نظر کاربران درباره گوشی موبایل نوکیا Lumia 930

Lumia 930 لومیا 930

Nokia Lumia 930 نوکیا
ارزیابی کاربران: 9.2 از 10 (3615 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های نوکیا
» نوکیا 215 4G (2024)
» نوکیا 225 4G (2024)
» نوکیا 235 4G (2024)
» نوکیا 230 2024
» نوکیا 5310 2024
» نوکیا 6310 2024
» نوکیا C210
» نوکیا G310
» نوکیا 150 2023
» نوکیا 130 2023
» نوکیا G42
» نوکیا C300
» نوکیا C110
» نوکیا XR21
» نوکیا C12 Plus
» نوکیا C12 Pro
» نوکیا C32
» نوکیا C22
» نوکیا G22
» نوکیا C02
» نوکیا C12
» نوکیا 2780 Flip
» نوکیا X30
» نوکیا G60
» نوکیا C31
» نوکیا T21
» نوکیا 110 2022
» نوکیا T10
» نوکیا 5710 XpressAudio
» نوکیا 8210 4G
» نوکیا 2660 Flip
» نوکیا G11 Plus
» نوکیا 2760 Flip
» نوکیا C2 2nd Edition
» نوکیا C21 Plus
» نوکیا C21
» نوکیا G11
» نوکیا G21
» نوکیا G400
» نوکیا C200
» نوکیا C100
» نوکیا X100
» نوکیا T20
» نوکیا G300
» نوکیا G50
» نوکیا XR20
» نوکیا 6310 (2021)
» نوکیا C1 2nd Edition
» نوکیا C30
» نوکیا 105 4G
» نوکیا 110 4G
» نوکیا C20 Plus
» نوکیا C01 Plus
» نوکیا C10
» نوکیا C20
» نوکیا G10
» نوکیا G20
» نوکیا X10
» نوکیا X20
» نوکیا 1.4
» نوکیا 5.4
» نوکیا C1 Plus
» نوکیا 8000 4G
» نوکیا 6300 4G
» نوکیا 8 V 5G UW
» نوکیا 2 V Tella
» نوکیا 215 4G
» نوکیا 225 4G
» نوکیا 3.4
» نوکیا 2.4
» نوکیا C2 Tennen
» نوکیا C2 Tava
» نوکیا C5 Endi
» نوکیا 150 2020
» نوکیا 125
» نوکیا 5310 2020
» نوکیا 1.3
» نوکیا 8.3 5G
» نوکیا C2
» نوکیا 5.3
» نوکیا C1
» نوکیا 2.3
» نوکیا 110 2019
» نوکیا 2720 Flip
» نوکیا 800 Tough
» نوکیا 6.2
» نوکیا 7.2
» نوکیا 220 4G
» نوکیا 105 2019
» نوکیا 3.1 C
» نوکیا 3.1 A
» نوکیا 2.2
» نوکیا X71
» نوکیا 9 PureView
» نوکیا 3.2
» نوکیا 1 Plus
» نوکیا 4.2
» نوکیا 210
» نوکیا 8.1 (X7)
» نوکیا 106 2018
» نوکیا 3.1 Plus
» نوکیا 7.1
» نوکیا 5.1 Plus (X5)
» نوکیا X6 2018 (6.1 Plus)
» نوکیا 2.1
» نوکیا 3.1
» نوکیا 5.1
» نوکیا 8 Sirocco
» نوکیا 8110 4G
» نوکیا 7 plus
» نوکیا 1
» نوکیا 3310 4G
» نوکیا 6.1
» نوکیا 7
» نوکیا 2
» نوکیا 3310 3G
» نوکیا 8
» نوکیا 105 2017
» نوکیا 130 2017
» نوکیا 3310 2017
» نوکیا 3
» نوکیا 5
» نوکیا 6
» نوکیا 150
» نوکیا 216
» نوکیا 230 Dual SIM
» نوکیا 230
» نوکیا 222 Dual SIM
» نوکیا 222
» نوکیا 105 Dual SIM (2015)
» نوکیا 105 (2015)
» نوکیا 215 Dual SIM
» نوکیا 215
» نوکیا Lumia 638
» نوکیا N1
» نوکیا Lumia 830
» نوکیا Lumia 735
» نوکیا Lumia 730 Dual SIM
» نوکیا 130 Dual SIM
» نوکیا 130
» نوکیا Lumia 530 Dual SIM
» نوکیا Lumia 530
» نوکیا X2 Dual SIM
» نوکیا 225
» نوکیا 225 Dual SIM
» نوکیا Lumia 630 Dual SIM
» نوکیا Lumia 635
» نوکیا Lumia 630
» نوکیا Lumia 930
» نوکیا XL

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 2701 تا 2800 از مجموع 3044 مورد

Patsy K در تاریخ : 1393/5/6

مبارکتون باشه٬ میشه بگید چطوری سفارش دادید و اینکه آیا ما هم میتونیم سفارش بدیم؟ :/

راضیه ف در تاریخ : 1393/5/6

تو ایرانه همینه دیگه. هر جوری بتونن دزدیشونو می کنن
ولی اگه یه نمایندگی تایید شده نوکیا بود تو ایران ،هیچکس جرات نمی کرد قیمتا رو اینقدر بالا بگه

هدایت قلی ن در تاریخ : 1393/5/6

والا به نظر من باید یه حداقل 3 ماه دیگه صبر کنیم که قیمتش بشه 1800.
و اینم عرض کنم که من چنتا ویدئو از مقایسه این گوشی با گوشیای دیگه دیدم. در مقایسه با LG G3 صفحه نمایش 930 بسیار شفاف تر و رنگ ها زنده تر هست. ولی تو بازی های سنگین در مقایسه با iphone 5 S بسیار ناچیز کندی داره.

بعدم من برام سوال شده که "فول پک نیست" یعنی چی؟ مثلا یعنی شارژ وایرلسشو نوکیا توش نذاشته؟!!! وچرا؟!!! اگر میدونید منو از این جهل مرکب نجات بدین لطفا.

نويد ح در تاریخ : 1393/5/6

احتمالا بعد از چند ماه که حباب قیمتی بترکه همون حدود میشه که شما میگید.
به نظر گوشی جذابی میاد. نسبت به قیمت فعلی من ترجیح میدم به ۱۵۲۰ فکر کنم
خیلی جذابن هردو :-)

GT R در تاریخ : 1393/5/5

من چند روز پیش از دوبی سفارش دادم قیمتش ش 1890 با گارانتی نوکیا
اینا چه جوریه بدون گارانتی 2.250 میدن عجب آدمهایی هستن اینا چه جوری از گلوشون پایین میره

yahya k در تاریخ : 1393/5/5

سلام بچه ها
امروز زنگ زدم نمایندگی نوکیا تهران گفت یه تعداد محدود اومده،اما بدون گارانتیه و فول پک هم نیست
به قیمت 2,250,000تومن
از اینکه بالاخره اومد خوشحالم اما قیمتش فعلن بالاست،گارانتی هم نداره،فول پک هم نیست
باید بازهم صبر کنیم
انشاءالله اوضاع پخشش بهتر بشه
من فکر میکنم فول پکش با گارانتی بشه 1,800خوبه آخه تو جعبه شارژر وایرلس هم داره،نظرتون چیه دوستان

Peyman p در تاریخ : 1393/5/5

بله مطمئنم خودم رفتم بخرم نخریدم بخاطر جیبم
در جواب دوستمون ناصر س حرفه شما تکذیب شد با نظر من
زیاد بودن کارخانه ها و نمایندگی نشانه اعتبار وقدرت یک شرکت هستش
کشورهایی هم که گفتی تو صنعت آی تی و تکنولوژی واقعن قول های دنیا هستن
کلن برند نوکیا از لحاظ سخت افزاری سگ جون هستش
این گوشی اومده تو ایران هر کسی خواست بره بازار موبایل من دیدم اما خیلی از وارد کننده ها وارد کردن داخل گمرکه ترخیص نکردن

امیرحسین ع در تاریخ : 1393/5/5

خب دوست عزیز معلومه شما میگی 1520 بهتره منم 930 دارم میگم 930 بهتره این دلیل نمیشه که
بعدشم قیمت 1520 وقتی اومد تو ایران رو یادته؟؟؟؟؟؟؟؟؟قیمت الانش 1700 هست ن اونموقع

آرش ش در تاریخ : 1393/5/5

این گوشی وارد ایران شد بالاخره.
قیمت این گوشی بدون گارانتی 2250 تو بازار موبایل ایرانیان - نمایندگی نوکیا.
شماره نمایندگی هم:021-66347205

MAHDI R در تاریخ : 1393/5/5

آخه اقا ناصر رو هوا نظر نده چه فرقی بینداین و ۱۵۲۰ نه خداییش به جز باتریش فرقی هست ، خواهش می کنم ابروی وین فون رو نبر معیار رقابت سخت افزاره پس اگه این گوشی اصلا قابل رقابت نیست پس ۱۵۲۰ هم قابل رقابت نیست ، شما کل رقابت رو باتری دیدی ؟ بعدشم این صفحه نمایش کوچک تری داره پس کمتر باتری مصرف میکنه .

نويد ح در تاریخ : 1393/5/5

سلام. مطمئنی شما؟ پس بلاخره وارد ایران هم شد؟؟ :v
چه عجب! اما به نظرم فعلا گرونه.
از محتویات داخل جعبه اش که تو ایران عرضه میشه کسی خبر داره؟

ناصر س در تاریخ : 1393/5/5

از بین 3 مدلی که فرمودید 1520 بهتره من خودمم 1520 دارم و عالیه.930 که هنوز نیومده اگرم بیاد مثله 1520 2 تومن یا شایدم بیشتر باشه در صورتی که 1520 نزدیک 1700 هست و میتونه انتخاب بهتری باشه. بنظرم از 1020 صرفه نظر کن هم دیگه تولید نمیشه هم بروز نیست. اولا باید تازه بلکش کنی بعد 8.1 تازه سخت افزارشم آش دهن سوزی نیست. دوربینشم تفاوت فاحشی نداره با 1520 خودم امتحان کردم تفاوت نبود فقط تو زوم بهتر عمل میکنه و یه مقداری فیلم برداریش بهتره.

ناصر س در تاریخ : 1393/5/5

تو ایران که کلا گوشی های نوکیا دیر میان.ولی موافقم چون نوکیا حتی هنوز هم عرضه جهانیش نکرده که جای حسرت داره.والا من شنیده بود کارخونه های نوکیا زیاده تو هند هست چین هست مکزیک هست مجارستان هست برزیل هست آمریکا هست کانادا هست و.... ولی نمیدونم چرا انقدر دیر میده بیرون.

ناصر س در تاریخ : 1393/5/5

درسته حرفت.این گوشی اصلا قابل رقابت با اس5 و وان ام 8 و زد 2 و جی 3 نیست. بنظرم هنوز 1520 بهترینه نوکیا هست و قابل رقابت با موارد بالا.

korosh t در تاریخ : 1393/5/5

سلام
آیا فلش مموری را میتوان به این گوشی وصل کرد ؟ USB On-the-go support
با این کار میتوان تبادل اطلاعات نمود

هدایت قلی ن در تاریخ : 1393/5/4

در کل میتونم بگم lumia 930 آنچنان آش دهن سوزی هم نیست.

باطری ضعیف..... قطر زیاد......عدم پشتیبانی کارت حافظه........ضد آب نبودن.....ضد گردوخاک نبودن....

اگر نوکیا این گوشی رو 4 ماه پیش Release میکرد تا الان کلی فروخته بود. من با دوستی که میگه سیاستش هست اصلا موافق نیستم.

نوکیا معروف و بزرگ هست منتها دلیل نمیشه که ضعفشم بزاریم پای سیاست و ....

یزدان ا در تاریخ : 1393/5/4

والا منم همینطور. موندیم چیکار کنیم . از 6 ماه پیش میگن داره میاد . پس کی میاد . منم میخام برم یه 001 بخرم .

محمد صادق ج در تاریخ : 1393/5/4

من و باش گوشی تو دستمو فروختم منتظرم تا لومیا 930 بیاد و بخرمش. بس انتظار کشیدم خسته شدم... شیطونه میگه برم یه گوشی glx بخرم تا قواعد بازی عوض بشه....
ینی اعصابم ریخته بهم.....پس کی میاد؟؟؟؟؟؟؟

mohammad h H در تاریخ : 1393/5/3

نقطه ضعفش نیست دوست عزیز . میخواد لفتش بده و گرنه نوکیا شرکتای بزرگی تو چین مجارستان . هند و ... داره . اینجوری بهتره ک لفتش میده

Majid N در تاریخ : 1393/5/3

درسته حق با شماست من خودم برند نوکیا رو بسیار تایید میکنم و اولین گوشیم مدل 6060 اون بود ولی یه خاطره بد دارم ازش با مدل 5610 که مدل بسیار ضعیفی بود بعد از اون دیگه سراغ نوکیا نرفتم تا الان . یه مقدار ترس دارم اولی خب اینبار فرق داره. از نظر شما هم سپاسگزارم.

نويد ح در تاریخ : 1393/5/2

فکر نمیکنم موضوع خیلی مهمی باشه. در هر صورت کارکرد سخت افزاری به خصوص در پردازنده های ۴ هسته ای با افزایش دما همراه هست. ۱۵۲۰ هم گرم میشه، همه ی گوشی ها حرارت ایجاد میکنند. مهم اینه که کارکردش خوب باشه.
نه شرکت نوکیا تو این زمینه تازه کار هست نه مایکروسافت، حساس نشید، خیلی سخت نگیرید. به گوشیتون اعتماد داشته باشید.

حسین خ در تاریخ : 1393/5/2

سلام دوست عزیز
منم اولش اعتماد نکردم
رفتم باهاشون تماس گرفتم
سوالات تخصصی مربوط به گوشی ها رو فوق العاده خوب جواب دادن
نظر منم راجع به خرید یک گوشی کاملا عوض کردند
راجع به نماد هم پرسیدم ازشون گفتن که اقدام کردن تو مرحله بررسی قرار دارن
مدارکشون رو فرستادن
گفتن اگر اطمینان نداری میتونی یه مدت کوتاه صبر کنی تا نمادشون بیاد
البت من عجله داشتم خرید کردم چون گفتن که قیمت گوشی ها دوباره یه کم میخواد بکشه بالا
اگر کسی عجله ای نمیخواد خرید کنه به نظرم صبر کنه
این دیجی کالا دیگه بارش رو بسته کیفیتش بخاطر انحصاری بودنش خیلی پایین اومده
دوستان دیگه هم راجع به این موضوع اگر نظری دارند بگند استقبال میکنیم تجربیات خریدتون رو به اشتراک بزارین

حسین خ در تاریخ : 1393/5/2

من گفتم گوشی خریدم
نه این گوشی رو
فکر کنم digidom جزو اولین سایت هایی باشه که این گوشی رو بیاره
حالا چه قیمت نمیدونم

Majid N در تاریخ : 1393/5/2

با سلام
من خارج از كشور هستم و ديروز اين گوشي رو خريداري كردم
تجربه استفاده از ويندوز فون رو ندارم
اولين چيزي كه ديروز بعد از استفاده متوجه شدم داغ كردن پايين قسمت پشت دستگاه در حين استفاده عادي بود،
كه يه مقدار من را از خريد اين گوشي به شك انداخت، ضمنا باطري اين دستگاه با توجه به روشن بودن وايرلس به نظر من يه مقدار ضعيف عمل ميكنه ، مسيله داغ شدن قسمت پايين گوشي در حين انجام يك بازي گرافيكي تو ذوقم زد، تنها دليلي كه باعث شد به جاي ١٥٢٠ اين مدل رو بخرم كوچكتر بودن آن است ولي اين نكته رو مد نظر قرار ندادم كه ١٥٢٠ جوابشو پس داده و استفاده كنندگان اين مدل بايد ريسك پس دادن امتحان اين گوشي رو بپذيرند از جمله خود من،

میلاد م در تاریخ : 1393/5/2

من تا حالا از digidom چیزی نخریدم ولی حرف شما رو تایید میکنم که دیجی کالا دیگه کالاهاش کیفیت نداره.با این که همه اجناسش پلمپ هستش ولی دو تا تبلتی که اخیرا من از دیجی کالا خریدم هر دو شون بدون دلیل خراب شدن و رفتن گارانتی که یدونش تعویض شد.من هم تصمیم گرفتم دیگه از دیجی کالا خرید نکنم .قیمتش هم کمی بالاتره

نويد ح در تاریخ : 1393/5/2

درود بر شما دوست عزیز
قبول دارم که دیجی کالا کمی گرون فروشی میکنه، منم موافق با قیمتهاش نیستم. اما افراد زیادی رو دیدم که اعتماد عجیبی به این سایت دارند و میگن گرون تر میخریم، اما با اطمینان میخریم!!
من خودم یه HTC amaze از دیجی کالا خریدم، وقتی رسید کلا LCD گوشی کار نمیکرد. عودت دادم و برام تعویضش کردن. گوشی جدید کاملا درست بود و هنوز هم کار میکنه هنوز.

البته من هم سایت digidom.ir رو ندیده بودم، و وقتی داخلش سایت رفتم نماد الکترونیک هم ندیدم! برای همین نظر خیلی مساعدی نسبت بهش ندادم.
ممنون که تجربه ی خریدت رو به اشتراک گذاشتی، باعث اطمینان من و بقیه به این سایت میشه.

آرمان ک در تاریخ : 1393/5/2

کی این گوشی وارد ایران می شود؟!؟ لطفا جواب بدید

حسین خ در تاریخ : 1393/5/2

سلام دوست عزیز
من از این سایت DIGIDOM.IR گوشی خریدم
از گوشی هم راضی هستم
علاوه بر اینکه قیمتش مناسب هست ارسال هم رایگان بود واقعا نسبت به دیجی کالا خیلی خیلی با انصاف ترن
این دیجی کالا از وقتی مشهور شده دیگه یواش یواش داره خون مردم و تو شیشه میکنه
من یکی از دوستام 6 تا گوشی از دیجی کالا خریدن هر 6 تاش و پس داد همشون یه سری اشکالات خاص داشت
دوستان متخصص تو زمینه موبایل میتونن حرفم و تایید کنن
به نظر من وجود یک همچین سایت هایی برای مردم ما خوب تا به وضعیت انحصاری خودرو سازی دچار نشیم
در ضمن امور پشتیبانی این سایت فوق العاده است
من هر سوال تخصصی تو زمینه گوشی داشتم پرسیدم فوق العاده اطلاعات داشتن
برا همین ازشون خرید کردم

aydin e در تاریخ : 1393/5/2

پس این گوشی کی وارد ایران میشه؟
نکنه اصلا قرار نیست بیاد؟

نويد ح در تاریخ : 1393/5/1

من به شخصه ترجیح میدم گوشی هایی با این رنج قیمت رو حضوری بگیرم و خودم تست کنم.
اما خرید از سایت مطمئن هم خوبه. از سایت هایی خرید کنید که حداقل نماد الکترونیکی داشته باشند.
گرچه دیجی کالا گرون تر میفروشه، اما به خاطر اطمینانی که بهش هست باز هم مردم ازش خرید میکنند حتی گرون تر.
سایت هایی هم هستد که با نماد الکترونیکی قیمت مناسبی دارند.
omdeh.net
kyo.ir
البته سایت عمده اخیرا به خاطر مشکلاتی در زمان ارسال کالا مورد انتقاد قرار گرفته.

حمید ح در تاریخ : 1393/4/31

سلام.میخوام اینترنتی خرید کنم.سایت دیجی کالا رو نگاه کردم قیمتهاش بالا بود البته قدیم خیلی قیمتهاش مناسب تر بود.حالا یه سایت دیدم قیمت هاش مناسبه
www.digidom.ir
به نظرتون بخرم ازش؟

NIMA N در تاریخ : 1393/4/31

سلام دوستان
قیمت این گوشی تو ایران چنده ؟؟؟!!!
آیا امیدی هست تا با ورود این گوشی به بازار قیمت سایر گوشی های لومیا پایین تر بیاد؟؟؟!!!!

هدایت قلی ن در تاریخ : 1393/4/30

اون دوستی که میگفت پخش این گوشی تو خاورمیانه ربطی به اروپا نداره بیاد جواب بده!!!!!! پس کو؟؟؟؟؟؟

طبق گفته شما که باید تو هفته قبل میومد!!!!

مگه نگفتین قراره تو آسیا زودتر از انگلیس عرضه شه؟ پس کووووووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چیزی که راجع بش مطمئن نیستین خواهشا بیخود جو ندین.

و در آخر امیدوارم که نوکیا آدم بشه و واسه یه گوشی دیگه اینقدر لفتش نده.

iman f در تاریخ : 1393/4/30

سلام
تو گوشیای سامسونگ 5 اینچ به بالا قابلیت مولیتیپل ویندو دارن که فکر کنم فقط دو صفحه رو همزمان نشون میده
در مورد این گوشی فکر نکنم همچین چیزی وجود داشته باشه چون اگه داشت حتما تو ویدیو های که این گوشیو معرفی میکنن ازش حرفی میزدن چون واقعا جای تبلیغ رو داشت

reza 5 در تاریخ : 1393/4/30

دوستان سلام.
1 - میخوام بدونم این گوشی در آن واحد میتونه چندتا برنامه در حال اجرا رو باهم روی صفحه نشون بده یا نه
2 - آیا اصلا ویندوزفون قابلیت اجرا چند برنامه همزمان رو داره درحالی که همه اونها روی صفحه هستن مثلا یه گوشه صفحه فیلم یه گوشه اس ام اس و یه گوشه اینترنت.
بهم نخنیدن ولی چند سال پیش تو یه نمایشگاه دیدم یه موبایل نوکیا رو تبلیغ میکرد که همزمان توی هر گوشه صفحه یه برنامه در حال اجرا بود یادم نیست چه مدلی بود اون موقع توجه نکردم ولی حالا با پیشرفت بیشتر ویندوزفون این سوال رفته تو سرم از هر موبایل فروشی هم که پرسیدم جواب دقیق نداد یه جورابی از سرباز کردن بود ممنون میشم دوستانی که اطلاع دارن راهنمایی کنند اصلا گوشی داریم که اینکار باشه

مهدي ح در تاریخ : 1393/4/29

خسته شدم از بس اومدم اینجا دیدم هنوزم نیومده برای فروش . به خدا خودمو میزنم به برق ..... پس کی میخوای عرضه کنی این گوشیتو نوکیااااااااااااااااااااااااااااااااااا

سید محمد علی ل در تاریخ : 1393/4/27

سایت فون ارنا به تحسین صفحه نمایش لومیا 930 پرداخته واونو زیر نور افتاب جز بهترینهادونسته
خیلی از کیفیت عالی صفحه نمایش در محیط های بیرون تعریف کرده
در حالیکه برای لومیا ایکون جز بدترینها دونسته بود پس حتما نوکیا یه تغییراتی رو توی صفحه نمایش این گوشی داده
از کیفیت مکالمه گوشی هم تعریف زیادی کرده
در مورد باتریشم چیز خاصی نگفته نه جز نقاط ضعفش بوده نه جز نقاط قوت اما نسبت به لومیا ایکون گویا بهتر بوده
در مورد ویدیو پلیر گفته که هر فرمتی رو براحتی مثله هلو اجرا میکنه
کلا نسبت به لومیا ایکون بهتر بوده
باید منتظر بررسیهای بیشتری باشیم

هدایت قلی ن در تاریخ : 1393/4/24

عارضم به حضورتون اول از همه بگم که من خودم میخوام این گوشی رو بخرم و تا الان هم نوکیا داشتم.

ولی واقعا نمیدونم این سیاست نوکیاست که همرو جون به لب کنه واسه یه گوشی .... یا اینکه توانش کمه که این همه طولش میده.

همین سامسونگ سه سوت گوشی میزنه و پخش میکنه. من اصلا طرفدارش نیستم ولی خب انصافا گوشیای بدی هم نمیزنه. همین "اس 5" این همه امکانات ضد آب و گرد و خاک هم هست.

من الان چند وقته منتظر این عتیقه ی نوکیا هستم. چند ماهه مدام میگن این هفته دیگه حتما میاد!!!!!

گرفتاری اینه که این عتیقه با این قد و قواره کارت حافظه هم نمیخوره!! ضد آب هم نیست!!

من خودم طرفدار نوکیا و وینفون هستم ولی دلیل نمیشه که این عتیقرو مدام تو بوق بکنن و یه قیمت کذایی هم روش بگذارن.

هدایت قلی نوکیا پرور - سه شنبه 24 تیر 93

Javad 0 در تاریخ : 1393/4/24

با سلام خدت ویندوزفونی های عزیز
همراه بانک ویندوزفون با پشتیبانی از تمام کارت های عضو شتاب

نام برنامه Hamrah Card
حجم 4 مگابایت

این نرم افزار از همه قابلیت های موبایل بانک آینده نظیر مشاهده مانده حساب، انتقال وجه و … برخوردار می باشد. یکی از ویژگی های موبایل بانک آینده، سازگاری آن با انواع کارتهای شتابی است که به کاربران این موبایل بانک اجازه می دهد حتی بدون داشتن حساب در بانک آینده، تمامی کارتهای شتابی خود را در این نرم افزار ثبت نموده و از خدمات بانکداری همراه، بهره مند شوند.

سید محمد علی ل در تاریخ : 1393/4/23

دوست گرامی اوایل پخش اکثرا نسخه های اپراتوری هستن که میارن برای فروش چون سود خوبی داره مواظب باشید که از این نسخه ها بهتون ندن چون شارژر وایرلس ندارن اکثرشون حواستون باشه

sam s در تاریخ : 1393/4/23

دوستان خبر خوشششششش
ورود این گوشی نوکیا رو به ایران تبریک میگم تو مازندران وارد شده ولی تو همین سایت قیمتو زده بالاترین پیشنهاد امیدوارم به دست همه برسه این غول نوکیا

کمال ی در تاریخ : 1393/4/21

سلام این گوشی تو ایران کاربرد داره ؟
میشه از تمام امکاناتش استفاده کرد ؟
قیمتش حدودا چنده ؟
کی میاد بازار؟
ممنون میشم جواب بدین

mi n در تاریخ : 1393/4/21

من 600 دلارو خساب نکردم درست نخوندی گفتم حرف دوستانه که ختی اگه 599 باشه انقدر نمیشه

سید علیرضا ا در تاریخ : 1393/4/21

ورود گوشی تازه وارد به ایران ربطی به انگلیس نداره!
در ضمن قراره در آسیا و خاورمیانه زودتر از انگلیس عرضه بشه
به نقل از GSMArena همین هفته در خاورمیانه عرضه خواهد شد!
در کشورهایی مثل عمارات - دبی هم پیش فروشش شروع شده، عمده واردات ایران هم از دبی هست
در نهایت فکر میکنم زودتر از اینا وارد ایران بشه.

سید علیرضا ا در تاریخ : 1393/4/21

به نقل از WPCentral در آپدیت Cyan برای Lumia 930 نوکیا در تلاش است تا این قابلیت به lumia 930 رو اضافه کند.

هدایت قلی ن در تاریخ : 1393/4/20

تا اونجا که من متوجه شدم (با سرچ های زیاد) 17 جولای تازه تو انگلیس به فروش گذاشته میشه. یعنی 6 روز دیگه.

تا بیاد ایران فکر نمیکنم کمتر از 10 تا 14 روز دیگه بشه.

آرمان ح در تاریخ : 1393/4/20

درود بر دوستان .
عضو جدید هستم ...
امیدوارم این گوشی قدرتمند هر چه سریع تر و با قیمتی معقولانه وارد بازار کشور بشه .

علی ع در تاریخ : 1393/4/20

این 930 گلنس نداره ؟ یعنی حتی با اپدیت هم بهش اضافه نمیشه ؟ این قابلیت نرم افزاریه یا سخت افزاریه ؟

Saji M در تاریخ : 1393/4/20

چجوری حساب کردی 600 دلار ضرب در دلار 3000 تومنی شد 2.300 ؟؟؟؟؟ احیانا 6×3=18 ؟؟؟؟؟
الان دلار دقیقا 3هزار تومنه و بعد مدت کوتاهی قیمتش به 1.800 نزدیک میشه.

sam s در تاریخ : 1393/4/20

این گوشی یکی از چندمین شاهکار های نوکیاست بی صبرانه منتظرشم
من همیشه عاشق نوکیا بودمو هستم

maryam m در تاریخ : 1393/4/19

بی صبرانه منتظرم این گوشی رو از نزدیک ببینم

mi n در تاریخ : 1393/4/19

یعنی کی میاد ایران؟ بیاد قیمتش چند؟اول گفته بودن 599 دلار که به پول ما2200-2300 نمیشه کمتر میشه؟یعنی انقدر می ارزه ایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سید محمد علی ل در تاریخ : 1393/4/19

خوب اینم سوپرایز کوچولو برای دوستان کلیپ Nokia Lumia ۹۳۰ unboxing and Windows Phone ۸.۱ hands-on براتون تو اپارات اپلود کردم حتما ببنید لذت میبریدا
http://www.aparat.com/v/1Z0rh

GT R در تاریخ : 1393/4/18

دوستان امروز با دوبی تماس گرفتم قیمت رو 2199 یا همون 2200 درهم گفتن که به پول ما 1.870 میشه اینجاییا از الان قیمت رو روی 2200-2300 گذاشتن که اگه صبر کنید قیمت پایینتر میتونید خرید کنید. میشه مثل 1020 یا 1520 که قیمتشون 2100 بود الان شدن 1600 1700

Rasool H در تاریخ : 1393/4/17

سلام
این گوشی چه فرقی با Icon داره؟ از سخت افزار و دوربین بگیر تا اندازه و وزن که همه چیزشون یکیه، پس واسه چی همون آیکون رو نسخه جهانی نکرد؟تازه اون خوشگلتر از اینم هست

این دو گوشی حتی سرعت اینترنت سیم کارتشونم یکیه حتی باتری هم یکیه، پس دلیل عرضه دو محصول کاملا مشابه با دو اسم متفاوت چیه؟

سید علیرضا ا در تاریخ : 1393/4/17

به نقل از GSMArena این هفته در اروپا و آسیا و خاورمیانه عرضه خواهد شد و به تدریج در دیگر مناطق جهان!
در یک فروشگاه اینترنتی اماراتی هم عرضه این گوشی رو 7 روز دیگه نوشته که الآن میشه پیش خرید کرد.
من که بی صبرانه منتظر ورود مقتدرانش به ایران هستم! (من واقعا هم ویندوز فون رو دوست دارم، هم این گوشی رو دوست دارم)
امیدوارم هرچه زودتر بیاد ...
** میخواستم 1520 بگیرم ولی واقعا بزرگیش اذیتم میکنه ... حقیقتا تو جیب جا نمیشه! :D

محمد صادق ج در تاریخ : 1393/4/17

اخه من از یه گوشی دیگه چی میتونم بخوام که لومیا 930 نتونه براورده کنه؟
اخه دوربین نداره؟ که محشره
استحکام نداره؟ کوفوق العاده
زیبایی نداره؟ که خیلی نازه
سیستم عامل نداره؟ که یه چیز منحصر به فرد و عالیه
سایزش بده؟ که نه بزرگه نه کوچیکه...ینی راست کار من یکیه
صفحه نمایش نداره؟که فوق العاده عالیه
تاچش بده؟ که خیلی محکم و با ظرافت و روونه
اخه حافظه نداره؟ که مناسبه....
فکر کنم فقط ابمیوه نمیده... که میگن قراره یه ابمیوه گیر نوکیا بده بیرون با nfc متصل بشه بهش مشکل ابمیوتونم حل میشه....
با من چونه نزنین...میگم عالیه بگین چشم....لایکم کنین که خیلی از لحاظ روحی خرابم الان.....نیاز به لایک دارم.......

محمد صادق ج در تاریخ : 1393/4/17

با لومیا با ما به اوج بیایید
...
آقا ما موندیم این چرا نمیاد....دچار افسردگی مزمن شدیم........

محمد صادق ج در تاریخ : 1393/4/16

پس کی این گوشی میاد تو بازار...مردیم از بس هر روز، روز شماری کردیم.....خدمت میرفتیم انقدر روزشماری سخت نبود.....پی کییییییییییییییییییییی میاد
شاید این هفته بیاید.....بچه ها همه دعا.......................

پرهام ب در تاریخ : 1393/4/15

حالا من دقیق در جریان مجادله اپل و سامسونگ نیستم. شاید گوگل هم این حق رو داشته که اپل رو بابت کپی هاش به دادگاه بکشونه ولی اینکارو نکرده. یا برعکس. یا شاید کلا کپی کردن ایده ها روال قانونی ای داره که سامسونگ اون رو نقض کرده نمیدونم. بهرحال من و شما مصرف کننده ایم و فکر میکنم خیلی اینکه کی از کی چیو کپی کرده واسمون فرقی نکنه. مهم امکاناتیه که در اختیارمون گذاشته میشه. توی دادگاه اپل هم سامسونگ جریمه شد نه مردمی که تولیدات سامسونگ رو خریدن.
در مورد اون زمان که حالا 5 سال باشه یا 2 سال هم واقعا اصلا نمیشه نظری داد. من خیلی تاکیدی روی زمانش ندارم. چون تکنولوژی واقعا رقابتیه و نمیشه به قطع گفت که پیروز این رقابت کی هست. یا اصلا تعریف واژه پیروزی و شکست در چنین جایی جایگاه مطرح شدن داره یا خیر. چون سایر شرکتها هم بیکار نمیشینن که مایکروسافت پیشرفت کنه فقط و نظاره گر باشن. الان گوگل در نسخه بتای اندروید جدیدش که برای سری نکسوز عرضه کرده بصورت دولوپر کلا ران تایم دالویک رو برداشته و فقط از آرت استفاده کرده. این یعنی تقریبا میشه گفت بزرگترین مشکل اندروید که سنگین بودنش هست رو تا حد زیادی برطرف کرده. یا بحث امنیت رو من فکر میکنم چندان جایگاه مهمی نسبت به سایر پارامترها نداشته باشه. چون مایکروسافت با اینکه ویندوز پی سیش همه میدونیم که از نظر امنیتی وضعیت چندان قابل قبولی رو نداره ولی باز هم پرچمدار بی چون و چرای دنیای سیستم عامل های پی سی هست و اجازه ظهور رو به لینوکس که امنیتی به مراتب بالاتر نسبت به ویندوز داره رو تا الان نداده. ویروس ساخته بشه مطمئنا ویروس یاب هم ساخته میشه. حتی شایعاتی مبنی بر بده بستونهای پشت پرده هکرها با شرکت های سازنده ویروس یاب هم وجود داره که چندان بی اساس هم نیستن این شایعات.
سامسونگ چند وقت دیگه میخواد تایزن رو رونمایی کنه ازش. شایعاتی هست که اپ های اندروید به راحتی قابل تبدیل به اپ تایزنی هستند و این یعنی دولوپرها خیلی راحت اپ تایزنی میتونن بدن بیرون. سامسونگ گفته تایزن روی دیوایسهای با حداقل 256 مگ رم قابل اجراست و این یعنی یه سیستم عامل سبکه. ممکنه سامسونگ بخواد امپراطوری جدایی رو تاسیس کنه و دیگه گوشی اندرویدی نزنه و فقط تایزنی بزنه که با تولید یه پرچمدار تایزنی نه یه گوشی میانرده میشه گفت چندان بعید هم نیست. آینده کاملا رقابتیه و نمیشه بطور قطع راجبش نظر داد. صحبتهای بنده هم حدس و گمانهایی بیشتر نیستن.
ولی چیزی که مشخصه بازار مصرف در آینده همه چیز رو روشن میکنه. شاید پروژه جدید مایکروسافت مثل پروژه قبلیش با شکست مواجه بشه. شاید هم دنیارو تو دستاش بگیره. بهرحال همه ما امیدواریم که پیشرفت بکنه. چون پیشرفت هر شرکتی چه سخت افزاری چه نرم افزاری یعنی پیشرفت زندگی تک تک ماها. صرف نظر از علاقه های شخصیمون همه ماها از محصولات تمامی این شرکتها داریم استفاده میکنیم. پس هیچوقت نباید علاقه جای خودشو به تعصب بده. این نظر شخصی منه.
به امید پیشرفت تک تک شرکت ها از گوگل و اپل و مایکروسافت و بلک بری گرفته تا اچ تی سی و سامسونگ و ال جی و نوکیا و حتی جی ال ایکس خودمون.
موید باشید.

Saji M در تاریخ : 1393/4/14

با 12 خط اول کامنتت موافقم.
با 10 خط بعدیش 50% موافقم. ببین تقلید واقعا هست. ما فکر میکنیم فلان قابلیت چیزی شاخی نیست که کسی بخواد از روش کپی کنه. در حالی که سر آخرین دادگاه اپل که سامسونگ نزدیک 1میلیارد دلار جریمه شد اگر به موارد شکایت توجه کنی میبینی بچگانه ترین چیزهای ممکن هست. مثلا اینکه اپل میگفت تو گوشی من برا باز کردن قفل از چپ به راست اسلاید میکنی و تو ازش کپی کردی و قاضی هم موافق بود. باقی موارد هم در همین حد ساده بودن. شاید در نگاه اول بگیم خوب این که خیلی ساده س، ولی پشت همین سادگی خروار خروار فکر نهفته شده. 2 سال دیگه وقتی به امکانات گوشیت نگاه میکنی میگی خوب این که خیلی ساده س ولی همین الان که داری این کامنت رو میخونی هنوز اون قابلیت به فکر کسی نرسیده. پس همین چیزای ساده ای که ما اصلا اسمشو کپی نمیزاریم کلی فکر پشتشه پس دیگه با یه مسئله ساده مواجه نیستیم. بله باتری سیور یک کپی هست چون برخلاف الان که یه چیز عادی برامونه، زمانی یک آرزو بود که به فکر هیچکس نرسیده بود و اتفاقا قابلیت بسیار مفیدی هست.
بنابر گفته های 12 خط اولت که میگه سرعت رشد وینفون به نسبت سرعت رشد زمان داره پیش میره به همون نسبت هم توقع کاربر بالاتر هست. گیرم که به قول "من" همه چیزای اندروید و آی او اس کپی بشه تو وینفون. هرچند با توجه به روانی و امنیت وینفون در صورت امکانات برابر با سیستم عامل های دیگه این وینفون هست که ارزش خرید بیشتری داره ولی این رو همه نمیدونن. حالا وینفون باید قابلیت هایی فراتر از فکر بشر بیاره رو گوشیش که بتونه مشتری رو راضی کنه مثل لمس سه بعدی که خوب چیز راحتی نیست ساختنش!
ویندوز وقتی سمهش به 5-6 درصد بازار جهانی رسید همه وینفونی ها خوشحال بودن ولی اگه این سهم بخواد به 15 یا 20 درصد برسه کار 100 برابر سخت تر میشه پس هم تراز شدن با اندروید یا آی او اس اصلا برای وینفون کافی نیست. شاید برای دارندگان گوشیهای ویندوزی کافی باشه ولی برای رشد وینفون کافی نیست.
با دو خط آخرتم موافقم ولی به شرطی که بکنیش 2-3 سال دیگه...ویندوز 8.1 اومد و در اوایل 2015 ویندوز9 هم میاد دیگه از لحاظ امکانات میشه گفت با رقبا یکسان هست و حتی فراتر. روزی 500 نرم افزار به وین سنتر اضافه میشه پس 2 سال دیگه تعداد نرم افزار های وین سنتر مرز 600.000 نرم افزار رو رد میکنه که به معنای استقلال کامل هست چون اندروید زمانی که 450.000 نرم افزار داشت به بلوغ رسید.
و نکته خوشحال کننده تمام این بحثها این هست که شرکتی مثل مایکروسافت با اون عظمت و توان مهندسی پشت ویندوز هست که سابقه ش در تولید ویندوز خیلی بیشتر از سابقه رقبا در تولید سیستم عامل هاشون هست. در واقع اندروید بخشی از شرکت گوگل هست. گوگل شرکتی با زمینه های کاری مختلف هست که اندروید بخشی از اونه ولی مایکروسافت دهها سال هست که داره در زمینه نرم افزار به دنیا خدمت میکنه و توان مهندسی بالاتری در این زمینه داره. اگه بخواد البته

پرهام ب در تاریخ : 1393/4/12

چه فرقی میکنه؟ خب حالا باشه رشد و سرعت شکوفایی رو در نظر بگیر. رشدی که اندروید و ios توی 1 سال اخیر داشتن با رشدی که سال اول تا دوم ایجادشون داشتن مگه برابره؟ تکنولوژی روز به روز رشدش سریعتر میشه. حالا ویندوزفون در برهه ای اومد که رشد تکنولوژی اینقدریه که الان داریم میبینیم. پس طبیعتا باید همین رشد رو به دوش بکشه. وگرنه کلا محو میشه در دنیای تکنولوژی. وقتی مثلا الان رشد سیستم عامل ها به قدریه که یه بازی مثل آسفالت8 واسشون اومده وینفون هم باید بتونه آسفالت 8 رو ساپورت کنه. تایزن هم هنوز نیومده آسفالت 8 واسش اومده. ولی 7 سال پیش تکنولوژی بازی های گرافیکی به این اندازه نرسیده بود که همچین بازی هایی ساخته بشن و طبیعتا سیستم عامل ها همون تکنولوژی همون دوره رو داشتن. حالا بازی یه نمونش بود.
کلا ربطی نداره چیزی که گفتین. وینفون چون جدیدتره طبیعتا رشدش سریعتره. اگه نباشه کلا محو میشه. یه چیزی مث بادا که پروژه ی ناموفق سامسونگ بود. نتونست با تکنولوژی زمان خودش رشد کنه و طولی نکشید که عملا منسوخ شد.حالا چند وقت دیگه تایزن میاد میبینی که رشدش چجوریه. کلا اگه یه سیستم عامل بتونه رو پا وایسه باید رشدش متناسب با تکنولوژی زمان خودش باشه که وینفون همینطور بوده تا الان.
اسم تقلید هم کلا به نظرم در دنیای تکنولوژی واژه ی بیگانه ایه. شرکت ها با هم بده بستون دارن. حتی اگه سوژه ی کپی شده پتنت هم باشه قابل خریداریه. خود مایکروسافت درآمد بالایی فقط از فروش پتنت هاش کسب میکنه. این اصلا ایرادی نداره. حالا مگه مایکروسافت اومد نوتیفیکیشن بار گذاشت روی وینفون 8.1 باید بهش گلایه کنیم که چرا کپی کرد؟اپل هم همین نوتیفیکیشن بار رو از اندروید کپی کرد. حتی کپی های ios از اندروید خیلی بیشتر از کپی اندروید از ios بوده. کلا اصلا نباید اینجوری قضاوت کنیم راجب ارتباط شرکت ها. بخوایم اینجوری نگاه کنیم وینفونم فقط صفحه idle modeش فرق میکنه. وقتی وارد settingش میشیم یه نواره که باید بالا پایینش کنیم. چیزی که توی اندروید و ios هم بود. پس مایکروسافت کپی کرده! مایکروسافت battery saver گذاشت پس کپی کرده! این بحث ها رو اصلا نباید کرد. چون همه ی شرکت ها با هم تعامل دارن. حالا یا ایده های هم رو استفاده میکنن یا پتنت های هم رو خریداری میکنن. در هر صورت در تمام سیستم عامل ها مشترکات دیده میشه و نباید اسمش رو کپی بگذاریم.
من هم به آینده ی روشن وینفون خیلی امیدوارم. همه جا گفتم الانم میگم که 5،6 سال دیگه وینفون بیشترین ارزش خرید رو پیدا میکنه در بین تمام سیستم عامل ها.

Saji M در تاریخ : 1393/4/10

حرفت درسته داداش ولی من کیفیت محصولات رو نگفتم بلکه میزان رشد و سرعت شکوفایی سیستم رو گفتم. خود اندروید در ابتدا یکی مثل آی او اس داشت که بخواد خیلی چیزا رو ازش کپی کنه برای شروع کار ولی ویندوز بخاطر فرقای اساسیش کارش در زمینه کپی برداری سخت تر هست.
حالا در کل من بیشتر به آینده وینفون امیدوار هستم تا اینکه به گذشتش افتخار کنم.

farzad d در تاریخ : 1393/4/10

سلام
اخبار مربوط به پیش فروش Lumia 930 در کشورهای اروپایی و قیمت آن در را در لینک زیر مشاهده کنید :
http://www.wpcentral.com/nokia-lumia-930-pre-order-across-europe

پرهام ب در تاریخ : 1393/4/9

راستی یه چیز دیگه.
من فکر میکنم مقایسه ی دو تا تکنولوژی در دو برهه زمانی مختلف اصولا از پایه اشتباهه.
شرکت بنز در 4 سالگی عمرش ماشین هایی میساخت که شبیه دوچرخه بودن!
ولی سایپای ما در 4 سالگی عمرش ماشین های خیلی بهتری از دوچرخه میزد.
دلیل نمیشه بگیم سایپا از بنز بهتره. چون بنز وقتی هم سن سایپا بود تولیداتش به پای پراید نمیرسید!
اندروید و ios در برهه ی زمانی مختلفی بودن و نمیشه اونو با وینفون الان اینجوری مقایسه کرد.
موید باشید.

پرهام ب در تاریخ : 1393/4/8

نکسوز5 به نظر من توی تمام گوشی های موجود در بازار بهترین انتخابه.
لومیا هم بسته به نیازتون میتونه مناسب باشه.
اول بگم که عکس و فیلم اگه زیاد میگیرید معمولا تولیدات نوکیا تو کیفیت دوربین بهترین تولیدات هستن. البته پرچمدارهای سایر برندها هم خوبن ها. دیگه بسته به نیازتون داره که کیفیت دوربین کدوم گوشی راضیتون میکنه.
بازی زیاد میکنید؟اگه بازی اچ دی و گرافیکی زیاد میکنید در حال حاضر استور وینفون از نظر بازی های اچ دی اونقدر غنی نیست. ولی بازی های روتین و معمولی و معروف رو تقریبا همشونو داره. بازی ها اچ دیش شاید انگشت شمار باشن.
اگه اینقدر اهل کلیپ و موزیک و عکس هستید فکر کنم 32 گیگ کمتون باشه. چون من خودم مث شما هستم. الان آپتیموس جی دارم و 32 گیگه و 25 گیگش خالیه. واسه من که کمه. فکر کنم یه گوشی که اس دی کارت بخوره بخرید بهتر باشه. اگه لومیا میخواید 1520 گزینه مناسبیه. منتها اندازش یکمی بزرگه.
البته تا جایی که من میدونم گوگل دیگه تولید نکسوزهاشو میخواد متوقف کنه و یه چیزی به اسم اندروید سیلور اگه اشتباه نکنم بده بیرون. حالا دقیق نمیدونم. ولی به نظر من نکسوز بعدی گوشی مناسب تریه. اگه میخواید لومیا بخرید چون واقعا اونقدرا تفاوت بین لومیاهای گرون قیمت و ارزون قیمتش نیست من خرید یه لومیا 920 رو به صرفه تر میدونم تا 930.
من الان خودم آپتیموس جی و لومیا 520 دارم و فکر میکنم داشتن یه گوشی خوب اندرویدی و یه گوشی ارزون وینفونی خیلی انتخاب مناسب تری باشه. یه چیزی مثلا لومیا 525. گوشی اندرویدیتونم دیگه هر انتخابی که باب میلتون بود. ولی به نظرم نکسوز5 واقعا بی نظیره.

پرهام ب در تاریخ : 1393/4/8

کاملا قبول دارم.
البته ایرادی هم به اندروید وارد نیست. ماهیت سیستم عامل های متن باز همینه. تایزن هم الان همینطوره. هنوز نیومده آسفالت 8 واسش ساخته شده. البته این فقط مثال بودا. ولی به قول شما مایکروسافت داره خیلی محتاطانه قدم پیش میذاره. شاید به این خاطر بوده که تو دنیای موبایل پروژه های قبلیش چندان موفقیت آمیز نبودن.
در کل بیش از هر چیز از بیانتون سپاسگذارم که منطقی و به دور از تعصبات تفکراتتون رو بیان کردید.

Javad H در تاریخ : 1393/4/7

با سلام دوستان یه راهنمایی میخوام کنید که قانع شم . خواهش میکنم ...
من اندروید نکسوس 5 داشتم و حالا ندارم :دی مثل اینکه گوگل گفته نکسوس های بعدی تولید میشن !
من واقعا از نکسوس راضی بودم جدا از مشکلات حزئی که داشت !
نکسوس مثل گوشی های نوکیا خاص بود و این خاص بودن رو دوست داشتم
حالا به نظر اتون نکسوس بعدی بیاد بگیرم یا بیام سمته لومیا !
حالا اگه میگین لومیا ! مثلا من خیلی موزیک گوش میدم و تعداد موزیک هام زیاده کلیپ زیاد میریزم ! زیاد بیرون میرم عکس و فیلم و بازی هم زیاد ! حالا با این حال حافظه داخلی 32 که حدودا فکر کنم 25 gb خالی باشه کافیه ؟
ممنون میشم کمک کنید ممنون

Javad H در تاریخ : 1393/4/7

سلام دوست عزیز ! در جواب به yahaka k باید تصحیح کنم 16 اشتباه تایپی بود ممنون از یاداوری 32 !
اما پرهام عزیز ما از تکنولوژی خاصی صحبت نمیکنیم ویندوزفون یه تحول جدیده !
برای مثال صفحه استارت . کرتانا در ضمن به نظر من ویندوزفون بدون نوکیا هیج لذتی نداره . در جواب کسانی که با تعصب میگن ویندوزفون محدودیت نداره چرا داره ! واقعا داره اما این گوشیا های نوکیا هست که باعث میشه محدودیت رو فراموش کنیم محدودیت خاصی نیست اما بالاخره کمی محدودیت رو داراست ...
کیفیت ساخت زیبایی دوربین عالی که در کنار سیستم عامل خاص ویندوزفون یه گوشی خاص که تو دست کمتر کسی میبینین .
در ضمن برای کسانی مثل من که با نوکیا خاطره دارم و بسیار راضی بودم بعد از مدتی که اندروید استفاده کردم یه تنوع هست که از محیط اندروید خسته شده بودم
نمیخوام بگم اندروید خوب نیست اما سلایق متفاوت اند به سلایق هم احترام بزاریم .
ممنون

Saji M در تاریخ : 1393/4/7

شاید در مدت کوتاهی که به طور تخصصی برای ویندوزفون وقت گذاشتم اطلاعاتم ناقص باشه ولی این نظر شخصی من هست. حالا شاید دوستان بخاطر انتقادم از باتری و حجم این گوشی فکر کنن با وینفون مشکل دارم ولی در هر صورت این نظر من هست.
انتخاب وینفون تا این تاریخ یه جورایی ریسک هست. وینفون قبل از ورژن 8.1 قطعا نمیتونه با اندروید یا آی او اس با اونهمه گستردگی و امکانات برابری کنه ولی همه میدونم این سیستم عامل نوپا هست و همه کسانی که در عرصه تکنولوژی اطلاعات رو دنبال میکنن قدم به قدم با پیشرفت ها و زیرساخت های ویندوز آشنا هستن.
در واقع بزرگترین برتری وینفون ساخت و ساز از پایه هست. میتونست با چن تا کپی برداری یا الگو برداری ساده به صورت افسار گسیخته امکانات رو به مشتری ارائه کنه و خودش رو تو دل مردم خیلی سریعتر جا کنه ولی قدم های مایکروسافت و نوکیا به نظر من سنجیده تر از رقبا هست. در وینفون ابتدا به امنیت و استحکام سیستم توجه شده و وقتی در مباحث امنیتی و روان بودن سیستم به اوج رسیدن شروع کردن به اضافه کردن امکانات. (دقیقا برعکس روند اندروید)
امروز شما با یک وینفون 8.1 دیگه مثل قبل محدودیت ها رو حس نمیکنین و کسی که اقدام به خرید وینفون میکنه قطعا باید بدونه که با یک سیستم در حال رشد مواجه هست نه یک سیستم شکفته شده...اما چرا ما باید وقت و هزینمون رو فدای این آزمون و خطای مایکروسافت بکنیم؟ چون این سیستم عامل از پایه درست بنا شده و با رشد پله به پله خودش تلاش میکنه در عین حفظ خصوصیات اصلیش دیگر امکانات رو در اختیار مشتری قرار بده.
در یک کلام وینفون محصول تجربه اندروید و آی او اس هست و سعی بر اون داره تا ترکیبی از امکانات اندروید و روانی و امنیت آی او اس باشه...اندروید و آی او اس وقتی همسن وینفون بودن یک دهم این هم رشد نداشتن...فقط کمی صبر نیازه
و اینکه آپدیت های وینفون بخاطر اتحاد سخت افزاری محصولاتش برا همشون میاد بهترین گزینه هست برای کسانی که محصولات ویندوزی رو میخرن و میتونن قدم به قدم با پیشرفت های این سیستم پیش برن.
شرمنده سرتو درد آوردم داداش

پرهام ب در تاریخ : 1393/4/6

مسعود جان من خودمم حدود 5 ماهه وینفون دارم استفاده میکنم. حالا نمیدونم منشا نظراتتون چیه. ولی به نظر من که وینفون تکنولوژی خاصی رو ایجاد نکرده حداقل تا الان. شما نگاه کن تایزن هنوز نیومده روی ساعت های سامسونگ پیاده سازی شده. خب باید قبول کرد سامسونگ یه تکنولوژی جدیدی رو روی سیستم عاملی که هنوز به طور رسمی وارد بازار نشده پیاده سازی کرد. تایزن سیستم عاملیه که هنوز نیومده از وینفون و ios از نظر تکنولوژی زده جلو. من نمیدونم مایکروسافت چه تکنولوژی ای رو پیاده سازی کرده روی وینفون؟شما اگه میدونید به ما هم بگید.
در ضمن من اصلا متعصبانه نظر نمیدم. وینفون سیستم عامل خوبیه منتها در مقایسه با سایر سیستم عامل ها هنوز عقب تره. اتفاقا نظر من رو بخواید از نظر سیستم عامل های موجود اول اندروید بعد ویندوزفون و بعد ios کارایی دارن.
شما هم شاید بد نباشه قبل از اینکه اندروید رو نادیده بگیرید یکمی واقع بینانه تر به دور و برتون نگاه کنید تا ببینید در دنیای تکنولوژی کدوم سیستم عامله که سردمداره؟همه چیز روون باز کردن منوها نیست دوست من!

yahya k در تاریخ : 1393/4/6

سلام،دوست عزیز
من یکساله که وینفون دارم اول ۹۲۰ و الان هم ششماهه ۹۲۵ دارم
حافظه ۹۲۵ ،،،۱۶ هست واسه من که اهل ریختن فیلم رو گوشی نیستم کم نیست،دوربینشم چون هشت هست فیلم با حجم بالا میگیره اما ۹۳۰ حافظش ۳۲ هست نه ۱۶پس برای دوربین ۲۰.۷مگاپیکسلش مناسبه
چون سیستم عامل جای کمی نسبت به بقیه سیستمها اشغال میکنه
من خیلی وقته منتظرم ۹۳۰بیاد تا بخرمش اول میخواستم ۱۵۲۰بگیرم اما فقط بخاطر سایزش که بزرگه فعلن دست نگه داشتم آخه سایز بیشتر از ۵ اینچ ایجاد جلب توجه میکنه که باعث میشه ملت احساس فخرفروشی کنن(نظر شخصی من)اما حیف که مایکروسافت بخاطر ادامه فروش ۱۵۲۰ امکانات ۹۳۰رو یکمی کمتر انتخاب کرده

مسعود ص در تاریخ : 1393/4/6

دوستان گلی که میایید و وین فون و نوکیا رو میکوبید اصلا تا حالا با وین فون کار کردید؟
یادتون باشه که گوشی های lumia حاصل همکاری دو شرکت بزرگه... تمام شماها که در سایت دیجی کالا هستید دارید از ویندوز ماکروسافت روی کامپیوترتون استفاده میکنید پس یادتون نره در مورد دوتا کمپانی بزرگ نظر میدید.لومیا و اصلا وین فون یه گوشی خاصه برای آدم های خاص.وقتی مهندسی و طراحی نوکیا با خلاقیت و علم ماکروسافت (آمریکا) ترکیب میشه گوشی ای بوجود میاد که هر کسی جرات نقد اون رو نداره....خوبی وین فون اینه دست کسایی دیده میشه که عاشق تکنولوژی اند کسایی که در سطح بزرگترین ها و بهترین ها فکر میکنند.
خداییش بدون تعصب میگم توی 7 ماهی که از وین فون استفاده میکنم میتونم بگم عالیه. 8.1 هم که حرف نداره.فقط آی او اس هست که در مقابل وین فون حرفی برای گفتن داره.
پس از دوستان عزیزم خواهش میکنم قبل از اینکه درباره راه رفتن کسی قضاوت کنید،اندکی با کفش های او راه بروید.
با تشکر فراوان

Javad H در تاریخ : 1393/4/5

سلام دوستان امیدوارم حال همتون خوب باشه . 2 تا سوال دارم اگه میشه راهنماییم کنید !
این گوشی واقعا خوش دسته ! زیباست ! کیفیت ساخت عالی و متفاوتی داره اما !
1) رم ساپورت نمیکنه و 16 گیگ واقعا کمه !
2) این گوشی برنامه Nokia Glance رو ساپورت نمیکنه حالا این زیاد مهم نیست اما رم ... !
اما خوب نسبت به گوشی 1520که رم و Glance رو داراست این گوریلا گلس 3 هست که تو تست هاش خیلی بهتر از گوریلا گلس 2 بوده و خوب جدید تره و با کلاس تر !
حالا سایز اینا به کنار به نظر اتون کدوم بهتره ! لطفا نظرات خوبتون رو بگین شاید سوال خیلی ها باشه
ممنون .

Saji M در تاریخ : 1393/4/4

ایشالا که همینجور باشه دوست من ولی تو جی اس ام آرنا عملکرد باتری هر دو گوشی رو یکسان زده!

دانیال ز در تاریخ : 1393/4/4

سلام
دوست عزیز خودت میگی آِیکون
ویریزون و نوکیا آیکون زدن و مشکل باطری داشت!
اما 930 رو نوکیا زده. رو ورقه همونه اما مشکل باطری حل شده!

Saji M در تاریخ : 1393/4/3

تو توست باتری لومیا آیکن که نسخه ورایزن همین گوشی هست امتیاز 40 رو آورده و تست باتری فون آرنا تا حدود 5 ساعت دوام آورده...یه پرچمدار اونم با سایز 5 اینچ و صفحه امولد و باتری 2420 باید چنین عملکردی تو باتری داشته باشه؟ مطمئنین وینفون مصرفش پایینه؟ امتیاز 40 برای یه همچین پرچمداری در واقع افتضاح هست. کلا برا هر گوشی افتضاح هست. نسبت سایز و جنس صفحه نمایش به میلی آمپر باتری این گوشی مصرف بسیار بالا رو داره نشون میده!
ولقعا حیفه آدم همچین گوشی نازی داشته باشه و همش تو شارژ باشه

Saji M در تاریخ : 1393/4/3

استور ویندوزفون از مرز 255.000 نرم افزار گذشت:
http://www.gsmarena.com/windows_phone_store_passes_255000_apps_10_million_downloads_a_day-news-8843.php

Saji M در تاریخ : 1393/4/3

من به عنوان کسی که امروز بعد 9 ماه تحقیق تمام تخصصی و رفتن تا ته همه گوشی ها و سیستم عامل ها اولین روز عمرمه که رسما به ویندوزفون ایمان آوردم واقعا از سیاست های طراحی این گوشی تعجب میکنم...یه گوشی مثل اچ تی سی وان ام8 با بدنه 90% فلز 160 گرم وزن داره و 9.4 میلیمتر قطر که البته این قطر در کناره ها به 3 میلیمتر میرسه و فقط در وسط 9.4 میلیمتر هست. و همچنین یه باتری 2600 میلی آمپر رو در خودش جای داده.
لومیا 930 با با بدنه ای که فقط شاسی فلزی داره 167 گرم وزن داره. با اینکه سطح گوشی در پشت تقریبا یکدست هست و حتی لبه ها هم قطور هستن در تمام عرض گوشی قطر 9.9 میلیمتر رو شاهد هستیم در حالی که با وجود اینهمه فضا در پشت گوشی حتی باتری آنچنان قدرتمندی رو شاهد نیستیم!
واقعا چرا؟
برای مثال سونی همین سطح یکدست رو در پشت بهمراه یک باتری 3200 میلی آمپری داره و زیر 7 میلیمتر قطر داره.
بر فرض اینکه لنز دوربین رو بزرگ در نظر بگیریم میتونست از فضای باقی مونده براحتی برای استفاده از یه باتری بسیار بزرگتر استفاده کنه!
یجورایی به همون سیاست فروش خاص شرکت ها میرسم که میگه همیشه یه عیب تو گوشیت بزار تا محصول بعدیت هم فروش داشته باشه.

پرهام ب در تاریخ : 1393/4/2

همش به این نیست. البته حرفتون درسته. ولی به نظرم بیشتر کیفیت صفحه نمایش موقع بازی کردن یا فیلم دیدن محسوس میشه. تازه توی وینفون 8.1 میشه بک گراند گذاشت رو گوشی.

پرهام ب در تاریخ : 1393/4/2

کلا برای نصب برنامه نیاز به نت پرسرعت داری. اگه رایتل داشته باشی مشکلی نداره. منتها بعضا دوستان میگن میشه با پی سی برنامه دانلود کرد و با اینترنت ایرانسل فقط یه اتصال به استور میخواد تا نصبش کنه تو باور نکن هرکی این حرفو زد. من امتحان کردم اینقدر اعصابم خورد شد که نگو.
در کل یک کلام:
برای دانلود برنامه نیاز به نت پرسرعت داری. حالا اگه تو خونه یا خوابگاه در دسترست نیست باید رایتل بگیری. وگرنه به دردت نمیخوره.

بهادر ق در تاریخ : 1393/4/2

سلام خدمت دوستان.یه بررسی مقایسه ای بین فیلم برداری دوربین 930 و گلکسی اس5 رو از کانال ترنجی دیدم جالب بود.توی نور زیاد و نور کم هستن.واسه من که جالب بود.امیدوارم بقیه هم مفید باشه:

http://www.aparat.com/v/qgktO

http://www.aparat.com/v/eBrG4

مهمان م در تاریخ : 1393/4/1

سلام بچه ها من تو خوابگاهم و دسترسی به wifi ندارم. چون تو چند تا از نظر ها نوشته شده بود برای گوشی ویندوز حتما باید wifi باشد. اگه من ویندوز فون بخرم به مشکل بر می خورم؟ لطفا راهنمایم کنید؟

سهد ز در تاریخ : 1393/3/31

دوستان کسی از تاریخ اومدن این گوشی خبر نداره؟

پرهام ب در تاریخ : 1393/3/30

اگه وب گردی واستون خیلی مهمه خب دیگه یا 1520 بگیرید یا منتظر 930 بمونید.
راستی من خودم وینفون دارم. گوشی اندرویدی هم دارم. حداقل من اندروید رو خیلی به وینفون ترجیح میدم. بحث برتری سلیقه ایه و برمیگرده به نیازهای آدم. مثلا من به روونی وینفون نمره ی کمتری میدم تا امکاناتی که تو اندروید هست. شما نگاه کن که در عمل بسته به نیازهات کدومشون بهتره. خیلی به اعداد و ارقام روی کاغذ توجه نکن.
ولی اگه پرچمدارم میخوای بخری هرکدومو بگیری راضیت میکنه. کلا تو اگه بخوای وینفون بخری هر وینفونی بخری راضیت میکنه. مث اندروید نیست که رو یه گوشی performanceخوب داشته باشه و رو یکی خوب پیاده سازی نشده باشه و شما دغدغه ی اینو داشت باشی که ام8 بگیری یا اس5؟

میثم م در تاریخ : 1393/3/30

دوستان کسی خبر نداره این گوشی از otg ساپورت میکنه؟

میثم م در تاریخ : 1393/3/30

من خودم اکسپریا زد ال دارم ولی از وقتی این گوشی رو دیدم میخوام به وینفون مهاجرت کنم.دوستانی که میگن 920 هم خوبه میخوام بگم واسه کسانی که دوربین واسشون مهمه 930 خیلی بهتره و از لحاظ طراحی واقعا زیباست.
موارد 2701 تا 2800 از مجموع 3044 مورد

تبلیغات

تبلیغات

ایسام