نظر کاربران درباره گوشی موبایل هواوی Ascend Mate7

Ascend Mate7 اسند میت 7

Huawei Ascend Mate7 هواوی
ارزیابی کاربران: 8.1 از 10 (2961 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های هواوی
» هواوی Pura 70
» هواوی Pura 70 Pro
» هواوی Pura 70 Pro+
» هواوی Pura 70 Ultra
» هواوی nova 12i
» هواوی nova 12 SE
» هواوی nova 12s
» هواوی Pocket 2
» هواوی nova Y72
» هواوی nova 12 Pro
» هواوی nova 12 Ultra
» هواوی nova 12 Lite
» هواوی nova 12
» هواوی Enjoy 70
» هواوی MatePad Pro 11 2024
» هواوی nova 11 SE
» هواوی Watch Ultimate Design
» هواوی MatePad Pro 13.2
» هواوی Mate 60 RS Ultimate
» هواوی Watch GT 4
» هواوی Mate X5
» هواوی Mate 60 Pro+
» هواوی Mate 60
» هواوی Mate 60 Pro
» هواوی nova Y91
» هواوی nova 11i
» هواوی nova Y71
» هواوی Enjoy 60X
» هواوی nova 11
» هواوی nova 11 Pro
» هواوی nova 11 Ultra
» هواوی Enjoy 60
» هواوی Mate X3
» هواوی MatePad 11 2023
» هواوی P60 Art
» هواوی P60 Pro
» هواوی P60
» هواوی Watch Ultimate
» هواوی nova 10 Youth
» هواوی Watch Buds
» هواوی Watch GT 3 SE
» هواوی Watch GT Cyber
» هواوی Pocket S
» هواوی nova Y61
» هواوی MatePad C5e
» هواوی nova 10 SE
» هواوی Mate 50E
» هواوی Mate 50 RS Porsche Design
» هواوی Mate 50
» هواوی Mate 50 Pro
» هواوی MatePad Pro 11 2022
» هواوی nova 10 Pro
» هواوی nova 10
» هواوی nova Y90
» هواوی MatePad 10.4 2022
» هواوی MatePad SE
» هواوی Watch GT 3 Porsche Design
» هواوی Watch GT 3 Pro
» هواوی Mate Xs 2
» هواوی nova 9 SE 5G
» هواوی nova Y70
» هواوی P50E
» هواوی nova 9 SE
» هواوی P50 Pocket
» هواوی nova 8 SE 4G
» هواوی Watch GT Runner
» هواوی Enjoy 20e
» هواوی nova 9
» هواوی nova 9 Pro
» هواوی nova 8
» هواوی P50 Pro
» هواوی P50
» هواوی nova 8i
» هواوی MatePad 11 2021
» هواوی MatePad Pro 12.6 2021
» هواوی Watch 3 Pro
» هواوی Watch 3
» هواوی MatePad Pro 10.8 2021
» هواوی Mate 40E
» هواوی Mate X2
» هواوی nova 8 5G
» هواوی nova 8 Pro 5G
» هواوی nova 8 SE
» هواوی Mate 30E Pro 5G
» هواوی Watch GT 2 Porsche Design
» هواوی Mate 40
» هواوی Mate 40 RS Porsche Design
» هواوی Mate 40 Pro+
» هواوی Y7a
» هواوی Mate 40 Pro
» هواوی nova 7 SE 5G Youth
» هواوی MatePad T 10s
» هواوی P smart 2021
» هواوی MatePad 5G
» هواوی Y9a
» هواوی Watch GT 2 Pro
» هواوی Enjoy 20 5G
» هواوی Enjoy 20 Plus 5G
» هواوی Watch Fit
» هواوی kids Watch 4X
» هواوی Enjoy Tablet 2
» هواوی MatePad 10.8
» هواوی Enjoy 20 Pro
» هواوی P Smart S
» هواوی Enjoy Z 5G
» هواوی Y8p
» هواوی P40 lite 5G
» هواوی MatePad T8
» هواوی Y8s
» هواوی Y5p
» هواوی Y6p
» هواوی P smart 2020
» هواوی MatePad
» هواوی nova 7 SE
» هواوی nova 7 5G
» هواوی nova 7 Pro 5G
» هواوی Watch GT 2e
» هواوی P40
» هواوی P40 Pro
» هواوی P40 Pro+
» هواوی P40 lite E
» هواوی MatePad Pro 5G
» هواوی Mate Xs
» هواوی Y7p
» هواوی P40 lite
» هواوی P30 lite New Edition
» هواوی nova 7i
» هواوی Y6s
» هواوی P smart Pro 2019
» هواوی nova 6 SE
» هواوی nova 6 5G
» هواوی nova 6
» هواوی MatePad Pro
» هواوی Y9s
» هواوی nova 5z
» هواوی Watch GT 2
» هواوی Mate 30 RS Porsche Design
» هواوی Mate 30
» هواوی Mate 30 Pro
» هواوی Mate 30 5G
» هواوی Mate 30 Pro 5G
» هواوی nova 5T
» هواوی nova 5i Pro
» هواوی MediaPad M6 10.8
» هواوی MediaPad M6 8.4
» هواوی nova 5 Pro
» هواوی nova 5
» هواوی nova 5i
» هواوی Y9 Prime 2019
» هواوی P Smart Z

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 3001 تا 3100 از مجموع 3156 مورد

رضا خ در تاریخ : 1393/8/29

سلام.آخرش این گوشی رو خریدم. حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان.فعلا فهمیدم شارژ خوبی داره. بهش نمیخوره هشت هسته ای باشه. چون حتی تو متن نویسی لگ داره. دوربین جلو فقط کیفیت داره. پشت که نه انگار سیزدس. سرعت اینترنت خوبه. تنها چیزی که این گوشی و گرون کرده حسگرانگشتیه. پشتش قشنگه. درکل اونهایی که این گوشیو میخوان بهتره صبر کنن G pro 2 بگیرن.

الیاس ص در تاریخ : 1393/8/27

این گوشی طبق گفته شرکت چیزی در حدود 1.400 قیمت می خوره.

arash _ در تاریخ : 1393/8/26

ادم بجای اینکه دومیلیون و صد بدهد و هیچ امکان خواصی رو نبینه خوب یا میره نوت تری میخیره یا میره نوت فور(با کمی افزایش بودجه) یا میره از سونی زس تری میخره چه کاریه با این قیمت کذایی از این برند بخره؟
این گوشی مثلا چه چیزی داره که به این قیمی بیارزه؟؟؟؟؟؟؟ اگر اپل چیزی نداره ولی حداقل اسم و پول برنامه نویسی و پول اپدیتهاش رو داره میگیره ولی این گوشی چه تاجی داره که من نمیبینم
نه فیلم بداری الترا اچ دی-نه شصت فریم بر ثانیه -اون از بدنش که مدل پلاستیکی گوشی های اچ تی سی هست-اون از رم دو گیگ و حافظه 16 شاید فقط باتری در مقابل این شش اینچ که اونم الترا اچدی نیست بتونه طاقت بیاره و زمام باتریش معمولی باشه.این شرکت با این قیمت نج.می و کذایی به هیچ جا نمیرسه.
من باشم با هزینه ای کمتر نوت تری میخرم کیف دنیا رو هم میکنم صفحه با کیفیت دوربین عالی باتری عالی پشتیبانی از سری نوت عالی(نوت تو اندروید 4.4 گرفت) حافظه داخلی 32 رم سه گیگ دیگه چه میخواهید؟؟؟؟؟؟؟ تازه قیمتش خیلی هم عالی شده حدود یک و چهار صد پونصد.
حالا هرچند تا دلتاون میخواهد منفی بدهید ولی من این رو برای کسی گفتم که دلش برای پولی که به اون زحمت درنیاد میسوزه ولگرنه اصلا کل این پول رو بندازید تو جوب چزی نه به من میرسه نه از من کم میشه

ARAM88 S در تاریخ : 1393/8/23

دوستان آیا رابط کاربری این گوشی صفحه خانگی یا همون دسکتاپ رو مثل، مثلا گوشیهای سونی و سامسونگ رو داره یا نه؟و آیا با نصب لانچر میشه لانچر اصلی رو از حالت پیشفرض خارج کرد؟ چون قبلا همین رو روی y330 امتحان کردم جواب نداد یعنی لانچر دوم به عنوان پیشفرض قابل انتخاب نبود حتی تو تنظیمات › برنامه ها هم گزینه ی clear default رو برای لانچر اصلی نداشت.

Ardavan M در تاریخ : 1393/8/22

خب فکر کنم با این پول، نوت 4 انتخاب بهتری باشه!! یه کم ریسکِ انقدر پوب برای هواوی!!

همایون ژ در تاریخ : 1393/8/20

خوب الان نخرین .
P7 چند بود؟ الان چنده ؟
اینجا بایست یک چند ماهی صبر کنید.وگرنه واسه کلاس گذاشتن بایس تاوان بدید داداش.

omid k در تاریخ : 1393/8/20

سیاست هواوی این بود که کیفیت بالا و برابر با بفیه رقبا اما با نصف قیمت دست مشتری برسد !!

آخه کی میاد این قیمت بده برای یک گوشی چینی !! وقتی با پولش بشه جدید برند معروف سامسونگ و سونی و اپل گرفت !!

اگه قیمت بین 1 تا 1.3 شاید رقبتی باشه برای رفتن به سمت این گوشی !! فکر کنم جو گیر شده این برند نوپا

در ضمن من فبلت هواوی مدیا پد ایکس وان داشتم همه چیزش خوب بود از جمله قیمتش

دو تا ایراد بزرگ که من تو این برند دیدم کیفیت خیلی پایین صدا در هنگام تماس و دیگری برنامه آپدیت برای اندرویدش نمیزاره باید با همون ساخت

سید علی پ در تاریخ : 1393/8/19

خیلی راضیم با کمترین قیمت بالاترین سیستم. محشره محشر. به هر کی پیشنهاد گوشی کنم فقط هوآوی.

امیدرضا ق در تاریخ : 1393/8/18

واقعا گوشی بی همتایی هستش و از هر لحاظ ارزشش رو داره.قیمت بالایی داره البته بنده امیددارم بتونم در محدوده 1200 بگیرم.میاد پایین صبور باشید.
شکست قیمت های هواوی سریع تر از برند های دیگه است.از یاد نبریم که هواوی قبل از تولید گوشی یکی از بهترین تولید کننده های قطعات و تجهیزات مخابراتی هستش . بنده تبلت وان ایکسش رو دارم که به نسبت کیفیت قیمتش مفته و کاملا راضیم.با قطعات و صفحه نمایش عالی... مهم نیست طرح کی رو کپی میکنه مهم اینه که ما خریداریم و هم طرح و هم سخت افزار و هم قیمت مناسب میخوایم

ali n در تاریخ : 1393/8/17

سید جان من در ادامه صحبتم که گفته بودم هواوی تقلید یا کپی برداری یا هر اسم دیگه ای که دوست دارید روش بزارید میکنه گفتم طراحیش و دوربین و پراسسورش رو از برندهای معتبر میگیره و الا در اینکه هواوی استقلال کاری داره من که شک ندارم .
من واقعا میت 7 رو دوس دارم و دارم با خودم کلنجار میرم که بگیرم اما قبول کنین بالاس قیمتش .
داشتم تو نت میگشتم چشمم به lenovo z2 k920 افتاد . از میت گرونتر اما عجب سخت افزاری داشت و عجب طراحی.
خدارو چه دیدی چند وقت دیگه همه واسه گوشیهای لنوو نظر مینویسن!!!!!!

amir - در تاریخ : 1393/8/16

چه جالب....

ما طبق همین توصیه شما و با توجه به قیمتش وقتی بصورت ناخواسته با پرچمدارهای برندهای دیگه مقایسه اش کردیم اساتید شاکی شدن چرا در بخش هوآوی و این مدل اسم دستگاههای دیگه رو میارید !

با یکی از پرچمدارهای سری پی خود هوآوی هم که مقایسه کردن با توجه به قیمت کمتر از نصف نسبت به میت سون شما میفرمایید مقایسه اش اشتباهه !

الان این غول واقعی که شما خریدی رو اونم با قیمت 920 دلاری ( قابل توجه آقایونی که وقتی میگفتیم قیمت این دستگاه طبق اعلام رسمی هوآوی قراره بالای 750 دلار باشه با هزار تا توجیه و توضیح بدون منبع فرمودن غیر ممکنه .... قیمتش حداکثر 1600 تا 1700 هست ) میشه با نوت 4 سامسونگ که حدود 700 دلاره مقایسه کرد ؟
اگر بله لطف کنید بفرمایید کدوم بخش یا بخشهاشون قابل مقایسه است؟
و این 220 دلار اضافه قیمت نسبت به نوت 4 رو بابت چه چیزی باید پرداخت کرد ؟
( البته من نمیدونم شما 920 دلار رو از کجا آوردید ؟ قرار بود قیمت 32 گیگش بین 750 تا 800 دلار باشه )

ضمنا مجددا یادآوری میکنم اسم نوت 4 و آیفون 6 پلاس رو شما مطرح کردید . ( توی این صفحه هر اسم و برندی رو در برابر میت 7 آوردن از جانب بعضیا ظاهرا توهین محسوب میشه و انتظار ندارن میت 7 رو با هیچ دستگاه دیگه ای مقایسه کرد )

سید محمد ح در تاریخ : 1393/8/16

درسته حتی تو سایت هوآوی هم فیلمی در باره نحوه ساخت سی پی یو ش موجوده. دراصل سازنده اکثر چیپ گوشی هاش,خودشه.

سید محمد ح در تاریخ : 1393/8/16

ممنون. درسته این گوشی بهترین گوشی هوآوی محسوب میشه واز هر نظر از اچ تی سی بهتره پردازنده اون اسنپ ۶٠٠در مقایسه با کایرین ٩٢۵که حتی قویتر از اسنپ٨٠١هست.دوستانی هم که برن سایت فون آرنا میبینن بنچمارک انتوتو بالاتری نسبت به نوت4داره.به نظر من بهترین تغییر گوشی های هوآوی از معرفی آنر 6واین گوشی شروع شد چون سخت افزارشون انصافا خیلی پیشرفت کرد بطوریکه اکثر سایت های معتبر ازش تعریف کردن وقابل مقایسه با پردازنده های گوشی های پرچمدار دونستند.

ایمان ن در تاریخ : 1393/8/16

خیلی گوشی خوبیه ولی حیف که قیمتش زیاده واقعا از هواوی انتظار نمی رفت گوشی هاش رو گرون قیمت کنه.

امیر پ در تاریخ : 1393/8/15

دوستان الکی کل کل نکنید سید جان بله برا من گلد 32 گیگ هستش اینم سریالش MT7-TL10 این مدل 32 گیگ رم 3 هستش امروز 10 گیگ نرم افزار و بازی  HD ریختم تازه 30% از رمش گرفته واقعا عالیه در ضمن مقایسه پرچم دار هواوی یعنی mate7 با پی 7 [اشتباهه] چرا اینو میگم به این دلیل mate 7 نسخه 32 'گیگ 920$ قیمت داره و p7 قیمتش 390$ عزیزان من اینو باید با نت 4 یا 6 پلاس مقایسه کنید که هم رده اند
حالا اونی که میگفت با p7 چه تفاوتی داره ببینه

طراحی بهتر و کیفیت ساخت بهتر
سایز صفحه نمایش و کیفیت بیشتر
حافظه و رم بیشتر
cpu 925 a15 هشت هسته ای auto core که واقعا قدرتمند
گرافیک mali628T
سنسور اثر انگشت و ....
باطری 4200 میلی
بازم بگم یا بسه

اینم مشخصات این غول واقعی
http://consumer.huawei.com/minisite/worldwide/Ascend-Mate7/index.htm

سیدمحمد ا در تاریخ : 1393/8/14

برای اطلاعات بیشتر و کامل این گوشی به آدرس زیر بروید ((مخصوصا شما آقا امیر))
http://www.topinearth.com/Fa/7415/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%81%D9%88%D9%86-Huawei-Ascend-Mate7-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C

سیدمحمد ا در تاریخ : 1393/8/14

شما به جای مقایسه ی اعداد ، یه سرچ بزنید و فیلم مقایسه این دو گوشی رو از نت بگیرید
یه فیلم هست که به طور همزمان از هر دوتا گوشی بنچ مارک انتوتو میگیره
mate7 هم از نظر سرعت بالاتره هم در تست گرافیکی خیلی بهتر از p7 عمل می کنه
اونوقت بیا تهمت بزن که اطلاعات غلط میدی
وقتی گوشی رو تو دست میگیری و شروع به کارکردن باهاش میکنی ، اعداد و ارقام به دردت نمی خوره ، بلکه این عملکرد گوشی است که به کار میاد
قضاوت عجولانه و فقط بر حسب اعداد ، دقیقا مثل همون مقایسه ی پیکان و 206 هست که دوستمون گفت
باید در عمل کیفیت گوشی ثابت بشه ، وگرنه glx هم گوشی زده با سی پی یو چهارهسته ای 1/8 ، پس باید بگیم از g610 و g710 و g739 و خیلی گوشی های دیگه بالاتره و قدرتمندتر . . .
خواهشا قضاوت عجولانه نکنید

سیدمحمد ا در تاریخ : 1393/8/14

میشه بفرمایید از کجا فهمیدید که هوآوی از سامسونگ سی پی یو میگیره؟
همه هوآوی رو به دلیل استقلال سخت افزاری میشناسن اونوقت شما این رو میگید؟
لطفا با ذکر منبع قابل اعتماد صحبت کنید

سید محمد ح در تاریخ : 1393/8/14

مرسی بابت توضیحتون. فقط یه سوال داشتم درسته که فقط طلاییش 32گیگ حافظه و3گیگ رم داره وبقیه نسخه ها ١۶گیگ رم و 2گیگ حافظه دارند؟ مرسی

امیر پ در تاریخ : 1393/8/14

سلام من بالاخره با قیمت ۲۳۰۰ نسخه ۳۲ گیگابایتی ۳ گیگ رام رو خریداری کردم البته واسم اوردن دو سیم کارته همزمان رو ساپورت میکنه از نظر کیفیت بدنه کاملا فلزی و سخت افزار دیوونه میکنه ادمو دوستم ۶ پلاس داره هنگ کرده بود وقتی میت ۷ منو دیده بود دوربینش بی نظیره حتی بهتر از جی ۳ که قبلا داشتم خیلی روون و سریع صفحه نمایش بی نظیره کیفیت صداش عالیه من اولش استرس داشتم ولی الان اگه ۶ بهم بدن بازم میگم میت ۷ سنسور اثر انگشتش فوق العاده بدون خطا هم ۵ اس داشتم هم وان مکس جفتشون خطا دارن پیشنهاد میدم اونایی که دارن دربارش بد میگن اول لمسش کنن بعد بد بگن من کسی بودم که ۲ هفته یه بار گوشی عوض میکردم ولی به جرات میگم تا الان گوشی با این کیفیت سخت افزاری ندیدم ایشالا وارد ایران بشه بیشتر راجبش میشنوید تو جعبش هم یک کاور هوشمند و محافظ صفحه و کابل شارژر و تبدیل بود راستی باطری ۴۲۰۰ واقعا محشره انواع بازیهای اچ دی هم روش ریختم از لومیا ۱۵۲۰ و جی ۳ بهتره اینم جهت اطلاع رسانی اگه تو ایران اومد به قیمتش توجه نکنید بخرید چون واقعا بینظیره

سید محمد ح در تاریخ : 1393/8/13

دوستان میخواستم بپرسم که جی پی یو این گوشی درحدadreno330هست؟ چون تو بعضی نظرا گفتن گرافیکش ضعیفه واین خیلی هارو دچار شک در درباره این گوشی(پردازنده ش) میکنه. من خودم میت ١دارم سی پی یو خوبی داره ولی تو بازی های سنگین اصلا روون نیست.مرسی

ali n در تاریخ : 1393/8/12

الان توی امیراکسپرس دیدم زده 1775000. باز این معقول تره .
یه چیزی هست دوستان صرف اینکه فرکانس پردازنده یا فرکانس گرافیک چه عددی باشه جهت مقایسه دوتا کالا درست نیست . خوب اگه اینجوری باشه پیکان 4تا چرخ داره و 206 هم چهارتا و پیکان موتورش 1700 و 206 موتورش 1400 پس پیکان بهتراز 206 هست . منم با عدد مقایسه کردم دیگه؟؟؟؟!!!!!!
اینکه قطعات سخت افزاری وقتی کنار هم میخوان بصورت یک واحد عمل کنن چه بازده ای دارن ، این مهمه بنظرم .
تجربه اینکه یه وسیله ای داشته باشی که به لحاظ عددی دستگاه خوبی باشه اما توی عمل پراز لگ و هنگ باشه شاید برای خیلی یا افتاده باشه و دقیقا برعکس این قضیه که بایه مشخصات متوسط هیچ مشکلی پیش نیومده (به اصطلاح خودمون میگیم خوش دسته)باشه .
هواوی تازه وارد این بازاره (کاری به بقیه جاها ندارم که چقد سابقه داره ) همه هم میدونیم که تازه وارد بازار موبایل هست . به نظر من کار درستی میکنه توی طراحی هاش تقلید میکنه که اگه نمیکرد الان یک نفر اینجا کامنت نمیذاشت . مثل خیلی از برندهای چینی که الان هستن اما کسی صحبتی ازشون نمیکنه. اینکه گوشیهاش شبیه بقیه برندهاس یعنی اینکه خود هواوی هم قبول داره که هنوز کار داره تا به استقلال برسه .
درمورد بقیه سخت افزارشم که از فلان شرکت یا فلان شرکت هست هم همین طور .
اصلا من میخوام بدونم مگه بده یه شرکت بیاد نقاط قوت برندهای معتبر رو برداره و کنارهم بزاره . هواوی طراحی گوشی هاش شبیه اپل و اچ تی سی هست بیشتر، دوربین گوشیشو از سونی گرفته و پردازندشو از سامسونگ .
مهم اینکه این کالا رو وقتی استفاده میکنی به قول معروف خوش دست باشه ، هنگ نکنه و ....
اکثر کالاهای هواوی هم اینو ثابت کردن . واسه اینه که میاد میشه رتبه سه در دنیا.
آخرشم بگم که من خودم به شخصه هواوی با قیمت 2.100.000 نمیخرم . هرچی میخواد باشه . یعنی میدونید چیه ؟ فکرکنم هنوز واسه هواوی زوده اینقد بالاش پول بدی.
one m8،z2،g3،iphone 5s،samsung s5 یا توی همین رنج قیمتی هستن یا ارزون تر .
به امید اینکه میت 7 قیمتش بشه 1200.000 تا منم بدون هیچ فکری بخرمش.

amir - در تاریخ : 1393/8/12

دوست عزیز

متاسفانه و معمولا اطلاعات غلط به مردم میدید وقتی اشتباهاتتون رو بهتون گوشزد میکنیم اسمش رو میگذارید طرفداری از برندای دیگه و شاکی میشید چرا در صفحه میت سون راجع به بقیه برندها صحبت میکنید ! ( ولی هیچوقت نمیگید صحبت راجع به برندهای دیگه بعد از مطرح شدن ادعا و اطلاعات اشتباه شما راجع به موضوع و مقایسه بقیه با میت 7 بوده نه اینکه کسی بخواد توی بخش هوآوی در مورد برندای دیگه تبلیغات کنه ).

الان شما راجع به p7 که مال خود هوآوی هست فکر نمیکنم بتونید دوباره بگید حرف برندهای دیگه و طرفداری مطرحه و مثل اکثر مواقع این رو بکنید مقدمه و کل چارچوب صحبتتون

توی همین نظری که ازتون کوت کردم این بخشها رو دارید به اشتباه اطلاعات میدید

1- گرافیک پی 7 مالی 450 چهار هسته است و اعداد بنچمارک 2 و 3 بعدی میگه گرافیک p7 از میت 7( با مالی 628 دو هسته ) قویتره.

2- رزولوشن صفحه هر دو یکیه و فول اچ دی هستن ...تراکم پیکسل پی 7 بالاتره چون صفحه اش کوچک تره.

3- رم و رام پی 7 از نظر حجم هیچ فرقی با میت 7 پایه ( همینی که اینجا 2100 قیمت روش گذاشتن ) نداره.
اون میت 7 که رمش 3 و رامش 32 گیگه اینجا هنوز نیومده بیاد هم قیمتش بالای 2.5 میلیونه

4- مزیتهایی که پرسیدید چیه که پی 7 نداره شامل وزن کمتر...خوشدست و سبک بودن و نتیجتا حمل و نقل بهتر...احتمال آسیب دیدگی کمتر....قیمت کمتر ( قیمتش نصف میت 7 هست ) و دوربین جلویی قویتره.

دقت کنید حداقل اطلاعات اولیه چیزی رو که میخواید مقایسه کنید رو بخونید که خدایی نکرده بعدش تاوان اطلاعات پایین ما رو بقیه ندن.

شما از روزی که میت 7 معرفی شده فقط یکسره دارید هر مدل گوشی از هر برندی رو پایینتر از میت 7 فرض میکنید.
هرکسی هم ازتون ایراد میگیره یک برچسب تعصب بهش میچسبونید.

سیدمحمد ا در تاریخ : 1393/8/10

شما بگو چه مزیتی نداره !!!!
هم گرافیک قوی تر داره
هم از نظر پردازنده قوی تره
هم رزولویشن صحه اش بیشتره
هم حافظه ی داخلی اش بیشتره
بدنه ی این فلزی ولی بدنه ی p7 خیر
و خیلی موضوعات دیگه

parisa s در تاریخ : 1393/8/10

سلام
دوستان من 4 ماهه p7 خریدم و راضیم
این گوشی mate 7 چه مزیتی داره نسبت به p7 ؟
آخه به نظرم گرونه

مقداد م در تاریخ : 1393/8/10

دوست عزيز شما مطلبتون اشتباست اول اينكه گفتي صفحه نوت رزولوشن ٤ك داره در صورتي ٢ك هست پس اول تفاوت اين دو رو بدوني بد نيس بعدشم اگه از مالي٦٢٨ استفاده ميكرد ، با توجه به رزولوشن ٢ك ميشد حرف شما كمي درست باشه ولي چون به گرافيك عالي تي٧٦٠ مجهزه پس مطمينا از پس هر بازيي بر مياد و مشكلي نداره و مسلما يه سر و گردن بهتره تا گرافيك ميت٧ . اينا واقعيته دوسته خوبم

محمد m در تاریخ : 1393/8/10

اطلاعاتتون کاملا غلطه
www.aparat.com/v/CSfyZ/مقایسه_گلکسی_نوت4_با_الجی_جی3_و_هوآوی_اسند_میت7
این کیپ رو دانلود کنین و وقتی مشاهده کردین میفهمین که چرا میگم اطلاعاتتون اشتباهه

ali k در تاریخ : 1393/8/9

با اچ تی سی وان مکس مو نمیزنه .ادم بره اچ تی سی بخره بصرفه تره تا ارزون ترم هس

علی اصغر م در تاریخ : 1393/8/9

یه چیزی بگم همتون گوش کنید بچه ها ماها جهان سومی هستیم و شرکتهای ما هنوز نمیتونن 1 درصد کارهایی که تولید کنندگان گوشی در دنیا انجام دادن رو انجام بدن بنابراین الکی باهم دیگه سر گوشیها لجبازی نکنید چون همه برندها در یک سیستم نرم افزاری و سخت افزاری رقابتی دارن نوع اوری میکنند و ماها فقط تماشا کننده ایم . برند هواوی سومین فروشنده بعد از سامسونگ و اپل در سال 2013 با افزایش رشد 70 درصدی فروش رو داشت و با همین روال پیش بره سال 2014 یا 2015 فکر کنم جای سامسونگ رو بگیره و زمان این واقعیت رو نشان خواهد داد چون واقعا طراحی گوشیها و سخت افزارش و نرم افزارش خیلی خوب پیشرفت داشته البته در کنار قیمتهای مناسبش . یه مطلب دیگه که هست در اینجور سایتها بهتره اشخاص وقتی گوشی مورد نظر رو خریدند بیایند اینقسمت تجربه کاریشون رو از گوشی بگند والا نیازی به بررسی تخصصی گوشی از دید شخصی که اصلا گوشی رو نخریده نیست چون سایتها خودشون بررسی تخصصی نوشتن مهم تجربه کار کردن با گوشی هست که بیان بنویسن بقیه استفاده کنند . بنده خودم گوشی سامسونگ 5اس و نوت 3 و ایفون 5s داشتم ولی الان هواووی p7 با نوت 3 رو استفاده میکنم و خیلی از برند هواووی خوشم اومده و خرید بعدیم honor 6 یا میت 7 خواهد بود .بای
راستی یه چیزی یادم رفت بگم این صفحه مربوط به عاشقان برند هوواوی هست اگه نیازی به تبلیغ سامسونگ هست میشه رفت قسمت گوشی سامسونگ و حمایت کرد . زنده باد هوواوی با کلاس قیمت مناسب.

سیدمحمد ا در تاریخ : 1393/8/9

من هم با شما موافقم
هر دستگاهی یک سری معایب و خوبی ها داره
اینکه اگه کسی خوبی های این دستگاه رو بگه یعنی قدردانه و اگه کسی معایب رو گفت قدردان نیست کاملا غلطه
نقد یعنی یکی خوبی های گوشی رو بگه و یکی بدی هاشو و توی این مباحثه که بین دو طرف شکل میگیره ، افراد دیگه برای خودشون نتیجه گیری کنند که این دستگاه به کارشون میاد یا نه
در ضمن توی نقد یک گوشی موبایل نباید از برند های دیگه تعریف بشه چون ما داریم این گوشی رو نقد میکنیم و نه اینکه به جای توضیح درباره ی این دستگاه ، بگیم که فلان برند خیلی بهتره و این برند کیفیت نداره
بهتره هر کسی که میخواد در نقد یک نوبایل شرکت کنه ، یک عیب یا حسن رو بگه و به جواب شخص مقابل احترام بزاره تا یک نقد خوب و بی طرفانه از توش در بیاد و بقیه نتیجه گیری مناسبی داشته باشن

Amin a در تاریخ : 1393/8/9

برندی که توانایی نوآوری و طراحی ظاهر گوشی رو نداره ارزش خریدنم نداره، بیشتر از نصف گوشی های هواوی کپی ظاهری برندهای htc, samsung و آیفونه

amir - در تاریخ : 1393/8/8

متوجه نشدم دارید چی میگید !

یعنی هر کسی اومد راجع به هر دستگاهی توضیح داد داره تلاش هزارن نفر رو پوچ میکنه ؟
یا هرکسی دستگاههای مختلف رو با هم مقایسه کرد و گفت اعداد و ارقام میگه این قسمت یکی نسبت به اون یکی ضعیفتره باید میرفت جای کارمندای فلان شرکت می نشست کار میکرد ؟

فقط اونایی که بدون منبع و ماخذ و توضیح به به و چه چه میکنن و میگن همه چیز عالیه قدر تلاش هزاران نفر رو میدونن و مجبور نیستن برن جای اون هزاران نفر بشینن ؟

نمیدونم این اسمش منطقه ؟ اسمش بررسیه ؟ اسمش توضیحه یا چیه ؟!

ضمنا این کامنتی که نقل قول کردید نقد چیزی نبود که میفرمایید در نقدهاتون دقت کنید ( فکر کنم تعریف شما از نقد اینه که در 3 جمله بگیم فلان دستگاه حرف نداره .بهترین دستگاه دنیاست .به هر قیمتی هم بگن می ارزه )

یکی از همونایی که بنظر شما قدردان تلاش اون هزاران نفر بوده میخواست برای من بصورت خصوصی یه چیزایی رو توضیح بده من توی این کامنت ازش خواستم اگر توضیحی داره بصورت عمومی برای خریدارها بگذاره نه من.

احتمالا ایشون الآن جزو همون هزاران نفر نشسته دارن باهم زحمت میکشن دستگاه طراحی میکنن و میفروشن ؟

شما میتونی لطف کنی یک نقد که بنظر خودتون درست و دقیق هست بنویسی اینجا راجع به این گوشی بگذاری بقیه نقد درست رو یاد بگیرن.
هرکس توی این صفحه از توضیحات من ایراد گرفته با اینکه بارها ازشون درخواست کردیم دلایلشون رو هم ارایه بدن یا توضیح بدن تا حالا که هیچ حرکتی از هیچ کسی ندیدیم.

محمدامین ا در تاریخ : 1393/8/8

هواویی توی طراحی این گوشی خیلی از htc تقلید کرده چه در طراحی جلو گوشی چه سنسور اثر انگشت پشت گوشی در پایین دوربین و چه در رنگ های منتشر شده (طلایی . نقره ای . مشکی)

aslan a در تاریخ : 1393/8/7

درجوابamir آقا
شمابایدبدانیدانعطاف بازارموبایل مدیون گوشیهای مناسب باقیمت توجیه پذیرهواوی میباشدتاغولهای تولیدگوشی مجبوربه رقابت شدندوگوشیهای جدید بعدازچندماه به قیمت واقعیشان نزدیک میشوند.
وامادرمورداین گوشی بایدبگویم که درنتایج بنچمارک این گوشی قویترازنوت 4است به دودلیل:١-صفحه نوت4رزولیشن4kداره ولی میت7فول اچ دی هست به همین دلیل بازیهاوتصاویر روانتراجرامیشه٢-دراجرای اوامردستوری دراجرای بازیها هم تعداد هسته وهم موج فرکانس هسته درراستای هم اهمیت داره چون نوت4ازبابت تعدادهسته نسبت به میت7چهارهسته کمترداره درفرامین اجرای بازیهایی که به دستورات متعددی نیازداره ضعیفتر عمل میکندولیکن درفرکانس نوت قویترعمل میکند.

عطا خ در تاریخ : 1393/8/7

لنوو ois!! داره بله ولی بهتره بخاطر کوبیدن هوآوی زیاد طرفداری لنوو رو نکنی چون نا امیدت میکنه:
مقایسه دوربین لنوو vibe z2 pro و هوآوی mate7 و هوآوی p7در جی اسم آرنا

http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=2&idPhone1=6396&idPhone2=6543&idPhone3=6124

Reza A در تاریخ : 1393/8/6

دوست عزیز پشت هر طراحی افکار و تلاش هزاران نفر به صورت هماهنگ شده و همسو وجود داره چه هوآوی چه سامسونگ و چه هر برند دیگری
شما باحرف زدنتون تلاش جمع کثیری از این افرادو پوچ میکنید درحالی که غیر از این هست چون گفته شما اشتباه وگرنه شما جای اونها بودید
لطفا در نقدهاتون دقت کنید
سپاس

amir - در تاریخ : 1393/8/5

دوست گرامی

ما صحبت خصوصی و حل و فصل بحث خاصی با هم نداریم که.

داریم اطلاعات عمومی در مورد انواع مختلف گوشی رو به خریدار میدیم.

مبنای صحبت و منابع هر کسی هم توی کامنتهاش هست.

اگر صحبتی ...راهنمایی...نکته ای چیزی دارید بجای اینکه برای من ارائه کنید برای خوانندگان مطلب قضیه رو روشن کنید.

سیدمحمد ا در تاریخ : 1393/8/4

سلام آقا امیر
اگه ممکنه ای دی لاین تون رو بفرستین تا اونجا با هم راجع به این مسئله گفتگو کنیم
چون فک نکنم این جور بحثا مناسب این صفحه باشه و کاربرای دیگه رو هم گیج و کلافه میکنه
در ضمن این سایت جهت این گونه بحث و جدل ها طراحی نشده و بهتره دو نفری اونجا به بحث بپردازیم
با تشکر

سیدمحمد ا در تاریخ : 1393/8/4

من هم نگفتم که دارن بقیه رو گمراه می کنند
بلکه منظور من این بود که بهتره خوبی های هر برند و موبایل رو توی پیج خودش انتشار بدین
نه اینکه توی پیج mate7 به جای اینکه این گوشی رو نقد کنند ، از خوبی های سامسونگ بگن و بگن این موبایل ضعیف هست
به نظر من الان صفحه ی این گوشی ، محل کری خوندن های بی فایده شده و هرکسی یک چیزی میگه و ده نفر با تندی جوابشو میدن
هر کسی قراره نظر خودش رو در مورد این گوشی بگه ، نه اینکه از موبایل های دیگه تعریف کنه و نظر بقیه رو غلط جلوه بده
من هم تا زمانی که این پیج به روال عادی بر نگرده بحث اضافی نمی کنم و قضاوت رو به بقیه محول می کنم
خواهشا دیگه کری خوندن های الکی رو تموم کنید و به صورت تخصصی (کسانی که سر رشته دارن) به نقد و بررسی این گوشی بپردازید و از هر گوشی توی پیج خودش تعریف کنید
یا علی

مقداد م در تاریخ : 1393/8/4

سيد عزيز يكم خونسرد باش دوست خوبم ؛ ببين در اين سايت افراد واقعا كمي هستن كه بچه ها رو درست راهنمايي ميكنن و گل سر سبد اونا amir- و far z و Adrain F و Amir T هستن و واقعا واسشون سودي نداره حتي اگه همه برن از سامسونك يا سوني بخرن بلكه فقط قصدشون كمك به ماها برا انتخاب بهتره . هيچ شكي نيس mate 7 هم گوشيه خيلي خوبيه ولي كلا منظور امير آقا و اساتيدي كه نام بردم ، انتخاب گوشيي با امكانات كمي بهتر در اين رنج فيمت هست نه اينكه فقط بگن سامسونگ بهترينه .

