نظر کاربران درباره گوشی موبایل سونی Xperia C

Xperia C اکسپریا سی

Sony Xperia C سونی
ارزیابی کاربران: 8.2 از 10 (3970 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سونی
» سونی Xperia 5 V
» سونی Xperia 10 V
» سونی Xperia 1 V
» سونی Xperia 5 IV
» سونی Xperia 10 IV
» سونی Xperia 1 IV
» سونی Xperia Pro-I
» سونی Xperia 10 III Lite
» سونی Xperia 1 III
» سونی Xperia 5 III
» سونی Xperia 10 III
» سونی Xperia 5 II
» سونی Xperia Pro
» سونی Xperia 1 II
» سونی Xperia 10 II
» سونی Xperia L4
» سونی Xperia 5
» سونی Xperia L3
» سونی Xperia 10 Plus
» سونی Xperia 1
» سونی Xperia 10
» سونی Xperia XZ3
» سونی Xperia XA2 Plus
» سونی Xperia XZ2 Premium
» سونی Xperia XZ2
» سونی Xperia XZ2 Compact
» سونی Xperia L2
» سونی Xperia XA2
» سونی Xperia XA2 Ultra
» سونی Xperia R1 Plus
» سونی Xperia XA1 Plus
» سونی Xperia XZ1
» سونی Xperia XZ1 Compact
» سونی Xperia L1
» سونی Xperia XZs
» سونی Xperia XA1
» سونی Xperia XA1 Ultra
» سونی Xperia XZ Premium
» سونی Xperia XZ
» سونی Xperia X Compact
» سونی Xperia E5
» سونی Xperia XA Ultra
» سونی Xperia XA
» سونی Xperia X Performance
» سونی Xperia XA Dual
» سونی Xperia X
» سونی Xperia Z5 Dual
» سونی Xperia Z5 Compact
» سونی Xperia Z5 Premium
» سونی Xperia Z5
» سونی Xperia Z5 Premium Dual
» سونی Xperia M5
» سونی Xperia C5 Ultra
» سونی Xperia C5 Ultra Dual
» سونی Xperia M5 Dual
» سونی Xperia C4 Dual
» سونی Xperia C4
» سونی Xperia Z3 Plus (Z4)
» سونی Xperia Z4 Tablet LTE
» سونی Xperia M4 Aqua
» سونی Xperia E4g Dual
» سونی Xperia E4g
» سونی Xperia E4 Dual
» سونی Xperia E4
» سونی Xperia E3 Dual
» سونی Xperia Z3
» سونی Xperia Z3 Tablet Compact
» سونی Xperia Z3 Dual
» سونی Xperia E3
» سونی Xperia Z3 Compact
» سونی Xperia M2 Aqua
» سونی Xperia C3 Dual
» سونی Xperia C3
» سونی Xperia T3
» سونی Xperia Z2
» سونی Xperia M2 dual
» سونی Xperia Z2 tablet
» سونی Xperia M2
» سونی Xperia E1 dual
» سونی Xperia E1
» سونی Xperia T2 Ultra dual
» سونی Xperia T2 Ultra
» سونی Xperia Z1 Compact
» سونی Xperia Z1s
» سونی Xperia Z1
» سونی Xperia Z Ultra
» سونی Xperia C
» سونی Xperia M
» سونی Xperia ZR
» سونی Xperia SP
» سونی Xperia L
» سونی Xperia Tablet Z Wi-Fi
» سونی Xperia Tablet Z LTE
» سونی Xperia Z
» سونی Xperia ZL
» سونی Xperia E
» سونی Xperia E dual
» سونی Xperia Tablet S 3G
» سونی Xperia TX
» سونی Xperia V
» سونی Xperia J
» سونی Xperia Tablet S
» سونی Xperia T
» سونی Xperia SL
» سونی Xperia tipo dual
» سونی Xperia miro
» سونی Xperia tipo
» سونی Xperia go
» سونی Xperia acro S
» سونی Xperia ion HSPA
» سونی Xperia neo L
» سونی Xperia sola
» سونی Xperia U
» سونی Xperia P
» سونی Xperia ion LTE
» سونی Xperia S
» سونی Tablet P 3G
» سونی Tablet P
» سونی Tablet S 3G
» سونی Tablet S
» سونی CMD Z7
» سونی CMD J70
» سونی CMD J7
» سونی CMD MZ5
» سونی CMD J6
» سونی CMD J5
» سونی CMD Z5
» سونی CMD CD5
» سونی CMD C1
» سونی CMD Z1 plus
» سونی CMD Z1
» سونی CM-DX 2000
» سونی CM-DX 1000

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 4001 تا 4098 از مجموع 4098 مورد

Adrian F در تاریخ : 1392/6/12

اس4 گوشی خیلی خوبی هست...
محاسنش اینه که نسبت به C »
صفحه نمایشش زیر نور خورشید بهتر عمل میکنه و زوایای دید خیلی بهتری داره
رنگ مشکی رو با غلطت بیشتری نشون میده

سخت افزارش قوی تره و برای بازی مناسب تره

دوربین عکسبرداریش هم به نظر من بهتره!
===
از جمله معایبش هم»
طراحی فوق العاده زشت (اینو حتی GSMARENA هم گفته)
قابلیت های Air View و Air Gesture و لمسی شناور و ... که گلکسی اس4 داره،این نداره
قیمتش به شدت بالاست

موبایل خوبی هست به خصوص 2سیمش ولی واقعا نسبت به قیمتش،نمی ارزه.
شما 1.350 یا 1.400 بدی گوشی ای که در حدود Xperia L هست ؟ یعنی 2برابر پول Xperia L یا Xperia M برای 700مگاهرتز سی پی یو بیشتره؟

به دید من اگر میخوای موبایل قوی تر از Xperia C بخری که برای بازی مناسب باشه و دوربینش هم خوب باشه و کیفیتش عالی باشه،قطعا در این رنج قیمت HTC One Mini ارزشش بیشتر از گلکسی اس4 مینی هست.

ولی اگر پول واست اهمیتی نداره،مطمئن باش با خرید گلکسی اس4 مینی،نا امید نمیشی.فقط جنس بدنش و ظاهرش از مد افتاده و نا امید کنندست ولی داخلش و امکاناتش خیلی خوبه و من تاییدش میکنم.
کیفیت صداش و بلندی صدای مکالمش هم خیلی خوبه!

سوالی داشتی بپرس حتما:)
قربانت.

hamed h در تاریخ : 1392/6/11

سلام
ممنون بابت راهتماییت داداش،نظرت در مورد s4 mini چیه؟میشه معایب و محاسنشو بگی؟
بازم ممنون

Adrian F در تاریخ : 1392/6/10

خواهش میکنم حامد عزیز...

پس شما اینترنت بیشتر دوست داری
2سیم واست مهمه
دوربین هم تا حدودی مهمه
کیفیت پخش فیلم مهمه
صدا خیلی زیاد اهمیتی نداره

بهترین انتخاب » Xperia C هست.
چون هم 2سیم هست،صفحهش 5 اینچه و توی اینترنت خیلی لذت بخش تر از 4 اینچه،هم کیفیت فیلمبرداری خیلی خوبه (1080 !) هم کیفیت پخش فیلمش قطعا خوبه (بخاطر اینکه خودش 1080 ضبط میکنه،پس کدک های 1080 هم رووش نصب هست و فیلم های فول اچ دی هم پخش میکنه)
البته Xperia C هنوز بررسی تخصصی نشده ولی من احتمال میدم صدای بسیار خوبی هم داشته باشه.

باتری Xperia C یکی از بهترین باتری های سری موبایل های سونی هست با 14 ساعت مکالمه و 12 ساعت پخش فیلم مستمر.


در اون مورد 2سیم هم که گفتی همه ی موبایل های سونی دارند،یعنی میتونی یک سیم کارت رو مختص تلفن زدن کنی و یک سیم کارت رو مختص اینترنت!از این بابت هم نگرانی نداشته باش.
شما Xperia C که اومد به بازار،بخرش،مطمئن باش راضیت میکنه.وزنش 153 گرمه که یکم سنگینه،ولی خوش دسته و رنگ سفیدش رو در تبلیغات دیدم بینهایت خوشکل بود!

حتما عکساش رو هم یه نگاهی بنداز.

موفق باشی:)) قربانت!

Adrian F در تاریخ : 1392/6/10

خواهش میکنم!
پس با این تفاسیر که مد نظرته،بهترین انتخاب در سری موبایل های سونی، Xperia L هست
اگر به 2سیم کارته اهمیت نمیدی، L بهترین گزینست واسه شما!

خود سایت سونی در تبلیغ موبایل L گفته: "اگر یه موبایل رو بدن دست عکاسان بسازنش چی میشه؟! میشه L !"
پس از این بابت برو طرف L
در مورد بازی هم L و M بهترن،پس باز هم انتخابت L هست.


قربانت:)

parisa r در تاریخ : 1392/6/10

سلام میخواستم بدونم قیمت این گوشی چقدره؟ و اینکه من میخوام یه گوشه دو سیم کارته بخرم بین samsung galaxy grand و xpria c کدومش بهتره؟ لطفا کمکم کنید..مرسی

hamed h در تاریخ : 1392/6/9

سلام داداش
واقعا ممنون بابت راهنماییت من اصلا اهل بازی نیستم ولی اینترنت زیاد میرم با گوشی واسه همین میخوام دوسیم باشه همراه اول برا تماس و ارتباطات و ایرانسل یا رایتل برا اینترنت،دوریین هم واسم مهمه که تصاویرش کیفیت داشته باشه کیفیت پخش فیلم هم همینطور ولی کیفیت صدا زیاد واسم مهم نیست، من زیاد سر درنمیارم از گوشی اگه لطف کنی راهنماییم کنی ممنون میشم داداش
واقعا مرسی بابت راهنماییت وایول به اطلاعات دقیقی که داری من همه نظراتتو خوندم

وفیچ v در تاریخ : 1392/6/9

داداشی آدرین من خیلی گیج شدم !!!!!!!!
ببین من میخوام دوربین گوشیم تو عکسبرداری خوب باشه فیلمبرداری هم برام مهمه ولی عکسبرداری خیلی مهمتره و مهمترین گزینه ی من اینه که بازی ها و نرم افزار های پرحجم و اونایی که سخت اجرا میشن را به خوبی اجرا کنه !!!!!!!!!!!!!! در ضمن برام زمانی که میخرم مهم نیست چه الان بخرم چه بعدا !!!!!!!این مهمه که وقتی که گوشیمو خریدم پشیمون نشم چون تا حالا برام چند بار این اتفاق افتاده و نمیخوام بار دیگه بیفته !!!درضمن باگوشیم تو اینترنت هم نمیرم!!!!!!!!!!!!!!!

داداش ببخشید من خیلی سوال میکنما شرمندم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adrian F در تاریخ : 1392/6/9

برای کیفیت صفحه نمایش و زیر نور خورشید بهتر عمل کنه و قدرت کلی سخت افزار S4 Mini بهتر از بقیست.

کیفیت ساخت بالا و ظاهر خوشکل هم قطعا HTC One Mini بهتر هستش سپس HTC desire 600 خیلی خوبه.

Xperia C رو اگر زیاد اهل بازی نیستی ، و حساسیت زیادی نسبت به صفحه نمایش نداری،انتخاب بهتری هست چون قیمتش حدود 400 تومن از بقیه کمتره.(اگر بیاد توی بازار!!! چون خیلی وقت پیش بایستی میومد!)


ولی اگر سرعت و هنگ نکردن برات مهمه،از این لحظ همشون خوب هستن و من تضمین میکنم موبایل های جدید سونی هنگ و منگ تو کارشون نیست چون سونی اندرویدشون رو خیلی خوب میسازه و آپدیت های بسیار خوبی هم براشون ارائه میده.

اگر دوربین یا کیفیت صدا و ... برات مهمه ،بایستی بگی که بر اساس نظرت یه موبایل بهت معرفی کنم راحت بشی!
قربانت:)

Adrian F در تاریخ : 1392/6/9

کیفیت صفحه نمایش هر سه شبیه به هم هست.برتری خاصی نیست!
دوربین L توی عکسبرداری بهتره،روشن تره و اگر از منظره عکس بگیری بهتر عمل میکنه.
ولی دوربین C توی فیلمبرداری بهتره و بزرگتر فیلمبرداری میکنه!

برای بازی، M و L خیلی بهتر هستند چون گرافیک بهتری دارند،ولی برای کار در منو ها و کارهای سرعتی و نرم افزار ها،ممکنه گوشی C بهتر عمل کنه چون 4هسته داره.

بلندگوی M عالی هست بلندگوی L هم بسیار خوب،بلند گوی C هنوز تست نشده.

ولی طبق چیزهایی که مد نظرت هست به نظرم L بگیری بهتره،الآن در دسترسه و قیمتش هم خیلی خوبه.

ولی اگر میخوای صبر کنی به نظرم C بگیری به صرفه تر هست،چون 2سیم کارته و صفحش بزرگتره !

هر جور صلاح میدونی :d
قربانت..

hamed h در تاریخ : 1392/6/8

سلام دوست عزیز
من میخوام گوشی دو سیم کارته بخرم بین چند گزینه موندم کدومو بخرم
s4 mini
htc desire 600
htc one
xperia c
اگه امکانش هست راهنماییم کن کدوم بهتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

diana h در تاریخ : 1392/6/8

سلام*من میخواستم یه گوشی در حد600 تومن بخرم*بعد به جز اکسپریا یو به نظرتون کدوم مدل از اکسپریا برای انتخاب خوبه؟کمکم کنید هرچه زودتر*پیام بدین بهم خوشحال میشم

وفیچ v در تاریخ : 1392/6/8

ممنون که راهنماییم کردی!!!!!!!!!!!

ببین من میخوام چیزی که میخرم :هنگ نکنه تقریبا تمام بازی هارو بدون گیر کردن باز کنه دوربینش نسبتا برام مهمه کیفیت صفحش برام مهمه حافظه ی داخلیشم خیلی برام مهم نیست چون اگه به مشکل برخوردم بهش رم میندازم عجله ای بلند گو هاشم برای موزیک گوش دادن خیلی برام مهم نیست!!!!!!!!!!!

بازم ازت تشکر میکنم adrian f

Adrian F در تاریخ : 1392/6/8

Xperia M به تازگی مشخصاتش اومده که در کل بهتر از L بوده.
سخت افزارشون یکیه ولی M خیلی خوش دست تر،کیفیت صدای بهتری داشته و در کل انتخاب بهتری هست.

اگر از گوشی،بیشتر فیلمبرداری و بازی میخوای و لذت بردن،قطعا C بخر،ولی اگر بیشتر کیفیت برات مهمه بیا M رو بگیر.
توی صفحه ی M توضیحات کاملی ازش ارائه دادم یه نگاه کن ضرر نداره!
Xperia L هم اگر دوست داری "زودتر موبایل بخری" برو بخر،چون M و C کمی بهتر از L ظاهر شدن،ولی L حافظه ی داخلی بهتری داره.

بستگی به خودت و نیازت داره،بگو از موبایل چه چیزیش واست اهمیت داره،سعی میکنیم بر اساس نظرت موبایلت رو انتخاب کنیم!

قربانت:)



HOSSEIN J :
گرافیکش کمی بهتر از P هست.

وفیچ v در تاریخ : 1392/6/7

بچه ها من بین این سه تا گوشی گیر کردم نمیدونم کدومو بگیرم !!!!!!!!!!!!!!!!!!
1.xperia L
2.xperia c
3. xperia m
قیمتشم تا 900 تومن میتونم بدم ولی نمیدونم کدومو بگیرم
کمکم کنید!!!!!!!!

Hossein J در تاریخ : 1392/6/6

سلاااااااااام.من از گرافیک گوشی سر در نمیارم.لطفا بگید گرافیک این گوشی خوبه یا نه؟؟؟

savash n در تاریخ : 1392/6/6

از راهنمایی دقیقت ممنون البته من هواوی g510 Dual رو انتخاب کردم. دوباره از راهنمایی صمیمانه شما متشکرم.

Adrian F در تاریخ : 1392/6/5

سلام دوست عزیز.ممنون از محبتت:)

با توجه به خواسته های شما»
LG L7 II - P715
بهترین انتخاب برای شماست.
باتری خیلی خوب- 2سیم - صفحه 4.3 - دوربین 8 و دوربین فیلمبرداری 480P - سرعت مناسب - برند معتبر و همراه با 2سال گارانتی - اندروید 4.1.2
قیمت 733 تومن:
http://digikala.com/?Products=Mobile&Product=Mobile-LG-Optimus-L7-II-Dual-P715


مدل دیگه ای با کمی باتری ضعیف تر-دوربین ضعیف تر:
http://digikala.com/?Products=Mobile&Product=Mobile-Huawei-Ascend-G330-U8825D
قیمت 538 تومن

برای هزینه ی کمتر هم:
http://digikala.com/?Products=Mobile&Product=Mobile-Huawei-Ascend-Y-300-Dual
قیمت 470 تومن

===================================================
در برند سونی:
گوشی Xperia M تمام نیاز های شما رو برآورده میکنه.با قیمتی کمی بیشتر از LG L7 P715 ولی هنوز در بازار وجود نداره.دوربین 5 ولی فیلمبرداری 720P با کیفیت ، سخت افزار بسیــــار پرقدرت.

گوشی Xperia C تمام نیاز های شما رو برآورده میکنه.صفحه 5 اینچ.دوربین8 و فیلمبرداری 720P ،باتری 2برابر بهتر.ولی فعلا در بازار گیر نمیاد و قیمتش دقیقا با Xperia M یکی هست.اندروید بسیار بروز.سخت افزار بسیار پرسرعت 4هسته ای.


موفق باشید:)

vahriz k در تاریخ : 1392/6/5

دست شما درد نکنه آدرین جان
واقعا لطف کردید, توضیحاتتون کامل بود, حالا باخیال راحتتر میتونم بگیرم
اگر وارد بشه

savash n در تاریخ : 1392/6/5

سلام دوست عزیز اینطور که پیداست اطلاعات حضرتعالی بهتر و جامع تر از بقیه دوستان است. در صورت امکان بنده را راهنمایی دقیق بفرمائید. من حدود 500 تا 750 بودجه دارم و میخواهم گوشی بگیرم که در
1- دوربین عکاسی و فیلم برداری
2- صفحه نمایش بین 4 تا 4.5
3-سرعت اینترنت و cpu (هنگ نکنه)
4- باطریش دوام بیشتری داشته باشه(چون راننده کامیون هستم و بیشتر تو جاده ام)
5-دوسیم کارت
6-برند گوشی زیاد برام مهم نیست مهم اینه که کاراییش بیشتر باشه.
7-آندروید باشه و حداقل 4.1
و این رنج قیمت بهترین باشه. (البته اگر با توضیح بود ممنون میشم)

قبلا از همکاری و مساعدت همه عزیزان تشکر و قدردانی میکنم.
savash.niazi@yahoo.com

Adrian F در تاریخ : 1392/6/5

نه دوست گلم :D
منظورم از بازی،بازی های HD هستند که حجمشون از 200-300 مگابایت بیشتره!
مثلا آسفالت 7 که فکر میکنم حدود 1.5 گیگابایت حجم دارند!
منظورم اونجور بازی ها رو کم میاره و نمیتونه بسیار بسیار عالی اجرا کنه (هرچند اجرا میکنه ولی یکم لگ داره)
(البته این تئوری هستش،خودتون باید امتحان کنید شاید خیلی بهتر باشه :دی )

این موبایل ( Xperia C ) دقیقا مثل Xperia P و بهتر از Xperia P عمل میکنه.،از دوستانی که Xperia P دارن سوال بفرمایید که چه بازی هایی رو روون اجرا میکنه،مطمئن باشید موبایل xperia C بهتر عمل میکنه.
قربانت :)

vahriz k در تاریخ : 1392/6/4

دست گلت درد نکنه
منظور از بازیای سنگین اجرا نمیکنه یعنی چی؟
دوستم G510 داره بازی های 40 الی 50 مگا بایتی اجرا میکنه بدون گیر کردن
سوالم اینه ایا بازی hd میکشه G525 یا xperia c?
یاخود G510?
در چه حدی بازی سنگین باشه میکشه؟
احتمالا تا یک ماه اینده وارد ایران بشه

ممنون لطف کردید, توضیحاتون کامل بود

mehdi m در تاریخ : 1392/6/4

سلام آدرین جان
واقعا ازت ممنونم که اینطوری کامل و دقیق برام توضیح دادی . من که به راحتی تونستم از حرفات نتیجه گیری کنم وتصمیم رو برای خرید بگیرم. واقعا کمکم کردی . کمتر کسی مثل تو با این همه اطلاعات و تحصیلاتش حوصلش میشه وقت برای هچون کاری بذاره . فقط دوست دارم یه جوری تشکر کنم که وقعا این رو برسونم که کارت عالیه . بهترین آرزوها رو برات دارم ....

Adrian F در تاریخ : 1392/6/4

وای خدا این G700 اصلا گیر نمیومد!
بلاخره مشخصاتش رو پیدا کردم
http://www.91mobiles.com/huawei-ascend-g700-price-in-india

مقایسه»
Xperia C
CPu= 9.22
GPu= 9.2

G525
Cpu= 8
Gpu= 5

G700
Cpu= 9.22
Gpu= 9.2

مدل سی پی یو G525 برابر Cortex A5 با ضریب 1.67 هست
مدل سی پی یو G700 و Xperia C دقیقا 1کی هست چون از یک سخت افزار استفاده میکنند برابر CorteX A7 و ضریب 1.9 هست.

گرافیک G525 از نوع Adreno 203 که حدودا قدرت 5 داره که بعضی ها هم میگن کمتره.من حدس زدم در همین حدود باشه.

گرافیک G700 و xperia C هم مثل هم و نوعش SGX 544 هستش با قدرت حدود 9.2 میلیارد.


سوالی داشتی بپرس،قربانت :)

Adrian F در تاریخ : 1392/6/4

سلام مهدی عزیز
HTC Desire 600
Cpu= 8
GPU= 5

S4 Mini
CPU= 11.22
GPU= 19.2

Xperia C
CPU= 9.22
GPU= 9.2

توی این رنج قیمت بهترین کیفیت رو HTC داره،امکانات و کیفیتش در کل خوبه
ولی بیشترین قدرت رو S4 Mini داره و برای بازی بهتره،دوربینش هم خوبه و صفحه نمایشش هم راضی کنندس
Xperia C قیمتش کمتره و اگر اهل بازی نیستی،خییییییلی به زوایای دید حساس نیستی،گزینه ی خیلی خوبیه
میگن الان توی ایران اومده قیمتش 920تومنه،من نمیدونم ولی اگر بیاد قیمت اصلیش زیر 800 هست.

2سیم»
اگر سر کار میری و دوست داری 2تا سیم داشته باشی،عالیه و واقعا بدردت میخوره
اگر اهل اینترنت هستی حتما 2سیم بدردت میخوره یکی ایرانسل یکی رایتل یا مثلا همراه اول،واقعا بدرد میخوره
اگر اهل مسافرتی که قطعا 2سیم بخاطر آنتن دهی متفاوت بسیار عالیه و تاثیرش رو واضح میبینی!

در کل انتخاب 2سیم بسیار انتخاب خوبی هست و فقط 1مشکل داره»
مصرف باتری

توی این رنج قیمت بهترین مصرف باتری رو همین 3گوشی دارن،حدودا C و S4 Mini حدود 50 و خورده ای ساعت کارکرد مفید دارن که عالیه به خصوص برای 2سیم.
HTC هم باتریش جزو خوب هاست.


بین این 3تا شما زیاد تفاوتی در سرعت گوشی احساس نمیکنی چون هر سه قدرت مند هستن و براحتی اندروید و تمام نرم افزار ها رو اجرا میکنن،ولی اگر اهل بازی هستی،در بالا توضیح دادم،اگر به تصویر گوشی و زوایای دید خیییلی اهمیت میدی برو طرف S4 Mini


در کل انتخاب Xperia C »
اگر سرعت میخوای
قیمت پایین باشه
میخوای 1ماه دیگه بخری
با 2گیگ حافظه ی داخلی میتونی کنار بیای و میتونی کارت حافظه بخری و بندازی رووش

حتما C بخر.

ولی اگر دوربین،صفحه نمایش خیییلی برات اهمیت داره،حتما S4 Mini بخر.

اگر کیفیت برات بینهایت اهمیت داره،اول HTC سپس C

ظاهر گوشی هم سلیقه ای هست و HTC خوشگله و C هم عالیه:)

سوالی داشتی بپرس،ولی من خیلی پراکنده توضیح دادم چون دقیقا نمیدونم چی میخوای!
قربانت

Adrian F در تاریخ : 1392/6/4

والا من اطلاعی ندارم ولی میدونم عرضه شده
سونی توی چین عرضش کرده و احتمال داره بخاطر روابط خوبمون با چین،وارد بازار ایران هم بشه

اگر دست های زمختی داری یا مثلا با 5اینچ راحتی و وزن 150 و خورده ای گرم اذیتت نمیکنه،روی این موبایل فوکوس کن که بهترین انتخابه واسه ی شما

ولی اگر به بازی خیلی علاقه داری و دوست داری آسفالت 7 رو بدون مشکل و تاخیر اجرا کنی و لذت ببری،برو طرف M !

قربانت:)

vahriz k در تاریخ : 1392/6/3

سلام آدرین جان خسته نباشی
اگر برات زحمتی نیست یه مقایسه بین هوآوی G525 و G700 با xperia C
از نظر قدرت سی پی یو و پردازنده گرافیکی کنید
مدل سی پی یو G525 را بیشتر توضیح بدید
باتشکر

یاسمن ر در تاریخ : 1392/6/1

سلام دوست عزیزمن امروز میرم میگیرم سونی ایکسپریا سی قیمتش هم 980تومنه

mehdi m در تاریخ : 1392/5/28

سلام آدرین جان

من تقریبا بیشتر نظر های بی نظیر تو خوندم واسه گوشی های مختلف . بابت اطلاعاتی که میدی ممنونم .

اما اگه میشه یه مقایسه دقیق بین xperia C , s4 mini , htc drsire 600 انجام بده واسه cpu و gpu و گرافیکش که این ها چقدر میتونن محاسبه کنن .

خیلی ممنون میشم اگه بهم بگی من یه 2 سیم کارت خوب به نظرت چی بگیرم ؟ xperia c میاد ؟ اگه واقعا میاد ارزش داره صبر کنم ؟ به خاطر کارم 2 سیم بیشتر به دردم میخوره اما ...
اگرم این 2 سیم ها درد سر دارن راحت برم SP یا Z بگیرم .نظراتو راجعه این 2 تا خوندم . کدومش بهتره و واقعا این اختلاف 500 تومنی میارزه ؟ اگه به اندازه 500 تومن اختلاف نداره همون SP بگیرم!

الانم یک سال و نیم ایفون 4 دارم ، ازش خسته شدم ، اینم شاید کمکت کنه .

واقعا ممنون میشم اگه وقت کنی کامل بهم جواب بدی .

ramin r در تاریخ : 1392/5/26

آدرین جان در مورد ورود این گوشی به ایران اطلاعاتی داری داداش؟

صبر کنم میاد ؟یا یه گوشی دیگه بخرم؟

دنبال یه دو سیمه خوبم.این گوشی نظرمو جلب کرده


Adrian F در تاریخ : 1392/5/19

از لحاظ سرعت سی پی یو حدودا 13% سریعتر از Win هست.
از لحاظ گرافیک حدودا 100% قوی تر از Win هست.
مسلما C هم از galaxy Win بهتره و هم از HTC Desire 600 و 500 ، بهتر هست.


دقیقا همون چیزی هست که تو میخوای،این موبایل معروفه به MultiTasking سریع در قیمت پایین خودش.
یعنی نباید هنگی داشته باشه،میتونی چنتا نرم افزار باز کنی و کار کنی و هیچ کندی احساس نکنی،بازی های معمولی رو همه رو اجرا میکنه (کمی بهتر از گوشی Xperia P بازی اجرا می کنه!)

ERFAN A »
فعلا فقط در چین عرضه شده،گفته شده سونی میخواد یه موبایلی بسازه به اسم Xperia N یا xperia CN یا همین Xperia C که دقیقا شبیه به همین هست و همین شکلی هست فقط با این تفاوت که به جای عرضه در چین،در همه ی دنیا عرضه میشه.
سونی فعلا میخواد M رو عرضه کنه و بفروشه و سپس چهار هسته ای خوش قیمتش رو بده توی بازار که یک تنوعی هم توی محصولاتش داشته باشه.

وقتی هونامی معرفی بشه (4سپتامبر،حدودا 26روز دیگه) این گوشی ها اکثرا معرفی خواهند شد.
Xperi aZ Ultra مدل LTE که 4G داره در همون تارخ 4سپتامبر عرضه جهانی خواهد شد.(فعلا فقط توی آسیا عرضه شده که مدل GSM همون 2G ایرانسل و همراه اول و 3Gرایتل،هستش)

Adrian F در تاریخ : 1392/5/18

بله چرا که نه؟!

از اینجا قدرت محاسباتی گرافیک رو میتونی بدست بیاری»
(به چیپی که درش قرار دارن توجه کن،برخی از چیپ ها دقیقا همون گرافیک رو دارن ولی مثلا آور کلاکش کردن و بازدهیش بیشتر شده)
ستون GFLOPS یعنی "میلیارد ممیز شناور در هر ثانیه" که بیانگر قدرت محاسباتی هست»
http://kyokojap.myweb.hinet.net/gpu_gflops/

برای مثال»
کنسول Playstation 3 قدرت محاسباتی گرافیک 228 میلیارد ممیز شناور در هر ثانیست که 3برابر قوی تر از Adreno 330 در Xperia Z Ultra هست.


و برای محاسبه ی قدرت Cpu اول باید "مقدار GHz" رو داشته باشیم،بعدش "مدل CPU" و بعدش تعداد هسته ها رو باید داشته باشیم.

مدل CPU به شما DMIPS/MHz میده،این عدد بیانگر این هست که "این مدل سی پی یو در هر ثانیه برای هر 1مگاهرتز بسامد،قدرت محاسباتی "فلان" رو دارا می باشد"

برای مثال CortexA9 ضریب محاسباتی 2.5 میلیون رو داره.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_ARM_microprocessor_cores

مثلا اگر DMIPS/MHz برای یک سی پی یو عدد 3 باشه،اون سی پی یو 2هسته ای هست و فرکانسش هم 1.5 گیگاهرتز هست،پس یعنی»
3 رو ضربدر تعداد هسته کن(2) ضربدر مقدار بسامد کن(1.5 گیگاهرتز یا 1500مگاهرتز) = 9.5 میلیارد دستور العمل در هر ثانیه.


مثلا در Xperia SP »
1.7 گیگاهرتز ضربدر 3.3 ضریب محاسباتی کریت ضربدر 2 هسته = 11.22 میلیارد دستور العمل در هر ثانیه.

مثلا در Xperia Z »
1.5 گیگاهرتز ضربدر 3.3 ضریب محاسباتی Krait ضربدر 4 هسته » 19.8 میلیارد محاسبه !!




ضریب ها برای کریت»
Krait معمولی = 3.3
Krait 200 = 3.1
KRait 300 = 3.4
KRAIT 400 = 3.6


موفق باشی عزیز:)

Adrian F در تاریخ : 1392/5/18

سلام رامین جان.
کلا این سی پی یو ها خیلی کم مصرفن،ضعیف هم هستن.

ولی قدرت 4 هسته ای Xperia C با قدرت 2هسته ای Xperia TX و T و V برابری میکنه.
هر چهار موبایل در حد 9تا10 میلیارد محاسبه انجام میدن و در حد هم هستن.

ولی C برای بازی های سنگین و... ساخته نشده و در حد پخش ویدیو های اچ دی و بازی های معمولی با کیفیت هست،نه بیشتر!!

C بیشتر برای کار ساخته شده تا بازی!!


قدرت C بیشتر در حد QualComm MSM8260A یعنی موبایل HTC One S هست.
قدرت C حدودا یک ذره قوی تر از Exynos 4210 هست یعنی قوی تر از Galaxy s II و یک ذره قوی تر از Galaxy Note I هست.


موفق باشید:)

Adrian F در تاریخ : 1392/5/16

متشکرم علی جان.
بله براحتی»
2 هسته سی پی یو از نوع CortexA9 با ضریب محاسباتی 2.5 میلیون در هر مگاهرتز در 1گیگاهرتز بسامد
5میلیارد محاسبه توسط Cpu

گرافیک Mali400 در NovaThor U8500 با قدرت محاسباتی 2.48 میلیارد ممیز شناور در هر ثانیه.

دستگاه Xperia Go با دستگاه Sola و P و U دقیقا یک چیپ پردازشگر (چیپ یعنی مجموع گرافیک و سی پی یو و رم) دارند.پس همشون به اندازه هم پردازش میکنند.

بصورت کلی،موبایل های Go - Sola - P - U در برابر Xperia C این شکلی هست»

Xperia C در Cpu به میزان 82% قوی تر هست.
Xperia C در GPU (گرافیک) حدودا 270% قوی تر هست.

البته اینها همش تئوری هستن و باید در عمل دید که چقدر میتونه قوی تر باشه،بصورت کلی باید یه دو برابری از قبلی ها قوی تر باشه،باید بیاد و تست های اصلی بنچمارک رو ببینیم.

قربانت:) سوالی داشتی در خدمتیم:)

reza r در تاریخ : 1392/5/11

سلام آقای adrian f
خسته نباشید ببخشید میخواستم خواهش کنم اگه وقت داشتین در مورد سخت افزار xperia m هم تو صفحه خود xperia m بگین ممنون میشم ببخشید اگه زحمت میشه

Adrian F در تاریخ : 1392/5/10

آقای محترم،شما چرا حرف بی ربط و بی معنی میزنی؟
اینها همه سندیت دارن،برو توی اینترنت DMIPS/MHz رو سرچ کن....

والا با اینکه هیچوقت ادعا نمیکنم ولی بزار راحت بگم،من از دکترای سخت افزار تجربم بیشتره و از 8سال درس خوندن واسه دکترا بیشتر میفهمم،میتونی بری از دوستان دیگه که Adrian F رو میشناسن سوال کنی


هر سی پی یو یک ضریب محاسباتی داره به اسم DMIPS Per MHZ ،ضریب محاسباتی تعیین میکنه که قدرت به چه صورت تصاعدی بالا یا پایین بره»
ضریب محاسباتی CorteX A7 برابر 1.9 میلیون محاسبه در هر مگاهرتز سی پی یو در هر هسته هست.
ضریب محاسباتی Krait برابر 3.3 میلیون محاسبه در هر مگاهرتز در هر هسته هست.

مثلا ضریب محاسباتی سی پی یو های Core I3 حدود 30.3 هست!یعنی تقریبا سی برابر قوی تر از سی پی یو های موبایل.برای همینه که موبایل همیشه ضعیف تر از کامپیوتر ها هستن.


وقتی شما میگی انواع سی پی یو هیچ فرقی با هم ندارن،پس اصلا هیچی با هم بحث نکنیم بهتره :D



والا من اصلا قرار نیست برای خودم ال بخرم برای یکی از دوستام درخواست داده بود هر موقع قیمتش به فلان مقدار رسید واسش سفارش بدم و برسونم دستش،همین!

قدرت محاسباتی Z Ultra هم در پایین واست قرار میدم»
قدرت محاسباتی کریتز400 برابر 3.6 میلیون محاسبه در هر مگاهرتز هست.
3.6 ضربدر 4هسته ضربدر 2200مگاهرتز = حدود 31.5 میلیارد محاسبه.
یعنی سی پی یو در Z Ultra حدودا 470% قوی تر از L هست.
آدرنو 305 برابر 19.2 میلیارد گیگا فلوپس پردازش میکنه
آدرنو 330 حدودا 80 گیگافلوپس هست.(صد در صد دقیق نیست)

در نتیجه گرافیک Z Ultra حدودا 410% قوی تر از گرافیک L هست.

سرعت رم و پهنای باند حاصله در Z Ultra حدود 12.5 گیگابیت در هر ثانیست و در L حدود 4 گیگابیت.یعنی حدودا 300% سریعتر هست.

بصورت کلی دستگاه Z Ultra بیش از 350% محاسبات "بیشتری" نسبت به L انجام میده یا بصورت ساده بگیم " 3تا و نصفی از L میشه یدونه Z Ultra "

در مورد Imagination PowerVR این ها مدل دارن،اونهایی که آخرشون نوشته MP3 یا MP4 یعنی از سه یا چهار هسته تشکیل شدن و قدرتشون سه چهار برابر معمولی هاست.گرافیک C از نوع تک هسته ایشون هست واسه همین ضعیفه.


موفق باشی.برای اطلاعات بیشتر کافیه به این سایت بیای»
http://kyokojap.myweb.hinet.net/gpu_gflops/

Adrian F در تاریخ : 1392/5/9

گرافیک»
=====
آدرنو 305 (تک هسته ای) در Xperia L
فرکانس کاری = 400 مگاهرتز
قدرت محاسباتی = 19.2 میلیارد ممیز شناور در هر ثانیه
=====
SGX544 (تک هسته ای) در Xperia C
فرکانس کاری = 286 مگاهرتز
قدرت محاسباتی = 9.2 میلیارد ممیز شناور در هر ثانیه
=====
SGX 531 MP3 (سه هسته ای) در Iphone 5
فرکانس کاری = 266 مگاهرتز
قدرت محاسباتی = 25.5 میلیارد ممیز شناور در هر ثانیه
===
===
===
سی پی یو »
در Xperia C
نوع Cortex A7
4هسته 1.2گیگاهرتز
قدرت محاسباتی = 1.9 ضربدر 4 ضربدر 1.2 = 9.12 میلیارد محاسبه


در Xperia L
نوع Krait
2هسته 1 گیگاهرتز
قدرت محاسباتی = 3.3 ضربدر 2 ضربدر 1 = 6.6 میلیارد محاسبه در هر ثانیه



منابع»
http://en.wikipedia.org/wiki/Krait_(CPU)
http://kyokojap.myweb.hinet.net/gpu_gflops/
http://en.wikipedia.org/wiki/Apple_(system_on_chip)


یک خواهشی که از کل انسان های کره ی زمین دارم،وقتی علم یک مطلب رو ندارید لطفا یا 1)سوال کنید یا 2)سکوت !

چه اشکالی داره آدم یه جایی رو بلد نیست و از چیزی سر در نمیاره،فقط سوال کنه؟! شما بپرس فلان جا رو فکر کنم اشتباه میگی درستش کن،من میگم بله یا خیر شما درست میگید یا من درست میگم و غیره و منبع میزاریم و جواب همدیگه رو میدیم
خب حالا چرا همدیگر رو مسخره کنیم و به هم توهین کنیم؟! میتونیم به سادگی از هم سوال بپرسیم چه اشکالی داره؟!
========
حالا من یه سوال از شما میپرسم،طبق چه منطقی متوجه شدید که گرافیک C عین Iphone 5 هست و از M قوی تره؟!


ممنون :)) موفق باشی عزیز...

Adrian F در تاریخ : 1392/5/8

توی بازی L و M
توی کار با اندروید و مرور اینترنت و اجرای چنتا نرم افزار C
ولی هر دو توی یک سطح هستن فقط مدل C یک کوچولو بالاتره

Adrian F در تاریخ : 1392/5/5

سلام دوست عزیز

نه اصلا قابل مقایسه نیستن
SP دو هسته ی فوق قوی کریت داره
C چهار هسته ی ضعیف CorteX A7 هست.

بصورت تئوری»
SP میتونه 11.22 میلیارد دستور العمل اجرا کنه
C میتونه 9.12 میلیارد دستور العمل اجرا کنه

از لحاظ گرافیک»
Adreno 320 در SP میتونه 51.2 میلیارد محاسبه ی ممیز شناور انجام بده
PowerVR SGX544 در C میتونه 9.2 میلیارد محاسبه ی ممیز شناور انجام بده

از لحاظ رم هم سرعت رم در SP حدودا 2 برابر C هست.

C بیشتر برای دیدن فیلم و مرور اینترنت و اجرای چند نرم افزار همزمان مناسب هست ولی SP بیشتر برای بازی و نرم افزار های سنگین طراحی شده!

موفق باشی :)

alpha 2 در تاریخ : 1392/5/4

سلام به دانشمند بزرگ آدرین
میشه یه مقایسه بین قدرت این گوشی و SP انجام بدی لطفا؟ جفتشون Cortex-A7 هستند؟؟
گرافیک PowerVR چیه و آیا بهتره از آدرنو یا ...؟؟
ممنون پیشاپیش

Adrian F در تاریخ : 1392/5/2

در چین عرضه شد با قیمت حدود 230 یورو
صفحه ی 5 اینچی طراحی بسیار خوب
4 هسته سی پی یو که به قول سونی یکی از پرسرعت ترین دیوایس ها برای مرور اینترنت و دیدن فیلم هستش در این رنج قیمت

یکی از صفحات نمایش بسیار خوب بر روی این قرار داده شده که تصاویر زنده و لبه دار هستند

دو سیم کارته

یکی از بهترین باتری های سونی در این دستگاه قرار داده شده (حدودا 12 تا 14 ساعت تماشای فیلم!!)

به امید اینکه با قیمت 800 تومن در ایران عرضه بشه.

Mani A در تاریخ : 1392/4/30

سلام
دوستان یه خبر مهم.البته نمی دونم تا چه حد درست هست اما منبعش sony viet هست و در سایت ایکسپریان که مخصوص گوشی های سونی هست منتشر شده بود
در این خبر منتشر شده سونی لیست اسمارت فون هایی که قراره اپدیت اندروید 4.3 رو دریافت کنن و همچنین تاریخ عرضه اپدیت و اسمارت فون هایی که اپدیت براشون نمیاد رو زده.که متاسفانه V , TX , J این بروزرسانی رو دریافت نمی کنن.اسم T هم دوبار تو این لیست تکرار شده که جلوی یکیش yes زده و جلوی دیگری No.که منظورش رو متوجه نشدم.در مورد sp و E هم هنوز چیزی مشخص نیست و در این لیست جلوشون رو خالی گذاشته و ننوشته که بروز رسانی میشن یا نه.اسمارت فون های Z , ZL , ZR , L , E Dual , C , Z ULTRA NV SI LHاین به روز رسانی رو در سه ماهه چهارم 2013دریافت می کنن.و M Dual , M هم در سه ماهه اول 2014.
و اسمی از SL , S ,ION , P ,GO , ACRO S که به جیلی بین هم اپدیت شدن در این لیست نیست.

amin t در تاریخ : 1392/4/29

تو عکساشو ولش مهم اینه که از ام پایین تره.......... خلاصه کلوم این گوشی هیچی نداره فقط cpu داره نامرد.......... وگر نه مشخصات دیگش مثه ال و ام هست................ البته گرافیک هم قابل تحسینه.

حسین گ در تاریخ : 1392/4/21

سلام به همگی دوستان خوبم.
این گوشی کی میاد و قیمتش چنده؟
کلا مشخصات خوبی داره و عاشقش شدم.الته از اینترفیسم خیلی خیلی خوشم نمیاد ولی رو هم رفته مشخصان بدی ندراره و پیدازندش باید کم مصرف باشه و باتریشم ضرفیتش خیلی خوبه.
البته از نظر باتری امیدوارم شرکت خوب کار کرده باشه و مثل ال7 ال جی و گراند نشه.

راستی در مورد قیمت هم بگم که اس4 مینی سامی که مشخصات بدی هم نداره و به شدت گوشی خوبی هم هست الان تو بازاره و قیمت نجومی 1600 هزار رو داره.البته بچه ها میگن فعلا رسما تو بازار نیست و وقتی وارد بازار شد قیمت منطقیش به 1100 تا 1200 هزاز تومن باید برسه.
امیدوارم سونی بچه خوبی باشه و اواا تو باتری و برد گوشی کم نداشته باشه و دوما قیمت نتطقی گوشی از گراند کمتر دربیاد و بین 800 تا 900 هزار تومن قرار بگیره.
دوستان پیگیر باشین که اگه به صورت غیر رسمی هم اومد اینجا ما رو شاد کنین.
مخلص همه دختر پسرای ایرونی شاد و متخصص

Rasool H در تاریخ : 1392/4/17

آقای محترم

شما کدوم شرکت رو دیدی که متفاوت باشه؟؟؟؟؟؟
اچ تی سی که از سینسیشن تا وان همه توی یه مایه هستن، ال جی هم همینطور، سامسونگم مثل اینا، سونی هم مثل اونا

مثلا شرکتهای ماشین ساز مثل لامبورگینی همه مدلاش توی یه مایه هستن، یا مثلا پورشه از قدیم تا الان تقریبا روی یه اسکلت کار کردن مثل آدمی که هی بخواد جراحی پلاستیک کنه

یا یه چیز ساده،مثلا محصولات چی توز یا نمیدونم شامپوهای صحت یا کولرهای گازی اوجنرال همیشه فقط زوی یه طرح با تفاوتهای جزئی کار میکنن میدونی چرا؟؟؟؟؟ چون اگه کسی از جلو محصولاتشون گذشت طرف با یه نیم نگاه هم بفهمه که این محصول فلان شرکته

از من به شما نصیحت اگه مثل من از این حرفا زورت اومد حالا هر جا بود شما هم همین جواب رو بده، در ضمن برترین تولید کننده گوشی های هوشمند یعنی اپل که دیگه به زور میشه مدلهاش رو از هم تشخیص داد از بس که مثل همدیگه هستن

کسی که میخواد یه چیزی بخره اول اول اول فقط کیفیت و کارایی اون کالا رو در نظر میگیره بعدشم شرکتهایی مثل سونی و سامسونگ همه محصولاتشون توی کل جهان شناخته شدست فقط کاربر بسته به سلیقش و دیدگاهی که از اون شرکت داره محصولش رو انتخاب میکنه، مثلا من فقط واسه این اولین بار رفتم طرف سونی چون خودمون یه LCD براویاش رو داریم،کیفیتش در حدیه که رنگ سیاه داخل فیلم رو با قاب سیاه دور LCD نمیشه تشخیص داد و رنگهای دیگه هم واقعا طبیعی و با کیفیت هستن بعد که شنیدم سونی توی گوشیهاش از این موتور براویا استفاده کرده و گوشیهاش نسبت به رقباش قیمت کمتری دارن بدون هیچ تردیدی و تحقیقی در مورد برند دیگه مستقیم رفتم و از سونی گوشی خریدم، دو تا گوشی ازش خریدم که هنوز دو تا رو دارم و اگه بخوام بخرم بازم سونی یا Z یا SP میگیرم حتی اگه شکل همشون مثل همدیگه باشه

ببخشید اگه حرف بی ربطی زدم، موفق باشی

عليرضا ا در تاریخ : 1392/4/16

گوشيه خوبيه برا كسايي ك صفحه بزرگ ملاكشونه...
پردازنده قوي هم داره...
زير 1200 نميتونين پيداش كنين...
ممنون از سايتتون...

smsk s در تاریخ : 1392/4/10

خوب این سلیقه ایه
من گوشی های نوکیا و اچ تی سی رو زیباتر میبینم رنگ بندیشونو خیلی دوست دارم.
البته خدا کنه قیمت دلار یکم بیاد پایینتر یا قیمت جهانی گوشی sp که بتونم بخرمش!
زیر یک تومن نیاد نمیخرمش!

sanaz g در تاریخ : 1392/4/10

راستی دوسته گلم
من نظر اسماعیل ع م
رو کپی کردم که گفته بودن

بازم گوشیهاش از سامسونگ بهتره D:
بازم و حذف کردم به جای سامسونگم گذاشتم نوکیا
گیر دادید به منا:))
شوخی کردم
----------------------------------
من خودم الان سامسونگ دارم یه 8ماهی میشه دارم واسه خرید تحقیق میکنم نه طرفداری میکنم نه تعصب
مقایسه هایی که انجام دادم و دیدم رو میگم
معایب رو میگم که بقیه تو انتخابشون بهتر تصمیم بگیرن
"و همــــــه نظر شخصیه"

sanaz g در تاریخ : 1392/4/10

سلام دوست عزیز
من اصلا منظورم کیفیت ساخت نبود
به طراحی گفتم سونی بهتره.جوون پسنده.گوشیهای پر زرق و برق میزنه
اوایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل هم دنبال نوکیا بودم چون واقعا محکم و کارکن
کم نمیاره

بــــــــــــــــــــــه نظره من سونی بهتره
موفق باشید:))

sanaz g در تاریخ : 1392/4/9

سلام بر حامد جان !!!:)

والا به جون خودم من اسمی از کیفیت بدنه وساخت.یا سرعت و هنگی گوشی نوکیا نیاوردم!!!!!!
کامنتمو دقیق بخون داداشم :)))

من خودم به کیفیت و استحکام نوکیا ایمان دارم
اما شما Xperia z رو از نزدیک دیدی؟بدنش از شیشته هست.ضد اب و حتی در اب در حال جوشیدن دووم میاره
چیزی که جالب بود واسم اینکه Xperia z انعطاف پذیره و تا حد باور نکردنی میتونی خمش کنی
اینو هم نزاشتن خم کنی کلاس بزاری احیانا تو جیب یا شرایطی که فشار بهش بیاد خم میشه و بسیار مهمه
پس نمیشه گفت سونی به درد نخوره

میگین تکراری گفتم تکراری اینجوری که میگید نیست
بازم میگم به نظره من کسی که با اندروید یا IOS حسابی کار کرده خسته شده بهتره بره سراغ ویندوز فون

من خودم با لومیا کار کردم
اما زده شدم و این نظره منه
تا با اندروید کار نکنم و حسابی اسنفاده نکنم سراغ ویندوز نمیرم و این نظره شخصیمه
---------------
بخدا کار سختی نیست عکسهای گوشی سونی رو ببینید متفاوتن
بعدشم گوشی و مثلثی بزنه؟؟؟؟انواع قوس و مدل و چراغ و بدنه از جنسهای مختلف از پلاستیک بگیر تا شیشه و الومینیوم و کروم و تاچ شناور و کریستال ............ تو گوشیاش استفاده کرده نمیدونم چی بگم اخه ....

منطقی باشیم دوستان عزیز باهم که دعوا نداریم:)


رضا د در تاریخ : 1392/4/9

تو یکی از سایتای خارجی زده بود 300 دلار...
میتونم بهت بگم اگه بیاد گلگسی گرند رو دیگه کسی محل نمیذاره
اینطور که نوشته بود هند اینو حدود 1 ماه دیگه وارد میکنه قیمتش اونجا300 دلاره تو ایرانو که میدونی...غیر قابل پیش بینیه...ولی هرجور حساب کنین هم از گرند سرتره هم قیمتش کمتره:
2500*300=750...نه اصلا 800 تومن.سونی ترکونده

smsk s در تاریخ : 1392/4/9

سلام ساناز خانم

اولین نکته جالب که من خودم گوشیم سونیه و دوستشم دارم! (من هیچ وقت طرفداری نمیکنم !)

دومین نکته جالب : دقیقآ من یک روز قبل شما در قسمت htc 8x دفاع تمام قدی از sp سونی کردم و کلی ازش تعریف کردم
لینکشم موجوده !!
http://www.mobile.ir/phones/comments-36919-htc-windows-phone-8x.aspx

سومین نکته بجای bmw مطمئنن مثال پورشه بهتر جواب میداد که چندین دهست از اول پیدایشش یکجور بوده !

بگذریم من مشکلی با سونی ندارم ! فقط و فقط کاملآ مخالف این موضوع هستم که سونی بهتر از نوکیاست
نوکیا دنیای دیگری داره... توی طراحیاش و سیستم عاملش من بشخصه قصد دارم تجربش کنم اما من هیچ وقت نمیگم نوکیا بهتره یا سونی یا ....

شما اگه میگفتین : " به نظر من سونی بهتر از نوکیاست!" الان اینقدر بحث پیش نمی اومد!

بازم ممنون از توضیحی که دادی دوست عزیز

Arnan H در تاریخ : 1392/4/9

طرفدار های سونی توجه کنن
اینقدر به سامسونگ گفتید کپی برابر اصل یا کپی ادامه دارد
گلکسی S4 مینی که اومد همه میگفتن سامسونگ یه طرح جدید نمیده برون هم دایره ایی میزنه
سونی هم کم کم داره گوشی ها شو کپی میکنه میزاره تو پرینتر یا اسکن از روی اکسپربا زد کپی میگیره
طرح های سونی هم دیگه تموم شد
موافق ها +++++++++++++ کنن

Hamed J در تاریخ : 1392/4/9

این چه چیپ یه که رو این بستن .!!¡¡¡
ساناز خانم در مورد نوکیا یه حرفی میزنی ها بهترین جنس بدنه و کیفیت مال نوکیاست که هنگ و هنگی باهاش تو ویندوز فون نیست.

sanaz g در تاریخ : 1392/4/9

خوب تخصصی اگه بخوای...

نمیدونم الان گوشیتون چیه اما طرفدار ویندوز فون هستید شما
این سلیقه ای هست
من با ویندوز فون HTC و LUMIA 820 کار کردم
گوشیهای جذابین
اما واقعیتش اینه کسی که لذت کافی رو از اندروید یا IOS برده باشه میره سمت این گوشیها
اول اینکه واقعا کار باهاش عذاب اور و گیج کنندست
البته زیاد وارد نیستم تو ویندوز فون اما هیچ سر درنیاوردم
در کل سیستم عامل یه چیزه سلیقه ای هست
دوم که میگید تکرار تکرار تکرار

گوشیهای نوکیا رو باز کردم همینجور نوشته لومیا !!!
رنگاشم که زرد و قرمز و !!!!همـــــــــــــــــه هم شبیه هم!!!!!!!!!!
اونم تکراری!!!!

اگه دقت کنی تو طراحی SONY هـــــــرگوشیش یه قابلیت جدید داره با یه طراحی ظریف و جدید عکسارو باهم مقایسه کنید و مخصاتشونو بخونید
مثلا ZR که همراه C معرفی شده بدون محدودیت زمان و عمق ضد اب هست و این خارق العادست

بعدشم یه شرکت وقتی به طراحی ایده الش برسه روی همون مانور میده
شما به گوشیهای Iphone هم میگید تکراری؟

مثلا BMW از ماشینهای قدیمی که سری سوم زدند اون پنجره های جلوی ماشین
که اول واسه خنک کردن رادیاتور بود الان شده برند BMW از دور که ببینی میگی واوووو BMW هست!!
همیشه هم از این طراحی استفاده کرده
اما اپشنهای زیاد
حالا میشه بگیم تکراری تکراری تکراری؟

منم نمیگم هر سری یه گوشی کاملا متفاوت میزنه سونی
اما واقعا بی انصافیه بگیم تکراری.شما فق عکسهای 10 مدل اخرو مقایسه کن
به عینه تفاوتهای بصری رو خواهید دید
از نظر سخت افزاری بماند که SP دوهسته ای شو دارن با 4 هسته ای LG و سامسونگ مقایسه میکنن...
عذر میخوام زیاد شد:))
موفق باشید

Ben D در تاریخ : 1392/4/9

براي سنجش راندمان CPU هاي آرم رو واحدي داريم بنام DMIPS/Mhz كه ميشه تقريبا همون "ميليون محاسبه " اي كه اكثرا بكار ميبريد . اين توضيح رو براي سايرين دادم و جدول زير رو براي رفرنس هاي آتي :
مقادير نرمالايز شده براي چند نسل اخير آرم :
آرم 11 : 1.3
كورتكس آ7 : 1.9
كورتكس آ8 : 2.0
كورتكس آ9 : 2.5
كورتكس آ15 : 3.5
---------------------
S3 كوالكام با ضريب 2.2 بين آ8 و آ9 قرار ميگيره
S4 كوالكام با ضريب 3.2 بين آ9 و آ15 قرار ميگيره ( منظور كريت نسل اوله نه سري بندي جديد 200 الي 800 ) بنابراين قابل مشاهده است كه كورتكس آ9 30% سريعتر از آ7 هست. يا مثلا S4 حدود 70درصد سريعتره و حرف هم همينه كه آ7 ضعيفترين عضو خانواده است . و اين نه توهينه نه احتياج به دفاع داره.
اين صرفا يك واقعيته .

منظورم از كوالكام اينبود كه اشاره كرده بودي بد گفتن از آ7 توهين به S4 ميشه كه گفتم اينها ربطي بهم ندارن همونطور كه در پايين خودت هم اشاره كردي كه يه شركت ديگه است .

در مورد مدياتك تايوان هم اشتباه برداشت كردي . كسي نگفت بده يا ضعيفه . گفتم " اين " Soc مورد بحث در رده متوسط رو به پايين طبقه بندي ميشه. نتايج بنچ نشون ميده كه اين گوشي 4 هسته اي در بهترين حالت در حد يك 2 هسته اي كريت ( TX مثلا ) هست بلطف Gpu خوبش اما در سينگل ترد و مواردي كه صرفا Cpu دخيله قدري پايين تره و دليلش هم 4 هسته آ7 اونم با فركانس پايينه .
و بعله ! اين انتخاب سازنده بوده ( مدياتك) كه محصولي ارزونتر بده براي بازارهايي كه صلاح ميدونه و گوشي هاي ارزونتر . نه دليل ناتواني اش.
همچنان سعي كن در مواجهه با افراد كم دان و پرمدعا صبر پيشه كني كه يك جواب متين و آرام بهتر شنيده ميشه تا هياهوي بسيار براي هيچ!

Adrian F در تاریخ : 1392/4/8

در واقع تا حدودی درست میفرمایید عزیز.
CorteX A5 با 1.67 میلیون محاسبه در هر مگاهرتز بعد از ARM 11 قرار داره،بعد از اون CorteX A7 .
ولی ضعیف بودن دلیل بر "معماری بد" نیست!
جالبه بدونید که بد ترین معماری که خود شرکت ARM گفته مال CorteX A15 هستش!
گفته ی خود شرکت:
ما متوجه ایراد این سی پی یو ها برای کارکرد هستیم،میخواهیم طرح جایگزینی برای CorteX A15 داشته باشیم،چهار هسته CortexA 12 به علاوه 4 هسته CorteX A7 هم گرمای کمتری تولید می کنه و هم مچ تر هستند و هم قدرت بهتری رو ارائه میدن و در تولید انبوه هم خیلی بصرفه تر از A15 هستند!در واقع این مدل آ12 ها میگن که تابستان سال 2014 وارد عرصه ی رقابت میشن.

دلیل اصلی کنار گذاشتن آ15 هم مچ شدن بسیار مشکل اون با سی پی یو های دیگه،داغی،و حتی CorteX A55 و A57 برای مشکلات A15 بوجود آمده!
اصل اینکه CorteX A15 فقط و فقط در چیپ ست Exynos5 Dual استفاده شده و در چیپ ست های دیگه و در شرکت های SOC ساز دیگه ازش استفاده نشده،مطمئن باش نشون از معماری مورد دار این سی پی یو هستش.

متوجه حرفتون در مورد QualComm نشدم،کوالکام یک شرکت دیگه هستش و سی پی یو KRAIT 200 اون بین CorteX A12 و CorteX A15 قرار داره، KRAIT 300 اون تقریبا برابر با CorteX A15 هستش و KRAIT 400 اون میگن 75% قوی تر از Krait 200 هستش.

در مورد SOC شرکت MediaTek بگم که همکاری بسیار زیادی در ساخت قطعات برای شرکت های سامسونگ و سونی و ... داشته.
اگر یک شرکت بخواد میتونه بهترین سی پی یو رو جایگزین کنه،دلیل بر ضعیف بودن این سری SOC نیست.میخواد روی بازار متوسط یا Mid-Range کار کنه! یه چیز طبیعی هستش که سخت افزار متوسط رو در دستور کار خودش قرار بده.



هر چند با حرف شما کاملا موافقم ولی من سعی خودم رو می کنم که اطلاعات رو بزبان بسیار ساده مثل میلیارد محاسبه در ثانیه و ... بیان کنم،من خودم هم رشته ی تخصصیم الکترونیک و سخت افزار نیست و اطلاعات من هم سطحی هستن،ولی انتظار دارم دوستان دیگه حرفی غیر منطقی نزنن.


البته شرمنده که یکمی در گفته های قبلیم یکمی خودم رو بالا آوردم،قصدم بالا بردن خودم نبود فقط قصدم اطلاع رسوندن هستش :( شرمنده ازین بابت.
متشکرم:)

رضا د در تاریخ : 1392/4/8

سونی بی دلیل این گوشیو نساخته قطعا برای رقابت با گلگسی گرند ساخته شده توی این رقابت عمرا کم نیورده تازه قیمت پایین تری هم داره...
مثل ساختن اکسپریا ZU بود سونی واقعا نیاز داشت به یه گوشی که تو گوشی های رده بالا هم برتری داشته باشه.سونی ترکونده به نظرم هرکی تاحالا میخواست گرند بخره نظرش عوض میشه
سونی دمت جیزززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز:-D

رضا د در تاریخ : 1392/4/8

سونی بی دلیل این گوشیو نساخته قطعا برای رقابت با گلگسی گرند ساخته شده توی این رقابت عمرا کم نیورده تازه قیمت پایین تری هم داره...
مثل ساختن اکسپریا ZU بود سونی واقعا نیاز داشت به یه گوشی که تو گوشی های رده بالا هم برتری داشته باشه.سونی ترکونده به نظرم هرکی تاحالا میخواست گرند بخره نظرش عوض میشه

Adrian F در تاریخ : 1392/4/8

عماد جان سلام.
والا دوست گلم هنوز اطلاعاتش رسمی نیست و من نمیتونم به 4 سوال اول شما جواب بدم!
1-هنوز مشخص نیست!
2-فقط واسه چین عرضه شده و هنوز مشخص نیست برای بازار جهانی بیاد یا خیر،سونی فعلا چیزی نگفته یا من هنوز بهش پی نبردم!
3-بستگی به خیلی چیزها داره ولی احتمال میدم از M و L 1ذره قوی تر باشه پس از Galaxy Grand هم باید 1کوچولو بهتر عمل کنه ولی اینها همش حدس هستن و ممکنه حتی ضعیف تر باشه.بستگی به خیلی چیزها داره ولی قطعا پایینتر از GRAND نیست،مشخصاتش که اینو میگه!
4-متاسفانه اطلاعات زیادی هم در این زمینه نیست ولی میتونم بگم خیلی بهتر از P پردازش گرافیکی انجام میده.
5-نوع Cpu از CorteX A7 هستش و در توضیحات تخصصی MediaTek که سازنده ی چیپ ست MTK هستش باید مطالعه بفرمایید،در اونجا کامل نوشته (در ویکیپدیا)
6-کاملا اشتباهه،من شخصا دیدم و مغازه هم رفتم و از هر کسی سوال کردم یکی از برند ها با کمترین مشکل هستش.
تقریبا فقط یکی دوتا از گوشی های اولیه ی سونی که از اریکسون جدا شد،خیلی ظریف ساخته شده بودند،فقط کیفیت U و از کار افتادن وایرلس بعد از آپدیت در J و یکمی هم بدنه ی Sola خوب از آب در نیومده بود،بقیه ی گوشی هاش هیچگونه مشکلی نداشتن و من ندیدم.

جداً دارم میگم!


اگر نکته ای اضافه بشه قطعا توی همین پیج مینویسم دوست گلم :)

فعلا بای :)

Ben D در تاریخ : 1392/4/8

خوب A7 بعد از Arm11 ضعيف ترين عضو خانواده است ديگه . S4 هم ربطي به A7 نداشت . طرح اختصاصي كوالكامه كه از لحاظ ضريب پردازش بالاتر از A9 و پايين تر از A15 قرار ميگيره .
حسن A7 مصرف بسيار كمترشه و قابليت بيگ ليتل كه بهش اشاره كردي . اصلا براي همين با امثال A15
تركيبش ميكنن كه دوره پرباري رو هسته هاي قويتر انجام بدن و تسكهاي كم مصرف رو برادر كوچيكه.
اين Soc مورد بحث هم تا جايي كه من بنچمارك و جداولشو ديدم يه رده متوسط ارزونه كه ميشه خيلي كلي
گفت در حد دوهسته اي هاي S4 و در سينگل ترد خيلي كمتره . بزبون ساده تر در حد Tx و گاهي هم كمتر.
البته پردازنده گرافيكش SGX544 داستانش فرق ميكنه و جزو اقويا طبقه بندي ميشه!


(منم موافق ادب كردن بچه هايي هستم كه تو وب خودشونو دكتر و دانشمند جا ميزنن اما چه خوبه اينكارو
بدون شلوغ كردن و رگبار اطلاعات چك نشده و گاها استومكي بكنيم. كساني كه تو فرومها الگو ميشن وظيفه
سخت تري دارند. موفق باشي )

عماد س در تاریخ : 1392/4/7

سلام.
دوست عزیز چند تا سوال داشتم از شما.
1. میدونین حدود قیمت این گوشی چنده؟
2. میدونین کی میاد ایران؟
3. این بهتره یا galaxy grand سامسونگ؟
4. این گوشی برای بازی و اینا چطوره؟بازی های HD رو هم اجرا میکنه؟
5. چرا نوع cpu مشخص نیست؟ فقط نوشته 4 هسته ای .
6.من شنیدم گوشیای سونی خرابیش زیاده. این درسته؟

smsk s در تاریخ : 1392/4/7

من مدت زیادی با همه این گوشیا بازی کردم
بزار اینجوری براتون مثال بزنم با یک امتیاز دهی از 100 برا اساس تاچ گوشی

نمره آیفون 100 هست!
.
نوکیا 90
.
.
سونی ، اچ تی سی ، سامسونگ 75
.
ال جی 70

این یک واقعیته محضه با انکار شما واقعیت عوض نمیشه !

Adrian F در تاریخ : 1392/4/7

علی عزیز سلللام!

وقتی شما معماری MediaTek رو معماری ضعیف میدونید
یعنی شما معماری CorteX A7 رو ضعیف میپندارید...
یعنی هم از یک طرف به S4 دارید توهین می کنید،هم به چیپ ست های Exynos سامسونگ!!

شرکت بزرگ تایوانی MediaTek ، از گرافیک MALI و Power Imagination در کنار سی پی یو های شرکت ARM یعنی CORTEX استفاده کرده و برای موبایل ها با قیمت مناسب عرضه کرده.
از طرفی سی پی یو های CorteX بهترین معماری MATCH شدن در چند هسته رو دارند و حتی CorteX A12 که بعدا قراره ساخته بشه،از ترکیب CorteX A12 با CorteX A7 تشکیل چند هسته رو میدن.
========================================
یک نصیحت برادرانه هم از من:
در چیزی که تخصص ندارید،اصلا بحثی بوجود نیارید!

موفق و سلامت باشی.خداحححافظت :)

ALI M در تاریخ : 1392/4/7

چرا ازسونی خوشت نمیادو طرفداربرند دیگه ای هستی دارای گوشی های سونی رو زیر سوال میبری واقعا که... لطفا در نظر دادن از برند خاصی تعصب نکنید درست گوشی عالی نیست ولی در حد متوسط که هست یه چیزی مثل Galaxy Grand سامسونگ هست خوب برای ما ایرانی ها که اوضاع مالی درستی تداریم و از این لحاظ (فقط همین نه از نظر علمی) جز کشور های تقزیبا جهان سومی حساب میشم بد نیست خوبه و دلیل اصلی ساخت این مدل موبایل ها فروش در کشورهای جهان سومی هست و همین

Javad 0 در تاریخ : 1392/4/7

سلام مهسا جوووووووووووووون
عزیزم اشتباه نکن اینا چون تصاویر پشت زمینشون یکیه فکر میکنی همشون شکل هم هستن اما از نزدیک ک ببینی متوجه میشی ک خیلی تفاوت دارند...

jamal t در تاریخ : 1392/4/7

بالاخره سونی هم گوشی های چهار هسته ای متوسط خودشو رو کرد
واقعا گوشی کاملیه حیف که مثل سامسونگ رو محیط کاربریش کار نشده

Ben D در تاریخ : 1392/4/7

دهه ! اين ديگه از كجا پيداش شد؟ !
گمونم مسئول نامگذاري گوشي هاي سوني هموطن باشه!
اول از S شروع كردن رفتن تا ‌‌Z و مشتقاتش حالا بنظر ميرسه برگشتن از سر .
فلگ شيپ بعدي A يا F بود تعجب نكنيد !

Adrian F در تاریخ : 1392/4/7

در واقع گوشی های سونی چون THEME صفحشون عین همه،این اشتباه بوجود میاد که عین هم ساخته شدند.

در اصل گوشی های زیر در یک رده هستند»

Xperia SP - Xperia ZL - Xperia ZQ - Xperia ZR این گوشی ها معمولا طراحی خشک و مستطیلی و اصیل و شیک و ساده ای دارند و از قابلیت OmniBalance هم بهره میبرند

Xperia Z - Xperia Z Ultra - Xperia Tablet Z این گوشی ها تنها گوشیهایی هستند که شیشه های گرما دیده دارند و در واقع از شیشه ساخته شدند و قابلیت OmniBalance در طراحی اونها موج میزنه!

Xperia J - Xperia E - E Dual - Xperia L - Xperia V - Xperia T-TX این گوشی ها معمولا خوش دست،سبک و انحنا دار هستند و برای خانم ها نیز فوق العاده ان.

Xperia P - Xperia S - Xperia SL - Xperia U این سری هم طرح اولیه ی سونی در طراحی خشک و مستطیلی هستند ولی انحنا دار ساخته شدند و بسیار شیک و اصیل بودند.

Xperia GO - Xperia MIRO - Xperia ION - Xperia ACRO S - Xperia TIPO - Xperia NEO L - Xperia SOLA اینها گوشی های پلاستیکی جنس مرغوب هستند که بعضی هاشون هم ضد آب هستند و در واقع طرح بسیار ساده و اولیه ی سونی در طراحی موبایل بودند.

=============
امیدوارم اطلاعات خوبی رسونده باشم.

موفق و سلامت باشید دوستان!!

Adrian F در تاریخ : 1392/4/6

نه اصلا ارزش صبر نداره
این گوشی اولندش که اصلا واسه ی چین هستش،مشخص نیست بازار جهانی میاد یا نه!

دوم اینکه از هیچ لحاظی برتری ای نسبت به SP نداره مگر اینکه صفحش 5اینچ هست و اندازش از Z هم بزرگتره!!

این گوشی کاری هست،واسه کسانیکه دوست دارن صفحه بزرگ با قابلیت های خوب و قیمت خوبی داشته باشن!!

ali k در تاریخ : 1392/4/6

به دلیل ایرانی بود بجای استفاده از کلمه سلام از درود استفاده کنید دوستان...

درود بر همه

بنده تعمیرکار هستم دلم نیومد توضیحی در مورد این گوشی ندم
کسانی که قصد خرید این گوشی دارند بل کل منصرف شوند
تنها دلیل اصلی هم معماری بسیار ضعیف cpu هست
که در گوشی های چینی مانند ztc از این cpu استفاده شده

فکر نکنید چون 4هسته ای هست پس خیلی شاخه بنده الان گوشی نو galaxy fit دستم هست که مورد فراوان داره

نصحت برادرانه:
از خرید گوشی sony در صورتی که دنبال نرم افزار و بازی خور هستید یا معامله می کنید خودداری کنید جدداااااا

مهسا م در تاریخ : 1392/4/6

اونقدر از گوشی های سامسونگ بخاطر شباهتشون به همدیگه بد گفتین حالا گوشی های اکسپریا هم همشون عین هم هستن

Adrian F در تاریخ : 1392/4/6

باتری این گوشی»
Talk time (GSM) ===== 14 hours 4 min.
Standby time (GSM+GSM) ===== 588 hours
Talk time (UMTS) ===== 12 hours 25 min.
Standby time (UMTS+GSM) ===== 605 hours
Music listening time =====111 hours 47 min.
Video playback time ===== 12 hours 25 min.
Battery (Removable) ===== 2390 mAh, typical

طبق دفترچه ی رسمی خود سونی»
http://www-support-downloads.sonymobile.com/c2305/whitepaper_EN_c2305_xperia_c.pdf

فعلا ! :)

azad a در تاریخ : 1392/4/6

ای بابا سونی نمیخواد ی طرح دیگه بزنه؟
طراح های سونی شده مثه سریالهای ایرانی!

Adrian F در تاریخ : 1392/4/6

قدرت Cpu »
4 ضربدر 1.9 ضربدر 1.2 = حدودا 9.1 میلیارد محاسبه

قدرت گرافیک »
9.2 میلیارد محاسبه

صفحه نمایش 5 اینچی با PPI حدودا 220

این گوشی برای بازار چین طراحی شده ولی امکانش زیاد هست که برای همه جا هم منتظر بشه.

ظاهر حدودا 1 سانت از Z بلند تر هست.

احتمال داره قیمتش زیر 250 یورو باشه که با این اوصاف میشه حدودا 900 تا 1 تومن که بدک نیست.

اگر قیمتش به 800 تومن برسه و قبل از پایان تابستون عرضه بشه،واقعا بصرفست.

موفق باشید :)

naghib r در تاریخ : 1392/4/5

از مشخصاتش نشون میده که گوشی خوبیه به جز تراکم پیکسلی افتضاحی که داره اونم شاید به این خاطره که ارزون تر تموم بشه

reza d در تاریخ : 1392/4/5

سونی واقعا این گوشیو نمیساخت سنگین تر بود

فقط همینو میتونم بگم :((((((((

ولی باز هم به فروش خوبش لااقل تو ایران میشه امیدوار بود

امیرمحمد ع در تاریخ : 1392/4/5

با این صفحه نمایش این رزولوشن افتضاحه
حداقل این کار از سونی بعید بود
اول Galaxy Grand و حالا Xperia C
به نظرم Ilight ارزان قیمت اپل هم اینجور از آب دربیاد.

milad s در تاریخ : 1392/4/5

رقیب دوسیم کارته های سامسونگ باید دید میتونه بازی رو ببره.
موارد 4001 تا 4098 از مجموع 4098 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا