نظر کاربران درباره گوشی موبایل جی ال ایکس Spider

Spider اسپایدر

GLX Spider جی ال ایکس
ارزیابی کاربران: 8.2 از 10 (2016 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های جی ال ایکس

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 201 تا 300 از مجموع 783 مورد

بهزاد م در تاریخ : 1392/11/4

سلام دوستان

امروز تمام وقت رو گذاشتم برای روت کردن این گوشی

هر برنامه ای بود از اینترنت گرفتم ولی کار نمیکرد

فقط برنامه framaroot جواب میده

خواستم اطلاع بدم که وقتتون رو صرف برنامه های دیگه نکنید

ضمنا کسی میدونه برای پاک کردن برنامه های سیستمی مثل app center و گفتگو بعد از روت کردن باید چکار کرد؟

farhan k در تاریخ : 1392/11/4

سلام
من ميخوام بخرم بين جي 5 و اسپايدر شک دارم نظر شما چيه؟
و يک چيزه ديگه اينکه اگه ممکنه چند جا تو تهران بهم معرفي کنيد ک اسپايدر داره چون گير نيووردم
حدود قيمتم اگه ميشه بديد

امید ن در تاریخ : 1392/11/3

دوست عزی هر دو مدل و هر دو مشخصات یکی هستند و تفاوتی ندارن به نظرم ایراد در نوع مشخصات پردازنده یا نسخه نرم افزار تست می باشد

پیمان ح در تاریخ : 1392/11/3

cpu mt6589 از نوع مدیا تک هستش که نصبت به سنپ دراگون ضعیف تره

ولی cpu اسپایدر سنپ دراگون هستش

Arsam r در تاریخ : 1392/11/3

کسی از بچه ها رفتن نمایندگی نرم افزار جدید بریزه.ببینم مشکل دوربینه حل میشه یا نه.....

بهزاد م در تاریخ : 1392/11/3

سلام دوستان

اخطار مدیر سایت رو که دیدین

پس لطفا از مقایسه اون با دیگر گوشی ها خوداری کنید

من از اولین نفراتی بودم که این گوشی رو خریدم

فکر کنم الان همه چیز گوشی رو باهاش کار کردم و با عملکردش آشنایی دارم

چند بار هم مطالبی در رابطه با این گوشی گذاتشتم

هم تعریف کردم هم انتقاد

باز هم اگه سوالی در مورد این گوشی هست پاسخگو هستم

محمد ح در تاریخ : 1392/11/3

توی این تصاویری که دوستان از بنچمارک جی5 و اسپایدر گذاشتن مدل سی پی یو اسپایدر Quad-Core ARMv7 Processor(VFPv4,Neon) عنوان شده ولی جی5 سی پی یو MT6589 داره. دوستانی که اطلاعات دارن لطفا بگن که این پردازنده ها چه تفاوتهایی با هم دارن و کدومشون بهتره؟؟؟

مدیر سایت در تاریخ : 1392/11/3

با سلام خدمت کاربران گرامی،

متاسفانه طولانی شدن بحث های اخیر در مورد شرکت تولیدکننده و ... موجب بحث های حاشیه ای و تکراری شده و این بخش را تا حدی از مسیر اصلی منحرف کرده و کاربرانی که قصد استفاده از تجربیات دارندگان این گوشی را دارند با مشکل مواجه کرده است. لذا از تمامی کاربران عزیز خواهشمندیم این بحث ها را خاتمه داده و برای استفاده بهتر کاربران دیگر از این بخش، از تجربیات خود در مورد این گوشی و مزایا و معایب آن صحبت نمایند در غیر این صورت متاسفانه کامنت مربوطه فعال نخواهد شد.

با تشکر

gols g در تاریخ : 1392/11/2

سلام بين g5 ,spider عكس هارا چسباندم به هم ان هايكه 001 يا 007 هست spider هست و ان يك كه اول ان S هست g5 هست
http://www.rodfile.com/inn3igpxj1z5

mohammad p در تاریخ : 1392/11/2

شما که میگی اس 4 ...
به قیمتش هم نصبت به اسپایدر یه نگاه بندازی بد نیست
در ضمن فراموش نکن این گوشی شارژر وایرلس هم ساپورت میکنه

mohammad p در تاریخ : 1392/11/2

دوستان من امروز بازی Asphalt 8 رو تست کردم روی گوشی بدون هیچ هنگ و گیر کردنی بالا اورد
تا کور شه هرکی نتونه ببینه
حالا برین واسه خودتون با xperia c یا گوشی های مدل پایین مقایسه کنید
میگم نصف شما ها تا حالا از نزدیک هم اسپایدر رو ندیده بعد میاد میگه من کار کردم اصلا بدرد نمیخوره و ...

میلاد ع در تاریخ : 1392/11/2

بله من این گوشی رو نخریدم و اون دوستانی هم که دارن می‌کوبنش هم نخریدن! این به اون در.
مشکل من اینه که دوستان از اول شروع می‌کنن به تخریب همه‌جانبه. می‌گن باتری ضعیفه دوربین ضعیفه پردازنده ضعیفه قطعات از شرکت‌های نامعتبر تهیه شده رم پایینه و ... و وقتی با مدرک بهشون ثابت می‌کنم که مثلا پردازنده یا چیپست گرافیکی تو گوشی‌های شرکت‌های بزرگ هم استفاده شده یا عکسی که با گوشی گرفته شده رو نشونشون می‌دن و ثابت می‌کنن دوربین ضعیف نیست یا هر مورد دیگه‌ای که بهشون ثابت می‌شه سریع می‌رن سراغ یه مورد دیگه انگار نه انگار که یه حرفی از روی بی‌انصافی زده بودن و الان باید عذرخواهی کنن به خاطر حرف خلاف واقعشون.

ولی چشم. توجه می‌کنم و دیگه ادامه نمی‌دم! فک می‌کنم به اندازه‌ی کافی بحث کردم و اونایی که می‌خواستن چیزی بفهمن فهمیدن تا حالا. منم از شما متشکرم

مسعود ص در تاریخ : 1392/11/2

بچه ها یه گوشی تا 800 تومن بگین ................. که مثل این باشه..................اصلا داریم ؟؟؟
فقط نگین سونی اس پی بگیرم که کیفیت صفحش داغون بود انگار یه صفحه سفید گذاشتن روش حالم بد شد :||||

mahdi b در تاریخ : 1392/11/2

سلام. اسپایدر واقعا یه پرچمدار معمولی هست هرکی تائید نمیکنه بگه. باپرچمدارای دیگه مقایسه کنم.
1. اگه1.2 نزاره چی بزاره.?600بزاره.پرچمدار جی ال ایکس چهارهسته 1 سونی z1 چهارهسته ای2.2 lg g2 چهارهسته ای2.2 اس4 هشت هسته (چهار هسته1.9 و چهار هسته1.2) بعد شما میگی یه پرچمدار معمولی نیست .پس چیه سوپر پرچمدار اونا کلی ،کلی امکانات مختلف دارن که ادم توش میمونه جی ال ایکس چی?
2.دوربین که ملاک نیست اچ تی سی1 دوربینش 4 یا اپل فایو اس گلد8یا نکسوس فایو8 ملاک چیزای دیگشت که جی ال ایکس تو اونا ضعیف کار کرده من بازم میگم جی ال ایکس باید چند تا سنسور منحصر به پرچمداران بزرگ و کپی میکرد و باطری قوی تر رم2 صفحه بهتر پردازنده قوی تر میزاش به خدا خودم میگرفتم سخت افزاری و قوی کنه جی ال ایکس اول راههوباید کپی کنه کنه همون طور که سامسونگ از اپل کپی میکرد.
3. برا پرچمدار یه چیز معمولی حافظه 16 و یه چیز خیلی خوبی هم هست
4.داداش نگو که تفاوت جزیی صفحه اون شوپر املود،فول اچ دی،رم2, حافظش تا64 هست،تا64 کارت خافظهمیخوره من خودم جی پرو دارم جرات ندارم با اس4 مقایسهوکنم
5. اون گوشی قدیمی سامسونگ و این پرچمدار
6. بله کاملا پرچمدار معمولی چون تازه به پیشرفت رم1 وصفحه اچ دی و چار هسته ای رسیده پس وقت میخواد
7.من هم چین انتظاری ندارم که بره نون بخره و بره دانشگاه و دعوا کنه انتظارم یه گوشی خوبه،درضمن واحد نون تو راستای ما کیلو نیست
داشتن امکانات جالب لازمه ی یک گوشی خوبه یا همون پرچمداره

keramat k در تاریخ : 1392/11/2

سلام دوست عزیز معذرت میخام یه سوال داشتم....!
ببخشید سوالم این بود دوربینش دقیقا کیفیت فیلم برداریش چند در چنده؟

omid z در تاریخ : 1392/11/1

سلام پوریا خ .
بله من برج جی ال ایس اهواز خیابان طالقانی رفتم هیچ کدومشون نمی دونستن که کی میاد .بشون گفتم تا یک ماه دیگه چی یکیشون گفت فکر نکنم به این زودی ها بیاد ..