mojtaba k در تاریخ : 1393/8/4

دوست عزیز اگه با سند ومدرک معتبری میتونی دلایل نظرات اشتباه اقا امیر رو بدی ارایه بده ماهم بدونیم که شما درست میگی وگرنه درست نیست یه سری حرف درلفافه گفتن ودیگران رو بدون هیچ سندی متهم کردن درست نیست

سیدمحمد ا در تاریخ : 1393/8/3

منم با آقا احمد موافقم
شما به دلایل نا معلوم ، اومدی توی این پیج و باز هم به دلایل نا معلوم سعی در خراب کردن این گوشی دارین جوری که انگار هرچه فروش این موبایل بالاتر بره ، شما ضرر می کنی
از طرف دیگه به شدت متعصبانه دارید از سامسونگ تعریف می کنید
واقعا این کار قشنگی نیست که توی پیج یک گوشی موبایل، مطالب اشتباه و جهت دار رو انتشار بدید
شما اگه این قدر سامسونگ براتون مهمه و به نظرتون بهترین برند موبایله
در پیج های سامسونگ مطالبتون رو انتشار بدید تا بقیه استفاده کنن
مقایسه دو برند هیچ معنی خاصی نداره ، شما برای مقایسه باید یک گوشی دومیلیونی از سامسونگ یا هر برند دیگری که می خواهید رو با این گوشی مقایسه کنید
در واقع میشه گفت مقایسه ی s4 سامسونگ و z2 سونی با این موبایل که قطعا تمام مقایسه ، بی چون و چرا به سمت این گوشی خواهد بود
بهتره تا این حد متعصبانه قضاوت نکنید و حداقل کمی نامحسوس تر به طرفداری سامسونگ بپردازید

فکر کنم اینجوری بهتر باشه

amir - در تاریخ : 1393/8/3

شما میتونی 5 تا از اون 10 تا ایرادی که میگی رو ذکر کنی و توضیح بدی به این دلیل اشتباهه و به این دلیل درستش اینه.؟

ضعف گرافیک این گوشی رو من نشون ندادم تستهای جی اس ام آرنا نشون داد لینکهاشم هنوز توی همین صفحه موجوده.

بیگ لیتل رو سامسونگ چندین بار اجرا کرده اینم کماکان لینکها و توضیحاتش موجوده.
قیمت گوشیهای هوآوی ...لنوو ...سامسونگ و بقیه رو من مشخص نکردم سازندگانش مشخص کردن قیمت اینا هم موجوده.

این سایت یه سایت با بیس تجاریه.
کار اصلی راهنمایی خریداره.

شما بابت راهنمایی خریدار ناراحت میشی یا هر اسمی از تعصب تا ضدیت با برند روش میگذاری تفسیر شخصی شماست خیلی هم اهمیت نداره.

نصف کامنتهای این بخش مال منه در جواب به کامنتهای بدون منبع و ادعاهای بدون پشتوانه بقیه.
بهش افتخار میکنم.
حداقل 4 تا خریدار رو روشن کرده.
این گوشی بیشتر از سه هفته است با قیمت حدود 2300 وارد بازار شده توی بخش نظراتش یک نفر بعنوان کسی که خریده و تجربه اش کرده نظر نگذاشته !

به توضیحات من رجوع کنید احتمالا متوجه میشید چرا فروش نداره

اگه فروختن محصولات هوآوی با یک سری ادعا ( که در عمل ثابت شد اکثرش واقعیت نداره ) برای شما منافع خاصی داره یا روشن شدن مردم ناراحتتون میکنه میتونید واضح تر حرفتون رو بزنید

احمد ع در تاریخ : 1393/8/3

دوست عزيز شما داريد با نظرات متعصبانه تون بعضي شايعاتو درست ميكنيد؟

Mali 628 mp6 از آدرنو 330 قوي تره (حرف من نيست تو عملكرد مشخص شده) و شما ميگيد كه اين گرافيك ضعيفه!!!
من نميدونم چرا ميخوايد هواوي رو دنباله رو سامسونگ نشون بديد؟!!
چرا اينقد به سامسونگ تعصب داريد؟
من بالاي 10 تا اشتباه مشخص تو متناتون پيدا كردم و نميدونم قضيه چيه كه داريد اين گوشي رو خراب ميكنيد! از اين 100 پيامي كه براي اين گوشي اومده 50 تا پيامش مال شماست!

اون چيپست هاي پر لگ سامسونگ چه ربطي به چيپست هاي قدرتمند هواوي داره؟! اس4 مشهوره به لگ و هنگ ولي پي7 هنگ به هيچ وجه نداره اينو نميتونيد انكار كنيد.

سامسونگ خيلي بهتر از هواويه؟!! اين چه حرفيه؟! مقايسه كردن يه برند با يه برند ديگه دقيقا مساويه با تعصب چون فقط مقايسه كردن گوشي هاي همرنج صحيحه.

و موضوع آخر بيشتر پستاتون فقط و فقط نظرات خودتونه نه صحبت سايت هاي معتبر والكي هم نگيد حرفاتون منبع داره چون من خودم بيشتر خبراي سايت هاي phone arena و gsmarena رو ميخونم (و معتبر تر از اين سايت ها نداريم) هيچ انطباقي با صحبت هاي شما نداره.
بيشتر صحبتاتون هم كه تعصب ازش ميباره و تابلوئه حقيقت نداره.

خواهشمندم با نظرات متعصبانه تون اين صفحه رو به هم نريزيد Amir جان

amir - در تاریخ : 1393/8/2

دوست عزیز

لطفا مطلب رو دقیق بخونید ...

Ois یعنی تثبیت نوری عکس ( مخفف عبارت optical image stabilization هست ) فقط لنوو نداره خیلی گوشیهای دیگه هم دارن

Ios سیستم عامل اپله برای گوشیهای آیفون !

وقتی اشتباه تایپی پیش میاد و جای o و i عوض میشه بجای اینکه 5 تا علامت تعجب بگذارید به توضیح اولیه ای که در متن بوده رجوع کنید متوجه میشید داشتم در مورد دوربین لنوو صحبت میکردم و اصطلاح مد نظر چی بوده

و نهایتا بله مطمئنم لنوو او آی اس ( یا به اصطلاح اینجا لرزشگیر نوری عکس ) داره

amir - در تاریخ : 1393/8/1

دوست گرامی یه مقدار دقت کن دست آویز قرار دادن یه همچین چیزایی شمشیر دو لبه است .

بقیه بخوان از همین توجیحات شما استفاده کنن اونوقت قضیه این شکلی میشه :

کل سهم بازار هوآوی هنوز 7% بازار نیست ...
کل استقلال سخت افزاری اش هم محدود به ساخت بعضی چیپستها و مودم ها برای برخی مدلهاشه.

سامسونگ نزدیک به 27% سهم بازار رو داره...برند اول بازار موبایل از نظر مقدار فروش...گستردگی مدل محصولات...ساپورت سنگین نرم افزاری..تولید کننده بیشترین بخش سخت افزاری ( نه فقط برای گوشیهای خودش ..... سامسونگ الکترونیکس بزرگترین تولید کننده مطلق سخت افزاری دنیاست دور و برتون بیشتر از 60% رم و فلشهایی که در هر دستگاهی میبینید ساخت سامسونگه...بیشتر سخت افزار آیفون بعنوان برند دوم موبایل دوم دنیا هم باز ساخت سامسونگه ! ) هست
( این چیپهای بیگ لیتل اونم با این جی پی یو ضعیف رو سامسونگ دو سال پیش با اس 4 معرفی کرد بعدش 7-8 مدل بیگ لیتل دیگه زد ...الآن اس 5 هم داره از رده خارج میشه )

از همه اش نتیجه میگیریم سامسونگ خیلی بهتر از هوآویه !!

من مثل شما مجبور نیستم برای مقایسه دستگاههای مختلف دست روی همچین موضوعات عموما بی ارتباطی بگذارم.

پارسال وایب زد لنوو ( کی 910 ) رو دیدیم ...هم کیفیت خوبی داشت هم از محصولات همدوره هوآوی خودش خیلی خوش ساخت تر و قویتر بود ( اونموقع هوآوی توی کل محصولاتش یک گوشی صفحه اچ دی نداشت کما اینکه امروز لنوو qhd داره و هوآوی تازه به اچ دی رسیده ....کما اینکه لنوو ios داره و هوآوی هنوز نداره )...هم لنوو از نظر نرم افزاری خوب ساپورتش میکرد.
وایب زد 2 پرو هم سوای مشخصات بالاتر توسط خیلی جاها تست شده و ریویو هاش موجوده.

خلاف ادعای شما رو میگن

amir - در تاریخ : 1393/7/30

دوست عزیز اونی که میگید دو برابر نوت 4 بود عملکرد صرف پردازنده ها نیست.

اسمش basemark os2 هست و عملکرد باروزر گوشی در بارگذاری صفحات متوسط html رو نشون میده.

نوت 4 مد نظر اونجا هم نوت 4 با چیپست اسنپدراگون 805 و چهارهسته ایه.
نوت 4 اگزینوس 8 هسته 64 بیت هم داره ( هیچ گوشی ای در هیچ زمینه نتونسته بنچهای نوت اگزینوس رو بزنه )

توی این بنچ با توجه به 4 هسته بودن گوشی و همچنین رزولوشن qhd ( حدود 70% بالاتر از هوآوی ) بنچمارکهای نوت 4 نصف هوآوی شده.
توی همین تست گالاکسی آلفای سامسونگ با امتیازی در حد میت 7 صدر نشینه .

راجع به سوالاتون که پردازنده ها میتونن ضعف جی پی یو رو جبران کنن توی گرافیکهای معمولی و دو بعدی تا حدودی میتونن.
ولی اگر بحث گرافیک سه بعدی باشه ( مثل خیلی بازیهای سنگین و برنامه های جی پی اس و امثالهم ) پردازنده ها نمیتونن به کمک جی پی یو بیان و تصاویر سه بعدی رندر کنن یا فیلمبرداری رزولوشن بالا انجام بدن ( کما اینکه میت 7 رزولوشن فیلمبرداریش با هیچکدوم از پرچمدارهای امروزی قابل مقایسه نیست و خیلی ضعیفه فیلمبرداری و پخش رزولوشنهای بالا نیاز به دیکدر انکدر سخت افزاری قوی داره و این سخت افزار هم یکی از زیر مجموعه های جی پی یو محسوب میشه )

amir - در تاریخ : 1393/7/30

دوست گرامی صحبتهای شما میدونی چرا اشتباه برداشت میشه ( یا فکر میکنی اشتباه برداشت میشه ) ؟

چون متاسفانه نه اطلاع دقیقی داری که مشخصا در مورد چی داری صحبت میکنی .

نه تاریخچه و سوابق بقیه برندها رو داری.

نه اینکه دقت نمیکنی وقتی براتون توضیح با منبع میدن بجای بحث جنبی باید تشریف ببرید چیزایی که توی منابع گفته شده رو مرور کنید و تجزیه تحلیل کنید .

جاییکه هوآوی داشته تا ماه قبل پرچمدارش رو ( مثلا پی 7 ) با یه معماری باستانی بیرون میداده ( شما فرض کن a9 سال 2011 ) بعد یکدفعه بیاد سراغ بیگ لیتل پارسال طرفدارهاش سورپرایز میشن البته .... بهترین گوشی هوآویه.
ولی قرار بشه شبیه شما طبق یه سری خبر بدون منبع ادعا کنن قویترین گوشی بازار بوده و تمام رقبا از بقیه برندها باید پشت سرش برن بعدش بخوای و نخوای توسط بقیه تست میشه اونوقت دیگه نمیشه با ادعای خالی اعداد و ارقام رو جابجا کرد .
بعدش شما یا توضیح علمی داری ( که ظواهر امر میگه نداری ) یا مجبور میشی با کلمات بازی کنی و به بقیه بگی متوجه صحبتهام نمیشید !

من لینک از ریویو رسمی توسط جی اس ام آرنا دادم و اعداد بنچمارک گرافیک این گوشی میگه قدرتش یک سوم همین جی پی یو روی سامسونگهای اگزینوسه ( آدرنوهای کوالکام که در اون گوشیهایی که اسم بردی استفاده شدن هم حدود اگزینوسهای سامسونگن )

توضیحی که شما براش نداری ... برمیداری توضیحات من رو برای خودم بعنوان توجیه ضعف گرافیک این گوشی میاری ؟
شما اساسا میدونی پردازنده اشتراکی چیه و چطور تعریف میشه ؟

من نوعی اگه دارم براش توضیح میدم بخاطر اینه که بیش از یکساله تجربه اشون رو روی چیپهای سامسونگ داریم.
ضمنا شما چیپ ندیدی و نمیشناسی فکر میکنی این تنها چیپ و اولین چیپ 8 هسته ایه که هر 8 تا هسته اش همزمان فعاله !
5422...5260...5800 ...5430...5433 چیپهای سامسونگه که خیلی قبلتر از هوآوی 8 هسته فعال بودن
توی محصولات مدیاتک ( که روی مدلهای مختلف خیلی برندها منجمله هوآوی استفاده شدن ) 6591 ...6595.....6795 تمام هسته ها فعالن

توی محصولات همین هوآوی 920 تمام هسته هاش فعاله ( توی آنر 6 استفاده شده )

شما لطف کن بجای توجیه تراشی و دلایل بیربط به موضوع یکم تحقیق کن بعد راجع به موضوع خاص نظر بده.

اینطوری فکر کنم خدایی نکرده تاوان اطلاعات غلط ما رو بقیه مجبور بشن بدن.

سیدمحمد ا در تاریخ : 1393/7/30

الان شما این کارت دنیای تکنولوژی رو زیر و رو کردی رفت
آخه مقایسه ی هوآوی با لنوو؟
یعنی شما کیفیت ساخت و استقلال سخت افزار هوآوی رو با کیفیت ساخت پایین و عدم استقلال لنوو در تولید قطعات را با هم مقایسه می کنی؟
یه سری به نظرات دوتا برند بندازید تا متجه عرایض بنده بشید
اگر هم متقاعد نشدید
فروش هوآوی (جایگاه سوم جهان) رو با فروش لنوو (جایگاه یازدهم جهان) مقایسه کن
اگر کیفیت دوتاشون یکیه و به نظر شما قیمت لنوو مناسب تره ، پس چرا این قدر اختلاف وجود داره؟

سیدمحمد ا در تاریخ : 1393/7/30

سلام.
من نمی دونم چرا صحبت های مارو یک سری دوستان اشتباه برداشت می کنن
شما که میگی گرافیک این موبایل ضعیفه ، پس در مورد گوشی هایی مثل htc one m8 و سونی z3 چه خواهید گفت
چیزی که ثابت شده اینه که گرافیک این گوشی بالاتر از این این مدل هایی که گفتم هست
این رو توی یکی از سایت های کره ای که دقیا یادم نیست چی بودن خوندم .
این گوشی به این دلیل که خودتون هم گفتید هرگاه نیاز باشه هسته های ساختمان پردازشی به کمک هم میان پس با وجود هشت هسته در سی پی یو و چهار هسته در جی پی یو ، دیگه نباید گرافیک این گوشی رو ضعیف به حساب آورد و این گوشی در هیچ کاری از نظر گرافیکی کم نمیاره پس خواهشا دیگه با چشمان بسته و به صورت سطحی به بررسی این گوشی نپردازید
تازه اگر هم کوچکترین مشکلی در گرافیک این گوشی پیش بیاد به این خاطره که این گوشی جزو تنها موبایل های هشت هسته ای که ساختمان پردازشی آن به صورت مشترکه و به همین دلیل تجربه زیادی در مورد این مدل گوشی ها موجود نیست و هوآوی در این ضمینه پیش گام شده است
لطفا

sajjad s در تاریخ : 1393/7/30

من یه سوال دارم تو اون بنچمارکها cpu mate7 در حالت multi proccessor دو برابر note 4 هست cpu نمیتونه خلا gpu رو پر کنه در حالی که gpu mate 7 خیلی هم پایین نیست
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

sajjad s در تاریخ : 1393/7/30

با سلام
این گوشی کی عرضه میشه و با چه قیمتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

amir - در تاریخ : 1393/7/29

دوست عزیز تست و بنچمارکهای میت 7 هم در اومد.

http://m.gsmarena.com/huawei_ascend_mate7-review-1150p5.php

از نظر چیپست که قبلا گفتم یه چیزی در حدود اگزینوس اکتاهای سامسونگه .

منتهی با یک تبصره :
جی پی یو مالی t628 استفاده شده در این گوشی ( kirin 925 ) اینجور که از بنچمارکها معلومه دو هسته ای ( یا 4 هسته با کلاک پایین تر از چیپهای سامسونگ ) باید باشه.

عملکرد سی پی یو تقریبا باندازه 5420 و 5422 ( مورد استفاده در نوت 3 و اس 5 ) هست
ولی در بخش گرافیک قدرتش تقریبا یک سوم چیپستهای سامسونگه ( جی پی یو های سامسونگ 6 هسته است با کلاک بین 600 تا 700 مگاهرتز )

نتیجتا اون قضیه پرچمدارهای پارسال سامسونگ ( نوت 3 و اس 5 ) ال جی و سونی رو پشت سر خواهد گذاشت کاملا منتفیه.

برای اون دوستانی هم که علاقه به انجام بازی های سنگین و سه بعدی دارن این گوشی گرافیکش ضعیفه.
روش حساب چندانی باز نکنید .
این عملکرد متوسط حین اجرای برنامه های گرافیک و بازیها رو هم مدیون پردازنده های اشتراکی آرمه ( توی اس او سی هایی که سی پی یو و جی پی یو طرحشون مال آرم باشه پردازنده و گرافیک کش و منابع سخت افزاری مشترک دارن که میتونن در مواقع مورد نیاز بجای هم یا به کمک همدیگه کار کنن )

اگر جی پی یو به تنهایی بخواد کار کنه عملکرد گرافیکی این گوشی واقعا در حدود پرچمدارهای سال قبل یا حتی پرچمدارهای دو سال قبل هم نیست .

amir - در تاریخ : 1393/7/29

دوست عزیز

شما اگر زحمت بکشید بجای خوندن آخرین کامنت کامنتهای یک صفحه یا یک شخص رو کامل بخونید بعدا مجبور نمیشید تکرار مکررات کنید.

چند تا کامنت برید پایین من نوعی یکی از منتقدین سفت و سخت قیمت این هوآوی هستم !

قیمتش باید حدود 1.5 باشه حداکثر

ولی بغیر از مقوله قیمت ایراد دیگه ای به این گوشی نمیشه گرفت.

اینکه ظاهرش شبیه به کدوم گوشیهاست اساسا اهمیتی نداره.
اینکه سخت افزارش انحصاریه و از نظر به روز بودن و قابلیتهای معماری فقط پرچمدارهای سامسونگ توی این رنج هستن مهمه.

اچ تی سی...ال جی .... سونی و خیلیهای دیگه از نظر سخت افزاری قابل مقایسه با این گوشی و کلا برند هوآوی نیستن ( بحثمون اینجا بخشهای فنیه نه قیمت ).
میت 7 هم صرفا میشه با نوتهای سامسونگ ( تقریبا شبیه نوت 3 هست ) و اس 5 مقایسه کرد

فقط سامسونگ اپل و هوآوی هستن که از نظر سخت افزاری مستقل محسوب میشن .
بعد شما میگی داره کپی برداری از اچ تی سی و بقیه میکنه باید صبر کرد دید چطور از آب درمیاد!!!
سخت افزاری که سامسونگ از اوایل 2013 و هوآوی امسال دارن ارایه میدن احتمالا سال آینده تازه میرسه دست کوالکام ( به اسم اسنپ دراگون 808 و 810 ) تا برندهایی که اسم بردید موفق بشن تازه تجربه اش کنن و با مفهوم معماری بیگ لیتل آشنا بشن !

بغیر از این سه تا برند بقیه نه سخت افزار دارن نه نوآوری ( 2 ساله همگی دو سه مدل چیپ اسنپ دراگون سری 800 تا 805 رو از کوالکام میگیرن بصورت مشترک و شبیه هم استفاده میکنن...کما اینکه زد تی ای...وان پلاس وان...لنوو ....ژیائومی و ویوو و یک دوجین برند چینی دیگه همین سخت افزار برندهای ظاهرا معروف رو دارن میزنن البته با قیمت خیلی پایینتر )

وقتی یه شرکت کار اصلیش سیستمهای بی سیم و تجهیزات شبکه بوده...بعد وارد بازار تلفن همراه شده و در این راه سخت افزارهای خاص خودش ( ساخت خودش از مودم تا اس او سی ) رو داره یعنی از نظر فنی اونقدر پیشرفته محسوب میشه که نه تنها نیازی به کپی برداری سخت افزاری از بقیه نداشته باشه که برعکس بتونه خودش به دنیای سخت افزار تلفن همراه جهت بده

یه همچین شرکتی رو وقتی بگن کپی قشنگی از فلان مدل اچ تی سی ... یعنی طرف بغیر از ظاهر بینی هیچ شناختی از تلفن همراه و رزومه شرکتها نداره.

دوست داشتید بیشتر بدونید میتونید روی اسم من کلیک کنید و کامنتهای قدیمی تر من رو بخونید ( اکثرا مربوط به بخش سامسونگ هستن )
وقتی خوندید متوجه میشید سخت افزار این گوشی که جزو آخرین معماری های آرم هست بغیر از پرچمدارهای سامسونگ در هیچ دستگاهی از هیچ برندی وجود نداره که بشه ازش کپی زد یا نشه

Zaneti c در تاریخ : 1393/7/28

دوست عزیز به شخصه از گوشی های های هووای 630 و جی700 را داشتم و فعلا زوده بخواهیم با تولید کنندگان رده اول مقایسش کنیم فعلا کپی برداری میکنه البته واقعا با این قیمتها خیلی برای ما که توان خرید پایینی داریم مناسبه
به نظرم این گوشی هم رده با وان مکس از اچی تی سی هست که نهایتا با این شرایط باید تقریبا 1300 نهایتا قیمت بخوره

شما هم خیلی خودتو نارحت نکن ارث من و شما که نیست براش حرص و جوش بخوریم

احمد ع در تاریخ : 1393/7/26

اين بار دهم
همه گوشي ها قيمت اوليه شون بالاست.
مطمئنا اين گوشي از همه پرچم دارهايي مثل Note 4 Z3 G3 Nexus 6 M8 ارزون تر خواهد شد در عين حالي كه ا امكانات و كيفيتش بيشتر نباشه كمتر نيست.

علی س در تاریخ : 1393/7/25

اگر این گوشی قرار قیمتش اینکه دوستان میگن باشه من که نکسوس 6 رابمیدارم که همه جور عالی

amir - در تاریخ : 1393/7/25

همین ؟!

یعنی تمام چیزی که شما از میت 7 میبینید شباهت ظاهریش با اچ تی سی بوده و بس ؟
نظر دیگه ای راجع بهش ندارید ؟
از نظر سخت افزار و امکانات هم کپی اچ تی سی بوده ؟
اصلا سخت افزار این گوشی رو میتونید بگید به کدوم گوشی از کدوم برندی شباهت داره ؟
شرکتی که سخت افزار انحصاری میزنه چه شباهتی به اچ تی سی که در کل تاریخچه اش یدونه آی سی رو خودش نساخته و انحصاری هم نخریده داره ؟
سخت افزارهای اچ تی سی مد نظرتون به کدوم گوشیها شبیه هست ؟
اچ تی سی از اونا کپی کرده یا اونا از اچ تی سی ؟

آخر همه این سوالات میتونید بگید کاربرد این نظر شما برای خریدار دقیقا چیه و چه مشکلی ازش حل میکنه ؟ یا در چه زمینه ای راهنماییش میکنه ؟

اگر برای این سوالات جوابی دارید خوشحال میشیم بشنویم ....

جابر گ در تاریخ : 1393/7/21

دوست خوبم این که این گوشی میتونه جزو بهترینا باشه هیچ شکی توش نیست ولی بنظر من فقط در صورتی که اون شعار تبلیغاتیشو حفظ کنه و قیمتشو پایین بیاره. من خودم از طرفدارای هواوی هستم و گوشیهاشم دوست دارم بخاطر قیمت مناسبش در برابر سخت افزاری که ارایه میکنه و در کنارش زیبایی محصولاتش مثل P7و این گوشی.

خود بنده شخصا زمانی بین G3 و نوت 4 و این گوشی انتخابم میشه هواوی که حداقل بین 200 تا 400 تومن ارزونتر از اون دو مدل باشه. ولی اگه قرار باشه قیمتش یکسان یا حتی بیشتر باشه قطعا انتخاب اولم نوت4 هستش

سیدمحمد ا در تاریخ : 1393/7/21

وقتی این گوشی با بنچ مارک 4400 اومده و s5 و note3 سامسونگ و z2 سونی و g2 الجی رو براحتی پشت سر گذاشته ، پس ارزش خرید رو با قیمت دومیلیون داره
البته درسته که هیچکس از هواوی انتظار همچین قیمتی رو نداشت ولی مطمئن پاشید این گوشی جزو سه تای بهترین دنیا تو گوشی های اندرویدیه ((در کنار g3 الجی و note4 سامسونگ))

amir - در تاریخ : 1393/7/20

حق با شماست.....

ضمن اینکه رقباش با همون امکانات و برند هم وزن ( و بلکه مقداری امکانات بیشتر ) توی همون رنج قیمتی هستن که مد نظر شماست .
هوآوی این گوشی رو استثنا قیمت اضافی روش گذاشت دیگه تعریف و تمجید از این قیمت از طرف بعضی دوستان خیلی عجیبه

این گوشی لنوو رو شما ببین
از همه نظر بالاتر از میت 7 هوآوی هست ( کلا هوآوی توی رنج این لنوو الآن چیزی نداره شاید سال آینده به این سخت افزار برسه )
قیمت هر دوشون یکیه !

http://www.mobile.ir/phones/specifications-37585-lenovo-vibe-z2-pro.aspx

جابر گ در تاریخ : 1393/7/19

با سلام
بنده هم با نظر شما از این باب موافق هستم که این کار (یعنی به به و چه چه الکی) باعث الکی بالا رفتن قیمت این گوشی توی بازار شلخته موبایل ایران میشه و این به ضرر مای مصرف کنندس.
خوب قاعدتا وقتی توزیع کننده میبینه مصرف کننده ها حاضرن پولی بیشتر از قیمت واقعی یک محصول بدن خوب امکان سو استفاده وجود داره و شاید این قیمت الکی بالا بره و البته اینم باهاتون موافقم که علت پیشروی هواوی قیمت پایینشه طبق شعاری که خودش داده
اگر هواوی قیمتش پایین نبود نسبت به سخت افزاری که ارایه میده الان قطعا تو این رتبه فروش نبود و شاید مقام هفتم و هشتم رو داشت.
پس به نظر شخص بنده در صورتی میتونه این موفقیت ادامه داشته باشه که این ارزونی نسبی ادامه داشته باشه
خود من برای این گوشی حداکثر 1400 بیشتر حاضر نیستم پول بدم و اگر بیشتر باشه به نظر شخص بنده قابل رقابت نیست

amir - در تاریخ : 1393/7/18

دوست عزیز قبلا مبسوط توضیح دادم....

سخت افزار نه مال سامسونگه نه مال هوآوی طرحش مال آرمه اجراش مال سامسونگه ( اولین بار سامسونگ اجرا میکنه ) و بعدش هوآوی.( یا در حقیقت های سیلیکون )

اینکه من نوعی بگم طرح مال کیه و تاریخچه اجراش چی بوده به معنی ضدیت با هوآوی نیست.

زمانیکه کورتکسهای a15 و a7 مد بودن چیپهای هوآوی بر مبنایa8و a9 ساخته میشدن ( پی 7 که پرچمدار امسالش بود هم البته به همین ترتیب...یعنی چی ؟ یعنی پی 7 یه چیزی در حد اس 3 و نوت 2 پیارساله )
الآن که بقیه دارن روی کورتکسهای a53 و a57 بصورت 64 بیتی بعنوان سخت افزارهای امسال کار میکنن هوآوی تازه رسیده به سخت افزارهای 2 سال پیش.
( یعنی میت 7 یه چیزی در حد نوت 3 و اس 4 پارساله ...چون غیر از سامسونگ و جدیدا هوآوی سازنده مشهوری روی این بیسهای معماری نداریم مجبوریم از سامسونگ مثال بزنیم )

برای برندی که میخواد هزینه تموم شده رو پایین نگه داره استفاده از معماری های قدیمی توجیه داره.
ولی به به و چه چه راه انداختن که آقا بیا و ببین انقلاب سخت افزاری شد اگه بگن 3 میلیون هم می ارزه همون بخشیه که باهاش مشکل داریم.

amir - در تاریخ : 1393/7/18

دوست گرامی

اول اینکه اون اصطلاحات اسمشون هر چی هست قلمبه سلمبه نیست ( البته شاید برای اونایی که نمیشناسن همون قلمبه سلمبه معنی بده ولی اینا اصطلاحات اولیه سخت افزاریه یعنی کسی بخواد راجع به سخت افزار حرف بزنه باید از این اصطلاحات استفاده کنه...مثل اینه که بخوای در مورد ریاضیات صحبت کنی بعدش به عبارتهایی مثل جبر و مثلثات...انتگرال...دیفرانسیل...تابع و امثالهم بگی قلمبه سلمبه )

دوم خیلی خوشحال میشم ببینم این پستهای من ( نه فقط توی این صفحه توی کل این سایت ) مشابه داخلی و خارجی اش کجا بوده که شما بدون اینکه اصطلاحات اولیه رو بلد باشی مطمئنی از سایتها کپی پیست شده !
( عینشم نمیخواد نشون بدی .... مطلالب با همین مضمون نشون بده قبوله )

دقت کن قبل از اینکه به مردم اتهام وارد کنی یکم تحقیق کن.

مورد بعدی بحث تعصب و علاقه به برند و ضدیت با برند دیگه ای مطرح نیست .
من نوعی بالای 60 صفحه کامنت عریض و طویل در این سایت دارم میتونید تشریف ببرید از اول تا حالاش رو بخونید متوجه میشید صرفا در مورد سخت افزار صحبت میکنم ..... بصورت کاملا اتفاقی برای سه تا برند سازنده گوشی که خودشون سازنده سخت افزار هستن ارزش قائلم و این سه تا برند هم سامسونگ ....اپل و هوآوی هستن ( ال جی هم داره سعی میکنی بیاد توی لیست )
باز بصورت کاملا اتفاقی کلی پست و مطلب در باب معماری بیگ لیتل ( همینی که هوآوی تازه بهش رسیده و دوستدارانش امروز ذوق زده شدن ) اونم نه مال دیروز و امروز مال بیش از یکسال پیش دارم.

اونجا بصورت مستند اثبات کردم بهترین معماری موجود و معماری آینده دنیای موبایل بیگ لیتله.

اینا رو جمع میکنیم میگذاریم به کنار.

بحث من اینجا نه ضدیت با هواوی بود نه با سخت افزارهاش مشکلی دارم

یک کلمه گفتم قیمت بالای 700 دلاری برای این دستگاه زیاده ( هوآوی سهم بازار و پیشرفتش رو صرفا مدیون قیمت پایینشه وگرنه توی هر برهه زمانی از نظر سخت افزاری و نرم افزاری مشابه محصولاتی که هوآوی ازشون الهام میگیره مال برندهای معروفتر با امکانات بیشتر همیشه وجود داشته ).

اگر قرار بشه این دستگاه با این امکانات و این قیمت فروخته بشه ( و یک عده چپ و راست میان از مزایای نسبی اش مثل قدرت سخت افزاری و قیمت اسم میبرن ) که کاملتر از این با قیمتهای مناسب ( اعتبار و ارزش برندشون هم میگذاریم کنار ) رو بقیه برندها خیلی وقته دارن .

مقایسه با محصولات بقیه رو متاسفانه این دوستان پیش کشیدن....
لطف کنید با اطلاعات کامل و نگاه منطقی صحبت کنید.
برای مشتری اهمیتی نداره کدوم شرکت با چه نرخی رشد کرده.
اگر قرار باشه اینجوری بررسی کنیم با تمام این صحبتها کماکان بزرگترین فروشنده تلفون همراه سامسونگه ....
سهم بازارش حداقل 6 برابر هوآویه....
اگر هوآوی تونست همین نرخ رشد رو حفظ کنه شاید 5-6 سال دیگه برسه به این نقطه ای که سامسونگ چند ساله ازش رد شده.
بعد که به اون نقطه رسید ( سامسونگ با نوآوری و تکنیکهای انحصاری به این جایگاه رسید نه کپی برداری و تلفیق محصولات بقیه ) اونوقت بشینید اینو بعنوان مزیت نسبی به خریدار بگید ببینیم برای کسی سهم بازار مهمه یا نه.
تا اونروز مزیت نسبی و قیمت دستگاه تعیین کننده نیاز مشتریه نه نرخ رشد کمپانیش.

جابر گ در تاریخ : 1393/7/18

عاقا من یه نظری دارم در رابطه با همین کپی برداری هواوی
بنظر شخص بنده کپی برداری خیلی هم بد که نیست هیچ خیلیم میتونه خوب باشه
حالا چرا؟؟
شما ببین یه کمپانی میاد یه ایدولوژی یا طرح جدید رو گوشیش پیاده میکنه و بازخورد خیلی خوبی میده و همه هم دوس میدارن یه وقتم هست که میاد یه قابلیت و یا طرحی رو اجرا میکنه که هیچکس خوشش نمیاد و اصلا دوس نمیدارن
حالا یه شرکتی اگه بیاد همه این خوبارو از هر برند جمع کنه یه جا و بدارو بذراه کنار که خیلی بهتره
شما شاید براتون پیش اومده خاستی یه محصولی بخری ولی بین چند مارک مردد شدی چونکه میگی فلان مارک بخاطر فلان قابلیتش دوس دارم و اون یکی فلان مارک هم بخاطر فلان قابلیتش
پس اگه یه کمپانی بیاد و همه قابلیت های خوب برندای مختلف رو کپ بزنه تو محصولاتش بنظر من که خیلیم میتونه خوب باشه اصلا دمشم گرم. حداقلش واس مای مصرف کننده که خوبه

البته همین هواوی هم تو یه ضمینه پیش قدم بود البته اگه اشتیاه نکنم و اونم عرضه اولین گوشی باریک جهان (باریک ترین گوشی رو اول هواوی عرضه کرد البته اگر اشتباه میکنم لطفا دوستان با منبع تذکر بدن)

در کل بنظر شخص بده هواوی میتونه خیلی خوب باشه البته اگر قیمت این محصولشو بیاره پایین تر و متناسب با بقیه محصولاتش باشه

احمد ع در تاریخ : 1393/7/17

کاملا با شما موافقم دوست عزیز

قیمت میت7 مطمئن باشید از نوت4 پایین تر خواهد بود.

امير جان من نمیدونم شما چرا اینقد تعصبی بد میگید از هواوی!
چیپست هواوی چه ربطی به سامسونگ داره؟ هواوی اومده چیپست زده (قدرت این برند رو نشون میده) یعنی از سامسونگ تقلید کرده؟ چه ربطی داره؟!

علی س در تاریخ : 1393/7/17

باورکنید اگر شما این گوشی بهترین گوشی دنیا هم باشه بازم مارکش مورد توجه نیست و کسی جرات نمی کنه اون به راحتی بخر من جی 2 ال جی رو به چند نفر سفارش دادم ولی حاضر نبودن بخرند می گفتن سامسونگ بهتر و حاظر بودن گوشی های ضعیفتر با همون قیمت بخرند ولی ال جی رو نخرند درمورد این مارک هم همین شاید توی چین به دلیل جمعیت زیادش فروشش بیشتر باشه اما قبول کنید به هرکه بگی دو میلیون بده این گوشی را بخر بعید می دانم حاظر بشه بخر

محمد m در تاریخ : 1393/7/17

"شما اگه میتونی فقط یه چیز در کل محصولات هوآوی نشون بده که در دستگاههای دیگه نبوده یا ابداع هوآوی بوده یا بهترش رو بقیه نساختن ."
در رابط این حرفتون عرض کنم که تا الان کیفیت ساخت هواوی خیلی از سامسونگ بهتره
سامسونگ خیلی پیرتره توی عرصه گوشی نسبت به هواوی که همن هواوی با استارتش داره همه ی کمپانی هارو با سرعت جا میزاره
بحث اینجاس که گوشی های پرچمدارش مانند پرچمدارای سامسونگ(اس5 اس 4و جاهایی هم شنیدم نوت3 کیفیت ساخت نداره)هنگ نمیکنن و ابروی اون خریدار که با کلی ذوق و شوق رفته گوشیو خریده رو نمیبرن و همیشه سربلند نگش میدارن(البته تا اینده ی نزدیک هواوی به صدر جدول عرصه گوشی های هوشمند صعود میکنه از همه لحاظ از کیفیت ساختش بگیر تا ساخت چیپستو لنزو...)
لطفا واسه من مثل کارشناسا حرفای قلمبه سلمبه نیار چون کمو بیش از سایتها کپی میکنی

محمد m در تاریخ : 1393/7/17

شما نمیدونم چرا اینقد تعصبی حرف میزنین
ی دلایل بسیار عجیبی میارین که اصلا قابل درک نیست
اقا هواوی دوس داره قیمت هنگفتی روی گوشیش گذاشته شما چرا اینقد حرص میخورین؟
این گوشی از الجی جی3 بسیار قوی تر و از نو4 ی خورده ضعیفتر هست
اینم لینک مقایسه این 3گوشی
www.aparat.com/v/CSfyZ
بتازگی هواوی به جایگاه سوم فروش گوشی های هوشمند در دنیا رو اختیار کرده
این شرکت سابقش در جدال با شرکتها دیگه در خصوص گوشی های هوشمند کمتره ولی تونسته خودشو به 1قدمی اونها برسونه و جاهایی از پرچمدارای کره ایی هم بسیار بهتر ظاهر شده
P7 هواوی در زمان عرضه با پرچمدارن شرکتهای بزرگی مثل سامسونگ سونی و اپل مقایسه میشد(سابقش در جدال با رقبای خود کمتره ولی با سرعت داره ازشون پیشی میگیره)
سامسونگ طی چندین سال تونسته الان گالکسی نوت4 رو طراحی کنه ولی اگه به هواوی توجه کنی خیلی سابقش کمتره و تلاشش بسیار بیشتر از شرکتهای بزرگ
وقتی سامسونگ یا اپل یا سونی با این همه قدمت در عرصه گوشی موبایل, هواوی ایی که سابقش نسبت به این 3کمپانی خیلی کمتره و داره ازشون با سرعت پیشی میگیره دیگه چرا شما میگین میت7 بدرد نمیخوره یا فلانه بهمانه
خب اگه اینطوره هواوی الان میت7 زد لابد در سال های نچندان دور گوشی ای میزنه که هیچ کمپانی بهش نرسه
تلاششو در نظر بگیر نه اسمارتفونشو چون با استارتش داره کمپانی های بزرگو به سرعت عقب میزاره و وای به حال روزی که به نقطه اوج خود برسه چون اونوقت هیچ کمپانی نمیتونه باهاش رقابت کنه
همچنین کمپانی های دیگه مانند ZTE که به تازگی تلاششو شروع کرده نسبت به کمپانی های بزرگ و تلاشش عالی بوده تا الان(ZTE یک کمپانی چند ملیتیه که از بهترین کارشناسان و تولید کنندگان از چندین نقطه جهان تشکلی شده که این کمپانی در سال 2009 سومین توزیع کننده اصلی تجهیزات ارتباطی GSM در سرتاسر جهان بود)
واقع بین باشین لطفا

amir - در تاریخ : 1393/7/17

دوست عزیز متوجه منطق پشت صحبتهات نمیشم....

از بخشهای فنی اش فاکتور میگیرم ( چون توضیح فنی و معتبری پشتش نداشتید...یه چیزی بصورت عمومی دارید میگید اونم بدون منطق ! )

در مورد قیمت و اگه مال سامسونگ بود همه میگفتن می ارزه شما ظاهرا کامنتهای قدیمی من رو نخوندی!

سامسونگ سال قبل کاملتر از این دستگاه هوآوی با کلی آپشن سخت افزاری و نرم افزاری انحصاری داشت به اسم نوت 3 امروز زیر 500 دلاره توی بازار ما ( نوت 3 نزدیک 1400 قیمتشه )

خیلی بالاتر از این دستگاه هوآوی ( دوربین 16 با تثبیت اپتیکال... سی پی یو 64 بیت هشت هسته....یک دوجین سنسور که نه برای هوآوی برای خیلی برندها تعریف نشده است...قلم دیجیتایزر 2048 مرحله ای....صفحه او ال دی qhd.... کلی سرویس و نرم افزار اختصاصی رایگان....کلی تجهیزات جانبی ...بقیه اش هم خودت برو ببین )رو به اسم نوت 4 داره میفروشه با قیمت بین 600 تا 700 دلار .

شما طوری صحبت میکنی انگار قحطی گوشی پرچمداره یا بقیه دارن گوشیهاشون رو 2000 دلار میفروشن.

در مورد این یکی حرف بدون منبعتون ( کپی کاری سامسونگ ) والله باندازه کل تولیدات هوآوی از روز اول تا حالا میتونم تکنیک و ابداع از سامسونگ با رفرنس نشون بدم که سامسونگ وارد دنیای موبایل کرده.

ظاهر گوشیهاش انحصاری خودشه...سنسور و سخت افزارهاش بهمین ترتیب....نمایشگرهاش مجددا اختصاصیه ....رده محصولاتش باز بهمین ترتیب ( همین سایز به اسم فبلت جزو اختراعات سامسونگه...هوآوی اومده از نظر سایز کپی کرده فلسفه پشتشم نمیدونه فبلتش امکانات فبلت رو نداره مثل خیلی برندای دیگه ) .

من نمیدونم در چنین شرایطی صحبت کپی کاری پیش کشیدن از کجا در اومده.

شما اگه میتونی فقط یه چیز در کل محصولات هوآوی نشون بده که در دستگاههای دیگه نبوده یا ابداع هوآوی بوده یا بهترش رو بقیه نساختن .

حرف مستند زدن خیلی با چسبوندن تیتر سایت و مجلات زرد پشت سرهم ( به اسم نظر ) فرق میکنه

علی پ در تاریخ : 1393/7/16

ﺍﻗﺎﯼ ﺍﻣﯿﺮ
ﭼﻪ ﺧﺒﺮﻩ ﭼﺮﺍ ﺍﯾﻨﻘﺪ ﺗﻨﺪ ﻣﯿﺮﯼ .ﺍﯾﻦ ﭼﯿﭙﻪ
ﺍﺯ۸۰۵ﻗﻮﯾﺘﺮ ﻧﯿﺲ ﺩﺭﺳﺖ. ﺣﺘﯽ ﻟﺰ۸۰۱ﻫﻢ ﯾﮑﻤﯽ
ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺗﺮﻩ. ﻭﻟﯽ ﺣﺎﻻ ﻣﯿﺒﯿﻨﯽ ﮎ ﺗﻮ ﺗﺴﺖ ﻫﺎﺵ
ﺑﺮﺍﺣﺘﯽ ﻧﻮﺕ۳ ﻭ ﺍﺱ ۵ﺭﻭﻫﻢ ﮐﻨﺎﺭﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎ ﺑﻨﭻ
ﻣﺎﺭﮎ۴۴۰۰۰ﺣﺎﻻ ﺍﯾﻦ ﭼﯿﭙﻪ ﺷﺒﯿﻪ ﻫﺮﭼﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ
ﺑﺎﺷﻪ ﻭﻟﯽ ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ ﮎ ﭼﯿﭙﺎ ﺍﻭﻥ ﭼﯿﺰﯼ ﻧﯿﺴﺘﻦ ﮎ
ﺭﻭ ﮐﺎﻏﺬ ﻣﯿﻨﻮﯾﺴﻦ ﺗﻮ ﻋﻤﻞ ﻓﺮﻕ ﺩﺍﺭﻥ. ﻭﺷﺮﮐﺘﯽ
ﻣﺜﻪ ﻫﻮﺍﻭﯼ ﮎ ﺧﻮﺩﺵ ﺗﻮﻟﯿﺪﮐﻨﻨﺪﻩ ﭼﯿﭗ ﻫﺴﺖ
ﻣﻄﻤﻌﻨﺎ ﯾﻪ ﺑﻬﯿﻨﻪ ﺳﺎﺯﯼ ﻫﺎﯾﯽ ﺭﻭ ﺭﻭﺵ ﺍﻧﺠﺎﻡ
ﺩﺍﺩﻩ ﮎ ﺩﺭﻋﻤﻞ ﻗﻮﯼ ﻇﺎﻫﺮﺑﺸﻪ ﻣﺜﻪ ﺍﺛﺮﺍﻧﮕﺸﺘﺶ
ﮎ ﻧﺴﺒﺖ ﺏ ﺍﭘﻞ ﺑﻬﺒﻮﺩ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻩ.
ﺩﺭﻣﻮﺭﺩ ﻇﺎﻫﺮﺵ ﺑﮕﻢ ﮎ ﺩﺭﺳﺘﻪ ﺗﻘﻠﯿﺪﻩ ﻭﻟﯽ
ﻣﯿﺘﻮﻧﻪ ﯾﻪ ﭼﯿﺰ ﻣﺜﺒﺘﻢ ﺑﺎﺷﻪ ﻣﺜﻼ ﺍﻭﻣﺪﻩ
ﺿﺨﺎﻣﺘﺸﻮ ﺍﺯ ﻭﺍﻥ ﻣﮑﺲ ﮐﻤﺘﺮﮐﺮﺩﻩ.ﺩﺭﮐﻞ
ﺳﻠﯿﻘﺴﺖ ﺩﯾﮕﻪ. ﻣﻦ ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺭﻡ ﮔﻮﺷﯿﻢ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ
ﻇﺎﻫﺮ ﻭﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻗﺪﺭﺗﻮ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ . ﺍﮔﺮ ﻭﺍﻥ
ﻣﮑﺲ ﺣﺪﺍﻗﻞ s800 ﺭﻭﺵ ﺑﻮﺩ ﺗﺎﺍﻻﻥ ﺧﺮﯾﺪﻩ
ﺑﻮﺩﻣﺶ.
ﺩﺭﻣﻮﺭﺩ ﻗﯿﻤﺖ ﺧﺪﺍﯾﯽ ﮔﺮﻭﻧﻪ. ﻭﻟﯽ ﻣﯿﺪﻭﻧﯿﻦ ﺗﻮ
ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻗﯿﻤﺖ ﮔﺬﺍﺭﯾﺎ ﻓﺮﻕ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺍﮔﻪ ﻣﺤﺼﻮﻟﯽ
ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺎﺷﻪ ﮔﺮﻭﻥ ﺗﺮﺍﺯ ﺣﺪ ﭼﺎﻗﻌﯿﺶ ﻣﯿﺪﻥ ﺍﮔﺮﻡ
ﻧﺒﺎﺷﻪ ﺍﺭﺯﻭﻥ ﻣﯿﺪﻥ . ﺧﺪﺍﺭﻭ ﭼﻪ ﺷﺎﯾﺪ ﺍﯾﻨﻢ ﻭﺍﻗﻌﺎ
ﺍﺭﺯﻭﻥ ﻭﺍﺭﺩ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺷﺪ. ﻭﻟﯽ ﺍﯾﻨﺎﯾﯽ ﮎ ﻣﯿﮕﯿﻨﻨﻬﺎﯾﺖ
ﯾﮑﻮ ﭘﻮﻧﺼﺪ ﺑﯽ ﺍﻧﺼﺎﻓﯿﻪ.ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻦ
ﻣﯿﻔﻬﻤﻦ.
ﺣﺎﺿﺮﻡ ﺷﺮﻁ ﺑﺒﻨﺪﻡ ﺷﻤﺎﯾﯽ ﮎ ﻣﯿﮕﯽ ﮔﺮﻭﻧﻪ ﺍﮔﻪ
ﺩﻗﯿﻘﺎ ﯾﻪ ﺷﺮﮐﺘﯽ ﻣﺜﻪ ﺳﺎﻣﺴﻮﻧﮓ ﯾﺎ ﺍﭺ ﺗﯽ ﺳﯽ ﯾﺎ
ﻫﺮﮐﺪﻭﻡ ﺍﺯ ﺑﺮﻧﺪﺍﯼ ﻣﻌﺮﻭﻋﻒ ﻫﻤﯿﻨﻮ ﻧﯿﺰﺩ ﺑﺎﻫﻤﯿﻦ
ﻗﯿﻤﺖ ﻋﻤﺮﺍ ﻣﯿﮕﻔﺘﯽ ﻗﯿﻤﺘﺶ ﺯﯾﺎﺩﻩ ﻭ ﺍﯾﻦ
ﺣﺮﻓﺎ. ﺍﻗﺎ ﻫﻮﺍﻭﯼ ﻫﻤﺶ ﮐﭙﯽ ﻭﻟﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺏ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ
ﺳﺎﻣﺴﻮﻧﮓ ﮎ ﺧﺪﺍﯼ ﮐﭙﯿﻪ ﻭ ﻫﺮﺭﻭﺯ ﺧﺒﺮ ﮐﭙﯽ
ﺟﺪﯾﺪﺵ ﻣﯿﺎﺩ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﮎ ﺑﭙﺎﯼ ﺍﻭﻥ ﻧﻤﯿﺮﺳﻪ
ﭼﺮﺍ ﮐﺴﯽ ﻧﻤﯿﺎﺩ ﺍﺯﻫﻮﺍﻭﯼ ﺷﮑﺎﯾﺖ ﮐﻨﻪ؟؟؟
ﺩﺭﮐﻞ ﺍﮔﻪ ﭘﺸﺖ ﺍﯾﻦ ﮔﻮﺷﯽ ﺑﺮﻧﺪ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﻣﯿﺨﻮﺭﺩ
ﻫﯿﺸﮑﺪﻭﻣﺘﻮﻥ ﻧﻤﯿﮕﻔﺘﯿﺪ ﺍﯾﻦ ﻧﻤﯿﺎﺭﺯﻩ

amir - در تاریخ : 1393/7/16

دوست گرامی

چیپستهای امسال هواوی همون چیپستهای پارسال سامسونگه ( اصلا بحث سامسونگ و هواوی نیست اینااز سی پی یو تا جی پی یو کلا طرحهای مشترک آرمه .... سامسونگ یا هواوی یا راک چیپ و بقیه دخالتی در طرح اصلی ندارن حق انتخابشون در حد اینه که توپولوژی چند هسته با چه فرکانسی رو انتخاب کنن )
راجع به بقیه اش هم توضیحات کامل با منبع دادم
اس 4 چیپستش 5410 بود ( مال دو سال پیش...با جی پی یو سه هسته ایمجینیشن تک...با مشکل در طراحی کش اشتراکی cci400 ) مشکل هم از طرح آرم بود
هیچ ربطی به 5420 ...5422 و 5430 ( هر سه با جی پی یو 6 هسته مالی و بدون مشکل cci400 ) نداره

همیشه آرم طراحی میکنه و پیشنهاد میده....سامسونگ بعنوان بزرگترین سازنده نیمه هادی دنیا ( و البته یکی از شرکای اصلی arm )طرحهای آرم رو برای اولین بار اجرایی میکنه تا عیب و ایرادهاش دربیاد و اصلاح بشه یه مدت زمان میبره.بهمین دلیل هم تنوع چیپهای سامسونگ خیلی زیاده
وقتی طرح بهینه شد تازه میرسه دست یه سری تولید کننده سطح پایینتر ( منجمله های سیلیکون که چیپهای هواوی رو میزنه ).
واسه همینه که چیپهای مورد استفاده در محصولات هوآوی همیشه از نظر معماری چند سالی عقب تر از پرچمدارهای دیگه هستن.
برای همه اینا توضیح با منبع معتبر دادم.
اگر برای صحبتهات منبع داری یا میتونی توضیح فنی بدی در خدمتت هستیم.

اگر قراره همینجوری روی هوا یه چیزی بگیم که هر ادعایی میشه کرد

احمد ع در تاریخ : 1393/7/16

دوست عزیز چیپست kirin 920 و 925 هیچ ربطی به چیپست سامسونگ نداره
اس4 پر لگ و هنگ بود با این چیپست و همزمان 4 هسته باهم کار میکرد که موقع سویچ بین 4هسته ها گوشی هنگ میکرد
اینم دقت کنید که مصرف باتری و بازدهی چیپست هواوی خیلی بهتر از مال سامسونگه
نکته دوم تو داغ کردنه که واقعا معرکه ست تو این قسمت مثلا کافیه که با چیپست های اسنپدراگون مقایسه کنید

بازهم میگم همیشه قیمت اولیه یه گوشی بسیار بیشتر از قیمت اصلیشه

amir - در تاریخ : 1393/7/15

چه جالب !

( جالب برام اینه که چطور و طبق چه مقیاسی از 805 قویتره ... جالبتر اینه که روی چه حسابی چیپست این گوشی در شرایطی که یک کپی ضعیفتر از چیپستای پارسال و پیارسال سامسونگه به روز محسوب میشه؟ )

اگه بغیر از محصولات کوالکام چیپست دیگه ای نمیشناسید یا فکر میکنید در ایران دیده نشده صرفا جهت اطلاع تاریخ رو مرور میکنیم شاید بعدا در مورد بروز بودنش نظر دیگه ای پیدا کنید:

چیپست این گوشی kirin 925 هست بصورت بیگ لیتل با 4 هسته a15 و کلاک 1.8 باضافه 4 هسته a7 با کلاک 1.3 بهمراه جی پی یو مالی 628 و 6 هسته
( طراح سی پی یو و جی پی یو آرم هست )

سامسونگ سال 2012 اولین چیپست بیگ لیتلش به اسم اگزینوس 5410 رو معرفی کرد.( روی اس 4 نصب بود )
سال قبل اگزینوس 5420 با نوت 3 معرفی شد ( بعدا روی خیلی دستگاههای دیگه سامسونگ نصب شد )
5420 یک چیپست بیگ لیتل بود با 4 هسته a15 و کلاک 1.9 باضافه 4 هسته a7 با کلاک 1.3 بهمراه جی پی یو مالی 628 بصورت 6 هسته ( تصادفا و دقیقا شبیه kirin 925 البته با کلاک بیشتر ! )

*هر دو چیپ امروز ازرده خارج هستن ....سامسونگ بعد از اینا چند تا بیگ لیتل بهینه تر مثل 5260 ( نوت 3 نئو )....5800 ( کروم بوک ) .....5422 (اس 5 ) .... 5430 ( گالاکسی آلفا ) و آخرینشون 5433 ( نوت 4....این چیپست بصورت 64 بیت ساخته شده و رقیب 805 هستش ) رو معرفی کرد.
اینجوری شد که 5420 بعد از یکسال از رده خارج شد.

5420با قدرت بالاتر از kirin 925 رقیب اسنپدراگون 800 بود....برای رقابت با اسنپدراگون 801 سامسونگ 5422 و 5430 که مدل تقویت شده 5420 بودن رو معرفی کرد.
* سوای کلاک پایینتر پهنای باند رم 925 از هر دو تاچیپ سامسونگ کمتره.
* تمام چیپهای فوق شبیه به محصول هوآوی طراحشون آرم هست

حالا چیپست هوآوی که از هر دوی اینا ضعیفتره .... پروسس نیمه هادیش هم از 5430 ضعیفتر و بالطبع پر مصرف تره ( 5430 پروسسش 20 نانومتریه ) چطور رقیب و بهتر از اسنپ دراگون 805 شده ؟!!
یا چطور مصرفش اونقدر اومده پایین که گرم نمیشه !!!!

( اگه پردازنده ای چه روی پی سی چه روی موبایل دیدی گرم نمیشه یا زیر بار نبوده یا طرف دمای جای دیگه ای غیر از چیپست رو داره نشون میده....کسی تونست پردازنده ای در حدود پردازنده های امروزی موبایل بسازه که زیر بار کمتر از اینا گرم بشه میتونه بابتش جایزه نوبل فیزیک بگیره )

بهرحال اکثر چیپستها و مدلهای سامسونگی که بالا گفتم در بازار ایران خیلی وقته حضور تجاری دارن ... بعضیاشون مثل نوت 3 دوران خدمتشون داره به پایان میرسه....بقیه اشون مثل نوت 4 و آلفا هم در شرف ورود هستن یعنی احتمالا قبل از هوآوی میت 7 وارد بازار ما میشن

اگر شما چیپستهای قبلی رو نمیشناسی یا فکر میکنی سخت افزار معرفی شده روی هوآوی به روز هست احتمالا تحقیقات رو دیر شروع کردی
سخت افزارهای از رده خارج پارسال ( اونم از برندهای مشهور ) رو قرار باشه با امکانات کمتر امروز از یه برندی مثل هوآوی اونم با این شرایط ( از نوت 4 گرونتره...امکاناتش در حد اس 5 نیست ...تکنولوژی اش از نوت 3 قدیمی تره) تبلیغ کنید خودتون میدونید ولی لطفا روی برتری سخت افزاری یا قیمت مناسب و امکاناتش مانور ندید.
البته در مورد مصرف هم بهمین ترتیب.

اگر قراره حرف بی اساس نزنیم و صحبتمون معتبر باشه بجای ویدیو کلیپ دیدن روی نت باید منبع حرفهامون رو مشخص کنیم

لینک برای مطالعه چیپستهای مورد اشاره

http://en.wikipedia.org/wiki/Exynos

http://en.wikipedia.org/wiki/HiSilicon

بنیامین ا در تاریخ : 1393/7/14

چندان بروز نیست سخت افزار .برو تو تستا ببین از اسنپدراگون 805 که هنوز رو گوشی تو ایران نیست قوی تره و گرمای تولیدیش خیلی کمه با دوربین حرارتی این گوشی اصلا رنگش از سبز تکون نخورد ولی اسنپدراگون 805 قرمز شد یعنی داغ داداش من تو تستا هم مه از 805 قویتره

علی س در تاریخ : 1393/7/13

منم با این نظر موافقم مگه چه خبر که 2تا 3 میلیون بدی نهایت 1400 تا 1500 من که اگر چنین پولی هم داشتم می دادم نوت4 یا اچ تی سی وان مکس جدید میگرفتم فکر کنم دوستان کمی جو گیرشدند 1520 نوکیا الان 1500 به نظر من درست وین فون ولی هرروز داره برنامه های جدید براشون میاد من که اگر قرار باشه این پول بدم 1400نهایت پولی که برای این گوشی می دهم

yahya d در تاریخ : 1393/7/12

اگر دانگل منظورت مودم سیم کارت خورهاست که با USB به سیستم وصل میشن و اینترنت سیم رو برای PC رمزگشایی میکنن فکر کنم خیلی از گوشی ها این قابلیت رو دارن

Sasan R در تاریخ : 1393/7/12

واقعا دل میخواد یه شرکت بیاد طراحی هیت ترین گوشی یه برند دیگه رو که پرچمدارشم هست تو همون سال به مرحله تولید برسونه اون هم با بهترین امکانات سخت افزاری بخصوص باتری فوق العاده ! کار هواوی تحسین کنندست، بهترین طراحی و نرم افزار رو از برند های دیگه شخصی سازی میکنه و این بنظرم اصلا چیز بدی نیست بلکه کمک میکنه به هوشمند شدن و رضایت مندی و حس رقابت بیشتر بین سلایق مختلف مصرف کننده ها

amir - در تاریخ : 1393/7/12

ظاهرا شما تا بحال راجع به گوشیهای پرچمدار اطلاعات قیمتی کسب نکردی.

پرچمدارهای معروف ( چه اندروید چه وین فون و چه آی او اس ) از برندهای گرون قیمت و اسم و رسم دار ....با کلی امکانات قیمتهاشون برای نمونه های 32 گیگ حدود 700 دلار یا کمتر بوده.

این گوشی هوآوی که برندش بعنوان یه برند ارزونقیمت شناخته شده وگرنه پتانسیل دیگه ای نداره اومده برای یک دستگاهی که از نظر سخت افزاری نسبت به رقبا چندان به روز هم نیست 750 دلار ( نزدیک به 2300 ) قیمت گذاشته و با این قیمت فروشش تقریبا غیر ممکنه. ( خودشون میگن قیمت رقابتی اش حدود حداکثر 500 دلاره )

شما میگی 3 میلیون ؟
مگه قحط گوشیه ؟

برای یه گوشی با این مشخصات ( ولو مال معروفترین برندها باشه که نیست ) هر کس بیشتر 1500 تا 1600 بده کلاه سرش رفته.

amir - در تاریخ : 1393/7/12

کار دانگل چی رو میکنه ؟

هوآوی حق داره یه همچین جوابی بهتون بده.!

از همون سایت که خوندید بپرسید این کلمه دانگل روی گوشی رو از کجا اختراع کردن و منظورشون چیه

سیدمحمد ا در تاریخ : 1393/7/11

الان توی یه سایت خوندم که این گوشی رو اگه با فیش usb به کامپیوتر وصل کنی ، کار دانگل رو هم میکنه
این سوال رو از هواوی پرسیدم این جواب برام اومد:hello.thanks for your questions.your answer is not valid
کسی اگه این گوشی رو داره لطفا تست کنه یا اگه اطلاعی داره بگه

سیدمحمد ا در تاریخ : 1393/7/11

سنسور اثر انگشت این گوشی در تست ها عملکرد قوی تری نسبت به آیفون و اس فایو داشته چون تولید یه شرکت امنیتی هست و حرفه ای تر تولید شده
یعنی یه شرکتی که قطعات امنیتی برای زندان ها و . . . تولید میکنه اومده سنسور اثر انگشتش رو در اختیار هواوی قرار داده که طبیعتا بسیار قوی خواهد بود
سوالی در مورد برند هواوی داشتید در خدمتم

امین پ در تاریخ : 1393/7/11

این گوشی سه، چهار روز پیش انتشار جهانیش بود و قیمتش هم 925 دلاره

مسعود ز در تاریخ : 1393/7/9

سلام دوستان قیمت این گوشی 940 دلار اعلام شده . که حدودا قیمتش میشه 2 میلیون و هفتصد هزارتومان

mojtaba k در تاریخ : 1393/7/6

دوست عزیز من میدونم حیطه کاری شما چیه فقط به صرف اگاهی بقیه دوستان این کامنت و گذاشتم تا مثل پیج زد2 نشه امیدوارم جوابت گرفته باشی

moh3n m در تاریخ : 1393/7/5

سلام
میشه ادرس سایتی که قیمت زده رو بدی....!

فرید ع در تاریخ : 1393/7/4

سنسور اثر انگشت هست اون،
مثل اونایی که تو آیفون و اس5 هست، ولی گویا بهتر عمل میکنه سرعت و دقت بالاتری داره
چون اون سنسورش ساخت یه شرکت سوئدی هست.
موارد 3001 تا 3100 از مجموع 3156 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا