نظر کاربران درباره گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A8

Galaxy A8 گلکسی A8

Samsung Galaxy A8 سامسونگ
ارزیابی کاربران: 7.5 از 10 (1505 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سامسونگ
» سامسونگ Galaxy C55
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2024
» سامسونگ Galaxy M55
» سامسونگ Galaxy M15
» سامسونگ Galaxy A55
» سامسونگ Galaxy A35
» سامسونگ Galaxy M14 4G
» سامسونگ Galaxy F15
» سامسونگ Galaxy S24
» سامسونگ Galaxy S24+
» سامسونگ Galaxy S24 Ultra
» سامسونگ Galaxy Tab Active5
» سامسونگ Galaxy Xcover7
» سامسونگ Galaxy A25
» سامسونگ Galaxy A15 5G
» سامسونگ Galaxy A15
» سامسونگ Galaxy M44
» سامسونگ Galaxy Tab A9+
» سامسونگ Galaxy Tab A9
» سامسونگ Galaxy S23 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE+
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE
» سامسونگ Galaxy A05s
» سامسونگ Galaxy A05
» سامسونگ Galaxy F34
» سامسونگ Galaxy Z Fold5
» سامسونگ Galaxy Z Flip5
» سامسونگ Galaxy Tab S9+
» سامسونگ Galaxy Tab S9
» سامسونگ Galaxy Tab S9 Ultra
» سامسونگ Galaxy Watch6 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch6
» سامسونگ Galaxy M34 5G
» سامسونگ Galaxy F54
» سامسونگ Galaxy A24 4G
» سامسونگ Galaxy F14
» سامسونگ Galaxy M54
» سامسونگ Galaxy A34
» سامسونگ Galaxy A54
» سامسونگ Galaxy M14
» سامسونگ Galaxy A14
» سامسونگ Galaxy S23 Ultra
» سامسونگ Galaxy S23+
» سامسونگ Galaxy S23
» سامسونگ Galaxy F04
» سامسونگ Galaxy A14 5G
» سامسونگ Galaxy M04
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2022
» سامسونگ Galaxy A04e
» سامسونگ Galaxy Tab Active4 Pro
» سامسونگ Galaxy A04
» سامسونگ Galaxy A04s
» سامسونگ Galaxy Watch5 Pro
» سامسونگ Galaxy Watch5
» سامسونگ Galaxy Z Flip4
» سامسونگ Galaxy Z Fold4
» سامسونگ Galaxy A23 5G
» سامسونگ Galaxy M13 4G
» سامسونگ Galaxy M13 5G
» سامسونگ Galaxy A13 (SM-A137)
» سامسونگ Galaxy F13
» سامسونگ Galaxy M13
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2022
» سامسونگ Galaxy S20 FE 2022
» سامسونگ Galaxy M53
» سامسونگ Galaxy A33 5G
» سامسونگ Galaxy F23
» سامسونگ Galaxy M33
» سامسونگ Galaxy M23
» سامسونگ Galaxy A13
» سامسونگ Galaxy A23
» سامسونگ Galaxy A53 5G
» سامسونگ Galaxy A73 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S8
» سامسونگ Galaxy Tab S8+
» سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22+ 5G
» سامسونگ Galaxy S22 5G
» سامسونگ Galaxy S21 FE 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A8 10.5 2021
» سامسونگ Galaxy A13 5G
» سامسونگ Galaxy A03
» سامسونگ Galaxy A03 Core
» سامسونگ Galaxy F42 5G
» سامسونگ Galaxy M52 5G
» سامسونگ Galaxy M22
» سامسونگ Galaxy M32 5G
» سامسونگ Galaxy A52s 5G
» سامسونگ Galaxy Watch4 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch4
» سامسونگ Galaxy Z Flip3 5G
» سامسونگ Galaxy Z Fold3 5G
» سامسونگ Galaxy A12 Nacho
» سامسونگ Galaxy A03s
» سامسونگ Galaxy M21 2021
» سامسونگ Galaxy F22
» سامسونگ Galaxy M32
» سامسونگ Galaxy A22
» سامسونگ Galaxy A22 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 Lite
» سامسونگ Galaxy Tab S7 FE
» سامسونگ Galaxy F52 5G
» سامسونگ Galaxy Quantum 2
» سامسونگ Galaxy M42 5G
» سامسونگ Galaxy F12
» سامسونگ Galaxy F02s
» سامسونگ Galaxy A72
» سامسونگ Galaxy A52 5G
» سامسونگ Galaxy A52
» سامسونگ Galaxy Xcover 5
» سامسونگ Galaxy M62
» سامسونگ Galaxy A32
» سامسونگ Galaxy F62
» سامسونگ Galaxy M12
» سامسونگ Galaxy M02
» سامسونگ Galaxy A02
» سامسونگ Galaxy A32 5G
» سامسونگ Galaxy S21 Ultra 5G
» سامسونگ Galaxy S21+ 5G
» سامسونگ Galaxy S21 5G
» سامسونگ Galaxy M02s
» سامسونگ Galaxy M21s
» سامسونگ Galaxy A12
» سامسونگ Galaxy A02s
» سامسونگ Galaxy F41
» سامسونگ Galaxy M31 Prime
» سامسونگ Galaxy Tab Active3
» سامسونگ Galaxy S20 FE
» سامسونگ Galaxy S20 FE 5G
» سامسونگ Galaxy A42 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2020
» سامسونگ Galaxy M51
» سامسونگ Galaxy Z Fold2 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S7
» سامسونگ Galaxy Note20 Ultra
» سامسونگ Galaxy Note20
» سامسونگ Galaxy Note20 Ultra 5G
» سامسونگ Galaxy Note20 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S7+
» سامسونگ Galaxy Watch3
» سامسونگ Galaxy M01s
» سامسونگ Galaxy M31s
» سامسونگ Galaxy A01 Core
» سامسونگ Galaxy M01 Core
» سامسونگ Galaxy M01
» سامسونگ Galaxy A21s
» سامسونگ Galaxy J2 Core 2020
» سامسونگ Galaxy A21
» سامسونگ Galaxy A51 5G

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 201 تا 300 از مجموع 386 مورد

مرتضی M در تاریخ : 1394/10/1

عزیز دقیقا سی پی یو A8 هایی که تو ایرانه Exynos 5430 هستش
شما که سی پی یو A8 رو هم نمیشناسی تحقیق کن بعد ...
چشم انسان تراکم پیکسل بیشتر رو تشخیص میده یا نمیده یه بحثه، نوع پنل، کنتراست تصویر، نمایش رنگها ، شدت روشنایی و متریکس یا چینش پیکسلها و... هزارتا چیز دیگه هست که خروجی تصویر رو نتیجه میده. با مجموع اینها به علاوه تراکم پیکسل بیشتر برای هرچشمی قابل تشخیصه. شما اگه سرچ اینترنتی بسنده میکنید من میگم شما برو بازار هزینه ای هم نداره ، دو گوشی که یکی فول فول اچ دی و کواد اچ دی رو کنار هم مقایسه کن خروجی متفاوت تصویر برای حالتی که مثلا جی ۸ کنار نوت ۴ باشه به وضوح کامل روشنه و با چشم هر انسانی قابل تشخیصه. Ips با پنلهای عالی ای که AMOLED ازشون استفاده میکنه و کنتراست و متریکس امولد ها و ... اینه کنار هم میبینیم حتی صفحه A8 هم خیره کننده عمل میکنه حالا اگه تراکم پیکسل بالاتر نوت ۴ هم وارد بازی شه ...
با سرچ اینترنتی که اچ دی و کواد اچ دی هم با چشم انسان قابل تشخیص نیست ☺

رها م در تاریخ : 1394/10/1

سلام دوستان من بین آ8 و نوت 4 و هواوی میت 7 و آنر 7 موندم
کمکم کنید لطفا
فقط کیفیت گوشی برام مهمه حداقل 5 سال برام کار کنه

AMIN z در تاریخ : 1394/9/30

در جواب باید بگم بین نوت4 و A8 باید بگم آ8 نوت خوبه ولی آ8 بهتره
نوت پشتش چرمه... و این از شیک بودنش میکاه دوربین سلفی ضعیفی داره ولی آ8 قویتره از لحاظ cpu
نوت کمی قویتره ولی آ8 حریف دست و پا بسته ای نیست گرافیک آ8 و cpu عالیه و بازی های سنگینی را به راحتی و به خوبی اجرا می کنه از نظر صفحه نمایش باید بگم کلا سری آ سامسونگ به کیفیت مشهورند و فیلم های تمام اچ دی را بدون لک اجرا می کنه از لحاظ دوربین با هم برابرند البته بجز دوربین سلفی که گفتم باتری آ8 بدون هیچ تردیدی از نوت قویتره آ8 سنسور اثر انگشت داره که از نظر دقت و سرعت با نوت 5 یکیه و تا سه انگشت شما را میتونه بشناسه وزن کم صراحی فوق العاده باریکی بی نظیر و بدنه ی تمام فلزی آ8 را از نوت4 سرتر میکنه به خصوص در رنگ طلایی
آ8 یک میان ردست ولی با پرچمدارانی چون اس6 و نوت5 مقایسه میشه
اس6 عالیه و بین خریدارانی که میخواهند آ8 را بخرند تردید ایجاد میکنه که با هزینه ی 200 تومن بیشتر میتونند اونو تهیه کنند ولی فرق بارزی بین این دو گوشی حس نمیشه مخصوصا اگر یکبار آ8 را در دست گرفته باشید فکر میکنید دارید با اس6 کار می کنید فقط اس6 تصبیت کننده ی تصویر داره ولی آ8 نداره
اینم باید بگم یک فیلم 15 ثانیه ای آ8 31 مگ هست که واقعا نشان دهنده ی کیفیت دوربین آ8 هست در کل آ8 از نوت4 بهتر هست در آخر بگم اگر میخواهید زیر 1350000 خرج کنید قطعا آ8 اولین انتخاب شماست

محسن غ در تاریخ : 1394/9/30

عزیز دقیقا سی پی یو ا۸ روشه😕
شما اول تحقیق کن بعد ...
چشم انسان فول اچ دی رو ار کواد اچ دی تشخیص نمیده!
یه سرچ بزنی بد نیس دادا

SEPIDE B در تاریخ : 1394/9/29

سلام. انتخاب من این گوشی بود اما فروشنده پیشنهاد داد حالا که تا 1400 هزینه میکنم یمقدار بیشتر هزینه کنم و نوت 4 بگیرم بجاش...
در مورد مشخصات فنی هر دو مدل تحقیق کردم و میدونم که سری نوت از لحاظ کارایی قویتر هستن...
اما در مورد ظاهر خب نوت 4 واقعا چنگی به دل نمیزنه و چون مدت زیادی فون پد ایسوس رو داشتم و بزرگی صفحه و وزنش اذیتم میکرد نوت 4 در مقایسه با آ هشت وزنش بیشتر و ظاهرش جالب نیست...
البته اس سیکس هم جزو گزینه هام هست ولی تفاوت قیمتش بالاست...
بین نوت 4 و آ هشت کدوم رو پیشنهاد میکنید؟؟

AMIN z در تاریخ : 1394/9/28

تنها اشکال آ8 اسپیکرش هست که صدای بلند و با کیفیتی نداره حتی ممکنه در بعضی از مکان های شلوغ صدای زنگ گوشیتونو نشنوید ولی با گذاشتن هنز فیری صدای کاملا واضحی را میشنوید

AMIN z در تاریخ : 1394/9/28

آ8 گوشی عالی هستش کیفیت صفحه عالی سنسور اثر انگشت که با نوت 5 یکیه دوربین عالی cpu با سرعت و خوب با گرافیک فوق العاده که بازی سنگینی مثل آسفالت رو خیلی خوب اجرا میکنه قطر کم و طراحی باورنکردنی صفحه با روکش گلس 4

مرتضی M در تاریخ : 1394/9/28

کیفیت ساخت ؟؟؟؟؟ دوربین؟؟؟ صفحه و باتری؟؟؟
هیچکدوم از نوت ۴ و A8 بهتر نیست.
از اول به A8 گیر دادن بهش که چه میانروه ایه که این همه قیمتشه حالا G8 که سی پی یوش تعطیله شده یه میانرده تمام عیار
پس قلم نوت ۴ و تراکم پیکسلش و صفحه AMOLED و دوربین عالیش و .. برتری براش محصوب نمیشه فقط سی پی یوشه که قوی تره!
معلومه شناخت ندارید ...

