
از روزگارانی که ساببرند آنر هواوی در سال 2013 برای بالا بردن جنبههای رقابتی برند مادر در چین و دیگر بازارهای نوظهور با تمرکز روی ارائه گوشیهای ارزانقیمت معرفی شد، مدت زمان نسبتا زیادی گذشته و این برند به تدریج با فاصله گرفتن از جایگاه اولیه خود به هویت مستقل و ارزشمندی دست پیدا کرده که اهمیت آنها را در سبد تولیدات هواوی از یک برند جانبی به یکی از اصلیترین منابع درآمدی شرکت، ارتقاء داده است.
Honor 3C
آنر با اینکه همچنان به تولید گوشیهای خوشساخت ارزانقیمت ادامه داده و در بازارهای حساس به قیمتی همچون چین، هند و خاورمیانه یکی ...