
نخستین روزهای سال 2012 برای سونی با از دست دادن اریکسون، شریک تجاری 10 ساله این برند و ریسک بزرگ تبعات ناگزیر آن در بازسای هویتی جدید در نزد کاربران موبایل، همراه بود؛ این ریسک البته با توجه به جایگاه سونی در دیگر بازارها، نهتنها با بازخورد منفی همراه نبود بلکه آرامآرام دیگر بخشهای فعالیت سونی را نیز تحت تاثیر خود قرار داد. بهعبارت دیگر کالای موبایل سونی در مقایسه با سایر بخشهای همواره لوکس و گرانقیمت این برند همانند تلویزیون، سیستمهای صوتی و تصویری، دوربینهای خانگی و حرفهای و کالای لوازم جانبی با برخورداری از قیمت مناسب و تکیه ...