مرتضی M در تاریخ : 1394/9/28

قیمت A8 با گارانتی که دیجی کالا داره حدود ۲۰۰ هزارتومنی گرونتر از گارانتی همراه سرویسه عزیز. من خودم حدود ۲ ماه ۲ ماهو نیم پیش گوشیمو با گارانتی اصلی ۱۴۰۰۰۰۰ گرفتم شما به گارانتی گرون فروش ماکروتل نگاه نکن.جی ۸ هم که الان متوسط قیمتی که میدن ۱۱۰۰۰۰۰ تومنه که کاملا قاچاق و بدون گارانتیه. با ورود گارانتیای اصلی حدود ۱۳۰۰۰۰۰ قیمت میخوره. ینی هم قیمت A8
واااقعااا یک میلیون و خورده ای پول دادن به یه گوشی چینی اشتباه بزرگیا اتفاقا.
پردازنده ۳۲ بیتی A8 هم جنازش قوی تر از اسنپدراگون ۶۱۵ ۶۴ بیتیه. در مورد اینها قبلا مفصلا بحث شده تو همین صفحه میتونید برید و بخونید.داریم میریم سال ۲۰۱۶؟؟؟ عزیز پردازنده اکسینوس ۵۴۳۰ و اسنپدراگون ۶۱۵ تاریخ عرضشونو برید نگاه کنید !!! حالا برین به نسخه اندرویدتون نگاه کنید ببینین که ۳۲ بیتیه. پس اسنپدراگون که تو حالت ۶۴ بیتی حرفی جلو اکسینوس نداره اصلا تو حالت ۳۲ بیتی چیزی نگیم درموردش بهتره. حالا ۳ گیگ رم که هیچ، اگه ۳۰ گیگ رم هم داشت هیچ حرفی جلو اکسینوس ۵۴۳۰ نداشت. شما فقط تفاوت رو تو ۳۲ و ۶۴ بیتی میبینین؟ نوع هسته ها چی؟ لیتوگرافی چی؟ رابط رم چی؟ ....
من بحثم سر جی ۸ بود که بهتره مدعی نباشه. حالا شما انواع و اقسام چینی هارو به مصاف A8 فرستادین...
موفق باشین

مسعود م در تاریخ : 1394/9/27

سلام
یکجورایی شما دارین اشتباه میکنین ک این گوشیو در مقایسه باm9یاg4قرار میدید.چون این یه میانرده اس ولی اون دوتا پرچمدار محسوب میشن.
هر سه گوشی از لحاظ زیبایی حرف ندارن.هر سه لوکسن اماm9 واقعا لوکس و زیباست مخصوصا مدل گلدش.
از لحاظ سخت افزار اول m9بعدg4بعد A8.ک m9یه سرو گردن از این دو گوشی بالا تره
از لحاظ صفحه نمایش و دوربین g4 معرکس.و m9و A8تو ب ردن.اماa8تو صفحه نمایش یکم بهتره
از نظر باتری g4ظعیف ترین حالت ممکنو داره.کم کمش باید روزی دوبار بزنش شارژ.
ولی اگه ی گوشی میخای ک تا دو سه سال دیگه ساپورتت کنهm9بهتره بین اینا
اما تو این رنج قیمت s6وnote4هم ببین ک به نظر من از این گوشیا بالا ترن.هم از نظر من هم از نظر خیلی منتقدای گوشی
امید وارم تونسته باشم کمکت کنم

AMIN z در تاریخ : 1394/9/27

آقا سلام کسی که A8 داره بگه من میدونم ا8 تصبیت کننده ی تصویر نداره آیا در کیفیت عکسش اثر داره؟
ولی هرکس که آ8 بخره پشیمون نمیشه

محسن غ در تاریخ : 1394/9/27

دادا کیفیت ساخت دوربین کیفیت صفحه باطری
همه اینا از ای ۸ و نوت ۴ بهتره!!
یه میانرده تمام عیاره جی۸!!
سنسور اثر انگشتش که از نوت ۴ خیلی خیلی سرتره!و کاربردی تر!
نوت نسبت به این دوتا تنها مزیتی که داره سخت افزارش هس!اونم سی پی یو و گرافیک فقط!دیگه هیچ برتری ای نداره

محسن م در تاریخ : 1394/9/25

قیمت آ۸ توی دیجیکالا۱۵۰۰۰۰۰ هست!!! تازه دیجی مشخصات رو نوشته پردازنده اگزینوس و۳۲بیتی با رم۲
واقعا با این قیمت خریدن این گوشی اشتباه بزرگیه!
به نظر من آنر۵ ایکس هواوی و جی۸ با مشخصات طراحی و قیمت عالی ارزش خرید خیلیی بالایی دارن نسبت به این گوشی اخه برادر من داریم میریم سال۲۰۱۶ اگزینوس۳۲بیتی به چه درد میخوره؟
رم۲گیگ چطور؟قیمت۱.۵ چطور؟
اونوقت میگن پی۸گرافیک ضعیف داره و از این حرفا ... اما پی۸ یا آنر۷ با همین قیمت از این گوشی [سرترند]
آنر5xکه دیگه چه عرض کنم۸۰۰قیمتشه برید مشخصاتش رو ببینید.

مرتضی M در تاریخ : 1394/9/24

ببخشید اون وقت شما چطوری عاقلانه متوجه شدین هواوی جی ۸ از نوت ۴ و گلکسی A8 بهتره؟ هیچیش بهتر نیست و اصلا G8 کنار A8 و نوت ۴ هیچ حرفی برا گفتن نداره.
رفیق دیگران رو با نظرات سلیقه ای گمراه نکن ...

محسن غ در تاریخ : 1394/9/24

سلام
از نظر نوت ۴ بهتره ولی ظریف نیس!
ظریف بودن زیادم مهم نیس والا!
بنظر من گوشی ضخامتش بیشتر باشه در دست گیریش راحت تره !

محسن غ در تاریخ : 1394/9/24

ددا اونا پرچمدارن این میانرده!اصن قابل مقایسه نیستن!
بنظر من ام۹ بگیر که یخت افزاری و کیفیت ساهت خیلی سر تره اون دوتاهس!
ولی صفحه نمایش و دوربین جی۴ عالیه!
آ۸ هیچ برتری نسبت به اونانداره!

ابوالفضل ف در تاریخ : 1394/9/23

سلام دوست عزیز شما با این امکاناتی که میخواهید میتونید هواوی جی 8 رو بخرید .
با اطلاعاتی که من طی این چند روز کار با این گوشی به دست اوردم بدون شک و تردید میگم که اون گوشی از این بهتره یه وقت سوتفاهم نشه من هیچ قسط توهین به نظر شما ندارم اما شما میتونید با دیدن امکانات این گوشی عاقلانه تر تصمیم بگیرید .
مدل 32 گیگ با رم 3 و رنگ طلایی که دقیقا رنگ گوشی هواوی میت 7 نسخه 32 رو داره
دارای سنسور اثر انگشت با حساسیت بالا و قدرت تشخیص عالی هست
دو سیمکارت هست که بجای سیم دوم میتونید از رم استفاده کنید و تا 128 گیگ قابل ساپورت هست
دارای قطب‌نما (Compass) , شتاب‌سنج ( Accelerometer ) , مجاورت ( Proximity Sensor ) , روشنایی ( Light Sensor ) هست
باتری 3000 با توجه به سایز صفحه نمایش با انجام تنظیمات بهینه باتری و با کار معمولی 1.5 روز دوام داره
دوربین 13 با رزولیشن بالا هست و کمی نسبت به هم رده های خودش نداره
از شبکه 4G پشتیبانی میکنه و با توجه به سخت افزاری که داره نسبت به قیمتش ارزش خرید 9 از 10 رو داره.
دوام باطری : با نت اکتیو ، باز بودن تلگرام و وایبر و واتساپ، و بطور تقریبی ۱_تا ۱/۵ ساعت مکالمه و شاید یکساعت وبگردی روزانه و با نور صفحه automatic, از ۸ صبح که از شارژ جدا میکنم تا ۱۰ شب باطری به حدود ۲۰% رسیده.
1- otg ساپورت میکنه ( با سرعتی باور نکردنی up میکنه ) اگر تردید دارید در تلگرام براتون میفرستم.
صفحه تاچ در نسخه 32 گیگ گوریلاگلس آنتی اویل هست ، بدین مفهوم کهنه تنها مقاوم در مقابل خط و خش احتمالی هست ، بلکه هرگونه ، لک چربی ، رطوبت گوش و صورت پس از مکالمه با گوشی، به شکلی باور نکردنی، فقط با کشیدن کف دست روی صفحه ناپدید میشه ، جوری که انگار شما با شیشه شور و دستمال مخصوص تمیزش کردید.
نکته بسیار بسیار جالب( وقتی آنتی شوک رولینگ رو فعال کنید ) و گوشی از فاصله تقریبی 80 سانتیمتر رها بشه قبل از اصابت به زمین سوییچ میکنه و برق از مدار قطع میشه ، در چنین حالتی کمترین آسیب ممکن در زمین خوردن به مدار گوشی وارد میشه )که من در هیچ گوشی دیگری چنین تکنولوژی رو تجربه نکرده بودم.

محمد ا در تاریخ : 1394/9/23

خواهش میکنم ینفر کمکم کنه.بین galaxy a8 و lg g4 و htc one m9 موندم.از یطرف دوربین عالی g4 از یطرف کیفیت ساخت one m9 از یطرفم باطری خوب و ضخامت کم a8.واقعا گیج شدم

soheil a در تاریخ : 1394/9/23

سلام منم بین همین دوتا مونده بودم و ملاک هامم همین چیزایی هست که شما دارید اما با توجه به ظرافت A8 و عملکرد بهتر دوربینش در شب و قیمت کمترش نسبت به نوت 4 و بدنه ی یکپارچه فلزی a8 رو انتخاب کردم البته یه عیب بزرگش غیر قابل تعویض بودن باتری هست که خیلی تو ذوق میخوره اما با شناختی که از باتری های گوشی های سامسونگ دارم باتریشون به این زودیا خراب نمیشه خودم تبلت نوت 8 دارم الان حدود چهار سال که مشکلی پیدا نکرده خداروشکر .......

asieh 7 در تاریخ : 1394/9/23

سلام دوستان میخوام گوشی بخرم اما بین گلکسی a8 و not 4مردد هستم.لطفا راهنماییم کنید
ملاک من :سایز صفحه نمایش و باتری و کیفیت دوربین و کیفیت صفحه نمایش و حافظه ی گوشی و سرعت پردازش هستش.ظرافت گوشی هم برام مهمه..

ARAM88 S در تاریخ : 1394/9/23

دوربینM5 بهتره اما صفحه و باتریه A8 سرتره. به‌خصوص باتریش.از لحاظ آپدیت احتمالا M5 بهتر پشتیبانی بشه از سوی شرکت سازنده سونی. در ضمن دوربین سلفی M5 سیزده مگا پیکسله و بسیار با کیفیت.
خودم سونیو خیلی دوست دارم اما در کل A8 رو بهتر میدونم.

محمدرضا س در تاریخ : 1394/9/21

سلام دوستان به کمکتون احتیاج دارم
من بین سه گوشی
سونیm5وسامسونگa7وسامسونگa8موندم
بدون تعصب راهنماییم کنید
یه گوشی خوب و بدرد بخور میخوام
اولویت هامم ایناهستن
دوربین
صفحه نمایش
دستتون درد نکنه

مرتضی M در تاریخ : 1394/9/20

به هر حال تراکم پیکسل و در پی اون، جزییات بیشتر، در فیلمی که نوت 4 ضبط کرده بالاتر از A8 هستش. اما خب باید اینم توجه داشت اولا در نمایشگر های کوچیک و موبایلی تشخیص تفاوت تراکم پیکسلی 1080p و 2160p تقریبا غیر ممکنه . دوما این که در حال حاضر 95 درصد یا شاید چیزی بیشتر از 95 درصد تلویزیون ها و نمایشگرهای بزرگ همگی چیزی کمتر یا مساوی توانایی نمایش تراکم پیکسلی 1080p رو دارن ( امار دقیق نیست، منظور یه چیزی تقریبی از فراوانی این تلوزیون ها در ایرانه ) . معدود نمایشگرایی اطراف ما هستن که الترا اچدی ان. البته تو اینده این امار تغییر میکنه اما فکر نمیکنم در طول مدت اینکه یه گوشی تو دسته ماست تغییر به خصوصی رخ بده. یه فرق دیگه ای که هست، سرعت فیلمبرداری نوت 4 در حالت 1080p دو برابر A8 هست. ینی در حالت 1080p میتونه تا 60 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کنه که برای حالت های اسلوموشن کارامد تره. ولی در حالت 2160p مثل A8 همون 30 فریم بر ثانیه هستش.
حالا اگه بحث تراکم پیکسلو سرعت رو کنار بذاریم، بحثهای نور و شفافیت و ثبت رنگ های مشکی و سفید و خاکستری و ... اینا هم که خب به جز بعضی موارد ،تفاوت چندانی بینشون دیده نمیشه ولی با این حال تو لینکهای زیر میتونید نمونه یک فریم از فیلمبرداری دو دستگاهو مقایسه کنید

http://www.gsmarena.com/vidcmp.php3?idType=3&idPhone1=7249&idPhone2=6434

شرایط نوری خوب:
http://www.gsmarena.com/vidcmp.php3?idType=1&idPhone1=7249&idPhone2=6434

شرایط نوری کم:
http://www.gsmarena.com/vidcmp.php3?idType=2&idPhone1=7249&idPhone2=6434

این که بگیم دوربین A8 در برابر نوت 4 خیلی ضعیفتره یا نه، بسته به شرایط متفاوته. اما در کل با شرایطی که توضیح دادم، خیر، فیلمبرداری A8 خیلی ضعیفتر از نوت 4 نیست.

soheil a در تاریخ : 1394/9/18

باز هم تشکر
دستم میلرزه اما این مشکل رو تقریبا با منوپاد میشه حل کرد اما عمکرد ضعیف تره نوت 4 در شب رو نه ...... حالا به نظرتون فیلمبردای a8 در برابر نوت 4 خیلی ضعیف تره ..؟؟؟

مرتضی M در تاریخ : 1394/9/17

سلام خواهش میکنم
راستش انتخابش صلیقه ایه . با توجه به نیازاتون باید انتخاب کنید. اگر فقط و فقط دوربین و صفحه نمایش ملاکه براتون و چیزای دیگه که تو نظر قبلیم گفتم براتون تعیین کننده نیست که خب صفحه نمایشای هر دو مدلو پیشنهاد میکنم برین تو نمایندگی های سامسونگ امتحان کنید. تفاوت چشمگیری بینشون نیست. یکی شدت نور بیشتری داره یکی تراکم پیکسل بالاتر. اما در مورد دوربین که خب هر دو مدل دوربینهای خیلی لایقی دارن . عملکرد هردوشون تو تشخیص رنگ و ثبت تصاویر شفاف و زنده واقعا عالیه. اما اگر جز اون دسته از ادمایی هستین که معمولا موقع تصویر برداری دستتون میلرزه ، دوربین نوت 4 مجهز به تکنولوژی لرزش گیر تصویر هم تو حالت عکس برداری و هم تو حالت فیلم برداریه که خب A8 ازش بی بهرس و اگرم فیلمبرداری زیاد میکنید ، نوت 4 توانایی تصویر برداری با رزولیشن 2160p هست در حالی که A8 توانایی حداکثر 1080p رو داره. اما اگر به ثبت عکس تو شب خیلی میپردازین یا تو شب ضبط فیلم بیشتری دارین گشودگی بیشتر لنز A8 بسیار بهتر و با نویز کمتری عمل میکنه برای مقایسه کیفیت تصاویر ثبت شده هم به دوتا لینک زیر میتونید مراجعه کنید. در حالت عکس برداری عادی تو نور مناسب و تو شرایطی که لنز لرزش نداشته باشه ، در سخت گیرانه ترین شرایط ممکن نوت 4 فقط و فقط اندکی بهتر عمل میکنه.

http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=3&idPhone1=7249&idPhone2=6434

http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=1&idPhone1=7249&idPhone2=6434

مرتضی M در تاریخ : 1394/9/16

از باتری کاملا تخلیه تا ۱۰۰ درصد چیزی حدود دو ساعت و ربع. حالا شما از ۵ درصد تا ۱۰۰ درصد لحاظ کنید...

soheil a در تاریخ : 1394/9/16

سلام ممنون از راهنمایی تون به نظر شما با توجه به ملاک های دوربین و صفحه نمایش بزرگ که هر دو دارن کدوم رو بخرم ؟

ams m در تاریخ : 1394/9/16

دوستانی که مدل اگزینوس این گوش را دارند ، مدت زمان شارژ شدن کامل گوشی چقدر است ؟

مرتضی M در تاریخ : 1394/9/16

سلام
مزایای نوت 4 در برابر A8 :
پردازنده 64 بیتی و وجود سخت افزاری قوی تر / رم 3 گیگابایتی / تراکم پیکسل بیشتر / وجود قلم هوشمند / عملکرد بهتر دوربین در نور مناسب و وجود لرزش گیر اپتیکال تصویر + قابلیت ضبط 2160p ویدیو / وجود سنسورهای مختلف مثل ضربان قلب و فشار سنج و میزان UV و سنجش اکسیژن خون

مزایای A8 در برابر نوت 4:
وجود بدنه یکپارچه فلزی / ضخامت 5.9 میلیمتری که عنوان نازکترین گوشی تولیدی سامسونگ رو یدک میکشه / ابعاد جم و جور تر و هاشیه صفحه نمایش کمتر/ صفحه نمایش با روشنایی بیشتر / دوربین با گشودگی بیشتر که عملکرد بهتری تو شرایط نوری کم داره / وجود سنسور اثر انگشت نسل جدید با عملکرد بی نقص که دیگه مثل نوت 4 لازم نیست دستتون رو روش بکشین/ قیمت مناسبتر

ریزتر بشیم چیزای ریز زیاد هست که دیگه صرف نظرم میکنم ازش

soheil a در تاریخ : 1394/9/13

سلام
من می خوام یک گوشی خوب بخرم . ملاک های مورد نظرم هم کیفیت دوربین و صفحه نمایش بزرگ هستش . تا حد امکان هم میخوام سامسونگ بخرم . دو تا از مورد های انتخابی خودم A8 وnote 4 هست . به نظر شما کدوم رو بخرم؟؟؟

مرتضی M در تاریخ : 1394/9/10

خواهش میکنم.
گارانتی های مختلف که تفاوت کیفیت ندارن فقط ممکنه تو بازار سیاه بعضی از کالاهایی که بدون گارانتی عرضه میشن یا مثلا بعضی از گارانتیهای بی هویت که مغازه ای هم بهشون میگن ، جنس مرجوعی باشن. البته بحثش طولانیه ولی در همین حد بگم که در بازار سیاه گاها کالاهای تعمیری یا دست چندم به اسم کالای نو فروخته میشه. یا مثلا بعضی از این گارانتی زیر پله ایا !! بعضی از اقلام همراه گوشی رو بردارن یا مثلا شارژر اصلی یا باتری اصلی رو با نمونه تقلبی تعویض کنن. شاید منظور شما از تفاوت کیفیت همین باشه که اگه اینه درسته. طرح شبنم هم که انگار کاملا شکست خورده چون منم چند سال پیش شنیدم دونه ای ۲۰۰ تا تک تومن میفروشنش!!! حتی منم که گوشیمو گرفتم شبنم نداشت . نه فقط گوشیم خیلی از جنسای خارجی ای که اخیرا خریدم هیچکدوم برچسب شبنم نداشتن. محصولاتی مثل بوش و رمینگتون و فیلیپس و ... اما در مورد گارانتی های اصلی اگر گفته میشه گارانتی اصلی خرید کنید مطمئنتره که منم همیشه توصیه میکنم، به خاطر خدمات گرفتن نیست به خاطر تایید اصالت کالا و اقلام همراهش و همچنین نو بودنشه. فقط یه نکته هم بگم که گارانتی همراه سرویس خاورمیانه گارانتی اصلی گوشیهای موبایل سامسونگ هستش و میتونید به مراجعه به سایت خود سامسونگ هم اینو ببینید. گارانتی های دیگه هم فقط یه واسطه بین مصرف کننده و شرکت همراه سرویس هستن. البته مورد تایید سامسونگ هم هستن چون زیر مجموعه همون همراه سرویس هستن. ینی اون شرکتا تمامی خدماتی که میدن به عنوان یه واسطه از شرکت همراه سرویس خاورمیانه میدن.
نظر شما دقیقا درسته که تنها راه تایید اصالت گوشی ها همون گارانتی اصلی هست که مورد تایید سازنده محصول تو ایرانه. ینی اول از همه همراه سرویس خاورمیانه و بعد از اون مایکروتل و سامتل. البته برای خرید هم دنبال یه فروشگاه کاملا معتبر با سابقه کاری روشن باشین با این حال اگر که فروشگاهی رو به این صورت نمیشناختین میتونید قبل از خرید به یه سری نکات دقت کنید بعد گوشی رو بخرین که این نکات رو اگر خواستین بهش اشاره میکنم.
در کل نظرتون منطقی و صحیحه

حسین ب در تاریخ : 1394/9/10

ممنون دوست عزیز.یه چیز دیگم مد نظرمه و اون کیفیت ساخته گوشیای گارانتی داره.تجربه خریدم ثابت کرده گوشیایی که گارانتی داشته درجه بندی کیفیتش بالاتر بوده.اینم مد نظر داشته باش برچسب شبنم اصلا معتبر نیست و همه میتونن بخرن بزنن.از یه فروشنده پرسیدم.پس تنها راه فهمیدن کیفیت ساخت گوشی گارانتی باشه فکر کنم.بیخیال خدماتشون که صفر هست
این حرفام به نظر شما منطقیه؟؟؟این رویه ایی هست که میخوام برا خرید پیش بگیرم.به نظر شما درسته؟

مرتضی M در تاریخ : 1394/9/9

سلام otg خودم تست نکردم ولی تو یکی از ویدیوهای تستش دیدم که پشتیبانی میکرد...
دوسیمکارت و تک سیمکارتش هم سلیقه ایه ولی به نظر دوسیمکارتش بهتره .
البته سلیقه ایه دیگه

bahram j در تاریخ : 1394/9/9

سلام
دوستان اين گوشي ازكابل otg پشتيباني ميكنه؟؟و دوسيمش بهتره يا تك سيم

مرتضی M در تاریخ : 1394/9/9

در کل گارانتی همراه سرویس خاورمیانه از همه بهتره. خدماتی که تمامی گارانتیهای هماهنگ، ماکروتل، سامتل و ... اینا ارائه میدن مبدا سرویس دهی همه اینها همراه سرویس خاورمیانه هستش با این تفاوت که یه سری سرویسهای بیشتر ارائه میدن (البته در ظاهر) و پول بیشتری دریافت میکنن.
مثلا ماکروتل یک ماه تعویض رو به علاوه اون ۱۸ ماهی که همراه سرویس ارائه داده رو اضافه کرده و کلی پول اضافه میگیره . یا مثلا هماهنگ با ارائه بیمه نامه همراه گوشی پول بیشتری دریافت میکنه.
از نظر من بهترین گارانتی همون همراه سرویس خاورمیانس که سرویس دهیش هم تحت نظر خود سامسونگه...

حسین ب در تاریخ : 1394/9/9

سلام
کسی میدونه تفاوت گارانتی هماهنگ و مایکروتل در چیه؟؟؟کدوم بهتره بخرم راهنمایی کنید
کدوم گارانتی ها کلا بهتره بخرم؟

مرتضی M در تاریخ : 1394/9/3

این که گفتین "برادر نیازی نیس این اصطلاحات پایه ای رو توضیح بدی و این موضوعی که شما در این زمان بهش رسیدی رو سالها قبل توضیح دادن و شما باید دقت کنی همه چی به صفحه بزرگ نیس و هیچ کمپانیی غیر سامسونگ نتونسته فبلتی قابل رقابت با اون بزنه" منظورتون از اون چیه؟؟؟
ینی شما میگی فقط و فقط و فقط و فقط سری نوت سامسونگ فبلته؟؟ ینی به نوت میگن فبلت؟؟ یعنی حتی ایفون ۶ پلاس و ۶ اس پلاسم فبلت نیست؟ اتفاقا لازمه برا شما هی اینارو تکرار کرد. چون من سه باری گفتم بازم همون چیزی که میگین سالها پیش تعریف شده هنوز نمیخوای قبول کنی. عزیزم فبلت و تعریفش هیچ ربطی به قلم نداره. نمیفهمم چه اصراری دارین. حالا باز هی بگین A8 فبلت نیست. هر کس حرف شما رو بخونه عمق ماجرا رو میفهمه. اخه عزیز فبلت چه ربطی به قلم هوشمند داره هی تکرار میکنی؟؟ ...
گفتین من مفهوم مقایسه رو بیشتر درک کنم !!! خیلی عجیبه. باز دوباره اومدین گفتین اره چطور میگید 5430 از 5433 بهتره!!! اخه من کی همچین چیزی گفتم؟ من گفتم ۵۴۳۰ بهتره؟؟ متنی که گفتم رو مستقیم نقل کنید.
عزیز دلم من خودم اشاره کردم ۵۴۳۳ کمی قدرتمند تر از ۵۴۳۰ هستش. اما این چنانی که شما از ۵۴۳۳ هلیکوپتر ساختی نیست. هسته های A57 قربونت نسل جدید A15 هستش این طور نیست که عددش چون خیلی بیشتره قدرتش زمین تا اسمونه!!!! اتفاقا شما مطالعه کن .نسل جدیدش هم تغییر عمدش مصرف انرژی کمتر و بازدهی بیشتره. شمایی که اسم اسنپدراگون ۶۱۵ و اکسینوس ۵۴۳۰ رو کنار هم میاری و میشن میانرده و ۵۴۳۳ شده پرچمدار و جنگجوی وایکینگ یعنی خوب نمیشناسی اینارو.
گفتین یشه بگی کدوم پرچمدار 2014 اومده از 5430 استفاده کرده؟ بله میشه. پردازنده های سامسونگ صرفا فقط رو محصولات خود سامسونگ اسفتفاده میشه.این پردازنده هم اولین بار روی گلکسی الفا که اولین گوشی فلزی سامسونگ بود که چند وقتی بعد از اس ۵ اومد استفاده شد که خیلی ها اون زمان معتقد بودن سامسونگ پرچمداری فلزی به بازار عرضه کرده . خب اگه دقت کنید میبینید که در سال ۲۰۱۴ پرچمدارا این ویژگی هارو داشتن. من این سخت افزارو عالی نشون نمیدم حالا که شما هم این گوشی رو نداری نمیخواد این سخت افزارو [بد] نشون بدی. در مورد اون ۵.۵ اینچی که گفتین هم نه الان نه اون نظری که نوشته بودین دقیقا متوجه منظورتون نشدم!!
بحث من سر اینه که شما بیخودی میگی فبلت فقط نوته که قلم داره من میگم خیر فبلت هیچ ربطی به قلم نداره و شما اشتباه میکنی. و بعد هم مقایسه نشدن فبلت با فون هست همونطور که تبلت با فون مقایسه نمیشه ولی اینکه پیشنهاد داده شه فرق داره . اما شما بی توجه به حرفای من میاید همه چیز رو قاطی پاتی میکنید که صرفا یه پاسخی داده باشین و هی از یه موضوع به موضوعی دیگه فرار میکند و بعد دم از بحث منطقی میکنید.
اگر بحث دقیق فنی و تخصصی میتونید بکنید بکنید اما تکرار تصورات شخصی غیر فنی و غیر تخصصی به درد هیچکس نمیخوره... این که فبلت گوشی ایه که قلم داره یا فون و فبلت فرقی نداره . A8 فبلت نیست یه گوشیه بزرگه . چون اس ۶ قیمتش ۱۶۰۰ این باید ۱۱۰۰ باشه . اسنپ ۶۱۵ با اکسینوس ۵۴۳۰ همه میانرده ان این همه یه سری چیزای غیر فنیه که شما بهش اصرار داری...

مقداد م در تاریخ : 1394/9/3

برادر نیازی نیس این اصطلاحات پایه ای رو توضیح بدی و این موضوعی که شما در این زمان بهش رسیدی رو سالها قبل توضیح دادن و شما باید دقت کنی همه چی به صفحه بزرگ نیس و هیچ کمپانیی غیر سامسونگ نتونسته فبلتی قابل رقابت با اون بزنه و فقط میتونن صفحه رو بزرگ کنن و سامسونگ هم واسه کسانی که اطلاعی از یه فبلت واقعی ندارن و فقط سایز واسشون مهمه ، میاد سایز رو زیاد میکنه و گفته های فروشنده هم تاثیر خودشو میذاره تا این دوستان تصور کنن رقیب نوت4 و حتی نوت5 رو خرید کردن اونم با این مشخصات معمولی و بدون قلم و قیمت 1.300 !
شما بهتره منظور مقایسه بین یه گوشی با فبلت رو بیشتر درک کنین چون مفهومش سادست و نمیدونم کجاش واسه شما مبهمه
هر دو نسخه اکسینوس و اسنپ اون میانرده و ضعیف هستن و مالی 628 شش هسته ای هم دو سال قبل روی نوت3 بوده و نمیدونم چطور شما مالی628 هگزا رو با مالی سری هفت مقایسه کردی ! تفاوت این دو رو میتونی با کمی مطالعه و صرف وقت بدست بیاری برادر ثانیا شما نمیبینی 5430 بر اساس ARM A15 ساخته شده و 5433 بر اساس a57 ؟! ینی به نظرت اینا یکی هستن ؟! با یکم مطالعه بیشتر میتونی متوجه بشی a15 قدیمیه
میشه بگی کدوم پرچمدار 2014 اومده از 5430 استفاده کرده ؟ یه گوشی خوب داشتیم که اونم پرچمدار نبود و این a8 هم که همین وضعو داره و حالا که شما a8 خریدی دلیل نمیشه این سخت افزارو عالی نشون بدی
و شما جواب سوال منو ندادی در مورد اون صفحه 5.5 اینچی که گفته بودم و نگفتی با این مشخصات اونم رقیب نوت هست یا نه
برادر چون شما ملاکت اینه فقط فقط سایز صفحه و قیمت (!)تعیین میکنه فبلت چیه ، نمیشه با شما بحث منطقیی کرد

مرتضی M در تاریخ : 1394/9/3

مفهوم فبلت در توضیحی کوتاه میشه گفت:«فبلت گوشی‌هایی هستند بزرگ‌تر از ۵٫۳ اینچ و کوچک‌تر از ۷ اینچ که از دو کلمه‌ی (phone)+(tablet) بوجود آمده است (phablet)». این نوع گوشی‌ها معمولا برای افرادی ساخته شده‌اند که دوستدار صفحه نمایشی بزرگ مشابه تبلت‌ها هستند . در هیچ کجای تعریف فبلت ها قلم وجود نداره حرف شما یه چیز کاملا من در اوردی و بازاریه. از کسی تاحالا نشنیدی من میگم برو مطالعه کن ببین طبق تعریف فبلت ینی چی؟ فون + تبلت = فبلت که ویژگیهای مشترک تبلت و فون رو داراست...
شما اصرار به گفتن این داری فبلت گوشی ایه که قلم داره در حالی که تعریف فبلت هیچ ربطی به هیچ وجه به قلم نداره و در برابر پذیرش و اصلاح اطلاعات خودتون به شدت مقاومت نشون میدی. شما اگه تو این سایت فقط نظر میدی من سالها مطالعه کردم...
من دارم میگم با نوت ۴ مقایسه میشه شما داری میگی چطور ممکنه A8 برتر از نوت ۴ باشه! مفهوم مقایسه با برتری متفاوته رفیق.مقایسه ینی نقاط قوت و ضعف دو محصول عرض یابی شه. برای افرادی مثل من ابعاد نوت ۴ و ضخامتش و بدنه پلاستیکیش قابل پذیرش نیست در حالی که تراکم پیکسل بیشتر هم برام مهم نیست پس به سراغ A8 میرم برای کسی دیگه هم نبود قلم قابل پذیرش نیست و سنسورهای بیشتری میخواد به سراغ نوت ۴ میره ... اینکه میگیم قابل مقایسه ان منظور این نیست یکی از اونیکی بهتره! شمایی که این گوشی رو ندارین چطور نظر میدین که سی پی یوش اسنپدراگونه ۶۱۵ عه؟ ... رفیق سی پی یو A8 هایی که تو بازار ایرانن Exynos 5430 هستش که لیتوگرافیش هم ۲۰ نانومتریه و از مالی T628 MP6 که ۶ هسته ای هم هست استفاده شده کش سطح دوش هم ۲ مگابایته. به خاطر همینه که گفتم نوت ۴ اندکی از A8 قدرتمند تره. چون نوت ۴ که سی پی یوش ۵۴۳۳ هست دقیقا همین پردازندس فقط از نسل جدید هسته های ارم استفاده شده که بهینه تره. در تست انتوتو هم در ورژن ۵.۷.۱ امتیاز دستگاه من از نوت ۴ که تو لیسته بیشتر شده اما با این حال دلایل دیگه ای داره این برتری.پس نادانسته نگید اسنپ ۶۱۵ چیه و چیه و A8 یه میان ردس. این سی پی یو دقیقا سی پی یو ایه که روی پرچمداران سال ۲۰۱۴ بوده . تند و تند تکرار استفاده از کلمه میانرده رو با این حال من انکار نمیکنم ولی این میانرده مشخصات سخت افزاری پرچمداران رو یدک میکشه. پس دیگه لطفا فکر نکنید A8 پردازندش اسنپ دراگون ۶۱۵ D;
شما همچنان میتونی به مقایسه یه فبلت با یه فون بپردازی مشکلی نداره چون جا افتاده که اره بابا گوشی گوشیه چه فرقی داره! شما اینطوری ای که برات فرقی نداره . نگاه تخصصی و دقیقی که من دارم اینطوری نیست . بحثی که شما میکنی یه چیز بدیهیه که نقض میشه. یک باره دیگه میگم پیشنهاد دادن خرید یه فون به جای فبلت هیچ اشکالی نداره و میشه پیشنهاد داد . به این صورت که بگی بیا و به جای خرید یه فبلت ، یه فون بهتر بخر. اما این که بگی خب اقایی که قصد خرید فبلت a8 رو داری، S6 خیلی بهتره قوی تره فلانه فلانه بیا اس ۶ بخر! مقایسه فبلت و فون و در نهایت هم معرفی برنده غیر تخصصی و غیر اصولی و و اشتباهه. این هم دقیقا مشخصه میتونید مراجعه کنید به سایتای معتبر تخصصی جوابشو بگیرین تا یه کمی نگاهتون فنی تر و دقیق تر شه.

مقداد م در تاریخ : 1394/9/3

دوست گرامي سخت افزار a8 قابل مقايسه با نوت٤ نيس هم معماري ساختش هم قدرتش چه بخش پردازنده چه گرافيك و همه چي رو شما ب باتري نبين ؛ اون صفحه نوت٤ رو كه زمان خودش بهترين صفحه بود از نظر ديسپلي ميت ، شما هم سطح صفحه a8 فرض نكن هم از لحاظ شفافيت در اون سطح نيس هم از لحاظ پيشرفت رو به جلو و صفحه a8 جزو صفحات خوبه مث خيلي ازين ١٠٨٠ ها كه داريم و خوانايي زير نورش هم مث نوت نيس و نميشه گفت جزو بهترينهاست در واقع جزو صفحات خوبه و ازون بهترم هست .
برادر روي صفحه بزرگ بايد رزولوشن ٢كي باشه ولي چون a8 يه محصول ميانرده بود ، سامشونگ دليلي نميديد بيشتر از ٢كي استفاده كنه البته شكي نيس ١٠٨٠ هم روي ٥.٧ خوبه و منم نميگم ضعيفه ولي بدون شك ، بهترين نيس و طبق نظر جابز ، نميشه تا قيام قيامت همه صفحه ها بيشتر از ٣٠٠ پيكسل در هر اينج نداشته باشن بالاخره پيشرفت لازم مسكنه امروز ٢كي ٢٠١٦ هم ٤كي و وقتي سخت افزار جوتبگو هست اين افزايش رزولوشن ها (البته تا يه حدي نه خيلي هم غير منطقي)صحيحه
بنچماركهاي پردازنده اكسينوس خيلي بهتره تا نسخه اسنپ ولي كلا شما دقت كن اين نتايج بازم روي ٢كي صورت گرفته يني كار نوت سختتر بوده تا a8 كه رزولوضن كمتري داشته منتها سايت gsmarena نسخه اسنپ رو بررسي كرده
در مورد دوربين ، همه چيز به f/1.9 نيس البته درسته در نور كم باعث عكسهاي بهتر ميشه ولي قدرت دوربين نوت٤ بهتره و جايگاه اون در dxo كاملا مشخصه البته كلا سامسونگ در زمينه دوربين عاليه ولي سامسونگ طبيعستا اون كيفيت درجه يك رو واسه پرچمدار و فبلت درجه يكش به كار ميبره
محمد آقا شما سهو a8 رو در سطح اس٦ و نوت٥ هم تصور كردي ؟ پس سامسونگ يه پرچمدار معرفي كرده به نام a8 با اسنپ٦١٥ و ادرنو٤٠٥ كه دقيقا برابره با اس٦ و نوت٥ درسته ؟! يكم دقت كني ميبيني نميشه ميانرده رو با يه فلگشيپ مقايسه كرد و هر گوشيي كه اين سخت افزارو داره قطعا ميانردست و در سطح فلگشيپ نيس و كسي با دين اين مشخصات تصور نميكنه رقيب اس٦ همين گوشيه

مقداد م در تاریخ : 1394/9/3

برادر هر گوشي بزرگ كه فبلت نيس شما نيگا نكن هر كمپانيي صفحه بزرگ ميكنه بش ميگه فبلت ! فبلت يني نوت ها و فلسفه فبلت رو اصن a8 نداره و شما با يكم مطالعه متوجه ميشي هر صفحه بزرگي فبلت نيس اونم a8 با اين مشخصات ميانرده و منم سه ساله درين سايت فعالم و اولين باره ميبينم كسي يه ميانرده صفحه بزرگ رو دقيقا رقيب نوت٤ ميدونه ! حالا چون شما اين گوشيو خريدي دليل نميشه اونو با يكي از دو فبلت برتر هم سطح فرض كني و اين اصن دليل خوبي نيس چون سايز صفحات نوت٤ و a8 تقريبا يكيه و قيمتاشونم يكيه ، از نظرت كاملا برابر باشن و اينهمه تفاوت رو ناديده بگيري پس بهتره قبل اظهار نظر يكم بيشتر دقت كني الان شما فرض كن يه گوشي ٥.٥ اينچي داريم با اسنپ٤١٠ و ادرنو٣٠٦ و رم٢ كه اين گوشي طبق نظر شما رقيب همون ٥.٧ اينچيه درسته ؟! برادر ميانرده ها رو روي سايزهاي بزرگ جديدا ميارن تا عده اي تصور كنن اين همون نوت٤ هست حالا يكم در حد ٥درصد مشخصات ضعيفتر كه اين اصن صحيح نيس
در مورد مقايسه ، بايد بگم هيچ ايرادي نداره يه فون پرچمدار رو ب جاي يه ميانرده پيشنهاد داد و صفحه ٥.١ هم بزرگه و شما امكاناتي كه بدست مياره رو ببين كه دوسته چهار دهم سايز كمتر ولي ببين چقد سخت افزار و دوربين و صفحه تغيير ميكنه و اون مطلب شما هم صحيح نيس كه از اول ميپرسن چه سايزي ميخاي ؛ از اول با توجه ب بودجه ، طرف تصميم ميگيره ميانرده بخره يا پرچمدار و وقتي مشخصاتي مث اسنپ٦١٥ آدرنو٤٠٥ و رم٢ رو ميبينه ميفهمه ميانرده ي و اينجا ميتونه با هزينه بيشتر يه فلگشيپ بخره و غير قابل مقايسه بودن شما به اين معني صحيحه كه ميانرده در سطح ميانرده ها بايد مقايسه بشه مثلا a8 با a7 و a9 اچ تيسي و ديزاير٨٢٦ نه با نوت٤
در مورد مطلب بعدي تون منظور من a9 سامي نبود ثانيا شما تفاوتهاي نوت رو با a8 كامل نگفتي مواردي مث صفحه نمايش با رزولوشن عالي ٢كي كه بهترين بوده زمان خودش در مقابل ١٠٨٠ اين گوشي ؛ اكسينوس٥٤٣٣ مجهز به a57 در مقابل اسنپ٦١٥ ؛ مالي ٧٦٠ هگزا مقابل آدرنو٤٠٥ ؛ رم ٣ مقابل ٢ ؛ باتري بهتر ؛ معماري ساخت بهتر پردازنده يني ٢٠نانومتري مقابل ٢٨نانومتري اسنپ ؛ دوربين بهتر ؛ فيلم برداري بهتر ؛ قلم و اقبال خيلي بيشتر مردم جهان ؛ اسم و آوازه نوت خيلي فرق داره با a8 كه با پنج ثانيه تامل در مشخصاتش ميشه فهميد يه ميانرده ي و برادر مرتضي دليل شما به خاطر "صفحات تقريبا هم سايز و قيمت مشابه " نميتونه كسي رو متقاعد كنه كه a8 برابره با نوت٤
در مورد مقايسه هم سايزها با هم ، شما اينو بايد بيشتر دقت كني مثالش همون اسنپ٤١٠ ٥.٥ اينچي با اون ٥.٧ اينجي كه نميشه گفت چون تقريبا هم سايزن پس اين رقيب اونه .
برادر من ب اون رفيقمون گفتم ب حاي هزينه براي اين ميانرده ، بيشتر هزينه كنه اس٦ بخره كه اين از نظر شما ايراد داره ولي از هر جهت معقوله ولي خوشحال ميشم بگي چطور اسنپ و آدرنو و رم اين a8 اندكي بهتر از اكسينوس٥٤٣٣ و مالي٧٦٠ و رم٣ هست ؛ لطفا بنچماركي بهم نشون بده كه اسنپ٦١٥ تونسته بهتر از اكسينوس٥٤٣٣ نوت٤ عمل كرده و همينطور گرافيك
دوست عزيز شما اشتباهتون اينجاست همه چي رو در سايز صفحه ميدوني ! اگه كسي فبلت داشت مث نوت٣ يا ٤ و فقط فبلت ميخاست بهترين پيشنهاد بهش نوت٥ هست نه يه ميانرده كه قلم هم نداره و ب نظرت كسي كه با قلم نوتها كار كرده ، وقت سوييچ ميره سمت يه گوشي بي قلم و مشخصات ميانرده ؟!

مرتضی M در تاریخ : 1394/9/3

اقا مقداد گل!
این جملتون که گفتین "برادر a8 فبلت نيس يه گوشي بزرگه" یعنی چی؟؟ من نمیفهمم!!! A8 یه گوشیه بزرگه؟؟؟ عجب!
پاسخش اینه که شما فرق فون و فبلت و تبلتو نمیدونی رفیق. فقط سری نوت سامسونگ فبلته؟؟؟؟ پس دیگه چه نیازی بود اسم فبلت بذارن روش؟؟ میگفتن نوت دیگه. یه کم مطالعه کن به نتایج خوبی میرسی.
دوست عزیزم! وقتی شخصی تصمیم به خرید یه تلفن همراه رو میکنه اولین سوالی که شما ازش میپرسی به عنوان یه مشاور اینه که چه سایزی؟؟ من که از ابتدا تصمیم به خرید یه فبلت رو دارم تو لیست گزینه های خریدم فقط و فقط فبلت میذارم و فقط و فقط فبلت هارو با هم مقایسه میکنم . حالا شما هی میگی چه ایرادی داره چه ایرادی داره خب به نظر شما اینطوره که گوشی گوشیه! من از ابتدا تصمیم به خرید یه فبلت رو داشتم و فقط به سراغ فبلت رفتم. این که شما میای و یه فبلت رو با یه فون مقایسه میکنی یه مقایسه بی جاست. فون 5 اینچی با یه فون 5 اینچی مقایسه میشه نه یه فبلت 5.7 اینچی. من که نمیگم شما توصیه نکن که از 5.7 اینچی به 5.1 اینچی نقل مکان کنن. من دارم میگم شما نمیتونی این دوتا رو با هم مقایسه کنی. در مقام مقایسه نیستن.
این که گفتین ""از همه لحاظ a8 رقيب نوت٤هست" يني چي ؟" یعنی این که هر دو فبلت 5.7 اینچی ان و تفاوت قیمتی چندانی هم ندارن.میتونید این دورو با هم مقایسه کنید . اندکی قدرت سخت افزاری بیشتر تراکم پیکسل بیشتر و سنسور های کاملتر و قلم هوشمند به نفع نوت 4 و بدنه تمام فلزی گشودگی بیشتر دوربین سنسور اثر انگشت نسل جدید ضخامت 5.9 میلیمتری که در دلش باتری 3000 میلی امپری و دوربینی با چنین گشودگی رو جا داده به نفع A8. از نوت 4 یه غول بی سر و پا نسازین که حتی نوت 5 هم رقیبش نیست. در مورد A9 هم جالب بود به بازار نیومده تو لیست شماست D;.
این که به این روشنی چیزی به بدیهی این که همسایزها باید با هم مقایسه شن رو شما زیر سوال میبری جای حرفی باقی نمیمونه. برین و به مبنای مقایسه های تخصصی سایتهای معتبر دقت کنید پاسختون رو دریافت میکنید.
ما با میانرده ای طرفیم که مشخصات سخت افزاری و امکانات اندکی برتر از پرچمداران سال 2014 رو داره رفیق. جالبه اشاره کردین "اين گوشي رقيبش a7 ديزاير٨٢٦ و a9 هست" و خودتون تو نقض حرف خودتون این گوشیو با اس 6 مقایسه کردین !!
این که میگین "خوشحال ميشم توضيح بدين ارتقا از يه ميانرده به يه فلگشيپ چه ايرادي داره ؟" هیچ ایرادی نداره ولی به جای A8 میشه به نوت 4 یا نوت 5 ارتقا داد و میشه مقایسه ای هم انجام داد . شما همه چیز رو قاطی میکنید و دلیلشم دقیقا همینه که فرق فون 5 اینچی و فبلت 5.7 اینچی رو نمیدونید و مدام این دورو با هم قاطی میکنید.
اینی هم که گفتین "مبناي ارزش گذاري هم اينجوريه كه چنين سخت افزار متوسطي نهايتا بايد ١.١ ارزش داشته باشه وقتي اس٦ ١.٦ قيمت داره" منظورتون از سخت افزار متوسط چیه؟؟ عدد 1.1 از کجا در اومده؟؟ چون اس 6 حدود 1.6 قیمت داره A8 باید بشه 1.1؟؟ خب A7 چند بشه؟؟ بشه 900 خوبه؟ خب A5 چند بشه؟؟ بشه 600 خوبه؟ A3 چی؟ خب پس همه گوشیای بازارو بر مبنای S6 قیمت گذاری میکنیم ...
یه کم دقت کنید ببینید من چی میگم بعد مطالبو قاطی کنید. مبنای مقایسه گوشیها نوع اون ها در رده سایزهاشونه. برید همه ریویوهارو بخونید ببینید که وقتی رقبای یه محصولی رو معرفی میکنن همه هم سایز هستن. این از ابتدایی ترین و پیش پا افتاده ترین چیزا تو دنیای موبایله رفیق که شما نقضش میکنی. میخوای به کسی پیشنهاد بدی بده ولی نمیتونی به هیچ وجه فبلت 5.7 رو در مقایسه با فون 5.1 اینچی قرار بدی

محمد ا در تاریخ : 1394/9/3

آقا مقداد اتفاقا a8 یه رقیب سرسخت برای note 4 هست.شما اگه تو gsmarena این دوتا رو مقایسه کنین میبینین که a8 چقدر برتری داره.استقامت باتری a8 دوسیم 98 ساعنه درحالی که برای نوت 87 ساعته.این استقامت باتری حتی از نوت 5 . اس 6 بیشتره.a8 با تراکم پیکسلی 386 پیکسل در هر اینچه.درسته که از تراکم پیکسلی 515 پیکسل در هر اینچ نوت 4 پایینتره ولی همین تراکم پیکسل پایینتر و پردازنده کم مصرف باعث عمرباتری شگفت انگیز a8 شده.حتی تراکم پیکسل a8 از iphone 6s که این همه روش ادعا داره بیشتره پس جزو بهترین نمایشگراس.شما نمایشگر این گوشی رو با نوت 4 مقایسه کنین تفاوت چندانی مشاهده نمیکنین چون طبق ادعای استیو جابز چشم انسان توانایی تشخیص بیشتر از 326 پیکسل در هر اینچ رو نداره.پس سامسونگ تواین گوشی بهترین رزولوشن رو قرار داده.حالا بریم سراغ سخت افزار.اگه بنچمارکارو ببینین متوجه میشین a8 نه تنها ضعیف تر از نوت نیست بلکه توبیشتر ازمونا امتیازش بیشتر بوده.مثل GeekBench 3 مثل AnTuTu 5 و (Basemark OS II (multi-core و( GFX 2.7 T-Rex (onscreen و GFX 3.0 Manhattan (onscreen و Kraken 1.1 درحالی که نوت 4 فقط تواین ازمونا اونم با اختلاف کم تونست امتیاز بیشتری بگیره Basemark OS II و Basemark OS II (single-core) و Basemark X و BrowserMark 2.1.پس اگه خوشبینانه نگاه کنیم نتیجه میگیریم a8 اگه بگیم بهتر از نوت 4 نیست حداقل برابره.دوربین a8 هم مسلما با f/1.9 بهتر از f/2.2 نوت 4 هست.علاوه بر باتری فوق العاده و سخت افزار کم مصرف و دوربین خوب a8 دوقابلیت داره که نوت 4 اصلا نداره.ضخامت خیلی کم که سامسونگ ادعا کرده که a8 نازک ترین گوشی تولیدشده سامسونگه که برای خیلیا مورد توجه هست.قابلیت دیگه بدنه فلزی درمقابل بدنه پلاستیکی نوت 4 هست.حسگر اثر انگشتم که خیلی خوب کار میکنه و زمان عملکردش دقیقا مثل iphone 5s هست.پس یکمی فکر کنین متوجه میشین درکل a8 از نوت 4 خیلی بهتره و این گوشی رو باید با پرچمدارای 2015 مثل اس6 مقایسه کرد.ممنون که وقت گذاشتین

مقداد م در تاریخ : 1394/9/2

برادر a8 فبلت نيس يه گوشي بزرگه و فبلت واقعي امكاناتي داره كه a8 اونارو نداره مث قلم و شما نبايد تصور كني اينم فبلته نوت٥ هم فبلته و بايد بگم تعويض اون با اس٦ با توجه ب تفاوتهاي زياد در كيفيت صفحه و سخت افزار و دوربين كاملا منطقيه ولي شما نظرت اينه فبلت بايد با فبلت عوض بشه و اگه يه گوشي ميانرده با گوشي پرچمدار تعويض بشه ، اشتباه بزرگي رخ داده و طرز فكر شما بايد دقيقتر ازينها باشه
"از همه لحاظ a8 رقيب نوت٤هست" يني چي ؟ امكانات نوت و كيفيت صفحه و دوربين اون و سخت افزار اونو شما در سطح a8 ميانرده تصور كردي؟؟! برادر اين گوشي رقيبش a7 ديزاير٨٢٦ و a9 هست و اينم دقت كن ميانرده با ميانرده مقايسه ميشه نه با يه فبلت مجهز .
خوشحال ميشم توضيح بدين ارتقا از يه ميانرده به يه فلگشيپ چه ايرادي داره ؟ مگه از صفحه ٥.٥ اينچي به سمت ٥.١ رفتن عوضش سخت افزار و دوربين و صفحه بهتر بدست آوردن چه ايرادي از نظر شما داره ؟ مگه اس٦ صفحه اش ٢اينچه كه شما تفاوت اين دو صفحه رو اينقد بزرگ نشون ميدي ؟
شما بايد هميشه پيشنهادهايي بدي كه به سود خريدار و شخص مردد باشه و ببيني اگه كمي صفحه كوچكتر ميشه ولي چه چيزهايي بيشتر بدست مياد
مبناي ارزش گذاري هم اينجوريه كه چنين سخت افزار متوسطي نهايتا بايد ١.١ ارزش داشته باشه وقتي اس٦ ١.٦ قيمت داره

مرتضی M در تاریخ : 1394/9/1

عزیز من فهمیدم راجع به چی حرف زدین. به هیچ وجه یه فبلت با فون جایگزین نمیشه مگه تو شرایط کوچه بازاری که انگار شما هم همین نظرو دارید که گوشی گوشیه !!! دوست من از اولین تقسیم بندیا همین سایزهاست تمامی سایتای تخصصی همین رو مبنای مقایسه قرار میدن. کسی که میخواد گوشی بخره اول از همه سایزش رو تصمیم میگیره که بالاخره چی میخواد بخره؟؟ چه سایزی؟؟ حالا شما چطوری از ریشه میگی فبلت با فون چه فرقی میکنه خب عمق قضیه مشخصه.
از همه لحاظ A8 با نوت ۴ قابل مقایسس. مبنای ارزش گذاری قیمت شما هم معلوم نیست کجاست. یعنی A8 ارزشی تقریبا معادل A7 داره با اندکی تفاوت...

مقداد م در تاریخ : 1394/9/1

برادر من راجع به اينكه با ٣٠٠ بيشتر ميشه گوشي خيلي بهتري گرفت بخث كردم و اينك كه ب جاي فبلت ، يه گوشي خريد بشه اهميتي نداره در واقع من منظورم اين بود به جاي اين اون گرفته بشه و نميشه به جاي فبلت فقط فبلت خريد كه . همچنين ميشه يكم از انتظارات كم كرد و گوشيي تقريبا با همون سخت افزار خريد با قيمت خيلي كمتر .
دوست عزيز مقايسه a8 با نوت٤ اشتباهه و شما نبايد ب خاطر ابعاد ، اين دو رو مشابه قرار بدي كه و چيزي كه مشخصه قيمت واقعي اين گوشي نهايتا ١.١ بايد باشه تا طرف حاضر نشه ٦٠٠ بيشتر بده واسه اس٦

مرتضی M در تاریخ : 1394/8/30

رفیق اس 6 یه فون 5.1 اینچیه و با A8 که یه فبلت 5.7 اینچیه مقایسه نمیشه. مقایسه این دو کار اشتباهیه
j7 هم که خودتون تفاوتاشو گفتین و مشخصه که خیلی با هم متفاوتن، با این که گزینه خوبی تو رده قیمتی خودشه ولی به هیچ وجه نمیشه به جای A8 توصیش کرد.که اگر سخت گیرانه تر نگاه کنیم باز هم گوشی بدنه فلزی رو نمیشه با پلاستیکی مقایسه کرد.
با این حال A8 با قیمت 1300 کاملا به نظر من به صرفس و ارزش خرید بسیار خوبی داره و باید به جای مقایسه غلط اون با اس 6 ، با نوت 4 و A7 مقایسش کرد. اما نظر همه دوستان محترمه ...

مقداد م در تاریخ : 1394/8/30

نه بهرام جان . 1.300 ، 90درصد پول یه پرچمدار واقعیه و شما میتونی با یکم هزینه بیشتر ، اس6 بخری که همه چیش از a8 بهتره . راستی j7 هم مشخصاتش تقریبا شبیه همین a8 هست :
http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_j7-7185.php
منتها رمش 1.5 هست به جای 2
صفحه اش 720 هست به جای 1080
دوربینش 13 به جای 16
ولی 2 تا خوبی داره یکی اینکه نهاینا 800 تومنه و دیگری باتریش بهتره
حالا شما میتونی یا j7 بخری یا یکم هزینه بیشتر کنی اس6 یا اگه j7 راضیتون نمیکنه یکم صبر کنی ایشالا قیمت این گوشی به 1 تومن برسه

مقداد م در تاریخ : 1394/8/25

بله من اينقد شنيدم كه مطمين هستم نتيجه اش اونطوريه كه گفتم . كوالكام هم بيگ ليتل رو رها كرده به خاطر مشكلاتش و نداشتن تجربه . اينجا هم نميشه مستقلا راحع يه فلكس بحث كرد ولي قيمت هاي a8 و فلكس زير يه تومن ارزش خريد دارن

Erfan B در تاریخ : 1394/8/25

دوست عزیز شما راجبع این گوشی یچیزی شنیدی ولی من این گوشیو دارم و استفاده کردم.
با گوشی 1 ساعت بازی سنگین انجام بده اگه داغ کرد من گوشیمو بهت میدم :)
اسنپ 10 هیچ مشکلی با این گوشی نداره البته برخلاف اچ تی سی!
تعصبی هم نظر نمیدم چون من کارایی گوشی برا مهمه نه برند!
a8 هم گوشی خوبیه فقط میان رده س و قیمتش زیر 1 تومن بیاد ارزش خرید داره.
سپاس.

مقداد م در تاریخ : 1394/8/25

پريسا خانم ام٥ سوني واستون مناسبه يني دوربين اصليش مناسبه در سطح زد٢ هست و سلفيش هم عاليه و چون سخت افزار هم واستون مهم نيس ، ام٥ گزينه خوبيه واستون . اگه هم ميتونين يكم صبر كنين ، همين روزا a9 معرفي ميشه احتمال بسيار زياد سلفي خيلي خوبي داره و قيمتش هم به بودجه شما ميخوره يكم كه از ورودش بگذره . به نظر من يكم صبر كنين a9 بياد اگه فرض محال راضتون نكرد ، چيزي از دست نميدين چراكه ام٥ ارزونتر شده و ازين جهت به نفعتون هست

مقداد م در تاریخ : 1394/8/25

دوستانی که خریدن نظراتشون اینه صفحه اش جالب نیس مث دوربینش و چیپستش هم که مشخصه چقد گرمازاست . برای راهنمایی درست باید واقعیاتو بگیم حالا شما میخای هرطور از یه برندی دفاع کنی ، بحثش جداست ولی هر کی میدونه قضیه اون گوشی چیه و ارزش خرید این گوشی از فلکس2 بیشتره

Erfan B در تاریخ : 1394/8/24

داداش شما مگه با جی فلکس 2 کار کردی که میای نظر تخصصی میدی؟
من این گوشیو دارم به هیچ عنوان داغ نمیکنه
صفحه ش با سوپرامولد برابری میکنه
دوربینش هم با لومیا 930 برابری میکنه(هردوتا گوشیو دارم)

حمید ن در تاریخ : 1394/8/23

سلام.
به نظر من بهترین گوشی که میتونه با انتظارات شما تو این رنج قیمت همخونی داشته باشه گوشی m5
سونی هست:
دوربین پشتی و سلفی عالی --- سخت افزار مناسب با توجه به اینکه شما اهل بازی نیستید، تو این گوشی با رم 3 بعید می دونم هنگی وجود داشته باشه ... کیفیت ساخت بسیار خوب و همچنین ضد آب بودن گوشی -- صقحه نمایشش هم خوبه.... در ضمن تو تست های اسپیکر و بلندی و کیفیت صدا هم این گوشی سربلند بیرون اومده.
به نظرم دقیقا مناسب نیازهای شما و یودجه شماست این گوشی.
مزایای این گوشی:
1- ضد آب و مقاوم و کیفیت ساخت عالی و سایز مناسب و خوش دست بودن
2- هرچند که سخت افزارش مدیاتک هست ولی عملکرد نسبتا خوبی تو بنچمارک ها داشته و امتیاز AnTuTu هم حدود 40 هزار آورده و با رم 3 از پس اجرای بازی های سنگین هم به راحتی بر میاد... تازه شما که گقتی اهل بازی هم نیستی اصلا مدیاتک بودن گوشی واسه شما یه حسنه چون به لطف پردازنده مدیاتک گوشی درجه حرارت معقولی داره و همچنین شارژ دهی بسیار بهتری هم داره.
3- دوربین هم که گفتید واسه شما مهمه هم دوربین پشتی و هم دوربین سلفی، که هر دو دوربین این گوشی تو رنج قیمت خودش عملکرد بسیار خوبی داره و تو سلفی هم که دیگه خداس. دوربین پشتی 21 یا لنز باکیفیت سونی که هم کیفیت عکس برداری خوبی به شما میده و هم فیلمبرداری و دوربین سلفی 13هم که نیازی به تعریف نداره.
4- امکانات جانبی این گوشی هم که کامله از nfc گرفته تا otg و چراغ نوتیفکیشن و ....
5- کیفیت صفحه نمایش هم خوبه و گوشی های سونی از نطر آپدیت هم که وضعیت بسیار مطلوبی دارن و همچنین رابط کاربری ساده و سریع سونی هم که همیشه طرفدارای خودشو داشته.

مقداد م در تاریخ : 1394/8/22

بله سخت افزار دیزایر بهتره تا این گوشی با وجود اینکه 32 بیتیه . راستش نمیدونم چی بگم اگه بگم آی ، دوربین اصلیش راضیتون نمیکنه و اگه بگم همین گوشی ، سلفیش متوسطه و بقیه موارد هم که هر دو موردو داره ، به بودجه شما نمیخوره .

Mohsen r در تاریخ : 1394/8/21

سلام عزیزان.
میخواستم بدونم نسخه ی دوسیم این گوشی اندروید ۶ میگیره یا نه؟
ممنون

Ali Q در تاریخ : 1394/8/21

سلام،دوستان عزیز حرفه ی باتوجه به اینکه امروز دارم گوشی جدید رو میخرم،لطفا با دلیل بفرمائید که کدوم مدل بهتره؟
1- Samsung Galaxy A8
2- Samsung Galaxy A8 Duos A800F
2- Samsung Galaxy A8 Duos A800Y

احسان S در تاریخ : 1394/8/21

دوستان فقط برین hauwei g8 بگیرید . من خودم با تمام گوشیهای برندهای دیگه مقایسه کردم همشون یک چیزی کم داشتن ولی این کاملترین گوشی هست که میتونید پیدا کنید .همین دو هفته پیش اومده تازه 1150000هست پس کمتر هم میشه .تازه از این a8 هم قویتره چون رمش 3 هست .درکل خیلتون رو راحت کنم این بهترین گوشی تو رنج قیمت خودش هست .راستی اگه میخواین با 700 تومن گوشی بگیرید گوشی huawei p8 liteبهترین هست که برای برادرم گرفتیم گوشیه عالیه هست .

Parisa g در تاریخ : 1394/8/20

خیلی ممنون از اطلاعات مفیدتون. واقعا به کارم اومد. خودم هم s6 دوست دارم ولی بودجه ش ندارم و سخته پیدا کردن دسته دومش اونم تمیز که مطمعن بود بعدها مشکل ایجاد نکنه. فقط اینکه مدل 32 گیگ و 64 گیگ این گوشی در کارکرد تفاوتی دارند؟ با تشکر که وقت گذاشتید.

مقداد م در تاریخ : 1394/8/20

فلکس2 خوب نیس صفحه متوسطی داره خیلیها خریدن زود پشیمون شدن همون جی3 قدیمی رو باز خریدن ضمن اینکه داغ میکنه به خاطر چیپستش و دوربینش در سطح جی3پارسال هم نیس . شما j7 بخر که باتری بهتری داره تا a8 و همون سخت افزارو داره ینی اسنپ615 منتها رمش 1.5 هست به جای 2 و صفحه اش 720هست به جای 1080 که البته درسته بهتر بود واسه 5.5 اینچ 1080 باشه ولی j7 به خاطر 720 بودنش ، عمر باتری بهتری داره تا a8 و یه خوبی خیلی بزرگش اینه نهایتا 800 تومنه که حداقل 350 با a8 اختلاف داره . یه گوشی دیگه هم هست همین اسنپ615 رو داره با رم2 منتها خرابی ضفحه اش زیاده ینی دیزایر820 و بهتره علیرغم قیمت مناسبش بهش فک نکنی .

مقداد م در تاریخ : 1394/8/20

سلام . واسه شما بهترین انتخاب یه گوشی کارکرده تمیز مث اس6 هست که دوربین اصلیش واقعا عالیه و سلفیش 5مگای راضی کننده و صفحه ای عالی . اینجا یکم راجع به گزینه هایی که شاید بهش توجه دارین اشاره میکنم به همراه مزایای هر کدوم :
ذد3کمپکت : دوربین اصلی خیلی خوب (نه عالی) داره ولی مشکلش اینه سلفیش 2 هست که واسه شما کمه و صفحه اش در حد راضی کننده ی نه بیشتر با رزولوشن اچدی و 32بیتی هم هست
دیزایر آی (eye) : ولی اون باز مشکلش اینه دوربین اصلیش متوسط به بالاست علیرغم سلفی عالی
htc e9+ : دوربین اصلی در سطح بقیه برندها نیس و سخت افزاری هم خیلی ضعیفه (هر گوشیی که مجهز به چیپ helio x10 هست همین مشکل رو داره) ولی سلفی خیلی خوبی داره
ام9 : دوربین اصلی متوسط به بالا ولی داغ میکنه و خوبیش سلفی خیلی خوبه . البته به بودجه شما نمیخوره ولی اینو گفتم که کارکرده ام9 اگه پیدا کردین ، در جریان این معایب باشین
ام5 سونی : دوربینش در سطح خوبیه یکم بالاتر از اچ تیسی ها ولی سخت افزارش همون مدیاتکی هست که عرض کردم جالب نیس و قیمتش بالاست وگرنه سلفی خیلی خوبی داره
پی7 : اصن سمتش نرین یه گوشی قدیمیه با مشخصات ضعیف که دوربین اصلیش در سطح اچ تیسی هاست و حیفه شما به خاطر سلفی اون هزینه ای کنین
جی4 کارکرده : دوربین اصلی و سلفیش در حد واقعا خیلی خوبه و صفحه خوبی هم داره ولی جنس بدنه اش پلاستیکه و چرمش بعد چند ماه زیبایی روز اول رو نداره و آسیب پذیره کلا
پریسا خانم سامسونگ تا جایی من میدونم سلفی 8مگا نداره و نهایتا 5 هست ولی عوضش دوربین اصلیش عالیه و سایر گوشیهایی که بالا عرض کردم در سلفی خیلی خوبن عوضش یا داغ مبکنن یا سخت افزاری واقعا ضعیفن یا دوربین اصلی ضعیفی دارن و کلا گوشیی که همه معیارهای شما رو داشته باشه حیلی خیلی کمه که تا جایی من وقت گذاشتم اس6 کارکرده تمیز یا نوت4 کارکرده گیر بیاری ، همه ملاکهای شما رو داره البته سلفی اس6 از نوت4 هم بهتره و جنس بدنه اش هم موندگارتره . شما یا باید 400 بیشتر هزینه کنی نو اس6 بخری یا با 1.2 کارکرده اونو .
شرمنده هر چی گشتم دوربین اصلی عالی و سلفی عالی که صفحه فوق العاده ای داشته باشه ؛ غیر اس6 و نوت4 پیدا نکردم که چون به بودجه تون نمیخوره ناچارا کارکرده اون رو بهتون پیشنهاد دادم

Parisa g در تاریخ : 1394/8/19

سلام من همین روزا میخوام گوشی بخرم ولی خیلی دو دلم بین این مدلها لطفا راهنمایی کنید. a7 سامسونگ بخاطر اینکه چراغ نوتیفیکشن نداره توو ذوقم خورد. a5 هم توو نقد و بررسیش از صفحه نمایشش ایراد گرفته شده و هر دو این مدل اسپیکرهای قوی ندارند. p7 هم بخاطر دوربین سلفیش دوس دارم بخرم. در کل دوربین سلفی و دوربین اصلی برام خیلی مهمه. صفحه نمایش خوب و صدای اسپیکرا هم قوی باشه و در آخر هنگ نکنه و اینکه من اهل بازی کردن با کوشی نیستم. یک میلیون و دویست هزینه میتونم کنم. سامسونگ رو دوست دارم ولی بخاطر اون ایرادا منصرفم کرد و ترجیح میدم هواوی هم نخرم. به نظر شما چی بخرم که ارزش این رنج قیمت داشته باشه؟

کیوان ن در تاریخ : 1394/8/17

سلام دوستان
من میخوام چند روز دیگه این گوشی رو بخرم. میخواستم ببینمم A8م مث A7 انواع مدلو داره(F-FDو...)؟
اگه داره کدوم یکی بهتره؟

amin m در تاریخ : 1394/8/17

ازلحاظ کیفیت و دوربین بدنه این گوشی خیلی دوس دارم ولی از لحاظ سخت افزار خمیده بودن ال جی جی فلکس 2را کدام رو انتخابمی کنم موبایل فروش های ال جی رو می پسندن ولی من ازاین خیلی خوشم می یاد وبوج کافی یرای خریدش دارم کدام را انتخاب کنم #

مقداد م در تاریخ : 1394/8/16

سخت افزار اين گوشي واسه ميانرده ها طراحي شده ازون طرف ٩٥٠ سخت افزارش خوبه و با سيستمي كه واسش در نظر گرفتن نهيتا داغ نميكنه ولي قدرتش اونچنان بالا نيس مخصوصا روي صفحه ٢ كي (اون سخت افزار روي صفحه ١٠٨٠ هم در سطح اكسينوس نبود و نتايجش متوسط به بالا بود البته وضعيت چيپ گرافيكيش بهتره تا قسمت پردازنده البته درسته در وين فون سخت افزار خيلي هم لازم نيس قويترين باشه ولي وقتي قراره شما حداقل ٢ تومن هزينه كني پس حق داري بهترين سخت افزار رو بدست بياري) واسه همين بهت پيشنهاد ميكنم اگه نميتوني دو ماه واسه اس٧ صبر كني و خيلي عجله داري ، نوت٥ بخر كه قويترينه فعلا و سخت افزاري خيلي بهتره تا سخت افزار ٩٥٠ ايكس ال و هيچ مشكلي هم نداره و مشكل رم با آپديتهاي اخير خيلي خوب شده و اصن به چشم نمياد و چنتا از دوستان كه طرفدار ساير برندها بودن ، اعتراف به قدرت اون كردن و حتي خريدن ولي اگه ميتوني صبر كن اس٧ بخر چراكه زمان معرفيش خيلي نزديكه و از لحاظ سخت افزاري و دوربين ، يه جهش بزرگ داره نسبت به نوت٥ كه من جاي شما باشم اينكارو ميكنم . پس خلاصه كنم شما حيفه ١.٢٠٠ بابت يه ميانرده هزينه كني و با توجه به محدوديتهاي ويندوز و سخت افزار نه چندان قدرتمند ٩٥٠ و وحود گوشي قدرتمندي مث نوت٥ يا اس٦اج پلاس و نزديك بودن معرفي اس٧ ، بهتره دور ٩٥٠ رو خط بكشي

مقداد م در تاریخ : 1394/8/16

علي آقا اين مواردي كه عرض كردي ، همگي به ندرت در يه پرچمدار پيدا ميشن چه برسه به يه ميانرده ولي با توجه به مشخصات اين دو گوشيي كه مدنظرته ، شما بهترين كاره اصن اين دو گوشي رو تهيه نكني و با صرف هزينه اي بيشتر ، نوت٤ بخري كه تموم خاسته هاي شما رو به بهترين وجهي داره . ببين شما گرافيك واست مهمه كه در بازيهاي سنگين مشكل نداشته باشه پس مطمينا آدرنو٤٠٥ و powervr g6200 روي ام٥ شما رو راضي نميكنن ولي مالي٧٦٠ روي نوت ٤ يه هيولاست
در ميفيت صفحه و باتري و پردازنده هم ، نوت٤ خيلي بهتره تا اين دو گوشي
شما شك نكن بهترين خريد واسه شما يه نوت٤ هست كه جزو سه فبلت برتر جهانه . البته اس٦ هم همه انتظارات شمارو ميتونه تامين كنه منتها عمر باتريش مث نوت٤ نيس . به نظر من شما ٣٠٠بيشتر هزينه كن و گوشيي بخر كه از هر نظر عاليه نه يه ميانرده اونم با حداقل ١.٢٠٠ و ١.٣٥٠

مقداد م در تاریخ : 1394/8/16

دوست عزيز سخت افزار هر دو گوشيي عرض كردي در سطح متوسط هستن البته پردازنده مدياتك بهتره تا اسنپ٦١٥ ولي از نظر گرافيكي يكم برتري داره آدرنو٤٠٥ نسبت به پاور جي٦٢٠٠ و چون دو سه high end از هليو ايكس١٠ بهره بردن نميشه گفت پس حتما عالي بوده چراكه نتايجش نشون ميده در سطح ميانرده هاست . كلا هم a8 هم m5 نهايتا ١تومن ارزش دارن ولي متاسفانه حداقل به ترتيب ١.٢٥٠ و ١.٣٥٠ قيمت دارن واسه همين گوشيهايي مشابه كه همين سخت افزارو دارن و ارزونترن پيشنهاد بهتريه تا a8 مثل j7 يا اگه دوربين زياد مهم نيس ديزاير٨٢٠ هم گزينه خوبيه با همين سخت افزار و ٤٠٠ تومن ارزونتر

محسن غ در تاریخ : 1394/8/12

سلام دوست عزيز!
اگه كيفيت ساخت واست مهمه اي 8
اگه صفحه بزرگ ملاكه اي8
عمر باطري دوتاسون تقريبا يكيه ولي اي8 يه كم بيشتر!
ولي در بقيه موارد كاملا ام5 بهتره با اختلاف خيلي زياد!!!
ام 5 سخت افزار پرچمدار داره ولي اي8 يه گوشيه معمولي!!!
ميتوني با يه كم هزبنه كمتر هم اي7 بگيري كه كاملا با اين گوشي سخت افزاري يكي هس وزي يه كم فرق دارن!!
ديگه نظر با خودت هس
با اين قيمت ميتوني پرچمدار هم بگيري

محسن غ در تاریخ : 1394/8/12

نه دوست عزيز يا سيم كارت ميشه يا مموري!!!
يكي از بدترين نوع طراحي همين هس كه متاسفانه همه شركتا دارن ميرن به اين سمت

mostafa n در تاریخ : 1394/8/11

یک سوال فوری.
من میخوام مدل دوسیمکارت 4G دار این گوشی را بخرم، ولی شنیدم که در اسلات سیمکارت دوم، یا سیمکارت دوم را باید گذاشت و یا مموری کارت. یعنی در این مدل سیمکارت دوم و مموری کارت بصورت همزمان نمیشود گذاشت؟؟
با تشکر

ali d در تاریخ : 1394/8/9

با سلام به همگی. من چند روز دیگه میخوام گوشی بگیرم و بین دوتا گوشی (sony M5) و (A8) موندم لطفا راهنمایی کنید
من بیشتر به کیفت صفحه و گرافیک و سرعت و عمر باتری اهمیت میدم ک بازی های سنگین بکشه و هنگ نکنه زود درکل کارایی بهتری داشته باشه و طوری نباشه ک ی ماه بعدش پشیمون بشم
ممنون میشم راهنمایی کنید باتشکر

Alireza B در تاریخ : 1394/8/8

نسخه دو سیم هم داره. بله راسته... یعنی یا باید دو تا سیم کارت و باهم استفاده کنی که دیگه کارت حافظه نمیشه استفاده کرد یا اینکه یه دونه سیم کارت و با کارت حافظه استفاده کنی.

Alireza B در تاریخ : 1394/8/8

تو سایت gsmarena که نوشته این گوشی اصلا برای اجرای بازی خوب نیست. البته نسخه اسنپدراگون نه اگزینوس. کلا این گوشی اصلا این قیمت نمی ارزه.. نمی دونم فروشنده ها چی فکر میکنن پیش خودشون!

A.Hossein f در تاریخ : 1394/8/8

سلام دوستان عزیز
میخواستم منو راهنمایی کنید، به نظرتون این بهتره یا مایکروسافت 950 xl؟از همه لحاظ. لطفا واقع بینانه جواب بدید.
خیلی ممنون

مقداد م در تاریخ : 1394/8/5

شما اگه فكر خريد زد٥ هم در سر داري پس بالاي دو تومن بودجه داري پس بهترين راه اينه يكم صبر كني اس٧ يا اس٧پلاس بخري كه سخت افزاري دوربين صفحه و امكانات از زد٥ خيلي بهتره و مشكل رم هم نداره به خاطر اندروويد شش . به نظر من شما صبر كن يه گوشيي يخر كه همه جوره عالي باشه تا اينكه گوشي ميان رده اي مث a8 بخري كه سخت افزار سطح متوسطي داره و ادرنو٤٠٥ اون روي رزولوشن ١٠٨٠ گزينه مناسبي واسه بازيهاي سنگين نيس . با اينهمه اگه بازم قصد خريد داري و اصن نميتوني سه ماه صبر كني يا نوت٥ بخر يا اس٦اج پلاس كه از زد٥ بهترن همه جوره و اگه نظرت رو سخت افزار ضعيفتر بود j7 بخر همين اسنپ٦١٥ و ادرنو٤٠٥ و دوربين ١٣ و صفحه ٥/٥ رو داره منتها با دو تفاوت : صفحه HD هست به حاي fhd و رمش ١/٥ هست به جاي ٢ ولي مزيتهاش خيلي بهتره اول اينكه باتريش قويتره يني هم ٤٠٠ميلي آمپر بيشتره هم اينكه رزولوشنش hd هست كه برا باتري بهتره و مورد دوم قيمتش هست كه حداكثر ٨٠٠ هست در مقابل ١/١٠٠ a8 . ولي بهترين پيشنهاد همونيه كه اول گفتم چرا كه هم الان واسه خريد اكسينوس٧٤٢٠ يكم ديره هم اسنپ٨١٠ اون قدرت لازم رو نداره و نتايجش مقابل اكسينوس جالب نيس هم زمان معرفي اس٧ بسيار نزديكه

mohammad n در تاریخ : 1394/8/5

سلام. بین گوشی های samsungA8.lg g3.htc e9 plus.کدوم بهتره؟

Milad K در تاریخ : 1394/8/4

سلام به همگی
دوستان من انشالله میخواهم یک گوشی بخرم
خیلی حساسم که
۱-بتونم بازی های سنگین مثل MC 5 یا مثلا nfs
بتونم رو گوشی بازی کنم
۲-مولتی تسکینگ گوشی خوب باشه
۳-پشتیبانی سازنده از گوشی مناسب باشه مثلا حداقل اپدیت های جدید آندروید را براش بده
حداقل تا دوتا نسخه بعد

به نظرتان این گوشی به کارم میاد یا نه
ممنون

Mohammad Ali G در تاریخ : 1394/8/1

با سلام
توی نظرات بعضی کامنت هارو خوندم پام گیج شدم .
چندتا سوال . ممنون میشم جواب بدین .
1 این که میگن بجای مموری کارت میشه سیم کارت 2 رو استفاده کرد راسته؟؟؟ مگه این گوشی تک سیم نیستش؟
2 نسخه ی دوسیم بجز شکاف 2 تا سیم کارت .شکاف مموری کارت هم داره؟

payam a در تاریخ : 1394/7/30

با سلام

من بین این گوشی و اس 6 مردد شده بودم اما بالاخره رفتم و اس 6 خریدم به قیمت 1700

هر دو گوشی خوبی هستن اما به ((نظر شخصی )))بنده آ8 با قیمت فعلیش تناسبی نداره و تو این رنج قیمت صرفه با این هست که حدود 200 تومنی بیشتر هزینه کرد و اس 6 خرید که پرچمدار هم هست.

اما اگر قیمت آ8 تعدیل بشه و بیاد پایین گوشی خوبی برای افرادی هست که میخوان کمتر هزینه کنن و یه گوشی میانرده عالی عالی داشته باشن.

موفق باشید

محمد غ در تاریخ : 1394/7/29

سلام دوستان عزیزم-ایام محرم رو به شما تسلیت عرض میکنم...
دوستان من دیروز این گوشی رو گرفتم-واقعا از انتخابم راضی هستم.رنگ مشکی گرفتم-مدل A800_F
1.500000 تومان-هرکسی مایل بود میتونه بهم پیام بده از طریق تلگرام برای تحقیق بیشتر...
telegram.me/saeedghafuri

علی س در تاریخ : 1394/7/29

بچه ها به نظرتون زیادی نازک نیست؟
دستم یه جوری شد گرفتمش!

mehran e در تاریخ : 1394/7/27

سلام
مطمئنا هیچ کدوم از این سه سری که نام بردید به پای سری های s نخواهند رسید، سامسونگ اصولا پرچمدارهاشو در سری های s معرفی میکنه که هم سخت افزار قویی دارن و هم از نظر زیبایی کم نظیرن.
در رابطه با ارزش خرید هم قطعا سری s
اما اگه میخواید از مدل هایa,j.e انتخاب کنید پیشنهاد من سری a و بعد از اون سری j و در اخر سری e هستش.
در رابطه با صفحه هم باید بگم a8صفحه ی خوبی داره و از لحاظ دوربین هم بسیار عالی هستش اما از نظر قیمت اصلا1.5ارزش نداره.
من پیشنهاد میکنم که سراغnote4 وnote5 و حتیs6 برید که واقعا گوشی های فوق العاده ایی هستن

z . در تاریخ : 1394/7/26

باسلام
تفاوت بین مدل A و J و E چی هست؟
میگن سریSبهتره اما صفحه نمایش کوچکی داره!
کدام ارزش خرید بیشتری داره؟
دوربینش هم خیلی مهمه و ترجیحا صفحه بزرگ تری داشته باشه
اگه ممنه زود جواب بدیدمن واقعا بین این 3 سری موندم
با تشکر
موارد 201 تا 300 از مجموع 386 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا