مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ebrahim v
  • تاریخ عضویت : 1390/9/29
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Xiaomi 13 Xiaomi 13

1401/10/18 قیمت رو دلاری حساب کرده که با توجه به اینکه واردکننده انبوه نیست منطقی به نظر میرسه. هزینه رجیستری و گمرک رو هم روش کشیده و البته سود خودش. به نظر وقتی انبوه وارد بشه قیمت حدود ۲۵ وایسه

Sony Xperia XZ Sony Xperia XZ

1395/6/29 با سلام و عرض ادب...
پیشنهاد من در مورد مقایسه اینه که سعی کنید سونی رو با آیفون مقایسه نکنید چرا که مقایسه این دو (اندروید و ios) از ریشه اشتباهه. اما در مورد قطعات بهتره برای مقایسه بجای رجوع به کانال های یوتیوب ( که اکثرا شخصی است یا اگر شرکتی است بی طرفانه نمیتونه باشه) مستقیم به بخش photo compare tool در وب سایت gsmarena.com مراجعه کنید که تمام تصاویر رو در شرایط یکسان عکسبرداری میکنند و اگر هم غیر از این باشه به تفاوت شرایط عکاسی اشاره میکنن.

موفق و پیروز باشید.

Sony Xperia XZ Sony Xperia XZ

1395/6/29 با سلام و احترام به شما...
چیزی که من متوجه شدم اینه که شما با نظرتون راجع به روش اسکرین شات در بخش نرم افزاری گوشیهای سونی نشون دادی با گوشی سونی اونقدر که لازمه سروکله نزدی. گوشی های اکسپریای سونی به جز سایقه طولانی در تولید گوشی های هوشمند به ۴ نشان دیگه معروف هستند:
۱) لنز و سنسور دوربین پیشرفته و مجهز (که البته سونی در این امر متخصص محسوب میشه)
۲) قابلیت water resistant یا water proofing (که در حال حاضر سونی محتاط تر شده)
۳) صدای شفاف البته با استفاده از هدفون های اصلی سونی (مجددا سونی طلایه دار طرح واکمن است)
۴) UI فوق العاده نزدیک به اندروید خام و بدون پیچیدگی

چیزی که پر واضحه مقایسه گوشی های اندرویدی با iOS از ریشه اشتباهه اما در مورد نرم افزار سونی جایگاهی به مراتب بالاتر از سامسونگ داره.

Motorola Nexus 6 Motorola Nexus 6

1393/7/28 سلام و خسته نباشید
باید توجه داشت که اندکی پیش بخش مربوط به گوشی موبایل موتورولا توسط گوگل خریداری شد. با توجه به اینکه سیاست گوگل در فروش بیشتر با قیمت کمتر نقش گرفته، میشه تصور کرد این گوشی با ورودش به ایران قیمتی بالاتر از قیمت LG G3 برچسب بشه. اما همونطور که میدونید بعداز ۲ الی ۳ هفته به قیمت واقعیش نزدیک میشه. حدس من اینه که این گوشی حدود یک میلیون و هفتصد و پنجاه برچسب بشه که این قیمت با گذشت زمان کمتر هم خواهد شد چراکه فبلت ها سهم کمتری بین علاقه مندان گوشی های هوشمند دارن.
خوش باشید.
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
ایسام