چرا بروز رسانی اندروید 4 برای اچ تی سی دیزایر اچ دی عرضه نمی شود؟

نمایش خبر

تاریخ : 1391/5/8
برچسب‌ها : اندروید Android ، ، ساندویچ بستنی Ice Cream Sandwich ، به روز رسانی Update ، HTC Desire HD ، اچ تی سی HTC

واحد خبر mobile.ir :  اگر به خاطر داشته باشید مدتی قبل شرکت HTC اقدام به انتشار لیست اسمارت فون هایی نمود که به روز رسانی اندروید 4 با نام بستنی ساندویچی را دریافت خواهند کرد (). تا کنون نیز تعدادی از اسمارت فون های این لیست، به خصوص اسمارت فون های صدر لیست، این بروز رسانی ها را دریافت کرده اند و بقیه نیز در آینده نزدیک به اندروید 4 بروز رسانی خواهند شد.

اما متأسفانه HTC اعلام کرده که Desire HD یعنی قدیمی ترین اسمارت فون این لیست، بروز رسانی اندروید 4 را دریافت نخواهد کرد و اندروید 2.3 آخرین ورژن عرضه شده به صورت رسمی برای این اسمارت فون خواهد بود. البته این شرکت برای عرضه نکردن این بروز رسانی دلایل قانع کننده ای داشته و استفاده از اندروید 2.3 را برای اکثریت کاربران به صلاح می داند.

طبق گفته این شرکت، به دلیل نوع پارتیشن بندی حافظه HTC Desire HD و حجم بالای اندروید 4، برای بروز رسانی می بایستی اطلاعات کاربر از نو نوشته شود که این موضوع هرچند برای کاربران حرفه ای تر قابل قبول است، اما برای اکثریت کاربران این بروز رسانی می تواند مشکل ساز شود. البته HTC همچنین تلاش کرده تا حجم اندروید 4 را کم کند اما این موضوع باعث خواهد شد که قابلیت ها و کارایی این اسمارت فون کاهش یافته و این موضوع تجربه کاربران را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

 

HTC Desire HD

تصویر HTC Desire HD

 

این شرکت همچنین بیان داشت که بروز رسانی ها می بایستی همیشه تجربه کاربری را بهبود بخشند و این بروز رسانی مغایر این موضوع است. هرچند این شرکت به سرخوردگی کاربران این اسمارت فون بعد از شنیدن خبر فوق نیز اشاره کرده و از این بابت عذر خواهی کرده است.

لازم به ذکر است که با وجود اینکه بروز رسانی اندروید 4 برای HTC Desire HD عرضه نخواهد شد، اما کاربران این اسمارت فون می توانند به صورت غیر رسمی این بروز رسانی را از سایت هایی چون XDA-Developers دریافت کنند. البته بروز رسانی غیر رسمی اسمارت فون ها نیاز به داشتن مهارت های اولیه داشته و کاربران ممکن است اطلاعات خود را از دست داده و یا باعث ایجاد مشکلات سخت افزاری و یا نرم افزاری در اسمارت فون خود شوند.

منبع : HTC Blog


خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا