
با نگاهی به روند صعود و نزول کسب و کارهای گوناگون و بیزینسهای مختلف اغلب شباهتهای دور و نزدیکی مابین شرکتهای متفاوت در هنگام روبرو شدن با بحرانهای جدی مالی به چشم میخورد. واکنشها شرکتها به کسب و کار و فروش ضعیف معمولا در سه مرحله خلاصه میشود در مرحله اول برای لطمه وارد نشدن به اعتماد خریداران و البته سهامداران شرکت، وجود بحران به طور کامل تکذیب شده و علیرغم ایجاد یک روند نزولی مشهود در داراییهای برند، به دلائل مختلفی برای نرمال توصیف کردن شرایط فعلی اشاره میشود. در مرحله دوم و در صورت ادامه یافتن شرایط ناخوشایند، ...