معرفی Watch GS 3i – ساعت هوشمند مقرون‌به‌صرفه آنر با عمر طولانی باتری

نمایش خبر

تاریخ : 1401/12/18        نویسنده: مسعود بهرامی شرق
برچسب‌ها : ساعت هوشمند Smartwatch ، پوشیدنی Wearable ، آنر Honor
واحد خبر mobile.ir : اوایل ژانویه 2022 بود که آنر در کنار معرفی گوشی تاشوی Magic V، از یک ساعت هوشمند با نام Watch GS 3 نیز پرده برداشت. حال پس از گذشت بیش از یک سال، آنر تصمیم دارد نسخه به‌روزرسانی‌شده این ساعت را وارد بازار کند. این کمپانی چینی روز دوشنبه 6 مارچ 2023 (15 اسفند 1401) از اسمارت‌واچ جدیدی با عنوان Honor Watch GS 3i رونمایی کرد. این محصول یک ساعت هوشمند مقرون‌به‌صرفه محسوب شده و با برخورداری از ویژگی‌هایی مثل عمر طولانی باتری، قابلیت‌هایی برای مانیتورینگ وضعیت سلامتی و پشتیبانی از حالت‌های مختلف ورزشی، می‌تواند توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. در ادامه به بررسی مشخصات و امکانات Watch GS 3i می‌پردازیم.

ساعت هوشمند Watch GS 3i دارای بدنه‌ای فلزی از جنس استیل ضدزنگ بوده و کاور پشتی ساعت از فیبر پلیمری تقویت‌شده ساخته شده است. این دیوایس در ابعاد 10.7×45.9×45.9 میلی‌متر طراحی شده و وزن آن (بدون بند) به 41 گرم می‌رسد. گفتنی‌ست، دو بند مختلف – یکی چرمی و دیگری از جنس لاستیک فلوئورین – برای Watch GS 3i در نظر گرفته شده است. مثل Watch GS 3، ساعت هوشمند Watch GS 3i نیز دارای صفحه‌ای گرد است که البته قطر آن از 1.43 به 1.39 اینچ کاهش یافته است. نمایشگر ساعت از نوع AMOLED بوده و رزولوشن 454×454 پیکسلی دارد.

شرکت سازنده به نام پروسسور مورد استفاده در ساخت این ساعت اشاره‌ای نکرده، اما 32 مگابایت RAM و 4 گیگابایت حافظه داخلی برای Watch GS 3i پیش‌بینی شده است. البته تنها 2 گیگابایت از این حافظه برای ذخیره‌سازی در اختیار کاربر قرار دارد. با این اوصاف، چنان‌چه حجم هر قطعه موسیقی را به طور میانگین 4 مگابایت در نظر بگیریم، می‌توانید حدود 500 قطعه موسیقی را در این ساعت ذخیره کنید.

ظرفیت باتری Watch GS 3i هنوز مشخص نیست، اما طبق ادعای آنر، در صورت استفاده متعارف، باتری تا 14 روز دوام خواهد داشت. این باتری از استاندارد شارژ 5 واتی پشتیبانی کرده و از طریق پورت مغناطیسی موسوم به magnetic thimble شارژ می‌شود. Watch GS 3i دارای یک اسپیکر و یک میکروفن بوده و گزینه‌های ارتباطی آن عبارتند از NFC، وای-فای، بلوتوث 5.1 و سامانه‌های ناوبری BeiDou ،GPS و GLONASS. ناگفته نماند، این ساعت با تحمل فشار تا 5 اتمسفر می‌تواند تا عمق 50 متری در برابر آب مقاومت کند. به این ترتیب، بدیهی‌ست که می‌توان از این ساعت در استخر استفاده کرد.

قابلیت‌های ورزشی Watch GS 3i به شنا محدود نمی‌شود. اپلیکیشن Honor Sports در این ساعت از 100 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند که عبارتند از 15 ورزش حرفه‌ای و 85 حالت ورزشی قابل شخصی‌سازی. کمیت‌هایی از قبیل مسافت طی شده، سرعت و مقدار کالری سوزانده شده نیز توسط ساعت قابل اندازه‌گیری هستند. در کنار این قابلیت‌های ورزشی، Watch GS 3i امکانات متنوعی در حوزه سلامت دارد از جمله اندازه‌گیری اشباع اکسیژن خون یا SpO2 (شامل اندازه‌گیری درصد ترکیب اکسیژن و هموگلوبین خون)، مانیتورینگ 24 ساعته ضربان قلب و ردیابی خواب. به گفته آنر، این ساعت می‌تواند ضمن شناسایی 6 مشکل رایج خواب، با ارائه بیش از 200 پیشنهاد مختلف، در جهت رفع این مشکلات به کاربران کمک کند.

ساعت هوشمند Watch GS 3i با گوشی‌های اندرویدی مجهز به اندروید 10 و بالاتر و همچنین آیفون‌های مجهز به iOS 11 و بالاتر سازگاری دارد. این ساعت در دو ورژن ورزشی و مُد وارد بازار خواهد شد. ورژن ورزشی 699 یوان چین قیمت دارد که با نرخ کنونی تبدیل ارز، تقریبا برابر است با 100 دلار. ورژن مُد نیز 799 یوان (115 دلار) قیمت‌گذاری شده است.

منبع : Honor


خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا