
کسب سود بیشتر، ارتقا جایگاه جهانی، حضور در بازارهای بکر و دستنخورده و رقابت با دیگر سازندگان از جمله استراتژیهای معمول شرکتهای موبایل به شمار میروند که به فراخور موقعیت برند و مقبولیت آن در میان کاربران مورد استفاده قرار میگیرند؛ در این میان جدا از شرایط برندهای معمول این رده به شرکتهای دیگری بر میخوریم که سختیها و مشکلات پیش روی خود را تنها به یک منظور پشت سر میگذارند: "بقا". سونی و اچتیسی از جمله شاخصترین مثالها در این رابطه به حساب میآیند که در طی یک سال گذشته با ایجاد تغییرات کوچک و بزرگ در طیف محصولات ...