تر و کیفیت بهتر کنیم؟ فریب بازی چیپست پرچمدار و دیگر هیچ، یا به قول معروف آفتابه لگن از طلا و شام و ناهار هیچ را نخوریم.

Ya A در تاریخ : 1400/2/2

با این حرف شما در مورد باطری، آیفون ۱۲ پرومکس با باطری لیتیوم یونی از فرط شرم در خود شکست. باطری های لیتیوم یونی سیکل شارژ بیشتر(دیرتر از بین می روند) و چگالی انرژی بیشتر و قیمت کمتری دارند، در مقابل لیتیوم پلیمری ها امنیت بیشتر و وزن سبکتر و تکنولوژی پیچیده تر دارند که موجب افزایش قیمتشان می شود.

saman r در تاریخ : 1400/2/2

قشنگ مشخصه اومدی این گوشی رو تخریب کنی و اصلا نداریش
چندین یوتیوبر معروف مثل مهدی شجاری و اهورای نیازی و مهدی شکوری این گوشی رو بررسی کردن و گفتن که باطریش روی رفرش ریت ۹۰ هرتزی به اندازه خودش خوب عمل میکنه بعد الان شما اومدی میگی باطریش ضعیفه؟؟؟

محمد ص در تاریخ : 1400/2/1

من خریدم ولی مث چی پشیمونم ...دوستانی که خرید داشتین کاش از باطری ضعیفش هم چیزی میگفتین.باطریش خیلی افتضاحه

Iman A در تاریخ : 1400/2/1

حالا این که خوبه من یکیو دیدم میگفت چیپست اصلا روگوشی مهم نیست مگه میخوای با گوشی بازی کنی.یعنی بعضی ها طرز فکرشون خیلی جهان سومی میمونه.
خوب اگه اینطوری دیگه چیپ قوی نسازن که بزارن رو گوشی ها همین 720g هم میتونه تلگرام و واتساپ به راحتی تا اونجایی که عمر داره باز کنه و شما هم استفاده کنید.
چیپ قوی مثل +sd865 یا sd870 که رو گوشی های بیشتر شیائومی میبیند چیپ های معرکه ای هستند من اصلا کاری به برندش ندارم ولی وقتی چیپ خوب رو گوشی میزاره واقعا باید مزیتشو گفت. اینو بدونید که همین طور که میگید صفحه نمایش های سامسونگ amoled گرون هستند و رو گوشی کار میکنه سامسونگ چیپ ها هم همون قدر یا بیشتر گرون هستند که شیا کار میکنه رو بیشتر گوشی هاش.

Ali B در تاریخ : 1400/2/1

خب منم که ذکر کردم داشتن OIS جزو مزیت های این گوشی به جساب میاد. لطفا کامل بخونید. فیلم برداری 4k با دوربین سلفی رو هم گفتم ولی انگار نخوندید. انگار اصلا توجهی ندارید من چی کامنت زدم و چه مواردی رو جزو مزیت ها شمردم. چرا هی روش انگشت میزارید؟ گفتم که OIS از مزیت هاشه، 4k سلفی از مزیت هاشه، ضدآب بودن از مزیت هاشه ولی دارید دوباره تکرار میکنید. بعدشم الان نوت 10 پرو استاندارد IP53 که داره یعنی فقط در برابر پاشش آب گواهی میشه. نه چیز دیگه. قاعدتا هم با پاشش چیزیش نمیشه. شما 80 درصد گوشی ها رو وقتی روش آب بریزی چیزیشون نمیشه. وقتی استاندارد IP53 داره در حد IP67 که نباید ازش انتظار داشت. تست فشارشو ندیدم اما چه ربطی آخه به کیفیت ساخت و گوریلاگلس داره آخه؟ راگ فون 5 ایسوس هم از وسط ه راحتی نصف میشه. اصن من قبول ندارم ملاک از وسط نصف شدنو. مگه آدم میخواد کشتی بگیره؟ هیچ ربطی هم به کیفیت ساخت نداره. به اجزای داخلی گوشی بستگی داره. و اتفاقا به گوریلا گلس هم ربط زیادی نداره. گوریلا گلس برا محافظت در برابر خط و خش و ضربس. نه استحکام!
چیپست رو هم میدونم که خیلی تفاوتی ندارن. اصن بهتره بحث نکرد.
قیمت این گوشیارو من از روی آمازون و بازار اروپا که داره به فروش میره گفتم A52 هفتاد دلار گرون تره. حالا ما به دلاریش کاری نداریم. ایران که بیاد اختمالا هم قیمت با A52 خواهد بود.
آپدیت نرم افزاری هم شیائومی برای بعضی ها تا 3 سال آپدیت میده. مثلا پوکو اف 1. که هنوز داره آپدیت میگیره. مال سال 2018 هم هست. آپدیت بعدی شیائومی هم قراره بگیره. یعنی MIUI 12.5.
گوشی های دیگه ای هم از شیائومی هستن که 3 سال میگیرن. آپدیت نرم افزاری هم تا 4، 5 سال میده. تا همین دو سال پیش، ردمی نوت 4 که دیگه عتیقه شده بود، داشت براش آپدیت امنیتی و اینا میومد.
اصن بلااستفاده شده بود ولی هنوز داشت آپدیت میومد.

amir a در تاریخ : 1400/2/1

من تو یه بررسی یه آدم نسبتا معتبر دیدم گفت تو بازی و اینا ام62 اصلا داغ نمیکنه
فقط تو فیلمبرداری طولانی مدت ممکنه ممکنه اذیت کنه یکم

Ali B در تاریخ : 1400/2/1

میدونم می 6 رو باید با اس 8 مقایسه کرد. اس 8 هم خیلی خوبه. اون موقع که اومد، پسرخالم خرید هنوز داره استفاده میکنه. ولی می 6 رو گفتم که یعنی پرچمدار شیائومی هم کسی بگیره ضرر نکرده. توی عملکرد خیلی خوبه. آقا اسنپ 780 یعنی داری می 11 لایت فایوجی رو میگی دوربینش بده؟ خیلی هم خوبه من بررسی جی اس ام آرنا رو که دیدم گفته بود حتی دوربینش بالاتر از قیمتش بهتون کارایی میده و کاملا رضایت بخشه. حتی توی فیلم برداری با اینکه OIS نداره ولی به خوبی لرزش ها رو نرم افزاری میگیره انگار که داری با پرچمدار فیلم میگیری. عکس برداری خوب از مزایای گوشی یاد شده توسط جی اس ام آرنا.
آقا شیائومی هم پشتیبانی نرم افزاریش خوبه چرا بد باشه؟ الان پوکو اف 1 که مال سال 2018ه هنوز داره آپدیت نرم افزاری میگیره. قراره MIUI 12.5 رو هم بگیره. قشنگ تا 3 سال پشتیبانی نرم افزاری یعنی.
آپدیت امنیتی هم قشنگ تا 4، 5 سال میده. ردمی نوت 4 تا دو سال پیش داشت آپدیت امنیتی میگرفت.
اون که میگی خاکستریه که باگ نیست! داداش منم نوت 8 داره. فکر کنم اونایی که ال سی دیه نمایشگرشون خاکستری میشن. وگرنه گوشی های امولدش مات میشه. دو ماه پیش هم توی چین آپدیت اندروید 11 برا نوت 8 عرضه شد. برا بقیه کشور هام بزودی میاد. درسته که اندروید 10 رو دیر گرفته ولی خیلی زودتر از خیلیا داره اندروید 11 رو میگیره.

Ali B در تاریخ : 1400/2/1

عزیز من تا حالا باهاش کار کردی که اینجوری نظر میدی؟ از نظر چیپست که واقعا افتضاحه. پسرداییم که میگفتم داره، اصن اهل بازی نیست. توی کارای روزمره همینطور گیره و هنگ.
صفحه نمایشش هم که خیلی افتضاحه. 720ه و وقتی نگاه میکنی بهش پیکسلا معلوم اند خیلی راحت. بدون اینکه بخوای دقت کنی. اگه از ال سی دی توش استفاده میشد اما در عوض 1080 بود، خیلی خیلی بهتر بود.
مثل ردمی نوت 8. اصلا نمایشگر A20 و ردمی نوت 8 با هم قابل مقایسه نیستن. هر دوتاشونم از نزدیک دیدم. A20 رو که پسرداییم داره و ردمی نوت 8 رو هم داداشم داره.

abrahim s در تاریخ : 1400/2/1

دوستان من تازه خریدم گوشی رو وهمین الان هم براش آپدیت اومده.دوستانی که آپدیت کردن گوشی چطورشده عملکردوکاراییش؟

علیرضا ر در تاریخ : 1400/2/1

جالبه سام فن ها میان میگن چیپ تو گوشی اصن مهم نیس.
دلیلشم واضحه.توی همه رده های قیمتی نسبت به رقبا نقطه ضعف سامسونگ ها همین چیپه.در صورتیکه اگه چیپ از یه حدی ضعیف تر باشه بعد از یکی دو سال به مشکلاتی مثل داغ کردن یا لگ انداختن حتی تو برنامه هایی مثل یوتیوب و اینستا و تلگرام می انجامه.درسته که 720 جی تا حداقل 3 سال دیگه مشکلی نخواهد داشت ولی واقعا یه چیپ پرچمدار تو طولانی مدت بهتره یا یه میانرده؟بعدشم اگه دوربین این گوشی از مزیت هاشه چیز خیلی خفنی نیست.چون الان دیگه ضعیف ترین گوشی ها دیگه یه دوربین حداقلی واسه ثبت لحظات رو دارن و از یه حدی به بعد تفاوت های دوربین ها واقعا با چشم قابل درک نیس.
حالا باز سام فن ها میگن چیپ مهم نیس.

Mr . در تاریخ : 1400/2/1

سلام ممنونم
فقط یک سوال دارم ، چطوری اپدیت هارو پاک کنم؟

Ya A در تاریخ : 1400/2/1

اصلا کجا حرف از A50 بود آخه؟! که بروم و مقایسه اش را هم ببینم😄بعد حرف بزنم! گفتیم a20 دستگاه ارزنده ای بود بخاطر پنل اولد که خیلی از موبایل هایی که چند برابرش قیمت داشتند چنین مشخصه ای نداشتند! الان هم در پایین رده حتی خود سامسونگ هم دیگر از پنل اولد استفاده نمی کند. چرا به جای نقد سخنی که گفته شده این شاخه به آن شاخه می شوید؟

علی ر در تاریخ : 1400/1/31

ریست فکتوری بزن آپدیتاد پاک کن منطقتم از رو هند بردار بزار رو ایالات متحده بعد آپدیت کن درست میشه .مشکل خیلیام همینه که منطقشون می‌زارن رو هند تا زود آپدیت بگیرن اما این اشتباهه چون وقتی آپدیت اومد باید دو تا سه هفته صبر کنی و بعد آپدیت کنی تا آپدیته باگ نداشته باشه 😐.(برای همه ی گوشی ها باید برای آپدیت صبر کرد نه فقط شیائومی تا باگ های آپدیت حذف شه.)

علی ر در تاریخ : 1400/1/31

دیگه ردمی نوت هشت از a20 خیلی بهتره😎 و در ضمن مقایسه آ۵۰ رو با گلکسی نوت ۵ که پرچمدار ۶ ساله پیشه ببین بعد حرف بزن نوت ۵ از آ ۵۰ خیلی سریعتره.

Ya A در تاریخ : 1400/1/31

A20 خیلی هم ارزشمند بود. صفحه اولد داشت زمانی که آیفون ها نداشتند که بسیار مهم است. برای زمان خودش باطری پر ظرفیتی هم داشت. چیپستش هم از exynos 850 روی a21s قوی تر بود و از عهده هر کار روتینی به راحتی و روانی بر می آمد. متعجبم که برخی می خواهند از موبایل به جای پلی استیشن استفاده کنند.
به نظر من مهمترین بخش موبایل صفحه نمایش و رابط کاربری و باطری است که هر آن با آن سر و کار داریم. چیپست هم مهم است که کم مصرف باشد چون دیگر چیپست ضعیف به آن شکل نداریم. الان چیپست ها به قدری پیشرفت کرده اند پایین رده ها رسیده اند به پرچمدارهای پنج شش سال قبل و خیلی هم بهینه تر هستند و هر کار معمول و ضروری را که عموم مردم نیاز دارند به خوبی انجام می دهند، مگر اینکه کسی بخواهد عمر خود را پاپجی!!! تلف کند.

Oxygen L در تاریخ : 1400/1/31

آره دیدمش منم اون گوشیو ، امتیازات آنتوتوش400,000 به بالاس ، از اسنپ 870 و 860 اینام فککنم کم مصرفتره ، خدا کنه وارد بشه و عادلانه قیمت بزنن
یکی دیگه از خوبیاشم باتری لیتیوم پلیمری هست ، به نسبت لیتیوم یونی دوبرابره کارکردش.
من میخواستم A72 بگیرم چند روز قبل، روزه آخر اومدم اینجا و برای آخرین بار چک کردم دقیق دیدم ای دل قافل، باتری A72 لیتیوم یونی هستش، بخاطر همین ی مورد بیخیالش شدم ، به باد کردن باتری بعده شیش ماه نمیارزه. چون داشتم گوشی با این مشخصه باتری ، باد می‌کنه نمی‌دونم چرا ! حالا اگه قاب گوشی فلزی یا شیشه ای باشه و مانع بیرون زدنش بشه خیالی نیست .... اما پشت گوشی a72 پلاستیکه و بخوای بالای یکی دوسال نگهش داری اون باد کردنه باتریه اذیت می‌کنه.
این گوشی a52 خوبه باتریشli-po هست، سبکه و دوبرابر li-lon کارایی داره .
کاری به برند و اسم فروشنده ها ندارم، همشون بفکر جیب خودشون هستن
اما نمی‌دونم چرا یه گوشی تمام عیار نمیدن تو بازار :(
همون گوشی ای که شما گفتی خوبه سبکه باریکه خوشدسته کم مصرفه چیپستش عالیه استریوعه ، بعد نمی‌دونم فایو جی رو ساپورت می‌کنه حیف باتریش 4250 هست ...
کاش باتریش رو 5000 میذاشتن و بیست گرم سنگین تر میشد ، عب نداشت که ، بازم جزو سبک‌ترین ها میشد اینجوری لااقل یه ساعت دیرتر از همرده هاش به شارژ شدن احتیاج پیدا میکرد...
الان ولی با این باتریش یه ساعت کمتر از a52 و حدودا یه ساعت و نیم کمتر از a72 اسکرین میده..
حالا ایشالا بیاد ، و فروشنده‌ها منصفانه قیمت گذاری کنن،بازم مشکلی نیست ، اون ضعف باتریش به ظرافتش میارزه :)
از این سمتم باز سامسونگ میبینی یچی خفن تر و غول تر از اون میده بیرون :D
کلا سیستم و کارشون برای بازار یابی و خالی کردن جیب مشتریاشون همینه دیگه ، هر یه ماه چند ماه یه خبر وو قابلیت خوب و وسوسه کننده اضافه میکنن به گوشیای جدیدشون تا مشتری ترغیب بشه برای خرید یا معاوضه گوشیش با سری گوشیای جدیدو بروزتر 😅🤦😅
سرتم درد آوردم ، موفق باشی دادا🌹

Mr . در تاریخ : 1400/1/31

اگر زیاد گیم بازی میکنید بی شک m62 چون چیپ پرچمدار داره
وگرنه این گوشی بخاطر اپشن ها و امکانات بیشتر و بهتر

Mr . در تاریخ : 1400/1/31

درستهa20 و اینا اصلا ارزش نداره
ولی خب mi 6 هم پرچمداربوده باید مثلا با s7 مقایسه بشه
اما در کل سامسونگ رو بیشتر قبول دارم
یک دلیل مهمش اینه که توازن رو در گوشی هایش رعایت میکنه
ولی شیاومی مثلا میاد دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی میزنه با snap732 اینا کجا همخوانی دارن؟
یا میاد اسنپ ۷۸۰ میزنه با دوربین در حد یه گوشی ۵-۶ تومنی
اصلا توازن نداره
یک دلیل دیگر هم که سامسونگ دوست دارم ایمه که اپدیت خیلی بهتر میده از شیاومی الان همین گوشی رو گفته تا سه سال اپدیت میدم اندروید و چهار سال وان یو ای
کدوم برند واسه میان رده سه سال اندروید میده
خودم ردمی نوت ۸ دارم شیاومی چند ماه پیش تازه اندروید 10 داد😵 بعد یک سال وقتی اندروید 11 اومده بود😂بعد تازه بجای اینکه بهتر بشه بد تر شد ، اون منوی بالا گوشی وقتی میکشم پایین دورش خاکستری میشه بجای اینکه مات باشه😶
باز یه اپدیت دیگه داد بجای اینکه درست کنه زد بد ترش کرد😂
اصلا شیاومی با اپل و سامسونگ قابل مقایسه نیست
واسه کسی که پول نداره یا نمیخواد هزینه کنه انتخاب عاقلانه ای هست

Mr . در تاریخ : 1400/1/31

یه جورایی اره
نه اینکه در حد پرچمدار مثلا باشه و اختلاف خیلیی فضایی باشه ولی اره اختلاف قابل توجهی دارند و مخصوصا اگر اهل گیم هستید به چشم میاد

محمد ج در تاریخ : 1400/1/31

باسلام
میخواستم بدونم a52 5g از نظر قدرت پردازشی خیلی قوی تر از a72 هست؟؟؟
ممنون میشم اگر کسی اطلاع کامل دارد پاسخ بدهد.
سپاس.

Ya A در تاریخ : 1400/1/30

لرزشگیر دستگاه مورد نظر شما دیجیتال است(اگر داشته باشد، چون در gsmarena چنین اشاره ای نشده است) و اصلا برای عکاسی کاربرد ندارد. فقط در فیلم برداری دخالت می کند. A52 با همه دوربین ها 4k فیلمبرداری می کند و علاوه بر لرزشگیر الکترونیکی از نوع اپتیکال آن نیز بهره می برد که شما اشاره نکردید. متاسفانه طبق تست های منتشر شده گوشی مورد نظر شما علیرغم ادعای دارا بودن Ip53 مقاومت خاصی در برابر آب ندارد، در حالی که برخی گوشی های میانرده و پایین رده سامسونگ که اصلا گواهی IP هم ندارند بدون ادعا در این گونه تست ها توانسته اند تا حد قابل قبولی در تست نفوذ آب سربلند باشند.
شاسی گوشی مورد اشاره شما بسیار ضعیف است به طوری که در یک تست با یک فشار کوچک از وسط نصف شد، و شیشه گوریلا گلس ۵ که در جلو و پشت دارد هم کمکی به مقاومتش نکرد که حاکی از کیفیت ساخت و طراحی ضعیف است.
دوربین سلفی a52 فیلم برداری 4k دارد که یک برتری دیگر برای آن است.
اما در مورد پردازنده 720g و 732g دقیقا و دقیقا از هسته های یکسان با فرکانس یکسان استفاده می کنند و هیچ تفاوتی در پرفورمنس ندارند. پردازنده گرافیکیشان هم یکسان است و فقط در 732g فرکانس را اندکی بالا برده اند که گویا موجب افزایش مصرف و حرارت شده است. از طرف دیگر 720g هم طبق بنچمارک antutu در بخش memory از 732g بهتر عمل می کند. در آیتم های قدرت پردازش تصویر و فیلم برداری نیز 720g قویتر است.
حتی از لحاظ فرایند طراحی هم 720g از معماری جدیدتر آرم بهره می برد.
در خصوص قیمت هم عرض شود که هنوز گوشی پیشنهادی شما وارد بازار ایران نشده اما کانفیگ 6/128 بین المللی آن ۳۰۰ دلار و کانفیگ 8/128 آن در اروپا بیش از ۳۸۰ قیمت دارد. کانفیگ مشابه برای a52 در آمازون حدود ۳۲۰ دلار است و اصلا این ۷۰ دلار اختلاف قیمتی که گفتید را من ندیدم. حتی ممکن است گوشی مد نظر شما در بازار ایران از a52 5g هم بالاتر قیمت بخورد.
همه این موارد در کنار ۳ آپدیت اندرویدی و ۴ سال آپدیت امنیتی که برخی شرکتها حتی برای پرچمداران خود هم ارائه نمی دهند ارزش خرید a52 را به طور محسوسی بالاتر از تمام هم قیمت های خود قرار می دهد.

هادی ک در تاریخ : 1400/1/30

سلام
اخه mi6 که نمیشه با a20 مقایسه کرد mi6 اون موقعه بالا رده بوده نمیشه با a20 مقایسه کرد که پایین رده هستش.

Iman A در تاریخ : 1400/1/30

داداش این چیپست شیائومی رو mi 11 lite 5g‌کار کرده یه گوشی خوشدست و وزن مناسب هستش خیلی ها منتظر هستند بیاد بخرن . من خودم هم جز اون خریدار ها هستم صفحش حرف نداره.

Oxygen L در تاریخ : 1400/1/30

خوبه چیپست 720G دارمش الان روی گوشیم برند دیگه ، به هیچ عنوان داغی نداره و مثه باقلوا همه کاریرانحام میده ، تازه تو بازی genshin impact که سنگینترین بازی موبایله اوجه داغیش میرسه به 40_41 درجه اونم با رابط کاربری سنگین شیاوومی!!
قطعا رو این گوشی و a72 خوب مچ شده ، با این رابط کاربری شسته رفته...
اگه خدای نکرده 732G میذاشت رو این گوشی درجه حرارت زیاد عمر گوشیو پایین می‌آورد ، الان تو poco x3 فککنم چیپه۷۳۲ جی گذاشتن ، نظراتشونو بخونید ، نشون میده حرارت وحشتناکش رو !
در حال حاضر معرکه ترین چیپست از لحاظ گرم نشدن و کم مصرفی تو سری هفتصد اسنپدراگون780g هستش
لامصب حرف نداره , خدا کنه رو a72 5g این چیپست رو بذاره تا رکورد فروش همه برندها زده بشه
موارد 1101 تا 1200 از مجموع 1388 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

ایسام