
از یک دیدگاه منطقی تکیه بر یک نام معتبر، برخورداری از محبوبیت در میان کاربران، به کار گرفتن سختافزارهای پیشرفته، ارائه یک قیمت رقابتی و در نهایت تبلیغات فراوان و موثر برای موفقیت در بازار تجهیزات الکترونیکی کاملا کافی و تضمینشده به نظر میرسد. این پنج اصل طلایی در دنیای واقعی اما همیشه نیز به موفقیت ختم نمیشود و شاید بزرگترین نمونه و مثال در این زمینه به شرکت سونی و تولیدات موبایلی این برند در طی نزدیک به 4 سال گذشته تعلق دارد. سونی حتی پس از معرفی پرچمداران پیشرفته سری Z نیز تقریبا هیچگاه به بالاترین سطح این ...