علی ب در تاریخ : 1392/11/1

دوست عزیز لطفاً این بحث بیهوده که شکل کل کل به خودش گرفته رو بس کنید. اینطور که مشخصه شما این گوشی رو نخریدید و باعث تعجبه که با این اصرار دیگران رو ترغیب به خرید می‌کنید.

هر کسی که باید بدونه این گوشی‌ها چه کیفیتی دارند می‌دونه و کسی هم که نمی‌دونه؛ این نظرات طرفدارانه‌ی شما اصلاً کمک کننده نیست. این گوشی کلاس متفاوتی با دیگر گوشی‌های برند GLX داره؛ بنابراین جمع کردن این گوشی با سایر محصولات دیگر این شرکت منطقی نیست.

متاسفانه در حال حاضر همین تعداد انگشت شماری که این گوشی رو تهیه کردند در موردش نقدی نمی‌نویسن و اکثر بحث‌ها شامل طرفداری غیر منطقی و یا مخالفت غیر منطقی می‌شه. دوستان توجه داشته باشند که این بخش صرفاً مربوط به این گوشی هستش و نه شرکت مربوطه و نه گوشی‌های دیگه.

ممنون از توجهتون.

Arsam r در تاریخ : 1392/11/1

بچه ها نمایندگی تماس گرفتم گفته نرم افزار جدید و اوردن. برید فلش کنید. امیدوارم دیگه این مشکل سبز شدن دوربین پیش نیاد

پویا خ در تاریخ : 1392/11/1

سلام دوست عزیز/ببخشید شما برج جی ال ایکس توی خیابون طالقانی اهواز هم رفتید؟چون من دیروز زنگ زدم گفتن دو هفته ی دیگه

MOH R در تاریخ : 1392/11/1

کسی که میاد ادعا میکنه اسپایدر یه پرچمدار معمولیه و به قول خودش تمام مشخصات این گوشی عادیه و سعی داره اون پیش همه بد جلوه بده،حالا به چند سوال من با دقت جواب بده

1.این معمولیه که اسپایدر چهار هسته داره هر کدومش 1.2 گیگاهرتز؟
2.این معمولیه که اسپایدر دوربین 13 مگاپیکسلی داره و کیفیت اون به همه ثابت شده؟
3.این معمولیه که اسپایدر 16 گیگابایت حافظه داخلی داره؟
4.این معمولیه که اسپایدر قیمتش نصف S4 هست و جز چند مورد ساده چیزی از S4 کم نداره؟
5.این معمولیه که اسپایدر از S2 هم بالا تره؟
6.این معمولیه که به اسپایدر بگید پرچمدار معمولی؟
7.شما انتظار داری که اسپایدر صبح از خواب پا بشه وبره دو کیلو نون واست بگیره بعدش از اونطرف که بر میگرده قبض های گاز و برق رو واریز کنه.روزهائی که هم خسته بودی و نتونستی بری دانشگاه به جای تو بره سر کلاس و اگه یه وقت کسی جلوتو گرفت بپره وسط و دست یارو رو بشکنه؟
اگه بحث ضد آب بودن باشه:
اولا.ما روزی چند دفعه میریم تو آب که زیر آب باهاش فیلم برداری کنیم؟یا میخواین زیر حموم با کسی صحبت کنید
دوما.ما تا حالا چند تا گوشی داشتیم که آب بریزه روشون و خراب بشن.من رو کیس کامپیوترم آب ریخت یه روز تموم گذاشتمش تو موتور خونه تا کاملا آبهاش بخار بشه.(حرارت موتور خونه در حدی نیست که به کیس و قطعاتش آسیب بزنه).
اینم چند تا فیلم و عکس که کاربرای عزیز قدیم گذاشتن.اگه لینک ها هنوز پا بر جا باشه.

1.کیفیت دوربین اسپایدر به هنگام فیلم برداری.حجم 48 مگابایت.
http://uplod.ir/jn89jh2tj9u1/VIDEO_01.3gp.htm

2.کیفیت عکس برداری گوشی اسپایدر.
http://uplod.ir/atoqi25niwd2/Glx_Spider_Photo.rar.htm

3.تست های AN TUTU ،FIFA 2014 ،MEMRY CARD ، TRAFFIC RACER
http://www.aparat.com/video/video/listuser/dashboard/yes/username/mali61

علی م در تاریخ : 1392/11/1

سلام
«یه ربعوبا گوشی ها کارکن جواب سوالات و میگیری » من سوالی ندارم که بخوام جوابشو بگیرم شما هم اگه به همین اسپایدر دقت کنی بجز سبز شدن دوربین که یه مشکل نرم افزاریه مشکل خاص دیگه ای گزارش نشده.

اول میگی:«گوشی چهارهسته 1.2 چیز عجیبی نیست» بعدش میگی:«به جای تقویت قدرت پردازنده میرن به افزایش دوربین جلو میپردازن»
یه جا میگین تقویت پردازنده چیز عجیبی نیست بعدم از تقویت نکردن پردازنده شکایت میکنین!!!

بعدشم، طبق گفته ی خودتون چندین بار از جی ال ایکس خرید کردین بد از آب در اومد ... اگه بد بود پس مسلما نباید از خریدتون راضی بوده باشید و اگه از خریدتون راضی نباشید دوباره نمی خرید.

MOH R در تاریخ : 1392/11/1

خواهشا نظر من رو تا آخر بخونید تا ابعاد پنهان شایعه ها براتون آشکار بشه.
خدائی رو چه حسابی،رو چه سند و مدرکی میگید قطعات تمام این گوشی ها دسته چندمه؟
مگه شما مسئول یا مدیر خرید این قطعات هستید؟
اصلا این منطقیه که یه شرکت بیاد بره قطعه دسته دوم بخره؟
خب اجازه بدید تا روشنتون کنم،
مگه قطعات این گوشی مدیا تک نیست؟خب هست.
مگه قطعات روی اس 4 هم مدیا تک نیست؟خب هست.
بعضی ها ادعا دارند که این قطعات خریداری شده دسته سوم و چهارمه تا شرکت GLX پیشرفت نکنه.به نظرتون این حرف منطقیه؟
1.اگه مدیا تک یه اسم معتبر و شناخته شده است که هست،[چرا] که بیاد قطعه دسته چندم به مشتری هاش بفروشه تا اگه یه وقت بو ببرند قطعات دسته دوم بوده و با یه شکایت کوچولو در مدیا تک رو گل بگیرند.پس فکر نکنید یه شرکت واسه مشتری هاش ارزش قائل نیست.
2.اینطور که بعضی ها ادعا داشتتد نباید میگفتن ایران از مدیاتک خرید بلکه باید میگفتند از یه دست فروش تو تایوان قطعه خریده.بعد این امکان داره؟
.اگه از یه شرکت ژاپنی،آلمانی،آمریکائی یا ... بخوای قطعه بخری با احترام تمام به شما قطعه میدهند تا اگه خوشت اومد بازم بهشون ثبت سفارس بدی چه برسه به کشوری مثل تایوان.
پس فکر نکنید اگه یکی همچین حرفی میزنه حقیقت داره.تازه اینا شانس آوردن دوربن اسپایدر مشکل داشت و گرنه گوشی های جی ال ایکس قیامت مکردند(یعنی میتکروندند).
ممنون از همه.

میلاد ع در تاریخ : 1392/11/1

۱. هندزفری جی‌ال‌ایکس در حد گوشی‌های متوسط ال‌جی و سامسونگه. گوشی‌های سطح بالاشو تست نکردم که بدونم واقعا اونا اینطوری که شما می‌گی بهترن یا نه. ضمنا حتی اگه هندزفری اسپایدر در حد گوشی‌های زیرمتوسط سامسونگ هم باشه همین نشون می‌ده که حداقل اونطوری که شما می‌فرمایید (افتضاح و بی‌کیفیت و ...) نیست!
۲. ببین شما باید انصاف رو رعایت کنی. بعله نرخ خرابی تو گوشی‌های جی‌ال‌ایکس از شرکت‌های معتبر خارجی بالاتره. این درسته اما نه تا این حد. اما مزایایی هم داره از جمله گارانتی تعویض یک ماهه (که اگه مشکلی بزرگی وجود داشته باشه تو یه ماه صددرصد مشخص می‌شه) و قیمت پایین‌تر نسبت به گوشی‌های هم‌رده. به هر حال مثلا کیفیت اپل هم از سامسونگ خیلی بالاتره اما هنوز آمار فروش سامسونگ بالاتره چون حداقل از نظر قیمت سامسونگ وضع بهتری داره.
من همزمان با میرایی که خریدم با یه مدل ال‌جی که صد تومن گرون‌تر بود و یه مدل سونی که ۱۵۰-۲۰۰ تومن گرون‌تر بود هم کار می‌کردم و غیر از اون قضیه‌ی نویز که گفتم واقعا چیزی کم نداشت از اونا. تاچش در حد همونا بود (شاید از ال‌جی یه مقداری بهتر و از سونی یه مقداری بدتر). باتریش از سونی اکسپریا E دوال بهتر بود. سونی تو حالتی که سیمکارت رایتل می‌ذاشتم و آنتن نمی‌داد مرتب خاموش و روشن می‌شد و میرا این مشکلو نداشت.
۳. تا حالا کسی درباره‌ی اسپایدر حرفی نزده؟ اینهمه دوستان دارن میان می‌گن مثلا دوربینش فلان مشکلو داره یا نظرات دیگه می‌گن اینا حرف نیست؟!!! تا حالا دیدی کسی از اینا در مورد باتری صحبتی بکنه؟ یه سر هم می‌تونی اینجا بزنی تا نظرات یه سری دیگه از دوستانو بخونی:
http://www.centralclubs.com/glx-spider-t111180.html
۴. نکسوز ۴ نزدیک ۳۰۰ تومن از این گوشی گرون‌تره و تو مواردی هم ازش پایینتره (دوربین، حافظه داخلی، اندازه صفحه و ...). جی‌ال‌ایکس مسلما از گوشی‌های رده سومی سونی خیلی بالاتره! یه نگاهی می‌تونی به امتیاز بنچمارک این گوشی بندازی تا بفهمی باید با چی مقایسه‌ش کنی. قطعات که ساخت شرکت‌های معتبر هستن. امتیاز بنچمارک نرم‌افزارهای معتبر هم که مشخصه. از نظر قیمت هم که مشخصه نسبت به هم‌رده‌های خودش بهتره. فقط می‌مونی همون بحث برند و همون نرخ خرابی بالاتر که یه مقداری تردید ایجاد می‌کنه.
۵. دوربینش بی‌کیفیت نیست و خودت می‌دونی! باتریش با توجه به چیپست بهینه‌ای که برای پردازشش گذاشته شده مصرف بالایی نداره و راحت دو روز دووم میاره. صداش و هندزفریش شاید در حد متوسط به پایین باشن که قدرت پردازش بالا و حافظه‌ی داخلی و کیفیت صفحه و کیفیت بالای دوربینش جبران این مشکلاتو می‌کنه.
۶. من توان خریدم در حد خرید میرا بود که خریدم! بله اون موقع حمایت کردی اما الان داری با تمام توان تخریب می‌کنی! دوربین این گوشی یکی از نقاط قوتشه اما میای می‌گی دوربین بی‌کیفیت! اطلاعی از مصرف باتریش نداری اما می‌گی باتری ضعیف! اطلاعی از قطعات استفاده شده‌ش نداشتی و هی می‌گفتی قطعات بی‌کیفیت و حالا که بهت ثابت شده اشتباه می‌کردی خودتو می‌زنی به اون راهو هیچی نمی‌گی!

MOH R در تاریخ : 1392/11/1

آره دقیق زدی به خال سیاه
آخه من نمیدونم این چه انتقادیه که هر کی که اصلا این گوشی رو از فاصله یک کیلومتری و یا حتی توی ویدئو ندیده میاد نظر درباره اش میده.
یکی اومده گفته:
این دیگه چه پرچمداریه که چهار هسته داره هر کدوم 1.2گیگاهرتزه.
احتمالا گوشی مورد نظر شما باید یک چهارم یک هسته داشته باشه تا شما رو راضی کنه که بخریدش.نه؟خب دیگه معلومه چرا اینقدر دشمنی میکنند.به خاطر اینه که گوشی فروشند و وقتی مردم رو به محصولات ایرانی بیارن خیلی ضرر میکنند.یه شرکت که تازه پا به عرصه ساخت این گوشی های هوشمند گذاشته:
1.طبیعیه که طرح گوشی از خارج باشه.
2.طبیعیه که در موارد اولیه یا سال های اول ساختش عیب و ایراد داشته باشه.
3.طبیعیه که پشتیبانی نرم افزاری خوبی نداشته باشه.
ببینم مگه سامسونگ و سونی و بقیه روز اول اومدن طرح زدن و گوشی بی عیب درست کردند؟

میلاد ع در تاریخ : 1392/11/1

یه مقداری درست می‌گین و یه مقداری هم بی‌انصافی می‌کنین. جی‌ال‌ایکس پردازنده‌های تک‌هسته‌ای رو به دوهسته‌ای رسونده و حالا هم چهارهسته‌ای روی گوشیش استفاده می‌کنه. خب این ینی تقویت قدرت پردازنده دیگه! یکی از ایرادات گوشی هم مثلا مشکل پرش باتری بود که ظاهرا مشکلش حل شده. پس اینطوریام نیست که هیچ کار خوبی نکرده باشه و فقط دوربینو زیاد کرده باشه

میلاد ع در تاریخ : 1392/11/1

یه سرچی تو گوگل بکن با این عنوان: green screen camera
می‌بینی که این مشکل روی بعضی مدل‌های سامسونگ و ایسوز هم گزارش شده و الانم من دارم بهت می‌گم که روی لومیا۵۲۰ هم این مورد رو دیدم. البته روی لومیا با یه ریست به نظر می‌رسه که کاملا حل شده باشه اما مواردی گزارش شده که به این سادگیا حل نشده و حتی گارانتی هم جواب درستی بهشون نداده (منظورم گارانتی اصلی ایسوزه برای مثال!).
بعله این مشکلات معمولا با ریست یا آپدیت حل می‌شن و منم منتظرم که جی‌ال‌ایکس آپدیت بده بیرون چون ظاهرا مشکل از درایور چیپست هست که باید آپدیت بشه.

پویا خ در تاریخ : 1392/11/1

حافظه داخلی چندان مهم نیست شما بهتره جی5 رو خریداری کنید.میتوانید از کارت حافظه درآن استفاده کنید/البته تاجایی که من اطلاع دارم تا دو هفته آینده گوشی وارد بازار میشه چون دیروز زنگ زدم

پیام 0 در تاریخ : 1392/11/1

1- این گوشی هیچ رو کاغذ هم بهتر از اس 3 نیست . عزیزم سی پی یو این مدل مال شرکت مدیا تک هست.
با سی پی یو اس3 یکی نیست که کم کاریش رو بندازی گردن جی ال ایکس.
2- میرا یه گوشی سطح پایین ارزونه که انتظاری ازش نمیره ! میخوای برات از فاصله نزدیک کار کنه؟!!! ...
3- اسمارت پاز ، یا مادون قرمز هم تو همه ی گوشی ها نیستن فقط سوپر فون های سوپر گرون دارنش! بعدشم ان اف سی که می گی ؛ عجیب نیست ولی رایج داره میشه و این گوشی هم داره پا به پای بقیه میاد.
4- اینکه انتظاراتت بالاست یعنی جی ال ایکس واقعا تونسته قدمی ورداره وگرنه میگفتی جی ال ایکسه دیگه همش عیبه نمیومدی انتقادش کنی!!!!
5- پشتیبانی از جی ال ایکس فقط خرید گوشی نیست اگه میبینی به کارت نمیاد نخر! پشتیبانی یعنی اینکه هوای شرکتو داشته باشی!
6- الان همه مشکلا حل شد مونده فقط هندز فری؟!! کسی که حرفه ای آهنگ گوش بده میره آی پاد میخره! حتی کسی که دو ملیون خرج گوشی میکنه هدفش آهنگ نیست. منظورم اینکه مشکل بزرگی نیست.
7- راستی اس 5 هم بیاد زیر آب عکس نمیگیره!!!!

mohammad p در تاریخ : 1392/11/1

سلام دوستان کسی تا به حال بازی Asphalt 8 رو روی اسپایدر تست کرده خودم ندارم تست کنم
ولی Asphalt 7 رو نصب کردم خیلی روان و راحت بالا اورد بدون هیچ مشکلی خواستم ببینم Asphalt 8 هم ساپورت میکنه یا نه؟

omid z در تاریخ : 1392/11/1

سلام من دیشب رفتم نمایندگیش تو اهواز هیچ کدومشون نمی دونست که کی دوباره میاد ولی یکیشون گفت چون خیلی وقته تموم شده بعید می دونم تا یک ماه دیگه هم بیا . ولی اگه امد من صد در صد می گیرم . اون کسی که هم گفت دوربینش در حد 5 پیشنهاد می کنم حداقل از فاصله ی 100 متر یه نگاهی بش بندازه چون من دیروز عکساشو دیدم از 12 پیکسل بیشتر بود . تازه otg هم که ساپورت می کنه گوشی های زیادی پیدا نمی شه که داشته باشن .
با تشکر ...

