نظر کاربران درباره گوشی موبایل سونی Xperia XZ

Xperia XZ اکسپریا ایکس زد

Sony Xperia XZ سونی
ارزیابی کاربران: 7.9 از 10 (1172 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سونی
» سونی Xperia 5 V
» سونی Xperia 10 V
» سونی Xperia 1 V
» سونی Xperia 5 IV
» سونی Xperia 10 IV
» سونی Xperia 1 IV
» سونی Xperia Pro-I
» سونی Xperia 10 III Lite
» سونی Xperia 1 III
» سونی Xperia 5 III
» سونی Xperia 10 III
» سونی Xperia 5 II
» سونی Xperia Pro
» سونی Xperia 1 II
» سونی Xperia 10 II
» سونی Xperia L4
» سونی Xperia 5
» سونی Xperia L3
» سونی Xperia 10 Plus
» سونی Xperia 1
» سونی Xperia 10
» سونی Xperia XZ3
» سونی Xperia XA2 Plus
» سونی Xperia XZ2 Premium
» سونی Xperia XZ2
» سونی Xperia XZ2 Compact
» سونی Xperia L2
» سونی Xperia XA2
» سونی Xperia XA2 Ultra
» سونی Xperia R1 Plus
» سونی Xperia XA1 Plus
» سونی Xperia XZ1
» سونی Xperia XZ1 Compact
» سونی Xperia L1
» سونی Xperia XZs
» سونی Xperia XA1
» سونی Xperia XA1 Ultra
» سونی Xperia XZ Premium
» سونی Xperia XZ
» سونی Xperia X Compact
» سونی Xperia E5
» سونی Xperia XA Ultra
» سونی Xperia XA
» سونی Xperia X Performance
» سونی Xperia XA Dual
» سونی Xperia X
» سونی Xperia Z5 Dual
» سونی Xperia Z5 Compact
» سونی Xperia Z5 Premium
» سونی Xperia Z5
» سونی Xperia Z5 Premium Dual
» سونی Xperia M5
» سونی Xperia C5 Ultra
» سونی Xperia C5 Ultra Dual
» سونی Xperia M5 Dual
» سونی Xperia C4 Dual
» سونی Xperia C4
» سونی Xperia Z3 Plus (Z4)
» سونی Xperia Z4 Tablet LTE
» سونی Xperia M4 Aqua
» سونی Xperia E4g Dual
» سونی Xperia E4g
» سونی Xperia E4 Dual
» سونی Xperia E4
» سونی Xperia E3 Dual
» سونی Xperia Z3
» سونی Xperia Z3 Tablet Compact
» سونی Xperia Z3 Dual
» سونی Xperia E3
» سونی Xperia Z3 Compact
» سونی Xperia M2 Aqua
» سونی Xperia C3 Dual
» سونی Xperia C3
» سونی Xperia T3
» سونی Xperia Z2
» سونی Xperia M2 dual
» سونی Xperia Z2 tablet
» سونی Xperia M2
» سونی Xperia E1 dual
» سونی Xperia E1
» سونی Xperia T2 Ultra dual
» سونی Xperia T2 Ultra
» سونی Xperia Z1 Compact
» سونی Xperia Z1s
» سونی Xperia Z1
» سونی Xperia Z Ultra
» سونی Xperia C
» سونی Xperia M
» سونی Xperia ZR
» سونی Xperia SP
» سونی Xperia L
» سونی Xperia Tablet Z Wi-Fi
» سونی Xperia Tablet Z LTE
» سونی Xperia Z
» سونی Xperia ZL
» سونی Xperia E
» سونی Xperia E dual
» سونی Xperia Tablet S 3G
» سونی Xperia TX
» سونی Xperia V
» سونی Xperia J
» سونی Xperia Tablet S
» سونی Xperia T
» سونی Xperia SL
» سونی Xperia tipo dual
» سونی Xperia miro
» سونی Xperia tipo
» سونی Xperia go
» سونی Xperia acro S
» سونی Xperia ion HSPA
» سونی Xperia neo L
» سونی Xperia sola
» سونی Xperia U
» سونی Xperia P
» سونی Xperia ion LTE
» سونی Xperia S
» سونی Tablet P 3G
» سونی Tablet P
» سونی Tablet S 3G
» سونی Tablet S
» سونی CMD Z7
» سونی CMD J70
» سونی CMD J7
» سونی CMD MZ5
» سونی CMD J6
» سونی CMD J5
» سونی CMD Z5
» سونی CMD CD5
» سونی CMD C1
» سونی CMD Z1 plus
» سونی CMD Z1
» سونی CM-DX 2000
» سونی CM-DX 1000

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 1101 تا 1200 از مجموع 1220 مورد

عرفان ز در تاریخ : 1395/7/16

دوستان لطفا یه این نکته توجه کنید تو اکثر سایتها دوربین رو با حالت سوپریور آوتو و ایزوی اتومات تست کردن و به همین خاطر شاهد نویز هستیم این حالات فقط برای عکسبرداری سریع و همچنین عکسبرداری از سوژه های روشنه و معمولا ایزوی خیلی بالایی براشون در نظر گرفته میشه که با وجود کیفیت مطلوب و عالی با زوم کردن شاهد یه مقدار نویزهستیم که شده بهانه بعضی ها برای کوبیدن این گوشی دیگه نه زاویه باز لنز رو در نظر میگیرن که از همه گوشیها بازتر زاویه دید لنزش و تو کادر تصویر منطقه وسیعتری رو ازنمای روبه رو جا داده همچنین از ایزوهای پایین هم هیچ استفاده ای نکردن و حتی از رزولوشنهای پایین .. دقیقا شبیه جریان زد5 که تو سایت dxomark بهترین کمرا فون دنیا لقب گرفت پارسال اما اکثر سایتهای دیگه میگفتن دوربین در حد انتظارات نیست تا همن هفته پیش هم اکسپریا ایکس پرفورمنس هم با امتیاز 88 در صدر بود که باز هم همون جریان زد پنج رو داشت و مطمین باشید xz هم یه اتیاز خوب میگیره و دوربینش میشه جزو بهترین دوربین گوشیها ولی باید یاد بگیرید در هر شرایطی چطور از دوربین استفاده کنید اینو در نظر داشته باشید که سونی از پیشگامان صنعت تصویر برداری دیجیتال هست ! لرزشگیر دیجیتال این گوشی هم از هرچی لرزشگیر اپتیکال بهتر عمل کرده تو تستهای فیلمبرداری و لرزش رو چنان مهار میکنه انگار روی ریل فیلمبرداری میکنید ! که این لرزشگیر از قبل هم وجود داشت اما الان دیگه به اوج خودش رسیده ! هر گوشی کم و کاستیهایی داره یه خوبی هایی هم داره دوام و کیفیت پرچمدارهای سونی واقعا مثال زدنیه همچنین پشتیبانی نرم افزاری از اونها ! کلا هرچی از خوبی های این گوشی بگیم کم گفتیم !

mr a در تاریخ : 1395/7/16

سلام
با کارت هدیه اگه حساب کنیم قیمتش میشه 2029 که با توجه با این قیمت رقبای زیادی داره
بنظرم فروش خوبی نخواهد داشت چون سخت افزار 6 ماه پیش روشه در صورتی که باید اسنپ 821 روش میذاشت
مثل پیکسل گوگل که تازه معرفی شد و اسنپ 821 روش بود
کسی که میخاسته گوشی بخره تا الان پرجمدارای ال جی سامی یا اچ تی سی رو خریده انوقت سونی اومده بعد از شیش ماه از معرفی پرچمدارا ، گوشی رو معرفی کرده که مشخصات سخت افزاری گوشی های 6 ماه پیشو داره
کسی که الان بخواد گوشی بخره انتخابای زیادی با قیمت کمتر جلو روشه

Hossein d در تاریخ : 1395/7/15

قیمتش دقیقا 2370 هست با کارت هدیه 350 تومانی
حدودا 2 میلیون میشه و قیمت مناسبیه(با توجه ب رقبا و اینکه اونا افت قیمتو تجربه کردن...)

Amir o در تاریخ : 1395/7/15

خدایش سونی کارش درسته همیشه چیزی برای رو کردن داره از نظر شکل ظاهر طراحیادم لذت میبره با این برند خوش دست سریع محکم پرسرعت دوربین هاشم که نمونه هستن دمش گرم سونی فک نکنمبرندی جذابترش باشه کار بکنی باهاش عاشقش میشی

Pourya S در تاریخ : 1395/7/14

اگه قیمتش پایین تر از دو میلیون باشه میخرم ولی بالاتر باشه نه چون گوشی های بهتری هست تو این رنج قیمت

ali k در تاریخ : 1395/7/13

مقایسه دوربین گلکسی اس 7 و اکسپریا XZ
http://www.sakhtafzarmag.com/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D9%88-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84/13049/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-7-%D9%88-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%A7-xz

Ali A در تاریخ : 1395/7/10

امروز ی ۹ مهر معرفی برای فروشنده ها و ۱۱ مهر معرفی برای رسانه. و ب طور رسمی ۲۴ مهر روی ویترین مغازه ها برای خرید خواهد بود

vahid k در تاریخ : 1395/7/9

پوریای عزیز ایشون که اون نظر رو دادن در مورد عکس گرفتن منظورشون ابداع و تسهیل نرم افزاری رابط کاربری بود و قطعأ ایشون هم میدونه که با گرفتن دگمه های کناری عکس گرفته میشه البته ایشون گفت طی ۴ مرحله که نیار به تصحیح داره و با آپشن اسمال اپ زیر صفحه طی ۳ حرکت عکس‌گرفته میشه .. ولی کلأ قیاسشون در مورد توسعه کاربری بود که مثلا در هوآوی با دو ضربه پشت انگشتی به صفحه اسکرین شات گرفته میشه که تقریبأ شاید یک پنجم اقدام به عکس سونی زمان ببره و ساده تره .‌. یا مثل اسکرین شات های عریض که بطول پنج عکس رو با هم از صفحه میگیره که خیلی کاربردیه و توسعه هایی نظیر اینها .. منظور کلی شون این بود که درسته البته .. هر‌چی امکانات کاربری بیشتر باشه قطعا کاربر رو بیشتر اغنا میکنه .‌. مثل اینکه بگیم وجود اسمال اپ های سونی کاربردیه و کسی بگه نه نیازی نداشت باشه و الکی و غیر کاربردیه..

ehsan K در تاریخ : 1395/7/7

سامسونگ فقط با اعداد و ارقام بازی می کمه و در عمل خیلی خوب نیست اما سونی با سختر افراز ضعیف تر کارایی بیشتری رو نسبت سامسونگ داره مثلا سونی در این گوشی از رم سه گیگ استفاده کرده و ۱٬۸ گیگابایت فضای خالی داره اما سامسونگ با رم چهار گیگ ، ۲ گیگابایت فضای خالی داره .
از طرفی سامسونگ صفحه نمایش رو با رزلوشن 2K تولید میکنه که تراکم پیکسل بیش از ۵۰۰ پیکسل بر هر اینچ رو داره در حالی که چشم انسان فقط قادر به دیدن ۳۰۰_۳۵۰ پیکسل هست و داشتن رزلوشن بیش از حد فقط باتری میخوره . طراحی گوشی های سونی هم بسیار شیک و زیباست فقط اگر لبه های بالایی و پایینی گوشی کم تر بود خیلی گوشی خوشگل تری میشد .
وضعیت بازار این روز های موبایل به شکلی هست که سخت افزار گوشی ها یکی هستش و بیشتر تمرکز شرکت ها بر روی استفاده بهینه و کارایی بیشتر گوشی هستش و در این باره باید گفت که سونی خیلی خوب با مدیریت حافظه و داشتن رابط کاربری بسیار سبک ، زیبا و نزدیک به اندروید خام و کیفیت بالا و ... حرف های زیادی برای گفتن داره .

مجتبی ح در تاریخ : 1395/7/6

ینی فقط منتظرم بیاد با هرگوشی سامسونگ مقایسه کنم
:)

pooria s در تاریخ : 1395/7/6

ن تنها با فشار دادن دکمه پاور میتونه از صفحه عکس و فیلم بگیره بلکه اگه دکمه پاور و ولوم پایین رو بگیره میتونه خیلی سریع اسکرین شات از صفحه بگیره

علی ش در تاریخ : 1395/7/5

این حرفو قبول دارم که خیلی از افرادی که در مورد سونی نظر میدن حتی یه بارهم گوشی های سونی رو دستشون نگرفتن تا ببینن کار کردن با سونی چه لذتی داره.
فقط الکی چون از جند نفر شنیدن میان و موج منفی میدن درباره سونی.
سونی خاص واسه همینم آدمای خاص میخرنش

Ali A در تاریخ : 1395/7/5

دقیقا همینطوره. میگننرم افظارش ضعیفه. بعد میگن ۴ بار باید صفحه لمس کنی تا شات بگیره!!!!!! در صورتی ک ب سادگی با دکمه پاور هم شات میگیره هم ویدیو ک ویدیو تو هر گوشی نیست و سونی جزو اولین ها بوده تو این کار

m e در تاریخ : 1395/7/4

دوست عزیز،نه فقط نرم افزار،بلکه سخت افزار هم SONY خیلییییی قویتره.سامسونگ با نوت 7 نشون داد که ....

mohammadreza s در تاریخ : 1395/7/3

سلام
بنظر افرادی که تو کار گوشین 6_7ماه بعد اومدنش حدودقیمت چند میشه؟ حدود 1و 700-800 میشه؟

m e در تاریخ : 1395/7/3

وااااااااااای!!! این دیگه خیلی غوله!!!یه کمپانی به بزرگیه کره شمالی و جنوبی فقط توی دوربینش جا داده!!!! تکنولوژیه شارژ باطری؟؟؟!!!!!! قلبم ضعیفه سونی جان.آخرشی.

m e در تاریخ : 1395/7/3

خدا شاهده تو بگو حتی یک درصد اگه من احتمال بدم بعضیا که در مورد SONY نظر میدن،تا حالا دست گرفته باشن!!! بخدا پاور رو که فشار بدی هم میتونی از صفحه عکس بگیری هم سمت راستش گزینه فیلم گرفتن از صفحه هستش.
... ملت میان یه چیزی یاد بگیرن،پیج شده پر از سفسطه و مغلطه های بعضی از دوستان که ادم رو خسته میکنه.بسه دیگه لطفا.

محمد ا در تاریخ : 1395/6/30

(( دیجی کالا به علت مشکلات و برگشت های گوشی سونی دیگه این گوشی رو نمیفروشه.))

اینو گفتید ولی حرفتونو عوض کردید.

ebrahim v در تاریخ : 1395/6/29

با سلام و عرض ادب...
پیشنهاد من در مورد مقایسه اینه که سعی کنید سونی رو با آیفون مقایسه نکنید چرا که مقایسه این دو (اندروید و ios) از ریشه اشتباهه. اما در مورد قطعات بهتره برای مقایسه بجای رجوع به کانال های یوتیوب ( که اکثرا شخصی است یا اگر شرکتی است بی طرفانه نمیتونه باشه) مستقیم به بخش photo compare tool در وب سایت gsmarena.com مراجعه کنید که تمام تصاویر رو در شرایط یکسان عکسبرداری میکنند و اگر هم غیر از این باشه به تفاوت شرایط عکاسی اشاره میکنن.

موفق و پیروز باشید.

ebrahim v در تاریخ : 1395/6/29

با سلام و احترام به شما...
چیزی که من متوجه شدم اینه که شما با نظرتون راجع به روش اسکرین شات در بخش نرم افزاری گوشیهای سونی نشون دادی با گوشی سونی اونقدر که لازمه سروکله نزدی. گوشی های اکسپریای سونی به جز سایقه طولانی در تولید گوشی های هوشمند به ۴ نشان دیگه معروف هستند:
۱) لنز و سنسور دوربین پیشرفته و مجهز (که البته سونی در این امر متخصص محسوب میشه)
۲) قابلیت water resistant یا water proofing (که در حال حاضر سونی محتاط تر شده)
۳) صدای شفاف البته با استفاده از هدفون های اصلی سونی (مجددا سونی طلایه دار طرح واکمن است)
۴) UI فوق العاده نزدیک به اندروید خام و بدون پیچیدگی

چیزی که پر واضحه مقایسه گوشی های اندرویدی با iOS از ریشه اشتباهه اما در مورد نرم افزار سونی جایگاهی به مراتب بالاتر از سامسونگ داره.

Reza 1 در تاریخ : 1395/6/28

دیجی کالا علاوه بر xperia xz چند گوشی دیگه سونی رو هم زده "به زودی" اگه قرار بود نیاره نمیزد
مطمئن باش میاره

رضا ط در تاریخ : 1395/6/27

تو تست يکی از يوتيوبرهای معروف BTEKT نسخه نهايی اين تلفن رو با آيفون 7 مقايسه کرده . چند تا مشکل رو نشون ميده. اول و مهمتر از همه اينکه دوربين سونی تو عکس کمتر ازحد انتظار عمل کرده و تو فضاهای با نور کم Overexposure بدی انجام ميده که باعث ميشه جزئيات عکس محو و رنگها تغيير ماهيت بدن . در مقابل آيفون 7 خيلی بهتر عمل کرده. دوم اينکه موقع فيلم برداری داغ ميکنه و دائما هشدار ميده. هر چند خيلی نميشه به اين تستها اعتماد کرد ولی برای من که شيفته اين موجود بودم يکم توی ذقم خورد.
https://www.youtube.com/watch?v=inGxaA85paM
https://www.youtube.com/watch?v=HbAWcj9IqS4

far z در تاریخ : 1395/6/26

دوست گرامی

کوالکام تو اسنپ 820 اومده رم 4 کاناله با پهنای باس 16 بیتی در نظر گرفته که در مجموع میشه 64 بیت.
همه مدل های اسنپ 820 این ویژگی رو دارن و تو هر گوشی استفاده بشن همشون 64 بیتی هستند
برا مقایسه اگزینوس 8890 از رم دو کاناله 32 بیتی استفاده کرده که بازم در مجموع میشه 64 بیت.
این به معماری ساخت چیپ برمیگرده که چند کانال رم به کار گرفته بشه.

تو اسنپ 820 فرکانس رم 1333 مگاهرتز از نوع DDR4 هست که به پهنای باند 21.3 گیگابایت بر ثانیه میرسه.
تو اگزینوس 8890 فرکانس رم 1794 مگاهرتز هست و به پهنای باند 28.7 گیگابایت بر ثانیه میرسه

4کاناله بودن رم به شرطی که بتونه پهنای باند رو افزایش بده میتونه موثر باشه که اونم برمیگرده به اینکه هر کانال چند بیتی باشه. چون اینجا هر کانال 16 بیتی هست پس از لحاظ پهنای باند فرقی نداره که شما 4 کانال رم 16 بیتی داشته باشی یا دو کانال رم 32 بیتی. تو فرمول محاسبه پهنای باند به شرطی که فرکانس هر دو یکی باشن به یه مقدار پهنای باند دست پیدا میکنید.
در اینجا میبینید اگزینوس 8890 از این لحاظ به اسنپ 820 برتری داره.

تو اسنپ 821 فرکانس رم به 1866 مگاهرتز افزایش پیدا کرده و درنتیجه پهنای باندش شده 29.8 گیگابایت بر ثانیه. رقیب این چیپ احتمالا اگزینوس 8895 که بدون شک پهنای باندش بالای 32گیگابایت بر ثانیه میشه و همچنین اپل آ10 هستند که هنوز اطلاعاتی از مشخصات رمش بیرون نیومده یا من ندیدم

vahid k در تاریخ : 1395/6/26

خب شما در این مورد کمب اشتباه میکنید سامسونگ تو میانرده چند سال پیشش گراند2 که من گرفتم برای یه آشنا تو سیستم عامل جلی بین رم کلینر رو سیستم داشت .. رو میت۸ هم که خودم گرفتم چنان مدیر دستگاه قدرتمندی رو سیستم عامل بصورت دیفالت وجود داره که نظیرش رو تو هیچ بوستر کلینر جانبی ایی ندیدم .. یه چیز توپ که از هر برنامه جانبی ایی در این خصوص بی نیازتون میکنه .. مدیریت باتریشم بد نیست .. البته کاملترین مدیریت باتری رو سونی تو سیستم عامل لالی پاپ داره در بین همه ی گوشیها که در مارشملو دیگه وچود نداره متاسفانه .. اینکه میگید اولین برنامه مدیریتی رو سونی گذاشته اشتباهه .. تازه باید بیاد ببینیم تا چه حد کارا و تکمیله اون چیزی که تو میت هوآویه یه برنامه فوق العاده کامل و کاراست ..
مثل همین برنامه مدیریت باتری خود سونی .. اونکه تو لالی پاپ رو دستگاهه کجا و اینکه تو مارشملوئه کجا .. هر دوشم مدیریت باتری اسمشه

Ali A در تاریخ : 1395/6/25

تو برسی سخت افزار تو ی سایت خارجی تفوت رم این مدل رو با مدل های قبل. ۴ کاناله بودن این رم اعلام کرد ک گفت سرعت رو خیلی افزایش میده ک ب راحتی میشه اینو از کیلیپ مقایسه Z5c و Xc ک الان انجام شده فهمید چون سرعت بالا اوردن برنامه تو Xc خیلی بیشتر از Z5 شده با اینکه cpu این گوشی تقریبا قدرت مشابه ب z5cداره

vahid k در تاریخ : 1395/6/24

این سایت مدیر داره دوست عزیز قوانین آمد و رفت و چهارچوبهای نظر گذاری رو اونها تعیین میکنن ...

Ali A در تاریخ : 1395/6/24

شما باز هم هیچ مثالی نزدی ک برتری نرم افزاری شرکت های دیگه رو ثابت کنه. ولی من از چندین نرم افزار جدید ک سونی تو این گوشی استفاده کردهنام بردم و توضیح دادم این نرم افزار ها جدید هست و فقط رپ رو سپنی XZ هست. در ضمن اسکرین شات گرفتن سپنی با یک بار لمس صفحه نمایش انجام میشه. و این حرف شما نشون میده ک هیچ استفاده ای از گوشی های سپنی نداشتید تا ب حال چون همه ب خوبی میدونن ک تو سونی با ی بار لمس صفحه اسکرین شات میگیره
طریقه اسکرین شات تو سونی:نگه داشتن پاور و لمس صفحه. همین. در ضمن چند تا شرکت مثل سونی اسکرین ویدیو دارن؟؟؟ اینم ی ابدا نرم افزاری از سونی بود.
نمیدونم از چ نظر باز باید نرم افزار پیشرفت کنه تا شما قبول کنی

Hossein d در تاریخ : 1395/6/23

داداش میشه بگی کجا شنیدی رمه این گوشی چهار کانالست؟!
من که هرچی تو نت گشتم چیزی پیدا نکردم
اگه اینطور باشه و تو ایران هدفونه هدیشو هاپولی نکنن که خیلی میرزه تا 2200

محمد ا در تاریخ : 1395/6/23

بهترین طراحی.بهترین سخت افزار , بهترین دوربین. و خیلی چیز های دیگه. سونی بر عکس بعضی از برند ها که هدفشون فقط فروش بیشتر و سود بیشتری هستش, به فکر رضایت مشتری هایش هستش. در ضمن کسی هم از این گوشی یا برند سونی خوشش نمیاد خواهشا نیاد تو صفحه ی گوشی های سونی نظر بده.
آقا , کسی شما رو مجبور نکرده که از محصولات سونی استفاده کنی

apadana m در تاریخ : 1395/6/23

سلام
شما از مدیران سایت دیجی کالا هستید؟
اگه نیستید میشه لطف کنید و منبع این حرفی رو که زدید بگید تا از صحت این حرف اطمینان حاصل بشه.ممنون

فرهاد ق در تاریخ : 1395/6/23

خوبه که نمردیم و دیدیدم مهندسای سونی بلاخره یک گوشی بی نقص زدن! حداقل روی کاغذ که همه چیزش عالیه ببینم در عمل چی از آب درمیاد

mohsen e در تاریخ : 1395/6/23

سلام دوست من.مرسی از لحن مودبانه شما
اتفاقا منظور من همین بود که دونه به دونه ویژگی ها رو نام ببرید!من الآن فقط قابلیت پنجره های چندکانه سامسونگ به عنوان یک ویژگی کاربردی تو ذهنمه!
چهاربار؟؟؟؟؟برای اسکرین شات؟؟؟؟
بهرحال امیدوارم موفق و سالم باشید

رضا ط در تاریخ : 1395/6/23

خبر اميدوار کننده اينکه SoC اين گوشی اسنپ دراگون 820 ( Revision 2 ) هه که حرارت به مراتب کمتری نسبت به نسخه اول 820 توليد ميکنه.

shahrokh a در تاریخ : 1395/6/22

عزیزم اسنپ 650 هیچ مشکلی نداره..اسنپ 810 مشکل داره..مشکلش هم داغی بیش از حد و اسیب زدن به قطعات داخلی و کم کردن عمر مفیدشونه حتی باتری رو هم تحت تاثیر قرار میده..

amir m در تاریخ : 1395/6/22

دیجی کالا به علت مشکلات و برگشت های گوشی سونی دیگه این گوشی رو نمیفروشه.

Ali A در تاریخ : 1395/6/22

قبلا راجب این موضوع توضیح دادم تو نظرات قبلی ولی باز هم میگم
هر شرکتی مناسب با نیاز گوشی رم مورد نیاز رو برای گوشی انتخاب میکنه پاسه مثال سامسونگ تو S6 رم ۳ گذاشت و ب دلیل مدیریت رام ضعیف با مشکل مواجه شد و تو s7 مجبور بود از رم ۴ استفاده کنه تا جلو مشکل رو بگیره ک میشه گفت موفق بوده اما ن ب طور کامل چون بعضی وقتا مشکل داره.
سونی با رم ۳ تا حالا هیچ مشکلی نداشته و sony x با رم ۳ و cpu ۶۵۰ تونست با s7 htc 10. G5 رقابت کنه و کم نیاره حتی بعضی جاها بهتر عمل کنه. پس سونی نیازی ب ارتقا نداشته حالا این گوشی با رم۴ کاناله ( تو سایر مدل های گوشی تو تمام برند ها رم ۳. ۳ کاناله بوده)و cpu820 قطعا از رقبا بهتر عمل میکنه
دلیل این ک سرعت رم ۳ سونی با ۴ رقبا برابر اینه ک رم ۳ سونی ب لطف رابطه کاربری سبک و رفع باگ ها ۱/۸ گیگ حافظه خالی داره و رم ۴ سامسونگ ۲ گیگ خالی تو کار کرد ی گوشی مقدار عددی رم مهم نیس و مقدار رم خالی مهمه ک سونی با رقبا تقریبا برابره و ب لطف رابطه کاربری سبک سونی سرعتش از رقبا بیشتر خواهد بود
این گوشی ی گوشی ژاپنی هست و شعاره ژاثنی ها بیشترین استفاده از کمترین چیز ها هست شاید هیچکی ندونه رم این گوشی ۴ کاناله هس و با همه مدلا فرق میکنه ولی سونی خوب میدونه ک همیشه عدد و رقم نیس ک کارایی رو بهتر میکنه

Shahin X در تاریخ : 1395/6/21

اگه گوشی شما داغ نمیکنه خب عالیه
من هم اگه دقت کنید جمع نبستم ولی دیدم همین مدلی که دارید گرمای بیش از حدی تولید کرده
اما در کل با این وجود به نظرم حرارت زیاد بسی بهتر از انفجار گوشی هست اونم پرچمدار!!!

میلاد ع در تاریخ : 1395/6/20

سلام و عرض ادب
فرمودید چه ویژگی خاص نرم افزار ؟ ببینید من در حالت کلی به مسئله نگاه میکنم و جواب میدم. دونه به دونه نمیخوام اشاره کنم به امکانات سامسونگ یا اپل یا هر بِرند دیگری.
بریم سر بحث نرم افزار و توسعه اون توسط سونی. سامسونگ وقتی از یک سنسور جدید استفاده میکنه در دستگاهش سعی میکنه از اون به چند طریق مختلف نهایت استفاده رو ببره و به واسطه اون کار با دستگاه رو آسان و جذاب بکنه برای کاربر.
برای مثال شما در گوشی های 4 سال پیش سامسونگ فقط با یک حرکت دست میتونید از صفحه اسکرین شات بگیرید، در صورتی که همین کار رو بخواهید در گوشی های جدید سونی انجام بدید دقیقا چهار بار نیاز خواهید داشت دستتون رو با صفحه تماس بدید.
این یعنی استفاده از موجودیت دستگاه. این یعنی آسان کردن استفاده از دستگاه. این یعنی صرفه جویی در وقت.
سونی به این ویژگی ها اعتقادی نداره و وقتی حرفی این امکانات زده میشه بحث سادگی رابط کاربری سونی و سرعت عمل مطرح میشه.
آیا سادگی رابط کاربری سونی میتونه کاری کنه ما به جای چند کلیک فقط یک بار کلیک کنیم و کار مورد نظرمون رو انجام بدیم؟ سرعت عمل و سادگی یعنی چهار کلیک به جای یک کلیک؟
سادگی خوب هست اما در حد خودش.
خواهش میکنم نگید نه اینطور نیست فقط این اینطوری هست و... تا دلتون بخواد میتونم مثال بیارم. چه برای سنسور ها و چه دیگر ویژگی ها که باعث میشه ما نهایت استفاده رو بکنیم از دستگاه. و البته استفاده آسانتر و جذاب تر.
شما به یک کامپیوتر میلیون ها دستور میتونید بدید و از اون نهایت استفاده رو ببرید. این که یک شرکتی بیاد از سنسور ها و ویژگی های خاص نرم افزاری در دستگاهش استفاده کنه و شما بگید امکانات اضافی و شلوغ به هیچ عنوان حرف قابل قبولی نیست.
هر ساله سخت افزار ها رشد میکنند اما وقتی نرم افزار درست و حسابی نباشه این سخت افزار به چه دردی میخوره. از اسنپدراگون 820 استفاده میکنند که ما بریم بازی آسفالت رو بدون لگ در گوشی استفاده کنیم؟ کدوم نرم افزار یا بازی هست که روی z5 اجرا بشه روی z نه؟ به جز بعضی برنامه های خاص. خب نرم افزار هم باید متناسب با اون جلو بره.
حالا میدونم عده ای میان گیر میدن به سنسور و.. من در حالت حالت کلی به نرم افزار اشاره کردم و اینکه چقدر با نرم افزار میشه استفاده از دستگاه رو برای کاربر آسان و جذاب کرد.
من فقط دو سال سعی کردم دوستانی رو که مشکل دارند با گوشی های سونی قانع کنم. اما بعد از چند سال کار با انواع گوشی های سونی تصمیم گرفتم حقیقت رو هم بیان کنم.
حالا یکی بیاد بگه حرفات خنده داره یا میری همه جا نظر میدی یا تجربه نداری... اصلا لزومی نداره جواب بدم.

محسن غ در تاریخ : 1395/6/20

سلام
عزیز
من خودم زد3پلاس دارم دیشب
دقیقا 15 دقیقه کامل Ar effect کار کردم
گوشیم فقط و فقط یه کم گرم شد !!!
چجوری میگی داغ میشه !؟ :|

آمین ج در تاریخ : 1395/6/20

نمیدونم چرا سونی هنوز از رم 3 برای پرچمداراش استفاده میکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

pezhman f در تاریخ : 1395/6/20

از نظر مشخصات سخت افزاری همون Xperia X Performance
هستش
فقط کمی در ظاهر ، باتری و یسایز صفحه تغییر داشته

masoud b در تاریخ : 1395/6/20

کاملأ موافقم اشکان جان...من خودم از اون موقع که سونی و اریکسون باهم فعالیت داشتن تابه الان به کلی دنبال کردم خیلی از گوشی های سونی اریکسون و سونی رو داشتم الانشم وی واز و اکسپریا رای رو به آخرین مدل سامسونگ (اس7 و نوت 7 ) ترجیح میدم...خلاصه منم از سری های زد، Z2 و Z5 کامپکت رو دارم طوری که با اینکه Z5 کامپکت رو گرفتم ولی بازم نمیتونم Z2رو بفروشم خیلی ازش راضیم بیشتر به خاطر بزرگیه صفحش z5رو گرفتم ازاین مدلشم خیلی راضیم... واقعأ ایول داره سونی

حسین م در تاریخ : 1395/6/19

به محض موجود شدن وشی XZ در ایران همون روز اول میخرمش. واقعا مجذوبش شدم.

Shahin X در تاریخ : 1395/6/19

با بیشتر حرفاتون موافقم فقط مشکل "داغ کردن" سونی واقعا غیرقابل انکاره!
بارها گزارش شده گوشی های Z3+ تا نزدیک 70 درجه هم رسیده حتی Z5 با وجود سیستم خنک کنندش باز هم گاهی موارد در قبال داغ کردن گوشی بی تاثیر بوده(هیچوقت نمیشه تمام گوشی های سونی رو جمع بست که همگی داغ میکنن اما خب موارد منفی کم نبوده)
یا مثلا گوشی M5 که مشکلات زیادی داشت و عملا شکست خورد
من خودم برند سونی رو دوست دارم قصد خرید Z5 رو داشتم اما واقعا همین مشکل داغ کردن پشیمونم کرد

امیر ب در تاریخ : 1395/6/19

آخر زیبایی و طراحی
فقط سونی
گوشی Xperia p و حدود یک سال و نیمه Xperia z2 دارم و خدایی رازی هستم، یک بار به عمرم هنگی و... از این گوشیم ندیدم در صورتی که 24 ساعت تا دیر وقت باش کلش بازی و وب گردی و.. میکنم.
دیگه چه برسه به این غول جدید سونی یعنی xz آرزومه بگیرمش
just Sony-make believe

Arm@N 6 در تاریخ : 1395/6/19

شما فکر میکنی تو پردازنده های اسنپ دراگون کوالکام هر چی اعداد و ارقام بیشتر باشه پردازنده قوی تره،اسنپه 650 که سونی روی x قرار داده،نسخه پیشرفته تر و ارتقا یافته اسنپ 810 هستش،که خود کوالکام اعلام کرد،من z5 دارم میشه بگی چیش فاجعه س لطفا

Ali A در تاریخ : 1395/6/18

سونی چ نزم افزاری رو تو.گوشیش کم میبینه ک بزاره؟؟؟ شما بگید ؟؟شما میگید سونی نو اوری نداره در صورتی ک سونی رتبه ۷ رو در نواوری داره بین تمام شرکت های دنیا و سامسونگ و اپل در زیر سونی قرار میگیرن. سونی تو گوشی جدیدش XZ از نرم افزاری مثل battry care و clean master استفاده کرده ک هنوز هیچ شرکتی نکرده از لرزش گیر دیجیتال ۵ جهته استفاده کرده. راجب نواوری از Qnova استفاده کرده.برای اولین بار در جهان ی گوشی با ۳ سنسور معرفی کرده. تو گوشی های قبلی هم نواوری بوده. مثل z5p ک املین گوشی .۴k جهان هست سونی اولین گوشی زد اب جهان رو ساخته و در زمینه های دیگه اینقدر هست ک نمیشه گفت. واسه مثال دوربین 8k ربات ک در حال ساخته و کلی چیز دیگه

احمدرضا ر در تاریخ : 1395/6/18

امسال دوربین که عالی شده ، هم سلفی هم اصلی
صفحه مثل همیشه عالیه و خیلی جاها تعریف شده ازش .
طراحی از نظر من فوق العادست ، رنگ بندیاشم محشره...
پردازنده و بقیه چیزاهم در سطح خیلی خوب قرار دارن
بنظر من گوشی ایده آل و عالی ای هست.

احمدرضا ر در تاریخ : 1395/6/18

جوابتونو پایین دادم لطفا بخونید ، شما ک از گوشی های سونی استفاده ی کمتر از 3 ماهه داشتید اظهار نظر نکنید ، جالبه هرگوشی جدید سونی معرفی میشه شما میای تو بخش نظرات و میگی گوشیای سونی فلانه و بهمانه ....
ایرادای گوشیهای دیگه خیلی بیشتر از سونیه که شما نمی بینید ، ینی تعصب نمیذاره ببینید ....

Ali A در تاریخ : 1395/6/18

خب مثل اینکه شما فقط میخواید برند سونی رو خراب کنی. باید بگم دوربین z5. لقب بهترین دوربین ۲۰۱۵ رو از dxomark دریافت کرد. و Xpتا حالا لقب بهترین دوربین ۲۰۱۶ رو از dxomark یدک میکشه. همه میدونن ک dxomark مهم ترین سایت برسی دوربین در جهانه و وقتی اون چنین حرفی رو میزنه دیگه جای هیچ بحثی نیست. نمیدونم شما چ گوشی رو بهتر از Z5 تو ۲۰۱۵ و Xp تو ۲۰۱۶ میدونید
راجب کنده شدن در پوش این مشکل از شماس ک این اتفاق میوفته چون اشتباه استفاده میکنی در ضمن ازZ3+دیگه اصن نیازی نداری این درپوش رو باز کنی فقط واسه سیم کارت و رم نیازه
گفتی یکی از عیبهاش اینکه با در اوردن سیم کارت گوشی خاموش میشه ب نظرت چند بار ممکنه سیم کارت ی گوشی رو در بیاری ک این عیب ازار دهنده باشه؟؟؟و اینکه من خودم تو اثارت دیدم ک هنگام باز کردن در پوش گوشی خاموش نمیشه و بعد از در اوردن سیم کارت خاموش میشه. و اینکه شما حتی روش جاگذازی سیم کارتو عیب گرفتی ک این اصن عیب ب حساب نمیاد چون حتمی دلیلی واسه این کار وجود داره و در ضمن جا گذاشتن سیم کارت سونی از ایفون و سامسونگ راحت تره و در عرض چند ثانیه انجام میشه
شما گفتید نیاز ب رم ۴ بوده. اول اینکه سونی x ب خوبی نشون داد با رم ۳ و پردازنده 650میتونه با پرچمدارانی چون S7 G5 va htc10 رقابت کنه و پا ب پای اونا جلو بره. حالا این گوشی با رم ۴ کاناله (تو بقیه ی مدلا ۳ کاناله بوده تا ب حال)و ۸۲۰ قطعا قوی تر خواهد بود و در ضمن رم ۳ سونی در حالت عادی ۱/۸ گیگ خالی داره در صورتی ک رم ۴ سامسونگ ۲ گیگ تو کار کردن و سرعت ی گوشی میزان رم خالی تاثیر گذاره ن ۴ یا ۳ بودن رم ک اینجا میبینیم رم ۳ سونی با رم ۴ سامسونگ تفاوت چندانی ندارن و ب لطف رابطه کاربری رون سونی سرعت سونی از همه بیشتره و هنگ کمتری داره
گفتی دوربین ضعیف. لازمه بدونی بهترین سلفی جهان مال سونی هست رتبه اول XA ultra. رتبه دوم C5 و سوم XZ. و بعد هم Xp va X چطور میگی دوربین سلفی ضعیف داره. حتی تو مدل های پایین تو مقایسه C4 و رقیبش j7 سونی تو هر ۲ دوربین J7رو شکست داد. راجب داغ کردن بگم شما با سری X کار کردی؟؟ اگه کار کرده باشی باید بدونی ک دیگه دماش مطعادل شده و با رقیبا برابره. در ضمن مشکل داغ کردن ر Z3 va Z3+ بوده نه همه ی گوشی ها.
مشکل خاموشی فقط m5 بوده ک تو یکی از اپدیت ها این مشکل ب وجود اومد ک با اپدیت بعدی حل شد راجب طراحی. شما ی نگاه ب طراحی سامسونگ تو مدل های s6 va s7 va note5 va note7 بنداز میبینه کاملا مشابه ولی با بهبود جزی هست. دلیل این کار شاید واسه شما عجیب باشه ولی کاملا منطقی هست چون وقتی طراحی خوب و راضی کنندس نیاز ب تغییر نیس. اپل هم همین کارو انجام داده و طراحی ایفون 6. 6s va 7 مشابه هست. پس در این زمینه ایرادی ب سونی وارد نیس. و در ضمن طراحی XZ همه رو مجذوب کرده ۰
و دلیل استفاده سونی از اندرویدی مشابه گوگل اینه ک نمیخواد گوشیش سنگین شه و مثل سایر برند ها با مشکلاتی رو ب رو شه بعد از مدتی استفاده از گوشی. فک کنم بدونید ک گوشی های سونی و گوگل ماندگاری بالایی از نظر نرم افزاری دارن و بعد از مدتی سرعتشون کم نمیشه. بر خلاف رقبا. و اینم بدونین ک سونی بیشتر از سایر رقبا از حافظه اپلیه استفاده میکنه و حاظه ازاد گوشی کمتره دلیلش رفع کردن باگ های مجود در اندروید هست ک سرعت گوشی رو پایین میاره. ک سونی با حل این مشکل تونست سرعت گوشی رو بالا ببره و گوشی رو رون کنه. این کاریه ک خود گوگل حاظر ب اجامش نشد پس ب مهندسین نرم افزار سونی باید تحسین گفت.

mohsen e در تاریخ : 1395/6/18

سلام دوست من
ممنون از پاسختون.با حوصله نگاشتید.اما پاسخم رو نگرفتم.بنده پرسیدم:اون ویژگیهای نرم افزاری خاص کدام هستند؟اما بازهم فقط فرمودید که سونی به توسعه نرم افزاری اهمیت نمیده و اندرویدش شبیه انروید خام هست...حالا زیاد مهم نیست. یک قسمتیش هم درسته.اندروید سونی شبیه اندروید خامه.البته در میان صحبتهای شما این رو هم اضافه کنم که عده ای همینرو مزیت میدونن(به دلایلی از جمله امکان سرعت دادن در بروز رسانی،سبک بودن و...)
درباره ایرادات هم بنده اطمینان دارم که از زد1 تا زد5 بیشتر این ایرادات نسل به نسل بهتر شدن که شواهد اینو میگه(بررسی های سایتها،امتیازات کسب شده در زمینه دوربین و...)
واما درباره ایراداتی که شما میفرمایید در ایکس زد وجود دارن،من همون نتیجه قبلی رو گرفتم...یعنی اکثر مواردی که عنوان کردید،هنوز تنها در حد حدس و گمان بیشتر نیست.شاید باشن و شاید نباشن.اما چیزی که من اطمینان دارم اینه که این مشکلات قطعا نسبت به نسل قبل بهتر شدن.
ممنون که وقت گذاشتید

اشکان ا در تاریخ : 1395/6/18

متعجب هستم از صحبت های بعضی از دوستان
اولین مورد که اکثر صحبت ها هیچ ربطی به این گوشی که xzهست نداره
صفحه xz فعلا که نیومده بیاد در مورد طراحی جدید و امکانات روی کاغذ صحبت کنید
وقتی هم گوشی به بازار اومث کسانی که خریدن بیان تجربه شون رو بگن
دوستان عزیز
من z z1 z2 z3 داشتم والان هم از بهمن ماه تا الان z5 پرمیوم دارم
سونی از زمان زد2 به بعد گوشیاش عالی شدن طوری که الان برادر من که گوشی باز نیست هنوز زد2 داره حدود دو سال هست مثل روز اول کار میده شارژر مغناطیسی استفاده کرد درپوشاش سالمه هنوز هر برنامه و بازی من روی گوشیم دارم اون هم داره و به راحتی اجرا میشن قابله توجه دوستانی که گیره الکی میدن
دوست عزیز آقا میلاد من همون زد1 به زد2 که ارتقا دادم واقعا تفاوت رو واضح دیدمو ختی زد2 به زد3 هم که ارتقا دادم بازم تفاوت وپیشرفت رو دیدم مخصوصا از نظر سبکی و خوش دستی موندم این همه ایراد از کجا آوردی شما؟!!! من توی این مدت که پرمیوم گرفتم الان حدود 45 گیگ اطلاعات دارم روی گوشی ((عکس .فیلم.بازی ، برنامه و...))
دو تا سیم هم زمان فعال بلوتوث دائم فعال و متصل به اسمارت واچ اینترنت هم دائم روشن مثل روز اول داره کار میکنه نه داغی نه هنگی نه لگی نه چیزی تعجب میکنم
تازه آمارها نشون داده که کیفیت ساخت سونی و روان بودن سونی همیشه جز 3 تای اول بوده و هست حالا ممکنه گوشی شما مورد داشته باشه ولی دلیل نمیشه
توی دوستای خود منم گوشی سامسونگ داشتیم بردش بعد از چند روز سوخت
یا ایسوس داشتیم گوشی خاموش شد بعد از چند روز اونم داد تعمییر
و حتی سونی هم داشتیم مورد داشته ولی این مشکلات شانسی شاید واسه بعضی ها پیش میاد وشما مطمنم محاله گوشی مثل زد5 یا زد5 پرمیوم داشته باشی
چون خدا رو شاهد میگیرم حتی متعصب ترین افراد به اپل و سامسونگ هم بعد از دیدن و دست گرفتن پرمیوم کروم رنگ من گوشیاشونو فروختن و زد5 و زد5 پرمیوم خریدن بعد شما میگید داغ میکنه و یه سری حرفای خنده داره دیگه که اصلا اینجا جاش نیست محض اطلاعت دوربین سری زد سونی همیشه جز چندتای اول دنیا بوده و حتی زد5 اول شد و ایکس هم امتیازش 88 شد در مورد خرابی درپوش شما یه کاب مغناطیسی میخریدی 20 تومان هیچیش نمیشد گوشیت جالبه اپن سامسونگ هست هزار نوع داره هرمدل گوشی سونی که مشخصه پنلهاش .... احتمالا گوشی شما یا فیک بوده یا ازین چینی های طرح اصلی بوده چی بگم والا حرفهای بعضی ها رو آدم میخونه همینطور مات میمونه که این حرفا از کجا میاد ببخشید اگر سونی اینهمه مشکل داره ما عقلمون که کم نیست که سونی استفاده کنیم اگر سونی لگ یا هنگ هم بکرد من به شخصه گوشی رو عوض میکردم چه برسه به این همه سونی خوبیش اینه که الان من حدود دوسال هست تبلت زد3 دارم هنوز مثل روز اول داره کار میده مخصوصا باتریش که باعث تعجبمه توی این دوسال یه بار هم هنگ نداشته حتی لگ هم نمیزنه و هرکی میبینه باورش نمیشه حدود دوسال هست دارمش به هر حال یه نفر مشکل داشته باشه دلیل بر جمع بستن و کلی حرف زدن نیست .یاحق

میلاد ع در تاریخ : 1395/6/18

سلام
در رابطه با مشکلات که همون اول عرض کردم در بیشتر پرچمدار ها وجود داره.من مشکلات z1 رو در صفحه خودش مطرح میکنم.
بعضی از مشکلات هستند که اصلا در ذات گوشی های سونی وجود داره و هر بار که به امید رفع این مشکلات انتظار پرچمدار بعدی رو میکشیم میبینیم هنوز هم حل نشدند.
برای مثال مشکل ریستارت شدن . مشکل ریستارت هنگام باز کردن درپوش سیمکارت. مشکل جاگذاری سیم کارت در قطعه پلاستیکی و جاگذاری صحیح اون در دستگاه. (اونطور که من در ویدئو از این دستگاه دیدم رم در یک طرف قطعه پلاستیکی و سیمکارت در طرف دیگر اون قرار میگیره که بدتر از گذشته شده. و همینطور مشاهده کردم که به محض دست زدن به قطعه پلاستیکی مخصوص سیمکارت گوشی ریستارت شد. حداقل بدون اینکه گوشی رو دستم بگیرم میدونم این دوتا مشکل وجود داره)
مشکل نویز شدید دوربین عقب در محیط های سربسته و کیفیت کم دوربین جلو.
عدم به کارگیری ایده های نرم افزاری متناسب با قدرت سخت افزار.

این ها مشکلاتی هستند که در تمام پرچمداران سونی وجود داره و از این به بعد هم وجود خواهد داشت. چون اگر سونی تلاشی برای رفع این مشکلات میکرد خیلی وقت پیش باید رفع میکرد اون هارو. بالاخره این مشکلات رفع خواهد شد اما نه به این زودی.

یادمه z1 که گرفتم دوربین نویز داشت گفتم تو پرچمدار بعدی درست میشه، z2 اومد دیدم دوربین اونم نویز داره، گفتم تو z3 دیگه حتما درست میشه این نویز دوربین، z3 هم اومد دیدم دوربین اونم نویز داره. گفتم تو z4 لنز دوربین عوض میشه و این مشکل حتــما درست میشه. Z4 هم اومد اما دیدم این مشکل درست نشده. از اون به بعد دیگه یقین پیدا کردم این دو سه تا مشکلاتی که گفتم اصلا به این زودیا قرار نیست حل بشند.

همونطور که خدمتتون عرض کردم بعضی مشکلات ذاتا در گوشی سونی وجود داره و شما انتظار نداشته باشید این مشکلات به طریق جادو یکشبه در این گوشی حل میشود.
مثلا گوشی رو دستم نگرفته اینو میتونم به شما بگم دوربین نویز خواهد داشت. فقط از مقدار اون نسبت به پرچمدار های قبلی کاسته خواهد شد.

اینم بگم تموم کنم. سونی کلا یه برند لوکس هست که به سخت افزار زیاد اهمیت میده. 1.طراحی 2.دوربین 3.باتری. نرم افزار و توسعه اون زیاد براش مهم نیست. برای همینه که همیشه میگن آندروید خام گوگل تفاوتی با آندرویدی که تو گوشی های سونی هست نداره.

نرم افزار و سخت افزار مکمل هم هستند و توسعه یکیشون به تنهایی محکوم به شکست هست.

Wishmaster x در تاریخ : 1395/6/17

سلام من در کل با شما خیلی حال میکنم امیدوارم سالم باشید.مطالب ها تون واقعا از سر حوصله و دلسوزی نوشته میشن و چشم خیلی هارو به واقعیت باز میکنن.

apadana m در تاریخ : 1395/6/17

همین کسانی که الان بر علیه این گوشی جبهه گرفتند و دارند انتقاد میکنن خودشون جزء اولین نفراتی هستند که این گوشی رو در بدو ورود به بازار خریداری میکنند.
چرا الکی ایرادات بنی اسرائیلی میگیرید؟

احمدرضا ر در تاریخ : 1395/6/17

عاشقش شدم ، امیدوارم زودتر با قیمت خوب بیاد بخریمش !

احمدرضا ر در تاریخ : 1395/6/17

سلام ،
داغی از زمان زد 5 به طور کلی برطرف شد و مثل بقیه گوشی ها تو هنگام اجرای عملیات سنگین گرم و شاید داغ بشه !
ریستارت شدن برا ام 5 بود فقط و بس !
دوربین ضعیف گذشت ، از زد 3 پلاس به بعد کار کن میدونی چقد عالیه/
خب از متخصص گوشیای سونی بپرس میگه کدوم رنگ بهترین پنل روشه همونو بردار ، بعدشم بهترین پنل سونی واقعا عالی و شگفت آوره و همون پنلای عادیش هم کیفیت خیلی خیلی بالایی دارن ..
الان بعد 1 سال و 9 ماه استفاده از زد 2 هنوز درپوش شارژش خراب نشده ، نمیدونم چرا بعضیا که با گوشی سرجنگ دارن توقع دارن درپوشا بمونه ، در ضمن از زد 3 پلاس به بعد دیگه درپوشی به جز درپوش جای میکرو اس دی و سیم کارت نیس ( که اونم مشترک یه دونست )
یکساعت برا جاگذاری سیم کارت ؟؟؟؟؟!!!! یه ذره بیشتر تلاش کن !
اینو همه میدونن و قبول دارم یه ضعفه درواقع ( هنگام درآوردن سیم کارت گوشی ریستارت میشه )
دوربین جلو تو سری ایکس خوب شد قبلش ضعیف بود قبول دارم
وقتی بهینست بزار 1 گیگ باشه .... آیفون 5ها -6 سال از رم 1 استفاده میکردن ، که پارسال شد 2 و امسال شاید بشه تازه 3 ... چون بهینست سیستم عاملش و سخت افزار و نرم افزار مچ میشن ، برا سونی هم سخت افزار با اندروید (که سخته مچ بشه ) تاحدود زیادی مچ شده و از بقیه شرکتا بهتره ، اینو آمارها هم ثابت کردن چند وقت پیش با این عنوان که = گوشیهای سونی کمترین میزان لگ و هنگ و کرش را دربین گوشی های اندروییدی دارند !
مدیریت رم سونی هم همه میدونن عالیه جای بحثی باقی نمیذاره .
درکل حرفایی که زدین یکم خنده دار بود و برا زمان قبل از زد 3 یا زد 3 پلاس بود .

موفق باشید

محمد ق در تاریخ : 1395/6/17

سلام.....
دوستانی که گوشی های سونی دارن لطفا یه کانال بزنن برای بررسی . پرسش و پاسخ و ... برای گوشی های سونی و لینکشو بذارن اگه همچین گروهی هم هست که لینک بدین

mohsen e در تاریخ : 1395/6/17

"دوست عزیز قطعا شرکت سونی مدیرانی داره از من و شما تو بحث فروش کالا وارد تر هستن"
بله همینطوره.من هم همینو عرض کردم
"یادمون باشه مردم دنیا اغلب میفهمن پول بابت چی میدن این که ما بگیم ما میفهمیم و بقیه نه اشتباه محض هست"
خب حالا کی گفته نمیفهمند؟درسته میفهمند.هرکس درکی از تلفن هوشمند داره اما...یک مثال برات میزنم:وقتی طرف میبینه یا فروشنده بهش میگه که فلان گوشی اندرویدی رمش4 و مثلا همین ایکس زد رمش3 هست،اگر اطلاعات کافی از نرم افزار یا رابط کاربری نداشته باشه،کدومو لنتخاب میکنه؟گوشی هم قیمت دارای رم4 رو.درحالی که شاید اون گوشی دیگه کاراییش بیشتر باشهیا مثلا.همه میدونن پردازنده8 هسته ای چیه.ولی آیا همه میدونن که پردازنده ی 4هسته ای میتونه از8هسته ای قویتر باشه؟یعنی میخوای بگی همه مردم این اطلاعات رو دارن؟یعنی همه فروشنده ها این اطلاعات رو میدن؟اگه میخوای حرفم بهت ثابت بشه،چند روزی رو برو در بازار بگذرون...خودت به نتایج جالبی میرسی
"سونی با اعتباری که داشت میتونست موفق شه ولی با شکست اقتصادی چند سال پیش ژاپن کمپانی های مثل سونی و میتیوببشی ...به ته جدول نزول کردن و بودجه کافی برای تحقیق سرمایه گذاری در حد غولها ندارن.فقط و فقط اسم گذشته رو بدک میکشن"
خب،نتیجه؟
"بنده هم چند مدت گول اسم رو خوردم و گوشی های سونی رو تجربه کردم .خرابی های زیاد گوشی دوربینهای افتضاح کیفیت پایین باتری تجربه شخصی من از این برند هست.مسلما خیلی دیگه این تجربه رو دارن."
دوست من شما اول بگو داری از کدوم گوشی این برند حرف میزینی؟از کجا خریده بودی؟
ببین جدیدا هرکس میخواد ادعایی رو درباره گوشی مطرح کنه،میگه"من داشتم،مالی نبود؛تجربه خیلی ها هم همینو میگه"این حرف ها دیگه به راحتی پذیرفته نمیشه...
ببین من هم تعداد زیادی رو میشناسم که سونی براشون بهترین تجربه بوده،حتی با وجود استفاده از سایر برندها.این گوشی که شما ازش صحبت میکنی بیشتر به یک پایین رده قدیمی سونی شبیهه.اگرهم بالارده بوده که واقعا مشکلاتش غیر طبیعیه...دوربین زد1 رو میدونم مالی نبود ولی زد5 رو خودت میدونی که یکی از برترینهای 2015 بود...واقعا تعجب کردم
موفق باشی

محسن غ در تاریخ : 1395/6/17

سلام
عزیزم چیه زد5 فاجعه بود دقیقا؟:/
عزیزم شما برو سری A سامسونگ ببین از هنه نظر نصف X هستن ولی هم قیمته اونن!! بعد عزیز x و ببین
دوربین یه پرچمدار روشه و صفحه !
و کیفیت ساختشو ببین
متوجه میشی چرا قیمتش اینه!!!

mohsen e در تاریخ : 1395/6/17

سلام دوست من
ممنون از ایراداتی که عنوان کردین.اینها مربوط به زدوان هستن.مشکل داغ شدن(تاحدی)،دوربین نویز دار و دوربین جلو ضعیف و مشکل تاچ که جا انداختین کاملا صحیحه(درباره بقیه موارد که فرمودید،شما فقط لازمه که در نحوه استفادتون تجدید نظر کنید.گرچه بعضی موارد زیاد گزارش نشده و موردی هست) و مربوط به نخستین مدل از سری زد هست(2013) و اینجا هم پیج اکسپریا ایکس زد هست(2016)و تا اونجا که من اطلاع دارم مدل امساله و هنوز وارد بازار نشده که بگیم این مشکلاتو داره.مخصوصا اینکه پنج نسل از سری زد و یک نسل از ایکس معرفی شدن و سری زد به پایان رسید.حالا سونی تجربه بسیار بیشتری داره.پس این مقدار اطمینان یک ذره عجیبه.بگذریم از این قضیه...
فرمودید توسعه نرم افزاری سونی واقعا ضعیفه و مربوط به چندسال پیشه.میشه منظورتونو واضحتر بفرمایید تا من هم متوجه بشم؟خب ما میدونیم که بخش موبایل سونی برپایه اندروید پیش میره و از آخرین ورژن های اندروید بهره میبره و همچنین بصورت استوک دارای امکانات فراوانیه.حالا میشه بفرمایید منظورتون از امکانات نرم افزاری چی بود؟برندهاییی که از شش گیگ رم استفاده کردن چه امکانات بینظیر و ویژگیهای چشمگیری دارن که بخش نرم افزاری سونی از اونها عاجزه و چندین سال از اونها عقبه؟البته جسارت نباشه.صرفا جهت اطلاع خودم میخوام بدونم.شما فقط نام ویژگی هاشو بگید،من خودم تحقیق میکنم
ممنون

mohsen e در تاریخ : 1395/6/17

قسمت دوم...
بعضی دوستان هم باتوجه به تجربه قبلیشون چنان ایرادات سنگسنی به سونی وارد میکنن که به غیر از یکی دوموردش که واقعا وجود دارن،حتی در معتبرترین سایتهای نقد و بررسی هم از این مشکلات سخنی به میان نیامده!!!
خوب من هدف از این مورد رو نمیدونم ولی خیلی عجیبه...دوستان مشکل ما اینه که ما به نحوه استفاده خودمون از دستگاه هیچ ایرادی نمیگیریم و تنها دلیلشو خطای شرکت سازنده میدونیم.شاید اگه هممون در طرز استفاده از دیوایسمون تحولی ایجاد کنیم و آگاهیمون رو از دستگاه های الکترونیک بالا ببریم،دیگه به اینجور مشکلات برنخوریم...چرا این مشکلات توسط افراد متخصص گزارش نمیشه؟(البته اغلبش و بعضی ایرادات وارده و صحیحه)
این گوشی هنوز به بازار نیومده.پس با استناد به مشکلات قبلی سونی،نباید اینقدر راحت نسبت بهش نظر داد و قضاوت کرد.درسته؟
ولی کو گوش شنوا؟
ببخشید طولانی شد...موفق و پایدار باشید

mohsen e در تاریخ : 1395/6/17

سلام
در سایت ها که میگشتم یکسری مطالب دیدم که جای بحث داشت.اولین موردش هم مسئله رم بود که چرا 3 گیگه؟اونهم در حالی که اغلب کمپانیها از رم4 استفاده میکنن؟البته بعضی هم از رم6 استفاده میکنن که هرکس اهل فن باشه 6 گیگابایت رم رو با وجود امکانات و سخت افزارهای کنونی بیهوده و بازی با اعداد میدونه
دوستان عزیز،سونی با اکسپریا اکس به همه ثابت کرده که سه گیگ رم کاملا کافی و به اندازه است و توانایی هرکاری رو داراست و کم نمیاره.قسمت زیادی از این رم آزاد و قابل استفاده است.خب در این شکی نیست...اما متاسفانه عده ای با صراحت میگن که این رم سه گیگابایتی حداکثر تا یکسال قابل استفاده است و سال بعد کم خواهد بود و برنامه ها سنگین تر میشن و خلاصه از این دست حرفا
میخوام بپرسم که این دوستان برحسب کدوم متر و معیاری این حرف رو میزنن؟چه مدرکی درباره این حرف وجود داره؟اصلا هیچ متر و معیاری وجود داره که بشه پیش بینی کرد؟در جایی دوستی گفته بود در گذشته فلان گوشی با 512 مگابایت رم رو داشتم که بعد دو سال حتی وایبر رو هم اجرا نمیکرده!این درست...اما خب دوست من اینجا بحث 512مگابایت نیست،بحث بحثه مقدار نسبتا عظیم ســــــه گیـــگابایتـــه.زمانی سرعت پیشرفت امکانات و حجم اپلیکیشن های مختلف و سیستم عامل بالا بود.اما الآن دیگه اونموقع نیست.پیشرفت ها صورت گرفته.
دوستان به خاطر بیارید که گوشی زدوان با دوگیگابایت رم عرضه شد.این گوشی فوق العاده دوست داشتنی با وجود دو گیگابایت رم و دریافت آندروید5 هنوزهم بسیار پاسخگو هست(بازم بستگی به استفاده فرد داره)...
استفاده از رم4 برای ایکس زد،تحمیل هزینه اضافیه.متخصصان شرکت سونی خیلی بیشتر از من وشما درباره تکنولوژی و اونچه که در حال ساختش هستند میدونن و برنامه ریزی میکنن.آیا چنین افرادی گوشی بالاردشون رو طوری طراحی خواهند کرد که سال بعد یا دوسال بعد به مشکل بر بخوره؟
درباره سامسونگ این قضیه فرق داره و سامسونگ با توجه به مشخصات و رابط کاربریش به رم4 احتیاج داشت(یادتونه که رم3 اس6 چندان موفق نبود)و این قضیه برای سامسونگ جنبه تبلیغاتی نداشت.رابط های کاربری خیلی باهم تفاوت دارن!سامسونگ واقعا به یک گیگابایت اضافه نیاز داشت و تصمیم درست رو گرفت که قابل تحسینه.
عده ای هم از همه این موارد مطلع هستند و نظرشون اینه که ای کاش سونی لااقل برای جنبه تبلیغات و بستن دهان عده ای هم میومد از رم4 استفاده میکرد.تا حدودی موافقم
عده ای میگن رزولوشن صفحه کمه.این در حالیه که شرکت معتبر اپل هنوز روی همین رزولوشن مورد استفاده در ایکس زد تاکید داره و کسی هم بهش ایرادی نمیگیره.همه ما میدونیم که این رزولوشن کاملا کافیه و بیشتر از فول اچ دی بیهوده است.الآن رقابت در صفحه نمایش ها برسر کیفیت رنگ،کنتراست و... است که پنلهای سونی جزو برترین ها هستند و قابلیت رقابت با سوپرامولد رو دارن؛در بعضی موارد حتی برتری هایی هم بر اونها دارند و در بعضی موارد هم ضعف هایی...(از این ضعف ها و برتری ها زیاد صحبت شده و نیاز یبه تکرار نیست)
عده ای هم به مشخصات کاغذی دوربین ایراد وارد میکنن(f/2 و...).خوشبختانه سونی پارسال ثابت کرد(زد5) که با وجود مشخصات کاغذی غیر قابل رقابت با رقبا،میتونه ازشون در خیلی از بخش ها پیشی بگیره و کنارشون بایسته!هنر یعنی این...پس بهتره فقط صبر کنیم.اونهم با ویژگی های نوآورانه وجدیدی که روی دوربینش تعبیه شده.
درباره عده ای هم که میگن تکراریه و هیچ بهبودی نداره فقط میتونم بگم:موفق باشید
...

amir m در تاریخ : 1395/6/17

دوست عزیز قطعا شرکت سونی مدیرانی داره از من و شما تو بحث فروش کالا وارد تر هستن.دنیای امروز دنیای رقابت هست و یادمون باشه مردم دنیا اغلب میفهمن پول بابت چی میدن این که ما بگیم ما میفهمیم و بقیه نه اشتباه محض هست.سونی با اعتباری که داشت میتونست موفق شه ولی با شکست اقتصادی چند سال پیش ژاپن کمپانی های مثل سونی و میتیوببشی ...به ته جدول نزول کردن و بودجه کافی برای تحقیق سرمایه گذاری در حد غولها ندارن.فقط و فقط اسم گذشته رو بدک میکشن.بنده هم چند مدت گول اسم رو خوردم و گوشی های سونی رو تجربه کردم .خرابی های زیاد گوشی دوربینهای افتضاح کیفیت پایین باتری تجربه شخصی من از این برند هست.مسلما خیلی دیگه این تجربه رو دارن.

shahrokh a در تاریخ : 1395/6/17

گوشیهای سونی که نسبت به قیمتشون متاسفانه اصلا نمیارزن..متاسفانه..الان قیمت سونی x حدود 1500 هستش که اسنپ 650 هستش..اصلا به صرفه نیست..و متاسفانه حاشیه گوشیهاش هم دیگه زیادی دارن تو چشم میزنن..من سونی زد3 داشتم خدایی گوشی عالی بود..اما زد5 فاجعه بود..سیاست سونی تو قیمت گذاری شبیه Htc مرحوم هستش..اونم گوشیهاش اصلا به قیمت نیستن..یه چیزی بگم..مردم حق دارن واقعا از برند سامسونگ یا هواوی گوشی انتخاب کنن..انتخاب و رضایت کاربر رو در نظر میگیرن..اما من عاشق روونی و تمهای سونی هستم..حیف که قیمت گوشیهاش بالاست و کیفیت صفحه نمایش حتی سونی x هم جذبم نکرد..مگه اینکه این گوشی خوب باشه..

Mjo O در تاریخ : 1395/6/16

هر کی موافقه این گوشی بهترین گوشی سال میشه لایک کنه ببینیم چند نفرین:)

Wishmaster x در تاریخ : 1395/6/16

سلام دوست عزیز هر چیزی که تو بازار زیاد شد دلیل بر این نمیشه که همه دوسش دارن یا ازش استفاده میکنن این چیزا یه سلیقه هست.بعضیا با یه برند خاص خو گرفتن.من به شخصه هیچ برندی رو به اندازه سونی قبول ندارم حالا هر کی هر چی میخاد بگه که فروشش کمه یا فلان .مهم کارایی و حس خاص بودن که به ادم میبخشه . یا علی

میلاد ع در تاریخ : 1395/6/16

این واقعا یک افتخار هست که یک شرکتی الان بیاد ادعا کنه دستگاه من متناسب با نرم افزاری که براش توسعه دادم واقـــعا به یک رم شش گیگابایتی نیاز داره. اگر سامسونگ از رم 4 استفاده کنه واقعا دستگاهش به یک رم با این ظرفیت نیاز داره. حالا اگه سامسونگ میاد برای چین نوت 7 با رم 6 گیگابایتی میزنه برای اینکه یک شرکتی در چین از این مقدار رم استفاده کرده حالا سامسونگ هم برای اینکه از غافله عقب نمونه اومده درست مثل همون شرکت چینی با اعداد و ارقام بازی کرده. بازی با اعداد ارقام به این میگن. نه اینکه یکی بگه سونی عقب افتاده هست ما بگیم نه اصلا اینطور نیست سونی فقط با اعداد و ارقام بازی نمیکنه. خود سونی هم یکسال پیش اعتراف کرد که ما در بخش موبایل یکسال از رقیبامون عقب افتادیم.

اینو برای این گفتم که بفهمید بازی با اعداد و ارقام یعنی چی. بازی با اعداد اصلا به نفع سازنده نیست. اگر سونی بعد 5 نسل هنوزم داره از همون سخت افزار استفاده میکنه معنیش این نمیشه که با اعداد و ارقام بازی نمیکنه. معنیش اینه که از توسعه نرم افزار متناسب با سخت افزار قدرتمند عاجز هست.

من قبلا برای دفاع از سونی زیاد سرمو درد آوردم. اما الان بعد از چند سال تجربه میبینم باید چیزی رو که حق هست بیان کنم.

میلاد ع در تاریخ : 1395/6/16

چیزی که در این چند سال از داشتن سونی تجربه کردم و واقـــعا بسیار آزار دهنده بود برام.(بیشتر پرچمدار ها هم این مشکلات دارند)
1. داغ کردن
2. ریستارت شدن خود به خود
3. دوربین به شدت ضعیف همراه با نویز بالا در محیط های سر بسته
4. سردرگمی در انتخاب موبایل به خاطر نوع پنل به کار رفته
5. کنده شدن درپوش ها. مگر یک قطعه پلاستیک چقدر دوام دارد (هر چقدر که با صلیقه باشید)
6. سخت بودن جاگذاری سیم کارت در داخل دستگاه. مخصوصا سیم کارت های جدید که بسیار کوچک هستند و همین که یک ذره تکان بخورند دستگاه شناسایی نمیکنه سیمکارت رو. خود من حتی شده یکساعت هم برای جاگذاری سیم کارت تلاش کنم.
7. مشکل ریستارت شدن دستگاه هنگام باز کردن درپوش سیم کارت. حتی اگر شما سیم کارتی رو جا گذاری نکنید و به اون قسمت دست بزنید دستگاه ریستارت میشه که هیچ دلیل موجهی نداره برای اینکار.
8. دوربین جلو ضعیف
9. **عدم بکارگیری ایده های نو و خلاقانه (سونی ایده نمیده که هیچ تازه بعد چند سال یادش میفته از ایده های خوب استفاده کنه. بابا چیزی به اسم حسگر اثر انگشت هست چیزی به اسم صفحه نمایش ips هست بزار منم ازش استفاده کنم. آخه چرا باید صفحه نمایش پرچمدار 2013 tft باشه)

و از همه مهتر که واقعا باید به حال سونی تاسف خورد. اون از z2که رم 3 گیگ داشت اینم از گوشی پنج نسل بعد اون که رم 3 گیگ داره. تاسف نه برای اینکه از رم 3 استفاده کرده. تاسف برای اینکه سونی تو این چند سال نتونسته حتی یک نرم افزار درست و حسابی و توسعه بده بگه من از z2 به بعد فلان فلان فلان امکانات نرم افزاری رو اضافه کردم به دستگاه. دیگه واقعا این دستگاه نیاز به یک رم چهار گیگابایتی داره. خب عزیز من شما وقتی گوشی پرچمدارت رو با دیزاین چند سال پیش ارائه بدی ده سال بعد اینم نیازی نخواهی داشت که اصلا غصه رم رو بخوری.

وقتی z1 خودم رو میزارم کنار وz3 دوستم رو میگیرم یعنی دو نسل بعد اصلا چیز خاصی به چشم نمیاد. حالا از همونور یه z5 میگیری دستت میبینی همون آش و همون کاسه.

زمانی بود که مهندس ها اومدن سخت افزار هارو به شدت گسترش دادند. بعدش کمی مکث کردند و گفتند وقتی ما نرم افزار متناسب با این سخت افزار رو نداریم اصلا دلیلی نداره بیشتر از این برای گسترش این سخت افزار تلاش کنیم پس بهتره این کار متوقف کنیم و به فکر توسعه نرم افزار هم باشیم.
مثل سونی. سونی واقعا از لحاظ قدرت نرم افزار و توسعه اون بسیار بسیار کند و ضعیف عمل میکنه . طوری که تو این چند سال اصلا نیازی به ارتقاء رم ندیده. رم وقتی ارتقا پیدا میکنه که نرم افزار ارتقا یافته باشه.

mohsen e در تاریخ : 1395/6/16

دوستان سلام
بازهم بحث فروش کمتر سونی و نقدهای نه چندان درست درباره عوامل این مسئله آغاز شد
گویا ما هرسال بامعرفی پرچمدار جدید سونی باید بحثی در همین باره در صفحه پرچمدار سامورایی داشته باشیم.
دوست عزیزی فرمودند که فروش کم به خاطر کیفیت کم(!)محصولات سونی در مقایسه با دیگر رقباست(البته من درباره این حرف دلیل و مدرک میخوام چون با رصد سایتها،نظرات مردم جهان،و البته تجربیاتم نتیجه کاملا برعکس این قضیه گرفتم پس قبولش برای من و هرکسی که تجربه استفاده از سونی رو داشته باشه و استفاده کرده باشه واقعا سخت و تقریبا غیرممکنه.بحثش هم خارج از حوصله است،فقط در همین حد توضیح بدم که تمام برند های معتبر موجود در بازار یعنی سونی،اپل الجی و در آخر سامسونگ،حداقل دارای کمترین استانداردهایی هستند که بشه بهشون گفت با کیفیت.البته بحث درباره این قضیه برای من خسته کننده است و تمایلی ندارم)
دوست گرامی دیگری فرمودند:این محبوبیت کم به خاطر نوآوری کم و تکرار هست که در کامنت جداگانه پاسخ دادم.البته در بخشهایی باید عرض کنم که حرفشون صحیحه و واقعیته
و دوستان دیگری که به تک موردهای دیگری اشاره داشتند...
دوستان خیلی مختصر خدمتتون عرض کنم که مسئله فروش و استقبال جهانی بحثی بسیار پیچیده و خارج از حوصله است و اصلا نمیشه به تنهایی به این تک مورد ها ربطش داد و حتی گفت که کدام یک بیشتر در مسئله دخیله!
دوستان واقعا این پیج جای مطرح کردن این بحث نیست پس بحثی رو شروع نمیکنم؛اما در نظر داشته باشید 90 درصد افرادی که در دنیا برای خرید گوشی های هوشمند دست به کار میشن،مثل من وشما از برندهای مختلف و یا از نوآوری و میزان کیفت و بسیاری از موارد دیگه آگاهی کافی ندارند.ضمن اینکه میزان و حجم تبلیغات کمپانیهای مختلف و سیاستهای قیمتگذاریشون و همچنین تنوع و تعداد تلفن های تولیدی با هم تفاوت عمده داره.در این میان استثنا هم به فراوانی وجود داره.شرکت اپل با وجود اینکه سالانه تنها دو نوع تلفن هوشمند روانه بازار میکنه،در جایگاه خارق العاده ای قرار داره...از استثنا بگذریم
این وسط شرکتی موفقه که تمام این وارد رو به نفع خودش کنه که اینجا باید سامسونگ رو تحسین کرد
اما حرف من اینه که این اختلاف در فروش رو به پای کم کیفیتی یا بی نوآوری بودن سونی نگذارید که اینکار اشتباه محضه
مطمئناً اگر همه مردم دنیا اطلاعات گسترده ای از دنیای تلفنها و کیفیت و خوشکاری گوشیهای هربرند داشتن و همچنین اگه میزان عرضه محصولات همه برندها در همه کشورها یکسان بود و تبلیغات کافی داشتند و اگر تنوع محصولاتشون مثل هم بود،الآن آمارها چیزهایی واقعا متفاوت رو نمایان میکردن؛چیزهایی که اگه این شرایط فراهم بودن،واقعا ارزش دیدن داشت...
ببخشید طومار نوشتم.خیلی طولانی شد.امیدوارم منظورمو رسونده باشم.ممنون از این سایت خوب

mohsen e در تاریخ : 1395/6/16

سلام دوست عزیز.متاسفانه شما جواب سوال منو ندادین...بنده یک متر و معیار برای حرف اون دوست عزیزمون خواستم.متاسفانه با کامنت شما سوالات من دوچندان شد.
1-چقدر زود نتیجه گرفتید که من متعصبم!میشه بفرمایید از کجا این حرفو زدید؟کامنت من تنها چندخط بود و شامل یک سوال می شد
2-نوآوری در سونی نیست؟شما نوآوری رو در چی خلاصه میکنید؟اسکنر عنبیه چشم و حسگر ضربان قلب؟اگه نوآوری لازم دارید برید درباره تکنولوژی جدید دوربینهای سونی،طراحی و فلز به کاررفته،رنگها،پیشرفتهای پنل ال سی دی با استفاده از موتورهای پردازشیش و حتی خارج از بخش موبایل درباره پروژکتورهای فوق العاده عجیب و هوشمند و خیلی چیزهای دیگه که فقط سونی قادر به طراحی و تولید و اجراشه تحقیق کنید دوست من.اخیرا هم مشغول ساخت یک ربات فوق العاده است.پس این حرف شما از نظر من کلیت نداره
3-این پیش بینی درباره آینده شرکتها رو از کجا آوردید؟حتی بزرگترین کارشناسان دنیای تکنولوژی هم توان مطرح کردن همچین ادعایی رو ندارن...سند و دلیلی دارید برای حرفتون؟یا همینجوری؟
در کل بنده نمیخوام شما رو به چالش بکشم.امیدوارم موفق باشید

Farshid B در تاریخ : 1395/6/16

مشکل از کیفیت گوشی نیست! گوشیای سونی کمترین کرش رو بین تمام برندها دارند! شاید مربوط به تبلیغات یا قیمت گذاری باشه! با اینکه برند باسابقه ای هست به نظرم باید یه مقداری قیمت رو کم کنه که خریدار رو به سمت خودش بکشه

Ali A در تاریخ : 1395/6/16

عزیز من گوشی های سونی طبق اماری ک چند همته پیش بیرون اومده کم لگ ترین و کم هنگ ترین گوشی های جهان هستند راجب کیفیت ساختشم من هیچی نمیگم چون همه ب خوبی میدونن سونی مقاوم ترین گوشی هارو با طول عمر بالا تولید میکنه
موارد 1101 تا 1200 از مجموع 1220 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا