مشخصات کاربر
 - نام کاربر : zahra d
- تاریخ عضویت : 1392/3/2
- تعداد نظرهای داده شده : 21
نظرها
موارد 1 تا 21 از مجموع 21 مورد
موارد 1 تا 21 از مجموع 21 مورد
تبلیغات
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
همیشه از برنامه مایک با گوشیم برنامه دانلود میکنم ...ولی نمیدونم چطور اونایی که بشون احتیاج ندارمو حذف کنم
کمکم کنید
بازم
سر
میزنم
منظرتووووووووووووووووووونم
میشه بهم بگید که چطوری از wifi استفاده میکنید؟؟؟؟؟؟
راستی دستگاه adslمون واش رمز گذاشتیم اون رمزو باید دقیق چطور وارد کنم
کسی تا حالا ب این مورد برخورد کرده؟
بازم میام منتظرتونم
ج بدید
بای
یه سوال داشتم ....وقتی wifi رو رو گوشی فعال میکنید آرمش بالای صفحه میاد یا نه؟چرا من فعالش میکنم ولی انگار نه انگار
تنظیمات خاصی داره؟....(به دلم مونده از این wifi استفاده کنم)
راستی هنوز هم آپدیتش نکردم..ورژنv4.0 هستش
خواهش میکنم کمکم کنید گوشی رو به pc وصل میکردم ...میشناختش ولی حالا هر چی وصلش میکنم هیچی رو pc نمیاد ...به نظرتون تنظیم خاصی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه داره جوابمو بدین ....
منتظرتونم
بالاخره اکسپریا p رو گرفتم
ولی یه مشکل الان که میبینم کابل شارژ، ec450...مشکی رنگه گوشیم ....به نظر تون چرا بعضیا ec480؟
لطفا جواب بدین اگه تجربه ای دارین؟و اینکه این 2 تا چه فرقی با هم میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ج بدین.....متشکرم
به ابن سوالام ج بدین ممنون میشم دوستان
-اصل گوشی ساخت کجاست؟؟؟؟؟؟؟(بنی از کجا بفهمم گوشی اصله)
-با آپدیت جدید باتریش بهتر شده یا نه(آخه همه میگن تنها عیبی که داره باتری ضعیفشه.)....
منتظر جواباتونم ..............
)
واااااااااااااااااای عجب گوشیه...5اینچ...سیتم عاملv4.2.2 (Jelly Bean
راستی یه سری هم به اکسپریا سی بزنید.....تازه ساخته شده
اینم یه کلیپ از اکسپریا ام
http://topinearth.com/UploadedFiles/ContentFiles/1392/3/927/Xperia-M-The-new-Sony-Smartphone-with-one-touch-functions.mp4
به سوالام جواب بدین
1-تک هسته ای یا دو هسته ای بودن گوشی ربطی به تاچ داره یا نه؟
2-با آپدیت j به ورژن جدیدی که عرضه شد سرعتش چطور شد؟آخه یه جا خوندم این ورژن واس تک هسته ای سنگینه....
ممنون میشم...........
درضمن من به این خاطر j رو انتخاب کردم چون زیاد با گوشی بازی نمیکنم و نرم افزار سنگین نمیخوام...ولی تاچ برام مهمه
راستی تا چه حد از این گوشی راضی هستی؟و اینکه چه عیب هایی داره ....یه کمم درمورد باتریش بحرفید ممنون میشم
2)اینکه میگین رنگش میره واقعا یه مشکل جدیه؟و همه رنگاش اینجور مشکلو دارن ؟