محسن ا در تاریخ : 1392/11/1

ما مطمئن هستیم که گوشی های خارجی این مشکلات رو ندارن
اگرم داشته باشن با یه ریست یا در نهایت یک اپدیت یا فلش درست میشه

مسعود ص در تاریخ : 1392/11/1

بچه ها یه خبر بد کارخونه گفت تا بعد عید این گوشی و نمیده تو بازار خیلی خورد تو ذوقم حالا من چی بخرم ؟؟؟؟ یه گوشی بگین حافظه داخلیش 16 باشه کارتم بخوره با این قیمت :((((((((

mahdi b در تاریخ : 1392/11/1

+حرف حق تلخه+ دوست عزیز شما شب تا صبحم بگی خوبه نه تو دل و دماغ کارکنان تاثیر میزاره نه ما از اپل گوشی بهتری میتونیم بزنیم این انتقاد که پیش زمینه موفقیت و فراهم میکنه وقتی شرکت به جای تقویت قدرت پردازنده میرن به افزایش دوربین جلو میپردازن اونم تو ایران دوربین جلوی هشت میزنن و هیچ توجهی به ایرادات گوشی های قبلی ووتلاش برای رفع ان نمیکنن حالا هی شما شعار بده

mahdi b در تاریخ : 1392/11/1

سلام . دوست عزیز شما حرفای من و بد تفسیر میکنی. مثل این میمونه من. بگم چطوری شما بگی 15سالمه?????
1.شما برو هنزفری گوشی های متوسط رو به بالای گوشی های برند های هایی مثل سامسونگ و الجی و با بالاترین مدل گوشی اسپایدر مقایسه کن بعد نظر بده.
2.گوشی های جی ال ایکس مثل تخم مرغ شانسی،گوشی جی4 من میرفت تو کیبرد هنگمیکرد،برا داداشم زد تو برق سوخت،تاچش به قران افتضاح ،کیفیت صفحه هم که نداره،اصلااااااااخوش دست نیس.
3.همین تعداد اندک تا حالا درباره ی گرشی حرفی نزدن منم حرفی نززم من میراو جی1 تویینزوجی4 اسنووی خودم کار کردم و پرش باطری داشتن و میدونم.
4. من تو صحبتام هم گفتم از جی ال ایکس انتظاری بیشتر از گوشی رده سومی سونی ندارم پس این گوشی با نوت1'اس3و.....مقایسه نکنید. بعدشم شما میگی این گوشی 1/3قیمت گوشی های دیگست یعنی دو میلیون و چهارصد تومن گوشی بخری از این بهتره????? 200تومن بزار یه نکسوس4بخر کیف دنیارو بکن .یا یه کم بیشتر یک میلیون دویست اکسپریا زد بگیر ...
5.شما گفتی امکانات خاصی داره که نقطه ضعفاشو میپوشونه میشه شما اون نقاط قوت و بگی که دوربین بی کیفیتش،باطری ضعیفش،هنزفری بیکیفیتش،صدایزضعیف و. .............و........و......و.وووووووووو رو پوشش بده.
6.به خاطر یه خوووووورده اختلاف تو سی پی یو باید5000 تا اختلاف داشته باشه.
7. داداش گلم این اسمش حمایت نیست حمایتو من اونجایی کردم که میخواستم گوشی هوشمند بخرم رفتم گوشی سیصدو خورده ای جی1 تویین رو خریدم در حالی که از بابام گرفته تا دوستام گفتن نخر.من گفتم چه فرقی میکنه اما میدونستم فرقش زمین تا اسمونه تازه سه چهارسال پیش.پس شما دم از حمایت نزن .همین ما بودیم که جی ال ایکس تونست یه برند شناخته شده بشه اما متاسفانه نتونست جواب اعتماد مارو بده. به جز من کی هفتصد و پنجاه میده گوشی جی4میگیره برا داداششم سیصدو بیست تومن گوشی میرا،در صورتی که گوشی اکسپریا پی ،گلکسی گرند هفتاد تومن از این بیشتر بودن.حالا من حمایت کردم یا شما که فقط حرف حمایت و میزنی .همه رو تشویق به خریدن میکنی خودت نمیخری
............................ .

میلاد ع در تاریخ : 1392/10/30

راستی یه چیزی بگم دوستان در جریان باشن: خانم من نوکیا لومیا ۵۲۰ داره که خیلی هم گوشی خوبیه و الان یکی دو ماهه داره و کاملا راضیه اما دیروز موقع تماس با اسکایپ ناگهان تصویرش سبز شد و دقیقا مثل حالتی که اسپایدر داره براش پیش اومد و موقع عکس گرفتن هم اوضاعش همین بود. البته با ریست حل شد مثل اسپایدر! می‌گم که دوستان فک نکنن گوشی‌های خارجی همچین مواردی رو هیچوقت ندارن!

میلاد ع در تاریخ : 1392/10/30

احتمالا اینکه فعلا گوشی تو بازار نیست و گفتن حداقل دو هفته طول می‌کشه تا دوباره بیاد همینه که می‌خوان ایرادو رفع کنن. امیدوارم اینطوری باشه البته!

پوریا ر در تاریخ : 1392/10/30

با وجود عزیزانی مثه شما که دیگه شرکت دل و دملغ تولید این امکاناتو نمیتونه داشته باشه!شرکتای بزرگ کدومشون از همون اول یهو امکان فیلم برداری زیر آب رو گوشیاشون گذاشتن!سونی خودش بالاخره بعد از تولید 100 جور اسمارت فون بالاخره تونست این امکانو رو ZR بذاره!شما یه شرکتو که هیچ تجربه ای در مورد ساخت اسمارت فون نداشته و یهویی امکانات عجیب و غریب و به قول شما (((خاص))) رو گوشیاش سوار کرده رو بگو بینم میتونی!نمیتونی دیگه....چرا چون فقط بلدین بد بگین!سونی و سامسونگم اگه هموطنایی مث شما داشتن الان خیلی وقت بود که نبودن!

علی م در تاریخ : 1392/10/30

سلام
عزیز خشم و قدرت تعقل مخالف همدیگه هستند و تو همه ی این حرفارو از روی خشم نه از روی منطق ، اینطوری نیست که یکی بیاد هرچقدر که دلش میخواد بد بگه و بزاره بگه وقتی من میگم کیفیت هندفری جی ال ایکس پایینه باید حرفم سند داشته باشه وگرنه کی باید حرف منو باور کنه.

سند من کسایی هستند که از گوشی استفاده میکنند ، چون اکثرشون با بیان تعداد اندکی مشکلات اونم از نوع قابل حل رضایتشون رو اعلام کردن.

وقتی میگی بده باید ثابت کنی فیلمی ، عکسی یا هرچیز قابل اعتماد دیگه ای بیار و حرفتو ثابت کن و گرنه اتحامات شما فقط در حد حرفه!!!!

میلاد ع در تاریخ : 1392/10/30

- حالا نظر شماست که میگی کیفیت هندزفری خیلی پایینه و من نمی‌تونم از این مورد با شما دعوا کنم! من هندزفری گوشی سامسونگ و ال‌جی هم تست کردم و فرق خاصی با جی‌ال‌ایکس نداش.
- میرا رو از اوایل امسال دارم و مشکلاتی داره که تو قسمت نظرات میرای همین سایت گفتم اما اینطوری که شما می‌گین نیست. تاچ و کیفیت صفحه‌ش در حد یه گوشی ارزون خوبه. باطریش برا من حداقل دو روز و اگه هم کار خاصی نداشته باشم راحت سه روز کامل کار می‌کنه و هیچوقت هم مشکلی که شما می‌گین (زدن به برق و دیگه روشن نشدن!!!!) برام پیش نیومده. البته ممکنه مورد خاصی برای اون گوشی برادر شما پیش اومده باشه که مطمئنم نمایندگی رسیدگی می‌کنه مثل گوشی خودم که صداش نویز داره و خیلی از میراهای دیگه این مشکلو نداشتن!
- همین تعداد اندکی که این گوشی رو خریدن اگه مشکل پرش باتری داشت می‌گفتن همون طوری که مشکل سبز شدن دوربین رو گفتن.
- الان واقعا انتظار داری جی‌ال‌ایکس گوشی در حد بهترین گوشی سونی یا اچ‌تی‌سی یا هر شرکت دیگه‌ای بزنه؟ اونم با یک سوم قیمت اون گوشی‌ها؟ خب انتظار بی‌خودی داری عزیزم! این شرکت در حد خودش گوشی‌هایی می‌زنه که به نسبت قیمتشون خوبن. کسی نگفت جی‌ال‌ایکس از سونی قوی‌تره. هرکی گفت مخش تاب داره به نظر من!
- مگه گوشی برای خوب بودن باید چیز عجیبی داشته باشه؟ گوشی باید کار عادی خودش رو خوب انجام بده که این گوشی تو اکثر موارد همینطوره و تو موارد کمی ضعف داره. اتفاقا من نه روی ان‌اف‌سی مانور می‌دم نه شارژر وایرلس. می‌گم این گوشی پردازنده و دوربین و صفحه‌ی خوبی داره که اینا مهم‌ترین مواردن برای یه گوشی هوشمند خوب. بقیه‌ی موارد با توجه به اینکه خیلی از افراد ازش استفاده نمی‌کنن می‌شه گفت بیشتر از اینکه فایده برسونن، بی‌خودی باعث افزایش هزینه ساخت و در نتیجه قیمت می‌شن.
- خب الان یه مقداری حرفت بهتر شد! از اون گوشی که تو ایران ۱۴۳۰ قیمتش بود یکمی اومدی پایین‌تر! اشکال نداره کسی مجبورت نکرده می‌تونی بری ۳۰۰ تومن پول بیشتر بدی یه گوشی با دوربین ضعیفتر و حافظه داخلی کمتر و صفحه‌ی کوچیکتر اما مارک‌دار(!) بخری اما نمی‌تونی بیای بدون دلیل موجه این گوشی رو بکوبی
- پردازنده‌ی گلکسی اس۳ فک می‌کنم یه مقداری از این قوی‌تره که البته باعث مصرف بیشتر باتریش می‌شه. حالا شما گشتی گوشی پیدا کنی که بنچمارکش از این بالاتر باشه؟ خب مثلا اس۲ بنچمارکش از این پایینتره. این چی رو ثابت می‌کنه الان؟
- اون کاری که شما می‌گی اسمش حمایت ملی نیست! در قبال جنس خوب پول خوب بدی بعد منت هم بذاری که آقا ازت حمایت کردم؟! خسته نباشی! شما به نفع خودت کار کردی نه به خاطر حمایت از تولیدکننده.
لطفا حمله‌ی الکی نکنید:)

میلاد ع در تاریخ : 1392/10/30

عدد بنچمارک برای شما ملاکه؟ عدد بنچمارک اسپایدر رو دیدی؟ اگه ندیدی برو ببین اگه دیدی دیگه این حرفارو نزن!

مسعود ص در تاریخ : 1392/10/30

دوست خوبم تنها عیبی که میشه بهش گرفت اینه که احتمال خرابیش زیاده و کیفیت یکم پایینه که خوب عیب کمی هم نیست ولی یه حکایت کوچیک بهت بگم (من کوچیک تر از اینم که بخوام پندی چیزی بگم ولی خوب بعضی وقتا کوچیکترا یه چیزایی میگن که شاید به درد بخور باشه) :
یه روز میبینن توی هوای گرم گاندی با یه لباس پشمی کلفت نشسته میگن چرا لباس خنک نمیپوشی میگه این و تو مملکت خودم بافتن ترجیح میدم با این احساس گرما کنم تا با تی شرت های غربی خنک بشم.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
من خودمم دنبال یه گوشی خارجی بودم تا حدود حتی 1 میلیون ولی دیدم این گوشی تو این رنج قیمت هر چی یه نفر لازم داره از موبایل داره (به غیر از مادون قرمز و ضد آب و ضد ضربه و .... اینا که همش تبلیغاتیه) مثلا حافظه داخلی کافی ، صفحه مناسب (منظورم صفحه خیلی خارق العاده نیست صفحه خوب و قابل استفاده که از گوشی های سونی هم بهتره) ، دوربین خوب و قابل قبول ، سخت افزار خوب ( دقت کن بنچمارک فقط تبلیغاته سازنده های موبایل فاکتور هایی که واسه نرم افزار های مختلف مهمه رو ارقا میدن تا مثلا توی آنتوتو یا کوادرانت یا لین پک یا .... عدد بالاتری و نشون بده البته تست اپیک سیتادل یه خورده قابل اطمینان تره) خلاصه من کاملا قبول دارم کیفیت پایینه ولی مهم اینه چهار تا هموطن خودمون اینارو سر هم میکنن ، سخت نگیر اینقدر آقا مهدی گل.
راستی بچه ها اگه کسی جایی و میشناسه که سبزش و داره بهم بگه که من طلبشم :)

Arsam r در تاریخ : 1392/10/30

اقا محسن با گوشی مشکلی ندارم به خدمات رسانی شرکت مشکل دارم.که مشکل نرم افزاری(سبز شدن دوربین ) گوشی رو نمیتونن رفع کنن. اما از لحاظ هزینه واقعا تو این رنج قیمت بهترین انتخابه. امیدوارم هرچه زودتر این مشکلش رفع بشه. و به شما پیشنهاد می کنم با هرسه گوشی(g700 , spider , xperia c) کار کنی و اونوقت مطمئنم اسپایدر رو انتخاب می کنی.

علی م در تاریخ : 1392/10/30

سلام
خواهشا تا انتها بخونید
من دلایل زیادی دارم که کسی نباید این گوشیو بگیره چون اولا چینی درجه 3 هستش . ثانیا جی ال ایکس داره از حس میهن دوستیشون سوء استفاده میکنه. ثالثا قیمتش خیلی بالاست و اصلا مناسب نیست . رابعا مشخصات گفته شده ی این گوشی همشون الکیه و هیچ کدوم واقعی نیست خامسا خدمات پس ازفروش نداره و...
دیدید چقدر راحت میشه پشت سر یه کالای ایرانی بد گفت؟ خب حالا معنی این بد گفتنا چیه ؟ و ما باید در مقابل این بد گویی ها چه عکس العملی نشون بدیم؟
1-میتونیم باور کنیم که در این صورت مطمئنا سرمون کلاه رفته،
2-میتونیم نادانسته باهاشون مخالفت کنیم ویا از کنارشون رد بشیم که اینم کورکورانست و اشتباهه،
3-میتونیم حرفشون رو بررسی کنیم و درستی و نادرستی حرفشون رو بسنجیم.
به نظر شما کدوم گزینه بهترین انتخابه؟
حرف منم اینه که با این بد گویی ها با عقل و منطق رفتار کنیم و با عقل کامل جوابشونو بدیم.

افشین م در تاریخ : 1392/10/30

سلام من 2 هفته میشه خریدم دوتا ایراد داره یکی با نرم افزارهایی مثل تانگو و اسکایپ نمیشه کار کرد چون دوربینش هنگ میکنه و صفحه سبز میشه که باید یک بار گوشی خاموش و روشن کرد و دومی اینکه وقتی فیلم برداری میکنی موقع پخش صدای خیلی ضعیفی داره که باید گوشی بچسبونی به گوشت تا صدا بشنوی.

علی ع در تاریخ : 1392/10/30

سلام می خواستم بدونم otg ساپورت میکنه؟
و dnla داره ؟

mahdi b در تاریخ : 1392/10/29

-بله واقعا هنزفری هاش کیفیتشون خیلی پایین مثلا جی4 که واقعااااااا افتضاح.بیکیفتم هستن خیلییی زود هم خراب میشن.
-درباره ی میرا هم که هیچی نگو تاچش که افتضاح ،کیفیت صفحه پایین باطریشم که خیلی ضعیف من برادرم داره دیگه زد تو برق اوند دیگه روشن نشد
گوشی اسپایدر هم که 2000امپیر بیشتر نیست5اینچ بیشتر نیست تعدلد انزکی هم خبر از این گوشی دادن,(باطریش) پس چطور میگی پزش باطری ندارد
اولا من گفتم دوستم گوشیش اس4 نخواستم سرچچچچچچچ کنم بعدشم همون بهتر که پرچم دار جی ال ایکس و با گوشی رده دوم سوم سونی مقایسه کنن
گوشی چهارهسته 1.2 چیز عجیبی نیست .ان اف سی چیز عجیبی نیست.صفحه اچ دی اصلا چیز عجیبی نیست. اینا امکانات ساده یک پرچمداره کوچولوی ایرانی..چیز عجی و خاص میشه فیلم برداری تو اب ، مادونقرمز برای خانوش و روشن کردن تلویزیون و رادیو و. میشه ضد ضربا بودن میشه اسمارت ویدییو داستنشما میگی شارژوایرلس داره شرکت میگه دستگاشو تولید نکردیم...........??مثل این میمونه ما یه هواپیما داریم بدون موتور در ضمن به نظر من دوربین جلوی 8 نقطه ضعف گوشی به حساب میاد... بعدشم توقع من این نیست برام اشپزی کنه برا مهم که فقط خوب کارکنه دیگهچمن توقع شمارو نمیدونم
من مجبور نیستم این گوشیو بخرم،مجبورم نیستم برم کره صبر میکنم پولامو جمع میکنم به جای 800تومن یک میلیونو صد میدم یا نکسوس4 یا اپتیموس جی یاوسامسونگ یا....میگیرم چون مردم بازیچه شرکت نیستن چون تو ایرانن جنس بد بگیرن مردم پولو با بدبختی جور میکنن
بعدشم مهندس باید کارایشو به من بگه یا به شرکت ،وشرکت باید به من بگه یا به اپراتور
اقا چرا تو کاغذ امکانات این گوشی از اس3 بالا تره ولی بنچمارکش 5 هزارتا کم تره...
حمایت ملی معناش این نیست که ما پولمونو بریزیم جوب یعنی اینکه در قبال جنس خوب پول خوب بدیم
لطفا دفاع الکی نکتید?!

مرتضی ت در تاریخ : 1392/10/29

دوست عزیز بنده خودم موبایل فروشی دارم اینارو به ما نگو
Mali-400MPرو نوت 2 هم هست رو تبلت 250 هزارتومنی چینی هم
دلیل نمیشه که عملکرداشون یکی باشه در بنچمارک به نوت 2 میده 4500 درحالیکه به اون 800
عین اون بقیه قطعات
با اسپایدرشمام کارکردم
دوستان فقط میتونم بگم افتضاح
هرکسی دنبال گوشیه یا سامسونگ کره ایش یا اچ تی سی یا ال جی.بقیه ارزش خرید ندارن سونیم فقط رو کاغذ جلوهست

سجاد1 ف در تاریخ : 1392/10/29

خیلی ببخشید میتونین بگین کدوم برچمداران هواوی کولاک کردن ؟؟؟

اسندp6 که مثل کورهی اهن میمونه یا اسند میت که تراکم بیکسلیش از g5 جی ال ایکس کمتره
هردوی این گوشی ها توی بنچمارک فقط 300 تا از گوشی های جی ال ایکس کمترن بس کولاک نکردن

در ضمن تراکم بیکسلی xperia c و g700 از اسبایدر کمتره
xperia c : 220 dpi
g700 : 294 dpi
glx spider : 300 dpi

از نظر نوع صفحه نمایش هم اسبایدر و g700 هردو ips هستن ولی xperia c بنل tft

از نظر دوربین هم دوربین اسبایدر 12.6 مگابیکسل و اون یکیا 8

عدد بنچمارک
g700 : 13518
glx spider :13636
xperia c :13587

از نظر بردازنده هم هردو از چیبست mt6589 مدیا تک استفاده میکنن

از نظر حافظه رم
g700 : 2
xperia c and glx spider : 1

البته بهینه بودن و خام بودن سیستم عامل گوشی اسبایدر به علت بهینه بودن حافظه رم کمتری رو اشغال میکنه

از نظر حافظه داخلی
g700 : 8gb
xperia c : 4 gb
glx spider : 16 gb

بردازنده گرافیکی هم هردو power vr sgx 544 هستن

از نظر قیمت هم اسبایدر از همه مناسبه

یک کلام اسبایدر از هردوی این گوشی ها g700 و xperia c سر تره

امیدوارم این نقد کوتاه همه بهانه ها و تبلیغات منفی علیه اسبایدر رو ریشه کن کنه.

تمام

babak b در تاریخ : 1392/10/29

سلام میخواستم بگم اولا این اسبایدری که شما اینطور تعریفش میکنی جنس درجه ی 3چینه واون g700 وcکه گفتی درسته چینه ولی چین درجه یکه درضمن برو اول اون دوتایی که گفتی داشتی دس بگیر بعد حرف مقایسه رو بزن زمین تا اسمونه به خدا.

محسن ا در تاریخ : 1392/10/29

شما تکلیفت معلومه؟
یه بار از گوشی بد میگی یه بار تعریف میکنی
این گوشی شاید زور بزنه خودشو به اون دو تا گوشی برسونه که عمرا اگه بتونه
همیشه برندی رو انتخاب کن که پرچمدارش کولاک کرده فدات شم
الان کسی هست به من بگه پرچمدار جی ال ایکس من اومدم قواعد بازی رو عوض کنم چی هست؟

mohammad p در تاریخ : 1392/10/29

من یه خواهش از دوستان دارم تا گوشی رو نگرفتی دستت لطفا نظر الکی نده والا ما گرفتیم به جز سبز شدن دوربینش مشکلی هنوز ندیدیم توی رده قیمت زیر یک میلیون هیچ گوشی به این خوبی هنوز ندیدم به خدا خودم یکی این گوشی رو به اس 3 ترجیح میدم اس 3 فقط CPU بالاتری داره
اصلا شماها درست میگیم جی ال ایکس بد شما برید برند خارجی بگیرین جی ال ایکس مال بابام که نیست بخوام سنگش رو به سینه بزنم

mohammad p در تاریخ : 1392/10/29

نه واقعا من موندم خداوکیل شما روی چه حسابی این با xperia c مقایسه میکنی!!!
یه دفعه بیا با نوکیا 1200مقایسه کن
تا حالا شده 10 دقیقه با اسپایدر کار کنی
من که امشب با اس 3 مقایسه کردم خودم به جز کیفیت صفحه (زیاد نه) و cpu چیزی سر نداشت
در جریان باش gpu این گوشی powerVR SGX 544MP3
و CPU این گوشی ARM CORTEX-A7
که هر دو با اس 4 یکیه اگه یه نگاه بندازی.
البته اس 4 به جز این CPU یه Quad-core 1.6 GHz Cortex-A15 هم داره که منظور من به تعداد نیست به شرکت تولید کننده CPU و GPU هست

Arsam r در تاریخ : 1392/10/28

در پاسخ اقا محسن باید بگم این گوشی از همه لحاظ از g700 و xperia c بالاتره .چون با هر دوشون کار کردم . نتیجتا رفتم اسپایدر گرفتم...
رزولوشنش فوق العاده بالاتره
دوربینش بالاتره
روشنی صفحه ش واقعا یه سر و گردن بالاتره
و در کل اسپایدر سرتره...
تنها مشکلش همون سبز شدن دوربینشه که گفتن درست میشه...
و جی ال ایکس اگه میخواد مشتریاشو راضی کنه باید هرچه سریعتر نرم افزار جدیدشو بزنه تا چنین مشکلی دیگخه پیش نیاد...

علی ب در تاریخ : 1392/10/28

به توضیحات شما اضافه کنم که این گوشی صدای ضعیفی داره و در برخی از گزارشات مدیریت رم با وجود مقدار مناسب بهینه نشده و کم میاره. البته برای مشخص شدن نقات قوت و ایرادات بالقوه نیاز به زمان و اطلاعات خریداران بیشتری است.

اما بدون تردید این گوشی با این قیمت به هیچ وجه مقرون به صرفه نیست و ارزش خرید نداره. شاید قیمت 500 تومان قیمت مناسبی برای این گوشی باشه. با وجود استاندارد RoHS؛این گوشی از بسیاری از گوشی‌های هم رده پیشی می‌گیره.

saeed a در تاریخ : 1392/10/28

عزيزم تا دستت نگرفتي نظر نده اينا هم كه ميگن ندونسته يه حرفي مي خوان زده باشن . من خودم قبل از اين S3 دستم بود الان تقريبا يك ماهه اينو دارم يعني هر كاري بگي با اون انجام دادم و هيچ عيبي نديدم به نسبت S3 نور فلاش فقط يكم ضعيفتره كه همينم باعث ميشه توي شب نور كافي واسه دوربين نباشه وگرنه از كيفيت تصوير و تراكم پيكسل گرفته تا اجراي برنامه هاي سنگين مثل آسفالت با S3 مو نميزنه

میلاد ع در تاریخ : 1392/10/28

- شما طوری می‌گین هندزفری گوشی جی‌ال‌ایکس کیفیت فوق‌العاده پایینی داره در حال که فرق زیادی با مال مثلا سامسونگ نمی‌کنه.
- من خودم میرا دارم و پرش باتری نداره. دوستانی رو هم می‌شناسم که اسکای دارن و اونام می‌گن این موردو نداره. جی۳ رو می‌دونم که داره و اسنوی هم فک می‌کنم داشت. اسپایدر رو هم دوستانی که تازه گرفتن می‌گن نداره. اگه می‌خواستم با تعصب نظر بدم می‌گفتم فقط گوشی شما شاید داشته باشه!
- واقعا کار سختیه سرچ کردن مشخصات یه گوشی که می‌خوای از دوستت بپرسی؟ نگفتم اس۴ مدیاتک استفاده کرده. عرض شد که اکسپریا سی از مدیاتک و دقیقا همین چیپست ۶۵۸۹ برای پردازش استفاده کرده و اس۴ هم پردازنده گرافیکیش با اسپایدر یکیه (PowerVR SGX 544).
- سی‌پی‌یوی ۴هسته‌ای ۱.۲ داره و پردازنده‌ی گرافیکی قوی. حافظه داخلی ۱۶ گیگ داره. صفحه‌ی ۵اینچی با تراکم پیکسلی خوبی داره. ان‌اف‌اس (که من چیز بی‌خودی می‌دونمش!) هم داره. چه امکانات خاصی مد نظر شماست که نداره؟ مثلا براتون غذا درست کنه یا خونه رو جارو کنه خوبه؟
- شما برو کره جی‌پرو با قیمت ارزون بخر برگرد ایران :) برادر من شما الان تو ایرانی و می‌خوای یه گوشی بخری. اینکه تو کره فلان تومن ارزون‌تره جبران پول اضافی که باید بدین رو می‌کنه؟ اگه می‌کنه برو بخر خیلی هم خوبه!
- وقتی زنگ می‌زنی شرکت با مهندس طراح گوشی صحبت نمی‌کنی عزیزم! یه اپراتوره که باید یه سری اطلاعات در اختیارش قرار داده باشن تا جواب شما رو بده. این مورد رو بهش نگفتن پس نمی‌تونه جوابی بده! شما رزولوشن رو تقسیم بر سایز صفحه کن تراکم پیکسلی بدست میاد
- صحبت شماره ۸ همون بحث تراکم پیکسلیه! احتمالا منظورت همون بحثه که گفتم جی‌ال‌ایکس با سونی و .... مساوی نیست. بعله خب می‌گم در اون حدود نیست. اما تولید ملیه و شرکت خوبیه که داره پیشرفت می‌کنه و اینکه به نسبت قیمت گوشی‌هاش می‌تونه از همون سونی و اپل و .... هم بهتر باشه.

