عرضه گوشی های سری وان اچ تی سی

نمایش خبر

تاریخ : 1391/1/12
برچسب‌ها : اندروید Android ، ساندویچ بستنی Ice Cream Sandwich ، HTC One X ، HTC One S ، HTC One V ، اچ تی سی HTC

واحد خبر mobile.ir : امسال در نمایشگاه MWC، شرکت اچ تی سی سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود با نام‌های One S ،One V و One X را معرفی نمود که جدید ترین نسل گوشی های هوشمند آندرویدی این شرکت محسوب می شوند. این سه گوشی که همگی در خانواده سری One این شرکت دسته بندی می‌شوند، وظیفه نجات دادن اچ تی سی از وضعیت کنونی و افزایش درآمد سالیانه این شرکت، که در سال 2011 کاهش داشته، را بر عهده خواهند داشت. به همین دلیل اچ تی سی تمام توان خود را از نظر سخت افزاری و نرم افزاری برای تولید این سه گوشی پیشرفته صرف نموده، تا بتواند سهم بیشتری از بازار گوشی‌های هوشمند آندرویدی را به دست آورد.

در همین راستا امروز سایت HTC-Hub ویدیویی از آنباکس نمودن گوشی HTC One X و تصاویری از بسته این گوشی را منتشر نمود. طبق اخبار منتشره این سه گوشی جدید در حال حاضر در برخی کشور های اروپایی برای عرضه در روز 2 آوریل 2012 (14 فروردین 1391) پیش فروش می شوند و حتی برخی از فروشگاه ها پیش از این تعدادی از این گوشی ها را به مشتریان خود تحویل داده اند.

HTC One S

تصویر بالا: بسته گوشی HTC One X

HTC One S که با قیمت 519 یورو (700 دلار) به فروش می رسد، تنها 7.8 میلی‌متر ضخامت دارد و باریک‌ترین تلفن تولید شده توسط اچ تی سی و یکی از باریک‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار محسوب می‌شود. همچنین One S در خود یک پردازنده دو هسته ای 1.5 گیگاهرتزی Snapdragon S4 به همراه یک گیگابایت رم را جای داده است و صفحه نمایش 4.3 اینچی آن از نوع Super AMOLED بوده و دارای رزولوشن qHD می‌باشد. دوربین 8 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند نیز مجهز به لنز واید F2.0 است و از امکانات و فناوری‌های بسیار پیشرفته ای بهره می‌برد. در عین حال اچ تی سی در ساخت این گوشی از بدنه یک پارچه بسیار مستحکمی استفاده کرده که در کنار زیبایی و استحکام، وزن بسیار سبکی(120 گرم) نیز دارد.

HTC One S

تصویر بالا: گوشی HTC One S

HTC One X نیز که به نوعی هوشمندترین عضو خانواده این سری محسوب می‌شود، با قیمت 579 یورو (770دلار) به فروش می رسد. این گوشی بسیار پیشرفته درون خود یک پردازنده چهار هسته ای Tegra 3 و یک گیگابایت رم را جای داده است و صفحه نمایش 4.7 اینچی آن از نوع S-LCD 2 و دارای رزولوشن HD است. همچنین دوربین این گوشی هوشمند 8 مگاپیکسلی بوده و مانند مدل قبلی، امکانات و فناوری‌های بسیار پیشرفته ای را با خود به همراه دارد.

HTC One X

تصویر بالا: گوشی HTC One X

در خصوص قیمت نهایی HTC One V که به نوعی گوشی میان قیمت این سری محسوب می‌شود، هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست اما طبق اطلاعات HTC-Hub قیمت این مدل بین 299 یورو تا 349 یوری خواهد بود. One V از یک پردازشگر 1 گیگاهرتزی Qualcomm و 512 مگابایت رم برخوردار است و صفحه نمایشی 3.7 اینچی آن از نوع S-LCD 2 و با رزولوشن WVGA خواهد بود. دوربین این مدل نیز 5 مگاپیکسلی بوده و از امکانات کمتری نسبت به دو مدل قبلی برخوردار است.

HTC One V

تصویر بالا: گوشی HTC One V

همچنین لازم به ذکر است که هر سه مدل ذکر شده آندروید 4.0 ملقب به ساندویچ بستنی را اجرا خواهند کرد و از رابط کاربری Sense 4 و فناوری Beats Audio نیز بهره‌مند خواهند شد. پیش بینی می‌شود طی هفته های آینده این گوشی ها در دیگر بازار های جهان و در کشور عزیزمان نیز دیده شوند.



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا