
							
هواوی برای جدی گرفته شدن در بازارهای جهانی مسیری پر فراز و نشیب را طی کرد. این برند چینی که در زمینه زیرساختهای ارتباطی و مخابراتی از تجربهای بس گرانبها در سطح برترینهای این رده برخوردار است در ورود به دنیای اسمارتفونها با شرایط دشواری روبرو شده و سالهای متمادی در سایه رقبا و بزرگان این کلاس قرار داشت. ارائه Ascend P1 در سال 2012 و یک سال پس از آن Ascend P2 خریداران همچنان بیاطمینان به کالاهای چینی را متوجه این برند ساخت. با اینکه P2 در مقابل رقبای سرسختی همچون گلکسی S4 و XPERIA Z مشخصات سختافزاری پایینتری ...