نظر کاربران درباره گوشی موبایل هواوی P40 Pro

P40 Pro پی 40 پرو

Huawei P40 Pro هواوی تصویر 360 درجه
ارزیابی کاربران: 7.1 از 10 (1064 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های هواوی
» هواوی Pura 70
» هواوی Pura 70 Pro
» هواوی Pura 70 Pro+
» هواوی Pura 70 Ultra
» هواوی nova 12i
» هواوی nova 12 SE
» هواوی nova 12s
» هواوی Pocket 2
» هواوی nova Y72
» هواوی nova 12 Pro
» هواوی nova 12 Ultra
» هواوی nova 12 Lite
» هواوی nova 12
» هواوی Enjoy 70
» هواوی MatePad Pro 11 2024
» هواوی nova 11 SE
» هواوی Watch Ultimate Design
» هواوی MatePad Pro 13.2
» هواوی Mate 60 RS Ultimate
» هواوی Watch GT 4
» هواوی Mate X5
» هواوی Mate 60 Pro+
» هواوی Mate 60
» هواوی Mate 60 Pro
» هواوی nova Y91
» هواوی nova 11i
» هواوی nova Y71
» هواوی Enjoy 60X
» هواوی nova 11
» هواوی nova 11 Pro
» هواوی nova 11 Ultra
» هواوی Enjoy 60
» هواوی Mate X3
» هواوی MatePad 11 2023
» هواوی P60 Art
» هواوی P60 Pro
» هواوی P60
» هواوی Watch Ultimate
» هواوی nova 10 Youth
» هواوی Watch Buds
» هواوی Watch GT 3 SE
» هواوی Watch GT Cyber
» هواوی Pocket S
» هواوی nova Y61
» هواوی MatePad C5e
» هواوی nova 10 SE
» هواوی Mate 50E
» هواوی Mate 50 RS Porsche Design
» هواوی Mate 50
» هواوی Mate 50 Pro
» هواوی MatePad Pro 11 2022
» هواوی nova 10 Pro
» هواوی nova 10
» هواوی nova Y90
» هواوی MatePad 10.4 2022
» هواوی MatePad SE
» هواوی Watch GT 3 Porsche Design
» هواوی Watch GT 3 Pro
» هواوی Mate Xs 2
» هواوی nova 9 SE 5G
» هواوی nova Y70
» هواوی P50E
» هواوی nova 9 SE
» هواوی P50 Pocket
» هواوی nova 8 SE 4G
» هواوی Watch GT Runner
» هواوی Enjoy 20e
» هواوی nova 9
» هواوی nova 9 Pro
» هواوی nova 8
» هواوی P50 Pro
» هواوی P50
» هواوی nova 8i
» هواوی MatePad 11 2021
» هواوی MatePad Pro 12.6 2021
» هواوی Watch 3 Pro
» هواوی Watch 3
» هواوی MatePad Pro 10.8 2021
» هواوی Mate 40E
» هواوی Mate X2
» هواوی nova 8 5G
» هواوی nova 8 Pro 5G
» هواوی nova 8 SE
» هواوی Mate 30E Pro 5G
» هواوی Watch GT 2 Porsche Design
» هواوی Mate 40
» هواوی Mate 40 RS Porsche Design
» هواوی Mate 40 Pro+
» هواوی Y7a
» هواوی Mate 40 Pro
» هواوی nova 7 SE 5G Youth
» هواوی MatePad T 10s
» هواوی P smart 2021
» هواوی MatePad 5G
» هواوی Y9a
» هواوی Watch GT 2 Pro
» هواوی Enjoy 20 5G
» هواوی Enjoy 20 Plus 5G
» هواوی Watch Fit
» هواوی kids Watch 4X
» هواوی Enjoy Tablet 2
» هواوی MatePad 10.8
» هواوی Enjoy 20 Pro
» هواوی P Smart S
» هواوی Enjoy Z 5G
» هواوی Y8p
» هواوی P40 lite 5G
» هواوی MatePad T8
» هواوی Y8s
» هواوی Y5p
» هواوی Y6p
» هواوی P smart 2020
» هواوی MatePad
» هواوی nova 7 SE
» هواوی nova 7 5G
» هواوی nova 7 Pro 5G
» هواوی Watch GT 2e
» هواوی P40
» هواوی P40 Pro
» هواوی P40 Pro+
» هواوی P40 lite E
» هواوی MatePad Pro 5G
» هواوی Mate Xs
» هواوی Y7p
» هواوی P40 lite
» هواوی P30 lite New Edition
» هواوی nova 7i
» هواوی Y6s
» هواوی P smart Pro 2019
» هواوی nova 6 SE
» هواوی nova 6 5G
» هواوی nova 6
» هواوی MatePad Pro
» هواوی Y9s
» هواوی nova 5z
» هواوی Watch GT 2
» هواوی Mate 30 RS Porsche Design
» هواوی Mate 30
» هواوی Mate 30 Pro
» هواوی Mate 30 5G
» هواوی Mate 30 Pro 5G
» هواوی nova 5T
» هواوی nova 5i Pro
» هواوی MediaPad M6 10.8
» هواوی MediaPad M6 8.4
» هواوی nova 5 Pro
» هواوی nova 5
» هواوی nova 5i
» هواوی Y9 Prime 2019
» هواوی P Smart Z

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 201 تا 300 از مجموع 401 مورد

mohammad r در تاریخ : 1399/5/15

استاد اعظم من هیچوقت نگفتم به درد نمیخوره. همیشه گفتم ارزش خرید متناسب با قیمت باید باشه. پی ۴۰پرو باید قیمتش پایین تر میشد و نوا۷آی.
ولی آنر ۳۰ و آنر ۳۰ پرو قیمتاشون خوبه و نبود گوگل در اون ها توجیه پزیر تره.
من نمیدونم باید با چه زبونی جنابعالی رو آگاه کنم.نه فارسی نه انگلیسی. خودت بگو.
متنای منو کامل نمیخونن نظر میدن علما.

عرفان د در تاریخ : 1399/5/14

پسر گل منم گفتم حدودا برابرن
اما من حرفم این بود که میت 20 پرو رقیبش نوت 9 هست اا باید با اس10 مقایسه اش کنی
ب
یه سوال
پردازنده 8نانو اگزینوس از 7نانو کرین قوی ترهو!!

محمد ب در تاریخ : 1399/5/14

دوستان.
وقت خودتون رو با فن های سامسونگ تلف نکنید.
من p40 pro رو گرفتم. تو یک کلام میتونم بگم خارق العادس.
دوربینش وحشتناکه
اسکرول موشن عالیه
نمایشگر شدیدا روان
خوش دست و خوش ساخت
شاید فقط پرو پلاس از این بهتر باشه
بردمش نمایندگی هواوی دیوونش شدن
من از سلیمانیه سفارش دادم
بی نظیر تو یک کلام. سامسونگی ها اگه حسود نبودن ب گوشی های هواوی تو پیج ما نبودن
بهشون توجه نکنید بذارید خوش باشن
کسی اطلاعاتی خاست اینستا mohirpashach

Amir N در تاریخ : 1399/5/12

برادر عزیط یه جوری میگی حرفام درسته ولی انصافی بگیم درست نیست تو میدونی چند ساله که دیگه هیچ شرکتی از باتری های لیتیوم یونی استفاده نمیکنه؟ شما بری تو سایت های چه داخلی چه خاجی میبینی نوشته شده که li_po یا noun removable که یعنی لیتیوم پلیمری غیر قابل تعوضی

Amir N در تاریخ : 1399/5/12

اون سایتا خودشون خدمات گوگل پلی رو روش نصب میکنن و میدن به بازار و دیگه نیاز بع نصبشون از طرف کاربر نیست

mohammad r در تاریخ : 1399/5/12

تو مثل همیشه من یه چیز میگم تو یه حرفی که توی حرفام نیست ازش در میاری .
ناموسن بی تعصب من کی گفتم گلس نمیخوره؟؟
گفتم اس ۲۰ به دلیل خمیدگی کمتر راحت تر گلس میخوره.
از طرفی پی ۴۰ پرو خمیدگی چهار طرفه داره و احتمال هوا رفتن زیر گلس بسیار بسیار بیشتره.
چرا هی فقط نظر نیدی؟

mohammad r در تاریخ : 1399/5/12

مقایست غلطه.
دوربین اصلی: میت ۲۰ (چون dxo رو قبول ندارم)
زوم: میت ۲۰
التراواید: اس ۱۰
سلفی: اس ۱۰
فیلم برداری سلفی: اس ۱۰
فیلم برداری پشت: اس ۱۰
عکس شب: میت ۲۰
فیلم برداری شب: هم از هم بد تر.
طراحی و کیفیت ساخت و قیافه: برابر. میت آبی و اس ۱۰ سبز.
اسپیکر: اس ۱۰
پردازنده: اس ۱۰ پلاس
نرم افزار: برابر
پشتیبانی: برابر.
آی آر بلاستر: میت ۲۰
صفحه نمایش: اس ۱۰
باتری: میت ۲۰.
شارژر: میت ۲۰.
قیمت: میت ۲۰.
نتیجه: ۷ به ۷ برابر. ولی خودم شخصا میت ۲۰پرو رو خیلی دوست داشتم و سری میت رو برتر از پی میدونم چون هم اندروید جدید و هم سخت افزار جدید دارن اما سری پی بعضی مشخصاتش مربوط به ۶ماه قبلشه.

قک نکنم چیز دیگه ای مونده باشه.

عرفان د در تاریخ : 1399/5/12

شما میری پیج هواوی و آنر تخریب میکنی و میگی بدرد نمیخوره چون گوگل نداره و فلان
حالا اینجا میگی آنر 30 میخوام بخرم؟!

ما هم باور کردیم...

عرفان د در تاریخ : 1399/5/12

من هیچ وقت وقتی با این پول میتونم بهرین ایپد رو بخرم پول نه به این نه به هیچ گوشی ای تو این رنج نمیدم چون من نیازم رو فقط ایپد و سرفیس میتونه کامل برطرف کنه

تو پیج ها سامسونگ شلوغ رو با پیج این گوشی که کلا 7 نفر نهایتا سر بزنن مقایسه میکنی؟ البته از جنابعالی با اون مقایسع گوشی هات بعید نیست
تو پیج سامسونگ میگی گوشی پلاستیکیه خوب نیست میگه نه پلاستیک از شیشه و الومینیوم بهتره من به این چی بگم خب؟؟؟!!!

شما هنوز تفاوت لنز و سنسور رو نمیدونی بعد اینجا اس20 تجویز میکنی؟!
عزیزم سونی و سامسونگو و زایس و لایکا سنسور میزنن نه لنز!!!!

حتما اسم لایکا هم پشت پرچمدارهای هواوی دکوریه! ،🤦‍♂️

اول فرق بین سنسور و لنز رو بفهم بعد اینجا بگو من اشتباه میگم!

اقاجان برووووو
فقط برووو
یعنی یه چیزهایی میگی که جواب نداره انقدر که بی منطقه!
یعنی اگه اینجا شما طرفدار پراید بودی با همین منطق ها همه رو میخواستی راضی کنی مه پراید از پورشه پانامرا بهتره!
دیگه من چی بگم؟!
همه میدونن هواوی تو دوربین رو دست نداره
همه!!!
من تو کامنت قبلی هم گفتم انتظار جواب شنیدن ندارم اما انگار شما متوجه نشدین

mohammad r در تاریخ : 1399/5/12

من دیگه جواب تعصبیا رو نمیدم. مردم عادی (عادی گفتما) که میان نظرات رو میخونن میفهمن و عمل میکنن.

mohammad r در تاریخ : 1399/5/12

تو که اصلا معلوم نیست یه حرفایی از من در میاری که نمیدونم از کجا آوردی. خمیدگی گفتم باسه ولی کم که هم گلس راحت بخوره و هم آسیب پزیریش کمتر باشه مخصوصا وقتی هواوی گوریلاگلس نداره و شیشه هایی که میزنه در حد گوریلا ۵ و ۶نیست.
الان باز میای میگی از گوریلا گلس ۶ هم قویتره.

عرفان د در تاریخ : 1399/5/11

اون به کنار شما میت ۲۰پرو رو با نوت۹ که مثلا رقیبشه نه با اس ۱۰یعنی پرچمداری که حدود ۸ماه بعد از میت ۲۰پرو عرضه شد مقایسه کن!!!!!!
دوربین:میت
فست شارژ:میت
باتری:میت
سخت افزار:میت
صفحه نمایش:اس۱۰پلاس
عکس برداری:برابر اما عکس های شب میت ۲۰پرو بهتره
فیلمبرداری:برابر
سلفی:اس۱۰پلاس
فیلمبرداری سلفی:اس۱۰پلاس
اسپیکر:سامسونگ

حالا جالب اینجاست که این دو گوشی یه جورایی برابرن اما اس۱۰پلاس نزدیک ۸ماه بعد از میت ۲۰پرو اومده و میت فست شارژ ۴۰وات داره و پردازنده ۷نانو
اما اس ۲۰پلاس فست شارژ ۱۶وات داره🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️با پردازنده ۸نانو

شما میتونی میت۳۰پرو هم با اس۲۰پلاس مقایسه کنی تا همین نتیجه گیرت بیاد

این یعنی قدرت هواوی

سری پی صرفا برای دوربین فوق العاده شون میشن پرچمدار وگرنه سخت افزارشون مال پرچمدار قبلیشون یعنی سری میت هست

شما هم صبر کنید میت۴۰پرو با اولین پردازنده ۵نانومتری عرضه بشه همه اینا تا. یه ماه ساکت میشن

mohammad r در تاریخ : 1399/5/10

آقا برای اینکه بار دیگه من بگم برخلاف عرفان و پارسا و امین تعصبی نیستم لیست گوشیای ارزشمند در برابر قیمت(قیمت گفتما) رو میگم:
هواوی:
آنر 30 و 30 پرو (نسخه پلاس خیلی اختلاف قیمت داره و نه. آنر ویو 30 هم جالب نبودن) (من خودم اگه نوا6 رو رد کنم احتمالا آنر 30 بگیرم)
آنر 20 و 20 پرو و آنر ویو 20
(سری نوا اصلا اصلا فقط عدد و رقم هستن)
آنر 9 ایکس و 10 ایکس
سری پی و میت (الیته بعد از چند ماه که خوش قیمت میشن)
نوکیا: هیچی. ارزش قیمتی ندارن.
موتورولا: انصافا همشون خوب هستن در برابر قیمت. مثلا وان هایپر و تا چند وقت دیگه فیوژن پلاس و ...
سامسونگ: سری m اصلا چون با رقم سر و کار داره مثل نوا در هواوی. بقیه گوشیاش واقعا خوبن.
وان پلاس: قیمتاش نجوم شده نمیخام.
ریلمی: اگه ریلمی 6 یا 6 پرو گیرتون اومد عالیه.
اپو: بسیار قیمتای نجومی.
شیائومی: واقعا خوبن گوشیاش اگه داشته باشید اما اگه سرعت بیشتری میخاید انیمیشن هاش رو غیر فعال کنید.
اپل: فوق العادن اما اصلا ios رو دوس ندارم. + قیمتای نجومی(الیته در ایران چون 3یا 4 تومن فقط رجیستریشه). البته اگه یه آیفون 11 پرو دستتون بگیرید دیگه ولش نمیکنید انقد با کیفیته حت بدون روشن کردن گوشی.
******************************************************************************
یه مزیت هواوی و اپل طراحی عالیشونه که از بقیه جدا میشن.
انصافا شیائومی های جدید بسیار زشتن. نمیدونم چرا وقتی برای طراحی نزاشتن.
سامسونگ هم قبلنا اکثر گوشیاش زشت بود. قیشنگ تریناش اس 6 و نوت 5 و اس10 پلاس بود. اس 10 پلاس تنها گوشی بود به نظرم که هم از جلو و هم از پشت قشنگ بود.
قشنگ ترین گوشی از پشت هم پی 30 پرو سبز آبی بود که کاش جلوش ناچ قطره نبود.

البته آنر 20 اس و آنر 30 اس هم خیلی خوبن.

mohammad r در تاریخ : 1399/5/10

این که توی ضفحه پرچمدار هواوی دیسلایک بخورم عادیه. چون تو خودت توی صفحات سامسونگ ده دوازده تا دیسلایک خوردی پس چرا دیسلایک های من کمتره؟ چون حرف درست رو میزنم. شما خودت وقتی پولی به این گوشی نمیدی چرا بقیه رو مجاب میکنی که تو این وضع بی پولی گوشی بگیرن؟؟
در gsmarena اس 20 پلاس 60 هرتز روی رزولوشن کوآد اچ دیه. قابل توجهت استاد.
این که گفتم برنامه های گوگل رو غیر فعال کنیم به خاطر این بود که شرایط برابر بشه.
باتری اس 20 پلاس 4500 هست در برابر 4200 هواوی.
هواوی باتری لیتیوم پلیمری گزاشته که دیر تر تموم شه و عمر کمتری داره واما اپل و سامسونگ به این نتیجه رسیدن که لیتیوم یونی بزارن که در بلند مدت عمر بیشتری داشته باشه. یعنی حتی باتری های اونا هم از باتری های هواوی گرونتر بوده.
* لایکا لنزو نساخته هی جند تا سایت اشتباهی میگی. لنز مال خود سونی هست . دوربین اس 20 پلاس هم اصلیش لنز سونی هست و تله فتوش رو خودش ساخته استاد.
*تا جایی که من میدونم شجاری اصلا آیفون 11 بررسی نکرده.
* در رابطه با 5جی بگم که اگه بیاد تو ایران شاید بسته هاش با 4 جی فرق کنه مثل همراه اول که 3جی و 4جیش فرق داشت و چندین برابر قیمت بدن. آیا تو حاظری 10 گیگ اینترنت رو 20 هزار بخری با 4جی یا صد هزار با 5جی؟؟ تو هی میری عدد ها رو نگاه میکنی. منم یه زمانی مثل تو بودم که پشیمون هم شدم روی نوا 6.
*در رابطه با دوربین سامسونگ 100 درصد حرفات غلطه. اس 20 الترا درسته یکم غلیظ تر بود(که با آپدیت حل میشه) اما نوت 10 و اس 10 طبق بررسی همین سایت نزدیک ترین رنگ ها به واقعیت رو داشتن.
*ناموسن چند تا از اون یوتیوبر هاتو بگو مارو کشتی با این یوتیوبت.

عرفان د در تاریخ : 1399/5/10

نه که سری A سامسونگ خیلی شاخن

والا ما تنها چیزی که از سری a شنیدیم
انتن پروندن و لگ زدن و داغ کردن و رام سوزوندن بوده

Mehrdad M در تاریخ : 1399/5/10

یوتیوبرا پول گرفتن،Dxo پول گرفته،اون پول گرفته،این پول گرفته،فلانی دلاله،یعنی منطقت عالیه.نظراتت دیگه داره رو به طنز میره.😂

Mehrdad M در تاریخ : 1399/5/10

بجز امثال تو کسی نمیناله،من جاییو چک کنم دیجی کالاس که بفهمم طرف واقعا گوشیو خریده،هرکیم خریده به نسبت قیمت روز راضیه.همه شناختنت عزیز،حالا باز بیا حرفای تکراریتو بزن

Amir N در تاریخ : 1399/5/10

چه جالبه که همه سایت های معتبر دکسو انتوتو جی اس ام ارنا رو بردی زیر سوال حالا یه سوال اگه این سایتها سامسونگ رو برتر نشون میدادن و یا اپل رو چه حرفی واسه گفتن داشتی؟ باز میگفتی نا معتبر هستن؟ جنابعالی که دارن به مزیت های پی چهل ایراد میگیرن و اونارو عیب میدونن چه جالبه که حتی گوشی رو نخریده میگی گلس نمیخورن

Amir N در تاریخ : 1399/5/10

خدایی هنوز دارم به حرفات میخندم برو داداش برو ماستمون سفیده باشه اقا راست میگی هواوی به ایندو سایت پول داده خداوکیلی دیگه اینو همه میدونن دوربین های هواوی رو دست ندارن

Amir N در تاریخ : 1399/5/10

خمیدگی سامسونگ مزیته خمیدگی هواوی کم کاری و فقط برای کاهش هزینه؟ خدایی ادمایی مثل شما چطور میتونن بهانه واس تخریب پیدا کنن

Amir N در تاریخ : 1399/5/10

والا صفحات وای فکر کنم اصلا انگار ماله هواوی فنا نیستن همه سامسونگ فنا همه ریختن پیج وای هفت پی و غیره خوشبختانه ما بیکار نیستیم بریم پیج های فلان تخریب کنیم بعد بعضی ها مثل شما بیان بگن برو پیج ببین چه خبره

Amir N در تاریخ : 1399/5/10

برادر من شما نخر لزومی نداره بیایی از نسخه وب استفاده کنی باش؟ کسی که این گوشی رو میخواد بخره خوب بلد که بره کمی تو سایتا بگرده و بفهمه چی به چیه

Sina H در تاریخ : 1399/5/10

احسنت
اصلا s20 ultra رو بنداز دور
من یه فیلم دیدم این گوشی رو با دوربین Dslr سه هزار دلاری مقایسه کردن(blind comparison) اخرش p40 pro برنده شد
مجری اخرش شاخ دراورد که p40 pro برنده شده.
واقعا سامونگ گند زد با این سری s20
فقط اومدن تبلیغ کنن
و فقط اعداد رو بردن بالا که افراد اماتور که تحقیق نمیکنن و اطلاع کافی ندارن بگن وااااای عجب گوشی خوبیه
مثلا اومدن روی دوربین s20 ultra بزرگ زدن 100x
بعد p40 pro plus اومد بدون ابنکه ادعایی تو این زمینه بکنه و یا بیاد 100x رو بزنه رو گوشیش
حالا خودتون برید مقایسه زوم ۱۰۰ برابری p40 pro plus و s20 plus رو ببینین تا قدرت لنز های هواوی رو درک کنین.
یا 120hz با کاهش کیفیت و مصرف زیاد باتری
یا ۱۰۸ مگاپیکسل که هر عکسیش ۱۰۰ مگابایته😂 و عکسا هم dynamic range خودشون رو از دست میدن
و یا فیلمبرداری 8k.که خود یوتیوبرا که تو اروپا و امریکا هستن گفتن ما نمایشگری نداریم که 8k رو پشتیبانی بکنه و بدرد ما نمیخوره این ویژگی
بعد تو ایران چند نفر دارن همچین نمایشگری رو؟
بعد همه اینا به کنار😂
دوتا چیپست برا این گوشی زدن
اگزینوس که تو ایران و اسیاس و اسنپ دراگون که توی امریکاس
جالب اینه قیمتشون یکیه به دلار
ولی از زمین تا اسمون فرق دارن
از مصرف باتری و سرعت گرفته تا کیفیت عکاسی
نسخه اسنپ دراگون تو ایران ۴-۵ میلیون گرون تر از نسخه اگزینوسه

Sina H در تاریخ : 1399/5/10

ببین ما نمیگیم app gallery هواوی بهتره..ما میگیم این قضیه نبود خدمات گوگل قطعا یه نقطه ضعفه واسه این گوشی ولی چیزی نیس که نشه حلش کرد و ادم بخاطر این موضوع بیخیال این گوشی بشه..راه حل های مختلفی هست واسه حل این مشکل
۱-app gallery
۲-petal search یا مثلا بازار خودمون و یا اینترنت
۳- استفاده از نسخه وب
این ۳ تا راه مشکل 95 درصد مشتری هارو حل میکنه
حالا یه عده نمیتونن با این موضوع کنار بیان و حتما خدمات گوگل رو لازم دارن
اینا میتونن برن تو یوتیوب اموزش نصب خدمات گوگل رو ببینن و خودشون این مشکل رو حل بکنن

Sina H در تاریخ : 1399/5/10

من گفتم قبول دارم که عکسای اپل wide تر هستن.ولی گفتم سلیقه ای هستش بعضیا ممکنه دوس داشته باشن عکسشون خیلی wide باشه مثل شما.بعضی ها هم ممکنه اونقدر wide بودن واسشون مهم نباشه و کیفیت واسشون مهم تر باشه..خوب نمیشه گف این کاملا نقطه ضعفه..مورد دوم راجب باتری.بنظرت خیلی احمقانه نیس ادم ۲۷ میلیون پول بده به s20 plus ولی بذارش روی حالت 60hz? گوشی های پرچمدار سامسونگ یکی از مهمترین ویژگی هاشون همین ۱۲۰ هرتز بودنشونه و مردم پول میدن واسه همین ۱۲۰ هرتز بودنش و اگر قراره تست باتری ازشون گرفته بشه باید هر دو گوشی توی بهترین حالتشون باشن..سوم راجب ظاهرش.اون پانچ کپسولی دلیل داره اونم سنسور های پیشرفته تشخیص چهره 3d و دوربین سلفی قدرتمندشه که باعث شده بهترین دوربین سلفی جهانو داشته باشه و بتونه عکسای پرتره خیلی قشنگی بگیره.اینم باز برمیگرده به سلیقه شخصی.من خودم به شخصه دوربین فاکتور خیلی مهمیه برام تو خرید گوشی و این پانچ کپسولی رو دوس دارم و اذیتم نمیکنه.ولی اگر شما زیاد اهل فیلم دیدن هستین و این پانچ اذیتتون میکنه s20 plus براتون انتخاب بهتریه..راجب پشتش هم بنظر من رنگ نقره ای این گوشی جزء قشنگترین گوشی های حال حاضره و ظاهرشو خیلی خیلی بیشتر از s20 plus دوس دارم..والا از نظر شما تمام یوتیوبرا و dxo و همه سایتا دروغگوئن و الکی میگن و فقط شما درس میگین..به قول خودت استاد نه من این گوشی رو تو دستم گرفتم نه شما و تنها منبع حرفامون سایت ها و فیلم های یوتیوب هستن.. اغراق نیس ولی نزدیک ۲۰۰ تا فیلم راجب این گوشی دیدم .۹۰ درصدشون میگن این گوشی بهترین دوربین دنیاس و همشون dxo رو قبول دارن..سایت dxo میاد ۱۵۰۰ تا عکس میگیره و انالیزشون میکنه.طبیعیه که تو بعضی از عکسا اپل و یا سامسونگ عکسای بهتری میگیرن ولی در کل در نظر بگیری این گوشی بهترینه از لحاظ دوربین..حتی همین phonearena که تو گفتی من نگاه کردم..توی بهترین دوربین های سال ۲۰۲۰ اسم این گوشی رو اورده که نشون میده قبولش داره..تو مقایسه دوربینا من بعضی وقتا دیدم عکسای s20 plus رنگ های زنده تری داشت و قشنگتر بود و به چشم خیلی قشنگتر میومد ولی کارشناس های حرفه ای برتری رو به گوشی میدن که عکسای طبیعی تری و نزدیک به واقعیت بگیره چون بعدا هر کی خواست میتونه یه فیلتر به عکس اضافه کنه و عکسشو هر جوری دوس داره تغییر بده..عسلم راجب اسلوموشن رو چه حساب میگی به درد نمیخوره؟؟چرا سلیقه شخصیتو دخیل میکنی تو نظرت.از کجا میدونی به درد من نمیخوره؟اتفاقا من خیلی دوس دارم اسلوموشن بگیرم و اگر این گوشی رو داشتم خیلی از این ویژگیش استفاده میکردم .فقط یه نکته ای که هست باید اطراف سوژه نور زیادی باشه.حداقل این ویژگی از فیلمبرداری 8k سامسونگ خیلی به درد بخور تره.راجب صفحه نمایش.p40 pro حاشیه کمتری داره..اختلاف کمی دارن ولی p40 pro حاشیش کمتره.تنها کاربرد صفحه نمایش ۴ طرف خمیده این نیس..باعث زیبایی بیشتر گوشی میشه.و وقتی میخوای از پایین یا بالای صفحه چیزی رو بکشی بالا یا پایین راحت تره و حس بهتری به ادم میده.بله از دوتاش پشتیبانی میکنن ولی محض اطلاعت تشخیص چهره اونا دو بعدی هست و امنیت کمتری داره.و فقط اپل و هواوی تشخیص چهره 3d داره...هواوی اومده باتری خوب، شارژر خوب ۴۰ واتی (محض اطلاعت سامسونگ اومده شارژر ۴۵ واتی جداگونه گذاشته و باید کلی پول جدا واسش بدی و شارژر توی خود جعبه ۲۷ واته)بهترین دوربین و لنز هارو گذاشته توی این گوشی و .... .و شما میگین کم کاری کرده..اون صفحه نمایشش هم که ۹۰ هرتزه بخاطر کم کاری نبوده دلایل خاص خودشو داره

Amir N در تاریخ : 1399/5/8

جنابعالی هم تا وقتی که پی چهل پرو دستت نگرفتی نمیتونی با امتیاز های انتوتو بگی تراشه پی چهل پرو زاغارته 😐

عرفان د در تاریخ : 1399/5/8

واقعا همه میدونن کی درست میگه از اینکه کامنت من ۶ تا لایک خورده و یه دیسلایک که شما بودی و کامنت شما که ۷تا دیسلایک خورده!!!!!

اولا خوب قضیه مقایسه رو سر و تهش در و اوردی رفتا!
اولا جی اس ام ارنا زحمت کشیده هم ۶۰هرتز هم ۹۰هرتز تست کرده و من هم نسبت به ۶۰هرتز گفتم باتری این گوشی با اختلاف بهتره!!! شما یه جا از اهمیت خدمات گوگل میگی بعد میخوای توی اس۲۰پلاس غیر فعالش کنن؟؟!خب اگه قرار بود کسی بدون خدمات گوگل از اس۲۰پلاس استفاده کنه خب میرفت هواوی میگرفت دیگه
اینکه گوگل مصرف باتری رو میبره بالا مشکل سامسونگه نه من
همینو کم داشتیم که دوربین هواوی رو بببری زیر سوال!!!!
تو داری سنسور لایکای المان رو با سنسور های بدرد نخور سامسونگ مقایسه میکنی که صورتی رو قرمز و کرمی رو سفید نشون میده؟؟؟؟!!!!!!
هواوی چقدر بیکاره که به dxo و این همه یوتیوبر پول میده تا از گوشیش تبلیغ کنن
بیچاره سامسونگ و شیا چرا اونا پول نمیدن؟!!!
والا یه یوتیوبر المانی بود وقتی داشت دوربین پی۴۰پرو رو با اس۲۰اولترا(یعنی اس ۲۰پلاس رو بذار در کوزه ابشو بخور)مقایسه میکرد داشت از خنده روده بر میشد
مخصوصا توی مقایسه عکس های بدون نور کافی
انقدر که اس۲۰اولترا عملکرد بدی داشت!
شما هر جا اقای شجاری بدرد بخوره میکشیش وسط هر جام که نخوای اصا واست مهم نیست
همین اقای شجاری توی بررسی ایفون ۱۱ گفت اپل تو دوربین این گوشی گند زده!!!!!!بعد حالا داری با پی۴۰پرو مقایسه اش میکنی؟؟؟!!!
۵جی هواوی باندهاش کمه؟!خب اس۲۰پلاس که حتی پسوند ۵جی رو واسه قشنگی هم کنار اسمش نداره چه برسه به باندهاش!!تو نگران نباش ۵جی پی۴۰پرو تو ایران کار میکنه!
(نسخه ۵جی اس۲۰پلاس توی ایران نیست و اگر بیاد حداقل ۶میلیون گرون تر از پی۴۰پرو میشه و قابل مقایسه نیست!)
معلومه نمیخرم
من چه صد میلیون چه یه قرون پول به خانواده اس۲۰نمیدم چون این سری پرچمدار بدترین سری پرچمدار گوشی های سامسونگ تو طول تاریخن

به هر اماتوری بگی پی۴۰پرو یا اس۲۰پلاس زیر یه دقه میگه پی۴۰پرو
یوتیوبر ها پی۴۰پرو رو با اس۲۰اولترا مقایسه میکنن با اینکه گرون تره بعد شما میخوای ما رو قانع کنی اس۲۰پلاس بهتر از اینه؟؟؟!!!
ما رو چی فرض کردی؟!
خب این بحث رو که ببوس بذار کنار چون واضحه پی۴۰پرو بهتره

در مورد قیمت پی۳۰پرو:
روز اولی که اس۱۰پلاس و پی۳۰پرو وارد شده اس۱۰پلاس گرونتر بود
مهم نیست پی۳۰پرو سه میلیونه یه ۵۳میلیون مهم اینه که سه سر و گردن کامل از اس۱۰پلاس بهتره!!!!!
یا شما معنای افت قیمت رو نمیدونی یا تفاوت هواوی و شیائومی رو!
میت ۲۰پرو از نوت۹ موقع هرضه در ایران ارزون تر بود اما الان گرون تره(دست دوش)
حتماهمه نوت۹های دیوار خرابن برا همین ارزونه!!!!
جالبه برای شما توی دیوار هر کی سامسونگ میذاره گوشیش خرابه برای همین ارزون میذاره هر کی هم هواوی مذاره گوشیش اکبنده برای همین گرونتر میذاره!!!!!

خب این بحث هم خاتمه یافت و انتظار جواب شنیدن غیر منطقی ندارم

خوش گذشت

mohammad r در تاریخ : 1399/5/8

اگه اینجوریه تله فتو هواوی هم باید نور بیشتری از دوربین اصلیش بگیره استاد.
نور گرفتن به سایز سنسور و دیافراگم بستگی داره و موارد دیگه.

mohammad r در تاریخ : 1399/5/8

http://s13.picofile.com/file/8404261718/20200729_150151.jpg
http://s13.picofile.com/file/8404261734/20200729_150128.jpg
سود های نجومی که سایت بنگ گود از فروش گوشیا میکنه.
فکر میکنید که گوشیو ارزون میدن در حالیکه روی پرچمدارا ۴ یا ۵ یا ۶ میلیون میخورن. تازه بعد چند ماه تاخیر گوشی میاد و بدون رجیستر.
بعضی سایتا مثل بست چاینا و بارساشاپ هم سفارش ندارن باعث شده اینا هر چی میخان قیمت بزارن.

mohammad r در تاریخ : 1399/5/8

ناموسا گوگل کالا چه فکری کرده گوشیو ۲۸تومن گذاشته؟ الان که دلار ۲۰تومنه و یکی از عزیزان ۷۰۰دلار گرفته که بارجیستر پونزده شونزده بشه. حالا اینا گزاشتن ۲۸تومن.
این پولا خوردن نداره. لطفا نخرید.

mohammad r در تاریخ : 1399/5/8

انصافا هی این پاسخات منو کشته .
استفاده از خود برنامه بسیار بهتره از نسخه وب و مزایای بیشتر.
حالا هی بیا بگو نسخه وب.

mohammad r در تاریخ : 1399/5/8

*تو خودت باید ببینی قشنگ تره نه یوتیوبر هایی که پول گرفتن. ناچ کپسولی خیلی بزرگش قشنگ تر از اس ۲۰پلاسه یا دوربینای بزرگ پشتش؟
*نظرت درباره باتری کلا تعصبی بود بقیه میفهمن کی درس میگه.
*dxo مگه میاد رسید پول هاشو به من و تو نشون میده؟
https://www.gizmochina.com/2018/06/12/dxomark-reveals-manufacturers-offered-it-money-for-camera-reviews/
طبق لینک بالا میگه هم هواوی و هم شیائونی رقم های قابل توجهی در چندین نوبت میخواستن بریزن حساب dxomark. بالاخره خرج اون همه کارمند باید دربیاد هر کدوم ماهی چند هزار دلار حقوق میخوان.
*اسلوموشن دیگه از یه حدی کند تر بدردت ننیخوره عسلم. ۴۸۰ یا ۹۶۰ واقعا کافیه و بسیا کنده و بیشتر از اون نیاز نمیکنی. مثلا ۷۰۰۰ فریم هواوی یک دیقه طول میکشه ک یک سانتی متر حرکت کنه. پس این قابلیت مثل فیلم برداری 8 کی صرفا تبلیغاتیه و منم تبلیغاتیای غیر کاربردی رو توی مقایسه در نظر نگرفتم.
*۴طرف خمیده هدفش کاهش حاشیه ها بوده در حالیکه اس ۲۰پلاس با وجود خمیدگی ۲طرفه حاشیه بالا پایین برابری داره.
*خود خمیدگی رو سامسونگ چند ساله که داره کمش میکنه والان کمترین مقدار ممکن شده تا آسیب کمتری بخوره و گلس روش راحت بخوره و درعین زیبایی
*خیلی از گوشیا هستن هم زمان از دوتاش پشتیبانی میکنن محض اطلاع.
*فرق خاصی ندارن برای کسایی که از ۶۰هرتز اومدن ۱۲۰ وگرنه اونایی که از ۹۰میان ۱۲۰ فرق رو خیلی احساس میکنن. بهونه نیارید لطفا. هواوی واقعا کم کاری کرده نسبت به رقباش.
*حالا یک دهم ثانیه سریع تر باز کنه دنیا به آخر میرسه؟ آیا اینو باید توی مقایسه میاوردم؟؟ آیا انقد مهمه؟
*دقیقا تمرکز خود شما روی اعداد بوده.

mohammad r در تاریخ : 1399/5/8

اگه کیفیت مهمه که همون لتز اصلی باکیفیت تره. دیگه قبول کنکه التراواید واقعی نداره.
*باتری رو باید در شرایط برابر آزمایش کرد گفتم. رزولوشن فول اچ دی ۶۰ هرتز با نور صفحه برابر. برنامه های گوگل رو هم که توی دو تا گوشی غیر فعال بشن. هر وقت یه فیلم دیدی با این شرایط هواوی باتریش بهتر بود بیا بگو.
*آپدیتای دوربین هواوی خیلی جزئیه و کار اصلی رو همون اول میکنه. چرا؟ چون مثلا میت ۴۰ پرو رو که dxo میخاد بررسی کنه حداقل یه ۵ امتیازی بالاتر باشه و هواوی میخاد یه اختلافی این دو تا داشته باشن.
*مجانی این روزا ماچت هم نمیکنن شماهایی که میگین dxo نمره واقعی رو میده. مثلا یه پول ثابتی برای هر گوشی میگیره. مثلا یک میلیون دلار (وهمه هم این پولو میدن چون براشون درمیاد)
*انقد هی امتیازای dxo رو نگاه نکنید چون حتی نمیتونید تفاوت امتیاز ۱۱۵ با ۱۲۵ رو تشخیص بدید. ممکنه مثلا یه عکس وان پلاس ۷ رو از یک مکان خاص رو شما بهتر از عکس پی ۴۰پرو ببینید. خب چرا این عددا رو بالاتر میکنن؟ که شرکتا گوشیای بیشتر تولید کنن و ملت ها بخرن و چپاول بشن.
*آیا معیار های ما برای عکس با معیار های dxo یکسانه؟ خیر. یه عکس رو شما ممکنه براتون بهتر ثبت شده باشه اما dxo ازش ایراد بگیره و بالعکس.
*آیا دوربین های موبایل اینقدر اختلاف دارن؟ خیر. پیشنهاد میکنم برید عکس های ریلمی ۶پرو رو توی gsmarena ببینید که چقدر با کیفیته از هر لحاظ بعد اگه dxo بخاد امتیاز بده بهش میده ۹۰. و به پی ۴۰پرو میده ۱۲۸. درحالیکه نمیتونید اختلاف عکساشون رو تشخیص بدید.
*پس چرا میرید اون گوشی رده بالای dxo رو میخرید؟ تبلیغات. خود هواوی چند وقت پیش چندین بار معذرت خواهی کرد که به جای عکس های پی ۴۰پرو از عکس های دوربینای dslr استفاده کرده بود. و گاهی اوقات چند نفر میفهمن و پخش میکنن این موضوع رو و هواوی معذرت خواهی میکنه. گاهی اوقات هم کسی نمیفهمه.
https://www.didnegar.com/mag/huawei-caught-again-promoting-its-phones-with-dslr-samples-apologizes/
*سیاست dxo چگونه است؟ شرکتایی مثل سونی و ال جی و نوکیا که بهش پول نمیدن رو آسفالت میکنه. چطور؟ میاد ده ها عکس از مثلا nokia 9 پیور ویو میندازه در سناریو های سختی که نوکیا ضعیف تره تا بگه نوکیا بده . اگه برید سایتش میبینید که برای بررسی نوکیا ۹ حدود ۳۰تا عکس گذاشتن و برای بررسی هواوی پی ۴۰پرو ۱۰تا (تقریبی). چرا تا ضعف های نوکیا رو نشون بدن وبگن هواوی خوبه.
*حتی gsmarena از خیلیا پول میگیره. مثلا برند های ناشناسی که اصلا اسمشون رو هم نشنیدید رو خبرهاش رو پوشش میده. توی زمینه وان پلاس نورد آبروی خودش رو برد. از دو ماه قبل هی روزی چندتا خبر ازش میگفت با وحود اینکه از همون موقع گوشی ها دستشون بوده.
*به نظر من فون آرنا جزو بی تعصب تریناس و مارکوس برانلی.

Sina H در تاریخ : 1399/5/7

راجب عکسبرداری الترا واید بگم که قبول دارم عکس سامسونگ wide تر هستش ولی از اون طرف چون هواوی سنسور 18 mm هستش نور بیشتری میگیره و کیفیت بیشتری داره پس این بیشتر سلیقه ای هستش و من خودم به شخصه کیفیت واسم مهمتره‌‌‌‌..راجب فیلمبرداری هم قسمت دوربین جلو و هم عقب p40 pro بهتره طبق dxomark و یوتیوبرا..ولی قبول دارم توی قسمت فیلمبرداری الان ایفون بهتره..به این نکته هم توجه داشته باش که این گوشی تازه اومده و کلی اپدیت براش میاد و دوربینش از اینی که هست بازم بهتر میشه..و اینکه p40 pro فیلم slow motion خیلی خیلی اهسته تری میگیره که تو هیچ گوشی نیستش.از اون طرف سامسونگ فیلمرداری 8k داره که عملا به هیچ دردی نمیخوره چون اولا کلی حجم میگیره دوما باید نمایشگری داشته باشی که 8k رو پشتیبانی بکنه..راستی تو که میگی dxomark پول میگیره که به این گوشی نمره بهتری بده لطفا مدرکش رو اینجا بذار تا ما ببینیم..
اسپیکر قبول دارم سامسونگ بهتره..ولی باتری رو مطمئن باش p40 pro بهتر از نسخه اگزینوس سامسونگ هست...نقاط قوت p40 رو هم کاش بهش اشاره میکردی نه اینکه بیای فقط نقاط قوت سامسونگ رو بگی..اول اینکه از نظر ظاهر با اینکه سلیقه ای هست ولی من تو اکثر فیلمای بررسی دیدم که میگن هواوی ظاهر قشنگتری داره..صفحه نمایش ۴ طرف خمیده شاید واسه تو بد باشه ولی از نظر خیلیا قشنگه و نقطه قوته..این گوشی تنها گوشی هستش که هم از طریق چهره و هم اثر انگشت گوشی رو باز میکنه..سرعت باز کردنش هم از سامسونگ بیشتره..راجب صفحه نمایش هم باید بگم که اگر s20 plus رو بذاری روی 120 hz ، کاهش کیفیت داره و باتری بیشتری هم مصرف میکنه ..ولی این گوشی ۹۰ hz رو با کیفیت بالا ارائه میده و مصرف باتریشم کمتره..و اینکه اگر بری فیلمای مقایسه این گوشی با s20 plus رو ببینی اکثرا میگن کار p40 pro تو این زمینه بهتره و 90 hz و 120 hz تفاوت انچنانی ندارن‌..کلا اینکه باید ببینی در عمل کدوم بهتره..نه اینکه تمرکزت روی اعداد و ارقام باشه

Mehrdad M در تاریخ : 1399/5/7

. *توی نظرات گوشیای mi 9 و mi 8 و mi 7 بخون که تاحالا یه بار هم بعد چندسال هنگ نداشتن.چرا پردازنده اسنپدراگون. ولی اگه کایرین یا اگزینوس بود همش هنگی میشد بعد دوسال
اینا حرفای جنابعالیه
اول درست بخون بعد جواب بده،حتی کامنت خودتم نقض میکنی،از mi 9 و mi8 میگی بعد میگی درباره میانرده حرف میزنی؟!اون پردازنده هم اسنپ میانرده بوده،ن سری چهارصد،سری ششصد بوده!اگه mi9 هنگ نکرده،پرچمدار چهارسال و پنج سال پیش هواویم هنگ نمیکنن در صورتی که کایرینن،توی ی پیج دیگه هم بهت گفتم،A70 توی کارای عادی هم وقتی بعد از یک ساعت باهاش کار میکردی لگ میزنه که تازه میانردس،پایینرده های نوکیا و سامسونگم که بماند که هنوز کندی و لگ دارن،حتی تو کار ساده مثل پی دی اف خوندن،از قدیمیای هواوی هم تعریف نکردم،از پنج سال پیش محصولاتش با کیفیت شد،خودمم همینو گفتم!،کایرین توی میانرده هیچی از اسنپ کم نداره و بهترم هست،توی پرچمدارم جز بنچمارک از لحاظ دوام و حفظ کیفیت هیچ چیزی کم نداره،اونیم که میره میانرده ی سامسونگ میخره با وجود شیائومی و هواوی دیگه معلوم الحاله که فقط از دنیای گوشی اسم سامسونگو شنیده.جوری که شما از کوالکام تعریف نباید حتی میانرده هاشم لگ و هنگ داشته باشن.

در ضمن،وای سیصدی که ازش مینالی پایین رده هفت سال پیشه،ازش توقع کارایی کور ای سون داشتی؟توقع داشتی باهاش رندر بگیری؟در حد پایین رده های همون موقع خوب بوده.

mohammad r در تاریخ : 1399/5/7

خب وای 300 هم به دردخور ترین اسنپ رو داشت و هواوی هم ساخه بودش یه آشغال تمام عیار شده بود.
همین که میای پایین رده کوالکام چندسال پیش رو با پرچمدار کایرین مقایسه میکنی همین بستته. کسی حرفی از هنگ کردن کایرین 960 زد؟ من گفته بودم از گوشیای میانرده به بالای 2015 به بعد هنگ دیگه نمیتونید ببینید فقط شاید لگ نرم افزاری.
از قدیمیای هواوی تعریف نکن لطفا که سبقش معلومه. هواوی اولش که اومد ایران دست همه بود ولی بعد یه مدت انقدر محصولات بی کیفیتی زده بود که اکثرا الان سامسونگ دارن و سمت هواوی نمیرن.

mohammad r در تاریخ : 1399/5/7

همه اینجا میدونن کی درست میگه حداقل از نظرات قبلی.
دسته دوم داریم تا دسته دوم. میری پی سی پرو تمیز یک مته کارکرده رو با اس 10 پلاس ضربه خورده پیکسل خورده خش دار مقایسه میکنی قیمتاشونو؟؟؟
توی دیوار هرکی هرکیه قیمتا. هر کی هر چی بخواد میزنه. ولی ایا کسی میخره؟
این قیمت دو ماه پیش گوشیاس:
https://digiato.com/article/1132601
پی 30 پرو 10 و پونصد و اس 10 پلاس 14 و پونصد. قبل عید هم اس 10 پلاس 12 و پونصد بود پی 30 پرو 9 و پونصد تازه نسخه 256 گیگش.
4 میلیون اختلاف داشتن. حالا نمیدونم تو چطوری قیمتاتو حساب میکنی. قیمت توی سایتای خارجی چیز متفاوتیه بزرگوار. مثلا تی موبایل قیمتی که میده از قیمت آزاد گوشی خیلی کمتره. قیمتای توی gsmarena رو هم نبین که مثلا گاهی اوقات قیمت یک گوشی 1000 دلاری رو 600 دلار زده یا یه گوشی 500 دلاری رو 700 دلار زده. باید یکم بصیرت داشته باشی. اگه به یکی بگی افت قیمت هواوی کمتره بهت میخندن ها!!1 گفتن از من بود.
پی 40 پرو تا قبل عید میشه هم قیمت اس 10 پلاس.

*میگم استاد نگو چرا میگی. خب اگه بیان تست رو روی 60 هرتز روی دو گوشی با رزولوشن فول اچ دی اجرا کنن و برنامه های گوگل رو روی اس20 پلاس غیر فعال کنن اونوقت بهت میگفتم کدوم بادوام تره.
*تو وقتی گوشی مثل 11پرو مکس و اس 10 پلاس رو نگرفتی دستت و فیلم برداریش رو ندیدی نمیتونی با امتیازای Dxo بگی هواوی بتره. به لحاظ روون بودن ویدیو و قدرت لرزشگر همه یوتیوبر ها میگن سامسونگ و اپل. هواوی علت معروفیتش dxo بود که پول میده تا عکس هایی رو بزارن ک توی اون صحه ها بهتر عمل کرده وگرنه اکثر اوقات سامسونگ و اپل تصاویر بهتری میندازن و هواوی افت فریم زیادی داره. چرا هیچکدوم از یوتیوبرا با هواوی فیلماشو نمیگیره همه آیفون دارن؟؟؟؟. دوربین الترا واید به معنای فوق عریض هواوی نداره. 18 میلیمتر هواوی در برابر 13 اپل و سامسونگ حرفی نداره بگه.
* 8 کی حرف نزدم.
* 5جی هواوی باند های کمتری رو مگیره نسبت به x55 کوالکام و ممکنه اصلا اون باندا به درد ایران نخوره.
* نسخه 5جی اس 20 پلاس رو توی ایران هم میتونی بخری (که نمیخری) با اسنپ 865 و رم ddr5.

عرفان د در تاریخ : 1399/5/7

میتونی جیمیلتو بیاری روی ایمیل ا‌پ هواوی
اما نمیتونی ازش برای بازی ها استفاده کنی!
شما باید اپل پابجیتو با فیسبوک سینک کنی بعد توی این گوشیت بیاری
فکر کن داری از اندروید میری اپل

عرفان د در تاریخ : 1399/5/7

واقعا نمیدونم قیمتها رو از کجات در میاری
اما اولا ما توی ایران به دلار خرید و فروش نمیکنیم
ثانیا والا من اس۱۰پلاس 128گیگ گرون تر از ۵۷۹دلار پیدا نکردم نسخه اگزینوس
پی۳۰پرو هم ۵۳۹دلار این تفاوت هم به خاطر پول برندی هست که سامسونگ میگیره
نو پی۳۰پرو ۲۵۶گیگ ۸گیگ ۱۷.۸۰۰
نو اس۱۰پلاس ۱۲۸گیگ ۸گیگ ۱۷.۳۰۰
دست دوم هم توی دیوار قیمتهارو یه چک بکن
ولی عاشق مقایسه هاتم که همیشه چیزهایی که به ضررته میپوشونی
پی۴۰پرو 5g هستش
این یه امتیاز
پی۴۰پرو توی باتری تست جی اس ام ارنا خیلی عملکرد بهتری داشته از اس۲۰پلاس
این هم یه امتیاز
فیلمبرداری سلفی پی۴۰پرو رسما بهتر از اس۲۰پلاسه
اینم یه امتیاز از اس۲۰پلاس کم به پی۴۰پرو اضافه
والا فیلمبرداری اس۲۰اولترا رو با پی۴۰پرو مقایسه کردن گفتن تفاوت انچنانی ای نداره
نمیدونم شما چجوری میگین فیلمبرداری اس۲۰پلاس بهتره
چون8kهست؟؟!!!اون که اصا واقعی نیست و جنبه تبلیغاتی داره و اون کیفیتی که باید بهتر نیست
ولی خب حالا از این صرف نظر میکنیم
توی قیمت هم که من توی امازون اروپا دیدم
اس۲۰پلاس ۱۲۸گیگ ۷۹۲یورو
https://www.amazon.es/gp/offer-listing/B084LFT861?condition=new&tag=kimovil0a-21
پی۴۰پرو ۲۵۶گیگ 729 یورو
https://www.amazon.es/gp/offer-listing/B085JJQT49?condition=new&tag=kimovil0a-21
اون قیمتی که شما دیدی بدون گارانتی بوده
پس یه امتیاز دیگه کم شد و به پی۴۰پرو اضافه شد
اها راستی چرا اینو ندیدی که حافظه پی۴۰پرو ۱۲۸گیگ بیشتره؟؟؟!!!!

یه امتیاز دیگه به پی۴۰پرو اضافه شد
الان شد ۱۲بر ۹ به نفع پی۴۰پرو😁
ببخشید که مقایسه غلطتون رو درست کردم

سینا ا در تاریخ : 1399/5/6

سلام دوستان من یه هفته میشه این گوشی رو گرفتم البته تو سلیمانیه عراقم 700 دلار با دلار 25 تومن بود اون موقع 17500 شد دقیقا البته بدونه جایزه هاش چون اونام بود روش هدفون سری 3و... با اونا گفتن 790 دلار همون لحظه به خودشون فروختم البته ناگفته نمونه همون هدفون بلوتوث تو بازار 130 دلار بود دیگه بازم 700 دلار خوب گرفتم پایین تر از این نبود رنگ سیلور واقعا خیلی خفنه دوربین فوق العاده طراحی خاص ضد آب تست کردم همه رو...
فقط یه مشکل دارم چطور جیمیل رو این گوشی کانکت کنم قبلا امتحان کردم میری تو قسمت اکانت میزنه ایمیل مایکروسافت و... میخای بری تو ایمیل کانکت شه رو گوشی ولی مستقیم میره تو گوگل ینی برنامه ثابت نداره رو گوشی که کانکت شه روش جیمیلم که بتونم بازی PUBG کنم و...
چون هواوی تحریم شده از طرف گوگل و خودش app gallery رو آورده مشکلی واسه دانلود برنامه و بازی ها ندارم همه این چیزا رو میدونم با اطلاع قبلی گرفتم
فقط این مشکل کانکت شدن جیمیل رو چطور حل کنم
فقط ممنون میشم راهنمایی درست کنید مرسی

Mehrdad M در تاریخ : 1399/5/5

خدارو شکر چهارساله کایرین 960 روی میت 9 رو دارم یبارم هنگ نکرده،ن لگی داشته،ن کندی ن افت کیفیت،با هر اپدیتم بهینه تر و سریع تر شده،اونوقت گوشی قبلیم که هواوی g8 بود ی پردازنده میانرده اسنپ روش بود،دوتاش رو هم خریدیم که نگی استثنا بوده،از همون اولش لگ و کندی داشتو دیدمو نسبت به هواوی بد کرد،ولی در عین حال p8 lite یکی از اشناهامو دیدم که ی کایرین میانرده روش بود و هیچ لگ و کندی و هنگی نداشت!توی این دوره و حتی سه چهار سال پیش هیچ گوشی پرچمداری لگ و هنگی نمیشه،چه سامسونگ چه هواوی،اگرم بشن باگ نرم افزاریه،این از این،توی میانرده هم هیچ پردازنده ای رو دست کایرین نیست،من نمیدونم به چیش گیر دادید وقتی عیبی نداره،ی زمانی اسنپی که روی گوشیای سونی بودو میشد به عنوان اجاق گاز استفاده کرد،اون موقع هم شما از این حرفا میزدی؟!

mohammad r در تاریخ : 1399/5/4

اس ۱۰ پلاس ۷۰۰ دلاره ولی پی سی پرو که ۲ماه بعدش عرضه شد ۵۰۰ دلار رسیده.
باز هم میگم قیمتایی که داری میدی اشتباهه.
مقایسه اس ۲۰ پلاس و پی ۴۰ پرو:
دوربین اصلی عکس: هواوی.
زوم: هواوی.
التراواید: سامسونگ چون واقعا واید هست ۱۳میلی متر در برابر ۱۸ میلی متر هواوی.
سلفی: هواوی.
فیلم برداری دوربینای پشت: سامسونگ.
فیلم برداری سلفی: سامسونگ.
پردازنده: مساوی (چون اعتقاد ب بنچمارک ندارم زیاد)
کیفیت بدنه: سامسونگ گوریلا گلس ۶.
اسپیکر: سامسونگ استریو.
صفحه نمایش: سامسونگ.
رفرش صفحه : سامسونگ.
باتری: تقریبا برابر.
شارژر: هواوی
تحریم نبودن و گوگل: سامسونگ.
رابط: برابر.
قیمت: سامسونگ ارزانتر قیمت الانش نه زمان عرضه.
امتیاز کلی: ۱۲ به ۷ به نفع اس ۲۰ پلاس.
در ضمن اس ۲۰پلاس خمیدگیش کمتر از همیشس و باعث عدم برخورد تصادفی دست به لبه ها میشه و گلس راحت تر بهش میخوره که دیگه اینو نیاوردم تو مقایسه.
پی ۳۰پرو نو همین الانش چند میلیون ارزونتره از اس ۱۰ پلاس نمیدونم قیمت هات وامار هات رو از کجا میاری.
جواب خیلی دیگه ازسوالارو هم که دادم تایید نشدن

Sina H در تاریخ : 1399/5/4

بنظر من تو این رنج قیمت بهترین گوشیه.وقتی میخواین یه گوشی رو بخرین باید به این نکته هم توجه بکنین که ما تو ایران زندگی میکنیم.رقبای این گوشی ایفون ۱۱ پرو ، سامسونگ s20 plus ، شیائومی mi 10 pro، ONE PLUS 8 pro هستش.قبول دارم که ایفون گوشی های خوبی میسازه ولی تو ایران اصلا نمیصرفه با این قیمت.در صورتی که تو خارج کشور این دوتا گوشی قیمت تقریبا یکسانی دارن ولی متاسفانه توی ایران قیمت ایفون نجومی بالا میره و تو امکانات p40 pro سر تر نباشه کمتر نیس چون به هر حال گوشی جدیدتریه نسبت به ایفون ۱۱ پرو..گوشی s20 plus از دو جهت نسبت به p40 pro برتری داره یکیش صفحه نمایششه یکی چیپستشه(در صورتی که نسخه اسنپ دراگون 865 باشه).اینجا هم باید دقت کنید که سامسونگ توی اسیا نسخه اگزینوس رو میفروشه و این نسخه برتری خاصی از لحاظ عملکرد نسبت به چیپست p40 pro نداره.صفحه نمایشش هم اگر ۱۲۰ هرتز باشه کلی باتری مصرف میکنه و تازه افت کیفیت هم داره و رزولوشنش هم درسته بهتره ولی به چشم نمیاد زیاد..یعنی چشم انسان نمیتونه زیاد تفاوتی بین صفحه این دوتا گوشی احساس بکنه...one plus 8 pro گوشی خیلی خوبیه ولی اگر بیاد تو ایران!!ایران تحریمه و این گوشی زیاد وارد نمیشه اگرم بشه تعداد کمی وارد میشه و قیمتش بیشتر از ارزش واقعیش میشه و نمایندگی هم تو ایران نداره..شیائومی حقیقتش اطلاع زیادی ازش ندارم ولی طبق نظراتی که دربارش خوندم تنها برتریش بنظرم قیمت مناسب ترشه..در کل این گوشی بهترین دوربین جهان و عمر باتری مناسب و شارژر ۴۰ واتی تو خود جعبه گوشی(برخلاف اپل و سامسونگ که باید جداگونه خریدش)ظاهر زیبا و refresh rate 90 hz و عملکرد خوب در حد پرچمدار رو داره..البته نقایصی هم داره مثل عدم پشتیبانی از خدمات گوگل.ولی این به این معنی نیس که دیگه نشه روش هیچ برنامه ای رو نصب کرد.تمام برنامه های مورد نیازتون توی app gallery یا بازار خودمون پیدا میشه.تازه یه مزیتی هم اینجا وجود داره و اون اینه که چون این برنامه هارو از app gallery خود هواوی دانلود میکنین این برنامه ها برای خود گوشی های هواوی بهینه تر هستن.حتی خود گوگل پلی هم قابل نصبه و اگر توی یوتیوب بزنید اموزشش هست..من گوشی الانم s8 هست و قبل از اینم ایفون داشتم پس این نظرمو بدون هیچ تعصبی گفتم

عرفان د در تاریخ : 1399/5/3

دوست عزیز من اون قیمت رو توی یکی از پست های پیج تکنولایف دیدم حدود ۴ ۵ روز پیش که اون زمان دلار ۲۵هزار تومان بود
من از کجا باید میدونستم فرداش میشه ۲۰تومن و قیمت پرچمدارها ۳ ۴میلیون افت میکنه
همین الانشم خیلی از فروشگاه ها ۲۵۶گیگ ۸گیگ رم رو ۲۵ یا ۲۶ میلیون زدن
این گوشی توی اسپیدتست که از اس۲۰اولترا بهتر بود
توی دوربین هم که از اس۲۰اولترا بهتره همه میدونن
توی سخت افزار هم که کرین هیچی از اگزینوس کم نداره تازه تو یه سری موارد بهتر هم هست
پس چطور شما میگین این گوشی ارزش خرید نداره؟؟؟!!!
هواوی افت قیمت داره؟؟؟!!
والا هیچ گوشی ای اندازه شیا افت قیمت نداره
هواوی از سامسونگ افت قیمتش یشتتررررررههه؟؟؟؟!!!!!
الان نوت۹ که با میت۲۰پرو تقریبا عرضه شد و توی ایران قیمتش از میت۲۰پرو بیشتر بود اما الان میت۲۰پرو های تمیز حدود ۱۳میلیون هستن و نوت۹های تمیز حدود ۱۰میلیون
پی۲۰پرو که با اس ۹پلاس هم قیمت بود الان قیمتش حدود ۱۰میلیونه دست دو تمیزش اس۹پلاس حدود ۹میلیون
والا ما که افت قیمتی از هواوی ندیدیم
تا دلت بخواد از سامسونگ و شیا دیدا ام از هواوی ندیدم

عرفان د در تاریخ : 1399/5/3

محمد جان
اولا من یادم نمیاد جایی گفته باشم انگلیسیم خوبه😅
اما در کل
راستش من بیشتر چیزهایی که میخونم یا مال gizmochina هست یا gsmarean و این مقاله تا حالا به چشمم نخورده بود
فکر میکنی بدم میاد هواوی سخت افزار کوالکام روی گوشی هاش بندازه؟!
اما مشکل اینجاست که خیلی بعیده
هواوی وقتی میتونست پردازنده کوالکام بگیره باز رو پرچمدارهاش کرین میندازخت حالا که تحریم شده میخواد از امریکا پردازنده بگیره؟!
شاید واقعیت داشته باشه اما نمیشه انقدر با اطمینان گفت که ایا درسته یا غلط

Amir N در تاریخ : 1399/5/3

گوگل ترنسلیت هست دیگه غم نیست پایین صفحه بزنید ترجمه تمام مطالب به فارسی نوشته میشن

Amir N در تاریخ : 1399/5/3

دوست عزیز هواوی حتی اگه بیاد از اسنپ استفاده کنه که ما از خدامونه تو پرچمداراش از اسنپ استفاده کنه بازم اون امریکا نمیزاره دلیل تحریم هم اقتصاد بوده استاد اعظم چین با هواوی رو فرغون اقتصادی امریکا داشت با میخ خط مینداخت که امریکا با دلیل چرت و محض و دروغ جاسوسی اومد تحریمش کرد

Amir N در تاریخ : 1399/5/3

... دوست عزیز چین از هواوی خواسته تا از شرکت های امریکایی بی نیاز بشه و به ۱ورت خود کفایی به کارش ادامه بده

Amir N در تاریخ : 1399/5/3

دوست عزیز کاملا با حرفاتون موافقم نگران اون دیسلایک نباشین اشتباه من دستم خورد

جواد ع در تاریخ : 1399/5/3

سلام. کسایی که به قدرت دوربین های هواوی که توسط لایکا مهندسی شدن شک دارن. لطفا برن و قیمت دوربین های عکاسی لایکا رو توی اینترنت ببینن. دوربین های لایکا بالای ۲۰۰ ملیون تومان هستن در حالی که دوربین های شرکت هایی مثل کنون و نیکون حداکثر ۸۰ ملیون تومان هستن. پس حتما دوربین های لایکا یه کیفیتی دارن که اینقدر گرون هستن.
به افتخار لایکا

Saeed A در تاریخ : 1399/5/2

دوست عزیزی که با حرف های من مخالفی!که البته هیچ اشکالی هم نداره فقط ی سوالی میکنم ازت جواب نمیخام فقط فکر کن؛ بنظرت اگه میشد در این بازار به شدت رقابتی و حساس از نظره تجاری با کپی و ایده دزدیدن دوام اورد و گوشی هوشمند تولید کرد..؛خودت بگو آیا غول هایی مثل زیمنس؛توشیبا؛اریکسون.وووو بیخیال این بازار میلیارد دلاری گوشی های هوشمند میشدن.. حالا اصلا به قانون سخت گیرانه کپی رایت و وکلایی حرفه ای که فقط منتزر ی گاف کوچیک از رقیب تجاری شون هستن تا هم غرامت بگیرن هم ضربه به اعتبار برند رقیب بزنن..

Amir N در تاریخ : 1399/5/2

عرفان جان شنیدم که هواوی میخواد میت 40 رو با دو تراشه معرفی کنه یکی مدیاتک و اونیکی کایرین امید وارم مدیاتک حذف بشه از این وسط و در ضمن محمد ار جان شما که میگی هواوی دنبال سوده نگاه به سامسونگ کردی؟! سامسونگ چون میدونست اگه به هواوی تراشه بفروشه امریکا تحریمش میکنه و بازار امریکا که بسیار مهمه برا سامسونگ از دستش خارج میشه و کلی ضرر میخوره به حساب سامسونگ باز شما بگو هواوی دنبال سوده اما حتی اگه دنبال سودم باشه یه چیزی میزنه که مشتری رو راضی نگه داره...

mohammad r در تاریخ : 1399/5/2

چرا همش در تمام حرف ها نادانسته حرف زدی خودت؟
علت اصلی تحریم ها توسعه پردازنده های کایرین و مودم های 5جی هواوی بود. وقتی اسنپدراگون و مودم 5جی کوالکام رو بزاره دیگه کاری بهش نداره. فقط میمونه بحث جاسوسی که به خاطر اون اجازه ورود به آمریکا نداره.
استاد کسی حرفی از میت 40 نزد.
https://www.phonearena.com/news/Huawei-Mate-50-to-feature-Snapdragon-875G-and-Mate-40-to-have-two-chips_id126023
تویی که گفتی انگلیسیت خوبه برای توئه.
...

Amir N در تاریخ : 1399/5/2

الان کدوم تراشه رو پرفرومنس داغ نمیکنه؟؟! اصلا کدوم تراشه پرفرومنس دستی داره؟! شما بد جوری چسبیدی به سامسونگ ها

Amir N در تاریخ : 1399/5/2

اقای محمد ار و دیگر دوستان عزیز این بحث ها و تبادل نظرات صرفا جهت افزایش اطلاعات هست خواهشا دلخور نشیم از همدیگر و از روی حرص و غیزه ریپ نزنیم بنده هم اشتباه میکنم شما هم اشتباه میکنید پس لازم نیست همدیگر رو بکشیم

Saeed A در تاریخ : 1399/5/1

بچه های گجت نیوز زحمت کشیدن ی گزارش کامل از کارایی دوربین P40 pro کار کردن با تقریبا جزئیات کامل.. دیدن و خوندنش خالی از لطف نیست..
https://gadgetnews.net/447710/huawei-p40-pro-camera-review/
در ضمن من خودم هم سامسونگ دارم اما برای اونایی که همش میگن هواوی کپی میزنه و این حرف ها بگم که همچین پیشرفت هایی با کپی و این حرف ها جور در نمیاد..پشت همچین مهندسی و طراحی افراد خلاق نشستن..
موفق باشید

عرفان د در تاریخ : 1399/5/1

این گوشی اگه بیاد زیر ۴۰ میلیونه
و وقتی نوت ۱۰پلاس که دقیقا نصف این گوشیه قیمتش نزدیک ۳۱میلیونه ارزش نداره به این گوشی که حتی به اس۲۰اولترا هم تو یه سری موارد برتری داره پول بدیم؟؟!!!

عرفان د در تاریخ : 1399/5/1

شما دوباره نادانسته حرف زدین؟
این استراتژی که ترامپ داره و هواوی رو از امریکا و جدیدا از انگلیس بیرون کرده به هیچ وجه با هواوی اشتی نمیکنه مگه اینکه تو انتخابات کس دیگری رییس جمهور شه
میت ۴۰پرو با کرین ۱۰۰۰میاد و کرین هزار قبل از قضیه tsmc ساخته شده
و معمولا سری P هواوی با پردازنده سری میت قبلیشون میان
بود و نبود خدمات گوگل و گوریلا گلس به انتخابات ربط داره

عرفان د در تاریخ : 1399/5/1

به غیر از این گوشی توی هر پیج شیا که اسم شما هست داری تخریب میکنی
بی ارزش در از آ71 نداریم با اون قیمت کذب مشخصات بدرد نخور اما قیمت فضایی

عرفان د در تاریخ : 1399/4/31

ایا شما از مهندسای هواوی بیشتر میدونین که انقدر هواوی رو تخریب میکنین
یا میگین این گوشی فلانش ضعیفه و فلان چیز رو نداره
حتما اونا لازم دیدن اونو بذارن

mohammad r در تاریخ : 1399/4/31

سری پی 50 پرو قراره با اسنپدراگون 875 بیاد چون دیگه کایرین نمیزنه و مودم 5جی کوالکام رو میزاره توش و آمریکا هم مجوزش رو میخواد بده.
اون موقع دیگه تحریمی هم در کار نیست و گوریلا گلس هم شاید استفاده کنن و ارزش این گوشی بسیار میشه.

mohammad r در تاریخ : 1399/4/27

جنابعالی توی صفحه های هواوی میری و از شیائومی تعریف میکنی.
توی صفحه اپل میری از یکی دیگه تعرف میکنی.
حالا اینجا اومدی داری از هواوی تعریف میکنی.
*من نگفتم نوت 8 پرو اسنپدراگونه استاد. یکی درمورد گرما پرسید.
*در مورد اگزینوس گفتی، سال 2015 اسنپدراگون 810 بدترین پردازنده بود و بسیار داغ میکرد و ضرر های زیادی به بار آورد اما اون سال اگزینوس سامسونگ توی گلکسی اس 6 غوغا کرد و هم به لحاظ داغ کردن و هم به لحاظ عملکرد بسیار از اسنپ 810 بهتر بود.
* می 7 منظورم کلا پرچمدارای شیائومی بود که اسنپدراگون دارن استاد. حالا تومیخای می 8 یا 9 رو فرض کن.
*پوکو اف دو در حدش نیست چون قیمتاشون هم متفاوته و به نسبت امکانات متفاوت، اگه در مورد امتیاز گفتم باید میفهمیدی که به نسبت خودش اگه رابط کاربریشسبک تر بود امتیازش 9 میشد.
*پی 40 پرو گوشییه که هزینه ساختش بسیار بالاتر از اون قیمتیه که داره میدش. صفحه ساخت boe وعدم پردازنده اسنپدراگون و عدم گوریلا گلس و عدم سرویس های گوگل ونامعلومی تحریم های آینده و محدودیت های جدید و.... قطعا گوشی خوبی هست اما تا 6ماه دیگه قیمتش نصف میشه. همه ی حرف های من در تمام نظراتم متناسب باقیمت گوشی هاست.
*استاد هیچ وقت من نگفتم گوشی فقط پردازندست، درجواب کسی که گفته بود گوشی های شیائومی ناپایدارن جواب دادم.
*وان پلاس 8رو هم طوری میگی اصلا در حد هم نیستن انگار 11پرو مکسه.
*من هم گفتم کایرین خوبه اما وقتی روی پرفورمنس بزاری داغ میکنه و هواوی با قیمت 1000 یورو باید گرافیک و سی پی یو قوی تری میساخت حتی اگر استفاده نشه در مقایسه با رقباش.
*شما آیا از مهندسان سامسونگ بیشتر بلدی که میگی بد طراحی شدن؟؟ دلیل گرم شدن بیشتر به دلیل نبود سیستم خنک کننده ی کارآمده. وان پلاس 7پرو هم داغ میکرد با وجود اسنپ.
*طراحی پی 40 پرو هم خوبه اتفاقا مخصوصا رنگ آبی نیمه ماتش خیلی قشنگه.

کامران ن در تاریخ : 1399/4/26

پردازنده نوت ۸ پرو اسنپدراگون نیست مدیاتکه چون خنک کننده بزرگی داره گرما کمی احساس میشه اما نوت ۸ پرو همچنان پر مصرفه ، می ۷ نداریم ، باگ همیشه از نقاط ضعف گوشی های شیائومی بوده ، پردازنده های کایرین پردازنده های بسیار خوبی هستن البته اندازه اسنپدراگون قدرتمند نیستند اما همواره پردازنده بهینه ای بودند ، اگزینوس ها جدیداً بد طراحی شدن که در مورد گوشی سامسونگ مقداری مشکل ساز شدن ، پوکو اف ۲ پرو گوشی بسیار خوبیه اما اصلاً در حد وان پلاس 8 نیست ، گوشی فقط پردازنده نیست ، همین پی ۴۰ پرو گوشی پرچمدار به تمام معناست فقط حیف که طراحی داغونی داره ، نه به اون طراحی خارق‌العاده پی ۳۰ پرو ، نه به این طراحی بد و کپی شده ، گوشی بسیار خوبیه اما من وان پلاس 8 رو بیشتر قبول دارم ، می ۱۰ رو بیشتر ( دوربین برام مهم نیست)

Amir N در تاریخ : 1399/4/25

هواوی حتی داغم کنه سخت افزارش نسبت به گرما بهینه شده کافیه [سامسونگ] با چاشنی اگزینوس بگیرین دستتون البته تازگیا درست شده تا ببینین گرما چیه هواوی عمرا داغ کنه حداقل تو محیط خنک داغ نمیکنه

Amir N در تاریخ : 1399/4/25

مثال ساده تر حرفتون درسته مثلا یه گلوله با سرعت بیشتری حرکت میکنه و داغ میکنه دقیقا همون اتفاقی که رو باتری با فست شارژرا میاد دلیل اینکه دیر شارژ میشه میتونه به نرم افزار ربط داشته باشه و یا به سخت افزار مثلا نرم افزار تو رابط کاربری هواوی EMUI10 بالای 90 درصد دیر شارژ میکنه 5 مین برای 1 درصد یه دلیل شاید این باشه دلیل دوم میتونه نسبت به نیاز سخت افزاری باشه مثلا ممکنه وقتی که گوشی با ولتاژ بالا شارژ میشه مقاومت های داخل بورد ( مدار) داغ کنن و خودتون که خوب میدونین دشمن باتری لیتیوم پلیمر گرماست. و اسیب بزنه پس دو دلیل هست یا نرم افزار یا سخت افزار که از نظر من بیشتر به نرم افزار هواوی مربوطه تا به باتری اسیب نزنه

عرفان د در تاریخ : 1399/4/25

خب اولا من تسلیم
منم هیچی از تکنولوژی سر در نمیارم
اما من هیچوقت شیا نمیخرم هیچکس هم نمیتونه متقاعدم کنه
من دوست دارم دوربین گوشیم ۵۰مگا باشه ولی از دوربین ۱۰۸مگای شیا بهتر باشه
دوست دارم وقتی گوشیمو میخرم خیلی افت قیمت نداشته باشه
دوست ندارم گوشیم وزن آجر داشته باشه
و برای منی که اگه ۶ساعت از گوشی استفاده میکنم ۴ساعتش هندزفری تو گوشمه میخوام گوشیم هندزفری با کیفیت داشته باشه
می خوام گوشی اصل و نسب داشته باشه نه که کنترل سنتر و حتی اصطلاحات رو از روی اپل و برند های دیگه اسکی بره
گوشی های شیا مخصوصا ردمی نوت۸پرو داغ میکنه من کاری ندارم کی چی میگه من با گوشی دوستم کال اف بازی کردم و دیدم و حس کردم که چقدر داغ کرد
اگه شما با ردمی نوت۸پرو بازی کردی و داغ نکرده دیگه من نمیدونم
شما و اون اقای Arash بیاین صبح و شب تخریب کنین اما امن بازم اگه بخوام گوشی بگیرم یا هواوی میگیرم یا اپل شاید هم وانپلاس
درسته منم میرم پیج های شیا و کامنت میذارم اما همیشه سعی کردم تخریب نکنم
از سایت هم خواهش میکنم این جمله رو حذف نکنه:
Xiaomi has many labbles such as cheap ,overheated ,and unstable
اگر این جمله معنی دیگری جز اینکه (شیائومی لقب های داره مثل ارزان و بیش از حد داغ شدن و ناپایدار) بگید.
من کاری به این کارها ندارم شارژ هواوی ۱۰۰وات باشه یا ۱۰وات فقط میدونم گوشی هاش اعتماد منو جلب کردن و ۷ساله من دارم یا از اپل یا از هواوی استفاده میکنم و کاملا راضیم البته وسطاش سامسونگ هم داشتم که خیلی راضی نبودم
ن هیچوقت ریسک نمیکنم برم تو این گرونی شیا بخرم
اقای Mohammad r بس کن لطفا بس کن کل نظراتت توی این پیج و اون پیج گوشی های هواوی و فقط تخریب فقط تخریب
حداقل چهارتا نظر توی پیج گوشی خودت هم میدادی
همش این ور و اونور فقط داری تخریب میکنی فقط و فقط
من اگر هم پیج گوشی های دیگه رفتم سعی کردم تخریب نکنم اگرم کردم یکی دوتا گوشی بوده
من اصلا حرف های شما رو قبول ندارم هر چقدر هم از هیچی سر در نیارم تجربه بهم گفته که گوشی فقط هواوی و اپل

mohammad r در تاریخ : 1399/4/25

*اولن من اگه 8 تومن پول داشتم، عقلا توی این شرایط اقتصادی گوشی نمیخریدم چون اکثر گوشیا 90 درصد شبیه هم هستن و تاسال 95 میشد پرچمدارا رو با 3تومن خرید حالا بیام میانرده با8 تومن بخرم؟
*در رابطه با داغ کردن هواوی از همه بیشتره و سامسونگ. مهدی شجاری تو بررسی ردمی نوت 8پرو میگه چندساعت باش بازی کردم حتی گرم هم نشد چه برسه به داغ بعد اومدم وصلش کردم به شارژ و اونموقع بازی هم کردم که تازه یه ذره گرم شد.
*ناپایدارن ترجمه ی درستی نیست. جمله بندی درزبان ها متفاوته. شاید یه کلمه یه معنی داشته باشه اما توی جمله های مختلف معانی متفاوت. رابط کاربری می یوآی یه مقدار سنگین اما زیبا و پراز امکاناته به خاطر سنگینیش تعداد اندکی باگ شاید داشته باشه که برای همه قابل تشخیص نیست. از طرفی پردازنده های اسنپدراگون دارن.
*همون فون آرنا به پوکو اف 2 امتیاز 8.5 داد و به وان پلاس 8 امتیاز 9. تنها دلیل این اختلاف هم رابط کاربریه که وان پلاس به اندروید خالص نزدیکتره و شیائومی رابط سنگین تر.
*توی نظرات گوشیای mi 9 و mi 8 و mi 7 بخون که تاحالا یه بار هم بعد چندسال هنگ نداشتن.چرا پردازنده اسنپدراگون. ولی اگه کایرین یا اگزینوس بود همش هنگی میشد بعد دوسال

mohammad r در تاریخ : 1399/4/25

ربطی به وات نداره عزیزم.
اوپو دو تا باتری میزاره تو گوشیاش و جدا شارژ میشن به خاطر همین زمان نصفه.
همین شارژر 40 ئاتی هواوی 60 دیقه طول میکشه شارژ کنه درحالیکه شارژر 30 واتی پوکو اف دو و وان پلاس 8 هم 30 واتیه اما اون ها هم 60 دیقه ای شارژ میشن. الان آیا باید بگیم هواوی بنجول و بدردنخوره؟

Arashk . در تاریخ : 1399/4/25

شارژر 50 وات realme x2 pro ک 50 واته توی 27 مین شارژ میکنه و همون ریلمی و اوپو و ویوو و همشون ک 65 وات زدن تایم بیشتری طول کشید حدود 35 تا 40 مین.معلومه از هیچی سر در نمیاری.هیچ ربطی ب فیک بودن و این چیزا نداره خودش شرکت پروسه شارژ شدنو طولانی تر میکنه باتری داغ نکنه صدمه نبینه.اینکه میگی فیکه ینی قشنگ این همه مردم ک دارن کشکن ماهم بوقیم اصلا نداشتیم اصلا ندیدیم!!!این گوشیایی هم ک 18 واتن و همزمان شارژ میشن و یکی دومین تفاوت دارن هم مال هواویه اصن شیا 18 وات بلد نیست بزنه!!!!!!واقعا بعضیا میان نظر میدن ک تفاوت تکنولوژی مختلف رو نمیفهمن.بیا واست مث خودت مثال میزنم.چرا وانپلاس 8 پرو ک شارژر 30 تی وات داره از پی 40 پرو ک باتری 40 وات داره یه مین سریع تره تازه اینم بگم ک وانپلاس 300 میلی امپر بارتیش بزرگ تره.خب پس الان بگیم هواوی 300 میلی امپر کوچیک تره و شارژرش هم 10 وات بیشتره پس باید یه ربع زودتر شارژ کنه؟یا بگیم شارژر هواوی فیک؟وقتی اطلاعات تکمیل نیست لطفا نظر ندین.

Mohamad K در تاریخ : 1399/4/25

تو چقد بیکاری داداش،خب برو شیا بگیر،چیکار به بقیه داری؟؟!ی زمانی قیمت هواوی پایین بود میگفتن بی کیفیته،الان که قیمتش بالاست بهونه های دیگه میارین،اگه شیا خوبه داری حرص چیو میخوری هر روز کامنت میذاریو تخریب میکنی؟!شرکتی مثل هواوی اصالتش توی فناوری میارزه به کل شیائومی،کل تچهیزات مخابراتی ایران و خیلی از کشورا ساخت هواویه،پیشرو توی توسعه فایو جی هست،شرکتیه که سیو سه سال قدمت داره!حالا دو سه ساله شیائومی و اوپو و ویوو امثالهم مد شدن،شما شیائومی بخر و مبارکت باشه،ولی این پیج مرتبط به شیائومی و طرفداراش و خریداراش نیست!بفرما همونجا هرچی دوست داری بنویس.

Amir N در تاریخ : 1399/4/24

بررسی دوربین پی چهل پرو https://itresan.com/304763/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-p40-%D9%BE%D8%B1%D9%88/

عرفان د در تاریخ : 1399/4/24

من توی اینستا یه ویدیو دیدم که یه گوشی اوپو ۲۲.۵وات از یه گوشی شیا ۳۰وات زود تر شارژ میشد با اینکه ظرفیت باتری برابر بود
شارژ سریع های شیا مث همه چیش فیکه یا بهتر بگم جنبه تبلیغاتی داره

عرفان د در تاریخ : 1399/4/24

دوست عزیز اصلا تشعشعات رو بذاریم کنار
البته شما که عذرت موجه یعنی اگه به شما باشه با دلایل من دراوردی ثابت میکنی حتی ال جی هم از هواوی بهتره
اما در کل من هواوی فن نیستم و همیشه گفتم پایینرده سامسونگ میانرده هواوی و پرچمدار اگه اپل قیمتش سر جاش نباشه مثل الان وانپلاس میخرم
نه مثل بعضی ها که اگه دومیلیون پول داشته باشن مثلا سامسونگ میگیرن پنج میلیون هم داشته باشن سامسونگ
در مورد شیا ،شما خودت فرض کن هشت تومن داری حاضری هواوی و سامسونگ رو بذاری کنار شیا بخری؟
گوشی های میانرده شیا حتی بعضی هاشون با بدنه پلاستیکی نزدیک ۳۰گرم از گوشی های هواوی سنگین ترن این اولین ضعف
گوشی های شیا خیلی داغ میکنن ، من یادم نیست توی پیج کدوم گوشی بود اما توی جی اس ام ارنا یکی برای یکی از گوشی های شیا که مال سال ۲۰۱۹ بود در حد انر۹ایکس پرو بود(اسمش یادم نیست شیا انقدر گوشی با اسم های متفاوت و مشخصات شبیه به هم میزنه که اصلا یادم نیست البته هواوی و سامسونگ هم اینکار رو میکنن اما اسم گوشی های شیا سخت تره😅)عین جمله طرف به فارسی:این گوشی یک اجاق گاز هوشمند است.
ضعف بعدی گوشی های شیا میدونی جیه؟اینکه ناپایدارن!این اصطلاح رو من توی یه مقاله توی سایت فون ارنا خوندم کهجمع بندیش این بود گوشی های شیا عالین اما ناپایدارن!
میدونی چجوری اینو واست ثابت میکنم؟تینجوری که وقتی میت۲۰پرو و می۸پرو عرضه شدن و رقیب همدیگر بودن همه میگفتن می۸پرو اسنپه بنچمارکش فلانه و ایناجور چیزها اما الان بعد از دو سال می۸پرو از هیچ لحاظ با میت۲۰پرو برابری نمیکنه و خیلی خیلی عقب تره!
گوشی های شیا با سخت افزار کوالکام میدونی مث چیه؟مث این که روی پراید ۱۱۱ موتور میتسوبیشی لنسر رو سوار کنی!!
اون پراید هیچوقت نمیتونه تمام توان موتور رو استفاده کنه و کابین وبدنه اش هم لیاقت موتور رو نداره!
در مورد استندارد اروپا:استندارد اروپا مهم نیست وقتی شیا توی اروپا طرفدار نداره!(لطفا امار و ارقام فروش و اینا رو نیار وسط)من یکی از دوستانم انگلیس زندگی میکنه وقتی ازش در مورد گوشی مردم اونجا سوال کردم گفت ۶۰درصد اپل ۲۰ درصد سامسونگ ۱۵درصد هواوی و ۵درصد موتورولا و نوکیا و اینا!
حالا شما که کلا دنبال اینی ببینی کجا میتونی هواوی رو خراب کنی
اقای arashk هم فقط دوست دارن از این و اون غلط بگیرن و بگن اشتباه داری میکنی
اما در کل اینا رو گفتم که بدونین شیا تو هیچ زمینه ای با هواوی برابری نمیکنه.

Amir N در تاریخ : 1399/4/24

I https://itresan.com/304794/%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%85-%D9%86%D8%AE%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7-%D9%87/

Arashk . در تاریخ : 1399/4/24

یه جور میگی گیر دادی ب شارژر ک انگار داریم راجب تعداد سوراخ های اسپیکر صحبت میکنیم.شارژر مهم نیست؟اپل 5 وات میزنه اما گوشی هاش تا 18 وات کشش دارن ربطی نداره. برو جدا بخر.یه شرکت ب این بزرگی با اون سهامو داری با هواوی مقایسه میکنی؟کایرین 710 رو هم بگم یا میدونی؟من خودم این گوشی بیاد میخرم چون گوشی خوبیه و اینم بگم هر اشی ترش نیست.اون دوستمونم ک راجب تشعشعات گوشی های شیا گفت لیست گوشی هارو بره ببینه متوجه میشه ک توی لیست 3 تا گوشی از شیا بود و گوشی های 3 4 سال پیش شیا بودن ک اولی mi a1 بود ک مال 2017.ربطی ب الانا نداره

mohammad r در تاریخ : 1399/4/23

به اپل چیکار داری؟ بحث روی هواوی و شیائومیه.
اپل یک و نیم تریلیون دلار ارزش سهامشه. حالا با هواوی مقایسش میکنی؟؟؟؟

mohammad r در تاریخ : 1399/4/23

نادانسته همش حرف میزنی.
چهار سال پیش یه خبری اومد که تشعشعات گوشیارو بررسی میکرد. که هم وان پلاس و شیائومی و آیفون ۷ هم توش بودن و فقط سامسونگ نبود.
تازه شما انقد درکت بالاست که نمیدونی گوشیا قبل از ورود به اروپا تمام این تست ها ازشون گرفته میشه بعد استاندارد اروپا میگیره و درنهایت وارد بازار اروپا میشه. پس اگه شیائومی سرطان زاست چرا انقدر به اروپا صادر میشه؟ اگه اینجوریه که میلیون ها چینی ها الان سرطان دارن.
موارد 201 تا 300 از مجموع 401 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا