
حضور دائم در بازار از بالاترین درجه اولویت برای سونی برخوردار است؛ با تغییر استراتژی این برند از نزدیک به یک سال پیش تاکنون نهتنها تعداد گوشیهای سونی با افزایش قابل ملاحظهای روبرو شده بلکه با تفکیک کاربران به دستههای گوناگون اینک تقریبا در تمامی ردهها نام این برند ژاپنی را به وضوح میتوان مشاهده کرد. از جنبهای دیگر تمرکز بر گوشیهای پیشرفته کلاس Z هیچگاه توجه سونی را از پرداختن به سایر ردههای قیمتی باز نداشته و دیگر ردههای کاربری از پایینترین سطح یعنی کلاسهای E و M تا مدلهای میانی C و T طبق روالی مشخص هر چند ...