Arsam r در تاریخ : 1392/10/28

آقا بهزاد در پاسخ شما باید بگم...
وقتی توی گوشی یه مشکل پیش میاد که شرکت هنوز توش مونده باعث دلسردی خریداران این گوشی میشه.
منم اسپایدر گرفتم اما بردم فلش هم کردن بازم مشکلش حل نشد.بیکار نیستیم هر روز به نمایندگی سر بزنیم ببینم نرم افزار جدید رسیده یانه...
و همچنین کدوم شرکت یه گوشی میده به بازار بدون تست و بعد میبینه فلان مشکل رو داره و بعد می گرده مشکلشو حل کنه.طبیعتا منم دلسرد میشم اینو به کسی پیشنهاد کنم...
این یعنی تبلیغات منفی برای یه شرکت

محسن ا در تاریخ : 1392/10/28

بابا این گوشی در حد g700 و xperia c هست
ته اغراق کردم و نه از گوشی بد گفتم
اونایی که میخواین از جنس ملی حمایت کنن برن اسپایدر بگیرن اونایی که به برند معروف علاقه دارن سونی سی بگیرن
این گوشی فقط تا حد همیناست
ینی تا حد یکی از ضعیفترینهای سونی و هوای
پس خواهشا خواستین مقایسه کنید فقط بین این سه گوشی مقایسه کنید
وگرنه ایکسپریا تی ده برابر این گوشی هست چه برسه به ایکسپریا زد

علی م در تاریخ : 1392/10/28

دوست عزیز دوربین 8 جلو عملا به کار نمیاد
nfc هم دیگه مرسوم شده یچیزی مثل بلوتوث پس چیز خاصی نیست
اصل کیفیته که نداره!

بهزاد م در تاریخ : 1392/10/28

دوربین این گوشی ضعیف نیست و کاملا با اطلاعات گفته شده از شرکت مطابقت داره و هیچ گوشی وجود نداره که هم زمان دوتا دوربین 8و ۱۳ داشته باشه

حتما توی توضیحات این گوشی خوندی که رم داخلی ۱۶ داره

Nfc داره

قابلیت شارژ وایرلس داره

دو سیم همزمان داره

نمیدونم دیگه چی باید داشته باشه که شما بگی این گوشی امکانات خاصی نداره

بهزاد م در تاریخ : 1392/10/28

دوست عزیز اتفاقا کاتالوگ این گوشی رو هم توی چندتا از فروشگاه های علاالدین دیدم

ضمنا اگه سایت قصد حذف این گوشی از سایت رو داشته باشه اول از همه عکس اون رو از صفحه اول سایت بر میداره

نه این که هنوز هم توی تصویر فلش معرفی گوشی های شرکت اولین گوشی اسپایدر باشه

بهزاد م در تاریخ : 1392/10/28

دوست عزیز واقعا منظورت رو از مشکلات عدیده این گوشی متوجه نمیشم

شما مگه این گوشی رو داری که میگی مشکلات عدیده داره

من جز اولین نفراتی بودم که این گوشی رو خریدم

اگه واقعا صداقت گفتار داشته باشی به یه مشکل سبز شدن دوربین نمیگی مشکلات عدیده

البته این مشکل هم برای من رفع شده و توی این یک هفته که تو نمایندگی فلش کردن دیگه پیش نیومده

الان هم گوشی من هیچ مشکلی نداره

و واقعا ازش راضی ام

بهتر انصاف رو لگدمال نکنیم

mahdi b در تاریخ : 1392/10/27

سلام.
دوست عزیز شما منظور منو نمیگیری .
-من میگم اونایی که هنزفری رو خودشون میزنن توانایی زدن هنزفری خوب و دارن اگه هم توانایی زدن هنزفری خوب و ندارن میخرن،جی ال ایکس نه توانایی زدن هنزفری خوب و داره نه میخره.....
-دوست عزیز چون شما میدونی من با جی4 کار کردم نظری نمیدی اما بهتره بدونی گوشی میرا،اسنوی،اسکای. به شدت پرش باطری دارن.
-گوشی اس4واقعا من نمیدونم باید از دوستم که اس4داره بپرسم که واقعا مدیا تک?بعدشم اس4هشت هسته. ای هستبعدش چیپست داریم تا چیپست مثلاجی پرو اسنپدراگون600جی2اسنپدراگون 800 .پس مدیا تک داریم تا مدیا تک.
-اگه روزی بخوان اسپایدروکه تو ایران 800تومن صادر کنن اونوقت اونجا بالای 2میلیونهست. بعدشم بدبختی امکانات دیگری هم نداره که دوربینشو ضعفشو بپوشونه.
- دوست عزیز جی پرو تو ایران 1430000 تومن تو کره از همین جی ال ایکس اسپایدرم هم ارزون تره..
- تراکم پیکسلی رو خوده سازندش نمیدونه یعنی زنگ بزن به نمایندگی خوزستان نمیدونه مگه خودشون نساختن ?
-اصلا درباره ی صحبت شماره 8شما صحبت نمیکنم..داداش منظورو رسوندی.....اخه این چیه نوشتی
باتشکر

Moammad z در تاریخ : 1392/10/27

سلام.چند روز پیش گوشیم را بردم نمایندگی glx تا فلش کنم اون موقع اسپایدر را داشت ولی فردا که رفتم گوشیمو پس بگیرم اسپایدر تموم شده بود یعنی از گوشیش خیلی استقبال شده.تازه. glx فکر کنم فقط یک خط تولید داره و تا حالا داشته g5 میزده یعنی طول میکشه تا گوشیش دوباره تولید بشه.

علی ب در تاریخ : 1392/10/27

خیر دوست عزیز اینطور نیست؛ اتفاقاً دلیل جمع شدن این گوشی عدم استقبال کاربران و مشکلات عدیده‌ی این گوشی بوده و فکر نمی‌کنم نیازی به واردات مجدد باشه! اگر اینطور بود به این شکل این گوشی رو حذف نمی‌کردند. حتی کاتالوگی هم از این گوشی موجود نیست و همچنین تصویری از رنگ سبز این گوشی که موجود بود منتشر نشده.

اگر کامنت‌های این بخش و بخش فروشگاه این شرکت رو ببینیم، متوجه می‌شیم که کاربران انگشت شماری اقدام به خرید این گوشی کردند که قریب به اتفاق این دوستان از خریدشون پشیمان هستند.

محمد ح در تاریخ : 1392/10/27

الان یه کیف لپتاپی برای اسپایدر روی سایت گذاشتن اما هنوز موجود نیست و قیمت گذاری هم نشده. http://shop.glxphone.ir/%DA%A9%DB%8C%D9%81-%D9%84%D9%BE%D8%AA%D8%A7%D9%BE%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D8%B1-GLX-spider-bag

ali a در تاریخ : 1392/10/27

یه سر به سایت جی ال ایکس بزنین میبینین کلا گوشیهاییرو که فعلا فروش اینترنتی نداره یا همون موجود نیست از سایت برداشتن ولی بزودی دوباره میذارن

میلاد ع در تاریخ : 1392/10/27

۱. اکثر شرکتا هندزفری‌هایی با مارک شرکت خودشون همراه گوشی می‌فروشن. من غیر از چند مورد معدود ندیدم شرکتی هندزفری ساخت شرکت دیگه رو رو گوشیش بذاره.
۲. گفتم که جی۴ رو نمی‌دونم! اسکای رو اطلاع دارم که این مشکل رو نداره و الان می‌دونم که اسپایدر هم این مشکل رو نداره. جی۵ هم احتمالا مشکلی نداشته باشه.
۳. وقتی می‌گن نسبتا خوب یعنی به نسبت قیمتش خوبه! و من معتقدم به نسبت قیمتش که حدود ۸۰۰ تومنه دوربین خوبی داره. هرچند الزامی هم ندارره که یه گوشی خوب حتما دوربینش خوب باشه. ممکنه از یه سری جنبه‌ها بهتر باشه و از یه سری مثل دوربین پایینتر.
۴. نمی‌دونم!
۵. واقعا [متوجه نشدی] این که گفتم اینا برندهای خوبی نیستن به طعنه بود؟!!!! دارم می‌گم شما می‌گی این شرکت شرکتِ خوبی نیست چون از مدیاتک استفاده کرده و اگه بخوای با همین منطق جلو بری باید درباره سونی و سامسونگم همین نتیحه رو بگیری
۶. شما به هر حال داری تو ایران زندگی می‌کنی. تو ایران اسپایدر ۷۸۰تومنه و جی پرو ۱۴۳۰تومن. البته شما مختاری هرچی دوس داری بخری اما مقایسه‌ی دوتا گوشی که قیمتاشون هیچ تناسبی به هم نداره زیاد عادلانه و حتی عاقلانه نیست!
۷. بله متاسفانه پشتیبانی نرم‌افزاری جی‌ال‌ایکس ضعیفه. امیدوارم بهترش کنن! اصلا اصلاح می‌کنم که خیالت راحت شه: خیلی ضعیفه از این نظر!
8. تراکم پیکسلی رو تو خیلی از گوشی‌ها دیدم که شرکت اعلام نمی‌کنه و سایت‌ها با محاسبه‌ی نسبت رزولوشن به سایز صفحه بدست میارن و اعلام می‌کنن. من گفتم الان جی‌ال‌ایکس رسیده به سونی و اپل و فلان؟ یادم نمیاد همچین حرفی زده باشن! من می‌گم با انصاف صحبت کنین. انصافا شما جواب نصب سوالاتو نگرفتی؟

میلاد ع در تاریخ : 1392/10/27

خیر بازار از اون چیزی که فکرشو می‌کردن (مقدار تولید اولیه) بیشتر اقبال نشون داده باعث شده فعلا موجودی تموم بشه و نیاز به تولید مجدد داشته باشن

علی م در تاریخ : 1392/10/26

دوست عزیز glx ضرر نکرده این مردم هستن که با هزار بدبختی 800 تومن جور کردن و یه گوشی از پیش معیوب رو خریداری کردن!

mahdi b در تاریخ : 1392/10/26

سلام.لطفا به صحبت های من توجه کنید.
گوشی اسپایدر رو میتونیم:
بهتر از گوشی های برندهایی مثل ورتو،سونیم،شارب دانست.
مساوی با گوشی های برندهایی مثل پاناسونیک،اچ پی،توشیبا، دانست.
بسیار پایین تر از سامسونگ،اپل،الجی،اچ تی سی،بلک بری،نوکیا دانست.
ورقییب اصلی این گوشی رو هواوی،ایسر ،الکاتل و...دانست.
پس نتیجه میگیریم سنگ بزرگ نشانه ننداختن یعنی اگه ما توقع داشته باشیم از اپل گوشی بهتری بزنه اعصاب خودمونو خورد میکنیم یعنی حالا حالا بهشون نمیرسیم پس بهتره با گوشی های مثل هواوی و...مقایسه کنیم تا روزی ،روزی،روزی به انها برسیم.
پس صبر کنید تا جی ال ایکس پیشرفت خودشو بکنه بهتره ماواز هواوی یاد بگیریم که پیشرفت فوق العاده خود را در سکوت انجام داد و جز ده برند برتردنیا دانست
یا علی

mahdi b در تاریخ : 1392/10/26

" سلام .انگاری صحبا های من خیلی پیچیدس
1.منظور من از هنزفری بیتس یه هنزفری مارک و خوبه نه حالا حتما بیتس...
2.من گوشی جی4داشتم پرش باطریش بسیار زیاد هست اسنووی هم همینطور....
3.کسی که داره 800تومن هزینه میکنه باید یه دوربین نسبتا خوب بگیره یا خوب...یه خورده پول میزاره روش یه نکسوس4،اکسپریا اس پی .........میخره
4.اگه شرکت ایرانیه چرا زنگ میزنی خود خوزستان تراکم پیکسلی گوشی رو نمیدنم.
5.نوشتی اکسپریا سی و اس4 از مدیا تک، قبول بعد میگی هر چند اینا برند های خوبی نیستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! پس جی ال ایکس خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!من مخالف100درصد سامسونگم اما میدونم اگه سامسونگ 20سالم گوشی نزنه از جی ال ایکس و دمیمو.هایتلزو......خیلیییی بهتره چون تجربه،امکانات،کیفیت ذارن...
6.گفتم بازم مییگم من جی پرورو به امید خدا میخرم 1430000 توایران تو کره 1/6این قیمت.. پس جی ال ایکس ارزون نیست.
7.نود درصد گوشی های خارجی قابل اپدیتن اما جی ال ایکس فقط ج4 که ایشالله نوم میره اپدیتش میکنه.
8.مگه گوشی ساختن باد بادک هوا کردنه....خیلللللللی سخه پ اگه جی ال ایکس گوشی و خودش ساخته چرا امکاناتشو ننوشته.(تراکم پیکسلی و کیفیت دقیق دوربین و وزن و ....) ببین قبول کن جی ال ایکس ره صد سالرو یه شبه نمیتونه بره حالا حالا مونده به سونی و اپل اچتی سی و سامسونگ و الجی .....برسه و نکته جالب اینجاست میگن قراره جی5بیاد تو سایت خودش یه شکل با نوت مقایسش میکنن تو تبلیغ یه چیز ده بعد یهو گوشی اسپایدر از وسطشون میاد بیرون اونوقت ما هم بگیم ایرانیه..اخه عزیز من میخواد گوسی لاستر2بزنه دو ماهی تو سایتا تبلیغ مبکنن اونوقت به اصطلاح پرچمدارشو یهویی بدن تو بازار فکر کنم تو پکن چنس فله قیمت مناسب گیرش اومده خریده اومده ایران هوراااااااااا گوشی وطنیییییییب یا علی"

با تشکر

mehran e در تاریخ : 1392/10/26

دوستان سلام
پس از این شایعه که حقیقت نداره در تماسی که داشتم
گفتند حقیقت نداره و حتی ما در حال ساخت کیف گوشی اسپایدر هستیم پس طبیعتا شرکتی که کیف گوشی میسازه گوشیو هم میسازه چون که کیف خالی که بدرد مردم نمیخوره

Arsam r در تاریخ : 1392/10/26

نميدونم كدوم شركت اول يك جنس رو وارد بازار ميكنه.بعد بياد بازار ببينه مشكل داره.مگه اينا رو تست نميكن.منم خودم اسپايدر گرفت اما نميدونم كي جوابگوست.شركت هم ميگه بعد نرم افزارشجديدش مياد...واقعا مسخره س.بعد ميگن به اقتصاد ملي كمك كنيم

محمد ا در تاریخ : 1392/10/26

مشکل همینه که glx را با apple مقایسه میکنیم انتظاراتی که از اپل هست از جی ال ایکس نباید باشه ک

میلاد ع در تاریخ : 1392/10/26

اپل n ساله داره گوشی می‌سازه. این شرکت تا حالا گوشی با این مشخصات نساخته پس کاملا طبیعیه که ندونه بازار چقدر به گوشیش اقبال نشون می‌ده.

وحید ی در تاریخ : 1392/10/26

;d کیگفته به دلاره اولا؟ دوما آیا شما میدونین چون چین نیروی کار ارزان داره حتی کارگرایی داره که تو ماه فقط اندازه رج شکمشون پول میگیرن؟ اگه 700 دلار بگیرن که جنس چینی گرونترین جنسه

علی ب در تاریخ : 1392/10/26

به نظر می‌رسه این شرکت متاسفانه از کاربران به عنوان «آزمایش کننده‌ی محصول» استفاده کرده که این کار درستی نیست. بهتر بود که خودشون کاملاً محصول رو تست می‌کردند و سپس اقدام به فروش می‌کردند.

اگر فروش این گوشی به طور کامل متوقف بشه، می‌شه گفت که این گوشی رو به طور کلی از لیست واردات و فروش حذف کردند.

Nasim S در تاریخ : 1392/10/25

جی 5 صد تومن از این گوشی ارزون تره . بعد الان چرا جی 5 رو این همه تبلیغ کردن ولی صدای این یکیو درنیاوردن؟ فکر میکردم جی5 قابلیتاش از اسپایدر بالاتر باشه.

علی م در تاریخ : 1392/10/25

دوست عزیز این چه حرفیه میزنی مگه گوشیو برا تست زده که بخواد 1000 تا بزنه بعد بگه تموم شد منتظر باشید تا دوباره بسازیم البته درسته شما منتظر باش از چین که وارد شد برو10 تاشو بخر تا تموم نشده !
موارد 201 تا 300 از مجموع 783 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا